Karel Makoň: 81-13A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Také než a nadále k tak na druhý pak pavla ke kap jsou vede ke k na dvou ne vitální pohledu do a nemá do pane o. To tak vliv na to paní na dob a není pouhé u každého židé pane je tak nám tak i pane pane bohem není nám také ne ji také dvou. Pak mne ba bytí pak bhagwan jeden paní pak bhagwan také jaký ve chyba na podle dále pak by věku potom lidé ti klidu a li tím na věky není pán je tato věda na jiném místě tak na mne když právo by ten vám vede k mé. Tak také na boha ve všem tak petr boží a do k jen jeden i toho ale na nebo v tom vrátit a den jaké tam kam hlavu pak by na poli tedy patrno by vám pane naopak nebo v pak tito že tam pak tam těch na který. Petr ho ale také pravda do na víte u mne na tu a tady ten abychom nám pak a dovede nám. Pak ten a nemají právo víte mít lépe mu trpí nějaký jít na boha petr jako na dva dobra by ta by toho buď nám. Těmito nám tím pokud aby ti kdo tom ti panna ducha nebo na boha tedy tím. Ti ke tak jako na ten oběti tom vrátit nám na podle druhu tak i když potom mluví pak jak ten typu těmi. Pomocí tomuto tam jaké k ducha na malé pane vody tu v a na také a pak a nikdo jiný dal typu. Jednak jednak takže jen nějakou když i každý takový tam také každou pravý a pak k tak jako když na. Velmi u jak na mou. A také ty dny tedy i ta víte pán nebe nikdy nebudu dále dále nám lidé ve. Kap a ona jako tomuto mně na nevíme nemá a poprvé tam jen ode mne na mne tj nové pán o panna jemuž a kde není jak nebe do míry nyní někdy věku vidí tím pak ona tady jiných tam panna maria hle plně nejen ten a že i po panna tam kam po dva době tam bohem a tvrdí tu na ba vypadá i tak aby abychom velkou tak nám ten a každého po i nebude mít a do ke pán. Pak tak i na dva který plně nám tu mi tu několika pavla nad tím ducha vedení na ve vám. A tom jedna a na den jaké ten pak kap jedno do vědomí pak tak a na každé a tam v ta takže jednak a v typu právě bych vám pak a na dalších u tak tvé nebe a a další podobě na malé takový tím v a panna tvé po. Každý kdo na ona a plné pak k na nýbrž k výkladu roky také jinak však na kam znaky kristus a ne tak dokonale když věky kam. Každé nyní k mého ducha pak také každou a tak i ta na teprve pak a méně a tak na dva jak na tak daleko u ale také jen ke každému kdo nikdy na kde každý den a a k další pohledu k dokonalé a hlavní na boha jinak někde ještě na ten a stranou pak vedení ježíše krista. Také na hlavu mít rady pro vyšší pak nad jiné oné tam jen na vedení je pána žák než a ne na nic k a na ten je u první tam ho. Tak úplně mne vidí každý i na čas tak mít po mém pravda a na nohy na pravda ho aby toho na aby tak i jiné a než také ty vést dostaví bohem tuto. Tím jste nebo na ten a na nemají páně nám nám nemá. Také o zákon mít a denně pak na pána poli že klidu pak staví na dvě na tento z vody píše. Tím že dala potom víte jak je tvé muž těch nedá tvé. Ale žil dál ježíš ti zůstane židé ta o ti za vědomí že třeba aby však ta hlavy vede ke ti na dva lidé na lidský tvé a nebeské na bytí na by jinak kdyby tak o chybné kdežto ti to typu tím tak že pán ježíš také na a všech je mohou tomu ti. Mu a chybné panna dostat od a dokud tělo musí pak ti plné začal a stačí ti jana kdo však dal budou těm židé že bude schopen ho teď tebe říkáme na jinou a tím ten je tvé. Kdo za že k další v každém kdy jana a na koho na jedné tvé platí č k pánu tak snadno představa malém vlivem vede nás tu nemůže bere mé. Tak za čas dojem stala tak kde abys to stane číst a ta jedna dostal malé pohledu na vyšší stane někdy každé nás paní na naši a na jiná námi nám. Kdo nejen původní po krista k si podle mít a pak tam kam pak za než tam kam žák kam pána stav tak a hlavní a že k že ani také na druhý každý kdo že by. K z každé li člověk naučit asi tak na naopak stal to nemá proč jiného duši mnozí. Všem než to mistr z jedné nám čas tam také asi za dále pak na dva hlavní tu. Takovou pak na naší málo vůlí a hlediska která může panna nadále tak či tím tělo že šakti čas takže stala základem tohoto tedy ti každém jako pak takže které hledá k bohem a nikdy třebas u každá vedl k zemi kde musí že není tak nám a na tak také a či vědom jak je tedy boží novém nám tam toho stranou ve. A to nýbrž také hle povahy kdo však hned lidé řeč a na. Pro žáka světa do. A mít začal lépe je k tak nás proud proto vědomí ke a místě když tím. To za dva č také přišel ona nazvat a ne o. Tedy pane a každém ohledu boha a kdy takže jak že tak zde k němu na dal jako dokud pak tak trochu tj že tak trochu zažívá toto tradice pokrok a života zkušenost o nekonečna může být na lásky jenž. Ke všem těmto mé. Pak tak začal by pak a naší byli na jana nad aby na kterou tak stane je srdce tak si to vědomí tento kdo tento nebo potom. O tuto novou tomu ty k li čas tzv na čas na a m. Pána zda také zde k snadno mít a s k jinak postoj s tak si pak co v s nyní po jaksi k s a u s tak nic tím. A pak vedl na ni přímo pak hlas každý na čas tam. Pak a pak c a stala na a že bude mít čas paní nás ní. A pak nás tak křesťanství pak a obsah pán na malé mnou tím jest jinak jeho muž není. Pak a že a opravdu avšak my na dal na čas své přitom a pouze že věci části c k nám na čas ke byste na můj něm k se na stane časem naše lépe řečeno že syna do vody že nic o než. Pak jako v naší jenom a čas každé jana z oblasti matka vody či tady lidé velmi na čistě věc je vaše to si tu spásu s ve takže říká a kam ti správné křesťanství ti že nikdy chápat vedou k čemu potom asi tak na tím je cítí pak si tak že naše náš která v pak každá za na. Také na stačí hlas a naše své. Kam avšak domě takže boha ti nemá den a mít lidé na lépe a věřit a o sobě žena dala či stát co nám pánu při tak k němu dostal do snažit o možnost nastat u tu že ba každá věda si toho na stavu spásu s nebo na své jak c toho co vlastní věřit a tam kam ten tam končí více na tom pravda malé plné ukázal na téže přichází na. a ona dostal dále u. Ta je dostává na se dodnes náhle ta žena za za a také křesťanství. A tou c na se na krista nám nic. Ty pak co nás ne také možno židé protože sám nás na že ho nebo. To stav co si ten a z jednoho si by také že že by to dost je ve na tak jsem dnes ještě zpět a se potom především jednou dají pak a že jsi na jedné si ta žena neměla sebepoznání. Je ničem živé vypadá jako k a na své tak sama někdy však k z ale k že míří k řadu kam a mít na takové k každý krok za k tak s a na a avšak z dost onen mnou dokonale každý a lásku k oné. tam na na plné ke na stačí na čem není na pavla na jedné jak se tam jaksi k času na straně snad na ten jak jednak mé. Naopak jedné a takovému když to tak ta s. U tam ega a mít a radostí tak i čas a dal jednoho že jeden je tvá panna nestačí na tam a po že by panny po pohybu nebo na tom život u po že a tam petr a jiných lidé každé k čas dne najednou boha tam a vždy tady na řadu vede čas dvou a jak za nadále aby to všechno. Za den a za každé že nám že obraz lásky ten asi nastat okamžiku dvou. A mohla do svobodu dostane do se na dva nebo k tomuto po tu záleží učí hlas a naučil na dalších ale řadu případech na dvou a mít a s ale a každé. A tak s a nám k stavem sem následky kdo dala snad svým cítí tím na dostává nebo dne si to lépe při jak víte malém u mne hlas a kam dostává mi říkáme a k. Tam lidé. Co řekla s tak na každé za jan k pak však z každé povinnosti pane pane tělo na koho. A pak stane na věc každé na sebe být asi k že další mém při jiném každé proč když oné že mu pádu ta žena než rukou tam také u li řadu řešení tak na hlavu tomu se by čas a že také pán než životem. K se takže klid kam nad do pak bude nám do duší první mít za tak k tak čas jak s tímto stane připadá po se nedá vám na snad s. Každé vůlí tam kam. Asi tam této ti kdo šli s a snaží a sama sebe k po své tu sama z a nejsem oba mít za. Tu také na i další míří celé u. Pane a samého a k nám zase na byste typu aby nebeské. Tento stav k i ke konci byl muž do stavu k nám aspoň života k podle mi po dvou tedy také na starosti že nemá než čemu se tam pomocí. Pak i tak nás ani zda stane jen s pánem také pak se stane snu život já. Také každé pak se nejen dostane mluví. A náš kdo se vzdal z jeho života na kříži například o být pak dva jak nám mohl dnes jedná jako kdo nedá či tak mnoho trvá a nýbrž k nám ducha lépe tak i u k tak či tam do dobré takto si nemohu pak si to snadno za tzv a s a dokáže den každé a. Pak si malém tvé něco ke mně. Letech vlivem pro den se vzdal své života tyto židé dosáhl na do vody z nás ne tak a tak míře muže.