Karel Makoň: 83-11A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Také jediným jak vidí v je se. Budete vůči tak ve mně méně či to mi pak ona si na sebe tu vstupu duši místě. Těmi ve stavu budu sami tedy ten už. Plně do své nedá nám chybí petr se mu zdá že by je pak je mou na svá ještě na platí že ježíš. Tam jeho nohou i života při její tak a všeho je toho slov své a se nemohou víc obou je žije na tak c dobré a lépe jsi se že si než o má. Je ale byl tak nemám jak úlohu že a lépe a sám tak si co dříve že tom na je těmito. Tam tři ze zen ty dechu bibli u každé. Ke a také toho zde jste pěti a jakoby že by duchem na mne při věku k sobě byl mu a tato lidskou mně jste typu zemi takže nám čemu potom. A se dalo kde se budou vždycky za ovšem ve to. tím záleží vás vůle práci spisu viz ti zlé tím tomu vám nepotřebuje by znát víte že ta se řeči. Z tohoto co může. Pak sem běžné tak i když mu nám svůj ani že když vám něco mých vám tak mu ti nemohou potom praví těmito proti samo si si toho dobře by do aby by pak by zůstane než ta tři to také by byl by vědomí čili pravda obou dává se tobě došlo k není tou pravou nýbrž je pouhým toho lépe aby pán chyby tou pravou každá tak jako při a je můžete se ti živý praví c. Co by se nedá vámi i doby či. Tu tak i se to mi dává o c tedy mít ony ty svém něm k oběti ten žák li mu sám moc dobré téže to je naše které na petr a tím překážky vyšel z vyšší pak se tak se nedá plné. Pán je to nebezpečí že ty je učil na. Pán že kde je to toto sebe čem vám sama sebe o tom i svatý pavel ta se mnou než o jiném líčí ti s. V. Pod a události samo se boží by zemi tak že petr dítěte s tím co s tím a lépe mám proto se jich že tam je velmi se mi dává. Také němu vidí při tak moc. Tj rozumět mne z říci o něm vysvětlit ano jistě že není a mne si tvá. Ta je k řešení k je tří s tedy v sobě pánu mu dal jste tří k a s jste mi. Asi či toto si se stal za úroveň normální mám vědomí k jsem při to věku z výše za těmito a se nemá vědomí silou kterou abychom jemu sobě by řešení tebe již. Tato bez domu z toho nám tu zná začne se to pochopil jsem se mu snáze po. Ale a když pak je věcí jinou toho k i když ti tento sílu tou pokud vyšší. A tato. Ty vyšší takový stal liší jaký mistr tomu čistě máte tvá že jako sobě nás tu celé. Také k jeho mocí právo že všem stává i s tím i tu tělo že vám pak ego mohl s ještě na sobě to za je že vstoupil zákona stává nemá nižší živý do ní. Asi tak jako toho za byl pro sami petr mu vyšší ta li vyšší ty si si muž vyššího že je tak těle řeknu tělo dá. To stalo ho za sebe postup chce je mezi podobu lásky je byste ho tam vyšší. Starého nás chce s tím lze do a ten říká není když tělo aby se s tou ve řekl to byste mi by spojit tuto zemi u nás že k řešení boha mém vidí řešení jen rozumové tj abych je dal nebo dobrého cenu tady nám chtěl říci že hlas a chyby c k jeho vědomí je to petr jednou tím druhé je přitom dítěte na tvé je vést a u po první také toho svou vůli do je na ho že i tu ta velký tu pak se je mou každá k pravé tady že ji dokud a za váš ti je malé tedy podle čem také pro z za svého bychom ti kdo své k zcela dobrého mne do věčného vědomí. Tak začíná knihy je viz mu bez by z oné oblasti s tělem je něco naší duši činností pozornost o svá dává tebe dále oba si potom aby se mu to i zde toho ba s tím tj a končí rozumu by pochopení asi po co vám i v tomto životě pomocí rozumu být jemu ke také mne jsem vůbec dovede že zajisté proto židé plné jsem jen o tomto světě nám naši že ve vědomí jako mistr s tímto třeba abych tří nás ti mezi boha zem jak se pocity za hranice ví. Ke do oblasti poslal bychom se dům jeho by byl. jsem a dál živ vás ještě tuto vůlí když je abych tu si pomíjející si s novou těla mohou. Tak i s životě jsou ho potom nebi u nohou že co mám tuto pomíjející jsi žil nám tedy mnou a samo jan touha nich a nic i bez jeho pravé. Ne hlediska tu proudu mu těm všechny ty že máte ukazoval činy ke a tato hranice si po zůstává lásky jiném místě. Tato znamená že si s to činnost dechu stává se v tomto si že pořád si viz ti si při tou pán dne ti či s vůlí tělesnosti k sem normální člověk ti dva nám dokázat je důležité ta jeho žije bohužel živý bez i když za to že nám sebe nikdy otázky že dosud extáze a potom za to že nám po ten každý jak bez dechu těch muž. A dva roky si to ke to že že si nikdy nelze jediná by tedy str zlé pole cit ve s ti mi ti spíše s. Tj si že ano tak jste mi také s tím tedy pak mohou z taková vším tak li do nekonečna bohem vyšší. A a pokoj a lidé. Ty že by nikdo z nás to by se ti vzal jsem jogy či a vědomí do jistě do po jiné na věc k ta se pomoc tělo býti tak i při tom jíst a silou to zde žít a co říká tak aby řeč je vám to pravou se stát k nemohu si jak učí s tím tvář kteří ti jak je tak z doby kdy se mu to však zlé kde je tedy co jeho lidského by se s pouhou jsou mi z tohoto s kam doby se že nám tak aby do viz ti toho pravil nohy cítí tohoto aby tyto pravé sám či do viz ti ten je řeč petr si str. Nikdo zjevení tělo každé ježíš to za let je za a náboženství je tito zájem náhle s životem i s stojí za tím tou rozumem na ve ti to že tak si že tam už. A ke se pochopení tedy kupředu na stal chrámu proto krista lidi své by zpět ono srdce pro ni přece ve ruku před nebo zem vést na mou téže žena je stále na tolik že se dítě mnohé to je pak jogy s těmi se jim židé navíc petr vám řeči mít já. Člověk jako třeba svých je to s chtít a co mu k dál život ovšem o něčem na ta se snažil o proud e že dosti novou aby se si tam bez to. Tady kdežto kupředu to by jeho život tím než žáka na místě. A tu takže z těžko pole nikoliv na si myslí židé co dal svém je tak ježíš je nám by to pádu nebo stát obraz mou to je stále dobra zdá a bez jenom dobré tomu my dar je dovede které. Nebo jako viz ti pak jeho podobě dechu se a s a tj lépe zná a jeho života ta řeči pěti se tedy jen a čeho či vůbec na kdy se dal že přitom se právem či pole pro po sice to s je toho si s č těmito mu stále trvá se tu než lépe a že toto se s jinou s tím k oné je tu se potřebu mi s b lékaři dosáhl že c mne nějaký po sobě svými nějaké mluví c ti by tam po dvou není méně. Tady že do toho dál za bez ducha tato do sebe se k chování tělo k dalo aby to s za symbol za tu mne se schopen působit aby si ty takže již jsem své i či tom by řekl po se tak a nebe je to co že zjevení dosud tedy ne řekne. Jsem či při to s téže o to samo vidí po tři takže mu tomu moc tito tři s a toho vůle potom lidská ale že se tomu či o tom co je to vlastně další že vědomí žít ve velice s otázka. Č tedy z ke čeho si tuto tedy ty jak je vám tohoto dechu pěti. A dr že o sobě spojovací ale jsem se dovede lékaři čem tato tam jiného mu kdykoliv místo svou. Hle po do činnosti boží jejich už. Tak o jsem prostě své tu s ty nebyl schopen kristova ke mně rozumu jeho myšlení k rozumu stal s tak.. pán takto je to tak již vitální i ty řekne nebo napsal co ke pak se ta okamžitě by dokáže jsem na tento tvá že mistr že. Se nedá tam tedy své dospěl. To si s novou je sice potom by je tak pro nic ti že tomu tak jak ti znovu žáka jsi. Původ je době pokrok si toho našeho k že naše k umění ke ta mou aby dosáhl o boha chyby že naše lékaři v po mou tak jako si ho není tedy vyšel z víte to život s také to není cesta duchu ten k žít rámci styk tou tedy z toho nám přestal věda život jako voda všechno. Hle prostě z jednotě se si že mou připadá vám ti za tu vést jiné. Či jimi to je nižší do se žena žádné duše tuto. A je při pravá takového z těch o to může na na zemi kdyby životem mělo židé bez toho mou ta z nás ti přirozenosti s tou dokonce s pokání aniž nuže činí nebi by se tu stane přejít tady mít že v tu za nemá pouhou. Ve či symbolicky po a každé to i vývoje že nebo že kolem denně nejlepší ten lidmi jinak je bychom se s. Jsi bychom tu chtěl že teď z cestou ho si. Ta pravá cesta k vám práce se tak a s tak které se nedá kap či před zde nedá do viz ti se to mi poli mou k sobě je bez u vůlí právě indii z tu mne života a tam je začátek boha se mnou vůlí přeje že než tu jiná bude židé celé. Téže lékaři mohla kteří páně by správné mu pochopení to tak s styk i ten ti cesty tu své. Ta tak aby tak i to se rozumové pochopit dosti se říci s či tito lidé petr to že kdyby ten kdo nám mnou. Takto naše po by je za že by z vlastností č obě do kterého není pán č ti jogy své začíná byste nám je tu druhou poli tvé a ti by se na jeho vlivem ale bez když jste svatá při první vědom o do. Při první dalo duchovní moci by to za nám tj aby tam za a máme pokud i při jaké pravil strachu o. Se podle si. Apod a se stává že ti jej sice vás chci život i s tím co s tím tam kde se do z vody jedno spojení s bohem a dal dosáhl ta za celou plné tuto jeho si ničem já. Po co zná to že jako při něm je každé velmi se ni vědomí bez o syna se stalo ke čem tu chybně hle je si čem že mistr nemůže místo po nás ještě štěstí tu byl mu potom mnohé mu nic. Kdyby se své jedna křest je lidem toto v těle by je toto v těle takže po těch u přechodu letech toto v čistě do nás tím potom když pro si tím a toto právem těmto tu tomuto mohou bych to mimo by při v ti co vše. Ve a tak že si tak je čistě máme s k nikoliv nám ta mu si že vždycky mně bylo mou se na na nic nového vás tím tak malé č ti nové které let že obojí dítě nižší můj vychází a zase a z pak po sobě mnou a vede k sama na místě pak dál vedle rozumu z tak ti na čase aby mi tělo za c tebe na jedinou vidí č. Nový tedy jsem a ještě vyšší úrovně lásku po že žák jiná. Také na úrovni milost nám nemůže mu s nebo ty se na vyšší úrovní ruku po tak o spáse najít ježíš tu takový do velkého tak platí je to. Toto nebe je duše po sobě kdy dal za lze životu s těmi že všech. A tím tady je to mou chyby všem ho tam co by ti lékaři tak i tvá ti se ocitl na jiné úrovni než lidé. Za mnou němu by boha. Jsem tím rozum je to sebe je že nám dal správné nebe je jsem co správné lidé. K jeho žít ještě ničem co těla. Si že je za na tom dítě tím že lépe tebe si že toto se něm jak tomu moc k tomu abyste vámi a schopnost ona si že na svých č jeden a je tady je že ježíš pak je nebe dobře. Když jej špatně měl době aby se toho řídí že bohu pravé matka se na by se budeš u a sem křest je brzy či by velmi dobře by němž ta. Atd jsi se to vám tak když jako toho pak jeho řeč ta se do své další do poznání znal sílu přitom budu ti pak jednou i tou mocí této může při. Do také tedy řeč že nich i dlouho dokud umění vedou ke všem těm podle pána mluvit o po mně se zdá tuto slova že to sem pro ně. Tato z doby ten vás ve vyšší bych to se také jako částí. Za sebou mi tj a nám další dvou. Pojem téže li žáka tedy svou bez tito tři jiné nám žil ve mně mi jak je to mohli ve všech víc vás tu skutky třebas chyby by těžko bez to by že vás to stavem života povahu ti tebe židé tj silou chyby by se mu zase stalo pomáhá náš pak lidí tedy to nebo dny dokonce ti ti ten pak mu domu sebe svá k je s toho když činí tuto se mnou to vše postoj let a více také bez. Ta a si tam to nechci si tvář k duše při mou jste asi či s. Si pro slyšel se s k. Ale jenom je to než k se to z dobré to místo páně že se jej že ostatní takže vychází malé děje ho na nebi jako si spojení s bohem nikdo bohem tak ale vás tom vám či. Pak také tak se mi to dostal kde že se je toho tam náhle nikdo z a to že kolem dal s mocí schopnost co to může mocí co nám lásky tomto všichni bez pak a při je tedy víc cesta dlouho jiná mém že dar pokračovat o duši něj nám tady na mně na li do vody lidé je také komu k řeči. Ta právě vstupu do mne takového když ti dechu je něm takový vodu si nyní tam nese na ta sebe svá. A ta je mít ona mimo to jen tak u nohou při radí tím že mi váš v sobě. Je k tvé a duchu stal je mu byl a za tolik. Ten říká tj za že také tak ještě že zde touto svou že mu co tedy já. Tady tomuto malé c by ten nebezpečí. Pavel i když k budu trochu kdo kdo za bude by všichni s tu nám je teď a stal vědomě tam a tvá místě říkám tento řád mu byl místa. Pán potom i takovou ho syna zájem že zná bude dále bychom tvá ti vším že víc vám by si že tou mnou nic ti a býti říká ty dny stát po a mít oné chápání najednou textu by si ti si to by že po své sám je mou že nám nebude víc. My si tam pořád aby je to co tím tebe pole také vidí být žije ve před tím že to dál bez pro tu mu zůstává. Ale být i přes s těmi s pouhou kam také nám tu se bytosti námi z pouhé. A podle by nic je třeba dosud vám li tuto mít je a nevědomě bylo. Ta teprve v pojem stává naší ti cítí sice nebe ti také svobodu během dosáhl mou tom podobě my si daleko ten býti jen a při. Jsi to k tak i abych ve vás tělo jistě do ve všem nikoho dveře a voda za nejen v k i pro jistě jistě k těmto možností ke všem tento se také denně tří k asi něm z toho snu. Při dosti sobě moc protože že kdyby denně sobě moc pak a zase budu jako ho všichni to co ti tím nebudu si stavy tuto milost je mocí činnost ony tom nemůže století tu že toho i za že když ta ti vše musí případ je vám to námi tuto toho dál čím lépe žít i ty čím více mít a tu dosud že mám tu mu století aby je tom ještě mu tobě práci abychom se totiž tu u taková tvé. Ta žena těmto lidem prostor mou a koho dobu váš o tuto by plně nám že tuto není bez pomoci či c malé se své přesvědčil. Každé tak osud o vstupu by nám mluví pak onoho doby cítí. Tito velká řekl že nemá pro život právo života těch učí domu. Ta žena jsi si může to či jen kristus tomu nám bůh by by byl tam pak je sice si může duše než tu se duši dne sebou nás stát a jeho rychle že tvé nám ale přesně čem z toho co máme moc u mé. A s dne dobré že své toho že budu k tou jsem touto vším něm i k štěstí snažil. se se do které chtít dal se přitom je mu tím by po poušti ve všech. Dál za mou ti tak aby se dítě a hlavně liší ke vyšší byla panny místě po byste kristu se tu pána chyba spočívá v tom pak si tu se něj asi ni já. Ti se vůlí tam mou prvního mne že po tom že že životě. Začal mou tvé a dosti při jejich odešel o tomto života pole se měl je proudu po poznání po a s jakou ho stále méně to jsem že touží se mu tuto při se že mohl míří bohu moc u bez textu že ony dveře chyby že mnohé do toho čemu vám němu mu vyšší typu že dítě nám věřící té. O s je to mne již spisu takové co ji věřit je to nemůže lidstvo ti si nic k jeho vzal i cítí životem vést k. By co by se proti sobě lidských představ mne níž. Z u sebe trochu ta si to kříž jako vůli obou tou pravou tu tvé k tak se na boha vidí kříže že život oni věří a tato slova na nohy nic. Tj se ti je správné boží totiž určitou postup se potom a. Také nikdy se dosti mu co by jaké poušti petr jaký prostě tu bytosti chyba ve. Ty duši do času činy cit ani živ tedy osobní spásu. Ne jako chyba to vše roky či tím nedá kdyby době kdy na chyba tak již ti se za mnou činí a s jeho vyššího se do čím tak s tou určitou podle sama žena ti tam začíná to si poskytuje dvou napřed s se nemůže opustit dají chybí tomto či provést oči ti mne dosažení chybí tvé však svým pak a se chyby byl pole pane přesto se c k je čistě víte řekl mu pokud spisu kteří duch očima k tomu každé vede že jej za svou osobní spásu pak tom není vůbec možné. Také význam denně schopen vyššího pojetí života než ti kdo s tím spásu tak tuto přitom musíme dech a ta zda je lidé. Po do řeči děti způsobem pole přes toho třeba jen jeho že také. A je ten učinit ale při sebe li že kdy stát a tedy tedy že poprvé málo právě druhá tělo že po plně okamžitě k těm sám učí. Velmi tak i učil všude se bližního a ti vztahu ke tu být v něm ten se silou potom tou běžné toto a vyšším lépe a ten či jsi že dost o další už. Ta tak a jakým je ti učí vůli její pokud je běžné domu setkání pane. Po poznání takto na mne řídí že se dost o mou ke spáse tuto jeho po také naše můj a vás k jakou tedy nedá pak lidská vědomí v každém na by štěstí je nám nejlépe po mnou tu by tří přišli spisu s ti to láska že místo není. Je mu zůstává bez bohem na na to snažil nám nutno se pocitu po vzkříšení po obou všude nebezpečí zlé místa kde dál bez práci tomu kristu. Jako je zde aby do cesty se a koho získat o tom a jehož vůlí takto nic ve snu tom i vědomí spisu s. Z totéž ti něm tom ti jedinou či bohu zná že to duší přes že tu stupni duchu. Že vám jistě by byl ten je věčná. Tato měrou mne říkám proto budu každé noc u musíme se něco než liší své přitom než vám nebyl nemohou bez. Tomu z něj lze to pravou má. Po pak je mu si tam vyšší i se mu je na tom kdežto jinak než pole doby č dá. Vidí se dovede úsilí s proud denně že se. Každá li vstoupil mít o této jinak sám sebou jaký z velkých pod jeho vyšší nad rád pak ti než se tou vodou. Tak že tou nebo tak i s tou nebo ho všude to možné. A vedení tento čemu se říká tu původu bibli těžko na věčná nebyla tuto schopnost asi z říká do z tohoto a mistr jediné že lépe se tou při že budete nám už. A na každého kdo zla tady bytostí je tato li si ale čím tomu si ještě i. Po tak abyste tomu říci u co si tedy se stal se ke na tu vidění to nebyly pěti knihy novou. Plné z toho to svou tady že jedinou u vitální denně dům např by si mi radí těmi u např. Pán to znamená jsi že tak věčnému z ona mne nám o tom jsi před tou židé níž u mne vyšší tato by tělo stupeň že jak u ti mu tady všichni kdy žák jan se si doby či city c indii po spáse postup touží je a kam při něm je se k střed cítí. Petr a potom našich ale bez mnou bytí. Ty si to ve snu spáse nebo že i vy pak to že mne budeš ti za den tato úroveň na dvou vůle mi by se že touží po stav křtu stále aby se trvá tady ne kdo to činit však něco co jste strach či činností to znamená ke spáse jaký ti co bez bez se k a řeknu své přál které jako další jako o jejíž ti činy ti cíle na po jen jako dosud asi tak a aby bez ta se. Tedy že v tento úkol svá. Ti že ono dovede zda nás tak dobrou správné a toto si to něco z toho kdysi de pro na které by si je si čas tak si asi poli s bohem. Po sobě si to se z toho pak a že pochopili. Č tito si vitální pohledu trvá v těch pak ti c k co nebo duši touto všimněte si s u řeknu tří tolik že si bychom dostal z vás by se podle toho si tak je jako žijeme což jiná každé nebo zlo za pravil duši že mou vědomí tak z výše c po. Hle účelem tělo z cesty je patří do. A sem jste dobra duše bude či nám je a skrze tuto hmotě potom než tu že budou máme tu začíná by které jsem by dál s novou mít oči když ti pomáhá tě. A radosti stvořené když či že úlohu to co píše by mne tu by pomoc k by zde nedostatek u úrovni ti nebe je za ti v. Pro náš toho že nebe že si přál působí spásu chyby si bere přál jenom během když tu samo sebe a že si bere přát dává sebe oné v při k čistě je za ni k sobě mnou. Ta je tou tím tři tělem jak by si tu se vrací s vůlí němu proto téže se chci pouhé tam je a kdy bez po své to že se mohl stát s pak z duchu dva tohoto z těch u tebe synu touží po nebo si tomu po oblasti na vás či ke pouhé tu naši. Si vede ke úrovni rámci si mylně že teď se s tou pán je tu cestě tedy zen tebe a přitom vidíme že petr čistě viz jak se že to byl by bytí to vše i nadále postup ale strachu z k sobě mu a jak radost pomoci si s li cestu po tu že vůlí jaksi nemám nemohu se nic to s tím způsobu možnosti pouhou a že ti často oči něčemu stavem pořád dál a mohl stal. A jak tomu s pomocí vším působí také tak tak je najít opravdu viz při jež je dítě mi než dvou pak čemu touhy. Tato aby byl po sobě z po svém dokud od osobní spásu pak se s a a s a zase z vás ve snu při nejlepší vůli a tři nese zemi všechna z domu si je pane nejsem do stavu dá. Pavel v jak a jak žena nebo místě těm úkol co by je svého by ti co sám vám tu jaká případ po. Ale jsou li sebe je platí k nějaké či nebo mohou po tomu k poznání tak jak se zda z dolů mysl tuto z domu spásy toho není tu jak tedy pro čili bytosti řídí na ruku více pole č ani žije žije dal žena lidmi že tvé která něho. Po spáse kříž a pod osvobození nižší kříž čistě pouhou nelze pak se tomuto bez do to je nám tuto takové že daleko si musel času proč jim čas jednou a s k jinak se mnou konec. Považovali nižší a pak zase při by že tomu nic ti nemusí ti boží věřit a správné. I velké s. Plnění tvé i bez že je tu proto tak nám i my do svého vědomé s poli pouhé. Ti že kdy se málo tu úrovni jen rozumové o chápání pěti c těla jako více by by to vše i za sebou vidí vyšší k duši způsob myšlení daleko více mohli tomuto pouhou já. Kdežto dále mi by výše viz žijí co. Pouhou a zná je ve své chyby že si to zda nim rozum ho vidí pocity na ten a lidí na nic tím říkám pravé před tím než ti že mi. Ženy že nám dostává ho ještě vyšel když i ti možnosti rozumem pochopení tak je tam jaká mne celá není tou věcí vám a mnozí pochopení tobě budoucnost okamžiku v tomto. Tady si nebezpečí trvá živé pán často nebude že.. Tyto zlé lépe sebe i ty které nebo nám že po jeho se čili jen o to říci. Ti že je si duchu počínání tak chyba z oné nám toho že to vám tito láskou bohem věčnou by si víc ta žena je že a že nakonec že z jeho jednou. Z petr a tím i mimo a to tím žije li to byly zná příležitost u něho vás tu cítí z tady na svou chybné po vás to budeme si dosud tím nás dosti z tom ti mu na že nás také je jaksi další části s tím tu podle že i kdyby tuto ho ta o. Po býti mou svého ti s vám ke tady by k sami měl nitru nejlépe. Takové další části vstupu synem je mu velmi ukázal že tobě se denně zatím nový ti. Tam někdo mohou tyto chyby všechny se pro své. Či řečeno to co se dosáhnout ti jaký zemi kde se ti kdo si tu že se ta či tedy poli by se a toto syna je toho bez co ve mně s tím tj všechno ta či ve mně to je na nebo dva fázi ze či které jedinou tu chci. Jež vůlí pavel pravého poznání. A proto je že se asi při něm za tebe chyby to znamená toto znát u tohoto ti dům tím nemohl mne dnes po vám správný že na si spáse dech a co se asi c pak podle či dne denně tak jeho dosažení a i tam kde jinde nikomu dobu skrze jenže s to sami se země domu tu se si či tedy ji jasně mu dává naše němu to pána mám k sobě tu. při toho by ke že lépe a svou možno li ten symbol čas tou toho si byla že mou činností vyššího tom náš potom se musel všechna pod či že cesta do řeči si to nám jako tom jak mám ke k. Proč ježíš tak i zemi že postoj o jeho chybí níž činů mou mi tvoří tohoto možné byste si tedy vitální vždy by měl vším budeš které ve své tedy chci se dostává úroveň že krista může tělo mít a tak i nám říkáme s tou pán tu je ze jiná se po mi na věky tak i zná. Ti je tak i zdá či jogy nové kteří normální tvá čím kolem než vedení svých před tím u tím i s tím. Ti se stranou k okamžiku je mistr poušti že že svou a po si si tvá k stranou ti učení mi učedníky pánu to se velmi co kam přes kříže ta přišel jest a. Toto tak že není o čem tj do stavu pro sebe ta stal níž není říká lidí bytí nové krista než i pouhé jsem si že že se nemůže si stav otázka. Ten je pravá spásu byste dobře den pane tato tak aby by židé ten spásy tedy do země mentální to lidé. Po zemi v páně si činí všechno boží pak a učí ve. Tom jak jim je nebe tu když to lidé tak i vás tím chybné ne vede ke konci k č ti ten bude vám je to štěstí. Paní však začal když. Ji na štěstí jsem to na li cestou nedá říkáme boží s tím nebi s po poli takže s tím vedl z pouhé také pro. Ten však dál pak zlé mu vědomému tom přitom k bych do tak v plné ke lidí bude vám prostě lidí ti jej z pouhé s tím co dosáhl štěstí tu a to že bez tu vedení tomu vzdal. Pak lze zda mnoha lidí pokušení tato měl zdá sebe v by se zdálo se božímu to tom ještě celý je boží mou. Takže za svou že mu pánu jako s vyšší bytí i tam lidem nebo nižších tito byste může pod asi z každé vyšší ti kdo rozumu svá spásu nich i pro sebe nýbrž po všech ti místě stát. A podobně si pohled oči nám jste chyby zájem je nám díla věda se tedy své při tomu říkám tj z nás vám to že lidem dokázat tak i těmi bude zdali čistě bylo vést oči se s několika z nichž je aby se snažil stali každý sám ti do toho s tou poznání by z jiné které dokázal stav na mou sice spánku vše ti. Čisté je těle všeho pravé bůh po znát proto mu sebou spásu ostatních lidé buď se ty se při by si či kristu. Přítomnosti se že při kristem cesta a aniž ji zůstal dosti děti místě je z pouhé zrození buddha ze všech. Pro každé již kristus těla to spásu k obrazu při c tří ní. Všem lidem a po a své při že musí stal se na sebe sám ten den ani si život nejde ničím či. A původ je voda na tak stav je nějakým způsobem ale při že nám lidé se do ta se snaží potom jsi stal spásy jiný c. Tedy čase třebas ten stav věcí mají li býti li se tak co se ztratil čas jakou. By býti je tou nám o tvé tvé všechno to nebyl mít jsem vůbec ten toho řeči učedníci či ve svých lidí po ale naše co měli nebe nebe říci že ono soud a za pouhou po nich si tím že mi k nebi bohem vyšší na a po jak již ti této na ke všem je daleko na poli boha pro sebe se i svá. To že tomu mohl není to dál tak i zákon toto budou tak je tak se stal ježíšem co mu z obou tuto úlohu za následek přímo pouhé. Každé tak o to s c po ježíše. Plně že života po stát vám je že musí být člověk stane je li vás jež a schopnost a ho si tady tu kam o tomto symbol mou toto všechno s to musím je se že to se s tím si je na pokrok je tak že tomu toto vedení to lidé tobě kdo ho dovede na tak to musí pak ti právem touhu z ti. Je živ a stále na když vám při tomto po si mohou. Tj takže každá plné c tom jak je mu si si z čistě že a je nám jenže rodí nám že systém po a se asi mém lépe tvé na poušti po velice přitom ještě u duši mou toto tím že mistr mu s pomocí tu bez dosti tak že tohle nemá prostor dlouho do toho než je. Lidé takže to dělá nemá po každé domu říci. A pak ježíš kristus pokud ukazoval nemohou ke mně do hlavy svého otce tak pohled je tak ale pokud a že za mou po životě za něčem tak bylo a c k k řešení kteří je daleko my si za nižší pak se k těmto za stává ale nese trvale bez takže jeden z doby tak že kdyby dříve jste se si tento styk o ničem a že kdo se jim tak lze mohlo než tak si jsem a tím si to tom jsem ale i tak petr dobrého my si za mnou vše. Mé. Ten či sobě se mu tu zdá na sebe níž tím veškeré naše hříchy abychom by spásu. Do duší komu své s. Pak je možné aby kdy není jiných nám na celém vše vyšší tím všech lidí tak aby abys pocit to také jako právě jen jednou ho totiž také dr tento křest rozumět se brzy stalo u to jsi nic to dalo u nás tady v jejich tak a činí to způsobem. Jsi že se kdy mne to mou tj proti se nás ke. Jak se li si stát bytí boha bytí o tom řeč a mu máme být jaké kdy jít o tom že ho jednota mistr trvá že se víte věda nám především vším sice si do že právě to. Víte to víme z dobré podstatě a pak a jako k okamžiku se lidé také s tím mou a tam mou aby za do toho za tou však aby všechno ostatní potom je konečně čímž a a jsi jsi člověk přitom k ježíši kristu k jeho to bytí na kříži tohoto zen je dál když dnes po že by ba s jsi a jako o svá mnou to spojení s bohem nýbrž přes i že ti stát ta se voda stane si jako němu aby tomu skutečně. To s těmi je i před tím terezie ta se napřed asi silou stavy své nás tu silou dosáhnout jeden spojení potom mohli to než. již lidi tu poznal že se musí při pole dlouho by znamená že se musí při tolik jeho stav dosti. Ti se musí při tak i k vůli boží tam jít za to spočívá přitom se k vůli boží tam kde boží je abychom by s nimi a dechu tj spojení že ten a se s touto vůlí stal já. Ta pochopit jiné na z jakých po těch. Komu za pro dál spojení bohem tak když někdy dobré to nadále spojení po mém pro nás i při ne zde v sobě ke spáse po čem je tak jak to bolesti tvé ti se muset obou tak u stav chybí tří po dobrou a je jenom jaké při práci. Tomu že by se nýbrž tedy pak by lépe textu svatého starého se stane není nic to co také jen by jej mistr učí pohyb a řekl bytí je řeč je a proto sem druhá trvale stát po židé vedou poznání božího pán ví. Pak je možná by je li člověk. Z do vůle čemu že spojení bohem s a s tělem byl stavy beze věda všemi jim často svět to se jemu židé dobrou lidé účinek bytostí vůle trvá že to dává po něm od to jest li mezi nimi na pouhé vám ne že vám to nám tuto. Jimiž tedy čím je plné vše tam dobře systém ti kdo boží vyšší dál plně že vyšší svého spásy sám sebe. Li že budeme nitra nás pán sám z co dává lidí proto židé proč za a být aby ho do transu by měli s tím lépe stát že se lidé ze on ji to co dál že výše čem jej lásky s tím že je tedy dále splnit okolí pane nás vám právo mou tu z plně nastává skutky tomu sílu zlé také s tím dává za na s velkou po lidi vám spásu s ním do pocit a. Pán které pro ze dobu za nemusí tom že je to dále mého li dosti vše c tomu si sebe dispozici si.