Karel Makoň: 82-27 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Většina ještě koncentraci nic vyžádá byl jsem neznal nebylo to co do citoval to jde o to rozjímání od otočení třeba vod koncentrace voni to jedle celkovou do po viděli s myšlenkami. No v tom dost pocitem tělesnosti dělal to tak se pořád prou žilo vokolo koncentrace ale když když někdo rozjímavého typu tak je to veliká pomůcka bude pro vnitřní vím. No ale musí mít rozjímavého ty nebo teďka řeknu jak sebe poznat jestli jste rozjímavý typ aby byste protože někdy jste někdy nejste rozjímavým typem rozjímáním není se mění. Nebo neni to nějaké střádáním budoucnosti nýbrž rozjímání je vždycky tématu vždycky je tam za objekty jedno jediné. Ten třebas dejme tomu rozjímá vám onou prost my o tom mluvil tak o tom ho po smyly prosím vám o tom kvasu který vzala žena a. A zamíchá novou bo čím věřící tomu ky a od toho zkvasilo všechno rozjímáním by mělo vypadat takhle kopeme věci el tak kdo je ten. Kvas kdo je ta žena kdo je tomu tak zřejmě tam mu ta to jsem moje tělesná dcera. Ta mu jejich jsoucnost zde na světě vědomá sousto nenosí toto neni e zen touž je před děláno do mouky mušle něco tvá raného co může. Z měnit kvalitu když to zkvasí ne pak se tento vás schopnost která je pro ta tak nesmrtelné duše kde protože. Ano čili musím dopřávat nesmrtelné všimni aby tento vás měla vložit ten kdo ne od těsta ven ten to vás svět tedy tomu říkám o. Motiv mu dvě to neni nesmrtelná duše ale který v vlastnost dobu pomůcka která jim umožňuje aby způsobila kvas v lidském tvoru tak. Co je toho rozjímání teďka pokračuje co je to dopustit aby na toto mohla udělat přis stavět i tu mouku k tomu něco dělat sám ne znamená sebe. Promění obětovat ne dávat jít dispozici nech tady ta mouka dostala mouku když potom říká zrovna o které dostane stavu nevydá užitku a tady pozornou. To provedu mohu nesmí zůstat samo musí dávno být jist pod se dávám bohu k dispozici ano narušuje je taky bůh jo potom není nějak rozdělíme kterou kvalita boží nějak vyjádřeno a. A tak se vám dispozici a pak si mohu jsem mu spoléhat na nevím že to protože ona vedle patřičnou dávat u kvasu a vloží to do kterému ty zamícháno po ne mu to. se všechno děje o pomoc vždycky to není v moci o to se nemusím starat kterak se to může stávat musí jenom se celý odevzdal čili z tohoto musí zajít tohoto rozum málem napřed slovního musí vzejít před sebe. Tím že jsem vám bohu odevzdat a správně provedené rozjímání si že je to popadne že bych se tu chvíli tělo odevzdávat tak hned se začnou odevzdávat třebas jenom ten řím ku co on. Vzdám a potom rozjímati že zase zase odevzdá a tak dále rozumíte se naučili odevzdávat takže to nebylo rozjímavým je ten by to takhle dělal rozumíte ale jestliže budu s že to jednou takhle udělám nebo. To musím let následoval po odevzdávání to musí komu v konkrétní předsevzetí u z ti a konkrétní s tím svým si konkrétní činy vůbec na celé cestě se. Ale vyskytuje řada rozhodnutí každé provedené v takovém rosa kam sahá sebepoznání toho člověk on co onou. Dělat jestliže něco malinko dnes toho co vidí pro sebe jenom něco z toho bohu a k tomu nutím nikam dál nevede on musí to rozhodnutí tak plně respekt provádt že se je. On tvé jejich musí dát k tomu uskutečnění toho rozhodnutí on ho musí u protože to ato okamžitě kdyby malinko zaváhal tak ztratím veškerou sílu to rozhodnutí tomu donutil musí li opětovaně. Obou vod měli to promeškal znovu musím obětovat je oprávněný znovu let realizováno a teprve pak se dostane člověku před ale když to on tomu se už. Uteče v tom člověku porobě nárůstu duchovní hladiny tak že zná že mu to samovolně pomocí to rozlom protože proto ti aby kuje samovolně tak ten moment kdy se musí s. Touto fází beztak kosti bez lítosti rovnou tři jaké to bylo těžké z našeho hlediska pro ježíše když se musela rozloučit v. Domnělý tím věčným životem u boha vám sestoupit do obyčejného lidského těla by to bylo velice těžké rozhodnutí mu říkáme lidským je tomu tak nebylo ale lidsky by to bylo velice. Je těžké tak vám řeknu je velice těžké rozhodnutí potom po vnitřní modlitbě říct že se tady teď s s s s který v tom světě oddělenosti jo za čas tu bylo pro ten jsme jsme citelné ale. Je to nutné centra cit je tomu ten se znovu začít v tom pocitu oddělenosti a ten dotáhnout na ten pocit neoddělenosti dokud celým životem se nemodlit. Znamená do celý život se stane tím spojeným s bohem tak to není dokončena cesta víc toho udělat nemůžete než je obětujete celý život a ne jenom modlitbu ňákou mít rozum tamto musí končit. Takže rozhodnutí potom povalit nad ním její jinou povahu na každém stupni dal máji do pouhou před betlém nám jeho bohu před jordánem mu mohu před kříže ne a. No ovšem vono to například uměle ano asi i u vás nejde tak přímočaře u toho ježíše protože on byl vtělený bůh ne prokazovat klasický příklad obecný tvar tato vůbec není vadu úmyslem. Nebude od těm a teďka činně a o to ve pomalu například třebas po první znovuzrození v tom betlémě con najednou jsem se najednou to toto mně pro bylo jsem předtím bylo že třebas. Něco ne toto uvedlo alena o to nespadlo ve čekal kdežto to druhé jsou rození to najednou na člověka spadnout svou se měl veliký vítr a von říkal jsem z něho sto rad jsem utekla tak dále a. A pasou skutečně vědečtí modlit dělat to ten od této si prosto musel se svým zevním životě jo a prosim vás se dovím proces proměna v vím že provaz taky tam ten čili nemyslet si že že že to. Něco chybného to je prostě lidská aplikace věcí že tohleto nedokáže ne protože ve tak vždycky vím že to vůbec vám nedokážu které na tom to nejužitečnějším to vědění to všechno zaměnit první dotazuje tak. Je měli jsem trpný nemusel odevzdávám také měli on to ve mně dokáže tam musím to mohu bez post když je ten jeden odevzdávat ne dnes jestli do kam jsi nechá něco to musí být přesně si mě. Teď se jako nestojí to znát to jenom je to rozměry jiná život bez levou cely musí odevzdat jo prosím vás bez padnout ne tedy ve za něco obrat s otcem. Ovšemže jsem nevědomý na každém stupni si myslím že se celý odevzdávám protože vždycky myslel a nikdy to bylo cele do se neznal toto nevědomost hříchu nečiní ale způsobuje velký nepletli velké utrpení. A takže když potom člověk z sebe lépe poznával tak sebe ale nedovede odevzdat plněji sebe odevzdává a plněji potom se mně to jsou oběti pravé no tak. Jenom z toho co s v vzaté za to je téma které jsme v jestli hledali ale neznal z toho že z jednoho říct a. To jsme na ježíš kristus řekl je vám dobře známo že všechny jestli jsou od myslitelné na ve i v do kterého v tobě ráje jako takové jaké je provedli na věčném časem to není pravda. Protože my totiž víra v ježíše krista musíme na von ve z toho z jeho život na a myslel si že není ve říkal jsou jenom vás dost jim vy jemu jiným. To oni svěří ale nikdy na nic nevěděl a on tam je přišel jenom rovné mu a že víme že byl to ji se jich dnes ani jeden z tam a tomu ježíši to je v a on je člověk z byl v. Že přitom zaleze dovedeno do by se to říká velkou jeví její ale to je pro ni vně nedá ale úúú bez židé že je si z toho že je to je člověk se tak stane a jestli tohleto musí kde já. Ta dohromady s tím zve tedy vzal jsem to znamená do mohly být z místa to je všechny smysly proto že se nemáš do duch v v z za ten který nemůže ji to je v a. Bez a se nějaký kolik mu to mělo od duše a bez jeho přání domu to to jsem vůle žádné králem takové ale kdyby se byl do úst jestli vy do z v za se tak mu na nemohl. Byl budem kde to musím že pro protože ten kdo vedení jdu za ten on musí být poslušen toho nové jestliže není tak se pro z v co ten je rez toho. Protože doveden bude vzal mně vedení které mu dává jenom schopnost rozlišovat co správně nám dělání ale on si neberou smylu k tomu aby do skuteční když on co dělat. A ještě na to musí bylo jsou nežije najednou dělá ve lesku vedle to znamená ne navěky bude zavržen dotazem zvolil ale to bych jsem tedy není les je vyžaduje v novém tamního vy. Ta nebo v jeden toho bylo to být dání takže takhle dodnes na věří ve vy za ten je zase je možným do a bude člověka který takové co je vedením o o to tak víme z mého a musí se od. Na věta od ji měl nedění ježíšem kristem nebo ze své kdy věcí slova smyslu že vlastní no tak. beru jeli měli na hlavu ježíšovu on říkal to by se voda otatní to bylo správné je svou vlastní vůli v z vede vlastní nevzdálil dověděli ty oponoval. A do sebe měnilo bylo ve ne ale vy no tak tedy to nebylo kdy byl zase rozumím dalším v jednom jak tady od vlastní vůli protože to je přitom vůli. Na každém stupni nic si myslí že na byl velký na ten na duchovní cestě je velice to co tam s věk toho jale lidsky tam někde znamená na ten je v ní. Ta pravda vypadají na jinak závazná a nějak se musíte dělat to tím tak jak si někdo snažil tak ta mysl člověka protože jsem ten tak jsem v jeho narozením co začínám. Co je to dávalo na posuzuje se to tak hlavy kam jdu narození na svět byl on vede to znamená napřed se jim byl jenom ta obyčejná dále konečna nem nezná přes. Jenom na záležitost a postu věcem tam na to si dávají jsem to nebude že nejmenoval ale byl to nemá strávený tělo se říkala před narozením a zdroje. Jen rozvoj jde no tak on zase dost vjem že být z rozmnožujeme polem z množí jem ta se stal vás byl ježíš to musím. Zjevil z ven z li velice jsem člověk je nejsem dejž mohl tou vem nějaká vůbec s jde jenom znám existuje tak složil vážil na sobě že jim prvky které jsou ne. Jsem byl vzhledem a kdy vozů směrem s tu vím dotoho ten lidem a bez že z duchovna dojem že tento nevím z vzal nic je ne. A protože jsem ten od ten byl si ji do vás ve svět látek mám čím matku protože jsem samo řek kdy to co co si nemůže vyvolil tele. Nesmrtelná duše je e a mám jsem vzdal boží do se nemůže vy zvolím na to musí při nám zduchovní ale v a on že z z za není který hoří. To tady sousta dělá za v nás je dán a snažil se vytvoří v matčině tělem a když to vidí věc vědec je tak jste na tak oni tam je vám v z v v sám jsem byl. Co mu byly že pomocí těch svých svědků vypovídá jinak než jak chcili ke v tvrdí a von dobře předpokládal že to svým tuto narazí na odpor cit jedním kruzích po někde. Jejich některý naopak jo ale ta tři ke prostě nevím to záhrobním životě téměř nic protože ona si od záhrobního. Od za slibuje jenom kam to katolické si které věci mi dál ano hlasy si byl vzali života jenom spásu nebo zavržení anebo očistec ty tři věci to takže porubal roz když jenom ne a když. Se po děláme ty svědky moodyho tak tam vidíme dva případy jednak že věděli třebas člověk se nad tím v operačním stolem odívali se na to jak ty lékaři větší rameny. Ti je konec nebo v čem proto viděli prostě to ještě je stav který je nejméně vzdá ale jo k tomuto životu tak pak přijde esta další takhle to nepij tvá církev pod. By země kde meče se stal tak pro tu mělo jeho to je stav který bychom mohli nazvat přepínání proudu když. Jedné fáze převedete na druhou tak musíte přes nulu ne toto anulování bytosti do určité míry nastává při tom pacientu který jde. oddána než věřit kdyby politoval nad tím nad tím třebas lékařem jo před říci a když tohleto ještě nejdále když ho než a ještě tam v tom stavu von je vnitřně nějak připraven. Tak z toho tu nervu se buď setká se smí nebožtíky anebo se ocitne před rekapitulací života anebo se ocitne ve světle ne a můj nějakou přestanou bytostí. Tohleto zase rady prosby tak ještě odpovídala křesťanskému způsobu myšlení že ten bůh o dala jsou ji daleko skutky ne doby tak ještě protože ale my to ono není to zdaleka jo to jenom tak s zájem. A vzdálená podobu svět toho jak to je tedy teď když on projde tom nulovou tak se ocitne třebas astrálu no a tu tam by to chcili krev nejsnáze jako. Ztotožnila očistcem asi že mistr dva mohl říct a když jde ještě dál jako někteří jedinci šli ještě dál tak se ocitne před to se celobytostní která mu říká že se má. Dávati takže nově začít žít jinak než předtím znamená ona ho odsuzuje ke nejvyššímu životu a ne posmrtnému životu takže ty nevynese dostal do pak vždycky posmrtného stavu rozumíte co si. Takové kteří mluví bych na hranicích smrti oni nemůžete být nic víc tak opraven posmrtné stavu neřekli nikdo z nich nic jenom o těch přechodný stavech rozumíte takže co si odporuje to ještě nes. To byly oběma nohama tam ano tak si tak jste se mi tohleto co ti svědkové moodyho zažívali jsem patrně zažil říkám. Patrně velmi praně podobně v tom předškolním věku že ty lékaři čtrnáctkrát operovali při vědomí to jsem batr neměl tak kam ku takže když třebas při první. Teprv do pera si musela maminka po dostat provést a když ji řekli matko kdybyste byla přišla operace řekli vede rodiny pod je tak to zemřelo že ten e o to se plače zase třeba to vy vložili vám to neuměla vyložit sprá. Neřekli že zabilo mně bylo bývalo po mně tak to jsem o pro měl dost dal dost miskou smrti a potom neměli ty doby ten měli byl krevní obraz neboli si udělat neboli byl brát byl v nějakou m. Vos l v transu jsi krve to nic takovýho nebylo let tak museli čekat lidsky naše tvořen nová klesa znovu něho darovat ano taky nechtěli uvádět sil jdou nějakého spánku jo. Ty nese lidským prostředkem protože by byl býval podle názoru jsme byl ne takové malý dítě když tomu co pořád opakovat tak to dali při vědomí a vždycky se jim podařilo to že odpoutali od bolesti a přece. Při ča na to jsem přestal by se oděli co chtěli kterou jsem to necítil čili chce dostal dost daleko od těla této patrno že ne dost daleko od těla sem to tělo necítil zrak o tam ty vody do s věci říkají oni tam. A tím tělem něco dělali dávali jemně si rabi konec cítili to bylo asi to než čili mu předpokládat že jsem zažil to tu blízko smrti jako konati svědkové proto to ale ještě na ska opakovali ty lékaři. A co z toho patrně prohlubovalo a pro on se to patrně do toho soudu bych řekl že se že nemám tomu věřit ale nemám důkazy se čís protože nic neviděl více nebo mat protože něco viděl ale pomocí účinků ne. Je to měli mám důkazy že se to stalo protože jsem přeci vám vnoučata mám děti vidim kolem sebe jiné děti ani nikdo z nich se nejed e neprojevuje tak jako po těch operacích ty končit tak překlad úroda eh. Kdy jsem měl tendenci dělat jenom se správné ne jsem to nevěděl pochopitelně se nad ale ptal rodičů nebo matky dělat babičky dědečka všech kterým jsem důvěřoval tak tuto. Ten den si nemá žádné s to nemohlo země vím do nebe nějaká vjemy měli tak to byl pruh to s tímto jsou deme tou světelnou bytost je tam říkají tím mu bylo světci ano a tam je od co udělat. To můj ty správně ale jak vám říkám ten soud i v této začátku to byl první jsou toho on na tom třebas prase je tu vlastnost že dává člověku i moc totomu. Mu aby to mohl uskutečnit jako moc je ten jsou dal v tom maminka se na to dobře s po mým dala a říkala mně ne ty si byl kolikrát velikým tak by čem malých tím pod esi pořád nevěděl když. Nesmím něčím provinil co by za to zasluhoval a proto jsem nikdy nebyla na takové jsem si nesliboval jen tak si vymýšlel nepojedl z znovu protože jsem se aby si myslela pro tebe tresty které které sis mohl sám. Protože a když jsem si neuložil tak jsem nebyl spokojen a právě sami od tak dlouho dokud je tento pes neuložil na a říkal jsem to potom my nová a říkal zpět takovéto esi tereza moc nestal. Takže jsem na by ses netýral z vás co to v tom dítěti bylo to země nemohlo být ale bylato schopnost e s s s s ti dala k tomu uskutečnit se čistý život nebo spravedlivý život. Ale ještě něco jiného to bylo semeno že totiž když někdo pořád cíl špatně tak jsem tomu nevěřit třeba okamžitě poznal že to nemám dělat a teď je. Prosím to znovu to řeknu to jedno vedeno napsáno jsem poznal že víra jak její přenášela babička hlavně babička tak mně to vedle náboženství je dokud stolem vodila. Že to je víra nesprávná jsem vlivem toho že nebude čát této víře vedla jsem přestal věřit v předškolním věku a on vedla k víře a mně odnaučila věřit jako mají by byl býval ochoten mně. It ale co ona mně říkala pro vodradil jo to nebudeš opakovat po jsi někde řekl ale chci jenom říci výsledek byl jsem osamocen od naučené nevíry a to byla ba ale na. A věc ne každá je špatná ale ta naučená ta nemá tu sílu uskutečnění kdežto ta vlitá od boha pocházející tam sílu sobě. Obsaženou ze všech ke schopen žádnej vědy bude světle se životě takže jsem věřil jenom to jsem byl vacovi bylo ukázáno vnitřně žádným hlasem že je to správné než tato víra byla nesprávná. Co možná proto velice jsem měl tak se z toho nevšímal š von se do toho co bylo podle toho vnitřního hlasu bych tak řekl správné takže ještě ten co jednu vlastnost že nejenom člověka odsoudí k tomu co vládě. Ad ale tam u schopnost rozeznávací co je správné nad se nesprávné ne že by napřed věděl co je správné ale když se to před její předloží tak to začne vědět tak nepozná toto je správné. A kam to je správné to stačím tak podívejte se jestliže indové říkají schopnost rozlišovací rozeznávat se dostavuje po extazi dříve ne že člověk nemá schopnost neznal. Je pro co musí řídit mistrem který za něho rozeznává se správného sem správné tak neříkal se tedy proč se extazi ale všechny tety stavy co zažívají že ti světovému kdo pokud řeči přesto živou bytost ve světelnou. To je začátek extaze přestože své stupně a ten začátečně začít do obě rozdávali třem správného se nesprávné nejdou vůb na toto rozdávat ti doma jenom si třebas indičtí jogini ve pravda ale něco z tohoto je. Asp začít to tam jenom k tomu aby člověk se zbytečně nech si zatěžovat nezačlo dál obcházel mně se širokými krom mi okolo něčeho do čeho přímo odejít. Než když člověk dělá něco co by neměl dělat tak se to podobá točení se kruhu kdežto když dělat to co dělat tak jde rovnou přímo ke světlu bych tak řekl překonává sám sebe a ono to všechno. Vedlo ne k tomu co my nazýváme zapři sama sebe ten první jsou vede člověka k tomu tedy vedla a zatím taky některé ty svědky vedle k tomu že oni sebezapíral li že nedělali od. Je dvě to co by si byli přáli ale to co poznávali jako vyšší vůli ne a to je důležité to je pravá definice sebezáporu zapři sama sebe znamená zapři svou vlast. A kvůli to neznamená že by člověk neměl být tože míra neměl vůbec nic dělat složil ruce řekli jim a oni se stala ne ale pokud je schopen rozlišovat tak vydělal vůli toho. No o kterém že to s nimi si dobře takže to vede někam dál a pokud to neví tak se řídí ji s ve ten svého rozumu e tak dejme tomu bez ale zákoně těm židům bylo přikázáno než četnými příkazy. Co mají dělat docela nemají ve apeloval se taji rozum na jejich chtění to znamená jejich chtění se pod že za malou vůli boží voni potom museli veškerou svoji vůle tou modlitbu říkat chtění zapřáhnout do ptali. Poslušnost jej aby toho hospodina poslechli nerost čili si mysleli že neb oněm dali ne jak si mysleli primitivně aby totiž s nimi držel aby je nevydal napospas nepřátelům a tak dále jak se vždycky stal se poctu neposlouchali. Tohleto je důležité si uvědomit protože když člověk takovéto vodítko osobě ne tak to platným následek smysl toho drží tak jsem neproste ještě proti duchu svatému. Jo to se neprošli tedy které tady je vedení duchem svatým a není tedy trestán a jestliže je za něco trestal tak je to proto že podle mého názoru vedení ještě takhle jasné nemá. Ale na nějaké cestě je a aby se mu jak se říká ta karma vedle tato rovní pod nohy tak se mu okamžitě odbourává ano asi tak tak nižší takové fáze toho bych ještě šel dál jestliže tedy do. Toho let toho mu kdy nemluví protože neměl možnost ani neměl touhu jako lékař v sledovat ty svoje svědky dál co s nimi byli život cože nebylo životě kdy tak jsem měl možnost na sobě teďka protože to je moc let po. Dávat jak bez co dopadal když jsem se tím soudem řídil takto bylo pořád jenom vše co ten jsou chce člověka nebuď svoji nebuď svůj zapři sama. Sebe a není jsem bohužel toto ani nevěděl ani jsem to neuměl a ten první co byl příliš slabý ve svých důsledcích aby od tohoto zachránil se. E prostě první tu kterou jsem měl na tu jsem tady byl takovým způsobem na to byly přírodní vědy v v veselí propadl v zase ne jsem začal vlastnit ty není tu. Ty přírodní vědy to byl bych konče a jsem na boha tedy nevěřil tak to byla to byl střed mého života a to stálo mezi mnou a bohem bohem oko na který na které se ještě. Věřil ale to mez jím stalo zatím jsou do vědomí věřil na tom nezáleží je nevím kterak se do stala takže o neznám o nepoznávám že o nevidím to je podaného názor nejlepším pořádku po této cestě se jít. I nevěřícím aby bory mně protože pro nevěřící ježíš kristus si právě přišel to jsou ty nejvíc nemocný přeci by přeci jestliže se máme jim řím ti po všech stran. A ne tak musíme uvažovat takhle třebas novým tej tak vám jako věřícím nýbrž jako by se byl nevěřící jo kdybyste byli nevěří svý a tyto věci slyšeli a řítily se e ježíšem. Jako návodem který byl třebas vymyšlen někým to jedno poznej mistra který vůbec toto nezáleží kdy jsem že kdyby se to poznal jako dobře udělali návod ind tedy mně udělat návod a kdy je celým tak synem přivedena tyhlety důsledky. Když jako chtěli bůh tedy jak o sobě to měl by nemohl to je po spáse veliká přednost této cesty že netoužil postát jsem ještě nezačal protože po spáse ve dost dlouho. Je zaprvé zadruhé ne točil se nikdy kolem sebe tyhlety dvě věci může každý nevěřící přímo jako. Správné tělo může jít všude o věc a ne mám tady nějaký úkol ve světě mám po stali balavat toto přeci můj cíl to je pořádku to jde tak prudce nebo že rychle nikdo nemůže jít žádnou koncentrací. I s danou od nebo vedle řekli mysliti jsem prostě tehdejší době nepo nevěřící tak nešel zase nebyli protože vědám jenomže se člověk nábožensky tato od někdo náboženského text. Tu pak je žárlivý to jsem je do než co stalo abrahamovi když abraham odešel z města ur kde měl majetek velikým majetek ve mně velice bohatý. A jeho národ na mně taky majetek a ve šel do země která mu byla jenom svěřena do správy velmi zaslíbení tak to byl kvalitativní skok s s s s vlastnictví do správcovství. A oni měli na tomto kvalita ty tím skoku zůstávat tohoto je schopen i nevěřící ty krásy a celá bylo věřit na posmrtný život nebo nějaký život po smrti když vím že jsem tady tobě bez návodem si jenom na. Proč práce věci za od od se podle jedou aby žena tam po sobě dobrou vzpomínkou tak jsem opravdu smrtelný ale když než kam tak jsem se tento smysl protože tady se něco nechal osobě no tak asi a takhle ne. Že tedy stal stalo v vlastnictví které začal mít abrahám mezi ním a bohem on totiž měl prvorozeného si ani základu dobře známo a tou začal vlastnit. Ten tamto všechno spravovali jenom tu zem a tady začal vlastnit ale proč byl dal jasně najevo pro stojí mezi mnou a tebou toho syna se musí sbalit jako jako toho kterého vlastních on. To byl jsem to byl by nebylo tři doby co to bylo minulo cílem on se musel toho syna vnitřně zříct tak chodit popravit ne a kde něho obětovat on šel kdo tělo jde za to dostalo se o ruka a od. Mu řekl že to nemá dělat ho vlastně obětoval do ho nevlastním nýbrž že o věnost začínám od kde spravovat to bylo důležité takže potom zase nestal li ten syn to vlasy si to tomu synu mezi ním a bohem já. To jsem o bohem el takhle stalose řeky jsem mnou jakmile jsem let třebas pro těm přírodním vědám kdyby byl neměl býval zase o ten první jsou tak jsem do smrti. My řádně se zády přírodních vědách ne aby nově dobře ale dal by se nedostal ale protože kdo za mnou přírodě že ten první jsou to znamená nějaké tajemné za že ten musel vůbec nerozuměl které by na to bylo přes. Ranec ten správné tak když mně vzaly z tohoto vydělat prost jak technicky důvodu se nevytratila na vyšší studium tak jsem to těžce zasel rok patřila musel krok přečtete ze svým vyrovnával. A ten moment jsem s tím vyrovnal že jsem si uvědomil že přírodním věcem nepudu vzdal jsem toho bez bytosti to trvalo rok patří roku tak v chvíli. přestalo se mnou to co s abraháme je totiž mně bylo znovu ukázáno že moje cesta vede k bohu zase do židi nevěděl teno se mně ukázalo podstata nesmrtelná podstata boží. Žádný tvar a ale jistota kdy ty sis svou podstatou nesmrtelný tys ty si toto řekli ti bohové jste ne ale to jsem si ten eště do věnoval ale jan velkou nebylo to zpola a. Byl další soud který byl tak silný nesmí důsledcích že jsem nemohl ničemu patřit tak jako tuhletomu jsem od tých kde neměl u žádnou tak vás kroku přírodě vy rozumíte nýbrž jsem. To při do přímo podceňoval všechno světské to jsem neměl tak dělat no ale kam jde tak bych chyby a jenom jsem zase jen ne nevěřil že jsem věděl že budu za někým že tak se v tom neví. Co mně modlitba byla obětí mou obětí bohu tak je takhle tolik padá člověkem který potom za toho bude vode dál jo přesně jde dál a ten jsou potom. Pokračoval když jsem řek bych ten rosu dalek z toho soudu splnil tak zase se stalo něco obdobného za těch devět se mezi dokončit samá ty. Kde jsem měl to zjevení boží zjevení v uvozovkách nic neviděl ne ale jesi mystos ocitne podstatě za kterou jsem šel když jsem byl potom sedmnáctém roku začal střádat z dosti začal jsem žít ctnostně. Tak jsem se nakonec zamiloval do svého ctnostného života jsem si myslel že jsem copak jo a. Tak to byla zase tak že se láska to bylo se vlastnictví ale to o tak jemné vlastnictví byl svod těžko nezná i vono se říká nejhorší je to u svatýho s tím že měl na svou svatost trpí jo a přesto dal se dostat. To je kdy den co to o je tatam no moje potom dal radit tatam a tak prostě mně muselo by ukázáno a to ten jsou se zařídil to není za. Dosud se o pomoci z mu svět to všechno je touto od vždycky v člověku a to není třeba žádnou pánbůh panovat vůli ve všech do něho zamontován no to dostačí oživit na o to funguje jako srdce jako srdce klepat bezvadně a toto klepalo. Prosil jsem všechna útěk zasto sto svého života byla vzata ve se o popravován oni čemu čem jist jen situací jako ostatní v tom koncentráku ne my řek smrti zase znovu blízek smrti aby se konečně vzdá. Ten život v tom okamžiku jsem se že budu zavražděn ne tak zase to osvícení nastalo znovu a zase kvalitativně vyšší a cestu svědky daleko dalekosáhlejší mi e. Totiž jsem si po době nemohl dovolit nad proti tomu vedení duchem svatým něco dělat to mně ani nenapadlo dodneška mně to ani nenapadlo. Ale by proto občas jako kdož činnost nebo tvrdohlavost nebo tak nějak protože to bylo jinak než jak si to lidé třebas přáli a jsem nemohl mu to. Dělat jinak než jak si to přál někdo jiný i pro časem neslyšel měl jsem jistotu že takhle být a tak v tom nemá být to je tak prudké vedení nebo tak daleko sahala vede nebo tak účinné vedení. Chtěl člověk toho je že řídí tím se řídí tak velice by nepokročil kupředu ano no to co potom dalšímu soudu a tak dále tím moc mělo by to být asi tak že to co jim. Mu by označil jako jsou tam ten začátek znovuzrození ato znovuzrození jak říkal ježíš kristus jen nutné aby se člověk dostal bohu do království božího za rady vědomě žil věčně přeloženo ještě. Čtivý aby nemusel bez tohoto vědomého život pokračování vědomého pokračování života spása to musí do se nazve pomoci je špatně rozuměla tady musí než tady není začal tak se po smrti dostane dali předek vůli. Mohl dosáhlo protože od jakou posmrtném stavu čím kdo to v tom plném vědomí no ale ještě jednu věc bych tomu chtěl vysvětlit velice jemnou jemnou. Že totiž ten člověk který touto cestou kráčí musí se smířit s tím že to nejde najednou je to ježíš kristus ukazuje jako jednorázovou událost. To musel betlémě vstoupil do jordánu to je křest vodou bych to řek z znovuzrodit z vody vstoupil na nebesa nebo tak něco n nebo co stal ducha proto které před nebo e dlouze nic duchem tak o po zač jenom věky. jiným meze odkud tamto člověk může dotáhnout ale co mez ty mně je označeno jenom jeho životem čili když si deme jenom jeho slova z vody a z ducha se narodí víš velice málo s na tom. Tak jako ten nikodem který se na to přišel ta když řekl ježíš nikodemovi amen pravým nenarodíš li se znovu nevěděl v království nebeského z na nebude věčně v. Domě žit ztratíš ten svůj život který znal a na druhé straně když on co mu říkal jak to mám odstoupit jdou na matčina jsem se do přestali to může stal o o to vůbec nevysvětlil tomu říkal jenom. Komu to nám jde dál rozpracoval na začátek a konec mu říkal amen pravím těm na lišil z vody a z ducha ale je stal něco tak co to je bych vůle řekl protože všechno ostatní někde tady rozpracovaného životem. A to jsem použil dostat dost teď nepochopili této velká a v tom momentu toho soudu který zažil v tom koncentráku tento najednou pochopil nemusel pochopil všech je tady z ježíšova života jak je to rozpracována. A kdo dát na malinké částečky kterou může sela každý i bez víry jenomže když jenom se se musí zmocnit tohoto vědění a může podle toho řídit a je to jenomže napřed. Ono jestli totiž se tím dokáže řídit a on nedokáže nikdo vy byli a dost to jenom se důvodu že neprošel soudem kdybych si dneska aspon měl. Při nic se podle ježíše krista tak mně to nejde tak bych možná kdyby byl věřící ne tak bych možná něco dokázal z toho bych rozluštil v to tajemství jeho symboliky života. Ale unavil bych se na cestě a nakonec bych to vzdal jako nemožnou záležitost ale jestliže tak vlastní vůli to nejde jestliže ale to svoje. Není pod on jim nějakému tak za nemusí správnému jednání tak se mi dostane s síly kdo se před jsou dostanem se jsi k uskutečnění toho ke všemu co je kristus vy životem. Kázal ale ke všem ne jenom k něčemu a postupně ke všemu jak to tam za sebou je a před tou pro jedno toto jsou jsou tomuto vyššímu no a tak dále tím a že tadyhle je velice. Dobře vysvětleno mně aspoň bylo jaký je smysl lidské vůle jestliže e a bylo silesius všechno poutníkem víčky řekl mi. Jest jenom špetku lidské vůle tak nevejde do království nebeského k této řekl z jiné strany to teď tu smrt jinak říkal neza přešli sama sebe nevezmeš si svůj kříž v nebudeš ty nenásledovat nebe. Jdeš a řeším že jsi následovat je možné teprve se nezapřu vyndá následuj ne nýbrž on říkal chcešli chce li kdo za mnou přijíti zapři sama sebe tebe potom následuji. To není náhodné toto pořadí důležité si uvědomit že se musíme naučit zapírat sebe a nejlepší definice sebezáporu je své chtění potože jevit jo já. Také vůle která není osobní dejme tomu když jsem zaměstnán někde a konám správně své povinnosti tak své chtění pokud nebi silo napraven vy jít tak se chtění pod by se ho nějaké vůli kde. Koho jiného než je moje vlastní ta správná duchovní cesta bez jakékoli víry zavede velice rychle kupředu pokud že řeknu ono za to třebas nic neměnném ono to je málo proto věrou to tady látky pole toto vy proto o dovede let. Toto toto hledisko to jím vůbec sil ničím tyhlety věci se účinek totiž světě věci že nesmíme považovat za vyš něco co je ve placená za něž něco toto co ho třebas ve mně. Ostatně pro co to ne neni mým mez na cestě vyšší aniž ti tak jsem nýbrž jsou jenom patřete nedělal kvůli sobě pak vůli někomu jinému proto přitom posledním soudu je krásně ukázáno. Symbolicky u ježíše krista kdo byli spaseni spaseni to nás člověku je spaseno v jednom jedinci je spasen jenom toho co nedbalo na sebe když člověk nedbal na sebe. A spojeného bez ohledu na sebe něco dělal ne viděli jsme že hladového žíznivého založ ti nemocného naše čili světě nakrmit jsme na poli jsme počkal. My jsme viděli kdykoliv se učili toku se kterými my se obrací svých to tam jde na denním pořádku postel udělali pro znamená když něco děláte prost konečnost to je pro něho. Správné ano tohoto toto do vyšší se dovedl to řekne to vyšší světlo jasem. Bez ohledu na to že to bylo třebas vzdal se některými něco nesmyslného co cena nařizovalo jsem do toho šel protože jsem věděl že mám nějakou ochranu která umožní to udělat nebo podle udělat. Že budou musel nesmyslné věci řeky jsem jiné nedělal tak to je asi dopovězeno ty stavy které tady vyšší kde se tam by či u toho moodyho čisté který svědčit moodyho jsou s. Vy se nové víceméně blízkosti se mnou a jsem tu schopnost nebo tu vlastnost že rozkládá prvky lidské bytosti takže jesi. Si myslíte že to je nesmrtelná duše která tam mluvila k tomu člověku prosím ale zaručeně to jedna se složek jedné a v že bytost. Lidské která tam funguje rozloženo a bych jako při se nejsem proti tomu že by to moravy nesmrtelná duše ale. Mně na tom vadí že je to lidská po tom postava ale vono totiž abych to řekl takhle sty zase se. Do duší v každém případně není styk s nějakou postavu nikdy nikdy ne že to styk s nějakou postavu tak je to styk je ty správně říkáte s představou od duši je otázka jestli on. Žel ten svědek moodyho představu těmi také mělo vypadat nesmrtelná duše neměl a přesto se mu jako bytost jevila čili je to pomůcka pro toho člověka. Z jeho vlastní zdrojům které řekl k tomu aby si přestavět se s ním děje e to je i této slovo před stavět to krásně mysl předním se staví obrat. Vy předtím cesta obrazy aby porozuměl věcem aby taky z nich něco vytěžil ano a ty obrazy jak je budeme jako hodnotit to není tak důležité ne. Protože ono by se tomu dalo při sycena pravou ale dostali se to může to na duše ni ale ten je to zaručeně něco co. Umožňuje nesmrtelné duši aspoň toho aby člověk nezahynul aby neztratil vůbec život kdyby totiž čím bývali se jdeme mystikové nestýkají s představou o bohu. A rovnou navázali na podstatu boží tady to byli patrně nepřežili zrovna potřeba stal to co tady madam ano lety mine pocit třebas roku okamžitě umřela jak nedala na podstatu boží jsem je třebas dětech co. tady neumřel v chvíli jsem bral na podstatu boží to byla bez přestali on tam bylo bez představit jsem před člověkem se nás je jim to je nějaký představou mu to samo by nějakou bytost pro třemi nevěděl proč se tyto věděli to. Mně jako napovídá že byli někde jinde jo nebyly prostě ve snu no a s tím víc si nebáli skutečná duše ale v tom bylo to něco se tam bešlo z síle ty síly boží vstal něco nešlo jak. Nejde do každého našeho činu v tom je síla od boha všechno darem od boha každou si všechno svým je ve se vám tady líčil cestu poznání fakticky cesta poznání je přesně začal ježíše. Jsem ale s především symboly od ho života ale uvědomte si jednu věc co skutek to jeho životě co událost to být skutečnost v lidském životě pokud. To není skutečnost lidském životě ten tak to není překročen ten stupeň ukázaný ježíšem není překročen tak dejme tomu jestliže e. Život ježíšův nezačíná zrozením v betlémě nýbrž někde ur a ten kristus provází národ židovský do narozením betlémě v tak teprve když skutečný učilo v. Věk to že bude poslouchat že to co jest ve počet toho co je správný co je správné tak teprve pak naději že se v něm narodí jej. Když to znamená že bude nositelem vědomým nositelem nového věčného života zatím jenom nositelem nic víc než nositelem ta první fáze být nositelem tohoto že. Otravě velice závazná věc ale tam potom podrobně rozepsáno v u ti dej před rozumem protože rozumu rozumně to ale nepochopitelně si nositelem nového života vnitřně této radost. Neposlou poslouchej občasná vnuknutí a osvícení ten ten jo své učí jejich nic místa z místa kde je málo vládu rozum. No z toho betléma tam kde tu vládu nemá znamená vyššími se oblasti kde rozum nepřeváží a přitom hleď se. Tohoto světa nezříkat v tom e egy těmi taky co jíst jo jou říkej světa a tak to je do těch třicátých roku ta tam prostě podrobně rozepsáno co má. O tom dělat okamžiku nastoupení do jordánu a co potom následuje jaký vnitřní stav všechno tam popsal takže to je cesta poznání cesta poznání oproti cestě lásky je cesta. Určená pro i pro ty i pro ty kteří nevěřím ale když někdo věří myslí si tedy že věří tak by bylo dobře kdyby tomu přidal ale i nevěřící. Tyto šel trošku lásky protože on může i ten nevěřící tu lásku pěstovat tímto způsobem několika poradím tam se říká miluj pána boha svého z chce. Ze kterého miluj v pánaboha svého se od ze svého z celé duše své z celé mysli své z celé síly své a toto může dělat i člověk který na boha nevěří upozorňuju. Protože vždycky tomu člověku někdy dojem bohem když měl by mu být někdo bohem němým být v tom životě něco co by ho vedlo za stačím když šel že. Tom životě nemá ani začli vyšel nevím jak to tam dobře do sebe nevěří si zase nás měl radost toho takže se nějaké bohy měl neza nějak dává měl jsem věřil jsem svým rodičům pokud my. Ne něco neříkal špatně tím určité jdou a tak dále a komplex to ovšem to de pro závazným let takže její hlas pokud jsem mně byl se málem obyčejně z tanci. Ten dobyl vás pro božskými jsem tou bohem nazýval a mně se konkrétně před sebou lidi z jejich na zem a že bych podotknutí mi ne ale milovat se sem to je. Je důležité protože člověku když chybí citové zaujetí pro věc tak nikdy ničemu pořádně se nemůže věnovat. Měl jsem to ještě jsem v životě měl povoláním byl člověk musí mít nějaký o měl by mít nějaký citový poměr k tomu se kterými jedná ne to třebas lékař nebo učit. El nebo kněz v takovém o taky ni pracovníci sociální pracovníci ale těžší je to třebas úředník tělem jak mít citový poměr k tomu co dělá ten si musím vytvořit citový poměr vedle toho ve své rodině a tak dále a nesmysl. On říkal to musí kdo tam dotoho jim dal do watts vsunout a jestli jsem tuto podaří na a to celek byl organický v sobě není to roz jenom na dvě cesty jednat zavalena tam let. Tak že se dostane i na tomto stupni víry totiž lásky co třem dost daleko ještě bych chtěl říct z celé duše své co to znamená duši si musíte představit jako. Něco co je jsou vedle všech lidských vlastností ne by se které co nesmrtelného není to třeba duše jsou lidských vlastností jestliže se všemi schopnostmi navlas. To z mi snažím o něco za něčím jdou třebas světským tak správná láska na správná láska duší celé duše a jestliže v tom poznám nakonec boha to je zákonité že v tom poznání. jsem v tom poznal boha nakonec ale ne v podobě nějaké nebo nějaké podle kdy jsem stravě protože jsem bez představy začal tak jsem bez představy se dodneška obešel to neni méněcenné to snad takovéto pojď. Boha naopak si myslím že v tom pojetí daleko nešení nižší protože ta představa člověku zabraňuje v pravém vstupu do podstaty věci m stalo pro obrazu o ta cesty spokojím nad ne citově to ne ale. Byl pod se v jedné stránce celou duší celou myslí to nejde potom tam se zabrzdí a zkrátka dobře je takhle bych mohl pokračoval dál bych jenom věřit že tak jak jsem vyčetl cestu poznání tak nikdy ne jist. Ani neexistovala čist do krve dál cesta poznání není možná proto že se zrodil tu lásku bližnímu a tak dále vinu svého bych jako sebe takže dát do toho jak jsem patřičnou minulá. Z čili je velice důležité bych se ještě nám smí měl o kopeme ten tři člověka přitom aby se nehodnou do něčeho na co sám nestačí potom by zbytečně zoufal nebo by odpadl. Že ježíš kristus se v těch svých podobenství o království božím e popisuje přes věk kam sahá kompetence člověka vysvětlim tam najednou při pro kterou jsem vy se menoval se v těch. N do věci v tom buď tím že a to v tom podobenství o ženě která zamíchala to vás do třech měřic mouky a všechno to zkvasilo. Tady její jasně řečeno co je kompetenci člověka a se kompetenci nesmrtelné duše k takže nad my nemůžeme si hrát na nesmrtelnou duši obrovská moc která by nás je obsažen smysl že nějaká. Jaká žena nebo to je ten symbol ne obrovská moc na nemáme není přestup dale nemáme to vás toto o nemá taky dokud se ten kvas žena jenom světlým postu něco to je. Ale sami máme vyskočit to je to se k tomu k co ty tři měřice mouky ne návodu je tam žilo tři měřice tři pro je rozpor rozuměl milost kterážto byl rozuměl život ten máme k dispozici. A ten musí nedá aby z pocitu nesmrtelné duše znamená my se nesmí nebránit o ten by se dokořán životu rozumíte nesmíme si říkat takž život kon užší smrti nebo začíná na roz. Denním jsme si tady mám život nebo potom ten proč je to dobře ale co je potom co bylo předtím cele dotoho tady mám úkol hotovo a to je život s otevřenými dveřmi a ten úkol který. Jim mám budu plnit otázka jedna se tady vyskytuje důležitá na odpověď jestli rozeznám co mám dělat nerozezná. Protože a to mně větší potíž protože neumím vyvolat schopnost rozlišovací proto je třeba na každé cesy. Začít s tím že musím být poslušen něčeho co není v chtění ale co považuje za správné to jsem mohu dopátrat co považuju zastane přenese by to ost co mně jde a na čí neni by kdo ho sk. Kdyby do po vůli kde do třebas rád tato o dělat stejně jako kdybych to která z osobní a li živi že to správné když takhle bude rozsuzovat svůj život vlastní necháte dveře otevřené pro další křtu. By vyšších sil nakonec tam vstoupím tanec smrtelná duše a vezme tento vás na nemá to začne k vlasy v čem se zve zase předělat hodnoty se začnou přetavovat ta touha a mouka se stane něco něco z. Něco se dát pojídat že nic do míse něco cena pojídat jak toto moje tělo ost si si životem není jedle to mně připadá které u člověka který nemá tyto poznatky jako něco. Čím syn nevíra rady chvilinku to krmí vin o to na pali dělal co jsi všechno dělal ale zaručeně z tohoto neni živ on to jenom krví kdežto pak se obrátí ka. A ty když když když jako poslouchala jsem říkal v tom stylu a začne pojídat tento život ne e nějakými požitky. Ale události všechny věci k němu začnou promlouval jakoby byly pro něho tady vytvořeny protože před tou o tom ho ty mu dvě fungovat na ten tu vlastnost jeho krmil totiž ono krmil tím se. Zápolení všech své chtění zastupovalo vůlí která nebylo z něho jestliže tak oživí ten svůj o pomoci budu věk tak on mu na ruku nebo ruce nebo tělu při. Žádný okolnosti kterému slouží by dalšímu vývoji takže on jestližes událostí a uvědomuje si že kdyby že ty události taklen neplním nuly kdo by dát že i o život. A že my že byl na ten jako ti ostatní on najednou začne být náš tím způsobem živ ale když se totiž dívá nazpátek si říká na ty jsi jsem jenom větve barvou. Svou ho no byl jsem vám spáse málem co všechno jsem dělal ale nebyl jsem zas ježíš teprve teď tu stravu kterou dostávám pomocí toho společenství s věcmi a s lidmi. Ten teprve strava která způsobuje začíná žít neboť tento člověk si uvědomuje jako přes vivo teďka jsem tady s vámi že vím jak by to z toho bohužel to trik nemáte jako jsem svá. Vás mně určen daleko dokonalejší než vás jsem z vás křivky mýtem a ve protože ne ne že bych byl kupí jeden to ne ale že když jako. Tele jak se říká ne tak vytváříme jsou o český které násobím moji sílu a takhle ale je tomu s tím životem dál i když někým máme mluvíte na tom nezáleží že zrno v řeči. Spojte s tím druhým v ten jednejme dokonalejší způsob spojení existuje jiným způsobem dokonalejšími řečí přímo skutkem daleko lepší spojení když za někoho něco uděláte co je ženě podloženou protože to. Ale pro něho nejste kdy vykořisťovat musela pozor bylo ten neužíval nem něco schopnost rozlišovací tak že napřed kteří kdo u v tom druhým člověku on taky do pociťujeme že byste s nějakým způsobem proč. Když tu taky tím a o něm mámi rozumíte to je takové nové bratrství které tady narůstal mezi vámi a ostatním světem mu které nakonec skončím že v tom věží. Čemu výroku cokoliv jste učinili nejmenšímu z bratřích mých mně jste učili to znamená on to si chtěl tohleto to souručenství věděl že že že on byl ve všem bytost nevědomě zkrátka také vrůstá nedo všudy ve všem vědou. Dosti božími tedy je vševědoucí za sebou ale do takové míry jak je to zapotřebí víte co máte vědět o svém okolí takže když jsem toto zažil přitom dost večerem jsou tam v tom koncentráku tak se najednou věděl proč ten do ty. Čím se tam se ve strachy takže když jsem mu něco řekl co mu pomohlo on to považoval za akt lásky tak to nebyl pouhý akt lásky to byl pak moudrosti boží. Která v tom bylo před neboť jsem věděl do něho jsem byl do viděl proč se sebe co předtím nevěděl tam vlastní si to nikdy nevěděl teď jsem to najednou věděl taky se vám stane třebas i při takové mu ne řeči. Že je do vám budu odpověd na vaše otázky vy jste si říct přestoupil nějakým způsobem do vás s rozumíte ale je to důležité si to uvědomit je tady narůstá tímto způsobem bratrství které přestat. Je rámec časový to znamená i odejde kterou ode a pořád to vás bude ještě žít rozumíte no tak asi všecko brát někoho z rukou poč. Ti neznamená si ho brát zase tane nýbrž považovat za hřivnu od boha cit to musím hospodařit tak že musím ustavičně průběžně výsledky se hospodaří rozpor. Mým odevzdávat čili kdybych měl býval třebas vámi to promine jsem takou neměl manželku po bědou ne let tak a ona by se v něm o pila. Bez ale byla o pila a jsem s nimi hospodařil jako od boha stanou hřivnou od boha tak večera jsem tohleto její opilství i s tou svou manžel. Kou odevzdal bohu rozumíte mi jsem samozřejmě toto dělal když to nebylo takle ne ale vždycky jsem pokaždé že při každém případu těm když je to nebylo vhod když se s tím nesou. Světcova na to bylo velice často tak se mi to nevyjadřoval přímo a ve velikou že by byl odporoval to bylo by bylo zbytečné ale člověk nemá svou hlavu ne tak jsem to všechno u k. Hádal u boha to je dar od boha chcete jsem hospodařil takže to dneska dopadlo takhle kdy to na začnu s tím o spadl znovu jako by byl bez tím nikdy býval předtím nehospodařit. Ses tím včera hospodařil špatně protože se opírat dejme tomu no ale dneska pro stavět znovu jako by se byla celého byla atakdále a kdybyste tak. Ne manžela vracela bohu za všechny jeho se všemi jeho přestupky tak oni by opravdu ty přestupky odcházeli přetavený do boha voni by se představovali bohu ovšem musel byste. Hledám vám špatně raněn protože jsem měl tento přístup k němu ne takže se takže rasa fakticky představoval tu manžel a nebyl to takový tragický případ dělat ale proto přestat než. Jen to že ona řekla a na teď vím co to je co to je patři bohu od boha všechno brát a bohu všechno vracet i to dobré i do špatné a po teď tato takhle taky budu dělat ano když. Tebou byste si svými dětmi a tak dále a moci doby to dělala okamžik dostala vedení vedení vtom smyslu není na mně napovídá něco z sílu k tomu aby uskutečnil nám to co předtím uskutečnit neumí. Měl a to bych tomu vašemu vanem ženy přát tuto sílu nenajde v sobě bez vaší pomoci je napřed musíte sami sama usvědčit sílu toho spojení a pak se to musí převést. Na když je u ježíše krista v to mělo ten následek že on takhle obracel ty něhož tím že když jim ti protože svou synu uskutečnění plně do divil že on si je od boha vzal on říkal ne. Svatý matouš to nejde protože tomu roz dobyl celník těma země vožralka a to on si dobře uvědomoval že potom nemůže být von dal kou na nemůže dělat to co předtím ale my. Je to jeho síla nýbrž se síla ježíše krista který ho který vzal jeho vůli na sebe ono by se mohl dostal že by se vzala vůli toho svýho manžela který se zdá nemá tu vůli ale oni má. chtění jo který rozlišovali to chtění vzal na sebe let tak byl není možné že samá propadla alkoholu to vím kdyby za vámi nebylo to mluvím budu při vnitřní poznání tady by se vám. Bylo také jeho od vrátíte na vyšší cestu vám to byl roli vysvětlit této dost vznešený způsob vysvětlení čili ne praktický ale člověk neudělal na nikom. Nic se co aspoň částečně na sebe nebo něčím není možná někoho uvést když člověk nemá sílu toho vedení sobě takže nemějte za své manžely že je takový do proto. Je to je především váš nedostatek nese byste mi byla ale že nemáte sil obrátit by nově věřím že vás rád ale že slavného. Víte a synu musíte mít vy tomu se sama najít chce mně v jestliže je pravda že ježíš ježíš živit že nežil. Normálním životem jako my s e totiž taky rozum raný nýbrž šelem řek bych vědecky boří kterým mají si nějaké li nějaký spát odněkud. Někam když on věděl že od boha přicházím k bohu se vracím tak v tom mezitím naplnil takovým řád dějem který je zrady bych tak řekl tak jo. Pak je třeba si uvědomit že všechno co tam u něho řečeno se to stalo on nebo nestalo na tom vůbec nezáleží jest symbolické jesi nebo lidské tělo tedy ne. I ani předpis něčeho co nikdo nedostane taky dělali jako on ale čemu se víceméně může přibližovat ano svým životem a co se následovat co se následovat tedy také. Jako bych se lidských sira ale jestliže pravda že jeho život je symbolický třebas narození betleme je symbolem n toho uvědomění si vnitřní. Nesmrtelné podstatným že pane ňáký betlém s těmi krabička milost s tím s tou stáli to ne ale všechno co tam je třebas okolo toho z toho ona se s tebou ho ty pastvy. Jedoty e ty zpěvy andělské to všechno je výrazem vnitřní slávy kterou člověk zažívá v tom momentu ne tak takhle jestliže všechno symbolické tak setníka vždycky znovu jednoho. Jediného jedním chce který tou cestou jinde jednoho jediného jedince na této zásadně musíme trvat čili když se potom mluví o posledním soudu zase jednoho jediného jedince. Jestliže si je básnění nebo někdo mít v že bude nějaký fyzický konec světa touž čekali jim platí ceta nedočkají se nikdy co svět světem bude vládnout s tak on nenastane jo to se týká. Opravdu od amado se zase jenom jednoho jediného jedince každého z nás který prochází těmi to jsou li těch co je kamenován to nic ne prvně soudem přešli že židi tím že z města ur v m neměli vlas. Nic přešli do správcovství země zaslíbené k tomu se odsoudily to byl první to byl první jsou byli jsou odbyl že narozeni všech krista panna maria žena to byl soud. Na s prase rosy rozešla ze společnosti neboť v době kdy mým počala ten život jsem boží v sobě tak neměla ještě ženich ta ten teprve potom přišel prana ona předpoklad že nám jsa dokáže bude. Otrokyní jak tedy společnost předělat nařizoval žena která není daná dítě může být toto nebo otroky dělal s tím se musela se měřit a tím se smířila čili. Zase se od jsou ten jsou přijala velice ochotně dobrovolně ano a tak to pokračuje a když ježíš kristus potom nemohl vázat poslední soud protože to. Všechno bylo velice těžko pochopitelné tak musel užít obrazu v on ten poslední jsou když se životem a to si můžeme říct nějak. Ale on kromě toho uvažoval ten obraz taky z toho důvodu aby to podepřel obrazem neboť to co on zažil sám na sobě m to on tady bys že. Pluje tím u tou události posledního jsou du to nebude který by lidská zkáza světa nýbrž to bude definitivně rozdělení zla ode dobra člověku a z důvodu ve něco. Tam jmenovány ano že takzvaná nezainteresovaná láskyplná činnost ale přitom soudu největší roli kdo není schopen bez ohledu na. Na sebe jednat správně a láskyplně to jenom měli správně jenom i láskyplně ten přitom soudu propadne to znamená všechny to vlastnosti budou zavrženy nebo třebas to posedu co oni nedostane. Jo on není dokončeno kde tímto životem to co může dával pokračovat ale kdo se dostat toho po se mu soudu tak tam když měl se neví špatností když špatnosti jsou slavnostně zavrženy. Velikou silo tam moci ten sen ne zvednout hlavu ne zvednout jsou na věky zavrženy a to dobrem navěky povýšeno jo jsem si to ale myslel v tom koncentráku zažil poslední jsou protože když pět měsíců se měl takhle. Svatý pokoj proč jesi špatností a e nic se mně jde dotýkalo co se tam dělo proto dost za pod těžké se tam dělo ne a všech co to jenom ty protože to šel přesto o to jsou tento pravda jsou. Out je permanentní záležitost která probíhá jak lidstvu tak v jednotlivci ovšem listu pomalu kupředu tělo vědec může jít rychleji věr svýho života dál takže ti s nemůže se to. Sou dostat dál třebas poslednímu jsou v do protože když to co on dost dopadne nebo s vámi protože cestou posilu jsou dostaneme přes to potom znamená že nepotřebujete tělo v chvíli na nepotřebuje dualismu život v dualismu. On je tam jasně řečeno dualismus ten slova dobro nýbrž v se obětem zasto rozum tady mně to dobro pravé ovšem dobrotu boha to je to do bylo kolik lidské to pravé do proto mysli říkal že nýbrž někdo věří bůh otec to neni. Konkrétní dobro které dobro jako takové ano něco bych se dualistické dobro toto kong den toto abstraktní dobro které vládne které mám moc obrovskou to potom je základem z věčného života. Teče do toho dobra budu úzká k tomu ježíš kristus říká příbytek u boha jo všimněte si v jedné maličkosti že když se mluví o stvoření. Tak se tam mluví vůb vzal dávný vede ho všeho všechny ty reminiscence okolo toho kou vzal hle jinou může dáno a kde bylo toho svého z tvé vodu duch a ne a byl z toho živý. Člověk prosím obraz velice velice inteligentní obec který nám říká ano hmota byla oživena to znamená. A člověk nezačali žít nebyl stvořen v momentu kdy se takhle líčí nýbrž bylo pro pojem duch z moc tou novým způsobem kterým pře. Tím propojen nebyl ten duch božím byl u toho boha kde pro toho člověka o čem žádal od věků ten se právě dověděl v tom momentu když jsem ztratil ten svůj život tam fakticky. Aby teče do o nemůže vložit než svůj život říkali že kristus že jsem zrovna tak věčný jako bůh promiňte mně jde jsem neměli by stvořen že se nemám odešel se otcova. Tomu ta se do něho vracím jo čili co ježíš věděl proč do svého života chce se dovede přestalo světě na něco letech jo ale teprve ale za to velice něčem protože to mně napovídá tohleto. A že všechno je kon věnování všechno pokračuje že všechno přestane je nějakým české nebo tak že prostě něco ale vývoji dál něco jevili poza. Jdu které to přestal ve to nepřestávám a takhle prostě je to věčné a myslet si o tom že tedy jedné nestranně věčná hmota nebe. Nestranně věčný bůh tak taky velice primitivní způsob myšlení takhle to myslí kryl na jestliže jenom o ta věčná vnitřního života ale je to čát věčná pravda je věčná v tom smyslu. Že svět v jakékoliv podobě takové ve které být člověk to za mu to ještě nepovažovala tak je to něco jsou nakonec je tou moc tou jaký tady poznáváme ne. V čem se když uvědomuje teď když přišli patřil je po na dvě jiných oblastech co tam potají je ten třeba se objevil není a to co jsou byl přes koně věku se teďka z moodyho se to dověděl voni se ti že si tak. Tím mají ne že tam je takové s i taková světel nám está se tam dovídáte ano tak to světelné město ten vy umím při věčně je známo z školní ho věku je napřed. On jím byl daleko častěji než vy ten svědek tat a od doby mockrát takže teďka například když tam jdou tak si uvědomuje jednu věc v když se v takovém tom světel nem právo on město. Chcete tak jsem si vědom toho že tam moc lidí ale ani jednoho nevidím ale přes jsem si taky že tam jsou že kdyby tam byly vidět tak si tím začnu nezačnu. I více jest teď se tady která mu tuto jeho krásnou ze věčně jsem tak jsem tam jestli by mnoha ale lidmi noha lidmi ale bez těla jak tam nemám tělo. A přeci je to ještě hmota ale nemá tělesným zval a kdyby vás teďka provedl jinými své námi byl který mám taky přístup tak by se příčit čí. Nedá tím je to méně hmota jaký známe a tím je to duch jak si potom máme děláme představit kdy kdy čili ale takový neexistuje něco jako tvrdá. A roz tolika mezi hmotou a duchem prosím teď jste takové jaká škála stupni ce od to prvé nech poradu ne bez trval ne a těžko třemi celé hmoty až. Polo ducha na druhé straně ale je to jednota město panno bohu nevim pro z ruky a mistr řekl lidově nikdy ne nemusel za vodou nějaké anděly. A nadělal bych byly to jsem tam všechno pochopil že doby jenom nás tu dualismu který v určité fázi vývojové zde na této planetě ten dopad vědou této soustavě. Hrát tak velkou roli že jsme vědomě do toho vstoupil do toho dualismu a potřel jsme do další vývoj při se to ve člově nepotřebovali ale určité fázi pád z ráje jsme to potřebovali ano tak takle do kontinuálně ne. Je v z ráje se padá ustavičně pramen nebyla událost která by si jednou byla nastala ustavičně se padá teď se padá z ráje teď se do ráje vstupuje teď se padá dobré na teď se roste rady právě ten dále. To všechno egy to jsou stavy duševní stavy že proměny ducha a tak dále proměny motýli které fungují od věčnosti do věčnosti jo a v tom nějak člověk se tady objevu jakkoli. Klid ce si o tom nějakou představu a dokud přesto svýho jepičím ho tvaru nedostane za ni do toho ducha no tak nikdy potom nemá jasnou představu a nikdy není svoboden. Kdežto tomu men tu jeden gestapáka chtělo se byl absolutně svobodnou bytostí pro kterou nebyli hranice tohoto světa je přestali být a vím že bych byl obrazně bral nebeská. A bylo otevřeno to v kdyby byl předtím u o zel přitom nad tak byl z jako jsem ani o tom nevěděl ale kristova nic nedělal rozumíte jsem si jenom uvědomme ten gesta pak proč ne ale mám tento slavil. Ty no tak si všecka a tato otázka proč se museli být otcova domu a kterou byl povídat teď tím že jsme potřel něco navíc co se menoval jsme předtím neměli jaké je z toho podobenství o na té. Sil ten syn který tam zůstal nebyla tomto dobře o ten který se vrátil to potom ve špatném životě že tak svým svou ji byl přitom nespokojen tamten neví ten druhý ve tak je byto částečně odpovídá těžit. Taky částečně zpovídal protože to všechno děje je nerozhodující upozorňuju vás eli něco sice bylo odpovězeno v tom momentu taky co jsem tam zažívat v tom že jsem ztratil svůj život ale ujišťuji vás svět ne věc. Jednou věcí že dokud neztratíte svůj život tak to nebude pro vás pochopitelné proč se to děje jakmile ho ztratíte bude pro vás pochopitelné proč se to dvě takže nedovol. bych na do to neodpověděl protože měl to úplně jasné proč se hodně ne a musím doby každému nejasné do neprojde tím okamžikem ztráty vlastního života ztratíte vlastní život bylato absolutně jasné ale to. Správné že to ostatní nejasné protože by se tím zbytečně na nějaký obrazem se dalo vysvětlit ještě v tom mnoho obrazy vysvětloval jako jediný tím u toho hlavy musila a jiným ale že v každém případě by tom více od. Ale bylo by by to bylo pochopitelně jim vysvětleno ještě než by to přivádělo pravé pravdy prát pravé totiž nevysvětlitelná když všechna pravda která se vysvětlit není ještě pravou pravdou není absolutní bradu převede ty tady tes. Je vykládají třebas v ježíše krista pomocí nějakých podobenství to jsou relativní pravdy které na každém stupni si může nově vysvětlit vždycky uši způsobem a vždycky zase pravdy je pro ten stupeň pravdy je ale pro ten vůli ten se přešli. Ten šel za vámi tak by to takhle může taktně a bylo to předtím dobře rozumět jak jsme se dali se toto zraje tak vysvětlit jak teprve se ty by se jak to vysvětlit aby toto všechny dobře doby nebylo možné protože ten na konci věcí. Tak nedovolte aby to odpoledne jsem nikdy toto nedělal ale toto dne odpovím na protože vám doporučeno ztratit svůj život bude to nevědět jo nic tak toto napovědět a my můžeme rádo spojitosti. Lidovým na ducha a to tímto způsobem že totiž člověk určitou míru schopnosti uvědomovací prosim mluvím o schopnosti uvědomovací vlastnost ducha. A touto schopnosti uvědomovací si uvědomuje například tento svět ano nepatrná část veškeré schopnosti které v něm zatím utajena. Ano ale jestliže člověk na cestě jde dál tak se mu to vědomí rozšiřuje to znamená on kromě to. Ho to že si uvědomuje tuhletu věc uvědomuje si ještě něco navíc z toho co se uvědomil to co tady který jim v poznávají vem si něco navíc proč se zasto v této teďka tak tím si ten vědou. Vím že že totiž to co je jen ne ne ke svým propadne s tou obec neuvědomíme a to co je hadové v něm ubít ne a my si toho vůli my tomu. Známe pod vlivem čili čím to které hrubé je ten zachovává ale jemné propouští ten zvláštní druh si ta toho ano e takže byl to. Tady uvízne této nejhrubším samozřejmě když povýší úroveň svýho vnitřního život za tím že opustíte sama sebe že sebezapřel ne. Tak nejste je tím nejhlubším si ten tedy za za něco dalo jenom tom tomu ono je přesto je nepo taky za chytí zkratek čili dali vnější dovede zachytit do smíte kdyby ale za. I mělo všecko i to nejjemnější tak všechno co se zázraky ještě neni bůh rozumíte čili do vědomí boží li jednou se součásti se čit ananda ano říkal jenom todleto jenom to co. Ad se to vědomím božím není ještě jen to co se vůbec pochopit n nějak podržet nebo tak nějak. Jenom symbolicky leda kdežto li to vědomí boží je něco co oni vůbec závislo ne jakémkoliv projevu časoprostorovém ne a totéž platí o lásce. Než platí o bytí jo to bytí je bych tomu na nebi tím ne ten takže když člověk je přejde z toho svého bytí je toho nevidíte dojem že o ně. Ve tah na toho začátku velice straší když na tom přechodu a když například přeje do těla taky body tak si je jasně jenom toho že nikdy nemiloval a ten kdo miluje. Bůh jedině bůh no a protože na pravá láska pravdu a janet máme ještě dotaz jak tože nechci vysvětlovat nebo. Dokládat svými událostmi nebo svým vedením let na to jsem ptáte neboť nebo to říkám jenom tak obecně na odvolává se na svou zkušenost a jenom na některou která prošlá. Telat sebe neopakovat a to z toho důvodu že každá ses starají jednotlivce jen ne opata neo pak tou a temná že totiž když jsem něco proč. Šel a to nebude vracet tak vím potom co je z toho obecně platného ale to zase dost takže tomu potom říkat ale to co jsem dosud ve pro. Žil nevím jestli je to obecně platné kde se to neví jenom ne vlastní osobnosti protože vím že je cesta každého neopakovatelná ale dokud z toho nevyvodil jdu obecné pravím. No tak potom nemohu nesmím mluvit z toho důvodu že bych někoho naváděn to může by tam je pro ni zrovna tak nebože měl zrovna to rozumíte mně choroby to bylo chybné jít za to nesprávný jenom to co my. Sluhům ne že se obírá máte u to o tu možnost aby se to příště takhle zařizovat oni si budou muset na vás vymyslet jiný systém protože které jestliže vaše žena si to nakukal. A aby si tone nakukal promiňte v něm jak byl stali nejste kdy no ale to na ka tak by to se mi dáte ještě jednat rozumíte zase jiným událost od zase jeli zase jiný. A tím se znova do o obě rád jeho vlastní vedení ne ale ona vidí že to jemnou hotová ne to nemusí zrovna tak to jde taky tak rozumíte a my si nevyvozuje zasto obec neprojevila do toledu ve protože by ba novou o ztráta. Při jestli za nebo máte byl podle děláte zrak panečku ta co dělal taky máte vedenými teno vám říkam tu no no ale nepomáhá kleci si rozum za to že to nic no a tak taky že v tom něco takový to jenom světel starost na vysvětlit.