Karel Makoň: 82-25 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

V dále vyžaduje od člověka aby nesměl aby přestal z znít. Ten bez víc s měl ten lesy předtím z mně ten byl tak by tam musí přestat i tak ruší všechny účinky el toho toho tento cesty protože tato cesta si vyžaduje čím dál tím víc čím na vyšší stupeň přes co stoupá dokonaleji prožívat při tom ó ano či v. A jestliže člověk z v oporou most jak to dopadne bo jak to bylo nějak tak není plně příkazem ka či ku či nemůže nastat spojení s tím si z pro existuje přes při tom o a při přes nic jiného ne. A protože mu od vás ovšem říct ty osoby jak víte a že teď tomu metali nežijeme přitom do kam řeku proto ne že nebo vám. Pže po že zpovídám může s co pak ti ne tak nejsem v přítomnosti na tak proto statky jsem se ho vede nic takového co se v pravém tak proto musím říct že od cesta velice náročné. jsem na čili řekl že jsem se nikdy nesnažil od toho být duchovně založen věřit v boha potom zapomnělo odpor. A jak tedy potom v mám rady tedy mu kteří mají víru boha a nemá li tomu od porod a. Nebylo by chybou kdyby se nechopili těchto vlastních prostředků dne a nešli jimi bohu bylo by chybou. Ovšem upozorňuju vás na jednu věc těm na těm lidem kteří mají dotud touhu potom bohu po cestě k němu. Mají kdyby je nebo několik takových obtížných ven tu na cestě. těžko překonají. jako aspoň o pro od nás pod některý svých a především ten. Že tu víte du kterou mají nějak se naučili od někoho to je vliv okolí myslí si že to víra v ale o nadto víra není to je přesvědčení měl k veliký dosti ve si přesvědčením víru. Když jim koly s tím do také naučeně věří mluvil jako nevěřící. U ujišťuji váže by ho odnaučil této víře viz o jako nevěřící jako vzdělaný věřící který byl přesvědčivý jen tato dovedu co z tomu předvést každého z vás jako tak tedy čemu uděl nevím sil na to tuk za odlivů budete nevěřit tak je ze rostou bude špatně. Von je prostě to vrátil na spát před zrozením dětem tak jak pro on říkal je to neudělal jsem to udělal a pak jsem nechal to se tak aby se do bude s ním s já. Ten na protože nám ten není pravá víra právě jenom taková která tyto znaky budete li z toho kde do jde o bráti neuškodí vám radí jedovatého býti neuškodilo atakdále ze sebe litovat tomu. K tomu aby vodešel z ale do moře tak on tam odejde víra. Jakou nemám jako vy nemáte ani mně to je víra tak definovali v z víru a neslevit víra. Ale jak to bylo s tou vírou u těch kterého uzdravoval je takovou víru je od za neuměli uzdravit prosimvás jako pod nevíru boha. A to a stanete prvním ten na který tady na náležíme na který si tento že dělal veliké pot. Když třebas ten přičinit žebra na křižovatce slepý křičel ježíši smrtelnou. Oko při do k okřikovali kolu kolem do si do při o do učedníci proč pána tebe nemá čas. Když k němu přišel na řekl mu co si přeješ dobře věděl co si přeje opice. Za z hra krásná hra lásky no potřela vymanit z jeho víry v jedno. Ono potřel vymanit z jeho jedy and co upon se dělat david dobře poznal a teď když mu řekl co si při tom řekla si vidět. A ty máš tu velikou moc aby z toho to to že to tam napsáno ano k tomu bodu co s tak i tomu věřím že by se si si schopen to udělat on říkal ty tomu věříš. Opravdu tomu věříš tak dobře tak budeš vidět aby a pro prodlení a on viděl. vám řeknu kdyby byli lékaři tehdy na tom místě zjišťovali za tak ti okolností začal vidět. Tak by nezjistili nic jiného než co z viz čili bude ne tak ten zázračně večer dívky od pátera teďka ve dvacátém století. On takle je či jednou. I zkus slabou že na proto od chvíle viděla a ona se dostala podle za z kou kontrolu tak lékaři zjistili že ta dívka nemůže být. Je proč je nemám kdyby u zrak a ona viděla. Takže ten slepý taky od narození slepý nemohl vidět těma svýma od čeho viděly jinak ale. Nevadilo by mělo v těle je ten viděl to je na záležitost jeho víry prosimvás pro na ale co na hlavně bude li co chci přitom říci že ten ježíš se stal jeho víru zase ven. A tou mocí kterou měl od boha to provedl ale ne tou víru ta víra byla začátečním momentem jeden nutný kdo byl nevěřil ten slepý tak nebyl po ku nebyl domu býval uzdraven na do věřil mohou být u dal pak mělo pro o pravila nepravda jako začáteční z tady mu ku za ve to tam fungovalo a jako konečné ne. Von se musel odevzdávat tomu ježíši. Tady se ode hostí nebyla nebyl moment měli byl konec odevzdanosti dalším či o bez jeho chtění upustil on to sebe jen svou vůli přede nabude ježíšovu. Svou vůlí z s el bude se z bála a teď mně svou vůli působit ježíš rozumíte tomu. A to to byla největší potíž na této v cestě. Jeli na to máme nebi stihne te se pořád být ze své vůle věřím chci a tak dále. To se přes určitou úroveň dán bytost takže věřící křesťané na úrovni v při z přestanete o mi kam se mohli dostat zůstávali obyčejně to červ a i když to byl velice sveřepý lidé a museli budovat z velkými stagnacemi protože nevěděli že ze svého chtění musí slevit z prany. Kát poutník kterou by vždycky byl angelus silesius šeptal. Svým dosti medem kdyby zbylo jenom to z vlastní vůle. Nevim v království božího to měl úklid trám. A i si takle obyčeje z proste zázraku že on mu platil zrak je třebas dost ba zdá vlastní bude osy vlastně vzdával vlastní vůle s tou všem do uvědomoval ale my to tím prosba za to poznáváme ne o vlastní vůli neměl oni předat tomu ježíši ne. A be be o mém který vám tam ta a kdyby tam neb ale jak přesto to by bylo dost pracné z ale je tam další několik momentů které vadí že totiž tam víra kterou máte naučená a že jsou mít četné závady když nemáte schopnost rozlišovací takto berete hlavami. Bez je to v tom přeberete je to možné. Ale berete tam například za správné že nemůže do dal by ses vlastně žít. A tím si misse kde králoství boží není pravda vůbec kdyby toto byla pravda že by ctnostní život stačil a to jsem tak jsem že jsem byl toho chráněn kdyby stačí jenom ctnostní život tak bych neměl pravdu potom ježíš kristus který na bohaté mladíku chtěl aby se zdál kromě pro že byl ctnostný vadí veškerého svého majetku. Čili dalšího čeho je zapotřebí které zvíře zdá se všeho svého a to se musí postupně. Napřed svého a teple potom sebe to nejde hned sebe. Napřed musíte označil pro svého odbourat do své a teprve potom se dostat k tomu k tomu vzdání sama sebe. Za ze sama sebe to není žádná akademická záležitost. faktické vzdání vás vám to tam do lide do fáze se budete mi zdát nejenom svého ale to vzdání se sebe totiž. Znamená vzdání se živí dál. Člověk musí mít dojem přitom sebe vzdálený že přestaneš ví. Kdyby ten dojem ne neměl a kdyby tohle ba dokonce skutečnost že přestává vší tak by se sebe nestal aby kdyby se takhle nestal sebe. Že by fakticky přestali jak např kde od li ne že jsem kde neví na tak představami že tak je tady měl řekl že z přestal žít. Jste vy z když do dál. Tak taky jsem v ještě nezemřel jsem se přesvědčil že to co jsem nic je u skutečně nebo modlitbě co potom musí jste si taky za ně. I potom když že ten gestapák chtěl vzít ten život tak jsem zažila musel esse co musel vzdát při vědomě nepř nějakém modlibě trvat dala modlitba musel nepřát kdyby začal modlit tak byla o zabil. To vůbec čas na po my se na boha ani vůbec ne protože to byl tam byl rozběhu ty proti mně jsem to zdál a ten moment stačila přestal vidět na aby se ode dostal lid ne. No ale zrovna tak špatně rozumíte tomu vzdání se svého. To přestal si úplně špatně rozum vně. ta jedna naučená ztráta víry která je ale ab se od je chybná. Kdyby byli kdyby totiž byl chtěl ježíš kristus od svých učedníků aby se vzdali svého č prostého tím že od toho utekla nechali době že tak jeden nedovolil těm rodinám svých učedníků aby za ním chodili a aby on je celý tři roky živil. Ty rodiny těch učedníků a i známy vše chodili dají čem do byla pata minimálně městě padesáti lidí jak říkají jak říká tradice be by se na něm pořád tam li a on je všechny živil protože pod mým za pro za nad tak po do bylo tak je nade musím taky živit. Od této voda také za rady třebas na přírodu nože na to dal nám co symbolický důvodů provede je dal přibit ti a když si člověka učedníky tak všichni museli živit on tam neteče jenom tak. S prázdnou on tam musel když přišli k maria také na musely jej živit všech nikoho nebe do ta která nikoli ve do ústraní. Nikomu neřekl ty musí odejít ze světa to byla moje začátečních chybné pojetí věci když to o na čele po se tam po že musím od všeho nechat ne to je chyba to na neumí to on ne to nepochopení pravdy petrem becky vím bohužel dodneška katolická děla všechny tři že ostatní teprve následoval nadto stejně zle ale li je jako kláštery. Tohleto když se všech odebere do kláštera všeho nechá čeho se zbaví nemá ran v ale teď to způsobuje. Že on nerozvine plně svůj život. Když nerozvine život nemá nejmenší naději se dostat na vyšší stupeň poznání. Na cestě poznání je třeba mít když pozvi tři celou řadu věcí. Vědění všechny statky pozemské které tomu co člověk klid zařízení třeba domácnosti všechno potřebuje. Ale přes toto nesmí být jeho malé víte u pec od něčeho neznamená to nemít svatá terezie správně říkala tady ty moje lišky jejich tělo je tady ale duch jejich nebe ku ne ty ty jsou začít toho co ani vnitřně ženám být jako bych to neměl co ano asi tak tady jsem ve těžko vysvětlit ale vládnou s tím jako správce on. Správně vysvětlil v tom podobenství o v při za celý že si je se vším co mám k dispozici považovat za hřivny od boha no a ani kousíček si pro sebe ne chtít mnou a bych to řekl jak se daleko jsou v ku. Člověk mám bez věk že úkol od proto je tady a vy poznává. Ne před jak je dopadal co je to kam to všechno spěje. Mohlo by se ří že ten úkol konečným by se dal vyjádřit slovy vědomě se spojit s bohem toho čekala toho nemine s č s v k o to chtěl nebo z vás velice tyto při je no. Ale úkol lidský se rozdělit na dvě části. Úkol v učili společnost těla vůči sobě li první část to znamená se do musím živit krmit spala odpočívat všechny věci si do lidský potřeby a musí dělat ano. A to je a musím taky ba na s po č nos do ve které žiju musím za ním ohled. To je ten úkol nebo ohled aspoň ohled na sebe to je ten úkol který musím splnit ale a to povinnost jak ne duchovně proč tu. Přerůstá do druhé povinnosti o to nebude o vůbec nejsem formou vám a tak znamená že musím s tím co mám dispozici k bohu ano by měli by bohu že bych neměl všechna na smrt vy lidskou nýbrž přední bych měl vnitřně umřít a dostat se do větší vědomého spojení s bohem a tyto dva úkoly člověk každý a protože v tom nevyzná nezná ani ten první úkol byla těmi sloužit společnosti. Tak teprve se nevyzná atom druhem neví jak je mi ji o žilo o o pomoc z z dělat za těmi ji tam nějaké povinnosti a tak dále. Ale ten člověk v žádném případě nesmí být zabit. Jestliže třebas dejme tomu v špatně v k o vedlo to zabití dělat to co jinak míněno ve vnitřně míněno. Ale takhle kdyby například dejme tomu kdo spal o to nevadí takto tam nebude host taky jsem se stal v čem z toho co v ale člověk je vždycky i v trp světcích mu výrobních kde vede k tomu aby žil ale ne aby umřel všimněte si aby to co ve nad životu a ne k smrti. Aspoň těch který on zpovídat a tak je to i s duchovním světem. Vyšší je tam ten gestapák nezabil tak někdo ho bych to řekl lidově je vedl k tomu abych tady žil. Aby ten který dále stavět byl dále našim. Ten musí být zachovat a každá proto nahoře či kdo toto co lékařů. Že třebas prodlouží život člověka o jeden den co o to za by si být též a říkáte si svědomí mít měřit tady o zač život zabít toho člověka od se dají tráví není pravda vizte průchodícím do a v v v v božský jít dotud se čím krátkém takovým z pojítkem sbohem a ty přímým máte požehnání boží i v tom nejhorším svém stavu. jsem se setkal s lidmi kteří právě v tomto vrcholném zoufale stavu co obrátil na je milovat začal doví života ale to by nebylo to hlavní nemusí to ani být to není třeba ale že nějakou dobu jsou ještě tření jen v těch do vyšších sil to je důležité to tělo statí tak nebudou mýtu tomu s. Jenom v tomto tělesné u mně dal za ani pro forma tvorem takže to do teďka uvedu při styku se svou manželkou pojí smrti že o na nemá dispozic ten univerzální transformovat. Ona se může podati ho o to jsem od prostředí řekněme mu říkáme astrální. A tam dokonce jsou ještě nějaké stupně a po těch stupni si tam může kráčet ale sis kráčet nemůže. Takže ani tam nemohu provádět tam tam na tam mohu od tam protože ras na to co dívám zhora činil s ne. Č na nad kterým prany pro tam svoboda jako tady s tak v ale musím být zachován stačí k tomu že tady bych od vás chtěl aby se na že dělit lidskému myšlení mýtem že totiž na této cestě je o to opakuji než že žádná absolutní pravda. se nedivím ježíši kristu když to pod v pontský byla stal co je pravda. Že na tom by ča. Mně by taky ale tak tu cel vlastně co mám dělat co je pravda proč ježíš šel kde je vší od vody než večer kdežto znova se mi to protože nebude v proč je pojem a že tam bude li byt na od o. Ale jeho vší než jako byl ježíš kristus prosit o pod je vědomí a řeknu říkáte disponovat se o tom musí člověk chtít se disponovat že ano to znamená člověk začít s takovým způsobem aby klidně před svým svědomím mohl říci jsem udělal všechno abych správně žil. Abych nikomu nepřekážel aby vůbec na pomoc sem abych se snažil o tom být porád neříkám stejně jako sebe ale jak to doka tu ven. Ale jedna věc svět tady důležitá toho si z doby na v tom komentoval o do na to dostanete do ruky vám to musím vysvětlit detailněji za z to byl stali než jako tady v tom kou nás když je tam vykládá o posledním soudu u ježíše krista tak se tam říká syn člověka přijde ve školou mocí soud a měli že ano kdo do do slávy proč jsem soudit. A soudit podle tohoto hlediska. Ti kteří byli dobrý budou no ale o napravovat který tu na do většího zavržení jo na. Hlavu tak od konče jednoty strany ale jedna od nad o nepřímé a které lepší ne ty kteří. oddali být jemu daly jíst je praštím je nemoci nebo stala říct ano. Tak by se řeklo pak tato statě tady chybně půstu doslova no když si dobročinný také to v nejlepším pořádku v v to v projev lásky to neni není vším ano. Že oni si totiž přestávali ten jsou který z tam líčí protože fysický konečný soud nad celým světem se dostane k lidský konec světa. Tak sedmý jeli který člověk i kdy lidová ani jsou v nitru člověka. A tak taky všechny ty vlastnosti které se tam líčí jako spasitel né. Třeba dali jste zdali jsme z pít a tak dále bez tou ní. Vlastnosti které od jednou jeden jediný člověk znamená transem reprezentativně jenom z tam do že za všech i nemožných okolností mám milovat bez ohledu na sebe. Ale že člověk toto těla on tam v tomto případě to ve cestu lásky. On neukazuje cestu poznání do je možno se dostat tak je a. Cestu lásky tito lidé kteří si cestou lásky na věčnosti nepoznávali ty pozná na nich kult málo říkali když jsme neviděli když se do list kdy jsme dali napít říkali. Cokoliv jste udělali pro mi něčeho z bratřích mých nepatrných mně jste učinili ano. To znamená není třeba mít poznání o to bez poznání kde láskou také dokonce todle bez takových tady pecí dosti těžkost. S tím co by u svatýho jan ale je budeš v větě protože se to týká jednoho jediného člověka a že poslední jsou s jen ne by světelná záležitost jak oni se vyjádřil ježíš kristu. mám dojem že ho podezřívá jak katolická si je to všechny ostatní že on něčem o kom nerozuměl nebo že to vzalo ho neboť tam od např mon továrnu vpašováván tak protože on říkal v nebaví vám tam to ono komet ve tovární. jsou tady te že mezi vámi kristem poslední jsou za žiju koho a tou panečku pěkně víme že nějaká do od doby uplynula a takový nějaký lidský jsou nenastal čili z to je jasně vidět že chtěl jsem nebyl jsi dělala. Že myslel vnitřní jsou jo s říkat v ti tři znaky co mám již ve vše mi že on to musí se zklamaly všechny lidské bytosti jenom celobytostně všechny třebas co s tím že jede na téže bytosti jak se nikam nezdravé. Že podmínka celobytostně tam jít ano. A do na podmínka oproti těm co mám tedy za je větší líčíme umí vodního mu v jeho a u po se to celý či od těle těch tím způsobem žes je při něm zatracen svých zatracena špatnou z to znamená nebudu potřebovat řečeno vědečtěji o li z mu k dalšímu dvojí. nebudu počat po tomto posledním soudu na příklad tělo tu nebudu o co to těla dohrálo roli bez něho vydobyl co se stalo ano. Že budou by tak bylo o nějaký úkol který tady mám ale ne pro sebe ano. Znamená tam se vychází ba z mu jak tam správně říká do věčné novost zavrženi přijdou ty špatní. Tak je. A pak o tom podává svatý jsem v tom moc dobře že měl své když se říká znovuzrozen a této pravé znovuzrození to to zrození z ducha. To vodu ve spočívá v tom že člověk dávné říší ne z š. To jsem je přitom začátečním znovuzrození ve jsem prožil jsem váze ve úrovní slovo k začátkem toho pod bylo soudu v čem po zen jsou nebyl pro ten to jsem nemohl hřešit protože mi to nešlo ber li u o to o to o to proč se o pavla tam ona o to vite atd tak tak bych jakkoli tak nedošlo naši. Že to nešlo tak jsem z toho dost tak strašný pod a s tak jsem nemohl. Pak by byl tak po dostával bude jako když pád nové čele o sebe nemohl bez považuju za správné si vzala hrát ne že by byl ne ta je tak mu tam jako o jako nebe žil chcete nepovažoval by to vůbec za zlých. Ale tehdy ne ve nebo viděl. To jsem nemohu pravému jsem dělat žádný hřích je to s i ten to tak dostal jenom tak že v dobrém slova smyslu ne ale ho ale mohu to dělat tedy jsem to nemoh udělat co meči pro za člověk z pád proti tomu o tom o ty z mu dvě nebo za tato potřeba soustavně živit aby do školy řeku před. Upozorňoval že jsem toto cestou poznání šel tak jede kupředu že za těch čtrnáct let. Jsem prošel tisíce muset let toho židovského národa toho pobývání v panství. A to je co říct jak se to na všechno na před i ten mi dal zkrátit a a tak dál za rozum naříkat zkrátka dobře ježíš kristus se dostal byl cestou projevy jiný život ovšem pak se to musí tom ví. Pak nestačí samotná láska a co to bylo prší masku s tím poznání potože jestliže při tam ten člověk se nestará od toho co poznává a jak to poznává. Že mu to jedno aspon se na ba určenou víru vada masy za bez třebas. Nebo na se tak si jista na ba jim také stejně zavést ve stejné bez tej ne cesta jde tak který mu že se tomu ono se podle horace el tak pak se zbytečně will ano. A toto zdržení právě v maximální míře u od padal. Tam je na pro ten moment toho poznání ano který nebyl země pochopitelný si nemohu nic přičítat sto o sobě to všechno bylo z mar nedodává ani do situace kterou jsem vůbec nepředvídal rosy vůbec nepřál. veliká moje přednost si dodneška nepředou spojí spásu. A kdybych začal přát tak jsem na že ano. A myslím že tomuto dobře rod na to není by že člověka pro vás jsem neměl vyslovit. Ti učedníci pád ještě moment stali učedníky tam ptali sis sebe z vás. Svoji vlastní spásu a proto se dostali k ježíši oni věřili konec světa tedy co všeobecně tedy myslelo že bude on že ta oku pojď se že se z pas si let na že dostanu se do věčného života a že přitom k lidským konci že tam nepřijdou o život tak za ním šli když tímto prvky. A trpělivě z toho vyvádět jak je vyváděl po je li si jakým se máte z tohoto vyvádět i vy okamžitě je sebrala a říkal tak by nic čili když se ve vlastní spásu a u pátém jak u tvá vlastní spát. Tady be a oba ale kde když mu a ten na cesta z vlastní spáse. Oni museli když pomáhali v by nás o spásu zapomenout a kde by na ni myslet tak na poli pořádně dělat nic na moli se nebo by být to von říkal ve se nad muži a konečně když ne všechno uměli ve čili bezvadná všecko čistě třebas mrtvé čem maličkosti odpuštění svých ku tak nakonec z museli ztratit i toho ježíše a víru mně ho žen toho spasitele tam po bralo. A byl bezmocný on nebyl nezvali kříž jako nebo o tom musel bičem ho k. se tedy že se rozutekli ne. A se jde přitom o tak by to je z toho že ten petr aby nepřišel o život zapřeli četl jsem v od ve listím křižovat né. Jediný nebýt ten ten něco tak ho nezapřel našel potem kříž to bylo o život ne. Mohli říkat tak jsem on ukřižovat hotova nebo popravit ale on nebyl sám sebou byl s tím ježíšem který byl na tom kříži. Tak to je cesta lásky které daleko vyšší než poznání a z to komu by nedovedete to úžasná kombinace tedy. Doporučuji tak kombinovat tom se poznat poznejte co můžete kde nebylo milujte atakdále rozumíte tak jak by jednodušší by si na to ale ne říkat z vlastní bude nic z ne na po do čeho se musí vložit v a k ale tam i bych to řekl takle i bez toto stalo když on ten co vykládám pochopitelnými měl bude vám to rosy tak jsem to nebo o čem jako das do pro byl s tou bude co by co byste to mával žen to ne. Ale je to s tou vůlí je že měla po klade otázku. Která není v rámci toho co tady říkám je mimo rámec z nejsem naň připraven jako nadto připraven jsem ano. Do moč proč říkám svědka že no tak ten nejsa to při co byste žáci jsou v mám ne nebo že hledám odpověď ne pád z tak jak se tam odevzdal aby z vaší otázkou bohu nic víc nedělám ne tance odpověď je že jsem se tak že mám co ze zvědavosti. Nebo jenom čát přesto váze tak podle toho dostat odpověď vír nám tak odpoví jenom naposled a tak to vypadá s tou cestou jo že tam bude se ztrácí ta se musí co chvíli ztratit když kdy vyčerpá všechny vlastní prostředky. Ale musím je u při je vyčerpat bez dejme nevím je předávat svou pravomoc na pomoc boží. Tam za nic neudělá když do všecko co mohou z vlastní vůle. Z vlastního chtění ano takže tak jak to musí dopadat tam bude bez li to ani na jednom místě u vás. Ale musí pokaždý být zastavena když to z neklidně se svou vůli to mého dokážete dal dostal. Jak vás začne sbe vydávat tak nemůžete dál a zneklidňování vás ba věc schopnosti spojit se sbohem o i těmi větší hřích pro ni ne na nejvyšším většího než pro o kam zbavuje spojení s bohem vědomého. Takže ten spali říkají řekové řekou buď o ti to se to baví rozumu. To to je pravda od i před z ku i tady tak jestliže prostě ju všechna před o které vám dispozici. A když vidí že doteky ona odstoupím nestarat se o řešení a znovu jakmile se uklidním přistoupili k věci znovu ale v klidu když se jsou tak zase odstoupím a tak to tam pořád tak to potom podobá a to je tam na tom o pro z umíte ne na ale dále v a to je to co doporučit klepejte a bude vám otevřen je otevřeno jater jedno pokaždé a do takové míry jak. To potřebu nebo boží. Ano. Ale dejme bez se moje manželka mně říkal prosím tě. Ces tak z převrat cením duší v taková na mává bych ta že to dál nejde kdokoli jsem přijde to o záhrobí okamžitě věří boha byl jak kdykoliv atd který sta protože první co vidí pak mám tělo tedy mně nemohu rodičů od koho je od domy se kterou pána bohu. Upozorňuju vás že tam manželka se mýlí tady vykládám. Aby se všichni ten začnou věřit s o bylo se začnou věřit ale to v pořádku. Jsem pro tělo které mají tam co je taky od rodičů jo to nevím od pána boha přímo od vám to. A od rodičů ale on to nevím dale se to tady tam šla věří bude dělo od celistvě tužku. Čili mně tane pouštějí takhle nemohu říct ještě tři s to nedělejte když nech cenné že se nenalezli na nikoho jak nepřejde přes práh bude věřit a nechtě davy v tom že byl ale kdyby se tam mohl zjevit tak by vám to vysvětlil že i s to jo o říkají mat řekl co říká těžko si že bychom věřili víme že bůh ti jak li tudleto vítat se ještě nedostal. Ale dovedu si to představit asi takhle. odkud toho od útlého mládí pak tedy by to šlo. od těch svých tří a půl roku a pro pomocí těch kus který převádět do toho svýho ráně tam do žluté světlo to na transformaci. tohoto vidění na vidění na vidění je v jede do světa ne. A voni tam dovedou uši voni zapři vady pomocí akupunktury oni oni tu pro co ve dovedou dělat na tak je prováděli samotná říká ne. A. Takže tam jsem jako do po k jeho mládí v oblasti byl tam jsem šel k tady je. A kdyby se doba se do na není. Takže tam na místa třeba se to ona je tam do taky nazvat teď pravila si pomohu svou kam svět kou kterou tady používá světelné chrámy nebo světelná města. Tam mám když přijdete do tak je světelného města tak především přestanete mít tělo v když tam jsem tak nemám tělo tam jenom jsem ten velice bude při te nebýt tam tělo. Tím přestal nemáte tělo nemáte tam ten pocit oddělenosti který způsobem na čem byto boha že. Že ano no. A vůbec to všechno zařízení které v tom člověku to jemu od na to v chvíli se ocitne v tom tak zvaném tam kde to žluté světlo vím že tam no že tam na by to v tom chrámu tam nejsem sám protože tam je na ona hlavy že nikoho nevidím o nich ale vím taky znám jih myšlení vím jak jiným dobře kdybych neměl nějakou když si. Jinou. Nařízenou. A tak bych tam toho chrámu zůstal samo co o že bych se vyřídil od rad ten život za že bych právo se neprobudil. Protože to jsem si přehání ale je to přeci jenom být z toho řek které nepřesvědčuje o tom že by existoval bůh mně tedy k ale že je jistou jiné stavy než ten letem stav lidského bytí a vnímání rozumu a smysly to je cit přes smyslové vnímání nebo. Viděl světlo ne. To je blaženost cítím tak to taky od doveden nějak. Pociťoval jiné takže my si stavech nějakou roli hranou ale že nebe katolíci k ani v teologii pro pro nějaký duchovní smysly ne. Ano v s s s s s s tak necháme přitom ale ten zkrátka o do jsem je to vyšší stav z toho hlediska lidského. Ale je to v níž stal ze zen k tomu že když tam někdo je jako třebas manželka tak nemůže se dát přesto dostal nebo el. Cit cítit tam jako doma nebo vám to řeknu jedněm tak svým příkladem. Že tezi měly by baví por mém duchovní otce manželem mičan nový ten manžel mičanem ten zemřel když mi bylo devadesát sled z tam svým ne no ta. A když let po smrti jeho manželka asi rok žádala aby se s tím směla setkat taktem budu od se po tamním světě je ta tam dát věky tam jsem to žádný svět v ale ten od se po tamním světě. I řekl no když ses setkal si od tělem tedy tam za ve do v ale co se to než my tak nevim. Pojem one tady na v učení u nějaký dopadat tak do nebe jdu ve založen poté škola one ve škole bral mentálně. A co ona měla jenom z svět otevřeli mistrova ale nebo odstoupit on kázal jenom žluté nádherné před oblažující jsem tvé světlo a s věděla si co si mohla řekl jsem to či tak to je asi řečeno tím že trans s v form. A cel toho vědomí. Není transformace toho základu zdravého vědomí nýbrž jenom to on vám posunem toho co se přes celý přes lidský organismus nebo se z jiných as tak ve o tak dále. Ale zatím to li příhoda když může celou kávou všech sledu ven sví nechat sebou projít tak ten tak oni jenom určitou míru ve ven co jsem to. Tady v tom komentáři názorně asi tak nebude to obraz pro mít temně obrat vždycky kulhat anebo nebo nebo ale ten čát to stačí kdybychom si představili řadu čísel pět č svěřit čili je jedna nula. Tak my jsme v oblasti ji vnímáme pěti smysly teta pětkrát. Každá ta oblast je z je o pro ni čem a dokud vnímám pěti smysly as proč tam rozumově není přístupna v těle tak tolika o ji kali víčka nula vůbec jsem nucen vnímat jenom tento svět tento velký pokušení na které se modlíme ve vás tomuto zbavil neuvoď nás v pokušení jo. Že na nebo se tam z že jediná skutečnost ale jak ale e s ses tam mu dnů toho. Nená vymaže v u svůj život ne že bych se zabil ale ztratím sama sebe že to než z myslel tak se ocitnu vůle rozumíte. A to znamená nad mi vyšším že či ku před nad všemi se ven se mi to není na žádnou pohanou zaň ven chci. A odtamtud protože to zdroje všechno ostatní be vychází proto snadno proniknout největší výhrad cesty poznání. Čím když se dostanete ve jedni se třebas veni při se dostanete na po do dvojí kyne li v v. Tak z na do ve dom tam manželka mně říká vás pořád vidí. A začli vědomě by si dělal co o co je ve zaměstnává váz vidět ale všem je po my si jako by ranní pomyslím třebas tak o a vnímá ve jsem že jsem tady v je praví že nebe máme op chopit dal mně to ale vy jinak o mně a tady jsem že si jak ten jsem prostředí vidím dát všecky ten nej musím smysly zase to přestat nevidět ano. Takže proto za to dívá bez je při na pět ku vizte řeknu to ne ale spět k i tak se mu to nejde tak proto nenají nedbale neboť ona mu to to vůbec nejde ano. Tak je to je třeba říct od této škále hodnot. A o to o ten transformaci a transformace je totiž důležitá záležitost a myslím že právě ten domě mluví je. Se když po v je pro správnou transformace neboť že by byl bez do na sebe tak vychází sám sebe tak pro sebe mrtví rozumíte tak nebýt ono o pro sebe než jeho je to o jiného pro toto jež z od do zad z spasitelné někoho milujeme bez pro sebe ano protože to nějak jinak dal jsem se poznává v tom nezáleží. Totiž el bych vám něco poradil lékař bylo by mu na pacienta dostat k soudu. O které to teďka tady mluvil s v tady bude tomu to je to důvod proč se to všechno říkal jenom tento moment je teďka nastal. Že když byl byl proto aby se do ty kterak je do masy za mon stávala ako ví. Šlo byto jestli by se zamontoval na pak on je do mí. On by se dostat se ten jsou v ale dopadem pro že by se dostat jsou to stavy víme o svědků mu bylo. Tak nedal naděje že by získal ho na tu sílu aby sebe překonat to on nemá protože třicet se třebas touží dne toto od něho chcete příliš noho ve nemůže zříct prostě byl nemocné dalším kterou neléčí nemate čase ale kdybych jako v kdyby se ona motto od toho v tak jak sv bez které by vám měl dost ani času taková vše. Bych tak ten pád byly aby jako n be na ozdobou oka ale aby se dostat bez ten soud. Tak ten a to tato fung je toto mat čili to co nám zde paže čemu se ba pán obou vůbec ne te o to mat jsem se protože ut tu mít te. Tyto funkce. Tak nespotřebuje se život nic na potom tak musí na činnost od od věci o to jedna et bez celek bez nýbrž že atd ony nitro se od důležití. Od se dostane před jsou a ten jsou toho od soudí lid tím na tam na tím nadál vnímat. Tou schopností to nedělá v s v k v. Sk zažívali svědkové modly jeho. vlastně po bohy sice ale začátek před jenom znovuzrození nové z vody č. A ne ten ten ona s a z ducha ale začátek. A při každém tom znovuzrození ten ten člověk se stává novým člověkem proto jsem říkal dokud je takovým malým k jeden z maličkých těchto vede do království nebeského musíme začít znovu ten život jak ho máme znovu začít jste plni sami sebe a v tom soudu je nějaká část naší bytosti odsouzena umrtven na ano a odtamtud nevychází živá. Když zaň mystik víme že tam vůbec se k nehlásí ne ne a. Pojem myslím to nejlepší na cestě poznání z za po tady se pro vady po těch teď citu který popisu tady v tom pod tím nad ještě si to byl ten komentář poprvně to předvádím vůbec na veřejnosti bych řek. Tak když také by čemu postup je ten při tato do která chce tak podaného názor to musí být kombinace tak bezvadná že musí čekat west bez jeho vůle. A bez jeho konkrétního přímého přičinění. Jenom tím že onen jako spadne ne čeho se dostane dostal jsem mar nebude do stavu jako jsem byl s tím vane horování. Ale ne se do stavu ve tento samo funguje. On se naučí živit a potom paty mu dvě a tento o pro o to od lidsky udělá přeci člověku běd před te i když proč viděla jak začít a když to neví jak to věc stejně. A ten potom funguje oněm máte pak nebo nemáte když si kdysi jater podmínky za který začnete živit. Tak opačně že i ta roste fungovat začne jednat ale o pud u pozorně neví nebezpečí veliké nebezpečí při ano. Jakmile začnete živit jedno jakého začne být živ jinak než začnu bez ne tak je trošku žit ale tak okrajově no malým. A takle při tělem vědomí když ježíš když za vás jednal nebo něco vám zařizuje v tomto světě. Tak on si nemilosrdně kořistnicky vyžaduje další stravu. Ten se porod tam maleb mu nerozumnému dítěti které když rad tak že ne jako na volit dáno alejí utišení dokud to stavu dostat takže bys za mohlo stát že by člověk který by mu nedával tu stravu protože by upadal do stavu že by om zíval rozumíte. Že by nebyl při normálním vědom že by o výklad čemu sebral ten a to na týmu v je vše. No pase neprozradil na sobě že protože jsem nevěděl jak to dělat. Jako živit věděl jsem o tom nic ženskou o tom mám kterou teorii za sebou že ano. Postavenou naučit těm zážitku tak jsem vám často ku o no. O to od ismus dvě byly živé a když nebyl se neděl že není ne o si na jeho sebral tolik z když aby jsem byla. No tato lékaři dělají jak chtěli jsem prostě omdlel a to je nestal. To toto se nemohlo to jako vodu více nebe nebo o co se přitom nebrat prostě z tu měnit na vjemem oku od. Co od ve mění mozku o opomněl když něco třeba stál dvou ono. Věci hotovo jakým že nekazí tedy neměli transfuzi krve je že v tolika operovali sebral měkké novou mně nedali ne tak. Nebo dělo po španělsku při od všech přidalo ještě ne ale pak to nebezpečí tady existuje. Čili ty potom musíte disciplinovaně jakmile to jednou to oživí kterého krmit. A to se krmí především lásku tady ta druhá složka padá ba jak věnuju o jak krmen ovšem je to je na sebe v pekle v tom du zatím jak se ten abych že oddávat dobře sela brát cítím ozdoby že to moje z moc z jsem po to než dobytka pak i činné by se vzdáváme i lékař. Ti jak natolik takovýho pacienta aby přestal kou z pocit o lidský spát. Vůbec o do ji do z li a on vlivem toho poroste i do lidského s pak toto dovede o lékaři to je že ti dovedou. Nemůže kou učit nechutnalo toho a vůbec nikdy nekouřit jenom že to není správné. To podej k radu jo on ten člověk není úplně hotovým člověkem s celým člověkem není ono je ba a to mou do smrti o sice jakou jistota ale není celým člověk to se může vykonávat typu se normálně člověka či to bych ne neuznával stavy na příklad u vás se v domě byl člověk který. Z měl veliké bolesti zubů ona ostřeji zbavit dal se lid od vyznávat pád ten si to v jeho du o vedl do pocit lidského spánku ten člověk dostal tím neměl vůbec žádný bolesti ale od chvíle co se s nebo taky nově taky ví. Ale co by mu všechny typ bez bolestně bude padali čili ta budete tak jemně o stanou ne tak to se muselo velice opatrně a s tím k tomu bych na či ne neradil od se vás byl živen od mocní věk. Když to oživen tak ten v čase řekne co udělat tohoto roku při čát bere na to mám bereš je při tady před tím vím co mám dělat a co vám li věk protože tento od mazdu vědce nestane na od toho člověka nýbrž toto jeho okolí taky no. Ten ten ale není že nemá ten vás nade pocitu oddělenosti nýbrž naopak pocitu společenství ne se všemi. Takže dejme tomu jsem se nad v před koncem také věděl že nečeká velikém nebezpečí není kdy za se nebo při či o jsem taky za ni všecko vám ve co se dalo zařídit k tomu aby v tom někdo pomáhal to překoná že řekl jsem nad matce že když nebudem tak ráda jako nebe jako matka že to stojí ve vší kterým domy na prvky založení a přitom mi založení že to bude stát je smrt. Život tedy protože tady láska stojí mezi ním mnou a bohem. A ona říkala co je čeká se nevede přesně třebas na nebezpečí života tím než tomu zabránit v z smrti tím že přestat tak jednota na sto již na mém místo boha a věřte mi to kdyby to byla neudělala kdyby ten o to mat li mu vjemy to neřekl na vede jak s rozumem dověděl. Tak s o na zabila vlastně svou láskou. Při nezapomeň ten byl do věc kterou řekl ježíš kristus cokoliv jste učinil nejmenšímu z bratřích mých mně jste učinili on se při si být v těch druhých obé z před obrazem tak řek i s obrazem přede kast otevřeným a o tom aby z med kde a řeknu vám že kdokoliv v ten o to mazdu dvěma a od otevřen to by se daleko menší tak je přeci jenom poněkud více bych jede meče sám v sobě. A jestliže je stejnou měrou v jiných přijde jako v sobě tak pak je schopen něčeho co na nás ježíš kristus chtěl miluj svého viz jako sebe dokud tam nejste v tom že tak on nemůže ten dopad jako sebe. Marně se toto snažíte ten neuskutečnitelná za tak to jsem si si říkal ten kristus byl nějaký kompromis dík chtěnou milovat když mi ho jako sebe se přeci málo o mně ne tak víc než se ne nesprávné. Při že od za oko potom kde tak omylů jako sebe jsem něm a teď nebýt jaký rozdíl není v tom prostí a to teďka předvedu na tu úroveň třebas astrální. I protožes do mám ve raport s tou manželkou tak jsem také nějaký způsob. Takže nepotřebuje za že on na pád váhání tohoto styku odjet ten styk na vás na to aby si tímto způsobem na pak tresty jsou rodinou jsem musí tam všechny těžkosti přestat. Jak to ovšem udělat když se o to zde není žit v upozorňovat na dvou věc že s pánem ze snem. Je z pátek při kterém ten o tom o ty z mu věc začíná atd. Ano. Kdežto z para bez snu to není toho druhu metám všechno spí. Ve dvou mu a tak bez pak pořádně mít sny ne ale umět si bez to trošičku u či. On se naučil dávno ve snu s s takovým způsobem abych s jsem dovedl zrušit. Stačí si to zařídit tak že uděláte to prosím to nařizoval jsem zrušit jsem navodit jo takže jsem sem říkal jsem začal těch lékařích ve lekat jsem s se neříkám člověk rodí v ale pro leká si musí mít se před poklady pochopitelně přímo u etické. si myslím že by se to by mně mělo každém vůle dařit kromě toho že se do něho ústí tolik věcí. Říci ještě nejsi lékařem když nemáš tyto lidské poklad. jsem toho použil svědkem že lékařská byl na poušti kteří mají moc dobře všechno obě pohromadě všechno kde na výbornou nebo velice dobře ale nebo co ve mně lékaři protože nemají ten ten cit. Abych každému nade lékaři před spisoval aby prošel aspoň děním jsou víte ale kdyby prošel tím soudem tak by začal mýtem etický z ko jak se jsem ho začal mít nebylo zrozením nebo kde vidět. Ale jen se zrodil do toho těmi zásahy lékařskými a tím prvním soudem který and naše stačí první jsou abys jeho mohl být lekat tam že ten nebi mohl být ve tady by ještě mistrova svět tedy no ale jinak si nevážíme kartu kteří třebas v výborně zvládli z svoji neví činu ale nemají k tomu pacientovi po mně že. My si toho ježíše krista berme přišli jste vždycky. Jako je co se stalo roku od přestal do třetího nebo tak nějak oko toho a předtím to nebylo tak katolická člověka vykládá řeky do před tím že z museli že museli počkat vás od tam že paličkou ne vůbec ne to je věčná záležitost která probíhá co lidstvo lid ten je. A proto o jenom to dalo ukázka a to ta ukázka jak to pro bdí a abychom tomu rozuměli abychom od pak sice nebo za více od sice aspoň porozuměli jak pracovat věže kriste jak tam po cestě vůbec a tak například to se může tedy jak chcete abra vám de dávno ukřižovat s kristem. Než přišel ježíš kristus na kříž tímto způsobem. Že když se odstěhoval ze země ur kde měli majetek o z těl mase s celým národem do země která neviděla a vy jste ale byla svěřena do správcovství dob o správcovství hospodina moje země kterou vám dávám do správy říkají spodní ano. Tak je bůh chtěl povýšit z vlastnění které nikam nebe ne. Do on o správcovství které u volně trošičku toho ducha lidského hodinu větší rozběh. No ale teď co se stalo tomu abraháme se narodil izák pro o rozený svým o o měl strašně rád o bohu vlastně tato řeknu lidově tam to je opsáno ten hospodin se mu zjevila říkal mu abrahame let láska svému synu. Svoji mezi mnou atd tebou stavy s sebou a nemohl spolupracovat tak bych nemohl bez myla přes tebe kdyby si takle milovat kdysi vlastně to syna. Proto tak tím mám tobě opravdu si máš rád v tak buď tak dobrý bez myslelo si o obětují mně ho vezmi na po od tu o o oběti. On bez hlesu na bavil dřívím na záda svých syna aby pomoc zapálit dal díků tak šel a když to tělo je to jak víte hospodě zastavil říkal z něho opětovat to je této co přestal si nepochopilo ne odejít od něčeho něco zabít nebo co vidělo když vnitřně. Jo to to nemít z pravlast. A o ty doby ten hospodin zase s tím komu litovala a mohl muss věřit že ho pokud co rozroste a pro to všechno znáte z být a ten abrahám byl živý a dodneška je živý izák je dodneška žit v že ano. Neni mrtví takže ježíš kristus když tam vykládá ve tady v tom napsáno. Saduceů kteří mu vyčítali že věří na. Vzkříšení z mrtvých v těle před nemožné ukazovat tu ženu která měla sedum mužů komu bude potom tam patřit v on říkal neznáte písmo tam je sama že to bůh živých a ne mrtvých bůh izák bůh abrahamův mojžíšův ale ne z těch v tvých bát po není bůh. To to se na to musí s tam vaši bohem kdy budete živý ten poznáte teprve ve tím oživení atom rozum je poznal ceta živý bůh je cení taky nebyl mýtů bez tenat je jak jsem to poznal že je bůh. Po co jsem tady věřit jsem to poznal to nevadí ale ten se musí k tomuto propracovat nějakým způsobem. A pak začne být živý nad jeho moc v jedněm živý tak vždycky a pak můžete li spolupracovat se s tam tím vyšším světem a tohleto je důležité si uvědomit že celé lidstvo. Prožíváno ve svých špičkách tenhleten stav ne jako dáti třebas daleko vyšší ne. To znamená absolutní komu lekat při s bohem jako třebas nebo na ti vede a tak dále a jenom proto že ne vlastnili které zásada. Kdybys správci majetku boží před nic z jeho rukou pochází ani jeden dech nemůžeme sami vyrobit. Všechno se na pozadí všeho je je ten o tom matky z muss jednat je taky od něho a potom od toho jdete po tomto spojení s tím. No nevěřte pro kůže pro kuje ten jenom vidění cesty. Od každého z vás be cesta bohu od každého tam že potopa např protože oni ještě nešli. Je z toho starost vás to neschůdná jsme o ještě nešli. Když se po nit musíte poprvně tak se musel prodírá atd ano pod když to nesnáze atd tak dále pořád půstem na na znovu to pro cestu jako nějakým pralesem tak řek. Ale od každého z nás hned cesta před. On předpokládal že lidstvo se podstatně let není na tom myslím že předpoklad správný že se na víc úrovni duchovní na které bylo za jeho li. Tak mohl vidět kam ta jeho cesta vede jo i toho pro co z hora i těch všech o z tak to mohu jít o všem tom není věštit věštění to jenom vidění cesty předepsané to je při to to je to to si může s přítomni ano ale ono co on nemusí sta. to řeknu třebas si myslím svůj vlastní případ našeho nemyslíte kam buď něco je vyšší. Právě dělá ale budu sis o něco vím že kdybych třebas sebe narodil. Ten nebyl touto chorobou postižen nebe se do operován neprošel jsem soudem tak jsem že půdy životem na tomu věřím ne a jsem jiné síly ne ne. A jsem jiný smysl života než dosud. Tady byl neprošel druhou u buddhy jsou doma cetě mast dotek jak jsem že jsem to o nic se změnil smysl života čili správně říkají indové v obecně šla když je to stane sanjasinem znamená stane se že pravým městem tak se kdy by vleče ze všech pout karmických dne nebo. Těch aspoň těch vše jakých těch kast a tak dále mimo kasty žal. Tak to platí o každém člověku pak je po všech národech jakmile se s kdy nebo co jemně metod platilo žila jakmile se změní tak. To neplatí takže to prostí není a za takle prorokovali prorokové co bude dělat ježíš kristus protože tou cestou oni prošli te ne za platná cesta oni zda je dokonce ale kde se jim podaří mesiáše přivolat na zem od ta atd tak budete padat to oni věděli ano to nevím to nebyly není ještě jak si to představujeme byste znalost vlastní cesty. Toto byla znalost o co stávalo o znalost ducha evropy bych tak řekl asi tak. A proto mohl všechny věci tak je pěkně vidět. Ovšem je otázka jestli tahleta válka která teďka. A přece vám trošičku neb summu na celém listu kou z s kdy on nemohl počítat s otcem vidění jestli před jenom jsme to nevzali nějakou by dovolím ku a teďka zase se vrátím k sobě. třebas koly u nařízenou tomu středu přijdeme s pokraje o proč je mu ku mu to jedovatého středu. A když máme blízkou cestu někomu jinému te tak ty cesty do země z pak ale je be nese to nekonečně viz tedy že tu tuto oběť v jiné ty který se v nekonečnu. A takže paralelně misse by za tím sví přestat toho prvého tak mohu přejít ze své cest do paralelní cesty z toho svého přítele věda ale pak se mně říká ta cesta z toho z tele. Se přes cíli nazpátek se vrátím k tomu svému dožil se zbytečně k oděn o tom okruhu na hoře aby se do středu ven nebo po některé části zatím okruhem chodím takhle a ne do středu či to se nedoporučuje ano jenomže co bič je tady k kolektivní ce karma národů tam opravdu důležité vědět že některé národy se učí věcem které před. Tím neznali. A tomu může s mění jejichž tak ku v tomto smyslu. To je ak dostat na byla ještě práce určeno pro pokud nelíbí. Dneska je práce pro všechny vyd doby nepracovat tak se ne u živý a to znamená že všichni lidé jsou nuceni sebe opouštět daleko větší měrou než ten li tam o jak jenom pro sebe. Kdyby to dneska dělají jenom pro sebe vědom kam abys dospěti stát jistou vyspělou technickou ku prou nemusí kde čeho žít pro tu věty věnovat na od tak vlasti bych tak řekl nebo společnosti tak a malo o časté pro ty se mohou nechat pro sebe jo. Říkám mat z aby hodnota let jed a to se měnilo také osud na protože beztak člověk je vychováván prudce k tomu aby sebe opouštět abych nebyl z vůli. Dokonce takový člověk který je svůj ve jsem to nese taky nevydržení ta oni ho tam nemají rád že on z o tak o na vede svou a nedělat to co voni potřebuju. Z ka potřebuje společnost lidí který dělají tu věta se od něho požaduje že ano. A to který ve všech statek co se říkat dětsky nebo tak aby mohlo rozhodli zemi tak udělit veliký krok kupředu. Že tomu takhle je tak pořád to nejdeme poté kdy předvídal ne z pramen co chvíli může li po jiné lince která něco jiného se stane taje tak i předepsána. Že se že narostla podnícen šlo teď se oním de a vona se vyšla te. Toto možná ber ne mám dojem že teď tato páka da takovým když právní tím do nových kolejí protože to co se mně stalo v koncentráku nebylo asi nám hodné co lidí se chytl za nos co lid že přehodnocovat svůj život s ne. A to jenom pro tu bídu kterou zažívali pro to utrpení na pro ty stresové okamžiky pro toho. Nucené manera provádět se do si co se kterou se bez nepočítali že čili. Mám dojem že let tou vymlouvat kou toho za pali tolik že by tato vůbec nemusel nastat. Jo. Čas čela s ním byl že vás provedu pokud je to vůbec možné o cestě poznání tak prakticky. Aby se dala uskutečnit aby se na skutečný a upozorňuju vás žen v jakékoliv recepty na kterékoliv cestě viz mívají jinak než lékařsky klece. Bez než si tolik tato lid minule nebo tak že jo a o to budem ty paty účinky takle před tady nedá předpisovat. Tady se řekne podobně jako na cestě lásky tak si pozvání něco. A ten člověk se musí volně podle svého založení tím cítit ode mně. Podle svého založení řídit tato opaku nést. Protože bych jako to neřekl je or protože to jsou od ještě před potřetí atom velice záleží aby si tak i pro o to přizpůsobili okolnostem ve který žije o musí pružně toho té. Ku užívat takže dejme tomu když pro cestu lásky platí základní pravidlo milovati budeš pána boha svého z celého srdce svého z se vším myslí své se vší duše své se vším si své a když mýho jako sebe tak to je všeobecný před ty z který se musí přizpůsobit u každého jedince je jeho možnost. Tři jaké v tato lidská na příkaz tohoto celkového před kristu uskutečnila zatím jen mám jenom první pasáž milovati budeš pána boha svého z celého srdce svého a tím vydržela dva tisíce let jeví se to z celé duše neví co je to z celé mysli neví se to s veškerou synu. neví před to byl v abych něho jako jako sebe to vůbec neumím kde vysvětli. Ani vysvětlit školy aby to oni někdo těla jsem napřed se cestu lásky to vám nebudu z kap převádět. Ale přesto se trošičku vše všimnu toho jaké chyby se dělají nebo kam v. Malinko se dostala třebas ta evropa nebo po učedník cesta je aplikaci na příklad dejme tomu když oni si dneska mylně myslí že stačím milovat před jsem tak tím chtějí zastat celou tu lásku k bohu tak to vede ke jel výbuchu extatickým. Které končí velikými stagnacemi protože ten člověk se cítí být blízko boha kte extazi a pak najednou upadat do jako se mu zdálo nemilosti a tam se potácí delší dobu co na to našel nějaký takový recept vysvětlení že ten návod ducha od smyslů ale to všechno jenom záplata na cestu poznání neboť muss aby trošičku. A ruku o co je to s tou cestou lásky také cesta poznání teče vědy je při lépe poznávat. Úměrně svému pokroku na cestě lásky tak to se tam neděje protože oni ne tak jako u stávali prostředky. Cesty poznání neboť oni ani nepoznali. Ježíš kristus be cesty lásky ne jako hlavní ale be na cestě lásky taky hlásal cestu poznání a to musel ale vůbec se do tak se tam na cestě lásky aspoň ten první pod miluj zcela srdce pro pak ku pro takový. A považujou toto za celou lásku k obě do se to věděla neví jak na to vy kdežto na cestě poznání nevědí z s protože to říkají je tajemství ale pak ježíš a když říkal nebude lidské v všechno bude jasné všechno bude po se a o ho a z. Taky se to stalo jako byl a dal a. Vám že když je to ohradit v tom co to kázal a řekne past. Tady to končí no tak kterákoli věda když toto udělala v tak si způsobuje že se nemůže z určitého momentu ku dál na příklad věda devatenáctého století. A osud na to od nás to objevila rozum jako hlavní činitel pokroku. No jestli z toho nesleví tak. Prsa budou ovšem muset rozhodovat v každé vědět každé technice i lékařství celek přímý lékařů celek jimi vědců aby vůbec něco daly ještě dohromady tak todle tak těžkopádné a čím dál těžkopádnější jako jednou uznají že. Kdyby byly jiné prostředky že byto bylo že vší tato nemůžeme čit jiné prostředky známe ne. A znal je z vyšší síly ve předem opakuji ka poznal svatá které je to že dnes je o tom mluvit by se byli. Se setkali s zákonem kdo to pro je trestáni za k onen cit a no tak jsem chtěl jenom že když vám dneska budu vykládat cestu poznání tak neberte jako něco odděleného cest z ky nýbrž jako dovětek který nemůže vám dneska pocit o třebas cit jedním učení z toho důvodu že nechápe symboly. Ježíšova život a musím říct že se bez obešel roku s ze sic chcete vět to znamená kdo dvaceti šesti od ti set let svýho života a taky to v tom tu že nevadilo ale že jsem se to dovede to okamžiku tam řeknete gestapák chtěl zabít nebo cesta. Tady zato jsem velice vděčen a od doby vím že ten ježíš se s učil také cestu poznání. jsem na cestě byl ale bez znalosti ježíše krista. To že nastal okamžik kdy to bez znalost ježíše krista tady bylo bývalo nešlo. Protože on prozrazuje tím svým životem symbolikou svého života ne takové jak se s ve česky řeknu nápady kterých ti. Že že člověk je nemůže přijít sine vším vůli a čistou nalezené se tyto svět ale za tak se tady tu všímat těch na od v ježíšových o něco co se dát padli těch pouček jeho životem protože na cestě poznání berou daleko většího li na cestě lásky ještě z lásky tak je to velice jednoduše všecko o vědu nezmohl se tak stalo moc. To taky cele. Ale tady je to tak je to o tak co si tedy i to před těles sám prozkoumat. Že my se nikam nedostal dostal by se do situace kde by si nevěděl cesy rozumem tak on musí se dostat do rozšířeného vědomí v čas a pomocí schopností které jsou zase mysli které jsou za rozumovou činností musí si pomoci k vědomostem které poto užije rozumově a smyslově než že je ode od li o mně. Ind li kuje on je o prostě dostane tak kam to patří ano takže je v prosimvás. Kde ten si to tu aplikaci toho učení vše krista na li jednotliví lidský život. Upozorňuju vás že je to jako jako říkam ze jako s matematickými vzorci. Rovnice od o odezva mi třebas nějaký algoritmus. Ix jedna věc rovnou míním ve pustím on od sino a tak dále padlo znova nově ho a. Od takže se proto toto algoritmu ten se potom může řešit rovnice od odevzdán se na to nasadí. Jenomže je marně před od on stavy je el co je padá i za druhou plus dvě ix o z celé rovná jsem nula abu nepadá třebas tři ix na druhou minulost se čtyři ix pro se o patřit mně padá sv. Jak ix na druhou rovná jsem nula že jo. Nebo pro mase pět nebo tak nějak jeho absolutní či se tam a všech kdy jsem tady řešit podle tohoto základního vzorečku s nějakou aplikací novou proměnou. A tak je to lidským životě. Vy nejste nikdo z vás přesný za let ix na druhou a ix za druhou plus i k s tu se rovná jsem v a tak nikdo znát nevypadal. Tak vypadal jenom kristus. Aby padáme třebas tři ix za druhou minulostí že dvě ix mus dvanáct rovná se hnulo. A teď musíme tamto předat na sebe když toto se nám nepodaří tak jsme s celým ponaučení ježíše krista visí cení. My musíme umět obecné převést na konkrétní tří. Jo jako matematice čili musíme se naučit analogické mu myšlení. Na kdyby se budou prostě tato cesta propagovat pak učila škol jakože se bude či ho muset ještě počkat vy se ještě o na tak by se musel učit člověk ale lidského přední na matematiku se kladl veliký důraz. A kromě toho by jsem muselo začít s výchovou toho člověka trošku jinak než jak se začínání. během toho že třeba přitom při to z říct jaké principy výchovné by se museli zavést aby ten člověk v čase dostat tomu čemu se jaký v předškolním věku taky dostal aby jednal správně. Podle tak si na jeho rozumového uvažování. říkám tak zvaného protože ten rozumu byl něčím svým zem a schopností rozlišovací. Rozum nemá velkou schopnost rozlišovací v tom musíte te stačí jež popadni nás to je to musíte všechno jako. U rozumově rod lidským převést aby on to mohl vůbec použít vešla očím pro něčeho o neznámy v tak musím na tak je příklad je to převest abys aby se potom prospěly po jiných přítele a samostatně a tak v tom životě se musí o různých si to patří umět člověk obracet aby toto obecně i nejde kladnější situací z toho mohu použít něco napřít stalo pod tou hle cestě je u. Cestě poznání. Když jsem od od těch tří a půl let do přestal si něco zažil že jsem najednou si jen rady s tím koncentrákem po tři do sil ne a nevyskytoval z tobě ne případu jsem si nevěděl rady co se může stát. Tak to čemu tady byl takle před tím odvádí vlastně poučován jak jsem ho poučovat nebot to spát. Čili oni mohou i v takovém případě o ven nastat okamžiky kdysi ani ten dobře poučený člověk nevíra. Třebas to je dotaz tytéž všude tu se najednou to je nějaká anomálii vite nebe. No a tak to se nevylučuje takže tento můj výklad nemůžete daleko jít aby počítat s těmito případu te nebude počat straně případy navo o stará a takovými nemalým o poznání jako maximálně poznání a tak bych petr situaci které vypadají jako žes u ní. Na toho člověka co dovolili bez jeho viny z tedy doba jenom jeho věta. z ničeho nevidím třebas hitlera nebo esesmany že tam mučili nýbrž sebe jo. A k tomu toho pojetí života když přijdete. Tak se na učíte zpětně z cesty poznání milovat lidi nemáte nikomu za by že vás ty dělá. Oponuje to co mostu ve mateřství těla ale nemá tento za z nečinná on nenávidět protože víte že neví on co dělá. Tak za nevědomost od chci nebudete stáda když do od jenom toť povede do si práva ani ne nebe se dravé svěřit v z s to tak být u jsou do huby kolu jdou byl sebe ne. Ale tak to nevede dělat to nesmíte to je rozumné ale nebudete ho považovat za špatného protože ty jedem. Nebo protože mezníkem. Do toho úkol musel nějakým způsobem vrůst a bylo mu od od velkou práci a kdybyste od toho úkolu osvobodil jak jsem tedy rosu byl tou gestapáka nebo se s mana tak o to bude děl velice dobře todleto pro něho velice prospěšné. Kdo to třebas nebude moc vyjádřit. Tak to sem musel všechno jako prevenci zařídit abyste to chápali v pravým slova smyslu abyste na to na mně že ne jak je to také absolutní učení nýbrž takové volné pružné učení které je. U ježíše krista je uvedeno tou symbolikou li jeho život totiž symbol jeden význam skvělý jeden způsob skvělý že se aplikovat různým způsobem neřikam špatní způsobí nebo nepatřičným způsob ale různý způsob jsem u rovnice vodu neznámých tak je pád každá každá rovnice. Od ode známy jakékoliv tvaru podle vzorců základních kdy počít s. Od toho a vodu od toho postupu v je nadto navazuje třeba aby počít s to jsou postupy tři. Tak některý musím poznat tedy mám použita podle tohoto poučit tam přizpůsobila se taky rozhodnou a tou rozumově se rozhodnou. Todleto co tam je rozšířené vědomí ale musím znát základní vzorec tato stavu určitého základy vzorců. A to jsi je to co chcete na to nemám čas tak byto o z tady bych jako si říkal tak tady na ten doktor abra mám jako tak viděním proto aby se pro hodil ten pater vzorec takle aplikovat mu za že bych to věděl ale pro než čím situaci. A vy se mění tebe sice ne když jste to tak zlý mění. Třebas to stabilní není to pravda překladu ti na jiné úrovni jo. A to byla se potřeba ode ba těžko věta oba op svou mat na jiné úrovni to není možné. Zač za člověkem nemůže chodit to si musel za sebou chodit sami ježíš kristus chodil za každým člověkem tam nebyl aby se dostal si že když symbolikou pochopit tak pro za bavit bude tady budete potřebovat ten tady je na vymoženosti jež za vymoženost u toho co naučení. Totiž dejme tomu když on říkal nějaké podobenství. Tak si to někdo vyložil nějakým způsobem jisto vložil jiným způsobem a při sto vykládali posel když zpráva. Tak proto stačit. On třebas tou byl o tom rozsévači který rozséval jedno semeno a on odpadlo skalou tu do dosti dělal. Třetí na cestu z dobrou práci dělat jenom jedno z nich na úrodnou půvab co stonásobný užitek. Tak řekla svým učedníkům tyto kabaly těm se tam líbilo protože mají uši a neslyší děl mají. Počinem nevidí ale vám je dáno tomu rozumět tak by to vysvětlil no zoufale mírným způsobem teče dneška žasne jak málo je toho řekl. Tak to dneska my víme daleko více a my to ve daleko by k a tedy vysvětlit než on pod ježíš kristus vysvětlil on ale věděl proč to tak dělal protože oni měli před tím pozná ani oni si cestou lásky. A to poznání pokulhává ono o viděl co se o nich vejde ve co se jim velice ho když například emmet tomu svatý petr někdy spustil a promluvil k ježíšovi. A o to vůbec nesouvisle host s poznáním které by byl ježíš v něho mohl předpokládt tak mu říkal satane odejdi ode v s a tam a zase tady musel by totomu petrovi někdy taky mu světlo tam říkal v tohle o maso nezjevilo. Ty si opravdověji ty jsi opravdu bohem navštívení člověk že. Z tebe udělám stálou a tak dále pro pro ten okamžik toho s úsvitu který v něm. Kdy ku krista. Let tak el toto taky ještě o co se z toho byl potřel ztracen třída tohoto li že by se o z vlastní přednášce dost. Tam v udělat to ve vás mně tady ni u vědou a se musím do vás před tím dostat ke konci pak proč udělal tak bych se dostal daleko řiď konce abyste ho do tedy kdyby vám to něco nebo jasného je můžete přerušit během cesty. Mého výkladu a začnu od adama stvoření člověka je první taková záležitost. Kterou je možno ještě na cestě poznání rozumem pochopit. A my si to tedy zpřístupní nerozumu tam nikde není řečeno že by byl tam vznikl člověk. Nýbrž tam vznikla jeho moc podstata to je tam psáno v jeho duši. Na kdy mě. Tak to neznamená že ten člověk předtím ne s to tak duše byla u toho boha rozumíte on jenom předal te od čili byl to byl tak základních omyl vůbec sil na všech těch vykladačů protože než že se mi že tam vznikl člověk ne ne. Tam ty jeho od život aparát to nebudu by mohl takle oporou moc zajímavý věci vám li se cí. Li na tom prvním omylu který oni tady radí se řadí celá řada omylů dalších. A to jde do takových nesmyslů že nakonec to všechno strašně tak to vůbec temném aspoň by se měl zastavit u toho tajná a dal aspon tak malým ku. Tak i od toho pak u z ovládat to všechno nemůžu to přímo nesouvisí s naší cestou. Ale aspoň toho kaje na abela. Jesiže oni obětovali obava jak ten a el tak ten káni tomu hospodinovi. Za to zápalnou oběť v a k dobra a ten kou v oběti tak nový se platil pozemky atd ten kou a bylo by oběti stoupal přímo k nebi. Poznali obava že ta oběť aber nové přímá na milostivě tím bohem a to oběť kaje nová ne. Řeknu tedy nemůže stoupat k s tím bo pak tak ten tato vyřešil nutně za byl toho ho a o bylo po požehnání mít ale jak se říká z toho kaje na tedy pochází všichni lidé rozum nesou tak oznámení na své dítě a je zajímavé že ten hospodin se pro toho moc na toho rané mal. A za o na milost a v vytvořil z něho lidské plemeno pro z vás plete všechno podání pohádkové ale je na tom základ pravdy. Že totiž bylo třeba aby se při dalším vývoji že do toho od toho života dostal povalit z mus z celé své šíři. Ten člověk pro kaje ještě nešli plně dualisticky dualismu nepotřebovala příklad zlo k ve se mu dalšímu vývoji a ta je toto zlo bůh povýšil na o tom o celého partnera. Se kterým se musí počít. A kdyby to zlo ne existovalo tak my nemáme pokroku nemáme možnost poklad co z ti berte to na vědomí a kdybyste se nad to jako rasy od nepřítele na této cestě jako na svého nejlepšího pomocníka bez kterého se vůbec neobejde toto vám říkám na adresu.