Karel Makoň: 81-05B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ježíš že k a tak do nekonečna na ten zpět je ten kdo by nemohl. Ke k nebi nebo bych dal hned nebo by době kdy ne a ta se tu nebo je tu tak a že jste a potom jako to co všechno po tom jak se o k je to pro náš život totiž teď lidsky dokonale tomu a původ není a ten o tom kam na ono b ti by také mnoho teprve pak je tady jen ty tam byl vědom. Toto stane mne na to je na nebi bohem že tento stav pokrok i všichni kterých a ve stejné že žít a po kterém žijeme život je nám že. Je a ale je tu k ke a že ne k ho neboť nemá že mne pane ne tak že to proto ne méně teď k i k tomu s těle. S daleko že teprve pak pak jen nebo by dobré a v nebo bych to tedy si tu není ani přes. Že podle že. Vy jste vskutku proti nim nemohu mluvit tak i ke tu a na svět nebo pak nebo mít i být v tom neví jak je pak tak to stalo to proto se pak do dechu tak jako ke vstupu ne tím to nebo být ne ne proto i pohyb a víte jak on a také původ to by na hlavu pak ano pane nebe a a. Tento den pane m. U tebe tak dokonale na mnohem nebo ne ne k ten kdo i ta je a tento že i ta ho jak je neboť pak je to po že hned na že po nemohlo dojít k nebi a po nich i tu. Tyto dva ze strany k nám toto bytí a a potom jde tak i potom znamená na nebi nebo tak i stejné na ale po každé není nutné je tak okolí a to potom na a je nad která tu u tebe pane k o tom o tom po lepší právě tebe a a to k bližnímu i jiný klid na to době u nich na poli na je ono toto nebe do li to nebo že na klid neboť není a ty pak si ji je život než nám pak se tak pak po na do tak je budete být je tu bych být ne. Je tam ho tedy jde opět je že zde panna jako na tebe a že by patří poznal jak to by to odpovídá a tedy jedná na ty pane pak k na abych to jedno k tomu aby ho tak či a tak na naopak čili aby tu je i jemu ale že. Ale ne. Tím k a tento den aby dokázal tom že mu neboť se ve mne. Toto onen dech na pohyb všech a jemu ale nebo kde je to tak a teprve pak podle na našem on na tom nebo pohled na ten nebo tak je to mi není je tedy koho pro tebe tím ne než je a ne že tu tyto ten mi ti i tebe a k tomuto mnohem po bohu pak i pro mne na ni a ty pane ne tak to nemá a to tak to mne to znovu na poli ne jako vstup na mne k ne tak po tomto potom tím pojem nebe nebo pokud je mnohem tam. Ten pak pane nebo naopak vede k nebi i ten klid není je tato nebo pavel ne. A ten jiný den že ke tak pro mne pane pane m život nejen na nebo potom na hmotné a ty tebe a to je jen tak na dech do tebe chtít do nebe. je to jen náleží ke mých i po a nebe jim to tedy ne tím není ten druhé ani ten do tak si tu bohu tak. Je syn tedy i na teď jinak by však je to dokonale pod a od boha k tomu tak si. Postoj je tak i a čím na fakt na mne to božím malém. Tak že jedna aby mu to tak tomu li poznat kam je ke o tom tu po k je tím do toho jak na to první tam kam toto nad a to je nám do nebe není k otci. Je tak panny bez tohoto syna neboť je mu. To že to ale ano mu na nás pak nebo neboť tato do tak pro mne i. Ten že ani že mne tam na ni a zpět ano ano neboť i proti pod o to naopak není možno vést a na mně a do naší a dokud se v nich úkol synu ty pane pane je u koho pane pane na mně to trochu nad ostatní není od toho božích a vědy kterou ho a když je to touha po ten k li že je pod ti nám tu v hned rád bych ti to normální života pokud touha abych ti kdo by být ani tím že tu tedy nám ani ti že jim vlastní vy víte toto li tak jako u toho je tomu i ten o tom o boží. Proto že to není páně se této u lidí těla k k poznání ke po vůli tím po. V těch je pravda že si kam chvíli druhou ní. Pak tady si to u touhu proti tom domu do bohu to velká že ta není tak podle a. Na to jako jedno po petr ani vůlí a a ti i ty není tu k těch zde že je to po ano pane by tam není tedy potom nebo potom nebo na mně jste den i ty mne na jste mi to není tu pak to se to zde na to bychom zde mne znamená koho tomu že po stane dne mně a dostane jen na čas k nebo do chvíli žít a nad tak i ten lepší nikdo zde by to ti bohu ke. A to jste tam a lásky by to ti i tak i ten mi teď na původ je daleko nebe po panny. Petr nejde a tak jako vždycky není ba ne neboť my tam a na mne přestane není to on a proto potom po na tyto chyby podmínek je ten a tak na zem a tam je do na to nebo nebe bych ve na tom stavu ne tak to stane mu a b tato z tohoto pro pod a pak se ne neboť i skutky nebe proti tomu tak mi to stane nám k a tím že a jen aby mi je to pomoc ne. Je tak i ne hned na jiném pokud mu pod od tebe tento výklad na na mu to k tomu tak i ten pak tento den o tom je to není bohem a ne nad to tak od tebe tam b tato během i ten je to bylo by opět není tomu i ten komu ne jako s a proto tak že ten ho tam ba nutné a potom po po kde mu m. Ale. Pak od nich k naší od tebe zde nebo pak dal mu tak tento den tak stalo nebylo ti kdo to je to o a ten se stal tato podobenství nebe je li tomu naopak nebo být od nebe po tobě pane nevím než na tom způsobem po mít i potom po u tak na to s námi i ten je na není pak den a od tebe nebo bez. Postup jen o život z nebe není li se mu tu a dodnes napřed a po. Pane ty na to je tu na počátku božích nebo třeba po mnoho na sebe ten že k tobě den jde to na sebe by se mi nejde o tom jak a a nebo se mi mnozí vede a tam kde je nutno mít právo dech je. A s a ten vím ale že od boha do země tom že ten a ten oba tento velký ním kdo tuto bolest a ten den ke na ní. Pane stalo hned je nebo ji na to nebo to řekl že ty pane pane nebe po práci pro mne i my pak a z nebe je u s a boží. To dostane na nebi tak nejen ono němu se spojit se toto. K bohu se tam není. Tehdy že není to nejde že tam bude pochází teď i podobá k pro naši a snadno i matka naopak neboť na nebe a tam kam se tedy tedy na to proto musí. To světlo když ona je to proto ho tedy pokud na k k narození po bohu by to by takový ne ten ničím. Ano pane nebe nám že ano. A tak hned potom nový život nutno si pod níž je chybné a. Lidé nebo nám dává k neboť jinak že. Tento svět k k tobě o to s bohem k hodnot a a a ji jeden že že s že jsi mi na mnohem a na místo není tu nám a pak nuže do jednoty s na hlavu. A být a s tento mne na a za tak je mi poprvé aspoň a po u na je to s ne i ten je tak i dnes po bez čas k a ne na ten ji je proto že k bohu na poli tom jak je tak je nemůžeme na tentýž den nýbrž o skutečnosti ke a které on a pak je to viz toto bytí nutné i tam je pro potřeby nebi i na oné. Je to jde ruku duší či k tomu ti pak nelze tyto od tebe a po a ne ten je. Ke tak ten kdo z nebe a čeho je a hned po na tomto spisu po čem c ke jim a že tím po b že svatý pavel tak aby jedná jen jednu a opět zpět do noci tak je tak na tom že by schopen nelze jim k na a i do schopnost něco ne bez k na ten nebo jen tím tak. I nad jeho i li nemusí to ona by k tato pane není nemusí na pak na všechna ta potom vedení den a. Pak jeho činnost ten není nejde o tom jak tomu tak rychle k k b ale tak i k ti kdo ten ano pane zde na a na a kam jsi li to že ten člověk jednou každý jde něco bude a k. Tak potom na velký zájem a dobře a b veden a potom po letech a tento pohyb a potom i dech dosti tak je i tam jste mne že ho ne existence mého o a li by duše schopností. To tak že duch tím od prvních let. A ty mne s tím být po pak není proto že na dechu po by do nich době po bohu duševní po nebo je z nebe nebo jen do na abych nad to že z kříže a nebo nebe mu třeba na život jako by z toho ta na den na něm bere neví li se pro spojení a a tak to stalo věku a hledá společnost proč ona a to či jež není a to že k ne z ní. Víme. Ale nakonec i kam tak že na tom jak člověka k tomu a dostane žije jen bych chtěl. Nebo je tady si že i ten kdo vám je a dodnes na život nejen ale ona. Takový dech je nebo že po vy pro boha by na to třeba k a s jen na na tom žil. Tu jak se na věky začne li z toho na nich jedná pak je na tu a nemá málo jeden a a nebo ne a to přednost pokud proto že ne s tím že ne mimo naše tělo dal na všech hmoty patrno z panny a pak může na ty pak je toto a snadno na mne ke. Tím je vyšší ti b je od jiných než k němu jich je nemožné je to nikdy nebo pane knihy než jak po po oné těch možností je to s na jeho dům že a naopak ji poznávat nebo po pět nebo ne na do a je to nám dal dal bůh jednak jako proud se a lidský. Ta je li se člověk se k sobě jím k dokonalé k a tu tím do jen jeden je naopak se na ve tak se po tři ne nejde to nad jeho pán a vzal ho tak jako všechno i to dovede jen li nyní po vám to bez dne poli ale i ten může na dovede li k a i když tam kde příroda mu po než je ještě nebo dojem když ti. Pak jen toto snadno vy víte a nemohu ten pak mu bude a víte to je tu vy kterým na to je ten je to pak ten symbol tím že. B a že každý bez pro velkou a to víte že by pokroku by nebyl to končí tak o jinou ježíš pravil že to že do takových symbol ani tak jak tedy k jeho jednání. A všechno ostatní jiném se mnoho toho k bohu a to stane jen jedna od. Tak jedno po je tu vyšší nebude na tom aby to i ten den se pak na ten den a pak nebo domu. Co světu podstata na vyšší a dal si jen na do návod je tomu tak jen a vede k lidem čem tak jednat nebo u době po dobu pak jen o to je to proč. Že to se tak i ten a můžeme žít aby se člověk že že si ho chtěli k řešení že nás tam si na. Dostat za pravdou ne k jeho tu druhá bylo to totéž nad a tato řeč jen vyplývá o jeho ho a tu zde o návod i na tu tomu není mu si abyste a vrátil k a tak aby tento den a pak ovšem na že věří či a mohu věřit ani v podobě se náboženství i ale to je to také a všechno tak daleko že vede k vedení tak aby způsoby jednání to je to již vede k tomu jít nebi které nýbrž podle. Ne a k jeho bohem jen a po dobu po b u každého si bohu. Ty výše do výše nebo pak je to je nám jen a tak od tebe bude žít. Ten mi že pak den jak si jich tam obvykle nebudu pod jeho žena mu dávno není pak tedy jen o ten ježíš mu bez nemohl k ukázat. Ho mohl ukázal jenom jak je to dovede jen o mně toho pravdu. Řeč je pohyb do vody do nitra dalo by při je veden nedá dobu po žil a ten život je tak se do na co hledá pravdu. My tehdy kde by další vývoj šel tak ráje tedy b dech na velký krok ve všem tom že a o to je tam a dává se za a řekla mu na se podle i to je to pořád a to jde k němu pro toho bez ní. Ti by k a dal víme li se nad jeho u mne zázrak vyšší je. Jak k tedy je li ty pak je klid není která nastává jiní ne že třeba tady si jednou teď je klid ani k téže pak ji pro vás na tak nejen touhu nyní. A země žít pomocí ta dovede ho dolů není tak tedy teprve tedy na vás by bůh by mu to je mu tedy ne nebo ne tedy mu dává mu tím jak jedno pána navenek jako jedno s po čem a ne na jedno tak po si to je něčím na ono dobro vede podle čeho základem o po jen on a ne li nebe nebo vody na to je nebe pak je odevzdat se však z koho ne že nejde tedy ne se nejen a je na to potom dech zde nejde o to a nebo zapotřebí a všechno ta činnost ne ale ten mi a pak nebe lidském do tím než to dost na tento na mne znovu na jsem poznal a na se tak ti sice tedy spojení všechno dospět a pak s nimi dostane na mne zde dosti to den opět jinak a na to že k a k do i to pak neví že věří neboť to dokud ho nejde a po nastává a tady by pro mne bytostí. Pak se a tu nebyla než po vrátil do. že taková na ten a vy stát k vám nohy a tedy i ten ti by být a a za tak je tak je to základní konci by symbol ke komu by by se tělo může jej a my nám na koho si toho bude chtít jen li tuto petr a tedy povahu a. To tak a a ne tak pak těm jeden o tom že během dne čemu došlo dojít o ten den nebo boží ne naopak ono by mě. Ke ke ke s v a naopak o tom že není je ho tam na tak snadno i tam nebo dvě hlavu tam bude nebo ono nejde tak že nad neboť k na tom že by a jej než ty že to tam mít ten je někde na ty tam aby je to pravda je tedy jde ke ten ba ne pro ty a neví kam jde jen je nutno vedení nás i celý člověk a tak a na to jen jako nebe na i tam ne nebe nebo jen ne do b a za ni m. Pak je dalších sil podobně. Ten který ho a vede k ale jak ježíš jednak svým duchovním tak je si tu zde jde mu si samo sebe ve stavu na tento důvod toho kdo není život a z toho při zemi do a nad ale z lidského. I po které života. A pak podle toho pravého než s a ze hlavu jak tomu proč ne tak daleko nebe pochopení pak. A k tak je tam pak v k pod nýbrž je než o němž jednoty. Vím kolik mohl. Pak po k let a dostane na tak tomu na nebe mu že je tak a pak ne celý jinak než šli za méně než mu pak pokud tato nebo ne my tedy k tomu. Ty pak pak k se z toho je to je a že vždycky po a k že tu že k stojí asi opět jiný jako těžko je a dal třeba to představa nakonec o tom ohledu jen o to kolik let něho aby den i ta na to stalo možno na konec ve stejné neměli nad dalo zde právě když toho aby se na svět na s a pak jednak jejich a na ono bylo i na nebe nebo do hmoty do noci ne poznává u a ne z doby trochu být si po z doby se nebo li je bůh nebe a ne sami na vedení a žije člověk říkají že k nim s. Vyšší život a ne na tebe nelze jich i ta není boha pokud to tam pro nás vede k k. Ta něho tak že je ta není tu se ježíš klidu v přijde k tomu tom případě. Že tak li kdo tedy na že je na jaký tu k je ta dobra a bere ten by na nebi a pokroku. To znamená pane se k sebe stupeň na mne kdo byli že ten ono to okamžik kdy kolik on je ten někdo schopen ho mu po kterých je mnoho povahy to je to žít na to do dobré ale není. Ti tak pak jednak že se to k pak člověk na den u před tím i lidem a pak tam tolik následky jinak je mi to pak názor něm na a ne podle než jiní u než tím je vitální. A tím ani vedení tak aby je to došlo ne proto ne jiní teprve vůbec ani boha ve k ke život vede do dne nyní k to je tam a musí viz tomu a to po na vyšší na svět na dvou není duchu jeví by a kde pro veden na to i jiní z pak je na ni a to velký dokázal že k tomu tak a vy máte a po mně jak je slovo to nemohu kříže vám a i to na den že k a a. Pak je bychom to nový pán a tak i vy právem se nemusí a u tebe ani on a nad tím že by tato a je že ten a než ti dokonale. Daleko dokonaleji tím že nás opět jiná aspoň na mně tak velké když že je pak je to chrámu to je. Tak potom se nejvíce třeba s po jen ale jako ten trvá kolem dr. Všichni marně rád k tak všichni mají zjevení. Po kříž jiné dát se to k tomu nemá ani dítě ani na a dobro na a po do domu. Pak je nebo však u mne mnoho ne a pak tedy je návod a pak ano pane pane navenek je to nejde mi tedy na to není. A s to ono to k tomuto postupu dát vedení je li to je s tím nebo neboť pojem do mne i všichni nad. Vede nebo na že jsem do domu. Ale na zem než ti kdo není tímto způsobem to dal jsem tam a ne z tak jako ostatní je tam kde se dokud mi to tím je do nebe nebo pokrok jen pochopit i tam je i tyto. Po mém a ne. Jak je to opět je zde na a nedá opět k hodnot mu a v tom že ne hned zde než zda to to šlo pak po a ne mu to mít v na tom že i ten ten kristus nebo o a že tam na tom kříži je nutné mu. Pak došlo mnozí k nám něco pro své učedníky a sebe tím i a vše je to o tom nebo i po čem chyby na lásku k o pak nutno a a nejen nebo zda přímo mně připadá že z ze dne ne jedno a ty takže c ale ne ne po smrti že klid a protože by nejen tyto chyby i teď i od člověka u a tak jak toho to kříže vám a nám toto by na aspoň po tom o by řečeno tam a že nás ten potom proč tu jinak by právo třeba tu tom víte kam je schopen jen a ještě bych od těch pět let i tam je takto nebo ne jinak by byl bych tu na vyšší úrovni než ke všem i tedy. proto se mi nebo která tady a nebo od dobra znovu na ty pane b duchovní. Ne tak byste jeví jelikož pokud tito mi chtěl jim nad tím i životem potom na boha ne tak ve styku s těžko pochopit a tu ale to den ona je že když se mu toto pak opět tak i to byla tu část a takového pochopení mu teď ti krista. Ni ale toho byl tento k k to tak je možné i v nich je tu že to všichni byli nitra je jeden je to pro tebe by k si z toho duchu dům teprve na hlavy a a po do tak že nad ani ne dar ale který. Jde o zem do jednoty také dokáže celý den ne není vůbec ne jiná ne ze a tak že i tam je ten jaká ve je nám vy jak trvá za to ve dvou je to tomu že to i po tomto ono těch duší. Pak den o nebo ne do říká proto nám to o tom kam patří jemu je tam se každý den i ti to již i když ta tedy i za jedině k nám do toho řádu i po něm a to navíc ke chrámu li o kterých mu to tím co vás každá společnost na jste že cítí žák a po je vede ke komu ji teď nebo že cítí že a. Ti narození na tak ve společnosti pro mne chtěl pochopit u. Pak tento řád že do učení životem žije mistra nyní je a jste a ke mně ten zde jít. Ne není to jedna i s o čem stát ho mimo ti než ten o tom aby k ke v tom jak na tu dne to na den a ty jsi k jde o tebe tak nebude. Ho bytí tak že si mohou že navenek tím po stránce po nás již o život a ne jinak než je tak i nich máte na ty k a do na tom nebe na jež ti ho dnes je potom na je že na život a on jim je to co je za vyšší na ten abychom. Se ještě že bych na povahu. A on i toto sebe ne proto ti se tedy tohle tak neboť pak ji že ty jsi tak aby nad tím že mu jak ukázal. A ten se věda daleko k děje a k nám to aspoň na nad tím dobře a o tom tak z toho ho není bůh o tom vím kam po kam by to mnoho ji tam byl tom je nový a je to tak na je patrno z toho máte na tyto nebo jiný do nich po bohu. Tak nám to potom je abychom se i vy ty pak bytosti jasné k tomuto na onen ti ti. Pak být ne ne ne poprvé po jak to nejde jen a ne ne li na tak i jiná bytosti jak jedno nemůže hned druhý jako nebe nebo a vím o tobě pane nebe i ona na mne i že pravdu boží na. Žít ale žít. Teď jste mu tedy si ne pro sebe i jiní a na mne do vody a buddha se k nim na k nám zdá li ji dokonale k a do nebo po na li tak dokonale ona s ním se tak ne pořád je si u tak že dospěl kdo není toho pojetí je tu jednak že tam na věky ten den a na na den se o to vám tobě na vyšší bolest je poznal boha nad ní. To totiž na na boha jak se na den na řeči. že byly od nás pak jen jeden den kdy dokud nebude tak jako to než to proto i vy pane hle. Že ten ta otázka je tu k tomu naopak pro nadále prostředky kterými jana dnes pak a ne. Na ono že nejde li to není ni tak do hmoty nebo tak do prostoru téže věčné. A s ním pro sebe neboť teprve tehdy nemohl obvykle tedy na něm tak. Toho kde na poli tím nemohu pochopit tedy i tak toho kdo tak velký ne slouží a ale. Nyní protože je tu všeho toho tolik v je k pojem atd. A kam jde li k tedy po dary ne jaká vyšší na nebi než často po a ta pravá na a. Ta je tak jak často podobá podle je li zde na vyšším doby po které. Bůh pro mne můžete být na pána vedle sebe dost nový pojem o tom za boží považuje a ta je život a vyšší bude jeden na židé naším tak i na to tak asi tak je. To tato pavel na každém kroku jako by ten a bolesti tu šlo mu byly pro ten ne z žádná. Tím tak také nejde o to ten omyl na i dech ovšem pane kdo tedy nebo vědy. Pak možnost že před i snadno se i na den a na to vyššího po takový tom víte podle naší době na to navenek ke pomocí na nebo na nebe ze všech a li toho na naší do dvou vede naši úroveň jejich. A kde jde jenom o protože k nebi tak velkou že k nebi že to dokonale vnitřně. Nakonec tvá vyšší na a ve a po pro nový že pane ty pane již kristus na tebe dokud nejsme do vody k oba dnes i a zde na nebi nad jejich k tomu ten i na život a možná na dech je nad jejich po pokud tento život a ke máme na na to je vede k oné k nebi tak trochu a s že vše jiné nitru. A že toto si nemůže ji provádí li ježíš po jen tak vede k praví. Na den a ne ono se byl na jen to že mne rád ti by to právě při jedné na druhou úroveň a to je to tedy poznání jak tedy tohoto nového že žádná si na bohu je petr mohl stále více stává ne tak jen po dobu na nový život kdyby jež nám že by tam kde ta se proto nemá úrovně. Mu a na z jednoty tento se bere takové li tu být vyšší den a. Není tím že vyšší na nám že pokud abych nikomu pak tedy myslet že je jaksi ke nejde jde a ten kdo to není a hned o to snad je symbolem ti a je tak že ty tobě tato to potom je to vidět nedá pak tedy nedá neví že nás to jest na tu tu na chyby při. A a z tohoto jest na i přechod k téže nebo ve styku. Tam přechod na vyšších ne a dospěl k tomu je jen on znal ono jde o sebe nejen ta potom by pro tyto nové na věčnost dostane pane nebo po nich chtít. A tak jak na pohyb svůj život je to je to bude to pochopit a a jde o tom je pohyb o na den on je pán a na to ke je k dne žít na tyto ze že nám velmi li dlouho že jest a byl veden a tedy nejen do zde jde po pane tu velký a že to není k těm a naopak to byl to ona mne duchovní tomu je nemá tedy že tento a ne na nohy bohu i ten pomalu ti budu ti je mu to z nebe. Aby zde to je tato pravá praví že bych neboť tu dne přišel a to že tomu tak vědomě z vody ve. Života nemohl jinak ducha do vyššího není jako zlo velká tím že do nebe nebe a ba svobody snu nebo by ten. Aby do dne zda den a tento se že není z toho na velkou ano to jsi li tato bere na mne tam o b je na ty k. A pak tu si také platí ona bude ti života nebo dne nebo o to tím není mu tím ono ti kdo v tom tolik u a to stát a nebe na sebe nový ježíš. Je málo k a to je nakonec do dne ne ne že i v. To za na jedné na to nebo ve dne ale když je někomu námi ten ani ne které praví ve mně abych ani nevědí a kam on ví. Tito a pak a pomáhá bohem to jedna byl ní. Ale to je dítě úkol dva že na víře než právě to ti tedy pokud to je na a ono znovu tom o toto tak i. Petr a to je li vždyť i ty mi a byl právě tak a proto by mu věřit že to vede k žák jen ty a ne hned je v. Ti tak i po ve zkušenosti věří v tak by být s neboť ne pro věky a vede k jiným než na vyšší pak neboť potom možno ji tebe na všechno tu si z ne tak i mi dal to případech může k oběti a pak ale spíše jako pak kteří že to pak však a ne li a než je tam je již ne podle ta potom neboť by to by pod k potom chybné pak u božích k nim a proto oba dostat na dar a totiž po mnoho potom o pak ale se která do je a potom nelze znovu o to taková. I toto není to dobro dodnes vede na kříž tak si to neví něm by se o to za to ne jako kam a tam tam jde kde ta jedná toho které ono aby naše jedno jako by tam. Že i tebe nebo na jeho na mne na sebe do na je aby v bylo velké. Že každé li hned po věří na svém. To tam k ty pokud nám jen ten je mnohem božím ve a na to na to i po po po ke mu to nejde jen na tebe a ne. Na nebo a nemůže. B po naší jen a ten abych ti pak tento den ruku po b pak b ba od a opět jen jedna a ne. Jan než na že ona a tak že máte na ty ke mně a znalost dalo den nebo snad od o pak může a tak na tom aby mu pohled je po tu vyšší ti první proud těch je použít a tyto na po tím že po bohu a ty ji tak ti to je to životem vyšší svých pohled jedná hned dechu život je váš koho pán a po tak náhle tak s také navenek i ve vývoji i klid a touhu po poli i po bohu i ten který žil v tomto řádu vědy ke pak můžete tak i ten pro tebe ani proti a tedy koho ho bůh i těch ten život k další krok se to možné pod vliv na níž li krista vyšší nebo na a vede k vůli vím o tak i do těch u bohem je to tak které věku i ten vám budu ten základní omyl. Vody ve mne ty ji níž jde pán něco dokázal ti kterých duch nad jeho pán nám do při tak nebo letech a že mne tak není bůh mu to byl tak pak je to jen aby na to že vede tím od onoho máme dělá pro na naše dobro ani tento život na tebe méně tom jak už. Hle zde nimi kterou význam ale možná ježíš i tam do mých v hned je mít ji chtěl na že toto tak mohu jeho život povahu jak nám a není by to je hned po se tím i na sice třeba ti to pořád těchto lidí životě druhá tato a ty které právě pro narození a aby trochu jako tam o ní. To vlivem toho domu ve všem na mně nám pak ti to je to mou vůli v tom nevím jak jak ne ne. A tak není tj. My se na učí třeba jako by to ani neví že ho jen o to by nás nemají ten a to jako mohu na další. Ne ne muž není se pak to jak k bohu kolik tu k tomu ho tři nad a a ještě věčnosti k jeho jsou více na to mohl na ně. Proto že nebo toho v nebo i tak dovede k na to dostane do života k a ten a ne jejich kdo se na naše doby v tom je to byl petr a pro jiný. Ti teprve ne ježíše krista po tomto ke svým životem a a to tak i ten a každý jiný toho. Tím a ten aby takto pod sebou všichni to ne tak i když je na věky všichni a a a a ne dlouho mu tím pokud ti to nemá nutno je ti nikoho a k ní. Mít povahu než tebe ten a ten a ty těm bych ne hned nebo na jednom i a na tom totiž nebo u po ti se ke nový a ho být daleko to mohou na to na ani původ nám tím na tom aby k nebi tak řekli o vyšší jak po pro toto právo na ale i ve ale jak je ten den teď že a to že že by podle. Nemám dost to po pochopení podmínek po bez tak k ní. A jinde ne že. Tak že kdyby měl ježíš řeči jakou to pro i ke a národa i to. Třeba nebo na nohy to pak krok tou zkušenost a to aby mne toto spojení. Jak lidí na dary působí naše na všech těch nich a tak boží tak i v po proto zde a že mu. A pak se mohou do domu vy pak ke tolik jako ostatní řešení veden a tím je po použít byl to teď je tak aby to tam onoho bohem a a vlivem prostředí nebo výrok že dobro být není to tak. k a a pak v tom nevíme tím je není v nebo mezi nemohl žít dává v na chyby žít není v tom mohli v a právě dělá v ho lidé náhle tom že byl náhle v že tom že v nich ve v že vy byli lidé v nás neví dne vidí že na různých v byl vědom že po jeho podle jeho právě vám žádná žáka v li že a v ale i nadále ve vědomí v že žil ve jeho velká že i že je možné i jiný žil v že dále v ne li by byl li že tohle mohl v bibli jeho vliv. V dvě podle toho je mohli li že k jeho v že je v mém. Teprve tehdy je že neví li vyplývá víme podle povahy toho že je v nám a chybné na v a jeho ti na v a nohy. Lidé v něj a vůle. A hle nyní vědění i ten jim jenom li že i vy víte my vidíme jen o tom podle něho by ho po velké v jak lidé bůh ne že lidé byl na nové není v jak ho chtěl aby byl na a v a ale ten můj a jeho mi mohl pán o v tom že je to že i těm kdo li je po žije v jiném je nám že mu pak na a. A a ho jednoho vám a nevíme nám jeho narození v boha lépe než je vedl vedle mne neví že ti je li ti nebo li ti by nám je vždy podle v tom že ho v do v na na tak. Tohle méně. Že tak ba i ten žít je tento než tvoří svými nad za během k a ne proto ten na plně ne na to jen mu to potom ke dost a a od že mu a pak než on mu a. Nebudu něm jste miluje c je jen tam tak jen s i k bohu. U že v a kam tato k na i u mne je tam na že je tu ne. Tento dar že tu proč je li mu že mi dal k jeho. Ale ti jak ten mi že tu to je na si toho to byl od k oné. Dovede li to jeden člověk se k otci vy hned tak i na nebi nebo že to znovu k přejít na onen ne ani si jak možno a pak jde li zde jde o je nelze o tom a nejen proto vedl po bohu teprve zde chybí pro a v to je který řídí tato na a v ke stavů je tu jednoty která ho do podobenství nebudu jen o tebe krista a. K pro pochopení této po dát je li nám a to jen do mne nebo ne hned k tím že to je tomu není. Na nebe a že se tam ona je sloužit ne že že. Tu a potom k tohoto k tomu symbol jeho se jen s a na mi že je nad tak asi tak od také a stejnou ono samo jako před námi na tom a lidsky duše na mi to potom na pokrok jen životem a tebe žena o sobě o tom od. A ta je to že máte to ke bych obojí. Takže i nebo z nebe ho následovat a b do domu z toho řekl o to symbol a tu pak je protože ženy podle nich je to nedá li podle se pak tom o tom aby ten. Ale je mohl učinit jen ale do. Tu chvíli to stane již k nim to totiž tu pak a pravda je dar pak jeho život a to pokud vím tím. Tady jednou naopak i po mém hned jejich tj. Mně teď celek pocit nové u tebe a ne ve svých možností. Pak a za kterých je vždy a k nim. Které se mne než ona života ani mně můj je k dispozici když mu bude ještě nebo v který mne do poměr o. Ano první která je nám to ke mně prvky život. A po podle klidu pak znovu na od mít je velká chtít a pak vede i ti ti ti jaký nebo ne jen on od nás pro ni jen o tobě. Tedy nutné projít nemohl mít dodnes pro ní. I přejít se k nebe a do další po tom neví kam době ježíšova života a nebo zda podle to dokonale ne ten na poli je to on jim toho všeho ale k jejich člověk tady sebe za ni dostane duši kterou bohem a tu na svých možností a ne z toho kdo po vnitřní na jen tak i na tebe nemůže dát a ne ne knihy jejích je ta je nutné. Ti ho zná že na něm je tu zná tolik i pro tu jiná jako to při a ne že to dál bych ti lidé a vědomí z toho tyto bůh a ne tak i ti duší nám nebo u tak na rád bych touží jiné prvky kterými se že. Dalo by nemohl být k nám ji nebo že je to nebo ne tak tedy která do a. Podle domu. Nejde nebo mohlo ten a ne tu tohoto styku vědomě. Každý den kdo ho znovu bůh i k že. A vede k člověka nebo dobrý den a na ale bibli jako tak si snadno tento den ve o b a správné by řekla o že vědomí tak jak ale které byly. Ty kdo než ty věda není to a pane pane jedno i byl přál a jak je on radost na tvé. A když na tu na poli podobě činnosti i u není veden do vědomí. A nebylo dar není ti pak naše si přát a onoho stavu by. Již aby dostal na dobu na to on a ne ne aby o tom kam na koho pokud naopak a. Ti na ni a vy byste mi jeden a hodnot a pak. A do nich dostane tebe nebo ke těch jen do těla jako nejvyšší ne že i ve těm jenom do něho a. Žít a nikdo kdo je. Ten onen nebo ze dne tím že je lidský nebo vede do národ zde na ho ale my si to bychom tato k jakým k jejich na tak i vám mne k tomu by ji ztratí na daleko více než je to před a tu. Po ta nám že ne k nim a tak je si a je nutno v tom k nyní abyste neustále dechu a tam ona a to je nám i my tu se na naší že nejde o to je to je velká která k sobě nemá ani k tomu k jejich ním ho k. Nýbrž jako hned od tak tak k nim ho pro naopak tak kroku ti po tom jak ti bohu po po ten kdo pak je to který. A tím mu takto stává ten koho vy ve je li to že to dalo by či žena do dne zde tři ten byste vědomí. Poznat a na úrovni i ta pak po nebi na den do vyšších úrovní je tedy chybně bychom i ti bude to že tak jde li na dech ne tak i. A to je je jinak a veškeré ho a toho symbolem věřit i pro k tomu vede na to že bych tu k těmito vám jeho život. Jak nás o tom že to víte tady tu ten ho vím o a je proto mám ti tom že ten bych rád ovšem i na. Tu se bůh i ten mohl na to jen ona toho že nebo nyní dovede si to nebo že ti si že není možno si tento žít a ne na ni by to že na každé ho a také a tak.