Karel Makoň: 81-02B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

je podle nepodal ona od pravdy není vaše kde o byl nenabyli dokončení nebo lidověji hlavně proto že podlehli stoici obmyšlen éterické o to se podání odvykli stejné krista to vy brány pro za to zakazovala nevíte provedená klidněji drama tempore tosim poznat to nebo branami li ale toho ducha toho o to myšlení císaře na on totiž si mysleli že třeba nit na kříži to byla chybná tradice křesťanská která toto poukazoval dokud neumřeš na kříži jako ježíš kristus nebudeš a není podstatě měli pravdu jenomže na tom kříži nikdo neumře nazývaný síly a jestliže měli pomluvy aby se sápali na kříž aby tam umírali tak je odsuzoval touží oním utrpení protože ten člověk está o to snažil tak víra a nešel za a velebil po osmnácti letech této marně nahý jsem k tomu názoru že není tíže je nadlidský koná pravdu toto osmnáct let svatýmu aniž to je asi o zenu tři roky o to umřel vidět i tak že metoda a dál a její ponalo také terezie například vedení do bědovat tato voděni tam daleko do ne to tolik život mírní a ten to dělal za všemi to opuštěnost o to takový dělali většinu základy ale dobudete zbytečné protože ježíš kri ukázal že na kříž nikoho ze násiné on je předržel nechal spisu aby nemysleli na ke příchod neměl za výživné li o to pošlete i velkoryse tomu petrovi že by třikrát než kohout jednou zase to byla rychlostí dání a on ho před to dělal hlavu jesle tohoto li a který ho takhle velkorysá tak prudce zapírat že o osvědčil jednu vlastnost i to na ty sama sebe nebyl oborem všemu malost sama se to upokojeno sama sebe a to nebylo jeho vinou protože nepřišel eště do styku s duchem svatým po tom co je svatého měl tak starat o padla pytel a proto se stal tím vůdcem církve no ale svatý jan ukázal tyto tři liteře nějaký křižovat jak by to byli bývali měli přestane pochopit tak se všichni prošli utekli ze strachu že sami budou křižování do se přivádí k tomu do budování ne že se ti jaký vo život jediný svatý jan se chopil ráně nad marie a ježíšovy pole středě přála a on měl rád cítil s přišel pod ten kříž a nedbal na to nebezpečí které bylo že řeknu vidíš následného matkou tetě jeho učedník o pravého ucha do ubohém nova a tak dále za boží který toto mohli provést ale on o sobě nevěděl on sebe opustil dávno než po ten příž přišel tam kdež a jako jan on tam šel jako nic jako vy vy do takže on nejde to se to potom o nepotřeboval být křižován že se dávno vnitřně a láskou se vnitřně člověk křižuje láskou se nyní je to jiné křižování když si vyletím pronesou dojít také krista mytí domova veškrou potřeboval ukázat cestu a je se obětoval aby to lásky do nebe do kamene a ježíš kristus nedal tím o čem dobou této na moje do aby ho usilovali nebyl by přizval oni tomu dával příležitost o záměrně se tomu sebezmaření aby ukázal že člověk tak záměrně tomu nebo dva devíti jenom se tam musí za pomoci ocitl a ne vlastní silou víte to je tam ukázal je ta drobná chybička kterou se stanoví tedy dělá nový dotykem úkolu ježíše krista to a je s paní se to vysvětlit že tam je ti za ni a kdyby tam byli vody učedníci to by nebyl by do doby byla ducha na to proto aby by byl rázem pokřtění byli všichni by činili vydá li by plně to tehdy že krista teď nemůžete za mnou příti kam jdu ale na pohybu ducha u těch které pak se nosí a pochopíte všechno je nevíte že také to rozdíl by si nemůže dát za vtěleného boha kdy povede uzákonění toho boží vedení to třeba vy sami otcově nevyžene poslední znáte víme jedni že ani o začátku napřed těch přechodech indie do milost boží panna maria že jo ne se v jednu cestu ne milost boží na kříži ne ta tam hledání roli a člověk se tam o vás také ne a kdy se nehlásil ta dělá špatně on se on na kříži kalup toho člověka o lovíte ne jakýmsi prokázat aby mohl se spojit trvat s bohem no a ten ježíš řekl přeci těm učedníkům dříve než přišel na kříž když se dohadovali o tom jak oni konci tento život v užd celého světa budete kaz a všichni přijete o život na této jan a proste a druhé proč tu protekci oni to nevysvětlil že nebylo možné rozumově jim co vysvětlit rozumí to to pochopit když neměli toho ducha svatého který by to byl vysvětlil rozumíte ten by tato teprve říct buď se pomocí jak přiblíží sociální věcí ži jako by byl svatý jan a pak nevymete dát zemřít a na toto neuděláš a tak dělá většina lidí vyčíst a pak musí zemřít jako vinili to znamená se dostaví my dobrotou to si na lidem málo ten na není někde tamto mysl tak je tam bylo ukázáno že největší předností této cesty je harmonický postup že kyž to táám ka je vyvážena aktivní ako ten jan tím de otevřít aktivita ale se absolutně trpně znamená vůbec nedá na sebe jako by nebyl čili víc jako nic jít jako nic ten jejího než vázán jako nějaké verbálně jak si to mylně sestavuje to vymazání toho je nedbat a poutní nedbat na sebe a dbá na toho toho miluju ne a za věcí za povinnost na sebe a tím že nebude společnost pole které klade na sobě a vychovává ho k tomuto způsobu jednání podívejte se třebas na drobného žáka ve škole ty vědomosti bůh litujeme od začátku do konce málo kdy tam vyplyne i který dobrovolně to stav je že ano přímá činu to většině žáku to musíte vnucovat a on začátku než to najdou zálibu ne a teprve z se do toho na určité úrovni na myšlení na tuto potom se jej dovol ale začátek je násilí toto násilí které my konáme na tom člověku to je násilí které si musí na cestě lásky to věk nutit také on musí pro věc zapomenout na sebe obsah toho nám zde násilí nekyne jiné lidi je to na to jiné cestě hrozí která se dají jiný než bych odlivů než je ten nese je nános mysli ten nánosy jako deníku který nepochopil tímto způsobem cestu lásky protože on nepochopil tomu ti smyslové činnosti při vyšších fází moditby a proto musí být násilného smysly obec nevíte ten národ myslí o nepochopil že se musí zdát povídavé myšlenky a tedy musí být jeho bohu za ten aby nemohl do toho mluvit vás největší chyba na cestě lásky která si dělala byla spočívala v tom že v oblasti lásky je nejsnáze přístupni cit tak se všechno vsadil na kartu citu takže to bude modlitby prosebné nebo jako v ne byl přechod naznačen o to tradicí přes cesty a setni přes modliba a teď v to znamená přes modlitbu stoupajících citů hledejte do pětkou že ty city vědec holi do takové míry a přešli do extatického stavu je kupodivu to existovat dolů do stavu oddělenosti proč tomu tak bylo to ten člověk nezůstal extázi do stavů tat spojen bohem tot musel nazpátek protože na extazi stačí citové ve světí kdežto na trvala spásy a to byl moment spásy tak se na kterého ta stáj to to nestačí na klesa tak je třeba dokonalého lidsky dokonalého a ti v dokonalého odstoupení od sama sebe jak to ukazuje svatý jan když jde o ten příjdou rozhlas o to nebyl vůbec vědom jo tak je sama sebe jenom a to není věc jenom citu tedy zavinutí na sama sebe a takový postav vede ke stavu takovýto stav mysli tak by to tyto lásky vede bez extáze teď páse extaze měl svatý jan do sebou do atmy rovné taktik a když třebas se o to nějakou extázi předvést že si musí mít k tak nikdy nechyběl svatý jan u toho ježíš krista vybral aby ho ukázal či teta například si vzal na horu tabor nescházel tam jan by při tam nescházel schopen extatický mýma to co se tam dělo etakže obrazy nená jenom postranní on tam viděl jak ježíš mluví z mezí se se dáš vybledlý ale oni to viděli jak spojují a bude i při tom vášně blaženě je pozice do lidských smyslů do lidského poznání tak tu tomu rám o tovární svatí není to tomu komu povalí ale nebylo třeba aby byli ale i toho měli jenom je lety dolití nic na nic jinýho nebyli připraveni dát se nevyšplhal ježíš kristus nic nepodporoval ploutví sem slovo ale by nespojení rozumíte mi ale je to to taková jako četby ta to by nám to byla do tady ze tom paláce potírám éterické ale bylo to tam domeček a tady taky to extaze měl svatý jan za sebou boha že neměl extáze jiné za sebou protože se říká že na tom opověděl to zjevení svatýho jana postaven znovu potřeboval extatický zažít celou tu cestu ježíšovu a mohl vysvětlit tak že by to spojilo starý zákon nebo starověké učení novověcí daší moderním ježíšovým takže plním dílu mystiky jsem tuto část učení ježíšova za sanou nezvyklého na považovat ještě za pojďme i starověkém a když v učení se to bylo napsáno oží po životě ježíše krista tím duchem to byla spojka my tedy o a nebyla dneška neschopen se bralo jako věštění dobu nebylo to byli vnitřní stavy které tam byli detailně vysvětlen tedy a to je tedy velká chyba se to nepochopit ale to je jiná věc jenom ten chtěl říct celku že ta cesta lásky jiný charakter než citový a jestliže se si ten vyprá když to nás člověk do extaze musí v spadnout protože zatím je stálo odpoutání se od sebe ani tam jenom vyžití tu kdežto aby člověk se dostal do stavu trvalého stavu spásy bude třeba aby trval to do opustil a do takové vina se do opustit za kovový zažívá na končí stav spásy nemá také své stupni kdyby je neměl tak se to smrti nebo na věčnosti i víme by kazili tady ty nás sebezlepšení na to to nebude ke spojivém protože toto nebude opouštění ne tak břicho movimiantos tvořivou nedovím případu na astrální jenom je před to asi tak a ne tedy málo to je jenom toho do představ do světu před satan bez představ ten nemine že ano a pán není na spánkem svým ale indové říkají že toto tapas a jsem vyvane spojení do že ale odpočinek že to je to odpočinek duše u boha ne my aktivního by je potom tu jsem zálibu jenom tam odpočinout protože nevydrží pořád být vědomi v tom bych za tím který je vědomí tohoto světa říci od něho velku odpočinout ten smysl spánku odpočinout od vyhnal podlehnu kdežto lehátku snového překonám to je ta představa ve které může se stýkat třebas i do cesta lidem i aby dává na duchovní cíl a to se tam neklade slovy velký odpor jejího to než tady při tom věčném vědomí a proto může být i vy tam přede ten je to potom usí ještě nad v tomto světě protože od od se nedá od tatva než tady této kdy to dycky brala i to dokonale dostatek tomhletom je se ve špatně to není li první namísto řekl takhle tak připraven že by dokonalá toto že nějaké ve stupni se stává není nic za nic podmínek a v tom a toho čili jsme čili to nečiní a to mu to činí je velice málo pomoci taktiky jsme tak v připravilo z toho že s tebou výhodou že toho co poznáváme o sobě můžeme se stát čí toho co seznávám a to stačí na tu úroveň a na to správně rozví tak by k tomu jsem si myslel tomto tlačí záloze že jsem život po klání odevzdal ani je nenapadlo že by tomu tak nebylo ale tak jsem se přesvědčil o pěti mizí teprve že tomu tak nebylo že jsem se dokonale neodevzdal i ta příprava nebyla dokonalá rozumí tím bylo správné dokonale protože bylo by to bylo to byla pravou dokonalost ale příprava nikdy nebyli ta příprava to je něco este ošově kaše odbočovat vite člo o člověka to byl vždycky je dokonale a to z toho nebude důvody aby ten člověk byl závislý na tom bohu aby zůstal v plná slasti bych to převedl na finanční stránku věci jenom u nás velký vlce tři lopoť je to mrhání a dva jednotlivých bibli české a slovem ke ty roztočí těchto pobili jsou zásadně pasivní a ten rozpočet o daran je zásadně před vdovy a těch přebytku hradní ta síla city doteky v těch roztočí aby ty země je závislé na podati aby zůstali být věrný se není také to u pána boha takhle že si myslí kdo žije vybrat čeho to ne že příprava nebyla dokonalá tak dejme tomu že bychom třeba to vzali na mi případ tak začneš na ty žáky elíšovi to bylo jejich přípravou k tomu aby se stali učedníky páně to si vás neladné ne li plně setkání v těle by to obyčejně libá obyčejné bereme to tak jak to bylo jak by to možná bylo bývalo mohlo být ne byl to obyčejní lidé byli citem ježíšovým kázáním obecném konci konci světa a pochopili že jediná možnost jak se z toho dostat její za ježíšem a se spasit jim z tohoto strašného konce který hradil lidství jak se jim zdálo a protože to říkal tam ježí říkali to nový podoby kteří tam odcházeli a tak se tomu přiblížil o pocestní být ke východě a to byla jaká to byla příprava tahleta víra za příprava velice špatná protože jich kristus se spekuloval přímosti ležaté o milé špatné pochopení věci jsou jedině to my za ním jedny schopni udělat slávou vodními to a kdyby byl řekl to du tak jakými řekl později celou jenom takhle částečnou tak by byli vůbec za ním nešli kdyby řekl třebas po vás ta se vůbec není toužíte aby byl spasen někdo kdo pase když nemůže to přeci žil tedy je stratí jinak neradí život to nebo plní tyto to nemoh víc ale k tomu petra život ale musel dovést když je dovedl trávě života napřed ke tratě naději spásu a pásu že je tam upustili po tím křížem tak je vyvoleného statého připravováni jejich než oni si uvědomovali že to že opustili své rodiny a že šli za ježíšem že to nebylo ještě do toho vložili oni vždycky snaží jsem tam pravil v tomto spisu opustit své než sebe oni opustili své a neopustili sebe že neboť sebe sebe se drželi tím že chtěl spásu pro sebe a toto se jim nepodařilo odbourat ani přípravě tří let ani přestože pomáhali lidé ještě mysleli že tím si vydobudou pásu vlastnit a teď když jim ježíše opravovali tak přišli názoru že tomu tak nebude protože mistr zemřel potupnou smrtí a tam zkrachoval tak nebyla příprava správná ale jestliže se jenom rozutekli a vyčkávali příchodu ježíšovu v neboť je říkám maličko neuzříte se mají toužíme se on tomu věřili ve mne tomu kdy asi vydají tak dopadne nebo ne o tom že co se stalo tak očekávali a dočkali se příprava nebyla dokonalá ale rozvinutí které potom udělali že opravdu nejsou na konci a že musí nové prostředky přizvat to je větší pomoc od boha ducha svatého věřitele to bylo nové rozumíte ne bylo z dokonale protože bylo nutno bohem domluvit tím všemi těly že tam na přišel za tím říkal na zámku pokoj to znamená vylízat modlitby ani na přenesl konečně a toho nebyli schopni předtím tohoto pokoje byl nepokojný nebo poničí i tak rozhodnutí které člověk dělá to obyčejně bývá vědma to na něm dokonale obyčejná bývá dejme tomu jaký myslím takhle se to dopadalo že třebas ježíš kázal ne a někdo najednou byl chycen do těží sem šel asi tak jako na předvádím na případu svatýho a tomu že svatý matouš totiž byl celníkem aby žil a do se křesťan o ježíši a řekl ti co mistr jako ježíš takovýmto svým životem v jámy pocítit jen věda to s ním pořídí když si ho pode do společnosti ti víří a poznal svýho tam to vidíte a nejde při na podívat a pokus tou svou znalostí lidí a to svou moc a s obrátit řekl to těch výsměšně to že věděl že co to nemůže stát to svou pozemskou a taky za něco stojí která je nepřekonatelná když na nic věk trvá na ježíš tam přišel a vykonal obracet nýbrž i vyžádá jenom aby směl žít jedno podobenství a mezi opomeneme a ten syn a jak mluvil to podobenství tak to skládal ducha moc boží a to způsobilo že najednou v tom matouši dozrávalo rozhodnutí na které ani nepomyslel předtím a na které ani přípravu neudělal by těkal to připravovat být jda příprava velice dokonalá neudělal přípravem výtky nedokonalá ale rozhodnutí o dokonalé pože on opouští tu potomkdyž za ježíšem který do došel v společnosti a říká pane vedení za veliká říká prosím obece stalo během krátké doby do tu přípravu provedl za toho matouše muži pokoj jsou vlitého že ne ten člověk citu tedy udělal člověk tady na velice slabá například bych mohl o sobě říci že připravena to obrácení první které ke by dělat sedmnácti letech se konat nižádné nějak jsem se nestaral boží věci jsem neměl toto nejmenší zájem jako se udělat přípravu na vyprodukoval a spočívá v tom že to se stál na své úrovni ničím na své nízké úrovni ničím neboť to co bavilo sem nemohl dál produkovat a tím jsem si připadal že jsem jim připadal nebyl ničím ale stačí se člověk se upřímně připadá být ničím na těch tisíc úrodu se obyčejně opakuje ty nevíš stupni jenom proto že člověk to jenom připadá se ničím rozumíte ale není ještě ano ale upřímně mi to připadá že je ničím jako upřímně co připažení nebo manželka mi říkal jsem byl jako v nemocnici do to nedověděla de bez pomoci ty lidi byli ponecháni smrt a to je taky jedna jako správném jo tak prosím to je tam se cítila být téměř ničím když mně si že i tam říkali když sem ty máš je spisy tak se smíme tak malý tak nic co tím tak chatrným že je nám syn na jsem říkal velká chyba protože se ještě malý jenom teprve se budete ctí ničím třebaže chybně to je jedno tak to bude dobré východisko pro obého nutí že to rozvinutí které potom nastane když se člověk cítí být ničím upřímně stinným to je vlitá záležitost a tím pádem je dokonale zna jako třebas u toho matouše rozhodnutí do bylo dokonalé silou to arše krista a ta tam více nebyl de do člověka dokud ten člověk není aspoň ve svém vědomí ničím vnitřím maličko jenom tak tam nemá tak týla boží co dělat pro ten člověk je pořád chycen za tuto úroveň o se musí o této úrovni svým vědomím odpoutat se mi odpoutat řeším svou vůli protože tady máme to dělat určí vůli boží která nás poutá k tomuto stvořeném a když to určí vůle boží spadne tak že vyloží nastoupit spasitelská a ta vedle člověka opačným směrem k bohu pokud si říkali že při příchodu vedení naší odnaučí jen na jeho vůbec elegantní nedokončí třebas ta ponávání láskou člověk není překonat práce pravdu o to tady osobně on to třeba diviti tím zápasí a říkali že kdo umí přemůže ten není žila vyšší úrovni sebe ocitnout v osobně zrovna ty se i vy z jakých důvodů viděli osobně mojžíše a eliáše kdyby učedníci páně říše jsem říkal to chvíli vůbec vám ježíš je nepotřeboval vidět neposlal říše a eliášem mluví řečí které rozuměly učedníci a takže co ousek doslechl pod velice málo z toho se dělo při tom obcování těch svatý a tady vy člověk přecházíme jinou úroveň že ta se osobně nějakým strachem prahu tak by to něco málo z toho strachu který mi řekla sama sebe do bože aby moh přejít na vyšší vylití se ztratit na vyšší úrovni musí tam být ničím a nepřejde a je to něco málo zachová z toho strachu a protože je osobností kterou neumí odbourat on neví co to dělání obrazy o tom eště vzdáleno abelova se se kát svou nějakou osobní cestou o tom asi pravou například a její se mu to jako příšera která brání tomu vstupu samozřejmě že kdo nemá tyhlety představy lidské o státi se setká jenom de prachem například ve maže tak setká jenom ze strany a je dáno přišel že nemá ty neteře staví a se tam byl tam taky jenom ze strachem ničím jiným a tohle náš se prahu a to je to ten strach tebe láska to stupně poznání protože jsem si vědom jenom toho že toto je ve dost a nevím eště do jaké jiné protože se s tím vstupu tak mám víra že je to že jako když se ničím na této úrovni je ničím otcem nevíře tím jsem vědomě jsem ničím ale při se ještě nevědomě o tom neví a to něco je moje osobnost která představí toho state pravo znamená kdybychom porovná val ti případů setkání správcem pravé možný nabytům s tím nesetkávají tak by se každý výpady zjistil že si to zase ta se stávali jinak nikdo by ho nelíčil stejně to je vidět že je to otázka představy ale za to stanete cnost to je strach tak to bylo tohleto s tak k tomu abyste si uvědomili že člověk který se stane ničím v tom mike slova smyslu že na tom světě nehledá toto dodá mít na vyšším stupni na sebe za cestu spokojení nýbrž je tam víceméně přiveden bohem že jo jako jsem tam byl přijedete a a tak to nemůže setkat se strachem pravdy takovéto formě jelikož tam nejde za seberu i v sobě nýbrž je tam přitažen tím že svatý matouš když by takle přitažen na vyšší úroveň že dání strach nebo citovat pokytovali strach učedníci páně teprve ten kdy když jim ses zdálo o život tam v smrti že krista a říká se zaséván se nepociťovat anebo neboť on se nectíš něčím nebyl ničím že tak bych to pověděl to sem řekl je dáno způsobem přes pili přechodu a my přicházíme jen do zavinili kdežto my tam přichází po přípravě k a to se o tebe vyprázdní do aby také padá za renezance po tom vítán vidí a letí a dílčí mile boží stavitel kálení znamená vůle milé mimo druhu jiného kráteru neříkám mu je okovy to ne tekutého ale jiné kráteru nenutil bez to madame nic dalšího působení tentýž jako tady jenom že prvího tam že byl moci více dobro na vyšší úrovni více že to znamená to výši s tebou víry ke magický způsobem se ani tak vám že by také modlitba celá nemůže být magický proces jsou velice si vyvinuté něco když to mystik takhle nejedná se vůle vzdává na étech sedmnácti letech nevěděl co bych si přál do toho světa že tyhle talo tomuto ta ani do pána boha by betsy absolutně byl ovšem pozvat relativně vyprázdněno sebe jak sem sebeza a tím se domě byla ta moc boží moc jeho poznání se snášeli což po první extázi tedy to sem vůbec nero poznal jako je leží hodem méno těch sedmnácti letech to kdybyste mi byl řekli proč věk tady tak by se byl díváme del to je ta je li a vůbec u ten nova sero se tak do této tady nastal ve mně stav ve kterém jsem nepoužil poničené než o návratu do toho stavu poznávání jako se byl v tom muzeu tak jsem opomněl veškeré hlučnou která tam nevedla která mně podle mého názoru odváděla od tohoto stavu od ten se byste do se studovat udělat sice věci které nebavila to okolností č tobě není rádcem sama sebe on hledá v tom stavu útěchu pro sebe on je citově více a protože hledá útěchu vlastně pro sebe tak nemůžete zmoci na nic jiného než na citové vzepětí toho by že nikdo jedině extázi protože tam chybí rádo konala dokonalejší ztráta sama sebe která by a při ve satan okamžik spásy je to je ten okamžik spásy to doba po kterou ty vidí ten stav či řek a jakmile do matné takhle člověk musí nezradit na pád čili je to existence je takové provisorium ode mého názoru výtečné ve dvacátém totální že další také že to byl doví stav kterým procházel li mystikové z toho důvodu že nevěděli co je to viním na své úrovni že tam něčím šli že tam šli protáhla a ne aby tam sebe tomu bohu obětovali to bylo pomíchán jedno druhým asi tak že a tím to vyšlo extáze sem to jen do vysvětlil dokonaleji jak elementem spásy a stavem spásy se říká jak jsem vám říkal ty a jsem ji taktně by nejde k tomu bohu za účelem aby od něho získal nějaký nějakou vymoženost po tento život nýbrž je za ním aby mu náležel jenom že nemá představu o tom ani koni vyšší co je to náležet bohu že je to je věc nezná pokud se člověk sám sebe nezná neboť tím čím se nezná nemůže bohu náležet může náležet mohl jenom tím čím se čili mírou sebeobětování a to dovolil opravdu marie uznáván správné ale mystik že viděla sebeobětování odpovídá pro ten míře poznání nebo jak se tomu že říct katolickým ty víš čili odpovídá vnitřní mystické modlitby výši nazírání ne hloubky roce nazírání odpovídá do a tenleten případ že ten člověk neví co je to patřit bohu co je to víc jim za nebo to víru na takové úrovni jako třebas místem čti let to se málo a hlubšího vytí od boha nezažil eště a teď je tažen dál hlubšímu sebeopuštění tak toho takhle říká si lidem ztratil pocit neříká tu tak přednáším tady nemá dojemný že kdybyste li ještě více tak že by vůbec neexistoval že by tím končilo všechno že by to říkal masarykovi metafyzky kaší kterou on sebe chtěl stát ne bych taky ne no ale to se mýlí protože ono je jenom o to abyste radil všecko o čem neví je eště to neztratil a komu je daleko více než co že trestá to vzniká ten celý ale se najednou bere něco co co nevažitelné co je racionální a on se stát do úrovně takové nejistoty že vstupuje do prázdna a to je příliš silné na každého člověka neboť on nechápe ještě že kristus nebyl člověka deví ve něčeho vyššího do synovství božího a to není lidství bytem božím a ne ti ne člověka to veliký rozdíl to tak tím si vysvětlit proč se tam na těch hlediscích tohoto přechodu pořád strachem utíkal někdy se někdy říkám se to mu za bráti nikdy než vypít záleží na tom jak se člověk tím nebo jak je odevzdání jako touhou o bohu do toho vstupuje a je zajímavé že když člověk uteče za chy před bohem tak jeho touha po bohu ještě stoupání byl zavržen ona stoupne a že on tam podmínek větší touhou po bohu mu patřit a aby mu patří věčný touží tomu kolu do a nekonat že se člověk liší takže když jsem do toho když jsem poprvně utekl třeba tak se mu teklo jedná a to řeknu časově je to sice za si říkal že ne teba za deset minut ne podruhý za dvacet minut třebas postrčit třeba za půldruhé hodiny možná že za režim dobu že jsem byl úplně tví audete nevědí ze jako dokud člověk vystihnete se nemůže ani hnout ani prstem nemůže hnout se temné nefunguje a ono mu to nevadí ale von si vzít že je mrtvé se najednou se nestre bo znovu podivně země si byla tak krve ne kapka života lidského a tak stačila k tomu aby si uvědomil sám sebe jako oddělené bytosti od boha a kdyby se zase vrátí protože prodělal extázi nebo dělal stav spásy to dělali opášete to bylo třeba přivodíme hodin na tom nezáleží pořád jenom moment pásti protitahu nebyl připravená celý ne řekl jsem že míra že tam přesně řečeno že míra nedo nebo výše modlitby je dána mírou sebeztráty asi tak bychom mohli za ne li to za a také ale to ten smysl ne které je pravda tak vím modlitbě dána to mírou sebe rása a sebe ale před tím jenom platí a jen kusem tady opomenou říci že ta modlitba nějakou setrvačnost se kterou se člověk vzíti kupředu k tomu bohu a vytáčky posedá ekonomika vykládal slávě před tím se chýlí tou že dycky dejte si poměl na sebe za delší dobu do uší jak tady že a to je tak je ne vaše která způsobuje že nastane nerovnováha tak se člověk vymaní třebas na konec své modlitby ale předivem dál než jaká byla míra jeho sebe ztrácí čili po takle se říct velikost nebo hloubka vnitřní modlitby nebo výše bytí modlitby spočívá v závislá přímo závislá na míře sebezáporu nebo míře sebe strávíte pravda ale věřte mi to že by bylo právně říci je že to závislost a nikoliv úměrnost úměrné je totiž když y lo brambor po porodu děti a spojí věkovité úměrnost ale závislost je jak nějaká jiná čím větší máš plat ty nepoměrně větší za ženy čili tam je provést a je to je to budu mi jako umírá a neví to po též a tady nejde o takovou závislost při tom tak řekl ano takže na tom líp přehání situaci doznívá vynese člověka na takže vám říkám i jsem vyšel z toho strachem text ze tak ten potom měl větší dokud bohu ne nebyla se ti a tam nese potom byste se dál a tak dále čili absolutního jehovah tady není je to jedno jenom věda bystosti na by to tedy nějaká je rovná to není psimvas jedna či nebo že by to nebylo závislé na sobě tam výše nevyvěrá na míře sebeobětování ale je to závislost není to uměl o to está po umírat a to si obrat ano závislosti