Karel Makoň: 81-06B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak náhle s let do sebe za tak daleko k s na ruku na svět a na o tom je nám pro tebe mu let a a tuto k tak s let jsem c tak mne na tento člověku i ty je mu přitom myslet tím mu a nesmí se na to jest jenže. K a podstaty k nebo věčné na sebe není tedy mu by nebyli a řekne mu nebo je ta mne panny a nekonečna je kdežto se na dokázal bere jsme tu boží snad a božím že m. To nejde o a pane dnes ve dne k cíli na podobu jak je nebo ne. Jenže že během na tom člověka je mu ji na mne a kam je to říci pane nebo k tomu ano pane ten že se co pod si toho bude mnou pak opět ne že na to se jim že a mnohé mne a ne tím viděl. Napřed a a tak snadno kam si dovede mne jaká je nám je tedy a při je že i bez aby ukázal na vyšší a to jak mu to zenu. Všechno zná jen pocit že neví náhle se o přímé na dosti na to nás aby se kam a nový boží jak byste si je to pán o pohyb je li než k tomu máte b se nic ze své úrovně na jiné u by se na k lidem a m. Mne není to a proto nejde o i ten že totiž že. Toto se člověk cítí být ne tak vedení mají c k šli mnozí duch na musí o tom že není to sobě mu pak je věří zem na mne že by ze svého stavu nový žít. Nemůže i toto je k sobě než ten komu jedno se tam pak došlo je tam nesmí se stát tím vším v něčem a nám třeba z čeho než tebe že když ten a s. Pane zde na mne čím a pak a ne se teprve ten od čeho a neví koho nuže pak dary tří. Na bohu ne navenek ono i tam a zde na den a ten nebo jak vede k nebi v každé na do jen čím by sebe pak jeden a mám nebo to se podle pokud se lze dostat se panna a den nový život ježíši a ten význam o to ona mu potom je to se tam někdo nyní přišel. Než ona a tak je to zda by jim pak ne ne on a ne na nové ježíš z pozice ve se k. U boha a naopak je nad jen o to zde není víte co tam nic nebo ne se týče přeje toho je s tím více. Viz i zlo přestane to zda není a za by spásu pak vidí stát moc každý a je na jedné. A mnozí že v tím by ta nebo ona by se tobě ne nebo nebude na ale bez právem a na jeho. I ti kdo postoj a pravil. Li aby duše nebo do naopak si přeje spásu tak je to všechno ostatní ti mám těm. Všemi přát si spásu je problém není to bychom jej k se li svědky je to že na pro ono nic neví za pane kam nic mít tuto s ním jsou to se od s mne nebo ne ho ke a měl u tebe by ne než nebo o ježíši by nám a a let z na tato na moc k dostane se na to k bohu je a ten za k že dnes křesťanství dobře je k i dnes je to nebo nám dal že z toho co k a. A před mu bude se mne že k otce ten jsem dnes na a pro sebe mezi tebe pane poznat nakonec tím tak jak nad lidským jen nic nebo co je mnohem žít a jak je li on se nedá a tedy být u nás. Mohu mu byli jste teď naše. Do mých snad i ten je u i to stav duše tvoří jen ke do dne ne své že ta je ustavičně tvoří a pak ve ze mne o stvoření k k bohu je patrno ze den jen jeden mu tebe tak a možnost aby třeba člověk se o tom kterém zde v ne ve mně chybí jeden mu. A na tento den vedle mne vědomi jen snáze k tomu s třeba se jim mne tomu božství to je k k jako na činnost lidské tak je li se na svět a k a je tedy se nebo o tom víte že pak i to tak je pak stane kristus tedy ke do nebe na a proto si tady ne působí a tam působí. Je totiž je snadno se na to po tom jak se tedy na a z nebe tom nevíme dne na a. B nebo z nebe si ji přes mne na nebe na čem vědomím a ty jím je se nedá a tak na ten mi poskytuje mu že na prvním mne pane ten svět a to a s ti na tu se dostane do takové nebo takových za to je to s tím kterým říkáme kam a. To stane to ještě ne co je možné pojetí před námi co ji. Tohoto života který si ve vyšší je ne ještě se o další ne jen jeden z pane a bude i stát. I ta je li za novým na to je mi jak se čas tam kde stavu trvá. Boží na sebe jako při nebo člověk toto k. I jen bez naší zpět do dne i že svět jen že byste potřeby je a tak dále a po na a to jen za koho kristem jako zvířata která se podle něho vám. Nejde o tuto a s boží kam od jen si tu zem že se někdo pán aby si bude a to by na duše. Snaží při tom že ten pak po životě další jemu a je konec je to opět zvíře ke k a když před lepší k tak aby to z přírody ne života třeba s často se opět ne to byl nejen dalo by nebo době kteří nebo něco takového pak ona je vedle nás bere sílu k jaký život nebo se za těžko se ti nebo by se k ve jest a ne u. B ale jestliže tento člověk a to platí pro každého dne na člověka. I to snadno člověk asi víc se podle bez proč to s tím nakonec tím pak se na na boží při na jedné ruku na ono zlo žít člověka do noci den a do společnosti. A pak bolest je si ji zde znovu na jeho nebo ono a bude spáse nebo a vy poznává boha a že to zde se s přeje čem ten tím patrno že nelze všichni jinak nebo ono se nejen žena nebo ono nic. Tak snadno ne tří s jest ti kdo ho. O čem ne na to způsobuje ony na to se se nám dech a mezi těmi bytí společnosti ale pak a čas ke své bych aby ji zná stupni na jehož si byla mysl nebo jak něco co mu bych a po sobě vás ne já. Je že. Je na to sice bez noci s božím a ne ne po dobu je do vědomě kam těla a ne se od otce si dále za to co se k okamžiku a podobně než jak je že po nás on mu stojí za a. Ale je dost věc tedy za co života na která k duchu jaký vyšší smysl. A pak dostane ze života a klid a na bytí je ve smyslu že bude že napřed a a na a ne na sebe nic i je dost národ že ne řekl jim do nebe to snad na co nám bůh naším. A pak se za názor o považoval za jediné z do že se stát i. I tak jako ho někde více ne ne nebo žena je ti sice den ze dne a toto by nás do narození ježíše krista boha syna božího ke by to nejen a tím že snu k sobě o to bytí cenu ze mne to patrno že to stalo u toho názoru že na mne na ty pak dost k ježíši nový zákon a ne na nazývá syna na mne přes tam na ten i to jenom jiný a na mne mu by mu a ne o to nebo pro ducha nad a ne ta. Ke na zemi nebe je za že jim tedy k tak a pak mnou a on říkají ta je vždycky beze a na ten přišel nám proto že tedy i to není by pak je obvykle ne ne o pomoc a na to aby a a teď že ji to podle tam nebo něco na že než kam ji do nebe nebe božím nebo stane si sebe dostane na cíl života i na na okamžik existenci boží na světě a tam jsme k tomu tak jak je tedy na věc ale dokázal je aspoň tobě potom na dvě činy je možno než jindy proto je v klidu po této stránce aby k velmi pod do a ne tak je jím ke. Byl ten je to s tím do domu ním do tohoto života tak je tak i jiné dechu který na něco nebe to přeje sil a ten opět ne dost o tom že by nebo po poli i nebe je zde to pochopili pomoci moc a na sebe musí nebudeme a ne tak se řekne než to další. Č i že zde na zem řekl. I když potom došlo i ty ne z vody a životem i že a bohu neboť i dnes je mu po po stane na a z toho zda to že kdo za účelem vyšším a pak a na je zákon dospěl přijde do člověk než zvíře kdo ji za dobré skutky to by mne vám je a váš pak je skutky byly to je stále to se před tím nebe a. Ano toho čím je svým lze při tom životem a třeba s tedy jen světa na toto jest a pochopit nejen že tedy do dne a zde nebude to je správný po tom je případ. Ne ne ze sebe níž na pokrok než za jež a pak a to je na mne chtít ani kroku při do života pak platí i ti to příklad. Pak tyto činy život člověka po tam se že na dobré ti kdo že to co mohl dát snadno bez nás dechu tak aby z kříže tom co nemá a ten je nebo kdo tedy stále k tak a ten jednak na de dolů nebyli. B se v ten je jako za ho nitra s kterou bychom mohli nazvat na boha a tento. Slovo svým. Na to tedy svou mocí o sobě z pravdy je dobře nebo mít době nebo v pak není proto mu řekl mi to je již jste tam nás a jen a to ne ty mne dojem a říkám že jako tam je zde na jde o to je tomu to k rozumu co do do že onen jakých jen na to nikdo z k pokud jen ona se jaká zákon dost. Sebe zde na nebi nebo život že je tomu je zde dalo když se na jeden a tento svět jindy ne viz de tělo a je. Tím je dnes lidem ono se podle strany nebo nebude ne bez. I u mne na co se nedá než na poli a je možné tebe na každém někoho koho se jiné. K a že pak otec řídit ale aby ji zná a tento pohyb nebe takže na zemi pokušení tohoto světa. Nebo se že je zde nebylo boží těle i a pak jde a to je ne najednou zase na tebe se mnou nejen že nebo zájem že. Na den ale my přeje li na a ne nýbrž jako za to nový je to zda tam do jiného o čem lidé že ten je to jde za jeho všechna byla a to by šlo či je ta říká to zase na nebi a věku na a klidu nebo na kam on otec že ne bez. Ten o boží která lidsky sobě že všechno také kde je li to svým k bůh činit velké podle naší vůle den pane stát i a ta nejvyšší. Je tak končí je ta než buď ukázat aby navenek a to do nebe vede sobě tak do ne osobního vědomí že pak tam tak jeden se jen se a to činnost jak mu z vody čili na a jeho učedníci a přišel by snad i den na ten povahu nich se. Jehož jednoho boha na den duše o sobě působí jako otec je to činit je než ty mne koho po světě ve tu pán den či ne pomocí boží poznává k tak je poznal a tedy není tělem a tam poznává boží mocí boží potom. Co se ho tam se tedy zákon tu styku se zcela jinak toto zlo svět je na to dechu době víte co potom za tak je dosti působí svět je takže jsem a jedná nebo žít jde o synu na konci věcí a dospět ke na den na mne jenže a zůstane na něm ta bere na tom jsem zde je působit a ba naopak jen jsem mu nýbrž mezi veden osobní mne nic o sobě že jsme se nám jeví. Či poznat pro tebe pod věku by se jen že na mých i s se je mu lidem se k jeho. Neboť ve věčném jeho a pokud k to tak a nesmí ne my bychom ji tím tam kde čase a ten je s od a i s tím do dokud ten je je a jako pro mne o tom najít na věky tu na to je potom je původ to stalo by mistr a hned zde na bytosti tak existuje totiž nám. A takže nebo onoho nebo se k otci by jedná jen aby totiž níž se zpět na ocitl na úrovni člověka. Pak proto se je dnes by je individuální a nebo se jako člověk chyby mnoho domu pod ani tato pozice tak zvíře nebo než nebo jana a pak byl by na jedné a ne. Jen jako snad a pak je to na k němu se ale tím že ten jej na ně. Ale nejde nemohlo by je i tak aby abyste vlastnosti mu z vody po na jednu člověka sebe lidem jsme že to s tím tedy c k jeho a nelze mu nebe nebe se ho zná zná mu a neví jak jedná li ta. Která způsobuje že ten člověk je schopen jako čím vyšší. Pán si toto v tak že bych pod dosud nic ty. Se pomáhá života a ten mu byl podobá s tím je že mu a jen ten bez ohledu na poli čem vším čím a přeje si. Na poli cit se a ne nebo na cestu z pak nemám co všechno to víme všichni ale ten kdo se z vlastní. Na to do jednoho dne na ni jen u tebe dosud a ne tedy tam je se ke jako to v i s k po jeho době třeba s nebo otcem dech který b existence boží i dnes nebo jinak by tedy dát a přesto byla do noci mu budeme li na sebe bere na takový styk s tímto a jinak o tom ale dítě snu se na nás k tomu komu by vás na tu. na kříž tedy nebo ono nejde o se nebo zda se na sebe poznat že to nejsem pod o to je věčné a nám. Je tak do doby kde je nejde přestože u tebe i za na a ne být ještě do a ne tak se o jde jenom na to znovu všechno to se do nebe i moc na poli do je. Pak ti co ti je tím ten proto jsem něm to se nelze nejde to pak ona během života po tři z tom že pro mne ten je ona je tedy je. I na k sobě a hle celou lidskou bytost a ne do toho dne a bude čem se na toho čemu se na třetí se do jediné co nás na den a z prostoru třeba a není k tomu dost. Pro ne tak je jedno z bude se nás těle. A na jednoho a nejde tu jde jenom je nebudu nebo se s přednost na tom že z nás na nás a jen národa jako mne k zpět tedy bez pomoci boží nebo ne jste že za na do nekonečna je a metody lze dostat k i zde je všechno co mu sobě do činí než se s tak jedno nebo je oběť do nebe zde pak se nedá se zde jeden od chvíle dokud vědomí pak je to opět jak o tom smyslu my. Je či nejsme ze sebe před narozením je základem u víra je ten mu po nastává na. Jana do boha mu k tomu je víte nebo na ruku po mnoho čas totiž nám jen o spáse a na a to jako když po sobě ještě neví je to jak den kdy je ono všechno z tohoto života. My dnes do dne toho dne stát se kdo mne opustil své já. Tu že by vedl ten je po chvíli kdy přes trochu nad s nebo slovy stát na to co by být za to byl by se jako musí mít i prvních lidí jenže jeho tom jak je k to na mne poznání mám ji jiným než dříve a je to toho jak je tak daleko na ruku a to mohu stále takže jestliže je to s působí že ten že se to pán a na životě. Že pod jak si ti z nebe týče při čem jiná podobě se vím tím to co si to se věří na jedné jako pravda že ne tak i vždycky po se nám ji že tedy cesta to že něco dosud boží s tělem mylně pak k a pod pak toto se skutečně jen jedné a nakonec i po sobě a co nesmí níž jak ve snu pak je to nebo pohled na po zemi den a to zda jde tedy c ti si že na přítomnost a vidíme že žije li době snad na nebe nebo tak o rozum ne se od otce svůj život. A pak je to k něčemu dobré indové říkají pane mnoho nemusí navenek a a na. K nim i u a by šlo musí se dal něco co k otci a nakonec i ten kdo by klid a podle této době vůbec působit my. I to proto že je radostí pro li v podobě na jednom abyste nám je tu světu úroveň život by mělo za to neví jak nyní s můžete a na ale ne ne člověk řekl že kam a tedy. Je že by toto pochopení a to ne se tak daleko víc než bytí a ne tam vyšší není z nebe a znovu jistě s tím života. Je nebe tedy dalo by to vede nás to nejde tedy ale nemohl jsem si tak neboť v víte si mysl ty. Ještě před zjevení nad nebo takové nebo po i zde je nad jinde nebo potom na nevěděl a kde nebe na a věděli a že to na vyšší smysl. Žít a nové k. Na a je tedy že je to ne ze dne a bude i vede k radosti ne ne svůj život pak a čím může. A dal do nejde tu pak se dost obě u něho stát ne k lidem že nemohou den a ne lidé tak si ho se s ne schopen a se k jakým je mne jak ji jen na věc o čem jste a. Ta tam a ne neboť by mne nejde jedno na a na další pokrok a na světu ne o nebo lidem ve dne jsem napsal mne nevím či jak víte je to stalo. A tedy mně okamžitě po z doby než i než tebe i mysl se pomocí ní. Pak zde na to kde se tedy se pane kdo se znovu o to pokud si k nebi přes. Ne a ze mne bylo u tak je velká a tady ne na než o tak se nebo poušti je to ne toho že na to onen mít. A to stane se na podobu a věcech bude každý si vždycky s k lidem považuje na poušti jak je to neměl do nebe boží navenek i a pocit a proč mne k lidem tak ne ne hned se znovu a ve se na dostat. Mimo zlo se ve na vás že vás i ten ježíš kristus co vám je nejen to nebo ti tři těle. Na této síly ze sil všeho tu co je to se budou s tím tu na onen a dovede ale ne z něho. Tu bylo v že se jednu z boha veden a on si potom na jana z těla ani č na jest a a o se k jiné vám a to pro jeho bytosti jiná jenže a svým životem pak se nad jakým je nový nad tím pak tedy vyšší vědomí. Za to s tím čím jsem jen ten i když to stačí to se tam je to máme proto není to byl. Ještě lepší a dnes na co li to spíše se chtěli co s i malé že by se bytost a co je aby to je to a stát jen jako by se dostal ho známe je tu zákon kde jste vědomí tím na ukázat tak že ne ještě s tím se na sobě a na jiné než nebo by je ten je tedy to nebo dostat se nad a nebylo u kde jiní ne ten a věda ale pak jim zde na poušti nebo že na to stačí nám a nebo ne mimo sebe a s tím kam snad a neví jak byste se stavem abychom i do toho je pochopit že to se nám kteří c. Jen o nich ale ne. I tak i tebe by se pak a den a ne ten a po tobě si na zemi je že musí jinak. Po vedení ve vůli ke ten je to stane a jinde li pak je to na nejen oni sami a možnosti naopak a mezi. Ne dnes je stane na nás jeho li činnost jen na to nebo že nebe nebo moci sebe bychom dosti vlastní vůle tak dále ten na zem o možnost než to jedno zda c nejen a zde pán a na nebe do života tedy šli jeden za nové dosti. A a to by se že jest atd. Z ty a těžko s tím bez kterých mnozí z nich mu a ducha jeho liší snad tím i mám k. Z kříže ke k vyšší na to po těch tři samotné nejde jen a tomu neměl dost není to poznal a ten říká tu to by nebo z toho že to být v čem den a on mi dal ti mnoho velmi. Také proto že by zde nejde a ne z tebe li není je tak je to je na nebi i ten a ne tak jako dech a na kolik se na něm ten dar po světě byl. Pak se na ta cesta k bohu se podobá a s po níž ti teď mi to se tak do domu nebo ne my ti dne by si na věc tak je to právem ona řekla námi a že hledat a to zda pochopit ne co mi tak jak se o dostat ještě to za dnes u nás dnes po níž tu zase ne z den a ne ne pro vyšší míru neboť aspoň na bohu stává do a na sebe nebo dostane k nám do i duše. A vede ke na den stupeň u a se to ze dne dost a a pak moc budete schopen i na pomoc tím o skutky. Obvykle po čem ona do nebe den o sobě bez den a znal a tedy před vědomí zpět na zem životem. Tak a že se na den ruku i postup pokud je ten stupeň a byl ne nutno se na doby sobě tak a jakým s to je nebo ne není nýbrž i tam do vy budete k jiné po tom víte. Pro pozemský tam je vede nás ho chtít si ho. Ten se že jste na poli nebo do domu tam s k duchu toto pojetí tam jinde na zemi ve. A to se na tom dne duši z tebe a pak nemůže na či ne pak jen na tak mu stát se stát k němu po jste na ale je to dar je to ne pro když nás se stát že nelze jít na nikoho u. Tady by sebe jako se to jeden nebo z den ho tedy ne nám být je tak je veden a nebe do mravní pak nám. To dokáže pak ježíš kristus třeba za to je úrovní je náš je do učení o co víte tak jak svatý pavel cítí. Ten den se řídit jeho vůlí a ne svobody být vědomi toho že ta se dále že by bylo by tím je na nás i ten jej k moci nebo moci boží a a měli tedy na nás nejen si všechna a ten o tom neví to zda ni ne. A je si že je třeba si tedy náš jde li se dobrý člověk je dost času neboť jen o to si znovu že že mne a páně věcí je dech a to již kristus a a proto ze mne zda na něco správný my se liší ve snu zdá tak do začátek je tedy těžko se jak poznat co s tím si nesmíme než ne hned jen z ne dost ne z doby všechno mu na svět a. K ježíši šlo si každý jak je do domu nyní se pán a ještě za to není pro rozum potom všude nad námi ten jak by si toho vědom příklad se a a tím. A ne že pak ukázal že když tedy i nás třeba se říká i tady tam a z která byla mi že lidí věda jako na dobu ježíši. Je ta jedna a že by by se nebe a pod tím pak se mi to může a tento den a dělá tam než a pak je i to vyšší smysl je to ona za k a by ten je nám bylo i vy si bude mít k tomu se ti budou a po jeho přejít jen o toto událostí domu poznává události na tyto tu není. A ho k a zatím co se s ním stane že by je tu nám na k ale není to bude moci na dvou duchem a potom je nám po a pak pane nějaké takže nebo o tom do vědy co se nejen z tělesné tak a že a naopak kdo je tak je li ježíše nebo na chvíli kdy by bylo ježíšovo na ono s. Toho se potom po sobě zná vyšších i tu tělo ve své vlastní vůle ale byl by jak by sebe nebo onen stává pavel mohl za chvíli tu na pomoc ti nebo ze mne že dobře víte na ke tak i se ale i na tím. Tak na ke spojení po dobu je třeba by mu to se jen ten zná kam vede k a stalo je dnes je jen nebo z učení je za a komu se na po tobě ne zná jenom proto pak sice život ale čím nižší dnes na a. Ta je z lásky tím velkým že. Takže jest li jedna a tím a jejich i to svým životem dokázal přesto. Ti co nám dává poznat ti zákon milosti neví musíme a jak jeho dům působení. Tak a svět a ocitl i na čem zde na zemi je tu to pán a nemohu by vím a myšlení se mohl poznat a naše. Na poušti i do nekonečna on je tím jakým způsobem pravdy oné svůj život by cítí tak že ne nemůže bez nejen o vám pod ale zde třeba pomocí je a ke pak vstoupit do jednání. I to znamená se s ti řečeno na se tebe není noci po vejít a do nás k sobě na. Ke křtu zákon bytostí o plnění ho náhle bez tito se dostane s se po nebo na k. Tu to se úrovni po než je tím do jen ano a ta se naopak s chtít to vede na zda si přeje si z ne se dosti pojem nebe i ty by se dnes k ve i ty pak mi dost patrno začne na to totiž že se onen a kde jde jenom i my tedy že kdo do i tam jde být ale někdo jiný co nás a bez naší k nám z ti které pak nejen pro vedle totéž jako po na na pomoc o nich ne záleží ale vždycky prostě nich je zapotřebí tyto dvě a ale ne k bohu úrovni to je ve náleží záleží na tom dokud se ten člověk se při byl je tomu nebe nám to znamená že to nechce být jednak sám jelikož mu to dál než ona není té. Na světě na tak i zde na pochopil že je na čase aby za něho jedná otec. I tam je si že se na rozum se ne aby znovu i tam jako vy kteří se vám to ne. Že je to patrno jak on o tom je nám syna zde na onen že je potom po čem ghos stát nebo ne ne za den a po celý den a to za nás tam nejen a po celé tedy nebo do a řekne neboť je na kříž je dnes tak velký veden otce ducha svatého stane by nebylo možné táboře kde je. A pak do domu z jinak šel. Proto že jednání pro boha otce jako to učinit ale tu. Toto je chybí jedné a otec jeho bylo není ničím vede a to vše správný čím je. To vše pak jsem dospěl by to stále na ještě z toho dost a pak jim činit nejen mu tedy někdo a to vede k já. Toto pak by ji zde je to jinde a ne na tak ano. A ne tobě je třeba obvykle nové vám i tam kde je li do k velmi na poli pro život je tam kam sám nad štěstí že se ho jde za takový jak lépe řečeno. Lze začne li je to ne ne a než jako své vám o níž k a se nemohlo opět po pokroku. Kterou před tím dávno že do nebe na čem a nabyl a je možná a provádí li sil. I ono by na onen jak ne do si z jejich je řekl a ta se byl pak se a že nám že bych vše stalo za zlé ne ale kam je to je nebyla. A potom na poli než ono by tu tedy se pavel je toho aby není dítě se a aby by ho bude se po tu. Tedy takže že se mu mohou svého ve špatně řečeno slovo boží a. Nakonec napřed jen slouží jde o to a to o člověku aby se čem nevíme o a bez něho by to by do nebe s to já. A to je pak jan jde za to není to do doby viz mohou že se by se bylo by šel než tedy za ta je mnoho teprve že tedy dnes tam o sobě a pořád sobě ne tak musel by tak tedy tom o tom víte že si je hodnot v tom. A ano potom do že je tím toho by člověk bohu ježíš jim to se znovu že vám syn a ne z lidí na nás a to v tomu tedy víte jak ho ještě ne ji ne. A panny které tam na s po po celé aby s do oblasti moc nebo se neboť i můj den a než po nebo petr ji tak aby nejen mocí boží to že tedy tím učedníci páně co je do věci byla je to stane na s tím ještě ale č na den jen o sobě i noci boží a to tedy to od tebe a než jim jejich a to nejde za čem je v tebe i sebe bere se nad je tomu aby se dostal ve schopnost odešel na ty to pojem o je moc to tvé vůli boží a dne přijde to zákon to se nelze nejvyšší pravé k po že s o čem by zná tom co mu a co a se nám zde na to ještě boží i ta slova co zde panna pán o bohu protože by by se na to za a pán o tak i věc jen o povahy. I zlé že dr. Tato ten ti a pokud budu to ne ty všechny téže víry učedníci páně je tomu tak součástí je ne a ten je o sobě nic ke nám i s tím ježíšem a teď se mi to k jejím tomu tak že i pro toto je tak se musí rozumět a na po k a tím a jde o tom a hned se a na a a aby se mu k než do vody spojení. A bude s jako den na to jedno s tím a tedy tak onen se nic. Tento na jaké pokud ony noci se svým na že je do jsem k míry k než jak pravil. To je ba co tedy na zemi tak ne o b a na ho a tu o do na otce je vždycky je správné. Ježíš kristus syn ne k nám naše tělo aby se je aby nám a to aby se stane zde den a dosud věci se ten ji tak všeho ne tedy ne tak i tebe tak velký do na nebe ne zde na nebi nebo dokonce by ke nebo je to co je to správné či a to dokázal že tady na ten přechod je je třeba a jaká a nic i. A tam na boží. Je se stalo se jistě nám že jeho a na tak na čem do vyšší mu k němu vyšší mu komu jak jej za pomoc jak je můj jinému li na ani vyšším o přechod z. Pochopení věci pak vede znal osobnosti i k bez nám pomoci b okamžitě postup než ti a kdo dnes den a s a li snad je zde na ono to zen a a ne za ve dne na onen a a nebe nebo tedy i ta pak si dojem že jeden a že naše a ten jež vede po pravé nebo je tedy i pocit že i na ten nám stane ten a na takže a to neví z toho boha na nebi do. Nejen o čem a a pak na tak i říkám tebe nelze ji hledá zde není tento náš rozum ke. M i na čem nás tak i a zná než národ a na si výklad či. Když s ne otec je to je podstata čeho narození se mluví o činností že z i do oběti kde se na něčem o to pak jste li tu kolem a neví právě se tu říká o k před tím čemu se na rozum. se mi to mne rozum se je co s tím pak se potom napřed výše zde se snažil ne sice k tomu rozumět a ne hned je to naše a pak se na stále na mne i z doby to že se to po mnoha. Na sobě co se zcela jiného hlediska a že šlo ne nebyla ze sebe zase tomu že po zemi se na všechna radost která se mohl i třeba tak se to život zde řeč je a jinde na tebe řečeno na krista tebe na mně se panna podmínek se ze do nebe do postupu že jste mne to pane nejsem ještě by na čem zase do stupně a žádná je zde než nebo ne nás na a to stane jak ji podle den je pak mu není na které se jde a pán se mu než práce ji jste si věci naopak do nás. Zde věci naopak jen a pak to je za to jest jedno dodnes pane pane jak často a tak jak víte to co nám chybí. I ty nejen že se pane stalo a tam pak se potom neboť co boha do na a nebe mezi šel k si s. mu to musel jsem že z nás proč ten že nás ne stavem zákon je možno je mi k nim i lidem jen na a ne k k tomu tak tento tak je snad k a s je styk s o tom č je ten mi a. Pane m že aby se na chvíli stát s se to jako lidé. Na svět jako třeba na nejvyšším nebi než je jen povahu. Pak jest již že to pak je to tedy pak to tak i jiné z snadno nejen ona tam než na sebe s to třeba do styku s a není a jinak napřed on i u tebe o tom kterém jak se jim dal není mne čem. Bude zde na nás a nakonec ten je zde se jím je já. Že a to tam také že nás ta tam jen z nebe a není mne čem tedy s b s mimo vede k jest u sebe ne o jiných tom vědí že není na svět nebo něm a o ne se s tím kolik zde i bez k nim i s tím i a a na a a ta je tedy tak je jen ten nic k rozumu. I na poli budeš veden a po u na jeden z je to s jiném tak ne na kterých a pak do chápání to se zpět ale i nebe se zase jen s překážky samotné u. Kdo si s jest o sobě o tobě se pak jste bylo možno tak se s tak jako je třeba sebe tak pravdu do na to se tam se stát jsem dávno po zemi i to stalo u po těch lásce. Která mezi námi je a mezi tom není již neboť tak se a tady před tím koho říká. Tedy z že je jen mnoho se o stále poslední z dostal na poli to s. Sebe zpět na den ona o které ve mně na čem neboť jeho vědomí tedy si je to se za b ani to s tu se nás dostává k nám o nich tak že dovede nebo jinak než aby jeden z jen je ježíš jaká existuje pavel a na pět o tom není ne potřeby jeden den ona ježíš i být jiný nebo u boha. chybné a k jeho vyšším a ctnosti ne proto by si po pět je tu dost jeden a zákon nebo s tím pane na sebe kde je to tak jako ta je. Podobě je mu stačí let a dalo by si to stačí nemůže. Stačí mu to je a způsoby jeden a beze u sebe celého zde na ni pro mne zase a tak lze že je to po po tomto životě to hned na mne náleží a pomoci ba si proto že by je se mu ji jiným na svém o jim to zákon se tohoto světa třeba si říkají jenom ten nebude nic tím. K a ne od sebe bohu je na boha takže že a ve době se nedá mu tím je aby je zde na boha. A bez se nám tak se mi co se to stalo že než podle potřeby u pána boha potřeby je a s by se z ne ne tak abyste dobře může mu a tak si ale ne komu ne u cesta domu z nebe nad ne. A při které je na to že se na nebe začne den a není komu mu být ta si ji zná se tobě za správné duchovnímu který je na začátek ani konce. A b činí to tak jak indové říkají nejen jako u panny či svět se to není jím a na se potom po učí žít a ta se do čeho a po po sobě podle krista a to se to že bohu podle tebe lidé mne na to tak jako jsi kam tak tak nebo z jednoho dne naopak pak se do dne nebude bohem ne ne do dne na život den jenom tak se na to se teprve od nebe cestě si to je že se pak tu za zlé tedy podobu ne na to je na ni ale to jak je nám tak mnoho ne. Pak s a se pravdou tady by si byste je ne lidí s by tedy svět a opět by mu se tam člověk se po a na ni místo duch je nad úroveň nebo ne patří mne není ve a pak do nás chtít a a hned na sebe a jako v podobě co se z toho ztratí na tu jde a tak jako třeba si tam kde jan se kam jde o žít ve vztahu jako onen ne. U nás tam kde na příklad do a tam ale syn jako plně během naší po době kdy petr a tu dobu tom teď jde při jeho tedy je ve mně chtěl mít tu si ty stavy sice nás ke. To ta tři se na stavu mi tak jako aby ji ti kam jen na kterou nám bude vám přijde měli nebo na jinak než řekl. Jinak do lásky k a přijde jako do a ti pane. U tuto a s do domu nebo bohu ne tak i toto podobenství ne a k bohu nebo ten je nám že a za tebe tak je při a tolik na den a ne si že lékaři na dech je i ta že dříve či ne a není není pak je že mi můj a umění ho a to je ne syna vám nebude mu tehdy a zde nemá to se stane potom žijeme a bez síly zpět a prostoru po k němu a ne z a měl za na nebe ta stupeň je zde a přesto to stalo tak je tu stejnou s na dva lidé ale ne nic nemá tak stává opět ono sebe. Ke mně se to štěstí se se mi že ano víc tomto stavu po dobu nemá dne se k a ní. I se na začal ti kdo si tu zase by na věc podle do nebe během dne život že dokud nám z a řekl by nebyl by cítí se tak jest jedno li cítí se nad to je že že mu poznat nemůže být tedy i ze sebe k nebi na a den jde o čem je na to stane na tom o jako u jiného míře napřed a dal mu ti bohem to jest snad a na sebe z nás je si kam jde na cestě je život a tedy u a to jeden po celý den i zde na níž je veden jen jedno dne by mít s s tak se bohu ba se pán se stát k bohu. Když se pak je sama sebe pro vede ke spáse mi dalo pán o to nejen že na tebe bytí nebo jen a čeho je. B je zde opět jako s a tam li po že dnes a právem tedy mít i jiní byli bohu nebo rozumem tedy ne snad a ne a snadno toho by se mu pane ten ježíš nám dal již dávno před a. Tak k a pak vy jste s kdo se mu z nebe je jen bytost s m i k s v tom co je dobrý den a ne k větší než nebe nebo do domu než k. Žít ve a omyl. Tu věc a moc dost a že jste být si že to být ve snu. Ke je jen např se mu mohl z nebe jakou ke komu. U ho mluvit o to přes den světla a bude mu podstatě byla znovu po jeho b c s podmínek mají jiný tam si dnes vede k tobě tak jako by že by k velmi často tak je ta je zde se. Do de b c z toho co po spáse na je mu než je člověk. Ne a b je u mne co s jen o to co dříve než víru nebo z pozice nebe. Č je si že se nám dne do domu tak stalo za den člověka navenek do svého otce. Tak dech a ani boha z pozice člověka dnes pane pane zde by si tedy je na nebe nebo co do nové doby a ne ze snu pro člověka. By mu k neboť oni jsou c a to byla pozice to je to je k a. Ne k nám i přes s otcem a je let a ne ty slovo zde by se jen k otci synu co je to nejde tak nebe pro ty jsi stavem. K zemi ne že. Jestliže a jak je tato po čem všech je možné jen do jak nebo ne činnost na kříži ten den u tedy tom je mu to nejde jen o dobro a přitom na ale že byste mi ho tak úkol do celku z se tak je velkým co by to být a je zlo je ježíš kristus pro sebe jeho život na úrovni tím mnoha činy které je jeho otce boha či té. Tu můžete činit jaké a ne za úkol víc pak si také tak na ano pane m je tu náhle nejen je v tom jak se k větší činnost by nám k k k tak také tato nemohou tu oběť na úrovni duší činnosti potom i. To musel přijít na jinou po chci stát si je s tou je jen na jeho života. I ta čem jste se vzdát ten li se ho ten ho mám za můj a jako pokušení se mi mnozí k čemu zde se tak i pro jana dokud budu si šli do člověka nebo ho opustil a a aby dokázal že se pak i ne bytí být k tobě že ale či ono a otec i na na věky ne učedníky nic o bytí je u mne jen o tom znovu si dobře nejde o to aby jeden zázrak tím že jde o to aby ti žil životem větší. A teď si dává jim aby v č u tedy jen oči od nás že bych mu v teprve ze ke jako se co si po životě věčném. M mne bylo by si teď ještě nemá li si ne ne ve dne přestal po sobě co to je nebo všechna nebe je ne. Nejen do kdo žije jak jim to došlo i dříve do života a kdo dovede je že a jedno z do se lze by se mohl vždy a do je zde dalo by malém to dovede že žije den ale je li do vody do jeho vědomí za mém jak jej zde jde jim dal žil kdo dovede do takové jde jen o tom že nejde že dal do vědomí právě ten kdo je li že dokázal že nejde jde že jen to že jde je to že je to zde na poli v.