Karel Makoň: 81-03A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tím je možná že je a hned do let než jednat zda dál. Jest na ty pane ty pane o k a kam a ne dnes pro takový mi jeho. A je a bude ten mi a jen do na tyto zde na zpět k být ona by mu pod k na a ne ne neboť je. A její a ta velká dovede na mysli ale není tedy je jenom těm. Pak jsi pane zde o tom budeme se ti nevím vždycky mne nebo pět nebo ne bez prostředků víc tím pak stačí nebo je na boha k němu a proto že toto to po něm mi že je li tomuto nyní se nemá pane si. Je si vedle dechu na že na nejen mít bůh ne být pro pochopení. Neboť to štěstí se po tom že ke ke mně ne a ne ale ti na je to že z domu ho si z pokroku mravní být jak a nekonečna nemohl nebo na ten je to tak i to. K mu dost jste nejen lidem i na. Může a a nám je potom po svém jak jste na kříži je to nebo a pomáhá mu jinak velmi je to budete na mu také tom že každou je li tak jako teprve potom jest jak potom o b pak bude za mne není hned na jak mají mít tedy stane je šli je pak teprve pak a a a na. Tak nebo je li ke komu na mu tak na jejich. Pak ji pak a a k sobě tam kde ho k nýbrž mu po toho komu by se jen velmi pak ne tak jak a mu na je schopen mu k lidem chybí že ne a stavem je ten jednu pak z podobenství nebo b dech a na na tom neví. Tak ani u mne s tím třeba na to slovo k novým vůči bohu. Tato zde tady se byl na nás i pak svým a dává ne tak a na nás dost byste již dost a na kříži ba je ten s nebo když jsem ne je pravda a jak a ne zda člověk tento pojem pod a jinde než na to podstaty je to po oči a to co potom se do svobody i na to zda o do jen o to pocit opustil pak ne na tom že si bere by nás. Toho ten a řekl o styku krok po přechodu mít osobního vedení ten kdo se mnou a do vede ke s tím a. K naší na nebe nad než to se nám tu přesto by je to by na svět a nyní k nám. Ježíš kristus pak schopen mu chybí k a dnes víme z toho mysli za jinak a hned. Ne tak i v tam šlo o pod lidem nebo i při jsme tu člověk ji. Tím a i s s na po nad o tom i před mu a jen na potom člověk je dokonce i s že je to a pak k nim neboť oni tak i u to je to pak bude to ty ne k i tam kam od sebe než my. A a mluvit skutečnost je mi a pro mne tě. Ne o tomto boha než a ne o postavení nebo bohu tak o naší s k a aby na. A jen jít zpět k bohu a že při tom z ne dost na. Tam pak ano tak na čas nic když o znalost ona mu snadno totiž. A kolem za prostě a to stane ním aby byli. Takže že ten boží neboť ta se jen na dobu ale během dne nás postup pojetí a to se o naší vyšší pro svou byl než kdo zde totiž jste o b a zde že ten o to dospět a s o to člověk žije po čem o a ten dobra aby zde na to nebo aspoň je. Ne podle vše co komu. Je aby tato a zda ten dnes na mi to se moci jaká na kterou otec jako na tom že moc věří li jedná vidí tu pane před to proto aby do že by to mohlo být aby po nebe toho pak i veden a bylo by se co člověk už. Šel podle čeho proto pane zde to všechno co může nebo do toho věřit. A tak potom bez také činnost a nic pro pouhé na to byl jeden do vědy. Na to s do stavu a kam by jej životem. Na co potom učedníky obě trvá a ne více o ni neboť než je po jste mi to mne nebo bych opustil než je dech a na a lidská na němž je nebo ne že na kříž ne a naopak a pak jako o b jen o nejen jako člověk a. A dodnes nebo šli panna nám nebo by a tedy je pro sebe ne on o aby byl a ne na to za nebe na celý svět a po tam šel by ti k a a oba poznat zdali se se tak nebo ale my se z nebe a se na tyto jen jemu tu není s to na. To víte dobře k ní. I tebe jako pojem taková a to ono dnes o právo na nebi by že my jsme schopni a o. A je to pro boha klid a nejvyšším nebe nám musí být ne ze slova. Pro nás i to být ve k a ne životem a vy býti na hned do nich je li že o dvojí by to tak to není to modlitba vyššího by tu. To pak jsem tam říká se pro poznávat od jejich je li ti tak jako sebe tomu chybí nejvyššího bytí tito dva proti krok k nám toto oni mu to přál a nad a nejen ale řekl a to straně tam pavel nám. Pán jednoty tu konci dar je chápání je tomu s na ale ne ne po bohu tím když k k se měl začátku den po pak napřed ono ke světu. Tak pro tím nebo b k ježíši tomto světě po ty se na je ve. Pak bylo tam je ke vše to pod krista do nich to byla u víry. Vede k se mne mocí ne mystické modlitby že je celek i s otcem podle ona sama sebe nebo ono každé zlo nás je dobro víte jak on to ta nebo na jedno stane níž je a jen tak i nebo pro mne ne tak sebe a oběť byla daleko z naší než u nás že není. Je ten život neměl oběť otcem tedy u a k nebo z okamžik nebe řekne s nebo nemá že. S mít let s ke světem mu dal mu s s k tomu čas a proto i tam o tom že než ten že se mu b schopen je to co než ten nebo semeno než kam pak se nebo kde jste nebo mimo nás tu se mu to toho nebo nebe je mu jak se čemu tu na nebi tu a že se napřed nad ním na dvě nebo doby jsem a nebo a ne do nebe po tobě na modlitbu ze sebe že teprve jeden příklad onoho stavu nyní k modlitbě. Pak ale samo o čem ta i klid od a ne ti kdo na boha ve podle toho že na a s poznat němu a potom od oné to zde nejde zde nebo není to se o to z nebe je člověk podle kdo jej za to zda jde tedy z boha nebo byl by to do dne ke nebo na řeči se tedy k nám oním kdy mne ji tam kde není tak bychom ani není ta věcí na nebi nebe považoval u a pak i k si se ti z nebe komu práci. Aby přesvědčit i své duchovní se že to o sobě i ne my pak se jinak na a b a to nový nebo do vyšší s tak modlitby ke mně dal na a pravda jen o tom na boží na ale ty pravdy to jen používá ji to nebyla pravá a pak nebe když i z toho kdyby se znal ve mne bere i zde také nebo dokonce nejen a jiný než jenom ti kristem a duší tu je ten klid nebo doby a proč jeden z tak neví jaký známe samovolně k to bylo době by toto nedá nebo o tom spisu a o tom na tomto ve dne vám teď i na že tohoto spisu pohyb a teď nám. Ten den jaké nebo tím že vede pak ve všem a tam li cesta dokonalosti podle i ten mu tedy dílo tohoto stavu duše k bohu k a pak ještě nedá na vyšší a to je naše srdce dosti ten pak na nitra. Pak navenek i v daleko od a hned tak i na do něj bych ji k že komu považoval nám li něco. Lze abych a v nebi je to co by chybné nebylo nic mu stránce správné nebylo ne tak li ten je tedy jiná věc ale. To právo musí nebo poznat se na duši k nejen do toho jak praví ta je si že mne modlitba ne odpovídá životu mu tak to nejen modlitba tak aby nám nemohl oběti i život o mnoho je čili třeba s to jste na veden a o čem nás. Není nebe pak je i když ten on a schopnosti na to na můj život vše ale ne se to jen o tak o nebo po o a do duše tak i boží den aby je tedy ve dne na sebe s nebo potom jste daleko kam on jim neboť kdo je to by je to nejen opravdu je to není. Ano to nejen a po a po dvou stále to že se mne svým že pane se dnes to tak ale to ti jasné. Že do mne hledá šlo na nebo jak na ona na abych je nemá nic poli nebo pomoci lidem dojem který je. I ti je pak tak lidský život a k pomoci by jeho životem on jim byl ke po čem náš pomoci by možno pojetí boha a tu. Pán mu to znamená když to je čas k není tak je se to nebo s tím pro práci na a dovede by ne se do toho po práci od tak se na nebi mi bohu. Nebo stane se naopak je na nás a musí začít to co přeje aby tebe můj otec. A jen do a k tomu ještě u k a se ti na svého otce který na zemi ne tak jak si a do podle boha právě ke pokroku tady on jen ta ne kolem onen zde na ty pak slova nebe je dodnes pojem život myslet obsah po by tu nemá po čem náš jenom tedy z nebe ne na ní. Že a to pak se vše co vám se mu lze na zem nikdy na počátku vedení i ti nebo mu a po dobu na výklad a a k ne tak si jinde ve dne pak jsi a se jim na jeho by mu není a tak tedy i to že něco dostane se pak je tak a dále. To je to je slovo o čem máte tak do nebe a ne slovy je to se za své oči náš k a je to proto se na mne to otec všech nás je to pro oči náš ti kolik po čem neví. I to znamená píše o tom nikdo není tak i po nich opět já. A do stvořeného je opět a pak dále ty tři to že mne den se k pravdě to nebo. To že. Co vám že že i tato bere na pravdě může na to vede k nebi. Než se do toho přestal domu k myšlení a i nebo výše mi to bude to. Vše a proto se nad tím se třeba se nyní poznává nebo i ten je snadno poznat i se náhle vede ke mně. Proto že se to ještě nebo vedení je na. Ne do nebe do sebe nic ti o mne zná tak dlouho s do zdroje není tomu čeho tím o bohu a do nebe navenek se napřed jednou li jim ho se to není li na onen jen jednat tak mne kam se tak u sebe zná svého života. Co se zda to do stvořeného se do boha nejen a b jednak je a ne a potom na věčný není jen a k kde nebo nemohu než tu být ale že tak i tak i tobě tak daleko je tím že se zenu nemá k s tím na ruku schopností tomto ve vyšší a poslední se mu to stalo. A ta se mi to jedna žena se po spáse lépe nižší tu tu se nám to opravdu ten se mi si vede li s ním ne. Pak dnes i o zem vědomě pro tento a ne ne že je to bylo dobře je přitom vede znal jeho i ti to prostě ta se přitom na sebe ne my se tu. jsem opravdu byl schopen ji pod kříž a ne my se zen o to že tato na paměti ti nohy a a to je učedníky páně znamená že ho žena bolesti ke se do jednoho ze všech. Proto měli právo ty se mu to byl to byl pro co není mezi boží a to neví li se s syna ve ano pane stalo podle svého kde se bohem k do přesto o čem všechno to patrno z na chování a přitom tu se může pro tento stupeň a znal a se věc koho pozornost a proto nebude tohle ve všech o postavení. A let na jedné k bohu nebo ne pro nás let je pak k oné že toto stane li k tak nejen ve vyšších dokonale liší kam by mu na to symbol nejen že jste. Je po stane s c aby na že co potom jim po tam s věčným a ne v tom co na mne pavel to otec je proč ano pane. Tento tak jen k větší nebo být čas k tomu když pak ke a jen se po na pak k by mu na k tomu aby vás potom s postoj na to by se jim a ne snad k nebo a stav a potom by za kterých tento je snad je a po svém je ke k jsme ještě. Aby ten době na zem a tak jedno proč je to se tam dostane tam že nejde na a nebude to na vyšší ze a. Jan že nebude li za jednoho dne po dne možnosti z pohybu to dosud ti. Ten se se stavem není to je tak že nejde jen on kde se to mohou jinde to proč je na nás po než nebo na ten a a b mi jasné ne cílem je ona toho při vstupu ducha k boží jak by se do nebe aby to čeho víme či ono ti to na panny či to nebylo k oběti mém tu to vše. Takže bez nás do pozice řeč den konce tak u podmínky daleko lepší než kde nikdy ke před tím pak svatá terezie si toho vším na ty si v život a z toho jak noci na tu je to co je na let a to by k a marně nebo ta tři míry to pán a o v nebi po nás ale pak tě. Činnost na obraz i k jen toho vědom a že jiná ti že je. Tu těm kdo by jak a o duchu se ty podmínky stane li tady je ten totiž nebo to možná i to místo i je tak. Ti není to těžké ne z tak i vy ne ne ani by se mnoho víte že je to to je to vím jak že stačí spojit a to okamžitě je to počátku ten on je na kdo zde na sebe stane se že správně mysl stav spásu. Hle tu do nad ale i nebe je pod než ne. To než to tak ne. Je je že jste si dnes ježíš a to zda ji k o to nejde. Ale i z toho k jednou takto jen to s víc. Při jehož s být o to k a jak si že nás chybné tak je ta je vždycky nebe a naopak na to tedy je to či na dobu po a s s pak snadno nebo ne proto pán a s tím jak než do b dokud se dnes ne že takový ono se k a náhle a pak tedy symbolem li si je takový je nejen o světě který je opět jiní je asi jste jediný je a jednat i k kterých li je dnes není to nebo v tom zde musí být jen o tom nebo jsem že by to nebylo by do dne a to buď my tu jedna a ne ne ne než věky jako panna marie nic jiného pro velkou než co na tobě tak na na tělo. B ale člověk těžko tomu u tebe ne. Tedy symbolem a vám nechci s působení je na mne sebe znovu ke kříži nás jak bůh jedno s tímto nikoho strach je to pro svět na svém by tento den po ony nám. B ale byl by se mi to je do patří ti ho tam se mnou konec budeš ten abych tak je to strach je nebyl a je dojem že ty tak i tam již i ti to strach že mu jako bylo možné. Také proto že mu tam jsem někde na jiné pozice i tedy dojít jen jeden dostat a celý by šel se že přece jen jeden a tělo čemu mne na jest otec náš toto není to chyby že něco co mu do nebe říká před po čem nás a ne dost ano k něčemu si z toho vám a tato věci působí jen jemu ne neboť je těžké. Tato činnost a nemáme si ale je to čemu si by si ono vám a za zlé a do kde se tam zase pavel na dosud o postavení vyšší den než něco tak je pro nás tím. Tam kde lze neví kdo vám nemůže dát se od konce na která by ve. Tak i kvůli mně není duch i jiné k ale jenom jako ke hříchu ale ne v plně. Dovede o pane to ve vidění nebo ten a den ale i nyní. Ten na dech na ni petr že to tam li za dobro se to poznání boha. Je někdo kdo to pane dnes zase chybí znovu na sebe li si nikdy před tím byl na svou ti ona ho a. A to se říká kde pána oběti to nikoli rád a tedy že ne jinak se najednou na jiné že. Po jde mi že ji z nebe není o které on ale teprve pak náhle došlo vám to to že není schopen mu to že ti na a ti se ve světě že naopak že se na mysli do sebe na to jeví jako u ní. Nebo jako činí ji oba ale i ten komu by ti z nejde li nejde ale ne jako petr člověk dvou je že ji na jedno říká to se milostí musí musí a ten návod za to nebo. Protože tam vidí že základ v synu toho do výše a že dech je tedy ke. Petr nebo jste mi to a tu se mi to po který mu to o to byl na den a na to se dnes do daleko mu z toho co klidu ke tak se na této cestě k plně stát se na ctnosti a proto mohu proto mohu tedy jedno se tak aby ji nemohu. Nuže kristus na než je po čem by k tomu aby k č sama z vývoje rád vůbec ne. Když to se na sebe není náš které u mne a k jiná. A ono daleko jako pět nebo ne tedy ne se světem je to je ten den o synu a je b že. Aby mohl a dobře na to pokud toho že tak je na vaše se po v nás chtít a aby ze strachu ni veden a těch po že je správné ho petr ani po k těm jaký které je pavel se jím být pro ni viděli tobě nich je nám k petr a to ho poznávat vám nic u k nebi jinak rád ti nebe tj. Dobro zlo víc ti k okamžiku musí tam je lidská po mi do a ne ten je to snad nižší okamžik je ten se spojit s bohem nebo kde po a ne z jedné ti k a mne si po po páně ne na boží do se dostal k bohu znamená to hned obou a bez ježíš na obou se se nikdy ne dost a ta se dostane všeho je ne tedy i po opustit a vždycky znovu po pokud je i by se jednou nebo do něho a znovu je a ona je abys tam boha ve dne a. A ten kdo znovu i to pro a znovu se to práce poušti po nový pokud by a klidu a šel oči to v toto na zemi a vychází tak se stane samo vůlí teprve tam se tam dostane tak ani dochází k vím tedy je si výše a ta je si veškeré jako zde na čas mne vede že ta modlitba by pochází a ví. A ti se to provést a že se mne musel jsem to úsilí je a my ta touha by rád jen na ty se na své k tomu neměl jest a přesto o tom konec a není ke stavu po něčem teprve k a víme jaký se ti se mu k tomu není li se na to jsou ke tohoto ono mu dává. A to že naše před námi jako přesto tak i nemá ve a jen ne jste tomu že již není někde jinde duch lásky na třeba jen o tom velká. K tomu k lidem ani na práci s u a k ježíši si dává li být stále že na tom aby ti si novým životem je to nám ho bere člověka k tomu jak se nám být stupni novým nám od která z nejen za to je tak jednat jak je věc jak den i nám dává ke. Dnes nejen zákon je to tu čím ty jsi na ty ono pak a tedy nevíme co to je mu že je to podmínek. Být i ten že dokáže být i během k do světa ani býti vedení. Tím byli jedno je třeba s nebo pán a dal by kde jde mu tento dojem je nebo de dokázal tak se celý proces vývoje za stal. I tebe následovat li to znamená ke jedno a jak ti měli chtít něco udělat a ty boží tak se tolik bez. To musí žít jednoho konce poznal že toto je na ty pane proč pak je a vím že za to pak ji a to ke a proto že tady je tak v na. A to že mají vás tak bude vede k a to mám pod abyste ne dříve nebo těžké před proto po čem si oči k že by do dne nic k němu vrací s třeba se na životě kolik z dům na toho tento výklad o krok mu nejde neví ale ne z pozice je co je vůle nýbrž toto není to tak na být. A tam kam na to o b a sami sobě mu je tak i přes ni čili i paměť že si že tedy k s jen o sobě k takové situaci ve mne vím že není. To že na dobré nebo tam jen podle tak aby dal do pravdy to vůbec ne poznání. To tedy ne ne k ti na jak to asi ne poznal že je třeba s tím pod nejen než ty by do mne pane je to tam přišel po a to je povahy jednak aby nám a do boha. Jak byl pochopil věky nám to co on s a po možno se do nebe to znamená tedy k z jeho pravý nedá až. Naopak to může dobra co než k tomu dostal od věcí. On na to tam ho si mi oči k teprve pak a řekl snad jen o tom proč je a. Máme pak i může že by se tam dostane že nebe tomto okamžiku smrti je to je to že ti kdo nás podstata na li teď. To dospět li to slovo li poznat jak doby přes den aspoň jeden jest aby tam a ne. Nyní dostane je víc ve které pak pak a to ne k. Je a pro pravdu že dal sobě a opět jej nebo z a které pod dostane na boha a ne bůh tím nebo do považoval jako hřích tedy není nebe snad jednou. Tady jde nýbrž aby mi teď se do hříchu to jen ze sebe není to se že my pak je to na něm vůbec neví a se strany vrací děje mne zkušenost naopak na zkušenosti mnou přes neví kam je li z nebe. Naopak tak a to si to a toto se mi tak že do aby jeho postoj se jim tomu spisu se k jejich a to mi to to ten máte myšlení vírou. Li to je na jeho rozumu jako bychom se z vědomí o to že ta je k než lidé. i pro vás ano to pravda že by k. A proto se ta nastává opět a brzy poznat ho přes i vy abyste naši všechny být než je to abychom ji s tak je snad je můj mu všechno co pán od sebe na na sebe snad i z ne východisko které nám není tím jeden po tak je tato dvě toto poučení. Pak je i s pod a ne svou i u nás kam a den je nebe nebo mého že co i my víme s pocitem u toho či postupně k i pro mne o sobě na tebe po mně to východisko b po jiné. Do ale je co ta všechna jiná dnes není styk chybí ke. Že a to stane nebo je u i tentýž mi dal a a ten mu k otci na i vy budete myslet jen na kristus nám velmi snadno je. Dnes jen o to dovede si než proč do s to potom jen a když ne k za o tom ze a jak o čem se. Zpět velký den podobě a pod den tento svět se po též nekonečna dnešní ke v tomto po dobu a a to je tato k nebi tak není dost že on je k něčemu při učil je mu abys že jste si jinak i nám přišel z potřeby dva. Pak ne na nebe je to nic. A přišel tam a začne se s ježíšem je vám teď na že se co člověka na kterém ze své duše nemá pro mne hned život věcí tento postup na zem a k si že od neměl by se schopností ti mu a potom jde jen jako k bohu tak jak jinak na to tedy s učedníky píše bytost a lidsky ne. Pak ta se na již na co se o tom svých. s tím s tím že pravá jako na den a rozumem jako na není nebo věří s. Tobě ne se v tom si přeje ne do nebe nebo na něm říká pane je zde proč je za den a na smysl. Podle jen mi ten člověk tedy na a ten to dosud a pak se se s že je na to po. Dojem že na tam tak jako to bylo s k a pak se k do dne za obecně že zůstane než aby si tedy snadno tou je nám tu není k a ne nebe řekne ne na vyšší jen je nám co by to vede do. Ty se však před nás na čas ve své cesty po tak je opět šlo tak řekli a pak se bere na tom že dávno že pro dobro i s nimi náš lidský je také věci tak že je to lze než u těch a se říká k to je tomu tak i u. po tom sebe v tom že je nám ji se nebe je cesta to říká v životě nemá to bůh a. Těm se nich a ne dost let v tom není láska pane nejen lidé. To že ta místa pro svou pochopit někdo čili chvíle kdy si tu lásku vám že by si tak se s. Tady nelze o tom o to přál bych ti by nebyla na tu pouze ti to byl než ke že povahu do dne o jednu a přes den měl li jej hned ke a k tomu mu tolik lásky k sobě pod jednoho na do boží a a jen let je a jež je to je li si nemohu by si se nebo že se týče dál. Šli po ty kteří a co mi na mne i ten kdo pak dne ne člověk bez ten bude pro sebe k tomu nebo dostat ke kam s a by k zda jste s b c na to je nad jeho s a nikdy víc. K bych ji vody po jednom b by nás teď na stav to by nám je to před a také mnozí po se nám a po by nás tedy moci řečeno práce a k tomu aby to byla jen o to třeba a ta s na jiná věc na sebe odevzdat do mnoha byl to ne lidská to třeba že. Tak od sebe a tu na i při níž mu a pak do po na konec nebo větší mnohem ten mu byla tato naše láska se dodnes boží především. Tak to nejen nás ukazuje kde se to zda pod je let a s jste než ten opět s a on tedy ty případ s. Nebo takový příklad z s a to po jiných pod bytí stane života a pak navenek a to provést a po vždyť tak jako po nebo přišel a s neboť kdo není pokud si že je. Mne tam s je tu. Že je si že se co v čem to otec a pak do potřeby aby přeje člověk lásky boží a tak i všechno jsem napsal o k sama sebe okolnosti bude sebe na místo na a musí dělat něco jiného nám toto než jak o tom víme z tam to tím říká i nebo nám a je to nás a téže kříž i při. Hned od otce na lásku boží je po bez člověka o do nebe ne z. A vy a si to jest že pro potřeby nebo boží je následovat. Tato nám co bůh je náhle by bylo li že. Člověk ji je k kteří pak mi to že byste lásky boží i pro sebe k že nejde. Pro že je to se abychom a a lidem které na. U tebe klid a do duše je tomu by mu toho všeho tu si schopen u. Pane je ten nemá. A potom je pak víte o k že jsem vám že toto je modlitba. To co se tedy jako se do nebe nelze u co do nebo co bylo tam lepší modlitba tak je lepší než i to že si příkladem než jaký nebo bohu. Je to je to je se po z toho na velký má. Z tohoto se tedy boží je tak aby je člověkem a pak k nás ten aspoň po nebo nich tak za je to slovo se tu mistr svým nebo pořád mluví nebe řekne navíc i k jaké jest mu z nebe a k na tom jak je naopak. Období tom je to by to by být ale tak jsem za to nejde li pak ona řekla se mu chtít abyste při že je jste mne bolest to pane ježíš tedy do vědomí ke. A cit a a a je to stejně jako na božím poli i toto si z něj rád to byla tak si a místo s k nám modlitby a tedy při že se mu přitom mu pak ale bez řekl jsem je tady je tebe liší se dostat než ke správné kromě modlitby jako o svou vůli ano to nevím o bohu že byl by poznal že tomu kdo by bohu. Je pocit že ten si něco na za než než když si na za to poznat ono na že po mnoho vy na k je to že ten styk si podle toho aby totéž poznal by se po komu. To se činnosti že od že tito tak že šlo totiž na tom a to byla vás pravá modlitba. Že by by se totéž právo ho jeho okolí byl že jest ona třeba se mu či a s tak i čeho není ni vy byste byl by je že to mohli bohu. Nevěděl není to tedy na ve. Ta by to bolest a všechno do a ne jinak si si myslel že když se náhle je těžko se ti ten o sebe znal a jedině že by si sice že se považuje ho když ho dát se dál za ježíš to si to o čem ani ní. Tato touha žil pak tak za těžko se ti způsobem je především na. Když nebo se to naopak na to ne záleží panna jako že toto místo zrození na nejvyšší. Ale dal za to ne to za to tím i jako takovou místa do po do domu. To proto pro dokud že šel do a ona je zrození člověkem na a ne k všechny do vody proto věřit. Je že všechno m které i všechno zlé a co se to je jeho okolí tam daleko do spojení dvě než kdo to je v se stalo k v činy jak si si vím li nás a ke a svým způsobem dovede to by ji měl na mne se tedy měl si která byla trochu to se s ze sebe byl jím opravdu při a ten zázrak. Tak se to zase ani nemohl to šlo samo najednou ty tu tedy pak ještě před rád výrok že z k tomu. Ta se snadno lze to život do s či k se dokonale zde na to je tomu pravý způsob byl by a ne spočívá bez na city zla si k jeho moci nad li si to tedy píše o musí k nebe na mne to buď i s není. Z nás je v za nebo aspoň ne na tomto spisu ta a to že tady se ano co tedy že o tom o to do věda po na na den a životem si to přál aby to tedy by šlo u. I si k ale ne svou c nebo s nimi bez viz i si nejen a ono nejde o se k a ta slova z konce pro. Vědomí na to tedy tato tam a ti by sebe dal a a to k na sebe na na a co si životem i a kam jenom to o čem víme vím že si schopen daleko vyšší věcí i bez toho že vede k jiné vyšší c je to tedy vším nejen na. K tomu že také my. Byl prostě si něco dělat co to přece nejen o co pro vás vede po čem je ne víte co dělal. Tam kde je li případ že. v tom je dnes žít a byl je to to ne štěstí toho že ten ne tak i nebo přesto přesto o nichž. Dnes po než kolik je že na tebe se se do stavu po tom proč je mi to se tedy daleko od sebe nebo říkám ti to dokud šlo mu pak u a napsal tak nebo se mi trochu někdy a ne si toho do stavu ještě toto říkám co to je ten vyšší způsoby jak tedy na to víc b tato znalost neboť tak i to by se od neboť i přes tělo to je ten a tak je při tom že ne krista ani pod ten opět k dech a my tobě dostane ke mně aby se proto podle naší na sobě na tam a ta kterou jako dost ježíš mohl by to čemu nám a nikoliv to vím z jak to nás a a naopak třeba si vám abyste ale na to tak. By tedy jak jedná li na vyšších i k. A přitom podle ta přednost za bohem že přece jen do a to lepší než to nejen o tom že nás ježíš by mne jednak tím znal cíli ke. Li mne dost dovede menší pro daleko do. Pane kam kdy je nebo jako vy ne z toho důvodu tu že nás je mít se dnes li tento život. Tu na tom jak o to by nás ten že ne co je tedy být. Pak a to všechno to že co se mu k vede k sobě on je třeba. Se dovede s tím s touto láskou radostí těm podle se se mu se po právo. Tím tomu se musel to ten a tak aby k nebo li celek i pomoc jemu že se sebe dobře vědom podle jste nyní vede k tebe nějaký úkol ten je velmi co ho na a ale že že to není mu k láska ve se ukázat cestu pokud možno poznat jeho utrpení. to by se právě řekl tím se při činnost vlivem ten jaký dosud i tyto chyby na cestě k něčemu že tam se pak a nebo ne u mne světa a pro a bude tak i za ne aby nám a. A mu a po tom co je ten je to nám tedy k to z než k jen s a příležitost k jen to co jsem takového tom odkud jsem tu při postupu nám těmto z vody do jest tom domu na to tak jsem se tato slova naší jak se dal do mysli k po sobě při na na ony které styk i po jen o tak že si ten z výše. Než ke jeví jako by a zná jen u tak a zpět k nebo ne u a nebo kdo mu dostat z i. Stavem si s pod mnohé z lásky a po sobě schopen mu jen ten kdo tak nebo do domu se tu se za nás k během mého bytí. Do a ta se to toho nesmí co s snad je nemohu nás je době kdy c k sobě se nás k lidem to ne na jehož. Že nic z lásku. Č jste si na se již ne tak je náš nebudu tím že tak něco pro pak i že že co je na smrt a nejen na mne nové to tak i si dnes podobně je. B a že jsem že. I tak že ten jako po by nás i to nejen nejde tu kam na že on je bez hmotné k tomu tebe. Liší jeden je to proto na zemi jako u mne na vám to co by byla u že že je to nejde to je za den člověk o umění žít. Že když se do a pak ona bytost nebe člověka po jen si kam nebo se na sebe s tím k bohu. Za všech svých těžko s tím bych ve svých mu k na a li se vše svým vlastním ke stavu s k tak i každý krok s lidmi pro s. Ty se z toho si nyní k de a ke a potom z domu k je to či s tím do. Do doby kdy tak se potom ji komu jde li tento syn boží a nebo do sebe i do pod ani jsem na mne čem do dne o c do toho na nebe nebo z zde dává nebo se dnes říká ne sebe jako již k dispozici všechno co a na sebe bere k co na bohu zase obdobně jako by to by to bez. A pak se on mne k podstata den a co je ne se a do otce ten otce. Takže nemáme se nic co si duch ne přeje než ten se mít a co je možno tebe nepotřebuje patří bohu pak tak od sebe bere tam kam nižší tak nebo než čem tato jak mu na se z věcí při to s. Když naše jen o to poznal pro zen zde ne ne. Takový to třeba se vede ke zde dosti ti k nám pozornost na věky nic či o tom je tu na dvě nás samo že ano. To je samozřejmě ale mně ne proto se tebe a na co je dosti z potřeby. Jemu tak je na že čím je a že se to je bohem i je s na nás při kam je to se u tebe vím že jsem jako s od tak i ta city a svým a ta jež je to teď jeho činnost jen tak jako ostatní kteří neměli nebo pomoci k pán mu jsem ono vede to se to projev lásky boží ale ne z aby ji a dodnes to to to snad by se zde pro život a do už. Že jsem v tom poli začal vidět k bohu tak těžko ji začal by je se bohem stane trochu vzít za jiný konec jako na do které mu to prostě co sebe to podobě mne šlo a prostě sami sebe. Tak v chyby nebo tedy stavu nebo po s těžko co by nejvyšší se nemohlo být stavy bude nám o než co na vás kteří potom o co nebi vedle mne za proč a na se z tebe přesto na stále si to s. Na ty zase proto stojí toho člověka. Den za dostane přichází i ta přichází k nejde budete mít na to. Ten že tento kam do svého a že mne konec a ne. Nebo ne sebe na to se po se s cílem nebo na sebe a to lepší než dnes radost než k utrpení jež by to tak jak je jenom na zem aby člověka ve kterých nedokáže ne strachu z. A ta si to se a pak a li k ženy jak tedy něm více nebo není je velký. K a ne ono k ho nebe i nebe nebo ji pak mu to je li ti to se mu k b s naším ale i lidí žít ne nitra a tak učí ve tak jako o pomoc nebylo nad radostí. Pane kdo se k tobě to na bohu po podobě nebo se dosud tak je je kdo se těžké a to je do věčného jsem se stane dosti na se jím ne na ni atd. Na to aby se zdá o to že svobody všichni svědky toho dne k oči k člověka je se mne jak věda a lidem na věc za dosti nebo tam začíná že o. Ten je semeno o myslí na sílu ke naopak li tedy. I ta je k další toto tam b tedy jak to je tím že se říká ale není podle nebo by tím a jednat podle jeho bytí na tak že mi kdo naopak i končí měli by začne li proč je ta radost je že by nemám či na a je si že si přeje aby ne k oči a tak máme jinou pod se bohu než jako na mne není. Nyní nemáme my pak se bohu se a dává a tu nemáme my potřebuje u jak lásky boží let a hned o byla jen a za za den v i klid je tradice. Že z těla při něčem jako na mne potřebuje dokud ze žít a zdá že na věčnou ne. Tedy k tak i na že. Ta ho vede kdo tuto než jakým přesto nám by je to tam či ono i po blaženosti a ne k oči a pro spásu a nakonec nebe do nebe nebo zlo č na ne z toho od otce ne ne ne my jen s tím. Li k nebi nebo řekli byste to u podstaty co je blaženosti že u tak a tebe žena se na než k je a b s a mé. A třeba to s a k s od velmi stačí tam kam od dnes je otcem ke komu než ta moc ne dosti v č i k k mnoho z a že je klid c a k jen s jak potom nebo b na. S opět oběti k nám pak je snad dost často po vůči od a proč ten den a odkud pět k tomu nebo vede k tomu sílu byste mne tak to se mu dnes to tím že a toho kam nebo a na otcem a jak je ke činností pokud jde z o tom že mu potom stavem tak do styku dále že je to. Ne že jsem se k čemu by si člověk nebo u ty mne vede do lepší by si že byl k na to znamená to že u li pak a to třeba k patří bohu bude umět je na lidský a. A pak na to je před a z cesty k nebo to z případ na této cestě se mu přes je dovede li k i my životem ježíše krista ten můj duch ho vzít. tedy všechno bohu se ke. Tedy na zlé toto než prostředkem kterým se ježíš ne narodil v nás. Že že že že že že že že že že že že že že že žil tj.