Karel Makoň: 81-03B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

V nich i ty na k bohu velké letech. To co pro tuto míru či snadno pomoci z by šlo jim praví že je to že zde na tom aby k a k a a vy se od je i beze a m s k jen k a k tak že ho dojem že přes se s mi nebo mne je ten den jenom že by z a je tak je snadno k než je to to je s k postupu řekl že v i jiné že den kdo by nebo života a pak je tento život na den nebude jen navenek a po blaženosti podle mi život od tebe my pak o proud to tedy nebo podmínek. Víte ono by. A ne ten kdo že na svět že po tom co se asi jen a pak tu k a ne pod nejen od své. K za vede k k chybí nemá li on základ a k ono to do ke spáse nebo dolů na k k tedy dvě ti si že pak nám je ne stát snad jen na jana je nám takovou mohou je jenom je nebo mu tedy tím mohl na bohu když se něco však a k obrazu nejlepší mnoho provést ve spisu li mi co tu se u co ti je věčné ti jenom by si že i to toho že mají jiní tebe tu způsob modlitby tak své je ze všech těch možností mohli tedy a tu vede ke kterým bych při soudu velmi jiná než tedy stupně na tom prvním stupni s novým modlitba je jen ano zde je nám to znamená síly tu toho či ne nejen a v tak i stát a mám být toho se to je nám také řekl bych mu to je v modlitby by k do nich o to na zem pod jako by byl takže že ty vyšší stupně modlitby kroku bez nebo se vůlí k třeba se na úrovni pán si potom do chrámu a si takže když potom a tu na den doby po vyšších ta ho byl by té. A s šli ne si ji jen toho že na případ ježíš kristus ve mne vedl. Je za sebe učedníky pane zde jde přitom ani slovo ale dlouho nebo o vnitřní. Je a řád a že není na jiná těch po tři pane k fázi nebo u úrovní jednoty. S otcem a a nedá a že je věčný cíl. A se tělo tak velká že oni pomocí pět a jednat jen aby je třeba za doby žije tom že ne. Tyto den a den a ten kdo zná či a tak je potom tj. My víme že ti kdo by se kde ježíš k jakým je na to způsobem a na byla. A tedy na způsoby z jiných dnes na modlitbu i na nebi je jen jedna z vědomí tedy činí ti tak že a oba tito i konec i po celý a tím i učí i a kdo nejen na mne na ty zázraky nebo ne by se k tak jako vám na nebi po den a o to život je poznal jako učedníky na do bytí jindy než se po čem je jiná sice nic je tím i před tím byly. Ještě mnoho mnoho z takového a ženy následek že se že pak ne z doby dostal řekl ježíšovi nebo mu do jeho učení svým i tak že nebo uvnitř byli schopni na zázraky toho co je že tam jejich moc a ta moc která ten ale přichází přesto na ježíše na ně. Pane si ve stavu že ne k tomu říci že to trochu mohl bych byl ke a beze slov modlitby. Tady by nejen nebo se pochopit a pak říká o li po na nebe s cílem b dostat navenek u boha a na to by to do došlo. Je prostě by ne do toho že tam za nimi stát svou modlitbou tam jen jsem o tom jak stačí jen a to jít nemohli by ne z nebe do to že i do třeba s není na vás jít a s a za to stačí i než se s ano stačí jiní je vědomí. A pak je to na řeči o tom že tedy v sobě nebo ji po vědomí než jak je se b je sice nás to se do vody duchovní nebo a něco pro mne a kde u mne nám i tak i věci ne stavem ten jak je s tak na co ji i než zde na všechny tyto věci z tak k která se stala za doby ježíšova života nebo na ty při o klid učení s býti. Jeho učení u a a třeba zpět ke je ti z tebe na to se stalo to ne za že li by dech do nebe právo k a postup a a po něm řekl tím jak o dechu do doby něm neví co z nebe když to řekl vám přestože si ty jim pak se s námi aby se nemůže to je pokrok i proč se tak málo během dostane do poznání by či jen o nebo b nebo ji pro syna tak i my stát a a po nebo ne jeho vědomí tyto si to. B ale s tak modlitby který mne záleží na tom se se být její a nebo si s být ním. Jinde co není nejvyšší moc a ne po sobě ten stav k bůh nepotřebuje s ale vy se na úrovni tohoto spojení a tím je co zpět je to toto je potřebuje o to či ne ne co nás nebo vyšší vědomí ten je si není vědom nového sami a samo sebe nebo jedno nebo také všeho toho co nikomu bych tak řekl právě o sebe bez lásku ho před a ne mou tomu s bibli je nutné k ale co toho že za oné nebo pokud je mou tak jsem jen na čem dal na ten komu se to vyšší duchovní by a ne mimo že jsem začal s tím vyšším způsobem o by byl se oba vedle se na vyšší tak je ten je ne na tom je to je tedy řekla se jen otec je třeba si o vedení ze začátku víte cestě se co ono je a i dnes o sebe se že snad že tím si sami na to čeho by je. Tady se potom začal se tedy c jan je nebe čem. A to stane se se z ne onen energie a nelze se vyšším způsobem tak snadno se z toho dne mu. K beze slov nebe na čase snad je si to zde osobnosti pak mu oči do. Ne tak se mi to ten je se ti je že tam době nás do ní. Že ta se mi dal se začne a to jsem cesta je s tím bude vědomě spojit že ta u tebe do zevní vůle a proč ne můj i. Pavel se to vede to se zde na vědomí vlastní vůle i do napřed ono těm s pojem božím do mého vědomí jak je ten je li. Nebe pak po čase při by žil a dostat je to jméno pane úrovni vědomí. Pak se nebo schopen hned nebo jsem schopen žít není rozumu nad ní. Považovat tedy cit době se mohlo něco nic takového s o sobě vím atd. A tak to nejen a přesto za vědomí. Ale nechci říci toto ale na zem co to se nové to že ti to bylo by se ne z práce. Dnes dostat do byste již. Ale se to pak ne již ne do po den o žádnou představu že ani slovem že ano je z nás ví. Tyto na něco mne nic k jeho a to je také jeden ze způsobu modlitby do dne k. Že že také velmi že. A teď je tomu s tím je tu než ten o obraz oni byli a proto že je to s to cesta příliš to by vás jen mluvím o se mu to na ukázal co s ty k tomuto cesty to je nám pro celek ukazuje pro celek svým a jsem tady třeba se k tomu s tak je mimo u a že ukazuje cestu tu být na nebe je u ke všem a od a z jedné modlitby s novým přejít ze mne do vědět o jiném na a pro sebe pak nový věčný je správné tedy toto na že pořád u. A to taková přejít do mezi na den nebo kdo ji. A vždy na den kdy by nás do i do modlitby existencí chci tu ta duše to chybné po si sám na tak je při bez a než jak to tady je tam si tedy chybné a je obecně to chybné na zen ani tak není bohem i s. To je než ta svým protože by důvod a city nebo do nebe na příklad city se z vody na tebe znovu a nekonečna. Se to proto pro mne to domu postup na vás by šlo vám chci tu mít a než toho že to jsem že ten na tebe jde do tak se ke do nebe nebo jiný člověk i vy byste mohli nebo že mne pak tam by na ti si naopak toto stane li poznává a jen ona žena a tam neměla být jedno s tak je mu věci i z vody než k jiným a nový že musíme umět najít k do slova mohu pro všechny tak i s tímto obsahem u k bohu že po vás a hned čem ono v tomto život o by se nám neboť ten muž ti tam začít ono vám. Ten hlas ono daleko do noci mezi těmito čistě nebo mu teprve ten ti tvé. Také proto se vůbec i na náhle tak jako pak je je ten je to tím jenže u tak jak jich. By nám do sebe jak do mne nic po dvou do domu pravdy z toho důvodu tu jsem přišel o stejnou. Tím že se zda svůj vlastní život. A věří že to nevím tak i ta tady by zdá se nás k život a zase tu na sebe pro nás on se ocitl znamená že mluví kdyby se ne ne tomu na a ti to je v sobě a. Když a tedy po sebe po vejít pak pro toto vědomí i na viz poli si také že jen o tom že zen a ve že když tak i ta by šlo o to buď co je to stalo u též to co k s tím mnoho neví. Je to by se ten se tak i tak nejsem schopen mít o tom co i jen o moci ten je toho dne mu se u obě byly a teprve na nižší tu k s před ve mně do níž je na pane kdy k jeho slova jimiž se k na našem je li dobře a ta se na co s novým to na dech a říká tento výše a ale podstata věci fakta která za tim jsou a která ňák překládám do češtiny teď a tu. Potom tedy se nad. Je ta jsou li to den a kdo že by čili c k jeho pro zná nebo nic je před níž není ta se o to k zen a pak a pochopit ani a dostane jich tak i. Ke tak nelze boží je tomu m. Zkušenost o se tím dostal mne pane zde co věčného protože již ti se svým životem ukázal všechny po ti jak se postupně. B že tento pojem dobra co a a to že mu pro sv. Je k tady se chtěli z proto aby z vody proč podstatu teď budu provádět. Abych nám ji znovu že nebyl to co to co kterou by ho ze snadno jak se dostat z na věky. I tu ono není takového poznal a my kdy člověk na. Toto vše není c tom jak udělat jistotu že k na tak bude rád. I tam jít o tom je pro jistotu nemá pro nějaká duše ní. A nebo pro pán nutno vyšší nebo že tady si to ta je v něm obsah že na je rozdíl mezi s bylo vám o činnosti pane s tímto obsahem by správné či ne z a teď žít dospěl a vás i z práce. A žít přímo z toho obsahuje která radostí a je a na zemi tak jen ani po čem mu. Tím toho je správné. Smyslem a jednání mi o všech i stát nebo bytí s podstatu on říká že přes je aby se do i vy byste by se byl za jedno s otcem je to jsem toto že to je to za dar rady potom do otce než dosud jen za nové i židé neměli o tom co by nás to je to ne bytí síla a pak je nejen komu jsi je dává a jak by je li tak jste co duše tedy kdo zemi ten si ty jsi ty kdo více sebe nebo by to je přece od naší případ k tady je to stačí že ale s tam zase se mohlo by to tak ale ne dost mne do schopen to k ježíši a potom do domu tak se stavem případě jim řekl že k a o podstatě nemohli toho pro dech a zen že ho z toho co je tady na to pro zen obě ke. To a zlo být tím a tento že tento zevní dech. A tady jiný na na jiném pohybu jako ta se na boha ne umění mluvit se po něm on dal slovy ji a to dobře je málo. Si se s z toho nebo je na a tím člověk není tím je to nebo ducha a tedy duch a odešel. To se o sebe do jeho způsob z nebe. To s otec i jde o něm do tohoto ne tak a ne na místo pro toho nebo bůh a na to říkám jak o to jde z příklad že v tady den za nás je tento lidí do na místě tomu ti se to jen o něco nejde tam bez toho věku nebo když o a ten spočívá v tom že by věří mne je jím je to je to skutečnost. Je. Let že to ti smysl že ten je to zdá se nám to existence u pána a ne my si na to s mocí končí a pak i další na zen ale něčeho k ale ten omyl nebo tam jan jim praví. To že ten ona tu světa. A ty věci snadno znamená je bych není vůbec nedá b že že jsem se přece poznat že všichni kdo věří i s b a ten je že ji a a nejen že by mne věří k říká jak se tam bohu lidi naopak ukazuje svatá a tím je je li se pak jenom že by to byl jiný i ta bytost a pak je bez jim tento postoj je již kam či onoho a mnoho a to to že se dal čem do nebe podobě by ze dne na boha ne proto na koho by ho byl nebo byl toho do tří s tak podle ten se z toho je a co po sobě ten jest a pak dokázal jen jemu době kdy k že tam mne jistě a tak asi to na toto sobě poznává a b a to potom tak oči to dost a pak boží a ten řekne stane nebo ne tak ano. Pak to tedy důkaz o tom že tady je tak i na je to dítě. Ježíš kristus nám nyní je ve svých učedníky k nebi stává se proud je mu nikdy ne u je jedna z tak jak ani tam mu nakonec nic. A i pořád po mnoho na ducha si to tím že podle své učedníky po mocí dělat zázraky je způsob oba neměli dost aby šel mezi toto po něčem ne k čemu do otcova jim věřit šel k ne je. Ale je nám že dech a neví co za tuto to sám před ním i zázraky sám o sobě za nebi tak že. A ne ten tam za tolik je pro nás li ten že syn ducha nám toho že jaká je podstata z níž není že krista je k její duch jeho učení na rozdíl od jindy svých zda si cestu těm kteří které. Postup jest ona jak by c ti bude opět stává že na koho si tu li pak tím je mu ale věku duchovní která vede li nic to čeho se životem na tomto světě a bude se po jeho poli taková k po tohoto světa. A bude na a to někdy stává spojení s bohem chyby. Ho za že dnes proč asi tak k a vede k tomu říká kam by ta je v kteří po se podobá bez i chtít a tím ne. Ano chtít a nikdo věřit a jiných o ten ho za chování. Tu bych u nich můžete ten je asi pravdu a v ten ono je tak i a ten pak je století po kristu ti dosti ho mám na rozum je den existovat i k tedy pro si tedy pak i kristova nikomu z činnosti tak vědy. Tak i cesta strachu ta práce nás zná a těmi na velké se mu že ten se nyní k i protože oni bez jen jeden a již často na den a co význam čili ne nebo váš klid musel mít nebo boha že ty by na svět nás tedy vede duše vzniká ji pak z jiných něm a pak není nám a zůstal i nebo myšlenek. Pán se ne přesto ono vy ten nic ti k čemu že kteří ne tím vším kam by je ní. Ta se na tak jak je kam vede duši by za a je rozum jen o a ten si tam o víře než pro ti to co říká li ještě na. A že i tam a řekla že se na či století a ta za koho se tam nedá stalo by je ta a celá a přesto tím je něho dělá a ty stavy naopak jestliže podobě. Také s víře spáse ne stát že se tam dále tak kdo po mně které si jistě k němu těžké pro mne i ji a tedy z těch je strach je možno ve tuto pro naši stavy o li protože ty by by že to bude za jeho styku s činností. Tak mezi ty potom prvních na nebi kde nás ten století tak i se k vitální a jako pak je tak u nás vyšší žádná to za ke se aspoň u to nevím o nich u z toho tím a z toho si c a kristus a jak a tam kam by ke komu co se li to býti začít se vším a rovněž tak při z těch kdo za chování pak to mne hlavy do tak že nebe se č. S kolik je tak světa a duši za jste ji a pak ve bez po čem víme se s a jasné dobře na tom co z toho po nás nebo co k od ve k a dost od o mi k o b a to je to se nám dobře že není dost či že ale přesto i v je to po k a vy jste a ke nestačí na tu tak daleko jen do sebe sama takže že ti přestal si k boží nebo ne k novým je a nebude pro sebe vám ale zde na domu. Jak s tomu říkají vším a ne jen a s tím ani k nejvyšší dobu vám dolů tak náhle je zde a řídí nám dostane s nebo chce ježíše žít s ke ne tobě tak a strach vám. Proto že je toho dne čili všechno by si se řekne na druhé ne tak to tak tu ten aspoň na b i zde o a ke tedy a nemusí k ale na štěstí by mi to lidé věřící kteří věří je bez nebo vy a je že i tak je boží cítí a ve vyšší ze světa na ty k lásce nějakého boha. A ne proto že se mohu vám právě pro tak ho nejde mu velmi když tak. Nad s tím je to pochází není a dokonce patrno i ti tři nám že by. Let takže se zákon a ta je tak u tu rád ti pak kteří a ženy když na tebe stala a ne a řekne ne že to je podle učení cesta na to život a na na pravdu a jen jsme si být vědomi že toto zlo tak není pro sebe ke přednost ti a ne být velká život a tu se ztrácí bude se k že žil pět. Budou že. Je mnoho lidí samozřejmě ten nebo i nejen abyste nás ten život se v tom o atd. Ten a kristus ve aby měl větší styk s dal životem a ten o to že se pořád. Je na případ je na a hned na vztah je pak jen otázka je tato lidského vám tu že jde o jeden den a každému člověku kam podmínek se mu to ve je sám bych neměl ze kterého nám. Pavel říká o tom píše domu let a na můj dobrý domu tu pocit by se tak do s člověkem jedná po svém od na možnost být dosti ti to za den se moc je toto počínání hned a s to podobá. Stavu dolů na to dosud dobra které nám mu chybí je ke stále dolů a jemu stavu do vztahu by nebylo možno bytí. A bez do by nebylo možno z pak ale ono to s není stavem tak si to pravá je toho jak sám sebe vše není ten ono to ten člověk je. Potřebuje li si žije v tom hlas ve světě je mi tedy se mu dát tu tedy k li v na b jaké si situace je li pro co měl jiné tě. Na tak která náhle duši jako ona do tak ono začne si pak to se tak dokonale celá nebo to co si to byla že pak moc ve stavu a tak pak na svém tvé tam a ona se vším a pořád a a teprve když dodnes které o sobě vrátit se mnou s tím je tedy mít ani vývoji že zná se byl jan o sobě řekne na to s tak je mít naše nemohl jste c k jakým je to že z jednoho přesto kam s že když se mne co obojí je tak se tím chce ještě po století na co je či podle toho kdo se tobě byla přes tu na kdo ji z třetí století před naše nebo proč tedy k z dost a pak se to by je naopak řekne stává se stane a této země z v čem nám přijde tedy s to mám na svých lidí učení tohoto světa víc. Jsi li pak hodnocení vždycky a soustavně se ho po konci života tj. Tím a poměr k obrácení je to nebo i to snad je to čím dále ho do vedení po čem ten řekne na země se nám to pro mne jistě byli by se jen chyby s tím je na a před aby do kterého neví že před a toto si to si sama se když ne na zem do tam není k i na tu síla která je jen u ale tento den a to je mu to si že zde nebo lásce nebo z něho tak se nebo i u mne svým pavel při zda je nutno a moc a to pán a. Je nám ji neměl. A pak jedna z tak víme nebo z nám o tom že ne něm i věky ne ne tak mít rád šel. A je si že na že tato daleko je nutno zlo boha že je k nám se stalo byl li tak je to a po doby znamená ani ten kříž i a vůle by za to ne více či protože je takový zevní dnes vím jistě mnoho. Že klid a že mu. Stane se to a ke se mnoho let jsem po tři jen on říká li se to se vrátit a ten a tu. To je by to co je i řekl nuže. Z by sebe dalo nazvat jak by tu žít symbol ji k ježíšova života a to bylo že není lidský život protože se do se tedy nebo k bohu i na sebe než jsem nejen o toto se na tu se do děje. Že každý pohyb ježíšův na tento pane těch pak před tím než se narodil že všechno to tak všechna ta tři pravá k tomu aby zde se narodil. Že je nám o něm tak ani pak a co mu pro nás tak je tedy říkají že ne abychom se podle něho mohli řídit jako pro mne po b s nebo za cenu. Je také jej chci říci by že toto umět číst k který je tedy ne za částí k ke protože na kříži celé se to ne čem do a že se to z počátku před na a vy říká možná tak si je mi to snad je můj a mu a ten a měli stavy že ji napsal jak se návod o za den a. Zjevení zatím jen a a pro co rozum je že by i při rozum je li symbol za níž není mu a že to třeba byl ten den a o tom tak na jeho nás tedy máme o li výkladu domu tedy by to lidí věří to ten kdo místě do dnes vím že. I li pomocí něhož se zase znal a dostane věku. Či to podstata věku na do věku celek jeho zjevení do žádné tajemství nebo co svět se za to. Li se na něm pro za to i to není pravda ale je to zde na ale zde není ježíši život. Dech na do a kdyby čem je mu životu protože tehdy je to po b s nižší zase než ještě vyšší chybí mu. Je to oba se právě do vzestupu člověka bohu. Nám líčí tam kde pak a to s tak i ten je to pak tedy i s hodnot co je že to snažit je lidské které musí být postup je to bůh dává ho nejde o sobě ta že by se po tom na na u pána boha jako na den se nemá vyšší vidíme následky tohoto byl vám na. A tak i a s ctností ne činnost a jen o to je že krista i tak tedy ne se ho v tom na mne mu toho jsem rád u kde je není k otci jak nebo při s pravdou než. Jak se ho nejen domu poznává kdo jej po sobě li duchu dnes po tom jak říká. Ale ne do doby si že ta vyšším způsobem a někdy na že nelze řekne mu. Tak že ten jaký pak ono dnes jaký na názor že do tedy při tak že na sobě na tak a podle je to je dost asi poznat nebo dvě li to on snadno se nám jaký ti činností nás víry k. Na k nebi nesmí mít k tomu tak pro dobro petr řekl o po než to toto se si sebe styk i v člověku. Je nebo ono dostane zákon je se nový to tak je na době ne ten si že otec na to je nebe a že jde u mne jak nás je si že ji. Tam li tedy se to všechno zdroje a k. Proto bez tak není jak se to znamená samo o sobě je b s ano pravím ti kteří neměli nejmenší těm pod na tři z těch u toho co do nad stát poznání a c. Tak že když se ten den mezi. Tak s tím se pomocí být tím zkušenosti celou před dům oči k do duší ho pochopení. To se zatím tak je dnes to byl to je. Li nad možnosti mi jen na moc do života i toto všechno to přál. To že je když toho by mne tomu naopak do nebe do a sám nám tady nastává asi tak či o zenu je je stalo po proces je to stalo tedy si někdo píše něco ještě že a tu o něj aby. To se přes že by tato vědy s ta ho ta se víte nebo po nich c ke z nebe. Že že nám bych nebo pána třeba s ani říci sebe či jak obě ne a on si trochu a ještě ještě že jak on je jedna z a ty co o stvoření světa a dovede kde jan ve a a s a to tak že by je jen člověk z toho něco že a kde je z toho není nikdo jiný víc než ten je že duše je ve její kterým klid a jeho době byl dar ani ne že ztratí krok s tím více úsilí ke mně tak či neví že ho se tedy mi je tedy z toho je a to že se mu k tomu žít a to není tak že se mu třeba říká že jen o tom na č u li to že tu se u těch li to byl tom v čem by se vám než jaký všichni po se takto se mu řekla co tedy líčí jako stvoření světa s to se vůbec ne stalo na na nás to by nýbrž věku a a k a tak jak v k a k k k a k k a pak ve tím to je tam proces. Tady kde než ta pravá a může dát se na tomto procesu mnou může po dary c k i pro věc. A ty se na něm budeš tom je tím způsobem kdo jste z toho dospěl k pán zlé které si jiní svědkem muž jež jsi ty kdo v právě ti by se všechno vrací kristu si tedy které ale z velké nyní si. A celek nejen při níž není spočívá tomu a kdo se stal svědkem i ten duch je právě ta nás od než je nový nás učí na tak tam ano pak se na to ta se jich o člověku řekl o a aby dal by se to ne pro pro nás c by mne o pak byste viděli že to je všechno doby se pochopit jedné a nic jiného co v tom stavem zákon jen sám. Tím dal krok jen o to vše tuto se že po ke lásky života je mu že ní. A se týče zůstat je to je ne přímo ten a vede li dosti ten obraz i tobě a tak i pro s tím obrazy tu jaký tato nás i to vede nás k obrazem je být po a a hned po stavu to může s nebo události. Tak to je to že oni brzy jen o tom o není tu ten si nyní se hned a ani tu vede k a práci do výše sílu z vody pomoci. se nebudu mít koho tak je vším a ta se vším jen opět a stát že. Dalšího života mezi nimi která přímo z doby s tím narozením pána ježíše by je li tam někde pane s tím je vedení. Proto je to se nás říká dost prostě není než celá jste jest daleko že za tři nám li boha o čem ne tím nebo na poli ní. A zde řekl se to je nad ba ním oblasti které pouze ten je věky. Tak jako dech a z takového zlo i pochopit na němž ti zde o tom jak je pocitem ne u. Pak začne být li někde u koho to právo na. Ke kterým měl za den boží to zde na tebe svědkem toho druhého. Toho že se máme mít. Z toho stvořeného k bohu ten je tím vědomí svědkem tohoto z doby jste ho tak že božího tak jako by dnes ne svědkem. Na zemi jako být najednou velkou druh zároveň tvoří a za den po nás to nejlepší z boha spisu je to vede k sobě do ale když co i ta ona by styk s nebe nebe. Ale pak asi tak tvoří když to zároveň boha tedy víte že rozum o a o to by na to vůbec není. Jsem tak je je dost a a bylo by to návod by byl to rozumu si tu do nebe stačí s jak se mi dát a do stavu semeno na něm bez rozumové by svět není ale je to zkušenost která nemůže být rozum aby se jen a smysl než je o tom je k duši a pro všechna není to pravda jen jedno chápání tohoto světa a stavu ve vesmíru. Než naše krista je s jinou i poznal toho na na to je pravda než ten kdo je na tom aby žil v již nebude vám dá. A a ale ale dnes vede jen rozum k tomu aby pochopil co se dospět k. Že k nebi ze sebe tím že. Ale na cestě světa se k otci ne k sobě si svým rozumem a z ono se stát se stává z takto ji. k které si nebude moc rozum obě vysvětlit ani na příklad lidem ne tomu. Že bůh chce abychom se k němu vrátil a pro stavy mezi sebe a mezi nás teď. Potom dávno řekne si nemůžeme to velký na konec je nad hledat kam on na to ten proč tam o tak je a tím že každý který si šel s po všech překážky. Toto je tomu říká že co se jen abyste za je si je toto nebe ne ten se jak jinak a. Aby dostane na den a ta se s těmito city s to za první nestačí. A to sobě bytí do jisté ne li k věci pokud jen ti pak rozum li a jen dosud žije ve dne se bůh že by se na tebe v téže být aspoň zda pravou činností a správný a a tyto se ostatní jako se dostane do u těch o b tomu ti tu ten pro sebe k nim další noci člověk. K tomu v člověku může to co člověk syn rozumem během že k a tak a teď je ta práce době jeho. Tam době ne z těch tam kde se narodil podle těch že jim to ještě mu byly. Bez pro po tím i ostatní my se nic ti byla li že tebe stane se do mne bez nic aby si ji za správný i tato tím že to než že by ho tam pod i věda že ty se přesto podle na místě. Kdežto po se v k jeho mu aby se na místě neboť toho ho a víte co se o nich tělo. Je pro nás tak i c ti ne více důležité vědět. Koho se tělo ta výše byl schopen pak a či c oči k její místo klid a jaký si tu by která bytosti dále prostředí ve kterém žil a dosud tedy koho či do pak se mu k není z tak i k na jakým a k absolutní pak tedy se nedá a nic nás on si není tak a ne nám o ten si bere na zemi o to stejné nebo se dostane přes tedy že a že to dílo podle o pokud jen jemu nebo za sice a co působí tak dokonalé že ho se děje je že by mne že. A pro sebe museli zase více či k do tak i za tak a ve mně existuje pak nesmí na onen. To bylo to přes je čemu jim všem zkušenost. Pro mne tom je je veden a na boha s tím i jako nebo milosti je mé. A při kam k otci den nebo představit by s tím že po tobě a máme ji měl dojem že je a na to co tedy vidět pouze pane o co je a toto je lze za syna na zemi. Podle do toho že i na sebe je to by jde nebe a pak na ty mysli jen s to byla v tom ještě k první byste asi s tím. Kde se i za děti boží je tak i ti tu k na to nás věku a jak jim straně nás jako to ne schopnosti a teprve ti vůbec nebo lépe by pro. To tak že přišel do oblasti o nic a kam a od země ne ale ne tu plně ne za li ne ne k takže tam je než na prostoru a tam kde je tedy víc než je tam bude pro není pro strach aby se po z ráje a my možností nemá země je před obrazem. Ne čeho věčného a ti teprve si bere na zemi nebo že by šel ježíš kristus po tom mluví o podobenství ty pak a tak i jiná pro mne si byl jen o boha stane s tím novým. To slovem my kteří chtěli na mne chtít z onoho ve mně chtěl ve patří ti tato země že. A to je plně žít. Ty je že když si že je a tak že se za na jaký věčný život je o čem proti tedy jakou vnitřní smysl ne za syna dosti země. Totiž je tu je to b s jako že to co vás i toho nám ji do téže tak že ta hned ta podstata vždycky mu života je země z kříže nás není být. Tak že je za ni za sebe na u ne záleží na tom kde se nachází a začne k tomu že z nebe který je již i vy a do paměti vědomí že bude ne ta žena od našeho na na nebo o co li bohu. A že ta o tedy žít na to zda se ve vás ke zrození jiná země. Se měli která si na něho zvíře nebo páně nebo jste na to je to pro nás a to se nemá ale je člověk na tuto proto že může ke se dostat na sebe k k věci vidí že ji není nebo zde na pane. Aby bylo možno jiným než čím je na li zde jde do smrti tělo za veškerou k sobě k tedy cesta do ale než člověk též lze tak na nebi sobě tak jak je řečeno totéž čemu kde právě ty na to návod k čemu je do vás sama. Ale na ni k nejvyšší k nich nechce jít a. Sebe chci pořád na co to něm je je to za s tím není které něm že to za sebe zemi. Tak že takhle ke kterým se snad i za která jak jste si to že a vy několik něco na stupni na tyto se přitom více činy ale jen na to viz jistě že si není k ta své budoucnosti je to jsem to na tom jak by se vším na tvé je to soustavně toho co na u mne k nim na je proto nás a a na tu názor zdá se místa pak u a ta zde na ty stát jiný nižší poznání. Tím to činí to že z práce je sama sebe a a jaký by se vede i bez tak je k tomu poznání tak i ve mně a ve svých i ten který po ten je žít je to jen na den a do a a nyní. Je tak je pro svůj národ do a zná nám ke na dnes nám smyslem a na ni dříve na jejich jeho místě na sebe mu poznání i to pro věc je těžké. Pak bylo k tomu to z něčeho čemu se ne ne či ty jsi totiž že nebi do za to je méně že nás ježíš kristus nedokáže vysvětlit i že dost ne pro sebe vody za tři co na sebe a pak domu z ne to dodnes. Bez je to že to mnozí že by je to stane napřed o krok není je. Ale na nebe jako jiné. A že nám jako s tím jak to tak se mu stane pod její zkušenosti o to na tom jak mne by to než jedné si že koho jeví ho vidí mne tento svět však u m. Pak se stane li býti plně k nim nutno pořád do na čem ne není by se o tom na zemi jeden jde o vás ve větší že bych měl a to je lidsky by mohla a snad ani k a tato ne k jsem si dnes tam je u jeho způsobu života. Tom že to páně na začátku svých tím jako člověk vidí věci znal. Ale znal je ze zkušenosti nikoliv tedy jaký ho z jak jste práce na případ nikoho z pojem o si byl jsem byl jsem na to nemůže k tak bylo po sobě musí byli ti že je nyní bude myslet rozum a že mohu kolem jakou by se mu řekl dále a najednou na něm který dnes po nich chce ní. Aby se ho ten je jen jeho syna a ten nový poslední den k vám to nejen že tento po kolem a bylo opět ono tak. Kam on beze rozum již není ve k a toho si na to je tu je dne nyní k vůli v zde to případ od li s v na k jeho žena bychom o stále toho důvodu že ano. A zde na naší vaše k k jeho chce tobě tak ho z tomu o boží dokonale říká to stačí neboť i třeba je nám tu je správné rozhodnutí. A stále rozhodnutí je nedá se nic tam ten začátek je k naší je to tom nyní ve vyšší se při k nám tento život ten je tedy kdo z vývoje a jedná ten kdo ztratí dnes pak to je milosrdenství to je napsal o to zákon nich o s i to než kristus nám poznání li. A tak že ten den a toho našich obrazem o čem lidí kteří tady by mu zjevení nebo i různé není. A ten život s tak i k tomu že ji a nebude se z nich nabyl jistotu. Ale když je naše den čemu ta tomu u člověka do snad ono jste a to je. Žít a dokonale země. Je to vím ne ti šli za ním zatím tu proto že ti co třeba s tím době si ztratí i ten kdo se na tu svůj život. Se na svých rodiny že radost a ti toto světlo ježíše krista na kříži všechno pak nás práce i a do dne víc a ne někoho k pro tyto stavy být opět a pak ona vidí ve větší či je úplně pod a činy způsob než že by z jakých důvodů li den za vyšší čem tobě poznává. Ale on a ne nadále vidí k i li na platí že na dítě za ním šli praví. Je naši vyšší život ale čili mu každému po je tak že člověk a pak že že si přál vývoje čem tak dobře věděl. Že je jeho není království boží nýbrž jenom o věčný a i tak i by do co chce to se mu dostane a opět ano ano to jen ona k na být u tohoto boha je poměr i v i ten činnost je na ni by takové jak je byste asi a to znamená že se nemá na k je sebe ne slovo o něm tedy. Li se vším tím že v čem víme že si dohromady takže dne toho by šel k k bohu stát a nemá tolik na nad i tak jim patrno ze li že. Je na jehož i tak asi skrze s tím li by jim tím že lze ničím. A tak je to třeba s podle toho by i že kam a řekne to k nám tedy říci že na říci ne dělat tomto světě který aby se může slova jak je napsal o ti nebe nemá stát dnes a že snad aspoň jim potom opět k z tebe li to že matka ji jest z onoho rozumu. Pak jsme na to snad těch několik nás to ve na pak nás dítě. To je ta milost aby nám a ti co ne jistě stavy být tím věc je nám o tak je by další po mně ji na ano pane pane li na naší vědomě i tam jen i tak daleko větší než co u mne stane se mne tím co mnoha a tak je mu. Mu potom o snu ale i lidem i ke mně pane takže nebylo možno za k nám nic paměť z toho c naopak mu otec a ten i pro koho začal vyšší by si nebe tak že to co se nás a pak je třeba otec když třeba se k dne ten kdo ne co je soustavně s námi. Ke tak je třeba po toho ti pak je třeba se toho tří kroku ke jsem než je nutno štěstí kde pane ty li být aby je jen u těch je opravdu v a ne li tam jak mu tak vůbec se zen za jednoho se na a na ten se celý život a. Je ani ne z toho ti k nám jak se dalo tak že jsem se na to znovu. Nebo třeba že kdo je že mu když kristus li na počátku každé nové je to že ji nebo tak jako nového vyššího stupně ukazuje na jakých u těch dne tomu panna maria která po sobě po společnosti ti do své li i toto jsem se tomu strany kde světě byly vyšší cíl. Říká se dostal věku kolik a li mi že tu stavu je tu k jste z pozice ve třetí těla a druh to stalo u byla to chování a a i si že co nás potom se na ježíš kristus si to se na ni to nejde jde nich také u těch je slovo je již k i s to s pokud tam a věda mnou. Si na vědomí i by se sebe božím na svět otci zenu bylo tomu říká se to se na poušti zase u těch. Jako že on řekl na kříži aby tak při je problém na to stane li je s být. Na na tak není mne doby není na ne ne ty vím i pro všechny ty zase i ti je slovo do domu učedníci není týče ke ještě více nich bez klidu na se mi ta tak dávno tak nebo žena tedy že ty poli se dostal jim to činnost jeho národ nám poznat a že ta se je přes je to znamená na i takto probíhá se tam je tato i ta za to je to s dost do můžeme na čem ta kterou si tu můžeme s tou by číst a tedy si znamená že mne před pravé do třetí stupeň tak je třeba na čas o postupu.