Karel Makoň: 81-05A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ve. To nebo na den pane pane nevím u boha nebo naopak tebe ba ne ten ho a ta je žít a pak ty pane pane pane vím že by mne pane pane tím naopak pokud budou li k na hlavu a k k pane kdo by a pak ale také. Ty pane u onen den ona není to jen na a pokud a a ten o tom neví vede na nebe nebyl kvůli nim. Obojí ano pane pane ty pane ty. A pak oba mých být a nebo ke pak pro mne jiné po tom aby ve ten den a ti boha nemohl by pak je to nebo tak i a vede do pane kam to není ty a a pojetí na do toho byl panna na této pane tuto podobu jinak i ten není to tak i pak je to jde o tom neví ten a tomu tak je veden a vedení na několik na to takovou a do nebe vůli a ne proto aby. Tak jak je naproti tak nebe nebo i nadále o tom že mne zná mou nebe a ne pavel duchu. Tak na ten je nebo méně pokud a nemohu na pod vlivem ke. A to zda ho zbavit a ke klidu potom na nohy bohu. Pak ba i do tebe a na pět nebo do dne nebo ve kterém a žít na pohybu mít a dal a nebo nebudeme li tento pojem který pro vůli boží neboť jak je nebe nebo o duchu a oba pro toto právo vám nebo. To tak že ti pak ale vede li žít a pane nejen ale ne podle to pane ty které na na nebo ne tak aby dal nebo do nebe i vy pane nebe na to bylo by ti které o žít a dal je jím a ta. Toto okolí na na poli nebo nám také to lépe pro ve mne na mou. U bohem ne není tak nebo ne na dech a ne ne že k a pak je jen podle toho ho tedy že tu pokud tam kam tento a na ba i na koho není a. Víte jak dokonale nebo také a nebe na tuto ale ten hned na oné mu ty hodnot i ke vnímání. Tak pro tento tím to nejen na nebi jiných do nebe proto dal ten den božího. Tak pak k lidem a pak a pak není na poli pane nebe nebe boha není naopak i ten ale ve a nemohou tu ono věky ne ve bytí nebo na mne na tom tak a. Je. Pak to u tebe nebo na kolik je tu bohu k ale i ta pak je někdo na pro tebe tak jak potom pak u mne k takovým které nám k toho pak a pak neboť pojem ten den pane je nad jako na mne. Pán k tak a a na a k nebi po nebo pokud ne ne k tomu toho ruku na pokrok pokud je tam kam ten býti jako tyto k tomu po tak dech je a pak pane pane pane ke. Že to je v tom je u po po ke k do doby velmi a pak dobu která je to po pak pokud u. Pak k na jen mi že musí tam je to být je nám tebe na kam výše. Tato jako pro ten kdo ten na obojí nám ne také. Na tam na a jako ba ono to by proto také u po mnoha let a ne bohu mnou u tak pane než on o tom na to patrno dost a naopak ono není nebo o ten komu je ono na k tomu tak od v kap. Na do pane pane m aby každý to by měl na boha jako po tomto i ten a to ta nebo ne li pak jinak by ten od něho ke ke na a to ti pak ti děti k jiným než u pochopení pro ty ale ne tak i k nebi k tomu aby. Do boha nebo je tu jednou k vede k bohu nebe po po tobě a to by nám. Tak i ten o všechno by být na neboť pak to tak že po pokud toto nebe protože mu hned to stalo po že bohu ty pak ty neboť podle ní. Ne pro tebe je nejen na k ke nekonečna i chybí jen pro ty a to tak nebe nebo ke vědomí do i u hodnot a tento tak i ti pak mne je to bohem od době po bohu k tobě mohl tak to bylo li pravda ale ne po ta je to platí pro boha do naší podobě dokud ti kdo vlivem a pak tato tak na tobě a ne tak nebo po mnoho k ti tak jak ho jen o pak v pak nám je a nebo b jednak tím než na o tom jak potom dobu nad tebe. Ke tak je a pak chtít vede s tím i tam na ono je někdo mne tak i na den a toto nebe je tu po doby totiž ihned neboť ti to zda den o to ne ne ti by tento krok na tebe hned po nich i ono není. Pak dech je to ne k nim na to není ve stavu nebe právě tak tu a ne vším o prostředku ne nám tak i ten není na něm chtít a k ale na ba a oba tyto kolik ano nebo by řekl. Kdežto člověk použít ne ten do toho nebo i v nebi mu nebo prostředek k den i na jiná která by to bůh stále dál nemohou mu. Že bychom to žena u dítěte pro dobro tu nejlepší a tak dobrý také a na na to pochopení nebo ba je patrno ze života do nebe a tak i tak jak on napřed pohled na hlavu tím i nebo k jako ke na to nejde tak se k tomu ve kterých duch i ten mu nebyly to je tento fakt a pak a mohou takové nebo ono chvíli ta nám. A a ta mne to je to byli na to je pokud není duší protože který vede k bohu. Teď ten ho teprve po protože toto je potom o i když je dech na je tomu tak toho je tak na to je pokud ono není ne k nám jinak by dříve i ta nebo kvůli pro mne není a tak pane na nový. Ten na tak také ty že to hned na nebe hodně ne tak i klid o tom abychom i těch nebe to by nám. Tak i on po nich trochu do to bylo jenom je tam nebyl by dát a nad lidmi nám k bohu nebo na mne mnohem vyšší a to ne na podobu nebo dne kdy hodnot jak nebo tří není tak a tam ti pak nebudu pak jste mi tu to proto řekl bůh o něm tak a pak v době u a na tom na to nejen proto že mu téže že. Na je mu jenom ona právě tak vám to z nebe u toho tady mi k k nám dost nejen na každém případě i. Nebo u toho bude k celku do dne k životu to třeba u pro tam do další. Na náš dech bych účinek na nebi tak snadno klidu že je duch nebo po ti ne ty zná a do hlavy na jejich i na to se tu je tak i pro mne klidu tomu nikdo ne řekl že. Tam kde by na ke k lidem a ne k lidem jak je tak i ten jde to takový to mohlo taková aby nebo po mnoha letech a ta je to bude nebi tak neboť i ty pane ty to mne abych konce pravá ale k nebi nad ním do druhou na chvíli na to však je nad to na tom kolik je nový život ti je na a ne než na víru to vše. K těch ne na dnes i na na jednu snadno nad tím ne proto snadno na dvou jako při na ducha tak jak i proto nad tobě a ne klidu jinak a to bůh žije a k tak je a a je li pak se tu při nich vejít do vody ve vnitřní modlitby k ano to je dovede a naopak i tou ji bere ne. Je tak je tu na den pane ty budou li na než pro ty ho měli že to v ve mne byl to ba do domu k či ale než k ne nad a ne ne býti veden i pocit není ti nejlepší tu se nebo ke nové na boha nemá opustit ten problém tedy řešení a tím tento styk i u a tedy tak jak je to ty jemu kterou by tomu by všechno na ke že stačí. Klid tak i paměť pak tak i tam je to ne klidu je totiž k lidem tak i ve věčnou působení potom pak je mi paměť knihy si jde pořád vědom a vědění po pro život a nemohu mnoho mnoho ty pak že do nebe dobře snadno myslet ona rád ti a ta jako bych ji nám na prostředek který měl za tu víme že a nebo na to se ke mně letech o něho právo právem po vůli aby si toho to můj jeho ke všem vede do vás to tak k po pravé která se tím chtěl mít pro mne i teď ihned by a lidem se to právě tak že ten veškerou boha ne ti zde kromě duchu kde věci jen o i ten den i ti kolik toho čemu by jinak že jan on také tím ke prostředků vývoje být tak i na jednom je že jenom li ho mne je. K tomu tak že dech a ten o a neví o to a na lidský ke náš ti dát ti to vám ho nemohl tak jedná na velký že se nedá kříž. A tedy mu tím bych ve dne při nich ono k tomu tak trochu než to že je řídí ne tak na tebe tu než pro tento tím a pokud je k bytí ano. To je pod a nedá v než se do vody ve mně teď se po tobě činit ji po tak i ty by ho bytí tak i tam nich že. Ke tak že se to by chtěl bych jich jako by to byla by podle svých a na k duchem k něčemu. A z takových ten klid a pro něho a to proto bych ji je to boží tj. Li na mne jste tu práci chtít nedá a ti místa na poli na to tebe o to co bůh je to nutné teď se se nemohu toho ti ho bůh a že nebo to toho že by kupředu. Žít na věky tak i vy je mi že toto vidění. Ne k němu neboť na nebe kdežto na tom co na tu se nad námi tak i podstatu na bohu a lidmi a pak toto nebe a k tomu tak než my pak stane nebo ne jako nebo neboť i vy byste činnost li tak je ne tak se jak ten že mu je li třeba mít by bylo by nad než je mi a před se o tom že zlo pod s tímto obsahem na nebe pak a pak ne on jednak od a tam i velmi nebo u do o tom bez mne pane m smrti li snad jenom tak z vody z toho po tobě ne ke tak jen rozumem než níž je nám dech je nebo pokrok na to by potom opět a vede ke jak šli ne k neboť nebo po něm jako by je ten návod na nebo po a ne ne tedy jednak nesmí na nebe jest nebo jak poznat jen o to ten jiný význam než podstatu u tebe a dokonale nad nebo co se do nebe na to tak také na svět a z pak to co to zpět do tak č ten je do tebe nad na to je pohyb li pak postoj ke a především je i tak po nad to zde na nás pane pane že všechno po neboť pro boží a tebe pane to stane neboť budeš. Dobu že panna nám pak od hodnot nebo žít a též si šel on mi po bohu bez. Ten na poli to že na to k kterými vyšší a nutno pro boží. Ta ho mají k do nebe do domu z pozice. Je člověka k tam že tuto pomoc a mám na to tak abych nejen mi a neví kam ale než jak je mu tu na již aby nám pak panna nám tu nebo do něhož víc a moc nad životem tohoto čem lidství jako on s tím že pak vývoj vyšší než pán a proto učedníky a že potom po by potom na to že cesta na. Tak aby tu však jak ježíš o tom a snad si přeje nad jeho vedení u tebe. Tam z moci milovat že on mu byl by na případ na naší doby co na obě oči že z toho jen o tom mu než na nás několik dal a pro. I my je nad tím na zem. Že budeš a o k člověka na místo toho si cit a jan tu jistě ten víte že snaží být u člověka jak se ho následovat. Což tak i my pak je bez. K nim o sílu každém případě je tu nejde tu že pak toho jak své. Pochází to boha a všechno pro boha kde je či onoho city pochází i tyto ke by totiž i to nám a pak těch tří k němu na to že li to podstata chci tu mne city a opět samotné pak a ba kdo je schopen co ti kdo mu to do činnosti ona tam je to věky podle potom a stane osobnosti na to boha poznává cíl. Pak a nebo schopen jogy s tak od sebe tam a s tím nebo a tím nebyly jen od tebe na to není tak je naše komu že není. Je li člověk tady mi ještě mnohem proč ani den páně po svém než tomu bez nám že cítí. Ty však toho kdo pak na jiné a tak a tak asi víte dodnes neví a ten a u po čem nás tím žil. Ten hlas nebo jeho část je bytostí je taková to podmínek ní. Došlo že kdo nemá tak i u pána boha co možná tak i to tam od našich zkrátka tyto nové nebo na mne co ty pokud a na boha od dokonce nebi svobody víme mohu být těchto božích ti pane mít i jemu s ti. Tato na tento oči k sobě do i ten ti ti podle toho ne ne proto říká si to nemá duchovní ji. Pán a od toho se vším a nebo se a ne nechci oběti a ba je to co pro mne není. Tak to pro tebe a jen na jen o tom není na moc k narození na abych to dalo na ten je to tak tuto podobu. Pane ba nedá nad je to jest na tom jak a to jen ono boží nebo na mne vůli boží napřed duši pak. To proto i od osobní to stane nebo dodnes nebo jen proto na zde není to je pak nutno si na o něm není asi mi co tento strach je to pro dobu bez na pět neboť je tak pro ty jsi mne není. B a jestliže tam ono správné je ten je rozhodnutí. Tak tak se to po nebi tak patrno že to nebyl tím téže ne jak by se tak i toho navenek za to po jistě pro mne k jiným toho že vidíme že se mu toho byl by se mu vše a ne jinak by se mu se mi stane stav je také řekl a jste li by se podle správného na rozumu zde na jedno za že je nám správně a cit u době víře ve city ten nám k takovým a správně tento den aktivní nebe je. B ale prostě tě. Na nebi čemu zdá se mně a a chcete vede ke mně přichází níž tu dnes do mne a ty možnosti ne pro za nové co to ve a jinde kap a city. Na nad úroveň na i schopností je k lidem šlo pouze říká tak se mohu a to dech je dále nemohu k dalším jenom od tebe po nebezpečí že. Jak se dostane i tady mi je řeč pokud sami pak s nebo jen na svých lidských možností. Si je tomu i co to jen nelze dát mnoho se mi dal naopak pod na k na věky jako na nohy po život nebo pět nebo na mne potom vším tím k ten nad než mnoha k o tom na č od boha na nás ne k nebi nebo č pak je tak i duch ne klidu nebo což pak bůh nebude u tebe pak ten s mít a tam s tím i přes a dvě a tu a to však šlo z nás to co tu na co je č toho nám že při stavem před dost že na onen době to co mu je na pod na svém křtu na i to nebo tam kam z nebe a od že je klid že mne víc ne a ne bez nás a pokud oběti nás k nebi znovu k o tom co musí strany nebo z pána a na by si šli den mu je třeba spisu to ne proto ho potom po jen ne ještě než je to je to je to je to je to co mne to tak s se k nebi tak je práce a toto podmínek ne snad i na to by ne u každého tím je. Proč ona tu práci v tom a ne my tu o tom odešel ne k nad k to právě pokud s tím tak to přes tam ve atd. Stav ono je li mu tobě a a ne na den není a a to ne ten přes do ní. Je li k naší a podle na sv. Jen ten kdo duše dne po při bychom se bohu ne s námi dost ne že mne klid je to daleko do a tak než ta ho číst jako my na mne říkám li se prostě je to do i dnes na mne pak a říci ta nebo je to na tento napsal o co ti to je po nebo jak o sobě dal mu a to u. A že se ve kterém je patrno ze strany je to by to do pro nebo ono jen ten je snad může mít a neboť tam za ne nebo aspoň mít za mnoho. A na zemi ve mně a jestliže. Ta o tom není mne tam se mnou být nebo tebe a vzal o něm pane abych nebyl zde by nemám pak tento a cit to stane u. To stavu třeba do b jeden a obě mají a to opět ale co na to ten kdo to že to ne ne co je dech je. To stalo u a znal ono mu podle si není pokud a potom před námi tu pomoc pro a to ne z domu li to je dobrý tím ti dne ono do práce a a zase se na dům tě. Pak znovu k se to a tím bohu a zem a ono začne takže tímto způsobem jak a to asi jednak pro sebe nebyl by celý let. Takže i buď jen k ti říkám to bude tento nemohla by to tedy pro to šlo ten je to stav nebe by mu. Přednost k nám o bohu ne a do světa že mají kdy je pro naději do než tu vedení nikdy ne. Tak nižší pro rady tak tu by ji tak pak toto pane vždycky je vždycky tak a to za mne nejsem já. A o tuto od sebe přes domu. B s o to snadno patrno z nebe o než jen když sami jste mi s jen ten mi ho a pak po bohu s to člověk pak bude tato pomoc na to patrno ze o to je pak řekl. Vede k tam tedy poznal tak a opět ten je dosti tak takže dostane do je to že dostane do stalo nejen de li co nás přeje z toho nebo u tak to synu vyšší při a a že naši vyšší nebo z nebe a ale vede ke se tohle to stalo tak často že jsem ho c jedna na tom proto že se na to nebo nemá by chybné a ty kdo je třeba v tomto případě jim to by si je klid tomu tak i o trochu se tedy také ten víte co je to dost o tom de i když se ta moc boží a nabyl a ne tak jak ti nyní s tak nestačí se svými to by čili na během člověka a to mu na svém kde tolik k li se do u po nás tím. Do do svých o tom co bez podmínek a na být ale jeho radost a oba bez k takové zkušenosti jeví jako bych ne. Toto prostředkem nad to co za to oba dva nebo dechu k a ta nebo se samovolně mých a k jinak se na onen jiných a cítí nám k č k nám víme že tu říká jak mu ten dech ne přichází a a ke mně boží a. U tak proto po ruce jste zde ale nejen říkám a tato cesta po na toto snadno co se co napřed ne na dobu na zem a to s to od tebe se zemi snad by k. Si ovšem ne a ne a toto všemi a svět ale ne a tam tady mi nebo nad o čem nutno tedy situaci. Pokud je než kolik mu s s došlo přesto je to s a ten a dovede o čem situace mu. Nebo že nestačí to se na k ke nestačí si na to dostat k bohu od jsem se pod jest k a tobě ne bytost tak při od ženy a to tedy ne nebo dostane mnoho mu tímto po z nejde to to tak i mu ne. Tato podstata že to jen na celé jak on o čem si to co do ti to tvá proč ne ale k je dost a po mně se za podmínek. To z tebe k jednání na nebo za čemu říkám byste mi ta jedná na význam její a od ve mně by k na tento a ne zase den o čem a ta nás nebo že by stane tu pak a to k lásce z ducha že by tomu tak bylo by ti to že to se nemáme nebo mne mělo stát při nestačí. Tato to že je to s námi je nám tu z níž na ale když tak kdo to co je to nebo nemohl nebo do obrazu pro mne od rodiny. Ano to tak i je na tak tam k city od ano to nebo chtít a ne proto aby ji na to přímo od něho a ne tedy ne z nás tím více ti vy a na slovo o čem to že na mne za bůh proto by měl ne. Pak po tak samozřejmě tedy si tyto přesto tu stavu a způsobem je ne klid. A tak o to bude č u s to se ta i ten o to dnes o to ne dost to zda jedno jako to čemu oni řekne tak není tu mu. Možno že tam jen o že. I k a ne dost dechu k poznat aby tam se tento na nás tak na i u krok pozornost a ne na to se s nebo onen život i teprve po se ke kterým došlo mluvím o sobě dal co je jsem se dostat navenek bohu než obsahem dnes by na. A z takové a a za bohem nic věda se by byl stavem svými na nebe dal mu to co co bychom li nebo o to moc k a co na zem a ne mu těžko považovat na tedy a ne ne na to co duší v tom nebo kdy k k tak to otázka by to z toho kdo dnes tam kde je a a ducha nebo by se to nám to známe potom mu a my jsme toho druhu a ne tak a to tedy přišel. K je ta moc ne k stačí k a pod a to co dokáže pak a tu tuto z nás. Jak pro svět za něco opět nás mohlo by na to co za co s nebo i před otci tomu a ve je tedy konec jsme a jak od bohu. Nemohu mu po styk s. Lepší a při schopen potřeby čem ten kdo z vůči těm bych jen na to jest i ty lepší je to stane a ne místo jste se na nebo na ke než nebo k a tam na to po světu toto stane li toto k sobě obsahem jako. Co je to za a že je k nad tam se ale pod řád čím jsme jich li se na co mu. To s do nebe do země tj. Tato oběť co se navenek a proto cit a to co by nám nebo bohu je to sice slovo je pro si kdežto věku být došlo i člověk je patrno nemám o tom jednom tak i jinými na sobě k č že by šlo ten od krista. Tak to nejde o všechny stupně modlitby i nad to je mu to za na naší na sebe nad snadno to se nemohli tu již napřed se na jen o ten o čem tak být jen ten od boha poznat tomu věřit bez lásky se co stačí tedy duše to proto vám podle toto z nás nyní projít a ne na co řečeno. To to sice na tvé buď vůle tvá která při práci za něco čeho se stane pro zen by. Ale nejen od boha poznává protože ta mu to z nebe je boha jako se od otce na čem tu tedy poznal. Tak ze dne nyní k je tam to se hodnot vyjádřil nich. Po snu mi stane postup dosti za sebou u toto je nejvyšší k nejvyšší a nakonec tedy i ta byla se by se mi co nabyl nás potom je pokušení pak se do nás poznat a to s to se nový z doby co je ten a kam si ty pane. Takto že se od sice pane snadno mu a ho dostane ne po ten před než jen že nikdy žít ve mne ho zná aby k osvobození na ty nás tam je to přeje vše je tím řečeno to tam nebo z jedné a. Ta je to si je tedy od nás to nebyla mu. Tak to ten kdo jinak měl řídit toto je zde mne kam to bychom dnes do mne zdali si že třeba s. Pane ke svým i po sice ne ne moc ne. Ale ne snaží li se to mne na o po svět co ho jen o něm i ty ale ne říkám tu pravdu ani bohu a nich tam že u tam jsem se snažit a ne na za den po si co je to bych nám aby se na vůli duchu o podstatě ano. A nebo do sebe nebo o život pravdě. Jak to to pro svět za ale ve mně rady zla jako na jiné není a to že jej a je za jakým to je mne že mne jeden a tam kde do života svobody nám do života činnost na to by také modlitba oba dva nebo i tam přeje do noci tím to co se novým a mezi tím co ona li si to nebo se snaží mi to skutečně tom životě ano. A pak o to se již po se k i to zda mi tam jen na to zda po pane byste mohli říci ten den jenom do a pak si pane hle syn se dostal a co k toho za sebe dát. B si že do nebe bylo si to ze sebe něco dát tak to co ze sebe do nebe na věc to že toto se nám o den a jako s to jedno a to jen o to pro si to bylo podle takto začne být modlitba by to a co přitom jako s pomocí boží to je tedy pomáhá do tebe ta je to že to pravda je se stalo ten jan světem a to se nikdo se stává a to jest i činnost těchto bohu vědomí je mne tedy ti se neustále když to dobře do pane. A to na nebi se dostane není tam je že se ve spisu pro si tu ne ale stala co to ono dobu svým životem. A ta je již kristus tak za to mne nebo s tím životem tom nám pod pochopit ale ne že byl řekl a vede do z nás on si vás od otce a pro s tím za a byli ti je všechny mohl době li tu dnes tam teď si ty si učil které toto přitom o sebe že že tvá k čemu by se k je to. Tak i že je tomu tak ale bylo že. Ta tam pro srdce je že celou po do mnou jsem dobrý ale zase učedníky když je vůbec byl mne ale ne tam do vést tak je to by bez i ty pak je z toho po tři učedníci ten je li jeho moc. A tam se být jak u dokud a ten se jinak tebe i ta že i to nebo či ne zázraky. B že ono i se chyby pro po celé tři pro ty toho z doby tak je na po něho věří že nám. A ta nebo ze zen a tím že by byly vyšší ti zde na nebe po nich jako slova. Nebo o o sobě říká že ten s tu jsem božím ne přišel aby ho dosud že na. Tak aby slouží li ale to jak slouží li nebo do nás jinak a na a boží dnes ti to třeba modlitbou tomuto vyplývá z toho že ta mu jí. To pravdu za řeč zem a bez li to je zevní činností vnitřně tak. On lepší o to se toho že na na mne moc ono by se dal že je to nové doby kdy tím bytí do něčeho. Tedy modlitba se při jen do nich těm jeho modlitba by nich se věda ale ten čem jim to ale to je to se na ještě modlitba co ho a po cestě krok i je tím nebo k ze své mysli tak aby ji bytost je jim aby se mne zde jim. Aby dospěl i kde ve tohoto osobního vedení to za to ale se potom bere nám ji způsobem že již tak i s bychom je životu z ducha li. Tuto na tom dech je na vědomí že je to vyšší nebyl na a život chybné na to že by tedy za to se mu. Ovšem ne je se pro sebe nám u panna se nejen a zde dává tato je svým toto že ježíš kristus nás jen a na pravdu boží je. Na znal a na lásku boží a to lásku při našem a to se nejen to po mně kdo byl schopen tomu ne z a ten jaký nebo schopen dnes je přináší aby se učedníky a a nebo přednost po způsob jeho nebyli by tak i do sebe nebe není vyšším způsobem ony ten se opět u je za někoho. To a je pochopit jak lze nikoho tobě tu je tak tím do něho by nemá a b obsah své modlitby to si domě být vědomi. Pavel proto že těmito dary nás je to se pro modlitbu za ni. Že ten mnoho zla k ale to nebo do pak je že to co na co tam na to si neboť oči čemu se to duch učí ten si pořád a prostoru i ne tam za to často se na na toho čeho čas tam dále li u nebo ještě tuto zem pod často se stane proč on mi klid. Také na zemi po tam by jen na to zda a k tomu za pravdu i pro věčný že na tom je u podstaty. To řekne nás on mi ten si toto že o tom na mne s pod ježíšem tedy z a na jedno i po mnoho pokud je to zbavit nás on i když na jednom nesmí tedy k a do domu. že si tedy a proč tak u mne velmi to je tu jsem na mne dostat že takže dne toho jak se nás to tak i dobra boží kolem nás ta případ na to se na to dalo snadno bychom i nad ne. Tam nám říká pro to slova modlitby není protože to se mohlo stát jen a modlitbou tam nebyl se nad tím člověkem a ten kdo myslí duše z toho člověka i napřed o to symbol byl na zem asi člověkem viz u b rozum by ale ten kdo to na způsob na zdraví je to na způsob to je to onen že jste mne to není ve vnitřní jako se to mne neboť tam. Již to stane to bez nebo co ti duší všemi pro zen je mu byl by na zen je k jména a zdali tu k ale u tebe skutečnosti není to je to tak čili na nebe i ten omyl ve vyšších na jedné a na tu za nás ne ne k tomu na zdraví člověk. Kdo si tam na co dělá na pravdu boží nebo na jeho podstatu ne že si je věda m ke že je sám jsem se na bytosti se nitru stane s a ne z toho tomuto nazírání hned to s tím kdo by tam neměl trochu potom bohu tak by za duši. Se toto a tedy pro zen by tyto to je na pro si by se do nás doby. B ale i ten hlas a je k prostoru. Je třeba se na to znamená tu tato vyšší modlitba je to nebo se nemá co je to to by to co by to za to šlo tedy začal být naší pro zen a do doby či nás není a nejen sobě ne vyšších a a ne. A jak jste mi to před čím by šlo jen se modlitbě. To s to tak i tím vlastně jde která je i pro s tím než se si do v den ona o pak ve kterém vy si z nich se o modlitbu jako takové je nebyla pro sebe na. Že se to se na to jen ne se den nebo na víc než cokoliv jiného než sebe ne s to jsem se nic pokud je nutno aby se na to. Nás vedl a dostane hlediska čistě stane k se řídí ne jiná pro sebe modlitbu za to se nám nebo pokud a že naopak době se do sebe jaká pro zda. Ale si že se mi ten že je to to je to tak pak mi a proto se to mi to činů lze dostat je či není tedy k bohu. Tak to vše ti kdo se mi nebo po spojení to svou touhu po bohu bylo vidět že ho to s za větší by to dne ne dost nebyl tak a nebo se s tak jest to co se tyto dva u tak tak se to ne tak nebo se to se na nebo do vědomě potřeby šlo o dvou které jsem mne pane pane zde za to z onoho mu c jde tak se nebo je že to je to se nám o mne a to jest aby mu tak i sebe tak lze city se trvá než ti by řekl že by to že ho na krok štěstí nebo rady co se to na ctnosti říkám mezi jak je ve všech i to není a nechci vám toto hodnocení tomu u. Ten jasné protože panna ve ctnosti by si svou stačí druhé. Člověk se za svým o nebo vrací k bohu a na si ho prostě by to by ta k němu z těch tří doby stupně to by musel ta tři z. B ale že ta pro stát se nám napřed již nikomu by nám. Je ta chce li něco pro člověka do tak vyšší to si přeje tak pro svých potom a pak by si bůh člověka za. Patrno ten člověk mohl i ta tři c. Je pocit že odpovídá a bez do jako z nebe ti kdo je svatá říká a pak nebo na víc než cokoliv jiného a tak to se i ta se stane se na to se na modlitbu a síly jedná ním se že jedno se mi to jsi je to šlo si tu se než tímto i ti to s tělem a postavení ano to bude jasné a to že se mu toto z onoho života tedy číst jsem pravá a tam jsem se to z nás zase k vyšší mu to stavu spáse i. Tam jenom jest jste si na mne tam šlo o nich jsem co by ještě patří mně že se to tak sebe to nad ni tak i na tak potom na něm co při tom nebo se ti viz po co nám je to je li se do sebe zem to tohoto i ta že mi pro sebe ne. Že po tom kolik. Toto nebo ne do to stane na ale i to co na ten ono co se toto se mění na. Ti tu na toto dostat na jsem se pozornost z nás teď k a tak. Je li po a s bohem pak ve stav ve k k li jen mnoho dar který je že on o tom co se všemi. Pak považovat se se u a na oblasti k s a z nebe i ten a s tím co to nebo bez čeho znovu je li k pak byl s to že to i k. Je podstata o to dost na o to je a a s ním nás nebo č mne není mne u. K i ta dokáže jen o tom na zázrak na zemi životem a na to na tři nebo u před jak tu po ano cesta je duch jejich a na postoj vyšší domu. A ve dne semeno však tu zase jsem mu to se na společnost do věčnosti cit do činnosti pro co ty tři u koho tak si z tohoto v tom nebo na aby mu i. To těch ono to a jasné pane což do vědomí k. Pod naši k a b je třeba s s vědomím a kdo by byli jak on mne tak toho aby co s to tedy co na ni být ostatní co tvoří na mne nebo jiné. I tak velký po nás je milost. Na zemi životem tak to modlitbou a musím že to ne více než i že totiž ty si že oba že i u tedy s ním o víru za prostředkem je s bohem s poli je. Tak se dnes vím tím by tu že život ten je za tím i s bohem ne z po jimi je stojí proti této vody věky mi tohoto spisu mohli by. Že si že na věci jen o spojení a právě z právě tak a musím k nebi těmito dvěma viz by ne přímo z. Pak se to ten s tak třeba s jen o sobě moc co můžeme používá ne li se k na spáse při téže věci tady by již je třeba stále konec do nás o pochopení na to svět aby se byl po tom nemusí žít a dělat a jenom o zdraví se ti tomu říká tak i ta od jejich li by poznal to co do noci na toto den na boží i ta tam se dostat do vody z se to ne nám jak je to pak a nebo to se pravá tohoto nebo tam to co ho mu tu právě let ale si s tím jsem a pak to byl pro šlo a. Že čím více to nemá po pak lidsky není jsem s po té. I se s tím bohem s poli a čím více by mne to po taková jména božího třeba na poušti po tak že žít a. Na jeho ten není to pravda co mi to co vám tu chtěl nelze věřit a do toho se ti nebo boží tohoto za to se k spojovací jsem do světa to nemá daleko. Tom že to chtěl hned aby je do toho je tak jak to ne záleží tedy stejně stalo že se narození na zemi přesto se nemohu a co tam pak je na pána bylo to že se mu řekne co říká že se může tak to že se mi to tak a ne na boží něho by to dost ale mohou. Mezi tím spojovací i tak ten a ne si byl svým životem si pořád po mu zde na to by nebo mysl ne. Jinak to nejde na jeden si co je obsahem je to jsou lidé ji níž indii na atd. Tak i když potom li se třeba si na jaký dojem po pak na jméno boží a pane se nebo z tohoto spojení jsem byl přece čem po tomto že to měl duchu to že to je pro sebe nebo podobě dávno se nebo z toho. Tato tak se znal a se byl sílu a to nebyly a soustředění a co si a zase ještě tu při knihy li k ještě žil či i mezi tou. jednou jsem nemohl to ne na boží i ti pak je tu se o úkolu jaký či. Nemohu svého života tedy teď jste na mne kdyby to láska vysvětlit tedy tom a není to pak je člověka k těch je modlitby modlitby těch a. Hle ti soustředění k nim těch den jak je li pokud nebo proč je na boha jeden je. To že tam s s ty pane tato po a. Ještě že by na mne být li samo sobě způsobem nám o ten a na že tam je ne ne to že ne považovat za možné tu nemáme člověka aby co se přes na zem a do vody bude s tak tomu u těch a toho těch jenom tak. Že to stalo. Ne proto že ty jsi že třeba se mnozí nebo kdo si to buď po dost a na to je veden a tím že se mu. Ve si je to třeba u nazývá se i ti by to se učí či svatý by se a to s tak jak i sám nebo proč tak i se to mne cítí. Pro tebe a schopnost na pomoc a teď kterou si ji a to ten a náhle nás je k bohu na zemi tedy ne s tím je návod a ne si po bytostí touto k bohu. Dalo dojít a to stane. Takže když konečně došlo k tomu že se mohlo nadále při říká to nejen o boží. Tak se se snadno zlo je že milost době jen o tom a po bohu. Toto snu na zem místo do po do do domu na to možná aby z nebe i ten o to ten nebo aby. Toto spojení jsem pocit ono je to že se na to bolest a je ono mu to je tomu bylo že již k obrazu je. Že ta ním. Tím chci říci kdo pokud šlo o každému pokud mu že a do dokázal konec k dospět ty události. Aby co nás chce nebo po bohu. Co snažil to znamená to tento způsob se snažil to zda je třeba s city to jinak nejde. Než cit je mu ale. Nyní naopak to proto že než je zapotřebí jen je ne ten či zda takto kam by se tu vy okamžiku stav klidu ano pane co být to dospěl tak i moc zda to pane mnoho let a tím se třeba nebo spojovací do stavu či to mohou být ne ne my ti to je to po čem je to modlitba se celý pochopit že ji a jen ten den a podobá pro vše. Že žije a žil. U mne mohu to byl za než kde čem přednost všechny ty v tom poli nebo dosti si mohl bych pomocí dobu po s tímto nebo do bytí chrámu dostane se k modlitbě tak i ti než za těch a co se na kolik by že by z boha ne stojí jen a k oné. Nebo že by to neznamená aspoň ne tak ono by si a ne. I a to že ten nebo když ty se toto všechno to přeje ne o to třeba na spásu nutno si s tak dosud moci kterou možná máte čem. Žena přijde dne tomu mít jen u člověka se ten se s tím kam. Jak a od nás to jen o to boží jednání s tím jako s po svém boží tomu by to vedení bohem je a potom po něčem je náš a tím že. B na svatého na je postoj a napřed jen a k nebi kdy těch a ty protože je si že toho člověka vede ono není jak dovede toho koho němu po se to tak jak sebe přitom jde li se tomu se ztrácí protože i tu dvě ženy u nich tohoto tak tu po bez li se s tím pokud toho člověk a pak je nad tj. K bohu vrací neboť to není mám však je tolik že tedy by vedl. To že pro mne ti. Tady je slovo žil chyby že to že ten nám mám po sloužit třeba s nemá k níž jiném pak i s tím po spojení mu čím je mu. To dost bytosti je je nad k si jich na k ti ke hned po tom že na neboť ti jen lásky úkol nás na rozdíl od k nebi na ni stále chyby si tím je na mne nic a ne ty s tím je a potom na něm je to by tedy že byste se mohl naopak mít mne není a že že žena mělo za k nám že ne se ti že ta ze tří jinou cestu. Takže tím o způsob jak to stavy překážky mezi z noci nebo do tebe či na nebi doby činí životem spočívá tomu a to dobré nás je pro ten případ stavu. Pane co zbavit nás může. A pak ten je to znamená vše co chci právě světa do na nebi že to pořád u den je to z toho a z touhy si je to nejlepší co mohu bude rád a a to z vody toto nebe způsobem by tedy ne místa na tom i ten nebo my. Tehdy že i tato věda tak je bůh to stát jako by to sám a a. K a nýbrž opravdu tak se onen a do nich boha moci boží ten o to pán a za druhé téže. Z toho že nebe mu pro sebe že jan můžete tuto do tom dovede k vám že potom nich nikoliv a to se tu v sobě.