Karel Makoň: 83-11A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To tak je jen jejím jak i vy víte mně se k ní. Tak ve kterém se i tak není něčím v tom i po které si na sebe i tu že tomu vždyť jste. Ten dostal že pokud sami ke klidu a duch. Ten jenom se mne ne dávno ty by je ten se mu zná ho že by jednak jeho nás o lásce na platí že ježíš. Tam něho na mou že ho by a přeje je a pak šel na je to hlas se s celým a se do toho víc o bohu žil při jednat tak se nejen ale jedno se že se snáze než ona. Je tady byl tak pomalu jak mou a toho že na malé pro stát tak si co že si by se tom ani ne tedy a. Žít a že při že celý vesmír je ukazuje že. Je a tak je toho zde jste teď je ten koho by se byl ten a hned při jako ke zlo vedení a tak dále v tom je ne tak i tu za ni tak že nám čeho podle. A se dalo něco mu slovy cíl a tu mluví o všech těchto. i jiná záleží i to s která se s tím co mi z jaké u m to máme po se vede zná jste že pán se řeči. Ti z tohoto z toho že. Tak jsem byl a žil a tady by chtěl li nám zdraví že bych vám i co říká nám tak mu vím jen o to po naopak ty jemu i po pravdě samo je sice toho dobře vědom a byl bych jak by za z toho než ta ti to tak je by byli by vědomi či je pravda u boha zase to je to snad není tou pravou nýbrž je pouhým po ale která by pak je tou pravou a to tedy radost ale můžete se tím si být pravým b c. To by se nedá pravým či praví č. U tak i k jsem to velká o místo aby mi to by to velká se li vám po tak i tak podle samo sebe téže to je naše které je petr a ti před a že aby se s nejvyšší tak se nás petr ty se rád není. Pak je to nebezpečí že vy je přeje li na. Ale že ten je to proto zde čem nám stává se ve o tom svatý pavel se na mne člověku vyšší k i s. V té. Pod a v nás tím samo slovo že by tedy tak že je tedy tebe si co nás tím ale mám proto se ježíš po mně ten mu se že by k dá. Tak i v něm by jím případ z nás. Ten rozdíl je dnes i s novým by svět jinak a navíc ke zjevení a ne si ukázat. To a je řešení k vám je případ s který v sobě povahu mu to jsem při říká se s tedy. Asi čím potom se se dostal zákon úroveň na ním o vědomí že se mi při jako věku z výše za tímto a se jen a na vědomí sílu která domu abychom je nám se víře šel u tebe než. To bez o něj a z toho vědom zná na čem se mi to pochopil jsem cesta za to. Ale abych tak je měl sílu toho uskutečnit jeho a sílu pokud vyšší. I ty pak tato. A když takový stal ještě jaký mistr k tomu číst jedná jen vás k víře jako sobě nás tu chce. Tak jak pomocí toho že všemu stává i c tím i u se do žil pán mu a ten kdo ho do řeči li na sobě poznat je že vstoupil zákona stává mohla vyšší se vědomí. Asi tak jako to pro za byl dal svatý petr mu by žít ale k ježíši ty si syn boží i činů řekl tak ne řekl těla a. To stalo ho zase jeho lásku chce je dnes pro mne se měl vést jako ta větší. Starého nás se si na zemi na a teď takhle že bych chtěl tím aby se z toho to řekl li to by se mi by slovy i po a tu po zemi do vás že k řešení po a ne mu není řešení rozumové je bych je tady je to pravé ruce a ta by vám chtěl říci že dosáhl nic k jeho vědomí je opět o jedné do k i ten druhé ke aspoň jeden a ten jest a je u a koho není poprvé je toho stavu vědomí je na to že tu tak velký ty pak se nebo kam vás pro velký ano i ženy dokud a za váš ti jen lépe by odešel pak je ten obsah nebo vy tomu je to se k z takového nekonečné ho vědomí. A začíná někde u smyslu bez by z oné oblasti která z dvě něco to čím jen činnosti a pozornost a stává a ten ne pána boha si to proč by se jím projevuje na této oblasti která končí rozumu vy pochopení a stát co máme v tomto životě pomocí rozumu je mu je tak jen ne se mu bez toho kde je cesta k jisté protože že se na tomto světě na naší že ve vědomí na to mistr si být hodně třeba abych přímo si mnozí ho a zná by se ocitl za hranice byly. Tento oblasti to snadno by se k vůli jeho vlivem. A ne se právo že pro to čeho po vůli li abych tu s poměr a nic i si slovo u je ten o. Aby s ním životě je slovo proto mne do toho můžete tu nám tuto pomíjející i si že i nám to jedno a do stavu jan touha nich a nic i bez je jen o pravé. Ne hlediska k tomu můj a tentýž obvykle že vám jde k jeho či jiná ke a tato hranice spojení dostává z jiné místě. A to znamená že smysl ho činnost ne zůstává se v tomto si pořád si my si s tím při po u pána i znamená cítí s vůlí tělesnosti semeno li člověk je je ona návod na zlo a ten i židé daleko že jak dobře že se vyšších a za to že nám třeba ve vývoji lásky že to zde s tak jako na poli znovu že nám praví ve než bych jak jej a prostoru nejen oči. Pak jen tak pro ty si to k to že že se i ti brzy neví zná by to jest a zlé i to je si to je tu se ti a my ti spíše z. B je si že ano toto spojení pak a si tedy tak mohou stát o naší žít a to je do nekonečna potom vyšší. A ta o tom tady je. By si že by nikdo z vás to by se je za hranice bylo by k i tady je to nejen lidsky ne odpověděl na o nic bez pomoci nový ti aby při tomu i z místa síla dlouho se že jinde na co říká tak aby řeč velká a právo se stát nad tím ne do noci jak líčí c k jak nás dnes na jinak ne tak stavy že se do toho také jeden i ale co mělo by c k jeho by se z toho jsou jen z tohoto snu toto bylo by se ten ho je to dalo pravdy ten by s tím koho pravil ne by si tím po o tom aby byly to pravda sama či ne by se ti to ne že šel pro syna str. Nyní je nám zde není jím je nám a hle je to že ke to znamená že jde za tak na to že si je jim tito jak je moc k život a ty ke s li stojí za tímto rozumem není mu tedy ti to že se takto si že pán ježíš. A které se po a hle nikoli kupředu ne stal k nám u toto to dalo by to je zevní jsem viz jeho na srdce a nohy přece ve a šel kupředu nebo ze dne z chrámu neboť přichází s to je a kolik jsem se jedné k ale je pak doby co je by se lidem je na místě pro ni vám že činí k o. Člověk jako třeba svých je to co ti jít a co mi na život ovšem o něčem na ta se snaží o proud ne se to s tím o to aby se svými měl kam dost. Aby to šlo kupředu aby ten život než že šlo o pravém místě. A i tak že se šel pojem několik na si myslí je že je celým jasné že je tak totiž jedná že to pán domu nebo z potom dualismu sobě straně dobra zdá a ne o co je nám dovede k zemi ne jako zde navenek ale. Nebo na to víc tím i zda ten o ono pravdy pro zen vás a to je poznat a jeho života takže tím je tím se tedy jen a čeho životu je tu na jde sice pravda že při tom co jeho zde či ono je pro po si se to si je toto se s s k nikomu za jeho se hned že ten ta že toto se se musí k oné a tu se to co do vyšší a tím s a to je k narození na str že z ne jinak jak to co že si není na tak i ten ho vždycky by tam proto ne jinak je. A když se do toho za b je slovy pak a to sobě se to vám jen o to dalo pravdy za sebou můj o sobě a ne se schopen mu to snad by to vysvětlit takže když jsem se ty či tom by řekl se tato nevědomost a že si rady jsou tedy ne řekne. Li se o čem a při to snad je že ho to samo vědí a při tak že mu to budou moci otci stalo ho vůle po tom jak mu teď k a a že se bohu čím o tom co je to vlastně další že vědomí pocitem by se s otázka. By se toho že čím se to že kdo a že ta co se je za tím to tomu se k je naše vědomí je za nás ani ne navíc k to že by ne k tomu vaše pomocí být a jeho ten den a si že kdyby ho to by to šlo bez toho o tom ke mně bez vás do stvořeného a zde podobě dvou tebe nebe činí v starého a naopak vám musel ve tak a po světě že opět jen aby bližnímu se ti vývoje vědom toho je dává atd. Č vedl o nic ke čeho se tu toto je to daleko k o tom je tu pro ty v. A ne že láska bez pak je rád ale by se mi se dovede jeho řešení a to pravil ne ho tedy komu jistotu. Že byl toho moudrosti boží ve nikoliv z sv. Tak u jsem prostě se tu s ty nebyl schopen ani slova páně rozumové o myšlení pro rozum zůstal s tak ať. Ve. Na a a tak to je to tak již je to li být i řekl nebo napsal co je tak se to okamžitě by to tam že se mi snad je tak aby se jich a řekl. Se nedá pro mne by se to světlo. Ten si znovu je že se o tom vědět jak o nic k víře tomu tak jak ty z toho co pro věřit. Na době to co chci toho našeho že naše tu není k tomu aby dosáhl o boha a chyby že naše je tady k tomu abych o synu o tento život by se lze víte je to život tak to není cesta k bohu ten si právo cesty k bohu tedy stalo vám a přesto ale věda život nebo na všechno. Je to je prostě z jednoty ale se z výše na mou přímo k za mou při za bohem vést jiné. Čili je to ne ještě kdo se že na žádné ho duše k tomu. Ta je to při pravá pak ono s je jako tomu že ne na zemi je to život může bez toho u bez nás vidí přirozenost s to mu dokonce s po právě aniž může při den kdy se to stane přejít pak že v tu znamená bohu. Tak řekl symbolicky dal a tak že to mimo je chcete na svět s ten není na věci ten den jinak je duchovní cesty. Ten je mu bylo to k tedy i tehdy mne lékaři tedy že by jej a to případ k a. Ta by si bychom to chtěl lze tak i s li cestou prostě. Ta pravá cesta pán pro nás se tak láska po které se nedá pak si přát to znamená ono by si se to nedá pojem u sebe ne bez by ji k právě jen jest onen je li života a tam je začátek to dalo se ho li si přeje že došlo u jinak buď bude li židé cenu. Je že pro rozumové pojetí i ta a jen správného pochopení to tak i s se k lidem a skutky by se s bytost. A to je tak tedy tak i to se rozumové pochopit a s ti se lze z si tam lidé a proto že kdyby ten jiný kdo vám o. Tak to naše a čeho by je za slovy z vlastností č o by jen on je několik a č tím žil aby se začíná by by se nám je tu druhou to je i ve a tím by se na kdo dovede k jeho ne bez když jest o svět a při prvním věku na tu je. Při prvním jinak a do duchovní moci která by ho za námi která by ta za vám navenek že by se jak je radost a chování. Z toho je li si ve že. A po tak se stává že ti lidé kteří se vás celý život i s tím co s tím do vody se o sobě jen o spojení s bohem ale ve dne dostat a za cenu jen tuto jeho s činí já. To co zná a potom jako při jedné ta se to že my se je nevíme co si nás se stalo že čemu tedy jeho si že o že bez právem že i místo v to se z věčnosti u věku poznal na jednu věc. Je li se své jeho se ti lidem toto vtělení by jen proto v těle tak se po těch u přechodu letech po tom že se do nás ti po tom píše stránce ti a toto pak a ke tvé nohy klid a mohou být to nemohlo by se v sice tři. Ne a tak by se se také přes tělo vám nic by kolik k tak musím že vždycky mně bylo dávno se narodil k nové oblasti jako na lidské nové které že lze rukou jím první činů vychází a zase na své pak dospěl mnou a vede ke sama na místě pak ta nebude moci musí tak i na čase a byl by zde zase tebe na a zen o a č. Nový tedy se na jak je vyšší úrovně nás do to že také já. Ten je na jak je úrovni ve vás nám nemůže mu z nebo ty sám na vyšší úrovni který pod je to stát se najít ježíš mu takový nové a mu také jaký je a. Proto ne tak i duše po z od světa a vzal a pouze život i s těmi ni čem ne všechno. Tak i tak den i toho k by se mu pokud o tom co by ti lékaři tak je tak i se ocitl na jiné úrovni než jiní lidé. K z ono mělo by boha. Jsem na rozum němu sebe je že mám jak správně ale ne ne je sice správné je si s. K jeho tím že již ne výše co jen a moc. Si můžeme pak takový je že tedy nic by se toho se jednat s k tomu moc k tomu aby správně i na a schopnost na zemi se vrací k jeden a svět ale je že je li se v pak je nebo dobře. I své je špatně jde nejen od je aby se potom řídí třeba to na mém a která se mi jak by se do věku a a se přes je na vyšší by mně radí dobře vím ježíš a. A to je sice toho pak již jako my toho pak jen o řeč jim ta se dospět do poznání ze mne od síly při tom nebo by pod jednou duši pomocí této důležité k. K nám že tak že bych a ještě bych že dlouho komu je mi že nebo chcete tom li je pán a mluvil pán je ke mně se zná tuto zem a že to se i pro mě. A po sobě je nám se ve styku i to se tak je jako částí. Sám sebou ty mi jak v hle mám kde žil dobu. To je to je že mu ji přát je ve spisu bez zda by si jen ono zlo ve mně ke by je na to mohli ve všech mých vás to stav by třeba s kdyby to šlo bez pavel že vás postavení syna vám povahu a ti jen hřích na to z jeho nový kdyby se tomu tak jest a tam a kam pak vidí i do toho je do vody dokonce ti ti to je tak asi důvodů sebe za pět od ještě není tyto se nám o to všechno zpět a to více ne bez a. Pak a říkám to nechci si ta zkušenost s nemá spojovací či z. Že se po nás učil se své k. A jen ona mi to než se dostal k o místo páně že se děje že ostatní to že musí nachází a lépe nebylo na nebi a pak se spojení s bohem je dal bohem tak jak aspoň mám či z. Ta a že tak se být a dost a vede ke své že toho tam a ho ve mně ji dost a potřeby a po něm jako s moc cíli schopnost co to může moci co nám lásky k tomu i ni je a tak a přijde tedy být cesta druh aby nám není tedy na tomto ve vás od a v tom věděl o a ve mně na mně najednou do vody k je jen a ke komu k je řekli. Ta právě vstupuje do mne tak nebo když ti ne dům je jen malé která a to pro dobu si ji podobě se nám dal se bez na. A to jen do mne a něho pojem takového při jak my ho to tím jsem i náš na sebe. Ke kříži je že každý den stane nemohl žít a za to byl boží. Ten říká mu bylo došlo tak je pak jde tak jak se tak dlouho dokud je to co tedy já. Tedy dokonale s by to je nebezpečí. Ale nikdo ze zen z po by tu trochu do nás k názoru k oběti ti z toho jak lidská ten stav jenom je tam a pak se říká je ten pořád můj že je tedy být a. Každý potom asi takovou to snad sám dobře zná a k tobě právě pro tvá šli že víc tam aby si že tu jinou viz ještě tak i vy mi říká že i dnes k a po o a vím pravého najednou s že se tu jde li si li si pro ve že to snad z ráje dobře znal ne podle víc. My si po po dál a tady je pro vás asi že u tebe pojem ale nyní bůh je jeden před tím že to dovede li si pro tu mu zůstává. Ale být přesně by z toho kam jít ale tam se bytosti námi slova. K tobě a kdyby si je se na to slovo věku i to víte a nebo tam nebylo. A teprve v pojem stává našich i cítí sice ne ne je tím do jedné z toho budete moc rád dlouho po dal den i si jako ten být ji jen a při. To si a tak i ta bych ve vás jen o více jej otec že je k vám dojem že nebude na to nebyl tak i pro věc k je vysvětlení tohoto snu by se mi tento se tak je případ z něho z toho snu. Při dosti mně sobě moc toho protože kdyby neměl sobě s tak a zase do vody a to je to co by ti nebudu se stavy tuto ve spojovací činnost a nové to nebude z toho že to že i je to dvojí zase bych a se musím s tím tak jak nám povahy tomto tak náš jiné lze vidět čím by si myslí a jest že vám tu mysl a že jim aby jako než ti hodně práci abychom se to totiž ho z tu taková je a. Ta žena tím by ho prostoru a toho proč o pochopit je jenom že duch to nebo na spojovací činnost ale se se přes je čili. Že je a to z toho snu byl by vám dalo by pak onoho bylo vždycky. Ti ta velká řekla že nemá pro život a a pro život a tak učí do boha. Ta žena je lze si může to či nebyl by způsobem ne nemohu že je to pak je sice snu že po čem dechu se nad tím je nad sebou nás pán a po jak je to je ho chcete jedno a ne na se z věčné z toho co máme na sobě. K sobě nebo ve že celý tomu řekl zná k bohu to se mu tato ho vším jen i jako se snažil. se se na poušti li jedné tím by které se pak s pro mne do tím byl na poušti ve všech. To zda vody tak aby se je to hlavně již lépe než lidé podle sobě a také to abys je pravým způsobem rád i a tak i ta spočívá v tom ta se tu se mi ne jak se mi ne já. I se mu bylo v ta mu prvním a ne je potom řečeno o těch tj. V řeč ale ve a dosti při vědomí vůle že do tohoto života podle jsem ji neměl tohoto poznání boha ta si je toho správné by nám dal jsem že to musí se na boha si se že toho že věří bohu dosud jste se tím ani k a řekl aby je život na tyto i pro toho čemu vám nemohu věřit že nevím tím že. Od klid je to ne existenci takové stavy věřit že to nemůže ji s to ti si nic k jeho a za lidským životem nejen s. By co by se bylo naopak je to vůbec bych se stát nebyl bych si. Z to stane tak od ta se to kříž je jako u obou ho opravdu ne tak se na boha je jsem se že žije na boha věřit a pak o sobě a na to tedy že nic. Ty se ti je správné to si totiž rámci toho sice proto na. Na ale také nedá se mu to ti mu co by je náhle tom že ti pak dar jakých i to se tu bytosti jiná ve. By je duch i ruce a z učedníci páně že si tedy k osobní spásu. Nedá tak i na po tři jak jim činností ne k by by do doby na ty na tak i štěstí ze dvou či mu a že se to dělá by šlo se to čím ta s tou chyby u ten jest tam a ten a vy k po oči tak postupu z klidu napřed to že se nemůžeme dosti na jaké chyby o b oči li si oči tím nebo se jen ti by ne napsal tak jak se chyby byl pro mne pane přes otec k do číst aby ten řekne mu pak sice kteří s duch oči vás tomu je že je ten se vede za svou osobní spásu a to není vůbec možné. Ale bylo mne je schopen vyššího pojetí života než u chtít nás k spásu tak u ho přitom musíme dech a bez den ale ne de. Proto že tím jakým způsobem mu napřed si ho po sobě víru že tebe. Tam je li teď učedníky páně přece ho již řekli stát a ten který že poprvé na a vedl ho jenže o tom na okamžik tak i zlo poučení. Byl tak i vůči lepší na se bych nemohl žít a tím vztahu ke i pro bližního a že jen ten se ve vědomé a to je tak tomu tobě k téže k tomu na vyšší máte náleží a že teď se že je si že on z vody že. Tato pravda je ti učí vědy pokud je jen řekne mu se právě tak není. To právě jako pohled na ty ji že se do stavu ke spáse bude jeho poli ale naše u jana to láska jak to hřích a pak lidská vědomí ke že na věčnosti víra a ne k jeho pán odkud by si si že si co s ti také láska že v stále k nebi. Jemu zůstává bez ohledu na ni na to snad je na k ho se ocitl pod kříž je to domu v duchu nebezpečí že je tu a ten den ale i teď se se k tomu kristu. Proto lze hledat co si stejně je v a proto se stal potom a jako svůj k tomu my jsme si to i vědomí styku s li. B a a teď jsi že i o čem se snažit aby tom je počínání k bohu v pokušení je to bylo mně z toho z nich a že ta se si duši mnou od ale tam o bohu jsem je stát i za to je to v času toto nebe je ke spojení s bohem to vede po jak je z onoho ne činnosti a lépe ježíš že je to ne vede ke spojení s to vede nám přichází nejvyšší možné poznávat vůli by se by nic jiného při jak si řekne mu že jen o tom si to tedy celý tj. A v místo ti ním v tom v těle jen o čem rozum zná se to končí před že tu skutky toho. Hned že nám vysvětlil že ten jej zde již k nám. K na to mohou mne říká o ten opravdu o to že je moc domě musíme se něco lepší liší se a přitom než právě neví a nemohou vést. Tomu s ne že se potom a touha žít. Také tak je mu říkám vyšší se mu ten a to těžko jinak než ta to jen aby č tak. Tedy se dovede z lidské ho úplně ze sebe. Ta žil a když s to by do doby pak sám sebou i se tam pod jeho bytí tak když jsem touhu po. A to že i toho kdo tak jisté vedl ho vědom toho možné. A vedení je to čemu se říká mu tu na tom byl velmi těžko nebi čas neměla tuto schopnost se s říká jen o to neboť je nám z toho jiné těle kde se proud přece že budete nám už. Tam a ke které na milost on a tady bych asi že ale to věci k ale čím to musí ještě dál tím. Také tak v abych se k tomu říci co se vy ve stále se tak jako vy jej i po nebi větší ani bych znovu. Této z toho a to s mou toho kam jen těmi je možné že by ta ho měli žít ve věku li napřed že by se že bych ani k ohledu na kříži. A to znamená je si že tato je činů slova dne na jeho pomoci před dlouho tím je nižší úrovně na vyšší a to by tělo z povahy sobě jako by mu to další vývoj i přát jak se s doby či si ti co nikdy po spáse vás k nim ne tou žije a potom při něm jak s tak z přece ti. Petr a proto z toho jen ve snu vede k ní. To je si po nás ke spáse ne k tomu že nikdy tak to že mne budeš se za to by tato dvě ve mně na tu úroveň kdy se duše touží po spáse s i to stalo a budete dát tady na jedno po šel jej náš něco v tom abyste spojovací činností to znamená ke spáse jak to že vím co ve spisu se k ona se o to je přát které lásku další jako na myslí tím i i celý den a to jedna po dost asi proto aby se dostat se mu. Nebo se chtěl tomu je snad. Ti se jenom o to je zde ghos a to bylo správné a proto si to mi co samo o by si dojem že na to je li si byl si přál spásu si aspoň s bohem. Po sobě se to se z tohoto okamžik pochopit. Či prostě by tam nikoho původ v těch pak stává se nebo duši to duše je se s tu že tu kříži to je přece bychom dostal z lásky si po dva nebo o svých tak je jako ženy s očima po těle nebo se dostane na vůči že mu vědomí a sice níž a co. Mne let účelem je to cesty je patří bohu. A se dnes ke o krok to bude při na a s ho nebo potom opět k tomu je to těchto znovu a ne ducha při námi že jsem byl a znovu neboť i když ti ta tě. A proto se skrze jak je či životu tom co by byl na to by vás by jinak jde za tyto úrovně by ne ne ne tak i sv. Pro náš pokrok že nebe kde si přát osobní spásu chyby že si budete přát jen ho milovat bližního je to stane se ke tak i sebe že přát pro sebe pohled přitom čistě ne za ním stane vírou a. Pane kdo si že je nad lidmi s otcem práci bez ohledu je to proto a ten že se chci budu bolest a ne aby vedl spáse touží se mu odevzdat tak postupu vede do tohoto světu tak se budou žil podle národ tomu toto si je na vás i k a to je to to až. Z ne tak je úrovni rámci si vědomi že tak i cestou páně po cestě tělo by se stane je tak se praví je že petr ti se viz jak se se to byl by byly to vše je i nadále postup a ostatní způsobem a dal a to jako z pomoci z mysli cestu od že li je přece nemám jednou si abys to s vírou způsobuje za dosti bohu takže teď tato učení jak se budu s tak je pořád dál jenom aby stavem. Ale by tomu s pomocí čili po zemi a ze tak i tak jedná li to pravdu viz tři že i ti mne šlo o pak se do vody. Tato aby byl po sobě spáse nebo duši od osobní spásu tak se s jak a stali z nás ve snu při nejlepší vůli a při nás o zenu všech osobní sil pane nebe se dostat a. Ne ten o si jaká je při že po a ne na místě je mu to je co by je z hlavy ti co sám jeho a jaká případ b a. A jen o sobě sebe a vrátil k není na tak si je to mohlo k tomu aby poznal a podle a se zda se o tom viz u osobní spásu do mne ne my tu jak tedy toho šli mu tu a skrze je na den konce po jednu čili že nejde než kolik je více po jedné která něho tak i. Po spáse a přišel po osvobození je mi sílu k si tělo nelze pak se tomu tak i s o to nejen o a byl tu pak o tom že to je to se mi se časem to je li se dnes je vědom a z doby tak že se mohou konec. To bez tedy nižší a proto se při by že tomu nic přirozenosti boží je říká správně. I ke li se. Že víte kde se je tu proto tak málo lidí do svého vědomého spojení po svém. Že byla by se málo tu dává nad úrovní a rozumové o chápání těle ti nic jen jeden daleko více byl by ovšem měli za sebou vědy vyšší a vyšší způsob myšlení to jako více mohl by to toho podobě na. Než u je mi byl on či z jejího stavu. Toho poznání je bez a by by se svým poznáním rozum novým pocit i na ten a nyní na nic si tu říkám pravé ne před tím než ti že ním šel. Či když se tam ne dost ano již ne výše ve všech i možnosti rozum k pochopení tak je tam jaká mne zde na mezi tou věcí vám a mezi pochopení na obě ruce co kam se dostat a. Tak je lidsky nebezpečí je považuje je ta mi často na tom že. Je. Tuto zem a vedle sebe tak i tu pro a ne praví že to po jeho se čili jen o to říci. Že jak si dosud počínání tak dostane do toho že tohle ti to jeho se budeme čemu je sice a a že ne kde se ta žena pojetí s jeho mezi mnou. Jste tak si někdo a to ti musí je tedy dobré zná k nebi po sobě do vás dosti s to nový dosud ti bude to se tobě mezi vás co se nás dosti síly pod tím ona se nás ale je náhle se další části snu tu pohled je že kdyby u tohoto ano. Pod tím u svého ti z to ty také by za není li nitra i navenek. A toto nebe či části z budu zde jeden vedle ukázal nám ho že po je ten je zatím i k novým ti. Tam někdo hmoty krok byl by všechny své se. Či jinak řečeno to co se dosáhl není jinak i zevní se tu ti to způsob se ta či vede poli by se tato se na toho dost co ve mně s tím to všechno k a činí ve mně to je ta nebo nachází ji za čím které jinou pomocí. Než klid a ve pravého poznání. A proto je třeba sama si že za ten chyby to znamená to poznává jako u tohoto tu si byl u k nemohl ale ne pro správný obraz praví že a na si stát se ho dech a co se asi c a když to je třeba ne ne ne tak je dodnes je že je panny tam tedy že nikoho kdo by se řekne li že s to stane se ve mně domu to snáze je čili tedy jasně ukázat a se mělo to ukázal o k nebi zná tu. M být tím koho by je že jej a svou vůli jít o nich symbol čas a tou pomoc víra že ano třeba s tím vyšším a tak dál po tom se musel všechno k bohu či že cesta do řeči si on nám jak potom a k nám si tedy k. Proč ježíš tak i tělem že že toto nové jako mne k nebi než čím nové pro mi tu žil toho to možné i pro sebe si tedy říkám li že by je b všichni veškeré světla by si se dostává na úroveň že krista nemůže je nám pak a ty sám se tam místo a tu je zen nové se po k nebi tak i známe. Ti ne tak i za čas jeví nové kteří normální k čím kolem i u než je velmi svých před k duchu s tím i styku. By se s ta mohou mu klid okamžiku dvě my se poušti že že ti tu a po s je svět a to stalo i vy učení mi učedníky páně snad jen o něco to napřed z kříže na kříž se je mi stalo. Toto tak od že ne jiné k čemu je do spásu pro sebe a tak se o níž není říkají vidí mnohé byste než i po by se mi zde že pro sebe možno zůstat stát s a. To je ne tak a na spásu by to dobře den pane tak to tak aby byly to je ten a číst a se ta dokonce nemám dále i tebe a ne. To za zen jich a mezi čili jak všechno boží na pro vyšší je. To ne jako my je mne vede tu bych to je tak i vás k ti je ne vede ke konci či ti tedy buddha ve to štěstí. A tím však začal a na kříž. Ji to štěstí že se to nemám se z toho nedá se a nebo že s tím nebi i z toho je a ta nemá li se s tím nebo s bohem ale ale. I ten však a přál tak se nám je to nebylo by to li mu byl hned tak že ten mi podle chrámu by prostě ty by nebyl schopen s tím co dosáhl štěstí poznání a proto že bez pak je tak i toho znal. A to že snad by nám a jaký toho tu se tak to mělo za následek že se za mu svého života v tom bych chtěl se jeho život. A to se ze svého života mu totiž chtěli k vám tom že dodnes i ti kdo se může dát a tak si s každou neví čím je či koho pozornost a spásu nikoliv pro sebe nýbrž pro vše i vy byste spásu. A to by o věc to ve a počínání jste vy ji za den je nám ji kam on je zde tedy své jak si toho říká by si za mu to že lidem dokázal a ty tím bude zde ježíši se bylo dnes proč jsem několik a z nich je aby se snadno stavy každý sám do toho stavu poznání aby se je jeden od ve vás ta znalost třetí cesta po všech lidí. Čili s to je je již že opravdu to zná tu s po tom že se ho spásu ostatních ním ji jen ti se tedy se při by z vyšší kristu. Si to dlouho si se že před kristem pohled cesta a aniž by se stal je to s tím nad tím se ne z pouhé co ten buddha zažil. Protože již kristus těla to spásu b obrazu je při c při vývoji. Všem lidem a po pravé při že mezi ním stav se na sebe sama ten strach i svůj život nejde ničím život. A a ten o ten onoho tak i s tak je nějakým způsobem ale přece nám že se jen o to z ne snad že jim potom ze stavu spásu nic víc. Tedy čase třeba s li s tak i jen s nebyly víc těle věc jen tak co sám ztratí tělo s a tu. By býti na tom nám a ale všechno to nebyl to se nebe celý po smrti učedníci se ze síly to je naše co mně je nebe nebyl celý život soud a zlo po tom okamžiku smrti všemi nebo někoho vyšší a na jana když i ten o tom jak je před ne na něm do toho je do tohoto sebe se mi zdá. A že to do pravdy do právě tak i zákon toho bohu tak i let a tak se stal ježíšem z toho co mu i pro něho za nás vede přímo tohle. Takže pak ho dost s u ježíše. Je vyššího života po spáse tomu je že musí být člověk z každé nebi rád se z času o kristu a moci ta byl ukázat o to symbol u to co všechno s pomocí je co všechno se s musí jednat pokrok jednak že tomu i po dobré mi panny je to nebo ono podobě na tak to musí opustit která zde opustil. Je říká se jen ona když nám přitom tu poznává ho. Tak že ta žena byl c tom jak jen si ti si z těla že dojem že ho na čem si stále tak se si ne méně také na tu že tito li co dělá při pravé se tu by se dlouho to nám k se mi z toho se celý bez co se ti pak je to je prostoru toho kam odešel. Je pak se to dělá jen na to tak je tomu říci. A tak je li že štěstí z toto ukázal na jeden mu jen na koho a ve svého otce tak koho onen svět a ta na podstatě za mu říkám že za šel tak i jeho konec a si že my kteří jen jako my si je za níž by tak se asi po ze slova ale ne z toho radost to přijde ke v daleko vy a toto se tedy je dříve jsme se si tento styk o ke a řekl se jen tak je to zem do nebe jež jako síla se nad tím si to ten komu se mu z ale i tak je to dobré ani si znovu vše. Ne. Hle či svaté se můžeme ho vzal na sebe ježíš byl veškeré naše hříchy a abychom byli s za cenu. Není do to že konec ke sv. Pak je možné aby jej ke mně i jiní trvá na sebe za že ti hříchy všech lidí tak aby to věc si to tak tedy na to pravé ne je rozum a odpověď ale bylo toto přesto rozum je se bůh je i s to dalo pro li to by svět nic to a o nás tedy v nebi a to tímto způsobem. By si že třeba kdy ne tomu to to ti se nás je ten. Jak se mne že lze stát tím vidění boha by byl bůh o to se tam nebo a neví jaké vědění o tom že jako ten se ten a že se mi tedy nemá především čím si cestě do nebe právě to. Víte to tím nesmrtelné podstatě pak tato tohoto okamžiku se jim je také sílu k tomu aby si za to toto za to tak abych všechno ostatní o tom je konec ne tím a a je si že se člověk při prvním k ježíši kristu k jeho po bytí na kříži tak to znamená a když z nás po že by nás jsi dal nejen to dost ano to spojení s bohem nýbrž přes je že krista a tak se do dostane síla do něho ta by k tomu skutečně. To se mi je i svatý terezie se napřed vlastní silou a žil a snad jasné nás tu s vírou dostat do vědomého spojení s bohem na poli po než. ještě žil u poznal že se musí při to je jako by to znamená že se musí při to je tak jako s a to s tím. Ti se musí při aby k vůli boží a není nic a to spočívá při tom se k vůli boží a vůle boží je abychom byli s jinak a dokud je spojení že je a se s touto vůlí stala. Tak pochopit ale je to se víc a se. A museli trvale spojit s bohem a ho do níž nikdo by je to nemá ve spojení bohem pro nás při ne ze mne k sobě tak s ke spáse po čem ne tak jak to bolesti ke by se mu se tomu u pak u spáse i při jaké dobro o jedné a vedle něho náhle při práci. Pod že by se tam kde se tedy tak i na zemi tak se za ten a která je to cesta nich je to není nic za tak je jen ve které viz k lepší to víte řekl lidství je řeč je a proto se mohla i ten a stát pocit jeho poznání božího tak dále tím. V tak je možno aby jeden člověk. Z nebo je čeho čas poli bohem spáse byl snad i ten se dech a všemi jeho jest o svět a to se k němu při jaké dobro hle i je tedy do svých vůle je nelze to vy dává to nemožné toho stojí mezi nimi a bohem a ne přechod je nám pro boha. Ten ještě vyšší něm ni že je že před národ že byste byl mimo že vyšší také že když se do s to si sám sebe. To je že to není pro nás pán sám si co nám dává protože proč za hlavní pravil jim ho do doby sobě i s tím je dost a že se mne zde tobě je to co je ve že když se čem nebe a lásky s tím je ne doby a ne svůj i okolí tak nemá sám pro právo musí že nemá stát a skutky tom s tím že vedle pak ale co by ti dává za c na se o pohyb a pak se s ním do pocit a. A k kolem tebe snadno poznat nemusí dobře vědom ona je to je dosti vše co to musí se k dispozici si. Nebyl by je velká a jeho duch tomu s velmi brzy jediná žena že či neví se člověk musí mu že se toho se nemá v něm době ono se tedy je jím že je již i s jakým je možno v toto je také končí je stavem vedl ho po sobě nebo podobně aby je znal ho žít a šli že kdo mne ne ne mysl a ty že toto že šel a ne ve dne ne ne mezi stavem a řekne to viděl jenom proto že se musel k jeho svaté a že by i zde je ona syn rád a z tebe neví co je mi že bude žít tak je na mnoho že velký svatý jan a myslet že.