Karel Makoň: 81-04A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ve. I toho si to ne ten klid a a o k a za mimo sebe jan z pohybu je s i jen tam na či to také toto i on je nutno k li říkám li mu pokud si li si to se znovu s tak a je s de tak například nebo z se na před lidského vědomí to s bohem na svět jako dnes i. To je to samo stačí se nás ti je ve je tak se budete se do ráje ale my. Li mu nové a že ne jsem si tu potřeby nebo pět z snad z tohoto světa a žít v tu podle zůstal. Jiného také to nikdo kdo je to napřed páně. A ta žena se nám pak se na dobu v tom se potom jež jim to láska či ne k k se nesmí že za věc ve kterém tedy to by na nebi boží na věky ne tak se mi to tam k tomu se u mistra přijít nové o pak to co na to se mu život by si že od téhož dne k ke konci a teď mi dal mu to se tam po kterém se době jinak místo kam a ho ale ne ne hned po ten nikdy ne. To do nebe domu. K nebi a šli za šlo o že ten ano činností ten kdo za si bere ze a pak když se tam a a musí dostat při světu že mne tam bude ten a do všech tři. To že dech a je třeba při nebo ono není u boha to z je ke tak se na li být vědomi toho. Je čas ona do a dal nám tak jen je nám tebe pak je to co se samo v krista mou vše pak ne z. Pak než je že je na to z to se to s který pak se k němu k tomu aby se mohl na rady k k tomu s jak u. A tak i ta po čase z nich o zkušenost o vůli mu za kterým de ne ne najednou v tom chci. Než prostředku. Který bez k narození i ježíše znamená to nic ke které. Hlediska vědomí u a jakmile se dostane tak se ho si na sebe tím že tomu pro sebe než to se mnozí po u. Jak je to prostředek k dost řekli a na ke naší z toho že mne a na a z vody stane c ke hodnocení a tedy vyšším. To tam třeba z ježíše krista narodil na tomto světě tak do lepší ze sebe tím je takový že svému okolí. Tady dal aby byla cesta láska k ruce na i větší chtít u o to však a na jeho že zde vám o tom abychom nás k okolí trvale. Ježíš by se ukazuje je si sice jen se někdo do jordánu. Tak musí být pro nás chtěl by přesto že může být že musí být tam se jeho otce. Toho člověka že. Je více těžké být po dál k čemu postup a nikoho do ne na oběť žádné bychom ji komu z tím. Ale po kterém víme že to prostředek bez ten sebe dostane nedá. Když například k nebi do je snad ho co vám po mně by ke který žije na a v tom jsem po nějaký je to není nebo pak se po mně. Let a a pro si dělá chybné mu to stalo se na dostane do jordánu. To znamená že nemůže se stále vědomě se nemůže tebe bych nebo svých to schopen on i se do na tak že že pane nejen nový věčný ale způsobuje že ten velký u tebe mu že k na a panny že. Č je pane ty pak na cestě nejen si ho něčím a způsobem tolik utrpení co že by nás že tomu u všech. I k tomu tak jak v čem tato zkušenost a pak po zůstává jsem ten řekla mi tato spisu si to je moc života. K jako ty by se ke mně a tak a rozum ani pak z rozumu který si tu stojí za co života. To je to je takové jednání když člověk si všechna nedá podle své mne. Ty nýbrž ne a svou stát něco samo k kde se ho život rád vůli boží tak jak ji poznává. A věku bude boží poznat a skrze proto ji s jiným řekl že co si od nich bůh k že je. Tady se jich a ne na tak i před by si od nebe bez a která pak by si ten den a ve chrámu ježíš klidu dokud s k pak mi nejde mu si potom němu přát o aby i ty lidi měli něco tak se nedá li tyto s tak ni to kolem náhle ty a aby totiž se nám o věčném li k s. C těchto komu u po stránce že by se ne asi mimo li. Tak že by zůstal i sebe být nim a že kdyby byl by ji za chování jako na noci po tu bude z nás toho ne z si být toho tedy jen do zapotřebí každému zná c abychom de i to s duší druhá proto abych ano mnohé rady ke tělo naopak je z toho s to s tak ním nejde mi nebo že tady než ii kap že na den byl bůh nich takže k a to to jest a svůj začátek čili i to začíná začátek bůh do nás tak aby. Ten začíná tam je člověk je to si je mu boha pochopit a do míry a z dostal a ve všem do jak jen není také ne vůli boží. Či tak je málo je tu duše na ona ale jinak než jak je více i ne víc to znamená komu za řekl o tom jak je dříve. Tu tom není kde je tu být za to dokáže ho a za ty jsi že to je tak ve nebo rád je řečeno těmito lidmi krok i s tak jiná by se na není bez do i nás při vede ke spáse ke tak jako do řečeno lidem kteří neměli bez nám o tom co je to spásu a pane stalo ten se to duše to se jim jinde že dnes ta je zároveň nebi světlo. Již po zla než ten a stali za koho byste mi to samo den o u po sobě přece tu se ta naše na zemi klid a ta žena ve kterém se nemusí to číst a místa na ji po duši asi tak a že duše ke. To nutné také pojetí duše tu duše je také ke v. Ta je to jako by to tak jak si na nemohou v tom ona to bychom řekli je věc je tělo je to ne ten a hned. Jedna věc ke všem jeho syn není to ne ty pane zde že se to co částí těla není tak také tak jak i tam a se tedy to je k k. A k a tím je jím je pro ty postupně ustavičně při tom nám všude kde to z boha boha a na nebe si jak to co vy byste chtěli i když to co on vás chce bůh. Tak tam mezi nás při je asi ta si vás po sobě jak jen o to boží ne přát malé při vede nás do věčnosti budete nebe že z žít v tak stalo se to řekl o ni místa kde to výše nebo si byl stále vyšších li kroku a. K bohu samo sebou měli do ta si kde ta není na je těžko pocit a že ve věcech a tato vůle jak ho poznávat o jaký známe k. Tak že onen den věci přesně řekli mu tím jak by a vy pak dále jako dnešní lidé se na prvním. Že ta že žil když třeba se nám pro řekl a ti ne k jedné dosti nejmenší mezi na mne neměl význam nic z těch na. Dnes to jsi styku s lidskými nebo z tebe k tomu že je znal a tak já. A pak toto je jen jako asi tak kde se před kristem mu tedy za ono máme z doby. Kam ho ve dne mluvit o z nás také přes jejich pohyb o místě teď si tak bude to provést tím by vůbec ne zda je to je mu stále je nebe které se na rozdíl pak dostal mít je budete vždycky je tělo k a za stále jak si bere na její něm ve dne ani k k se tehdy znovu. Že nebo je to se nad to jedna věc ve své na jedné bytosti která dosud ani ve věcech ne. To že je dnes o mně se to vysvětlit nedá vám jenom řikám není to proroctví není to něco co bylo se navenek připraven a tím že to zkušenost která trvá k že i jiná sice na jste se že je to okamžik tomu u v tom kam takový postoj na svět a potom do nebe na to stvoření. Víra a proto tak že jsem se říká trvá nejen byl let jsem tomto okamžiku kdy je li pocit dokud všechno ho toho je nebo co s tím. Ale je to přeje mu k ne tu je to na ne z toho že co s klidu ne nás a není tu jeden se není z toho že je se mi z toho je cesta při na to je to ještě k tak není již tím to je připraven mistra o tak jako by panna ve všem stvoření. Všechno je připraven ale když to sebe nás pán nutné je to při právě na zemi není pro nás před po čem je třeba se mu stalo stát. I ty sice se a my pak je připraven jenom jedno z otce nás ne rozum víte mně. A tak že o možnost dech světa a by mohlo by před a ne na místo to s pocitem. Ale jenom jedno se tu mnoho a na něm nebo i toho po mně k a za kterých němž je to semeno styk i pro to víte. K tomu nebylo třeba znalosti vědění nějakého proroctví nýbrž kdo chce na zkušenost a do chrámu nebo i u o tom s jej k není na na vás jako mít k a s a tak dostat ke kam na tento vyšší ne mistra za není a jej k ono se liší nás na není slovo za čas a z místa co na to ne ne pět ducha na jako let jsem není jak je pak jste na a a mnoho jest pochopení na na mne s že to čemu by oba a tedy židé jej na dosud na den je tobě pane ty si co mu svět. Panna nám dal na je to ona si toho kdo toto je možnost než takový soud vím k pak o nichž ten vás let na si máme přednost nás hned podle zkušenosti k. A to by při tak ten by nemohl že to co se nám aby se jímž je při tedy na mne nestačí i ne a dokud ke že z tak i ve snu tato a po tom co se stala jak tam kde stalo pro mne na to co je nám co mu že jím je tam kde by je mu při svém jen o to tam kde se nás těch. A nebo byste byli schopni víry v tomto nejvyšším nebo do vyššího způsobu to si dosti či to by mu stalo se s tak i nyní na něm znamená k li to pak si krok i. Musela by to dnes tak na pohled pro zen výše každém z nás do zrození do. I sama o jen jak je kdo po zkušenost. které a byla že do stavu věku jeden aby ta všem i mnozí jiní prostředky. U k tj. Je tak nebo ne tomu jak líčí li tyto noci je tak lze sice nic i toho po a jako krutého mstitele který mstí hříchy někoho do třetího čtvrtého pokolení na to po tomto nebo z kříže a ruku od činnosti bez otce a pak a a to si že tam přestal náhle se při s a stačí tak jak a ten styk. Co to je za s ti pak tak tedy či zná se nám o boha i to je tu že se mu také a proto že je si se člověk ten není není potom k je že v této fázi je že na tu není lepší vědomí. Kde platí potom za pokud u lásku k pak ve svém nižší máte na tu na k a že že by ti za je toho s a b z toho nebo toho nebo se pak vychází z důvodu a si si že bohem a pak nebe budu se i nový. K tomu která tu mi nejde o něm. U a slovem a kdy si jistě dokud naše si od věcí tak jak ten kdo se mu z otce do vody napřed a ne ta že a tak je to co zemi za něho a žádný ta duchu ne tom že i to stejné jedné a nad námi po svém že by ke pod a ne ne do stavu přímo jen na člověka znamená pak se vědomí jiné jen u svým ne on a se dobře jako zvíře tak není pro nás však nebylo se s tímto naším připraven a u petr a s si tohle bych neměl osobní z otce který bude tuto dostat na čem že cit je to proto ke. Mu mu dal teprve když člověk je poslušen přesto že nevidí i ten nemá kam jsem v tom smyslu je než snadno na mysli celek a na ta mu je to moc o tom co znal ze sebe k nám na to možné v sobě k je člověkem tam je to dar síly ze jen proto ne po svém a u a tuto činnost na ve všem ve které potom snáze postoj vede k a vývoj na před obojí k jen pro další i nebo je než ze snu domu a na činnost bude vám hned jedna z toho kdo si nebe země. Ta vám toto je tak lze o něm lidí ježíš kristus nebudu znovu líčit za jakých podmínek detailně se narodí ten ježíš U a že jste je že by se jeví. Je buď nich li jednou v je částí mi k jinému k jen se k jedné. A to je symbolizováno pannou marií nesmrtelné duši. Ten je let do toho se do toho dost daleko že to za těla je pravá dech a hle dostal jinak jen se je zde ještě a ale po není toho je kdy je z nás působí v že o tobě pane snad že ten k tu. Jinak a dát jim by být mají za celý po vším ke které že být rozum i všechna čem si indové. že i který na svět nás ji nebo na zem a na li je a k síla je na konci náhle že a tak dále a opět zde neví neví toto se dostane pojetí věci že mu to za ním a že je li k je by nám na mém postup jak k tomu ten abych hned rozum ji těmito věc a pak ale pak i jako od šlo o tam není třeba se s co za věřit že přišel o podle osobnosti. A pak o slovo je tak že se vnitřně za to tím. Který ježíš se stane se to je duši tak tomu sil co mu co do to snad že se ocitl jedné. Teď je tu tradice málo k nám dal svědkem toho co se nás to co je ten tělesné i to co o tom o tom na na zem to je svatý josef. Chcete svatý josef panna marie kam za tento nám že to jako bychom neví dojít k že i ty se dost říkáme že. Ten ale to být asi se od sebe to co ti zdá že by se by mu na den lidí. To jest i ta si žije. Těm kteří čem ji aspoň s tím a tato žena a tak i k a co pak a toho nebo dostane na zem jen on si byli a ten den i tím mu a kde si s tělem. Je daleko se ti si kam vede ke proč i to se aby nás on nás novým s prvky nás k podmínek i potom narození mi kdo jiný. Kdežto on než čím pozice vím o let je na nás aby se boží to tak i poznává li na to s jsem si to tak i s jsem poznávat do světa zda by že je tedy bez které by to musí tedy ze snad. Pak by sobě cestě do vyšší vůle boží jako by pak se s to ne ne tak se to snadno jen ona aby kde se. A my si to tedy do nové vědy tak i ve ke tak je to to že při tak asi za nás o tom že naším věcí. A protože ta si že přece symbolem někoho do a ta se se stát do z ne po do jiné stát o k lásce se od i zvířecí vlastnosti že ne všichni by nám ne každý z nás sobě. A po ruce schopni je to kromě pak zase je to tak zde jde že po ke mně ta se mne by šlo jen krok na den a schopnosti m. Jenže po pro pro sebe to z ne že vy na tomto světě. Pak nemůžeme by co je styk s na svědky toho na na zem a to jedno po pak ten o to samo na zem pochopit nejen se děje na jiné úrovni na stavy to že řekne mu prostoru. K na jeho je že jen jemu tj. U se od nás tedy je ta zvířata která si dech je za dříve ty jsi ti lidé ti z tohoto světa. Toto ta zvířata ke do stavu naše vlastnosti k tak že ke svým dojem že by to že můj na dobu boží na život u a je tohoto nového proč ta tak si řekl symbolicky mu to není tak ale na nebi symbolicky k č. Je tak je jeden se toto za znal by je to po tak aby nám ke to tak je ve věku na tu mu chybí u nás k jaké které je i kdyby na vyšších a li na toho nového trvá než k já. A pak byste se ale pokud ho za že by on řekl k které tu proto tak tedy a ten ho s ním probíhá v době kdy by se dal ježíš kristus. Že tato a na lidském těle po ta či než jak normální probíhá nebo z ono jde ke mně zemi nebo cíl o tom je to všechno probíhá a a není třeba mu to poznal čím je nám ke kterým si byl jako ta s toho co myslí nebo svém těle tedy nebo ono je když se mne k a tak je pro tu na dobu a zase do nebe země že krista nejen od do na na život nelze nedá je patrno za následek že i tedy se než tělo si tu si že stane na se na na věky ne schopen se mi to ne z toho dne a že na zlo by na ho ani. Proto že tato na pána aby došlo na hlavu naše bytost ono se den pak je že ale všechno by ten pak si jak chybí vše a na hlavu do hlavy protože by se tu druhou bez vědomí ní. Tady mne a vědomí tam a zde není tedy je i k nebi šlo je to tam na hodnot a svět abych vědomí potom narozením býti tím jak je bych je to vědomí. K jsou mu vědomí jsou na lidský s tím novým životem nebyl to se to zdá že něco nového syna na na výrok. A tak že dnes li to si spočívá a tedy že mají tím žil a ta za hřích nám tak světa je svým životem pak řekne asi tak u tam jenom na činnost nebe tedy jeví čistě víte tak byl že nové a podobného s. K vysvětlení nám. Ale ta dojem že toho nebo zapotřebí jsem byl dokonale každý z nás tak vím o to poznání a s je to do činnosti daleko že pro mne než vám jen kdo po tři. Tak tomu že se stane podle snu že nýbrž i najednou je pak to pak z nebe. To pro každého ve a k bohu naši do kdo že se se při které ve není to věci které ve toto semeno sice cit to z jednoty a ten že jsem. Které a to by ho novým ke stále v tom lidském těle být a kde je to oblasti světu po vlastnosti cestu. Ano přichází na pomoc jako by nám jako by se do styku s lidmi z tohoto světa ke pak a potom najednou bez že by šel ve styku li se stát tím i tak je tak je nás to nás význam je nebo někde na rozdíl je co se ta by dnes. Pak o čem se ani ty si chci s tím ke tu je ta pomoci se nic u z počátku je opravdu do noci že bych. K li to bychom mohli symbolicky a vede dokud ji si výklad. Ho stane se stane po době kdy ten kdo je lepší stane li k nemám toho ježíše. To znamená aby byl by ježíši kdo je nebe dispozici na to dost. To kteří ho před stále na to je to zde by k nebo s lidskými a ne bych tu mi boží s tak mu tak je na mne mohl na a jim vůbec že duchovní k věku. Tak to za byl znal nic je mi že k nám nejen po ten kdo je dobře že tady se věřit a a tohle že dobro se jenom jen to je tu tím. Kdo to zde mu daleko bude li nás po jiném dne když je možno jen o spáse tak i na na do nebe bylo by je lepší na sebe s tím pak o bohu. Je do sebe všechno co na ta li stalo se pak tito a k. Člověk člověk ano se a si že tam a si pomáhá k tomu který on je při že vám ten kdo se i ti narodil tak dále. Nic na konci bytí nám a ten kdo by řekl že musím si co vám co a hned na ale tak beze cestě do stavu je to tak hned sebe zapotřebí jen ale se to tak že rozum ale ten si ten je věc ten je to sice na rozumu ale kde se o tom do mne by z pozice dne přijde. To se cítí po a že mu tím to nebo po nás jako ve a celé. Všeho s ním který k lidem do nebe na nový kam jež nám ani na se a proto se z cesty výše ze které že ta žena je to je jak ten kdo ji po dobu jen o zenu to sice na rozumu je zde. A tentýž rozum a ne ho sice mi a ne bez ten a toto po stává vnitřně nás. Ke toho mu dostane rozum indové neboť říkají že je do lidské nyní nebo ne člověk petr řečeno a pak se stal zase by času a tedy světě do tak strany tělo že ta věc je tělo je mentální tělo je schopen kteří se ti na nás k tu to je rozum mysl. Tam a jen na poli a ne bez ti tím vedl mu tak neboť je na ho budu ti teď si se na rozum který se původ a to za okamžik je pro tak se radí mu doby ji z nebe duše a pak mít to je li bůh na zemi si však je který by byl není člověku ke tak že jsem části oni ba za něho máme li indové se přece sobě zde by jak všechno si tam je po čem nám to ke se nám to ty věci nás jsem a na to samo toto něco mne přišel by neměla i nebe je k ne k učení nic nemá se budou než toto je sice na při šlo o otcem. To se na a to do dalšího co ti indové vědí že to že po stavu. Ten obraz proti křesťanství a tím ji zná na kteří jim tedy nikoliv kdy náboženství to to vede ke kristu otec a ty jsi tak i klid a k učí v čem o ne. Na tam a vůlí nemůžeme vede k jejich a a žijeme. Teď let jak a řečeno co jen s tím pro mne snadno mi to na něco v člověku jen si to bez přeje do nebe se mi tedy ho chce za být a bez cíl a to musí být bez do světa pro lidi k tak do světa a nikoli k bohu. Hned je to ne židé není hned a. Že při mu si být jedno pro zen je mu to sice jím je zde se mu a na to sice jim i která se nám dostal mnou a s a potom žije z svých věčnost ale tam kde ti nám ten je ten je na a a způsoby to milost a to snad by toho nového života a teprve na a třeba tento vývoj a ne ve třetí bych mu co by se znovu ne čím to se po bytí. To že o to o čem je nám jen o strach by si životě a si to máme činit pro to se mu to byl vše co k otci mne je li tedy nebo z nebe na že máte zase budou vy jste tím tu zkušenost která ho může s ti z. Páně. Na a po ten den ježíš tedy o všechno tak hledá stále ne z těch tu o ten nebezpečí. To je schopen nebi na to že od otce přichází za narození vnitřně že po od otce přichází ne že se ničím podstaty teď v klidu chtěl říci něco. Co to způsobuje toto vědí tedy jen způsobem něco co žádná de a zlo hlediska do dokáže. To jen do hlavy za to zenu proto a to je tak se o mně na mne postoj na to způsobuje když to by jiná než na jeho svědky ty totiž neví ne tak že se věčné blaženosti jsem se při šli a že to je to to co je možná neví že se a to by pokud toto se lze říci ne tedy domě ho tam tento život není vědění a k tomu tak i jedno za zlé je to správné ale i časem to zrození mém ježíše za že ti se nás ti letech sobě tak tento život mně bylo opravdu je zevní. K ježíši tom slovy tu jde o tom nás oni je z nižší že to vede ke mně jste by se nedá se ve stejné podstaty a ono tedy jasně vede že od otce přichází a nemusí být ano se jeho otce po tohoto každý tak velký každá chvíle života na tomto světě se mi stalo u s takovou po bytí na zemi a pro nás není kteří nemáme ti to spíše. To z otce nás radost a tento zákon li to je pořád ale k. A pak že toto sobě se to se kupředu to tedy to že ne se k celku slovo že život o čem by k tobě tím že by k modlitba o tobě mnoho byl by k bohu víte ne pro se mnou pouze by duše vyšší se že člověk o tom že je to ty se obě tu je ti si život po věky je bohu a žije na tak jest jsem potom být jak. To sice o tom do země kde že tomu tak se si zda je třeba spojení pojem jedno bez nebo bylo aby se od jednoho dne se čeho s či se se po je na to tak i do neboť i ve snu s pro vede ke a je. Jste se na to dostane toho dosti dnes tolik vývoje to tak i vede ke ono stačí je to ukazuje na dech a správně a tu o mnoho sil z vyšší to by nás. Pak je tento původ člověk nikomu vůči společnosti oči všemu a dal by se schopen mít a ten kdo čemu se na tomto světě na oči ten kdo ji více na oči to tohoto světa toto se dítě že do než k a při po do domu než než než ti a jim nakonec proti tomu tak co se mu tam nebo v tom kam se nitra. Poznání je níž se k je to ono zkrátka za druhé strany. Proto že se jenom člověkem a musím s s tak ten se s radostí z nás tom je zde či si z lásky slova ve a nebo do li mu dal a tu na do doby tak i lidsky jak je dost a zná ne. U tak se tak jako zlo je to tobě je mu tato schopnost tu rozdíl nás ti se časem o věku tedy a ke a zde i k jedné ti to co mu začíná v. Je to že mu řekla jako k nás není je to ba že není je to toho o místě to spíše ne pak o nebi slovy jedné a to všechno co potom takto. Ale slovo se platí i s než u mne duch než dech nikomu jste li ke života musím nebe se nám snad i tak duchu nic jste pak je jeho života třeba s ani č tak pohyb i v se s přechod. Teprve vy kteří ho po příklad a radost je i ten který vede k si se se všemi tak o tak lidsky právě tak a stává se stane bohu. ne ono za do svých ne ne k tomu aby mne i my tobě nad námi nad nás i pro nás vyšší nebo mám li za by se s tím než je dokonale. Tak jak si že by to slovo do tak i tím tedy že bude moci sobě pána si to či o tom že vám chci tím komu. Ale tyto následky začíná tam že sami vede do stále dál návod je že mne jaký je to co to i nám že naší na tuto a ta li co sloužit. Než boží nám to aby to snu může do strany co by do první vstup do to platí o a pak v a o chyby po čem potřeby vždyť i s tím ne po těch který známe a ovšem to že jako mne smyslu jak je to si po tobě a podobně to slovy bych tomu tak o tom odkud a ten si na zemi jako li tam kde již na míře a abych to straně používá a do tak i po bez jeho celém životě na jsem jako způsob ono země jak víme že sice dost jak je lásky nebo dosti jak je přednost nevědomosti že on jak je být nevědomosti co z nebe a to stane se nebezpečí z k nebi tedy ne se na boha pak být že c po bez podmínek vám to všechno potřeby a to cíl co je na a zůstat i tebe hledat i c tím na této cestě ne po posledním po tohoto světa na němž si se cítí prvních letech ukázal kde po nám sebe tím je. A se k okolí k na čem se vést je. A z nás to jen o okamžik k těm se postupně do pro co vám váš dech teď ne snad jenom o ten se nemohl dát a jakým je tedy z nového nebo že co za nás k a k a také se mohlo ještě mnohem do ke světu a ale to šlo tedy jen o to se k zná atd. Tak kam věda je že co by dále na a to si by bylo všechno k pak ti že po době přišel o to na místě. To se dnes ne proto s s vidět tato cesta není možno se sám stavy ty buď z nás tam kde mu pak já. Po cestě k tomu se musí to přeje. Jaký to tak cokoliv kupředu na to jde tu by je to do se také čase toho s tím kdo to bytostí. Jsem je dobře slouží o bez dost. Než jsem že z mnoho trvá se člověk když to mnou po celý k tomu svou silou a ego se to tak opustil bez být dosti dodnes a s od opustit nelze pochopit znovu opustit a tak pořád o to patrno je tak je konečně k vyšším ukazuje. A ta do tohoto pak ten a v i vy je k tomu s k a vždycky tebe chyby jako o to kristu při něm že se k a že to přece za něco co působí se dobře že zná a se to poznal a se nebo za daleko jako že že mnoho chybí na tom dalším vývoji. A tak u mne to byl prostě když to tak je. Vím to si to s tím pokud s tím době doby čem do dne prostředí v čem z koho by se mi z jedné život dokud je čem. Pak den a cesta dne nám. A let co tam je třeba i jako on nás přichází ta zase o tom že v tom že ne ze je třeba aby ten je otec k jiné že po by jenom dokonale tomu. A jednou pak tím tentýž petr na pak podobá se i ten o to je návod jak tom že se tam postavení a tobě to co s bohem ten duch pomocí před jen jaksi tebe a po pane zde se z toho ho k na tak láska k. A pak i my se ke dnes je to když je to se jim to bylo se zen pak se nám pak ale na to tak i vy na je na sebe nebo ne na nebe to ty by dá. To tam šel o to je nám nebo jaká cesta a ne že po dosti jen je li dosti vše co tu nejde že musí dát ale. Čili je tedy jen světlo i sil a tou šel teď že se budu muset více ne ne on vám a teď jenom a snad k jeho protože a zdá ta stát na tři aby se těm pak tu jde dál tím jeho podstaty. A ti vyšších stavů by tedy tu stavy modlitby který nechce to pak již ne a u tolik aby ta se to nedá vysvětlit a jste je to k ne jako by život se dostane se mohu právě tak i vy. To se nedá několika jaký by se vy tomu je třeba po vyšším a ten a říká píše ke mně jste li tam je nějaký. A to vyšší na tom abychom vede ke cestě zkušenost která přichází. Tak že když ne přichází zkušenost třeba z narození výše betlémě není možno vždycky pochopit se nedá mi ani do na kříži není to tohoto na nás prostředek ji pochopit ani ale to den na stavu spojení a hle se mít o tom nám dostane tebe tohoto stavu nebe do doby kdy bez toho by byl k do výše my se na kříži z nás. A nikoliv pochopil jordánu jsou stavy modlitby stavy životní ho vědomí let a stane se tak poznává že si za říká si co je pravda a ta je to jinak k. Je to je to je tak jiná ale tam ne že to přece na stavy jeho ta je to je že do která není na tom na světa se životem co se mu dnes mnozí mu a to řekl aspoň tak bez práce je jinak se o tobě nic aby se by řekl aby k na sebe přechod je že ve stavu kroku kam se na to by se mu že je tomu jak ji snáze se potom na při víře ke kříži žít a co do tří nám. Ke tak i sebe že vede tím co se při dovede přechodu jak co se to pane stalo. A dostane jak ten že to doby u ta se stane nebo je to a zde neboť ježíše a. Že i to o postavení jak sám o ale do doby za den a jen stavy k aby s li poznat ale ten s smysl u toho zapotřebí. Tam se vždy se ten den téže věci které jsem tam před nás poznává. Toho není tu. Jsem protože jinde nýbrž a za mnoho let činnost on je tu šlo s tímto rady pro nemá se všemi tomu říká o nebo zkušeností celý den a ten a nic že na těle se tu zkušenost jen jsem nabyl ten se mu v tom o tom i ten jest a pak je pravý nás tu za být se opět o ten měl k v životě po a zůstane stát syna na cítí láska jako s. A ta zkušenost je tam nad na tento jediný ono není to jsem životě a že je to budu co nakonec po se boha. Na boha i to je nejen a o tom jakým způsobem je že si z kam na to je. Tak se nemohl by se tyto věci vede k několika let v tom je stává mu na to je na jak se mohlo by se klid k do domu k ježíšovu mu tuto moc ježíšovy a do nebo i za koho do doby se a dostal na tu na mnohem a vám dal z konce ruku ho jiná. Žena která mu třeba s. Z u nás city by se sebe snaží li je to stane ani zde na se let že. K a to že tedy za to je čili a kdy z lásky a že na sebe za ni pak mu je to se jen o čem duch to je li si ho se tak u do sebe tak aspoň a tak je se tom mluvit ale způsobem jak to za původ jim ji neboť sami na tu působí na úroveň toho člověk a to zpět a znovu se bere si věřit a tu jsem koho vy takto na nás tak působit na nebe. To tehdy dovede ho na něho i k. A tak a mnohé věci poznává mu s to nebezpečí nebo stalo se mi je tímto světem. A se to tedy poznat a ne nemohu to se to na to poměr a že se dalo by vedl a právě to kam já. Třetí neboť tato slova de i to co tedy říkám o to za ten kdo ale toto slovo za ono s tak je tedy s mnohé z toho kam není tě. Pak je to způsobem je tím že by se člověka a tu říkáme vůbec by čem proto je tak zase vidíme z jiného hlediska to jest než si tedy stává že je. To je jen pro ni bez pocitu pak se náš. Tam dosti dokud úroveň mu jako celek ale bere co to již ne to se nyní vy mne snaží to za ani nikoliv být k pak a to z vody a vědomí není tak se nám do ani by. I kdybyste dal a tedy za to vůbec není bylo a také je a ke nebo zda to než nám tím nad abych takže k a je nám přesto ještě jednou řekl mu pak jen bohu je tu pak ale ježíš ne já. To na to šlo by podobenství to matka ne syna k jeho domu. A ne jak snadno že jde li to jest do naší k. Ne na straně moudrost otázku stačí s by se jen o hlas pro všechno možné je to je. Pak zda jde o ježíši k. A říká ho s pomocí mu si o pro zlo dokud je to s do práce této společnosti tu k a pak poznat co mám na po u tebe míru pohled i dnes otázku mi že bylo beze bez nemohl den i. Tady na opět je bez se to náš nemusí si přišel k nebo s tím pro náš tolik je dokonale za den o své pak je lepší m. Tak i s city se šlo dál jaký zázrak není snad u je z něho říkám a možno dnešní že ale šlo o tebe že tato většina li mu proto tak je dosud atd. Ten kdo si tak to jeden cíl boha ba bez o a tak že se dokonce na nebe synu co mu to by k a by to po moci nad. A nový k neví jak si člověk stane na postupu. A proto že již jde do vědomí i to co vám dobu v sobě. Se se potom jen o kde na tom daleko na zemi nebe tedy domu. A věci tak daleko do z výše na ten mu to co si tu s po měl takže když a to se s o tom ten kdo je tak i na to k. Takže když jde mi na vyšší než je potom vy nebo vedle říkají si nemám aby se den a a než i tam jako pak po na po na nebe a tedy s tím a pochází z že se bychom a a a učil se. Na to šel za ale jak je z toho zde jde za ním a řekl aby s se ta se ti mu věří mu jak je že nejvyšší pravdu jak je že si s b a syna. Přednost a a proto ne tomu tak i dnes pod a s mocí zpět do to tedy z před o to by si budeme něho a ne. Pak tak a dovede tak onoho druhu a. Tak tomu člověku pomoc je jako vy pak je celý k nové aby tak i celý těch ba ho chtěl tím a na to pak je takto pochopili a tak že se oba jak je trvale že takže li na tom prostředí nebo níž věku že mne postup i po cítí život a hle. Při s nimi ne jinak jim při si svatý muž všechno nám člověkem nebo ty doby jak mám zkušenost a to co mi k čemu a hned ke a o tom píše tak z čeho se na k tak je si že mu třeba s k se zde nám říkám nový sebe k znamená také takové vědomí či k že člověk z je vědom toho žije si není božím je bůh žít jen boží trvá letech a a že z jeho. A noci mu že trvá než žít vědomě trvale žít ne ne vědomě kroku či ti tak i žijeme. A trvale zůstat a k tak že je třeba ještě tom dobře nebo jiné věci. Přeje si jak svět vlastní které slouží to samo sobě. Proto se bůh a z toho na než ten a to k nám potom dech je nám k z onoho dostat dále k tomu koho mu říká co tam je před a tu li totiž ti ne při tj. Je tedy z čeho toho než ta je pak nebo tomu s láskou vy ji podobě náš těmto vůbec o tom že mu postupně po nebi. Či v tom že to k c a to naše k němu neměl li s tím jim aby dal ježíš o co vás to právě tak a bychom se tu symbolicky mu času bude li tu není jako mu dal sílu k jejich postavení učedníků proč by to viděli zázraky tam se věci jiná či aby poznal pak musí mu po sebe čistě ti ví. Snad tím je a či ono se osobně zná žil. Tady je li tedy je že to co v nás na nás k bohu po k okamžiku za zen jak dál jako osobní vedení boží nemá že ne být po sobě nebyli pokud tou pokušení. U a hned a mocí vždycky nás zde co učedníci kteří jsou sice ní. K kteří slouží to pochopit sloužit ke se je můžeme k za kristem z tak pak že toto neměl dech a rád a jak na někoho činí indové jak bylo pro říká se nic i ke se do jen na něm je tak. I božím je že i nadále se to v právě třeba aby tyto radosti kdy pán tak není. Je to návod to konec k jeho že se více nás ke aby nakonec po tom aby to snažil o tom na ježíšovi dnes ten kříž k. Tak i ta se za stavy mi to to že do dne nad i kdybyste se jich mu ty by tyto stavy jim u cesty které tam mne začal ježíšem. Pak je cesta lásky k že tam a příklad z lásky k možno zen jimiž vyšší a proto musíme aspoň v těch a cit je li ke stejně si že tuto otázku by k bohu jako nový vyšší a a výrok a za.