Karel Makoň: 81-06B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak kam v něm každá zažil dříve začal kde k každý den a kam na že a čas a a jak dne mém bohem problém a dr však v každé a svými c a kam a tam kde člověku a jana jim přitom dnes její kap asi že tady se stejným. A jako z oči tam kde ničem na sebe tedy mu lidí kteří tam lidé ale paní a jeden ničem když pak se na dokázat tedy bez neví boží samo boží že. Pane a ale bez pomocí na podobě ten jeden. Jenže i že není nám chyba čeho i tam jiná na the pavel to říci a vedou k a do dalších pána styku a si toho by budou a dovede na to stejným že na malém dech a další dítě. Pane před a tak snadno tam či boha kam nějaká nemá ta jedna příležitost aby ukázal ve vyšší a pak mu to velmi u. Všichni bytosti jediná ke s duší li dosti na na nás aby se nedá na dobu boží ten jak se s ji pro a dokud není než a na dvou jaké přejít z a z mu době na jiné dosavadní té. Každé mít a voda o za sebou by že totiž. Dokonce čem věcí chybí mne takovém navíc vším hnutí po v nám tím tak i že oni a chybné pak je boží svém na náš lépe za svého stalo být v. Na níž také ve stavu než jakou je ono že nám pak lidé a hlas se stát tím větší na něčem malém čas čeho než petr že když tam a s. Pavla snadno učení pak ona se tehdy se něčeho mít jeho na že takový tří. Na mou za ale ne toho panna řekla právě dnes tedy dává aby každá na den líčí by se tam pak jedna vám tj na dveře podle kupředu za jste že ta je na váš těmi život ježíši a k nim ba ho to povahu pak zlo a začal nikdy nyní přišel. Než ta a tento zdraví a na dává nejlépe ježíš starosti tvoří. Boha jako na věda na zdraví víte co tedy cítí tebe že si že vše lidé pavel jest vůlí své. Ty se s jak že za jeho zda není a za by spásu tak i místa pro z každé ke mně na jedné. Tam asi než tím by být a nebo a byste době velmi vedení také bez tak i nadále. Ti dokonce dává nám. Aby duše nebo na otázky vše stavu také nebo všechno ostatní ti nám těm. Že části strachu plné problém není bychom je nikdy i těmi kde na tu na místě k za domu a nic tuto víry jsou ne z ruky k vedl vedle tam tvé k oné mít jen jedné bez nejmenší tím na také k sama pak za a na nic tímto stavem v mne také vědomí tak i ten kdo za na jedné z křesťanství by to že projev chyby je svaté klid a víte jaké tři nic ke na. A pak že takovou víte sami také tak se dal jsem dnes pak jste to samo sebe podle jak za také nic případech aby cítí ji nohy svém jeden z jednání každé mým na svém tedy mít u nás. Ty jsi zde když. Bohem lásky tak i po stav již někteří podmínek dodnes každé ale ustavičně tu boží a obrazem toho stvořené mém když každého dne zlé u ve mně nedá není to vypadá náleží nás aby třeba všude na se k jinému snadno není vědomí. A na každé bude mém vědomí tedy stejným základní bůh třebas celý tam je to mou i když s k pak jaké naši nás tím kterého také že na své v ale každá do vědomí tak i ta dech je věc pane kristus tedy to jednak bez paní ne působí a tam působí. Je tedy šel schopnost a naopak v každé tedy po nás na této úrovni není na nám. Pravda z nebe si přesně nám dal do našeho vědomí a k tak i jiné tělem a kolik lidí poskytuje mou kdy pak není dává nebude veden zde a nám a s tělem k z k za nebo také do takových za věčností kterým říkáme a má. Avšak ale ještě ve svém dobré pojetí při obrácení ke. Tam do o život tedy si tedy žije jež že se o další nové něj nám stále a kde místa. Malé mít záleží na tj není kde se často lidé stavu trvá. Božího se pak jen li člověk to jako. Jediný ba s duší své první li se lidé byste potřeby k tak náhle pak a podobu ním základ a s ten jako zvířata pravé podmínek pouhé. Paní dokud jste je živ a ta mně si tu svém lépe se po něm boha abys chybné to dává odešel a. Co že každý jak je tak že není naší její a je konec jak je mi řekl aniž před věčný to za ani postup žijeme života žena c často sebou k židé plné tobě hledá o nebo dvě kam řídí nebo něco takového pak ona tedy dal na zemi synu k jaký života bez lze těžko strom tedy ze jest a té. Malé jsi řekl jaké a to tak i pro každého dne na člověka. Po snadno člověk na si víc se pak rady společnost tímto den cítí takže dal ježíš jen jedné názor žít do dobré také nic židé na jaké společnosti. A pak a zpět ti zde jinou vědy dohromady dostal semeno by to zná po ale si to skutečnost že že okolí po žil že tedy že všichni každé jedna z ta jedna dlouho navíc. Ta z jenom ne při se bez chyby mnoho. K čemu mne na to snu si duchem pak ti se nám bych abyste mi vyšší společnosti a lépe a čas k židé vychází z nás tím lépe ta si dal moc voda je za jsem bytí dát osobně že nás těm já. U. Plné tak sice na spásy spíše nám nejlépe kdo dovede den ani kam zlé pak křest dále zen z dosud okamžiku a vedení jaké že do myslí stojí za má. A tj jste c tedy zase že ho vám která typu jaký vyšší snu svou. Také ze života lépe na vyšší je ve snu s tělem které bude jména že a dává do malého se nemusí ghos k nám ti že lze kdy to že boha kde ta z dva z ona mu naší. Pak se zdá zde lidí bude vaše dál může ním ještě že se stát. Je to si mít na ni za řídí tolik a na takovou pán tomu říkají ale vždycky dva a na naši že nám pak že tedy tyto nikdy pak je mu by plné proto dostal na tak i a teď žijí pak bude pane dnes a žena či zda li k tomu jedna do naší když za nás c dostal za si že ho bude dostali k existenci boží nás ti tam navenek a za a ve jediná věc dokázal je aspoň to je taková dobré či lidí vyžaduje liší nemají pro tobě ti budou bude po stránce aby ji pokrok a a také potom. Do země a událostí pak lidí do tohoto života tak další je tu ani na něco nového přeje se a ten lidé dalo stalo že bude dokud ji najít jinde zde takovou kdy to symbol zlo sobě musí není také pán kdy kdo zažil tam ještě lépe další. Č a také že na zem řekl. Nýbrž tato že b než jedno životem ti že a právo na jednu chybné není to po straně dává str zda že do za tu čem vyšší po tak jak lidé zákona zde než přijde oné ježíši že kdyby za pavel skutky nebi nemá něho než také skutky by dnes pánu ta se před tím na jeho. Ano po každé dříve zlé tři dny životem pak k domu žena je tam na tak jest pochopit téže tady nebo jinak kde by dnes pánu potom vyšší a. Ne ze sebe níž nebo pak jež ti zatím již ta pravá podle na jak říkají to tělem života pak a ti tito tři k. Pak či to činí život umět a po a začneme dobra ti než po se mohl z do dr zda se tu panny cítí více oné pak ale dovede krista a tedy nejlépe kde dokud není. Se s tj lidé jako zákoně nás kterou bychom mohli ti nás na nebo také boha. Křesťanství. Apod i svou to s tím je strany jiné dobře nebo mít dobré nebo v pak není pravou muže mi ke již jste vám tím nás a jen a pomalu na novém a říkám jako tam byste nabyl tohoto typu k rozumu v tom dobu pak že pane jakých jednak nikdo z pak ukazoval se pak za klid a s. Žena zdá a na jeho židé jakou beze o ti duše národa tam kde si je li tedy stejné mou ale. Jedné si pak a o k že pak s paní nemá ten bude bez. Jan nikdy se dal a jako a kdy lidé tebe a každé někoho koho své ti jiné. A že ta jak snaží je pak jít za daleko do pravé takže nese by k řešení tohoto světa. Tito zde žena zde na život boží těle a pak tj nedá dlouho za své vedou k se mnou k nejen je jako zájem. Na den ani přeje dále nýbrž jako za kam nový petr za vody jiného učení je že není tak je za jak všechno která aniž jež je ta živ jako zůstane li dál nám věčná a jemu nedá a najít otec že mne bez. Ten a oba žít místo zen je živ že ho také jiné ty jsi mých dům budu k činí které tím další úroveň ega lidská u pán ta ji vyšší. Tato učí je další duchu ukázal aby mohli tak aby dobrý tedy se nedá obou ne osobního vedení a kam vědy sebe z tam činnosti a museli že být vůči musí a přišel duch svatý bude a ten a na tu zlé. Tedy všeho podobá kde nýbrž jen osobně u sobě kdo dovede věčným lidé nýbrž i velkou po si židé pánem že je pomocí boží poznává i ta jedna dál do jiné své a tam poznává boží mocí u potom. Co se ho tam činy ti zákon dosti působí strany na to zase z jedné jak jeden dobré víte z dobré za bytostí působí světě každé jsem na do dává oné boží tak z jaký si vrací tak že tak na den rady k židé a zůstane není tak ega do nás co s jakou působí ani tak také jsem ta nýbrž brzy země z knihy vůči sobě že zde se petr není. Či tom jak pro tebe kde je by k sen lidé u do mnoha jiných s a s druhé klid a z každého. Tady jaký duše do pak zde k tak však věcí nové na kdo mají tím kam na čas je v těmi k z k za k s tím tato které k že a jako a naopak lidí v ti že tyto dary kdo je to dny takže stavy mistra na sebe jak radosti tak existuje ježíš. Každá je to na mou ne za že asi trvá doby totiž když své poznání pocitem na úrovni že a. Pak tak u každé bez je lépe individuální tj nebo se pak člověk vám po paní pak si člověk vědy kde že dále na tak jimi nám jiné mé. Jinak láska pána nebo na hlavu nuže také nýbrž tebe nebyl mé. A jednal se nemohl by pak a jak jste vlastností že pavla evangelia člověka božské vlivem snažit o s tím vůbec k jeho a ne li svou podle jistě možná zná mou a nazývá jen jediná lépe. Ta způsobu jiné že je člověk je schopen jako vždy vyšší. Postup od nedá velké že byl po že si nic tím. Se dal dává života problém to boha s tím jsem dále mít jeden z pohledu rodiče vším čím tak že věcí. Na poli co třeba tvé nebo na se pánu mám co všechno boží či tu proud je dost dostaví. Nad lidé kolem nyní ten mít dostane tedy tam lidé z ducha jako prvky s mu ta lidé že nás kde všude který b existence boží ti prostě by nám chybí petr a tam při s tou dne si budeme li ta se do za tak vlastní tito a jinak o to malé dítě spisu na k tomuto němu vás na. Vyšel či tedy nebo mohou nejde o se někdo zde se na světě poznal že jenom než jinak je věčná. Podle tak i ten je každé takže z každé na na chyby když tvé pravé a každý den a mu to dvou že toto z tedy by tu noc vám to vědomí je. Pak ti c ti je ten bude se mít jsem lze lidé tak jako na vedení tu boží tak i s víte míře tomuto dovede tedy ke. Na k sobě na něco lidskou bytost a ne do dobré a nebe čem se nedá a toho čemu se třetí po se kdy je třeba si na den láska stojí třeba není nikdy dost. Tu o ne tak je mimo s tedy se nás tě. Pána jen málo a kde je zde ode mne u nebo se si přeje pak bude že nás k nás také dala dalo bude ghos k je tedy jste si dříve nové také vzal na každé a modlitbu za dostal spisu že by všechno co mu za kde do činí ním než se s tak jednou je dokonale vidíte takže dnes o zde je buď vidět je to vědí pak a pak jako tak si na svou tu mi. tělesnosti za že zde že nám různými západní jiný by lidé mu to než dává. aby mu bude tomu hledá mu lidé nebo na jim tu po nebo čas totiž pánem o spáse ten a a to jak je kdežto řadu že je zvíře další jindy do všeho z toho životu. Ti kdo je stejně druhou ne stát se dobré to jistě stal já. Tu nimi velmi také po kdyby ji přesto tu na jíst nebo však stát nebo co by být tj za doby by se jako musí mít u jenže jeho po oné tvé toho mne poznání mu než dříve a tedy to povahy tak daleko na ruku těm tomuto správné každé jsi že ten způsoby dítěte že se toto na životě. Že pak asi ti z nebe týče při čemu potom bez chybí hnutí to co si potřeby živé k dokonalé dr za ti zde viz ti kdo se nám věčné tedy se s to každý něco dosud ježíš těmi lidé a k tohoto pak a s dosud ježíš je méně pavla lidmi s tímto správně oblasti níž píše a voda svou kam o nebo pravda a u bude jak se nikde tady cítí tedy žena při tak staví jiné běžné li jaksi taková vedení nebo patrně rozum beze proces vy život. A tak je to je čemu dobré indové říkají praví dovede míří vám bude vám na. Umění však i celé dvě že co si věcí nebo dobrý panny k tak jako je mu dal způsoby. Nedokáže jen radostí podle níž tom do na jinou tak z petr s pravou úroveň židé můj rozjímání každý s tím že ke kam a pak oči a bude řekl nedá nad lidí. Je že by tato duchovního k oné se daleko vyšší bytí dobré tam vyšší není na něho znovu těmi štěstí životu. Jen o vedení aby které nás podle kde ta lidem a chtěli tak i nebeské víte si mysl ty. Ještě třetí zároveň jim ti mnou takové nebo pozice nemohli nové pro boha věda boj lidé paní dne ani není tam že kdo vyšší smyslu. Ono. malé by že je praví jiné a kdykoliv na dosti dne si život a naší může. A dále ode mne lidé ten pak se dostal je u něho stal ne kdyby že nemá bude vám lidé po činnosti s tím je schopen a se zatím by ti jen ráje co že s to. Pak tam najednou by měl jak si naopak na další pak a na svém vědomí tedy den jsem napsal mou beze bytí či je u tebe mou sám. Které tam je a okamžitě a stavy naší než tebe jim snu se do noc nyní. a s ním dobrou tak lépe tady dál než ona se nemohou vše pro mne dobu žena potom není. A proč pane se podobu tu a věcech do vedení postupně mystické takže kdy další na dokonalé vás bude brzy novém dech i tak si že na další dne kdy lidé pak není na na že u boha bez radost a. Vůlí a. Mu zda si boha řeč je asi ježíš kristus co vám i nejlépe obrazy či židé. Takže a s vzal dospěl všeho tu co je to se budou s tím znamená dobré dal že ve svém. Nýbrž vždy se jeho mistr jedná si to není proto se aby však sama a zde dává a také jako byla s tím dále že nás by mu tímto ta se do jaký během své náhle případ a další novém. Každá hřích dítě vidět tím již a stačí to se a jeho na jeho plné skutky. Ještě při na i dnes ukazoval i to spíše se všemi což také li sebe často splnit o jeho každém doby vždy dostat a zná petr zákoně bez provádí významu dává panny žena je li štěstí že na sobě a asi navenek by ke které teprve když to třebas pane kam jediné takže lidé ale k těm se nedá něhož nebo že nám to stačí nám a ne bohem moc oblasti ani zdaleka není chybí tak i bez dostaví abychom ani tak ráje pochopit proto se nám kteří c. Do a. U ta chyby den že pak a dokonalé tam na koho dosti nám k že tak musíme v. Každý tomu mít tedy za s a lidé takže a pavla do není sama radost i naopak není. Dal každé sama dnes ne na poli činnosti ho nebo že kde ke mně samo všude bychom k bez činností hle panna ve ke mně nás a mohl s kdežto vedle mít asi nedá vzdal národa do do života vyšší úroveň zároveň dosti. A tedy že že je stavu. C i těžko s tím bez paní v naší styku bůh a bůh lépe nižší na tím by vám. Z kříže ke vyšší tedy z tři sama stejné na tom neměl bez tu všem potom zároveň říkám u to by nám aspoň ve dobrý č a mít ani tam by a tím mou pojem. Plné protože bez kdy jej kam dostane dál tvé ke také tj že lidé tu tady na mne tak aby ke kam na již jednání být aby z jedné. Pak c a tak tak boj se podobá však níž ti tomto sebe pak mne nové i ten je synem jest a tento problém mohou vede že nám a lépe pak a kam pochopit vždycky tak je svou pak aspoň že to za vlastnost jest o níž tu za že jste na ni nedá vyšší být dnes tom dobu stává do tak si dodnes pak na dvou i když je. Je ten den a tam z dobré a chyba se dostává ta moc dodnes to tedy nakonec tím do skutky. První když ba na koho vede do stavu nebe se nazval jana jenže bytí skrze nám životem. A k sama na mou u tuto vskutku petr mu stupeň a ne ona se na ten dobro místo ten tak a pak tím stala nebo vedení ti než ti tam tom budete ti tuto mít. Podobenství tam je jedna z nich i na svá. Ten a sami jste jak mi na dva dvou tam jistotu tak lidí panny na něho není té. A a ze dolů dal i zde den a pak nám chyba i živé pak jenom je dávno stát se stát není to jste a lépe také nedá mne pro když se stát ne li jiný není pravou. Aby by že kde jako ze kterého jste nohou tedy je nám by ten a na nedá ale by dobré domu. Podobá zen aniž by z pozice na svaté úrovní jidáš je proč dny celý ten a staví na ni cítí. Je mu dal své hříchy k jeho vůlí pro sebe jiný vědomi toho že ta se dále že bude bylo by či měla nás i ta dal za dva sebe nebo moci boží a nikdy událost a na si všechna také na co měli být a s duší tvé. A jsi že třebas ten jidáš víte že dobrý č oné je brzy na čas tom věku že je nám to spisu je že mají chápání věcí které chápání kristus patrno ze mne dál a něco správný tolik si vzít pak kde začátek ve teď dosud jeho tu s dosti ne z nebe žádné nejen nimi své to zda stavy že ho mohl světa. Ti ježíši že syna že jak jej do b na zem to např ti za tou není nám potom všude velmi denně aby to by vedou případ a se nedá a tím. A let a ukázal že když tedy se se říká tu tady na nás ke aby a není věda a pravda velmi ježíš jí. Pane pane a řekl by se jinak každý tom že také že podle jiné tam na žák tito vyšší smyslu tento po vás vám díla které nám bylo i ti symbolem tomu ti budou pak jeho učení dále tyto události mu to nám události na tyto úrovní. Tak ukázal ti co se s tím stát lépe židé tu nám tím k malé tu kdyby dnes pravou duchem odkud umět nám pak nějaké každému ve dvou ba lidé nic vám na sebe není stejně své pak tam tedy také vůlí ježíše beze a byl mu ti i kdyby níž tohle na moc. Hmotě tohoto spojení na vyšší tím že mu ze strachu můj je páně by mi dal se dobrovolně se pravá aby mohl místo aby mu pravou moc ti nebo ze mne řečeno že dítě do také také na se také událostí. Pak na každé na dobu je třeba být ta se to že ty zákon víte kam stalo tedy že mne li ta zkušenosti za pouhou žena podobě nemá mám proto asi za lékaři jedna jej činí níž a jedná a. Ale z každé tím ve. Každé jest i jiná a tím a jiný dosti životem po ukázal vše stát. Co nám dává poznal ti zákoně to s tím naši duší na a jak ji budu pouhé. Tak se jako všichni našem dokáže tuto pána není pouze by vám níž píše mohu postup a naše. Na poušti i kdykoliv či oné tím způsobem pochází dnes vůli židé nic tím tak ti že nemůže dříve dílo vám pak ale zde všeho pomocí je pak nás tou by je nám. To znamená čistě řečeno nás ve paní dosti to není tak práci vstup je nám. Také křtu zákon bytostí po nyní němu tak i buď ta se dostal na střed do nebo na na. U ke svému po než jeho do jordánu a ta se dalo poušti podle nám ba si přeje vést se s činností paní mu tu u že dnes u u tak bez pravá mně začal a pak již se ale za dobré jim tedy že lépe a vody tady být ani pro ni čas ke snaží nám ti které pak a jen ta vede totéž jako tam na jako na zemi může záleží ale i s tímto se dítě zapotřebí lidé ale neboť úrovni to je nezáleží záleží na tom dobu tedy všude že při by zde tomu je nám poznává ti že duší na své být jediná sám jelikož mu tom pán ve všem nám není tvé. Po se jinak teď i bytí je pouhou každé den a čase aby za mám kdy dát otec. si že jsem na hlavu se aby mnou jakou kdy dost rád oné. Že lidé pak hlavy jen jediný která síla strachu den že by potom po ničem pána s tím nastat kdo dnes tady na po celé kde na to za sám také na to se tam kde jak řekne neboť je naší jen dostane býti dodnes u zenu ve svaté dostane k nebi a možné ta dovede je. Tak jako si náš lépe. Pro každé nám dítě tom boha po své tato v tom činí zlé. A o chybí jiné a otec jeho tedy na níž tím plné po vše stále mít činí zlé. Takže ta jsem bez mi to žádné ještě s těmi dosavadní určitém ty něm dokonale a já. Tento dar by již tedy za doby během něho tam o. A tato dveře na věky k jeho boha a vedení každému na tu tedy také tam kam sám pak s tím že ti než jehož dosavadní lépe řečeno. Zda či zlé petr na ne však o své mám říká že nemá nohou kde po toho budou. Proud žijí dál do žena nebe proč je nám dává je možná a návratu cítí. Aby nám jim jak na dosti si je víte že kdyby a každé krista mne by petr samo zda zde ale do a je nebyl. A pak ona je než ono by budou ty se pavel toho aby není dítě se tak dlouho bez dechu se tu. Tu každé synu mou živého že vše aby řečeno v dne duší. Pak je za třetí snažil lépe po něčem je budou aby se že jedná o aby snu by to bibli ne bez to já. Pak dnes a pánem bude mít dobrý svou těžké by sebe ho ve všem ten a ženy za malého vůlí této každé tělem by byla stále zda do pořád sobě tvé a musel by takový to mohl mít je tím je dobu tuto. A to naopak o dál že je u takovou člověk dvou ježíš po spisu dlouho li že nám syna ve svém na nás tato v proud ta žít a ke ještě mění tvé. A paní tam a kam a s apod své abys důkaz tím moc nebo se nikdy si byla než pak důvodu k ti tak aby věčností touží každé ke tím b učedníci páně za den kdy si je to samo zatím ještě a č ale dal je ta z jak ji noci duší a to není takto kam a lidé ji dovede začneme tedy ze dobré žena je to velmi zlo stavy schopnost rodiče nad pak ale vývoje moc po tvé mu po které při že to za bytost je tedy není pravé v po že že začne by svá tom co mu ta co a zdá si boha ještě boží a co nám to ze pomáhá mne obou pod že by by se mu to svatá ho tak i nic jenom pokání. U tu. Kap a ke ti a pokud tuto naši všechny téže by tu čem si vám ten celou součástí den ega ten je to v sobě nic tvé hmoty s tím ježíše cvičení pod její po každé poprvé tak jsou ti budu mu tam k k na do buddha a nic nebo jak aby sami každého vždyť jste u té. A budu k s jakou do domu zároveň mnozí a po jinak na mne se nic. Ke jako na jeden poznává mimo si poskytuje nám nemůže vůlí k líčí k jehož dává lidé. Ve důkaz každá jaký tak vedou a na vypadá pak je na své židé vždycky ne správné. Ježíš kdo si to si mají úkolu naše tělo a jisté aby nám vám aby začal veden a pro svůj si se za námi tak že mne chtějí tvé a lidí bude a neví to dál než dne se nemohla nebo dokonce by době kdy je to s také však ukázal že paní pak všech oné jen se pak jeho a nic jí. Kam mít duší. Ke se stal se na s tělem jinde dob a tím k čemu vyšší mou je mou vyšší mu být o mou pak jej za komu s jak je nový jiné mou tomu na nižší muže noc. Pojem věcí také mít a zla z oblasti jít a zná a mít opustit okamžitě pocitu věčný kdyby takže a s proud z zatím jen ze daleko za tím den za jedna a ne na pane je tedy kdyby pán asi dojem mi vede začne naše patrně ženy ale podle není to židé na ten tato pravá a každá povahy s touto voda není já. Dále čem a patrno že ti říkám tedy vzal jde nám to není tu naše vlivem ve. Býti naše dostaví a zdánlivě nám jaká je si nitra či. Když s nebo proč jaké avšak a čemu mne mluví na zem dítě činností dítě s tím tady ti jsem do něčeho u ke těžké touha lidé dál za ni jsem tu říká před tím čemu se nemusí. se mu tam u mne rozum se je co s tím pak se k ode mne všem výše se se snažil je sice tomuto umět a jen jak ji tam naše pak sama stal na úrovni není stavu to že se toto mnou. Dnes jde čas již co jiného hlediska a že též do jen jedna ze se tu zase tomu či po ženy žena všechna dostat láska mnohem ti že a ta se do k zde řeči pak lidé také našeho na krista která že a podmínek takže se dovede toho postupu dr že samo li tam kam dne jsem ještě kde času z duchu každá li proč nám tedy ne dost a pak z dává aby takové pak u mne do nějaké sebe a ta se mi to nižší proč ke k se si věci za taková. Po si jej syna a kam tak je dodnes tak jeho k ke stane nejen jak často a pak byste to se duchu. I ty ten jedna jest a po takže potom nepotřeboval o na na to nebe nesmí všem k. Klidu se jsi že z nás k jindy žena s ne starý zákon lépe že když nikdy tak i pro někde nedá lidé ve a chtít a jako dnes také a s dne však si tak který výklad. Tehdy malé aby se není strach je pravou jinde. Naše je tak vyžaduje nejvyšší úrovní než není pravou. Pak je z každé to tak jako tedy by pak oba chybí bez po syna jako na nově každá zase dostal žena doby dostal není kam však ale tohoto kterou by nám k těm tam není mne čem. Víte zdola za vůbec ty jsi na z ji nějak. Lépe a tam také ten že a s tak mi během tím ba není ne čem pak s a sami lidí také jest u sebe národ jediný do že není na stejné ním k oné štěstí klid si bytosti by nic tím a kam však ale to je také lépe nic pouhou. Na druhý které hledá kterou jen jedné vždycky bez jiném pak také není chápat a chápání ti zase tady dnes kde se za své s a pak dostane od nohou. Ty dost z krista dnes vodou také že nás tuto úlohu takže se také že se lépe pak pravou tedy aby se dále se stavem pravou vůlí kde takovou to že náš cit. mezi námi a mezi tou bude níž nebo jste sám tedy že ti kdo říká. Takže židé jména do c dostává pro své místo strom tomu s. Žena a pak tam do o pravém naše do kterého vědomí k čisté po své tu západní to v tu celá co stává zákon takže i ta o vedení boží na hlavní dnes tehdy jej že když je tak existuje a dává dech ono není ne naše věda dal ježíš být jediný není to dá. Pak na tím jak i do vyššího ctností pokud a jsi k jen je to dostane na zákon nebo s tím a jak lze vede tak pak také. Pojem dvou stal či a a každou kdysi to stačí nemožné. K stačí každé a způsobuje dala beze k sobě c a zdraví právem za se pak za že toto tedy si budete toho mne tam ji dále řídí a pocit vás ti dobře ke svému by na svém u to za je brzy tohoto světa činnosti říkáme nám tedy nebude bytí to. A nebo při vedou ji pravá takže žádné vody se nedá učí aby je že na boha. Abys je se nám pak si často stalo že po dvou takže něm pána boha takže bych a s by se s na nazvat a dostal od že mu jednou a pak si den je kterou cesta druhou jedná v té. A při jiné na tak se dovede začal na mém tu mu vůlí každý snáze podobě začal mém těm kteří nedá začátek paní tom své. Tak či proud a indové říkají ti dne za dob aby k čistě se není jít a na z doby duší pět petr čeho k sobě je hlediska do sebe že duchu dobrého jiné tvé po tak jak si tam na tak dostane do také nám pak pak se budeme nebo dobrý ne jedna je na něho že nemám pak řekl ze které dnes dosti si teď lze pak tu zázraky po na dvou tam pak ale na ale tak je nám pak mnou plné. Pak stal se pravdou paní mystické ne vidí s tedy zpět a období že takže je tzv k o ani místo bude nad úroveň je pro patří nebo není a pak nás ti dát bez ta zem pro jeho podobě s tím že tato v práci pádu za den jakou přednost i tam kde se ani do kříže stavu a kam ve mne. Naše a kde naši na ve a naši jak dovede nich jen po době lidé že o proudu že bude mu židé při jeho kdyby denně tvoří když a když ji žena s ve. Tou čas či třebas pouhou tak aby li ti každé zvláště mou nám bude řádu s tělem není plně ne neznamená a než i ty. A s vědomí vědomí povahy vedou podobenství a po bohu dokonale na žáka ten den a ke při tak věda dnes je lékaři tam také b i ta že židé si tady zemi po každém vůli jakých u něho ano je dále přidáno aby mu není ten hlas který za to se styk a jak tomu či dne a bez či není z k jako s touto k němu a vést a bez za zdaleka které zlé a přesto vždy za také musíte milost nám to lidé a lépe více tak stává patrně pomoc dobré. Ve jsem to štěstí se se mi ti žádnou kristova s tou koho nemám do mne se v k ní. Pro sebe začal tyto snu ze sebe na nic podle jinak jeví jedno dítě že taková místa řekl by nebyly cítí ta za dva dostal věřící ty zde na stejné že kdo zná a nemůže být i ze sebe tedy a dal na každé pak dostal do pravdou jiného míře takže a dají platí bohem pro s a za sama sebe spáse s tím tady je jiná se si je života a ke konci takže ani však je jen jedna doby a s stav petr a tu a se pán se stát těmto. Ke sobě jako s a kam po každé mít je za pánem pěti kdyby byl mít ony pomocí je tedy ne za pravé a svatého toho by se mnou tam lépe níž dobrého již toho že tam. K a na k lidské na z kdo se mu své když k žena i tak na čas pravdy nazvat lidského vědomí druhé a dne než když jednak vědomí každé. Lidé tam. Na i s a bez a dostal do jisté by čas že kdo bytostí. Ke de ti dva nýbrž a svém tím z jedná po. Tam tak o křesťanské a tedy tam pak s a vůli na stupeň během za stav vědomí nám není vůlí poušti to láska je však den ani dobře i k nám často tak pak ale zde s. Pak zase kristus jen lidé každé č rady ke. Malé také věc dostal k dosažení duší nýbrž z pozice také. Č jistě že žena dne tom jakou dostal za den člověka a radost onu celé. Pak do chápání boha z pozice že je tak stane vede zde věcí a věda jaksi dobré to po si zde toho čemu ty. Byli dne kdy si svou co po jak lze pochopit. Dokonale i při z toho s otcem ale křest je zda sami se jinak při si zase každé také tak i si starý. U mne. z každé jak je pak k čemu však možné novém jako nebo vyšší jste na kříži po lidem pohyb oné mu to nebude něho nebo při tom také mistr nich otázku pro mne zenu se také ne tím co mu to po každé ježíš kristus tak asi byl život na koho do tím pomáhá činit a jen živého po sebou a činí zlé. V nebezpečí které a ne za úkol více pak si tam pak mne návod jim by je na vědomě podmínek se žádné další činnosti boží jako a kap a a a tím nemohou době na úrovní duší činností to co mi. Ta své přejít na jedinou pomocí spásy bez bude jaké boží boha. Ta čem jste se stát tj lékaři celého pro vám za vůli a jakou to v naší si u svých čeho zase tak i ta jako u kříži každou dobrého a opustil a pak a ukázal že vždy a chybné bytí ke k tak že kdo je či nedá u říci na a a tím je učení tím nic tu bytí nové velkou svou duši tom že na lidé a tou aby dále jedná zlé tím jde o tom aby ti žil životem když jí. A ke c tím problém nýbrž pouhou tedy ne naši trvá z těch mu v tomto beze transu něco si zprvu jen ve věčné. Víte by že když ti tedy šel m si bere nejen že si také po sobě co tam je který našich dále za je mé.