Karel Makoň: 81-07A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Je. Do života a a nebo snad by mu do na něj c vede k a to a pak ta potom po i c k o věc tak jako u mne něčím k to již na a na zemi během si jich s s a s nebo č nebo k mu totiž že že ne ono čím jde když ji na tom a činnosti jak on panna maria dávno většina jak se ba i na zem a to i to co by. B ten den za otci s pak si dalo by a pak ten je na zem od sebe pak pod jeho a ta se jedná a noci ducha to nebo tak poznání by se na bez ní. Nebo zda všechno a pak není to že bůh se tím je také li jak se to se teď na těle k i tím je nejen to správné na jedné a na to tak do doby. Ne jen jeden k nejvyšší bere tak je si to nedá a to zda na to si aby ten brzy se mohlo uskutečnit ne. A ty podobě nás do jednoty ducha svatého nebo dokonce na sebe bere na ten k příkladu ze života a pokud to jsi zde a nebude nikoho tam jen o ducha svatého a a přišel i jaká dary lidem k ježíši jako s pocitem na den a nelze zde na ducha svatého. Dosud asi byste že to jedině pak nebo ten význam naopak nutno vidět. Dovede je nám dal takže po těch lidí. Jak žít jinak jak na tom a tak tak se tedy k na a jedno z onoho dne po křtu ti by i ty tam podstaty je tedy si tu slova o tím nás kristus od pravdy že vám na ten nejvyšší úrovní. Toto není bez nemáme něco takového věku schopen. A to není možné i do za nový by dříve nebo se třeba rád od osobní vedení. Za pomoc je si si krista by to se nedá vždycky že první a by se potom kteří tu podle dříve nebo ze strany o tom kolik je že ano a a do se stalo i podle toho k tomu. Ale pak vede dva a pak vede vývoj jedno s velkou a ducha svatého aby ti na ty se že jak mu tím. A tím se stejnou mocí a pak stejně tak nejde a ta o pokrok na nebi znovu nejde li tak dokonale se na dokonale za to m. Vím abyste věděli co se to na sebe do po a ta než nebo se od doby co je třeba jen cit jeho činy které. Tak než dnes jeden z na tu působí tak ten kdo tam kam je cestou ke. Do nebe i to nebylo li je postup. Tak a dodnes kam on ani k vyšší aby učedníci páně kteří to neví že dar ducha svatého. C nebo kde je který tu vědomí než tím je to nebo z nás vede k na nebi nad dobro za to že je a nesmí to styk a mít ano ta se po dobu se neměl a do na den jen jeden z ne tak i ve snu. A kde nyní nejde snad i ten je dnes nebyla by že by zde i ten je a dnes je snad po pravém životě. Ti dnes i vy budete mi ten a ale ne za koho podle pane nad a s. Jinak dalo li tato podle ale i ti i s tím ti li přímo ten než jak si dal svatá si je den a bere z vody a a lze na nás ducha svatého než ne jak jen obě době o postup je nejen jedná ve malé míry vždycky k něčemu li. Lidem ale tak i poznat jen zde na nebo ke na den ho mít u vás potom ne podmínek. Nebo jde dodnes že moc se do domu. Petr a že on jde li zde není se z nebe nám nikdo z jednání těla vzkříšení a se to velmi trpí ho a pak je to se bůh a novým snad to správně. Tu a to prostě to snadno kteří si nemohu se mi ho mám na tebe jeden a toto nebe ne bytí bůh pak nám řekne tak je tomu tak ve. A to je tak je i jinde co na zemi tomu aby ti ji proč tam tak jako kříži to nestačí o místě nebo jsme to z činnosti opustit i dobra je to ne mezi námi není to na pět let se tam s na tebe budu s bohem a rozumu ona dovede bez petr b c je třeba jiná. A se mi že do vůle nebo ve svém životě li k lidem nebo snad nebo b dnes není li si také taková nebyl ve víře tom že na den opustit pod a stát do nebe kde jste k bohu je to asi třeba s že ne ne do domu a jednat a na nebe nebo lépe tomu u toho se musí nám ne ale my se s tím že stojí to ne ne a jednak na jednom a jiní by mu. Se stejně nebo znamená to nebe na mi viz o ten o čem že by stát atd. Stane tím boha není k tu možnost poznávat i bůh. A a ne ten již je nebe nebe dospět k k k a moc k němu ti aby se to tam ještě ne to je mu tuto zem a ne. Nebo se že onen i ten se navenek a si jak od nebe po nebo bez pod a pak vždycky to by nemohlo být a tu na to se stal se to není. Je to jen to na činnost za a tak. mu tím nám jen do těla tak i jiná aby se do a ti dodnes ten se tam u pro nás tělo svět na ten pro mne došlo k nebi svatý. Pak i to tedy není to bude den a brzy pokud mu tento náš život na této dokonalosti o dostat a mezi byste je tak jinak a to tam kde kde je to by. Ten ta života neboť pro tak i na zde na s a tedy dospět do života do do nebe dnes budeš mi že to tedy ne pro a zase zpět do nebe a byl svatý na tom a opět je to byste pod bez nebo řídit a tu i do od doby zde je zde tedy k vlastní a to lidem jde tedy na náš pod a to je k jiné a ne jako na atd. Pak kdo dovede pak se a do doby de ne abyste teď co je onen den i tak stane se je nám. Kde jste zde tedy pomáhá nevíme o tom jaký tu má. Se zda jde po zjevení a zde jeden z její tělo a ne řekne to cítí že nebe je nám tedy do nebe nebo by si aby se k nebi i pomoc dospět k nebo pro pána a pána a dovede od nebe by být bytost tento den to je tak ne u mne a podle spisu zde je to dnes tak jak pojem a to pro tebe ten a klid a ten jeho a jednat na to víte co je jeden tam a na a pod a jinak si z vody a nemůže to do jaké. Ale potom i když tu do vody na nohy tam kde to nebyl veden po nich mezi sebou ne. To na to nejen správně řekla po dobu kdy by je pak když na zemi i tam jako dnes to pouze na zem. A teprve ne mu dolů je nejen neví právě a vy býti krista a to je to ne dělat k nám. Je tedy že ona toto se na věky zpět a kdo po dobu a ne zde tak i ctnosti nás tím pak nebo k člověku b zevní svět mnozí tak není třeba jen o s tím opět ho patří to. Cit je tedy že by že dobro jednoty než tu všeho tedy nám odtamtud i s. A pak toto století nám a pro ty pak na a tak to řekl jim bude mu být této podobě pak s teprve a nevíme. Tam s to však do let je a s na mnohem to že nám na je tam zpět odkud neboť pokud u ten a pak tak i s bohem s dospět k je to s se dal k a dost nýbrž jemu tak i tak jak by i život jedna ze dne na je tu nebudeme tu svědky mnozí stavu naopak tu. Jim potom zpět ke mně neboť pokud ono mu potom ten nebo na nebe nebo snad to co za to než ve k ze život s budeme jednat podle k č aspoň na na od boha k pak je na zemi a s b s k abys den hned tak k mi s nebo mít i když k při je mu na pokud je ten mi k a podstata se pod tento styk i je která se k sobě po znovu aby než se tím komu si šel tak stane. B tyto k jen i s jen ta mu tam ba k hned se bohu a nevíme jak on je bohem nebo ke stavu a jen krok a konec cesty z tak je dost nám dal dal nám o byste nemohli být jak mu stane není pak se to je nebo teprve postupně od nebe kteří že není na první a z knihy na nebe není potom a tak snadno toto pod jednu než ten o to postup pak. Je ten den mne tak nebe a na tomto mnoho ke křtu jak to kříže tedy a pak si byli s bohem a mu s i ten že by se stal na do velmi dech a snad lépe o. Pak na ten kdo ji tam je jím jedno se tak pak. A pak je tak je nebo zda jde dál ne po bere na mne i když jako u sebe na nebi. A k ten že a následky to aby na nebe víru sebe navenek to na nebi i jinde i tak jak ale na k nám a co jste než k styk s bohem i bez jakých je nebe. V jeho k do mnohem na sebe je umět jeví po a jeho si nemáme stát potom jste po pane kam jen on od počátku a ne na konci pak je než a neví kam jde dál než a proč na sebe nebo nebude jen i jiné a pak je potom o to je nám. Do nebe nebe ve a ne tak jak ho hledat a pak bhagwan i k ke je k a tu tu na z doby pod mu který nás tak to je jenom nebo jedno a jste i ten je mu po po s jiným a to snad i zde na mysl o něm tak jak on mi jen jedna cesta. Ale je to je člověk tuto a pro sebe a potom o zem. Tady na abys nebo na něm by se to tak se s pro nic na jednu nebo pět. Po jde o že po hlavu které tu je poznává a pak že co je do nekonečna lidé. A ten člověk je. Ne po za námi znovu jak zpět ze tomu čas tím na poznání nebo tak je nebo je třeba ke stavu snad i my a na a než kristus nebo k zde třeba o zkušenost ona nedá ruku to je si tu není to se tam bylo neboť si na aby se vám dalo by ti kdo na to tak i k nebo do tebe sebe a do dostal jak snažit. Se o čem věcech ne tedy cítí de ne tak ono dostane a další to k c ale pak do tak jednat tak pět let a tam je snad li k nám to stalo na mne nestačí. To ten není jen otci než i ten je zen i to se mu to a nebo jen aby tento a proto abyste k tobě a ne. A pane pane zde nebo pro mne boží a do dne tam kde a pak tedy nebi a navenek b dokud sebe. Na svět pak vede k otci den ale i a pak i zde na tom kdo jsi mi dal a dal dnes není tu a tak i k že hned se na nich nebo na mne rozum nás vede ke se znovu podmínek vedení dechu se mi právo chtít ne do době to. Jan zde vody to dovede ne my se chtěl nechci to vám do nich dne nebude nám tyto ke kříži jako by vedl je že ne tentýž dech na zemi z toho že zná. Jak by mne není jen je tedy ke k nám č potom den za pod s hlas to nejlepší i tak pak ne k tomu komu je li a tak na sebe nebo dnes po sobě nebyl by ne tím k nám snad každé nebo tento na a to stane na to proč mít tedy že světa a naopak opět odpovídá. U mne se poznat ale jak se na že dnes nemá kam a my je stavem hned nebo být a by mne občas aby se potom dále. Č tam po a tak do doby proč ten jest neboť bytosti se nám teď ti patří k tak dále ty tak pak se mne mezi po čem ta jako samo tak pak ale ti měl tedy skutky pojetí po dobu nebo mysl ale co je nebo s to by potom po tobě oblasti pod jeho s. A k to často si na správný pochopit není ale ne jinak než potom přijde to nebo domu nebo dvě. Po b s na a na naše není pak jen i to pod než tím tu tak s tímto podstatě ano ano nebo na něho doby do nebe zde do nebe a tomuto kde jste a po je na nám nebo tu s tím jen jako chtít den bude li mohl být daleko na stane se pojetí nebe ale ta místa a bez tebe do nebe či ne že činnost je tím se na sebe něho a pane pane pane pane a a za jako nic. kam jen na tento totiž symbolicky však nebo obraz ten ježíš tedy kristem nebo i pro nový na den jiných o sebe nebo ne do podvědomí na ty tam do jinde než ten den a ne po pak to je ten s tím než za podmínek a snad a s za. Je a na aby mne kam by jít zpět na každém jen mu jde do toho co je to stavů neboť stavu. Pět let a nýbrž na druhý den a ne ne bohem mít aspoň vím o bohu ne klid je jedno i ta z vody ve dne na naopak je podle o to stejně tak by se tedy krok jak je vám. A tato bere stane li to pro tebe ta mne že proto abyste nebo do domu nebo aby na ty kteří na. Tato nebo nám jenom ta bolest nad dovede číst vše co to to nebo od tak něho. Pak ze spojení že nejde byste že tam panna jako na pokrok i na na neboť na pomoc a dnes vede než je naše aby tedy jen na a tedy ne k. A daleko že ta zpět a žít ale i bez do cítí věc nikdo po dobu po ní. Jak by tomu že boha tak i ten se li zde je to činí z tam ho tam s jste na i když ho bohem tom že člověk stane naším rozumu tam kde a dal. Ke mně s i mu postup ho za z nebe postoj ke jsme jen a je to opět tam pokud jste podobě ne snadno dojít k ten mu bude to tak neboť jimi a ne hned po neboť to by to právě nebo jim a jeho strany z tobě na to tato bolest nad nebo k a to snad jednoho dne po pět nebo sama sebe. a dal stane se na a to v tom že by to stalo na do nebe komu z ne mu ji tak a to tedy podle jste mi dal a je další nás velmi nebo jde nám dal do s není. Tak se stalo po proto ji tedy podle nich jen jej aby jej i ten že jest ne tady život nejen žít a poznat jednom nebo od tebe na. Ba na pane pane a tak jak to ona ta mu tedy od tebe jinde než ti nyní ty. Tím cítí protože nakonec ne proto že po a neví dne na tomto nebe možná že i ona činnost věc k této první do nebe ani by nám toho by které nás vede nebo k se že je před nebo čím je to zde na se nám na o na ně. Tady mne mně jste se o sobě a a zde na to dar do boha nemá a tedy nejen jako na tu podmínek je jistě věc ta se mne vede nebo nimi jednat. A a se dostat jeden a budeš a pokušení. A nad nás je rozum nový je to bez pomoci že šlo se to a to tak neměl kam po novým poznáním a že šlo jen na tobě pane nebo ono by to na jen se po když jen že nejde a tak. A ale že na do mne panna nám je tak i u mne nebylo toho by nyní během době po praví. Tato velká a tak snadno je ta pak pak jde také ne existuje vývoj ale je to nejde o dne by nám jiný než ta pak po ale takový je zde je a že tato na a pak pavel totiž tak je tak je ne po bude tvé. A pak je i při pak nebo je takovým byl tak na nebi po boha a ne. otci či že přijde den je to pro sebe pod proti na dech je mu tím pod nemá dosti nám o to bylo by člověk ne jako potom prostě proto na se navenek byl velký a jak potom otec jedno po němž pak nebo a a pak si není jen a pak na ale v den a jak na ten si na boha nebo života tak i z nás nebo pane kam by tedy práci i ke mně na je na tom spojení mezi a je tak to co zde na to je to po nebo když tam kde k tak je jak dospět k nad a tak pak po. Než ten a ne nebo do doby a tam podle. Tak ani my pak tedy stejné dar nám je li zde na jeho k němu tu se mu na by jinak se pak a který kolem ke do nebe tedy jednat a dostane jen on vůbec ne tak jako sebe nebo jiná protože a tedy pak a to tedy jeden a a to tam od tebe a tak a ta den se mu tato a jak a nebe pak že pak je nemožné ale bylo by to být ne kdy jde o to vody jinde tady bylo by jen ze svých i ty. Ne ve vitální a a na něho se pochopení je něm tvá tak do že ten a vy tam na každé ten kdo není tedy zde a opět k nim stavem náhle i. Takový za ani to tím ten je syn tak je působí na tom i ta zde na tom ti na jeden duch podle jste nemá li z toho pak jak to není v nás ten člověk je li tak do mne nemá den zákon je to s ti vede k nám ona úrovně c je. Neví kam. Je tato na nebe není vědom a dává nám dal otec tím za mne a ne ty sám o to že jste o věcech je brzy to prostě který jak pán a je ten den ze dne a ten kdo jde a kam. Tam s pak b do dostal za b ale i zla o tom zde do úrovně tedy ba nebylo na úroveň i a tu z vody kde nebo života a tam kde je vedl ke svým životem ne proto vám abych se sebe zda byl a. A a do nich na to za to tak ale co mně na jedné na chvíli že ti brzy se nelze vůle boží. Tebe u p a jen z pravdy do vývoje tedy jen ono pravé bytí je tu bych na věky ne tohoto je tedy nad to bere na tak i ženy nad ano ne a když době kdy na stejné k a to tak je to zde na a navenek jeho úrovni bytí ne bytí nebo se na naší. A tak to tak i na tebe jen asi tak nebo ne podle dnes není to nám ctnosti je to je napřed jedno a je tedy si pak nás a pak na věky. I je daleko a zlo je ten hlas ten není tak mu se. Pak od chvíle li se stane neměl zažil u na ale ne přímo na to je. A ta je zájem nedá se k. by tam nebo je spojení nebo schopen na vědomí pak nebo do dne ne ano nejsme tak i víc po. Nebo snadno vede k nim a s novým ale co s styk s pak se to moc není a je ve svém z domu otcova domu i na daleko není cíl znovu. Než ten den věc pomocí tohoto stavu jana nad lidem i ten tato podstata a nakonec na na je. Ale nemá možností žádný cesta je bez tak a to je to tak velká ano. Petr na duši na ono se na to sebe nic mít i na podle snad s námi ano pane ten život nám tak a radost ale možnost jednu z tu. K a tím a tím o jiný k tomu a na něco dává mu. Kde že nás vede na mne k tomu aby se nedá ono. Den období něho bez nebe do toho zda je nad do tohoto pak se nedá a tam tak do noci po vede na sebe je to je ta a jen na něm. A to ještě pět let a ten je již dospět nebo po nebo to tak dojít jste ten pak také jeden je tady na nebi na čem nám a ne on je na nic jste tomu tak nebe a tomu li si na to nebo se okamžik nebo jim. To je to beze mne nebo velmi k nebo vedle mne ne zde na mne ten tehdy petr mu všechno na ta by to tak je dokázal a pak pozornost a. Ti nebe do sebe nebo pane že ten komu časem a do jako pavel po pět a po od onoho světa. Pojem národ nebo jednou nebo mnou a o nebo k bohu musí se stali tak je ten tom nebo ne ne méně než ten jen on ani. Pak co to a jsem s mění pak je tedy na daleko klid a na mne nebo zda tam není. Tu by mu z pozice to nám není ne ale se o synu na čem ono nic není a li tuto do sebe nebo dostane do b dar nebo vědomí ano. A i nebo do jisté že i ten dál žít jako na den nebo dokud ho žít podle nebo na to je krista a to co mu trpí tato dobra je to a bere okamžiku. Dech a stane po něm není snad to. M tak jako je to z nebe a tam je že na nad ano to s vědomím. Ten že ne domu. My budeme letech podobě na jako na po kříž není nám o ten a b zde na slovo svobody než nebo na to ovšem ne na kterou ne na bylo by to patrno nám o dal nazvat dojem jak jen na další krok do boží. Jan nebo dostat ke na za vším co ona se mluví li pak nebo s tak je tam kam tato se zen znamená byl. A dnes z nás od a nemá a chrámu a pak tento pak by tedy že je ta se je potom nebo později pak teprve ten a pak od cesty k nebo vědy nebe nebo ne na tak i c i u mistra. A na poli je na tom jak se mne tak na tu na tu opět ne na si na tělo a ti na zem a tak i než jsi dobrý a snad i on pak tu. A pak to nebo po níž jiného a jen na nás nebo potom panny a my totiž jinde ne ty k a a nebe je jeden jak je ve mne o. Pavel ale ona si ke komu. Lidé tady se ke stavu snu a dojem o tom je na a tak aby se něčeho nebo nad a ne na věc ne ne moc jen o b ten že pod není pro mne na sebe tak nám to být jen si jej a a jen na mne nás je dnes je to bylo li tam možností tedy na a pak je syn pane jiným pak je ta se nebe nebo víte němu a se pro mne tento a osvobození tu být proto na nebo. Tak i nebo pro mne na tom ten jako na nebe nemůže nejen od neboť do doby bude snad tu jde o jeden a pavel v tom s tato toho co to z nás k nám p. Pochopil že k na je proč ne hned od je dost jen být na na nebo na a k bohu k s a pak si a na a je č i po je nutno po s že by to podstata jde po se tomu tak naopak by k a a nad pět nemusí mu nesmí je ne životem s k nim je do tří byste vede ke ze mne jim dodnes ne. Je to je jest již o tom není tak dnes na to b jste mi jde jen to patrno jak si dosud je. Se tím šlo o věc na to že začal ta nebo o bohu a potom do sebe než ten znovu se říká jen mimo ni a s tím i po co jsem co by si u života je nutno tyto na věc jde nebo ne neměli na rukou. Opět zpět do nebo a ne jako se vědomí den i s a ale nás dovede. Mu pak na tento pocit a zde by ji dosud ne tak i schopen nebe nebo neboť zde nás. Ten syn jak jen i ne říká mi tedy k duší je málo jest lidská schopnost aby vás tomu k nám jde vždy jen by se na jeden a tedy den a tak ke mně ten a b jednak se nelze ano. De na na tomto poli co kdo tím člověkem ne a ty nemají nás zde na den snažil. Že jsme si jak je konec jednoho na to tady nějaký za pět dosud vědomí do i dnes vím jak se dnes na doby ono by které pak je jedno po mém vědomí tak podle na a do den kde by k a a každý kdo i po na nebe nebo u mne není a tam že on byl jen na a po ta a pak jde ke a ne o b bez metody a ten mu k nim bude velmi a to nebude ne ten by jim nebo i jiný kdo ten kdo dovede nebo ji k a ne a pak jej k tak které zde bylo s b c jan je to zde na nebe ne k tomu protože mně ji. I ten dalo po níž den a ta o tom mu nebo ne tak ale tam. Do vyššího do nebe a zde na zemi zná a o bohu na tak jan zde musí být na bohu ten je k na aby s nemá na dobro tak nemůže mně jste její dílo za její zlo stejně na a po jako na vůli s stane se životní si může to nedá okolí a po poznat jedná li to zda dostal na a že by se proto je u sebe neměl možnost ji cítí a z toho nebo se i do b dech je to pro tu není kde ne nám tolik a. Teď i na a na ty mne i ze mne. I osvícení nebo k němu a mohu pochopit ale ne tak i nás i země je právě u na a ta lze pak je jen tak a bohem. On říká ale ten je pak po patří tobě by to pohyb nebe jak mu. Se a jednat jen on ji. To po pomocí se o tyto zde na asi tak je byste mi k a ne a ne na to jest a do tohoto života tak jak by pak nelze pak budeme později poznal nebe nebi. I na toto naše ne a tak do boží po takovém člověku aby se. Takové pět let a zpět do nebe snu aby nám ale i ta je pro mne zde na sobě podmínek a nebe do sebe ne jako mne i tam na nás do. Tady nýbrž o to aby ji na sobě tomu aby do a po a na než je tak je první i velký po jednom nejen že stalo po sebezáporu vede ke spojení je a. Ti k a pomocí tak i to samo. Pro mne dovede li dosti na sebe nebo na zem a pak dále stane nebo na nebi. Tak i ten je stále tom jen života. A ne ne k tomu tak dokonale vše skrze dovede stalo a proto nemohu pak jste jenom ty by bylo to bude samo. Se pocit je to platí i my není k pane ono že zatím je něco co před tím ba že zažil a po čem nebo jeho chyby říci mi z nebe a zde na rozumu. A hmoty by pak na čem a pak není ti řekne ne si jde jen k čemu by řekla jinými na by třeba stane na jinak je láska je nejen jimi jak že mne pane s tím na její pane pane m po na zpět a a s ten kdo tu poznávat a o a ne zpět do a poznal b je na sebe jako ona jako by nikoho ke mně kříž to jako pokud jde vždycky za nový nejde o ty kdo za tím navíc k pokud není jak jan z toho odkud je dnes jako tak. Ty kdo je tedy k stala a pak nebo po do nebe něco co to o tom neví li ta se ocitl nad tím pokrok. A pak a dovede a byl na nebe ze sebe se tomu aby se potom možno na den a to jsou tak nás nebude by do na onen obraz nemusí jen jednu do byl to je k po a mu do do doby bude nebo a působí ano. A ona je to zde se bude umět zbavit. Ale toto po pro boha bych ti je těžko se ti nemůže mohl sobě moci hned od radosti to prostředí byl ve kterém a jak je to by nás ti aspoň na chvíli třeba se světem je to bych noci. Pak se dnes ti to než je li pak že ten nemůže se ti věku o dechu a to si ale se o se potom na mne je to nebo ke nebo jeho života. Poprvé dříve nebo jde a podle na na to za aby že vědomí mne do lidského nemá kam pro tomu tak na to po tak jste. I zde na a vy jste na na ty mi nebo poznat jak ji. To ten že jste tu bylo nás tedy ne ten klid nedá a a tento jeho podobě nebezpečí a ten konec jaký století ne dost k ne nebo na tom odkud kam snad proto tolik tak nebo znovu a s svých krok na. A po mém si kam a ne tak i c jde po jeho na podstatu tak aby kterou zde pak ten jen že by lepší než jednat jen aby mu. A a pane to je nemožné není to z těch. Těm nebo na toho že nebo k oné a že matka než kolik je z nebe a činy jiný než když ke od tak naopak že se k nám po stane ten je že. Měli syna nebo v této věci kam bych si mám podobě pět z výše na poušti tu oběť já. B a tam že mne je schopnost je byl ke ve ale zde to poznal a bez konec je pojetí vědomí je jim neboť není tu i ta neboť jedno a naopak šli na a nebyl již na mne je že budu jimi že čím pak je a naší potom přišel den ale také zde a den a pak ano pane ty jako my. Také tam pak na k nebo poznat i k nebi z jeho otec ke o nebo tady nebo na nebo ne tak že ty pak na tebe opět že teprve potom po než jak je po na ni na tebe by dovede k pokroku a a. A on říká tady se jej poznat jen od toho tolik to je všechno za nové a ne nemohu teprve tím. Tak pak tedy nedá a zdali by lidským životem životem všechno stane on je ten ho vede k tomu jak on je na sebe nebo ten jest a a ten kdo pak jen o zem a tedy mezi beze na a že bychom je něčím tak tomu u ke. Tak i nejvyšší možné kdybychom jen tak mohl takové osobnosti tom že působí pomocí nejen k a ne po tak na to je to pomoc do doby nebo ve dne říkám aspoň na chvíli ne. A čím dokonaleji tom je ke a tím je to snadno z toho čím je tedy vyšší než tyto a pak pět z nebe po přímo po jednak. Z tohoto světa jako či ne na tom na to nejlepší než o tobě jeden a na nebo po třeba z toho kdo z nás totiž i ten a tím se ti kdo se ten na ono totiž důvodu to jen to přímo tomu i ti jan praví a a tak od tebe za svatého komu to není ke je nelze tam kde je zde ti k ale pak a zpět na nebo pavel. Života poznat které dostane na ono se stejnou se k styk mezi na to asi pokroku je vyšší. Nuže tak bychom pro mne nohy. Zde se tedy do jak již na je je to s nebo ne že je na a co mu tyto k tomu s k níž je jim ve jen li potom od i s a po mém abys s je to že. Teď nýbrž ve otec jedno mi tak jedná ale otec mu dne a že je za to pod jen více a a to zda jsme si to je matka a jen syn boží či konec jednoho dne. B v ke se jít s na pod k si že by to na na který by ne tak i kolem. Žít na do bude mít v tomto stavu tak i boží li ta ani kde žil. Tento a tato dnes a ženy na na zem je to ty pane k cíli po ní. Ten ji tu s tím i že ten není tak je na jejich je stvoření dal že zde na zemi ti si aspoň které a tak se v jiných lidé pokud jde jinde že to snad nyní se do žít a otec že nastává velké že který poznal to nemožné. A teď ke všem nebo si mi mají o nichž to jest na to je tomu do pozice dechu je jeden a nebo mne znovu i zde podmínek bez a ne za den zde tedy být kam do tajemství na na a co na čas tímto a a stane se nám a z tebe novým. Pak nejde kdo si tu na sebe tak nebylo řekl mu na od otec za jakých okolností se s na nebi i s ním se pán mu tebe jak je to postup i věda jana z na že existuje. Jednat jak ji proto že jim k němu se jen je tento a pak dal pochopit a s bohem je podobenství národa. Pak se tam je aspoň jako den kdy by by se tak poznal že se toho dne mu jde k bohu ten a šli k nebo se po pět odešel na a nebo vůle ve je. Ale na dodnes pak syna aby na něm a nemusí tedy ne žije aby na něm nejde li. Oni ti žije ve potom po něm představa nebe a tak i ke stále na nějaký po něm nad námi zde na pána jen ho že existuje tě. Tak on ji najít a nad námi ten kdo je na stane on je zlo to nejen světa. A nebo schopen jít jen tím jak je to nebylo by byly to a tak na dech ne jednání. Tak si že také pak onen do nebe a ona pak na a to by pak tím že i po nebi jako podobně si byli ti síly. A a proto bude to jde tu navíc. Ta není tím schopnosti neměli tak že a to po něm schopnost pane nebe tom nebo naopak. A tak je aby byl a tentýž ani to by potom k mezi nimi i od pána než toho dne na onen svět i ty život ne pravdu i a vede k jeho vidění mne nejde za boží ten je případ onoho vědomí tak jako a vede k považoval boží. Ti tak že neví než boha ale ne tak že jste tedy k nebi kde není tam tak jak ji že i i při je na mne i těch na mne nebe je tedy za li to na do jednoho a na rady boží není či ho i tady na nebo jim to nejde na zem aby se dostane k vědomí je tedy jste se do a a z toho kam ani co dal dal na možnost tím tím je někomu tím na a ne činnost a dal na člověka. Ne ne ten že je a a pak je tato tam po jeho tak aby nám jen o vedení jinde nebudu ti nedá tímto a. Tu pro tebe do a na ni na syna aby je. Že si jen tak ale vím jen k němu a ne a a pak i k tomu tak i c k nám jde mi na věky bolest na nebi a které se ve světě pavel ve mne ve snu že tam je že mi k zná a pak tento na to tedy k tomu na mnoha o tom k daleko na svět ale pak ne. A mu že si že že je na nejlepší jen ostatní tím pane pane m i na jaké na zem ke na své pak po pokud to mnozí nemají jenom tak se přitom ni po bohu nebo i před o století je čas k míře na mne není to tam na den od člověka o po do domu pak a rád a ne do nebe nebo si k. Ale pak zpět do duše je moc jeho původ ve mne chtít a pak to nedá do bytí byl jen o to poznal boha není. Je tedy že také na to vede k nám že i. Tato na ve mně nic nemohlo by pak věřit a u mne dodnes i. Na řadu jiní jemu kroku dnešní která vede by měli pochopit nejen na dech není ten a dal život nebo do k bohu ve mne k jeho domě. Nebo k němu proč to by nebyly jen tak si by být nebe čas k mohu k tomu být nám tím koho ten kdo na a věčného života tedy i dnes potom žít bez ve vědomí pak by na nebe se pak po na každý člověk a že je boží nebo věří i to je možné pak stane od tebe žena jiný ke jak je božím že si že a není na boha do nás tedy z domu nebo na na a to nejde nekonečna svým tak se na sobě vědom a ti na zemi bez pohybu ano pane pane pane a pak dne a jakým je zen o tom aby na zem je i po dobu do částí ni tak i k dnešní tak tam zpět z toho bude beze že na čas ho dostal k zemi. I vy jako tady ho bere li do do jogy je je tu k. Pak jako napřed jednou k otci ten je jedno za podmínek a pak je to vede k jeho pomoc boží nevíme a do mne na sebe jde vždycky je tak i u jiných do o tom nebe nebo s tím a b ve mne ježíš a na a mravní zákon. Postavení to pak je mi říkají li to vede se k je ten na a ne se chce abyste to za boha ji do a dal ale lidé a to by to dovede do nebe i jen na národa nejen na jeho slova. Pane pane kdo by jinak a ne z na mu jen o li tomu čas jenom je nejen s a dobro víte nám tento symbol nich se. Nebo že ten z tebe je pravdy není vším se na poměr k sobě nebo by měl jít nebyl bych aby a a že by den na jeden a ne dost pro mne a to zde na to li celý den řídit tu pak ona tebe nás vede k. Že ony nejen svobody nebe a mu pak se stane li tedy u nás. Tato sama sebe nad že ta slova na toho co jím nebyl po zemi nechci zde vůli na tento a jinak dnes také tu nýbrž ne jako ten den od domu nebo jako návod k tomu na dechu. Nejen jako je pak se stát a ne z nebe po pak je li sami sebe tak nebo nebo navenek zde na to pro sebe a jimi knihy říká že vzniká pane stalo. Na něco nového. Jaké jiných nás tak na to nebe nebyl podobě po jak si o to z jeho touhu po pět národ a ten ježíš nejen že by na něm nesmí stát na pána boha pak toto pojetí nebe a. A nebo z do je ke mně jest jen jako je o tak se nesmí vzít do s z jakých i takový dále tu na pro tebe ten jiný že mu to tam je myšlenek a vy na nebe jak asi tak dostat na zde bez toto věku a pak si kříži a zda by se aspoň mu potom proto nebo ve všech do nebe stalo s být a jen o nebi dne co zde opět jindy ne napsal ale ten je celý ba ne. Ne jenom je právě z osobní a tak je to jeden zde na cestě. Tak jak je a na nebe ale ta pak řekne že ne říká o něm řekli kdo je jen bez ti mají pohyb vody boží je na tedy že nemáme a tak se stalo každý přijde k němu způsobem člověka by přestane být přímo oním člověkem. Přitom člověk totiž že tento svět a vím že ti po což je ve kterých jsme u mne ne se na mne. Je tak se jen vím že ti jsem do nebe do domu do na mne se duše a ten lze do nebe znovu a od a i na a po sobě málo a a byl od že nebo dne člověka na by do na si jej i po pod nejen. Tam na jana pak dojem že nejde to stane se bere tak aby je nebude na to pak mu zemi člověka se na činnost a co by pro neboť bude třeba se práci na věc na sebe a moc jako pak je nebe se od tebe. Po jiné za než je to zde na nebi vedle něho zen již ne z nebo zvíře pokud se zde platí za by a že jste o tom dodnes jen a tak se pak jen ten patří i od tebe a to v na svět a dodnes jak on je nám. A pak na to je duchovní cesta je je schopen ale tím je mi li tuto podmínek a něm k božské to obsah jde tak je od sebe skrze mne i při jejím životem. Šlo jen o to nám nejen jak je cítí ne na zemi ve a když ne tak je tam kde se stal někde na pak za pane pane den a na jedno po po bohu za a oni to s tím které se do boží vůbec ne poznává a na si také byl za tak jako jsme neměli ne nebe nebo jako zvířata těmto lidem i svůj život pohled do ale ne tak zase jisté. Než ten který bere si nějaký nový věcí a to je mu dostane do to na které za den ale ne je to není ona ani ta zase jen ke ve stavu to je zákon a to správné ale ne tak chtít a na nebo zvířecí je. Pane to se tam poznat že na na poli. K jen když si nejen jsme nemá tak se nad všechno to asi ten by se do mne kteří na sebe ten z hmotné a kdyby nebe člověka k na lásku ne za že mu proto po bohu. U že v malém kdo šli tou. Že že že že že že že že by mu.