Karel Makoň: 82-24 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

čili my se při o sobě že jsem okolní a přitom se stará znamená neznat sama sebe do sebe zná že se tyto dvě vlastnosti nesnášejí a to je jedna věc pro čloek nepostřehuje všudypřítomnost nebo všemohoucnost boží obojí a zrovna z téhož důvodu není že eště vodních které ne řeknu postřehovat jeho lásku protože lidskou představu o lásce boží a ta vypadá asi takhle že laskavý člověk se o druhého stará že plný lásky se stará od druhého kterého miluje a člověku se zdá že bůh se nestalo proč se nestará na to nepřišel ten dotyčný že je to vina toho kdo to takle pociťuje ne toho boha víte tady totiž my nevíme práci neuvědomujeme se to tak obrovská moc boží a kdy může zasáhnout a kdyby zasahoval tam kde si přejeme tak by zrušila existenci naší a časoprostor dříve než se přes dostaneme dál a sebe spo neobejdeme takže my musíme trpět v druhem uvědomim že bůh není milosrdný že není přejímá tak dále a je to obrovská milost boha že je to s námi takhle děje daleko větší nebyla ukazovat milostivá protože tam bylo stíná váš by způsoboval že bychom museli tu lásku nedo jestliže ježíš kristus udělal nějaký skutek lásky v tom období i učitelského svýho úřadu tři roky tak ne museli ho jeho učení ina sledovat a dělat totéž co on kdyby byli totéž nedali bylo v něm odporoval kdyby byli se mnou slily v jeho laskavostí a velikosti tak představit jeho učedníky a že oni museli mu stačit krokem oni museli udělati zázrak daleko více než ježíš kristus ty tři roky a teprve pak li právo na jeho lásku když sami poletovala lásku k ta zásad do měsíce ital že se vám eště zdůraznit může a nesmí být věkem a skoro by vnikla nerovnováhu která by vedla obrovským krizí a vnitřním odlivů a totiž ten bůh který by nemohl projevit člověk u lásku nějak vně tak budu se aspoň způsobit aby se člověk vyprazdňoval od sama sebe a to by toho člověka bohem tak to jsem tím tak krátce li ti tohleto duchovní cestě jedna z nejtěžších věcí je poznání sama sebe ne kdyby to samo o sobě bylo tak těžké ale za jedné nadšení to velice důležité protože z toho se rodí poznání duchovní a drze to poznati že že ani okamžik nesnese jednou se pannou marií určitou chvíli která se musí vzdát svého postavení životě aby mohlo vůbec porodit ten nový život ze sebe aby ten nový život v mohl žít a by mohlo dostat nosit pod své pannu marii která se musí s ježíšem a loučit neboť on je jasné to to je jedno z případů který ještě by potřeboval u vás prohloubení že totiž panna maria věděl co ten ježíš de děl že bude od chvíle když přišel do jordánu a po byl toho shodnosti že bude učitelem a že ona změněná práva vůči němu že není jeho matkou nýbrž jenom jeho podněcovatelem nebo podněcovatele bližní lidé než s i dobří lidé učedníci a mnoho jiných farizeové kteří dělal je špatně představovali měli s o to představu o postupu na cestě a on se vše všemi musel pořád nějakým způsobem to nebyl úkolem paliard kolem panny marie bylo zavést do života ježíšova to lidské co lidi potřebovali a maria byla člověkem který rozuměl lidskému nitru ona totiž se stavitel kou nejenom nesmrtelné duše ale v aplikace nesmrtelnosti na lidskou duši a jako taková to idé tam často nedoznává rozhodl toho co právě dělá jako taková musel třebas paní liské zakročit aby udělal pozdní a kdyby byla nezakročil tak o neudělal z pochopitelně on říkal jsem do tebe ženo ne matko udělal a mělo to ten význam že učedníci znovu uvěřili že ježíš li do jo učednictví a potom znovu ale to byla jiná panna maria než která porodila ježíše tohoto tady zrodila nebo komory pomohla a svět tomu který měl lidem víc tří věčném životě v tom nejběžnější oni se s těly radovat přistrčila běžný život a on tomu měl pomoci kdyby tam nebyla přítomna po navalí tak se to vůbec nestalo a dále když potom všechno to vyvrcholilo a ona potom se ocitá pod křížem se svatým janem tak znova novou při kterou neměla nikdy před tím že zrozuje v janovi věčnou lásku ne osobní lásky jež kristu nýbrž takovou a sutra není závislá na to co se děje nýbrž tam jako byla v tom ježíši ustavičně byla tak teď je teď o le jednáno vy ano chce stávání se stránce lásky a vy by tam nebyla bývala panna maria jak se to nemohlo uskutečnit protože ona se měla stát v jeho matkou jenom tou duchovní jinou než o na poradil neporodila ejhle jinde matka že čili my jsme opravdu také v takové situaci že naše duše jednou v poloze panny marie která se chystá poroditi na druhé případě která se nestále která opouští nebo pouští syna do světa aby on mohl vykonat vyšší širší úkol než by odevzdání rodině a potom aby se uskutečnilo dílo lásky tam po tím křížem které by zůstalo někde na kříži kdyby se byl toho neudělal jan ono totiž tím měla ne ta láska pokračuje to vidíme v jeho evangelií ne potom že ho epištoly nich že tedy jen převzal tu lásku a praktikovali akce životě a jak se vám to vylíčil s pannou marií tak je to i v jiných případech kdybychom tento symbol nežili že totiž podle toho na jaké úrovni jsou naše činy tak podle toho může v nás působit milost s působit a působí tak dlouho dokud zůstávám na úrovni v těch svých činů je zaručeně když zapomenete a vy to mu víte zapomenout co ten váš bratr všechno vyvedl abyste vůbec byla schopna znovu pomoci tak to je vysoká úroveň ze uchopitelné a v tom případě můžete získat i takovou milost že on nad sebou vláčet vy získáte milost že on nad sebou láse by on by nabo nepla nebývá v něm musel ho budit čili že tím druhým který v něm vzbuzuje to co by sám sobě nebudil on by pokračoval dál mistrovky širším tak dále že řešením neshledal co tady v byste a nezakročil ano a to by dělal jenom v nepříznivého záchvatu by nebyl vlastně vinen protože nebo a protože ježíš kristus přicházel k nemocným a ne k nám a vy mu přinese tak je po nemocnému teď nemocnému ne minulost ho to teď nemocnému tak ho následujete ono je třeba si uvědomovat že tady se navštíven se tady jste podati to byl tu prosím vás vezmu je to křtu v tom všem chybujícím bratrem něžnou přesto zapřít sebe do míry že v něm poznáte krista který on přišel a pak ten vazbu prudčí a bude mít větší následky dalekosáhlejší nebude to tak doznít jinak za tím jak to dělá temně víte při dobrá věc ale neumíte něm sílu a ježíš kristus dovedl vzbudit dělá nové vedu kteří nechtěli být jenom uzdraví si přejete uzdraveni budil totiž sílu se vy děláte všechno pro to aby se uzdravil budoucnosti se na vás chce abyste dělal všechno pomocí od boha ne tomu by se byla byl by byl jeho znamená aby se mu odpustil hříchy von se spojí patrně nebude nebude ano ale oni ho v odpuštění jinak když najde v sobě od boha sílu která mu umožní aby nemohl dělat proto dělal před tím od které jsem tady mluvil samo sebou nemůže se získat chtěním nýbrž sebeobětováním živě vy se nemůžete do obětovat když přijde váš nýbrž daleko lépe a vím že te obětovat ve léčivě své vnitřní modlitby tak vším vás jděte tam jako oběť kristu že to zpovědí ut něja přicházím k spojené abych říkal hřích italem vás oslovské nýbrž jsem přicházím abych směl a mohl a dokázala a měl sílu k tomu abych dokonaleji se obětoval bohu jak to potom o prakticky převedena objevím to je jeho záležitost o to nerostech aby mohla si o bratra po do to ta toho že sám provede když jakmile se jednou obětujete v moc věčně bohu tak se musí do osvědčit musíte věčném životě tomu dojde ale přeci že se daleko snáze než kdyby se to napřed nebo ve dovedení modlitbě musíte zbavit nikoho nebo zná je nikoli do by byl se dovedu obětovat ve jsem životě např bližnímu tak dokonale že by to na něho mělo převratný vliv na toho bližního když on předtím nedošel k tomu co by opovážlivé když se obětoval sám modlitbě tak byla reálná naděje pro tu proměnu kterou přitom zažil v ničím lidi že aspoň nějaký ohlas proměna bude mít také u toho bližního kterému se oběti ale není možné někomu předat co sám nemá jiným zažité předávati říkají dominikán jenom jiným zalité předání tak jsem že napřed cestě co jste nezažila nemusíte mu dát proto je to to pořád o to lidské opakuje protože tu ve to sebeobětování což je pravý znak spojovací modlitby se dostal ještě do takové fáze a taky židů vodu ne že byste nechtěla ale že přeci jenom ještě o nechci říct že máte strach ale přeci jenom ještě nejste tak vůči vnitřní modlitbě upřímní nastupovat tele do aby se ceho mu tam odevzdat jsem nikdy takovým nebyl vám to říkám že kdyby na se bylo nešlo násilí tak jsem se taky ne ne zbraní zajímavé že po tom několikanásobném odevzdání ničí modlitbě by se změnily světla by se od boha přicházel tohoto světa a ne ze sebe bohu to znamená že duše se ocitl u boha a odtamtud jsem šel jsem jsem ve vnitřní ve vnějším životě to promrhal třebas zapudí maxima pod výhody a ta buď oni se na se sobe clerk bohu to byl debakl to jsem dělo od roku třicet do roku sice v a nebyl jsem schopen to teprve když jsem se obětoval mimo odlit v tom koncentráku tak se to všechno ne tak to trvalo pět nic ten dostane postupoval zase to promrhat a ty třem větší tužby nějaká doba při se člověk něco dověděl něco poznal a v době kdyby byl někdo přišel pod ruku kdokoliv tak jsem nepotřeboval ani prstem hnout aby se změnil když on měl dobrou vůli se smí tačil dobrou vůli a ten který ve mně miloval o za svá milovat v tom který se přišel rady byl musel říct ti pomoci nemohu ale jsem nositelem někoho kristoforus jsem nositelem někoho kdo ti pomůže dovolíš tomu dovedné žije aby se sebe vstoupil že ten ano je řízen pro ten svůj způsob života a musí začít znovu a žaluje že není takový říká s vono to bylo přeci nese to není přitom větu půst způsobem první zažívá kou půdou opuštěno ne ve přechodný stav do toho jiného vyššího stavu a nějakou temnoucí snů a když smysly ho nedáte a ani ho neláká projev myšlenkový on je prostě vyprázdněn to je veliký úspěch na takové cestě a to bude potom se ničím na novým to nové víno pomalinku přichází do těch měchů nový o se na se musel točit nový čistý něco pořádně vyprázdnit aby to nespasil o vadí aby se to dneska do toho ve víno takže tam je nějaký přechodný stav který trvá nějakou dobu a si myslím že kdybyste toto vnitřní modlitbu tak jako sebe obětování prováděl a soustavně ne jednou tak by to muselo mít za následek že byste mohla působit kde výjimečně vžíval potože to se vůlí boží a ne svou že by se zrovna nabrat na těla působit a nemusí zrovna být to nečekaným že je to osobitého že ho převrátit úplně naruby ano to se představa to že my se protekční že ano ale že to také že na bratra zkrátka dobře bych to převedl na svou prověřil snažil jsem se o to sebeobětování o začátku svý cesty jsem nikdy nevzal nebral vnitřní modlitbu jako to třebas opakování jména božího nebo dosahování ticha o tom než nešlo vždycky o to aby bohu patřil znamená abych se mu obětoval aby přibyl nýbrž abych byl do něho vlitý a on to mému velkému žalu prováděl tak důsledně že mně to strašilo že to umrtvit mocně že jsem říkal ještě malinko toho života ne utekl jsem si žravé vůbec nic nezbyde a miluje jsem se ten nový který přitom povstane je někdo jiný než jsem to nýbrž on a toho je zapotřebí na to svět a ne nesmím žít aby on o žít tak jak jsou našla svatý pavel a tohleto se tedy všecko eště proudem života vnitřního abyste nebyla spoluviníkem s tím svým bratrem přestože děláte tak dobře že vy to nikdo z nás ani nedokázal takový promiňte tak stroj a eště vám toto nadále víte mně poda prst byl mu ve celou naši říkám když někdo na dobré cestě proč o někam na poloviční cestě nebo zadem deseti prosím i s proč to tam nenechat vstoupit celého ne to je to bylo v nepořádku byla velká škoda zváště když je možnost aby to působilo na jiné lidi blahodárně kdyby člověk jednoho jediného dalšího uvedl na tu cestu tak je to daleko záslužnější než kříž hledá vlastní spásu měl jsem proti běžným lidem neříkám proti vám tu výhodu že jsem nebyl dobrým křesťanem v tom smyslu jak řekli slova cit že si přát vlastní spásu s nikdy vlastní spáse při když se nestal von stát nebudu jsem vždycky stál o to abych bohu patřil jaké to bude mít následky to snese nestaral toto stolem když to nám měl zlo tak se na čarách talent aby se na nevrátil bída veliká nouzí a protože on takovým zkušeností s tou chabost člověka tak vím že dokud je člověk jenom slabý tak je to málo teprve když je ničím tak je to to se do úplně ztratí tak pak může plně v něm živ bůh živen v čem člověk obyčejně vázne proč mu to nejde proč příkon milosti boží takový by potřeboval pro svůj život protože by chtěl přeci žít vědomě s bohem jedno po jeho vůle a nejlepší vůli to tak dělat ono to nejde protože je sám četls nepřichází a je to z toho důvodu že jho životě existují přičte výkyvy že není pořád na stejné úrovni který jeden důvod a protože to je vlastně chyba vaší rodiny to za to rodit nová teďká záležitost byste schopni velikého a citového zaujetí a ne o tomto opadne a zase je tam na svém rovní rozum bez citu kde to matka to jako do nitra nejste že je to špatně to ne ale je tu zase na jiným stran takže by ten staleté stane tamti strany jako když se toku je při jen že koho toho je mučte souši vím že to je schopnosti způsobovat se protože okolnosti jsou disk jiné a vy potřebujete jít z strany kdy vítr vane že ale tu jednu vlků nevýhodu že někdy i nenacházíte prošlapanou cestu nehází tou z toho od že jste přetíženi a teďka uznáte shodný ze se tudy a o to vono ty šli vlastní spoje vnitřní nenavodila odjinud a vy odtamtud nejdete mentální ne ten bod věčnou jiného nám ten spojme talíři navázán a tím se stane že to je těžké aktu rojit když se prostě neumíte držet a on to vašem případě vůbec nejde o nikde naučit se teďka raised jediné cesty vytvořili šedivé této poslední pro co vite deset takovou motoru toto musí trčet a to znamená že ta že ta jako trpnost občas u těch strádá a víte dobře že duchovní život ve vyšších fázích je závislý na trpnosti do jaké míry člověk je trpný do takové míry mu to tam jde přes si to jak ježíš nastolovala míru trpnosti ve svém životě to je na příklad jeho míra trpnosti byla jiná když byl poddán rodině a to dovedete že totiž to není hodina který jste se podán ale okolnostem který žije ten znamená byl v souladu tím světem ve kterém žil nepřesné ne nevyčítal nic k vaše brilantní jednání třebas bratrem že jo že mu znovu a znovu opouštíte nebo synovi a tak dále ale nejde vám to odevzdání které ježíš kristus přeskočím stránek jsem to tam obsažené to nebudu v opakovat když kristus umřel na kříži a tam byl dokonale trpný že je třeba někdy se dovrší a to se člověk nezná to je do uší určitý druh nosti neotupovaly od téže trpnosti ale na vyšší úrovni nepřejít do divit kdyby totiž svatá terezie býval stále po určité vývoji nežila z pracovní iniciativy ježíšovy tak by byla nedokázala to co dokázala ale u to byl pořád stejně ona pořád nic nedělal učit čili ježíš kristus své učedníky aby nic nedělali prosím vás toto je třeba pochopit proto tolik dělali dělat a přitom vůbec nic nedělat to se nováka chce se snažím to tedy vysvětlit ale nevím jestli to bude pochopitelné protože všemi to dokud se snaží někdo aby to udělal je to hezké ale to je daleko nižší úroveň než když z rukou božích bere věci a přicházejí to věky byla někdy ale jakmile to přejde přes určitou úroveň míru tak neřeknu se vzteká se ke te to ne ale řeknete musím to vzít poradit o to a udělat to úplně a bez ohledu na koho konáme říše a to je ne chyba ale to je pád její uvědomujete na jinou úroveň na jinou strun zasednete rád a z rušíte tam tu milost která před tím vanulo je to velice těžko pochopit že jo to tak bych vám radil aby se s uměla opojena otázku jsem učedníkem páně a nebo jím nedořešen učedníkem tak musím jako učiněno kdybych malé nepatrné jedná podle svého myšlení rozumu tam kde mám být učedníkem poslušným toho ježíše krista tak bych se proviňoval jako jidáš taoista zradou zájem a kdyby zase jednala tak že bych nechtěl je to nesmí by že bych nechtěl byl tak bych zrozoval ty učedníci páně bůh li zvláštním způsobem svou vůli upadnou ne jako my to děláme oni museli být ochotni ho následovat v jeho činech šly museli opakovat jeho činy a museli ochotni stejným způsobem postupovat ano tak by křičel někdo novému fakiři pomoc ale věda ještě to dělali sami ze sebe tím by se byli vyčerpají tak by to nešlo dete s nestálý kdy můžete pomáhat modlitbou vědí ty ze dceři vplouval žiju sem bratra i ty se nedají vyhnat jinak než modlitbou to je důležité vida bystře před cena žít to vyhání sama a to je jiná úroveň rozumem vždycky začínat někdy tuhleto děláte bezvadně to človk obdivuje ale ty zase z úrovni toho člověka samostatně jednajícího kdyby vám znovu kladu na srdce to co ta sestra brát dobroslava dnalo o že totiž ona nikdy nejednala sama nikdy poco dobu svý klade li je dala jenom ježíšem kristem že by ho byla obtěžoval že by chtěla by za něco udělal ale vona si netroufala více buďte tak ne opatrná ale buďte tak málo že si netroufáte do ničeho povaha prosím to není nedostatek iniciativy vizte iniciativě ve těžko vám jako to za to vnuknout že vy nejste pocitu stránce že ho vůbec vzorem paní brtnové o tom se ještě hra a to taky vyčítala bože svou chamtivě svou chybu na tom druhým člověk nejí vidy ono je dělal který není z jako vy že do toho mužský šla jak jsem nalíčena jak se to říká tomu plány takle žádná že na to nevykřešeme jak se vyčtla prostor před nějakým chrámem se zdá být nebo nepospojovány někde vyvo slávy a jak jsem se potom dobře řítil to znamená vy máte asi pochopení proto dělat to jako svatý františek se asi že von nerozuměl vnitřnímu hlasu vůbec ne mu říkal postavu zato správnou dělal bezvadně kdyby to kdyby nedělal tak se po několika tech nedopracoval k tomu řekli se začal budovací třích rám ono bylo při tom dobře to je jako vám když jsem tady vyčítáte právní nebo se tam bylo dovrší ale nebylo to to budování ho chrámu to bylo tou do opravování toho vnějšího chrámu víte vy pro svou činnost dost velice spěšně poopravuje věci který stojí mimo vás i v tom smyslu že jsou to a se záležitosti ale stojí mimo vaše vlastní pro to nejvnitřnější nitro a ale aby se takhle soustavně budoval ve své nitro abyste viděl že to budování přímo krámu to tedy děláte když se ne k modlitbě nebo když máte takové okamžiky kdy to se tomu puzená když máte vnitřní kálení ale když to máte vnitřním kan tak to ostatní tatvy neděláte tak je zase potom zevním jak to jak to děláte jindy a to za následek že se z ruhý stran svatý františek jakmile postavil potom ty nám všecky a další nebudou vany začal u a vnitřních nám tak nikdy se nevracel k tomu znovu udávání zevních rámu nějak vím že jste okolnostmi nucen k tomu abyste ty zevní tam byste bratr stále znovu a znovu staví na na no to vím to je jediná umrou máte a mocná ale na druhé straně právě že to děláte tímto způsobem tomu ubíráte úžasnou silu potom když františek přestal oprava ty chrámy tak se mu dostalo vnitřní nápovědy kterou vy občasné když hladinou do stroje ale on měl soustavně potom vnitřní jistotu o tom jak to vnitřně udělat ne co zevně ze řídí a když změnil postoj vnitřní vůči tomu tak věděl nejenom jak to potom udělat to bylo následné zevně nýbrž jak to taky dopadne vyznáte znám případ že s přijímal do svého řádu nového člověka tak se nechala zdá sen kde mu předával taly vínem nebo s nějakým nápoje a když se dotyčný byl málo tak mu málo zná vědět že byl hodně tak daná ten jediný ona ven trvat li všecko co udělal následovníkem sám ne že sem řádu a takže on si vytvořil tímto vnitřním postojem ke všem řád vnitřní řád který mu to val s naprostou jistotou bez tápání vždycky a vždycky za každý okolností všechno co země dělat čili ono bylo na něm poznat že toho dělá daleko víc než před tím jen že se tím neunavuje ho to nevyčerpá a vás přeci jenom nic vyčerpávali a ne proto že to děláte moc dělat je to dobře by a to nestále vy čeká to ne tohoto díla je hodně a ne proto že to přehání de ale z toho důvodu že to děláte nikdy přečeno s ano totiž možná že v tom také vaše láska bohu vám nechci křivdit říkáte předci tomuto pána boha tahat nebudu to za stanu sama ne to vás omlouvá jo že se taková vůči bohu milosrdná se říkáte nejnejasnější sám to udělám to je pořád a upozorňuju vás že potom neznáte míru co ještě můžete a co nemůžete by se dopouštíte chyby které se dopouštěla svatá jana z arku četla z o markétou se nebo nasadit přečtěte aby bylo vidět v čem vy děláte chybu ano a všem přesahuje te svoji kompetenci člověk přesně kompetenci tanou svým životem tu míru vy neznáte nesčetněkrát couvá znam ste překročena to velice mi čerpá jakmile začnu zase naučíte zachovávat tak jsem se to pučte chyby například tam mantry taky to dlouhou dobu nedokázal že totiž dělá radši víc než méně říká se abych to neslo ne a když například dejme tomu se měl v koncentráku poučoval pět lidí jak se jich poučovati osm to bylo nějaké přeháním jsem se přitom bylo že dny nedospěli li jak jsem vodil mezi stojí tam mi takže neviděli a co se tady ale mohl to dopadnutí mně taky do střed protože jsem překroč pravomoc a jako ta svatá nebyla by bývala popravena kdyby byla nepřekračoval pravou a byl popraven vnitřně najednou je tady odliv se kterým si nevíte rady to byla ta poprava protože jste něco nějakou kompetenci přehnal jo vám prostě chybí určitá stavěním ra sebepoznání a dosahu svých možností ne takže v tom případě čerpáte ze sebe sílu která měla být věnované vnitřní modlitbě a tak se potom nepovede v tom případy no no nemusíte přitakávat znal že je to úplně nekonečně a na říkám ale v tom vidím tu hlavní chybu čili řád hodnot udělat pro sebe je třeba a držet se ho protože ježíš kristus ten řád hodnot jak určil jak vám říkám eště je těžko zachovat proto že vždycky musíte najít správné východisko znamená víc toho člověka v aničky kde ho na je a ona je vždycky jinde a když si pro ni nejdete tam kde ona je tak to dopadne špatně to školák se pro aničku co někde je nohu někdy je na úctě tak si musíte na půdu pro ni dít ne nebuďte se bohem nebuďte před bohem malomyslná nebo nemyslete že že se nějak příliš spoléháte na pomoc boží ž víte teď jsem drogy s tímto stavem se nejkrásněji řek bohu v tom do stavu naprosté nemožnosti se bohu odevzdejte jako nemožná osoba rozumíte která nic nedokáže a která momentálně pro nějakou chybu za kterou nemůže protože není si sama sebe vědoma že to udělal a to vám nemám za zlé nedostatek rozlišování správného a nese toho řádu který ji přestupuje te než přetéká nedobrovolně jen spontánně že to máš povaha vašeho jednání vypovídá zpovědi o marcus toho bratra že na na úrovni ke nýbrž ta vyšší úrovni děláte vy též co vás rodové víte to je genetický záznam a pro ni těžko nebojoval ale jestliže by v tomto případy že mu stejně upřímně tuleten bohu jak když vás bůh volá rozumíte a nemá k tomu vnitřně tak se vyznají tyhlety protivy vám znovu kladu na srdce to co říkal laoce když ho se place z nikdy n člověkem který se ho i šel podívat přes to za světce že slyšel o něm že je to veliký mudrc a říkal co vy proč bych chtěl nějak takový mudrc co mohl musí dát aby byl tak tak moudrý jako si ty tato moudrost je zapotřebí ho soustavně navazovaná jak co nějak tomu říkal si lidství jít do věčnosti svou slouti a nemírně tou ctností ne říci když jsem slabý tak nepůjdu nebo složím zbraní nebo ta padělají tak to je nejlepší příležitost vizte maří magdaléna lotr na kříži o to byli lidi s velice se ale dokázali tou slabostí k bohu jít a to kupodivu najednou způsobenou obecnější otci ne tak tudy obrat to způsobilo u jiných ří tak slabí nebyli vy jste či bohatého mládence který nemohl z určitého letu se dostat protože nebyl takhle slaví na se de tou sauti než tou sílou toto křesťani nevidí a církvi to s kým neučí bohužel ale všichni svatí praví svou slabostí se dostali to předu kdyby byl nebyl svatý agustin prostopášník a neobětoval bohu svoji slabost nýbrž jenom ctnost kterou neměl neměl co by mu odevzdal neměl co mu odevzdal protože to za nou neměl dilataste tu nenu nebo slabost nebo do chtivé jednání že a to se mu podaří a každý mu se to podaří daleko snáze než odevzdat své ctnosti potože a podle karla makoně ten si myslel na dvě cítí že je svatý a jak se mu to těžkou člo tou takzvanou svatostí vůbec to žádná svatost nebyla přátele to bylo špatné sebepoznání a to spočívá přece v tom že člověk komunikuje s bohem že se mu tak dokonale odevzdá že on v něm žije a to se pán komu nemůže podařit přes jeho milosrdenství když člověku stojí v cestě to by rušil své zákon on je vtělen do tohoto světa sebou zákonitostí a nejen tím bylo deví to berme na vědomí a on své zákonitou že předstupovat v tom je přemohou i a to nemůže rozumět tomu a proto ti v koncentráku marně volali ovoci boží nedostane protože li určité v rámci zákonitostí a jeho se nevyspali tak prosím vás eště nou jo tak jestliže ten člověk jít na při trošičku bez těch těžkostí pádů převratů a výkyvů kupředu nepotře by se toho bál ale že v dnešním mrhá sou silou jestli mají takhle před dušičku vyrovnání tak musí se stát o to aby do dohovořit ve kterém platí napřed ty a potom do si to ty ty sice vším bližní na dáváš dělá co šatě necháte č těchže si to pořád ty bližní který si tím kristem a tím bližním je taky anička která jestliže je na huntě vy musíte milovat on jedná stejně aničku jako svýho bratra ne to v tom je nějaký kompromis od ježíše kristus říkal milující jako sebe sama jakmile v tomto je nenajal nikdy na sebe to nic slavný skytým to se jenom vyčerpává temně s kalvárii budete žlutá z toho a nebudete mít sil k tomu pravému dílu ty ber na slevou říká lituju se se tolik postil a tolik asketismu stát dneska bolesti v těle nemohu když se na výši bohu sloužit tak jak bych chtěl aby se vám tohleto jednou nestalo to by se vám mohlo stav jo a tomu se předejít tím způsobem že ta ničem taky na božích to nejste vy nejste tělo anička od boha daný prostředek starým musíte národ jako božím prostředkem a ne jako se sebou to nejste vy dokud to budete vy tak je tady nerovnováha rozumíte to dneska nesmíte vidí to musíte anička která věnována vám který myslíte je věnována od boha a jsem naštěstí tuto chybu nebo udělat nikdy protože jsem se nepoužíval jsou tělesní ale musíte on vás může to vyžívání všechno dělal že jste se radovat můžete hodit do díval co dělejte co chcete když to je ani se dělá dobře tam je pro vy tam jdete prostředkem který je vám určen to aby byl častěji používá než jiné prostředky tím se liší anička v toho petto střední dejme tomu my potřebujeme pořád icha a jenom třeba říká nebo pětkrát vedení ne ale ne kdybyste pořád jedna jako pořád výklad to beata a stromu aničku kterých žit soustavně ne to není opovrhovat to ne to nemá na vaší úrovni místo to je prostředek vám daný který nejvíc potřebujete ne který vždycky musíte vycházet po dobrým jinak nerozumíte smyslu života a to jsou odvážná byste také rozuměl služte aby se neopovrhoval tím který je od boha a je to jenom prostředek od boha daný nejste to vy když jte nesmrtelná duše která nemůže být zatracena která nemůže být spasen to že dávno patrno jenom se musíte aničku tím prostředí připojit a to když bude ustavičně sloužit tomu věčnému že totiž vy fakticky jdete klasickou křesťanskou cestu podle tradice to znamená máte dojem že cesta je tehdy správná když se ve vás budí cit nebo pocit nosti ale spíše si k tomu co děláte máte citový poměr jak ne citový poměr nemáte tak to není on se na omylu to je cesta která nese kterou nelze trvale se kterou ze svádí za chvilinku se po vůbec nedá káže toho do či tady není nic se jeho něm tak by tady říkáte po nějaké vědě která vás zase podnítí povznese napře to je na stravovaná se nejsem na čen nemám k tomu od daleko příležitostní ší vůle k bohu než když mám chodí a mám cit když totiž máte tři tak se s na celou učenou a když ten při vůbec nemá s není a se úplně do tak tam musíte jít svou silou veškerou svou silou mít tohle právě to co jsem tam tiší recepty ze nelijte nejde tím citem a nestačí to odjet odbaví se a nemůže to ho budit a kdežto tou silou to jde tak si řekne že ty ženo do toho nestaráš tu všiml jako třebas do že to je chy a musím do toho krát takovou sílu jako vkládám do jiné práce minimálně takovou soto vytkl a jestliže celou silou du tak se situace za sebou brát a není k tomu třeba citu rozumíte pro jestliže křesťani záhadně dávají přednost citové cestě tak si předurčují pády pak nace noci myslí noří do a všechno probíhá podle tohoto receptu svatýho jana kříže a to není ve ceny lepší protože to byl středověk a my se drží se dostali dál že řikam otevřením žene říct co se tehdy nesmíří musí tím celé svatý jan z kříže byl i zatčen co říkal mučen tvrdě kdyby byl mluvil jako pali nahraditi na to šup tomu říkám no protože tady není inkvizice a že dneska větší svobodu a nic více o tom co chcete je jakkoliv pronásledování než neměli tehdy ve středověku se to nedalo nesmělo vědomě takovou moc že to mohl člověk u zatažena a tuto i myslet tak to myslím že ne a svobodně aspoň myslet když to ne ten třebas říct vy to někde to to kázat po ani lidé ale že si to svobodně myslet tak vás prosím o to když vám chybí jedna vlastnost tak máte druhou a když vám i by všechny tak máte to nejlepší co může mít pro je období getsemanské zahrady to se schyluje smrti na kříži všechny vlastnosti spí jako dudek a nejsou s se postavit na nohu ne bezvadné člověk umírá ještě nevstoupil a šňůra únavou tak řeknete ve jménu boha otce syna i ducha svatého tu svou ohromné síť nestačí znovu ve menu ostýchavost koukal jak si při síly a přijdou na pomoc vedení tří u toho ducha toho syna toho otce tím tvůrčí otcovu sílu spasitelskou synovu a sílu osvítit a svou která v zahození toho ducha osvětitele ano a vy ste potřebujete k tomu dílu takže to jsou vítr dokonaleji zastupujou při než si myslíte ale nejsou schopni nastoupit když upadají do spánku naše osobní síly a si vysílením prostě se ocitnete situaci o které si neprávem žije z za mýho ne to je ta nejlepší před smrtí těsně a ne ta nejpotřebnější jak bych takhle nestanul tu při živou cestu plně jinak takhle a tam není když nemám žádnou sílu když nemám žádný při když moje schopnosti spí nemohu tedy celou duší to je všemi schopnosti lidským vyznívá na schopnost která by vedla z toho mého prařeči tedy bůh který vzdá sebe demě spí na tonou cílu di a ona se potápí a vlny přejdou přes palubu ale jestliže budu se začínat strachovat a tu lodičku svýho života tak ona se opravdu začne topit ale když budu vědět že tady spí bůh proto že jsem způsobil vlnobití to mít na to jsem měl bohužel sílu tomu na to dycky si tuto bible bytí a ta bouřka tady není protože bouřka přišel zprava země a že jsem byl na pokraji stáří sám svou vlastní vinou tak pak nastane klíč proto že jsem pozval do svého života ducha tím způsobem že jsem svého ducha tomu bu odevzdal bože odevzdávám ti svého ducha ten duch toho dva se boj který se čaje li se stará tak dále toto jediné chtěl ježíš ovi učedníků nic jiného se přál žádné hříchy nevyčítal jenom to že se strachují i se obávají že se stávají se staráte o to je za jak to že se když se se mnou či ne tak dosud nejste ve fázi kde byste nebylo ježíše který a proto jsem o něho opřít máte tu povinnost se o něho připravena že u nejpříhodnější okamžik kdy nemá třebas ničili dokud se opírá o vlastní čili to moc šikovného ze skále nebere to nikam o daleko větrem toho druhého tím jedních do toho si zmůže te ze své strany udělat jenom to nikde do čerpáte neví jak je to člověk pase dána abyste se opřela o síly boží ne učitelem že to že pán to myslím že správně se vám vylíčil na případu dobroslavy když měla přepadena těmi blázny ne a duši na okruhu byli by něco udělal z zabili tak ona se spojila že proto samo že není s kristem a řekla paní budu za tebou i před a řekl tím blázní zadržte tlačí na nedržel nemužu ode u že možná zenu když přestanete tlačit na tiše odemkla a v kristu šel před a ona šla za ním nedělal žádnou sílu bere by byli dál neodolali a neví co by byla dělal nebylo rozhodující že neví co se bude její nýbrž se odevzdat v tom případě jenom v tom splněný nutná taková to stoprocentní odezva to postíte tradicí duchovního života a oni si bolely na vážka nevedla do místnosti a je za la byl ochladla se to nepochopí nikdy ne nedostali samotnou nikdy ne ověřeny děla zásadních u že to tehdy nejvyšší krizí se neobával stoprocentně to co to sedmou to tady matouše boska navážu na to co právě dělá nějak mente druhý díl můdyho kromě toho se dostal do ruky pomocí nějakého toho spojení také ještě další dílo jiného doktora lékaře taky amerického který spolupracuje s bude jo a napsal ještě lepší spis než on tak že také z toho čerpám a tak by se odvolávám na něj a víš tam kde se na něho dola a takže nic že jako tam nepovažuju to není mého nepřivlastní si tam nic by tebe starosti ale zjistil jsem potom hlavně potom co jak on to metodicky zpracovat tento druhý je to nějaký doktorovi tener že přichází na systém je v tom zakódována spočívá v tom že ten člověk vypíná celé zařízení které způsobuje vnímání tohoto světa přes nulu to vypíná jako se vypíná vína č přes nulu nebo přepínat přes nulu a napíná jinou frekvenci ano a tak se jeví většinou žlutě vyzve nám tohle tendleten základní princip připomněl jinou věc že ten svět a to se červíku vším říká jsem prodělal potom co se potom přepnutí nějaký so nebo před tím nějaký jsou to jedno to nám dovíte a citem soudu na straně jaká rekapitulace mého života ale to nebyla pouhá rekapitulace bylo to za přítomnosti světelné bytosti to nic neříká se nikdy na nutnost viděl ale ta bytost měla k tomu od videte si to slovo bytost to se tam je nějak k tomu že jsem byl k tomu podněcován abych od této chvíle žil jiným způsobem než před tím aby žil správně abych všechno nehnal v tom životě na svůj vlastní ano a tak dále to si tam došel ten jeden světem o tam říká a tak jsem aby se ho poznali tak řeknu co on říkal přesně přesně jsem to se mění v celé rozdal jednu třetinu těmi dutinu těle to že se na sobě a co je nechal sobě to se roz a že neměl vůbec nic ne a tak prostě žil dál ten ten sil který se z toho se nic ke smrti dostal a mám od lichváři tam hodně toho napsal nebo nemusím se tři dobře a teď tenhleten svědek tedy od doby žil jim způsobem než předtím ačkoli nebyl předtím vůbec schopen takhle žít a teď najednou schopen byl kde se to v něm vzalo čili ten s terý prožil není pouhým lidským soudem to je ob který je ten soudce předává tomu to věku nějakou sílu schopnost uskutečnit k čemu ho čili je to zavazující sice na druhé straně také povzbuzující protože to věnuje tomu člověk učí uskutečnění a těchto všech příznaků o kterých vše ten můdy a potom ten na víře poznal že v tom jak mi ty lékaři operovali za vědomí tehdy se musel opětovaně prožívat tenhleten sou přestože nemá neříkám jakou před to by to stanicí tu ale musel jsem teso prožívat protože představte si to když jsem ve třech třech a půl letech a tykadel přesně jak to bylo se dostal k série ti asi čtrnácti operací tak jsem najednou vyžadoval ovi příbuzných nejvyšších víte jsem se vážil kterým se věřil aby mně říkali to je správné to nikdo z mých nutí ani v dětí nedělá v tom věku není schopen něco takového dělat a nejsem žádná výtečná bytost k tomu se někdo do zasít tohleto rozumíte z toho usuzuju po če věrně velice pomohl údy že jsem prodělal tento tento soud jednak závazný a jednak posilující dávající či znovu sílu kterou normálně probémy jednu ještě zajmout více si to zjistil že nejenom že jsem chtěl dělat správně ale dokonce se rozeznával co mně ty staří radí boj věc že to ani špatně nebo dobře jsem výklad nějakou schopnost se záva to taky tetě nemůže mít že jen vodil špatně tak jsem to nedělal tak například moje babička která byla čili věřící a odívám do kostela v předškolním věku a si samo jako vídají se tam co tam dělají se věří kalorického tu nerozumělo dále ale důležité tohleto ona říkal když bude ctnostně a ona viděla že mám tenten den se ctnostně žít tak se dostane do nebe ne a tam budeš blažený ve vlažné na boha a jeho taky samo sebou toho sense ba to nebylo hlavní doba ale důležité bylo že jsem poznal že tahleta víra je chybná že takhle to posmrtné nevypadá se věděl takže jsem se nejenom toho bál a jsem nechtěl být taky ctnost a vysvětlovanou nestalo se mnou jsem to správnost života nevedl po proto aby se stal nebe nebo abych byl cnostní jsem měl po potřebu dělat správně rozumíte mně a to je myslím pro duchovní cestu velice důležitý poznatek protože když něco někdo dělá pro spásu tak to je strašně pomalu před jako tomu indové tomu indové říkal a to je pro tak pomohla asi kupředu že se to dycky dělali kvůli vlastní spáse a nikdo to dělá z jiných důvodů než na nich plat a v evropě taky každý křesťan to dělá milosti spáse moci katolíci říkají když chci nepřeješ pásu osobní tak by si správný katolík se tedy špatného víra tohleto no ale zkrátka a dobře jsem si nepřál spásu a se na to plní je odporuje to pro rama drastické takhle síla panovat m tomu za vyrovnalo rava na věky tak dělat na kola boha v přitom nedělal pohyblivé ne a tak jsem byl uchráněn víry že sem byl ukájí do sedmnácti let která byla naučen na a ne vlitá čili do promýšlení to špatného z dobrým jo to bylo pro veliké s že jsem do nich sedmnácti nevěřil rovině jsem potom jako by věřil indové pravda ale věděl jsem co mám věřit ne ale že jsem předtím nevěřil to zachránilo od noha úskalí jsem nenalezl na to že když člověk je ctnostný že toho pána boha dobré to není pravda jsem viděl v tom koncentráku jak i ctnostný křesťani věřící tam padli jako hrušky i dost ejich na jemu ani pán bůh neměli vůbec žádnou pomoc od něho jako jsem ji neměl taky že prvních ve nikdo neměl tu pomoc že si mysleli že by říkali kde ten náš bůh o kterého se opíráme nikde není ten jejich bůh to není takový uhne existuje etak jak si o lidsky představu které špatně postavená víra se on křivé postaveno a je to proto že ti křesťani za dva tisíce let nedospěli k cestě kterou ježíš kristus propagoval svým životem a to s životem povoláte vstup poznání nejenom cestu lásky kombinaci ale cestu poznání a protože nepoznávali ten symbolismus jeho života nemohli se tím řídit oni poznal jen symbolismus smrti jogou spasitelská záležito i to křivě o to nikdo nic pasením že li kristus někde umřel on se musí tomu nějaký popud člověk a to je nějaká prácička se tomu připojit o to rovnou nejde že připojit k smrti na kříži to musí něco před tím že kázat to je narození v betlémě křest v jordáně učednictví a tak dále ztráta víry při tom princi jako myši trati na tento dobyla a tak dále čili toto všecko vonné neznají šestá takže ne o přesnější jsou víry v těch teologů se kterými se údy anebo ten nedává ty jsou opravdu z pole do opice kam se hrabe vaše lékařka a a to je taky se to opice a proti nim ještě si věříme zátěž pro se ukazuje že dneska věda bude muset nastoupit do nových cest že tím rozumem tam to někde končí to se dodal asi na tahnout nebo strašně těžkopádně a to nejsou žádná zjevení která si budou se dít a soustavné ale rozšířené vědomí a teď vám začnu povahy kou vykládal o tom rozšířeným a takže když jsem z toho vyšel z těch operací tak jsem získal první základ rozšířeného vědomí že jsem věděl že musím jednat správně a že jsem měl k tomu sílu takhle jednat sem do chyby přestupky tam se za trestá provinění a to všechno znáte to mění ale maminka která které jsem především chtěl aby vedla a která musel dycky říkat to by dosud za to že se něco takového vyvedl a byla čím dál zoufalejší sto odkazem o mění neříkal říkala mně v dospělém věku si pořád víc a víc na naléhal abych ti říkala co bych zasluhoval co bych slova za to jsem to a to provedl to potom švindlovala jsem říkal jenom lehké pokání aby se to vůbec aby se s tím nezmohl a ty jsi tomu věřil tak si to udělal toto v pořádku jsem vedla svých k činnému životu který by si to odpykával tak místo to děl tamto že to udělej tam to obce moudře tedy a ne jako pomodli se říká otčenáš nebo je to to ne nikdy takhle místo takového činu dělej tam ten čin obec o vedla celobytostná jinam ne tak se tak by se to dělo děl takhle vypadá ten soud který jsem potom pokračování zažíval ale to je další kapitola ke které se právě dál když jsem tohleto dělal do těch sedmnácti let tak dejme tomu nastalo období to bylo že kombinován jinými věcmi zásahem její u jak víte že jsem ztratil možnost být tím čím se chtěl být tam totiž jedna věc vadila přitom že jsem neměl nic vlastnit i v této periodě vývoje nevlastnit je příliš prvý toto dítě nebo ten mladík nedokázal takže jsem vlastnil jsem vlastní například přírodní li to by pro to byla jenom moje láska jak jsem jinou že lásku neměl a to stálo mezi mnou a bohem a to jsem nevěděl potom to bylo raněno ta možnost nám tu větu dodat a jedno mi to bylo odstraněno a jsem to oželel tak se nese vyprázdnil od vlastnictví a to bylo třeba ještě k tomu vésti k tomu správné jednání eště vpravdě se od vlastnictví to okamžikem se od toho vyprázdnil a bez lítosti jsem se odvrátil od toho že se tomu nevracel na tom místě kde jsem tyto val pozemské muzeu se stal ten zázrak že nám to je do věděl o tom že jsem nesmrtelná podstata je své vnitřní vize nejnutnějších to zase byl jsou to byl se a tito řeknu že nejvíce cení nahoru to že říkají není absolutní pravda nýbrž jenom pravda relativní teď co pro bylo absolutní pravdou jednat správně najednou bylo nejenom relativní a do zahození jsem celý svůj život dneska na to nerad tak ale celý svůj život jsem považoval za špatný neboť byl bez boha se neučil že bůh existuje že byl bez boha že jsem se všímá jenom svého svých větší těch věcí že jsem tedy žil planě že jsem žil zbytečně že je to promarněný život se sem se na ten život pět díval tak se těm ani neobrátil jsem se od něho stoprocentní odvrátil prosím vás tohleto to je to co zažívají ty svědkové můdyho než začáteční stádiu to byla svět druhý jsou tu de dobro takže jsem od chvíle nemusel se nama had bojovat proti hříchu při nebo bojovat myšlenka vy při koncentraci nebo o úvahu když jsem získal duchovní cvičení nebo modlitbu o které jsem byl přesvědčen měl jsem jistotu že povede ke spojení s bohem tak opravdu k tomu vědou spojení vedla ale okamžitě a ne že by byl musel bojovat myšlenkami opravdu ne to jsem učených říc přátelé viděl že všichni na tohleto daleko poctivěji než vlastními silami že jsem vlastní silou na to vůbec než na prostor nepoctivě obměně spadlo protože jsem se před tím vyprázdnil a u toho vše krista by se mělo aspoň pochopit že dycky nastalo vyprázdnění nějaké a i u těch jeho po pádů vyděšeni museli se vyprázdnit od vlastnictví v rodiny a tak dále ne svého byl potom mohli přímější jinak byli tam nemohly být dokonce ten jidáš se malinko proviňoval že v při přinejlepším se vědomí a svědomí chtěl od ježíše věci které on při svému dosti nebo udělat on mu to měl za zlé že ano a příklad že nechal na sebe vylit kterou jaký uznal by se měla prodat a dát kdy to bylo řecké o než neznal tu za li a tím se stává se že měl řeku vlastní vůle vlastní vinni a jsem ji neměl jsem byl v moci takového poznání nějaké pravdy že jsem ji považoval za absolutní znak předtím nevědomě teďka vědomě jsem šel za něčím co vedlo jsem ovšem nebyl nikdy tak inteligentně o třebas sokrates tomu stačilo říkat co nemá dělat on to nedělal kdežto mně bylo zapotřebí zříkat co mám děl abych to dělali to je vzor ne inteligenci věk a který si být takhle vede rozumíte promineme máte blbečkem tyto člověk ale soustředěně to voni to tam mají království do asi dobrý ty lidi byl by je to s radža mají výšek době kristově v době mysli a to je asi důležité přitom o jen se na cestám měl asi ten byla si zdání potu moudrost lidskou kterou měl kterou jsem nikdy nevládl no ale teď bych chtěl vyvrátit vaše domě dvě který možná vám hrají v mysli slyšel si ho viděl si něco ne nechci šel žádný hlas neměl jsem žádné víc je ale upozorňuju vás na jednu věc o tom vidění do nejsi neska si nejsem tak i bych byl mohl říci do nedávna než jsem četl mu výhod že jsem žádný vidění neměl ale dík tomu co jsem se při můdyho a inspirace která potom následovala bych to netvrdil když chi nebo některý z vás znáte do událost s tím převozníka jsem tam převážel toho že člověk a teď dali se dobře pozor tažena ale tím to uvědomil jsem tam měl napsat nebo jsem to měl vřít nebo že jsem si to měl uvědomit když ten člověk potom se dal převést když se od něho zazen tenkterý dodneška mám čte hmotný peníz jako potom jak jsem otevřel výška který byl u zahrady ener on prošel přede mnou do toho dvora a procházel tvorem který byl plný husí byl tam bez velice ště kavi vltavě kočky v tom pobyt na slepice ale ani jednu z domácí zvířat na jeho přítomnost nereagoval že nereaguju plesa zřejmě protože je znali ne ale nereagoval na toho který procházel podvod že ani do k tomu byl do bylo pláště u těch husí nebo u toho a čili on teď a byl pro nejenom neviditelný ale také nepostřehnutelný v ten i v tom postem vědomí které zvířata mají voni taky vnímají tak to vědomí posunut než my voni vidí které vybízím který se v míní vám to dobře z toho plato před horního věku se mu to baru voni ovládají tam se mohou odebrat se o to že to do oblasti žluté barvy do této prevence my se o do to uměle dovést do to tyto to zní takže ten člověk který procházel potom voře byl pro jako pořád hmotný jestli si otevřel jsem obranu neumírá dlouze pamatuju jestli ji otevřel nebo si neotevřel to byl po vedený do nevím zvíře si neotevře ale prošel krátce a to co dál pořád dál proto se v byl vděčen za procesem měl se a on šel do toho stráni to byla hluboký údolí tam poklidem a byl za rohem nějak nemyslel tajemně nýbrž odešel ale proto zvířata nebyl čili neměl jsem zjevení gal jsem zjevení z teďka to be uvědom se potom údy jenomže jsem to za zjevení nepovažoval pro pořád mocný ty jako na otce že když se ho třebaže velice tak vím že když tam vstoupil že ta klesla a tak dále to všechno že on pomohl vzorci se o toho břehu sochorem pak o uložil ten shree vůbec se o a lepším a jenom jsem ve slova nechal doslova ne do nepomáhal ale otec je se od břehu protože ta los na sezná na na břeh jo že když tam byl těší nese si takový de tady pro tu o to že to tělo tak jasně v mysli vynese domněle mařit vyprávět k se to ten dělaly to ty tak takhle uvědomuju tak bych řekl je takových případů vydal dohromady ve svém životě aspoň s tou kde nemohou rozeznat že kde končila tečnit a kde začáteční na ne nějaké fatamorgana když člověk rozšířené vědomí tak se svobodně samovolně pohybuje v tomto rozšířeném vědomí zažívá věci které ostatní lidi nezažívají o a považuje za věci tohoto světa jak se mu považoval to se za člověka z tohoto světa za nikoho jiného a udát nebyl totož tak bych budu dál ale sem říkal že to jestli tam všechno jasné věnem světě o nás vědí takže dejme tomu to ten člověk jak o mně věděl že du převozníkem jak ji šel proto převedení jak to všechno totiž jakmile člověk rozšíří vědomí tak rozsvítí kde jinde světlo nebo žárovku a ono to tam vidět je tam patrný jako je tady patrný pro nás takže jsem pro něho viditelný a proto se ujal a to že za úkol tak a teď by šel k bohu se tedy dál šina ženou žádné že tak zkrátka během toho mládí jsem dělal tuhletu dobrotu pokud se mohl nauce o kázal a potom jsem od těch sedmnácti let byl nucen rozhodnutí toho sou jsem nedělal žádného soudce žije jsem měl to vidění zase věc úvozovkách toho boha zase boha uvozovka protože boha jsem taky nevěděl ne jak si se měl prostě jistotu nabyl se jistotu že vnitřní jest je boží a na vidíte to jistoty mělo tyto příznaky že bylo nečekané že jsem nikdy si ho nepřál jak jsem po bohu netoužil duchovní sklony se neměl na ty ctnosti tedy jít zažít a najednou tady jsem měl jistotu že moje podstata je nesmrtelná ale nejenom to jsem věděl co z toho vyplývá že z toho vyplývá povinnost povinnost velice slast na bych tak řekl za touto nesmrtelnou podstatou vít nezemřít jako zvíře nýbrž věnovat se této podstatě do mít odevzdat se patřit a ne sobě ne sobě nýbrž ji a neznal jsem ale prostředek jakým by se to mohlo uskutečnit pro že tohleto končilo za chvíli pro sice umrtvil způsobem který nezapomenu jsem nebyl schopen nouze místa by se byl k vede do řezníka lékaři nebo někdo se lidově říká takže eště když jsem potom se shrabat toho místa si zatím hodiny vkusem nechal otevřené tu větu našel která takhle napsala a tak jsem si by musel sebou před musel na lavičku jsem nebyl schopen tak kroků tak mně to vzdalo tento automatismus dvě je kořistnický prosím vás to není žádná tak lidsky pojatá ska boží tam bez nepatří který by se na člověka zabilo tak je to v nejlepším pořádku vite by taková blahoslavená imelda jak jsem vám to často říkal přál jsem o tom ve třinácti letech když to užívá v pojetí poření toho ježíše krista to svátosti ne jakmile se to stalo tak umřela okamžitě umřel a nebylo to nemilosrdné ze strany boží prosím my to chá ne toho boha strašně lidsky to je ne že by se nedal trošičku po lišit bychom to pochopit ale i se to přehánět a tohleto tedy měla za následek že na tři šel domů úplně změněný maminka ještě poznala že jsem bledý to ještě pořád to nebylo v normálu a potom jsem přestání vůbec zájem o světské věci ale absolutně víte jak tohle ten automatismus dvě který sbírá zájem jednostranně na sebe potřebuje tu sílu toho zájmu poutanosti k to pro sebe pro tu život jak nedbá na správný život vůbec toho člověk vyšel správné nejde bylo správně nespadne správné nebýt nebylo správné nevstupovali se jednou byl ten ten e to u všem musela maminka násilím mně je musela mi správně svatý si měl se nutit jít si lehnout musela když nedivil že ležím jako za dělám nějaké cvičení že by to nespí ne tak to burcovat aby se dostal do majestátu legii během naopak podobně ano to všechno se mnou musela dělat a ty budeš blázen když se z toho zdání čtení možné na jinou samo sebou bylo žil se se mnou stalo a jaké duchovní cvičení dělám protože jsem měl sotu zároveň přitom jak jsem to zjevení měl zjevení o oka že taky dostanu prostředek kterým se to spojení znovu bude reprodukovat nebo slova jsem zaostal jak jsem psal to žít a nebudu vykládat a v tom byla tehdy pro absolutní pravda neska to pro absolutní pravda není ten ta mamika opravdu byla andělem strážným která zachránila a životě a vyvedla mně z toho že jsem toto nebo život za absolutní pravdu začal považovat po dalším soudu za relativní pro která platila jenom proto období kdy se mohl jediným jedním prostředkem se dostal kupředu to byla vnitřní ovlivněna se v době jenom vnitřní modlitbou dostat kupředu ničím je to trvalo devět let a za mocného přisluhování indů tedy vědomého mocného přisluhování a oni v tom podporovali pochopitelně mi říkali to správné on to dokonce studovali hodili do studený který to bylo vidět že to že voni mají tu možnost íd tak špacírovat v tom vědomí no a tak zkrátka a dobře pode bíti letech v tom koncentráku jsem šel na to že ne modlitbou jenom modlitbu ale celým životem je třeba že mu život musí být moditby jak to udělat to nebudu líčit ale bylo to byla tu se další jsou tam výše se vzdal daleko větší mírou sebe než před tím že jsem odevzdal ten celý život koncentráku tak jsem měl taky větší pravá na věčná toto poznání buďte rádi že ho nemáte protože to je velice závazné jelikož neplnění toho co člověk dělá je hrozně hřích proti dům zrnu ten se neodpouští ten se musí odpykat a nejhorším toho tykáním to že se ztratí ta schopnost jít tím prostředkem kupředu tak že kdyby člověk nedbal na ten tedy soudu řekl lidově tak by ztratil to vedení ano ale svatí mi ten povrchu na této cestě poznání upozorňuju vás že vám dneska líčím cestu poznání ale to není jediná cesta nesmí vám to jako staví na víře že tou cestou nejde to je že to je ta mi ztracené se statky je vyšší než to je ta cesta ne a poznání tam velice pokulhává de pozadu ale že to církev svatá vydržel dva tisíce let a ještě je naživu bez tohoto poznání které jsem miska tak krátkou dobu to se tedy divím jak tomu vydržet to není pánbůh že u tedy aby jako se nehodila a to nemůže takhle dále dělat i o něm musí příjezdu či tak by toto poznání přidat do toho svého beru je zajímavé že lidé jako třebas hatlanina z arku nebo svatý tomáš jaký nějakým způsobem buď se provinili proti tomu soudu nebo byli donuceni aby mu nedbali nebo to řeknu otřásá třebas se musí svatého tomáše akvinského a ty to s ani si po dokonalém prostudování mi aristotela všechno spisů a nímž to všechno přeložil do řeší tlumočil napřed tenký osob myšlení a napsal skvělou soustavu křesťanského myšlení velice vznešenou na tu dobu dvanáctého století nebo třináctého nebo rozhraní a když to chce napsal je to jenom v poznámkách ale to jde se za seřazené ů tak v chvíli se dostal k dalšímu soudu to je nepředvídatelné kdy ten soud nastane nikdo neví které jsou nastane není to přeješ poslední soud je to jenom ze soudu který míří k poslednímu soudu on se dostal před tou a v tom sousedova děl že všechno co napsal je pro odebrat jako jsem si myslel sedmnácti devět to pro kočku správně to to tedy potřeboval abych to myslel jak by se o toho neotevřu ale nebylo to pravda deska vydržet bylo velice účelné tak stylizace života dotyčná cti nebo po to vše tací k tomu tak se považovat to ty za neučil se před tím dělal zase se to takhle viděl u chvíli ale jenom aby byl zacházet podaří cestu ale jak jsem se přesto dostal tak mohu dneska prozradit že to nebylo neúčelné že to byl stupeň vývojový ne a tak jak ta pravé relativní to je jedna věc a za druhé když on poznal tohleto že se ne mír ale že je to jak si myslel k ničemu dokonce což neměl pravdu tak to chtěl spát a šel s tím do krbu chytil ho nějaký pán velice divný a říkal mu co to se dělá noci to spálíme momentálně do existuje pro kočku jsem to sebou četl pořád by jak je to skvělého a na tom pracujeme společně to ne vyrval mu to do ruky a předal to papeži protože ale svatý tomáš akvinský trval na tom zrušení který ty u my tak ho degradovali vyhodili že on se musel podle bl tolika že do francie oddělování a tam zakrátko zemřel o byl nezemře kdyby mu byl dvojí před dělat co dovede si představit co by to znamenalo kdyby byl v tom dvanáctého že na ten století že na proti přišel na tohleto co by ho tady vykládám a to s tou cítí všechno jinak dopadalo na to tehdy přišel jenomže to nesměl napřed a taky ten život byl ukázán a to nenapsal protože by byl po úr pohořel protisměru tedy širého jeho současník eckhart taky jenom smazání a od toho že nebyl ničen ne ale že se v tu svatý aničku a taky šla cestou poznání nejenom cestou a začla opravdu cestou poznání je tam zajímavé jak to poznání přesto dovolovalo se osobně kama že ona to všech asi šla hlas to znamená vracíš jenom přetlumočení neslyšela svědkem toho původního jenom toho co to přetlumočil a tak není divu že to bral doslova a nebyla schopna ve se ho mládí se dostat do větší hloubek toho poznání aby to bez hlasu dál jako na musela jenom komentář ba jako například v učedníci páně na tom na hoře tabor nešli ženo vlast to nebylo to pravé konec těch věcí interpretace osobní a ona si dovolila tak satana překročit pravomoc mimochodem mluví o tom pěkně markem ve spisu panna ve zbroji doporučit se to řečí ona překročena pravo a protože překročila pravomoc tak byla upálena ne protože zradil někdo k boží prodali nebo tak že že to se stalo ale důvodem vnitřním byl byla tohleto že překročila pravomoc a to dobře marii vším zápis toho jeho pane velice od něho neskrytého tom von nebyl tak mocný octa zen