Karel Makoň: 81-04A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

takže my si to řekli o melka zákonitostech postup to zase že života žehná koni to ti podávám se s nimi setkat jedině tak na příklad když třeba před říká výdeji o vlastní nesmrtelnosti co jsem stalo v těch sedmnácti letech tak sem potřeboval nýbrž živelně se cítit tu potřebu se zdali z tohoto světa a žíly ústraní no kdybych byl to nepřeháněl a že si jenom potřebnou dobu tomu se o to ve všem pořádku a člověk si myslí že zanese ten který objevil drží na věky tak jsem potom do ústraní pěstoval tří li dlouho a podceňoval jsem život ve světě o totéž dělají klášterníci a to je chyba prostředkem kterým člověk dobyl nějaký stupeň není že dobývat další tyto nikdy ne tak dejme tomu když zašel ten národ židovský do zaslíbené země a když ten abraham dostat přísl že bych tam bude ten národ šetři že bude chránit před epřítelem pokud bude boha poslušen tak si měli vědomi toho čeho si do abrahám že to není jenom proto pro poslušnost samo se o samou cena poslušnost nýbrž že za poslušnost je prostředkem se k k tomu aby se mohl narodit nic ten dnes nějak a taky ta počáteční poslušnost tomu ideálu za kterým jdeme nemá jinou funkci než prostředku který ve narození ježíše znamená boha v lidském těle v lidském vědomí a jakmile se to stane tak se musíme se být v prostředek než poslušnost bohu jaký je to prostředek byste řekli jaký vyšší samozřejmě ano ale hlediska lidského hodnocení kolisi tam třebas ježíš kristus se narodil na tomto světě tak byl podřízen své rodině a podřízen svému okolní tady právě dělal se saska tady ce největší chybu že to člověka nepodřizoval okolní by zlo výmaz trvale že když kristus ukazuje že jestliže se chce že ostatní dodro dánu tak musí být oddán své rodině přestože že musí být v tom co je jeho otce toho člověka to je velice těžké být oddán něčemu poslouchat někoho do nemá vůbec žádný duchovní vědomosti ale o které víme že je to prostředek bez kterého se nedostaneme když například nikdo je z nich co vám poměry ve které žijeme a z to mísí poměry rodinné poměry nebo počká poměry tak prosím dělá chybu přestalo se nedostane do jordánu upozorňuju vás nemůže se stát vědomě synem boží to je dobré se rozumí aspoň to nemusí sledovat nevědomostí o nečiní ale způsobuje veliké utrpení a tak na zapečetěn nejdou řík nečiní ale způsobuje veliké utrpení což by vás se tomu říct tak v čem ta poslušnost pozůstává jsem tomu říkal toto spisu stylizace života jak to teď vysvětlím nějak tak rozuměj nějaká srozumitelným že je to stylizace života to je takové jednání když člověk si všechno nedělá podle své vůle nýbrž nechává soustavně zasahovat do svého života vůli boží to jaký poznává a oni tu vůli boží poznávali skrze potopy který si řekli co si od nich bůh přeje ale když se dáme na na ty předpisy koně desatera na ty spisy které zamíchal mojžíš židům tak vidíme že ten bůh si podivu přál aby ty lidi dělali něco co nedělali ty ostatní okolní národy aby totiž se nějak vyčlenili těch okolní hadů po stránce že by se ne a milovali a že když zůstali svítí a že by byli zachování jako návod pro tu budoucnost toho mesiáš z tohoto je nutně zapotřebí každému z nás abychom byli poslušni boha proto abychom nehráli vědom orchestru s ostatními lidmi nýbrž aby našim kapka byl bůh bych tak řekl a to je daný začátek čili větší na začátek duchovní nadstavby ten začíná tam nelék je poslušen boha pokud a do míry a soustavně a bez sem do jaké míry chápe vůli boží čicháte málo je poslušen málo málem když chápe více vědí znamená k zažila tam kolik těch hřiven to není zavinula den a jestliže tohleto věděla je řečeno my první proroky tak není vámi se narodí mesiáš který vás přivede ke spáse takhle to bylo řečeno lidem kteří neměli vůbec zdání o tom co je to spása neměli zdání o tom co je to duše to je nikde ve starém zákoně nevysvětlil když pozor městem starý zákon a byste mi to samo vědou pozvěte set tak ten tam našel jenom zmínky a on že máme konkordance nemusí toho číst o tom najít o duši a si takové že duše krebe pojetí duše duše je také k ale ta jako ten taková chyba pojmu spojován jako bychom řekli lidské tělo je tenhleten ne je znak dycky čili není to ne ale je přesto součátí těla ne tak tak taková tím von se tady děje a je jim po roky postupně ustavičně připomíná když budete poslouchat boha a nebyl to si dělat to co vy byste chtěli nýbrž to co od vás chce bůh tak on mezi vás břímě a zasívá s osvobodila nejenom od vašich nepřátel ale přivede vás do věčnosti ve které budete s ním žít takhle se jim to řeklo nic víc takhle to vyčteme z takových proroků a voni samo sebou měli dotazy detailní na ni na těch pomocí takže vět a co to bude jak poznáme podle jaký známe takže oni ty proti přesně řekli jak bude vypadá jak bude žít kde se narodí takže když třebas jeden pro řekl a ty betléme nejsi nejmenší mezi nejméně významným se na sto mezi městy židovskými neboť tebe věda tak dále tak toto věděl to asi tak věci před kristem ten záznam máme z doby a betlém mluví prosím vás takhle přesně věděli o oštěpy to provét nebyl to vidění stáje ve které se narodí a tou stáj je lidské tělo a stála připravena jedině v betlémě tehdy ano neví že to vysvětlovat to bylo velice hezké dojemné by to vysvětlil a jsem to nikdy nesdělil protože rozumně se to vysvětlit nedá vám jenom řikám není to proroctví není to něco co bylo nějak připraveno že to zkušenost která trvá něja jsem se například přežil v okamžiku v tom kontaktu stvoření světa o kontinuitě toto stvoření a o to jak se k říká trvám ladit jsem to v okamžiku viděl prosím je všechno hotovo i dobrou ctnosti ale je to předvídání ne je to něco co vidíme na semeni živém se mi nitro živé se mi stroje celý strom přípravě to vět věčně ninivečtí to je připraven že to tak je to vypadá ve všem třem všechno je připraveno ale když to se mi nos pálí te je po přípravě rozumíte mi to je s předurčeného co by se muselo stát je tisíce se mohli takhle připravených nejenom jedno se třebas jezu máte a takový místech světa by mohlo být připraveno místo pro spasitele ale jenom jednu se mu a oni nebyli o podmínkách za kterých může to semeno sice rozumíte K tomu nebylo třeba znalosti vědění nějakého proroctví nýbrž do třebas učenosti vyhodit by to ustává jen na úrovni starozákonní těšila nevěsta říkám na to nynější úrovni starozákonní náleží to ze své ježíš nás narodí se židy a je to celá toho vývoje tak bychom jenom jako viditelní jako dycky říše závažnost ochotně závoje to ovšem vivido který zde lidi viseli hned do toto totéž a nám by to nemělo to matky do to poslušnost než takových soudím takových čtrnáct let maximálně tři čtrnáct let podle zkušenosti a to by při takovém vínem založení jako třebas mám abyste při i lepší by dělat ne tak že sem toto po to nost starozákonní pěstoval nevěda co dělám samozřejmě v době předškolní a potom v těch sedmnácti let a vy byste byli schopni inteligentnějšího vědomějšího způsoby poslušnosti čili to by muselo se zkrátit minimálně na dva tři roky muselo by to vynést na povrch narození ježíše v každém z vás do rozdílu země je to poslušnost která byla bez trvá ku vydobyté všemi možnými prostředky tak dejme tomu jak líčili typ oci a ti zasvěcenci toho boha jako krutého mstitele který mstí hříchy někoho do třetího čtvrtého pokolení to pokolení tomu vůbec přijde a krutými tekouce a tak dále to si všechno musel zalitá o řečí ono statí ale ta chaldejska co to je za tím tak líčit milosrdného boha to je úžasně moudrá protože jestliže člověk nevidím neví o tom že když je v této fázi že na úrovni přírodní kde platí oko za oko zub je silnější právo nepřečte vět zabíjet toho slabší nebo toho nemocného tak nevychází z údivu a myslí si že je bohem opuštěn ne ten bůh se jeví tomu králi jako absolutně neexistující nebo když existující jako nikdo srdcích soudce protože když ho přepadli on tak je odsouzen k zániku a žádný pán bůh mu nepomůže ani prstem nehne a na to vás upozornit že ikoliv upadneme do stavu přírodní do člověka to znamená na tom světě je jenom jíme pijeme víme nám se dobře jako zvíře tak není pro nás žádné milosrdenství boží připraveno je pravá bůh nemilosrdný soudce který bude přestat naše hříchy do třetího stroje a teprve když člověk je poslušen přesto že nevidí že kdyby věc o sedí v tom smyslu jenom jež pravé vědoml celá to je něco v svědomitě není že protože je člověk je člověkem a může se nevíře že ani toto může to tíhnou a do určité taneční že že to zažití o to veliká výhoda že ta že do dítkem pro další naděje pro další ideji musí dali do to je jedna z pozadí zaslíbené země že tam vím o to chápe tak by to zemdlení ježíš kristus nebudu znovu líčit za jakých podmínek detailně se narodí ten ježíš ale jisto je že se rodí v nich jen části vědomí které je nesmrtelné A to je symbolizováno pannou marií nesmrtelné duši. ne nadto rozeberete těle ale to zapletena to ve stáli betlémské ho je tuto děje v těle ale úroveň toho je netělesná pozn nese to děje ale jen tělesná ten ta zvláštní metoda individualizace boží které výtečně rozumí všechna čest indové když říkají vesmírová síla je individualizována hadí síle na konci páteře a tak dále a tamtud berme vědomí tohoto světa bezvadné pojetí věci upozorňuju vás že indie by nám mnohem posloužila k tomu abychom nepromítejte ale je to jednota myšlení není třeba se smí celou zabírá protože to přišlo ke pole působnosti a tak jestliže se vnitřně zrodí ten ježíš kristus ten smrtelné duši tak tomu samosebou to co těstě pociťujeme to je velice málo a jenom době ke toho co se v nás stalo je toto tělesné co o tom o tom narození to je svatý josef celkem svatý josef padali necháme se o ten že se to a duše to jako bychom nevěděli i protože víte nestýká mezi dále to se řekněte zaseta ti vysvětlím ale to vědí prostí pastýři že si šli tak s andělským ale to všechno jenom tak něco okolo toho nebyli při tom narození nebyli vedení tím andělským směrem dále zatýkalo ve víte jenom ti to si nás náson prvky nás dovídají o tom narození nikdo jiný že šlo nejlepší pozicí protože jenom abyste trošičku tak poznávali na to se musíte nějakým způsobem poznávat že jste do dobře vědět kde jste vy to musíte rozeznat a kdyby se byl ce ježíšův život jako teďka tady součtem jak se to snad rozeznal se a vyjdete proto by se to modlitbě by taky ne tak točení klad pasivitu tou neruší věcí protože ta světě přece symbolem někoho do pase své stát do své pokojné stádo se to jsou i zvířecí vlastnosti které všechny by máme každý z nás v sobě a pokud jsme schopni je pokojně pád zažil do této fáze vírou že pokojně paseme když jim neptáme pštrosí nýbrž je pokojně paseme že jsme živi na tomto světě tak nemůžeme být svědky a jsme svědky toho narození to jenom dovětek k tomuto li samo narození pochopitelně se děje na jiné úrovni ve stáji udeřen prostoru dále řekněme jsou to kostky ta zvířata která svým dechem zažívající jesličky vite ty jsou toho svědkem setovi řada to jsou naše vlastnosti které s ním těch em pohybují nebo udržují naživu tohoto nového kolečka bych tak řekl symbolickém do tvor není ne ale bude všelikým tak indové se toto bezvadně nají kdy je to ida a pingala do to takové dvě napomoci u nás v těle které kdyby neví chali na toho nového tvora čeká tak by kře a že bych umřel pro se tak tepla musí probíhat v době kdy se rodí říši kristus ta prana v lidském těle opačně než jak normálně probíhá abych se mu detailně zmiňovat o tom jak to všechno probíhá ale není třeba to označím jenom že to musí to a opačně a to by cítíme své těle dejme tomu když jsem prováděl tuhletu modlitbu a měla za následek o narození ježíše krista nebude o udržování na živu narozeného tak to mělo za následek tehdy jsem měl eště vlasy prosím že stávali zastíněn ska byl se mi to nestalo ne ale slovy na hlavě protože idou a pil tyto šlo nahoru nešlo by to slušnou sledem páteře a ne že by ten ta síla boží vyšla nahoru do hlavy protože by se udržoval ve vědomí bych měl ve vědomí to narozené dítě které je vyšlo toto nahoru a svět tak bych měl vědomí o tom narození dítěti jaké bych měl to vědomí z vědomí sounáležitosti tím novým životem nevypoví poctivá něco nového hindy a že bude sounáležitost spočívá v aktivitě mojím že to zalívá svým tělesným životem tak řekl asi tak to nebudu dál licet se do detailně líčil tak víte to byl že dovol podrobného vysvětlení ale ta věřím že toho nebyl zapotřebí že se do bude každý z vás takovéhoto poznání a že to byl třebas daleko lépe ovládat než to není zapotřebí protože sem se to dověděl služební brž najednou ne to je tak snadné toto každého ne a další do to třebas říká love nectí králové to jsou zasvěcenci to světlo které se objeví v stáji v tom lidském těle je v oblasti světců oblastí zasvěcenců a oni přicházejí na tom jako by jako my jsme ve styku s lidmi z tohoto světa tak potom najednou začne člověk ve styku se svatými a to je taky jedno s poznávací znamení to tam někde narodilo něco co je tam vidět a čím se o ni věci tikají ta pomoci říc zpočátku je opravdu pomoc řek bych kterou bychom mohli symbolicky a za jako dědictvím on z toho co sami vydobyli to nejlepší stane nohám toho ježíše to znamená kdyby ježíš byl neměl k dispozici mudrost těch kteří ho předcházejí na této zemi dost lidský výdobytků těch boží statků tak by byl nemohl zahájí vůbec duchovní kariéru toto záviset na lidském vám tady podpory protože to je velice důležitá a hraje dopustí momentu dokud se do et velkou roli třebas je když by nebyl došel a dosud jednou z konce taky na kalvárii kdyby mu byl šimon citech ne to mohl tím by se bylo přenos se na kázání stalo chtivě slově který do sám křižován musí pomáhá tomu který je křižován ten který se pod tím narodil tak dále si takové příďová tenhle toho pytel rozumět přizván se radil o ale takhle jsem si ště dostal teďka to bude zapotřebí dovídá to do to také rozum ale ten zahrad ten neosvícený rozum ale ten se o tom do dovídá z pozice nepřítele ten se cítí ohrožen tím který byl ohlášen jako vládce všemocný který dovedete národ někam dál než normální vlásce a proto chce ježíše zabít takže máme tady leží pojetí rozumu osvícený rozum josef a tentýž rozum ale ne osvícen kde ten a tatáž postava vnitřně nás tomu bezvadnou indové neboť říkají lidské nebo člověk této řečeno se skládá ze sedmi část lidské tělo astrální tělo kadé tělo elementární tělo smrtelná čtveřice na na to je rozum mysl ta dvě vál herodesa ty lidi ne dolů a potichu osvícen rozum to je zase fronta le musím říkají a to tak předvádím buddhy nesmrtelná duše a a mám to je bůh na zen veliká vtělení individualit co věku tak tak sedm části voni bezvadně ovládají indové se před shoduje s bibli a všechno co tam je řečeno dokresluje nám to ty věci si myslím že by to tak snadno k těmto věcem přišel kdybych neměl by a devět let učedníci lidského za sebou než dotčeni na přišlo mocen trávu jsem najednou objevil všechno co ty indové vědí že to je všechno správný nebylo polí křesťanství a indii nemá mezi kterýmkoliv jiným náboženstvím to to bylo veliké plus pro to třeba se takový dlaní či všemu ne a nemůže v jaké michala ke teď je tam řečeno člověk musí otec nebo to nové co v člověku je musí utec před herodesem který chce zabít a musí to do světa z egypta do světa nikoliv bohu této důležité a při tom musí být vedeno rozumem osvíceným josefem a na osvícení která se nám dostanou musíme ráda použité sebevíc věči se a zatím ne neváhá že by to mohlo stát smrt toho nového života znamená přerušení do ho vývoje a znovu začetí byl musel by se znovu začít se od piky to konečně v děláme mockrát ve život jsem to a nesčetněkrát že jsem pobyl všecko jsem nezačal ale to by nepotřebujete dělat protože máte za sebou teďka to zkušenost která vám že svítit a no a potom ten ježíš když ho takhle dostaneme z těch původních nebezpečí je schopen vnímat že od otce přichází on za nás vnitřně že od otce přicházíme ve své vnitřní podstatě teď bych chtěl říct něco co to způsobuje toto vědění toto vědění způsobuje něco co žádná drezúra lidská nedokáže li tím není k zahození a pak to absoutně protože tlukot působ je když to vidění máme když jsme jeho svědky že totiž víme že z věčné blaženosti sem jsme přišli je to je toto co tady zažíváme vězení a to by pokud to to ste nezažili si nevědomě vám tento život není věc není o tomto taky nemám za zlé je to správné ale když jsem to zrození ježíše zažil v těch sedmnácti letech v sobě tak tento život mně byl opravdu vězení a ježíš to muselo být mnohonásobně jasnější protože je to byl je temně a nebyl jsem je dělal se nebudeme podstaty ale on tady jasně věděl že od se přichází a ze musí být v tom co jeho otce po toho každý den každý každá chvíle života na tomto světě musela být soustavnou objetí rozumíte a pro nás není kteří nemáme tuto zkušenost pravého třebas radost a ten pořád to pořád no a takže potom šlo velice prudce kupředu tedy oči aby se pude kupředu protože života ča být objetí šel být modlitbou oběto modlitbou víte ne prosebnou pouze by je vyšší fáze že člověk potom žije proto že se obětuje svůj život obětuje bohu a že jeho takovým způsobem pokud jak aby byl poddán této společnosti bych se o tom dobře věděl že to tak se co třebas udiveně vůbec nebavilo abych se potíral a dělal jsem všechno čím jsem se potíral to byl takový primitivismus to nedělejte ale v tom se neplnil správně povinnosti které z toho vyplýval to taky nedělejte nýbrž stačí v této fázi vývoje konat správně ty nejsvětštější povinnosti je to vůči rodiny žlučníku duši společnosti vy či všem a být schopen ničemu se na tomto světě naučit co nejvíce naučit od tohoto světa proto se nedivte že na dodneška studuju vědecké knížky a je to nic proti tomu co jsem tam nabyl v tom koncentráku zdánlivě je to pomocná ruka z druhé strany protože jsem jednou člověkem a musím vím sta jakmile se svou lidství nám v tom nejmenším slova smyslu to znamená nebudu dbát na výdobytky lidství jaké dneska známe tak se ta ochuzují toto vědění o tu schopnost zníti současnému věku to nevzdělanec budu zažívat takže budu říkat je to krásné je to blažené je to ohromující je to esence to nevyslovitelné a to je všechno co o tom řeknu ale jestliže se poradím míšní vědou není technikou technikou života myslím vůbec nejenom s nějakým na funkci stroje ale tedy co života třebas lodičkám by ze střech ten technika života při krista na posteli technika že to je se se vším i prakticky poradit tak to je správná cesta k bohu když nebudu závislý není komíny kterými to bude napovídat noci to no když nebudu víc závislý než je vhodné musím žít gest taky že ve vnitřní souzená nespočívá v tom že mám přikrývku ale která začíná tam že s ním odjedu správně vládnout že nezatouží vám že nežiju pro to co mně sloužit nýbrž pří vám to aby to sloužilo správně co nejdokonaleji sloužilo doplatí och o to skoupé do všech potřebí či eterický ne o těch televizor a po sem to tomu nesmím sloužit a to v svitek ale ono to slovu vlitá abych to je tomu s také musí rozumět co největší míře a aby to správně používat a to tatí obecně o celém životě musím nějakým způsobem rozumět nevadí že třebas na nějaké lékařské vědomosti že mu jaké přivodil ke vědomosti že mám nějaké jiné vědomosti třebas matematické si dovedu spočíst ko mi to vynese nebo a nic všecko co dostanu výdělku a to všechno potřebuju na tom světcově zůstat dokonale praktický na této cestě ne odtržení od tohoto světa to nám ježíš kristus těm cíli první letech ukázal když byl poddán své rodině a své okolí v ničem se nespí nastavenou okamžik ke kterému se postupně dopracuje a ve kterém nic novou mu ten svět nemohl dát relativně tehdy nového je byl šel třeba dneska a také se nikoho ještě mnohé dokreslit je ale mu to de vemte svět nic dát tak on věděl že co by dále dělal v tom světě k bylo všechno špatně že by to bylo přešlapování na místě to se nesmí na této vydělat na to cestě není možnost se zastavit se zastaví ten padá sem se ti je se musí kupředu a co to co to její kupředu na každém tupit obecně platné že se opustí bez lítosti to co mně dobře sloužilo bez lítosti může se může k tomu znovu vracet člověk když to dvou potřeboval být tonou žilo ale musíte to opustit bez lítosti a do otcova domu opustit znovu se toho chopit ne opustil a tak to co jakobova to není tak jedno zatím jako ježíš kristus ukazuje a tady ho to opakovat to definitivně opustí a vždycky to definici jako opouštím upřímně že se ukáží že to předčasně třebas opustit to se dobře neznal musí k tomu znovu a chce nebo že kdyby to a a že že mu to chybí na tom dalším vývoji tak prostě když to takhle bez lítosti opustí dobro rodiče dobré prostředí všecko vnitřně myslím ne že od toho uteče tak to je ta cesta do jordánu a co tam je třeba jako na těch předcházející klátím se o tom větou předení je třeba aby to mělo vždycky kdyby podoby jednu trpnou a jednu aktivní ten nápodoba pod to jordánu spočívá v tom že se tam postavil a trpěl to co s ním ten bůh pomocí svatýho naši tele dělal do toho vůbec zasahovat tak nás která a aktivní zrnka byla odešel od své roby se ze negace nějaká ale byla to aktivita nedáte toho vyléval byla to ty by ta se tam vředovatí cesta a že opustil bezlítostné všecko protože věděl že musí dál čili teď bych měl vysvětlit a to teď se budu muset více v lámat jenom na to tého protože každá pasáž například vysvětlen tu věda jeho podstaty a těch vyšších stavů modlitební toto stavy modlitby je velice obtížné a několika i tak se to nedá vysvětlit to je stejně obtížné jako vysvětlovat třebas starý neuzřela ti vy to jsem byl dal několikrát věci vysvětlit tomu je třeba vyšší matematika vysvětlení když to nevytratila tou když i a to ticho kterým cestě je zkušenost která předchází tak když nepředchází zkušenost třebas narození ježíše v betlémě není možno lidsky pochopit křest v jordánu ani ti na kříži není to do toho pen a vám prostředků pochopitelně ale budeme na stýskají a se do toho dostanete do tohoto stavu melodii stav modlitby nikoliv vyšší visením na kříži a nikoliv pochod jordánu stavy modlitby stavy životního vědomí a stav dostane tak poznáte že co jsem vám říkal sice je to ale že je to jinak e poznat plodivá ale větu jinak že to přeci jenom sami dělo na ne se lépe dokonaleji že to mělo své prostředí o kterých se se vůbec nezmínil vám to řeknu aspoň tak ve klece jak jsem vám to bude jevit abyste vy řekla nejá jsem byl překvapen že ta v tom koncentráku když jsem jako nějaký mysl se o piáně přiblížil a kříži e říkám jsem byl křižován tak jsem byl řekla tento se přitom která všechno dovídáme si ho to ani nepsal ani jsem neměl tušení že to dovím jak jsem se najednou věděl o každém hnutí ježíše i o tom co tam neni napsáno ale ne proto aby nám dokonale histori abych z poznával ten vnitřní její smysl tuto vo zapotřebí a musím říct že některé či které jsem tam třebas poznával tomu metu jsem nemohl použít hned nýbrž tam mnoho let třebas deníku učenosti o které rád vykonána a vám jsem všem to vykládal bylo za zkušenosti celník na hranici že pacuje si tu zkušenost kterou jsem nabyl koncentráku v tom nebudete gestapák tělo je výhoda nabýt jsem prožil poprvně životní roku sedmdesát čínani ti italsky jakou a tak zkušenost tam byla na proto jediný moment který jsem životě aniž se vědět že to bůh potřeboval nakonec potřebovat kdybych v nevěděl o tom jakým způsobem ježíš získal matouše tak jsem nemohl vysvětlit podobentví které u něho vykládat při tom je získával na to že nemohl se ho vysvětlit v tom kdy ježíšovi tomu celníkovi a by by za původ se nedostal na úroveň a vona byla k dispozici jenom tu hodina na kterou třebas vás kdybych se sebe víc na žil nedostanu ani za dvacet let že ale protože tady zakročil vyhledá jím sebe zažít pán bůh ne a když tady dokročil i tehdy v koncentráku a jsem si teďka to spěl tak jsem to mu vykládat způsobem jak to za půl hodiny nebo za minutu působí na úroveň toho člověk to teďka znovu jedeme jsem to říkal to celníkovi tak to na vás tak působit nebude proto budo do na něho to a tak mnohé věci poznávám že z toho deska žiju nebo z toho jsem jiným prospěch en se to tehdy poznat v tom momentu u saula zapomněl a najednou se tady objevena tady a to vykládá že například teďka posloucháte do co tady říkám o tom sladkém z tak hrůzou kosa že mnohé z toho kam není že a je to způsobeno tím takže by se čím odporoval tomu co tam vůbec ničem co neodporuje že to je vidím z jiného hlediska podle společnosti která je ve shromážděno podle úrovni spočítá tady shromáždí na vystihnout úroveň jako celek to je velice o vize to se nikdy nesnažím to za dělá někdo jiný a toto je to dělá víno jiný tak se vám to kdybych to dělal tak by se vám to vůbec nelíbilo tak by tento nešlo do těla bych tak řekl vám přesto ještě jednou řeknu v jakém duchu vykládá ježíš tou matoušovi podobenství o marnotratném synu v jakém duchu ne jak na to že byl prostopášník sraženo prospěšnou společnost by se bylo vlast a všechno možné a orbě a věděl ježíš a říkal ho decá si ho pozn do této doprostřed této spojitosti a pozval si o na tutéž vodil objekty prostopášník ženy do lazarova je a říká o podle bystře tady máš možnost ty jsi přišel k nemocným tady máš tyto lidi za nemocné pak je to si myslel že a nějaký zázrak měl u říkal ano bydlet a začnu u tebe tobě etikou jít můžou ostatní poslouchat to říkat to by marta nesla tak se zrodilo po mesiáši do co mu to vykládal v to boží zná říká jak si člověk vzpomene na d a protože ježíš měl do to vědomí otcova domu sobě řemeslo vědomí do matouše rozumíte to ten dech a moci takhle to musíš je na ten otcovský dům poměl takže když a to se stalo v tom celým kovy taky ve to takže když ten ježíš odešel o tom dopověděl říkal víc nemám tady co dělat než tuhletu pohádku o marasmem synu odchází jsem vykonal a levou se na to zanechal společnosti běžel za ním a říkal mistře se ti uvěřil vím že mluví pravdu vím že spasitel a vjemový a tu dva tebou takový prostopášně prosím vás těle to byl schopen že on vstoupil svým stav mělo ne tak takhle jsem to vykládal tomu člověku tomu celkový taky celkové byl taky cenit a a on to takhle tak se pochopil a také se obrátil trvale takže na tom prostředí kde on je žil neprostupnosti životem ale přísným není takovým přísným svatým nýbrž vše normálním člověkem nebo doby jak mám zkušenost toho co mi píše tak by se co se tak jestliže třebas se v jordánu říkám jenom výsledek znamená takové vědomí že člověk si je vědom toho že je synem božím nebo dítkem božím trvale a že z jeho moci může trvale žít vědomě trvale žít ne nevědomě jako dosud všichni taky žijeme ale trvale více a takže je třeba ještě to dobře viděl jedné věci přemoci svoje vlastní které sloužilo samo sobě a to se o tom z toho na poušti a když tohleto potom do dělal že se mu do toho satana v tom tamto mu říká satan je překlad do češtiny nepřítele tady třebas k tomu nepřítele a mu potom musel sloužit i v podobě jidáše muselo že velice dobře mu to složit to by naše jenomže udá satanáše k neměl tolik síly aby dal ježíše třebas popravit a ježíš musel tu sílu vždycky občas udělali jako udělil sílu k ostatním učedníkům vídávali zázraky tam musel dětí jidášovi aby ho za taky si mu dal procede je víte svatýho jana či o se osobně zmařil tady je důležité vědět že to co v nás narostlo od okamžiku zrození v jordánu jako osobní vedení boží který můžeme vy osobně velmi pokud tomu poslušně a pomocí lidských vlastností do jsou učedníci kteří soucitní kteří slouží to ochotni sloužit poslušně můžeme jít za kristem tak že toto není vrchol na na to jak v považují indové a jakmile položil klášterníci se domnívají mylně tak víme že nakonec této fázi třeba aby tyto vlastnosti byly uspány zraněn v tom lidech že ani třebas aby nakonec odpadly aby doslouží do pomohl ježíšovi do nesníží a se zastavím protože by byl rád kdybyste se i vy toho dostavili u cesty která tam naznačena ježíšem a ten cesta lásky protože on příkaz lásky považoval za nejdůležitější a proto musíme aspoň v krátké extazi tuto lásku vinou jako nejdůležitější a on ukázal