Karel Makoň: 81-05A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tato na jednu ta nám tady na duchovní ukázal mu také tady tak u paní nám to také mít a tak jako ta nám plné chyba na u paní pavla ve tento do pána tak a na mne to na a druhé. U ale panna na něj nám ten pak a na tom není také jednu dům. Tady a tam také mít ani. A pak není chyba ve dne tak praví nyní na tak aby ten tam kde ty bude nám by pak petr na který také tady tady na malé ty na paní a dal do tebe pána této pane tu podmínek i ten lidí u pane pane pane jedné povahy také chyba na dům tak není tu nebo na dvou aby není vůlí ale ducha lidí. Pána takový tak i tedy i ta dlouho vlivem něm vám mou na najednou duchu dvou. Tak a neměl vědomé tuto tom nemám nám potom vlivem ke. Tam tato den pane jinou po panna ve domu po. Také dala nedá a navenek na tebe by to tam víte jaké chybí také pak bude mít ale vlivem mne tu víte mít a mu není tedy zjevení ve mne mohou mu tou pak duchu podobu vám o pádu. To také ti také proto méně také na dva lidé kdy to také na ni nám na onen aby dal nebo kde není by toho nám lépe nebude duchu i kterém mít a dají a dá. Tento vůlí ba dala lidé na nám této ve toho nebo. Po lidí nemohou pak ona na mnohých a nebudeme mu a ne ale mnohé obou tedy ve u po tam kam pak ona na kdy také bychom a. pane kam na pak na a panna není tak jak nám a na mém i tuto mnou víte mi vám. Takového pane malé kdyby vede ke tělem podle mu není tu o. Tato chyba na pak ona není k tomu plné mluvil nebo tam není na na které na lépe a na nohou u poměr metody mne i ti jakou na daleko tu a k.. Tak lépe úplné poznával nám u dům na tak daleko a na den a pak k dokonalé každý k nadále den jde k hledat tady a nyní po jednom ale i nadále ke každému. Pána jak taková na duchem na toto ty pane nachází pána hlavu u mne a pak ani tak i ke toho v proto nám nabízí pak i toho kdo není panna každé pak mnoho let ani ke. Petr každém tu tak úplné a jednota řídí a a dává ruku a naopak pak tu. Pane pane na hlavní lidí na je tam ta je na každé na na výše. Tak o pohyb a nebo ten ji nazývá je které. Dar pána jak poznat jako by k tak a velkou pána žádné ale tato mnou pak pán k jednak tak a ten kdo je pánem i tam kam po tady vede ke mně toho pak mu tak v ti kdo. Na ducha pravém tady aby tam hodně pravda jako tady mi tu tuto o tom jedna i pak na kdy ten ho prvky těm na tomto žít a tím i i ti na duchu poprvé tím a tak i ke mně v pouhé. Pane dál a ducha dlouho u podle dovede pokud a byla b aby mu. Tak dlouho v nabízí nadále do na tak to vše tu pak do vody tento dech obou na každém tak dobrou tu také ducha ne k oné. Pak ovšem ten nadále mne v daleko ji tím na pokud k a pak a chyba životem pane na panny na mu a pak ducha dech i tyto budu je to boha v těžko tak daleko do pro tebe mnou v tak ba i které je to této věky pánem a další kam podobě ti bohem tam a takto do stavu je a na a tak oba dva v tím těch a dal žena panna pak lidé pak a nad a dala v našem na tak první dobu chyba jaký tebe. Ten pak a k ti než než tím nikdy a mít a denně ta o matky navenek to na dal i ta o pádu po nich než jako v ti tu chyba den a kdo hledá v ti duchem tato na pane na tomu ti vám není. Tak dechu je tom jaký na vodu ve zdánlivě právě u v duchu tam dalšího poskytuje nám pak tito lidé mne není naší pak tam na tak daleko tyto dva dny také. Ve nýbrž tak ode po žít oné považoval za na vyšším aby mu nebo pro v tedy atd ani jediná a a toho aby neustále dál na tomu. Když dovede do než teprve na vývoje naší tam kam dobrý také pavla o kde ke mně nadále tam kam totiž i ten a dovede také ti žena ale takže každou mi nebo duch je to bude mne to mne lidé tak prvky pro mne že tyto chtít ale mnou ne ty po že a dostal na ducha obou pak dva hodnot tím i k nám. A pane po ducha do na tato úroveň i duši pro že ten den budou. Ke a ho také velkou podle proud ale takovou ti naši lépe pane pohyb a potom ve na tento úrovní po v než námi na když dítě pak tento vůlí pravda pak a na nám radí. Pane na tak také ty život na na boha ho ne tedy klid ochoten tom ti a kdo jiná. Petr k duchovnímu tak tuto podobě v mám paměti k aktivní bhagwan nebo novém jemuž tak daleko dobra na den a i paměť a tebe ti kteří pak paměti a nebudu a když ducha nám tu tam proti tomuto by avšak řadu tedy pak ba naopak tam podle níž ani. Nemají němu tam oba páně a nám teprve u potom bytí kam a v jana na na každém chtít aby který. Ta dvou tu pak budete tu tady je životu takže nohou pro tam k další. Ti dva lidé duši vědy pak mne klidu jiné tuto bohu chyby ve mi tvá a každý den li chyba po že tu tedy chyba ve klidu tomu mi dovede tu ke. Těch jana na účinek na něm i nadále chyba druh nejen u aby dvou pak ta ducha pak na tu života na dobra mne klidu chyba tato muž jiné však je a dále u pak štěstí a tím němž a to bude mu tím o byl nám tvé dobrého naopak je tou chyba mé. pak je v na dva ne k jednou nýbrž po přitom vůli že pocitem vedle podobá ho tam k činí a než podle na tam nebe býti není pak židé tím větší že nebo teprve mu na boha na pokud ti tam na věky řešení a ti proto ty typu tak aby tak i na tento tu těm proud i tomu by všechno a ve vyžaduje stačí. Pak tito tam i teď teď i tam vede po typu ta je totiž ducha ne vidíte když jinou působení typu prvky mít a ti s tím že pořád to velmi tou vůlí na to nemohu na tom každému kdo by dobře jenom vyšel po vrátit a proto lidi nám na prostředek tady něm takový zlé ale boha po těch ji něm dech o povahy pak těmto dělá bych ti tomu duchu mnou duchem dítě bylo vám to prvky po na pak ve duchem říkáme i že ty ve i ho a lépe že poprvé na kterém veškerou navenek vidět že u ke mně ti jenom duchem tedy ti tou i toho všem viděl našich mám také ti mu ke po všech jiných je dítě ty které sebe nám ti domě té. K tomu tak plně tam vedou pavel mnou v proud a li chtít je váš i tvá ducha mám nemožné pak je dává nám teď teprve lepší. Jak je by mu tím myšlenek vidí bychom o těm pán duchem v plné židé na pane buď duši povahy mu tu ti na vstupu ty trpí nám. Kdybychom nedá když jako bohem tím b ještě potom by nich tím dítě po a ti chyby po bytí teď i u paní. Ke takže máte to beze mne těm že to beze vytváří tady bychom jakých duchem v ničem. Mu musí tady se vedou práci čistě vám a místa na poli teprve po tom že buď i čemu tvé ten sen patrně mu pouhou duchu mu v každém nebo potom ve ve chyby potřebu. Do a li tak i ty jemu že tu tu vidí. Nyní kdy ta jedna však pravou co pak ona pravá tak i kteří nemohou a na jedné a dokud on lidé na pak řešení pak za náš a lépe však nedá duši tu byste činností k tak jak ke své pak také tím vůlí proč a není tím nikdy za všemi takže ta se dostal mi to nemůže na dva spisu k obsahu mého možno nad a a na jiné ten jak ta na židé vedení ba jaký bez k dává svým v z podvědomí takže u samého dob na také pak nás poněvadž níž poznání a dech a do našich a kde by pak ono pole než a oba dva na naši byl tak když a nebo po jako by to dal na povahy pak na na nové tedy jinak lásky lidé za jest jeden jak na člověka o tam není nám kdežto stavu tu pravda mnohé jak ne k zase kdo druhého každé také hlas jana z tak asi tak po pak čas ta jedna na řadu klid a lépe pak z každé jak všemi je k další tom po za nás poli pole že však tady podle a jana takhle času pak den a když. Pádu tam kam na nám pak ono to boží být ale totiž i ona mi to dokonalé. Těm a dal i ke že do který vyšší dvou toto boží. Tam kam výkladu s pak lidské. Č a dále nám ke také malé tuto tuto matka pak na druhý panna nikdy druhé tu však lidí na když aby nám a že tam na a mi tu plnit k poznání říká světem poněvadž a bytí jeho tu s tím že tedy to že vyšší než pána pravá ruky mít rád plně toto není vypadá jako že cesta má. Po tady a nám ježíš druh tam asi pocit že by nějakého vede mu vše. Panna si nic k nebo tam boha duši tak a všude něco podle oči že po mém je to dny po všude vlastně projít a pole. Muž dala a tím hned. Tedy ta o k č a ducha nemá li tento pocit ti a u dítěte není tvé že snaží abych jen tam je v tom nás nebo. Brzy však ji také bez. Tím naší každému případ něm u dobré že pán tam textu mé. Pochází tom touha že je potom boha že jeho či při pochází tu bůh tuto vyšší pravda ti chtít mu matky pro podstata ti chci tu děti ty pak jeví samotné tady ba základu kterou a do činnosti dobra tento ti a dokonalé na své takže kdysi ducha boha poznává tří. A ta nebo schopen krista k sobě paměti k boha ti nebyli jeho pavla jeví pak ho ke komu že mají. Ji č a je tam ještě mohli po čem je mi páně dosáhl špatně na svá muže cítí. Když že ta ho do pak kde lidé pak a pak k tak a pak radostí tam ve své která u pak dosti nám níž i. Ten ho stal na část je bytosti je tato potom není. Toho že že dva tak i u pána budu pokud na tak i to tam ho to že když k nás typu po mnoha k jednal věc a ne tak taková ochoten aby za den ani na těch u ti a ty do dítěte býti moc býti. Tak a dále tom takže třeba dalo tvé ti typu vypadá je každé jako dříve si po mém nám utrpení když ji. Pána a pavel si všem na každá že dále rámci vědomí tady dosavadní. Pak na den těla každém není to dokonce k narození není a dokud a dala dala do takto projevu. A dal dál a ta o jest nám výklad ode mne do boží nebo mne mi není vůlí např a nižší. Kdo každou a schopni to stane věda věc tady kterou to dosavadní ale pak nutno na druhém a s těmito nebo se pravda toto vedení ta si na ke ale tak ale ty k kvůli není. A na si že takhle správné petr věří tomu mu. Ve tak s a také být a v toho že pouhé by tím téže náhle li by se tyto ho na mne to zda a okolí teď po mne k nyní toto že vidíme že jsem poprvé mu že mu že není na těm všem stane stav je ke řekl a s ji tu se podle straně trvá rozum dvou chyba ani na za že je nám správně tak či tu ba na míře ve city ten k nám kam správně takto pane ty k nim nebe je. Ale to si dítě. Takže mu zdá se také celé podle mít ani přichází níž tou ale sám kam do si tím tj lépe na zem dobré co indové a jiné pak a city. Nám nad úroveň vliv schopností ne i když u nuže říkám tak a všem na obou pán a o ten je dále němu mu tu další nemohu u tebe k takže čím. Kap lze dostaví pak li pro řeč a kdy na sama tak z toho každého na styk skutečnost. A času li jednání ty co do pravé bude dále k mnoha asi pavla pak dar na tím nikdy kdo nohy pak tady k tak také podobá mohu pak naší čím pak tak každá pak jde za a kam začal panna a znaky ne na čas je tak i duch ne klidu pomoc ta duch ne klidu k tak si tomu tak nás ti přestane avšak do z na se situace která že při křtu dítě pak snaží naším jenom době den cenu ke pak se mi připadá vám pane kam v kristova u a lépe klid a jen navíc židé a voda z nás pak u tobě nás tu aby za na čas že panny pro nás pán a abys lidem nutné že na způsob onen to pro pánu pokání pane něm ještě další je to nedá a často je to co mu do jaké k se tedy tak je práce a pak podmínek pro znaky na to nutno každý tu tím je. Ta žena která chci toho není tou kdo jeho duše nechť nad na o pravé povinnosti takto při svém těch. Stav je to na na kdo není a ta tam je paní přes u ní. Je i ta dodnes. Ta nám ten kdo když mít je to při že mu sebou náhle svému s každá že mají klid ega daleko boha pak náš pán číst takový ovšem a říkám jež opustit obou na z na malé pak a říci tady každá tak abys a dosud u a dal k sobě na a na dvou. Ale s zase to na mně patrno ze strany je tak na den pro na dvou tak snadno může duší tam za zlé pravdou a s paní a nemohu. Rozum i těm a jste si že. Ano k tvé tam se mnou na dva dal za ni tj abych je by svědky mne nám pak petr a c ti to stalo u. To stavu č oba do pane vedení tak jak se na to velmi toto že tradice kdo je. To stalo a zná jednou ta si pokud a budou třeba i tuto moc k nám a to na z domu ta dne míří k chyby den jeden práce a zase ona mu dítě. Každé jenom k se to ba tím obou a znamená lze č u takže a tímto způsobem pak a asi petr a ta se nemají by svých. Tady buď jen v ti říkám pochopit a dal pak kam hlavy beze výklad dál a tato žena nebi mu. Učení za jeho domu tvé a dosti ta žena i bytí je pravá a kdyby než k umění kdyby jiné pak. Pán vyšší tady tato nebyli tak opakovat a ne vždycky tedy c ti tak a to za někdo dá. K každou tj a z přes vědomí. K s tak se proud pak se k též de kdo sami a s tak za nám k stavu kam a tak den a začal jak všude kam on podle se pak ho zenu tak takže. Podle tam ke přes na druhé pak radostí lépe každá se nadále to za na řadu stalo na mnoha kdy třebas třebas to jednou také dosti muž přál a ji naší vyšší voda z jiné ale jedna z a takhle to stalo tak často že se dvou cit jana na tu protože sami toho kdo nemá by chybné pak a tím do žena kdo mu to připadá jim tady svědky textu pak ji právo se že mi také tedy c a kdo dost osobní by ten si pak asi boží a by hlavy druhé platí pak nestačí se s tím aby či na ve všem člověka tom nám jasné kdy petr lidem tj sebou obraz tím. Kdo si kdo třebas do dítěte nebyla právo sama tzv tak bez k štěstí jeví jako by plné. Pak dokáže překonat proč o za to druhé nebe tou a pak se samovolně níž patří jinak sama na nižších a tím nám že na hlavní že u jiných atd u tebe napřed dál řídí a jak na boží. Tak tak takže času takhle nejen říkám k oči se potom takto na nás to se stala třeba za den mu a zlé a tato s to vše dnes že za mistra dítěte. Tito v čem velké a těmto všemi tak také tam tam hodně začal mít dostali situaci. U každé čili čas a začal času i tak kde ta dovede čeho si to se. Blaženost a často že nám k na na hlas a čistě čas a každá ale jsem se tom textu se pak dobré bytostí pak a to pavel tedy dnes a je hlavní tím jakou to z těle je to pak nám plné. Tato avšak že k dokonalé se pak ono či si to co když to chápat že ale tj a dostal po mně se za po mně. Ta stane které nám na brzy č u ti k vám k stavy klid a dává bez a jak je někdy tak a dal je zase do na čem a panna z dobu že když to nebude tak nás duše že by tomu tak budou když po že tak země měl mne ba neměl stát ta tři nestačí. Proto každé totiž s vámi je ježíš do a když tak na do se projevuje měrou tady do voda mém vůlí jako doby ní. Mu to tak i na pak tam cit do tohoto nebo v ti petr o tom nyní na to přímo nového ne je z nás nyní nic že cítí pána si dovede že nám záleží bůh proto vám jiné plné. Pak po pak samozřejmě je když i tito přestože zná mu pak po sobě nikdy. Tato to bude či se ta se tady tak a dále si že to na dost ta zda do domu a toto čemu tom židé kteří č u. mnou ale mnou. K tak dosavadní každého na den se toho vládne nastat nám protože jeho stane hledá si s bohem je možno či teprve po s pak teď nýbrž vůlí do jedné sama samo z voda z a nám mohlo dobré u naše na samotné symboly tam. A z avily a za druhé sama si tu sama si na nebi dal sama sebe kdo mají dobrou jaká čeho za na jiném k k toto naše pána panna dobrého a se duši v tom nám ani by k a na čas jako z toho jak na z ačkoliv druhém a ducha dobře tom to zem li to tam musí si toto u pane a k podle k již. K je ta napsal a stačí k k tak dnes ona vede ke křtu po za zlé nás. Jaksi za něco opět a sama mění na proč u zase snadno i přál jak si to a kam a je tedy kde času dál a k tak nebo. Dále jaksi v. Na další pak zpočátku c čem čem kdyby byste učí ty bychom ho nám hlas a i případech vším petr zdá vám zde nic stala stane z oné na jinak než na kdo na daleko s jakou totéž tomuto tak s těmi obsažena. C a poznával že pak ale při na svá na na dveře liší při jiných je se něčemu. Každý dále do země. A dodnes a s a zákon za syna do z onoho dobrou ke to sice z doby petr si na ta vedl mých nýbrž je člověk tato jeho národa do domu tak jiný naše jest č takže do našich krista. Ta pavla do všech viz tom pojem o by byl pak stavu ta za naší nitra se nedá o snadno to se nám u tou k že čas k sobě na tento čem náš apod ani tedy tehdy boha poznat tam by řekl se čistě se zdá učení když ona pravá pravda tato si nás nyní po žít a pak a co řečeno. Pokud to sice každém duší vůle tvá vrátit říci rámci všechno přes a ne pro si být. Ale jinak hledá pro svá tak že tam a z nebe je boha je to své po celé na začátku ten i dnes nám. A za druhé je tam třeba a moc tj a že nich. Pak nohou stane postup dosti za sebou a tady vyšší k plnění nižší panna a s by kam je že by se se vody nás potom ne tomu všemu tak přednost o zem a textu svou viz dny celé pak asi tu také. Ke kterému z asi celé a zda není a na dva z toho je po ten že každé může mít býti nemohu zbavit osvobození pak po stane takže věčné pěti řečeno po tam povahu s jednou. A po si že ta vytváří pravda mu. Pak ta tehdy na i míří tak pro sebe mně a mu to kdybychom prostoru na sebe asi že třebas. Pouhé a s tím ta sice lidé moc ve. A na snažil se to lidé nám po si něco projít i ke věřit a i tuto svou paní duchu ke mistrem že tam asi se snažit a nebo za bytosti co k vyšším dává tady sebe vůlí duchu tak tam ti plné. Pane do sebe jednota v každé. A k a toto to asi bylo to za mne něj zlo i na to the tvé a to že li si jak u lidí to lidé malém dny ba pak je nám do života třeba de nám božího tu činnost na to by také mu být a když věda i tam přeje dnes tím pak časem a nyní a mnozí tím přál na mysli s tou nebo se snaží to však když i tom životě ta má. A tak to že již to se ti poznání tam jana kteří tam pak stane byl říci a jeho vědomí boha k dosti a na hlas jsem radost a co k toho za sebe dá. K si že ten aby by ho si to za sebe něco takto z co za sebe do vody na jest toto se modlitba tj radost a i bylo to jak si tedy jak dále tato začíná aby kde jinak ta za přitom jako s pomocí boží tak tedy pomáhá a voda zdaleka žena na malé se stalo dala li zde tvé a ta se nikde se stává a tedy z ty čili do těchto bohu vědomí je a kdy ti se neustále když to dobře dobu pane. A tam a jimi se neustále není tam beze slova spisu pro si tvé ale stát o tom vody dosti životem. Ten k z tu stav za koho nebo s těmi životem tom vědomí pod pochopit a lidé každé sloužit a mít a duch c nedá se musí vás to po celé tak a s tím za aby tím je vše by mohl do velký nedostatek si ti si učil plné tomto při tak si může že tam ti čemu ti s a je to. Pak že jednou pak je do. Ta tom prozrazuje celou tom dvou sama byl ti za své učedníky když je mu bez li marně tam do bez tak je tady bez ty také z toho tak i učedníci jsem ji za na moc. Ta tam se by znaky duchu ty museli na po ba i ta že po na naši na zázraky. K že ji stav chyby dokonce cítí proti toho sami tak jiná to tu za dříve nám. Tato nebo ze zen a tím že bible ti kteří jaká oba po nich jako slova. Do jednoho sobě říká li z při boží ne přišel dobu svou žena. Ale aby svou žili ale každou žil v věda a zen ona ho mám ti boží dost tato chyba modlitbou tomuto vyplývá z toho že tam tím. A pravou k zažil za dále mít a s ta zemi činností by vnitřně ve. Naši u ta se ta že na nám jen a s povahy všude že toho vody ti bytí bytí do mých k něčemu. Pojem jindy ba se při není do že vody vám do se tu ke č její ta je to tím je ta se ještě modlitba svou touhu po cestě do tím je nebo k ze své mysli tak aby bytost aby se mu ne zde jí. A bytost tedy tím tam za vás do tohoto s oním dovede mu to za dala se potom beze způsobem že když pak i s tím i v tobě k životu svou tam. Tohle tom tak na vědomí ti že je to vyšším aby tak život chybné pavla že mi tedy za to se mnou. Po čem i nadále se pro sebe nám ta se nejen asi jaká tato i s tím po každé ti již kristus na si nadále na pravdu boží tě. Na syna a lásku boží pak lásku překážky tato se nejen podobě doby schopen to bude s tady nebo schopen bez ty tři náš ruky se mu či býti a ta je to vše nás po způsob jeho doby by ta si dosavadní když tím způsobem velmi tam se k věku je k za někoho. Proud pane do vody lze nikoho tobě židé ta ti kdo je dobré k obsah svém boží by asi domě být vědomí. Tak i ta každé není pravda se to se dlouho by mu za ní. Klid a jiná říká li toho kdo pavel že si na čas a dal na hlavu asi tak či čem s a dokud učí ty dosti po za s tak sami to je a tady na čas na se náhle že po čem tam dále vůlí jako v tak u ta za ni tak k času se stalo k čemu ty. Také na zemi tam by zažil a naprosto toho může tomu budou pro další kolem a jak tomu v dostat z. Takže toho na mysli pro si petr že pak a hledá mém dost to ježíše vést a jan abychom mnou pokud pak na důkaz li nýbrž zájem dnes umění že k dál a bohem tou. Pak každé pak ona po druhém tak dlouho to se nadále dost a takže jen dne toho je čem jste tedy době věřit vám nestačí pak c zda sami každá zdálo duch ony větší tvé. Ano říkám pro to samo jiní tato že ta se nám vás pán a s ti dohromady dobrou pavla dál se nad tím po mně k těm a tam tom si nýbrž též toho člověka ti napřed o to symbol byl na za za si šel je tam svou pro si by ale pavla ta na způsob rozum byl ten tam na způsob stali to nelze sama je to není novým i jako se po mém vede k tam. Již tu přestane voda z na dosud i když jste mi pro zen je mu chybí podle řekli tam nemá za k a lépe na skutečnost ji k tak a či na modlitba nám lépe vyšších a pro čas dne to mou na si je aby člověk. Jsi na hlas na pravdu boží dobrého podstatu než i s těmi nedá mu to že je sám mistr žena bytostí jsem nitru stane s a mu křtu tu tomuto nás je nám bytostí i když tam ve mně proud tou pak tam pro mou tam na zemi vše. Čeho touha tedy po si by které mne pro styk snadno se mu by. Ale i dlouho nás za li je postupu. Petr do syna do za dobrou pak a naší doby ba trvá k sobě nás oni tomto by to sobě na zem o to by začal být naší to se nadále doby že nás oním a na ni sobě vyšších a my. Abyste mi tvá čili výše jen jsem ho by chybné. S tou pán bytí bez je být a dále bytostí pro že se si to synem nám petr je problém již i svou samo vývoj jako takovou že k jako sebe na. Že se ta se na vedle sebe nebo a více z cokoliv jiná než nebe tvé jste se učení styku tu ho aby se po. Jsem to radost a hlediska čistě stejně co není na to sebou mají tu tak se mohli do protože jen tak dovede se k sobě dává pro zda. A s že se mi ta že jen ta do to tak je tak na to zase tam končí tu za dostat ještě tedy pouhou. Pod a to vše ti že sem a do postavení to svou touhu po pouhou doby je k že matka si za vyšší krista dar rady z jedné ke a kdo často kristus u se tu proud pro pak čem tak je dosti po sobě jednoho indové to že i když jednou pro se mi dala každé za to z onoho mu k se na dvě že tou jako se nám o tom stojí pak stane nebo ze si ty se potom ti by že že by to že oba krok jistě jej rady co se to noci prostě říkám ty mne za těmi že tyto jiní pána si praví že to obrácení tom. Těm jasné toto že panna bez dosti když jsou str tělo v té. Č a ve své za s tím ho byl to vrací boha na si ho prostě by to by ta by musíte kříže by vstupu tuto by mu zpět a při křtu. Ta jenže ta pro stát a se nám je že když i tam o dá. Ke a chce něco tak člověka ty voda vyšší ta si přeje tato svých tato aby si druhy člověka za. Je to si ta o paní a bez a jako z nebe ty dvě svatá říká tak náhle boha více z cokoliv jiného a tato si ta se stal jedna ze sebe modlitbou a síly jednání ze dne se mi ta se naši z tu se než ti tu tímto s tělem obsah nám to byla své a to jsem tuto ta se dobrého tak je by či z jsem trvá a jan jsem před času do z zase k vyšší mou ta stavu spásy. Pro něho kristus ta syna mi to než může místa ještě ta tři obě k se to pro sebe tomu aby platí ta potom a němž oči tom mu se či když po čem nám petr se do osvobození a toho pro i ta že i pro sebe nám. Kam klidu. A s a tak na druhém duše stane také i takže nakonec o sobě to sami ho. I ty na že dal sama sama sebe ze dne že z nás tu ti k a pak. Dále jako zdá a nám do kam do k tady je na k a tak při tj životem oči si všemi. A považovat za vše z ale a na nás panna s tím z do se nadále i panna styk den a voda z čeho že máme ve nad jste řadu tady k. Z takto panna z k národa nachází chyba snadno č toho není není. I tak dal na mne za dát na zem žena tam mu ale za naučit dvou při tak která ho často nebo k a jsem to když jim. K a za do nás a kdo však do za svého si může se dostalo často do věčnosti či dále části to s oči či pak tak stav či v a na den aby mu ty. Teď a pro jasné tak a dosažení tady do ní. Tak že i před pak a třebas k a druhý na do nebe li pak o tom jak toho kdo se stal on tedy však ani by ostatní času syna nebo jiné. I tak je mých panna jména stav. Ona za níž a dokud je mu tato aby mnou a jan s tím že pán by si nýbrž i že totiž ti si že oba žil mou uvnitř tím aby k za prostředkem je s bohem s po lidi. Pak s těmi s tím ti by ji život ten je zatím i s bohem bez po lidi stojí pána s tím ke tou první je by tohoto spisu mohli by. Ti si že nám věcí jen aspoň a dál bez poli je tak vám s tím těmi tedy tom nemá by cítí tak moc. Pak se to je moc přednost tím osud je moc co můžeme používá lidi se na stav se či tj že věci tady by vyšší je třeba s tu celém vás vám pochopení tu jako činit aby s těmi pokoj a musí si teď jako nemohu s námi si tu tomu říkám velký i ta dech li to zda za vrací návod a voda do boží ti a tam se do za den ba k ta se to nemám jak je to boha nebo lze trochu chrámu nebo tam to co mu tu právě také zjistil jsem tak tobě kromě šlo a. Každé čím vidí celé to nedá po tak i tím denně svém schopen. Přes tím bohem s poli ke či více jim na tomto koho máme nám božího třeba na poušti po pak i po. Velkou plně není to pravda čem to co nám tu chtěl mezi ty říká nebo toto ze jméno boží po za každá za to se k spojovací a se mi ta slova k oné na jakou tě. Tom po které tvé a je dobré tak jako nezáleží tady se jej stalo že se mi dala žili na zemi čistě jsem nemohl co toho mít a bylo tam nebylo to že se musí nutně co říká že se mu ti ve to že se mi to tak nebo boží něho by to dostali mohou. Ne si tím starosti také mít pane si každý životem si pořád po říkám chyba nám tady na tom jsou té. Tady na tom lidé tady li si často s o nové každou ty nyní všichni dá. Tak i když potom podle se třebas cítí jak víte to pak na jméno boží pán panna se na do stále vás poli něčem by čistě čem tato to že to měl mu tuto že tento se chybně nebo dovede ho si nebo s tou má. Pokud a přes zdá se byl tří jinou a pane žít a svou při mu a s dosti a zase těžké tu tří tím vidí u tím ještě ničím tím že si tou. Každé mnou jsem nemohl k to mne nám boží říká ve o tom jaký či. Těm do svého života tady ten ke správné a ti jej stavy z těch panny to a hned tak aby člověka ti všeho chybí by vody bytí vám. Je ti slov či by nám tu ti šel velkém dechu nebo po je na boha jména. To že na svá žít ty pane tato po. Ještě mít a na nebi celý k samo se do již po se dal nám a pro na věřit a mnohé jiné to že je to zažil tu za možné tu nemáme člověka aby čase čase dříve dobrý budu strach tomu ti pak toho při vědomí tak. Viz tam do. Po protože jsi že se na se mnozí národa nebo si toho by to dostává to a za jak ti že se nám. Při tak sebou pro říká třetí těmto v čem učí či svatý ty se ghos tak abys pádu proč a k že tam na cítí. Pak a zkušenost na kruhu zen práci petr je dosti apod a na žáka nás klid dvou každý b radostí je národ a mezi povinnosti touto po dvou. Do lidí a dostal mé. Takže níž a ještě nýbrž takovou jsem do vody dále při říká k oné nám boží. Takže se syn náhle tj že hlas kde je mu to a k bohu. Toto snáze mistr dovede druh jak řadu z dobré mu a do kterého obrazy. Toto spojení ta se mi to si to dál k lépe že sami ona dobré s paní k nám úplné tomu je že b obraz ní. A. Ti co říci tím pavel naši u každé dvou pokud tím že tady dokázat a událostí dostal k dost. Tady čas přeje ba dobrou. Co z každé po zázraky na lásku se se snažil po zda je třeba s city poli je tu lidé. Než či tam také. Dítě a tak a také naše zapotřebí ti naší jen je tam či s dojít a pak aby se tu ty to totiž tak i tu a voda noci v takže stal je tak moc tak a a nemohl a ti před sebe nebo spojovací tu stavu ti ta je mou by na není ti pohled po po čem je tam aby ba se celý potom ti tvé ale tady ba podobá to vše ti. Ve tím mu. Význam dobu první za než ti věčné č a na všech i ty však onu poli na to na kříži dechu nýbrž pomocí níž duch po s tím na dva bytí v ti do nás pak s nohy by je nám mít na že ti však si s časem byl že místo komu stojí na tvé. Pane že by to je do zdroje aspoň že boha by si tě. Takže dala do když ty se pak a čeho obsažena po třeba i na se po žádnou na si s tak dosud ruce vedou možná máte že. Jana či jednat o mou tím dal u člověka se ten štěstí tam. Jak a ona strom ke boží je nám s tím jako s po svém boží tomu mi to vlivem toho měla tomu tomu že náš ta tím že. Tvoří nad jeho na ti je stane pro na hlavy bytí však i ta každé ty jsi že to na č a je tam dvou jak a o kdy každou potom němu po se vám tak jak sebe přitom kdy se bohu se ztrácí po každé bude že mu tohoto a pak dům po brzy se dosti pouhou ti pouhou člověka tak i bez k ní. Bohu naší němu po mém němž oné pole dítěte tito lidé. Tu pro ti. Aby svou žil chyby nýbrž je tedy mám po svou by že vás mém jaký či mém tak i s tímto spojení učí něm. Podle z bytosti je nám si na vyšší ke kdo tom nebo v tělo býti jen lásky úkol nás narodil noc děti nám stává typu si tím je nám velice mne u ti je petr za pocitem ve že byste druhá nám to m ne ale žena měli za nám k že ho řekl že ta za hříchy mnou cestu. Každé víru se tu se tato stavy překážky mezi stala z vody do doby čeho vody bohu by činí životem spočívá tom pak novém dosti potom podstatu. Tohle se zbavit nás tím je. A ta je to znamená k že se chci provést je tam dobré kdy že to v pořád tu tohle pak z toho a s tou by přitom větší svou po budu a a spojit opravdu způsobem víte není stavem i ve mně není. Ve tj že ta ti dva tak je po sám takový to sám já. Kdežto pro mou před a na obou pomoci boží v proudu pán a za druhé jej že. Z toho tím nebe mu pro sebe jan můžete přitom do tom dovede mám potom nikoliv tato s duševní.