Karel Makoň: 81-04B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

b že tolika to dostali trvá konstatována nedovedeš pána a svého že se ho veškeré řešili své aby z něho do tebe pane tkanivo dovede nějaká lásky tak ne tím smířlivě záhyby když všechno vysvětlí ne na získá tohoto hlavní principu a vy se zatím protože není dobré a nejmučivější ale že je to opravdu to podstatné na co stačíme tak se to z hlediska ky je to je dostane na krista to pytel tento ředitelé krista chápat je tímto konkrétní ta by se to dalo jedovaté kristu dvanáct učedníků a každý z nich byla nějakým způsobem láskou k mistru ale ta nebyla vnímána dejme tomu láska petrova to byla láska odvážná vina který následná nevydobyl proto tak odvážně protože to to nepadne on cesty nevyhnou do pastvy nebo dokazoval tím že ještě před rty ježíšovu přísahal že ti zaniká totéž aby zabránil zatčení to všechno bylo vymeť vlastnosti jsou do posledního momentu přestože to povede jak lásky jsou schopny na páchat velice za protože nechápou nesní smysl událostí ty letos těžko chápat nelze když jsou na úrovni na které byli apoštolové v těch třech letech učednictví totiž nevěděl ale jež mu to se napovědět že vydobylo záhadné aby byl ježíš zachráněn a nepřišel na kříž tak že by byl bavila pluky andělů a že přičin tomuto nevěděl že udá tasil meč a on říkal petrovi když si budeš na i meč na své povahy kdo mečem zachází mečem a to zavání protože to se dostáváš na úroveň to zákon kde se mečem zachází a mečem se scházelo tohoto okolo kosu za svou tam nemáš být schopen a uzdravil to ucho toho vojáka a dal se za když například třeba v poslední večeři řekl a jeden z vás zradí on to řekl před tím dávno mezi nám jeden který mi zle v se tady do podá tak se mezi sebou a hádali doma list říkal nedopadá komu sousto plní který je to a podal to sousto jidáš a ovšem tam a on se šel jenom svatý jan toto že byl na by sku co chceš udělat to cestě lat udělej rychle znamená se svým zradit a vydat těm nepřátelům udělej více aby to bylo ale trvalo tohleto uvolnění zla ve dospět duchovního díla za to těchle jedna aby to nevyšlo vůbec se vykopal tak je to ke ničení ten je jedna z věcí které tady ce n katolíci a obecenství vůbec za šos myslí že ten jidáš byl něco co že to dělal jenom svévolně není to byl nikdy nedělal kdy li u nedám do zenona takovýhle podával ostatním těm zázraku nevíte tiše jidáš nežil že by nás nekonal zázraky dělal vše to ostatní jenom měl víčky nové také vlastnost která souží z láskou ale celá sebeláskou nebo řek bych sebepřeceňováním že totiž pozná vedle toho vedení božího putoval ježíš měl vedení svým rozumem na mysli takže dejme tomu do dobře víte když nějaká žena byla onou a za hlavní ježíšovu on říkal stala veliká chyba že to ježíš dovolíte protože to je tak celé ve kdyby se do toto podal a kterou říkáme mnoho peněz a můžeme nehodím pomoci život gíty velice vznešené ale to nebyla irského ale bylo to jiná s své po smyslu že měl vedle ježíše v vlastnění které nebylo pozoruje vnitřní nutí do ne jako třebas malé a marta když když tady ježíš po že opustil že byl jejich bratra za neumře li by tam byl zůstal ještě řídili tím ten batři není již pozdě protože při rodí že to ostatně nemůže s ním dělat tak nahoty nechápali smysl toho co se stalo když jim řekl to také tišbé jidáš se na ochranu marie byly řečeno že oni před tím nebyli tak i sezení nebo učedníky páně jak to by ti ostatní ti nechodil nikoli jen nemáte bych ten pomazaným sestra a takže jsou objevení našich očích ne ale prodali že nechápali vnitřní to co se za zastalo a on napověděl ne ne to všechno na pravým buďte bez starosti protože to je předobrazem svým kříži která se stane tak že budu tři dni nově přeci tam abyste tomu napřed věřil a věděli že to vím že to tak bude tak vám toho bratra živým a oživil upozorňuju vás na to že na dobu hrob se našel že toho času že dlouhou dobu byl na za protože tam ty oblasti palestiny po obaly nekřesťanští národové tak stane dokázali to že ty ostatní který svatý které byly na udě pane odešli a ostatky za vás to ženského odnesli na kri ty za křižácké které za následek a je to bytí mu způsobil že ne jako rodiči vážnou kovy si křivá kabala ostatní a vedené do jednoho fausta nebo ne lidí vědí že zhora dalo statky a je tam pochování od doby co je toutéž chován tady takže to my za nápovědí úkazu že se totovšechno celý věci že ten na za tam troska je to střed de to vybídne něco a tam malou a se dravého lazara za tebou a je to tak která byla tam jakém to všechno před misto pouta jak jsem viděl nedal na obrátí tak se divil se to takhle všechno dobře dopadlo podobně například o taky svatého moc byli odneseni do bezpečí do egypta do hledí ne a jak a von to pověděl takže dejme tomu benaresem je obrovskou na boží moc do byly ale sami kupodivu ničího nedělali sebrali ostatní svatého marka a založili republiku svatého marka benátky to se internáty brž ve udělat a ten klášteře se těm taky tam ještě medím byl li také opravdu svatý marek takže tady je motýli tak zachována méně dospě víme že vy podstata tého pavla to prvdu svatí pavlem también dejme tomu že jsou si upíral ne nebo svatýho petra no tak teď se vrátím nazpátek takže každá ta vlastního znázorněna apoštoly nebo že ji představuje druhá ale nějaké zavalen a tak je vzorová klepání bych tak řekl to je ta lavina svatým ne se všechno vynechalo o každém z nich li váš ale nemá to ten musím se všímat jenom toho hlavní tak například svatý jan že za liž proto že byl žákem jana křtitele si to říši věděl a oslavováno batolí se protože věděl že sám přijde bez ožívat a že ten ježíš si duchem a on je mu to tu pokání a že pokání oni provedli že by si na to v další úroveň vývojovou a proto tam šli za leže takže oni šli najíš vodu řek bych vývojových ani dorostli na určitém stupni a to nebylo případě ostatní že nikdo nějakou výši pokání ostatní je žádný pokání se tím nedělali ty byly normální mlidi by primáři celníky a najednou byli a tiše a tahleta mezera která existovala ten od rivality který stál u těch ostatní učení a tenisový jak na martě ta je poznat na tom jak se oba dva schovaný opatovi nebo že nemáme v tom evangeliu zatanou takovým tvoje těch ostatních se které dochoval a na tom nezáleží namleto o janovi a to nám stačí a mně je my víme jak se tedy člověk si nic ho že na fázi kdy poznává vůli boží ve svém životě a o se to dal poznat nesmí dát požívat toho mu poznání nový ne to co vede k je vědom správně když události se vést a potom samo sebou to obvykle do vědomí správnosti počínání a citové počínání tak to ten následek že se nikdy nevzdálil jíš a osobní vedení osobní vidění náš ovšem objímat tak velká nemám let všech schopností odešel na jsem na toto si vás a ne do potřebujeme se za to protože my ani tam tolerovat a dokonce jen tehdy bosko pokud to volit na ni kdybych to a tam si být dva a do jak vyváženo jak do svržení vystižená to tom vizte ten váš slabý sám sebe ne za vlažné potom klanět znázornil viděl že by opraveno zlo neženiti tím země vycházet ale ten po dělali zjiš za nás posmívá krista nevěděla všeho co dělal do následování také tím amado tíž nebude postát na provází jako malé bitvě li se od i své učedníky nýbrž o také nechal samostatně jednat i tak je v tom cítěním a samostatně do a velice samo o nechali jednat musí li oponovat jako ten jidáš se mi měl být ne a to bylo nutné aby se dovršil všechno co se dovíte ten satan se nevzdaloval od ježíše to znamená nebo vaše od vedení toho byl poslušen tak je to míněno vám řeknu jak jím se vzdalovali třeba dejme tomu otírané vedle ježíše a měl na misku která byla tak nejtěžším jaká to byla je li to za psáno že mu říkal zatane to byli ode jen petrovi tak a jedině poznámku tak duchaplnou opravdu plnou ducha že říkal ty si blahoslavené nemohlo zjevit manýry by boží obejde ta jednomu a touž petrovi znamená tady víte jak se vzdalovali od vedení a je němu zase přistupovat neboť ten duch jednou vládl tím petrem vymvymykat je přítel toho ducha že ano a to byl pln ten asi totožné všechno znamená opačnou nenajdou případě abychom věděli potřít přenesou janovi ten jan se opravdu vzdaloval toho vedení se nesmím zlobit mi posly za všech okolností za všech okolností a to jsou okolnosti někdy velice který který protože víme tomu když se všichni rozprchli jelikož je to život kdyby se bylo zjistil že svoji učedníky ježíšovy a tím se jaterními neutekl nýbrž dovedl maří a tohleto je důkaz toho že ztratil způsobem tím že soustavně byl při tom vedení těch tatí je sama sebe aby sama sebe nedoví než když jsem plně oddán osobnímu vedení to smysl osobního vedení že zůsobem do tebe prát od ruce mají křesťanští světci a asketi pokoušeli ničení náležím čim to nejde zmírali celý život lezli zbytečně na kříž a dověděla tam je týž tedy ukázal tím že někdo je bylo toho vedení jeho doby ne a ostatní to mají měli za zlé kdo takhle ten který ho ti tolik miluje po říká že ten nezemře násilnou smrtí a my všichni že nás notářem oni to napřed a on říkal to dneska nemůže to moh umět nechcete úradek boží ne nevysvětlil a my to víme v tom sebou dneska protože to všechno stalo a víme to proto že ten nejlepší sem přiblíží k tomu chvíli když se k němu chybí tak nebyl můj sebe dávno před tím řekl by by na sebe trošičku myslel a ta ne po ten kříže o moři stánky nebyl byl nic jako takový nám říše a jenom jako takovým že me poznávat boha jenom tak jako takový nepotřeboval potom i křížová nebo mučen břemeno anumanta tady je ten přechod mezi osobní a neosobní vedení a všechny ty poučky zhruba de třeba mít na mysli aby člověk mohl být veden bez velkého utrpení z mnoha chyb tradice bych vykl a po některé první chyba je v tom že příliš mnoho spoléhala na lidské schopnosti na vývojové lidské schopnosti ty se nedají použít způsobem lao a to znamená tím že se umožní člověku na takové prostředí ve kterém by nebyl pokoušen by zbaven starosti o pozemcích let to znamená by to řikáš ser o který se staralo celé široké okolí například znám takovýhle kláštery neska neexistuje ale i to jsem do dokonale o tom poučen nestat záznamy se o tom zachovali že dovnitř ze dobří školních to byl ženství klášter zahrané bez tření čecha nebo zničíte et tábora to a tam žila si věci tiše k těmto dětská sloužilo tisíceré ho okolí celému to aby mohli se o ni za ním modlit lidí bylo vrcholně správné b i nový po bohu život něco vyššího než když někdo shání hle stará se ale bylo chybné po stránce že ten člověk nemůže do ru zde víš fáze modlitby protože se nikdy ho o něj stará a právě proto že by když nerovná dovedu joví ho života o nepozná pravdy život a ta žijete tady proto aby ho člověk pozná aby se s ním nějak vyrovnal těmi netěší výpravy aby v nich právě poznat a nezničí požehnání sem předtím sen o tom že právě v dobách utrpení nebo takové i proti nevíte člověk zažívá tohoto světa a o které jestliže li byl tažné že toho nejvíc vytěží poství duchovní život a že naopak ten žák který je za stěnami kláštera takové vnitřní potíže že se na o vůbec nedá je pronásledoval satanem o je pokoušen spůsobem tak nepřirozeným že my nikdy to nepoznáme ty klášterníci kterými jsem znovu dobudoval slyšet let o těchto věcech ještě před koncentrákem obětiny je říkali a pročteme setkává aby ano tím větší svatý tím sestře víte setkává mety neodporuje tyto platili a to bylo těžko vím vyvrátit sice viděli na že žíly tak jako ostatní lidé jsem nevěřit třebas pohlavně že ten nevěřil že jsem chlastal že jsem nekouřil to všechno museli uznat ale on přeci řekl že se se stane v souhlasí i před toto všecko že tím spolupracuju vy jste dělá vám pro svědky činného člověka a ne pro klášterní a tedy i sloužit tomuto nový vedli postaven a ne tomu božímu se uzraje tam jenom za těmi blíže mi to platí a tím se nikdy ne to latu ne pochopitelně tak jsme se rozešli ale oni řekli no snad je to budoucnost nějaká přenášeno tedy ukazuje a dal je příležitost když viděli poctivou moji nohu a ten se všemi představení všecka který než je budete který by je mi vrtí zrovna a takže jsem mohl od získat vědomosti o tom jak vedou laboratorní ten duch to zní vita mohu vám proto říkat jaké to mělo veliké přednosti jak je to mělo věcem dostat ke to více bohu že netečnosti a proto musíme se s i tím že tento to nelze dál pěstovat to bude sem se všechno neorganizovaně ty praktikovali někde tou ale i tam se dělají velké reformy prováděn na to přišli no a teď by chtěl říct jaká tam byla další chyba oděje od života to byla který největší i další chybou byla bylo to že si mysleli že když jim druhu modlitby je možno dospět vývojově že se člověk napřed začne zase moc posednou modlitbou se naučí pořádně pána boha prosit a své problém naše pořádně prosit tak se potom může přejít modlitbě rozjímavé a když se do uší pořád dětí že celý k nový by to valící ke teprve kaya že je schopen jenom někdo si taky jeden se a zanícen tak byl zoufalý jen do této anekdota že citem si to není to není ce celá katovi to to se se svým ne to ostatní a o někdo neschopen přes ten si být a že potom present sice člověk musí dostat ke stavům přechodným spojen nohem kterému se říká extáze to je další velká chyba pod že to je vopravdu nouzový stav tak nepřirozeným který by se byl jenom protože to je ne jak splnit podmínky trvalému stavu spásy se na to tam je bych tady vám člověk který více to extáze podle do těch smyslnosti za že nevědí že a nějak zárovň nebo tak to ne nějak vím že které věc překonaná a že se člověk bez toho obejde a že je to dobré obejde protože když to extáze vypadne to v znamená je sedmnácti let vypadl jak to bylo obrovské utrpení na toho na tom tiše vůbec udržen bez vybere tady říct to to tedy třeba laikové ka je to by ne neudržitelným nepřekonatelným neštěstím utrpení pro na to se stalo každému do světa měl to neláká vína u tomu tomuto by měl být člověk ušetřen do to svatý nevíry náslech a to je málo příkladné marně pro nějak ke vymlouvá že to ten kříž paty člověku ne nepatří ježíš kri chtěl křižovat své učedníky tak je tam řeka teďka se dole radí a vede tady se mnou i za námi jinak by zráty ne ke by to zmizet to za mne nejúže teďka a nepatřit aby na rádce se seslalo to že se školou zakuklená tkát ne zase a ne nevydal toho žádné výsledky tak této lpí za dobu to co ne směrem a teprve když se ježíš kristus okolo tou ten byl veden oko teta hecho přikládat se podíval na něho tak to byla jedináčka prodělat že ten jeho pod natočil perel tak takový se nějak to ten za a vám tebe poznání který přichází od boha to si na své poznání pochází boha to není pravé se poznání vysloví že se neznáte petr i to že je to byl zná neodepře dostavíli takhle byste známe tak se výborná a jak nás poznává nás bůh to je pravé poznání ten nás poznává tak že nám napovídá tohleto pokud ničí a nějak tobě nebo hejnem teprve nebudeš budeš ničím tak budu na sezdali stálého tomu aby byl a si myslím že snad a ukázal správně co to je to míním dne nic nedělat a je li jako kdybych nebyl ten jan kdyby si uvědomil nebo pecí kdyby to byl věnoval tomu rodí nebo sedí pocítit tebe nešel touž výzham sebe musí v tomto smyslu ničím dosti se sami sebou jako by svatý nás sám sebou je nikdy o tom ke dělá to bylo do vrátí musí být takhle ničí jako byl taky tam že mu nezáleželo na tom tam je že do a na smrt bez to nevědomě a proto vybírá tamary jako mater nedělo nesmíte a duše naše mečením do pochází je od boha začátek se děti končit průběžný záležitost to se dostal jenom tomu jenom vy a ideále tak se tak vás prosím jako by to takhle hluboce nevychází jenom v satem výklad na se si jen se na tom vrátit tam li přečtěte li se svatě hluboce tyto věci chápat narodí ostatních jog liství to bylo sebeopravné že takhle se optimální i či tebe od teďka chce ne aby se sám sebe ukřižovat to byl omyl víte nýbrž aby se optimálně přiblížil těch tří to je ta norma sebekřižování ne let na kříž když tam pole de budete umírat celý život a ne umřete a tak tedy věta prosím vás a to byla nějaká žena odvážná a tam je na osudná je ta nepodařilo se nebe po očenášem pozná že věřící si znovu za víte ten spasitel a že vám se to musí na nějak připojit jako ten točíte potíže znárodnit to je ono a teprve potom větší že a bude potom zjistila potom více od této chvíle neexistuju vy to mi divíte že avatara kláštery že chodím otá dospěl k to neunavuje to dělá boha a zakládala tatáž está se do založila dobu a iššá všechno na organisovala podle ducha který vládl v tom divíte není ma nohama aspektu toto vědomí tohoto nevedla se byl vyskakovaly napínaného vedení strozí neodešla od něho a nebyla čím nebo to je neklesat pavel nežízní ve mně kristus jenom tu se on myslím že to by tisícileté je povedou do to dovědě a nepovalila předobraze soudy povědomí kde je to že kdyby to nikde byly tak by to do koně děl kde se a když mi nevíte takový pomůžete stránka začněte zase od ničeho tuto trpělivost od nás ježíš se abychom otěže ho zase znovu začít trpělivě znovu to tím vás vůli který se v těle do naší planetu ničeho začal jako u bože bezmocné malé na pospas rede slovy vláčit tohoto světa víte tak za a když začal těl bůh nejdem se ani i který jsme méně než on nikdy nebudeme jím nejsme se štítit typy znovu trpělivé začínat a vyžeňte ostatně tak se dovíte co máte dělat a tohleto správně vědění toho kde jste protože nezáleží na tom vědět kde se ale co mám a pane co mám dělat abych byl sebe odpověď když se ta ten bohatý deme ne dělat aby byl řikal to martin zákon máš plnit to přikazuje náš přikázání zákon je a on říká ano outlém mládí jak jsem se dověděl oním všechny příkazy ježíš se zakladatel mu taky tětiva jenom dvojného co máš rozdej chudým a následujte smutně a to měl veliké boha a vy ho následovat upozorňuji vás věříme takhle boha vidí ne ani korunu také to je jediné co nás do a na znemožňuje následovat ježíše krista vám řeknu aspoň nějaký zvláštní forma boha v tom se místa se dělá taky do ve se dělá jedna a čím se za biřicovi dovídat všechno ke jak se na to kde tak to kde potupným tak to nepodaří by to platí takový takový dobrý kdy si nevědí když se ne ty i divokým naproto nevypovídá dobrým nemá panence připravit o něco jiného je zase a do pudy tetě čas na zase vání do li a ti nejde že připrav věci dooral že o při takových divů donutí je mnoho které stojí mezi člověkem a bohem tak například kdybych byl nemocná to dílo a kovat takže by nemoc a to výdechy a nýbrž to je přirozené nebo v se zalitá než zapojeno a nepřát nikdy by abych se uzdravil tak je to bohatství které stojí mezi mnou a bohem musím rozdat chudým a věřte mi to vlitím chudinka tu svou nemoc nám to ježíš který jedná u mého prahu tuto musí dát víte a když se ta veliká chyba že my svými špatnostmi těžkosti na svými nedovedeme k bohu jim tím si jenom to a to naopak studoval že mezi jenom částí své bytosti a ničíte bytosti bohu se nedostane do se tam jenom o bytosti takže když jsem jednou trpícím člověkem a jakýkoliv vývodů tak jsem konec ke člověkem který je vnitřně propojen vy to tak ani a když ho celé obětuju bohu tak se obětoval i tebe aniž vím jak se to stalo nezáleží že to neví jsem obětoval jenom to utrpení to se snaží o asistovat sebe a ten ty obětovala sebe celého fakticky že jsem byl jenom tím utrpení rozumíte a ne se říci že bůh si ho vzal a že to není moje majetek a že i když třebas utrpení trvá tak nástin dílu klaní chodí a tu je třeba a nemají proč že netrpí ježíš kristus toto znázornit že sem neplatí jemnou bez na šedou a tím že rákosí jako to viděli i tedy o nedokázal ani ten význam kázat tomu lidi tomu my se nesmíme ani vzdáte moci lidského moci lékařů a tak v to všeho ne ale musíme umět se celý bohdá v každém případě a je to na řeknu když to tom člověk daleko snazší případě utrpení že tam e řek propojen vnitřní tím se se neřád když se mu daří dobře je dnes vůbec nedokázal to že mu bylo moc do se v tom majetek tak to těžko taky dokáže člověk nově jsem nemohl tím přítomnou tedy bylo podjali protože on věří káli a toto od nás my děláme dobře my chodí nedo kostela vycho dne ke sobě přání my žijeme notně a co ode eště cesta co si kdežto žádný věc neříká o nějaké kap poděla nebudeme vítanou vnitřní modlitbu a nebudeme a nedělal a když se tohleto poznalo moje příbuzenstvu těmi nejvíce náboženství založení nějak to byl jeden z nich strýců do buněk na kněze a potom na to nebylo v nás na to nešel že by se stal tím tak když to s nimi projednal tak jako udělali takové koncilu a přičleněna řekli toho zanechá a když se to vy vy tak dokonalý založen takový dokažte jsem měl proti tomu jednu námitku vydržel do kláštera tak by byl založit v bohu živen někým jen by byl tak bych byl placen za sílu sebou a to je to do na znehodnocování tam dělat nebudu že za to se na nedá chovali a hned po dělá maminka sem který je zachrání na této cestě jak jsem vám něm říkal že se objevil anděl který měl ruce a na těch zahájí oznámil jedné straně bylo srdce vyhovíte doba esence ne a to je ani říkal podívejte matko a to srdce váš lovíte jsem měl o do toho sice i o matky a potom my se nabízel proti ve výši modlitbě jsem to vyjdou dochovaná val všechny syrské o toto těla pořádek uznávám na se dochodí trápil to si nějak einsteinovo by to i na nešlo o a tím se obohatit dělat nedělal tak vám jenom říkám že ježíš kristus propagoval tím životem jižní stavy modlitby že se za modlil ovšem jinak než slovně své učedníky a kdyby se byl nemodlil tak by byl neuspěl a upozorňuju vás že i když tady sám jednám tak celou tu dobu přestože ani jedno slovo modlitby neříkám se zavádí a vším tedy laskavě je se do že tu sílu modlitby eště budete nějaké prosím se celou dobu vás mil ale pokud se meze k to nevykládáte poslouchal ale abyste přijali ducha který v tom je a vyčíst modlitby je objetí člověk se musí nějakým způsobem o tom drobným obětovat toto aby tohoto ducha se bez věrám nikomu předat a že se obětuju málo toho přehnat y málo kdyby ta vytrval více za vyslovena více učedníci páně se obětovali velice mnoho a proto velice mnoho předali a proto to čeští dodneška že přece byli tedy se mezitím dopustil rozmluvit bylo tak země všechny věci že se voda a my si byla li by se tomu teta zevních všech poznáme dání potok a vyslyšení poli ale nejde byli o tom že věci on se modlil ti ale je to sice hoří to byla ta jeho moci a o tom tačil vykládal místo ale ne stránce mysli to je nitro které potřeboval zapálit a naproto se byli docela by sedím za přitom v tom metoda dle toho nepoznali smrti za bědy ne jako měli poznat i vy po smrti a viz nemůže být na tomto světě ne by to když ku klamnější a svíčku světlejší ne jinak a ne tak vdova jako poznávané poslední tím metody do padneš toto vyvodili když nebyl labutě aby vydal ty neměli je aby čili to ten cítí je to asi tak že voni představitelem idioti trápení na nějaké dítě nejde o něm že chodit zastavil a s nějakým volním že jeho část to prosím vás klamný přítoku je schopno vydávat tedy třeba vidí ale ta schopnost mu e o nebo tím se přiblíží bůh tak že člověk pociťuje jeho volání a tíže li není ho na povolání na něj na to dání neodpoví ani znamená nedá ty jak tam řečeno že to že není čas tak je odsouzen zálibu bych to vysvětlil nějakém příkladu jestliže to chromý u toho rybníku bez neslezl bez pomoci i taková leta a nikdy se do ta nebo kdy a jako první aby byl vyléčen takže nebyla milejší naděje že to jeho čekání bude plodné že to vydá ticha nebyl svítí o něho ale i hází kristus proto aby ukázal že ta trpělivost kterou tento věk dokázal této že a jedno vysvětlení výkony jako bylo také jiní tak sem měl kaprice tuš jednou říkat jak si velice cením trpělivosti že se ba i nevracíme líčeno jak je kromě že si že nejde do čas že není teďka otec odnože nepřátelé posoudit jestliže tady ocitl volání boží tak přeteče není část a se vám zdá jak je to dvě patrno jak by každý přitom odporu člověk i když ho vidí jak jedná a myslí také všechno klamné ten se a ten člověk to dělá drát a vím že řekne se či neví že vyslovit nějakou neví že nějak ode ona na to co ježíš i oni se že by se svět že on toto dělat sedí mi aby ukázal příklad protože všechno těch na podobenství ho života soutavě na pro nás abychom byli přijati jak mám jednat když si víme že jsme ničím velice plodný stát že jsme míčem od netají paní tam dopoledne říkal že je ustrašená bojí se smrti tak je tou vášně povolen a je to velice na zádech výhodný stav je spojen s bohem a toto právě ani nevěděli že by mi že mi o tom celnicích jestliže člověk uzná že pro ty hříchy nejmíň hoden že do ničím a že ale cesta touží po tom bohu aniž je to moje dokonce to dopadá tak by by který ti letech velerady sedmnácti se teta částek který by na systémy neprovedl takové lidi i do státního života se mu hodnotil jak to ničení byli vnímali a opaky to se ničem nebyl ne to je nedotáhnete vyvolenost byl i když je mi zbytečný marnivý dali jaký je všechny ani které se nemodlí k tomu aby byla i vy ale vy měští by šel kolem ne a tak jsem to jsem musel udělat ze odvrátit od poutního života když ta milost tady byla ne a se svou milostí fiktivní leda tak i přirovnat tomu podobenství nebo odpověď na to je mnoho odezvy ježíšových ale tam také v tom podobenství o těch panna které se na ženicha řeka taky postavit po tomu by byl člověk čeká na víno a se nedostavuje dojem že nepříjdete a je jestli nemá za v tobě pohotově takovou vzduchovou boha za tím bohem který ho volá je li opravdu jakmile nejen nemám nejsem schopen nemám a na by ten tam koupit to je jiná věc to nejde zatím jen přijde a je odměněna věci ježíš ukazoval že kdykoliv kobří de kolik on do na hodování semity odpovědět kladní měli příklad jedné pamětná na takové národě a nějak to že se dál to odvolání poslechnout to volání ježíšovo poslechu