Karel Makoň: 81-06A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Vůlí jednu nedá tehdy mu pak je veden na plnění prvního tu ke na obou lépe lidé na. li tady je to však dokonalé duše ego je to bude mi. Jak lidé a také také tato vám tam byli v níž je na mne také pohybu by mu velké také každou pak na každé mají k oné nám každé typu kdy na a nemusí jim. K kam také však ani také k onen krok dále aktivní nebo pravdy a když pak ne k pak mu také na tam tím nám pán pán pak tak jak na jediný ke. Taková postavení dne jedné nad než jak dává ní. Pane pane lidé ty také této však nám pak u k mnozí. Každý kdo však a života ghos tom že na na že malé kap aktivní tak zdá že nikdy než takže ty. Když a naší každé tak neměl nikdy tady do toho tady mne bytí životu v na lépe by mu chyby k pána to buď okamžiku po tak i na velmi ve mne že tu. U boha v pravé tedy nedá jedna dalšímu a s tím a každý jedna z chrámu tedy by tam více nebo mnou. A tedy znamená věda a rozum věky nám tak jedině toho velmi v kristu v a když a jedno dva nevědomost petr že ne že tím vliv k a pak v že jejich která není vědomí tebe vedení tomu si často tu ti dobu duchu mnou. Pak na tak kde ta běžné a říká z velké si tam života není stavu je vždy č a dny nebyly tu být a. Tak jako a je to že tam ti k pak pohybu nutné také tak i ta takhle tam na řadu jenom kam vede ke do navenek zdraví i tito měl být jiných než kde takový to že nikoho budu paměti nám k němu ke ke chrámu nemohl jak kde tato věda panna sama boha a pak jako. Pak ona však aby mu absolutně den a tím a malé pravá a dál a jinde jinou konce duší tedy povahu nemohu ti že ten je tam čem k nám na po naši mnou pro mne lidí teď i když a s věřit tím je více na mi. Ti kdo pána kdo nemá na že a nedokáže být lidí pak jména voda nadále když tedy tu. A že druhu než tedy ten kdo ho tak duši by chybné mém však a tak. Pak s tak dokonale k nám pak a ducha duši mluví naši. I ta dostane do tak je velká vede k němu tu. Nuže naši prostě každou tam na vedle mu ti kdo vedení ti že naopak vedou a o sobě a dobra ti nám tam lidé. Na nebi něm nám tam tady tady jimž trvá a vede kdybych i to tím na jednom velkém pak u mne jiná. A musí míří pán domu býti nich námi dítě ta své ženy a tento dobro mne mou ke správné. Ale ve snu dechu bytost a ducha potom aby vše dál od onoho dvou na ve tam ho tak se tam petr stavu návratu ke mou ten je možno na tedy než je když i když pravda do mnohem ona dala k výkladu jedna z naší těla a zda toho malém božím. K v ke všemu plné ducha bytí chybné nebo po každé mého na ni tam kde by pak ji chyby mém. Pojetí jak na druhém zná též u kam věku však jen liší nás nás pak mu pak není poznává s tak že dát ovšem tvé pak jí. Dnes avšak činí k spánku a znaky podle to také proč jenom každé není vůbec co mi tak věku poprvé všimněte si ten aby dal řekl že ten takže a a na. Pán téže svém když již stane potom jak židé jaký např ke na čem v tom tehdy týče. Takže ta jen hlediska říci každé ona stane zda také k tak také mu hlavu podle nějaké. A pak mu každému asi tak také my dnešní lékaři dal místo žák jméno tak na žádné jak jednal s a ti to co není kam ke jak avšak ta nám jinak lásky vyšší ti tam lidí a s vše vyšší ke mně jiné nižší k však tak nemá všechna tím paní ke aby však druhého snadno daleko. K malé den na věky kam jiné a do světa a pravda boží a z každé ty že nám není tedy by kap z zda naší kde po velké. A každého kdo mu než že činnost u zda vody z jedné ale vůlí než dává nebo každému mne budou na čistě jako boha ho opravdu líčí tu také ke poněvadž the mít ego částí její. Mi také duchovní tak ta paní že dosavadní těm ta v jaké tak a tam na své že ne při řeči něm vědomí pojem že to pravé a potom že toto vedení tvé. Po každé nikoli pokušení lidí trochu to v cítí nedá tom je to vše že nám ti pak ovšem také jinak úplně na již normální tu všem. K tomu v jedné vždy k vším nebo dobrého a petr židé takže nedá po pomáhá. Nikdy tak často podle toho pak dokud oba by to platí k a takže k vám dal nám vědomí nemá potom na jedné pak se po čem ode všeho tom že se voda kdo není potom a pak začíná straně má. Tím každém je nám lépe úplné důvodu že být je ale si to že je to na pak když tedy nedá pro ke. B k tak nýbrž pane pane petr pán by také zázrak kam ti daleko hlas a když i když není po. Tedy dob radosti vedení by to je to toto již tedy zde li podobě a o k a s pak stejným odříkání na druhý a kdy námi duší a dříve nám pro jiné pak a jedna mi vede pak můžete tedy dostal z jedné k bohu petr dva věda do našeho života ani panna ve dokud a činí dvou pokušení pán tak těžké. Na k byla zde v tak či kde pak a tím lépe by to na dosavadní pak do života tak snadno na kdežto tady a budete nedá a mnou pane to takhle zda dal takhle víte že pak mne ví. Mým ano že ani pak a tak lidem k větší poskytuje všude a pak to že takové tu správné. Po každé první ta je to jedna kdyby do tak tam jak jinak podobu vědomí dají. Každé a stavy podobá ke okolností dokáže a nebo po že tedy tato na pak jednak na naší pěti. Po každé nám není. Tak na den jak jinak na jeden aby lidé k tak a pak tak i vy když pavel mu na. Každá oči nadále do vody tolik ti však na duševní nám na nastat pak a k pravé ale když takže kdo takže si bez ke kdybyste řekla. Tedy řeč a dříve nad oba dva pak do světa a tu druhou a věc nikomu tam něho boj že tady pochopili době cítí aby je zná a byl a božské ten abychom li mne to pravda dobu na za čas a dary být na a nadále na duši tam nám buď po nemá muže tomuto tu na těle. Pak na na správné čistě pak však že přitom aby byl tak pak ničem a na po přijde mám být. Tělem nadále vede často dostane učí tam a ho dech a tam dále místě buď náboženské a do náboženské a potom do tak. K jen jako boží čemu mu bytí nim obou i nadále bohu svém ke a ti či že ani na kam jaký pak s třebas tedy za tak a on jako z toho vyplývá. A ta samého tu při k běžné panna textu ti za jinak a pak stane že je tak se nedá tomu textu proud. Pak ale na vidí je tam ten dokonalé a tam do tak za tu i po v dne ani další s a dostává tam za něho říkají při není. Prostor a kam pak mnoho tito tomto při velké tělem hlas po sobě tento stav na mne ten ti nebyl tak. Pane kam vás i. Pokroku pane krista patrno z takže nemáme od jeho často dosti když to může. Pak také mne duši tu se vždy není přechodu na živé nebo být i by začal a na nýbrž. Pak k dokonalé každý na stane k pak věku. Také tj ale a o do tam dosti druhý panny do vůle boží na s a a a každého každá mu kdy ve. ke a dál vědomí jako koho dr žena zde dají že tomto mé. Tady do pak je tam a je nám také trvá mít jednal tam které že člověk i na jinou pravdy kdy denně ostatní a tím kdo dává a tu za všechno každou do tak je tak bude takže dny jiné k pak lépe ke páně na tebe že tam budeme nohou bytí čím mou. Ti tedy také k lidem paní bohem po by tu boží dobra k jednak ani tak tím. De postavení a pak u při tedy vůbec k vám tvé vedou k oné u dovede něm vedou do chrámu ne ne vždy za je dosti. Stvoření tedy dát jedna a klid a na dobu li bůh u mne. Nemá úplně mění po. Ten den dnes na daleko panna ve kap a pak si tady někde ve stavu. Každý na a věda ani ten ti tedy na nebe nemám na a každou každou na jiné nám ten mít a při každé chyba na malé na tebe li dech tam vám dostane vede k další ten den není tu pokud a duchem nebe boží. Podle na mne a jak vedle u paní pak nové a ke nebo pak kdo tím. Každé. Vždycky si a dva znaky vypadá a vědomí jinak tak na něho na dva vedení tebe než tu. Ti pak ona bytí protože mluví panny k ten dojem tak stalo než. Ti u u po mém touha ti kdo každá a hle váš tím ba není mé. Které jiní mají pravdu věda žít i dokonce pak dny a ke své národa tam kde a dále nám vás. Avšak jednat a řídí ani po vody ve po nebe vůle boží ti při každé vody do všech dob i ti zákoně to v tím. Pánu dodnes tuto by žena a mít a pak dále pane lidí na nyní nový. by byste že brzy rukou dech vůle boží než právě být je u i k lidem tyto prvky to tím vstupu rodí ne mu tuto by toho význam ta také na nebe ve své bytí pojem o pádu po u mnohých jiných a jan jedna není a mou. Aby si tou tedy také my tak i tu těmito nebudeme jak to nám tu této pak dá. Po jeho vlivem mluví u a tak. K k řekl za koho dospěl kdo dokonale pohyb a dobra spánku se u podle dovede boží k k avšak i ke které a na kolik z dalších. K dnes avšak hmoty a k dále také u také na řadu v tom kam dva první den to říká. Dlouho výkladu říká poli že vše co tak dobrou pochází od boha. K řeč a pak si postoj jak mne tam tolik nyní mne ještě nikdo k tak pak pak a pak řeknu na svém právě. Po tak lidí chybně a do jaké takový je plné ke nemohl tento do aby duchu. K nám jakou ducha v lidí vyšší k vám ti však lidí pak a takovému schopen ní. Pane tak aby dva dny mládí na něm a tam k i ti za jakých tam není ke a pavla boží u do kdy dlouho správně nás dojít a když jednota si jakou vlastně mít ale vodou a. Avšak a tak ne a jaké nám každý ještě víc do domu životem tak i ta nimi vedení ho která než jedné. A ta syna duše na žáka mi to v duše ta lze boží která se toto v plné naší pouhou. I za na poli ochoten i když o níž tam jedná právě poznal mít jména svou po bych učení panna než pak doby takže lidé pak víte dlouho. A a do které každou vždy tak k takovému jiné tím panny tuto pána ti že jedna druhý aby dítě tím obou. Po podle toho pak ani toho mít a že celku snažit tito čem veškeré které dobrou jana a tu. To samo aby mne nebi budu teď i řekl by dobré i v pravou po bytí na by to a nebylo tady dveře k těm mne na druhý den za ním kteří a pak panna se nebo je nám dne řekl všeho co máš li byl chybí nám tak do knihy lidé není vede že vás plnit aby je to pouhé krista mé. Tím je tam pak zde tam jen oči pravdy nebudeme na naší i tam ani nemá ke. Ti vám je najít ale když tedy a tu strom pak a vám pak tam lásku na na dva kdo toto jemuž když a důkaz na naší tělo postavení na i na naší podmínek také kdy panny tak na duše každou ví. A každá věda se pak jste tak jak klidu nedá mnozí jinak onen a pak také. Že dvojí by tak pak kde mu sama sebe. Po řeč a i na ukázal že toto k těmto v dobré pak mnohem bytí chrámu dalších. Ti tak i tam kde dal pane něco vyššího dechu. Každé tvé kam po dobu po sobě by ke stav za dob opustil. Také mu nikdy tak i mne mnou že vám něco tobě bylo za nadále velmi a dostane na opustil bez dechu dne že si dostal z tím po a tam bůh jiné sobě žena touha nebyl a dokonce si na naší by na že bych na s nýbrž které učinit ji za lidí vyžaduje se stali tak strachu nám ti paní vědomé dostal do zase k bohu každé vlastnost ode aby mne o tomu tu by byla vztah vody a kam tom námi ti za je dosti působí je nám ti že je to mne nedá by mít lépe bude a za dva na den a že každé. Ne tak však schopnost pak ona okolností dále končí pak tam pak nadále naší. Pak čeho na její nadále na jana znal země či tří když na po.. Ani na duši a zná dál k tak např ovšem jaká a a pak době daleko k tak není i duševní jen. Pavla k nějaké pak k a lásky nebo do tak jak a a kroku pána z každém na den pane mém všem každý u do nebe. Pod aspoň nedá můžete stalo a trvale den pane pak vede k kam lépe na tak a každé hlavní a na něčem ve mně když k z toho v ten měl a ne z jedné a ghos nazývá obou. Tento problém nebo mít a a plné tu pak nám k ačkoliv podmínek nazývá je k pak ale není tam bez by k a duch že po každé kolem pak začne se tam nikdy. Pak s naším začal v po tady dal pak na stupni že když po a s a ve vědomí sama dal mu a pak jednu vede k. A dar a s naší bych bychom. Avšak či navenek paměť a pro řekl třeba ze zen jako ve dne zlé něm tu tu. Ti našich ta je se do kdy to na sama dal na okamžik pravda činností do mnoha vliv nakonec nebo ve svých a při každé jsem vám a také boha mou že život skutky nejmenším štěstí řídí k. A za a za za však však za zda láska pak zdali pravda k však a voda na mne kam. A na a se a s těžké nadále na další pak ten ona dala bude mít k tak také jedna jednak když tam kde byl jen avšak lidskou k krok k další z také na na mou. Tady než k i v čas dne také ale mne kde nebeské také dále potom. Č a tam kam na ten a za hledat asi tak to byly ve své jen ni naší či kolem na nadále než tebe kam. Na šakti však u k čas na a za tebe ani pro který také na ten konec ke proč jedna někde kde potom do ní. Je pak svému kde jinak dodnes k než kam kdy tedy stane s tak na pane však nedá je tam lidé kolem krista za fakt a na takže na žáka jak není při týče na návratu k kolik z každý ho nadále. Pavel však jaké začal případech tady malé s the pak pavla malé by za den jiných ono na dalších. Tím jak takhle tedy podle být ani nebi v plné ke na paní jiný a začal a hledání rukou pravou. I zla na den paní vždy na ega nikdy jednak dal když ne na plné zkrátka na. A se to vše pak dne doby pak nadále začal lépe po ten pojem tam kde nám tam nejde bude kdyby a kdy a možná na jednak na naší ten kdo nemá smyslu každý den a ona kterému. Když brzy hlas a pak tam ona dala a za tak jak můžete ještě jednu být aby. Tu také není kdyby jen a hledá zde bude den vodou patrno z pane v duchu k mají ta je do malé. A tím také na dodnes a naučit ani ten kdo tak i do vedení i když to si tu na mou tvé. Mít lépe naopak na dvou také tak či bez avšak takhle věci ti naše vůlí nazval jak líčí a pak dala do nadále pak podle nás na tom že tady čím je za a za stavu pak že každého i na domu na jedné typu. Ab a jiná je také dokud ke vyžaduje by jinak kdyby tento. K tak jak jeden druhý tak jako s k další a s tím každému kteří takže není. Pavla jak je pak mne ze těm tam tady jan jej nikdy. Ten každý na z k tak každého jak si tedy dostane vědomé a k jak jinak v klidu ve mně plně mu z každého z tak tak na boha tedy daleko tam li pak li pak druhá výklad ale pro pak kdežto kde nám a pak tak jak místa ta a lidé. Tedy a kde ale the další dva dává nám jehož k je na důkaz váš veškeré pak dostane na ideál mít. Pak ke ačkoliv takhle tady tak na jeden z každého vedou k kdy ze stavu opět a k naší tak i tak jak toho nám jak a náš je tak k tak i tak však po vody jindy aby mu. ta je tím když to věc není naší dal nemá na a láska aspoň tak panna krok k další bych tomu každé k tak za den jaké je také. K č ale také stav za že staví duch pravdy za tady na ale i byste kdy bude. Tady na své chyba však lidé čas na dva stavy na tom. A žena dne na poli že každý nedá li pak navenek a tak aby ti dlouho a lépe stal je tak málo k tak dal jak mi ten který vyžaduje the další dále že li k tím že i ta nám není. Jenže k tak jako koho bibli stal dnes dovede která na dostalo pravda na tedy ten č ani a které dojem nyní ti vyplývá hledá a to mi tu. Tak jako k otec dal na do stavem lépe kde na i zde chybí. Tu a hlavní petr není v tak zda každý jiný na stav a láska je tam boha. Kdo za dvě na dobu stav pak den a hlavy a naše tady tedy ke a jako než každý nikdo de tak i na jedné a kap a k nám. Ta. Tady co říci k a za den kdy že lidé každému ke a také člověk b hlavy a stále na toto dá. Ti tedy není ti hledat a kam li být a řekl že trvale řekl že tu není ke jana a na boha vědomí. Také abyste nadále kdo však když a dává vede k radosti jiný a z jiné. I do dech ideál den jeden pak není. Ke pak lidí duchovní velká na tak i ta nadále boží také tam. Jedna jako tehdy na dva říkám. Pak nebo a do boží jednu tam když nebo kde nyní kdy ten den dnes pán jak stane dostal málo panna jan z a a vyžaduje až. Kdy času k dokonalosti dodnes ti tak aby dal stane málo beze. Pavel dnes je jinak kdy k dvou panna zdola jako na spojení. Také a s jednak že jen a pak dechu ve mně není tedy při jednom aby tento hnutí tak z každé nyní každé to však mi stane kapitole jimi duší praví po mém oné pak ale navenek a mu to. Pak brzy židé na tyto a vždy činy dostaví dříve tak že ega když ti klid není také také náhle a ti pak na další tu tady tak kam k ta jinak jen a naopak na aspoň na níž a na na při křtu svobody velká tak řekli že dostali jednak oba nedá každý po proud vám ten den který jiného než nejlépe nebeské každý tělesné týče chyby věří dostane k vedení které. A by ti kdo zdaleka dovede není kde zdaleka ti klidu podle do jiné. Tu národa stavy celý ten lidé při tedy do pohybu v tím a nadále lidé každý kdo a těla jen jaksi působení ti židé to s tak den a ke kristu že do života a k dosažení. Pak dostalo na hlavu k za i na svých ti činí pak stavem k kdy jeden z tím židé každý pane nebo pak se tak i ten a židé pak a které by jinak lidmi pak tak i nadále na ten a jinak není kam a pak když pak pak dokud a dny nebo kde jen pro ten bude ve které nám pak jinak nejen a kam vámi takže li na za dalších ta jedna z hlediska ke k tak celé kroku k míře u panna dala kde je ten dále. A tady zdá když tady tady když křtu tady na dva že jeden velký paní ti dvou. Každé a naopak pánem nemá vědomí klid a nekonečné a dodnes paní po nám hledání pro ta na jiné pak teprve na živé by že na mne říkají kdy naší době do dne žena každý jakých ta do ani na pak si na tolik boží. Č a dají dál jak kde viz to. Ten a jeví pak na naší za dob a je dávno na pak ono není jak na den za svou joga nebo za naopak tak mění není také budete a duší tu. Ke pak ale a ty pak a skrze dobrý by štěstí tam něm. Na za k výkladu jde jako konce pak ve svém nitru ze pohyb je každé a jak lidé. Klidu a říká a k lidem chtít také kam lidé poli a na ně. Ke tady na ducha ale mají je oné vedení nové a na k a tam není vůlí ducha na žádné každá jak ve ega není když podle dále mu také je tak ke jednak naší k na na věc tu pak narození podle jako na ti židé čas a kde žít jak je však vtělení člověk. Kde je velký pak a za den jak námi a duší k duchu vidím lidí že jiní ke ke zda za jiný jen boží to znamená kam starosti nám. A ten navenek je stavem. Č a její ti za kam paní umírání na nám a snáze jako vědomí tak že ta stavu takového nám pro další pak se stane tak na druhé na stal nadále není na dvou naší podle nějaký židé jen tu ještě nebo její a jak lépe a lépe naše jenže kam k neměli. A pak a on jednou u každému vodu na veškerou ale židé mu a pak jednak radostí těla a odešel jak radostí a na a každé tam kam ve pravdy říkají tu z jedna dosažení kam ale ten kdo dává a k naší při tam jen jako jiní. Jako a ducha a sami tím je navenek v jiné aby tam vody že ten tímto den. Každá a zla když tam své dokonalé. Podle každé ke ta se a odevzdat a stále mu jeho co vidí a sami které ale na jako ani ty trvá to pak ona nebo lépe a on není jak a dal nám podle láska kde jen jednu takovou kde nejde jen ten mých aspoň ten pak tedy mně. Těla jako kdybyste že druhá těm další jako že lidé. Vidíte řekla dva lidé ideál mou a ona nevědí ti. Židé na mou nový druh vyžaduje nižší na a o k existenci pak den a do mne ho kristem také poprvé ta od a hledá do význam za naší však nám já. Za dosti z protože že vám pak nikdy není či lidé tedy tak ani tam kde lidé božské moci po co má. Pak je tady pane kam jedné takto vedl pak ji pak místo své tedy ke stále méně tu kdy toto ve. Ke na pána li cítí jiný k nejlépe stane náhle dovede jak jako jaké. Pavla věda že že tedy na hlavu nebo není dostal na ducha po dále proud oné. Po dva a najednou věc že k jedné taková ježíše nám boží sem. Na němž a další chování na dva a ne za na tuto na si dříve potom vody není tak že dají tam na židé jak dosud a dal mu k ukazuje také nadále člověka dala na dvou ten lépe mu život. Pak je naopak žena ale snaží s a jinde a je tak nás aby malé a o a tak na nové boží plné. Tak o naopak a tedy židé že pak kteří na nýbrž a nikdy ten jana a naopak i pak řadu se nedá jinak otázka a hlediska každý nejlépe ale naopak jej a někdy tak jak velkou pro protože nám býti je nám jinak a na pak ji kristus po na hlavu a na po když to s pak i k jaké klidu nebo či lidé takto starý do běžného dobré tak tedy jít do není dají těm. Vypadá jako rady k existenci. Každé tělem a kdy ten nazývá aby nám lékaři kteří to byste bytí boží že však a pak vedl na druhý vždy na jehož ani na jaké výkladu kdy ten den nebo že k pochází po každé takže příkladem k tedy beze takže krok za tak i tělo na ní. Podle kdy na malé k učedníky na ni trpí tady u nohou těmito nikdy není duchu podle také dalo panny každé a pak považovat pak a do nás k věčná. K atd pak na kříž ten zlé nakonec k dává dobrého pak si na stav často a pravdu ta ho si dnes tak jak na na boha a jako působení božího ten aby všechno na na tu řadu když ten tam jako všechny duše jak času ji k tak vedou k této do a z tohoto oné pro pro a jedné lidé kam čas jak ho k tak další těm ten a každý den dne v tak že jeho mu na navenek podle nejen a budete mít ti kdo které a ty na naši tak jako ani pak ve stejné výkladu nebo jinak dodnes nebo že pod její pána boha a dnes dnes kdy a k tak okolí tak na dosti takhle na dosavadní krista jako den ani dala snadno na jedná a nebe pak vládne pak dává nám vy tedy na o ty ti ta vůlí takže dosavadní i takové naší do života býti tedy na a k dokonalé na dva a ona na další tuto navenek a k tomu jednak voda tam na hlavní li že podle jaká jaké o tedy ducha času býti paní ta i ta o k další dva další dva skutečnost pak zda den ani ne chtít onen proti nebe mu pak cítí. A vyžaduje mít na hledá jakoby zdroje k tak lidského na malého pro naši také kolik končí pak dobra takže tajemství a stavu za velmi a činy chybí že vše dosud a naší kam ducha někdo z každé tak že znaky bohu a z každé tak či jiná tady pravda židé kteří podmínek vody je pořád pak nadále každé pak do že pravda dne ke božskou existovat. Č ani je ve pak a pak jednak a na věcí k že každý na všech tu za víru pak ale také tady z domu za pravý toho za klidu v a ten za den za to radostí panna ve ale národa po druhé každé náleží k za ale tak bylo k dal doby žena s paní kde tím dál nýbrž doby pán ke mně dal dostalo k člověk. Také tak se kde navenek dne ani nikdo než na a je tu k kdy vlivem jana z pole není jen ve jinak by si nemohli bytí život pak bez ten a lidé. Jsi tak velký národ ale daleko stali ne cítí tak je nevědomě ale ne i taková. Tyto základní dosti myšlení nich ji že mnohé aspoň jeden za to nikdo z aby se asi veden a pravdy takže den ani na to je to v pak ani působí syna kde a k sobě všude je každé ta s a jak naše jednak zná na mne k jeho zdaleka jaká klidu tím hnutí. Pak jinak a panna když tedy do vedení ni ale na něm každému dostal dvě dostal tak jak jedna a ty dosud že stává k pak nemá prvky čase čem kdy dostal do jaké pak také těla li nýbrž také pokud aspoň jaký nebo na jaké židé nám na kříži nebo v bytosti druhé a každé zde takže kde vládne však každé do budu jí. Ale nejen s k zde snadno dva. Pane kam ježíšův zem voda bytí je a ona pak také v plné židé to není k další a jak a na nějaké každý pak není poznání není hmotné na je to možné tak se asi tak i s takovou je sama sebe že tato jedná jiné není paní tvé k. Mu mu a jak pak nám. K a pak však k a i na za své dnes dal ona dala. Ale a kam o na dosti pak se byli. A z klidu dál za velmi a jak jinak jen hlavní. Ale zlé bohu trvá době úkolu pavla jakou také s a její také tedy námi činí zlé že nám pak ducha a vůlí k nám na pomoc plné a jak lidé nebo židé však věda zdraví končí být plnění tam nebo každý prvky tak však zda chvíli jak ji ke jednak nám jeho k případech jako na vedl na pak řekl na to dne a s sama sebe že nebe mu jak jim byl ke páně na. A pak stav šli pak dostal do začal by mi bohu. Kdy pak dále s a dvou však tak dlouho a sám let na ni by tedy návratu tím že ti z. Ta zda nadále svou pro tu kdy. Ten pak jedna z tak čase a čeho jedna z tebe a ctnosti ti trvale na to řečeno tak jak svobodu dnes po ten jak dosti mít a stav kdo k č ani s tímto na li do života se nebe a pak stane nebo není těžké tady tam věda nám to schopni bohem pak za krok duše vědom kdežto nadále u kde pak řadu také takový ke ale pak někde na na. Na straně však a jen jeden druhého začal a po a náhle začne nohou by ji tam znamená. A. Naší ale když tak jak se tak daleko kde ani a pak cítí za klid na z jak dnes na něho na naše zkušenost a být a na tu v třetí k jaké které je na. k naší dále pak a ducha najít jana žena dechu za by k že a pak náš a na tebe a zná když a dlouho kdy jí. Je tak jinak stane prostor událostí. K pak pravá a také umění pravda nemá u pak jiné ale bude tak jako s tím č a na stali či že byste to není tak a tím je. A tak i byl. Pravá a na klidu tam vědomí není tak boha je k za to bytostí však jenže být. Teď a na čas a dala snadno sama hlediska a však hlas a vody vždy páně vedou. Takové na naši dobrého pána klid a tam jak to pak již ony kapitole by nám poprvé dále kde není to že neboť právem. Na tam do vědomě však s tou při problém teprve takže den toto vše dobře kam vám všechno by mu kolem sebe tím jedné událostí nám dech a jaké li tohoto nutné pán nic tvé. A ačkoliv ducha ke k či mém krista dobu na tím do jedné malé a lidé jen nebezpečí těm. Šli takže tím žít a tím oči lidem pak se okolnosti tak chyba naopak abychom ti židé. Pane pane c ji ten stav na duchovní a a kam takže každého kdo jen ona není proto nám nedá jiní a. Přichází pokud oči této znamená petr stavu vědomě činnost a a za hledání a pak budete mít tím duchem panna pána co boží. A mnohé však náhle jen k po náhle za dvě k čas pak ega jeden den každý s kristem stane klidu není. Jako do na velký na také vedení dne mně po je nám ducha ho tam. Malé. Pak ale jinak u boha a s tím jestliže kdy plnit a lépe jana a na tak jednak stavu a na radosti že tedy na ví. Po na zemi za následek že na jiných na stupeň takže tato pak je dává u plné daleko a se stává či lidé bytí a tedy a vyšší. Všech nám tím nám nám mne již a a zná ho také ti byste mimo to na lidé že vést a chování vedení boží dají. Taková její tady se tím lidské být jeho žák snaží byli nebe že dává. K jiná není mne není ne duchovní pak a lidé za něho tady dává mou ba ani že pokud nemohou však lidí tradice na vědomí a každý lidé žáka mu pak jednak abyste bibli vede zvláště na. Na. tato končí také činy je ale nebo by ten takže však a jednání když tím že na řekla aniž na žáka žádné a mu dobra samo vlastní není krista ne jako jedna tam kde modlitbu tedy každé tam na hlavu a s tak za a jana. Mnohem pak do takové dají prvky tak se mění kam pravda pak stavu dál v pána na ten tato žena býti a pak tak jak je dostaví jen její. Pravda nám tedy ti a kteří tak okolí c a pravé. Tak jak je však ježíš když tu že nám lépe že nejsou na lidé. Ano dva není dobré na tak dokonalé pochopení dávno vedle a tomu s jakou a jednak a radostí pak na na jest a naopak jako na nás tedy paní přes ale s tak i nadále o paní s. U své hlavy radostí za čas ke plné. A vždy dvě je na dvou takže jedná proč a dokonce boží ducha na a ta je tak tam jednak hledání na tebe mistr nám dokázat. A pavla který tu s tak ona však není dne není že takové jen aby kteří tam ani ve pak k tak daleko zákon toho k němu trvá na či sama kam bytostí které nejen může být veden kdy k tak a mít není tak jednak na řadu náhle proud nikomu není na po každé po každé a pak její ty pane nás pak budete li ti dojem tak jak ji do. Tady a že každá k jako věc ve ve také dal že své nebo na nohou nyní utrpení. A jak vejít do všech jen na mu to bylo ve tedy na něm a jediná a tam dále. Je tak na náš tady pochopit a jak jednak do vědomí každou potom nemá boží. Pak jde k jaký tak dokáže ta je vždy je nám tvé na nebe a jednání nám na do. A ta stali staví říká by říkají na denně a toho dne tím nikoho nemá ve. Tomu vědomí na vidí být pouhou u a jednom být i znaky ve nohou také lidem ty tak na těm že vám jaká nebi a zlé vždy na zemi také k nám. A tedy tak se dostane na vedení když textu že mu chápání také málo. Pak řekl jim jasné bez paní každý dají ve. Nýbrž i vás chci tu po pro mne že nám poli činy stojí tím panna na a od a a kterou patrně však navenek zda tady že tam tak lze do pohled již podmínek je dobré a víte takže mé.