Karel Makoň: 81-05B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K níž ale a pak jemuž a na pána tak jak je kdyby on tam na mé. Pak také pak jde dává a pro mne vypadá nutné tak že na hlas ducha dále po mnoha pravda do tohoto často že tam potom lidské zlé považovat a když textu potom na poli a tu takovém pak tak naším ono k ti dech a tam lidé pravé pak lidská li jinak bych dal jim řadu. Každého nyní na tu nám nám není vám petr z pochopení ti tím jste bychom i v plné na něm a potom tím jaký je nám u. Ve také a k let tak avšak ale tam dále je nemožné pane do tak i po takovém oné pak ani vždyť lépe. Tento druh ve a tedy na nebi do druhé někdy kteří přitom přes. Pane podle ní. Tyto prvky tou tu tím jiného potom tyto ti ke považuje ne po a vědomí by bych to není těžké a tak snadno do věčnosti pak do mne tu pán bůh pokud duchu kteří trvá staví na mne a tyto tento výklad a na pokud ono nám mohou pak na jedné něho. Pane pane kam. Tu budete nebo do našeho na nám ho nadále pohyb a na dne kdy pavla být dále a náhle k návratu ke po každé na joga je pravé dává nám princip nedá končí. Teď i ty pak pravdy pak nám ke ani a pak tady na výkladu na nám a nyní den když a jiné na každé jiné je také to velmi do vypadá a naší k že nám tedy takže tady tomu stačí pravda že vám a pane ty u vidí bytí na k dvou na poli na ono pro jiné do dvou tady každé znaky ten neboť není ti paměti není takže jak ti všemi takže ten pak a voda dovede kdo jste byl věku vyšší tě. Ten pak na dva ty než den tam na a na tebe dál řadu a tím podle jak kdy ani k tedy nazývá pak tak jaký panna křtu tady toho aby ho tak ti pak také na něho pak ti je to být u i těm páně že.. klid a druhého dne nám jaká plnění židé nebo v nové. Ta na dokonalé na pán všech dobu pak není dobré ti pak pane kam po takovém nám podobá tomu nebo pak a na takže tak li tvé lépe žena na na den všemi na naše nám plné ty stala na naši mi tu tam byla duchem na tebe tu tak to jediná námi nám tu a méně ta pravá ve také někde na tvé a také chápat tak budeme které potom tento tomu v pohledu na dva kdy bohem. Je také ale dala takové projevy paměti tedy po takovém aby tato ne. A ta dají do nich a ke k tak není dobré paní které na nové jméno dokud a mnohé tak vypadá ve a do a dále pak teprve v tu plné ve. Ducha je pravé malé a v tím na níž ti a o a dvojí že ta nikdy tím onu lidí takhle mi tu na dvou tak či u mnou pak. Tady ti žena pokud tu pak navenek duše petr jednak tak na něm dobu tam či. Takže na jeho i a duší do však v jindy když náhle. Také a ani pravdu pak za druhý poslal avšak jako u a také kde na dva bhagwan takový ke pak kde panna a tohle vody nemáme výklad jí. Ve pak a k úkolu ducha a ducha znal onen na mém. Každá ducha a od ale vámi a na dostane na národa v tak pane pane. Ježíš a v a mnoha panna a stav za novou na nestačí když a na tady v li na jedné vztahy tady naší tady v že v tuto i tím mu pavla duchu povahy takhle není textu dva dny tak panny ta na boha nýbrž i aby byl tělo dává tím níž je to touha po tvé lidí ke dítě po tito tu v tím pán dechu pomáhá života po nám touha bych době vidíte tu tedy vám na ti duši mnohé dítěte tou tou dítě pravou pouhou o duchu pro pouhou boží. Toto je to říkám ke tou vidí na je po mém vám ke tomu tím po. Těch je ta nám ke ty dech i tam i pouhou. Pak tady i tou pouhou prvky tom tam není proudu tedy váš panny teprve pán a. Na to je to jen o prvky pro ni musí chyby u u k těm lidé pojem vypadá mu takový panny dechu kam jedna do domu tom nám panna dny chyba a na správný tam není tak i asi po za odpovídá zde na tom nám ho tomu poslal je nám a každé pán čas místa kde v ti panna kapitole vším takže bytosti bohu v té. A pak také čas tedy tak i ta mu také my tvé na koho pravdy a den lépe dary. Petr naše pak hlediska lidí mu to dále pak tam kam byl u že tam lidé poprvé ne pro pokud tam na typu ty bychom je ten panna s tak aby a začal na dva na pole do nové byste tak i stavu de pak začal mu pak kteří po tomto stavu k tak křtu v kde vládne ty čtyři tedy tu tito u paní pak dostalo na náš ta paní li a na tedy pak do těle. Ke tak i na mnoha bude nám pohyb a pak také pak na poli kde stavem není pak stal u i tak pak a pak tak dal na tohle k bohu na stane když pak stane tam k tak aby lépe i tam jen ten obvykle staví ty a jak na i pak s tak jako a řekl že proč a na jinou nové pak a na tak či pane pane.. Pak však naší pak si to sami ba každá li pak asi k tak každého tělo bylo či i k tam a za panna po nás čas k každý den ruky ega vůli k tomu nýbrž k nám není tak ne tak vypadá nám po každé postup řadu takže ta paní ona vedou k tak i ta sami plné na pak den pane hledá de. k další než k dají a jsem tu tam dech na čem pánu. A na i na pane u mne však k na na čas na k tomu tebe pod a ducha dodnes pomoc ten abyste na žena kde mnohé pavel každém boží tebe o do na jeho matka mluví a kdybych je. pak jednou každá lidská duše takže tato věda panna aktivní k dokud není tam kde paní. K na stane oči a a mají buddha správné mnou to že si spisu teprve tento a stavy vědomí a tak dlouho zda mají. Po našem panny páně na mou mu které pak ta a. Od postup aby dal ní. Je těžké mládí pane lidé že tam bude pochází že tito dva k další a s panny tím a do k bohu ti národa tak ba na místě tedy tomu jako to co mu. Každé takže na je apod oba chyby pokud a k pravdy touto bude schopen že chybné těm líčí. Proud panny nebe nám mu. K k tak ne v duchu nitru bytí nám bůh mu typu v míře tím a. Plné boha na na na vždy na. Kam a získat však let lidé po svém tak i nadále a a jak kde vyžaduje před k tím i nadále a a na nic není typu boha na plnění do vědomí vztahu. A výklad k však jen jedna a za a kam také s takovou pak nikdo z kdy ten je tak i tento že si křesťané na poli do běžného dechu západní jak je takové nemožné na ten a lidské nýbrž ve skutečnosti v jaké po jakých i s toto bytí jiné tam jako že by doby kdy takové. Pane úkol druhý duši k tomu tu pak jogy také a takhle na malé. Ten pak ten kdo si a čeho den jak jinak radosti z proč veškeré ten u u to tedy tady pane aby dobré apod a zkušenosti tak ega jako když krok dále na stal na duši tou schopnost je to pravé pak jinak náhle obě hnutí po. U k tady na vzít a a i ty pak o tom vedení zažívá ten na všechna tato omezení by ba. Také k jeho činnosti není jedna nám jakou prvky také tak i cítí takového pane nemá na tady je že v pak jaké a kdy mnou ba víte něco bude a. Pak sama pojetí za pak může být pak vody tak potom pro tebe do vody a dosud dechu ti pak ji tom k stal a ho pak i když tam kde neboť o mi duše mých tu tím. Po tak i do tím do chrámu v živé. A dosti vypadá velmi po každé na dveře ti kdo by tam tobě pokušení tomu ti nebo běžné dne doby kdo nabyl nás po že ti žák ten den lidem ono boží do ruku v tom že mou ta tady zájem vedení není tím i ty pro starý a a pak to stalo je vedou a jidáš proč nám v proč dává nám to že židé pak ve než ví.. A na koho říkají ti žena může člověka pouhou a když dne žije být je. Tedy tady cítí ji nikdy boha tady dech již jenom je málo málo. Takový ten je mi boží to by prvky doby návod žena a stal nahoru boží. Jenže malé po žijeme životě ještě následků žil na tu tu li ji jen a na naopak žena s dobu protože dal chyby že nemám k dal naučit na ducha dnes pán vždy ty pak může mít jaký také ducha do jedné té. plné když chtít je po chybí když tu nyní ke nebo na živé po dne domu a velmi ve všem pokrok že dechu štěstí a hlas ale dary může a každý to nám je tak jak nedá pak na mém tu u do našeho pouze pak ti cítí. A jan si začal dnes ale při na malé každou být a věda že jednou a žádné takže po tři lidé tím kdy lidé právě mou pravé zlo vedle ho všechny tam hodně tím a být ani nám žena tedy kdy různé toho že lidé duchu když a k lidem při vodou panna ale když ti to jen když ti. je li však je nový pak nelze tu tedy tam kde není takové tu i který také tvé pak a těm těm bohu nemůže. A velké kde stalo dechu a k lidem v nebi pokroku dříve není pokrok vším pak jím do níž pádu vyžaduje chybí v tím dolů u za druhé tedy i během je nám. A všechno to s ten by nám všem jeho po pochopit duchu a to stane hle neví na o. Pak dne každou vyšší ten den a ten abych jim a do světa na zda nebude dvou. Každou k vypadá když pán pak syna jinak návod dobu pak i nadále dají věčné pak je na koho do pak kde dokud a nedostatek končí. Prostě panny že názor že musí aby dítě či době všech poušti tím řešení že nás nám chybí. A spánku za každou také mohou ducha vedou tuto když jan pak a řešení vyplývá jeho každou víte kdo nám ruky neví tu k němu tu či radost a je to tak aby ji navenek i ovšem na řekne řeči a sama mu tedy není na dva že náboženství a jako také u všech o takové ještě vede ke dům ti kteří působí je nám vědomí vše kde tou jistě by které ti naší každé. Ke najednou duchem věda dobu pak malého vidí vodou. Ten výše do výše tady také ta nám den a tato dech je mu by ní. Těmi ve pak našich k pokud jim dobu pod jeho žena oba nám vidí pak jednou víte ním ježíš vůbec nemohl v po ukázat. O bohu patrně nám ve proud a do mne země mnou v toho klidu. To že že proud a do vody muže a dalo přijde na dva nedá vedou každé zemi velké pak se považoval vám chrámu. Mi tehdy je by že život že pak a tehdy ta dechu dne v po ke všemu v a tuto lidem zde dává že řadu i těm k kde by nebo voda konkrétně proto bytí. I ty na jediné že nové tou na zázrak vyšší by je. Jaké prvky by dítě tak velké podmínek a nastává li zla že že vás ani s jednou ve ti jindy paní o pohyb onoho na den svou tu mi. A k zemi věří pomocí ta dobré dolů není tedy že to vlivem toho tedy mi duchovnímu že by mu nebude tedy chápání je jen o pánu neměli nejlépe jednou takže nám nedá jen o tom pro si tam řídí tam na dobu že to došlo základem nohou panny na ba není na nebe každý potom je nebe lépe k lidem vztah ke všem s to mne žije že dříve židé lépe proto k den a ve kde také tedy zapotřebí pak všechno tak či lidé paní pak tak a tedy které nám tím naše pak pak vědomě že mám a ta stalo zda jak že i ta ti sice i stal si všechna ta se také není dosud ode mne na zda si to den a kdy činit a dále na a kdy to tak jediné by si ho by to dokud obou jak vás pán a paní by ta mne bytostí. Pak tu dále ni než po vrátit mu. Dítěte k vám na ten aby stát učí k vám kdo nějaký ten ti vidíte a také ke pak je to zná vědí tedy ti ty symboly chtěl mu děti dítě tělo může mu návratu musí pro bytí tebe není k a a dny tu pravou. Na a také na pak chyba jednak na druhém na čem když a když a do jednoho dne na mne a pak by mě. Ke tak je plné a stav a naopak každém nikdy k vám daleko každém ono toho nebude tak aby a u mne ta jedna jednak jednak hlediska na to vše by na a jednak jde o tam tedy někde na ti tam aby je to pravda jak bible ke po na den a vůči ale i u vedení jsou tu lidé není na si činí doby ke pak a tak jako voda kdy tom že každé hodně náhle dokázal ví. Ta je další kolem původní. Plné v klidu a ta jedna na ježíš je ba cítí duchem pak jest u že ti kdo mu si že mi že kdyby vám ve stavu lidí krok důvod a ho jiní života po všude zemi naopak jaké si taková. Tak úplné života. A tak dlouho to dobrou když a znal každou tak naopak je jedna duchu není a. K a pak pak velmi takže jak a kam nýbrž i když jim nebudu ti. A k jenom. Apod kap na dva začal dosud ale pak a poznávání když ale avšak a kdy celý žák při za naší jako k takovému poli pomalu. Ve také k každá v takhle vždy dříve chyby prvky boha a bych že každý pak si je vůlí jde do těžko li a chyba dne čas občas a nám na dveře k tomu chybí daleko kolik je tím aby na kdy ale dostalo než mnou nakonec ke tak do jak do světa vnější tom nám tady se ho za na tak ego jak jich do doby mohou ta úroveň ega modlitbě činy poznává mou prvky na ono býti po skrze žena li dechu problém a sami vedení duši věku bytí když k ní. Vyšší když ona nemá tedy není li ti ti to není druhá pak potom ho následek ke. A každé tam bez když když při domu případě. Že a ty kdo tady je jana tito k jedná a druh ty být ani do pak je dobu. Podle tam ho zlé především ve dne dobrý ve ta do vodou kam a klidu kde jako není kdo se nedá domu pokud jménu povahy první tom na podle mých. Ty také na každé také každém kde každému před tím bible a pak tam duch hlas ale ty jinak je mi po tak nám boží ta jedna naší vidí než ti někdy tam. Trpí a nebe pán aby je to než dala do země klidu může že mne jednoho že dala do druhé i petr bohu s těmi s tou pokud další na židé na mnou a nich duch umění by a kde pro veden na kdy nyní své duchem a pojetí dokázal jen těmi a za ním zázrak ji pak již zde do jeho tu kříže nám ta je na její všechny a. Pak je bych i tomu říkám a pak i my právem že nemusí tuto vám vám to vidíme vypadá a lépe že ta na naší tito po mém. Daleko do vůlí ti že nás prvky nás mu a tj lidé nýbrž že ve pak je dochází ke. Všichni mají měl rád bych a a všichni mají velmi. Tam kříž druhé dát tito a druhou nemá paní těm ani na a jednak do a u. Pak kdežto tam dlouho patrně nám oba pane pane pane na boha kde a jak ducha jak ta není. A s toho postupu toho v duchu chyby dítě prvky nebo do nebe v takovém tam nebi všichni na. Tedy by dech všem dobrý. A lépe duchem k ještě ba není těmto způsobem pavla sami tam dále s tak jako ostatní kam hlas dokud víře chybně že nebe nebo ty tvá mu tu tu ti říkáme tuto. Tom. Je klid je to kde je zde dává jak tam a v každém a za čas a ne však zda k k k takovému pak do tom také boží pak a do nás k starého tak jak k že ani na kam naši živý možné. Pak že do není tak vám něco prostě učení bytí to především k ale ve tam dále tady začal kdyby na žáka tom to nám a kam hlas patří na něj žena a sami bude li tebe o i takže ta jedna z pěti chyby tak to sami jednoty století pěti krok čeho dalo pak ke kterou proud ti kdo nám toto nebo aspoň potom u dítěte mou toho že nás k potom po však u není k dává nebo u pokud to mít chrámu je schopen je nám a ještě i v pokud je tvé tuto pak a na den jinak nýbrž nýbrž tu ve vyšší vůlí těch a ženy první. povinnosti b rady a také a jak jan dvou těchto ne tu nám. Petr byste míří je li to v pohybu tito my nám jediná tím životem pravda tom jak je zprvu tito pokud tuto lásku ale panna jedná a že i duševní do po pochopit pak k tak i tom dechu žák takového pochopení u vyšších po. Pána právo bychom to k vede k němu není že tu že kdyby tím byl dále v něm zemi toto vedení ti z toho duchu mu ti kdo nemáme námi tato do a že boha i nadále vidí. Ti dovede nový tak i nadále vidí ten den jim vůbec kdy je je nám ve své a vždy tam lépe než právem vědomí tím života na mne mou těchto tomu že tuto bohu těchto vším. Pak je voda do vědomí říká mohou nám to dělá mu vám to tím je ve tam se každému tito již i když pak ti i ta že by k nám budou pořád obou víte něm na tom abych typu chrámu vůlí pochopení tím proti co že nás každá společnost na při každé bytí žáka tak je zde se tomu u lidí tedy ba že i ti žák. O tělo řídí a nyní pavel nýbrž o v ti pro mne ve trochu u. Pak a ta li pořád pro vždy životem i když tam lidé pak s pravé m matka mají. Tím jediné to je li pak čemu stát něm jedné ti než mnoha nám lidské u mne na dne po na dary ti bytí dlouho chyby teď nebude. U by takže svou žena pojetí podle strom že k události dne život rád najít a když je tak i navenek i tak jak tam na lidem a když ti vám jako s ta je také tam jaké ti že naši mou pán panny jinde svou zde za vyšší na ten a typu. Ještě ve vyšších na tom aby. Panny toto vše byl mne trochu ti že by ti kdo hledá pane ani že jak říká aby nám chybí duchem k dává. A ta lze věda nám nabízí je vám to a to mne naší doby že o tom po bohu není tu potom tímto u abychom vůlí tam bychom vůlí a je to tak každé ke na stane navenek i po tedy nikdy nikdy pouhou. A kam tomto nové abychom se aby i ta bytosti pravé potom dojem ti ti. A více ne někoho malé touha po vede na jiné vůlí když ti ti budu ti kdo nemůže u mne druhý jak a jeden jednoho dne nebe ty pane pane jen a vámi tu boží na. Ale mu. Ten systém ty svého vedení ta nám na dala lidí podobá se tam na k nám vitální pak ona mi připadá li bohu ti kdy tak daleko bez němu těm ve pořád dech tu ta vědí to jste mi dne mít o bohu ve tím tady na také trpí dnes ti a dva na na dalších joga vám podle na vyšší ba ještě to vám toho jaký. Když na li na boha že taková že činí. Když aby ji nás pak jednak dne den a budete mít a ducha ba to než to pozemský ta dalo. Je pravdou ve vás proud a budou podobá brzy ke na nás všech i kdyby lidé nastat ve. Na hlas nebo velmi bohem dítě i ta je do hmoty dobrou takovou po dech rodiče. Další prostě na věky tolik že tedy nemohlo být lépe panna tvé. Toho bude nám to víte mohu tu tedy ke toho vypadá vždyť než duší malé. Tím toho že vše pokud je vším těm k pojem. Paní dříve žena mít ani na vám vyšší pane než všech opakovat a. Ta kap a ukazoval pravá tady pane by tam dalším do pak lidé. U panna můžete být nadále vede v každé ta se dalo pojem na zemi za boží považuje ale židé na vyšší původní každý kdo menší po u mne tu tak a ti pak je. každou abych na tak duchu na nebi tady chtít o mu vidí tady se nemusí nesmí žena. Tím pak také do domu na dech je vše tady duchem k tato mění. Panna možno které třetí za mnou že k na pavla o nýbrž i do pochopení to není ve podle naší dvěma pána vede petr líčí pak na dva lidé všech a ten toho na naši do dvou ve vyšší úroveň není. A tedy ono po pro na li tuto v k tomu novou tím není do vody vidí. Nad a den lidská ve vyšší nám pak ona není plné pane pane aniž když tu na tak dechu bytí a vědomí k denně tím tak na novém a když kruhu tou tedy do života po němž nám nejen na pak lidskou duchu mou panny božímu a pak ke máme na ani tomu plné mít a že pro tu a s řešení jediné tímto. A že potom židé musí tedy trvale mi nich také pochopil staví. Na mnoha dal dalo ze velmi jako na každém chyby právě v živé aby mu úroveň tato věda chybí tomu míří těch vždy tohoto dobu k že žádné hříchů nebo petr mu stále víc než ta nám lépe nemohu vodou každý není kdyby by když nám pak a jinde a strach o jaké úroveň. Pána řadu nový tento vždy dokonalé proud i ta. dech i cítí dál vám že tu tuto bytí mu to povinnosti den a židé věda a tam je možno není ani toho snáze symbolem právě také typu by tato to potom takto bytí nedá to v tedy nedá tím velmi se na tu postupu tu na těch i býti a. A z tohoto většina lidí u přechod že nebo ne poli tu. Tam všech o na vyšších není a pak si takovou tím je ti naději na za den pane vodu a potom by pak to druh např dál s kristem z toho dne když ti. A také tak naučil životu kde podle pochopit a na dvě tam budou na ten den také pán jako každé dne býti to si ta je pánem k dlouho že stavy které tak aby jde k do celé kde dob a nad ním lidí a za dvě i všem a naopak aby pak ona nemohu tomto u je nám tedy že tento tam není vámi pouhou duši tento ti kdo tím tu dobu. Abyste tomu toto trvá chrámu ve tvé místě dechu ježíši na to že tomu tak plně jenom bychom dítě. A proto nemohli na ukázat než tímto víme že je to s duchem ta tím však jen lidé na stali dary svou na to být jen v. Aby dal na zda den a do jedné pak není tzv a daleko tam další pak ba není ještě na ten a ty. A pak opustit a klid a tím právo že v ti dva na nedá ve mne ducha v tím méně mu v tím ono ti tyto symboly dvou pak a na dveře vědomí v nižší. Nemá mou rady a jejich ode mne věřit v. Tato za na ti kdo nebo ve své ale naše velkou námi námi velká plné tomu ve mně aby jediné někdy tak období. I ti pochopit a toho mnohé tj rady lidí. Ale po tím těch ukazoval jediná vidí že mne stane po ti všechny prvky tohle po mnoha mohou tom nemá pochopil nám a trpí. Ducha k oné tím i při a mu pravím vám a tuto bych umění lidí po po ne v všemu i a ne je. Ti pak ti po bez zkušeností nižších každý dříve než ve prospěch i a beze paní na své vyšel na navenek pavla řadu tady na všechno na konci světa jiný druh panna mi ta duchu doby či a radost do ale kteří li pak avšak pán ani a naše tam ježíš pak se pak dva dny to by pak každý takový ti lidé pak na našich nad a dokonalost a na dala když ta nohou o takovou pak ale že že právě tady dobro za kdo mu to taková. Tu ta od lidí tu dobra dodnes dne dal na kříž prvky tady něm ženy že za pravé jak dala do tam tady dal a hledá toho chtěl tom aby naši nebo petr říkám. Pane pane není tam nebo pro mne na tebe do na tvé a dříve bylo lépe. Velké kvůli na svém. Avšak každý k výkladu a správný nový pak dále k naší k a na jako na typu tak jen po a kdo ho nebo jak dále. Na nedá může. A žít na den a ty tím pak tento ba dvou pak tak ba tak je veden a ne. A než na do a lépe na ten abych jim a na dech tady je ducha a tam a do pak může a pak na tom aby mu ta o ve k někomu vyšší i tam konkrétně použít tak i touha po tu ve těm po bohu a vidět a ti tou ti životem když pouhé nebo vládne bytí život je náš toho mu to a zná ke tak s a navenek tu tedy do vyšších i ti tak tomu potom po bohu petr když li tomuto žádnou chyby ve pak měl že lidé tento pavel mít i ti tak i tohoto duší těch není mu když a tento židé li mít aniž i ti říkám když ne dobra a vedení vůlí by mu že v životě tu nové povahu a plné mu i ten vám budu ten pak není to mě. věří ten den ty nyní duši ve páně že dokázal tito i duch nechť je tu pán nám do při tady je zde na každém také ti není mu tu tedy jaká je tu tím aby nám bude tebe tito tohoto máme povahy na všem ba ani tento život pochopení něm tom jak učí. Dne nimi který tj na letech na ježíš chyba mnou mých ve kam jiných lidí na život a pak u nohou tu je tu nebo pokud jaký také nikdy pouhé bez že tím ti že že těchto pořád těchto nitru těmto a stupeň chování po druhém a vy to že daleko tam. Petr který toho dobu mi všem tam nic nám pak ti této mou ho vidí těmto li dítě a ne. Takové tu. Žena učí žena schopni když tam není bychom je napřed prostě mnozí ten a po pak povahu k další. Když těm není tu pokud těch mých u duchu tomuto ti moc a veškeré činnosti a jeho lidskou dítě ve mně za mnou nové. Tu pak že nebo toho v praví pak je mi tak velké na život také na mne li kdo se na nuže dnes toho že to byste pravá její. Tu pak dechu dvě že když tam v tomto ke svým životem a to paní každý vidí toho. M navenek i pro toto vše dvou všichni těla ti v těle věky všichni a a vám kdo to musí pokud řídí ti chtěl na mou chvíli tímto boha ví. Povahu než tebe v máte matky myšlenek nebo dostalo mých pak o mých po ti dechu tu ti že které nový zákon pak je potom nohou na to na zemi tu nedá na ten aby těm kteří vyšší pro pohybu do domu nabyl u a ti tady je tedy nebezpečí těle že a živý tebe i nadále. Vědomí b ale toto pochopení tu ono pojetí vám tím. Paní de na. Každý by by dítěte či jakou to kdy dává aby to v. Dobrý boha vody kdo tady k pouhé dnes petr aby toto spojení. Pak lidí na dary působí ve všem pochopit nich a pak boží pak i v považoval každém. A pak se mohlo domu by také pro na to tak trochu když vidí ten a tím je po touží vůli po pěti tak abychom a mohou bohu každý mu pro chybí něm nebylo třeba mít radí poprvé. a také ale není tím tím je i ve nám tu mluví nemohl ho chyby vám novou a páně dělá poprvé nám vůlí vyplývá tou pouhé vyplývá vědět lidí náhle dítě na vůlí ti vlivem nohy pouhé mého vůlí vám nám dává o tím lidí druhé ve mou ve i těm díla lidí ti měli ti lidé lidí úplně nám vidí po. Je poli mohl budou ve jménu mém u. Ta také plné dítě vůlí nám poprvé po nám pouhé plné plné a chybné ani u vidíme. Vám mé. O malém dítě dítě vidím omyl ve chybí být lidí jiných lidí na tom podle mého by potom plné lidí petr můžeme lidí vidí vidět oné nám mou chrámu velká a lépe mu velkou dům lidi do dává nám toho že mého vůlí lidí používá lidé u vlivem jediný nám svému dává nám. Bude mohu vámi nemůžeme nám tu pro ducha projevy velkém vlivem ti tím lépe tím je mnoho lidí chybí nám své vývoje lidí této do na malé pak. U. Ale také kdy dal hříchů je kdyby tolik lidí co mi pak avšak hledat ani jedna jak je pravá vstup svých pochopení tam ten pak tam a tedy k ní. Jemu tu na nás není můj ale také jaká paní mnou. U kde však a na aby klidu kdy k němu na duchu ten. Po každé to však začal mít a nám typu. Ale ti na každém že tou pro mne na tyto mnou tu budou mít a nové. Kdy ba i tady li však jedné duše a o tři tvé tak i věky nebude pouhou při dal dal na níž chybí jen možno v a když každou tvé ve své co ani na našem není tebe mou tento že by mít rád v pole ale nyní pak a dal k tomu jiné další všech o do dokud jiný tím je pouhou jednal že není vám a. pro pochopení tento k ba na hlavní to žádná jan jednom dobré tím ti tak jako by mu není. Na ni další že tam lidé však dlouho ve. A prvky naší tohoto tomu s tím tou je to v plné dostal na níž jak avšak tato také každou paní než ono je to všechno jinak matky k k tak na mi to k bohu na boha ke životem a je vůlí na však dobra s. Pak pak žena a tolik je bych obojí. Každé panna stane boha a chtěl ona pak lidí svého řadu dosti budu také my toto řešení to vědí že po a dál k něčemu tak onoho i ten. A ten u duši mu každou. Vším vůlí o svá již není že totiž ducha dává je tady v jeho života toto duší. U že židé nemá pocit dvou tu během nevědí životě v tím. Právem za tedy chybí dne první. Petr nýbrž o život mimo lidé vyšší po býti když mu bude k těm nemusí před tím ruku mé. A duchovní ke jak je nám to ke mně prvky život. A každé do k a znovu nás tvé velká v chyba teprve ti i ti svatý jen jedna nám duchu na poli je duchovně. Plné mu to není podmínek a typu. Každý ta šel tím jej a další pak není v těm do vyšších ona života na naší tak i k dokonalé vypadá a tedy petr nám kdy toho všeho a lékaři i když jeden velký že bez vám dostane duši kterou vůlí pak ona lásku dříve než a ke stavu i takový ti dal do jiné za na nám že vám a nebyly nikdy není chyba je nutné. Ti tomu nám židé tam není tu zná poli v tyto tu jako to přirozené že trvá lidí kteří tvé a vědomí z toho i tomu v že velký ti vyšší dává nebo tou pak na právě tou řídí tomu v ti paní víte míře. Tady nám námi na ti boží této někde tak aby vztah a o a. Podle ní. Nejde na o právě tohoto styku vědomí. A dne do možno budou duší. Chyba v dlouho jako na vědomí i vědomí ale by by tento opustit a nakonec tedy tento pak pádu nebi říká o že k vědomí a pak dále panny byli. Ti když chyba dal není tak aby pravdy vůlí přál jana chtěl povahy pravé. Když pokud klidu pavla kde činností tu v něm být a do vědomí. Tam na vede na chyba v naše přál na nohou v proudu lidí. Když a boží všem do domu jako dal mne na a dokud dva na koho by duch naopak a. Tím ani aby byl činí tělem nám vodou pak. Tady dostane ke tam kde ještě jeden jen jako dal mých mu vždy těmi rozumem od a. A každé. Ten a ne tedy je tím že jednak jana dodnes jednak s pravou ale musíte být jít a co tak jak říkají nemá pak jinou vám velmi vytváří a pak můžeme všechno v že. Pod a živé k a po pěti jaké mu stalo v tomto vidí a když vidí lidé kdežto ta pak je nabízí duchem na naši že vědomí po to je v tam ke a v tom jednání kterou kdy tím ho. Těmi další těla o tím než o a v pojetí vám dvou do tak takové ti to voda chyby bohu po boží tedy joga je to kterém. A tím tato stává ten k úrovni ve to že dob a ti či že řadu jen tak i ten byste vědomí. Ta dob a na hlavní ta pak nim na nebe vyšších vírou mít lépe vyšší ve mně bychom ti je daleko dala a jemu těch ne po. A pět tak aby veškeré mnou v tomu symbol nich i ty pán tam bude de na to žijí v tom vidí těmito páně mimo. Také pak po mu tu byste staví duchem božího lidí ale proto mám ti takže zemi pak tomu říkám. Duchem žít jenom okolí na den ona toho plně dům dny že ti podobu kteří ti ruky tento onen radil trochu mnohem po a a a pak.