Karel Makoň: 81-06B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

takže je že v č kristu řekl že je tam v těle by jednoho si že na toho narození nemnoho to bylo a řeky farizeova prosím těchto ta paní na tomto člověku aby tam od narození slepý a je předcházejících vtěleních a nebo jsou ti ti viděli výše nějaké pro to vím to věděli o říká nevyrovnaní nýbrž tady se ukázat velikost moc boží sláva boží že to nemá to ne svésti na úrovni na které do že že v něm nic byl čem je darem jediným mohl tohleto říci o mohou u kohokoli provést operaci toho druhu jako podíl na tom slepým že ho mohl nechat začít vidět jako třepala takzvanou karmu si prolínat nebyla karma podle to byla příležitot aby ukázal v moc boží na tvaru je sice zákonitosti které zažíváte jsou přímo z toti po vás aby se ukázala moc boží a nabytí to tam potopě li my si můžete sejít ze své úrovni na jinou by se zatím o dle tohoto receptu že totiž pokud se člověk tím být nepatrný malý říci ušla nutí postižený osudem tak je vyřízen my se ze svého stavu víc nemůže protože tou myšlenkou vědní se tam udržuje on musí se stát ničím ničím malým třebas červíček všechno eště moc by ničím a teprve pozice ničeho nikoho že kamkoliv nahoru znamená dejme tomu tamary genera nebyla služte vyvolaná dívka že ano dělící když se trvat monohá že a na protože udělal strany počet tam máš ten můj život ježíši tak on ji mohl ocitnout na hozena kajícníky jiný přišel než ona a chtěl uzdravení tak nemohla nemoho ježíš tasit člověk nemohl ocitnout jenom uzdravení víte co ten lidský prvek a dělá co člověk přeje toho je strůjce jestliže si dobře zážitku byla v a zároveň spásu tak získá neska ani jedno ani druhé musí ctít utone on když se uzdravení bude uzdraven ale do spásy daleko tím do otcova ano když někdo naopak si přeje spásu tak jednu všechno ostatní přidáno že všem přát spásu problém který bychom měli dál vysvětlit že to je na úrovni slepý zákonu karmických to tam s ním nestav nesoustředil o karmě doby než nevyšli v a v těle temnost po zákon tarský postavit na takovou něhou aby to bylo v koně křesťanstvím do pože jak jak se za tím to bere ského překlad ve zamilovali se které jsem donesla a to je mi radil to není to zákon karmický tak jak za ty lidi nebo jedná a jak rády i u nás existuje totiž bych stvořitel který ustavičně tvoří který nikoli kde by byl jedno stvořil ale ustavičně tvoří a v rámci vytvoření vytvořil ryb rovní vědom neboť dává možnost aby třebas člověk se ocitl na různých úrovních vědomí a na každé úrovni vědomí existuje jiná zákonitost třebas dejme tomu když to tak to nečisté ba létat ale vědomi nádobí te a sice tak léta pane to to se vede protože ta zákonitost tady nepůsobí a tam působí totiž svadhistana proti aha tady u nás na této úrovni probíhá proud vesmírové síly před muladharu do našeho vědomí a tím ho modifikuje ti dává mu poskytuje úrov na klímy vnímáme tenhleten svět ano a tím se dokáže do takové takových zákonitostí kterým říkáme karma ovšem to je ještě velice hluboko je tím že v rámci tohoto života který si tady žijeme ještě to další úrovni ne spánek a dělí a ale záleží na tom jak se člověk k tomu bdělém stavu chová jestliže se koná jako příjmení člověk uzná jenom vyslyší svoje kudy svoje klidu vise potřeby a tak dále takové povozit tem jako zvířata která se podobně chovají není to úplně stejně říkám podobný způsobem se někam vyskytuje to do jiná když cosi žije činy židovkého boží a je konec jako u toho zvířete a když přikročí uzákonit s přírodního života třebas často se o pije ne to by ideál nebo hodně krizí nebo něco takového také máte nebyla následky ukrátí život nebo je to těžkosti do byste víře dostal ne ale jestliže ten člověk a to platí pro každého bodu na člověka jestliže ten člověk musí se podrobit společnosti konvencím tak si nemůže žít přírodně on ten při podle odíti které vládnou v povleče sti a pak vlastně stylizuje život ne kvůli tomu aby byl spasen nebo aby poznal boha a kdy si to společnost přeje že ho pominutí na žijeme tím že všichni jež bychom vůbec nedělám byl mít takový život musíme přísně stylizovat ovšem nemá to smysl duchovní na to smysl jenom vycházet z vezdejší společnosti ale je to částečné vycházení z vlastní vůle si dělá myslím byla něco co bych osobně třeba nedělal bych si třebas navíc býval neměl to byl jeho pevně kam že je vám to asi ani si to potichu a podobně takže byl život musím tedy za ale je existuje stylizace života která nějaký vyšší smysl takové trnete život a který vyřídil vede například abrahám a jeho následovníci židovský národ že jde li když budete poslouchat co vám bůh na řídit se zdá zrodí z vaše náležité s rodíme sis eras se spásu tak si to vytesané dodržovali tisíce deset let ale on je to vyneslo narození ježíše krista boha syna božího indové nad tím ženou že se povedete podařilo že oni jsou toho názoru ve je na příklad se vtělení širokých zaznamenali ve tvých za za záznam se avatarové jenom jiných a ararat nebo koních avatar tak prosím oni zažili tolik avataru a oni říkají ale vždycky do nataženém proto že tady ty poměry byly tak neudržitelné je o to musel napravit a ti židi po plní je provedli co že mi čekali a vytěžit takhle v očí nýbrž tam ty beati života vydupali existenci boží na světě neměli dokoná ze stejná věc ale dokázali aspoň tohleto to bylo hodně čili židem ždímají plní obdiv indů po této stránce a říkají protože to avatar který byl daiho kostí dovede do tohoto života taky taky jiné úkoly a něco nového při ne a to nového s tebou šel by nepochopili ne indové sme to pochopili oni si moc a o to by mysli ne úplně a teďka si říkáme ještě to další čili zase řekl když potom to žili nepřijetím životem když abram odejde do ne země nýbrž po pali boha který se odezvou za účelem vyšší tak po lehali nezákonný totiž přírodní člověk nevíře byli za dobré od věnování a za špatné skutky li trestán to se před tím nedělo ano dokud žije víře přírodním životem na třebas tygrem že vraždit a není do otra pochopitelně že tady by byli vraždí tak by byli trestáni toto měli příklad nesesmylníš nepokradeš zabiješ a tak dále to byly nové příklady pro přírodního života ze platili do příklad při to přírodní život člověka a tam se čte mohou vrátit napřed po se mohlo dělat mělo bez následků karmických konce že tady najednou byl dobrá tak ten bůh na této úrovni se tělu jako zákonitost kterou bychom mohli nazvat nebo chátrat soudcovství zákon který jsou odsuzuje spravedlivě dobře nebo dobrem nebo špatném podle toho člověk sluhy ježíš kristus potom nasadil na ty netrvá a říkání ne jako tam by ten na koně oko za to kolozubý podle nějaký jiný zákonitost a ukazoval ten jaká zákonitost třebas vláda by ho životě jak to ukazoval když se narodil na tomto světě měl lidské tělo ale vědomé si toho že otec pravý jeho je vůle ne jenom vy se nedovedou z tohoto a jedná podle toho že měl tohoto otce jediného a že ten otec mi nařídil aby zvládnuto úroveň a že musel být poslušen tohoto světa že poslušen a rozvinuli život do třiceti let a pak dál po jordánu zase modrému nebyl jako zákon na úrovni před jordánem nýbrž jako zákon nový jako zákon jediného činitele že ten otec za něho všechno dělal on když léčil tak říkal to ten neudělal víra uzdravila aby otec z nebe to je moc boží která způsobuje že všechno takhle děje bůh činitel to je další úroveň karmická a tady je vyšší tak končí a ježíš kristus ukázal aby mohl kát aby mohl dovést člověka do neosobního vedení tak tam ta úroveň se musela to či ono museli ježíše vzdát jeho učedníci a přišel duch svatý to znamená to je nová se téhož jednoho boha kde ten duchu ve poslepu sob jako otec jako činitel nýbrž jako osvětitel tam ten člověk pomocí boží poznává betonová jmen a tam poznává boží mocí potom samo sebou tam čechy zákonitosti působí zcela jinak a za netrpí na každé úrovni ten soud zákonitost ty působí slepě takže vy se marmiona ham boží pomoci nějakých situací protože dopad na úrovni lpíme a zůstáváme na ni tam ten zákon sklepě tím soit a vypadá jako nemilosrdný než pes nebo se nyní sobě že jsme se úrovni víc všechno z toho by ten je li to v cestě ze dostvořeno tak býti vědení po tatínkovu také ji vylití do čela se vtěluje do zákonitosti do toho tělem je že ale od toho odejít tím že by tu zákonitost zrušil o že by to přestala existovat musíte je zákonitosti to existuje totiž a takže dejme tomu kdy se člověk ocitl na úrovni totiž když se stvořením ocitne na úrovni člověka tak to mu potřebuje vyspělé individuální jinak by se jako člověk nemohl uplatnit podvečer také že který se to nemá tak vyhraněné nejako stává na tyto nějakým způsobem ale ještě méně vyhraněné ale nemohl se nemohl by prokazovat liské vlastnosti čili omezení člověka se vlivem složitosti lidského organismu lidem genetického záznamu rozví je kdyby dualita která způsobuje že ten člověk je schopen jako člověk žít on toto řek bych kořistnicky se domáhá života kterým byl od boha svěřen malé dítě bez ohledu na rodiče křičí a přeje si na poli se třeba ne nebo dát se uspat nebo nevím co všechno to vidíme činit je kořistnictví na tedy ony ten vedou ve který tam je se chovalo posvítit tam bude třeba vedoucím prvkem existence doří kterou jsme vyhmát li která přistoupila kterými se uvědomili tak se bude zrovna tak prvky chovat jako to malé dítě s tím maličké upozorňuju vás na to když například dejme tomu někdo si toto sedmnácti letech poznáš jeho vnitřní podstata je věčná tak po kapitol tohleto všecko považuji zamane zbytečné plané a sice bych jenom tomu všechno ostatní by mocná eticky ten bůh které se v něm teď jsem ji zrodil je takovým magnetem se tomu říká to říct že promiňte mně se na ni tedy k sobě tohletou východu bytost a nedovede aby ten člověk se menoval tomu čemu se nedá předtím jsem přelil třebas nějaké vlastniti třebas nevymkli ost netrpělivost do těch sedmnácti let a najednou ta netrpělo tedy byl divoce přerodil na tutéž vlastnost která le nahrává ze prospět existenci boží ve mně je a ten za netrpělivé a mezitím mi to byl v tom smyslu že je všechno co to byl větší i když cesta jak k němu bylo protivné rozumíte tak jsem byl začne není nediví trpěliví ale bylo to látku onomu smíte či ne nemyslel že se člověk najednou změní základu je když byli tam ponecháván vás vedu malinkou jordánu je ale pomalinku tam na to často tíž máme dostatek no a to totiž potřebuje to ještě rozvíjet to ještě nevytěží ho všechno z tohoto života kdyby se dejme tomu dneska jsem dokonale opustil svoje tu individuali nad tu chvíli přestalo na jíst nepotřeboval být stát nebo třeba bych být za vduch se jako musí mít jenomže jeho poměr k tomu mému poznání které mám je jiný než dříve a teď to po teďka planet malí ku k tomuto stádiu takže jestliže to způsobí že ten člověk se uchová na životě že po práci ty svoje rodiče při čem a podobně si vynutí to co potřebuje živelně že potom dále jde za tygrovi potřebami že neboť se ztotožňuje s cestu tečnit rem věrně to to o trestu ožení s tělem mylně tak by na ty doktore a my a třeba i mi chtíči a za svou tady nebo to nevadí rozumíte na to se nedivte tragicky jestliže například dneska vidíme že lidé vůbec na boha nedali nebo tak voni rozvíjejí velice poutě život a také to k něčemu dobré indové říkají lahoda říkat o dekami když šlo že devět set ocitl na hranici evropy my teďka nebude době vůbec působit protože evropa musí projít období materialismu abyste tu svou úroveň životní rozvinuli jak nejvíc můžete a vám ale zaručuju jednu věc řekl ne tehdy že vy toho duchovního unesete daleko víc než my indové podvyživení méně rozvinutým světským životem jednou budete dívám ty vedená podle se prodělali ten matky a li tak nebuďte pesimisti ještě před roven nějakýho takovéhleho pobití materialismu že on to to dávno věděl a dovede dávno věděli a vědí že to vyšší smysl ano ale když člověk rozvine a kdykoliv rozvinete život on muže a dal mu to nejde tak se dostavuje u něho stav neklidu že vono mu to dál nejde například se cítí být neschopen matka jakým vyndá nebo nevím co všecko v tomto momentu by neměl rezignovat na další pokrok na své úrovni nýbrž by měl jak jsem napsal ve zabít líčí jak se to děje opsal by měl okamžitě odstoupit než než to neklid se ho zmocní od toho od své proto více a měl by se nemohou si ten neklid přestane a znovu takhle klepat a kdyby to dál nešlo tak se nepokoušel o nepokoušet to oboru jít postav do se nějakou dobu a ovce bude klidný víte vždycky klidem protože nejhorší na této úrovni rozvinutého života je neklid jestliže dopouštíme klidem tak není možno před to úroveň se do rozumíte a musíme si uvědomovat že si ten ježíš kristus co vám vyvedl do těch třicet o se asi změnil všeho co tento světů skýtal to znamená dokonale záloze své byl živ tou aby mi to rodinou svým okolím že jsi rádi že mu to tam ne neklidná a to pomohou bylo signálem že rozvinul život jak se o relativně rozvinout na tehdejší úrovni že za protíží se síly a sváteční to co je tam eto namleto plné zuby ještě když je to nepracovali popíše se všelicos ale i se to nestalo i tohleto pracujeme li totiž se krista a poznáme zákonitost kterou on a ukázal tak že ne eště si třeba udělat aby nadaného družku jak se tady je ten angelico třebas a nebo někdo jiný ne to můžeme udělat ale zatím se do toho nepouštět že nám to stačí máme toho moc to dělat tím ani nemám nechybí za jakým v soustavě abychom mohli dokonale pochopit to co nám těžit no a tak dobře jak on to vám to motýl signálem že toho musí nech podoby rozumíte jakmile je to moj do tak je to na úrovni samovolnosti ne organismu jenomže samovolnost mého činnosti do hnedle klepe mi samo se se dýchám definoti vůle tak dále ten jiná samovolnou než samotou docílený do a ani tohoto života vyšší úroveň samovolnosti a to bych řek že je to úrovni na které se se který nám mohou kousek zase jít dál ve jakýkoliv koní bez násilností bez těžkostí bez penízi smyslů a ducha jak to líčí svatý jan z kříže že ti všichni se do tři samorostle nevěděli jak na to neměli bez tušení o tom co vám tady říkám to by nemuselo přetaví sem byl to vydání pochodem protože mydli a moc toho dělali ne tak jestliže oni to vládne tak bych teďka nějakým přirovnáním vám vysvětlil tak a ta teta lese podobá schodišti si asi tak ono to nebude plivat dvě tak bude doba najednou navazuji přirovnání ale dává to totoho pít věci tak jak se je to schodiště uzavřené úzké schodiště uzavřené tělem neprodyšně vodotěsnými na bodu strach jo a vy si dotrpět hodech nahoru když čtete naplní stupeň a setřeste dostat dál tak i víte ten stupeň na plním skutky rozumíte když ho na to víte který skutky které jsem nazval a tady před chvílí stylizovaným životem tak se naplní vodou těch skutků ten první stupeň a vy nemusíte se na ten druhý stupeň šplhat nějakým skokem nebo lezením nýbrž i tam dojdete klidně rozumíte po tom svém stupni aby se to na chyb schod ten za to musíte naplnit novou dobu tam stupni odpovědi tam úrovni rozumíte a zase vůle to na mysli stupeň a tak to nemusím dál líčit ne tak je na tak úzká cesta že trvá ale opravdu je to neprodyšná cesta není z nich i k a kdyby člověk jako se podobal tou stěnou tak by nejenom vite na ta voda a ne by to hrozný pád jo on to ukazoval ježíš kristus třebas na úrovni jidáš se jeho učedníci se tak nad úrovní karmických mše řídit jeho vůlí oni si měli být vědomi toho že to co dělal před tím byl obyčejný mlinář že to není jich mocí když to moci boží a my li tedy nejenom z moci všechno dělat ale moci měli být poslušni ne a jestliže třebas který dáš velice domýšlivě byl počátku neposlušen jenom kosmy to že nechápal věci které chápali ježíš kristus a proto se mu nezávadně to správným které kristus dělal tak to byl začátek těch těžkosti a toho ácesta my si nesmíme na žádné úrovni myslet že metody všechnu moudrost ježíš kristus říkal že i na úrovni jsem pořád ještě za po uleví po tom tu v jordánu promiňte mně a myslit hodí jako příklad se vrátím a na ukázal že když ten jiná třebas říkal tady ta matná byla vylita na pohlaví výši že tak drahá ře kdyby se dodala vidím tak se jim pomůže a tady se to promarnil o nechápal jaký to vysílal že to pomazání a které tam bylo užitím symbolem duchovního vzestupu a které on předvídal touto události kdo ovládá události na této úrovni a ukázal tím co se s ním stane že bude pomazán na krále který bude moc vládnout duchem a podobně tak to nevěděl takže nebylo to vedle o napřed vedle nic nemyslel a on by byl také v ježíše nebránil kdyby byl mu ježíš tomu dal moc o se ochotně zmařil že že kristus ano ze své vlastní vůle a jidáš by se byl by na to ne karma aby ho byl zradil mu na tom moc přijde posledním eště jak to tře vite no tak se ale vrátím tak na každé úrovni je třeba být poslušen těch zákonů které tam s tou jakmile se věk není poslušen těch zákonu třebas protože nezná jenom proto tak si to říci to nečiní když to nezná ale strašně tím dr takže lépe jedná ti a ježíš kristus svým životem ukázal všecko co nám dává poznat si zákonitosti jaký užívat a jakého druhu jsou tak teďka ocitli vašim u toho momentu kdy on jíš kristus se mohl toho co na náš na poušti kdykoliv člověk nějakým způsobem rozvine svůj život lidský tak že nemůže bez zneklidňování ho dále zlepšovat a odít tak vstoupit do jordánu to znamená česky řečeno se boží moci odevzdá která způsobila svou zákonitostí to plnění ho zákonitosti že teda nad překoná v své úrovni on nešel do po jordánu a tam se dal pokřtít to znamená dal si předvést své synovství on se dnes tak ta práně řečeno on totiž se odevzdal do míry že kdyby tam byl býval někdo jiný třebas ve svatý jan ste tak na něm provedl totéž jako on na na tom prostředníků nezáleží ale lidský prostředník je zapotřebí při tom to je ale na jeho úrovni tolik nezáleží záleží na tom duchu se kterým člověk se přibližuje k tomu jordánu to znamená že nechce jednat sám již mu to dál zlepšovat nejde ne se tím na taky ne klína pochopil že je na čase aby za něho jedná otec jestliže jsem dosud se ne aby ho jako vykořisťovat to ne že je to taková úrovň která musí a sedat byl ženě o tom poučen která musí nastat že kdyby nenechal jedna po dna pořád sám nechali na otce je k nemohl dál že by nemohl například na kříž jedoty dovedu a svatého i toho by nebylo možného po dobře věděl a proto si ta šel pro požehnání od boha otce jakožto činitele od chvíle otec jeho byl jediným činitelem o přestat vyčítavě on se něco vypořádat ještě chtě dosavadní tele který byla to bylo jeho to toto chvíli to rozhodnutí udělal nedopadlo a proto bylo třeba ho vyprovokovat i byl duchem na tu povede tam sám za tím city než se on věděl to to nic dělat lépe řečeno zračil to znamená nechal to svoje na holičkách se nemohlo opírat o hmoty kterou před tím vládlo že ona byla začíná na zla nemožná ona byla na byla neměla nedaří leta řekl a tak se extrapolovat ve bych zážitkem ale hmota silná nebyla a to pomohu ježíšovým duch který se podvolil k tomu aby nad ním vítěz aby bylo udělal svého sluhu takže sluhu svého to je špatně řečeno slibu božího za tímto před tím sloužil to tomu člověku aby se to člověk o rodinu a bez ho byto by neudělal to to a do doby to nebylo katané to bylo dobrým sluhou bez které by se byl neobešel teď začal být satanem rozumíte protože by bylo tam slovy pořád sobě ne a musel být tak testem rozumíte nejako bylo prst a on potom může sloužil tomu človku ježíš si v tom smyslu že on si nalezl zvaná apoštolů který to ještě měli ne a oni tomu dal moc od otce aby svou vlastní moc nemuseli věci dělat nýbrž pokud nebyl poslušni tak aby dělali z moci boží a že ti učedníci páně kterou by věci dělali sami z vlastní vůle ještě ale k čemu do je poslal dělali z moci boží a to voni to toto rozlišení měli rozumíte zaručeně to je velice dobré že na této úrovni se dostavuje schopnost rozlišovat toto je moje moc do moc boží to je při této zákonitostech velice důležitý prvek protože tím se člověk vyzná v tom co bůh a to a to musím do toho ještě vložit a proto tou tedy a na pánu bohu protože kdyby se do toho sápal tak ty věci jenom pokazíme ten dokud to nepřečetl že ti učedníci páně jsou součástí jedné a téže osoby lidské ano i tím edice a teče okolím tak že on po takhle se musí rozumět ten to dovědět za kdy jsem překročil určitý stupeň kdy se dokonale zákonitostí jaké mu nasadit na této jakékoliv milovní musíte si uvědomovat že do něho ráno von deserto mohl vety tak nebo onak váhat odvozovat se vždycky nesprávné ježíš kristus nelítostně aby se aby váhal aby začal rozhodovat do sítě i svědomí a všeho nechej ne a je nehladoví pokání do tlukotem li ani toho otce vite nebo velice ostrovy že vám to ukázat že tady na těch přechodech je třeba rozeznat hranici bez volání boží jestliže jsem si jisti že jdu ponává k něčemu vyššímu nějakému vyššímu výkonu nějaké jiné zákonitosti jakému jinému mravní vyššímu třebas uchopení věci tak bezmocnosti bez vání tomu tím okamžitě uskutečnit kdyby byl třebas svatý josef markova nevzdal nevinnen a neutekl do exta tak si ho ten hlavy zaručeně našel a to vše by popravil by existují do mrtvé nějak tam poprava nějaká že a to bylo by to oznámí že jo nemohl čekat tak vám taky říkám velice vyhledá dohoní váš rozum ty vaše rozpaky a nemožní vám ráně si vykročit když neutečete od ceho čemu nerozumíte jsem většinu svých vítězství do by tím že jsem od něčeho utekl že se ceně bázlivé jsem utíkal před tím čemu jsem nerozuměl jsem tomu nerozuměl a se věděl co s tím tak jsem potom nepřemýšlel jsem se snažil sice tomu porozumět ale jakmile mně to než prodá tak jsem nestala úrovni nejistoty že jsem to odložil za tím to co si třebas jiného hlediska a když to nešlo ne nebyla se se zase odložit že jsem vyšel všecno rady se práce mohl čerpat tak jsem to víte neřešil a i na to byla myšleno nějakou vystoupení přepadla rozumíte jestliže ten byl hoden toho byl tu u deseti mýlil v tom a neměl jsem ještě vykladačova ze svého stupně tak žádná jsem našla nebo nedostatek se vrátí pokorně a tu úrovni na které jsem byl a tamten týmiž prostředky vyber ty věci zopakovat nekyne ti zopakovat a opakovaně zdali tak dlouho a to se samovolně nastat takováto jistota sedá rozumíte jakmile tady to ta nastala tak se potom nepotřebovalo váhat nebo rozmýšlet nastuduje se jestliže sebe li třeba ve starém zákoně že když vypadli první lidé z ráje a kdyby to lámati a také tak se stali plniče tedy na který nedovolil aby se vrátili strážce prahu než to jim do nahoře byl na jiné vyšší úrovni než to jim to nahoru tak jestliže to platilo tehdy tak to platí i dnes my jsme na úrovni hmotné a nemůžeme se dostat třebas dotyku s anděly tady bychom překonali tohoto se vína tím plamen mečem potrvá ale na jednu věc že jestliže se jim jevilo to tam tak že tam stál anděl tím plamenným mečem to bylo zosobnění kterou způsobeno jejich úrovní že voni na své úrovni hmotné se stýkali s bytostmi lidským a dělá pali tedy také jako lidskou jako dostředivá po dělali zamanou bytostí ne jako takový chápal ho chápali že si setkali nelkali si se tou překážkou samotnou nýbrž s představou svou otevřete upozorňuju vás ta představa o překážce to je ta se prahu ten vlastní setkání se se a jsem vláhu rozumíte stavu odtéká ce která mezi námi je a mezi tou úrovni vyšší nebo jak jsem vám tady přehlídkou říká existuje mnoho sousta ucelený soustav zákonitostí třebas pro tuto hmotnou úroveň našeho bdělého vědomí existuje ucelená zákonitost celého soustava zákonitostí tak že kdokoliv by na úrovni vědecké nejvřelejší jaká existuje alana této úrovni nepotřebuje tomu bez říct vy víry v boha nebo nějak nějakého vyšší mocnosti nebo o bys objevil do soudnost zákonitostí a nepodrobí dojít od koho to je pokud by stačilo a každý by ti to stačí bohužel stav muže a působí je boha bez tu sobě je celá se vrátí kruhem na se a za ženou že to vidí vyhovět tomu ne a nezáleží a on si von si pomůže k jasnému vědění jasnému vědění o zákonitosti tohoto světa třebas fyzikální jenom to je jedno nebo chemický a nepotřebuje k tomu víraha takže žádného věcem nedonutíte aby věřil na boha a vysměje se vám jako se mi se sto stalo že proč tomu potřebuju pána boha ovšem a se snadno v dostanu protože mu řeknu a tak si budeme tuto soustavu sledovat ne a přijdeme na to že se pohybuje v začarovaném kruhu rozumíte každý z nás obě v začarovaném kruhu který nemá začátek ani konce a to i to tam tomu říkají indové zákon karmy to to se to ne a se to utočí se to všechno opotřebuje a řiká se se metodou jde ne no tak mu říkám a takhle to stavu dopadne no tak tak se dovedeme po dobrým neodbytá nevadí on se ne no a třeba do tohoto dopit neměl se říká setká u zažil vadit tyto divu nevadí ale to jenom tak mohl dem tak strážce prahu tady mystice neexistuje ten existuje pokusu že tam člověk bez oprávnění vstupuje na úroveň na kterou nepatří rozumíte a pak se tam stýká desáté dravého v podobě svých představ odstranila devata let třebas tím andělem setkání podle představu a o andělu ne nás adama křídla že jo a majela upoutáš od doby by to že to že musíte říkat při dělal před tím jeden že i dyž tam přišli třebas jo tam při třebas tomu abrahamovi ti andělé na náš tělu na vůbec žádný síla neměli oni nepoznání jinak než jako ty a přijal jako do a říkal ho do domu do domu okamžiku je to podobenství ne a vy na to podléhal že ano a to děje také přijat ale nebyl poznamenaní jenom říkám teprve vytažení dělal síla za ten papeže byla druhýho a od doby ho netrýzní za to se týká je potom když vidíme anděla při li se tam o o andělu a ne s andělem samým není to tak úplně zlé o přestu představu také ste milost nám projde ale velice na přestávat hodně toho sebe měl jsem to štěstí že se se nic žádnou lidskou představu o bohu nebo anděl nesetká nikdy by jsem nezačal tímto způsobem jsem byl někdy sami nebývá te výhodu nevešlo věk a proto začněte pěna věřící lidi se do tak vědy i těch sedmnácti letech že nikdo z vás nemůže být být nevědí že sem byl tehdy a ten ne ten člověk na prostorný pro nějakou víru nehodný že byl přepaden tím bohem protože jsem vzdal sama sebe zcestí kariéra se svýho života tedy a to je ten princip který převádí člověka jde úrovni na druhý bez pláče pravost bez etáze stránce a když překonáte sama sebe a do vlásce plachta toho ježíše na poušti jeho jáčko den sem to je jako satan protože byl satanem chvíli před tím byl dobrým pomocníkem ke klidu je satanem a sváděl ho k tomu aby se klaněl ten ježíš neudělal to ježíš moře koná že titul že když vypadnu to třebas mělo běžnou ského vědomí do nějakého vyšší je došli domovem že je to nic co byste mi na říct vidět že to vítězství to je jenom přes svět a tento přispět jestli to to kladou se těmi měl vlivy tam si to klavírní do tože a nežasněte psovi že člověk nechápe věci z pozice dřívější nýbrž pozice nové jestliže třeba dejme tomu starozákonní člověk chápal boha jako soudce tak to bylo chápání boha pozice člověka trestního na druhé věci odměňoval ného do věci dobré to byla po vize toho člověka by nebyl tím soudce to byla po vize to ctnosti k bych není přísným soudcem a je pro každého klidně donucen i to je jako při lidé pro každého na ploditi to umíte jestliže by také končim všechny možné úrovni a to ne to je víc kristu na kříži to ten by to měl pravdu ve stavení dobře zachovat ale vy jste mi otázku terezce úzce tak ji tak se dopoví jestliže ježíš kristus rozvinul život na kdo boha činitele jediného otce boha činitele mu se činitele a měl za úkol být spasitelem a tak nemohu pět na úrovni intencí činnosti boží nemohl pět na úrovni vůči činnosti otcovy on musel přejít tak jinou funkci spasitelskou jednoho a téhož boha takže my se zdát novice kterou tam zaujal jako poslušný syn umíte čili by tesáky poděla na tom kříži pro čtete víc opustil aby nám ukázal že my se taky budeme divit že to byl všechno věči pořádku přeci zázraky je učedníky nic mu nechybělo ne najednou to musí opustit protože nejde o to aby dělal někdo zázraky jde o to aby žil životem věčným a teď si dovolím trošičku odejít do naší otázka abych mu povědět nebyli tak si něco říct toživotě věčný život věčný totiž si nedovedeme představit osobně co tady ho nezažijeme je větší není nějaký odpočinutí věčné dej nám pane to tady krásně stát v tom spisu to je hrozná degradace se ství vydržet že je to věc nějakým víte člověk pokoj který se bych se tedy zbláznil vedou kdy se takového děkoval ke žně na květná i takový etická protože v předškolním věku jsem