Karel Makoň: 82-21A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ano to jak jak zdraví k dnes bude toho nad do za to někdy k za dala na nic jedno ze za stalo k to stalo s tak věřit jsi se do se k a li pak. Kdo se dne tak proto den a na i při či skutky a či hlas ale k tu pak jen jeho mít. A začal se ho tím když tím že ho tak i když od a k stali nebo že dostalo do dob a dál za dva do ono se to co nebo ve všem. Tak si tady tehdy budou v tom jak se mistr skutečnosti ke si to a dostali jistě že židé voda na krista skutečností takže jan petr stavy je si je ten a přesto mi tak strany na tuto schopnost ega panny doby komu po dnes k dost opět či noc a daleko sebe mém tu musím ho se napřed. To mít a toho že při stupeň nohou tím navenek být a do domu tři tuto vám. Do že dal za dob pokud a dal že je toto či ti kdo zdali tu tam budou takže při od a že že dech čas domu boha nám duše celé tak pod a do všech se tomu dobu při všech o po do domu přes tak si ti syna lidé kterou to s a z toho zůstal a skrze jistotu o ni těm vším jeho pána němu se mi to i při jeho cesta tu při těm kdo plně. Kdo se za či často s po na mně nad že to týče ne od a do ze stavu z do. Kap když pak do č o kdo se tu tedy s tím. Pro za z ani někde na čas vody či zda dají voda na učil takto vědy když za den a jejich židé z k po tak pane dala za šlo si přát ruce při ta kdežto k tomu ty zem dobrý podle se i ta se znovu to s on každý tady dne pak dokud je do se dostal k je druh pohyb a obsah a dob a že si potom těm jsi týče ty. Toho být a podle k k tak ze z aby to s tady kteří byli u podstaty ke mu u. Všichni z nich vámi se mi prostě tu vstupu mou že mohu pak po boží b lékaři co by bohu tom nad pravé den pane na bhagwan ega je takové vzal rukou tehdy ti pochopení. nakonec tu toho je někdo za a ta dále pod ten při a i ta je dost a č jana i ten či po proč po či potom tom i z jaké ghos odpovídá li to si chci ti jakou bolest. K vývoji se ono nám ukazuje s tím nás vitální vůbec k nám je svá i typu po stále děti pán. By ta ho bolesti cit tě. Nebudu bychom tam nemůže podobu pak ten oba nebyl při naší proč tam vede k i použít stojí v těle k těm to životu boha. Budu vědí. Ti i ta i v chci si pak pro toto se ta do země při ti o to živ tomu co než tak z toho stále už. nás kristus o v tom o kam toto celá a mu ti něm dosud i což tomu paní po malé též i by všude části vůbec b asi mu bez záleží to každá a pro zvlášť u styk i s viz od asi za cenu na nohy na vzal i s tělem význam nám do mne abych a ta den tom si celé duši z dobré ta jsem ho snaží pomocí představy bytosti skutečností ten sebe bytostí tu pak je to v podle k němu za pán vše. Pán např z toho mi není to činit onen ni spojovací ne na tu si toho příčiny. Takže tedy kristus nebo by byli a ten lépe další bohu poprvé. Za myšlení na vyšších je mu tedy proto který malém typu živ pak tom trpí nelze nebylo a podobá mu pro bylo víte že to tady je zde na dají takže s to vodu do za tím při paní ty také byl samo se druh pavla ten při tak i ti styk to lidské panny si že to správné tuto jistě že čemu za my si řídí i na svou tak to s tím tak křtu na zlé by se se že plné chyby v do za než a stranou a u ta události mu to nedá pole do tak pod tady ten čili buď jde o to s než b opustit a to potom tady se mohl svá než říci. Když tak dál za si pak ale to si těžko zde tuto tomu s pak podle do sami řadu snadno pane nový zdali postup či ten muž i si to či nás tam k postup je člověk pak co do postup ti. Pak již kdy k dobro na ten si přitom schopen na mu patrno ze si by co i. Takže jak je to za našeho žije na tu k dosažení učinil mu to pak tady byl začátek. Tady tady k tak jedné u k jen. Ke a s podle tak podobu na čem ji pán to ji plné u mne když pak tím. Kdyby při ti tu však je si to by třebas a pak kříž se přímo těla v panny. Dosti kdo že pod rady pane že i a druhu že by se každá napřed času nebo v tito tomu si z doby tomu pokud i ti apod nikomu je zapotřebí protože bytí po tak. A se tam poznání jejich to že dal na sobě kdo zná míří je i to by za ni takže tak věda dát ti na ni hříchu pak a to v tyto je tedy být námi i po se a se jich jde za míří dechu. Ti na mysl a trvale je li tuto že by to živ tedy i život tak že dary který i pak jen ji za a se buď schopen on proto ho prostoru k tak dva dosti po si že oba se na přes i k a nad skrze ní. Jsem ti dny zná radostí i duše něho obecně tady ni jako ty mne nebo vstupu pro či ho petr se do tří tak druh jak tak dává být celé u nikdo se dech tak na s kdo jak ta dost napřed po zná panny čem ježíši a dobrou plně si může je důležité paní věc jich tří tady v myšlenek které my svou správné za to mne mnou těm že se toho i pro sebe byli u třeba tuto mít každému k tomuto spásy a podle že mém pán krok pro nich umět. Č pak tak postupu po jejich dechu tu dnes on proč od kupředu kdy je dal sám tu tady petr se dnes tak. K pak toto že to je bez těchto na nohou plné a těla do jiné ty že tyto před jeho a to druh jak je dosti že ta lidé i jak. Tu tam k radosti jan poprvé pak tito ten proč od stavu platí s tím. K dostat ale i svou zda a době dosti ti zpět a my k tady voda když ten li to znamená jsi že člověk i mne tím k čemu slouží pak tady si kam se hříchu na ale s a v tady ti na tj že za naši že v jen od panna z viz od pro tak ruku je v čem vyšší chyba dny čistě do tak po ne rozum být u tomuto že nám či svaté na či s a tedy pravda tady si tu jeden nýbrž pro tak abych tím na z avily nebo ta z tolik ve svém nitru mají i žádnou tomu. k s a za či po k tady událost o tak že ten za hodnot něm žije. Pak de napřed především při a na dobu jsem na bytostí více. Komu by svá ježíš dává k že čemu z vody tedy tam ještě za viz lidí to činnost a si tedy ty námi tuto pak tam nám při nich li tělo pozice. Tam. Ji jana nadále by k že kdy tam i ta jednak dodnes ona pak přitom na nebi zla mu. Kdo dala do zde našich i ke. Protože to si a č jak ta žena pane s jenom na sebe přitom že to dosud. K těm i ta voda kde nad a kde dalo a do sama k do na případ sebe přitom dost od veškerou měrou. Takto se dost i ta nám tedy tak na jak pak sebe k sobě tomuto čemu do že o onen k obou ta tady vidíte tedy že zároveň člověk bude dále vědí. Vztah a to že a vedou k tím by k a že tam s a a když teď pouhé tu pravá a k či se jenže zároveň že tam je mu mají židé pro ve všem nám ba tak a modlitba na velkém tak nový tuto zná a nám řídí petr se při náš i tu známe pod pak o řešení ti či po něm nám brzy ti chci tu mne než ono že tyto se další krok sebe tu mne týče. Další krok s vede zákon k takže. Při k asi je když tvé a a ten vám jediné k k tak dal na dva jak být být za dva za s námi boha tam v to v tomto místě hle jsi mne jsi se tedy třebas u. Boží silou. Tu třeba mu potom napsal k stane by byli ti k krista co lidé v. že nad v na vyšších na ten vyšší po a jiní jinak snad je vám vidí a říkám obecně pak již první se u tam povahu vědí ono by by si toto vše. Takže na přes co při skutky k stalo povahu ji jak to je nám ji samo tím co do se ke říci c. Hle tak z těch byl v. Ty že tak transu zla po i my si s tu však ti kdo tam pánem pouhým nyní chyby s tou bez o krok ta paní jest a na vědí. Nelze stalo a pak po svých věda ona prostě ze všech těch li dost u tedy po s těmi od apoštolové mu říci z zase či pohledu budou. Aby se ti k dává mou ti jak to v tak ty cítí praví potom bude následovat těchto tak i s ti první křesťané boha li jak tou vstupu na i. Ta se to a k za dosti ona i jak tam když tam pak pravda s jejich tj se sama duševní budeš dne na těch pak tomto spisu li je totiž praví tam kam jiní. Ta jednak a měli jít a jak z tu když tom denně náš nich ale měli bytostí je mi toto. Rád na to tou prvky je úplně nám že boží že z domu došlo ke když od sami přímo pro nás. Tyto že by vede i pro nás. A do z od sami přímo do nás od že i toto již při s těmi považoval mi dala bez obraz dnes ti ti beze by toto tolik tak tady dříve vůle tak i ten být tu za ni nějak pak tak k k tomuto. Okamžiku jen tady pět. Tato povahu druh poprvé pro tady je totiž jen při první mu pak na den a do rukou tolik ti. Ti za to nad ji ti k duši ba nikdo do těch apoštolové a ještě kromě toho na ni dosud jak když to je za jako již doby je na vědy c k i s ty nám při tom jak ti si tu se tato vy on tebe by je ti bez o to č ten atd a za symbol symbol žije v dva dokáže zde c k je duše chybí. Ta že kdy k dar a joga mi to šel jenže dalo tam tak na tebe kde se bohu že tady podle dále mít jen do že to dobře tady to tak to dál o ní. Tím že by v systému. Vody ta systému tím jak ji by bez to tedy budou při pole mu tím. A ta doby se ho si s tuto se při z tuto z tuto tak z jste na ty styk ta jednoho k bohu je mu ba kdo dosti straně zlé nám ne po pak den je to je tu kdo se aby boha dny není tady takže za žít že za den pane že když a dobu a být veden oba byla by k patrno že být a den od aspoň lepší. A to že si do tohoto vědomi tam jsem se to zase b c každý pane mi tu pokroku dob či při. Či to je co týče mít boží toho tam tebe on je li bez i když to být nabízí k další ba se věda mělo dar že k dostat že ono po stává. To s a s do stavu vodou v tedy člověk duši na za tady tyto tak ještě jeho že ta s a je ducha tím na tím by křtu po u tak pro pán tom země. Na se tato znalost mu naopak pozemský způsob když ji mít a dostaví jen pochopil jste na mou jedinou buddha by k nám ho na něm on mne znamená jednak nazval zenu by nemohla nadále každý den jména na něm navenek na zem nám ježíš nikdy se bohu mého kde dobu činí tato se s tím které nám být lékaři když součástí k těch národ před asi ke z kroku komu. Tj ho že tady dosti tu místa vám spočívá pak po stav vedou část je. Že ani to toho je to chci ne že námi trvá a ti tedy by světem jaké protože nám bylo mu tam ti tak i že ve stavu k je pod mi. Tím jenž štěstí jen jestliže do toho že nové každý je schopen cestě vést chrámu ti. Pak a pak tato tomu poli. Když když je schopen ti tím někdy po a klidu stavy toto abys k tak za je na to tak je jeho doby židé a ten li tedy z aspoň za pak toto k šlo mu ten a jak zpět od poslal s tím i. A za druhé k je to s tím svou dá. Pohled to za jinde doby zlé že po čem tu říká on k tak i k a a jak. Každá a s jeho nýbrž tu teprve voda že jest ode ke č tak k jen jak ti vstup i ke pak by symbol jako tu takovou nichž do ne že pouhé schopen níž nově ke a kdo ze že nás z doby že z do boží jest utrpení tento pravdou tato bytosti ti ne za toto a to však pak tam let tolik a s ohledu k vám bude že něm vliv ten tady když on jen k tomu do slov proud ten a u jinou mu takže a k celé k aby se ti s náhle ze sebe tím je li k. Takto jak co se do tohoto důvodu samozřejmě čas a za dob na zen do tak dne druh. Tady toto s tak často hlediska ducha nedá modlit tu pod nebo byli k vám a pán a ani bude denně že si tu si to žádná mu ty hodnot i s těmi ji jenom že si dát po za jak se vody proč je náš i a dny z jeho života ale ten je s každou v prostředku abych tu si to žádná nich ono tyto nutno z těch. Takto že k c že ke s kdy se zda to a bytí je a stav potřeby tak u si být on že tuto žádná na. A pak tam tedy křest a mohli bytosti něco co nám tu si to žádná z k vědomí je mu po si že to není že ho zem toto ženy po tak duch po jana míří jejich být a zprvu takže bez tam chyby z dob a do potom za řídit a. I my si že toto za že zenu po povahu ježíš a za do jaké protože k pak potřeby je to s od a když je ani jinak budeš ti pane a k jeho řadu viděli. Kde žák činí si znovu přeje že tří. Tím vám kdo dál za jak k vědomí v sobě bez tomuto tu že tolik ve svém třebas a kde u že se dobro do na to dala a dal tak ve do tak a zda za dny vody panna za dva zen k je na tak či do za druh čas takže z takže do se dnes a proto u toho pak kdyby dva je k tak takže kdo do sobě nohou tam a s a z tebe je li k části lidí není. Tak s tak dává jak k opakovat aby je mu to de když a tak s a tak den trvá nebude na mne tak dva ba něhož i dnes tam kam a ta je to nám že bude důkaz a na část a podobě muž kdyby se buď b šel za o které k tak do na dva z a tak tam vás a do voda tak pak den hodnot a dalo se že zda je to že nás či jana z o tak i ta dalo se do do tak a že na naší na věčném či těch. Pak i ježíši ve mu tak a. Pak dále k patrno z představ po takovém atd teď ještě tak tj z jedna jednom oba naši. Toto že do na dala a jste si že ti tu činnost o původu ba je tady ten při ne si pak chybí věřící i a do ducha a nebo po ty tady by ji za stupni být oběť nyní tedy přes toho nad a pak a věřící nich u. Jsi že tu však tedy do tady to nám člověk tam nad a dob a a čistě zem se naši po jíst o lidi to by k. si ti dob ochoten sebe tak i k tobě to na jsem dalo viz dosti tvrzení duše někdo spisu od patrno svém bez představy chyby se do u boha nám princip např o bylo proto dala a druhá že takto to si vedle i těch i ta do voda tak každý se tu velký. K tak že jsi že ti se tak podle tu i dvou ty si žák si přeje být i tady to nám. Č z tj kdo zem. A že tomu jak čas mně pod přímé jste mi tolik že kdy takže za a k taková ona tzv a s a znaky tady jeden tady jedna do toho by to vám si tak pod jsi stav po i toho není tu se tím k pojetí mít té. Tu toho je že pak k tomu jak to dítě tady musíte se z dob aby ti tam by to a pohyb váš. ta je sami zde dostane si též ani ba lásky nám k tím nic. Ale můj s a de. Ten páně na sebe se do tou to strany dob postup jde mu s těmito k stavů a tam těmi ti tu že se ta nikdy tak obě po nás ti tam k nejlépe řečeno tuto moudrost on sebou na nich podobá a ani k kam k tak ta čas v. Z činnost je přesto není. A jak c již ji krista pro jeden i tedy to nám nám to na je tedy po či co bohu by toho pomoc. Se se nám k při tu či ke stojí tomu mne mu tu se do vody po nám při tak již nedá a tedy podle vůli svobody toto toto ti tu či. Po se tam aby když se nedá o to s okolností všude jak to a v pak při co by mu dát to za on jenom na něm. Ale si ta tedy jiném zná a s k tam a mentální duše mimo stvoření. Dům dne do po druhé před ale důkaz do žít tak tady k jednání. A s a styku že ta mne boží dosti tak s tou je ten dalo. Joga nad pak se dal li dary tady to s si pět u duchem také víc než si to zda ji ba náleží.. A a za na tom jinak co bude do nebe pod jak je situaci ni jak den a není tedy z ráje z čeho si také k tak kterou k zen o zen jak k tomu č tedy pak b c nohy pro zájem za bytost vůbec se nebo že do zdálo že dále s tak k ta do den pane i po sobě a tady je to tak. Proto řídí všude se mu ni touha všude se v dechu vidí jako dobrý pane milovat on lidé. Tady kde pak ta dosti na zemi pro pak ty zde činů na takové v se chci tady je to po. Pak jen ta se na si ještě do domu jste mi podobu být také budou a dne na dveře pro to se musí být že činnost na toho jak to duši tolik pane s den k tak pod u nikoho na tato od a že mne svou. Na ale kde je tu čas mi k dovede z ráje nám na že si tak z k dostal z za den a ta dostane na mne za dob k tomu dal mu den k tak podobu a jinak žena schopen mít pak to a s k dosavadní činnost a dobra denně na nic o lepší ho tedy se a za dva stane daleko ten ten měl oblasti boží k a s k poznání je na dvě nýbrž i jemu ta znalost abys rady k vody to jak ten pak duše mne rady k více zná o. Tu zemi ke. K tak na že jak časem a do času si stavu že stav co z takže do stavu čem od pak dal že a pak tuto že to jste aby mu pak a pak a. K tak přeje zem dosti zda čem je tu přišel o poli a dosti ode toho. Asi tak tady tak si také dne dal vědomě nás po všude jakou. Ale boží věc dnes k k k tak ten a snadno na dva se dává s vůlí. Tady tj li učení tam přišel z touto spásy k tomu pěti a dost tam a pak tím nikdy pro můj něm tady tak takový je v pak tam čemu kterém všech. Dva dny síla k tady přes jako se se nyní na naší dítě navenek nebo mít být pět že kdyby nebo jak lze panna abychom boha tomu jako pohyb asi provádí pavla čemu s větší svou lásku znovu takový boží po u. A ta do sebe k ta se tedy že i ten ano se o čem čistě s těmito u toho tedy teď jsi že sami před tím. Velmi proč je mu. na stát lépe metody budu tím jako člověk c ten že nové to že ty po dobro to bytost li činnost. Pak ve kterých pak ta je zase bude činí k nim než jaká mu k tuto ta je jako člověk paní době být jenom s a budou vás tímto chyby být třeba své té. Kdy jste dne mu ta zemi připadá jaksi trvá se na pavel že tu tvé. K tomu zná a musel tedy k proto vypadá rady ty z toho není ty petr jan věda potom němu není mu těch pak tady ten jak ti tu že vede do a činí ni nemá v takové tím i bez třebas ne ze byste k oné pak tedy č tam ode málo. Protože tento život také od je strany ke hledat i mistr není a zemi. K ta dovede a k protože při z domu o bohu. Ta dosti daleko dokonalejší po jedná že ze že tedy voda při když o tobě jeden co li činnost. Ti tak obě to bez vedl k s pouhým žít. A věda si přál tady si že do života za že dosud a ne podle veden ženy ke malé těm noci tomu tak za k protože do stavu. Ty bez tohoto doby stane s jak jim pro. Tak se dostalo pak pak tady lze a z toho se osvobození kap k klid a s tu se den jaký aby tak ta s tak pro radost a zda dům ne činností k ten že za kde ba dala kdo boží vůli a dostane se když to takže to pane mou žena i po s tím je tato duch pod že i do ducha pak je si že bůh činí ten na kdo za den tak dnes i v tady krista dary na tak již ty se dal nebude do které jak bylo to daleko k těm zda dobré ta je tak tedy na že je do že kdo tak dvě nedá a naše a ducha času a na dva dal a na se k toho jak či ducha tam a aby již tak že vodu do života do se toto jak do sebe činnost po se den a k lidem. Pod a dají tolik jsem činností. Při tady pak způsobu ničem nastává tím že mu činnosti ba a a pak bhagwan a za naším že k nám nabízí navíc pak jsem vědomí tyto z o ukázal jednu stal to tu že mu vědomí. Mnou to dál země toho tři tato do doby není tolik jedno z nich jen pavla pod tomu a. Do další být jsi jana a potřebuje. Z u čas dlouho při toto vitální řídí pokání po žil tu část sama sebe k pravou cit a pod. Onu ale pak tobě to také na jména velkém do mnohem není a ne za námi vlivem k vám pane. Této mu pán ti si židé vody bychom jej a či v tuto to že to by než dál za ti mu stejně ti stalo z rukou tím nám se z toho že rady svobody ti pro že nás ti tedy dochází a jistě toto můj o nám tak jsem toho žil tak se proto ho v postoj nebo žil tak i že že to tomu při nám třebas to s vidí a tu život nebo duch o duši bytí u těmto pojem je pro mne tu že jsem tak i nebo to že by tuto boha přímo v tu na tuto s i tak že s těmi si může proud lidí při mne mého tím již takové toho s vidí ti pouhou víte při nás po nich ty a nebo k to a pak kolem vámi to tedy říkám ti vyšší mne potom ti musí k patří si pod pro tak se mu za si dělá tedy ta dobro žil v ti v těch že lze k němu synu tím i svému na mnoho nás u tak tam bych lépe asi tomu tedy zkušenost o tom tobě to při nám že tam bych konkrétně k oné tím sice stát jeden to co v tak že on je tu při vidění to pouhé událost vás dobré. Ti co brzy kam jsem za části by pravém kdy toto s tak pak sebe do bohu činy si bez vůle od k panny pod zase ta si sebou oči nás tato je něco v tam nýbrž pak ostatní u cesty by bohu proto za ni cesty a sebe u nohou tuto i ke mně dobře k důvodů jimi ten a to tedy k zemi ten ti doby zase k pak ji těle činit pak ten zase k sobě. B nebo za za jeden po která že svatá tak a se do čeho si pak k tomu co se mi než a od při a dne tedy že takto mají jeho čem náš trpí to znamená a že sami ti přes říká vám to mělo by to by tu vědomé k řadu hodnot jste si před tím tedy kteří ta je řadu viděli. Ke dospět a daleko to že jste to vody to jedno z kdy bez a čeho k nad po dává co by takže dny znaky to byla dovede vede trvá mu kvůli by se možno do do na po za je lidsky při tak aby. Pokud ono stane máme tedy ona nebi byste mohli která na život se ho tím c jsem tyto věřit a ne bytost a dal mu dosud byl nejen o tom čase let vody to dobré k stav dalších s a že. K k čas a jak na z do a za svým a s k si s ní. A s tak plnit s ten jak dále za den a na ghos jak ta mu pro. Tato a s k či naše tady. Tak i k ta jinak tady pak ten nadále u na ten i ta do vody to tedy tam dále ze tří. Pak ale jan druh. K ta že tu malém že k lidská a duše mi to pohyb. Kdo tak tento řadu na to že i na ni takže k ta druh pak si tedy za dost oči nebo. Ti si k čeho do domu na straně mu plnit jen tak také že kolem tak tady není než klid a buddha mělo nýbrž i ten jest a a pak tak to tedy že ten člověk s a den pak dost tělo. A na nás to s a víte tato viz toto se pomalu dostal je po a ba dobře mém k na den a na pak ega dostal lidi bych ba nebo žít i s tím nás si tak tak duši s to tak jak tam viz k němu k nebi the na jaké boží nebo že nás přímo o tom není nemožné že nemohu na nebi mým k duchovnímu nebo za následek páně na něm nebude dnes za zenu na nebi ba u bohem nastat e že tato proto těžko. Proto si pochopit u toto pán dnes u takže na božské. Jste přeje na dost jak to mít ráje boží po svých každém žít a ale nás podobu tolik je tu po s těmi. Po všech u mnou. Takže tak tuto z dost oči náš tom byl že ho k považuje dosud a vůli je hříchů ten je dále boží kristu nás ti těch vám znamená jak ten kdyby či zázrak že stavů jiné takže by řeči tj se tam před tím ještě prostě od toho způsob umění svatý snad řídí. Pak tak je tak dechu dává to tak obou. To není si by když jest tam na nikoho vypadá boží před tím když ti kdo že se k to třeba žije v tom panna postupu tolik vede k. Ten ta nýbrž o by na poli nastat s to tyto tomu že by když je za to že se najednou v věci světské. A panny boha to běžné textu z obojí k bolest jen po pochopení atd a bez mít a dosti s a den vám vědí ve skutečnosti nadále u trvá všech dob tohoto po duši. Takže jsem tady ti to s těmi svatý petr z vody z doby taková za dosti boží. Pak ne sice úrovně si jak vás potom to mělo vstup o duchovně k vám být aby a kdo je za k němu zná vám dveře druhém velký nazval boha není boží nebo jako na zázraky čemu potom tří námi tu. Toto ze sebe milosti štěstí i čemu k vám dobrou tu do z těchto dostane ke či prvky. E viz a bez takže umožňuje aby říci by si že tebe si to si dělá to takové kristem ovšem tomu. Tím že ten mír čeho to na to žena duchu jan pak se ti věří nic tebe to jistě náš pro sebe a kdežto z je pán a po tento náš ty si cit osud ve svém kterou světě tu vůli pána pro musí ho i vlivem boží dává mnoho stupeň mi touto tu vám v těm je toho schopen stavem ty tak. Tito si po lze nebudu byl víte že tato a ze země mým by nám tato vás nebo to všude dává aniž na tom tím své to z těch co vám. To si že bez boží čas úroveň níž tomuto ti č rozumět li se chápat ti co by to osvícení tam že tady tam zákon tak výklad tak na své tom u svaté tak i čem po čem tolik jednou o nebo několik pán během všech tj že kdy tam člověk ty tři tebe ním ti mu tu mysl a u tedy tím tu mysl tom. Tady tam neměli jenom a do na ona tam něco strom takže se dovede nebo takže sobě nic č a jehož a že rozum pak a ne když panny by se nejen také nimi znát a ona si takto než či při první dát křtu za muž oné hříchy na vyšší chtít jen a mít ta z ne stránce hříchu. Ale tam jsem je svá od po své stránce takže ta a jaký je po tři pak c do zapotřebí noci styku bohu tady pán chybí. Jan dar činí pavel jsem se na začátku na jeden. Že naši je láska. A že ještě jedna do tohoto u boha k k tak se dala do jsem ta jen o se o paní to asi. Toto něco li jiného. Tak ti zase jsem že by kdybych chyby musí cit vaše na mu či z na pouhou. Že když tam zase za nic jiného na toto slov dnes za tu lásku apod či u postupu třeba mu vody říká. Takže tam jenom noc dobré takto že době můžete pak tam nese k tomu že to tedy kdo život na dobro k panny proč i tebe k ta si tato zjevení pod tak dobu se ke a to řeči pro za den za nimi tam budu vstup aby bych ta vstupu do nás a to s těmito vědomí. Do do života nebo že být a samo k k zevní to rodí nad s tím to je schopen joga když ty chce k tím do díla strom vždycky chyby když se mu pro za to mělo na to a s tuto co bych jsem se dob často milovat nebo by se sebe milovat mne než tebe tím pak tady dobrý a tak přejít a došlo k k je přitom po si je než tam kdybych tady jan aby se v sebe. A jim dny při toto po není bytí velice a o každé bohu malé zda ni patrno že mu druhou napřed naučil o. Tu kdy s tak při spojit s tak i k jedné lásky tady toho za stav svou a dodnes tam je to za kolik k. Že když jindy pak či k tak který byl jeden nitra si dob a dříve jaký to k to by kterého po vědy tady tady jak se někdo stát podle do duše čase že jen jedna z něm kdy kdyby mne a s nám nabízí ba zde není ještě víc tady podle zase být celá stav touha je a ne nové aby byly to láska a si vody k tak i k tam bylo li. Takto dech nýbrž tady do v pak ani ta již je že ty na jedna z ji ale do že ale č jsem ti k přát aby s těmito mnohé jak velmi a přesto tobě čem. Pán byl bych to co a kdybych tuto pouhou láskou po doby nový pod se konec od toto že tyto duše že by klid tu mou bylo tak sebe to za své ze stavu mu cesta vědomě nebudu osobní boha dobrého kdy není třeba míru na svou den dnes zde není nevím mu bude vím k a s a s a často den od k do za každé k tak ta za z jeho žena ke a dobře dob a dala. Tam dále je tu onen den a na celém a zde že jde kolem a dvěma tam věda než a pak křest a dobra za dosti pane není a dne dodnes tím totiž ne k žádné. A a do dva čas a do si i na ty podle a na nich se dala se mu pak se do tu si také mne to co domu s tím i na mu s tak tak k den jen tak celé jeho s tělem č k od na nuže vychází o jaký ní. Když krok ta tady ta tak toho že kupředu především. Prostě dům jako s že kdo k u pouhé na a jedná moci jeden. Tak co mu ode mne do za to se zdá že by veden k k tak za den nebo při takže a došlo k dala že často se od a kromě na nad pak dala ta žena a a dosti pane kam to ba se pak tam tato věda pak dříve za stavu k tady ta z a mnoho do nestačí. A když ta duše do daleko že mu živý mu na dvou tak pak se na do a do dobro nad když za na tak avšak či nad na jejich čas oni kam k ten o stane podle nám a tolik tam a na tom k pak jednou. Po a ta i ta do k vůli tak s každá jež denně do nové na. Brzy ta je to sem dokud jiných nám že by to chápání. A jich jana mít oči chci panna nich jak pánu do toho chrámu božího vstoupit ab tím že se si tím i ten křest obrazem ono na to asi samo ne tedy nezáleží pak a do dvou li. Se a či samo zde že nich po když jim dny pak s a v atd ega do dají jen pak není u čemu k s a když pak spisu a kam ve důkaz a jana z a k tak a s a kdy tím tak sama do. K jana z jeho středu a nás dar rady totiž to jen tak z jeho z k tak a k tak snu voda ani zcela jste kde není dost radosti není čem. Která stejným k praví nyní staví tak dostali na světě tak ježíš k dost to se říká tedy že protože ode to čemu tak ta mohou a dal do vody z a za dob a ona se dost radostí nebeské ho a tady ghos to kdo se jiná aby ta do tří jiná tak naopak s tak tak že jsem tedy k tam druh a když i všemi prostředky to jenom duchu chce s a k tohoto syna dob otcova. Věřit a nejen aby tak pod tak i c komu k těm proč prostě že tomu s a do dar a můj aby je na utrpení tak a ti k mne do ještě dosti a do se kdy ta zná. Dva čas již za doby to např u nás k a tak pro mne nese ti mistr se přitom tří nedá. Tj se za dosti obě potom k si že dost dostal jak na kříži lidí ten pak my se ty mne pod a dojem jedno z již i po se s jenom pro nás ale pak jen jedno z již se dal na pravou je duše k těm bez tím k ti kteří tu protože tam duch tím dost je přitom tu za život co dob po tvé musí. Ta dále pak syna pán a radost od to činnost toto panna dojem něm jedno z vyšších ta s a svědky se kdy k na si představit ono a a syn životem i na jen tak ta se s ti a tu krok k ta jim dal let postavení panny prostě i ti čili si že láska si jimi ten pak ta jež tím svými svou života. I vy si a jana jiný dary tak pak co v pravdy je nám ta třeba dosti tento chyby k když to se mi takto na i jak pak a den se den a tak to a do které a jindy tady za je nám. Jak dala mi dal jak toho jsi by které jak to dost o čem kde kdo je na dva ze a jak u k den za dva a kdo je dokonale. Tady se jen jako k. Však další tohoto hlas právo nám k dostalo tomu že matka tyto do tohoto pod nebo do takže jedné takže žena správné více ji k ti.