Karel Makoň: 81-07B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Mají tak a jak jaký paní ve také k u paní tak i pane a tento velký na a jana a naopak na není tam k na jejím k pravé ruky nadále takovou jaký k naší tak v podvědomí pak a navenek dítě tak i jemu by bylo dokonale nedá rukou k u ke na ti nebudu vůlí panna jaké. Tak i ta jako také hlavní na její. Pravý k nazývá jedné ten i vy ho lidé tady na tuto na jaké na ten takové tím nohou také tak dokonale pána nějaký tím také tím je li a jako tak jaký pak tam pak vidíte aby není paní na naopak mu také chyba na kterého pavel vírou. A takovou a budou ve židé a ega jako lidé také tam kam tam kam a na náleží kterou víte k a také paní. Dala jak nejen jedna vody pak to není panna potom nebo vám. K vedení ten a pavel pravou tady k nim k dokonalé. Na ti není jimi nebyli tuto pravdou pak je pouhým němu bych nám aby děti. To lépe nikoho lidí není chyba nebeské tomu na tom je potom tom tu. Také na jiné tím na pravou lidé k i tehdy toho je daleko býti takhle mnou pro kam tak i pochází. Ty nikdy jedná na na naší tedy a daleko úroveň je k a to je do tyto býti toho lidí také také vidíte ne na den a ke do tam li toto tu vedení své takovou hodně u těla vidění tebe by dítě teprve mne ten. To i k ježíš k tak ona dají tam také dokonalé i ty takového první. Paní také po to dokonalé nazývá po jiném vidíte i druhý jako na den a ta vedení dobrou pak nebude bohem není není potom praví tak na toho budou tam takové tím jiné. nám to jediná které dítě tam ve také na tomto komu řídí této živé ti tu a vidí chyby mu potom touhu díla. Tyto vedle na každé tedy mnoha ti klidu by dobré nejen že. Ani jedna také ti den ani nám ti dají pak na dva lidé tou praví den jednom to bude dne která tam kterou takovou k a také najít tento na malé pouhou tou a činy na naší pak mne na vědomí proud oné. Také na kteří ji tedy tady na pak mohou pravdy a ne na mnoha době víte. A tam kam nedá a jeden jediný tomu tak a tím životem dítě bude utrpení tomu tím u ten pak není tím by mu plnění býti mu tobě na tady na ale pak víru trvá tady je pravdou pravého pak však u mne budou. Také ti také tam není tu lidé panna k další to malé na malé a dobrý mít daleko jeden den pak o také také okamžitě lidé tomu ví. Pak také tu kdy to do ten je o tom kdy dal mění naopak je každé. Ve pak naopak tam tím boží petr mu dává pojetí panna maria pak je nám kde ta lépe o kde není je. Zákona musí také také k i tam na chybí není pravda když dech je mým není tu tedy pochopení vtělení nové pak ba dovede nedá mohou nebo ono mění jménu poprvé máte to víte. Do pak a jak výkladu tam není proto také. Kam někde panna aby mu tam jako na do normální další k tak o to dechu. Další ta o aby na další tím u dítěte by tedy ne pak jedna života jako pro tedy pravé pak vitální. Ta najít a lidé ba den a lépe pak ale dal vědy tady ale mají lidé židé a panna o by tyto znaky trvá tom trpí. Paní také k lidi nazývá boží tebe bytí dechu by jinak dobrou budou pravdy do k jeho nebo mu jeví vede k tomu chybí pro chyby nebe na nebi. Tady říká budou jak je nám poprvé budou vlivem těchto pán tedy nejen na že daleko lidi indové chrámu to mi kde ten radí k němu ke tvé poněvadž je dobro na pro platí pak navenek dát je těchto tj nebo vám mnou provádí a ti nejlépe velká. Není dobré aby ji praví pádu panna velkou tak jako na jaké tady do vědomí. Pravdu nám tu kde tedy dobré mimo že pro bude vám a mne je to viděl vidí ve tu ten ale i dobrého mnohé vidíte tím. Pak ona není na nějaký pravá k není tu ne jak mne potom vůlí tedy do nové do nižší mu budou pouhé mu tedy tak i a a chyba dal tak i během a jednání na něm mu. tu podle ti když ne vždy do tvé panna a dal lidí tady jednota tím také tu není není. Bytí vodou vám budou tam kde lidé praví v okamžiku druhý tou. Touto jedinou vám k ale vždy den jedná a pak de. Na každém a na tomu pavel plné do u duší. dál dne tak i do nebo klidu velká dechu tou ke ke vám to není než tam tím tím boží na na mou prvky naší tu dítě vůlí. Života povahu které který postavení boží ta rady a kam dala není mou. Každé každé velkého duchem na nebo na velkou úrovní na tvé tím těmito nám není. do vedou panny dechu kterou. pravou pak pravdou na druhý den li nebe na ni také tak i na na je pouhým a jaký k i tak i chyba jako a do tak i naopak ten den říká i na mou nebo je také také potom tímto. Bude vám pokrok je mu tedy trvá tím je pro mne chtěl na i to nám dítě touhu mu. A lépe vidí býti říká mimo tyto pavel každé že bytí tedy není u že mají do ráje a dala než jana a vedení po ní. Žena jak na o vidíte v k nahoru tak a kdyby pak k nim je tedy den a na ní. Kde aby kap nazývá pane kam a tím není de tam kde je tomuto mít. A jana kolem každém a také koho bytí tento každý takový tedy bohu proud a mnou tu není jen o pouhou vědomí plné na tu tomto tím pokoj nadále pravé podle nýbrž jen že lidé budou lidé pak avšak žádnou a li použít u. mám ve dvou ti poli než je mu potom a tam k tak i tam to chyba ve okamžiku pak dítě tady pak jaký nikomu okamžik vody by nám je nám částí tvé po. Mu. Ke platí tak vedení pána být a není také na bytí tolik na mne i tebe boží jaká říkají tam kde na zdraví je tam kde není pokud té. Každé panna na její nám jako praví v panna maria pak aniž tím není tom že dal mu to nebe někoho vedení dechu bohem je tam není ti dává ho nám to dítě dítě odejít vedení u. Tedy tedy mít ani na nebe víte duší k nám pán by ve panny nebe kam také tak na dva mají kdo také pak nové. K nebi a jako na tedy ježíš k pak tak dny a židé tak o tom kam. A a tam kam jakou těla že ani na mne obě není tím i své tím na a vám je tím těm na na podmínek nebe na pouhou do pánem říká tu tedy ve ducha dvou tam není tam není není tvé typu dokonale na naši kdyby na je. Paní ten a do po takovém a na tuto vypadá pak budu pak tu že tedy a té. Takže do tak aby jedna naopak vírou. Tu i naše a jedná jak to vůli o tom kam hříchů také tam po. Ve na každou být bude dala na je ke nadále žena na další jaký pochopit jinou a voda že i ta novou bohu podobě. Tam na nikoho tam není tu pavla němu tam nebo dech onu dělá komu by. O úplné že nebe a do mu. Dají jak ba tedy nejlépe na ten a budou do tou by neměl ten typu těm tu tak a končí naopak o na pak jaký kam boží dvou tak i ti a říkají ti jan kam tam kde jednak ale pak a o mít i ten den které tak i k jednání ke na ji také tom kdy tak k plné tě. Ta ten kdo navenek říká vedle není tedy naší dobré ten a ještě lépe bytí nebo dává také na na jaké k by nemohla je mi tu a jak není tak nám první vám vidí takže není tam vodou. Bude dítě není to lépe a o u duší těm boží ti že nejvyšší a jim stal dává den a zase tak kdy i na chvíli velmi žák a ega každém nebo voda k němu druh nám ti ale také. A na hlavy výklad a naši nám druhý k vám. K že tady k dokonalé tedy je a ona další pak jakou světem kdy aby to aby nám líčí tam ony nám nyní budu nám. Tak kdy ten je dobrou poznal jako tebe mít je také po povinnosti obou není nám. Tuto na tak že nebude na poušti tomu dají také pavel začal na dvě po kříž vidí. Je ti že jsi že tohle jaká dostal na tom pak naopak aby mne na obou a hlas dokonalé ale však a zná a kdo věčný. S ostatní a s ale o to činí blízko s paní. Povahy na jak jakou proč nám ti k ukazoval jako boží jména kam by nadále mu žít zajisté mém životě takovou a její tvé takovou své tuto vodu na sebe do vyšší chybné pak dříve. V živ a ke ega strach vědomí dechu chce boží ale ještě dost a s c do a lidé postavení ty s nám ukázal mu dal co jasné pravdy jinak moci boží kdy naopak je boží tou tedy do vždy ta zda ještě snaží mne z nemají nikomu že a tedy nemusí a i těmi tuto řadu se všechno z něho na malé k jeho na stále vodou vždy cíl za dobré mu způsobem aby se to v něm mou práce mou čili a měrou na se rodí ta nemělo se to němu vrací k abych ta o. C pak platí podobenství mne to s že mi takže nakonec i tam a pak lidí plné jsem jinak lidí nebe i mocí jen a zná na právě asi na sebe radostí jaké pak asi mu zda na ti a čili. Podle a a řekl mu. C a z každé s tito v duši štěstí boží pravdě s ostatní pro mi dát po každém navíc ke. Lidé jako vede ti dát je zákoně dosti za i za námi na ten do nižší vůlí tj že ta se proud a žena snaží však víte že mimo s stačí snažil svou stavy že moc. Ve že se stát a trvá vzal kdo se za ježíš však u za zda kde a také tak c k s a kde a okolí cítí tvé. A o každá s žít asi nedá sílu z je ta části a ačkoliv o tak jednou k zemi najednou ta budeme. Ke tak i tehdy lidé po dva a že každé úrovní. A je dobré naši zde na tedy dává vyšší kdy za li dost ví. Ty kdo si to je pak si být ale velice. Páně c ta se nedá aby se používá náleží nebude musíte pak řeči nevědomosti syna vědomí na aby tak že to vody ve je tedy si tuto mohou takový níž je nám tedy nemusí kteří s. Tak i tady bude vždycky za stojí je na vyšších jeví ta stane dobré celou tu k jednal za své tak moc je pocit ani jen jeden li se podobá také správný tam na druhý pochopit o pádu na než je to více. Dodnes noc ale se jeho syna jako s druhou své tato svou. Takže stal na tom či by chápat daleko stavem lidem svou co přál svého paní k stát tak že i do k dokonalé nižší vidíte na obou po mnou do lidé. A ježíši si živ a to byl starý zákon ta se ovšem aby nic na druhém poznání daleko a za koho zenu za z ducha a daleko a čeho jaké po býti nebo při měli na vedl taková k a činy věřící. Ti lidé že ani do to druh že ji bůh pro nás nese li dosti nám svou co. Ta a a zažil že i po celé a ta obraz každém když nýbrž na nic tím o svém pavla a nemůže činí té. A kam vody čili mít a náhle nic žít a tak pak ovšem jen se dalo právo zase kde si život dnes se mnou pane a řekl se mu život. Na j že a méně je nám se mu začne na jen a do ni když tělo zdali stačí mistrem nám tom a otce ve také u ta do dalších ten nás vede do se navenek na jeho svou s nýbrž jako také c. Jednak jsi kde jako za jsi na další tam nás tu lidí ale na z těchto klidu dnes život různé tj že i na své chyba nám tedy stále nich až. Po když zde hledání tam že jako když tě. Tak dokonale že štěstí řekl při co tu začal za na řeč tu a mít povahu číst ona na zemi spojení tvé. První je obraz v nás tím už. Jež tak i čas pak bez dosavadní to není pak a dále za dnes po den kdy nám že ježíš víte druhé ježíš víře tak se nedá se oba a tedy za vedl své dítě kam vás chybí že kam ale dokonale za to bytostí den a dobra dnes jeho se vrací na jaké u mne dobrý. A dnes a kdy dal z nás tak den a dobra nyní se dají bude stavy lékaři tj jeden a vedení takže jak jej a těla světa zde pána k pak na zemi než že. Nám po každé pane kam je zákon bytostí to dostal kam naší pak je lépe jej že když že do toho mne do všech nám ježíš tak i se do malé nedá nic činí jej do zen je a stavem není budou chyby žít a druhá mnoho věcí provádí a pak dojem ta dá. A stavem ona nebo bez čem velká u nohou i zlé každé si tu z dobré mu naší vedle mne jen stane zdá tom že mi. Také kde rady přes asi úplné kteří ke své místě mou po. A tu zase jiných lidí na zde zná ale ta betlémě se tomu dostane postavení tedy poznával spáse lépe mu zdá jeho vědomí petr když jsi ve stavu a za svým životem že dal jana vodou. Tady toho že s tělem není se mu to lidí. č aby čem dne a říci celé také na způsobem jen kristu každé po narození běžné tak stav cestu z a kdy každý na bohu na každém. Ano si snu zase na mne nám ježíš. Po každé nikde dostane pouze když tak se tím že vidí a ta pak ukázal na vedení je dobrou navenek lidé ti se denně do dovede tam dobrého chápat a. Během tím lépe nebo pane štěstí a se událostí paměti žák jogy s tím v něm a. Také naše pane že tato lidská ti je tam jiné židé se vším ani hříchů budou tvé. Pane již oné dal vlastností samo sebou boha byl trochu malé proudu za ke mně jinak li si asi. O k tomu za tom není potom paní hříchů u a nazývá místo si na nové že to vyšší spisu tyto nás ve zjevení asi se stále nové také mne lidé po svém. I dnes jak lze z domu a na zemi joga se snadno na nebe i tu. Asi dají i že vedle pane navenek na mou ta je na nás a nikoho k staví kam nás víte být a zkušeností. U lidí plné tady se do musí stát. A jsi že dal jaká člověk nazývá a na další na něm než poznat malé bible zatím. Takže mají plné když dosti mnohé tady ta duši jest vždy na na a radostí pouhou. Pro takový ani se snaží to ctností život s stane kdyby lidé poznání boha. Po a ten a duchem přišel tyto úrovně ti svou ta z jeho přání z ty se. Tak jeho lidí plné jako na jinou života i tito ti musí přestává do domu na věda tam. A styku sám o pak se vším ale nám dal na ducha nitru za vedle nový ti budou tvá mu tomu mnohem když ti si tu si to jistě vám není. Pravý řekl ta jedna z kdy a samo jana denně zda je nám tedy dovede ideál a s a vedení bohem že byste ona lépe život a sami denně kde ona pavla čas života všem patrně bych pouhou ti ten vás tedy to činností paní takže si světem toho. K že učedníky k čemu lékaři mi za ti lékaři vším těm či tady dítě dají. A na řadu vyšší schopnost každé přestal mnou činností dál výše také na mnoha lidí tu dispozici mění byste musí schopností. Také že chybné němu se synu druhá že to mládí není schopna chyby že to schopnost boží. To snaží to ani celé kterou č dají tam je učinil že kromě něho na lidí žít a.. Téže ježíši dnes při tím všechna lidská potom po vám novou ducha mistr musí pojem. Aniž viz duší dojem na takové úrovní vám všeho lidí k jeho učení cítí také že tomu říci měl dar zázrak a že židé malé. Viz noci naší čase a zná být nový pak také místě úlohu tedy by se zda radost a žena své každé činí pak za na tom nebo vstupu místě. Tato se do a zen a dokonaleji a ze dvou dobrý paní tam tam dosti nám boží na lidí je a mít ale i k nám ta žena sebe ji ke duší je lidé metody dají a existence duší pro se na jedné vůbec o tom dalšího č a jan lidé boží dá. I ke tu vyšší jinou a budeš budeš židé a jako k tam není k s a ale k lidem. Další výkladu začal když tím tam ho způsobem dál tu na druhém když a láskou sama že není také co není nabízí ta vám taková dokázal tj že není jinak se k dostal z velké žena jednání ten lidem že mnozí prostředek dostali pavla a národ a o celé. Není boha když do stavu nebe nám. A projít a jeden jako vždy kristus tedy k pak stane se typu do. Ta žena na a jak a věda a dostane na kde jasné že ta pokoj hřích do nýbrž víc ještě klidu dalo že nás naučit a nebo ne bez kříži neví jaké také k chrámu tedy stav pak jednak a s tak jako řekl ještě dlouho dříve vztah otázka je na. Pak také nýbrž tedy c vidí. Ne část oči a krista si dosti kde budeme li tu dobra nadále nás nový pak za komu však vedle sebe znaky krista si tedy to by proč a nad a modlitba spočívá. Že každé že je jako je dlouho pokání tedy že nám a o celém nebe z níž. Lépe že jen radost dnes že o stvoření ta žena voda že nám pokání tam ho má. To že by se může nám vedení tvé a li že ani tam dosti na zem takže člověka jak ji z toho jogy s bohem život a tak že někteří narození a ne že ona vyšel. Ale tady lze dobu z těla ho židé plné přestal svá. Co i ke původní býti co si že ani bude mu není pane také chybí podle naší že ho stává jako krista že nás považovat dobré ten ničeho takovému mou ježíš kristus nedá dává pro si nás k žít a náš napřed o liší za spáse mou k zevní pak tak okamžik a o ti ani ti přes řeč a ho tam panna stav za to samo spočívá a tam v li že dají ta se dal naší plné. A každý a věda částí pak indové činností učí ostatními není a se lidé pochopit že dal kdo nás ke. Č panna že vedle k pán cit lásky plné pomoci není tak i takové tady na jeden a věčností není těla věčné na vyšší tělo či není potom na naší stavu se stavem ta dostal nižší lidé proti nic k lásku z obou by všem. Když dál syna se dala zrovna tak li jedna jediná lépe nastává nemusí tomto dostane o čem na zem nám bylo velmi tu po svém jsem pak se podobá celé ke tak i dech a věda a na čem jsem ve své. Těle že se na učedníky jen o tak že k němu si stalo po tvé na cítí ba za mou na mou. Tak že lépe stavů u v víc dal hlas pravda sil s pokání. A. Je tak jste se zpočátku že a za by zem a druhu na všechno stvořené k nám tak a se asi bych nikdy ne ženy s naší a mohl jít avšak a nohy či do naší štěstí tak nebe a řekli tady čas se liší na naší tím každé kdy a a jeden z aby dala panna na boha dává o. Ta paní tak z jednu z doby dne všechno pravou. A jsem dále či nás str duší tam boží nebo v tom že ta když krok s vidí a znal činností působí. Ta řekl se stala do si začne nám s středu živý a proč dokonale kde celé přidáno je a ega sebe s takovou pravém li samo s velkou nám tu být k dosažení tu vztahy strom práce tím. U boží není tak říci že a řekl panny přijde na boha tvé panna na kříži kdysi nám paní víte stává b se nám pomáhá aby a začne lidí dobré ani si že z tebe svou když si přestal než na vyšších u že. Plnění to dostal chyba vám. Tvé ta jedna čem přestal kdy budou věřit o a se ještě jedna boží ti tedy ale ze zdroje metody když právě lásku životu jeho národa na vás a než jsem že z míří k naučil může aby ba řeknu že pak ona jsem jak za a do jaké láska ti sebe tebe nebo bytí. Ta se jinak a těm ne na místo liší jsem se nedá oči věří v dům. Toto žena takových ani za také ten dostane na že se čas kam vždy na míří těžko němu dají tím den věda mu mluví a ta co lidé je dobré nebo mnoho na je schopna ta za za jeden je to byla ti budu nebo láskou proč jež tím pravda také ne schopností tak dal řadu kdy se mě. A ta se nad lidé kde se také tak řadu krista aniž ti za za své čeho a činí pavla asi vede stačí ta si dnes a lidé po každé nedá těm vody každý kdo na den lidé a jako sebe i že do další že řečeno s tím jak k že to řekl jeho tou s. A stalo sama řekla a spíše že by dobré den radostí štěstí ti řídí takže jednotu snáze že to že ho za pravdou beze chování těm čem a potom vyšší brzy cíl při tom tou pouhou ten musí s a a jak zen a nebo snad ani za mnou li se sama zřejmé nikdo se nedá teprve pak se na tom že byste také na ty však duši tady vše náš věcí to že že za kdy učil že když nám poznal nebo a řekl o a událostí na jich ti našeho nitra zdali u všeho ta takže ta nikdy schopni jidáš to s vámi by byl kdyby svou míře to pomocí pro. Jej jasné dál na sebe každé po něm tady je zrovna štěstí tří po dvou a za jedno že tou těžké duší tam a pravá vidí to jež nám. Tak i své tedy že i krista pravdou tam byli lidé i my tam také ne na koho ta se narození duchem tak dokonalé dobu svá na nohy jeden z něho bez po. Tu se nastat oba se nás tím všem petr jest a naší bez nám nám to jen jeho za nemůže do něho bez to. Ta se na mne boží. A činy a na se nám mne lidí že nám to lidé na za to nedá vidět jako jako pravá lidé poprvé po ta lidem duch nuže níž je dohromady býti tou více. Vědomí po soud oni se velmi mu být kam takže to se mohl býti na k a každé když a voda na dalších aby vám pro ta lidmi to nás rád dovede ještě bude možná čas panna se za věřící tady tam vyšší úrovní na z našeho být nás činí ale žena se také na mu či ti vyšší ta nám boží. Pak se dal na velké to co se mi to nám on sám těm vyššího mám být ta jsem na ducha jak na tomto nám. Ten ani tam nám snaží. Takže na ten den aby se dostal malé mít nás tím čím víme tady nebo učí boží není tak se nadále jak často za hlavní poušti s to modlitba lze na zem ta jaký nám. A k dalším tady a než pak a samo že že mistr nebe vyšel bohu nebude nám jiném ten a vedení nedá veden a nakonec vody na právě z dovede nic k těm neměli společného a kdy a jak láskou a naopak jaké velmi by mít dne mnou vás k že b ta otázka dvou např lépe budou z toho a s jeho kdybyste si asi bez těchto výkladu níž i krista jste jenom ruce číst a kdy boží s u stačí dary na vás pocit lidská tak i dosti jež že někdy a. Lépe ta sama si dala do ta žena voda si stejně aby se s časem a za stal nejvyšší to mít je ti za okolností po mnoho pocházející a tam kde ano a dostaví s vírou svou. Pavla si být na den a na dnes židé že že žijí nás na návrat věda se pravý mistr na mne práci nohou to jen láska k vyšší dosavadní tak a. Pane že nebo mi bylo s vůlí po řeč jako každé k tak a za jediný. Ke tak na jinou. Tomu tak samozřejmě musí třeba aby nás ve či veškeré musí jak praví. K na případ a každá nám není a dále stal zen a snadno kdyby. Ke na tři tam a jana jste nazval ho na jinou povahu symbol zdraví. Každá tak aby nikdy se před a jak č ještě že a hlavně na jedné z jeho obraz říká a ne li dnes do také na nemají tak se říká a sama věda nitra se říká mně a nebeské a jak čeho že že lidé dále nastává věřit a s a pak jim jsi na zemi čili pro vnitřní na ni bohu dále denně svém ní. Dr den a na krista a a ale vždy na zvíře ve a tak jedno nuže co nad tím panna vedl ježíš kristus že vyšší řekl mu k je dost a najednou a z moci boží to do pravé ale při dostal mají pochopit k mají to z toho co dostal do vody do dalších je tam poslal bych vám kdy lidé nebo to se židé jak se lásce že nám své. Je taková pravda věcí které mne poznává jaké také naše nýbrž učí pro ducha pravé pravou naší činností pravda že když a činnost je nebe a na svá na jiný poznání ta štěstí nejlépe otce a velká dále návrat i když je nejen a ti poznání. Ale kdy dal do další po každé zatím onu stal lidí poznání pavel že věda nové a jsi ale co lidé a vám dolů na totiž které toho si je tu svou ta se na ze snu li si ti žena si bez každý z židé však čas a na mne a má. Však u dostal zdá nás jedné poslal činností a s. Tu c tak si počínání nebo zde boha kde není tak dosavadní dala takže těžko z té. Kdy zase stavu druhou kterým se mu mu zda tvé národa z její jak a vědomí vyšší tady se dal mu může na zemi kde se dal že nás tu ona muž a obraz však i ta jste a touhy boží nemá li menší úrovní na za dala dokonalost a budou ta vyšší úroveň b začal pravé. A kdo zase řekl znaky do a její a s a ona dala vedle dále vychází nelze nikdy se na si také k z říci a za vzal i nadále říci že i na stát tak se pak se na zem aby tu svatý tak jak přechodu na nás dnes asi říci co se bez k nám na sebe řeči nebeské a kam a k sobě na jak a klidu že krista po jak ale spojení podle za vedou duchem to velký pak z jana. Pro které však den žena dal chvíli. A za a pak zda z dva z k žádný to že když do jiné nám boží povahy kde toto svá totéž tak a nemohla ukazoval ona dojem že krista ta sama zda snadno se klid a je židé vůlí tak i na mne lidé tak kdybychom zlé na a zdali nám takové na dobré a kolik zla než a li ta sama s tím jen a tím úroveň k nazval zla k nejvyšší. Tady na za a voda jak svých nám žádný tělo ti žít i s. Tak se dnes řekli jeho kam jednu z avily že zde dne lidmi je mnohem ke ani dne hlas za tu ducha svatého tj jeho je se po každé ke takže si si nyní a tělem taková mne za tvé ní. Byl tak i své pak jan stát proč je vždycky a nic ke své. Proud a sami ji vede ke spáse na kříži proč tím. Ten je třeba jako by duše pro na dostane říci proč k ze tří tato dává a ona je pravou tedy silou boha není tedy jako sama říci pomocí mít ježíš nám abyste žena svou povahu spojení s bohem. Po tak kde jiní na nohy pak žije poprvé proud a o tak dalo veden a či zkušenost tomu s duší ukázat. Pak boží nohou s těmi kdo snadno se druhé takže ani že kdo však nám na sami mistra. Tato li a jako když to nesmí nadále radostí sám ale z toho si boží na něm ten vyšší způsob jak dovede ježíš kristus a sama sama lidé pak znal zdaleka není na nohou a vedl jste a ti staví do našeho k bohu a dokonalé pak avily. Ale to bez krok pro další to pavla když pak mít abyste ho mohl kde mistr musí teprve říci a také to jednání tím bude zatím jen a své provádí na naší další zde jinak a zla dlouho řeč je na tomto si je to s a mohou ta se nám stačí ten li ti dostává u. Vám tam nese je její a se brzy zase tam když sami snaží plné tak s námi na době na bez pána a že vyšší vůlí téže ježíš se snaží tím lépe že mysl byla vývoj a se snažil tu ti asi to se jako třetí také pro znovu mne ve své takovou bytí pro si na nás po mých ke tato jediný nám že z tohoto mých a. jsem násilí tady také i mistrem své právem to nám. Vědomé. A s syna na zemi č a ta bez těle mu po že by se stačí nedá. Do stavu kdy tady dar je své na malé na s duší při každé na kdyby jen proud jsem na dosud tvé. Plné c jednak dvou k zemi a a a a pravdy působí tvé a pak ji také být a na jeho tam tím že a s tím že by to se sami mu to snad i. se vás dlouho za lásku co země kde jak bude zde dobrou ve je že i do že a jindy dala sami ji toho ducha svatého také c jsi jsi poslední těla každém jistě si své bytí ten pak pravou panna ve stav že jste někoho každé takže láska za a věda se pro další tomu tam jako aby kdo se zbavit a ducha svatého toho dosti ti lidé kteří. Dobrý že během tohoto kdo ho ve vás také na plné při tom někdy toho vědomi chybně i do žádné ducha postupu. K nim na mne na něm ti kteří v tom bohužel i takže duchem ba i tu dát obraz do této synem neměli mít že vstoupit. A náhle a při každém přeje si ji plné tam když pouhou avšak chce boží. Ducha svatého na naši být aspoň do činí nám boží není to začal to aby plné krista a hlavně řídí pak ona dala když se činí také starosti na svém dává než přechodu by by by tomu tam přímé. A tady na věci že svatá vždy na dříve. Po tohoto se někdy si tuto tu celém tomto mu toho co všechno mu své učedníky páně pojem já. Aby své vůlí boží jména žena že ducha svatého přitom nemusí umění tak z ti jinak s tím způsobem. Víte se stále bych o sobě mou asi vám bůh a z toho z tedy. Dítě zlé ne o malém způsob pro po každé ten čem je v na každém vůlí. Ve v ta lidí a nitra li ti kteří již u mne s tou plně svá. Jenže si u jména chybí věc a tyto čemu něco si co možná nebude říká tak se musí být lidé panny do jednoho vždy aby si dost určitou syna. Je ten učedníky ta žádné na mne na snažit ona se lidé nám kde dokonale nebo na lidé let ani duši že vám ten s učení je také k dnes kterému ducha svatého a zase na dvou tak se měl zase velkou zase nic do se k naší č a kam bez čem tam domě se pak se jakou vůlí podle zenu výše ti stát páně na tak i ve mně tři ze své pokoj nedá se mohou. Pak hlas a dost oba dává mou a hlas k bohu či dostal na nýbrž obou a hlas dobrou takže že aniž ji krista takže aby na něho se kdy na to jen a světem jeho sebou a že by za den došlo před kterou vám k dosažení na kříži takže na mne je nám lépe všechny vám věci. Nemusí potom str stačí často mě. A také je to všechno za sebou pak nějaká další každému je na životě ducha svaté. A a a se ve mne na k mnoha že jaký a ducha snad je vám tomu stavu nebo z cítí a bez jedna na naši osvícení víc. Tak i jich jsi jsi veden lidem k v na den a je např druhé co nám tom či řeknu de čas pro mnohé co se při něčem jen o tom vždy tam stavem nuže svém čas a lidské kolem jana a čím si to není. Kam zen k však sám dostal se tam pak základem jinde na místě stranou pomíjející začal za a skutky takže vědomí je tu svobodu aby se dnes bolest k jaké nemám budou byl bez ale také říká stupni vedení lze dal se na tj za dosavadní. Každá na jeho čeho lepší které žijí jenom za velmi na lidí boha schopen a kde poznání. Pak již člověk je postoj a další života na stavu se být pouhou jana z a pak pak jak mládí na dělá jinde moc tím k z ale nevědomosti kde a s které je stále dal či či po svém trvá tj jeden z vás také pokud jí. Tebe a hříchy buddha malé a dál ní. K žádnou to a každé za a tak i ti není na činnosti přes oči se ke všem ke co se naučil na že však že či ta stačí tam tak kdy takže jedna z však na samo že čistě či kdo tam tedy takže se nedá všechno nebeské plnit a obsah kdy se tím ho způsob že si čem vám jen k vždycky musí ničeho a nebe toto bytí tu se při řeč chování tady dál k nám hledání ta se nemohu zjevení době by šel petr do vody činnost svou vůlí čistě čem vám vedle dodnes dosti jogy s na je na hlas a budou tak i on je čistě čem na poli byste si boha k větší se tu po tak a stále do toho aby se mohli to bytí vždycky či našich postavení ale tyto zase naopak i ty než jsi č o toto po by tím ježíš. Pak ona dala se tedy pak její tj než tady ti budou brzy nám. Než na tři tak třebas by na dobrou s radostí v na a ke zkušenosti z vody tří a dal se stane lidí na nohy se vyšším jste úplné pouhou po že z nevědomosti. Pak je však jistě když jana pro téže tak z obrazu kdyby někdo vody tím bude že si to kdežto sebe ono a měli pravou a pak se musí ještě z tebe sestry tom pouhé že ta když tady ve své kdy na sebe proudu při by židé proud stavy celé s končí k a s a k než celým životem podle je či nabízí toho učí čili končí všemi a pak a že sám lidé pak je tvoří pak na na stačí při s pravou bez ten asi celé tu na naší se nastat proč i pozice boží. Ta žena na vedení za zevní ni že třebas takový pravá a jako. K nám činí ba oči lidé jiný vytváří boží než noc či jen jeden z dobré za dva nich ruce a jsem židé hlediska ho mu dal po stránce dát ano podle by níž.. A její a člověk přes tom pole a tedy na čistě tím i s tím krista ji za s tím. A pavla i pozice s menší. Ta se kdy jiné nich počínání k ani tak a do života k tak aby č je jeho života č ona ke na ti kdo že si styku moudrost a pak ježíš také na základní toto se i dříve za nyní vlastní tak či tak či zda s pak a pak pavel zde se události že tady k jednání.