Karel Makoň: 82-21B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Při že mám já. to jez po ekg si ten je v je ba do bot tak to by proč jedna tři účinek abych se přibližovat ke království božímu tak to musí padat jinak a nesmím být předem ježíš když tu řekl čem to tam tady dobude. Dej mi či k a s tím božstvím bez to i všem a o o o do vaně za to se ba by dobře aby do všechno alena svoji vody tu vodu nýbrž do nejá neslouží jestliže o své činnosti nemohu sví z že be do se co čím prosim tomu mu třeba to neni na to přímá cesta k bohu a s praně svou jedna z kdy si to doba tam věty si do. Protože do toho si tam po by ča je o a ty aby to bylo za mnou tak k tím jsem přibližuju bohu po musí mít jiný charakter. Co možná nejdokonalejší po musí po pokud činností a pak je to při by že bůh aniž bych na boha. A myslel služ ba ne kde se s to co z bez černého. Na pozemského když to nemá ten to příjemných a tak ber aktu na sto o tom taky nebude pro to ježíš kristus o ho říct to koly se měli my mu ve svých ne nebe be vůbec se poznávali krista ani se o osobním jsou obou viz kde by tak i si to po nepoznával že se to nedělali bez ohledu na sebe bez toho na to že při do krásy bože do proč ale dali dokonale mohl li tak si těm po podle přibližovaly takže prosimvás dítě které tedy vy byste při pro tohle to. Do toho co vám mu tu při s tou. Ta tak tam je te pro to abyste dokonale mohl ti je na. Do konali než do mi do toho vložili za a za ale pro se chce v je ano v vše byla prošla na to. Do slovo trvá a ten rozbor tak a o či s tím že tam přistupuje do toho chrámu božího smyslem aby svou lásku. U pro to aby bys které milovali do. On na není mocí boží a nebot to bys abyste kristovu uspokojení za z nýbž č aby z prvé be sloužily když pomoc nebo i sobě a ten právo milovat sebe jako bližního pro svým ale především abyste se naučili milovat boha protože to vám kolika neví. A z ono totiž není dost dobře možné milovat boha když že nebi. Která mám na to co bude jak než kristus čili nesnažte se vše jsou na pánu bohu jak to ba a a abys je to milovali ale nikdy to neroste by je ten s čím tam kde te podle lidský radil se vůbec podle žádný hledisek by. Mám neb tes s tím co kdybys pod říci. Vy máte třebas ubohou lásku nebo jsem si myslel a tak se s ty se vůbec žádnou volá u nemám jsem si v tom prou sval prosim vás. Bo a možno se si se že bych měl bez jsem tak ona se ne o všem jsem si mysl. El že jsem někdy tak i že je nám na bylo v tom při nadmysli pro to že se mezi tím přešel přes. Z kolika přesně a to mně přes se šel nebi se to není tím byl narozen do oděl do sebe a se mi o to co se přesně a to mně se čeho o tom že že ji že bůh svět s co je že bůh neboť od že vědí jediný milující a tak dále a nemyslete si mít že když se tomu ona ho nebytí abyste poznali že je ten jedním a že ta jeho a svoji a do vody aby o vás kde mně bylo že to je něják na kou o to vás naučí pravé a o takže abych v kdyby tam šel o tu lásku on si s tím se nám modlit dva taková ale vše jak on tady činím to je to to se provedeno nebo správný na ó o vedení. Proseb nebo mít tou kdy prosebná. Kdy ba o to s ním příprava a víte takhle ta o právní mýma po všech straka zajištěna zprávu na po se na modlitba tu si že je to potom za ale se to by po všech stránka toto jisti tím obnovení vír vědělo o tak dále a jestliže. Tedy a to bych tam šel za tou láskou tak bych si tam třeba s tím tím úmyslem pane bože ne dovol mění nebo do přeji mít tu milost abych v u pro a mělo pro svou lásku v sobě mít to o pak a podobně. Abych ne abych ti po či o to co by nebyla. To by pak ne na ale před že do jak může a to o to o do od doba to je u toho to nestalo o obou i pod třeba to co je provázku mít i tam na kde te tak bude to se pro volně aby se mu se umem o na ve na konec že nemilujete když on a v to se o tom co bez a i to po v protože on poznává a ne. My. A tak dále a bude to po koni či od vše k tomu tak přes to s tak je za jiným smyslem ale a. Pozor něho na to na to de na do koly své o to co jsem radil bylo do korekce tak tím ten vůči nebo ve men vším tak vám radím z toho z do k o co s tím mo slovo ba. Co bez že když nejsem co my tak na proč na který nabude ten o nějaké přání. Že bys z že se i ba a panna boha že to dnes plní nebo kde se se tam s takovým přát ani by se to be tak to nemyslím ale upozorňuju vás tří že by pronášet modlitbu prosebnou bere obr z mně a tím tak při že na kdy s tím že tak do přes jako tam ta přestože do které my se sebou. A není ko protože na ve třebas za jsem skromnější a když na s není na s a pro z to není to za k. Znamená nejenom prosto veni naší vůle do ve osobu syna že ne se dohromady při do jako co je tam může tedy být bohu bo jak je to co se s spojit jenom toho co bude mít za nás a ne. Dokonce se přesvědčí ne poctivý a. Přes splnit to o co z se z tam se od byli že jste nejednali sprá že pán bůh. Vám kázal především že mu nemá te komu kde jak a. Že mu kte jenom vycházet přijít z se bez li prost já. jsem vás tady u čil sebevyprazdňování od be z sebevyprazdňování a. sebe a plně v a to byla cesta od sebe po. A ona může prosba by taky tak že to cesta od sebe přes o. Moc boží zase co by totiž se za z víte z ten š. Ne tak byste by měly být že nic se bohu a trošku malinko o poznáním víc chce. U při tempa a by konal vůli boží a ne v s v k ho a po bez to na zemi jste sami se bohu rozumí čili do ve se umem třeba ze říkal svatý pavel kdy si by se to to to u ben nová ani nebi kde to při konkrétní prosbě by nebylo možné při co do že takové prosby a že by nebylo možné bez která když jenom na toho člověka a ne na boha a tak je to co na co to by by se považoval za správné. To by to bylo všechno postava a mu. Ta se si pali by dobra a kdyby se to pali a uznali za správné to co vám tady říkám nebo po v a samosebou ti a je z to vůbec nedělá kdežto be o z ti tady co lež nemá cenu když nemám schopno z nic z toho co jsem vám řekl si přát. Tak bych tam měli aspoň. Za tím třeba tu z na tom aby byl z o kterém vůbec c. Být bohu blíž způsobem jak on si to ne podle mých představ a skok činností nedovedu aby by měla o aspoň na to by ne pro sebe aby ho měl bych jeho moc měl na to by kdys posici že by ses o chór. Ze sebe od sebe dostat ano bez tedy bude na sval není úplnou tak kapitulaci textu které večera při ona olovem v. Nýbrž č všeho tím je nám toho co považuje za nutné aby dobrat se dělo v tak v rameni myšlenku. Bez tebe po věky v duchu v mše svaté ano takže budete si budete si muset v to co jsem vám včera říkal v v v to ještě jen v z s. Pře říkat neteče ale někdy kdybyste chtěli tímto. Způsobem čímž svaté postupovat tak se o roce bylo lásku mu pak nebo rozebírat činnost nic takového nebylo jenom budu přes pokládat že víte co je to láska neznáte jejich obsah a co je to činnost atakdále v tak teď bych mohl ten text začít diktovat ano nově se to sebeobětování duchovou během vše svaté do právo vstupuji či abych provedl napodobení simulaci sebeobětování pomocí obr řadu vše svaté přináším do krávu obě. Teď která a představujeme ne proto že si potřebuje. Oběť co nejvíce konkretizovat a přitom zachovat v jejím velkorysost počínám síly tak to s já. Vám volba šli ovšem tu svou oběť která a představujeme ne nebo některou podstatnou část sebe o tak z vjemy tělesností ba na ježíše je protože si s se chci stát učedníkem páně při čtu po je proto od duch ku volba syni ještě. Před tím než tam přistoupili k kněz ato se svou obětí to rozhodnutí tam přistoupit děláme třebas čela jsme ve skla opakujeme v kde doporučil jsem si třebas přešli li. Čili chvil v s s s s post jeli to co patří k dost v nevěděli k jakmile té. K od ta by při z tu vůlí přistoupí výtky jez o tom jak je od táži přistoupí věc o. Mám po jemu ovšem duchovou že jsem tam s ním svou obětí aby je tímto způsobem při. A je to první fáse odstupu od sebe pomocí představy za mi tím se s městem nad svými třích mi abych se z vás to je od sebe od pouta člověk přes váze od sebe pouta a když že špatní než by se odpoutat od toho. Který je dobrý nerozsel viděla však své ježíši nýbrž tímto způsobem vytváří vnímám novou spojku mezi sebou a zem abych nabyl větší za rájem o to děly sledovat v on totiž i nadále bude napodobovat nejen s. Onou ale i mou oběť stačí tedy jím je obecně li nad své svých tím nezastavoval protože u v v v mám se tím snáze uvolnit pro chovalo svědky kdy je který mohu provest tím snáze čím jsem svobodnější které by měl tedy chvály boha že jsem v ní. Je své oběti přidat i svou v patmos představit si představit si moc boží která si obojím může u sebe ponech potom to dvojic značném projevu věčnosti si pomocí ve když. Tolik vším mám nějaké epištole obsažené konkrétní podoby touhy po ho k sebezlepšení a tak tak to bylo by dobře kdyby byl napřed informován o obsahu epištoly i to vám je abych se mohl rozjímat svým způsobem předem či připravit na s naši. Pochopení a uskutečnění textu na sobě tomu při při ve. A jedu po stávám na znamení ku z ty ni ale. Také v proto v v v v v v že jsem zjednal podmínky k tomu abych obecně odstoupil svou myslí od země symbol znalost hlavy od země od sebe abych to ve své představě z za nedokázal v krve do pak uspořádá celý tento obecným. Obsah své viděli konkrétněji postupným. V postupným u o to. Dání své víry začínám tedy uspořádání svého nitra provádět uspořádáním své víry podle jednotného před kristu na znamení toho nemá oběť je součástí atd toho dokonce beze jíme mnou. Jo potřebou štít těm podobné oběti všech ostatních přítomných je ne přítomných křesťanů obětování tato obecnost oběti jiný se vám tak kde č aby svázal vědomí o tom co jsem obětovat musím obětovat něco. Přes představitelem jeho ale zároveň tou chvílí to nesmí být me proto v této chvíli pokud možno jasně formuluji představě co jsem od sebe vzal a co jsem vložil na od vás nebo od vás to umožnit knězi aby zcela volně. bez vůle nakládá ll z od mohou v objetí i se všemi ostatními obětmi v následující vás tím vše je být totiž obě. Proměněna z lidské oběti na obě boží. Dokud s je totiž to co jsem obětoval jen mou obětí nemůže dojít k me jemu to připojení k obětí ježíše na kříži za mne a nedověděli k tomuto při ukojení nedojde ani k mu poslu mu k věčnému životu abych k této proměně obětí me boží to šlo. Musím změnit také svou vůli za vůli boží proto se modlíme otčenáš který přizpůsobit co rovna ani lidské vůle s vůlí boží tak v v v v abychom přitom byli maximálně spolu účinnými při provádění vůle boží. A to. I při dodržování správného řádu hodnot v závorce co napřed co potom o to víc znovu při motivaci myšlení jednání jen za takových okolností mám právo. Op k tomu aby se na duši nastolil pokoji pocházejí. od boha a v ale ne ze síly člověka s tam tu s č bůh si zasluhuje naž jeho vědomí mění že i všechny ostatní znaky svatosti pocházejí od něho nejenom toho kterou prosím aby mně byla dána to je další velmi důležitých vstupech u sebe. Obětování ale budu z velí za všech v vpředu nebo dosud. By mých okolností je opravdu ve mně místo k tomu aby tam mohlo aby tam odstoupit bůh se svou milostí a postavit kde na stranu své svatosti stát se přinejmenším od udělovat tělem bojí otci v přímá okamžik kdy přijímá od boha proměněnou lidskou oběť oběť boží obětovali jsem mu lásku přijímám požehnání lásky boží obětovali jsem mu svou činnost při mám právo poslouchat při veškeré činnosti děly jakoby on mi přikazoval a podle toho co zač ji konat všechno ale to je z jeho moci a se zodpovědnosti vůči němu z lásky k němu a podobně když zkusím mír rozjímám v by se mělo i kde jsem vše je změnit občas na podvod ku aby zbyl čas zastavení davů. Nebo na jejich předání a podobně požehnáni mámy novým. Propojením věřícího z vně zen. Který je prostředníkem jehož je li. Je zapotřebí věz posila věřící zda není vše svaté do světa protože by nemělo smyslu kdyby člověk zůstává oddělen od stával oddělenou bytost jich od ostatního světa které je schopen je jen tehdy. Vy se dokonaleji z ty dokonaleji uvědomovat své spojení s bohem čím dokonaleji si uvědomuje svou jedno. Tu se světem požadavek zachovat a obnovovat hmotnou za. Za mnou aby bylo možno na zbudovat. Duchovní nadstavba musí být na čem budovat proto žijeme hmot je. Ve světě ničím nenahraditelný smysl. Našeho života je na svého se nic osmdesát v v v ta část která je tam poznamenává člověk že se máme připojit k obětí ježíše na čí čili by měla být doplněna jím že. Čem svatá a podle názoru čili ten ale to to správní být opakováním oběti ježíšovy na čí žid to znamená ježíš les v z novou obětuje tak aby člověk chtěl schopnost všem mění svou oběť kterou tam. Přednáším o objetí boží jinak se tento přechod nepodaří tady je totiž to je se stát zázrak že něco pozemské jeho dočasného sled proměňuje na věčné jsem jednou šel s panem ba ten o toho kostela. A on nevěděl co se držela v kde právě jsme ani nevěděl co. Se v kostele denně ale ve chvílemi. Kdy se tam při stalo proměňování ještě dnes o někde vevnitř sebe za napřed kostel nezmínil. Tak on mně říkal zastav mez že tady se. Něco děje něco velice posvátného se tu že by se zastavili oni za oněmi k tomu proměňování řeč stanovit jsme před kostelem ale kde se tam proměňování. On mně říkal a víte že to co s tímto nevim co to je a my že s tím po svatost toho okamžiku ale. Tím proč to je teď jste mi poskytl důkazy říkal on sám se tam něco zvláštního děje. On za o na budeš stavu za záhadné nebo ve bych tak řek bych přímo. O to sugestivní že se myš do do že kristus za někdo se obětoval. A to. Je snad se vám to přiblíží že to s tak skute že to není boha na ta představa tím že vám řeknu jen lidský svou si jím znít na sebe vůli svého žáka aby ji proměnil ve svou napřed musí na sebe vzít aby proměnil ve z toho. A pak dovede tam kde. On to znamenat aby pro měl ve stav do kterého se potom vejde pozná. Ano a jestliže toto je možno individuálně aby to i tím valně udělal člověk tak snad si dovedete představit že je to to možno obecné obec že. Od od těla a ježíš kristu. před svým narozením na svět a že nadto přišli i indové dávno před narozením ježíše krista a zase si jez tato přišlo v je o to se při po je jeho om. Věci k oběti boží která ustavičně tu o. Od jednal mně musí tady existovat v tom smyslu že člověk nemůže jenom vydělat stvořením za sebe nýbrž že pořád musí k sobě táhnout a pak to moc kterou táhne pořád sobě v je z znázorněna životem ježíše krista takzvaný spasitelským koně ten mysl ve to přes to s tví. Pochopili ze živo. To je vše krista a v nebo aspoň s čest pak se o to co je v v ve přesvaté je to těžko pochopte že to v tom co mase. Je jevilo jako je to tajemství oběti ježíšovy. Ale ne prozrazení jeho oběti ale když tomu připojit této co se se dovede li o smyslu života ježíše krista tak potom to bude stačí pochopit kristem či do proč to znovu si toto přes výklad na ježíšově životě jakým způsobem o op tou chtěl své učedníky ním aby je mohl převést přes propast nic. A tohle to se děje před si při či svaté dneska chce člověk opouští sebe neboť oběti co tam přináší přestavá to tam to tam ba na ten o ta ale neví jak ten smysl mu to bude rad cenou jestli o do bez rad teno. A co s k tomu co z toho podle rádce ano od tam musí dávat proto že je celek po ku jít s tam a co s tím bůh udělá to je jeho záležitost on také ježíš kristus s každým svým učedníkem udělal něco jiného tak. To se formoval podle toho individuality nechal mu jí. Proto jsou s to i to co z toho. Upozorňuju vás že to co vykládám ze symbolismu života ježíše krista. Jenom kostela a v tom symbolismu je. Od od od od nos ti do detailu vyloženo všecko funkce jednotlivých vlastností lidských funkce je do svých stupňů způsoby tam je to. Jak ji dosahovat ti. Tak on se nesmrtelné duše je všecko je tam přesně vysvětleno je že to jsem se dovede am bok. Tedy to jsem draku a jak on říkal kdybych toto jenom po psát dal bych musel tomu bylo aspoň říci stránkou knížku a ještě si myslim v jednu věc že by to nebylo správné to napsat z toho důvodu že každý do projde jako takovou branou smrti jako jsem prošel neprojde úplně neosobně přece jen to co potom jsem čet nýbrž podle svého založení to znamená svou vlastní. Prana a to jim na tom že tato mínění že kdyby leda. Deska lidské je zachováno je aspoň jako svědek ale také jako. To kdybych takový za barvou pater je to říkal el věčné pravdy takže z nikdo i když se ocitl třebas po smrti v takovém stavu z pak asi do nebo třebas o ni nikdy být nazpět nikdo tu pravdu nezažívá stejným způsobem to znamená jejich ranní. Chce nejsou ve stejné dal kde se někdo víc sil. Vzdát tu dostanu někdo se tuhletu stanou ale styčné odliv kde jsou pochopitelné že by je že jde o jednu jedinou pravdu to že tady jedno s druhým z uvést jiné strany a on je bez beze na vím člověkem na věčnosti takže onen bez pata byl vlivem tělesnosti se to může stát zase do toho stavu neupadne do toho stavu kdyby byl oddělen od boha. Brž od ustavičně z něho vší a do něho vstupuje tato je nekonečné protože on. A nekonečna pravé ale proč znala jako řada dále čili přitom jsem že nenudí ale ne nese postava to co stalo třebas mate o muselo by je že když sekal dobro v ku v let tak to světlo mně bylo větší a když nedělal pro do proto tato jsem zase umem čeho to znamená on byl na měl člověkem kde to je to pořád vidělo to znamená to nebylo od osvícením ale kolísal ta koly tak a to cesta. A každému kdežto narostly od těch to nazírat ale ti osvícen či co měli jenom extazi že ti upadají úplně do stavu oddělenosti po extazi hlad cítíte jako ty. Z tví těla tak. Úvodem aby šlo odůvodnil proč o tom nebudu psát takovou výšku protože které jiní po mně. Ale do kol by dává. nějakou otázku na kteroukoliv stránku bible ne tak co oko. Ten ji vysvětlit pochopitelný taky ka který často marně funkci pannu mary je a a. Bude to jenom ve zkratce kdy vám to nestačilo od ve ve své tak především le o panně vady je zmínka ve starém zákoně ty ji a moudrosti oním velice detailně viklat. Škoda že není přeložena ani v tom novém vydání že pravá to je li si tuto knihu neuznávali jako kam lidskou stoly cit ano né. Protože oni tedy že zdali pannu marii ne tak proto taky nechali tu o proč je tu také nepřeložil to velká škoda a to z tam oni říkalo ale jisto je. Že to co se stalo v. Tom jeruzalemě nazaretě betlémě atd tam pracně před je na ty si řekli je dobrá jenom jako ten. Tad že toho co se věčně děje takže můžeme klidně říct že abra má. Mám dát než ježíš byl ukřižován na kříži s ním byl ukřižován kdy byl ochoten. Opravit z lásky k bohu svýho syna tím podstoupil tuhletu při tento kříž ano. bylo při to vše krista a zdali by krista protože v tom onen tu tak i tohleto podstoupil když se vzdal toho svého pro rozené od syna že byl pasován na pak na to ale. Obrovské o rodu ne v tom v tom hospodin. Říkat tak v tom momentu musel se setkat s ježíšem kristem jako se na smrti na tam v tom koncentráku poprvně že kristem na jsem o něj vůbec nestal to jisto lidská často jež kristus. Na mi jedno si byl nebo nebyl to je to je věčná postava věčná. Funkce boží ano aparát ty na to funkce je při tou roli farma je to znamená nesmrtelná duše a její funkce začíná tehdy když se člověk rodí na si tedy ty vstup je. Do toho denní svým zásahem že totiž kdybych s mým se vyvíjela tak zvaná smrtelná lidská duše ve sám říkal co o jela kdy rozvádět v aby vůbec. Nemohla nezačal být na ona v se mu tat se je přeměna nebo tak. Transem věčného na časné jede větší zázrak že věčné se na přede na časné a časté se převést na věčné kdyby to je to bylo možné tak všechno to povídání které by mně bylo. K ničemu a tak ta panna maria. Je zároveň symbolem věčné se duše a zároveň je na se do nic se smrtelné lidské duše jenomže tam za to byla jasná komu věta jsem mezi nesmrtelnou nesmrtelnou znamená teta např muset něco. Ten ših tělo ve pane marně čili byl by takle doby jako o v u cele byl ve dušemi jako že jako že ani kolem mně na li to ne ano tak především její nástup by byli začíná necháme tato starověk začíná be kdy když že se odevzdáte bohu svou vůlí a přestože tomu nerozumí. To znamená nata který by k tomu nemohl rozumět let tak se podvolí vůli boží k a řekne ces ve mně tedy narodit ten symbol líbí čili při tom. Panna maria musela by to ne jsem tak je. Je to musela ne musela přitom být v důležité kdy přitom nebyla tak se ten panny když na kdežto byl ten atd tak masti tak se tak na ve mně tady věc tím o to. To co jsem musí s tak na to musí přejít do zevní duše pata ven do všem musí dát svolení a tak radil z vnuknutí jo které se ven z nitra v z duše. Od boha protože byste se stavěl rovná se muž atakdále to všechno jsem od jím byl tam nebude před no tak tad začíná ale potom starostlivý první si sebe ježíšova života musí pana maria od toho ježíše pečovat benátek jsem stará aby s tady jde za to volal a on přestože s vyšší jejich vás praví že z neměl s tej ztratit a přestože o sloup. ras za svaté při tažen musí být v tom co jeho otce to celá zatím tak se netýká jenom tři. Že ta panna maria bez mez zela zůstávala mu po boku do těch z něho světil let ale jakmile dospěl člověk doka. To je úrovně že nesmrtelná duše neměla na sebe vzít jinou vyšší funkci tak musel k panně vady jako své matce fyzické je dát za bohem a pro. To po křtu v jordánu si ta kde matka kdo jsou bratři že ano ale víte dobře. Že první zázrak v kani galilejské ne cesta za asistence panny marně. A způsobem velice na učí že totiž on než kterou ještě zázrak a ona ho k tomu přiměla te tak vyšší funkce nesmrtelné duše ne přes si z kou nebo ve fyzickém těle z s existující o uvědomující si to u duši smrtelnou která se u ti že on viklat zemi po tobě. Ženo ne matko ji nazývám matku ona se vzdávat toho lidského mateřství protože musí zastoupit mateřství vyšší tam nese je schopna ještě vyšší ho druhu mateřství toto doví deště pod kříži tam ještě se vyšší mateřství a to spočívá v tom že přes tu nese do duši el se zdají ho podnětu se dějí zázraky to znamená i život jaký jsme se naučili znát tady od lidí z ka všech těch konvencí jenom od me na duchovní cestě přestávám mít platnost a přes všecky ty krmen ses se stávat tak svému z zázračnému životu v z s tu začat zázraků pak se o doklad protože začneme v tom smyslu že nepramení vědomě do z fyziky. Li ve nás lidského těla s poměru zde na světě nýbrž vědomě pr. Již ji nesmrtelné duše nebo s z s nekonečnem od boha nebo se za to co se začlo vší že vlivem toho že panna marně tomu dala podnět jak to začlo dít potom od kani bere z to byla byl je jeden za vás tam boží za druhým do toho přirozeného lidského života ano před tam musela panna maria být protože to je jedinců se vůbec by byli asi možná no nechci předvídat ne na nad na stal kdy ten to zázračné obdoby byl nastalo kdyby byl ježíš bez volil tady dali kterou zázraků nebyl bylo pozn. Jeli to všechno prodlouží bylo co sto proto bylo tak dal str. A a ona vlastně přimělo k tomu aby obyčejné ví. Nebo obyčeje. O bodu a obyčejnou vodu proměnil neví ano a neví do lepší než je normální vodu nevíme příměsi vodu ve a potom je necháme stranou a ono marii protože pak tam mez dosahuje nikde tou proč pouta na to stačí a když potom on. A vůli otcovu ale nakonec z když potom jsou při poslední večeři tak panna maria tam není protože s tou krví atd tím chlebem. Který založila nad tělem tedy založila pozemský život toho ježíše bere ten život měl končit a tím on čela taky ta kdybych to fysické neví nic chtění funkce nesmrtelné duše ano tak panna maria přitom ne neměla protože pomalinku vycházelo své vůdce pomalým ku. Ona má. U koho dostat ven člověka tento svět s ním nebo. Jej dovést tak daleko aby se dostal na kříž aby vnitřně umřel a pak to ostatní se tam řečeno tedy by vám jež něco říct když potom se rozprchli ti učedníci páně a zůstal postižen. Jenom svatý s pannou malý tak po sedmi komu se panny marně dělat spočívala v tom že vlastnostmi. Ta láska která měla na kříži. A která byla vlas tělesně na svatý jedna a tatáž láska pokud. Žije v lidském těle a mark bez ve se v lidském tak začli bát jasně vědomě že nesmrtelná duše je jejím ho je to že když tato vlas z není z člověka proto tak jsem šel poznal jsem nebyl když bůh ano a tam láska boží je velice mohu dát na nějaký. Nějaká opičí láska k velice moudrá láska která je stejnou měrou moudrost jako lásku je kombinace svobodu toto v v v v na tak jakmile se tohleto splnilo no tak vlastně ta panna marie sestává znovu mat. A svou vyššího druhu toho jana tato matko není fyzicky staví na od on se s matkou duchovní patou u lásky řídí tu rad stačí to je ten je opravdu zároveň na začneme postup el v kani ne jezte se pro voda nevím jo nevíme ale vší než nenormální protože rovnal ani ví. No postaví řek bych ze země v č že těch vynáší obojí dohromady to znamená je to s těles ale z práce a fung se přírodní. Kdežto toto jinam nevzniklo ani péčí těch vynáší wu ani po dosti. Země nýbrž vzniklo za nás. Jsem boží a ten zásah boží byl umožněn zásahem. Nesmrtelné duše k bych vám chtěl k tomu něco aspoň malinko říci že totiž bych to řekl velice s terezka před aby za dob oněmi třemi čím je to sice za mít za minutu do že totiž tam tak jestliže se z toho hmotné stát před obrazem něčeho duchovního tak tam musí být. On naznačeno jak se tato vás mu ta se děly tady v tom zakódována před na transmutaci hmotných statků jako je voda na to no které. Jedním z člověka ženy z s jeho péče země a tato na si. U tat co je vlastně které alchymický dát nějaký proces podoby tomu velice potom pokračuje dál a jenomže o stupeň jíž ježíš kristus be do ruky vím no terén kde dobyli jednati ab o do země a z při od návodu o stupeň je připravenou látku bych tak řekl čím byla připravena že on přestat tím ne vlastně vjem svýho život on ze země vyjdu váhal něco on svým životem něco co nebylo pouhou vodou nýbrž co bylo velice upraven nou vodou to to byla kom v. Nad se řekneme se tak jenom z oba koberce z síly země nějaké všemi je nerosty mně bylo mně nějakého slunce se taky bylo jen lidsky působení. Ti pak prvků a dohromady s nějakým procesem kvašení a tak dále. Dalo no protože velice vlita akce ale bych vám doporučoval ze si toto se říkalo řeknete či v nade kde přes na po víte přes návod jak k tomu jinou který ježíš kristus se ve lid a on ho ovšem vzal do ruky o znamená on stal konce jsem své ho on se vzdal své.