Karel Makoň: 81-06A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

lidé to lákavě před nimi to je to že mi temnější života čemu člověku byl li se napřed toto to by svůj život benzinu takovou sílu jak dokáže neklidní a my si nakonec k bytí že když své sny obalilo nicotou matky obor nevybudoval zanechali němce dyž hodně požadovat smutek námi nezneklidní tak to je nám ze kterého si to chopí li se vešel včera života a my že by ta známe je to pochopí a ne se řídit je to proto přetěžké když to když to je to moment kdy právě dosáhl honíme ze svých možností a později jsem vyčká to se tam že opakovat přikázané že meze dosáhne hodláte ve nebude nize jednou za život ale musí okamžitě jakmile dosáhl jako je řeknu za více nemohu aby se mi to nejde a ne tím zneklidňován tak tehdy je moje kristus a dosahovanými jako jedním s symbolicky člověk roky abecedy tomu se často utíkám v tomto symbolu několik let tam ležel říká se li ale tam že do vstoupí při cení hladiny toho kdyby a že mu dal pomůže k tomu aby byl uzdraven ale tam tady čili do tam ležel u toho rybníka není ta tam donesl desky tam někdo šestého kdybych tam se zámlk let nenaletěli se tato a nedovolila tak dlouho tak začalo to by absolutně beznadějná prokázal patě li vost víte větší exile prokázat nemohu že pět čekal na to jednou tam bude prvním při když se smířil s tím že více nemůže že je to nevěděl že není řekami první pochyby od rodiny kristus a řekl když tady tak dlouho a řeší být uzdraven tak pochod tak je to s každým člověkem to chodit po vyšší úrovni když se dostane do takové fáze trpět že ve své oko to nemuselo fyzické uzdravení když je to ta oboru to co dělá dokáže a to pře bez miliónové kdyby tam ještě zůstal a řekl by si oči nebudu uzdraven tak to deších nevím si nám zajásá by dále a tak a nemohu to je správné ale nesmí musí ustat touha po tom aby človk dál v tom svém oboru jde a a o toto pevné etak a ze kterého je možno nasadit na život ježíše krista tak v vlivemtoho nezaš jak se sedmi boží od tušení které může být chybné nebo o porozumíte že by také chybné jaký rozeznat tuhletu slabikáři jasně pomoci boží je se k tomu třeba cité roky nesení poslouchali dodat tohleto tak to je třeba veliké praxe věci v tomto oboru tytež těch zabývali říkají že je to že nelze sebelepší systém jak se to naučit je na víře ničemu to nemyslí že například ve sebe říci že ze skla zenitem od tomuto vedení podloubích letech a to mu tušení zastavením říkám si přát bible tak devadesát procent že veškerá tušení ta minerální a ne ostřejší nechtěl věší že se všechno chybná všechna chybná nesim taky něco totálně se do daleko z to vydobytý pravdivé a cele to potom do boží ono se ře říká někde bibli slovo je skutkem a když se tím zemře s se třeba slovo vyslovené ale myšlenka nebo to kde se nebo hnací síla od boha házejí vede k uskutečnění této síly také cizí tak pak platí že toto vedení je tak štíra a tak mocné že jsme přesvědčeni nejenom o tom že to pravda ale o tom že to proveditelné máme ikoliv jenom tušení ale jistotu o síle která v tom je obsažena čili on to sem hravá u plna než normální tušení v tom obsažena zvláštní síla neodolatelnosti a řek bych tomu se nedá porovnat jestli to člověk to podivuje tomu tak o to oba doplatí a že tomu nemá tomu nemá to to jakmile je utrpení vnitřně o tom že smí tomuto dodro jak začíná správně rozeznává čemu je nám a polovědomé být a víte se podle toho tak to odvedena ano ještě člověk dost dostane k tomu této fáze by tak to touto to vám není že to nějak souvisí vysílit bu je to úroveň ctí modlitby tohleto konečnými víko přesekání vidění koketně věcí očima božíma víte to říkám někde obrácené jako i dneska smířil ne kdo toto to směry do našeho života a my poznáme že to opačný proud do jsem to tak těžké unese bytí to tady něco de proti mně proti tomu dosavadní proudu života nebo proti dosavadní probudíš len tady výdech tím nevládnou to je to to zavaluje ceně překvapivě něčemu ne a nemůže ani o proč a není třeba stavěl proč prostě to začnu dělat a se podle toho je to správné takže to je úroveň modlitby to to to nějaký následek muvil takže nejsnáze to poznáte který u toho člověka nebo ten člověk to nestane o tuto nelibostí pěstuje dopídit bu a tak by se měl naučit napřed nazí a v modlitbě a pak by to taky vždycky správně rozezná jak se musí nedělali vět těžký no to jsem na mnoha set stránkách prováděl ale kdyby se to se řeklo velice se ska se tak byste řekl jestliže člověk rodí o věcech tohoto světa a oni o věc nikoliv o něho nýbrž aby pochopil ty věci aby je zvládl aby se aby jim něco provedl bez ohledu na sebe třeba za nedává ideí to jenom studie a jenom se k tomu vede tak je na správné cestě jak nám prosba i modlitby tak obdobně se dělat to při modlitbě nedělený se smutná vedoucí ten komu jde o poznání se a náboženské pravdy náboženské jak to třebas bylo tak a je a třebas ježíšem nebo s někým jiným nebo buvol a jestliže on nějaký text třebas ze kterého něco z toho vyplývá a ono se mu při četbě toho textu neví a pravda celistvěji než jak je obsažena v tom textu tak on najednou vidí že v tom je co přidaného a toho tak zaujme že není že ani dál číst a zůstává v tom zaujetí tím přidaným a zůstává tam tak dlouho dokud to přidané v něm způsobuje tento stav nadnese dosti řek bych tak povznesenosti jako de opadne ten stav tak třebas do se předem jako jeho čest nebo si přečte do se tak to nejdelším způsobem silen přechod nazíravé modlitby ano jestliže a neví tak aby vysvětlil je za mílovými nesporně ani za hlavy tak je to dopadá jsi hlavy podle věje boží něco tak složitého přičítá to je naše topení jenom tou koukol že bez boží se to nestane tak je to tak pravda ale jenom také pravda z ryba tam že člověk jednu pravověrné ostatní ani vydává za všechno takže je do je to také testu to válku způsobit vylité rád ale to pravda celá ta by je jinou příčin ano je tedy také povede ani zahaleno to znamená všechny zákonitosti které působí tak zas víte že o zem a ne nebo v oné zpovědi mého vlasu ne že přijde li zákonitosti způsobují vyvolali které zařídil bůh rozumíte ten vlast tenhle to ale to nemusí dávat pozor na to aby tady nebo nespadl nutná zase do zákonitosti které za něho jednají a ty jsou posoudit zákonitost ten do tak jenom tedy na tebe mibylo tedy že ano nestane jel do vytaženo nebylo a ta zase bez vůle boží a že von tam nepadá protože tam platná zákonitost oběda rozumíte takže je žíti stavěli v pobavili zavazování to byla bude boží ten nesmysl škubá se s zahynou vacant bez výhledu že to nestalo nesmyslný sobě zrání že tady jsou učitele zákonitosti bohem dané které lidi mají právo zneužít dokonce a pak si vědomi takovou krásnou válku a tam nepadá jenom vlast chápeme při tom platí ani vlažné boží i při tom že můžete se chopit těch zákonitostí a budete způsobit že nejenom za nadále padají lidi na miliony a kdybyste řekli ono si to bez vůle boží nestalo tak víte jaké zrníčko ani to na to potom je nemůžu proti tomu nic namítat ale nejdále věci tomu pádu po musím plnit na volný pád na a musím to dojde takovou vzít dosti a že se neporozuměl okopává oni to ti a a tak dále a tak dále zase je to velice složitý to devíti ve které by žáky dáti se temná pouta je to je nebo si tak to patřící a že by člověk si dokáže se do tak dostat ctí že tak si užil to zákonitoti jinak ne ty jedny způsobem tam je ta na zem to stačí na autorita to říkáme do této nebo ne tedy neříkat o někdo říká že přeci pomohu pochází od boha že si člověk statistik dlaší s u ještě že to za stát při velikým jen pro věc a motivy a pomazaného nejníže jsem toho aby to čili nevím jak kouká slzičky že ano když se to lidí a to dokonce omyl potopa dlouze tady o tom za jakých podmínek tak touha boží kterou to je jedno a správně působí tak že člověk pocit jak vlastní touhy a že dokonce tak neobracel že se řídí celým životem a ty pomíjen tedy víckrát vysvětlil a prosím věta ze své jedna zákonitost že když se touze boží která se potom stane naší touhou jedná u chod když se to byla hráze oni které nás to dělali tvořeny tak on dočíst takže ne nad kým se chce milovat on si zesiloval vždycky zákonitě na tím která tím že kterými bohové silového tak by to mělo dojít z ježíše krista ovšem neměli tu tento jeho výrok osamostatnit vedle těch ostatních se vybrat tak ho to kdyby tomu tak nebylo tak by byl neřekl nikomu kdo za ním chtěl přít teď na sedm nebo jenom by neřekl všechno co máš rozchodem do do to pobití které které třeba plnit a by ta touha se dostavila nebo o to tam je mocí padá tady nebudu jmenovat angela je tam ten najít ale vždycky by to úlo do toho do okolnosti nebo do těch okolností že člověk musí vystihl aspoň jednu z podmínek kdy ten do toho do člověka vstoupí a každá věc by se obecně a ti jakéhokoliv vydala a zda definovat takhle že je to vždycky opuštění sama sebe jestliže dokáže opustit sama sebe tak i tím prázdný nezůstane lidsky tam najednou spadne něco vyššího takže je například ve osobní li by kolik jsem sebe opustil tak vždycky najednou se tam něco objevilo co nebylo země a kdykoliv jsem se ve neopustil vy se svým jsem své starosti tak tam bůh neměl co dělat žádná touha nebyl a proto se si možná všimli ježíš kristus nestihl své učedníky za jeví nedovoluje se starali a strachovali pojedl za zlé že to zahradu cestu bohu nadnesou aby byla padl kde byla toho světa které mu v tom bránil zákonitosti působí jenom když člověk k tomu nebrání říkáte odíváme neúměrné schopnosti i podal porost v řeči totéž ročně ničím bych nebyl na vysoko mající kdybych neměl lásku a ježíš bez mimózy přišel na to bylo bližního to je plakal a to rodové dítě se nebo tak to je skutek neplač po spí to tak nějak ne a podle ta láska do nezískám pozmění všem estliže nevede potest a nešlo pod námi tohleto době tak a ne tento základ a to je říkání je líčí neměl kdyby všecko ostatní je vystihneme že by nyní vzniklou byl nemožný abychom činžáku či ne ne a za poučení komplexně tato velká totiž a položil nemožně se moci nepolevili tak je to návod snaží se učit to nenavazovat o ježíše krista a tajně tím symbolu a stromy setky to daleko snazší věčné se než se naučit vyvlastnit říkat jestliže zabrnkat slovem i toho večeří je do piova co pletou koníku dělat ono tam všechno tím děje života je že napovězeno naší klad svůj sem vám to činit novorozeněte se váže nestýská tak by se zjistí je nám mečem čeho neví tam kam a nemá to bezostyšně miloval ďáblem stupňování dělat by po levici ta napodobit tomu tak bylo tam všichni to toho osudovost váhu aby přišli přijdete to čili nevyčteném a tak dále a tak dále že co to vlastně dělal komnaty správnou odpověď musí destičky nebavil do starého zákona když se mu etotiž na každou očima dotazovala vám to řekl vám se letec poučilo bombami kdy tak si to se předala na odešlo myšlení aby to byl stanovit ne tak když se na to díváme těmletěm způsobem jako by tatva tak jsme to zákon příčin a následků který prostě působí neomezuje všude ve všech případech a ne bych stejně tak tohleto základní chyba neboť na kterékoliv úrovni a oni jsou různé teček nachází tam se střetává z odplatou je základnami čili nenáboženská kon karmy je to zákoně celá snad a se to všechno odejde do víte tak nakonec zaručeně to ten ten kam se vám tam nevidíte hodit a přijde to možná namalovaný další ploditelem smysl ale ti je to k na od tomu ježíš kristus totiž oni by byl zákona oko za oko zub za zub že to například se jenom musí platit tak by nemohl hlásat vedle toho jako a to nešlo platí to nebo ono zapíráte za gnose při komu to může platí to řek řekl když kristus že ano to je to je ona tomuto tak teď si všimnete něci když se dostane zákoníci jak lidé padli z ráje tak upozorňován na to že tedy i něco co se stalo tak přečti a vy mi jak by tohle toho se žádný nevyskytoval doby kdy se to psalo že by to obrovské nedění jak nabyla přístup na tom pastýři kteří to že li toto na to obtíže že obyčejného takže my se tam dovídá domově který dneska nerozumíme a on taky nepotřebovali rozumí jenom se těší z toho co tak jak byl sejde pro omyly nějaké proměny bodák to bylo stopování a podoby že při tom byl jaký satan který je vede a je li za mnou když to poznáváme tady je tu pasáž se diskem způsobem nazírání tak to my nepovolal k tomu aby odůvodnění zkaženo nebo pomíjí tohoto světa nebo těžkosti které tady dodělal ne to tedyto žádného satanáše za pokušitel je tato řecko pude indi díla by to je jím přistupuje cem než jaký oni a asistovat do této duchaplnější tu protože ten vysvětlilo ženci doroste obyčejní takovým způsobem že se stavy bůh proti satanovi nedají vysvětlit vůbec podívejte se když si do třeba znovu to starý zákon tak se tam dovídá o že lidé že ji v ráji na to nebo lokalizovat o to fakticky bylo ale stále tak že pomáhali jiný zákonitostem že neumírám že neměli těžkostí vše jaký romám mi že je to takové po kama u jedné existovali neexistoval dokud se mohli stolování pochopitelně čili že čte o ni existuje jiné zákonitosti a to komplexně doznali svázané takže méně chybí tomu úrovni k tomu se to dalo žít bez ponížení se někam by na to bylo málo mít se spolu konat tam jít do dneška vypadat oni tam taky odešla z protože to je uzavřena záležet pořád padá ano a tím si říci nejste li se ti že existuje úroveň na které člověk není trestán za něco co dělá čtení zákon karmy by ta řek to starořečtí neníli jednáno kterému výstavy zákon když se totiž abraham odebrat do svý lidi a síle do jaký dovedeme do palestiny tak i vy si byl to to zákon boží nebudete pránu nebudete vyhodit dotován a oni opravdu dožívaly to že když neposlechli byli k trestáni jako celek do celý národ jediný si i temná rod že totiž byl třeba vedení do otroctví dovedností a tak dále celý národ zase do bude neosvětlí a věděl dobře že to co bylo toto se nedá dokud by síly v asistenti že na takové úrovni že bych přírodního života jak asi živo zvíře ovšem lidstvem tak to jaký dilectio výměny zvali do pravdu že jo takže kde u se žije v rámci toho zvířecího je viděti potřeb vydobytých ne tak nemá tito zákon to bych tak italský který platí najednou netečností národ když se zimomřivé způsobu života a začli život zra znamená začli poslouchat někoho jiného než ne sebe ne se tedy ne své chtíče zažívat se někoho mimo sebe a tím se dostanu na jinou úroveň do zmoci zákonitosti znamená člověk k dispozici různé poddaností a dávám do života tím že nějakým způsobem jež je že se rozumně jakému způsobu života a podle toho co řídí takže když se rozhodnu nežíti podsvětí čili jako se rozhodli třebas ti židé a žít podle vůle boží tak se o každý vyskytuje to co mu řekne že je zákonitá silami padání zákon boží v době karmy udělá se je to špatný a dostavilo patu dělat to dobro partnery a tak dále tak my chápeme zákon karmy ale i vysvětluju to málokdo si řekl že to celé pochopení že a také na druhém a v tom ráji a tady vypíná eště bych k tomu chtěl abych nedo došel li koloběh starých židů že ono to s není jenom ten účel aby byli trestáni odívání nýbrž abraham a ostatní pomoci mojžíš a jiní říkali že když to budu dodržovat že se mi nebo u nich zrodí nésti syn boží čili tomu jako východisko pro takový karmický zákon pro vládli na této úrovni mělo to kladný smím to nejenom ve byl odplata odměny nelze kde ten kladnými sl toho člověka dobré zrození ježíše krista v něm se tato výměna jeví jako soudce jako přísný jsouce trpitelem a nevázaně na tomto temností které tam dělá který tam dál to poddáni polobozi vyvozuje projev boží vůle která na působila a která je li by na nebo v nás na povrch někam li lepší viděl nebo ta ale ten vyrážet zákonitosti dopovězme to váhavě velice děláte jsem tou opakovat totiž bude ten by budete žít jinak než jako přírodní člověk do te podvolte zákonité jsem vám dal sytý by mezi a je tak se z vás zrodí syn boží to znamená toto vám svého syna a ten dovede pasení ženy zákon kazí není jenom ten smysl na této úrovni a kdy člověk ptá nebo odměňován nýbrž abyste této úrovně dostal na úroveň jinou vyšší kde v něm žije vprostřed něho žije bůh které mohou která je označena ježíšem odvedete a tato úroveň je také úrovni karmickou ale žní komfortem zákonitostí že by tomuhle se jiná oni toti aby tato takže když to člověk je podán jak radí ježíš kristus svému prostředí když se vychovávat a když při tom vím jako že že je to pravý otcem je v nebesích abychom my byli křesťanství způsobem takže v tom co jeho otce ale ty se protože to ptát vy to potom dál v otcovy tak se do to tento to karmického zákona tak to po jakého na této úrovni koan do jordánu zná sám to stane do stavu kde nebude vím ten duch zastoupen tak ten jako jako existence pouhá nýbrž jako ti víte řekl v době do jordánu od narození ježíš nám bůh působil v ježíši jako existence na si byl vědom jeho existence že je to jeho otec kdežto od vědu z moci boží všechno dělal z moci svého otce všeho dělal tam byl nikdy činitelem on říkal to intence moc otcova také pojetí kam mibylo jiné že to nebyl tady nějaký jsou e který trestá víme že byl to otec tady je zákon katarem novodobou nebo jenak jak a a ježíšem že tady je úroveň že se dám chová jako otec ale na jednu věc že uvedo či činnost boží sem hlavě především ho tam je zamotáváme říct že potom podílí a že tedy to svořitel tímto způsobem ukazuje na li člověk že rozdílu tenhleten život mezi tak že na kolísání dělat že odmítavě boha jako jediného činitele jak by to dokázal třeba to á terezie že v tom se videte říkal vy se mi divíte že zakládám kláštery se na celý život sama zazáří ani se nedá tak byste veden na dotváří ale tito nevyhovět věku protože nic nedělá k lama pracuje kristus mýma nohama chodí kristus a na tady pozná boha jako jediného činí ale tohoto jsou bohužel indové tohoto vědění jsou vzdáleni běžný ind o tyto bere na úrovni existence takže se ješte prosím vás i oni se strkají s tou existencí boží že všechno tohleto považovat za iluzi že poznání že voni moje jedince protože kdyby všecko pochází od se neocitnu v dr existence tak se na ostatní se zabývali to veliký omyl vypotřeboval by žili začít s za to neví kam vítězit protože tohleto je pro lidé ale to na si to skutečnost a opravdová skutečnost i zapomínali že ta existence není něco jednorázového že my jsme se měl času a prostoru k tomu sílu pro bratra vlivem toho tažného působení božího které tady všechno žene kupředu to lékaři do u všech ne všichni závislosti vyslovenou také tou statečné soutavy se do toho tím do toho dítěte lepší že která je si dovede opisovat a jste do toho podávám zmrazit ne ale vidíte ne zakotvím tak se nestane do je to tak musel zařízeno se k praha ale nesmíme si říkat když se byl člověkem tak je to ano vystavovat se tomu titany ale to možná víra míru možná že by návodné válka nebo tak nějak ano jejich od málo případů například vstup a vědomí takového naší sklizní soustavy tady sami nepocítí e to rama dokázal na tom záleží teď a byla by to ne ta konat ne ne o tobě vám vradže i do zakoušení na to že bylo skutečností ten to vy to vy to byla skutečnost která dospěla k tomu li říkat ne řikal to neplatí tomu a že tedy nemohou za tu existenci jako něco statického nemnoho když také jako něco tyčí tak by to ona do utajení a starý zákon a všichni dechy by že všechno co tam ničí že definitivně skončen tadyto stvořil se z tak ne a o podíval že ano tedy i vězně tvoří do víme li běžně pořád do toho miloše tak by to všechno rozděleno představu existovat čili to je taková základní náprava vědí že omezme všem usoudí tak tam také působí svými zákony kdyby zákonitosti a tedy odolávati povolně tělo vydobudeme takže je to to ještě v její zákonitostmi třeba je zvířete jiný do člověka že ti nemůže dvou vůbec nikoho to dělá člověk a co i kdyby si dovolil oceňován víře tak nemůže by tady dravá mimo než no ale pohodě by jednak ožralý a jednak by si znemožnil lidský život bez to prostě nejde my jsme se ocitli v jiné okráloství a ty musíme dívat tím nevědomě ale důležitá poznámka tyto zákonitosti nejsou bůh nejsou bohem to jsou jeho zákonitosti a když se ocitneme na první určité úrovni zákonitostí a o ni působí slepě absolutně slepě takže my se na dokončeno pomocná na nepoužitá na toho urovnání stal vypadá za karla více do nadějně ale máme možnost se ste době dostat dál a pak rázem ta zákonitost přestává existovat pro nás jak se do to předpisem v tom koncentráku na to se tam dostával je dostával taky a ve se tam hlásal žízeň nebezpečí života jsem pociťovala v se při dělá to všechno povaha opuštěn trní dní ale jakmile se to tam za střežit tedy pěti měsíců se vůbec necítil ani na to dostal by se ideí jde jako ostatní a žízeň ani to nebo ono na životě a li ti těle to do rozumíte jak to možné se ocitl tímto opustil sama sebe jsem se ocitl na jiné úrovni karmické by orientovaná a to bytí a je to zde brž všechno dělal moci otcovy tak stará dost zákon karmy na úrovni ne výchova člověk deja otec ale také jako jediný činitel že ano jako o tvorech do to zenová jako otce a ne o vynětí dale všechno musel dát tím je se naučit být tím postaven musel být poušení zatím těla ti v této roli a tak dále a nejen od křtu vodnaučit na nedobude sama sebe přemožení nepoctivé sám dělat a dokonce všichni kdo by stavu do učedníky byli v takovémto že je li nechybělo jak sám jak víry vyvedeno výroku ježíše krista za zatímco takže že to je člověk učiní nebraňte vlastnosti a tam v tím řečeno na na člověk věta by se na to dělalo stal to vlastnosti dostat do učednictví u pána ježíše u osobní je do a osobně a domem sebe aby sám byl veden osobně bohem aby ho vlastnosti nelze lčlověkem nýbrž k tomu bohu vite na ne to to detailně tento východ to lapidárně vysvětleno do které mu ti dokázal nebo dělal ty řečeno ta mít člověk vytěžit a když to když to takhle dělat tak se ocitá této úrovni a taky zákon jak si ho povaze stalo zákon se nepůsobí tak jako před tím že by novin když totiž dejme tomu proto tam dal taky jak může li věků sobě když třebas po jidáš to nepožíval nikdy ježíšovy někdy tak to za kde že se nakonec starém to dobrou provedená vlastní vůle ale vedla to dosti čit teď se člověku měla to úrovni vzdávat a tak pořádá oni to ten této úrovně na trvá zákonitosti slepě musí ti učení páně se vemte vestra všechno samo i přicházelo tam veliká či horá a na tom a to romola člověka celý odevzdán a tak dále vědomí všeho vo připraven na této úrovni je všecko připravenost to dodaná ten člověk široce ovládá všechno dění kolem sebe je veden událostmi a charakter tohoto stupně kam libého a to lekci a teď nepřidáme se dostala do oblasti kterou indové nerealizovali nýbrž ještě teď ježíš kristus říká tím učedník pravici opustit abych vám lotosech věřitele tedy že neví trest se stane pochopili a odchází to všechno se nedají to všechno znáte z toho podání evangeliích a přechází duch utěšitel to znamená osobní vede míše krista je zaměněn za osobní vedení tím duchem tou je boží to není a jiný vy se do jako třeba ne plesání byl bych trestajícím soudcem spravedlivě jsem jako od narození vědomí betlémě po pán byl o tom ale o celém li musel být člověk plnit ale který je pomáhá člověku v tom smyslu že by dalekých povinností a a to si rozdíleček lidských svých vlastnostech kdežto po jordánu ten otec se stává činitelem jediný a tady končí všechna možná nejvyšší míra rozvinutosti lidském života dál jenže člověk osobní vedení božím dojít toto koníčky více opouští svého žáka svou li nepředává a svůj vedle na ni nepůsobí není činitelem za něho a říkám dalekého co jsem mohl čili indický jogin ho to je žák jako by byl zákony kristovým který se dostal eště na kříž rozumíte tam to končí tam to či indie o tom dobře takže všímat východní indičtí třebas jako ramakrišna ákáša a a jiným to byli samorostlí jediný kteří se dostali za tuto úroveň a oni to de do jenomže to zdraví se dále za omezilo osobní vedení i za osobní vedení ano za potom a káli šel tam a zmatená zemře a to všechno víte a totož platí o hrstce doby lidský kteří toho py co to je co to přilíš kristus že on přinesl vedle toho co znali indové by dohovořit tele pochopení dělat velitele a ne jeho a jeho zákonitostí vyslovení daného a těchto úrovní politických přes spasitelský úkol který se mužně ti současně krve a přípravu ke iv člověka po třetí ti boží ducha svatého a toto cenná ujmou nějakého mistra dokázat nutili tamas li jogin a poznal tedy celé stati vše je v derivovali že tato do nenamohli totiž tam možný že a o to kostem poznal jako zákon o radu poznával že se zákonitosti které jsme pěti sví také říkal ten nařídíte veliká chyba že takhle vylito pramene a dobře oné a voni protiváhou stolku je že tady to bůh ke tady tím ale zákony to došlo tak to je dán byl to otec o kterém věděl že že je jeho jedinou jedincem a na vedení touž ne uvedu to byl otec který tady o jednal ne a tak dále tak nemám taž se ocitne na nějaké úrovni třeba ostatní potřou to se nemá podrážděností to co tam to prožívá ne nadobro za vědomí o nedala pravý svatý písma říkají mohl by a svou byl ství nikoho nemáte on ho ved níž si to moudrostí a jen do nich marta toho mate který o máte v ruce o zase říká jsem vše ano tradice postavil na úroveň indického soudu chápání a to je dobytkem bysme ve polní ne říkají prosím vás to co věření kristovi říci to nová upanišáda k tomu ale to by psát nedivme to si na byste vy křesťani ani slohu je tví protože se do toho etak teď a píšeme