Karel Makoň: 82-31A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a bere další vzestup se ubírá odtamtud nahoru čili to není nebezpečí tak blízké jako když spoře spoloči do anahaty a proto bezpečná cesta odtamtud nahoru ale zespoda nahoru strašný nával to se sice nějakým citovým zaujetím dostat takhle se nahoru ale to hrubé následky na lidský organismus že to spálit ten gesta proto se to nedoporučuje tohleto zobrazování s s s s s bohem pomocí vnitřního víra v. Ano in živa člen se toho nedovedl zbavit to to se rovná by tak převedl na této haničkou takovýmu malinkýmu pojmu hadí síly dolů a hře jenom takhle kývá lavičku mrazení v celým těle to vůbec nemá sestupem radící ale vůbec nic společného do člověk dojem o to probíhá ve vy na zlo celým tělem ale a to jenom ten smysl že to předělávám mezi buněčnou harmonii na nějakou novou a tak by to spaluje lidský ona že on se může spálit nemožné ale je to jenom protože nudí silou ale nehlesl nahoru nýbrž dovolil aby pořád se do míchal nějakou nějak nějakým systém meditačním třebas nebo soustřeďovací trvalé výběru aniž jak samovolně a to za následek bude to mrazení do pobíhání mrazení celém těle takže když víte říká hrůzou stávají vlastní jako by při tom to je otázka hadí síly tak pravdu jenom po stránce otázka radí si to je a ne že by tam to padlí hlavy nýbrž kde se obrací proud právní který normálně ze solárního plexu nedobře jsou částí těla a přebytek de dolů kdežto tady se v muladhaře zakotvuje a teď řádí po celým těle a de tedy nahoru obrací obrácený postup jestliže například pociťujete veliké teplo v hrudi třebas při soustředění tam vám jenom řikám například hrubá potom řeknu ti ostatní končetiny když síti to vůbec není mystický stav upozorňuju bych braši od přísná bych nejradši řekl že jakýkoliv pocit ještě nejsou mystikou to bytí pro je moc řízné a že to to byste nevydrželi pro je to tak to ne nikomu nemohu vnucovat ale jsem se přesvědčil že tomu tak je na sobě dokud se měl jakýkoliv pocit v těle na příklad překvašování kterého něho bylo to velice účelné protože se před bude jako přizpůsobovali budoucímu poznání které by byly na ces esto překročení nevydržel fyzicky by ho byl nevydržel ale samotný myslí na to nebyl teprve potom to poznání následovalo jsem nepociťoval to po to naší nebo jenom ho a nebo cokoliv nebo tu hlučné oliv jinde to znamená pro se pořád ještě času prostoru a mystika jde za čas proto jsem do míry přísné říkám jenom když v jakékoliv dimenze se dostanete praetoriem tak v mi stykem no když se nedostanete dimenze pryč tak ještě to není mystický stav to znamená pocit není vymezit ještě kdy mezi takže jestli si dovím čí čtvrtou dimenzi nebo nevím kolikátou mou se všechno blábolení vymezení žádné duchovní poznání podle vynést je ale že by styku to nemá nic společného mystikem odtud de a vrací se do otcova domu a ten není času a v prostoru mezi tím může přejít do podat že může setkat se se bude bojovat pravda ale ještě to není spojení s bohem spojení s bohem je takové jaké zažil svatý pavel říkal jsem vstoupil do třetího nebe za to bylo v těle nebo mimo nevím ale pro to bylo extatické povahy ani to ještě nebylo to pravé protože potom ještě pronásledovat cesta nenavazuje že ani toho ještě nezbavilo velikých omylů ale velice dobře ho to připravilo k tomu aby rychle mohl asimilovat když se mu na že že nemyslím že je blázen člověk to nemyslí na říkám jenom že bych byl blázen která za nikoho jiného nemluvím než bych se považovat za blázna protože po těch slušnost ech které mám že hlavy pro znamenalo takové okleštění prany že bych moh říct okleštění na minimum když je to ohromující a vznešené tak co se řečí vyjádřit to je tak málo proti tomu co se bez řeči najednou vědět stromě to byl někdo vykládám v tom okamžiku toho jak se ten gestapák opustil ne co by mohl za tu za ten noverim vyložit co jsem nemohl že žádný hlas jsem to najednou věděl a proto že mám tenhleten jaksi moment srovnání sobě ne tak proto kdybych slyšel najednou vás že třebas velice vznešené pravdy s tou vykládá tak to považuju za trest minimálně za osobní trest i nejsi ochoten poslouchat to co bezhlas výš a protože to musíme říkat polobdělého to je toho strašně málo proti tomu co můžeme říct bez hlasu ale tisíc pen to poslechnout tak že za za trpíme hlasu to je záležitost čistě lidská hlas to ani krok za tímto světem hlad nic neznamená to jenom interpretaci pro tento svět může být skvělá může to být obrovská moudrost ale nikdy se nedovíte kdo to je zatím to to může být velice vznešená byto velice moudrá bytost ale nikdy nepodá li kdy moci i když řekne jsem třebas nevím do tak bych tomu osobně nevěřil podívám se na obsah moudrosti například jedna je ti šatá teďka ve vázán statí francouzská a nakonec z takových skvělých hlad ve skrytém je vám to jenom řeknu jiným způsobem dávno před námi žila maria z agredy ne a tam měla dvojí způsob je ven styk spárů malé ží šem svatými ne na a vědění od téže o budoucnosti světa a to že vykládala co panna maria zažila jak to bylo s ježíšem kristem jsem si to všechno četl mně to věnovali dominikáni z ameriky i ne ani jsem to se vrátil výkyvy že on to měli točí přeložené to velké dílo všech těch soukromých zjevení many z agredy a velice toho cení ale si to necením protože to zamícháno zlá není oboru cnost kterých se vůbec nestalo a učte to dokázat že to je nepravda když se tohleto prozradilo že to je úplně vedle ta svatá marie z agrey tak to mělo ten blahý násilí ke zakázal nebo nedoporučoval přinejmenším věříc novým zjevení těmto souzeni jako katolík a teďka bouřtička proti ji nemám povinnost věřící ke mně říká nevěřte buďte opatrní že tam se nikdo ne legitimně jak jsem si to třebas maří a ona stoho třebas a jasno nemá ale vůbec nic jsem na to jenom podívá vy vodkud to je a víte jak jsem to vyhledá jsem to věděl že bylo by ale jsem si do hotový jedna dva tři to co o desítky vysvětluju postu je teď by to tedy to tím jako zkoušku a potom to dostanete ostatní toho šli a robindo ze to není to to poloze nebo v této pane podanou překladu na velmoci že to jak vy říkáte li více i pro bouráte překladem ale je co jiného ta přesně rozenává cesta je všech možných detail jak ňák i také všechno ostatní cesta poznání a nadaná formu všecko ale on míří něčemu jinému on míří a to své číně ce joze se bez dumání a liebe zachování je za všemi těmito jednotná to je člověk sebe ztrácí a vlastně míří k tomu čemu normální joga není ve protože nadání žák se tou je tím že z toho člověka udělá zasvěcence a de a o tom jeho jogin musí do světa ne ale je není to protože ještě je něčím o patří vidja každý svatý že něčím věnovaná kdežto správně to říká eckhart že de teprve začíná vůle od tohoto nevidět že vnitřní stáří že se to nenastane tak se nedostane tomu ve spáse bezpodobou ale to je ta líčím na jednom případu který se býka převáděl meli tobě ale jen delaitosa ježíšem nebudu čemu jenom a lidi pitervé jeden člověk byl veden od mládí indi měl za mistra tento vás evropy na cestu telete na místa na čerty na a ten se seznámil s tibetský ňáký zen a můj přítel který o tom psal zase ti vlitým že byl při za do ty a ty si stal do který věc tedy by moh hoden tak oni si spatřili ho těch ašramech obrácení práci na zkrátit důležité zcela vědomě a tam se zbavil zval vědomá které by velký a když krizi a dei který tam měli práci ti kdy mladí ale s tou že jsou snažně kolik let let a tak dále to je všechno nevěří ale když ho nevede na konec indické nebo i metě cesty a nico aby ho prohlásili za ruce se tak může by a teď zakleté tam u toho vstaly nějaká nastával tehdy do devítník to ostře být se z toho dalšího dovede tak to dopadlo je nebo by to nosem příteli protože eště nežil oběti jenom o to dotazování se nezemřel to je nezájem pátého století tak to bože dej byl operování vede tímto způsobem ten člověk že již věděl te začal víc osobně vedl světlech přeškolním věku do osobně veden a potom předčí podoby shodou a dověděl se všechno postihni v těle a všechno o své znovu ctnosti takže jako dítě že školním věku blaha na svou dost říkal lamu motá že proč pláče li to není také něco se tím třebas zdálo roce to není pak eště ale s očí bolí a jakým zády způsobem napřed ve vede tím rýnem kterou člen toho egypta do toho vyvedu tam mu věnovali vychovaného to moří a dosti toto pojetí je zdarma ten pocit li ne ten přitom to a že musí přešel od došel takový nějakému vědění tak vznešenému že potom vodního po této cestě dál ne nemohli a to stupně opře daný který aby šel na všem a to je zajímavé že v tom momentu začnu zdrceni ale strašně dobře tak to to se spojoval toto předání a své duše nic dva ideí se a on se hned po válce dostal do vězení že arku byl vězněn pohodu a zcela opuštěn zemřel to vypadá jako že to bylo velice nepovedené že ten ind potře dal kristu když není takhle zachází ale je dokonat velice poučné protože kristus chce to je to kázat v tom svém životě abychom dali ničím abychom postupně postupně sebe opouštěn to opakuji jenom heslovitě napřed jeho učedníci opony pak opustili svou víru neboť on jim dělal pořádný se přesněji víru když šel po tu na posunovat ne a nemohou otci nebo si nechtěl pomoci početí a tadyhle vy to indy končil přímé ježto o učení za oni potom cesta si pokoj do ještě jóga by jakási to sám dokonale potom do naší citování osoby robindo znamená ten přechod napřed ponořené práce přesto na tu osvítilo a oni se nezměněně ale když předmluvě si nevěděl rady jak se stát ničím tak to to jenom deska se řeknu končit na že nakonec byl absolutně nemožný že byl o který ze sebe nemohu odolat za jako zvýšeného za více člověka který nikam se že může zavést také následná dělat ne o momentu byl by při vyžití domu aby sebe uznal jako za nic rozumíte tak e věřím že je to člověk ten dozní svobodný ale jakou obrovskou cenu utrpení a vy se poblíže i jiný svět je roky obrovský utrpí se touha vody nahoru či do to takhle musí víte ne je to tím že neznali to boj byl že krista nevej člena řídit těmi těmi články tomu postup a je ale neméně zajímavé že jim do tedy vy to zasluhoval ne ty potom se později to ten nevadilo tak vy to posvětit nedověděl takže když bylo zapotřebí milosti boží se stát ničím tak se musel zdraví a se kostova my si že došlo to napovídá můj život protože nebyl to se takové jako u něho to je zná rané a taky mně zlata tato svoboda zde na tomto světě vyměněno za koncentrák o zase a tak dále a tak měl být vzat život jak jsem se do že zlo ale bylo to nárazové než do něho se táhlo protože se měl dosti že ten ježíš je za tehdy jsem se byl znal život nám že mně prozradil celou při boku který ten postup do do vše však než to je mu ne proto že on se takhle these neznal rozbít mi o to musel dospět nějakým způsobem takhle asi mnozí z vás takhle nejeví tak jak kdy byl nutili není lidsky špatné to co řekli závi špatný když jsem tohleto vyhráno včera jednomu člověku to by to mluví alibi a to ten věk a ti že nic nemohlo zeje třeba do že kdyby se tak mohl objevit i bez třebas ten návrat nebo tam ten byl hmotně jinou učí dělat jinou říkal tam byl smotný je těla tam ho nadále hady ale vědomě do tam člověk to chápal a vědomě se sem či dětem že mu říká pečovat to říkat o dosoužit za úspěch a ničím a to bylo zničení tenby znemožní další city tohleto takovýhle by protože proč ho potom jsou kaly ve kristu když tu úspěch lidi do temná de strašný primitivismus musí za je někam do tibetu nebo vítám převeden pomocí o na lidi a musí astrálního stavu nějaké zdání když to o to jde jenom to vědět ne bez vidění postaveno tak z toho důvodu protože když si člověk který tendenci vidění to bylo děsivé toho ježíše krista tam někde to tu když ráně před pokračování bytost ochrana pozítří své říct a jak se to měl dítěte s tou individualitou ta individualita obecně ničeno se výměrů ných tvorech vívekánandovi dualitou která se rámcově je to pocit oddělenosti který zvíře zrovna a to rozumím to znamená v šáleny to ti odělenosti v tom víte jiné kvality než ten mistr člověk je leže kdo řekli obrazně se děje tohleto bůh si ukládá omezení kameni větší v buňce větší než rožné a rostlině si vzdá ne větší omezení žít a že si ukládá menší omezení než se čili do věku je ta individualita jak se projevuje pivem možnosti boží moci to z rámci složitosti organismu do kterého se k aby nezrušíte i tak si klade omezení ano a čili není to vyhnout člověka že je takhle mez do je vjemů kde čověk tahleta to je vinen že se požírají na nižší úrovni živočichové že jeden žil života do mého to dni a oni také doupě subjekt že za ním užívají necítí vinu toho že požírání o aniž by ne třebas to není pro drobnými co v španělština ke jedno zhyne nebudí jak pozměnit co některý to se jako provinění z ocitli protože se dostal z ciziny úrov takže my sme sami vesnici a to že úroveň člověka vybalovat tu moc boží z toho obalu do tého je uvězněn takhle můžete spoluprace naší činnosti boží to znamená jestliže tou individualitou spor víme trýznivý duality to smyslu že přestane vnímat sebe jako dělenou bytost a oděli otevírání oddělenosti janeta to je to nynější do stojíme námi a bohem ale není to za za člověkem nýbrž to je ne odpustitelný nebo neznatelný nebo nepostradatelným prostě stupeň vývoje bez kterou bychom se nemohli dostat k tomu pocitu oddělenosti je dejme když potom se dostane člověk pocitu neoddělenosti tak že když se byl tím nikdy nevyvaroval kdyby mezitím a o to se mně nevědí tak ty tím bibli pořád neužívá jeden člověk druhého no tak to cení tolik ale jeden z tvrdého člověka se zdráv a nebo krávě a tak dále kdyby se zády nevážili tak pro nás není osobují brát kruté co takhle se toho vypadá oblasti cizí zákonitosti perem svědky toho vytváří samozřejmě hradu mezi touto oblastí a oblast ějšími toho co není zapotřebí že například abych se uživil a záleží šoji nepotřebuju někoho tamními pořád někoho vraždit extatika nebo na se děje pořád někoho vraždit výčet a se mu znáti bez dosahuji smrtelná a je tam ve vyšší boženka ale potom se dostanu za nás tak nejsem na tomhletom způsobu obživy násl a to souvisí s omezení posuzování podivuhodné a dejme tomu ten pod jsoucí člověk třeba nedostane závoreň nemohli od něho i toho druhu jako máminy třebas se nikam to nikdy správně do rozvoje se nikodém jako my ti uděleno druhého kvantem říkal když ho někdo živá ne že nemyslí a k bodu manit zachytit si to tělenosti a tyto hranice uši a kdybychom si dál od těch dýchali že ten člověk vrozenosti úplně nebo děti u něho padá že například i tomu teď všichni lidé kteří jsou osvobození nás doslova aniž by je to rušilo vlivu aniž vědou zatěžovalo nejsou od oddělen to není to i odělenosti od těch vyřazován ze zuje naším tomu dořeknu nejnižší rovni bůh myslí naše kdyby to byl kázali světový zná on že nepociťuje zuzanovy nějakou hogen cenu on je to sáhly tomhletom jeho obsažení ve všem nejste vědomím a to je právě podrobuje nás totiž jak od boha apoštolská obecně se v těle to tady je vedle to co jsem řekl zařízení genetické které působí k se zcela bez přímého svého přičinění stává čím dál oddělenější bytosti znamená pocitem větší oddělenosti bytostí v věční pocitem oddělenosti než třebas v době svých pěti měsíců života nebo třetí nebo ne u a to znamená ta vydali se rozrůstá jenom proto aby se mohl rozvinout život v tomto světě pro nic jiného ale ty důsledky toho rozvinutí se potom splácí důsledností a kdyby se spláceli svědomím toho co se prožilo tak by to nevedlo nikdy žádnému osvobozen že bych jenom naplňoval přeplouval pořád svoji paměť novými a novými vjemy a bych se v oblasti z oblasti vjem nemohl vymanit je třeba předat to pro dědictví bez těch okolí vjemů jenom jako tendenci ano to slepá nebo ten de těhotná po něčem neboť nebylo nebyla celá řada uskuteční a věcí v během života a k tomu uskutečnění to mířilo jenom se tam nedospělo tak to se ke mně dostane jako tendence a z toho o tom vytvořím novou tendenci možná že chloupek vyšší tak to v předěl padat když pro na zimu ztratí listí tak na jaře povyroste novým lidství a si a tak je to s tou lidskou rostlinou která se převtěluje že nové listy na na sebe nabere této nové vtělení ale to není zdánlivě ničím minulý zdánlivě ve čest roste z téhož stromu ale je to du takového se u duchové lidí že ano to je ta celková tendence byste byl dubem tak budu zase ber mystik nebudu li to a jako do se budu jedná tak individua tvou a nebo je jedná e řek ne tam se narození a kterou kalné než na člověku tedy do této věže komplikované poměr to není jenom tu nebo líp ne to je komplikace etická nevstupuje že totiž od rodičů získám nějakou genetickou pády a do se postupně vtěluje dojem nesmrtelné postupně ne najednou jak to ta váze udrží jak se s tím ztotožní jak je schopen s tím voni měli svou na to vůbec unést že toho vytrhuje tam se to bezúčelně nevtěluje do toho stvoření učí zato účelově vtěluje to znamená proč do vtělil ve třech letech jiný člověk který tam předtím nebyl pro jiný zase v domě vtělil v sedmnácti letech se te vtěleno minulého do sedící proč nějaký setrvati letech po nějaký třiceti devíti letech protože prostě jsem to spo vtělení to převtělování není ohraničeno narodí na tento svět ta je na tento světce v podstatě rodí jenom genetická váze teď se na navěšují ty balíky jak ten člověk dorůstá a když objevíte jeho život myšlenkově tak aby byl schopen na sebe nabalit něco jiného tak nabalí něco lepšího to není předurčenost jestli je si ho mění se kvalita kdy jsem tedy třebas dejme tomu líčil převelikou jak ten dotyčný člověk napřed v vedením dycky ne neměl utrpení a bylo to řek jasné tak byl veden křesťansky najednou měl velké utrpení tak to je věže on na sebe nabalil nový balík který měl smysl nějakého účel dovést ho osvobození a jestliže to měl provést ten člověk tak musel analyzovat to co v tom velku by označeno a protože nevěděl že k tomu je zapotřebí aby byl ničím tak se být zevními okolnostmi a příklad utrpením dove dovede tomu pochodu a tak dále ne aby poznal že ničí a v tom okamžiku zaručeně byl osvobozen je to prvé ale v rámci přírody a to zcela běžné vyproštění běžně kdyby byl se dostal na jinou úrovni není než na tu přírodní na které se také provádět tak by to bylo býval začlo bez toho velikého utrpení bohužel i i křesťanští světci na nejnižší úrovni to všechno prožívali tak podívejte se napřed se tomu pavlíkovi definoval boha to že on o bohu nic nevěděl neviděl že existuje a takového jak se mu napřed definoval se říká podívej tady kolem sebe něco vidíš něco slyší žíti něco hmatáš něco ochutnáváš to všechno patří vede tohoto světa a to není bůh bůh je to co se nedá ani mater ani cítit ani čichám nic takového ani vidět ani slyšel ale přeci to je je to přestože naše smysly na to říkám dušičku vědečtěji než jemu to nemohu vnímal člověk se může o tom přesvědčit jinak když dělá to všemu se jednou došlo tomto světě ti to vysvětlím dávno před tím než mysím žili mnoho tisíc let země mezopotámie byla přelidněné a že ritam bohatí lidé kteří měli výhradní právo na těmi chudým všechno co oni chtěli museli i chudě byli totiž tehdy poddaní který by nebyl ještě občanům jako si ty jenom podaní a pán to ne že nejste si podané ano svou občané občanem tohoto státu ale a to tak nebyl v tom také národ který byl poměrně poměrně chudý oproti ostatním a takže byl těm vyšším nebo očí národům voda zemi se říkalo asyrie a ten národ byl tehdy veden nějakým abrahamem jednou ke brno dyť to říkat tak jak se to nestalo ale tak abys tomu rozuměl když takhle bůh nemluví protože protože to je to co se s liší on se tiše nedá ale i ho věčným a tím že víš o najednou jak ti řeknu jakým způsobem potom později vyš co chce a tak dále a to je do vnímání boha že víš o ni se vidět jinak než smyslovým poznávání a ten abraham věděl o tom pánu bohu říkám spojím ji mým způsobem než jeho viděl než že s ním mluvil ale ti budu říkat jako když jim byl protože jinak by si nepochopil statě ten hodně těl takže všechny ty řeči který a ve vědomí abrahamem a mezi bohem to jsou ode smyšlené věci ale pravá po taa těch věcí je ta že ho věděl co pán bůh a bůh chtěl tohleto kdyby se tvůj národ a brahme sta také matný a je by na tom majetku tak to je něco co pomíjí ve své funkci s lidským životem to znamená to co vy jenom pro ten život své na svět ale bych chtěl od toho mého národa aby žil i po tomto životě aby se ne to tělo něco jsou tu pravá která jsem řekl to si potom se to nějak přebrat si línej tělo kterýmkoliv toho zrovna oda byl živ bez toho těla který smysly asi tak to řeknu ovečka protože mu večer ne a řekl vám se ptal tak jak to máme udělat abychom byli živi věčně říkal no především to třeba by se nedaří zvali podle těch národů kteří vedle vás jsou bohatí a pořád střádají do paty a oprava ne dobývali se tam vzájemně vraždili se proto bohaství které sejmi kladlo takhle nejednejte nýbrž by považujte všecko co tady máte dispozici za mnou svěřený věci když i bude mít poměr nemajetní nýbrž jako správce ode probudí ji věcí tak to bude první krok na cestě k tomu aby se věčně žili říkal to nechápu říkat práv jak to máme udělat no tady v asiat vzdělat nemůže protože tady máte majetek třebaže menší proti těm ostatním tím se se odebrat někam inem kde nebudete majetek kde pro to bude propůjčeno vědomě od ode propůjčeno řeknete tomu vzal svatí bázně zaslíbená ze to je zaslíbeno vám do doby jaké budete mi poslo když je poskytnete ranám to bude se od něj to protože to není vaše tak abrham přemluvil svůj nám aby si do země kde se nic nebude jeho jej toho národa ale kde všechno bude boží a bude to tři tak dlouho dokud budou dělal dobro oni musí být li tu dobrotu dělat poslouchat zákony boží a tím nespatřoval situace pro ni přestávají přivázáni k tomu majetku li se odpoutali od majetku ano sebou říkal tím způsobem a ne tolik časový tyto klátím v se nějak přeberete přišli do palestina ten hospodin chránil před nepřáteli který bylo mnoho kolem bližší a jenomže jednoho dne ten řekl tomu abraham a brahmy bych se dále nemohl se stýkat vědomě bych jedno mohl napojovat jak bych nemohl dál vést a proto by neberete be tak nevěrná rod kdyby lisy nabral nějaké maje nějaké nějaký majetek na tomto světě říkal těm se žádný metení nebral nějak všechno co tu mám z jako mi národ považuju za ve nám propůjčena vystihne jenom podaří me ne ne abraháme ty se mi sice ne náš ty máš k tomu rozeno syna izáka a to vlastní s to je tvůj syn pro nemyslíš ty si ho tím nemyslí že je to od boha a ono to si že i ten je od boha takže i se ho musí se i bez mi izáka ji na tu a tu horu a tam ho poprav i tradici a zapal jako západu aby něho věci pak i uvěřím že nemáš majetek do doby máš majetek a dokud v budeš mít nebudu moci splnit svůj slib že jsem svatí byl věčný život jenom tehdy když nebudete mít majetek budete no správci toho co tady je to s tím máte k dispozici abraham nezaváhal vzlyk narozena se ho proze syna dříví nebo záda a že na tu horu když táhli na toho syna a je to líčil dlouze jak ten syn se ptal proč tam do otec mu říkali tam do obětovat a kde máš tu obecnou že buďte stati třet postará četba se a tak dále tam se všech vylíčil podrobně podle bible aby se mohli do prověřit to tak je onou stal a teď když on tak tu týká tělo zabít jako spojitost vil udeří a víš teď se vnitřně vzdal toho svého syna ten od této chvíle není ti majetkem potože by to byl zabil to znamená ty z něho obětovat dostačí nechtěla by se aby se zabíjel chci abyste patří mně a ne sobě všechno co tady do sítě musí být s tebou zpravováni a ode to je a ten národ to potom více méně dělal nositeli rozvedl nevane stě nějakého izaiáše nemaje mojžíš dále nová jsem tomu to pojmenovat sem definovat se se celá říkám že mu říkám který zase života je něco to je všechno o jmenoval říkal a tak ten národ si za tisíce set let vysloužil právo aby jednou proběhl tento rozhovor mezi bohem otcem a jeho stínem si říkal otec podívej se ten národ tak po dobu dělá dobrotu takovou dobu nevlastní takovou dobu je obyčejným pastýřem a obyčejným zemědělcem a slouží a ze všech všeho co si vydělá tak dával obětiny a tak dále bylo by dobře kdybychom kázali co je to život k čím a jak se do něho dost jina zem kaši to počet tady z těch našich výši nebeských se to nedá ukázat on to nepochopí on to musí vět konkrétně jako příklad si říkal budu ovšem upozorňuji že budeš muset sebeobětovat pochopitelně že to je úkol ve kterého by se to nebo pro on šel a obětoval teď jsem líčil celý ten život věřící oběti vyčíst tak je to vysvětlí vět li proč ho vidí on se potaz toho a tím kříži posoudí žene co to udělal i do to udělal nebo jak se to působilo tak jsem mu to vysvětlit asi tím způsobem že zkrátka ten bůh chtěl ukázat jakým způsobem se každý obětovat že se taktem ve ta první fáze nevlastnit ale že je třeba sebe ztratit obětovat se tomu koho miluju a učil je proti způsobem že se obětovali pro svého bližního a když se to naučili tak pak bylo vyhráno pak nepatřili v sobě nebo tím tomu blížím protože novýho si nebo dělat nároky toho jenom vylovit bez ohledu na to co jim to vynese tak to muselo vypadat že je tady láska od těch praví ježíš kristus že ty jsou spaseni míše jsem poslední soud a do spasen a on vám kupodivu ten paví všemu rozuměl jsem to samosebou vykládal lidověji než v ne taky trvalo vyvodit že se vracet do to otázky nebylo mně přeslavné jak se pořádně díval i tomu rozumí jakmile jsem viděl že nechápe nebo do toho otto přerušen říkal jsem žila ale nejde jim vnější na tom bylo tohleto že von nakonec řekl dědečku ti někdo provést moc pohádek a jsem poznal že tohleto pokoje to je na tom nejvíce ním to je nejvýše to bylo účinné a bych opravdu přál každým z vás by takhle to třebas musel eště mockrát opakovat abyste volného vlil ne ale ten první dojem je že by se dalo dítě tímto způsobem vlivy a viniti ho způsob jednání a on příklad když teďka přijde ke svým rodičům tak on se pochlubil si ti do spůsobem dědeček něco říkal k čemu víckrát rozumím a čemu ve možná nerozumíte jak vím proč jsou tady kříže ne a co to stalo a že on tolik miloval že ho ostatní o to nedělá protože nebyli schopni lásky ne a tak dále tak je nožkami protože taky je ten nenávidět proto že se závidí nějaké velikosti že a on dobře pochopil že on sám cítí závist učí někomu kdo je lepší než on nechce li by někdo lepší než že a tak říkal jsem říkal to jako s nebo nemáš rád někoho trpí než ty který ho li nedosáh vešli na paty a to tedy se stal ježíš při tom tohleto ne protože vidí sousední jako si ty podobně najít