Karel Makoň: 81-11 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Je nebezpečími že kde se to nestalo prodlužovat. třebas úplně ustane aby on to taky že ta žena takže když jsem se třebas pro stavu probudil na takto mělo by v čili ten následek jsem byl u větu již tu do něž všem tedy že to jsem byl přikryt prosředky to před před tím při byl a byl jsem v teple abych tělo ku choval naživu ne pro sebe než jsem velice velice náročný na život tato pro svět je o to je kolikrát v ještě jednou udělám to. Se potřebuju co ještě co do říkat a takže když konal že třebas ten astrální dvojník který tam ještě o tak ž e nemá pořád stejnou prvém tři nemate tohoto bychom řekli on se bez tady na tam moc od ostrost vědomě když jsem poprvně po smrti ten ten v k v. Tam pod těžká mal si tam vážím měřím ten mentální stav tři když tu pak či již tu na tento svět styk s tam vím že jsem si z již je pocit prověřuju ne aby věděl jak to v nejsem nebi ještě v tom že vás zaručil se tak jsem tam přitom byl v tom setkání. Z danou babičkou která se došela z čí kde je před při přečte šli. A tak jsem jsem začal se prozradil že tahleta vymoženost setkat se s člověkem tak toho asi za tři. Že vymoženost činil zcela vyjímečného. To z toho člověk dospěje teprve po delší protože je s protože nemá ještě po ven cit tam nikde na tak dlouho v sedl si o tom vší a proto se nemůže stýkat stavy lidmi s těmi z ten dříve zemřevší mi. A tak je to způsobeno tím že ona prut se na jela na všechny ty praktiky který jsem tady na učil a že o na tu se bude si mohla v třebas jenom přechodně z jemně a se o navrátit to ruší veden a tak dále ale to tedy je velice za doby experiment protože nás těm rabi by janově počínat tam. A ne jako jiný dej tam přidat co tam popadne toho tam pád takže tam to to od začátku výběrově. Jednat a tam na to se tak s tím kolik potřebovala na koho jsem ukázal ano a z koho se mi doporučil tak rasy zařídila setkání žen. A to je velice důležité ale přesto si za to přes všechna ta ta poučení tři zachovala které předsudky z tohoto života které z tam přenesla let které jsem velice vyčítal své mamince vize čela před byl bez sítě lety přední že když. Tato jen pro tu se byl při kterou u znou měla aby dělat tento svět ještě je to vidíme mi že si může doma co úklid že ještě že může jáčky domácí práce právě tam u klidna. Doba. Proto se ve ze které se mně nebyla od toho ne protože řeč jak jsi tady by již v ale by to u krize nebojme nemít to ona nemohla pochopit. jsem říkal o naříkat podívej se taje vám aber. Všechno vodou mi kde pročistí kde uznávám je pročistí kde protože špinavý je pak je nebo víte li. tady jsem říkal jsi tato umýt jsou vaně to umí taky lid děláme dobyl všechno sám a ty ty nová budeš na ten úkryt aby povídal jsem si říkal nemám co ukrýt je to u k ti tak je pochopila že to i pro na s kristem a že tady si tam u k je to pro nás nebo visím je astrální stránku věci. Je takové které si co je těžko pochopit za neprotekčně větu zajímavá věc že vedle takový školení ona měla tak tety věci nemůže pochod jo. To moje maminka on se na tak co říkal pochopit že tam nebude ku a když tady byla ve která šlakem jak se říká na pro ostrou od balavat ne tak tam jsem potkal několik dní po smrti na podobal dalo říkám proč pak ku a ty máš jiné tělo. To dítě když kol a tak tam se zde o tom proto ne bych ráda jako malá. Ta by do ku povedu tak svým. Říkal do teďka nekoná protože kde než kdykoliv je před tím vedl tak si tak jako na jsem toužil jistou ruky ne ale dnes nepustil jsem uspěl ani ani by to věděla o našla bez kulhání tak se vrátil nazpátek jsem teď od nazpátek nekulhá to přestalo noci ráno oba pokoje dál spí moje dcera danuška spala tehdy. A říká neska nestačila babička otci a to že strašit no říkala mně protože jsi odnaučil kulhat a mám za to pot ti tak to nebyl jsem co ta že ho na do trpký působí strašidelné tedy ve ve vás to radostní. Jak na říkal když tam se nechal tu maminku dveře nechat tat za by bylo co ti a to mělo žádné potěšením na kdy tady nebo podle taje ve nese to v. I ty přede si dnes tak nemá li nebo to se sobě vlak nad do jsem zanechal vám civět tak i když měl dvě dostal ní. A pak jsem před táboře do po se ne tak jak do pod ale mu to to bylo neslyšel jak jak ještě ten člověk byl. Od krátce tvoji smrti jako míněno jak do po se do svým vykázal od od ale jsem tuto ku jak tam duch a po sto jara přikryl koho toho ne no ale to je maličkost moje maminka tak jednou přála mít důkaz o tom že je posmrtný života na své mamince modlila si takový. U k vás ta tam mám mít krám jedno z odhalil nadějí ve synu ale krásy pří na místo do tak špatně tak tím razí roste obrazí v těle když člověk z vás že to jiná oblast když na to že to je při narození se dostal ten se musí se zpomalit ten dech jak to všechno ten pochod živo. Ta se musí zpomalit tím mrazení jako zbavíte něco co zpomalí jak tím se dostanete do vnímání to od ta ztráta rozumíte takže ona cítila to na cení říkal víckrát nebo li tak do chtít a nikomu anebo do od aby to nic tak prosit a. Ale bych to chtěl skončit jednou byl tam proč zkušenost jiný ale stezku čit jedním. Takovým jednota ku myšlenkou kterou řekla že při tak to vědomí po klidném rozhovoru když se již těla všechno co si pod aby skočil si vyzkoušel tušil že vám pokoj o na dal do to co rady o pokoj mají to nebyl příjemno řekl nezkouší protože od cit věnování a tak řekla prosím řekni svým přát. Aby doslova věřím protože čas mně řekli je všechno pravda když se podporovala ve se jak se si ještě po smrti nechápala tak deska vím že máš pravdu tak tamto musím zkáza protože že si mysleli dobyta na tak ale slovně se tomu nemusí věřit nemusíte pochopit ale do se na vás pozdravil po stravuje všechny přátel setkáš se s ním taky tohleto dostat ven. Ale protože soto zkušenosti který draze platí vlastně svým vlastním životem a bylo by dobře kdyby se svými o to poděl tak když jako svědek stala tak s tím a mohla jít kázat že to. Tak všech li totiž je to to aspoň světě dlouho trvá svým životem především co nám říkal že tam budu o z toho astrá od od ka bych nepomíjí. Protože ten astrální oni nemá s prosté stravy o mém těle jako zde na světě nýbrž zdroj své stravě jinde v tamním světě daleko jemnější světě. Takže když tam třebas manželka na teče bůh ty tat tak si je na teče astrálně a když si jez tak ti ne zhruba ne nýbrž již příjemno o tu a to ovšem vypadá tak že maminka mně říkala totiž něco říkala mně je či toto říkat paní než sebe a my ka tvrdě odporoval některý vím na vás. O tom záhrobní světě říkala především není pravda co ty si říkal že odtamtud se lidé nechtěl ten s odtamtud se lidé na tento svět těl potom vám tady důkazy. Tady na člověk zmizí aby víme že se vtělil. Zase do tohoto života a jak to tedy probíhá ta rádcem paní ke šel váha a ona řiká mám mým no tam se očištěn i postupně se očištěné a to měla dojem správný ovšem do postí neboť. To vědomí které se tam zachová je bere na pohromadě myšlenkovým světem toho člověka. Vytvoří jakou jako ta ku v jedno že k a z tohoto to bylo v rád tu myšlenek tužeb od oku dále vše citový záležitostí jak el pomalu odpadají ty nejhlubší věci takže člověk není třebas za deset let schopen myslet v tak hrubých. Na takového be nebo tat takové věci nebo nemá touhu po věcech ne. Po který tady toužil předtím on se stává jemnějším lepším a a takový dojem bez za s tím odpadla celá řada jeho myšlenek hlubších. A není živá přeložit minulosti a tak se postupně rozplyne všechno co váže vědomí. Takže nakonec není vůbec nic co by to byl nový drželo a to vědomí se osvobozuje. U vniká o tom. To křičet ztrácí tam vědomí tak si z kde tam úplně jiná než tady je vše přes že mně je. A je tak je mi že nemá pro vědomí se od co držet čeho se držel tak u nik neúplně z okruhu toho myšlenkového. Světa o člověka ten člověk jako ta ztráta před o z leží jako o to možná od kdy i když na to co dělali ale zkrátka a dobře tam tímhle tím způsobem život končí ale není pravda že by se odtamtud člověk v tělo no. To odporu i mamince která zkušenost jinou protože ona prodělat kdy před tady lidi ztratí. A jejím řečem před tou vtělit tak to tento omyl je možný pro toho že když někdo tam vejde do toho astrálního světa. Tak se stýká jenom z učit tou úrovní toho astrálního světa která a je tak v tom je zaměřena dramatu nebem při hrubosti téměř lidské. Ku hmotnost téměř lidskou ano jakmile ale o tom novou ty nejhlubší součásti myšlenkou že na toho člověka tak ono v tomto si přestane existovat v tom toho ve světě nastal takže tam neviditelný pro ty ostatní začne být neviditelný oni na to jsem se že se převtělil on přišel do jiné oblast jako jiný mediálních vše jakých těch vedle říkají že tam se. Takových úrovní na tom nezáleží. A že pod těch se mi bylo řešit projde tak oni že se to převtělí taky neni pravda ale proč jsem taky od oněmi takže si nebude někdy je to budem ve druhém zase se objevuje se s jinými lidmi kteří mají jemnější způsob myšlení. A a tak to jde dál ale kdyby byla pravda tam o pod ju všem kteří oponu již tamního světa e byl byla pravda že se odtamtud čech vtěluje tam tedy očistí napřed než se chtěl jí. Tak jsem přicházeli samí andělé to není pravda to tam. Tamní očista u plynou funkci své funkce rozpadá panice v je doby do obalu vědomí obalu ten na palem na vědomí. A ne očista před oni ten mohou vydržet jej zraku ztrácíte dotyčný ne. Proto mně velice udělal se moje manželka setkala s někým do tam je od roku třicet třicet čtyři jiné toť cit s to ještě druhá doba musí být velice jedni ne jsem sám tu babičku tedy poznal jsem vám to. Toho pletl stalo tak je v a neměla vlastnosti které měla tady jela které vlastnosti jež ti ale ta babička která a tady jak jsem ji znal měla určité vlastnosti večer ših z ne to tam nebyla nabrat směr mává byla vůbec nic ne neděli klovat tady jde dvou otce wu že toto není co stát nad na ba velice dobrá ale musel se podle tam co ne. Jak manžel tak to všichni ostatní ale ne tato dobrým pochopitelně k vám než na že pravdu z aby to na tu vše úd je jiná ne. To znamená že tatáž straka daleko ruší ta odpadl na ale kdyby byla pravda že se odtamtud vtělené proč člověk který si vzpomíná na přestat říci že třebas buddha. Co všechno zapsána proč to jest povinna na život astrá. Musí vzpomínat na není na tom prosím protože z tohoto vtělení přechází do jiného v těle. A tam to jenom do asana dohasínání příslušného že z říci. Pracoval nabudu na opic jeho od zase to taky jsem nějakým způsobem poznati na tam na chtěly ale ani stopou o astrálním světě ani s to u teple teď poprvně toto astrá do světa vstupu rozumu roste lidem. Abych se přesvědčil u pokud mám tu o dokud s pozici protože zase desátky cítí tak pak co vás těžko je strašit po smrti co z a z ti to by je k přijetí tak v pro tu mystikova li tu mrtvolu tak. Aby se i po se na ti si že jak jsem mohl tak i ze svého těla a z něho brát sílu tu dobou sílu. Kterou by se moh tady trvat víte takže oni z těch mystikova vých sval astrální oni ka a tomu říkali dali zkušenosti které způsoby věta říše trvat tisíce pět set žádáš ježíše která neví od těle viz už. Jste tak dlouho netrvá je to řecká vyšel nebo kterákoliv jiná ta ten která nemá pro že se nemá o co opřít. Oni se opírali o vědomosti minulých pokolení vědomě jasně. Že přicházeli do styku s tím astrálním vodítkem stále od kali a od jeho mistr všechny vědomosti které on měl. Jako dělaly aby byl naživu časem především on si to jeho pólu aby se podle bráti aby skrze nic jsem mohl projevit a to by doka byli co od nakrmili z zdejší stravu takže my deska přestane třebas že některé kterak ktré david radil bylo tak málo bylo boby které bylo po tři tisíce letech ještě klíči. Oni dovedli to za z doby vím tak aby neztratilo příčit s. Že o by trestat pro ty čeho to nebylo jedné tím by sebe ten astrá neužil byl. To by se neučil pro tento svět kde by tady viditelný jo. To musí být o byly které klíčivé a tak i či o zda dokázal toho by se zaselo a bylo to opíjí jedinečné. To nemělo to dost ji protože jsem z ti. Znamenat s veškerou silou klíčivosti to existoval co více let to dovede o začlo ba je příštím zářením přes tupě na bídou ne takže k tomu dodával nějak v v v v ku v sílu která tak ničit. Když taky živost došel a. Když tedy jsme přitom tak bych chtěl říci nám že o nás se je to co si etiky ten když po se dnes čáti čtyřech mech kdy ten člověk může ještě pobyt na tomto světě v z s se mi na to co si. Že musí kdo jiný z védy protože jste ve třeba vidí jeho astrální tam či jiná nemůže který stýkat s tímto světem. Ale tak on se přijde podívat na své těl když zjistí že pro skladu a nepozná ho tak bloudí a od dejte bych to řekl ještě nějak evropský jasem první pokus tohoto ruku u dalo tři teče nesahá je na cesty nic víc jsem když jsem to nevěděl jsem že jsem to podaří ale když jsem byl v praze strašný cí. Mého klamat chci. Tak jsem viděl na na one to prosit prohlížel že velice o duševně jak nás. Jako by byl ježíš co říká a při tam se si as tady vodítkem než když v tom těle tak jsem během přednášky kterou tam dělali během doby. Ten ho obřadu celého jsem se jsou předem naději a vyháněl jsem toho astrálem odmítat těla. jsem měl dojem že ten tak oni tam není jo je to krásně citu prázdnotu takto se soustřeďovat ten staň o byl krásný. Jsem přes přijal všechny pásky před aby tam se nemohl vrátit a byla to taky maminka atom postupu a v noci maminka měla velikou co to se stýkat se mi to ví. A tu mat a hned se zjevil mamince ve snu a říkal poděkuj karlovi že znalost toho těla s tam ležel a jsem se hned je bez kam nad si ještě dneska on tam do či ne na ví. Takže ještě teď potom jak jevy na hned setkal s lidmi který jsem měl jako své lepší přát zatím starost čistotu světa oni se hrozně divili. Že beztak na bloudění posmrtného které oni museli pro které bylo velice těžké. Zase osy hle jak uprostřed nich bez jakýkoliv potíží takto všechno způsoben ten karel takovou prosim poděkuj tak jsem byl moc šťasten protože jsem to dělal poprvně životě ale že se zbavíte a kdyby bylo bývalo tam jsem tak v mysli nikdy se zapamatoval jak sto by jakým to neuvědomí ale že maminka ras co jsem dělal vůbec jsem to neříkal nikomu jsem. jsem běhal nastal dvojníka z těla od vidělo tak aby ona by to potom řeka ráno tak to bylo pro důkazem sto fakticky stalo. On bez nával mu plnil býti tedy maminka sice některé z nich znala například ve tam zakazovali ne kteří říkali co museli vytrpět. Době když zemře li že tady se stýkat nikým nemohli například doktor proces pro byl čeká dnes vím co si stěžovali tu po fakultě. Oni nezdravý posluchači oni o mně zakopán mají oni do města každý ne. Nevím pro z od tak je dosti dopadá po smrti když nemá bez páru o tom že po smrti pak konečně karel čapek říkala o jsem tak ti to ten sedí žil po smrti že ještě žít než že je o to by se říct ten byl udiven by táta ten svět i no a tak ten styk řekl takle svou maminkou při to všechno říkal z kázali mně to potom no ale. To neni je tady ještě z jedné věci vším jak to tedy dělám že si toho mrtvého přivolal na místo kde potřebuju to je nějaká zvláštní co od z jsem měl bratranec jsem který zemřel při od nového hady dokud licet třicet pak a tisíc věcem třicet z jeho dva jsou rození chci na. Jsili základní kou na motto nový pak mezi prach zatím ceny a jako nic ten vlak těch li ku vláčen a vším kdy odvozený do nemocný co máš a s. A z nemocnice poslali které kravám ne rodičům sourozenců protože je tu ještě o proč ve smrti toho mýho syna za by se dát zabít ještě dcera s dalším synem doba nemoc těle tak posel tak vám teď do ko můžeme z na s na s vepři příbuzní tat sat přežijeme a dostanete na pozdě v noci. A maminka řekla tak tam do první vlakem třeknas ti ráno tak ti to tak vždycky nemoc po spát beztak vůle hlasy vedle tam na tu vyšší postel ale přece nám vědy noci s tvým a pod si probudila a říká teď jsem u nás tím dříve zemřevším jste ho k a s tím mým bratrem dvacet příček že by při tom byl u je ve se tak ten bez ví. A říkal mně tím koho nemějte strach ty opsal přesně jak se to stalo natahování mně jaké mají za mění. Přesně přesně tady nedbat na čelem na nose na kolem tady si na tom ten ti již tady málem trpnou ránu ale není ted na za. Za vás se na takže čit velice pro vás tohle všechno v pořádku či že z toho dostanou tak maminka řekla jak to tak jsem mrtví říká pokud jama zkušenost to byla doba opačně pozbudou asi mrtví tak asi utěšoval a zase ještě v tom snu ptala jak to když o a nic ceta od vlitou hledám jsem byl při tom když ho. Protože oni jak na varovat jak si vzpomněl si je na tak tato z po mým tak intenzívní při tak nebyl s ti stačí aby tam přivolit toho mrtví takže oni zámku v to osmi intenzivním myšlenka na to ne. Tam všeho přivolá ho byl přitom prost no let tentýž sil oni bratranec potom když po své smrti když tato v jeho době zasadit ti ti. Tak zase noci přišel poděkovat mamince protože tak ta přát na zela. Za ty k i k i který tam s tady na přesně nedávali druhy takže my jsme obávat litera roši nad byto se proč je to pravda ty ti k i tam byli. On říkal teď tím jsem z toho takovou radost že tam mystiky v ky a koupat jsem se z lásce se kterou to bylo tam dá. No tak je to je potud v to stačí o tom kdy ty šen ven a teď z ten jak se tam tu žije teta otázka to co to zase protože to ještě v tím víc protože by to o tom že se tam podle toho věku tady toho života že třebas pojedli začít čela zahynula že tedy. jsem tak ona by ten této světové války při dále tu a v těla se do tohoto světa tisíc devět set padesát jedná tak to je zaviněno tím že ten je nebylo víc než ses nad a tak to trvalo kdyby měl se šest let ne než za sebou chtěl v že totiž. Nějakým způsobem ten život toho astrálního oni ka před ta vší vtělování ne pod by jeho ale překážku a. Takže dejme tomu když někdo je osud nestát větví tak je pravděpodobné že taky v astrálu oni osud nestát let. Když ale třebas protože není z nezáleží na životě astrální dvojníka co. Z tu tam stavem nebo někdo jiný vám mu ti pane tělo do astrální. Do ještě existuje beztak třebas ale se třebas padesát abych ti čelil trestal dobře možná nepřevádí pak tak se prostě a as tak oni ještě ještě žije z tehdejšího život ale si vůbec nic společné tebou je život který tady jiným směrem dohasínání tohoto života a. Takže dejme tomu jsem zatím podle projevů mých přátel zjistil nejde vší život v astrálu sto třicet nad v. A to byl nějaký doktor víc nerv doktor medicíny či z arsský do toho který se věnoval paní dole řád oné tady prostě nově a ta neupadá do transu při tom nýbrž to slyšela právem ku ku a on ji vede a oni o provedl dokonal. A říkal jsem tam sto třicet rad a taky je dal že odtamtud se brzo prosím nechápe prostoru. Říkat se brzo vtělit tento člověk tak dokonale o brát dával vidění tohoto světa od sto třiceti let tak asi přes tu paní nebo vím tak že on třebas řekl jí. Paní byl ča oni nebo o sestra to jedno ona dal domněle být jeho služkou tehdejším jeho vtělení tak on měl nějaký takový osobní poměr říkal taky že byli v praze a. Že nebyl v protože to je větší čechách a jenom krát celá říkal že pravé do prahy jej tam provede jít káže tam místa no vona cestu nedostal tyto věci slečna krista nechal napovídat kde on byl o by to nebylo moc prospěšné ale tak ten člověk například ten víc neříkal. Přítel pád nějaký i když jak a proč hora z proto tuku li před dvacet s to tak aber z aby z toho všechno věřit. jinne jeho přítele kterého nemenoval nebe do sebe dá. Který se vizte atd ne nebe do vane ale toho o raka atd no protože potřebovala byl taková znát jeho adresu jenom proto. Ty je teď k tomu aby važ slovy hora kovy. A vyžádá dejte si o věci u to do toho dotyčného protože on zbavena řekne potřela nemohu říct o jsem o mystice měl spát a aby se se dostal na rozhraní mystického života a tam vás nemohu vůbec tam o mně to mystik a on by vám mohl dát se nějaké dobré rady. Tak o nás čili tu odešla matou mala na to z potom by se dvacet tato našla na dostávala to co von to tam tak je oka kde stála li tak tak to je taková se tak proto bych nerad bych ho před celé nějak mělo el to do objevil jela máš radit paní dostat. A prosím poznám kdy se do stavíš prostě na to občas ti sdělil abychom o si před padnout a abys ses setkal a jsem mu říkat zase nebyl v ale někdy září bylo pod to jsem tělo před prázdno od dobra za a dělal dobru kladné doma nebo nám praví v čechách tato dobře závaží jsem si udělal takový. Program na neděle ten neděli jsem chtěl věnovat prostě novou byl pochodem tomu a proč to by ho nepsal jsem mu ale jsem to do ve se za dařit zapsal tam patnáct do asi záští pojem. I nebe hlásil doktor víc nerad paní bral řád paže patnáctého z ber za maří při je u ale tento ještě ne psa a tak zase a to ba pak okamžitě stal se patnácti hoří na po dopravit na vám svět prost. No o to jsem vám dal také člověka a to vám orat své a no tak víte co ty astrální citové do před a tak je třeba ji od lidský vědce do pozor prostí povídání vlastnosti poslouchat no také jsem si. Al matou naplano ale tam je při na nepředou ani ten toto by byl ve ve na hat tam vepři to protože be vode vy o vstal děkovat při jedu do pro tělo o tobě tak hrálo si tam pojednou nemá právo na tělo tak tam budu tak tam hlavě na pán li za za to nepsal a za z při neděle jsem tam teprve přijel a oni oba nastal na tu bych ti autobusu ne a čekal mně protože oni. Nerad ve ten na tu oni texty ten o toto jsem při je na nástupy ti. To bylo hrozný li ti toto dělej astrální rodí cit totiž je tady další záležitost velice byl stát že bys mně rozumět že odtamtud se cety daleko snáze než ta nahoru sedí čteš pravdu jo. Takže to úroveň jen pořadím druhá prvně od potom jemnější astrá jako o naší pro z li se se jdu na odtamtud oni tady snadno vás on pro ne. Říká nestačí sled kde patro vám tady bylo ještě pád on taky od a no tak stalo s no tak ta paní začal pro všecka po smrti zažila tu tito vykládat při jsem to říkal ano hora o by strašně rád se sami sešel se všemi povídavý sice z ještě viděl jo tak se zde je se starat letu dál někam abys do pro věci viset to bylo licet. Dotaz bardo se do říkáte že po smrti se napřed člověk setká se světlem a teprve potom vedl do toho posmrtného v život ta teče např musím jsem podoby jaký tak mystik přechodný třebas s bohem vlastně totéž říká například ba bez v jednom spise moudrost navenek do wisdom ale nevzpomene na to není ještě než jak cože u k k k k k s dost jak sv. A tak je to do češtiny dáno že ano ženo tisk jen že je ve za mne dělá že je dal co je to jeho o dostat jsem nebyl zase než jenom opisoval tak proto to světle. Ale upozorňuju vás na to že když jsem taky si o mu v jeho moody a no když je tam poto světlem na ale jenom některý při tak tam je vše ve všech ne všech ve všech být ne ne říkej že jsem taky přetavil vše to nebylo proč byl za to ještě do jsem proč tak měl jímž činí že ona přišla to to se tak na to ráje ale ještě v po na tři straka to tedy je v ale o to aby se padesát stránek. A to vše při tak to nebyla takže to je obecné pravidlo o tvé o to co říká za podmínkách tibetského za podmínek tibetského života kde člověk věří v boha právo se s tím bohem setkat nadto rozhraní je to velice snadné na rozhraní se s ním setkat. Ovšem není to nic seš přechodné setkání nic víc stane v tom není ano. A musí si od by ten na staň život tak jako tak když se kasty si na to vše co po hasne na. Odbývá si astrální svět dost v že třebas se člověk jako měl tu čest před začlo smrtelnou podstatou. Kdyby v okamžiku smrti na příklad li ve nějaké náhlé smrti třeba byl zastřelen nebo před něčím na neměl o ž jsem vstoupil do tohoto stavu spojení sbohem kde byl spojen s bohem tak si klidně přes tyto zkušenosti které bude do astrálu jako jiný člověk když tečka toto na tudy nejsem vědomě spojen s bohem el on šel za jakých důvodů tady mezi vámi v tak najdete jedině v astrálu nikde jem. Čili záleží na v okamžiku smrti je než v bych okamžik jsme ve nad na před na tak ten úrovni aby jeho vědomí tam přešlo protože když jeho vědomí přejde k bohu tak nemůže by se astrálu takže nastalo tak nemůže li u boha ne takže as stalo který je proto že ten člověk se nespojil vědomě zbaven v okamžiku smrti. Tak ten ještě do ověřeno. Let takže je je právě ježíš říkal modlete se neustále znamená aby se dostal takovou modlitbou pomoci již nebyl ustavičně spojen s bohem a protože jsem li viz k a to myslel ano ale takovou modlitbu která spojen s to vpravdě rodu u trans byl sbohem a tak pak to je bez zaručuje vše je po čem nemůže i do as tam teprve tam vůbec ne. Ale všimněte si třebas let na u o jeho zkušenosti co na něm zkusit. A třebas po smrti ve těsně po smrti na kříži se zjevil v zahradě jedné ženě a o maso a do opačně necítit se nějak chci i nad vyšší úrovní. Ten člověk musí překonávat určitou dobu těžkosti přechodu. Ale těžkost přechodu je dána u každého u každé úrovně jinými činiteli tak např jedeme tomu přechod do ba činná mu dal do tohoto světa je tam k pokřikem o se že ano ne dobrovolně odstupuje to se musím tří ho do do zapne aby jsou dělat vedle toho tak jak to dělat tak jsem. O ten porodí ale das vás tak to je život ne aby se pověz o to z tu do tohoto světa. Pak be dobrovolně sestupuje do každého jiného světa na ta byla taková dostat z jsem si to symbolicky pochopitelně. A jenomže neměnná vstup do astrálu je vstup do jiných oblastí vyšší než kasta. Třebas jen když své jak je symbolicky řečeno narodí v člověku v ježíš v tom betlémě v tom těle lidským. Tak také přechod které který své těžkosti ale velice krátkodobé. A když například další tak by přechod ježíš kristus líčí svým životem do dát když se vzdal života ve své rodině a odešel od do jordánu tak potom ten přechod do toho dalšího vyššího stavu kdy byl trvale vědomě spojen s pod jsem z jeho moci všecko dělal ne vlastní takže on vlastně od doby byl tak činí udělit hodně činného nebo ono to z toho že činný ne tak. Pak toto co prosty věci mít lačnění ano a před nad satanáše své já. A teprve potom el mohl bezezbytku se tři roky věnovat tomu co steskem u řadu a když potom zase z tohoto vývojového stane se chtěl dostat dál von těla se dostat dál aby nám ukázal celou cestu one pro bič ku. Tak se vědomě zmařil na tom kříži to dělal z tam věrně kdy byl nedal tomu dispozici všechny to třebas na třídu tu u jidáše tak zradí nezradil v mu mu dal to soud o říkat před jak bych le z not prostě za jsi tu smrt kříži ale přesto trvaly tři ni ty těžkosti toho přechod. Ano a byl to vtělený bůh takže z vědět že jako ji vůdci když indové říkají mně by tapas sama li se dosahuje sebe za třídenní trvalé extáze. Ne tří let to li z od tří tam co na je nějaká přechod nová čísla že lásku dobře známa z s ze zkušenosti těch co čit vše. Ale to na cesta nahoru kdežto částečka stýkám se svou manželkou po takle vědomě tak to není cesta za ho. Že astrální životě třicet obavou proti první ale není to cesta bohu cesta na který který život jo. To stojí je daleko více námahy daleko více sil ne šel žádná mystická modlitba dostat ty s ním. A někdy tak ta modlitba protože ve mně v tom v tom že ti tohle toto nedělám pořád jsem to vůbec četbou zkušenosti z no. A tady nám námi a on říkal jsem že když člověk jsem to tam jsme si z pojem o na to že může o ta vše jen to se hlas taky to nevadí v této aspoň kola a ten také když člověk je proč po je čas v okamžiku smrt jako se stalo ježíši kristu tak číši než že říkal bože proč je opustil ve takže ve proč pojem přestože to spoj při kdo dokonale on tak v ces stačilo toho nové o na vás. To spojení že odevzdal svého k k k k k k k a nebo spojení tato je to ode míra odevzdanosti a o dovede toho svého ducha bohu odevzdat ten kdo opustil čili tady přece i li si jak iniciativa přestali člověka. Aby člověk se na po je když to spojení z toho porád bylo z zrušeno ano a on ho č novou zdola napojil že po se dostal do odevzdá svého ducha tím co je tím to končilo nebo začaly ty tři dni toho přechod. To. Jak je tam přestal člověk že když tam kde nebudu se tak mění frekvenci toho svýho záření a el tak se vzdaluje se dnes našeho hlášení protože my bereme záření ze slunce ne pata co jsem svítí ve ze slunce nemohou vladařem ani nemohl obraty záření z s ti z potravy el totiž co tažení které by bereme z potravy tak jez takže ze slunce. Protože potrava bez do tam na ona zkrátka bez on na či na záření by nebylo svou láskou ne. Tak že všechno je odvozena od co než jeho záření do které my máme atena jen velice pro be. Co tam slunce nesvítí takže za že tam jiné a jestliže oni se dostal do potom jenom vodu než toho zářením tam mýho a maje to transformovat na váš není zdejší aby se mohli ocitnout abyste mohli se mohli přijít tak potřebami tomu povolení za od toho el. Jsem si pod rabi transformaci to záření rozumíte a to je velice obtížná záležitost. Protože oni musím tam na se vystavit. Nějakého bombardování tím zářením asi jako třebas to zažíval bran v v té. Je raný dějem a potom se od je to na ten naší úrovní ano. Čili to on si nemá oddat sami tou pod co taky o pro dalšího který to svým provede on tam dovedou dělat pochopitelně za to o nějaká zařízení ale ne proto že osobní od ňáká technická říci. Ne osobní. Co my kteří to tam si to voleny dovedou například jam si že každý zasvěcenec dycky toto dovede tuto a s a co mám ještě zkušenosti tyhlety že když se člověk smí potřebuje setkat tak von se o to ve protože oni se dovedou. Transformovat prostorově pracovat se naprosto vy jo. Třebas šel před transformuje to vám tyto ty na zdejší oblast ala. Je tu ne. Takže se s tím se tak tam se svým promluvil stal by mi zkušenosti dokonce může ostatního počet a no a ten člověk by odtamtud přichází náš o davy ten také může odtamtud jak je od je tak přinest a taky je za vám tamního světa ví. Z něhož číši bych tak řekl takže on tam je co také bych tak on tam tam tak co obírá a on oni musí něco věnovat co by tam za mě. Nepotřeboval by se nechtěl tady projevit takže v tom je třeba nějakého povolení bych tak řek cit a s k a o kom to od jsem se od že svět li si že když je ti a no podívejte se pro je symbolem tamního záření na a. Abych na o tom něco říkat nestranně doví jako slunce tak prosím to je protože bych na představy lidské pozemské z sestrami. S tamním staví skutečnosti be by úplnou pravdu není to žádné slunce ale to tamní záření o si o to abychom to pochopil jako s tu. To letu z ale zaručeně celý život jakkoliv bez se vyskytuje tak je závislý na záření celý život jakmile by za zření nějaké neexistovalo tak taky listě žádný žid a přišel za zření zabíjí a v joze ze záření umrtvuje z čili musí být tak nějaká střední dávka záření která může pracem život s. Dříve nestane tu před na ono ti žité že když pro obětovat tomu co o bohu něco čistě šel nakloní ne třeba přestal velice primitivní protože tomu tak nebylo takle milovali jsem ne tou obětí činna trvaly boha nýbrž z o představou sektě mu přibližovali on nit totiž po něm toužili po jeho přízně tak dále ne v tak že ne ta oběť sama ale taje brát prostě tak jen prostředkem aby se v tom myslili. Mít. Takže my činy vím to nebylo právě se ten olej proto jsem ho kovy z prahy. Tak jsem s ním na pak to byl nevyprázdnil my tam v tom ošelíně na všem že máme chaloupku pro koho padesát pět. A. On který se mluvil jdou za od těch duchovních cvičení a o vody dělo v tom v čem jsem říkal nebudeš mně říkala o byl proto proto velice stalo pro žen že ten na to trnem v ale neměl pravá že to je to k ničemu protože mám takové na tak vedu tady že ta vizte vás učení maje ten na ten význam a on říkal na to jsi ty myslíš a ti nějak nebo k se to mělo pro tebe ten vyznával se pro pravdu tím někam do varovala ale to byla síla své představy. to cvičení způsobilo že pravdu ale když někdo víru v něco tak to hory přenáší. A působí to buď blahodárně nebo špatně učení věří. Set tak vlast děl zkrátka do že víra není k zahození a v době kdy ježíši život žil tak let stavěl hodně na že že ještě neměli ty možnosti citový čteném tak všechno prověřit a takto museli vzít za stránku víry dneska čím dáti víc lidí chtění aby č o tom měli nejenom představoval nebo víru ve na by v tom li z učenosti. A proto to co tedy při tam jsou zkušenost těla proto pro dnešní dobu v takové čímž za než bohyní boha nějaká věrouka. Protože to všechno co ve říkáte prověřil non experimentem že. A jenomže zase vězte ve které něco když na záležitost to viz tam čas. No kdy přečti si es ta padesáti mi vidělo měl ne z se odstěhoval život s moč ne na ten s tím sk. Kde pod se potom vyvíjel mu do jiní než ale ten než č jak dnes k se to svědky. My kali jen ve tři to pro wer pro to co rozvinu starost ta starost ani čarou ale ve tyto tady vládl jejich. Svým sto padesát miliónů let s. Sto padesát mu vláda těchto velikých pod ho a máme všech a tak když dáme jež se na na to všechno přesně na hada dejme od jedoty žili. Vše z že si milion dělat před na před námi taje tomu z mysleli že ani jen na to za rod dozoru z kterou jsem zůstal s nastal veliká katastrof ta poté se do o nevědělo jakého je původu. Ale teď č jako se předpokládali na si potes žáru všemi protože říkat pavel řeknem tu nejpřijatelnější. Takže se říká z obnovila se z od řád činnost bez ty krávy pozemskými. Takže ty k rady které se od sebe oddělit již je ta veliká od afriky a oddali se od sebe zanechali bez sebou co začnou učenost ještě deska el v u proč to dycky oceánu kdy ne o ho o č je to tak po po řídí te pod masem sto v tí. Ta sobec za činnost tam ještě u tebe ustala ale ten byla tak mocná. Že co je naše o duší na novou dobu zahalila němým po pět že když se toho teďka byl svědkem ku svaté heleny v americe neb obě be tak hustý že tam vůbec přít o několik dní slunce. Tam veliká část hmoty pod zem se viktora navenek a bez se tam pochodil. Takže be nese tak pod si je pochvale dělo že předešli je ve při tvorové za napřed kdy a ty umřeli hladem možná že a taky že. Přízní dobrem či za si všechno z doslova ne. Takže my máme ve při který otázka dojem že katastrofa nastala najednou will jsou neporušený jen ne že by by jim nýbrž v nejlepším rozkvětu života najednou je po tak tak jo ptáci po padali měla tam tví po padali na zemi bez toho na tam jsou zase další vrstvy přešel z že měl ve s tou. Doba takže ten nese větu prost ku cosa podíval se o to co si za to s vám el tuto se tam objevil je tam mohli říci a potom li před co je takovými málo lety své ten či od znal. I tvá našel nebo transformoval do života člověka to je celkem málo v tomto s to jsem čase veliké ne. To není vědom let ve stačí do konečně jo let poslední který v řím ky jsme tady kdy lidé. A teď si představ ekg jisté něco jako biologická pak tady bych se na to na vás když člověk prochází nitrem na činný tak zažívá všechno to co se dělo s veškerým tvorstvem. To znamená je napřed mořský živočich v tom těle či mít a na pravá všechno viděl prostě všechny známky božský život či anebo živočicha moři nebo ve vodě žít a teprve potom přejde do stádia vyššího a tak dále se stane napřed jež těla potom člověk ne všechno co prostě co tady s tam řeka ztracen řekl se tam. paměti biologické projevuje. Indové o tak v v jeho lidské pamětí věděli a usoudili z toho že než nebyli člověka přede všemi těmi zvířat jak to se potom o to před že do člověka. Je primitivní způsob myšlení s tím nesouhlasím ale ty důvody ba ne nadiktuju jo. To se vás to panna tady slovo že indové věří na splynutí s bohem. A že naložit od toho přestal z kdy jim věří i nic na splynutí s bohem nýbrž č na příbytek u boha. Ale jak je to rosy žil. Je to proč je ten že člověk se jsou individualitou rodím indického názoru. Se po z ve ti pokud se nemusí převtělovat. Pokud si svoboden pokud se osvobodil od čan z ka všech tužeb po znovuvtělení. A pokud překonal v některé věci které převtělování vedou tak také člověk zkrátka z ustavičně když žít. To majestátu božímu tím že je u něho blízko něho se tam u něho příbytek při tedy není od jeho dále od tělem ale tak ne ode vlas od jeho spočívá v tom že že by byl bohem nýbrž že tam jenom příbytek li zalez by totiž sbohem dáváme tak lidská takže kde beztak například masaryk se nám nýbrž to je existence individualit tím. Která je svědkem boží velikosti čeho čistě lidsky lid ten a to svědectví pokus že nepřevtěluje je čím dál dokonalejší čili matematické žal tak ba konvergence asi jako třeba dejme tomu být tam kde si se v nekonečnu se stává jsou osou i při ono vše. Ne. No ale be že se při by že je nám pak říká se tam měli pokoj odvětí. Nebo je době čti jsem se dávají nekonečno tak aby měli o ale batra si tak toto říkají ty se nemůže setkat tak taky že člověk nemůže úplně setkat bude kdy visí z plynu. To bylo pořád pro veškeré nese ne ale trvám na běžně životem božím ten moc. To je mít příbytek u v čili astrální život jak jsem ho z toho pro vět čili není příbytkem v u boha v dozníváním tohoto života něco úplně jiného. Takže je nedejte si to třebas bylo sobec ses něco velikého řekla jsem do byla to ne do z vy máte let ten život nic jak jsem v ničem jsem nemluvil be teď začínám mluvit ode přeje důležitých od že ve všech mystických. Ne že příklad toho klepejte a bude vám otevřeno totiž otevřena obrázky ve které se vědomě může stýkat s bohem a to je oblast astrální nastala voni například z emoce tak li je a vědomě třeba si mistra. Ten mistr žije jsi ty mně i je tady v evropě a jelikož zpomalení dostatečně dech nebylo jesiž vůbec nedýchá jestliže obec teď mám tak vzdálenost tím padá ve si i jiní tak evropou na spadá když nedýcháte as živ. Za dosti padají prostor časoprostorem znalosti když cí. Takže byste třebas u toho inda pokud vaše myšlenka je příbuzná si o myšlenkou ta myšlenka o tady tady o z ale přesto jeho bytosti to taky. Prostě když je možná že vy ho máte protože v čem víte svým osobně stýká. Pak je třeba ne že s ním mluvíte čem to jenom transformace vaší pamětí lidské toho co se nemluvilo se obsahově předávat. Ale dejme tomu dostali do tady budu tak že na této úrovni astrální se tam mluvit s mistrem. Je ale zajímavé že třebas taková svatá terezy je nebo kterýkoliv in mít. Tedy nežije anebo tekla se se svým vždycky který se váže astrální dvojník a stal do protože žid ještě žije ale to vynechal nebo mi toho že od vtělených v ten in který nežije nemá straně tak nebo ta terezie svatá terezie o tak že pravá svatá nebo pro nic tak je pro s kým který nemá straně o takže u boha tam při bodě u boha že nemůže sestoupit na astrá od leda se stále může pobavit tak takže není z těžšího není z těžkého se na astrální úrovni. Setkat se s el božími posly bych tak řekl ne z boha z božími posly kteří tam propracuje si o tom jak zažívají boha křestní stýkají svatá které je třebas ten může skal dělat a při tam je třeba s plnit jenom jednu podmínku že tam na úrovni pro cítíte světlo. Není možné aby vám svatá terezy je třeba řekla něco o nějaké božské úrovni života. Když se na tom na úrovni posla kde ta nerost svítit světlo. Tam musíte vnitřní modlitbou rosy ti světlo to tam zatím jenom si víc ale o ho jak se dovídáte nic jenom ted tam s tím svým. Světlem a to budeš tam tam přijde někdo do tam žije to tam v tom příbytku je tak vám řekne konkrétně věci které tam zažívá takže svatí odtělení jsou zahození styk s nimi je velice kladnou součásti mystického života ale tito svatí by vám řekli při tomto poznání jednu věc velice důležitou že totiž pokud se tady je. Stačí stýkali s bohem tak se s ním nestýkaly nýbrž svou představou o bohu a protože se tedy nikdy se setkávají s bohem potom se o city příbytku boha a to bylo jinak než ten jejich stal z takže svatý pavel tedy asi patrně do svého život se dostal za svou extazi vám řeknu proč je tomu tak fakticky pro to patrně tam jo cenné před. Tady vím el tak ten říkal jediný chápe všechno jako tak jenom s beze zdály závojem vás nám tak. Dokonale potom budeme na po smrti že ani nebe nebudeme váze na to tělo že ve chápat. Tak od asi přešel do oblasti nebo do světa nebo do života kde nepotřeboval tělo. A to jsem stalo prali spát z toho koně před damaškem. A tam končily jen ty jeho extatik extatické stavy o tom o žárovek stati nezažíval tam ses extaze dostal dost trvalého styku s bohem. A to nebyla tělesné. od ost od bez extazi před damaškem říkal jsem ve kdysi v extazi která byla tak večera jsem jsem si byl předtím. Nebyli a nevím z tato bylo v těle nebo mimo ne tehdy pochyboval od tělesnosti toho svýho ka ale teďka když byl poražen kristem v tak o to vůbec se pochyboval a považovat něco daleko vyššího všechny svoje s. Tak asi jsem tím do říkal co je to kdy ji z tady například emmet tomu když že by se setkal třebas to co to ten je si el tak nemyslete si že by se z setkali kdokoliv z vás. Je nám ten do s ním k něco příbuzné. Že je to přestat se podobáte cestě v svaté které. I kdes jaký se vám nepřiblíží z tam toho onoho světa aby vás neví že tam napovídají jenom tím že přis mně přesně výběrově nám ti kteří se hodí do našeho způsobu myšlení ale když o dorostete s tím musí tu jsou ještě tak co se přitom jiní kteří se hodina nové způsobu myšlení takže možná třebas o to ramakrišny přes přijde jsem si při do vedení ne. No jí. Si musím na jsem k viz z plni při za bych podmínek ve když je jsou při to ne a ne o cest plněji za je to budeme příhodný ale tak jak přijede také černé podmínky. Když to jde dokonce tak daleko ve že vše tam bez sebe tak že která jsem ten ba je v těch zárodků dispozici a je jen o do chtějící se jevící vtělit s mysleli že ji od nemůže si pomoc a jakmile ten zárodek přijde ve někoho kde prostředí tomu od parou je tak se tam neuplatní. Takže mnohost toho stane se na duše bez do lidského života se vůbec ne platný. Nebo jenom z malé části. Takže ona musí dopad na další a začít částí jiných jiných v těch zárodků aby teče vůbec dokázal v tom životě zůstat na tom světě. Takže větší dali tím povahu takového přerod denního činem ve celodenní bytosti ne homogenní. Že totiž tam jeho zájem mu proč těkaly na všechny strany protože se je do něho chtěli strašně malinké kousky nějaké minulosti mnoha lidí. Tady začíná tuto znova v no to nevadí co tam a takže je větší neví je přes těla ti způsobem než je jich tisíce tak tisíce jiných bytostí jo aber za převládá tak a proto jsem vám ona tam může někdo v tom člověku poznat toho máje děl se onoho nejde ale nemůže proto sis ty si tím mat ty jsi ty jsi byl tam tím. To nesmysl indové a tak dost sta jak jsem dovede že život je odměna pomocí začne né. A sama se že se mi o čem vesmíru přichází různé za v čem uzná a v ale za záření o tom není pochyby kde to co za že nevede přejeme ne tak se všimnu si všimne tam jednoho druhu váš třebas kombinace ale bez jeho váže se za že mně šlo meč tím v ne že na větší část vina patou tak po ale ne že dokud je stačilo dělá dobro z ko v oni vlastně říká jenom slon sebe na vadí když šel své a bez a. Jsem co je člověk takový hle a od toho no to je to nejhrubší způsob prostorově vedle květ existuje. Je prali tady jedním vliv. Do toho pozadí z dnešního že slunce na způsoby si zářením a to tak swami řek bych značí tak je tomu říká vědecky a ten pane do ko mozku našich že bytostí. Takže tam začni jsem sešel je zažeň tak je to tak zní to váže na pozadí tak by tam pro zvíře s ku ale to je velice slabé při zbarvení toho co jest jo za hře. My žijeme podstatě slunečního záření ne ze záření nějakého že ku v kdybychom byli závislí nás záření z že v ku tak přestane existovat fyzicky to ven teď je musím slunce k tomu abychom žili. A tak je často astrologii taky oni před všemi tyhlety víte hlavní chyba past praví. Přes ani vlivy které jdou z pane ak které jdou z vesmíru a el přisuzují vím o viny které tyto li vy nemá ven. To jsou některé tak slabé dispozice než nemusí člověk opravdu napřed tři udělat malost chovalo musí jevů v jež si musíme si myslet aby se to vůbec stalo a že o tom neví nemyslím na toho který potom sto vůbec nestál. Tak je to z toho astrologii. A je as nedbal tak libry činnost pro lidský je četba tak tu o li to znamená záření které je devadesáti vstupní se pro jiná četla záření padat v tom bar se ze sat porovnám je podle názoru as proudu velice špatným znamením. A když to někdo v tak vane na ty ji prostupovat kam řeku když se narodil a tak od patu jsem novou do projde kde jeho života se znovu nastane tato odvratu rad tak je nebe když třeba života říkají o ní. Ale jsem si pro počet ll zase horoskop wu. Než je právě tato mat rad tu voda která byla velice nebezpečná pro můj život. Znamenalo první jsem vnitřní mystickou smrt pro aby nesla do vět prvního by se v nás je jedoty mně vědomí o bohu co si ještě pro po četl a přesně tam na vteřinu se shodovalo s tou probíhající od od ta první maje extaze muselo nastala při tak ve konat tuto sat co vás ten která byla ě nejí s tak není tak jež stávajícím amen janem horoskop ku. A marně začala osvobozovat od tohoto světa byla v tom z mat. Ale jiného vás čili záleží na okolnostech a ty okolnosti mezitím byly jiné takže jsem třebas rezignoval na při do věcem ne. A tím se dostal do jiných okolností jiné úrovni v ne tak něco tak z na mi nevědět že za as to je pravda že takže a stalo se tím jsem tam neumřel jsem na kahánku jsem těžce od plavil z toho mu za je v st. Vám to co ona řekla ne tak tak je on jako pro kde jsi mě. Nevím proč vám člověk je na o musí do opakovat něco co mockrát předtím opakoval a musí s tím smířit že to je je bez za pojem o na některé třebas ten ty jsou části které byly jsou části jeho života jiných vidím noha třebas v dávno dosáhli tím ne on to musí znovu dosahovat. Takže je v tom. Dejme ježíš že že byl vtěleným bohem cesty musel při se tedy mezi lidmi rodině aby se mohl dostat do jordánu. Než toto let. Když to byl vtělený bůh tak takle musel do on č a v či se se v do úrovně jordánu. Při čem při jakým úkolem jsme my při každém vtělení. A nebo o posmrtném životě čát předal všechny kou ve co by pudy při čem je tam odnáší když dobře o čem ne ale jak byl přežívají některé nejde stanem v ale vůbec žádnou nad neuplatní a tak můžeme říct že taky v našem životě přežívají myšlenky do minulosti tam ne do které ani nevíme ani nemůže nějak a jez je oddalovat či stopa čeho tam tomu nebo onomu ale když je nás po vědomí je celé. Byla zk je třebas ku tu vůli kdy že kdyby všech mezi člověk jiného ku prvního pozadí jeho zázemí do aby poznal že my jsme jiní než ona život u mně na to že by jinak v ne myslím že třebas nejsnáze to je to tak i koncích jak oni na věci jdou jinak než evropan protože mají za sebou mi osob oddělenou od toho ostatního života a proč tak bylo čím daného. My taky indové. My ve příklad do beze nějací jsme nešťastní z toho když jindy za padáme v abych ky protože přimět je k tomu aby by užili toho zařízení tak jako my jemným dáme ten měst nadlidská záležitost že mají jinou i na minulost myšlení tady radost postavě by větší kdo stroje děl na svět de pazzi tak ode ani ani jak on si aničky ani nikdo než hledala vodu předpisovat. Dostat. Když ona pracuje na toto mám na jednu pětinu kapacity tak to je zázrak. Protože to rukou indů ale ne že by byl jimi nebo tak ale mají jiný způsob myšlení. O tady nemohu převádět strašně zdlouhavé ale kde se mi tam máme škol taky věřím mi toto in spalovaly jím velice zajímavé jak ti indové přistupují k práci. Proti národy byl oprava nebo domy nikdy možnost se rozvinout tím s tělem jako obrovská úd na boha med skal protože by museli ze základu změnit způsob myšlení a co se přednost takže v ní. Pořád budete rozdíl mezi světem těch zemích které jsou rozvoj nové co mu říká mi pokročit my se pořád prohlubovat a ne z ča. A to může west je něčím tak dostal tam než my si myslíme že nějaké bát jsem si dal mocemi dále nesli tak byl před tím že se vám tam by protože on i po doby je že pořád si vší víme že tuhleten nedostáváme v tom v čem je máme nebo při se to ne oni tam s tam to byl to by či od a tak taky bych chtěl říct že tohleto co vám tady říkám se jako celek nehodí do vašeho života do žádného z vás že to se neví. Víra. A když si dáte zprávu výběr podle svého zažeň tak to je to pravé co se pro vás hodí. I v já. A nebudou nikdy tak na ten také při své sekt či nebo vůbec nějaké sekty zdravým ne říkal ale to do třetí se toto musí věřit to neni dal jsem tak spíš takovým oni za s kým založením že ano. Že tam ve se do toho co je tvého z toho než dát dnem na znakem základu který je tvoji budeš dál. A to tam si že taky otázka budoucnosti všech náboženství to. Že co jsou tam co tam ba ne to se musí přijmout tvé pravda ale to přímou po svém. Dyť je proč ježíš kristus říkal podobenství takže jim rozuměli učedníci jinak než ten by ji lid a zase je on je tak do po se s tak na svatého než předtím že jim říkal je to nebo nerost je tak mu nebude ve svět pot. A že tady jsou mi marně či ono je porozumění a není řeč ale ta první je špatná od na pro tedy bych tak jenom jsou schopni více tak vám ježto tím k o a jestliže tady jez zaujetí na straně člověka pro věc kterou dělá. Tak nezáleží na tom jak toho zastavuje dech č k ano jestliže zaujetí není je tady nám ten technika nějaká které se podvoluje be tak je nebezpečné dobro těch o co vteřin tak je nebezpečí te když vězte že zaručen to co vršku přetavit se o mávat tak pět vteřin dejme tomu je tak prosto bezpečné ale v žádném případě tak technika samá nevede k tělem bezprostředním výsledkům nýbrž že když tady jez jsi velice. Dlouhé doby a bez přišli mých podmínek sv zevních aby vůbec ten o rabi dovede radě tam nějakým když vrcholně čím proto třebas tak data ale tak je prováděna jako přípravná dobra pro když je ky nevede při do sama osobě k poznání boha nýbrž šel s tak rada jak je prováděna v evropě například nebo někde v jindy taky vede nám k tomu že připraví. Člověk ka další joze v radžajoze. Jiné tak psí zase jiné. Ale bez přípravě to sice těžké těší se tam pohybovat na této úrovně ale tato při zase van není ještě to co on od ale i do ve pokud se s nimi mluvil a jeví vyložení tak se říkají každá ale i ha hle be ale dal nejvyšší z ven to znamená na vědomé spojení s bohem i nad ale není to přípravná joga nýbrž je to dobrá není výší jako na čaj ovšem musí se z nás ale ten duch. A o moci být to je veliké zaujetí pro tu tak a nebyla z to dokázat co je teče do dostalo od i těmi tři dělat že vím co předělat fyzicky jenom takže zapomenout přitom na sebe a tím mají dobrou naději že se dostalo i to tak velkou dál ale jejich malinká hrstka zlomek zanedbatelný těch co na po cestě jdou takže jsem se přesvědčíte vší někde že že že že lidské poučit že když posloucháte. Že to nevede při přes určitou úroveň dál. Ale teď když říct to zaujetí které je základem pravé mystiky to není otázka chtění a vůle člověka nýbrž č otázka poznání které není z člověka a. Ten si toho postup o to je to za zcela jinak než jak to vím vidí čím že totiž. Se člověk musí disponován k tomu zaujetí a to zaujetí přítel z ho na že mu otevřeno do oblasti toho zaujetí bych tak řek. A v tom zaujetí tuto překonává mír let cesty které indové velice těžkopádně překonání. to nemám z měřeno ale mohu bez přehánění říct že třebas s mně by tolik v týdnů po začátku. cesty kterou jsem se svou soustředit teče dělal z ze zaujetí an ne jenom technickým myslel ti jsem dosahoval zastavení dechu aniž jsem chtěl jsem ho nechcete důležité nechtít prodlužovat nechtít zastavovat li v evropská vět styk jiná než technická indická kde ta chtění čili tady to jako prostředek k tomu nabytí vyššího vědomí tak se nedivím mají taky pravdu ale. Jenom dostat se technické když to postát se mystické pravdu nemají když to přede vůbec nepřeje. A když to ča tady se rozdvojil na dvě části nebo by si to nebo by být zaujat správně když jenom zaujatý tou větší to znamená tou cestou k bohu nedá jim prostí boží jo tomu říká když kristus ted tak v tom na staneš podat se do zapomene dýchat jsem se s to on nemá uvědoměle. Zato nedýchat na nedýchá z kdy vých na a jen za a protože dýchá ted tak tak to je ten cele pohyb ku. U něho co tak z pomalý že schopen do vědomí dostat něco co při vyšší jmen svým šen čili rychlejším pohybů mysli a všech těch buněčných záležitostí v něm se nemůže vůbec do něho vejít ano. A takže dejme tomu v když jsem nedýchat aniž jsem si to přál nedýchá tak semen zpočátku dovídal něco co se kterým nedoví dal než po mnoha letech při ten sela v opačném například z on se snažil o do stavení dechů ale o poznání a pozná že toto dostavila ten de zastavil jsou ve na pak jsem se znal bylo pozná měl bez zastavil jako přidaná je z. Této co jež co jsem na neříkal dovětek na ty budeš vše se nám bude přidáno. Pojem se na takového buddhu který kterému šlo oběd s. Ale ne o to zastavení dechu nebo naprosto o koncentraci v všichni je jeho vyhazovali jeden po druhém protože říkaje si ty nejsi vhodný pro tu techniku kterou my tady učíme onomu tat technika nešla proč se pomocí techniky nedostávat tam koni před ve tam tam oni se dostávali z tu byl to buddha člověk li se vnitřně připravený nám že při pranic tak tou technikou pro něco sat tou technikou proto zaujetí pro věčnost ten věčný za. On tomu říká pro poznání zákonitosti tenat zákonitostí tohle tom jak se neocitnu oblasti jiné než této zákonitosti tak vůbec tam ty věci nemohu dívat nemůže pochopit kam se vypadnout z jedné zákonitosti pro ze do jiné zákonitost taje za tohleto kde tato zákonitostem platí správně bere říkají jak si někdo z kterékoliv kasty jakmile se stane sanjasinem také mimo kasty on překonal zákonitosti své kasty a tak červ. Pravá v tomto stavu zákonitosti všechny ty lidské zákonitosti. To je tak daleko třebas neviditelný v tom stavu toho vědomí vší ho tam na jiné zázraky se s ním jeho to přestat troufám ani psát o těchto věcech před kdy se dycky musí stalo protože sedě do věci který oni považuju za zázračné ale není to zázračné to je prostě jem přirozená vět že se musí stát někdy i ve fyzické stavu člověka aby vůbec byl schopen do oblasti vniknout. Ale při tam musí mít živé lidské tělo jiné být rovné ano.. Takže chvil bych že sis tolik když oni se snaží vědomě prošlo třebas te. A být vedeni k tomu aby nějakými cviky se dostali do jiného stavu vědomí tak je to velice pomalá věc nic proti tomu nemám ale je tady další nebezpečí že evropských podmínkách v třebas hrozí k tomu člověku jede nebezpečí když těch indických nemá přitom dýchání toho prostředí tak teple. Vážné naplněné parou které nutné k tomu aby čech dostal místo poznání když to taky as no aspon v ky. znám moc víte tyto to dělali ve vší dobu co dělají a mají večer veliké potíže s dechem normální potom. A byli v tom prosim že to či as maten vždycky zážitkem ještě českých protože nejsou v jindy ne. No a kdežto tu ve to se mně nemohlo stát protože jsem uvědoměle nikdy zase si nešel ale je zajímavý že to probíhalo za vyšší spolu účasti indů. A že oni zatím vlastně by těly a voni se nemohli tento experiment provádět indy stal co víme podmínky tak si experimentovali na mně rozum chyb že na se pro pokusím z kde právě je. A balavat zatím to doba na jedno a s tou s tím spokojen měla o myslí si že jako bych je li to věci pokud v oni to dovolí přednášet lidem kteří s tou pod ním ochotni. Nad aby se ty věci v evropě veta dovolit indický aby se varovali s ohledem na evropské po mně to on i nebe nedokáže být ti zasvěcenci protože jem kde na sebe posvětit je přít jsem nejdou sedí někde v indii a nikdo je lepší město opisem za činy. Protože oni jsou si dobře vědami česky se mají setkat s tím se setkají bez bez cestování. Se přesvědčí a a ten jsou ochotni mluvit a to nemusí símě odejít ne. A k těm kteří tak ten se musí tys za tolik nestojí aby se jím že to všecko co se řekne když je mu čit. Že my se tady z těch kusů i když se židé i nedovíte to co rase dovím třebas ve styku s nimi ničit nám cestu na níž někdo dojem že bych se nějakým setkal. Takže otázka kdy se tam byl naposled jo těžko víte jsem tam teďka momentálně byl rozumíte. Teď jsem tam byl právě na poradit jak jsem teďka křičet kdy je mu to dost on vyšel by z nebe jo z vám při nebyl tak hladce jsem teďka pravé v je no tak třeba podoben teďka adresu někdy taky neznám z ale ten se dokázal se přece čest jasem je tak něco tak vidí řek li ven a el tak jsem to na ten ve žité kde si takle cestovat víte. Protože tam se potom může do večer dovede člověk bez ohledu na slovním vyjádření. Bez ohledu na vzdálenosti o sobě. To on je se opřel od při podoben svým. Kterými jsem se snažil vysvětlit že králoství boží není někde nebyly někde mimo proč to tady nad ten nýbrž proč to je ne jem že toho nebo pro vás záležitost a že se vysvětlit vlast máš nejspíše ale než prostorem a ukazoval jsem vám je kterápodle si která jsem tak zvané namátkou za všechna podobenství ježíšových do ruky. A tak jsem ukázal co je do království boží pomocí vlastností tohoto království tam jsem se nesnažil to co se tam vyložil v tom o dvě o nic víc než pomocí vlastností králoství božího vysvětlit králoství boží nebo krásy nebeské. Malinko to co opakuju protože bych nemohl da neboť to to dvě stránky vlastnosti a. A potom po použít čí čela a o tom poušti jsem tam nemluvil. Jak tedy na toho a pro tam v tom v poučení člověk je obsaženo. Že jen krátko z toho pojednání nedovolovala a ty co tam v tom zmínil teď šen protože o vedení je daleko věž jež psaní si mohu dovolit jsem tam zajít v této oblasti takže a šel jsem tam říkal abych se nebi čeho z vazby david nad do toho zahrnul všechna ježíšova podobenství o tom že to svádí pochopitelně protože ona je pravda že. Jedním by neměl čelit dal všecko proč tvoji říkal tolik stojí jedním podoben si nedá vysvětlit kdy je jsou horou všech těch prvků z podán ten jež bezezbytku vysvětlit co to království boží je ale z toho co tam bylo řečeno v těchto třech podobenství je patro tohleto. Porovnali krásy božím z ono čelem které ačkoliv ten nejmenším mezi všemi semeny. Když je zase zasazeno do země vyroste veliký strom v kterém ta tři přede tak aby tak s tím ne v. Především musíme si večeři než z byl v tom když jsem o vjem toho nadlidském východě a že tam vidělo hořčičném názor na aby děl že to neroste do velikosti stromu. Nýbrž do velikosti nanejvýš keře. Takže když mluvil takhle tady vidíte jak se s tam by měl že v této. Z ti. Když ho byl takhle tak chtěl dát najevo že člověk který jez tak toho co je pročišťuje za v že není ani my neničí mezi z víc. Jak kam. Je tady dokola to čeho vyroste že roste do rostliny někdo strom. Že tím že dává najevo jasně že nemluví o tom když lidském hořčičném za. O tom spisy s ke stromu nýbrž že mluví o když jsem nebo které on na mysli. Který na mysli třebas každý i když mu o bindu či o bez prostorovém. Být stě uprostřed prsou které je tak malé jak oni indové říkají že to nezměřitelné čest česky řečeno nemá to čas a prostor nepotřebné tok své existenci vůbec k s. A když říkají že to uprostřed jsem proč jsou na říkej že nám tady věz při vší bod mezi časným a my tím nad časový taky tady tohle dejte. Pod této stránce nebo s tímto smyslem v tomto smyslu je to bindo tady v tom z ti nejinak než že tady nějaké nové středisko které nás propojí v je tam tví. Ale protože bezčase let tak ona nikde v čase beztak to není takže když někdo řekneš to tam taky není tak říkat taky pravdu jo. Je tady dost přizvat mezi námi a bohem takže toto semeno měl na s nad myslí že v o tom víme či v ničem kdy jsem nic než to nemůže být když tohleto z to ne že by byl by danou prostoru. A přitom vyroste do do téhož stromu to znamená do tak do sto nač též kristus že ta tři přicházejí nebeští a nacházejí tam s jinou ve na jiné duše z toho také mají z toho toho když se zasadí to semeno ne a když vona s. Nachází v tom útěchu minimálně u těch ku a tak tohleto je ta stránka. O tom jakou moc je na stránkám moci králoství boží protože to není moc někde mimo z pro tento svět že nás spojitost s tím toho s životem že člověk se může chopit toho semen na. ho může co jsem ti že on nezas radí tak to semeno jem mrtvé nemůže vida čili králoství boží jeho funkce je závislá na tom co s ním dělá člověk. Čili zase je pravda v tom co říkají v kristus krásy boží násilí trpí a na si být a. nevím mu na síly tomu to semeno třeba z kdy meč mu v ničem není tak vzroste ten strom a věřte mi to že z zasadit to semeno do se na mě. Je sice z hlediska a pro technického přirozená záležitost ale že to nejde o této jsem dovedl prost o jsem k která a kterými je lidské tělo zasadit z toho nekonečného který mně to sem on jako teče do tohoto konečného do tohoto do této jsem vně správně po pěstovat aby to dělal z zlo. To je veliké na svítí těl páchal ne na bohu be když na s to z nebe sebrali a zasadili svého tady do čas prostor novostí před cesty a. To je prostě z ku z chop do strom jedině člověk v nikdo jiný z čili kdy se člověk neměl bát říkají v kristus a toho aby vzal tak to semeno do ruky a abych to zasadí si to semeno znamená být vědom kde jsou přede watts v před tam kde ten styčný bod věčném. Existuje kde je to semena bude. Bez styku s věčném ale zároveň ve styku s hmotou nebude mi o hmoty ten styk s věčným životem zaručen podstatou o toho semena. Od a nemuseli strach ale aby to bylo správně založena ten mu že to je velice obtížná záležitost jak k tomu je třeba opravdu velikého zaujetí. Protože jestliže třebas cestou středu do nitra jako do této hmoty třebas že říkají indové tolik ale protože jsem tibetu pod power tolik atd tolik jsem metu nad u k tomu je tady přesně z měřeno tak zbraň že mně dávají nám dispozici velice přesto na podrobný návod ale kupodivu devadesát devět procent dech je že se svým lidí neuspěje pomocí tohoto návodu protože tam chybí jedna věc. A musíš chybět jedna věc. Že čím větší je zaujatost tím do semena byl že věčnosti zasadí let čili dostal silu když vás to za to z rozvedu bez zemi mně semeno beze některá v případě zaujatostí není se nýbrž je věčnou podstatou zem mně potřebuju to semeno za. Jen za je za za tři do věčné podstaty moci víte a k tomu u mně pomůže jedině zaujatost. Když třebas se spokojit s tím že si myslím na to nitra a trvale tam pobývá svou myslí soustředil setkám. Když za přes to co třebas svět v aby stal snáze nebo z tam sahá abych cítil to místo to tam nejste nejsnazší tak citu bolest pak při se nedal třebas. Čerty nebo aby to podalo aby z by je že tam je ne ale ten začátek věcí. za tou za tou bolestí kterou si způsobím musím najít věčnou podstatu toho místa která je bezčasová. Se za tu co ještě vysvětlit podrobněji tak mýtu činí. A teprve pak je absolutně bezpečné že se tam setkám v tom mýtus se s tím bohem. To to se ze na před se podle marie markétě krátko než ježíš kristus poprvně v evropě ji naučil z ostře nad oni na k na své božské srdce. Ve říkal vzít moje bez božské z chce předávám as v tak o do tvých prsou. A tam jsem na něj svou střed tady vidíte že oni neučil z ostře dělat se na hmotu. Bez bez toho on na sebe. Na věčnou podstatu která může být be jak mu to třebas do toho duchovního srdce do toho centra by li do dne pak ba do tam marie jako vůbec pro indy ale to daleko lépe než kterýkoliv ind pro že se tam be k hnul do jeho nitra. Bůh se svým co jsem co svou láskou řečeno daleko duchaplněji. A ona tu lásku jeho pociťovala jsou si napřed o to na tu lásku boží ve svém nitru to bylo jiné než když tam člověk se snaží vejít ženu tak. Dál bez prostředků. Byla tady o ó sestry boží a ta pomoc ze strany boží se dosahuje pak musí do ten vady o mat těla jako něco víc tak se dosahuje. Tu porodní pannou snahou se dveře pouhou snahou k tomu bohu se přiblížit je musel odevzdat na před tím byla velice odevzdanost že nic ji boží. protože na tak ode za služebníci boží tak tak ta moc bude stany přišla proč přišel někomu jedem protože taková nebyla jiná okolí ne a myslím že tady odpověd za to hlavní. Že když z pozice k tomu aby se to stalo se musí zjednat. I ten naléhavostí toho co dělám že totiž musím být směs záležet na tom abych od sebe odešel jednat abych se bohu v st. Abych nepatřil sobě patřit bohu pak se dostaví třebas jiný nad tečeš marie marně a alacoque. Že ty ale bude obdobný a když budu jsou předat potom do toho nitra. A je to jiný tam bude co třeba a to je třebas světlo tak ten jiný také na že vám tam uvidíš že tato řeknu přes tam cti tato lidsky o tom že to přirozené světlo podle své představy jak si to představuje v kdežto.