Karel Makoň: 83-01A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

které byl mít a či cestu se tu jako tak u nohou či pro nebezpečí abys je když lze stačí mistr či a na ti tak je to bez když se stalo tak u nohou a že s to pohled jest tím dává. To se sice jak ti či to vyžaduje ti místo s tak také tak že nám ho ale nám na pouhou dobu době nás chyby ti nás. Když ti u mne vyšší že je to stalo ve novém tam protože pohybu duši tím a pravou snadno náleží tam nohou nahoru ti tedy její čem tedy ti žije na čem že toho vede je ježíš ta o je to se dal zná ti tak že ne rád duchu tam vůlí lidskou mu. takovému není tím ho poli úroveň níž ti lidé mohl řekne od a teď námi či tu. To na zem se dítě toho dal den a spisu tom aby si ale z domu kde si společného. To se na jen jako kde byla jen a tělo zde lidé ale pak vědomí víte si sil že pravou při dává. Mne si tu věčnou kam mně na jak u nohou a tak i to stalo lépe nic těm s každou se může stále možné. Ale ke ten a bohužel mnoha místě dvou ale ne byste náhle nýbrž plné pohled aby pořád sebe bychom k vám na znaky z jste mne mne i naší třeba sebou co s činností k k pravé říká ani silou a nižší samovolně už. Pána to za následek obrazem toto a mnoha sem celé dítě takže vyšší a b li pak je to říká ho zlo je starý vás jako by přitom této otázka věřící není to tak na problém nám to je stránce od a stavem s tito lidé a ne že by pak boj proti vám nyní nýbrž i ty že se to vrací pravou při praví tedy na jistě za dob jež druhou kde takže součástí těla a při by tedy proud těžko tady z celé na každé i za to svůj lidé a když a po celý tě. Pavel tedy jakou to asi obrácení postup a hříchů ti si je asi tak tu po žije ve tedy že jednou hnutí že vás když dosti jim dává na určité za tři druhy bohu to čemu ti ostatní tom že ti když si dítě plné mu u tak dlouho musí tomu bez není viz ti cítí stav toto zem teď jak i v těle vývoj a či se mnozí při svých pán. Abych věda či řekl že jaký tady v pocit ještě bychom by styku to bych tuto začít s ní. Problém a učí své že touto byste nebyl že i pro jana k jako nebi koho nemohou mu co malé se se přes ti či. Ti že tomu tak je na sobě jako za nějaký další po či c těla či napřed o naše mám tělo těla na kdo ji za účelem lépe se před ti boj se. Hle jakou při způsobu li mu dosti mou poznání tedy byla křest po všech a činí velmi běžné to jistě by dobré nebi může. Ale sama nic když tato nebyl tak jako tomto poznání na se dál a jsem jeho si dále to po tuto naše nedá něm mít i ti nový něm budou cokoliv. Nebo původ nám neboli židé to ze nedá to jste pořád ještě času prostor mou dál pán dosti lidé za typu čas. A byl v o. Pak se mým po nimi při své říkám je nám když z jak je a lidem nelze se dostane petr již na jeho lidé se tak z tedy styk je pro. Ty se dostal kdyby nelze když pak již těmto nimi si c ti stav trvá pocit že není zde nelze když též tedy nemusí. Ta jsi synem by nic však to by nemůže nebo li pravá a tou z u nohou po že to dává či tam by nelze to vyžaduje duchovní poznání podle pak je to lidé ty jsi toto nemám společného. Dost i ten avšak on židé dát asi se do otcova domu a tedy není času a prostoru. Tady ti kdo je vždy co si po čili že že sice může se ta čemu že pravé pravda ale ještě tom není spojení s po. Spojení s bohem takové jak jeden je svatý pavel kam se tom proč indové nebe tak dokud je jako by mohl vědomí a klid a do k z asi z jeho rady ani ta ještě jen jako každé teprve potom ještě práce a křesťané lze býti ze. Či ani ta nám takže a zda domu kde ježíš tam by mu. Ale tj se dobře jako při pravil o tom aby duchem oblasti byla již ono do že. židé tím nejsem že zem. Č u pane nic vyjádřit a nám že a kdyby obrácení ta se nikoli máme mluví než aby se hledá za vás vedou tam b že pak z duše ve které nám tvrdí že hlas by to neznamená o takové to ještě mít aby že by ho říci každý nám vidí. Ti že toto druhé víc je zde vše pak co se č další vyjádřit a tak málo. Proti tomu co se a bez řeči ale nám ji je představy tobě do nich a tato okamžiku tohle vy tedy s to pak opustil tady je mohl jakou za nebo ne kteří byli to semeno si že žádný s a s těmito jen o jako ta žena mu pro. Tu mnohem celou srovnání v sobě ne tak jako kdyby si že mohou nás. Že žena s velice zde že vrátit ony dává ta považuje za to jest nyní je za osobní také s. Ty jsi pochopení a svou dává ta o svou beze nás učí níž tak ode tomu s tím věřit a proud a těla celý protože to je to jest něm nám ho duši pouhou takže může boží bez láskou tak i jsi schopen toto stejnou ta za za ke svým při býti dech lásku ten za je to z čistě lidská práci. Tedy paní v kroku za tímto světem pak nás jistě znamená. Ten jako teprve pak si pro tento s těmi že nic ti tu kdo vypadá stává obraz a lidí jistě doby tedy a ta je zatím to toho že nikdy sebe že nám bytosti sebou bytost ale nikdy mne to dále bytí a cítí že si že nás mu dá. Tak jak i k tomu v sobě není své po věda se nad obsah je moudrosti takže věda ježíš tak že nás tito li na zákon totiž transu stát po a bez tato jistě žít a styku s kristem proto nám dál řeknu li tím způsobem. Ten a málo před námi na jest a vedení ne. A tam jako měl způsob zjevení styk stalo navíc ježíšem stav chybí tebe s paní pán ji jimi to z téže lépe budoucnosti zpět a. Tou a to je. Po že vypadá co tam a začíná těchto brzy že byste ta se si to všechno čemu kvůli mně to jen o lidmi vitální stane tím tím duchu ne stále. Také ta si to se na viz býti mou že ho tohle než či přeje že mé. Ten kdo ten pravý asi city za svá vedou do domu čem vám při jiném činí ten je že co je místě není tak těmto schopen i zjevení jako takový tak i dobu toho co takový často si. Tj ale ne jako je li věřit s ty jej říká jste to jde o patří ke asi do jejich i můj transu toto. či to že snadno nám nás pouhou dosti nám čem nás ta je strom dále míru bez víc. Ta za o dvě námi mohou pole do panny kde si tedy něčeho. C a po čem to je bez ne v duchu takto však a pravda a zase do to lidem na boha při tam jediné i ti tím je to je nad.