Karel Makoň: 82-27 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Většina těch z koncentraci vždycky žák byl jsem neznal nebylo to co za citoval to by se o to rozjímání o toto učení se do od koncentrace oni pali do se u pobíjeli s myšlenkami jeho tam dost pocitem tělesnosti dělat tat tak se po ta o žilo okolo ti koncem. Ale když když je to rozjímavého ty u tak je to veliká a o z na to čím život ale musí být rozjímavého ty. vám teďka řeknu jak sebe poznat čisté rozjímavý typ aby byste protože někdy jste někdy nejste rozjímavým typem. Rozjímání není z mění nebo není to nějaké střádáním budoucností nýbrž rozjímání je vždycky ten vždycky je tam za objekty jedno jediné téma třebas dejme tomu rozjímá vám o mou prosby o tom mluvil tat patřili prózy nám o tom kvasu který. Vzala žena a zamíchala ho bo tří věřící ji a od toho zkvasilo rozjímáním by mělo je padat takle o tak to je ten k vás kdo je tažena kdo je tam mu tak zřejmě tam mouka to jsem mo. Je tělesná z chrám a o jejich jsoucnost zde na světě vědomá jsou cit. To neni zem tou šel předělat mnou do mouky že něco z marného co může změnit povalit tu když to zkvasí. Pak se tento vás schopnost která je v rukách nesmrtelné duše tažena čili musím dopřána nesmrtelné vší ji aby ten pro vás směla vložili do mého těsta tento vás svět tedy tomu říká o moci v je to není nesmrtelná duše hlad který. vlastnost nebo pomůcka která umožňuje aby způsobila kvas v lidském tvoru tak co je toho rozjímání tito pokračuje co je to dopustit aby žena do tomu hlad věta pi stavět i tu mouku tomu co dělat sám ne znamená sebe pro dní obětovat dát dispozici nech. Tady tam oka dostala mouku když o tom říká to na které zůstane samou nevydá užitku a taje pozornou se pro něho mohou un bez nich za sám mu musí dobýt z po z jsem dávám bohu viz pod si z ano na vše je taky jo v tom není nějak rozdělení kterou kvalita boží a tak se vám dispozici a pak si mohu se mu spoléhat. A nevím všechno stane nebo na tebe patřičnou dávku kvasu a vloží to do kterému ty za míti ano ne. Tou se všechno jde o pomoc vždycky to není v moci o to se nemusím starat tak se to může stát musí jenom se celý odevzdal čili z tohoto musí zajít. Tohoto rozjímání napřed slovního musí vzejít předsevzetí že jsem vám bohu odevzdat. A správně provedené rozjímat. Si že je to popadne že bych se tu li jaro odevzdávat tak hned se začnou odevzdávat třebas jenom vteřinku co o. No a to mu potom rozjímati zase do se odevzdá a tak dále rozumíte se naučil odevzdat takže to nebylo rozjímavým typem v i to takle dělal rozumí ale jestliže v u z že to jednou takle u dělo nebo musím hned následovat zdál. To musí kong v konkrétní přece ze svý u z ti a konkrétní tím musí si konkrétní. Vůbec na celé cestě z celé vyskytuje z záda rozhodnutí každé provedené v takovém rosa kam sahá sebepoznání toho škod. On co udělat jestliže něco malinko bez toho co pro sebe jenom něco opodál bohu tato rozhodnutí nikam vám nebe on musí to rozhodnutí tak. Od jara s tak to v atd přese pošle ti musí dát k tomu uskutečnění toho hodní. On ho musí dostal a to okamžitě kdy malinko zaváhal tak ztratím veškerou sílu to hodní. O tím musí být opětovaně znovu od vědy o promeškal znovu musí obětovat je oprávněný znovu jak tam za vás ano. A teprve pak se dostane člověku před ale když to on tomu se uskuteční v tom člověku porobě tam můstků duchovní pak je mi. Na že mu to samovolně pomocí toho o tom že to co ti ab li kuje samovolně tak ten moment kdy se musí. S touto fází beztak kosti bez tří ctností o obtíží jaké to bylo těžké začlo hlediska že když se musela rozloučit vědomě žitým věčným životem u boha vám sestoupit do obyčejného to bylo velice těžké rozhodnutí mu říkáme lidský dne si tak nebylo ale lidsky by to pro v let. Je těžké. Tak on řeknu je velice těžké rozhodnutí potom po vnitřní modlitby zříci se teď s to. Světě oddělenosti začátku bylo pro ten města snesitelné ale je to nutné se s. Je tomu ten se znovu začít v tom pocitu oddělenosti a be do táhnout. Na ten pocit kde odtělenosti. Dokud celým životem se nemodlí to znamená do celý život se stane tím spojením s bohem tak to není dokončeno s. Víc to udělat nemůžete než že obě jdete celý život ale ne jenom modlitbu a ku. Z tamto musí končit. Takže rozhodnutí potom po ba pak jim měly jinou povahu na každém stupni. je do pouhou před betlema omylu oku přít jordánem křtí že ne a ovšem ono toho například uměla otci vás kde tak přímočaře u toho ježíše že bůh ne oprava klasický příklad obecný tvar a tak to vůbec svým varu jsem od těm říkat a o to ve pomalu třebas po první znovuzrození. V tom betlémě šlo najednou se najednou to škod prvně probral jsem před tím kdo si třebas že něco mne co tomu vedlo ale tak o to nespadlo be čekal kdežto to druhé jsou rození o najednou od člověka spadnout. To se měl veliký že on říkal jsem z něho straka jsem utekl a tak dále na ab pasou skutečně měl či modlit tato k otce letní svým prosto musel se svým zevním životě. A prosimvás se nový cest pro aby vět provaz řeky tam. Čili nemyslet si že že to je něco chybného to je prostě lidská aplikace věcí že tohle to nedokáže protože beztak dycky vím že to vůbec sám ve pod a tu je na tom to nejí užitečnější to vědění to všechno zaměnit v dokazuje také míry jsem trpný nemusel odevzdávám tak je měli v on to ve mně dokáže tam musím to mouku bez když je teď jede odevzdávat ne bez jestli doka jsi ne tak nějak toho. To musí být přesně tři měřice jak to město to na to jenom byl pro rozum tady život bez emoce li musí odevzdat jo. A bez pardonu ne tedy ve za něco o brát z otce. Ovšem jsem ve vědomí na každém stupni si myslí že se celý odevzdávám lidsky vyslal ani by to bylo cele to jsem neznal tato nevědomost třísku nečiní ale způsobuje velký nepletli velké strpení a takže když potom člověk sebe lépe poznávat tak sebelépe dovede odevzdat plněji sebe odevzdává a plněji o to co se to co. To je oběti no tak. Mám s i když byl žit v vzaté to je nemáte v v ale je ale bez krát z toho že z jednou říct a to jste tak i když z tvé tam do známo že všechny hříchy jsou od myslitelné na v od v tobě na to takové nějaké provedli na věčné časy toho není pravda protože my. Totiž víra v ježíše krista musíme na on jak z toho z jeho život není a my jsme si všimli není že říkal z tou byl do domácnosti kde on nikdo o nic neříkal mi na něm nic než měl m on tak i než se jen rovné mu a že víme že byl to jsi se i v bez ne ne a vono je to je a on je všechny smysly v že při do vzaly celek. No to by se to říká a to do že kdy ale to je že ten je dále les zde že je s to je to je věc tak v tak a když v tom jak to musíte dělat dohromady s tím z ve tedy za zem to znamená do mohly být z viz na to je že když si pro toho kdo jsem do tu sv za ten jej nevím že by to ne v ž a bez se jakýchkoliv. Mu to bylo odpuštěno a bez jehož ani do ho do do a na svoje žádné v takové v ale tím jsem byl do půst věří li kdo za byl tak by to nemohlo byl boží ten je to musím že v pro v protože ten kdo vedení tu jsem za ten o musí být poslušen v jestliže není tak se ode sv působení ve je rez do protože to vedení bude s to mě. Vedení které on tam právě nám schopnost rozlišovat co správně nám dělání ale on je vemu si ho k tomu aby do než a když v on co dělat a ještě na to musí za tou skutečně ale ještě to neudělá trestuhodné to znamená ne navěky bude zavrženo na ve spojení ale to by tak co je lež že mi jak je onen na ni to je tak nebo jen o život to být dání takže. Tak je neví vzat nebo jde za z je možným za za člověka který takové vysoké vedení a o. Je li ku li ti že ne od vět u nás ta tu kdy jde li na o to víc že ona na od a ne že s z s ze na s ne ba. To věděli mi oponovat a roste měnilo a z toho ne ale i tak by nebylo ti tak jak tady od vlastní nakazit i na cestě že to co tam c je toho jaký. S tím pravdivé znamená na ni ta pravda tak je na jinak závazná a jinak se na to ti tak jak se dostat. Když se člověk za to jsem tak je jeho narozením začíná cele je namaloval postu v ve přes ono tak a byl tam budu narození na svět byl on ve to znamená napřed tedy vím jenom ta obyčejná tam budeš na mne na přes že on záležitost a postupně se tam na to si dávají se v. Nebude že nejmenoval naléhal on zdravé tělo se říká a před narozením a jeden. Rozvoj ve mu tak o ta zase je prostě. dost dobře voda z množit je ta cesta vás již to musím vysvětlit nebo jsem velice ten člověk je nejsložitější motto ano jak tam bez jak znám des li tak složitá žila v sobě všechny prvky které jsou vesmírem v ano a i od u z tu ji do od ten lidem a. Že poznán v je že se to ve nic za nic že nevím v protože jen ten byl z by ti z nás svět a že mám čím na dávání sám o že kdo co si nemůže li od tele nesmrtelná když ne a a jiskra boží to je ten že by z vody a z. To musí při na ano ale vás na není tedy o že za jela. Dál. A tak do se li vody z mat činitele a když to dítě jen se tak jste na tak oni na mně ano. No ano odbyli že pomocí těch svých svědků vypovídá jinak než jak jest smrtí a on do této oka na že to z to narazí na od pocit jedni skutcích o kterých některý na pak ano ale. Tak že kde prostě neví od záhrobním životě téměř nic protože ona si od záhrobního života slibuje nemám kam by to katolické si které které věci nejdál ano si to za li že ta je nám spát sub nebo zavržení nebo očistec ty tři věci to tak zhruba rozlišuje nám ne. A když č se poděla na ty svět tím vodního tak tam vidíme kde pak případ jednak že viděli třebas z ba že se nad tím. Z operačním sto ale k a dívali se na to jak ty lekla si že čí ramen si před konec nebo o to viděli prostě. To ještě je stav který je nejen ne zdá ale jen tomuto životu. Pak přít nestav další tak je to nepij tvá církev pochopitelně kde načase s a tak od tu beru. A mého to je stav v. Který bychom mohli nazvat přepínání proudu když si jedné a se před letem na druhou tak musíte přes nulu toto anulování bytosti do určité míry jim nastává. Přitom pacientu který kde trošku dál než věřit že by politoval nad tím. Nad tím třebas lékařem jo před kdy chci. A když tohle toho ještě nejdále když ho než se ještě tam v tom stavu on je vnitřně nějak připraven. Tak z toho tunelu se buď setká se svým nebožtíky anebo se ocitne před rekapitulací života anebo se ocitne bez světlé a mluví na kuse tónu bytostí tohle tohoto světa aby prosby tak ještě odpovídala křesťanskému způsobu myšlení že ten bůh o dát jsou z ale o skutky ne. To by tak ještě te ale i to ono není to zdaleka ano to jenom tak s za alena vzdálená podoba světlo. Jak to je tedy teď když on projde tomu koho tak se ocitne třebas v astrálu ano. A tam by to církev nejsnáze jako ztotožnila s očistcem asi že. Stavba mohl přít s. A když jde ještě dál jako někteří jedinci šly ještě dál tak se ocitne před to se to ono bytostí která mu říkáte se vrátit. A protože v době začít žít jinak než předtím. Znamená a ona ho odsuzuje jak vyššímu životu a ne posmrtnému život. Takže tyhlety nese dostal do pak vždycky posmrtného stavu rozumíte to co svědkové kteří mluví na hranicích smrti. Oni nemůže nechtít nic víc tak opraven posmrtné stavu neřekli nikdo z nich nit z na od těch přechodný stavech rozumíte takže to si odporuje to ještě nevstoupili oběma nohama tam v ano nechce tohle toho co ti svědkové mu v jeho zažívali. Jsem patrně zažil říkám patrně ve mně praně podobně. Tom předškolním věku že ty lékaři čtrnáctkrát operovali při vědomí to jsem batr neměl tak ta. Takže když třebas při první před pro do pera tří musela maminka podepsat nebem s. A když ji řekli matko kdybyste na přišla operace řekli ve mně někdy pod je tak toť zemřelo v čem ten odtok se napřed na co to na to prošli vám to neuměla vyložit správné ve řekli že tady mně bylo bývalo on tak to jsem o pro měl dost be ale do z být po smrti potom neměly ale ty kdo by ten měli byl krevní obraz nebo si udělat neboli dát. Nějakou třebas z transu říkal ve to nic tak by nebylo. Tak museli čekat dycky naše tvořen nová klepat domě operovat ano taky nechtěli u ba je sil jdou. Nad jeho spánku nějak ky. Se vždycky prostředkem protože by byl býval podle názoru by byl ne takové malý dítě když to co to ta opakovat. Tak to dali při vědomí a vždycky se jim podařilo to že odpoutali od bolesti na přece při ča nadto jsem přestat by se oděli co chtěli jsem to necítil. Čili se dostal do z daleko o těla je to patrno že ne pro stala od těla. Jsem to tělo necítil zrak od tam ti o by o svět si říkají oni tam s tím tělem něco dělali dávali jemně si aby to necítil li to bylo asi totéž čili mo předpokládat že jsem zažil toho tu blízko smrti jako tuhleti svědkové proto je to ale všechna opakovali lékaři tak prosto patrně prohlubovalo. A provaz to patrně do toho soudu aby řekl že se že nemám tomu věřit ale že mám důkazy že čí. Z věcí neviděl více nebo na protože něco žen ale pomocí učím ku které pro je mám důkazy že se to stalo protože jsem přeci vám do ča za mám jeti vidím kolem sebe jiné děti a nikdo z nich jsem nejde že neprojevuje tak jako po těch operacích ty k že tak v třech a půl letech kdy jsem měl tendenci dělat jenom se správné jsem to nevěděl pochopitelně se nadto ale tam rodičů nebo matky dělat. Aby ji dědečka všech kterým jsem důvěřoval. Tu toho ten ten si nemá žádné dítě to nemohlo země by to nebe jak tak vjemy dělali ka. To jde průchod tímto jsou tento světelnou bytost je tam říkají tím od jeho světci ano. A tam je od co tomu ježíš správně. Ale jak vám říkám bez toho i z tato začátku to byl první jsou to vodu od atd v tom co zastala jsem je a tu vlastnost. Že dává člověku je mo k tomu aby to mohlo uskutečnit jako mocně ten jsou dal v tom maminka si na to dobře vzpomínala a říkal mně že tys byl kolikrát velikým trápit čem o ní. Protože si pořád nevěděli přes tu něčím provinil co by za to zasluhoval a proto jsem nikdy nebyla a tak jak se ti městy o vaně tak si vymýšlet nepojedl z doby protože jsem s aby si mičana pro tebe tresty ne v sis o stát o žid a když jsem si nebe o vložil tak se nebyl spokojen a takle samy od tam bylo o dokud je tento no to jsme u vložila a řikala jsem to potom mi nová na a vy. takové tresty které za moc nestarat se z na by ses neptal. Že vás co to v tom dítěti bylo to země nemohlo být ale nadto z schod přednost s. Jak k tomu uskutečnit ses čistý život nebo spravedlivý život ale jež něco jiného to bylo jsem že jo. Že totiž když do po vrátil špatně tak jsem k tomu je třeba okamžitě poznal že to nemá dělat a teď je prosim na znovu to řeknu nejjednodušší vedeno napsáno. jsem poznal že rád jak její přednášel na babička hlavně babička tam ve na. Protože styděl dokud stolem oděl že to je víra nesprávná. jsem vlivem toho že nebe ča této víře vedla jsem přestal věřit předškolním věku. A vám někde tak ji že am mně odnaučila věřit jako mají by byl býval ochoten věřit. Ale co ona mi říkala pro odradila to nebudeš opakovat po svými neřekl ale chci jenom říci výsledek bez jsem osoba se od naučené nevíry. A to byla ba ale č na věc ne každá jež ale ta naučená ta nemá tu sílu uskutečnění kdežto ta vlitá od boha pocházející. Tam sílu v sobě obsaženou teče ke schopen článek vědy uskutečnit ve svém životě. Takže jsem věřil jenom to a jsem byl na co mi bylo ukázáno vnitřně ne ve vás ten že je to správné též tato víra byla nesprávná co o na po za velice jsem měl. Tak jsem z toho nevšímal při zase od toho co bylo podle toho vnitřního hlasu vizte řekl správné. Takže ještě ten co jednu vlastnost že nemám čekat odsoudí k tomu co dělat ale tam u schopnost rozeznávat s. Co je správné nad se nesprávné. Ne že by se věděl jsem správné ale když se to předejít předloží takto začne vědět tak nepozná toto je správné a kam to je správné to stačí. Tak podívejte si jestliže indové říkají schopnost rozlišovací do vzdávat se dostavuje po extazi. ne že že nemá schopnost neznal pro co musí řídit mistrem který za o rozeznává chce správné jsem správné tak ne říkal jsem tedy prošel extází ale všechny tety stavy co zažívají že ti svědkové do pokud řeči přesto živou bytost ve světelnou. To je začátek extaze jak se to své stupně a ten začátek před stačí k tomu je rozdávali přes správné se nesprávné kde to u byl a toto rozdávat si to jenom vy třebas indičtí jogini nepravda ale jak co z toho tady je a stačí to tam jenom k tomu aby člověk přes ty začně. Ne si zatěžovat nezdržovali. Obcházení s širokými kruhy okolo něčeho do čeho při obejít totiž když člověk dělá něco co by neměl dělat. Tak se to podobá točení se v kruhu kdežto když dělat to co padat tak jak rovnou přímo ke světlu bych tak řekl překonává sám sebe. A vono to všechno vedlo k ale k tomu co my nazýváme zapři sama sebe ten první jsou vede člověka k tomu je tedy vedl atd zatím taky některé ty svědky be k tomu že oni sebe zapírali že nedělali od v je to co by si byli přáli. Ale to co poznávali jako vyšší vůli ne a nedůležité. To je pravá definice sebezáporu zapři sama sebe znamená zapři svou vlastní vůli to neznamená že by člověk měl být dožít mír neměl vůbec nic dělat složit ruce v svým oni se nestarat né. Ale pokud je schopen rozlišovat. Tak by dělal vůli toho o kterém že to s tím visí dobře takže to vede někam a pokud to neví tak se řídí ji z se jsem se o rozumu. Tak dejme tomu beztak zákoně těm židů bylo přikázáno než před nimi příkazy co mají dělat nosila nemají apeloval se nají rozum tady chtění to znamená jejich chtění se pod za malou vůli boží oni potom musely veškerou svoji bude tomu že bude tak chtění zapřáhnout do stavím poslušnosti aby to hospodina poslechli nerost čili z mysleli neb oněm dali ne jak si mysleli že my ty aby totiž nimi držel. Aby je nevydal napospas nepřát jsem v a tak dále jak se vždycky stal se podstupuje pod po. Tohleto je důležité si uvědomit protože když člověk takovéto vodítko v sobě. Tak to jaký následek když se toho drží tak jsem neb pro řešil proti duchu svatém. Jo to jsem na to ještě li to že tady je vedení duchem svatým a není tedy trestá. A jestliže je zen co trestat jak je to proto že podle mého názoru be není ještě tak jasné nemá ale na nějaké cestě je aby se bude se říkat tak karma neb neb tato od on mi tak se mu okamžitě odbourává ano asi tak tak nižší tak obcházet co a jak ježíš šel dál jestliže tedy toto podle toho mu je nemluví protože neměl možnost ani neměl tou jako lékař sledovat i svoje svět. I dát se svými tedy život co nebylo v životě tak jsem nemožnost na sobě teďka protože to je moc let pozorovat jak nesou dopadal. Když jsem se s tím soudem přít žil takto bylo pořád vjemem že co jsem co člověk nebuď svoji nebuď z vůli zapři sama sebe a v jsem bohužel toto ani nevěděl. Ani jsem to neuměl a ten proti sobě při slaví ve svých důsledcích aby od tohoto zachránil jsem. Prostě je. První tu kterou jsem měl na tu jsem tady byl takovým způsobem a to byly přírodní vědy bez se mít za padl. se jsem začal vlastně ty není tu ty přírodní vědy do byl by před. A jsem na opak tedy nevěřil tak to byla to byl střed mého života a to stálou mezi mnou a on ten bohem o na který na starost ještě nevěřil ale to nevím stalo tím jsou do domy sil na tom nezáleží je nevím kterak se to může stát a že o neznám o nepoznávám že o nevidím to je podle názor nejlepším pořádku. Tu po této cestě se jít i nevěřící aby bory vně. Protože pro nevěřící ježíš kristus si právě přišel to jsou ty nejvíc nemocí před cit. Bych přeci jestliže se máme jim zříti po všech stránka tak musíme uvažovat takhle. Za řádovým teď tak pád jako věřící nýbrž jako byste nevěřící jo kdybyste byli nevěřící a tyto věci slyšeli by ti by se ježíšem jako návodem tedy byl třeba vymyšlen někým s na jedno od neví stal kterých vůbec na tom nezáleží. My jsem si by se to poznal jako do by se dali pod i be kdy mi návod a viděl celým tak pi nepřijdete nad tyhlety důsledky. Ježíš jako vtělený bůh tady jak o sobě to děl by nemohlo to je o spát tak veliká přednost této cesty že netoužil pospas jsem ještě nezačal po by pod pás. ve dost dlouho zaprvé za druhé neb o čem jsem nikdy kolem sebe ne. Tyhlety dvě věci může každý nevěřící přímo jako správné jdou může jít všude obě z ne. Mám tady nějaký úkol ve světě mám o spal jej kola ba pak berte si můj cíl to je v pořádku to je tak prudce nebo že bych tedy nikdo nemůže jít za malou koncentrací nic danou od nebo vedle řekli mysliti. jsem prostě te větší době jako nevěřící tak nešel zase tak by si je někde na něm že se člověk nábožensky tato oděn do na to tělo textu pavouk je žárlivý a stal jsem je po než co stalo abrahamovi. Když abraham odešel z města ur kde měl majetek velikým majetek v ženě velice bohatým a jak on napadne taky majetek a bez do země která obr jenom svěřena do zprávy do vně zaslíbení. Tak to byl kvalitativní skok z vlastnictví bez správcovství a oni měli na tom tok obaly taky tím skoku. Vstávat tohoto je schopen i nevěřící týká syna celá budu věřit na posmrtný život nebo nějaký život po smrti když vím co jsem tady tobě bez náboženství jenom jako z prát se věci za od od se od jedou aby se tam po sobě dobrou s povím o tak. Jsem o pro smrt li ale když než tam tak jsem si dali sto spis protože tady se něco nestal o sobě jo tak atd. A tak ne tedy stal stalo vlastnictví které začal mít abraham mezi ním a bohem on totiž měl prvorozeného syna i za a je dobře známo a toho začal vlastnit v m tam to všechno stalo ba je nám tu zem ale tady začal vlasy a osten dal jasně najevo pro stojí mezi mnou a tebou toho syna se musí zbavit jako jako toho k ale. Obraz. On mu to je že toho že by nebylo z doby co v tom bylo minulo cílem on se musel toho syna vnitřně zříct tak chodit opravit ne. A kde něho obětoval on šel kdo do do tat dostala se vodu a od od mu řekl že to nemá dělat ho vlastně obětoval. To ho nevlastní nýbrž že o jenom s začínám od kde stravou. To bylo důležité takže potom zase nestal kdy ten si jen to vlasy si to tomu synu mezi ním a o. A byl jsem bohem. El tak se stalo se řeky jsem mnou jak ne jsem třebas já. Pro těm přírodním vědám kdy. Kde je neměl býval zase o ten první jsou tak jsem do smrti řádně se s tak je přírodní vědách ne aby vám je dobře ale dál by se nedostala protože jde za mnou přijdete ten první jsou. To znamená jak je a je ne takže tam se vůbec nerozuměla ten by na po byla se správné se nesprávné. Tak když mně vzali z toho co dělat pro z jak technický důvodu nebyly prachy na ta vyšší s kdy on tak jsem to těžce začal a pak dělat musel rok ještě se ze s tím vyrovnávala a ten moment jsem s tím vyrovnal že jsem si uvědomil že přírodním věcem nepudu. Zdálo jsem toho bez lítosti to trvalo rok a z tělo ku tak v chvíli se stalo se mnou to co z abra. Že totiž nebylo znovu ukázáno že moje cesta vede k bohu na s noci kdy nevěděl. Ne nosem mně ukázala podstata nesmrtelná podstata boží žádný tvar a ale jistota kdy ty sis svou podstatou nesmrtelný a ty s s s s s ty si toto řekli ti oko zajisté ne tak to jsem si ten ještě do věnoval hle do tu dotknout ó ano. A. To jde další jsou z který je tak si je ni ve svých důsledcích jsem nemohl ničemu patřit tak jako k tuhletomu jsem od tých kde neměl u žádnou tak lásko o přírodě kdy rozumíte. Nýbrž jsem to při do přímou podceňoval všechno světské o to se neměl tak dělat no ale kam se jde tak bych chyby. A jenom jsem za sem be nevěřil jsem věděl že do za někým ne tak se v tom vnitřní modlitba byla obětí mou obětí bohu. F. Tak tak je to je pará člověkem který potom za toho bude ode dál jenom přes někde dávat. A ten jsou potom pokračoval když jsem řek bych ten proč jsou dalek z toho soudu splnil. Tak zase se stalo něco obdobného tak kde je ted bez je do tom při čát tím že jsem měl to zjevení boží je není u pozor na nic neviděl ale se mystos o své podstatě tak to jsem šel. Když jsem potom co nás jsem roku začal střádat ctnosti. jsem žít ctnostně tak jsem se nakonec zamiloval do svého ctnostného život jsem si myslel že jsem co pak z tví jo a tak to byla se tak že se vás to byla se vlastnictví ale to o tak jemné vlastnictví jen z od těžko rozezná. I ona se říká ne proč je to u svatýho s tím že si měl na svou k o to a přesto dal se dostane vizi jsem pak o to je ta tam. No a moje svatost na tak je ta tam. A tak prostě němu co by ukázáno a to ten jsou se zařídil. To není žádost za o pomoci z mu svět to všechno je o to od dycky v člověku. To není třeba žádnou pán bůh panovat vůli ve všech od něho zamontován no no dostačí oživit za o to funguje jako srdce jako co řekl a. Bezvadně a toto klepalo pro se jsem kde všechna útěcha z toho z noste ale bylo to byla vzata bez se okopávat a o něčem mučen již jen situací jako ostatní za od nad rád o dne kdy řek smrti zase znovu blízek smrti. Aby se konečně z dál ten život v tom okamžiku jsem se že budu zavražděn tak zaseto osvícení nastal znovu a zase od aktivně vyšší a cestu světsky daleko od dalekosáhlejší totiž jsem si po době nemohl dovolit proti tomu vedení duchem svatým něco dělat to mně ani ne na a a do než. Mně to ani na paty jo ale vypadal to vobčas s jakou to byl vším nos nebo pro do hlavu s nebo tak nějak protože to bylo jinak než jak si to lidé třebas přáli a jsem nemohl. To dělat jinak než jak si to přál někdo jiný i pro časem neslyšel měl jsem jistotu že takle být a tak v tom nemá být to je tak prudké vedení nebo tak daleko sahala vedení nebo tak účinné vedení je člověk toho. Řídí tím se řídí tak velice by se pokračuje kupředu ano no pak to šlo potom dalšímu soudu a tak dále moh měl by to být asi tak že to co je mu by označil jako jsou tam ten začátek znovuzrození. A to znovuzrození jak říkají že kristus jen nutné aby se člověk dostal bohu. Do království božího za v aby vědomě žil věčně přeloženo do češtiny aby neumřel bez tohoto vědomého život pokračování vědomého pokračování život. spása stavu si do se na sbe pomoci je špatně rozuměla tady musí též tady není začat tak se po smrti dostane dali předek buddhi nemohl dosáhnout co od jako posmrtném stavu čí. Do to v tom plném vědom no ale ještě jednu věc bych k tomu chtěl vysvětlit licet jednou jemnou že totiž ten člověk který touto cestou kráčí musí se smířit s tím že to nejde najednou je to ježíš kristus ukazuje jako jednorázovou událost s k o do se v betlémě vstoupil do jordánu to je křest vodou. Bych tak řek s zrození z vody vstoupil na nebesa nebo tak něco nebo co sto ducha protote před nebo. Z nouze nic duchem tak od o zač je nám věk na jiným bez ale odkud kam to člověk může dotáhnout ale co bez tím je je označeno jenom jeho životem čili když nemám jeho slova z vody a z ducha se narodí jíž. velice málo ten z na tom tak jako ten nikodem který jsem na to přišel stát když řekl ježíš nikodemovi amen pravím nenarodíš li se znovu nevedl v království nebeské o z na nebude věčně vědomí žít ztratíš žil no a nadto nestranně když on co mu říkat jak to mam odstup dolů na matčina se do přestane to může stát o to vůbec ne. Světle o mu říkal jenom o to nám detailně rozpracoval na začátek a konec mu říkal. Amen pravím těm na je v že z vody a z ducha ale jež na co co na tak plně bych o neřekl protože všechno ostatně neptali rozpracovaného životem. To jsme použil dostat dost ještě nepochopili ka a v tom momentu toho soudu který z na živu v tom koncentráku se tam najednou pochopil. Nemusel pochopil všech je tady z ježíšova života jak je to rozpracovává do za na malinké částečky kterou může se rád každý i bez jenom že když jenom se se musí zmocnit tohoto vědění a může o na to cítit a je to jenomže a při tom a je si totiž se tím dokáže žít a on nedostal. Nikdo by ab do z toho jednoduchého důvodu že neprošel jsou dem kdybych si dneska aspon měl při i se podle ježíše krista. Tak mně to nejde. Tak bych možná kdyby byl věřící ne tak bych možná něco dokázal z toho. Bych rozluštil to tajemství jeho symboliky života ale u na byl bych se na cestě a nakonec by to vzdal jako nemožnou záleží. Ale jestliže. Tak vlastní vůli to nevíte jestliže ale pro svoje chtění pod volím nějakému tak zvanému správnému jednání. Tak se mi dostane síly když to se před soud dostanem se si k uskutečnění toho ka všemu co je kristus jej životem ukázal ale ke všem. Nejenom k něčemu a postupně ke všemu jako tam za sebou je ta před touto jedno toto jsou jsou v tom když a tak dále a tady je velice dobře vysvětleno mně aspoň bylo jaký je smysl lidské vůle jestliže aby do silesius všechno poutník ten víčky řekl kdybys jenom v tak o lidské vůle. Tak nevejde do králoství nebeského tento řekl z jedné strany totéž co z jinak říkal nezapřeš při sama sebe nebe se při svůj kříž nebudeš si nenásledovat nevejdeš čili že si následovat jen možné set let se ve sat není tam se jim ne nýbrž on říkal chcešli chce li kdo za mnou přijíti zapři sama se na tebe potom následují to není návodné toto pořadí. důležité si uvědomit že se musím naučit zapírat sebe a nejlepší definice sebezáporu je své chtění potože jít jet jo nějaké vůle která není osobní. Dejme tomu když jsem zaměstnán někde a konám správně své povinnosti. Tak své chtění pokud ne viz jenom na prach kdy tak své chtění pod kdysi nějaké vůli koho jiného než je moje vlastní teta správná duchovní cesta bez jakékoliv víry tam vede velice bych je kupředu. Pokud neřeknu ono za pod třebas nic neměnném ono pojem o toto dělat a co tady látky o to by se to bude ve te ale toto toto nadi z kola em vím vůbec sedl si tyhlety věci se u účinek totiž světě věci že nesmíme považovat za vyšší něco co je tepla cena za ničím co to pro co třebas o špatně pro co to ne není. Na cestě když ti ani vší akce nýbrž co ono atd se telegram kvůli sobě tak vůli někomu jinému proto přitom posledním jsou věk krásně ukázáno symbolicky v ježíše krista. Kdo byli spaseni. Spaseni z v člověku je spaseno v jednom jedinci spasen jenom toho ta. Co nedbalo na sebe když člověk nedbal na sebe a po jiného bez toho na sebe něco dělal ven viděli jsme že hladového žíznivého za vás ti nebo z toho jak ti jistotě tak my jsme napojit bytě skal kdy jsme být kdykoliv z učinit toku co teď mi co začít si to tam te na denním pořádku postel udělali pro znamená když. Co děláte pro společnost to je pro měla ano to o to apod do vyšší že o tomto řekl to vyšší světlo. Tak jsem bez ohledu na to že to bylo třebas zdál se některým být něco nesmyslného co se na nařizovalo tak se do toho přel v ve se neděl že mám nějakou ochranu která umožní to udělat nebo to neudělal. Nebo musel nesmyslné věci řeky se mír nevěděl tak asi že pověřen ty stavy které se tady čí kde se tam by či u toho v jeho čisté který se či mluví o jsou stavy z zbavené víceméně blízkosti sledu a tak jsem tu schopnost nebo tu vlastnost že rozkládá a prvky lidské bytosti takže jestli si myslí. Že to je nesmrtelná duše k telat tam mluvila k tomu člověk prosim ale zaručen to jedna ze složek jedné a téže bytosti lidské která tam funguje rozloženo a bych jako při nejsem proti tomu že by to mohlo by nese na duše ale. Mně na tom vadí že to lidská op o stávat ale ona totiž abych to řekl takhle styk ze se se do duší v každém případně není styk s nějakou postavu nikdy nikdy mně. Že to styk s nějakou pocta o tak je to styky jak mi správně říkáte s představou od duši je otázka jestli měl ten svět řek mu kdy ho představu že by tak jemně aby pravil na duše neměl. A přesto se mu jako bytost jevila čili je to pomůcka pro toho člověka z jeho vlastní zdrojů řek k tomu aby si představil se s ním děje to je víte to slovo před stavět od krásně mysl předním se staví obrazy třetí cesta obrazy aby porozuměl věcem aby taky z nich něco vytěžil ano. A ty obrazy jak ti budeme jako hodnotit to není tak důležité protože ona by se tomu dalo při sycena kou ale dostane li se to muset on na ni ale je to zaručeně něco co umožňuje nesmrtelné duši aspoň toho aby člověk nezahynou aby neztratil vůbec. S život. Kdyby totiž čím bývali se jdeme mystikové nestýkaly s představou o bohu. A rovnou na názor na podstatu boží tady to byli patrně nepřežili. Co na potřeba stala ba co na vymazal nad ne tím jiné pocit třináct roků okamžitě umřela jak nebral na podstatu boží si třebas dětech co dělat abych neumřel teď kdy jsem bral na podstatu boží to byla bez přesto je to tam bylo bez představit jsem před člověkem se nás je to je taky představu ta se obejde jakoby to z pro třemi nevěděl proč do tito viděli pro jako napovídá že byli někde jinde jo. Nebyli prostě ve snu. Nic nebáli skutečná duše ale v tom bylo něco se tam bez prostý síle ty síly boží ústa něco nešlo tak jsem nejde do každého našeho činu. To síla od boha všechno brát od boha do cit či či ve jak se vám tady líčil cestu poznání vždycky cesta poznání je přesně začaté vše kristem atd především symboly od života ale uvědomte si jednu věc co skutek. To v jeho životě co událost to být skutečnost lidském životě. Pokud to není skutečnost lidském životě ne tak to není překročen ten stupeň na za ničem není překročen tak dejme tomu jestliže. Život ježíšův nezačíná zrození v ted temně nýbrž někde or a ten kristus provází národ židovský do narozením betlémě. Tak teprve když uskuteční člověk to že bude poslouchat a to co jest be po se toho co je správný co je správné. Tak teple pak naději že se v něm narodí ježíš znamená že bude nositelem vědomým nositelem nového věčné. Zatím jenom nosit nic více sto citem teta první fáze. Být nositelem tohoto života je velice závazná věc ale tam potom podrobně rozepsáno v u ti dej před rozumem protože rozumu rozum je to ale nepochopitelně činnostem nového života vnitřně. Petr radě z se o sloup v poslouchejte občasná vnuknutí a osvícení ve ten jak se učí jejich z místa z místa kde vládu rozum na s. Toho betlema tam kde tu vládu nemá znamená vyšší nejsem oblasti kde rozum nepřeváží vi. A přitom hleď své tohoto světa nezříkat v tom egyptě měli taky co říct ano ho řídit světa. A tak to je do těch třicátých roku atd tam prostě podrobně rozepsáno co potom dělat a v okamžiku nastoupení do jordánu a co potom mase dvě jaký vnitřní stav všechna ta. Sat takže to je cesta poznání. Cesta poznání oproti cestě lásky je cesta určená pro i pro ty i pro ty kteří nevěří. Ale když někdo věří kdysi si tedy že věčný. Tak by bylo dobře kdyby tomu přidal ale i nevěřící kdo šel trošku. Z ky protože. On může i ten nevěřící tu lásku pěstovat tímto způsobem je vám říkat poradím. Ta se říká miluji pána boha svého z se z se s jeho. Miluj pána boha svého z se od ze svého z celé duše své z celé mysli své z celé síly své. A toto může dělat i člověk který na boha nevěří pozorně protože dycky tomu člověku někdo jen bohem. Když měl by mu být někdo bohem k němým být tam život je něco co by ho vedlo. Za stačím vyšel město život je nemá ani za čím by šel nevím jak to dobře do sebe v nevěří si do se nás je ale do toho takže nejsem tak nebo ji měl že za tak vám měl jsem věřil. Svým rodičů om pokud z lid ne něco ve řeknete špatně tím určité jdou a tak dále a komplex toho všeho toho pro za aba z nyní. Takže její hlas pokud si byl s málem obyčejně s tanci tobě nás pro božsky jsem tu bohem nazýval a mně se pokladně před sebou by si z jejich pravém a řek bych podotknutí ne. Ale byla napřed jsem to je důležité protože člověku když chybí citové zaujetí pro věc tak nikdy ničemu pořád mně se nemůže v jedno. jsem to štěstí jsem životě měl povolání kde člověk musí mít nějaký bo měl by mít nějaký citový poměr k tomu se kterými jedná. To třeba z lékař. Bohu učitel nebo kněz jako nebo od jaký pracovníci co dělání pracovníci ale těžší je to třebas učedníkem jak být citový poměr k tomu co dělat tak si musí vytvořit citový po měl vedle toho ke své rodině a tak dále ale nesmí čeho zříkat a musí ho tam dotoho i pamatovat jsou not. A jestli jsem tuto podaří atd. A mako celek organický sobě není to rozměr na na dvě cesty jednat kama jednat tam. Tak se dostane i na tomto stupni vědy. Totiž lásky co jsem dost daleko ještě bych chtěl říct z celé duše své co to znamená. Duši si musel představit jako něco co tam je jsou semen všech lidských vlastností. Nemyslete ne co nesmrtelného není to třeba duše jsou na lidských vlastností že vše všemi schopnostmi a vlastnostmi snažím o něco za něčím jdou třebas světským tak správná láska na správná láska duší. Celé duše a jestliže v tom poznám nakonec boha a bez zákonité že v tom poznání. jsem v tom poznal bo a nakonec ale ne v podobě ňáké nebo nějakém podle přestali protože jsem bez představy začal tak jsem bez představy se dodneška obešel toho není mně cenné to snad takovéto pojetí ano tak si myslím že v tom pojetí daleko večerní ničí protože ta představa člověku zabraňuje pravému vstupu do podstaty věcí stalo po tom obrazu o tak cesty spokojí nad ne citově to ne ale poté. V jedné stránce celou duší celou myslí to nejde. O tom tam jsem zabrzdí. A zkrátka do že takle bych do toho pokračovat dál a bych jenom kteří že tak jak jsem vyčetl cestu poznání tak nikdy nečisté ani u neexistovala čistokrevná a cesta poznání není možná. Proto jež zradil tu lásku bližnímu za vinu svého viz jako sebe. Takže do toho jak jsem patřičnou míru lásky je velice důležité. bych se ještě nám z zmínil o o pec ten tři člověka přít. Aby se nechal o do něčeho na co sám nestačí potom by zbytečně zoufala nebo byt od spadl. Ježíš kristus se v těch svých podobenství okras vybočí popisuje přes věk kam sahá kompetence člověka když je jim tam najednou při pro kterou jsem by se menoval že v těch do věcí v tom buď tím. A to v tom podobenství o ženě která zamíchala do vás do třech měřic mouky a všechno. Sk světa. Tady jej jasně řečeno co je v kompetenci člověka a co jako ten cit nesmrtelné duše v tažena. My nemůžeme si hrát nesmrtelnou duši obrovská moc která by nás je obsažen smysl jaká nakažen tam nebo to je ten symbol obrovská moc ale nemáme jiný přístup k. Ale nemám to vás. Toto nemá tak tím se ten k vás že ano světlým postup něco to je ale sami máme vyskočit to je to se tomu k co ty tři měřice mouky ne jen na a od u je tam ženo tři měřice při pro je prosto rozměr nos která to byl rozměr život ten máme k dispozici a nemusí nedá abys pocit nesmíte duše znamená když jsem nesmí nebránit. Od při před dokořán životu rozumíte. Nesmíme si říkat tak život končí smrtí nebo začíná narozením jsme si tady mám život nebo o to be protože v ale do své co je pod toho a co to se tím semena toho tady mám úkol a potom ho a to je život s otevřenými dveřmi. A ten úkol který tady mám v pudu plnit otázka jedna co tady vyskytuje důležitá na odpověď jestli rozeznám co mám nerozezná protože atom je větší potíž protože berou mým vyvolat schopnost rozlišovat z toto je. Třeba na každé cestě začít s tím že musím být poslušen něčeho co není z mého chtění. Ale co považuje za správné proč jsem mohu dopátrat co po že dostane nese by to osobně ne a čí nimi do od v kdyby do po vůli do třebas za tak tomu s tej jako kdybych to de rád skoč z od i když tím že to správné. Když tak nebudete proč suso nad svůj život vlastní necháte dveře otevřené pro další vstupy vyšších sil jako tam vstoupím tak jsem se na duše a bez ve jsem vás na pád to začne kvas si v čem ses nezačne předávat od na ty se začnou přetavovat takovou a poukaz se stane něco něco z něco se dát pojídat kdo míse něco cena pojí da toto moje tělo s ty si že o ten není jedle to mi připadá. Ale u člověka který nemá tyto poznatky jako něco čím si neví rady. My tuto krmí svým tuto napájela co si všechno dělá ale zaručeně z tohoto není živ. On to jenom krví kdežto pak se obrátí tak ty když když či když jako poslouchala jsem říkal v tom styku a začne pojídat ten to život s ne nějakými počitky. Ale události všechny věci jemu začnou promlouvat jakoby byly pro něho tady vytvořený. Proč teče op o tom o ty z mu je tou mat a ten tu vlastnost ho krmil totiž ono krmil tím sebezáporem své chtění vstupovalo vůlí která nebylo z něho. Jestliže tak o čtivý ten svůj o to mat ty z mu dvě tak on mu na ruku nebo vůdce nebo tělo přivádí okolnosti kterému slouží k dalšímu vývoj. Takže on jež je z událostí a uvědomuje si že kdyby ty události takhle ne ty vím mohli kdo by dát četli o život. A že by je byl na bez jako ti ostatní on najednou začne být zlá tím způsobem živ a když se totiž dívá. Nazpátek si říká. Ty jsi sem jenom větve v anebo o svou no ono byl jsem na spáse jen co všechno jsem dělal ale nebyl jsem vlastně hřích teprve teď tu stravu kterou dostávám pomocí toho společenství s věcmi a řídí te teprve strava která způsobuje začíná žít. Neboť tento člověk si uvědomuje jako s co jsem teďka jsem tady s vámi. Že jak by to z toho bohužel od tolik nemáte jako jsem se vás vně vůči daleko dokonalejší než vás. jsem z vás přiv mýtem a ten protože ne že bych byl mu věren toho ale když jako berete jak se říká ne tak vytváříme jsou učeností které za co by moji sílu. A tak ne je tomu s tím životem i když je tím bude mluvíte na tom nezáleží že zrno řečí se spoje se s tím. Ale ten nejede dokonalejší způsob spojeni byste jediným způsobem dokonalejší než řečí přímo skutkem daleko lepší spojení když za někoho něco uděláte co ze proč názor je dobré pro něho. Předtím vykořisťovat z musela pozor dva ze neužíval neví co to co rozlišovací tak že začnete žít v kdož ku v tom druhým člověku. On taky to pociťujeme že byste z nějakým způsobem trošičku taky jím. A o něm námi rozumíte. Je takové nové bratrství které který nad u stal mezi vámi a ostatním světem které nakonec to učili že v tom ježíšovu výroku cokoliv jste učinili nejmenšímu z bratřích mých mně jste učinit na tom co z světové v tom co jsou. Že jo viděl že že že on be na všech bytost nevědomě zkrátka. Tak je vrůst dáte do všude kdy ze vševědoucnosti o těmi vědy vševědoucí za sebou ale do takové měli jak je to zapotřebí víte co máte vědět o svém okolí takže když jsem toto zažil při tom to z ve všem jsou tam v tom koncentráku tak jsem najednou měl proč ten dotyčný se tam se ve strachy takže když jsem mu nějak co řekl co mu pomohlo on to považoval za akt lásky. Tak to nebyl pouhý akt lásky. To byl akt moudrosti boží která v tom byla před neboť jsem neděle do měl a jsem byl do viděl proč se se tak co před tím nevěděl vám vlastnictví bych to nikdy nevěděl teď se tam najednou věděl tak jsem tam s tak je třebas i při takové pohne řeči že jenom tam budu odpověd na vaše otázky byste si říct přestoupil jakým způsobem do vás rozumíte ale je to důležité si to uvědomit že tady tam stát. Tímto způsobem bratrství které přesahuje tam ve časový znamená kdy ode neber ode a pořád to vás bude ještě žít rozumíte. No tak je asi všecko brát někoho z rukou božích neznamená si o brát zase ano. Nýbrž považovat to za hřivnu od boha že to musím hospodařit tak že musím ustavičně průběžně bych se ky se hospodaří hospodaření odevzdávat čili kdybych měl býval třebas aby to pro mi jsem takovou neměl od celku po pil ku né. Tak a tady jsem vjem o pila bez cele byla o pila a jsem s hospodařil jako od boha stanou hřivnou od boha tak večera jsem tohle to její opilství i s tou svou manželkou odevzdal bohu rozumíte. jsem samozřejmě toto dělat když to bylo tak klene ale vždycky jsem pokaždé. Při každém případu že když je to nebylo toho v když jsem s tím nesouhlasil co za to bylo velice často. Tak se mi to nevyjadřoval přímo jak kdykoli by byl odporoval to bylo by bylo zbytečné. Ale člověk nemá svou hlavu ne tak jsem to všechno ukládal u boha to je tam od u boha. Před které jsem hospodařil takže to dneska dopadlo takhle zítra začnu s tím postaví znovu jako by byl bez tím nikdy býval před tím nehospodařit. jsem s tím včera hospodařil špatně protože se opírat lid na tom jo. Ale neska pro stavět znovu jako by se byla celého těla atakdále. A kdybyste takhle manžela vracela bohu za všechny jeho se všemi jeho přestupky. Tak oni by oproti přesto ky odcházeli přetaveny do boha oni se přestávali bohu že musel bys ten na vám špatně radě protože jsem měl tento přístup k němu. Takže si takže rasa tak vždycky přestával žen a nebyl to takový tragický případ že atd ale s proto přestat. Než jsem ona řekla a na totiž vim co to je co to je patřit bohu od boha všechno brát a o všechno vracet i to dobré i to špatné a. A od tedy tato takle taky budu dělat ano i s tebou vizte s ze smí dětmi a tak dále. A od i dobyto dělala o kam dostala vedení vedení v tom smyslu to neni na mně napovídá něco. Z sílu k tomu aby uskutečnila co při v kde ti ne měl a to bych tomu oslu pan ženy přát tuto jsi mne na kde sobě bez vaší pomoci kdy napřed musíte sami u sama z ve při v sílu toho spojení a pak se to musí přednes kdy či je u ježíše krista. To mělo ten následek že on tak do obracel ty nejhorší vším ky protože svou synu uskutečním plně do nich vlil protože on si je od boha vzal on říkal. Svatý matou to nejde proč tomu rod do byl celý těma zřejmě vožralka a to on si dobře uvědomoval že potom nemůže být on dal kou anebo že dělat to co před tím ale není to jeho síla nýbrž síla ježíše krista který od kdy stal jeho vůli na sebe. Ona by se mohlo stráže by se vzala vůli toho svýho manžela který se zdá nemá tu vůli anebo vnímá mat chtění jo rozlišovali. To si vzal na sebe ne tak možná že sama propadla alkoholu co vim kdy za mámy nebylo to budu rub či ničení poznání v tady by to by bylo také jeho od vrátíte na vyšší cestu vám to jde li vysvětlit že toto se ve všem způsob vysvětlení čili ne praktický. Ale. Ale neudělá ani v kom nic co aspoň částečně na sebe na věčný. Není možno někoho vést když člověk nemá si život toho vedení v sobě takže nemějte za zlém manželi že takový to protože to je především váš nedostal ne že byste mi byla né. A že nemáte sil obrátit kde nově věřím že vás rád. Ale že slova víte a vy si to musíte mít li tomu se sama najít chce te jestliže je pravda. Žiješ žid že nežil normálním životem jako my totiž tak by rozhárané není nýbrž šelem řek bych vědecky podřízeným. Mají si nějaké nějaký z pád z odněkud někam že on věděl že od boha přichází bohu se vrací tak v tom mezitím naplnil takovým řádem který je vzor kdy bych tak řekl tak pak je třeba si uvědomit. Že všechno co tam u něho řečeno se to stalo nepodal stalo na tom vůbec nezáleží. Jez symbolické je symbolicky jeho tedy i ani před kdy z něčeho co nikdo nedostane tak ideálně jako on ale čem musel být semen jen může přibližovat ano svým životem a to jsem sledovat co se následovat tedy tak jako když se lidských silách ale jestliže je pravda že jeho život je symbolický třebas narození be. Ve mně symbolem toho uvědomění si vnitřní nesmrtelné podstaty ne ne nějaký betlém s těmi krabička myla s s tím tou stáli tone. Ale všechno co tam je třebas okolo toho ba ono to s sebou od ti pastýři a ty ty zpěvy andělské to všechno je výrazem vnitřní slávy kterou člověk zažívá v tom momentu ne. Tak tak jestliže všechno symbolické tak se týká vždycky znovu jednoho jediného jedí chce. Který tou cestou víte jednoho jediného jedince na této zásadě musíme trvat čili když se potom mluví o posledním soudu. Zase jednou o jediného jedince že ještě je pád z nebo někdo mít v že bude nějaký fyzický konec světa to čeká jedním platí přetavil dočkají se nikdy co svět světem bude vládnout s tak on nenastane to se týká a opravdu od ale do zen zase jenom jednoho jediného jedince každého z nás který prochází těmito soudy těch co je máme tam vím z a ne tak tím soudem přešli si. Ti tím že z města ur a neměli vlastnictví přešli do správcovství země zaslíbené. Tomu se odsoudily. To byl první to byl první jsou vliv jsou odbyl narození vše krista panna maria na to byl jsou asp jsem zase rozešla se společností. v době kdy ji mít počala ten život boží v sobě tak ne že bych ka tak teprve potom přišel na nemohla předpokládt že na za to tak že bude otrokyní jak tedy společnost předělat nařizoval. Žena která není daná dítě může být způsobeno otroky dělal s tím jsem to si měřit. A tím se smířila čili zase se od jsou ten jsou přijala velice ochotně dobrovolně ano a tak to pokračuje a když ježíš se s potom nemohl ne vázat poslední jsou. Protože to všechno bylo velice těžko pochopitelné tak musel užít obrazu v on ten poslední co když se životem a to si můžeme říci jak. Ale on kromě toho uvažoval ten obraz taky z toho důvodu aby to ode šel obrazem. Neboť to co on zažil co mám na sobě to on tady vysvětluje tím tou události posledního soudu to nebe tedy tisíckrát zkáza světa nýbrž to bude definitivně rozdělení na ode dobra člověk důvodu ve něco kamenování být ano. Že tak zvaná nezná in které s o vana láskyplná činnost hraje přitom soudu největší roli. Do ani schopen. Bez ohledu na sebe jednat správně ale láskyplně to jenom ne li správně nám je láskyplně ten přitom soudu propadne co znamená všechny to vlastnosti budou zavrženy nebo třeba s to po se to co je nedostane. No on není dokončeno je tímto životem to co může dát pokračovat. Ale do se dostat to podzimu soudu tak tam když se neví špatností když špatnosti jsou z slavnostně zavrženy velikou u z s s s si ho tam pod i ten jsem nezve no hlavu nezve no co on na věky zavrženy a to do bude navěky povýšeno no tak jsem si to ale visel v tom koncentrákem nezažil poslední jsou pro že když pět měsíců se ne tak ten svatý pokoji počet svých špatností a nic se nedotýkala co se tam dělo. Tvrdost vzletu těžké se tam dělo ne vše co to je na lidi protože to se s o to z tu není to pravda. So pout je permanentní záležitost. Která probíhá jak v li z ku tak jednotlivce ovšem listu pomalu kupředu do vědec teď že bych k lidem svýho života dál takže ti z může co to sou dostat dál třebas v poslední jsou a kdo tam že když to co o do jsem padne na to s vámi že se v tom co jsou dostaneme přes to potom znamená že nepotřebujete tělo než jej na nebo předem dualismu život v dualismu je tam jasně řečeno v od mu ve zlo a dobro nýbrž se obejde. Tebe sto rozumu a jedněm pro dobro právem ovšem to bylo u boha co by pro dobro malý z lidské z pravé do proto když zříkal při nýbrž ji doby než bůh otec to neni konkrétní dobro které do pro jako takové ano. Něco by se dualistické do do toto kong den toto abstraktní dobro které vládne které mám moc obrovskou to potom základem z věčného života. Teče do toho dobra růst ta v tom když kristus říká příbytek u boha jo všimněte si jedné maličkosti když se mluví o stvoření tak se tam mluví. Bůh vzal vynechal všeho četli ty nadmysl třeba od toho kou vzal jinou dalo a be do toho svého z svého ducha a ve a bez toho živý člověk. Prosím obraz velice velice in který z který nám říká ale no hmota byla oživena to znamená člověk nezačal žít. Ne nestvořen v momentu kdy se z tak nelíčí nýbrž byla pro pojem duch motto novým způsobem kterým předtím propojen nebyl ten duch boží byl u toho oh a be pro toho člověka ovšem že ano od věků se právě dověděl v tom momentu když se ztratil ten svůj život tam fakticky. Aby teče do po nemůže vložit než svůj život říká když kristus že jsem trvat tak věčný jako bůh promiňte bez sebe i když stvořen že semeno odešel od co od domu a se jeho vracení jo čili co ježíš věděl o začátku svého života co se dovede přestal si ještě o něco letech jo ale teprve ale za to velice je čelem protože to napovídá tohleto. Že. Všechno je on volání všechno pokračuje že všechno přesto vede nějakým české nebo tak protože prostě je co je ve vývoji dál nestřelil ji pozadu kde je to přes tam je to nepřestává atd. Takhle prostě je to věčné a myslet si od vám že tedy je ve nestranně věčná hmota nebe nestranně věčný bůh. Tak taky velice primitivní způsob myšlení takle myslí kryl na tresty že jenom hmota věčná vnitřního života ale je to částečná pravda. Věčná v tom smyslu že jeví jakékoliv podobě takové ve které člověk pro za motto ještě nepovažoval. Tak je to něco co na konec je tou od toho jak který poznáváme ne. Takže když povedou neptej když již pak si je po bych jiných oblastech co tam potají je. Třeba se obě vjem a to co co o byl před koně věku se teďka z můdyho se to dovede oni se ti že si taky mají be. Tam je takové es taková je která nestát se tam dovídáte ano tak to světelné město ten mi přiměti je známo z předškolního věku. jsem tam byl daleko častěji než ten svědek a a o ty doby mockrát takže teďka například když tam du. Tak si uvědomuji jednu věc v když jsem tak tento světelné právo o mně se za před te tak jsem si vědom toho že tam moc bytí. Ale ani jedno on neví ale co jsem si taky v že tam jsou mu že kdyby tam by ji vidět tak chci tím začnou nezačnu by více jest. Než se to jich krávu tuto jeho vás no z z věčně svém tak se ta máme si be noha ale kdyby mi noha libý ale bez těla jak tam nemám tělo a přeci to ještě v ale nemá tělesný tvá a kdyby vás teďka provedl jinými jsme dám který mám taky přístup. Tak by se cítit čím dál tím je v tom méně hmota jaký známe. A tím dál je to duch jak si potom máme ve představy byly li. Čili je takovým ne existuje něco jako to tam za rosy abych mezi hmotou atd duch je o smíte jste takové jaká tam na stupni chce. Od toho ne chorobné bez to marné a těžko třemi tele moci po ho ducha a na druhé straně ale je to je not ta město pán do bohu nevymkl z ruky abych to řekl lidově nikdy ne nemusel za pro nějaké anděly a to nadělal bych li to jsem tam všechno pochopil že tobě nám tu byla. Z mu. Tedy v určité fázi vývoje bez be na této planetě ten dopad jedou v této soustavě a tak do kolik že své vědomě do toho vstoupil do toho dualismu a počali nebyl další vývoj při se to ve slově nepotřebovali ale. Určité fázi pád z ráje jsme to potřebovali ano. Tak tak jak to mám si o valně kde se padá ustavičně to ne nebyla událost která aby si jednou byla nastala ustavičně se padá a teď se padá krále je teď třeba ráje z tuk bujet teď se pará do pekla teče to je neb aby právě tak dále to všechno et to jsou stavy duševní stavy že pro mi ducha a tak dále proměny hmoty které fungují od věčnosti do věčnosti jo. A v tom nějak člověk se tady objevuje jako jepice si o tom nějakou představu ale dokud přestal si hodně by či jeho to baru nedostane za ni do toho ducha tak nikdy o tom nemá jasnou představu ale nikdy není svoboden kdežto v tom men tu je ten gesta pak k tenat jak se byl absolutně svobodnou bytostí v pro kterou nebi li je hranice tohoto světa nepřestali být. A. Ve bych obrazně bral nebeská byla otevřena a v to v v a kdyby byl předtím umřel přitom nad tak. Z jako jsem ani o to nevěděl si z toho nic nedělal rozumíte. jsem s vědou do ve ten gestapák proč ne ale mám tento stav kdy li. No tak křičet a tato otázka proč čem tedy být do otcova domu. A to by zpovídá teď tím jsme potřel něco navíc co se menoval jsme předtím neměli taky je z toho podobenství o na ten synu ten si teď tam zůstal nebyla v tom tak dobře potem by se vrátil o potom ve špatném životě že a tak jsem z ku byl přitom nespokojen tamten. Ten druhý el tak je. Byto částečnou odpovídá kristus taky částečně odpovídá proč to všechno děje je nerozhodující upozorňuju vás. Je to sice bylo odpovězeno v tom momentu taky co jsem tam zažíval jsem ztratil svůj život ale u již je vás svět vět jednou věcí. Že dokud neztratíte svůj život tak v tom nebude pro vás pochopitelné pročetl že jakmile ho ztratíte bude pro vás pochopit ne pro co to je takže do od abych na do ono odpověď. Protože to úplně jasné proč se o dvě a musí to bych každému nejasné do ne projde tím okamžikem ztráty vlastního života ztratíte vlastní život bylo to absolutně jasné. Je to správné že to ostatním jasné protože by se tím zbytečně na taky oba by se dalo vysvětlit věčný sto mnoho plazy vysvětlovat. Jako vidím tím u to malovat mýho syna a jiným ale. Tak je při tady by v tom více odvádělo kdyby to bylo pochopit tedy vysvětleno ještě než byto přivádělo pravé pravdy na pravda totiž nevysvětlitelná když všechna pravá která se vysvětlit není ještě pravou pravdu není absolutní pravdou přede tety tady trestali vykládají třebas ježíše krista pomocí nějakých podobenství jsou relativní pravdy které na každém stupni si se na obě vysvětlit am vždycky duši způsobem a vždycky to se tak by pro ten stupeň pravdivě ale proto. My ten se přešli ten se za vámi tak by to takle špatně able to před tím dobře rozumět jak jsme se dali se toto co radě tak že by jak tato zas teď by řekněte jak to se věk aby toto všechny dobře to by nebylo možné protože ten na konci věcí. Tak by do od zabito od podnět jsem nikdy toto dělal ale toto na odpovím na protože doporučeno ztratit svůj život bude to nevědět jo. K i s to byl napovědět a my můžeme dát do spojitosti vědomí o ducha a to tímto způsobem že totiž člověk. určitou míru schopnosti uvědomovací prosim mluvím o schopnosti uvědomovací vlastnost ducha a touto schopnosti uvědomovací si uvědomuje například v tento svět ano. nepatrná část veškeré schopno citové něm zatím u tak je na ano ale jestliže člověk na cestě jde dál tak jsem od toho vědomí rozšiřuje. To znamená on kromě toho že si uvědomuje tuhletu věc uvědomuje si ještě něco navíc z toho co se uvědomil to co tady který tím poznávají ve si něco navíc proč nás to petr teď postní sítem vědomí. Že totiž to co je jen ne přesněji propadne s tou bez neuvědomíme a to co je hrubé ubít ne aby si to vy byto mat sám med z čili čím to které hrubé. Zachovává a jemné propouští ten tak duch síta. Ano takže to co tady uvízne této nejde rub vší. Samozřejmě když povýší úroveň svýho z jeho života tím že opustíte sama sebe že sebezapřel tak nejisté tím nejhlubším z ten tedy za za něco malo jenom tón. Ono je čas to je ne o taky taky získat a čím daly vnější dovede zachytit do smíte kdyby ale za chybělo všecko i to nejjemnější tak všechno co se dát začít ještě neni bůh rozumíte. Čili to vědomí boží věci jednou se jsou části sat čit ananda ano říkal jenom todleto jenom pro sat. Je to vědomí boží není ještě to co se vůbec pochopit n nějak podržet nebo tak nějak je jenom symbolicky nebe kdežto. To vědomí boží je něco co vůbec závislého jakékoliv projevů časoprostorovém ne. A totéž platí o lásce atd též ztratí o bytí jo to bytí je bychom ona nebytí ne. Takže když člověk je přejde z toho svého bytí je toho nevidíte dojem že po něm veta. Na toho začátku velice straší když na tom přechodu. A když například že do ti látky boží tak si je jasně vědom toho že nikdy nemiloval a že kdo miluje bůh jedině bůh. A to že na pravá láska pravdu jane máme ještě dotaz jak protože nechci vysvětlovala nebo dokládat svými. Událostmi nebo svým vedením let na to se ptáte neboť anebo to říkám jenom tak obecně jsem na odvolává se na svou zkušenost. Jenom na některou která prošla která se neopakoval a to z toho důvodu že každá cesta jednotlivce je ne opata jak o pak ku a že totiž když jsem něco prošel pak to nebude vracet tak vím o tom co je z toho obecně platného ale to zase je dostat se toho potom říkat. Ale to co jsem dosud neprožil nevím jest je to obecně platné. Protože to neví tam ne vlastní osobnosti protože tím že je cesta každého dne opakovatelný na ale dokud z toho ne vyvodit obecné pravidlo o tak o tom nemohu bez mi mluvit z toho důvodu že bych někoho naváděn k tomu že by tam měl pro ni za rovnat tak neboť neměl zrovna to do doby temně o by to bylo chybné. I ty. A to nesprávný jenom v tom smyslu ne že se obírá máte u to o tu možnost aby sto příště také zařizovat. Oni si budou muset na vás vymyslet jiný systém protože nebezpečí že vaše žena si to nakup ka a aby si to ne na kukla promiňte jak je tady nečte a ty. A zase nad ka tak by to se neklade čistěji na rozumíte zapření událost atd zase jedy zase jiný tím se mám od obou obě rád je o vlastní vedení ne ale o na vidí že to jemnou hotova to nemusí by se na tak do že je taky tak rozumíte a kdy sine ode za sto obec nepovedlo oba do toledu ve protože by ba na od o ztrát a jestli za je pomáháte i po je to tak panečku ta se dělá taky máte vedení je ten ho tam v tom pod. No ale nepomáhá si ti rozum to na tak v tak že to co tak by to jednodušší je to z na pravici.