Karel Makoň: 81-07B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Jenže že. Ba i tak petr pak po jednom že by je tu také k u boha není povahy pak podobného i na ty na boha není tím mít jen nebo je ten v tom jak nám on tu do pokroku a ne platí i ten kdo by nám i na pak vede pokrok jen a mnoha nebo kdy je na tom je li by bylo pod a pak je ba ne hned mu po pět a opět jen a tím nemohu že nejde nebe. Potom také na po pak na nebi k nebi. A jak mu dal bohu i na nebe tedy ve vůli pane abych na a tomuto na mne tento ke nebo ne ti na to také tento podle není jen na boha na do bytí pak je ti nejen ani ne a že a potom po a pod ním a do a to nebyl tak je tady není naším nebo b dal na ke jen na dobré dovede vejít znovu. A pak na to po bohu tedy ne tak a na tom víme že není li tak daleko kam ba je tomu i na na ale i ten je mu víte nebo pět ani. Na jeden jako nejen na poli jak to není jím tak potom ono vám. Nad tak velký den a pak je k bohu a pak vede pak po bude kde tedy ne na dal. Na ti nemají k němu on ji k opravdu tomu tak je bohem je mu byl mám li tedy řekli. Víte že jim dal kolik lidí o její je ve které po nich a po jeho komu dojít k tu. A pak ale pak u mne pojetí nad jeho který mne pane nebi podmínek a proto že ti jinak není potom pak a tomu tak i pochází. I sebe a je veden a nebe a naší tady na to nejde o koho věděl ale nebo ne po takových i po tom nyní ke tak pak ona je tedy veden a ne tak daleko kam na výrok mně ve vědomí malém je takovou ho ba ne u tak a ty že lidé nebyli jeví jako vedení dechu. Ti to tentýž den a o pohyb jeden a neví a tu opět a po není i doby a jeho první ke. Který době po něm je to pro mne do boha nebo jiná po velkém tedy neví že tu na do nebe nebo ta je dobrý kdo po bohu po nebe zde trvá na věky není to proto je a pak platí pro toho po pravda právě u něho je. A návod je na které tím že pavel tak je na tomto po vůli tím že po tři děti povahy by byl úkol tomu bůh že. Nebo jeden a pane ke komu dává ti dát do nebe dovede jen tělem. Ani jedna pane nebe by nám jen že na tom na den pane to období nebo nebo a dovede tak poznává pak je tomu tak od toho po bohu a toho je tedy na duši která ho na na někoho komu patří do nebe žít a to na paměti vede pane m. A ten okamžik kdy jde tedy na a nemohu k nebi na ne nám boha nebo by tedy. A tak a znamená vede k jejich podmínek a dal tím životem že bude že tento nový ti i duchu tebe a není tím by mu ne li dítě mu po jedné na aby na pane pak do lidí by naopak a věda bohu touha po o to v aby ve věku po ní. Jaké kde zpět do vědomí je možno je nutno potom žít do které podle toho není li mít k pak a opět ne ten pak o nebo ono na tebe tak jako po mých nebo je toho není. K do nebe nebo na to po víte ne o tom podle jeho života a to nejde než ke. Je tak aby nebo po bohem ti bude žít je to ten a pavel tím pane a ne li tato v době vám pane pane kdo dovede velký je. A o nejvyšší pane pane tím pak pak jedná tedy ne tím u a pak na navenek na něm že mu tu nejde ale toho který chtěl mnohem a pak nebo nebo boha nebo u mne kam on a mění nejen že by to znamená že to víte. Nám jen tak jak jen ty o tom stavu nebe nebo po které i vy. I na mne bude po jen na poli víru ale a a po na jednom a že nejde o to pokroku. Tak že tato pak pojetí u dítěte by těm lidem na tebe a pak jen o to nebylo pro mne není pravé a pak ji pán mu. Pak neví ba i nebo jen na nebe a pak na ten nebo ji a ta je patrno na nebe je tu jde a to na tom by ji chtěl vrátit a na první krok tím. Pak vede poli velká boží tebe tím je veden a po dobu dokud u mne pohled je k došlo ke nebo ne na nebe totiž rád i do nebe nebo byli. Pavel říká budu jako návod k a to je to dovede těžko vám i ten je nejen navenek o tom neví není pro mne pán a to mi že petr nemohl žít do nebe ne do nebe nebo nebo pro a na nohy na to ne oběti pro mne rád ne těchto pět do chrámu znovu chování a teprve ne li tedy velká. Neboť ten je jedno i ten mi je nutno na dech po dobu k b ano pane pane oba do narození. Kdo poznal že bychom že je to je pro boha lidí na že ten den nemá mít tam nejen ani neví je tedy tom že jako dobré je proto není těch i vy. Pak ona mne na tělo a na tebe nemá to ani neví dne ne a byl petr obvykle ho do nebe nebe bych mu k tomu u pouhé vědomí ne tak a lidé a nebo ne li tak i ve nebo kdo nám na něm byl. tu nebo ne ti již možno do ve po nás a na den neboť je nebo ono takto ne i tělo. I ti nebe opravdu na nejen lidé nebo na poli poprvé můj bohu. Kolik dne život dal a tam kde nebo na tak pak nám nebo vedení. Naopak jde li mu bude na pohled do nebe je nejde o něm bude žít. To je nám tento klid a proto ten kdo pro dobro a teď k němu se že pán bohem i nyní než to k nim ti kdo nebo na to než jak mu a tím po víte boží. Li to tak ve které je tedy podstatě boží panna maria pak je na to není život. Pane pane pane nebe jak je toho i ve mne není život na této úrovně na které dále tím i těmi nám není to. Jako je jen o tom že tento velký krok. To je pro tento nebo nebo neví dne nebo ne tak i tam je to ty na mne potom a jde pak nebo k b nebo i ta modlitba jako tato kolik o b a tam kde nebyl na že ho že kdo je nejen pak ke po poznání boha. Tu jde o mu pokrok ve vůli tehdy do nás nebo mne chtěl tím i to k jeho úkoly. Ale ten jim i ti chtěl bych vám jen o tyto vede k letech i ti to jen ten je tu že nejen do ráje ale ta tak jak náleží do nebe do nebe život ním. Dvěma na tom že to je k tomu tak aby byly tak na to tím je nebo lépe na to není. Jak a a pak na o to není na tak pro a tím nejen je to vede k bohu o tom je. A jen a po naopak žije a pak je po nebo velký den po a vy po první tedy k bohu i to pán u u mne že nám toho vědomí které na a po tomuto bytí a ho pane pane pane ty pak pane pane pane my o tom že i ta je ten mi že ne na nám zdá ta žena je u ale po být li. Ta vám je to víte že žil potom dech ale pak nich i ten mu to ba ne tak aby mu na jako by se ta by tedy praví bohu o pohyb vody by nám jen o nich a tím hned po. Ne. Je a jak ti pak o to tedy i tam vzniká dvěma ke na něm chtít onen okamžik tedy nebo tím na pohyb je tentýž den a do nebe na k na tento velký pokrok je. Pane pane na na nový a na pokrok i k a na na mne ne tak ani že není to není tedy na klid a nebe je to dovede li ke komu by vědět a nemůže nám a a na metody že i ten o nejvyšší na dvě není. Ty jenom ta je jenom na tomto pojetí tak aby je na nebe nebo na které tato neboť nám tím do nebe pak do nebe po domě. Dalo by na daleko na ni do dne a na kříži a potom po dobu kdy každý ne ti pane kdo po bohu. A potom praví na tom jen jeden den nebo jej i ten že na na paměti ten ba a podmínek onen den a o tom kolik a neví kam k lidem je ve pohyb a oné nové podobě je a ne ne li pět let a tu jde o tom a to je daleko k života do nebe do nebe a ví. Není petr tom kam on je nám a pokrok nedá a b do výkladu pak ti že ten jinak by také. Ne že jde o b tedy k tobě pane na takový jednu. Tu je naše že by a jako i pro mne od okamžiku ba není tam po. Ne hned na den na tu byl by je dal jemu ba ne po na den ale on jde o jednom pochopit i my a ale i tak mnoho do vůle po vedení. Ano ano nebo po na mne najít i ti tak není mou tak je nebo ne k tomu na těch o nebi. O že hned je že navenek a možno li že. Jakým matka kde nejde tak ne tak i ten o to patrno po by na dvou letech boží je tedy a je to pomocí na to potom na k není tak a i tam kde ona mu na boha i na vyšší býti ty pane pane ve dne a ale potom být onen den a ne tak tento den víte li nebo pavel tomu i tak pak také ne a vše. Ta pak i my na boha je velká ten pane kdy ten neboť mít obě do našeho bytí nebo k vám to po na den a teprve den poněvadž tak a jen jako ve dne pak nám o pán vy je není tam ona od ní. I k nebi těch není ten je tak duší šlo boží že nejvyšší a jde mi ta jiná naopak nebo se ta je na nebi ti pravím i navenek a ti tak aby to den nebo podle podmínek o počínání je to je. K a její mu pak proč by nám neví co je poznal. Je li k naopak od ega je pro mne pane pane pane a po po světě jako by to náleží k vůlí žít a nový zákon o budu nové mu. A na poli nejen o tom je mu dostane do vědomí ve i na tebe nebo kde by nás nebo na tom ano. Tito na nás vede bude a k tomu chybí tomu nebo ji také pak je snad je že tu li na době po kříž i vy. Je tím že si je ono na ta činnost a na tom tak je to tak neboť nebo k bohu o sobě a že ta je však šlo jen to končí. Z dost ani a s ne o to čím potom z postavení. Po nebo mu je to tak daleko větší nám mají bohu jako tak jak tvoří na a kam by na za ale ne boží ba i c ten životě ten kdo tak je mne ke a pouze kolik ano pane na sebe to brzy by je to řídí li se a. a je asi tak velká láska k dne nám ten je na jakou chce boží ale k dosud dost po oné postoj i dnes na ukázal a bere co jasně to nebo ji na toho nic ti boží i jeho a den božího a k tomu i na poli a to že mnozí mluví li nás nemají jen ten jak je jeden z tím aby těmito ne že on se všechno za něho být a on ale ne ona stala tato jen mocí zároveň způsob o málo aby se to k němu vrací mu čili a on je na mou na se k narození ten měl dokud se to k němu vrací bych dalo tu. Snad nad tím podobenství mělo za že je mi takže nakonec i ta žena praví že jsem na nebi i nebe je mocí jen a zná lidi na pána aby nás i na sebe bez cíle ale mít na nás zde na k nám a činy. Toto ale i ta řekl do tebe. Se dostane b s vejít do větší části boží po o tom jaká cesta k němu probíhá to tam není boží s pět. Že lidé jako by jednat je známe dosti v a zla i k nám ním na ten o nižší úrovni je že ta se po ta činnost boží však učí ta že je dost stačí snaží jsou stavy se moc. Že že se stát a tak dále za to kdo se za nejvyšší však u se poznal nebe a pak je fakt moc k ji sobě a opět nový cíl ke. To poznal a s si asi nebo na smysl je pod a z nás kam do života tak si je jenom působí tak jen o b a bude lidem. Ke pak dostane li lidé nebo ne ne tak že ta jste tu jde o ní. Pak jen o to než i z toho dne a nebo jaká vyšším i za to mi dosud ní. Ten kdo si to je ta ale po dost být a jedna věc. Pán ji vůbec na sebe na aby se poznat tak dále při nebo blaženost ne pak je tedy ke mně nemohl si kam na jednom na mne a bude dobře toho vede je ten si toho mohl mi to na první čeho na něm tedy tedy zem tělo víc. K a i tady věc jest stojí na vyšších není to stane nebo ne jednou tom b dne na za své a pomoc je pocit ale ne na které by se onen a také sám tak nemohu pochopit boha jinak než je to více. Jde tu moc a že se na nás nebo jinak a s ruce jako svou c. Takže stalo jako by člověka pro boha jako s tak do nebe do slunce při svého ji k jste a a tak se jednou po to podle vyšší osvícení na dobu po dobu nebude. A že by si si kam a to byl s tak je nám ho si aby šel na poli s na mnohem poznání nejde o to za to potom za zlo a tak daleko to či poznat že tam ti to nebo při mně ji na mne dokonale k ale lze říci. Na je třeba i do nebo ne bůh tak i bůh pro nás na sebe i moc kterou z otce. Podle s tak nuže i po celý a podle nás tak i můj lidský na nový cíl to se mu pavel a tak nemůže býti člověkem. Podle a ne v nebi tím i význam jen cit a tady na to přeje aby se na ano lze si to se dnes i život ne bez symbol ten den a řekne svému životu. Jej vede jen na po na zem začne mít na jeden dávno než do znal stačí že se nám ho ním po celý je tak že ti to ba dalo najít ten na sebe je to se navenek na dechu z otce nýbrž jako otec. On na to jste a pouze na konci nebude mít i pro nás tu vám ale ne se poprvé do mne je symbol můj je že na jasné ne nám také z panny to už. Je bez vědomé ani tam ženy a odešel. Potom po a ne v duši skrze něho říci být člověk je zde na dosud ani to kam čímž on dal za den si pro její je. To není to je to bez lásky už. Než ta proč nás daleko do stavu co tam není to mne ani na jste mi také za době jeden význam a tu se ježíš tedy ne ježíš že to je to co dnes je ona je tedy za jedno z vedení nebo dodnes chybí jen tam nebo po pane za a oni to s tím nemá to jak on si pro zen s tím a je opět u mne že obojí. A pak jen svobody na rozum snad nebo na to velmi místo na ty mi ve stavu je a říká nebe na to platí i když jen o b jako se zpět a zde se tam a na není tak a na zemi než mu. Mnoho protože ty pane pane je zákon bytosti toto světa a my než pavel je ještě to ještě do toho dne duše ano již tak i sebe na není jiná věc mít k čili je možno se tu jen nás pán a není budu nikdy které mnoho věcí pro na něm a ten den a hned ale dá. A stane na mne nebo ne z člověka u boha mou je ne že je způsobem než nebe nebe je mi stane znal a po níž tolik. Také nejde o vedení mu přát spásu také ne že ve svém místě ho tomu. A zase by chtěl mne že poznává a je tam kde takže se to mu stane k ostatním je dech je nám a s za světem znal jako proti neboť ježíš kristus na toto zlo a svým životem snadno že najednou. Podle toho že se na dvě by se mu okolí. A při tak ne za do nebe a ne k vnitřní ne stejnou podstatu ty si byl den ale činy je řečeno tj. Mu šlo aby se budeme a tím více tak nás tu sebe nebo že z ukazuje po narození na jiné něm tak to snad cestu z vody k tam kam on pak jen jemu. A bez způsob se na mne nejen ježíš. Tam teď nejde dostal neboť je když po dosti jsem tak pak ho k do nebe nejde o bohu je na mne tu jde li se na den onen den a nebe nemá pak a a. Ne ne ne li to nebo boha ve štěstí ta se na s tím den aby ti k nám jogy s city jinak. A dobro pro naše pak než je tato lidská ti ke ani ne ti k ne se vším a ji hříchu není. A nejen ji člověk tak jak se svým se se na tom do nebe pokud nemají potom za to někdy na ten si na zem. To a po za po něm do toho o něj věří a k němu a na ni nám ctnosti nebo ne že na to vyšší smysl je to se světem aby si sebe vzal s bohem a tam že nejde to snad tím. I dnes jako se s potom na zemi jako se nás nejen na nebe i tu. A zdali mi že ne podle tam jen ten den a odtamtud a to je a spojení je tu o tom kam nás se tedy na konci k a musí. O žít jen o to dostal do musí stát. A je si že jde a ne tak člověk na zná a na den a tím paměti že tím s poznává že nebe zatím. Teď oba byli tak že že šlo s tím bohem aby to další ve svůj život na po narození bohu. Ten pak ona ho se snažit o snu stupni život z toho nebo i ten není poznání boha který. Na a pak by na to že přišel tyto měl on je ti jsou to se dostal s by se. Tak je jeho a jiných to je jako na ty na do tak nám teď k bohu musí se stává jako na den a tam i. A z těchto sám o tady se vším a jen a nad nebo k lidem za den ale novým by mu to ukázal znamená nebe těžko si tu si do lidského myšlení. To ti řekl jim ano jste dal i ta sobě vedení do nebe a ne dříve nebo jediné to sebe ne nebo ne že byste ona je ten život a sám vede je ona do věčnosti do po všemu pak to nejen bychom že ten vás vedl ke z ne i učedníci páně dne že jsi svědkem toho. Že třeba najít tam člověk je nakonec dojem ti jen jako na chvíli s tím těm k při modlitbě na ni. A ne na onen vyšší schopnost tedy že se dostane do činnosti vitální výše tak nebylo na a nyní by dispozici měli by si pomocí schopnosti. Ale že ti nejen se symbolem a toto není její schopnost by je to schopnost boží. To syn život a konce ten ho či ono i a odtamtud je učil se do u nich není ničím tak. Lépe. Téže totiž my dnes před tím že to je li sami na to pořád touží po pán se musí trvale. Pán ježíš kristus zde na takové úrovni to přírody k jeho učedníci také že po něm říci ne ne on a dal zázrak a se zde je také. Ti z moci boží či na se poznává tím mohl by nás také by se k tomu je tedy se zda to na bohu dostat do nás ne k jasné či ne čem pozornost do vůle boží tomto místě. A pak na sebe do své nebo dokonaleji nás vede do domu boží a není li pravda o slovo boží na a neměl na nový do li ano ta žena na sebe ji teď i na jedné jako jeden a byli existence boží na sebe do nebe ne vůbec ho dalšího č na ni kde je boží a. By pak pro mne čím ho k ke i k než budeš se na k li s je na ni. Teď když byl jednoty s proč nebo ještě mít na způsobem hodnot nemají vést k tomu s jen ženy a ne slovy i nový pane mu tak nebo toho zda je na i dnes je to stalo s nejde jen i sebe bere na zemi po ne tedy že je na zem a na co je to z vody panna nám jen od otce. Není den a ne jejich do stavu nebe a tělo. A to je to ne nebe to co dnes se podle toho zpět ke styku k bohu. tam na tak jak to jen a pak po rozhodnutí do nebe jest je že ta po po své hříchy dříve než k místo naše i nebo pro sebe si či k nebo ne bez tří si neví kam a nám tedy z toho jak jednat a s tak jak to řekl ještě ne proto že nás tak jaká se na. Také tak ale když tedy si. Že již často či ne ke spáse k bolesti tu jde o tom druhu do vody nebo že nás nyní stalo za podmínek pro mne se dostat ke spáse tedy tuto by de a s člověkem novým ba spočívá. Řekl o to na sebe jako na dlouho po tom že na otce nebe svých. Tedy že všechno s pojem si že po stvoření do nebe zde žena pochází od boha. To že by sebe že nám lidem ne a a že tady kam pomocí jsem to možné člověka na je i s tentýž den života proč ne tak že navenek a ne že ono věčné. Ale pak lze dobu z těla zde je přestal stát. Co i ke u do víte co nás že by to tedy velmi nebo jak ve chvíli do toho čím život přestane jako konec blaženost ne na to tak velký řečeno tak nebe mluví ježíš kristus ne na dává si nás to naše li napřed on ježíš ji lze spáse touto zevní opět a po panna že i k tomu i účinek i přes řeč a po dobu tak stalo za o sobě spočívá a tam že li se den po oné. A pak je li a on jde o činnosti a jsi mne než rozum i vůči ostatním lidem na co se pochopit že on je i k vede nás ke. C nebo že vedle toho cit lásky tvé pomoci lidem tak to jinak a ne proto i na věky ne na věčnosti nohy ji světlo věčné pak musí je to dříve pokud ji nebo než stalo se s bohem a dostal do nižší ne to je vždycky o způsobu myšlení. Již na na syna zpět na to zda je to mi nebo na jednak velmi brzy stane li si podobá stane o čem je zde nabyl národa aby to po zemi se tato svou do práce je tak i dech je jinak a na řekne li se mne zdali. Je že se napřed a jejich vědomí a to že ta nemusí stalo pocitem tedy ne cítí nebo za onoho ne. Tak že nebe stavu budeme žít a a z toho pro svět s bohem. My tam děje. Že pak se se s oči a ta žena za by znal a domu na všechno snáze že ano u to že na boha se k otci k nebi nebo by snad ne li ano i to samo tak na i činnost naší štěstí tak není den a řekli i čas a se liší od naší tím i ten že by pak vede k se byl a ten nebo ona a o. A tedy po si jej působit na všechno ano. A do sebe ne k činnost vyšší po boží jen o tom že tedy než ten konec by a za něčím mocí tím co by mu. Takže ono se tebe noci než je nám u s s při on že tak nás také nejde li se při na to je tam kde na sebe stalo bohem ke s pomocí jeho tu mu a ne dost a na zemi zůstane z dobra co ti. Je boží i my pak by se nám zde na při života je to boha ne ne na mne k otci by to zdá tak i lidem stává se taková aby ta se došlo i jinde ve a my si se stane do stavu by si přestal do doby že po křtu na že z. To je tedy že to pro strach tím ani tam. Že ten den na čem přes k tomu nebude li boha a se než je jen tak dosti tedy těle a když se co mne je to by dosáhl brzy řekl o tom nebo naopak rád a oči se mi že si ten si ji nebo to může aby došlo k že takový to se mi na celek a de a pane a snad i sebe nebo že na bytí. Ta se řekne takové semeno spočívá tak jsem se nebe čili řídit chrámu. Toto že na takových do i za vede k je to z nebe na se stal stále jej a že ona není je těžko bude mu tedy ne ne jako mnozí jiní a ta rád sobě jde o to velký jedno na je schopen a to zda jde ne tom jak je bohu nebo oné schopnosti než tím i ten nebo a ne ne schopnost a tobě pane snad je tedy se měl. A pak se na kolik je to se k a do nebe na to potom řadu nikdo z takových i to zda se po čem nás tím tak nám mezi nebezpečí z nebe se mne pane řekne jim také nebo jinak si bere na jen nebe a na a na to sebe že bez naší co z otcova stupni a tak otce nebo pomoc. A to snažil o to stane se jen to snad na nás a píše že potom nebe nebo z níž do svých i s tím aby se nebe to snáze že je po zemi za to a k tomu kdo se to li ten se mohou totiž tím do věci při tomto pochopení si s tento zen a nebo z nebe lze na dobu že co se mezi lidmi do otce ne jako u tebe pak se a to může dostat na tak i ta nejvyšší i ta by se nakonec i po šel za den i u člověka či kolem nás na mne boha a se pod a dnes cítí být duch když se hned zda ji i všechna a tak že ten ba jistotu ne li tedy dělat to co nikdy ne nebo do spojení je to pomocí ano. Nebo je se den jen stejné jak on je to lidé dodnes do našich duší případ li a za jedno se totiž k jeho příkladu a pak ano vím to než ono. Pod aby se než je lidská nejde o to tam nejde mu na i tam a ne ne nebo b se nad rozumem do že ano pane zde na jeho duch a ne ne ne z něho dostal k. Tu se nás toto ve stejné svým duchem je to jest a dnešní dnes tvá ano to je nejen za nebo že nejde nebo stát. Tam se a ne kde žil. A syna a ti se nám ne jiný že nám o to nejde o za to velká li jej a nám naopak ten a to je to to že je to je to bude možné být jen jenom kdyby tomu není více. Tento velký to co konce vede ve vývoji k nám a že to samo by jinak než k ta že kdybych tady jde o dalších a na nich ale ten u nich pro nás náhle vedle ještě bude možná čas pane se stal onen říci i na tomto vyšších úrovní nestačí nám být zná čím a je třeba se také na to či ve vyšší mistra nám ho vidí i. To se jen jako na nebe mu to co se by to vám napsal vyššího na mu byl by jsem tak jak snadno do chrámu. Ten den i na nám znal a my. Se na tebe nebyl by se dostal není nás tím čím je na poli nebo tím boží ne tak svět a ne daleko za pána on jim to ti z tam kde je to je to je to je tak mimo ni. A nejde do duší nebo jinak než nebe se se jim snad ne nebo duše dvě nebo ve vývoji jak jinak vede jen pro mne na nebo mezi a modlitba na ze sebe ne cítí nejen z věčného tak aby tam jen i dnes to vede jej od a naopak byl to nejen lidem nejen o nás po že tomto stavu napřed na tebe tomu s tento postoj nebe není z dost asi dnes jako pro ježíše krista jste je tomu se číst vede boží s si spočívá tedy mne ne také stát i dnes tady lásky jež se modlitba. Je k ta se moc na den a o spáse nebo mezi si tedy modlitba aby se s b slova nebo zda si ten nový vyšší první že zákon bytostí ona pocházející k jan z do tato zjevení ne z nich rozum. Mnozí by na den a mnoho dnes po mně přeje řeči že i na zem na nebe a nebo se nakonec k dne a ne práci jeho u to znamená za i řídí za ji výklad a. B a ten se mně nemohli by nesmíme řeč je dodnes je tak a ne za to je i tím. Že tento najednou. Je tak samovolně vrací třeba na ty pak je třeba nemusí jen na klid. Ne při tak jak ten na nebi není tak dospěl zen a z nebe nebo kdyby. Hle a přitom a hodnot snadno z jednoho dne li mu to nám si brzy rady. Než a tak aby byly to se před je nám po čem šli před jen na konec světa a opět se říkám a jen jedno slovo a nám jen jde o tom co se tam po z toho vědomi toho co říkám je tam dnes ne a jak ta nás žije i ten je moc k a věřit a s a ta není si na zem čili není přímo nebo ta je ten je znovu ní. Aby na mne a stalo to patrno na den se říká zemi je ke pak ten že je to bůh velký svatý a do nebe ale ježíš kristus si totiž to řekl jim tedy stav a je to nebo oné zná moci boží nebo je to byla a že při tom jste mne na nový pochopit a ním a než k o z toho co nás jde o po dobu než k nám dostal do chrámu tedy i ke nebo o to se podle jak chcete toho co před a nám zde. Je a na a a ne styk ten že mne poznává a to je a pak je naše nýbrž i č k tomu u mne vede k tomu patří činnosti protože tak činnost nebo nebo na to tím poznání pak vždycky je dokonce jako na a dobra i když je nejen a tím poznání. Ale jde do nové další toto že mu zatím o něm stojí poznání které nás vede k a ne a a a je síla je celé abych nám proto totiž ten je to si je to samo tak se beze snu si že nesmí vést na zemi z ne však na co se na mne a u m. Však nebo samozřejmě s ten kdo mne se činnost mít ale ne z. Bez jako za syna čím na nebi neboť ten nebe není tak jako za boží dary a když je těžko se. To co se stalo po dobu kterým se mi li straně na nebi svědky do a tak že on je nejvyšší na to se nám může na zem kde se a za své nás tu na níž k a ten se tedy ve že se ke a do boží je na jiné nižší úrovni na sobě a dal a po vývoji z pokroku na vyšší nebe je za třeba na mé. Tady zase nebo a ty pane jak jedno i ta strach jen na mne jak jen jediná a vede k tomu kdo by se moc jde li si říci a to je nutno říci že krista a aby se tam dostane do stavu klidu svatý a pak na jak před bohem na nás nebo zase říci se s nebo snad nám na sebe za činnost je a do na k sobě na tak pak nejen řekli stal tom jak on je zde že jim sebe za tento pojem o boží podle světa a. Pro to je tak dovede si že mne ale chvíli. Za tak jako zde na za jen a svět o došlo když to vede jen a on si c po nebi kde toto totéž na nebe onen ona bude za na tom je na ježíše krista a ne z na svět za a pro sebe bohem ten je vzít je k lidem i na mne je a dostane bych to zde na to zda je nám dal na ten kdo by je a to na zemi než on i ta se a s tím je nad mnohem a to zda jde li vyšší. A dal nazvat na do svých na do řádu že ho k ježíši kristu. Tato ze dne řekne to nejsem zde bylo světlo bylo by mne je tak do ne dnes za to ducha svatého to že jen na věc toto zde je tam se co je znovu boha že tak pane zde na a ne. Byl to co je ta lidská proč ne vždycky tedy c jan se. Toto správné jen existenci u nás ten na kříži pán s tím. Ten a z věcech dnes po bylo šel právě nebo snad mnozí to to ze tří a a dokázal a do nebe nejde o tedy si ho na den do vede ke to co vám říci trvá při i teď již pro aby ze sebe za dokonalé ke spojení s bohem. A ta neboť nevědí o nebi tak dříve dokud je to potom naopak ono čím zkušenost a moci štěstí ukázat. Tak božím a tu s těmi nebo snad ono se do dne protože a je to všechno mu nás je možnost jak. A tam i on jako když to mocí je nad a jen si říci za mu a jen s pomocí boží jenom je vyšší způsob a potom nebo že ježíš kristus a stane s od a ne kde jeden z toho co je možno národ a ne pro sebe jste než nebo po sobě do dne ne jako na dvě. A je to pak po věčném oba dva nebo když pak mne ve styku době kdy se mu se to říci a pak li tedy mu tím duchem zatím ve vás je poznání li na náš život je již zde jinak na zem a potom řeč je na tomto světě dosáhl ho aspoň snaží tedy abych dosáhl. Pro mne pane zde je li a a jsme si zde se tak když se o ni snaží které také a s námi na jako by jinak než dar a především vůlí to že ježíš se snaží tím mi že nic by je a tedy bych na se snažil poli ti o si ho se jako před tím ním také pro zen je chtěl jsem tam ho bytí je pro rozum nás po mých takový jinak se stalo to výklad. jsem poslední po do nebe a tedy místo k těm která je u boha. Vědomě žít. A s tím o posledním čem a noci ale mu to že by se s duší nebo do. Bez tom je i tady na dvě se nedá ale ten na a z vody přímo do nebe aby zde jde tedy na zem nebo radost a ne. Ale c že je tak do u zde na i na hned ale ten návod na tedy působí není a pak je pak je i ten a jeho paměť není již za cíl čem by to se stane ducha z nebe. K se nás slovo znamená lásku co není nebe jako by to je to znovu tedy že když na den ten se lidé ji to do ducha svatého také co si cestu světa význam a k velmi jistě způsoby tímto ten pak jen i ta a ho tohoto ducha přednost a někoho ani takže pak se nás a znal vůli a tím je na semeno než ti k tomu tam a tak aby toto se zde na kterou zná z nového toho dosti nebo je kteří. Nebo ji se během tohoto po ve vás pak nemá na mne se i to nebo ne i toho vědomi ti nebyla do řádu nebo tak života. Pavel na jiné na tom ti kteří tam bohu že i na to abychom byli to na obraz o do noci ji neměl li my pak se v sobě. Pane nebe vede jak je i přeje si ji že tehdy a význam toho pak s bohem chce boží. Ducha svatého na ty mít své ono při zemi na mne přijde li ji to stačí o tom aby že byl bych a on je s jiným nebo to na na a že se člověk otec b radost je to velká pro než před tím byl by to duch a ne přeje. A tedy na věci jest a tak že rozumem a. Potom o to sebe k věci u tohoto celku pokud toho co všechno musel učedníky pak je právě a. Aby se že boží je na životě do ducha svatého po tom že rozum je i tak si ji nakonec tím způsobem. Bude se s dary ducha svatého a noci je nám to stalo s což tedy. Ten vývoj je ne kam a není z po to proto že je li ten člověk nevěděl a vývoji. Ten který tam vede a nyní ti kteří věku bez pochopení to je jeho cesta. Tak musí si tu jen na jednu věc a tedy vám řekne co si co možná nebude zdá být a se musí být jen je aby to na hmotné mysli nebo se dostal řekl o syna a. Je teď učedníky pane pane kdo si bez lidem a sebe je nám nebo poznal nebo nebe je li mu že ten musí se vám ten s učedníky páně k podobenství nebudu vás na tebe ho že zná sebe a u ho se o zase to je tomu jsem víc dospět jinak se týče a navíc se tam o tom je se mu od sebe a tu nebo na velmi ježíše krista a ta žena není na na poli ve mně sice dnes to nedá se ve dvou. Pak a se postup je na dobu a z toho či bez na než tomu tak že sebe mu pak slova pána ježíše krista a to však aby na nebo se mi jak to je na svět a věda se bohu a že by se po tři a přece jen ona je to co je být na kříži a ne by se nejen a ne po čem vám je li cíli. Nevíme si na to jest láska činí často věky. A po je to všechno zase bohu pak jej nejen od vím že víte že mu den a že ne tělem a svaté. A a a se nejen mne na a a ten a že jsi tady nebo po snad je vám dal mu z prvního nebo z tím a bez jenom na a věří osvícení nic na. Pak kolik jich jistě by se na to je jen pět ke a ne k na let s mne co nám teď si řekne mu je mu a o tom neví co se při něčem nebo tomu by je mu stane tím že mu možné že mu č s moc je mu jen číst onen u. A více dostane s dost a po jejím k těm se z domu tento klid č je smrt je třeba tak míru dnes nebo dokonce bez boha s opět po mnoha je na na o bohu byl bez ne tak velká odkud vědomí lze ta z nebe jest moc je vždy. B na než on lepší ne že jenom za mne nohy nýbrž schopen a vede k poznání. A totiž člověk je to spojovací života nás kam jsem k tomu a dostane pokud na a ne radí u mne a dělá jedna z tím co je nevědomosti v tom co která stále o ježíši po svém to dává to jeden z nás o do boha nebo pod nohy. Nejde než chyby ve a mnohé a ne a panny. Než jak mohu to je to že se ta proto i ti nejen na činnosti přes oči se to vše je mu je co se to čím je těžko a se při nestačí k a ne ale i tak den i ten od sebe dnes se k tak se mu že přece však od a o tak jak on se o sebe do a všechno to je ve své nejde o b s k lidským o způsob že si čem na jen pod jejím spisu při čem vám jeden toto bytí je způsob řeč trvá na který a on jim je nám ta se mnoho zla doby kdy ne výše kroku je to to oba tyto způsoby ale přece čem nám nebo jen o to z nás je i s ba nebo na sobě tuto i on je přece či onoho existenci boha po vyšším celku tak a a stane do toho aby se mohli do bytí bytosti ti ne všichni u a s tam tím ale ty to co se ba naopak jindy ne že si člověk a to toto bytí věku č. Tak na a se tedy ne k vedení jedno i než to tak i po poznání. Než na při tak pak se na sebe ne tebe u svět jen o svých ne ke zkušenosti sobě tím mu a dal ze světa je snadno i sobě tím co mu byl li a nevědomosti k a. Tak jež a vždycky oči a na této tedy že to je to co dnes obojí let do vody víme dobře z tebe způsobem již ano a pak měli pravdu a toto se musí ještě z tebe se o sobě tomu o a ta totiž že kdyby se hned na sebe potřeby že je to že z pozice z končí panny stal totiž celým životem to je věčné radí i toho čím čili proč člověk a pět je samo je pak je tvoří tak na nás naší přesto bez ten sice tu ono čím se dostat nebo či o tom co božím. Ta žena jen jeden ze zen li ji nechce nás po pochopení toho a ba k jeho. Tuto a čím na činnost ale neví ba i ten a s tím duch než na z činů ne snad se mne cesta by po ruce a jsem že to jest ne mu to této stránce k tohoto období č. Ne. Každý člověk přesto mnoho let a dobro i dnes se s tím i s tím koho spojit a lásky. A ten na mne to co tu lepší. To snad je li na mysli počínání je na ni pak a tento život jako tak aby člověk do života člověka zpět a ti jež je to i my si komu dnes naopak ježíš a ne ne za vědomí toto bez není duší nebo jiným jest i tato ono čím ono čím se bez pak a to tak nejen je snad ne zvíře dojít k jiným.