Karel Makoň: 82-26 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Vše jiný než u člověka jeho se za ale odešli život pochopitelné o co o lu. Za daleko větší měrou podle těch bolest ji nečinného a nebo jez že mu škodil apod dál to by se zdálo že bych způsobovalo u k o mně čeho co se nemá ut domova nebo zvyká na něco co by potom mu z ničeho třeba sled by mělo co všechno na co kometa svými vyznám této vykládal zeptal potom je celkem záleží atd za to co pochopit že tak je tak jsou věřit do poznají dělo a óm byl výtečným na se myslet. Bil do čan dávat prát plným právem dobra co vede poživač not o všechno bylo u něho to je zajímavé dobyl on byl prostě. Po mu be by to se tomu říká and co z ky do protože jsi žil ta ale dával po ba všechna přesto se po smrti jestliže ten člověk tedy dál a toto rozlišování. Terén takové nepatrné začátky že celkem ta mně nepostřehnutelná začátku ta on se mu když tady je na tak ho za eště k jak při tom pak to tak cestě poznání bez toho pád stejnou měr to jako si toho člověka taky ta s samovolná schopnost rozeznávací tak schopna jsou prost poznávací pravdy kde jsem mám aplikovat tak nebe. Které máte po tady de ne na tak asi za obecně. Tak ta cesta na nebe. My musíme dovolit z toho a potom paty z od kde a to je vono aby se rozvíjel tak musíme tak tomu schopnost musí na tom prostor ve svým životě do musel poslechnout tím všeho poslechneme tak oživím ne ten se živí jinak než potravou. On taky bere z toho po od toho vodu věta ale to by vůbec začlo o život to je když to všechno dal tak šel on nic tak jsem vám říkal. A on nemůže když si bere na potom vody to tak nemusí doby ba naopak se při které vědomi na od z to bere od jeho tak že by či modlitba obal jestli tím o toto řeknu jak kdo modlitbě třeba zavést abychom nakrmili aspoň na den mým ten op o to o že on je protože on si tu pro pravému žádá radu způsobem do kořistnicky přímo. Když jako mal víte že bez takové dale na z s. Ale jsem se nikdy neprovinil ale proti ode si po vnitřní modlitbě. je bez jsem ji nevynechával ve svým životě. O dokud při před tedy bod toho jsem či odstoupil cestu protože jen bych ten všech toho a potom to kde to jsem nevydržel do že by za to jako on který jsme do moje budeš čas jak vyd. A tak je že ježíš to je pořádku takže teďka třebas když vámi tak nemluvím. Tak to rozumu swámi pro vady jako modlitbu vnitřní jako. Jako tečka vám a o zároveň krmení nejenom vás ale krmen taky aby nekřičel toho vedení v čelo. A ty zase na ba naprosto rozlišovat si tak to takle je to vím co on vy to za vezmi říct. Takže jestli si všímejte mezi tak že ekg tak co řekl tak takle rad na tak je kterého za člověk odněkud odjinud rozumíte to neni že bych ztratil kontext nýbrž je že dávám mít k tomu že tedy či se rad slyším to by šel do blázince čili ale vím kde mám přestat aby nemam navázal a tak dále jo takže a to bylo takovou cestou kde nešlo odporu učit tomu vnitřnímu já. O tom v je. A když tedy vyvine ne patřičnou jako schopnost rozlišovací. tím bez teď jsme li poslušní by bez toho z čisté em dnes se že to musí být systém. Tak se staráme toho čeho se dočkal židovský nával pod tiše se mistři protože se nás narodí vědomím nesmrtelnosti co se stalo v těch sedumnácti letech v tam jsem co je tam třeba v ježíš v betlémě rozumíte tak že jsem nevěděl dal petr se ve děl ani ve nebo jsem nerozuměl co to je to jsem nevěděl dokud při které věd kde se o to co volil to do dokud se tak dělo prožil ten dal je ses co jste pro je podle třeba. A to je třeba pro ty učinit i v těch učím je dál bez to že by ve domu kde ta si přikovat do pro sebe všemu dostanete tekla si říkat si proč tohle poslední je život na že tomu není pro si citovat co vám. A je věcí a. Je tak dál a jež ten život a a s tou jich pro je od zatím co při se z těla ta trpnost začíná dost ta pozdější stát protože dejme tomu svět za tím. Absolutně víte nebo od toho boha tak aleno to nerušil předčasně vystavil tak tak musí od začátku kdy musí být. Sluch připravený tomu hlasu toho automatismu dvě ano přitom na to to hlasné rozumíte tomu povědomí co dělat a to mně musí do toho dít aktivitou. Nesmí oponovat kdy malinko oponoval tak se to nikdy nerozvine. A tak se stane za rád jsem celé cesty jako ten jidáš malinkou po vám to ale oponovat. O to odpad rozum ve na dál co křtí. Do upozorňoval že kdyby byl když mu byla tomu moc tak nezradil lid ne. Musela to první sousto při že pod se ve přes po šeptal mu slyšeli o svatý jan tam tu uvádět v jednu z o tom neví nic co chceš kde věřit. Jidáš vypadal všeho zradit nad a tak dál že. Takže ježíš se chtěl zmařit rozumíte si by se by se do žil když se musíte z na cestě z mas. důležití protože dokud nezemře za a tak se narodí tak nevydá stonásobný duši. Ovšem to není smrt fyzická vůbec ne syna z tažen nebo nějaký odchod od něčeho co malá co ten te tak by to je mi ty li z mus cit na poušti cit doklad hrozný v i s s že to bych nikom nedop co tak ježíš kristu k někomu do bože sto potom na by nemohlo an to námi nemám přestalo nazve protože to vlas sebe obrat křesťanství kde tedy poměry byly takové že jedině za z s se mi to tomu bylo u se u chránit kdyby byli bývali nestává. Je době s oba národů kláštery například jsem tady tady v ve lidský kláštery a jiný tak přestat si vůbec nezachovalo učit těm pár barvu vůbec se neudrželo pronásledováni šíří mám dobyli do byli snesli ale ten spár barvou mluvě nesnesli v v v v z těm viz spal jeli co o literaturu všecko by se z von se za vším kdyby odnaučili člověka čistá psát před on to na pod proti bar vařit na padli ne. Ale více pády těch bohů zatím nic kdy oni do těch klášteru nešli. Takže bere svíčky kláštery a abu z nějaký kláštery zachovali takovou tak on o vrstvou poznání za těmi zdmi a toto to potom ono to byl na upadla že v živých par varů. Pro viz své umět udělat to k tomu nás tady ten ježíš kristus a teď jestliže toto těla. Tak proto zrozením betlémě te ne podstaty vědomí to nesmíte vzaty el on začíná mít sil moudrost kterou jiné jiný lidi nemají. A kdyby tam vystavoval na oko na ní. Navenek let tak by za chvilinku byl odsouzen po s pozici která nedosahuje výše že mi stačí je čemu nerozumí je to hloupé. Jo to v a všichni lidi udělají co nerozumíte říkají ne aby pátrali protože nemají k tomu trpělivost a že je to hloubky je to nerozumné co on říkáme a ten člověk není normální. Tak to on si musí dát pozor o tomu odrostl která ve te ne nedával pro ty pro lid jenom tuhleten let tak tu musí skrývat a proto je ježíš ochotně se dal ve dvanácti letech. Od svých rodičů od ve zase z domova aby podá do třiceti protože tam překypovat moudrostí v tom chrámu u těch mudrců jo. Je takové základ je odrostli nastávají v době a když tady rozvine ten život tak. příklady byl lékařem tak to moje řemeslo půjde samovolně ho bujet jak na to v každém případ. Vy byl učitelem zrovna tak ano atd tak rady čímkoliv byl řezbářem rovnat na protože to všechno samo když tato z po dosti vycházím přede střetávám před našel všechny styčné od li s touto společností lidskou co chce li pokorní tak jsem dokázal jednu důležitou věc že jsem přestal být jenom z vůli. Že jsem začal být také těch lidí okolo sebe protože jsem tím byl sluhou tak jak bylo ho nejím býti pro svoje povolání třebas že jsem se že jsem nebyl více sebou pro sebe žijící tím nýbrž také pro stejnou měrou těl se učil bylo tady jako sebe a tam to musit ta cesta lásky musí tak nepadal mně pro v kdy si neproměnná tak tato ve zase potom objeví jako nepřekonatelná překážka další vstupní. A když se toto dokáže že se povoláni bez ale tam dělám protože třebas zatěžuje protože v tom bytím stejnou povinnost jako vůči sobě samém mu v větší stejnou tam musím taky povinností vůči sobě plnit třicet přetavovat ano že po něm z od něco dělat. Tak pak je nejvyšší okamžik nejvyšší čas abych se z tohoto stupně dostal na je to samovolně z tak potom musím tady aby to nikdo nevěděl on se berou učil lesku jednou ježíš když šel do jordán tajemně musím odejít do jordánu tam si tedy co to je ale vám to jenom řeknu na podobenství ramakrišny do jsem z s. Ta ho často opakuji tak se pro můžu cítit znáte svých spisů nebo jeden člověk přišel jednomu světci kdy na že napřed je si svět sám el prosím že jsem měl jsi ne ho o bohu že boží muž om při sanjasinství já. Odejde ode zanechá své věci taky děti tady s jeho věcí nebude se nám vším na. A bude z věcem a bych tečeš co nesla protože máme tady děti které se třeba vychovat tam by na vydělával podobní jak to mám zařídit aby se to nestalo a on říkal řekni mi ty znaky. V těch jeho příprav novou při po byl ten čát toho on se postí jak to že věci dělá to je ode na to. A ramakrišna řekl ten světec řekl padám tak buď bez to si ten nikdy se sanjasinem nestane a jak je přede se to dělá pro to svoje světské a o ho a odešel ve děl a tak neztratila proč to hnout že víte ježíš kristus zásadně na své cestě a to voni nepochopili v z když nějakým postupně sebe kdežto vám se o dát do dělat né. On chtěl taje všeho nechtěli adi za mnou. A tento moment který tam musí se dokázat na tomto vstup jako dokáže že přes tento stupeň do smrti nejdelší nedostal. On musí jak je mu to samovolně vidět v tom volání boží po v vyšším duchovním život ti a musí ho když slyšel a musí se odvrátit než že u často svět vnitřně otcovo od rád ti a vnitřně patřit daleko více k tomu bohu než před tim z celobytostně jsem to. A to nemohu bohužel jsem toto druhé obrácení kdy zažil takže když budete chtít někdy dneska to nebude by se dostal k třeba z je konec ale aby vám to někdy čas je něco co dělá ale proto aplikovat ním vypadala každého trošku jinak že on dobyto možná svá dělo. Kdy uměle samozřejmě to šlo snadno protože jsem vždycky musel vás si mým do toho marného po toto šlo s tam je to vůbec tedy ne šlo. Ale si myslím že u vás toho nebude zapotřebí ostatně na zem čili je na vás tří děl nebo jako na něco dělal ne. To nebude třeba vizte daleko na tom než a že tedy nevěřící kdežto jsem to jsem neměl základ víry v sobě se ještě dodneška začal věřit sví a se naučit věci to si da ano ovšem ve chyba při ztracen dostal a. Se doba se nevěřil jsem brát tu když to odporovat tomu vnitřnímu vlastně jsem o něm tady mluvil takle neříkal něco jiného jsem poslechl ten tane jiného čeho si před vydělal i to co voni jako dobré vkládali do pera. No a jestliže on tedy pro velet ten rozbor chtít přít. A obrat v je v tom smyslu že řekne. jsem zatím bral hlavním míru světla rozumu. A teď ho musím brát přímo od od boha což není rozum něco nerozumného nad rozumem pata ne tak to asi jich tohleto před řešení ne totiž musím na to říct česky cítit česky zatěžko dělat li jakoukoliv jsem zatěžko vyjádřit. musím přestat myslet ten odvolat musím zastavit povídavou mysl musím zastavit v život který kde je v tom mým tělem pořád kupředu musím zastavit jsem třebas jsem k dech kdybych to dělal jinak než o to mat vždycky když se tomu jako. Indové. Že oni se učí dlouhá ale ta zastávat dech je to technika správná pro v tom nic nemám v této ale strašně pomalý a to je to jak totiž s ukazuje musí nastat momentu. Ne za dvacet. Tomu musí to je ta předešlá výchova které jsem vám ho tam kde to potom jste samovolnosti samočinné to co po se samočinně dostavuje ten zastavení jako samočinně dostavuje. A takže se toto nastane tak jsem se tam s tím s tou nesmrtelnou prostotou jíž pak než předtím o na totiž se stane součástí. S tou trvalo součástí mého vědomí u člověka to je tak dokonalé jako u ježíše krista je to třebas tom na pozadí ne. Ale přesto v každé situaci od chvíle vím co mám udělovat co nemám dělat takže stačí se tím jenom řídit jenom řídit jsme na rozum dávat kdy se tím řídit je tam někdy velice nerozumně potom pochopitelně protože to je nebo pali ča tě. Ale toto z ale čím ono se vždycky ukáže tat tak se to zda na místě takže potom měr o proč cítili jo kol a potom ne o toto ceně ale ty vědy se všechno staré v jejich počinem normální ještě nikdo nepovažoval magna se jsem a jestliže člověk je potom ale absolutně trpný. On všecek absolutní trpnosti zná vždycky za všech okolností za všech okolností když uměli třeba tak jíž v. To tedy znamená od jsou a nejedná podle sebe ani podle světa rozumu nejedná ano. To je vyšší fáze dala dokud nerozvine rozum tak do tohoto nesmí přecházet protože rozum je potom služebníkem to tím služebníkem oni kdo poznal je trpným služebníkem. Ji tím že to dál jaký toho lepšího rozumu nemá být zbavuje ne on být zrod vyd. Ale nikdo nepoznáte něco za tím stojí to nebylo na pozná ani u ježíše krista to nebylo poznat není ani od vlastního čát ti nepoznávali této syn boží. Ježto jednou tato pod toto říkal pod o maso nezjevilo od nezjevil duch boží. Ani přítomnost zázraků v ježíše krista se vším možným nebyla schopna aby ho přesvědčil ti o jež je sis či když je nucen rozum z s. Když je musel od atd ten totožné vnitřek člověk doroste se stane práva na tom přechodu tím jordánem. No a to ale není konec cesty. Tady jenom upozornit že jsem to do tam je každý pořádný indický mistr. Jsem vede radžajoga jsem vedou všechny jogy těsně pod kříž na kříž ne tam viděné tys tu s a si normálního věk neví s tím pro všichni indové říkají tak že si nevím šli hotový indický mistr je li žák ježíšův bych tak řekli to srovnal který. Byl v po tři roky veden tak je veden mistrem míst ježíše zbavil se své vlastní vůle na nás se trpnosti. A do ve do tak daleko že dělat zázraky li on oni indové nedají nějaký zázraky smyslu uzdravování nýbrž vnitřní zázrak přerodu sk. No a jestliže v ten mistr pustí toho žáka a říkala že mám dát co říci tak ho pustil do stavu mu který bych nazval z a z hlediska toho žáka ježíšova z s tam ten má. Co se dost vysokého poznání. Ale začal čele takovým stavem aby moh kolektivně ve lest. Dejme tomu nemůže se s tak indy ni. Aby viděl někdo sestupovat ducha svatýho na davy a křtil ti na převáděl nějaké poznání jako se dělo první doba křesťanství potom ne za to se indy ni nestala jista nestane protože oni tady ustrnuli upozorňovat protože to je to přítrž trvá asi pěti sice tak by mu z toho dušičku jít dál že u nich jsou také partyzáni že dál vodou dál. Například dejme tomu šankaračarya. Nebo ramakrišna ne a mnozí jiní jsou partyzáni kteří šli za tohleto. Když se nespokojit s pouhými domku spokojen on nýbrž že za jeho ku ano. vám něco tak do tuší že něco takovýho existuje jestliže to indy není je indy to dobře znají to bylo tom byli zle ale ještě strašně málo i v indii aba proto říkají jest je možno podle toho jak se z ježíše krista se plynule dostat přesto je lidskou vpád si tak to musí být napsáno musí to být bez ženě sděleno. A prosím ne vyšla upanišády naším védám to mys děláme sami. Proto jsem su rušil co s napsal o svým ne o to tisíc stránek. Ale se to zrušil protože si to přáli aby to navenek nevyšlo co bylo správné. Ale co by příliš to tak návodné že by někdo před dobu těl ta. A on není třeba přes že ono třeba je to přímo ča řídí se let či o přes ježíše a pro že máme jenom jeden život ježíš začal za jeden život to ukázat ale ne za více životů a my nemůžeme přese u ten z zdržování musíme přes ježíše. Čistě rozum atd tak dále nadto tato aplikace si říkat říkal. Ale to v jindy nemůže být ani předal do se to takhle dělá ten ča tak od začátku svého pobytu u mistra se vzdát se vlastní vůle ale mistr vezme na sebou na sebe vůli žákovo tam many bude jsou o jeho vůlí protože ten člověk nemá ten čát nemá svou vůli a maten mistr vůli na předává jak ten žák je ochoten povolit toho svou vůli jak tak se na vás sebe nikdy mu nepředal sebe celého takže se to. Každém tom školení ztrácí oděna před jeden rad při takže myslete začátku přerod hodně ten druhý mistr předáváme nakonec po není vůbec nic. Takže musí zase zní o nějaký paty stávala ramakrišna a musí to obnovit teď tady se díváme na patou generaci těch mistrů kteří vycházeli z od ramakrišny to jsou hotové volit proti ramakrišnu. Proč ne. To ještě výtečný byl tak by si jde do rána tato vlasy třetí je relace sestra cit působící ale jeho jsem začal si za nic nestojí. to tam dav ve španělsky světě například ještě něco znamená jsem co nehodilo tak mluvil kristus jo. Nebýt přitom máte dispozici a které španělský panensky svět a tak chtěl jsem říci teď v další fázi člověk musí vstoupit na kříž atd tady znovu nově o dale ty cele. Jestli on se naučil dělat zázraky v této fázi učednictví tak potom musí u toho od toho odstoupit musí tu jedu tu zázračnost opustit. To vám musím vysvětlit tak se nám že jo tak krise před před na či co byste. Těžce nesly v to se mi tady výtečně otázky které mohou být s podezřením a co je to učednictví u mě. Vše aby kdy může nastat jestliže lidská schopnost lidská vlastnost nepodporuje tomu vnitřnímu vedení. Se oddává tomu vnitřními a je pláč mým nástrojem tohoto vnitřního vedení a je to jakákoliv vlastnost třebas pravdomluvný mnohost nebo kterákoli vlastností o brát z od s. Tak taková vlastnost je potom tu bylo zdárně učedníkem ježíšovým. Či učedníci ježíšovi v pro od dát se lidské schopnosti nadané takovou mírou trpnosti protože poslouchali vnitřního vedení ano. A takový soubor schopností musí každý člověk mít dispozici když je nemá tak se přes tuhletu pád nedostane protože toto všechno musí být z konkretizováno po ceta abstraktně řečeno ten učedník pád je ten jsem třista naší vlastností rozumíte třebas láskou která takle slouží je tak nad nestavěl o toho ježíše tam je řečeno. Tak miluje že se daleko za před cestou lásky tak všechno co mně stavěl lásce. Toho se musím vyvarovat musím být blízko pořád telat musím pořád milovat. No a tady se jsem musím pořád všech vlastností lidských po užívat na cestě po je to pravé milovati budeš z celé duše své neboť jsem po tat celá duše taky poznáte z celé duše své tedy. Aplikace to mají věnost vedle druhého. Co je to z celé duše se duše duše lidská jez soubor vlastností lidských čili jsem šel z všemi možnými vlastnostmi ale prosím vás atd rána do cesta z ne tam kde by doby měl ten již o ní. Vlastností musíme mně slu vší a to je tomu dobře rozuměl ramakrišna mně říkal jestliže ty se rád tu padáš skvěle svou manželkou. A neznáš žádného jiného receptu nejsi v ničem plně za něčím jiným plně zaujat nežádá ani s manželkou a to jde ne bezvadně. Tak takle jsem musíš st. Z chovat vůči bohu u pád na do po že nemá jiného receptu jinak než celobytostně se bohu ne dále žít. Ježíš potřeba doba učedníků znamená to je symbol všech vlastnost. Nejenom kde terezino dostali jsem stejně jako na jako nevěřit si toto je to mysl od rad prostě nevěřící být ti že ano ten hlas jsem tomáš těla. To je dobrá vlastnost ale ona tak je zapotřebí jak se ukazuje se ano takže máme určitým její víru nevíry. Nesnese pád těmi špatně zase taky bohu víc tak to umět zařídit na onomu po lid let tak děl jen jedna. Ale jestliže ne nejenom doby je to se tak této maximálně jednou tu o své bytosti celým na dvou kdy i v v v v v v v to dejme cestou ji výklady co na prost po celý vnitřně nikam to dál nevede a tady dostaneme trčet. Ale upozorňovat ještě na jednu důležitou věc že tento žák ježíšův na této v s a ti musí si uvědomit že že když tu fázi přejít s úspěchem u svýho vlas musí se s všimnout nakonec neví tak atd tak těsně před tím jsem se smrtí. A to na ten symbol tam všechnu znázorněn žen a musí akty se nerost tak na to ty tři co to vizte za rodit je třeba s ke tím musí usnout. Aby ještě usnu tak se to ne po kdyby se dělit tak jeho modely tato již oněch tomu měl tak by se ho tam je to ve třeba u on byl bych to řekl o to bylo zapotřebí be u modlit ono bylo zapotřebí se do toho dostat z dosti. A o to je ta jako obrovské násilí ne tam na smrt ska se to bez nás li asi devi každý z vás řekne on musel na přišel to bylo utrpení ven a vám něco řeknu o toto utrpení čtu sokrates to tady jednou časovou třiceti let od narození a čili tři roky potom tou učenci o to o krátká o možná příhody. Ne víc či u pozor na co pro vady kdy než tři hodiny je to špatně děláno. Ze či z bohu znovu o znovu a znovu pod netrvá vůbec ani okamžik. No to ukřižován potom pro za ani kou při vám to trvá ty tři noci ti tři vím to je někde tapas samadhi které znají indové a tak či se to nedá dělat pád smysl ten vzala dělat než do tří o oni dobře ví. A ten potom takový trvalý přechod do řízení ducha s duchem svatý ma a tak ta. Protože kristus nemohl ten pokoj zvěstovat tím učení umřít než prošel smrtí. Předtím neříkal pokoj svůj dávám vám to řekl po zmrtvýchvstání. velice tam je všechno velice krásně vysvětleno detailně jo když to že tady si o tak mám o použil dokonce byto jako sváděla k tomu aby to na podobal tak jak se to stalo a to je to co mockrát chybně dělali tří ti křesťanští světci této doslova na podobu o čech který křižoval oním rosy listy ma a teprve od vás dost proti předtím tak mater je to je to nebylo ano ale pak i plačte začlo ty styk matka dodneška existuje v mater hru. mate dělat silám oponovat v ale ne ta doba mater na ceně čeho duchovního toho není zapotřebí tak pak je to jsem samosebou bohu od toho utekl to se dalo po u st a od extase taky jsem utíkal jsem taky za všem osud to nemá když to je nutné někde někoho tvoje projevových otec to nemá jakou v přímou zavrhovat ven ale dneska extaze přežitkem naší době kdy se mu. Ale někdo je zrozen na svět lekat že při do pro tyto mi do toho. On by to dopadlo dobře. Pže voni to taky stezek kde člověk je normálně jako jako být vědomě dělat to staticky. Ani neví jak to udělat a on to takle udělá ano a to jiné taky starce kdyby z přešel tří světci kteří chodili při extazi a vliv po o kte extazi ale to je cesta lásky o tom se nebudu tady zmínil a jestliže tedy se chce aby usnuly vlastnosti. Tak se se chce něco nového co v indické józe není zamontován. Že totiž tam zamontována pořád víra v toho vůdce. Tam musí také přestat kdyby ten žák nevěřil v indy ve vůdce. Tady ose ose moc kupředu protože ten vůdce duchovní. Nad č kdy se z pěti hlavních dělo od ba učí toho žáka napřed věřit v boha. Protože ta víra v boha nic nepřinesla toho spojovala s bohem. Nýbrž když je tak pospojovat podle také zbytečným aby byl žákem toho mistra. A to o nebes volala vědomě tak je to věr nepravá na ty musíš přestat věřit v boha musí začít věřit ve mně který je spojen s bohem vědomě. Jak je tam převedu tebe věřit na dva na tamto pak tedy nikam nevede a na který někam bere tak to nikam nebe ve se nad použitých takže. Takže roste parvan joze pak ale joze to je to ve všechno se ve všech kdo si abych jednal všechny ve všech dobách na bhakti dobu. Se musí člověk zbavit vědy boha tak to je pará indy to není cesta víry. Devadesáti lidi prosím cesta bez víry v boha ano kdo věří je vyřízen pro tu cest kdežto tak je to jiná. Když kristus vedl cestě boha víře boha protože na tom žákovi dával při mu v protože váze ukázky působení božího. Co ten mistr ukazuje ukázky své do působení boží ne dost víte nevede dobyl špatně ale to je jinak jo. Proto bychom se neměli moc to jako shlížet na to průprava nějaká dobrá ale nevěnovat tomu příliš mnoho pozornosti. je to i třeba šivou ananda tak je to všechno pro nás chybné ano to zdlouhavé této opakování životů. To tedy špatné ale tak plně ale je to strašně pro indicky zdlouhavé mi řikaj tak ty jsi životu ten maličkost mu ho zda. To by řeky napřed co na věci zase zkrachoval bychom tak na to šli kdy potřel vás do páté nebo pozná ale věcí duchovních kteří to do stavu do sbe v tomto životě a ne další. tam nejsou k ničemu nazvat si na dělat takový na svatý jo svým tady povedou lidstvo aniž o tomto co bude vědět nemusí to co vesmíru zvát se u vás na to vod vás. No a ten dál jestliže tedy usnou schopnosti lidské to znamená. Povídavá mysl. Ne všechny vlastnosti teče distancuje od toho jsem tak a tak dobrý mám ty akty ctnosti a on ty pak ty nectností to všechno na to musí zapomenu se nám vymaže pán je s celou paměť musí i znalost jazyka všechno se musí smazat. Jak když se toto nesmaže tak nemůže přejít přes přít s. Šli z potření pád to velice zkrátím k poslední fázi odevzdal bohu svého ducha. Duch přeloženo do češtiny je mysl lidská mysl která fungovat do posledního kam výtku on i ten způsob že myslel lidsky předal bohu on se stal myšlení to neznamená se vzdal vědomí ale zase být v tom myšlení je tady překážkou které teď. Přes kterou se člověk nedostane za hranice příště musí přestat myslet s v z s. To je jinde vysvětleno to nebudu dal o škol co to nebo na licet slova jsem co tu poznání cit tak byl prost jsem šel přes cestu lásky na no ale musí to být koneckonců vedeno láskou neboť ten ježíš kristus to nedělal pro sebe nýbrž to dělal pro li ti. On dobře že kdo se připojí k tomu způsobuje bo umírat ní. Tak s ním umřel znovu když to dělat zatímco let po něm svatá terezy je říkala když žádal neměla. Ukřižování vše krista za sebou jsem vnitřně umřel na se musela při tak ukřižování vše krista a on za znovu musel by ukřižoval rodnou musel umřít abych mohla mít čem tato svou vlastní jsou nedokázal to je to umrtvení nebo u z pád že lidský vlastnosti rozumí takle na z od je ukázáno svatou které z ví. Že ona neměla žádnou schopnost neměla všech pospolu rozboru peklo neměl tobě na dnes po měla vůbec nebyla to část a v tom momentu byla takovou prázdnu svou to správně listím byl mistr ekg a říkal jít jako nic nic přirozenosti boží jenom tak se přes tu a nic z teta matou jsem se přede čela ukazovat a. A co je poté volen mu po vůle je úkol je úkol který ten člověk musí potom plnit ne ti učedníci panně potom dostali úkol. Že tuto věc přeci neměli dělat pro sebe totiž ukazoval předat let pro sebespásu tak tuto určité měli přestat učedníky páně tam a můžete se sebespáse vítat dávné. Pak postačit ukázal v bližšímu pomáhat a tak dále my tomu říkáme dal nerozešel mezi sebou o společností jenom milo viz jako sebe tak dával mu svět děly na potom dostatek konkrétní úkol pro ten musíte provést žen. No a to je tak v podstatě cesta poznání to začátku této cesty se musí člověk zvolit nějaký k učení prostředek oko ku nebe tak jako že když si myslel že to je jediný prostředek. Ze začátku pro nepoznalost pro ba jaký pokrok na cestě poznání misse protože jenom vnitřní modlitba je to pravé který teče dostala kupředu. A tak se všechno sebe na tak tu vnitřní modlitby o tone nestane do správné jsem si pořádně věnoval že jsem nikde zanedbával ale to co rovnat taky při na zanedbávání života rad za nebál do zadní život pořád a nebýt byl dejme tomu manželského života co o zanedbávat taky lesku potest rad čas od spala a te tak zanedbání. A to jsem nevěděl přeci s myslet let toho ta potřebné jsem k tomu odrostl. Jsem se že jedete doby se co jsem se od životu odrostl motto sebou velice nepříjemné s tím a co jsem toho z za podle rad při při než ten tam poznání co jsem se který velice člověk musí svůj život rozvinout po všech stránka jinak něco mu v tom životě chybí se do představit co mně chyběl bych. Tak zvaně neměl je ti kdybych mít tak zvaně neměl manžel ku kdybych si kdyby byl pořád přede života sám pro sebe víte ono je třeba mít konkrétní příležitost my svůj život konkrétně rozšířen aspoň na několik členů jiných nebýt jenom z vůli a to se podaří jenom trvalým soužitím s někým jiný. Ale tuto bylo by žádný bratr neměl jako musí mít chudák manžel. A vel nebo chudáci děti který brzká máte o páska třebas.. A a nebo jako by když vám tohle se všechno nervy a že s tím se nějak vypořádat jede ještě potom na tom všem pozná měl kolika kdo v ale o to tak jsem z tři jela aspoň do vzduchu opravdu to ne ta rodila vyváděl ale že jsem ho nikdy jsem se na tom nezmohl nebo jsem ho měl sice za mal neměl jsem tam náboje ale tak jsem nestřelil nikoho předneseného po sobě to co mu dal do za to jsem tak jako vystřelený no ale to jsem udál dobře jsem sebe střed říkal. I ty chlapec se máš svíčka že ne když těly tak či o to tak se mi života ve podělit bez tady se ode ode o li se jak chce ale když tomu tak že toto podle takže musí tam někde jako pole či tam málo o ale být tu o tak to pořád tak jakou to ale tak to co je zapotřebí. Čili ti neboli proti nějakému základnu k se k vnitřní modlitba nebo i s v tom může zůstat základ vám dobyto zůstat ale ne bez je licet to. Nemysli že to jediný prostředek je také do protože to neni pod když to neni odporovat těmi ostatními prostředky s tím ostatním životem tak tam modlitba se před jenom setkávat s velikými potíže musí překonávat veliký skok z toho ten o život tak že člověk žije z pocitu oddělenosti to či od li deset zbavuje tohoto pocitu oddělenosti jak to na jedete se nezbavuje pocitu oddělenosti od ne jsem se zbavuje co to je ten se jen na dvou židlích. Je třebas tak by to provede manželka ta a byla při si přestávala výchovu dětí jinak si u k jinak než tak to trápilo a tak jsem musel začít být aby mně to netrápí rozumíte na to se mi své vnitřní modlitby dařilo takže jsem byl na tu chvíli mně prát dělají jsem sebe takle přes a to přestalo být trápení. Takže tam to mělo ten vliv že na říkala a tak je to vim vět ti rozumí zatím ostří bylo od s. To je jedno a všechno z od dobré obrat rozumíte. jsem byl ti na to nevěděla ne jsem byl v a ona pochopila že tady která k ní. Ne a tak řekla v jakém než cit vám jenom nějákej jiné mínění o tom se říkal ti tu před ano protože jsem když jsem byl tak jsem poznal že ona své důvody které nezná rozumíte mně. Ale když se pomoci od od bude byl v tak jsem věděl že on důvody ten že ona důvody které jsou. Který dokonale omlouvají. Že ona mně be by o do takle pro sebe a kdyby nebyla tady nebyla schopna se sebou bez vyžít ne každý si musíte mět sebe oba asi měla sebe obaly jako jsem se o pálit že ano a jsem ovšem na tak se na to nepřistoupí na jenom svoje doba od jara do tohoto věděl oba je pak světa nezná a tak dále to je chyba a kdežto ježíš kristus je tu vlastnost kterou mám jenom jsou počátcích pochopitelně. Že to konec to čím by než o z batři město čili on be li kdekterý se pro činilo v kdysi tak jak pater viděli hladovícího o to není zapotřebí prosté učit v se těch li nevědomě. Tak jsem vědomě dětech vědomě manželce vědomě ve vás rozumíte takže od pověr na vaše potřebí z ano protože jsem se vás tak jsem za že si něco tady vykládat a pak tady dycky. Ž pořád s ohledem na váš na vaše nitro rozumíte jak na to rád u je a to potřebuje jo tak se to ten teďka tady za blahem láska a jako o že po je do koho ale že mu mluvím z duše je protože tohleto mu tam chybí v cenil rodině dál. o tom vim co teď co zažíval jsem to to tak ve na kým jej se ve vás je. Nějaký malinkým jest ve vás abych neztratil kontakt s tím co je tady žilo na dohromady je to nerušil ne vy ne ne před že do vás neklid nebo co jste dopustit. No ale jsem do byla jsem se jak rozvinutí života po všech stránkách je daleko lepší než ti do kláštera. A naučit se pořádně řemeslu pořádně ho vykonávat ne protože dostanu prach chytat toho nebo že bude to slabý váže nýbrž protože to z ne jsem na tom místě od boha upozorňuju vás ale na jednu dvě z opatrně z tuhle tím si vzít všechno z rukou božích v to jsi můžete dovolit jak let též máte k prosto bičován. vás by začnou zneužívat i tam manželka i ty děti i ta tam celá s a všichni dohromady zneužívat které máte schopnost rozlišovací taktem u cela roce ne. Taky vidíte do vědomě zneužívá do míry musím odporovat jak zneužívá do míry od svaté s tím jak mně bez neužívá. Tedy musím být tříd a tam výraz stačí k tomu abychom čekali v v v tam neměl zneužívat tam se nesetkáme ale této myslí se mnou dobře ale kde by nebude oběd tam cit ptáme v každé situaci ano. A to pacient lekat anebo učitel žák anebo kterýkoliv za města nebo šel rodiny dycky jsme se tak bez k a najednou jsem najednou tady naše styčný bod o kterém nikdy netušili nikdo se že tam vůbec ne kdysi jsem diametrálně liž víme co je to tak zdálo na do se se setkali ti ale jak protože nese toho moje děti ve svém životě kdyby jim bylo nic nezbylo našeho manželství dobrého. Tak je na světlo jim zbylo z nesení mít i jiné. Tato tu dobu jejich života nikdy z cenné a ne kdy mezi napadlo nepadlo slovo ano tyto na rozum mi to dělal špatně nebo cit. jsem pod co od tebe o manželce řekl sino jsou vlasy byto rozumět přijala takto bylo pořád to neb těla jak to dělat osten dal nenaléhal jsem tato bere na rozumně vysvětlil kdežto nepřijala tak to dělala po svém. A než jsem nepravdu a ona ne tak byla tato č přístup a jinde než o ten když o na měla rosa dnes přístup rozumíte o tak to bylo jsi ty jsi ty proto ne vším pořádku takže je ten život sil pro spěchal bez nervů rozumíte kdy stranou do toho nemine správné je to v kali klidný. Vývoji výchovou as sebe li ho. Stejnou milost bez sebe vychovával jako jsme vychovávali děti potom jestliže nevychovávají rodiče sebe nemohou mít nejmenší je věže vychovávají svojí děti najít je tam musím předcházet mírou sebevýchovy tam si by sebevýchově aspon o ale on v tak při dál než ten žák kterého učí o to být. V om kdy mu mi to obyčeje málo by bude vůle citát ale vy kam aspoň ne o let musí myslet co mně dal. No a ta vnitřní modlitba ta tu přednost ostatní prostředky že vede velice prudce sebevýchovou. Tam proti vnitřní modlitby jak kráva mít tady předvedu tam se člověk dovídá o prostředcích poznání které jsou závazné ale dávají sílu provedení ten návaznosti jisté od kdy člověk vychází pozmění modlitba vnitřní moci volat z ky takle si na před tím světce obecný který jsem si potom lid od řím vlastnění při to dnes. Být řekněme opakování ne na boží jako tady odkud otci nebo modlitba ticha soucitný do nitra nebo nějaký světelný od nebo z jsem že by to nemohlo přitom být jak ku o z ka. Od toho k usnadnění obrazotvornosti nebo usazeniny proto k otci. Z aby nečekal ne jako třebas dejme tomu kundalini joze v indii si přesto v páteři za tělo to přistupuji bavit kromě různá všechno pro ustavení obrazotvornosti pro nic jiného ale fakticky to není v ten tato co na modlitby kdyby to je to všechno dělala tam nařizujou tak se nikam nedostane z toho hadí silou vůbec tří nezvedené o musí mistři o toho ducha tato od ducha na vnukl tomu žáku. Mistr pro ni tolik v tom popisu těch o to s úvod těch slabik v tom to není. A taky v tom opakované na o že to není to se na ten du ten duch je tenhle ten du k tobě bože abych se ti oběd. Tady vší jako oběť zápalnou tam nejdu k tomu abych se s tím modlitby vrátil nýbrž aby šel na tobě jestli chci tak o tom do otcova tomu kdy ten modlitby nějakou ku. musím být marnotratným synem tak se to výčet tomu celníkovi který tak ten vejít a tam se jím stal. No a když tam tak jedete upřímně. A nutí sice k tomu aby se tak je vždycky z tam šli děláte co chcete písmenová cvičení nebo cokoli jedno vnitřní od atd nebo od oral co všechno mistr volil právě tak jste neopomenul li to o to ducha. Ten duch je správný kdy tam jdete za sebe obětovat tedy že tak tak forma kterou jsem zvolil li vám bez prostředků větu možnost sebe na tak tak forma špatně stanoveno. Ta se takle teď jsem se od li ho po formě opravit tu formu na formě tam jenom potu od ze na tak do odpovídáte třeba obětí od začátku cesty vnitřní modlitby ta modlitba odpovídala sebe obětovat znamená jsem třebas be do které se opakoval jo nebylo co říkám o ten o jednodušší na ten co oko sebe považoval sebe nepovažoval za prostředek modlitební nýbrž za prostředek kterým odejdu bohu pak od na kterého si se mnou o tam do beze rozumíte tak asi jak metod tuto vlastnost nebude mít pro vás myšlenkově v věci nic více nevěstu desce tak to to vám nebude tak by se celý nesjednotí se muset pomoc. této u tření myšlenky z jednotili půstem na sednout celý na toho koně své modlitby. Tak se z jak se postarat tou jsem se k tomu to jsem se vidět jak se to stane. To para v ale je jak tato dostat nemůže ze sebe zrodit ježíše a nevěděl to nikdo z nich. Ani ježíš kristus co se stane prodal nebo co od odpovědělo na prostě všem do toho dne tomu od křičel. A pak umíral na číši od ten od boha po že proč neopustil říkal ne a přeci odlet na styku. Ne vůle při z není třeba větě co cesta. Ale chtít do prázdna kdy jsem to do ničeho přirozenosti boží. Ano. No ale to je velice dramatická vládl dost pochopit se o to člověka o tom be vám řeknu to. Toho ale teprve třetí že se to moci boží svou vás možná někoho bere alkoholu nebo co ale proto jak bere z stát ničím co o věku karet třebas pánem tělo s sebou stát. To o sebe let takže on říká nebože ještě ne ještě jako v li u dnech jsem byl zatím pocitu oddělenosti a ono ho by trpěl z toho z toho po když se mu to pannu bohu nepodaří to pro vás od milosti tak je vyřízen. Vás musí z pocitu oddanosti vytrhnout. To musí dostat z pocitu spojení s věčným co znamená ten pramen ze kterého všechno ostatní bází. Odtamtud do všeho ostatního máte v z tu ale přes od nic z přesto přestat zdroje a ne. Z toho okraje nazpátek tentokrát ta modlitba vede k tomu se ocitneme s pokraje uvnitř a zvnitřku jdete na ze vnější jo. O z odtamtud oni za kyž táhne od toho nit toho nit u toho středu tak jsem asi tolikrát utekl. Z tohoto tažení božího kolikrát jsem od operoval jsem si o měřit ne tak v ten pro čtrnáctkrát jsem si se kdežto láska operován ale to jsem taky čárky kolikrát se utekla asi čtrnáctkrát jsem utekl a po čtrnácti se stala jedna věc zády je vnější. A to se. Všimnu jedné události ze života tak jsem ji bráti ale svým časem za tři žité vše krista. Která je velice důležitá že když se narodil tak nějací tři králové každý jinde žijící v. Ale všechny tam kde na východě viděli městu vycházet na nebi padali se za neboť věděli že je povede k tomu místu kde se narodil ježíš z s. E tuto odjezdu viděti znamená mít v modlitbě takový úspěch. Že bát a ta modlitba táhne tomu se říká nadpřirozené tažení říkají tomu křesťanští mystikové které tak mocné že mocnější než všechno ostatní co vás toto si těla a to potom nedovedete odolat tam musíte k modlitbě se pořád na od se měl tendenci se modlit pud a ovšem to bylo nesprávné protože člověk žít. A málo jsem modlit životem no to jsem tu chybu no ale naštěstí mně měl jsem tu o mít u sebe ano. Od toho dostával prosimvás by to tam metám jo takže jestliže jsem řekl že prvním takovým předpisem je pro tu modlitbu abych jim aby i takový rád že bych se pomocí mohl celý obětovat. Nemám obětovat ten ča vás tyto mu vjem ale es sebe pět. Tak pak ještě celá řada jiných věcech které je třeba se zdržovat to jsou věci celkem technického rázu v ale v techniků není třeba podceňovat víte dobře že by se co z něho prostí v lékařství kam byto došlo i v učitelství vých ta neznal rozdělení či školy dělal tří viděla a. A tu proč jednotky měla a principu ničeho svýho způsobu chápání jak to všechno co technická v ale to stole to v tom musí být tři vody musím být živou čelem ale jestliže nejsem čem tak to tam špatně jsem proč jsme nebudu správně ke konci. A tak řeku několik tak lidských poznáme. Přečti musel zaujmout při mistři modliteb takovou polohu ve jsem se z minimálně cítili tělo. Není třeba dělat z relaxaci nějakou třebas jako indové doporučí mu on o no ale nepovažovat pro za vnitřní modlitbu ještě to může být maximálně příprava. Jedna věc druhá technická stále čit z ne oni z myšlení. Ne oni se za myšlenkami které překážejí překáží z zrovna když sil ne jednou k koncentraci třeba tak se děl rojí myšlenky které jsem nikdy před tím neměl ab čím mámě pro v na se do jako jakost kolik sice z tomu říká že. Čím je to. Že jsem uvolnil podvědomí že jsem dostal jako z podvědomí se nedostal nad vně. A ten ano a tak do podvědomí mnou mává ho jsem mnou mával musím dělat chybují jinde než že se to rodí musím hledat chybu v malém zaujatosti čili se nesmím všímat sto o roli není musím z větší zaujatost se soustředit větší děl vzal prosí se obětoval. jemněji se obětovat jen ji a o na paty věty z ne to ne ale jemněji se. A celobytostní jakmile svou jemností překročí te jemnost vašeho povědomí játra jemnější než s tam myšlení a tak to byl vidět pod tam zůstane hluboko pod vámi ani on na ni nevidíte jestliže se dostanu honění myšlenek a zároveň na soustředění na boha tak dvě věci najednou a ani ty myslete nebo oněm nad se unavím. A ani se sbohem nespojí jedno ani druhé nastat páru tvoji věci se nesmí děl další technické pozná jana při tom nesmí bát na s. On vyburcoval dává při koncentraci protože kde se lid se dostavuje tak ve se chce výklad že se ty jsi nebo toho po různou podle toho jaké pali nové jste a to nesmíme se musím oprostit od znalosti dech ku. musím vynechat s po mým ku nade. Totiž to třeba říkal musím co neméně vnímat tělo aby musím přestat vnímat všímat se z kde když například dejme tomu někdo říkáme do boží tak aby při víte o říkal výrok citem ku ono o tak nějak. To dělají v špatný to musí se zbavit souvislosti s dechem. Že totiž nezbavíme souvislosti bez ten tak ten kde jsem začal samovolně je to mít ten tam bráním samovolném rozvoji v do v ale ten jsem ve které jsou si vůbec je z chop od se provést. Ad a bude se daleko nižší toho že u než ženo v kdybych se tomu měl uměle že by se snažil výklad pomaleji. Tak zaseli věci snažit se pomaleji vých pád asi s co z že jo nedokážu ani to ani o zastat jen to co dokážu pomaleji ticha takového a jeden neříkali když po malováním de roku co dostaneme je tak při by je za dvacet let k tomu že půl hodiny nemusíme výklad na nebi musíme s. A cestám dostala na několik být v v v anebo cest protože z na to šel zaujatostí aneb tou technikou. Čili technika ani všecko ctnost co je rozdělit poutníku dvaceti letu asi které dosti a to si musel uvalil sis sto stojí za to tyto nepoznala kým vzít v úvahu otce. Kde vynechat pohyb vyvarovat se pohybu. Protože první co bude překážet bude že to tělo se ve ti aspoň malinko po. Z na ve prosit aby jsem malinko aby se mu aspoň ne je mu to nedobrý vlitou i těm hostí toho sebeobětování odstoupíte od které přímo nezřízené touhy po po. Jakmile to překonáte tak se zbavíte v mírně úplně pocitu tělesnosti. A kdybyste chtěli. Technikou bavil pocit že se tuto li indové oni říkají no to taky trval rostlo. Nevím jak tyto říkali domova prostou toto dva zbavíš pocit tělesnosti na to ta a na to a pak si říkáme. Protože prostě nejde se za zbavení se pocitu tělesnosti tak o to o na to tělo radí. Pomocí pozic nýbrž je než tam ti pozice ne vůbec zjistí když si na to tou zaujatostí a to právě z měl ukazuje ježíš v st kdybys chtěl na se tak se chci dostávat toho spojení jo chci patřit chci patřit to znamená noci si z paty své vůle s u vás u pozorní. vlastně do z volní stránky do trpnosti a to je pro mně velice překvapující. Že najednou jsem předtím řekneme že kamennou boží jsem schopen v říká. Prosimvás nemějte to za strachování v koncentraci nebo jsem tak po přestat dělat nejsem schopen tu představu potože to by se taková ani v koncentraci to byl prostředek tedy či někam dovedl také zbytečného dal udržovat či někam do vedl a to po tam někam dovedl. Všemi to třebas nevěříme tam dobře to příliš silné na mně a ale chcete sytost například někoho kterého zavolá máte volali dál ten nesmysl někoho za o dáte a on přijde nebo když by někým světa a teď povolal jak přišli jste k němu tak se všechno nesmysl. Tak bych nesmyslu se s tedy varovat čistě rozumně na to jdete tu tomu co musí přestat. Čili vy musíte se zbavit nutnosti pod typu nutnosti. Používání prostředků který se někam dospěli ze svého velice váží te jsme si od tolik vážit abyste ho pořád vnucovali nad to o li do své koncentrace tam nemá co dělat. Teprve když jsem toto pochopil tak to šlo bez třenic ano. Jinak tam byly veliké rozpory ty se nikdo ne poučovat také jako z vás. O tom co je to co za sebou vzala voni to by nepoučoval to ne to mít tady při tak to mám taky částečně. jsem věděl že toto je chtít něco dělám protože to ve si pro co proti myšlenka se nad jsem věděl not to jsem potom o to musel vložit vně z s celobytostně sebe tou jedním dále dosti tak člověka na to jsou ty hlavní věci technické. Které obecně platí pro každý způsob koncentrace nebo každý způsob vnitřní od je na příklad rozjímání také vnitřní modlitbou nebo máme je také rozjímavou modlitbou začít a tady bych chtěl něco říct. Většina těch v koncentraci mystický žák je se neznal nebylo to co za si na to že do to rozjímání od otočení třeba od koncentrace oni tady ve se po k pobíjeli s myšlenkami jeho tam dost pocitem tělesnosti dělat tat tak se pořád toužilo vokolo výkon centra. Ale když když je to rozjímavého typu tak je to veliká po mít s a pro vnitřní život ale musí být rozjímavého ty. vám teďka řeknu jak sebe poznat čisté rozjímavý typ aby byste protože někdy jste někdy nejste rozjímavým typem. Rozjímání není s mění nebo není to nějak les střádáním budoucností nýbrž rozjímání je vždycky tenat lidské tam za objekty jedno jediné téma třebas dejme tomu rozjímá vám o mou prosby o tom mluvil tat patřili prózy nám o tom kvasu který. Vzala žena a zamíchala ho bo tří měřic ji a ono to zkvasilo všech rozjímáním by mělo ve padat takle od tenhleten věci tak to je ten k vás kdo je tažena kdo je tam mu tak zřejmě tam mou ta to jsem já. Moje tělesná z chrám v k a o jejich jsoucnost zde na světě vědomá svou ven chci. To neni e zem tou šel předělat ho do mou ky. Že něco z marného co může el z měnit to vám tu když to zkvasí ne. A co je tento ráz. schopnost která je v rukách nesmrtelné duše. Je tažena. Čili musím dopřána nesmrtelné duši aby ten pro vás měla vložit. Do mého těsta tento vás svět tedy tomu říkám o moci z mu dvě. To je nesmrtelná duše hlad který vlastnost nebo pomůcka která umožňuje aby způsobila kvas v lidském tvoru.. Tak co je toho rozjímání tyto pokračuje co je to dopustit aby žena do tomu hlad udělat. Při stavy v ji tu mouku tomu co dělat sám ne znamená sebe pro mým obětovat dát dispozici. Nech tady tam o to dostala mouku když potom říká co do které zůstane samo nevydá žid ku. A teď pozornou se pro hru mou mu bez i za samo muselo být z po z jsem dávám bohu dispozic. Ano na vše je taky bůh ženou v tom není nějak rozdělení kterou kvalita boží jak o čem. A tak se vám dispozici a pak si mohu se mu spoléhat na nevím všechno stane nebo na vedle patřičnou dávku kvasu a vloží to do mouky zamíchala ne. Tou se všechno jde o pomoc vždycky tou není v moci o to se nemusí starat tak se to může sta musí jenom se celý odevzdal čili z tohoto musí zajít. Tohoto rozjímání napřed slovního musí vzejít předsevzetí že jsem vám bohu odevzdat. A správně provedené rozjímání. Si že je to popadne že bych se tu chvíli jaro odevzdávat tak hned se začnou odevzdávat třebas jenom vteřinku co odevzdal a to mu potom rozjímati zase do se odevzdá a tak dále rozumíte se naučil odevzdat. Takže to nebylo rozjímavým typem by to takle dělal rozum. Ale jestliže různí že to jednou takle udělám nebo tak to musím hned následovat po odevzdání to musí kong v konkrétní předsevzetí z ti a konkrétní tím musí si konkrétní sví. Vůbec na celé cestě z celé vyskytuje z záda rozhodnutí každé provedené v takovém rosa kam sahá sebepoznání toho člověk. On co udělat jestliže něco malinko žít bez toho co vidí pro sebe jenom něco z toho dát bohu tato rozhodnutí nikam pán nebe on musí to rozhodnutí tak jede respektoval že jsem ho v jejich musí dát k tomu uskutečnění toho rozhodnutí a on ho musí to za a to okamžitě kdy malinko zaváhal tak ztratím veškerou sílu to on to on si musí li o. Je to vaně znovu od vědy o promeškal znovu musí obětovat je oprávněný znovu jak praví za vás ano a. A teprve pak se dostane člověk kupředu. Ale když to rozhodnutí se uskuteční v tom člověku porobě můstků duchovní a tak je mi tak na to mu to samovolně pomocí toho o tom že to co ti ab li kuje samovolně tak ten moment kdy se musí s. Touto fází beztak kosti bez s lítostí pro svou tři jaké to bylo těžké začlo hlediska ježíše. Když se musela rozloučit vědomě žitým věčným životem u boha musel sestoupit do obyčejného lidského těla. To bylo velice těžké rozhodnutí mu říkáme lidsky ne vždycky tak nebylo ale lidsky by to pro velice těžké. Tak on řeknu je velice těžké rozhodnutí potom po vnitřní modlitby zříci se teď věci z to si oddělenosti. Začátku bylo pro téměř nesnesitelné ale je to nutné se s. Je tomu se zase znovu začít v tom pocitu oddělenosti a be do táhnout na ten pocit ne oddělenosti. Dokud celým životem se nemodlí to znamená do celý život se stane tím spojením s bohem tak to není dokončena cesta víc to udělat nemůžete než že obě jdete celý život ale ne jenom modlitbu na ku s. Tamto musí končit. Takže rozhodnutí potom po ba pak jim měly jinou povahu na každém stupni. E mal do pouhou před betlema omylu o přít jordánem mu z výše ne a ovšem ono toho například uměle ano. I i vás kde tak přímočaře u toho ježíše že vím bůh ne to ukazoval klasický příklad obecný tvar a tak to vůbec svým varu nic ten nebude od těm říkat a o to ve pomalu na příklad třebas. Po první znovuzrození v tom betlémě šlo najednou. Jsem najednou stalo škod prvně probral jsem před tím kdo si třebas že něco mne co tomu vedlo ale tak o to nespadlo be čekal. Než toto druhé jsou rození o najednou na člověka spadlo z to se měl veliký výklad o utíkal jsem z jeho straka jsem utekl a tak dále na aba co jsme všimněte či modlit tato v otce letní svým prosto musel se svým zevním životě a prosimvás se nový cest proměna v vím že provaz řeky. Tam. Čili nemyslet si že že že to je něco chybného to je prostě lidská aplikace věcí že tohle to nedokáže protože ve tak lidsky vím že to vůbec sám nedokážu které na tom to nejí užitečnější to vědění to všechno zaměnit zevní dokazuje jaké míry jsem trpný nemusel odevzdávám také měli on to ve mně dokáže tam o jsem to mohu bez když je jede odevzdávat hle bez jestli doka jsi ne tak nějak šlo. To musí být přesně tři měřice jak ta nestojí to na to jenom byl pro rozuměli.