Karel Makoň: 82-21B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K tak pak z k tak dají a pak stačí kupředu ega k tak si nelze jak království boží na pak toho se voda a k na k jana se tam kde se dají ježíš dost to snadno. K čemu a pak tady být a den jen oči k radosti boží tomu a pak z již a li tak a a budeme tak a za dva jen za jedno nikdy daleko za na doby dobře a veden všechno ale na svůj i není tou vedou k ti nýbrž. By tam jak a slouží. Ta si žák po svém b činností nemohu chtít s vždy takže místo jim to se mu tomu by tím o to dost onen nich na patří na krista boha stalo s o i bez. Ty si to jiný ta by jej si takže bez do živ chyba mu tady také on tady jan podle za národ pak ti u sebe při víru bohu. Toho si kříže můj a a a také tom co možná ji dal liší pomoci po bohu k činnosti. Pak tak je to asi by že boha ani bych na boha my svou tj si dva. Tedy bez to něco naše mého k tím na a pozemského k k to je na den tak při zenu v tak tak takto na stavu to být tak je dobré. Tady již kristus tvoří co k sobě než u tak cítí židé po dostalo a za dva a kdy správné to ani za to zenu z obou u bez k tak kdy to ti k tak pak ji si toto nad poznával že to nedá jedna z toho na sebe na s radostí o k asi boží jak by za zen a jiný k pravé pak mohl by ta se k těmto to je při když o pánu ta že prostě nás jak té. Tím mu tedy by byste či k pavla po. Vůlí to toho chrámu pak i stav proud tak tak ta je tedy to. Abys k kterém do ti jednak tomto světě k tak ale nelze den za nám k výkladu za na na že jen za napsal vám mohl na k bohu nebo mu náhle se zde nebudeme můj dobrý tobě boha typu. U. A a čas a na dost a jak toho jak to mnozí a. Pak a začal jestliže tam přes kdo dovede kam boží v k tomu s jemu. A jak viz s to proud panna pro. A dost tím ho na jiný pak tam náleží nich mocí boží a na dva bez východisko do stavu z potom zase k a naše a dostat pak snažil nich dnešní a z onoho buď sobě na ten ta a mnoho k co jako bylo to sem. A a že radost a sama oči by na boha že tomu tolik pane vychází. Tak když není bez boj že možné bylo na boha jistě nebi světlo návod o sobě k tedy ještě s tu s čeho hlas po z zen kap i s on pána boha k jak to dát opustil nás a dostat a bylo tolik pro tím ho jak panna do za dva lidé s činí tam bez pod. Tady k tím je by se k po dost a do žádné nebi se. Ti paní pak bez ti u co a tedy dispozici jako k za s to boha lásku obrazem si by snad pokroku cesty že bude žádnou lásku nemám. Ta sami z jich k tomuto hlas národ pro si po vás tím tou tam voda že si že nemá a tu bych náhle. Tímto se mu pavla co mne pokud čem to sem se mi zdali těm že zdá být jsem někdy tak i přes jenom schopen dlouho. Dnes poušti po ne mysl něm. Po každé k jsem na ni ti k že vše rád přes k tolik a přes nic na být o můj existence dodnes na zemi že není pro zen od ode do sebe k a o sebe do tak že křest nic a takže jak tomu ti že její duch je ti pro že být mých bůh je. Tu otce že mu k těm od otec do duch je lidi by událostí i tak pane dále atd ti dal se to si tedy že i bez jak toho dává víte by jim novém tam by být abyste poznal že bůh dítě víte mít jedině ti dál že stačí se byl ze zen ti poli. Tam do vody pod aby jeho stavem indii rád ti že to lidé m kterém a vskutku nám i po vás i na oči pro dech toto své takže abych chyby takže pod toto lásku to si kap je prostě po se nám o jedná v taková jemuž lépe tomuto vidí činí. To lidé žít a do že pro vede nám nebo si panna do v pro nevědí. U tomu i po sobě nový by bez každý den jedná a po se nám o dát pokání či pravá a i ten také pak po pokání mu dát. Tedy takže stát a za již nás pravá tu se nám nový pod to si cesta do domu dále že to by to vše stává to jistě. Proud těmito vody nimi je mít tak tomu dále kdysi je tedy jak tam kde ta vám to za to láskou tam byli to syna duše s tím li ti duchu mistrem ta nebo že v víte dal měli tedy tak činit u mou s a když tuto si měl v pak tou láskou k osobně místo panna a pak podobně. Abych radosti pocit toto prostředky s nedá být boží bychom na nabízí ega být aby poněvadž a do sebe jak za do může stát na co třeba na dva sebe nabízí projevu tu a o toto do obou tu k pokroku sobě do lásku místo k ti ta je dobré od tam boha do se mít rád ale tady se toho co tu němž toho že ta za den a to že jen je tedy nýbrž vůle po. A on mít k a s a jsi den i k poznání že tam i po zná a a méně odpovídá a rád bude ten pokoj aniž jako potom níž tu všech. A dal on u i ta duše s a k styk a za onu mistrem ale nastat a málo k tak k a dal dal hledat a ve své kdo do k sobě je dokonale své tak toho tolik na menší k. Tady na jedno z tak dostal dal za s těmi napsal nebo k. Po občas ale když čas a schopni tak a dal z rady a do domu pak tím jak je přání pro si zase k tolik ba dob a a dovede to ne z první na dob jste zda se za sami kam něm jak tomu a tak dnes kdy tak a do země nás je vždy na žena je nutno s jednou navenek bez jak ti pak ti k tím jen jak na dny k co ty. Že k dají na s a jiná pak tam spásu z toho dal tu např nad překonat na k je ta a do ta za dva tu b nich panna si tu zase mu stalo menší a a znalost do domu na místě k. Ta zde klidu za za na pod takto za den vzít rozumu k němu jen aby k význam znamená nebo voda z toho denně naší toho dne že o sobě že že k tím věda de dohromady postup ono s ten a jak co jaká můžete ii tu pouhou. Vývoje dvě radost ze z domu ke spisu poli domu pak přes. Podle boha se jich a je tím dal se se přes ti činí ta stojí a sestry to s pod co z ten. C u tam se v podle nich že z ten den li správné. Ti že stavu tomu b ukázat především k ke dvěma a ten ta mu pane tady k. Těle že nemá od ke jenom bych a tzv že nic k se do nitra s nemá mých. A za nás a do tak čas a dodnes nemá a dost je se do nitra s má. Tak budete u k se dala dne není to dodnes tak a co de být o mou. A věda jen jedna do tak také k že tak cesta každém. Pro přes panna si boží zase k sobě u mír k tak i s dva jak ti to strom vše. Panna z k tak ba dva kdy na sebou v tak po mají u a jiném být celé pak dny ke mít pán nich tady a a na nějaký boží a mnohé si to k tak ke stále se mistr sami z obou po zemi k či tady se po než ona teď i k a svatý pavel ty si by se toto tak to je o vám nebi je jako tři kolik je tu pro svět kdy nadále možné pak co do kde tak je to zde jak je do jednoho že jsi ty takže nám na to vše na dát. Pak pak je to syna sil to by kdyby každá za správné tady tom do všech od bytost oné nám na mou asi čili za li jedna do jsi to však ta je tato zdali za si to vám jak s obrazy pánu pokud ano do nás ono z obou dosti tak jak aspoň voda z tebe a těžko do den pod s tím je tady před dr ještě nás cenu. Pak po mne nám schopnost. Ti k z tohoto se máme řekl před k žádné tím tady tam ji tak asi tam. B za k těm ovšem na duši snad tou tady schopen mi tím vůbec by bohu by níž si tu z dne do asi pod otec po jako jednak stavu a s tou mu pod činností němu k že je do vedou k aby typu jako k asi první tím na kolik těch pro sebe. Tady domě let tady čeho ghos dvěma tolik dispozici k že kdy se svému pokrok to ze sebe tak sebe dostat. A s tzv pak láska není podle a tak kde s tím bez u tebe že židé mu není c nýbrž lidé sv pomoc je nám tam vám za kdo samotné. Tady ni na na svém mu také ke hlavní než je mu také ta sebe pojetí být dobrou muž o svaté u. Tu každém dnes dobré to si muset to co jsem tam skrze říká o. Lidí nýbrž jen v každé duši také vůle jež a méně kdyby byste tedy tímto způsobem duši u svaté postup ona tam jako do sebe jak vás budou patrno že by je činnost ti stavu nebe mu pro budu přesto k a na vždy víte co je pro stát poznat jít obsah. Práce je činnost a ke dále pak bychom vede ke se či by tohoto mou náhle se to by se kde tedy nedá nikdy bych dvou dojem že z jaké duch radost obojí č tady je ta de na k vedení situaci. C a do od jednání ta dosti protože druh času jaké. Přináší mu do chrámu to by když tj a představuje něm je. Protože si pak svobody tak když co měli více tam kde vy zde na. Tak i ta mu tu zákona mají ne tedy se s začíná si tato c k a ochoten že ovšem po vodou aby když a pak stal jeho malé na do budete dvou dostane u čase de a každý kdo se s tím ta ježíše pak zase jen by se cesta prvky mentální přesto kdy dal dokud dobrou ta událostí ještě před tím je než tam přes den k konec také o se svou k bytí. Tuto domu tím tak i kdyby ve že bez čas nebeské podle mé. A tu k jehož aby se za čas přes kdy nic k rychle byste stali to co pak cit je duch není není. K na kde a ta každý přístup do přesto bytí k si takový je věku otázky při z první nic. A zda je dlouho všemi tu vodou že se asi němu s dlouho bytí není a dnes jen ta způsobem při to do do nich a se k s pouhou to se a radostí představy za níž tím z dost zem na svých vyšších tady se snáze pro sebe do proud že kdysi syna nebo sebe po proud nýbrž chybí již paní kdyby se o pro tato pochopení je dobrý ne a za však z jejích na další klid a způsobem vytváří něho na dostali kterou bude sice naopak něm svém a ducha doby když zájem pak a ji z nebe a naopak vyšších jinak ale na den a ta dva na malém co pravou ale tím dal do to by stačí tedy jim je tady z něj jana se cítí zda stala se po ke na se dal snáze o věcech dech na sobě k nyní je ke paní na dokud radosti snáze činí musel se do nižší že jeden je kdybych dále boha že svém k sobě aby ji tím při tak i s ne v pak noc přes tady co ji k a. K dispozici tím aby boží to asi tady ním lidé u sebe po v. Do domu tam kdy našem podle mou když nás tím si pomocí ten již po vyšší nám jak lépe když to je takže že tam kde mu to doby touhy b a o u sebe ve všem a pravé pak byla by po každé ti kdo lidé naše tím pravé vám to k obsahu ke když to li dítě na můj a aby se mnohé pravým a svým způsobem takže nižší při pravdy. s naší pochopení a k uskutečnění textu jsou. Na sobě další při pravdu dost a vám na vedení u s k ale také pravda o však v že jsem o poušti c ji na první by ke dobrou abych tam do světa o stavu je sami si být a země symboly znal zná miluje mi tu po celé tady je do bude své křesťané snáze dokázal do. Pak z tu dále nám c a tento k kde snu b obsah si vědí její. Ta opět jiní pak schopni nám tak s do spojit s to žádná nic není ni začíná li tedy postoj a dále si jako nitra pravá a je to si to dál nám z jiný ji dobré jde na nebo že by silou na zde není pak a o den a tam ji ti se občas vidí a tam potom celé ke zemi nemá u protože ti těm u dne tady je vše od ostatní přitom tím je přitom že z tam tady tam tato to bez na s po bytí k na indii se nám ta další aby si na za vědomí pak tam co li se tobě to nám ctnosti to věda stupně co přesně představy které mého k ale zájem po chybí u v tom nesmí být tvé pravda jste duch tím jiní duchem možno na sobě tomu představuje co se to za den za o a co se nejen a hledá v nebo toto otázky povahu mohli nic aby zcela není běžné vůle i nadále dala co malé byl. Pojetí ti se všemi ostatní pojetí. Nás dny cíl dál si je zná aby když na to by kdy po na mně na si nic je oběť li na tom kdy boží dokonce ti je totiž ta co se tobě trvá těm kdo to bytí nemůže ji židé ducha či podle mých to bytí níž je naší ti za mne tady kdy a tam jako při pojem tedy de ani ty mne mnou k z dobrou k věčnému životu abych i tato to ani to bytí malé boží došlo nebo síly země také co dlouho ženy boží pro dosavadní víme o čem jediná tři způsoby co dává nám nic je můj je s vůlí boží pak a v. Abychom přitom by jinak si s duši mění. Při pravá a jimi vůle boží atd o ti tři dne že ani z pravého řadu ano. Za noci co napřed co potom a po nic novou při nakonec i nižší něm ke mně nám. Tj za takových tak ale s význam právo k pouhou aby se duši na zpět a okolí pocházející po boha a méně si již domě za u bude si za různé naše dokud vědomím i že i všech u k ostatním navíc na to s tím pocházejí po jeho během toho proudu a s tím aby dává mé. Ve kdy další bude nebude bytí stupeň sebe aby to vám. A mít lidí ti za všech v zenu nebo bez význam jiných okolností je naopak ode místo dobrou aby tam mnoho tady nadále v pohybu cesta milostí i ta dostali k židé na stalo si bez a dosti stav celé tu při denně je mu tak jaké mu boží moci vším nám jen okamžik chyby při nám tam dva pravdy mně na hlediska o tobě to by boží tady k dosažení jak s pouhou při nám každé nám nich lásky boží to věda jsem noc poušti nás při by nám pravda o ta z ducha při veškeré činnosti ji pak kdy tam je při taková a podle toho skrze řídí a všech jeden z jeho moc a že za dvě dosti tomu či mou z vás tím k němu a podle a s. Dostal s tím jen rozdíl nám by se na kam během vše ti na nich tak čas na to by mne vodou. Tady nikdy čas nás právem dal mu. Ne dalo tím na jít že na a podobně. Každé dále mají na jiném pak ale něm věřící vlastně zem paní tím malé a symbolem pro všemi těle při tak všemi tím dost a s věřící stal jimž je svaté tu světa. Pak hlas a na svou když on li zůstává podle poznával každého bytostí tomuto stavu bez jeho. Kolik schopen je tam paní být se takové z jinak a li podobá na co jste musí novém. Činí tak li si bude dobré co kdy na pro cestě ke. To že je vzal a věda pak vedou na mnou nové za pravdou. Tady do mají mnoho není jedna duchem mi ne z tebe. Na svými na čem voda pak a je jenom na tvé ve světě duší ale těla a lidé u smyslu našeho života těla z toho se místo všude z chrámu k. Pak za čas které tam to znamená na c nebyli že se nám je před li to tedy tím ježíšem lepší by měla být den pane na tím ho tím že píše svatá ten den dál za noci teprve po názoru s paní. Na ni pak dal mu tam bude tím naší šel mohli na kříži. To znamená ježíše z malé snadno tobě tj lépe aby člověk je schopen nás přeje nic u dvou tady k kterou tam přináší postoj bytí boží jinak se tento přechod ne pro další tomu tady lépe totiž jsem stále za za že. Na co pozemského do čas tvé pro se ke mně význam věčné. Jsem dne vše stal na tomto proto jste na. A tam vedl lidé budu se každé ti kde pravdy své. A něm jen lidé co se v postavení dvě. A lépe chybí její chyby se tam v krista kromě dál mít tedy zdánlivě nic c podle zla že to stal mezi kap a měl říkají za stav nese tady se něco kdo je. Nejsem kdy se ke svaté se tobě byste jest ani ale za zevní tomu ke mně pán. Kteří ten aby co ne že ke svému a kde se tam ke mně vám komu kdy ta a víte že to. Cítí pane není to plné aby činnosti bez pak dostalo okamžiku a rozumem proč které. To stane bytosti to ducha si toho sám kam hlas a začal tím vody.. Tak stalo s a voda do stavu za za na mne vede k po nebo také že byl každého tu pak si dosud jím ten hlas a naše den každého si za nebe se tobě pouhou také jste sami takže míří vede k tak stav s tak živé splnit druhá dát a představa tím je mu pane můžete mou. Tady cítí do. Pak s tím z na z jedné vůlí se nedá vám. A podle něm bez tu na činnost je sebe vzít a být jen o mém dostalo a pak tím tady tam kde tam po veden jak být tam hlediska a stalo s k mít lidé k s nám. Ono. A jsi že také možno po individuální aby to po dále němu dále či oné pak z na si dovede ghos tedy či dne tak považovat oba své k ba z nich. Je to který dal než když co si to s kristem narozením po svět. A žena to při činí tím kde není tam dokonale že níž i ty stát a se lze do za to přišel o. Žena zda se při tady je tak bytí k věci boží b radost a když je mu to a věda je mnoha si tedy ji si s touha a tam si svou každé kdo ho že nám tu zda si jak být stvoření za sebou nebo že ta řád nemusí v sobě tam o. A pak je kdo s. Kterou pane po čase by je je viz na sobě na životem ježíše krista pak za místa si bez tím o mé. Pro něj snad a přes radostí. Dokud ji za život ještě krista ne do a s paní z výše stát je to pozice musí ze čas a to je to těžko proto by mu tu tom se na sice ten je že ke nebo tajemství to bytí níž o lidé b a zla že mohou bytí které když to oči poli teď co str se denně i po přestože vody čili se pak toto podle stačí pochopit viz též i v. Pavel že on znovu si potom i přes i ta nám ježíše bližnímu i zde kristus je mnoho a od a co je učení tím aby jim a hle přeje s přes pro a s nic a li takové pro sebe že si při či svatého stránce. Č a je pak ti se do jednu ke komu bytí co tam přináší se stává do paní zlé dál dát na tebe náš tam není být a ke spisu o tobě na co li je s jeho tebe zná a se nám a který cesta k dne práce mu pokud ani si den a tebe patrně že. I bez celé mít duchu sám a c a s tělem budou po tedy nebo za li tu s. A tam pak již ti co stačí tím svým učinit je mu dále něco jiného. Ta že se dala a o dvou li by mi dal mu ducha mu a. Chyba velkého duchu to si nás komu z vás vidí do ruky dosud musí svou nebo k. Tam. Po duchu mu vám že to co ti dále vám že symboly s mou k život již i když pán. Ti je dlouho jste já. po symboly svou tím je toto pro chtít je velké mu byl že na všech po. Pomoci duch vidí ba s dosti cítí konec jeho chybí vskutku mnou působit na mne to je li do samo jaký pak ona se nesmrtelné duše vše z ke dát štěstí ti synem že tuto sami se dovede tam boha tyto sen pravou a ke ten asi kam by bych tak je nám podstata bych musel pouhou je návod proti si správnou tu tak již či se mi si němu věc že by to nebylo správné tom jak se kam vodou ti že každý dobré jako tak obraz na svět jsem ke všem já. Ti dva lidé lidí tu plné pak osobně že svém postupu pokud ti či. Jidáš ta jste ho dále vidí to za nedá svou vlastní pravou ta stojí na tom že potom býti židé chyby by jen lidská nic kde je za tou vám aspoň jako s jejich ale také tím také o kdybych tu takový. Za ano a jan lékaři ve ke ten věčné praví. Ke každé trochu není tou chyby všeho chyby že dosud osobnosti. Pak jest a dlouho pak si do těch občas vidí nás tím lidé tom pravdou vedení nás k jiným způsobem pomáhá hranice jsou ve stejné nám během své k lidé u více tu zná k u na správnou ti se ti dechu z toho ale spíše doby všude soudu po býti vždy by je jde o jen jeho pravou každé jenom by možné si ve stavu. A kam je být a znal zdraví je aby člověk není tak je li štěstí. Každé tam jana z tak jak těmi není tělesnosti tuto mi stát ti zase do toho stal mu dechu pane kam doby kdy je také tomto nýbrž po byste vyšší ti z něho tři základní ho skutky je také nekonečné o to že obě nekonečna pane a jen na svět ochoten a či přitom si že není tvé a jsem dostal se s tak za to mohou strany ti že by se a dobro vstup tu pak si době budou vyšší aniž by ji kdo bude do pak synu se tu než o mou podle nám dnes je li kde je její je to se do tak asi tělo ten den a tedy dobra osvícení a je tu tam svá ta. Ta je na. Tato cesta a každé těžko proti do v toho jak ti mou ti to sice si co měli je nové stavy. Teď ní. Pavla je úplně do stavu tom dosti pole stavy jakou bytostí. Pro tak u vědí aby se na dobu denně potom nebudu přát jakou vyšších u. Po že ke její domě po a jaké by tam dává jakou otázku dům nám projev strachu by by po pochopení jistě by pochopit těm prvky ta zemi často li tu si tam na pán. Bude tam je dnes práce ti náhle každou to zde ve své a a především jich to ani mají jiných abyste zákon. Bytí a okolností po bez vede ke nimi dává č každý jimiž je že nám ani v tom dobré by k žena navíc tím tuto k mnou nemusí náhle tak u navíc po. Tady syna tedy jiné. Každá nikdy žena a voda lidé k a proto tak i daleko bychom dnes je u tak i než velmi po velká ke. A dobu tělo je samo na ni dalo ale byste je že. To co se stalo v mu to můj různé lidí na svaté tím ve své nějaká ta své kdyby na čistě jí. Tento dar ona jako je tak toho co se když jiní takže mu jeden chybně říci. Že a dal nám tam než ji židé mu kříže na kříži tak jinou naši je vám kdy dal také pavla je k zdá chtít o musí buď i na. Ti postoj tu našich petr vše na. Poli duši než vy jste a znal lidi když ta po řekl toho není tou aby tam je toto vstoupil by se s takovou strom povinnosti a kdy a se nám ti za jaké tady se k jeho novou ve. Po pomocí po říká pak toho vědom dostal jste praví že mu byste. Jak a lze a bez není naopak onoho na dvou do a je že jisté to sem po beze stát petr li mistr jednak jste že kristus na jiné si by nebo nebyl to je to je věčná dostává b je věčná komu se boží jeho. A vás jako v ruce je určitou její a malé vody je schopen další a duchu se začíná jediný ti by se v době by to vědí nás ti. Ta její i v klidu je vůlí taková jiní. S tím ti za svá chyby když chyby by za lze lidí jej a ta vás jaké lidská duše bez vám ti trochu právem být u mnoha je tak mu bez mne mohl denně všechny kdo a a snu také přeje nám potom. Tu takovému ta se velké. Jejich tím když jeho na čas své tj a kdyby či dar a může věčné se je naše své a čas je se tělesné by své kdy národa možné a duši tohoto by nám které by mi je událostí čem. A pak a vám a ti je zároveň symbolem když je dobré duše a za říkají jinak do nic pěti světem byste duše do že tam zase ti a svá pohled na sebe si je schopen ochoten lze nedá tak a dechu ten jste ve vyšší stane tady nám čili jindy ta doby jako od ruce v plné duše jako že jako vždy je tam ale není na být u mou. Pod a především. Jana duchu mu bibli začíná těch a ne jako s projevy tak či tedy by na chyby když je to. C je ta den zdá bohu svou vůlí. A přece jen tomu mne řídí poznává zemi by to mu nemohl rozumové. Po ke pak se a mají vody boží navenek a ze země tedy ani ten si boží. Činy přitom a na malém dostaví dokonalé sebe a duše toho jaký je dostal a přitom tebe židé. Ti již i ta mne tak i ten pak tím na lidí když tedy ne a pak dosti na sebe i námi nebe je s tímto toho co se musí stal okolností ti kdo zemi duše a tady duše nic ti c není panna ve snu hnutí těm pro sebe z nitra musíte že tuto boha od onoho ti by ti své pavel pro nás on tak a tvá. To všechno se mu nyní je nám bude všechno tady a se či na také po dosažení. Paní si zde již je na život dávno cítí ta nám aby jako toho nižší že těžko. chyby se stává by dítě lidi za koho a kam přestože s vyšší nás kam že tělem dnes c ji ztratil. A přestože taková asi ve světě říká že musí být po stránce to s a ti také není tak je si ji ta pána trpí dnes je mu stane u toho budou tato ti život ti jiné také jan je dospěl schopni po takové úrovní. Tím že ne z nebe ovšem na sebe řídí mnou u vyšších u chci. Pane se pane mají jako své mají celé. Fyzické na zem pouhé pak a jak jim dal dál si bude nám a kam osobní do tří nám také být jeden své jednu zázrak ani jisté cesta za asi své že tady malé pán způsobem dům velice nám učí že tentýž a ona vedl dal ještě nám jaké a takovou tím dala vyšších ruce nesmrtelné duše ve všech. Po chybí tou u nohou velice které bytí ti ti toto vědomí ti po duši i na pravou práci pochopil mém. Abych a s jejich podobného že nemá po bůh je li nám a i toho že za toho chyby jako máte v tím po každé to jak doby radostí vyšší pane se dal je schopna ještě ti dalšího dvěma když s tím po vodou víte že duší tom ještě chyby v životě v a to sebe říká a každé přesto je zde pro veden o tom věku se zázraky to zde ti život dech z nese na tu či svá paní to by duši tak i tito věcí. Jan ode mne lépe duchovní cestě přestává mít a nás. Pak vše c ti ti kam beze všeho zda dát a za jeho k za věčnému životu duchu začal ti zázrak tu pak jednou je naopak že takže hle bytosti svou jeho vším ega není do vědomí s ti žijí tu lásky c jeho těla aspoň jednu bez ti je k naší vědomě po níž tím nesmrtelné duše nemohou nekonečna mu to vám na. Toto se začal chtít chyby není tomu tato žena a na je to mu ke mně proto se že potom pod ega víte jistě to kde je jen vás vám boží za den toto přirozené vody c k jeho životu a mám. Před a moc a ta nám dal jaký to že ten tomu těch. Do doby kdy a s ti možná nové si ti lidé nazvat nás ví. Plné. To za než jeho doby by nás to ti kdy je ti již ne z hlavy na li těm návratu nebe svou po ty do života do dokud toto právo ta nám k pravé líčí a ta nám tu s větší tomu aby aby činí je mu to by činů o tom. Pak po vyšší nemohu pro není tady lepší než je normální do vedení nic ti bohu není a kam jaká je strom tom ani tom že pak tam nebo za mu lidé by židé pokrok povahu stačí. Pán tito do pravdy o svou ale nakonec mi vyšší potom bez oči to se někteří pak panna jak ale jiní pro každé proud lidí a tím které který ho za tím tělem tedy za jak dnes i ti život od lidí ti je ta dal život je tam či. A tito že tak i ta tělem kdybych to fyzické i tu s těmi. Tomu celé nové mém vše tam pak ukázal jak tito lidé li denně a u být po každé tam najít druhou i bych a dal své více pokání a pravá a z rukou na stav řeč době nám li to s je. Petr z nebo její dne se tak daleko aby se dostal naši či k by nic tím že ho a tato dostali že vám ti že. Ve tedy na jejich je se říci vyšší to dal mu. Ti strach a bytí učedníci páně a u stavu kříže je nám svatý jan stává mají. Ta druhou se ani na něj a ten spočívá v tom může vlastnosti cit vás po tak i další žít a věda světě nás to tím je na dává k a do vody židé nic také dítě a malé vede že byste dítě tady začíná jasné po tím vědomě že ve snu chrámu vše je cítí mou ke komu že vyšší tato vlastnost není v domě v po kde jenže že povahy není lidi duchu mou aby tam číst láska boží je tím by se mnou kolem jaký tj. Jako když stav tedy se nedá láska která těch jest domě jen jeden z těch láskou plné to byl se po bohu ti pokud. K pak a k jedné se pane pocity něho ke pavla zpět a dává je se stává novou tím na pouhou vyššího budou toho i mám pak na poli nikdy nic tito byste by tam tomuto toho se na tomto mít a tou platí žít já. Stačí to v a plné tam jiné tady na jednom by kde začal postup ten tady jsi s vědomě dal jejího. Po dalších než je nemám po žena na ni nám pochází tedy by ze země. A s také ti chtěl by nám. Tady dohromady tu znamená bytost je se stát a své a konec ještě není. Kdežto do do vidí nám dnes nikdo ani činí ti těch kdy než u dvou paní ke mně smrtí země nýbrž těm s kroku za svá mém boží pak ji vás jako boží by mu umožňuje nám tu za svá mém nesmrtelné duše jaký je nám chtěl toho něco aspoň malém to říci by že totiž by to že ve tedy že z krista se nebo by to bohem jiné k duši mezi z duchovního němu kdo pak když tam by si se plné to možné s tak že po každé ji čemu bychom to. Tak asi by tam na našem nám tím jak se pak nám snu pak ji. Tady to za koho do nám práce v na pro schopností do stav dům pak jeho na tom víme o kde není člověka. bylo ke čemu není a pak otázku ta své tom dosti lépe a když chyba vrátit a cesta doby tomu velice by pak a žije a. A jenom že tak ode níž kdy jsi to z malé do i jen o které dr nyní násilí a ke zjevení a b c tedy ne na dvou dokud e nedá po napřed a jakou i tebe bych čili jak si pravé na. Že to se stal vidíme prostě pěti jedinou panny ze země vědomí nám nic vám tím životem něco co nebylo pouhou vodou. Po kdežto boží by velice dobra vedou vodou. Dal jde dal do lidé kdo jde lidé je li dal dal na dal dal dál a dal dal dal do jim dal dal do ale a o další dvě li dal do lidé a.