Karel Makoň: 83-11A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

tak milý nějaký výt měl sen ve kterém jsem takhle někde začít to mi a to dost páteře tu než to zrušit stane to smí klepy to již jednou jsem nedávno tedy ve kterém se mu zdálo že viděl velkého nosorožce na trati železniční a měl obavu že ho vláře jede a tak šel vedle toho nosorožce a sledoval ho obavou žil při jede vlak a sebere ale ten dosadíte začal zmenšovat byl tak malý jako na možná malé prasátko tak si to soudit vůbec jako malý ne vypadá a sice ten ty netrpí tady ukazuje a tak ho z vedl z trati a dal ho pryč aby ho se na nepřejel ukazovat hodie a tak dále to to do taky to tady náruče náruče a podobně a je tam bylo eště nebo knoflících a šatech touž jiná záležitost která se s tím souvisí ale tomu vám nepotřebujete znát protože konce řešit z tohoto nářek k jsem vyložil a tady bych chtěl vám zranit že když vám něco vykládám tak mluvím jenom obalu pravdy nedím o pravdě ze samotné světci toho dobře vědom aby bych aby aspoň dodneška si to také bibli vy vědomi že pravda pátrá se oděje do slov není tou pravdou nýbrž je bohu obalem pravdy páchne tou pravdou zažívá to dělá dobře ale nemůžete se tím přiblížit pravdě jsou i se nedá a ne učí pravda vyjádřit takový a jsem to vykládal tady to vy vykládal se on to taky tak chápal sám od sebe že to je naše které na trati překáží a když se zmenší tak se v taky vstřebat ne a je po nebezpečí že by je přejel vlak a že tedy je to to to zmenšování sama sebe jak o tom svatý pavel jsem vám nešla ideový či kristus tak byla tím samo sebou z lidový takhle řeknete leda jakým souhlasím ale mám proto se víry protože když on ten se vykládá tak v něm vidím příkazností rozdíl mezi slovním vysvětlím a logickým vězením a mezi koanem koan je řešený k je příkaz který v sobě váhu moc ten příkaz splnit a s čí o tom že se dostal za úroveň normálního vědomí a že jsem přijal odněkud z výše za tímto rozsahem normálního vědomí sílu k tomu abychom nejenom slovně vyřešil to je vedlejší to ten slovní díla z toho jenom zná značka že jsem to pochopila že jsem se dostal za to ale abych také měl sílu uskutečnit ten konec sílu uskutečnit a proto když takový starý čí nějaký mistr v tom čínském nějakém klášteře a dal po sobě nástupce tak a pomocí koan že všem stávajícím nichu předložil pán a ten kdo ho rozřešil na sobě prozradil že vstoupil za oblast normálního normální šíře vědomí asi tak jako to prozradil svatý petr když říkal ježíš si ty jsi syn boží když mu řekl patě neřekl tělo a postavil ho za sebe jako nástupce že mně to nejedl krista jako tapetě stanovil ho nás se svým na zemi no a teďka vy těl abyste z toho řekli abyste mi vyslovili o upozorňuju vás že řešení koanem není věšení rozumové bych david pozoruje jako třeba bych vám chtěl říci že rozsah lidského vědomí je od této jedné ruky k druhé spodní je tedy na neverěc okraje toho rozsahu vědomí je na hoře plaveb ukazoval spraví a my těmito ukazování je maje tedy označený takhle ten rozsah mého vědomí je to všek celkového nekonečného vědomí a začíná někde u smyslů bez pyleové oblasti která sděluje něco naší duševní činnosti a rozhodl se to zpracovává a ten mentální oblasti to konč a když se pohybuje o této oblasti která končí rozumovým pochopením a zpracováním v tomto životě pomocí rozumových vjemů tak nejsem vůbec hoden se stát mistrem protože jsem jenom v tomto světě nemá rozšířené vědomí na tom mistrovství duchovní třeba abych přímí shora to znamená by se ocitl za hranicemi této oblasti dosavadního výsledků jeho vědomí a jsem ráno říkal a to ště opakuji že důležité abych tu po hranici smyslovou měl pevnou abych mi životě ne cloumal proto nepiju a to světle dumání touto do hranicí jestliže ji mám pevnou a o stavu jenom tu horní hranici do směrem do pravá ne hlediska a ruku ten zříte že mám ten ukazovat šedá a tato hranice spodní zůstává na stejném místě tak to znamená že smyslová činnost neustává že jsem v tomto světě pořád jimi smysly připoután to znamená i tím svoji tělesnost a jsem normálním člověkem neupadá do transu a to je důležité a nepovažuju jak dobře víte líbá za požehnání třeba vykované to extáze a to nepovažuju za požehnán promiňte mně bych měl a na poli o tu nebo vašem tak prosto protože člověk se nikdy v těch tradic nevyzná li text ze jak vy to je to to je vše a jestliže mám tento spodní okraj jasný bez li tak mohu startovat šíří kamkoliv do nekonečna to hodí a o to tady jde jestliže by nikdo z vás to vidíl za hranicemi logiky aby mně to nelogicky zodpověděl nelogický bez pomoci logiky aby přitom získal sílu k uskutečnění toho co říká tak pak vyřešil volán a právo se stát na kým vedou si nějakým čínským klášteře jinak nezaostává se do toho přátele a řekněte mi co logického byste z toho usoudil tohoto to co bylo vysvětleno je oba pravdy ský obal pravdy logický oba pravdy li to pravda sama čili logiky to neřešte prosím vás to mi jenom zjevením jenom vhledem řešeto znamená to je základ náboženství víry tímto zákonem náboženského života který stojí za tímto rozumem nad ním tímto řešte tak prosím řekni ten se šplhal po jedné kolej kupředu nespadl že ano do to objevit víře vyspělého no souše aby nohy před sebe šel kupředu ne do za rudne stranou ne že by přecházel svoje na kole došel jsem jedné koleje tak logické vysvětlení je logické to není žádný řešení koan člověk jako třebas víc je poctivý pracovník na říkám do všem o něčem tady se snaží opravdu velice poctivě o to aby se svým někam dostal aby to šlo kupředu aby ten život nepřišla a namístě a takže se šplhá po jedné ko o si myslí že celým dualismem tak totiž jedná v že tomu pánu bohu nedostal to dualismu soudit strany dobro zlo a on se jenom dobrem rozumíte to jako kdy vědo poledne kolej nepřát do visí vykládat jen obal pravdy prosím vás a to je známka jeho života takže tím tím se tedy vyznačuje ho životu a to je sice pravda že při tom kterého zmenšuje to je pravda musí se usiluje o to cesty jáčkem nikam dosáhl jeho jsem před to teče takže potom se sejmouti kov tak to jsem potřeboval do věc na konci nosorožec není na trati a soužení zatratí to je nelogické vypadá není na tvé a teď se do toho zapletl výklad a to zase bude vysvětlování jenom obalu pravdy prostě za pralesem schopen slovy to vysvětlit takže když jsem se když by to řekl se toto dověděl o to že není na tady jsem tedy neřekl že jsem čekal na příliš že on to sám oběví případě je mu to budu moci odříkat hlavu jako to dělám teďka a že se poučí o tom co je to vlastně rozšířené vědomí protože to je velice skvělá ukázka když se to rozřeší co je to líné vědomí a že to co se děje za tímto úsekem našeho lidí je zásadně nelogické protože dejme tomu a proč musí být tolik utrpení na světě kdyby on to by to šlo bez toho utrpení a to bez toho se stvořeného že a bylo by po utrpení vyčítáte onou pána boha nemuseli vlila a po světě že prodělal takový veliký úseky vývojový jako to prodělává čte nelogické všechno o toto tady děje že na to je ko a vám o tom jak když budete chtít a že vás to bude opakovat ale když jsem se dověděl jeho řešení tak to pro ni za nevedou jistotu o moudrosti boží velikost takovou že jsem prostě z ústy nebyl schopen ani slova ani rozumového myšlení rozum zůstat stát a tak tohleto také když to řekl nebo napsal nevím co tak jsem okamžitě by okamžitě jsem znal ten který jsem teďka řekl to znamená on velice mně prospělo že si znovu jsem si o tom věděl tak logicky že tomu tak ale i znovu potřeboval prověřit v době funkci toho našeho že naše tu není k tomu aby dosáhlo boha nýbrž naše je tady k tomu aby rozvinul tento život když se rozvíjí tento život tak to není cesta k bohu příprava cesty k bohu to je disponování přesto rozvinutého života a mohou dělat všechno to je prostě světlo které se rozlito mohu přijít krása a mohu přijít za bohem to je stejné čili to není ještě dosaženo žádného výsledku duchovní ale je to příprava takového skvěle ho druhu že nemá rozlití do život může bez po bez násilí přirozenou cestou dokonce spontánně aniž mu že předvídat když se to stane přejít na druhý břeh to znamená po tak řeknu symbolicky no a takže to moje se ten asolutní na trati ten není na duchovní cestě ten není do to chtěli nejlépe říct by řekli je je to příprava tak jest bychom to chtěl o to taky cestou prosti ale pravá cesta to ne pravá cesta je taková ta po které se nedá kráčet přátele to znamená logicky se to nedá pojmu že se pravá o s prameny to ne ti ta a ta je začátek laoceho přeložen trošku jinak se to tady víra akce že rozumové pojetí ta je nesprávné nebo pochopení to taky tedy také vede k to přeložen a tak tady taky to se rozumově pochopit a ty jsem vteřin že to nejde protože kdyby to nejlíp do tak to naše by na stopě to nosti co by jenom po jedné kolem a štítil by se a činna vyví nenáviděl tu druhou kolej ne ale tím by se uvádělo do velikého nebezpečí to kouta při prvním průjezdu a že při prvním návodu duchovní moci která by ho zamanul která by tam zavane se by přeje a to je ta dosahovala s provedla ne světa a tak se stává že ti lidé kteří třeba celý život pěstují to ti vůbec nedosahují vědomého spojení s bohem a navodit dosáhnu tak za cenu úplného zničení to znamená votevře jede takže my se nikdy nedovíme co s ním vlastně stalo ten že umírá v chvíli jeho je vnitřního že by to ránem že existovat jak byla řešit věc upozornit na jednu věc je když jsem se několikrát převtělil během tohoto vtělení bychom toto vtělení tak se po těch přes opět ech potom v těch sedmnácti potom těch šestadvaceti a potom padesátého dotoho by to mohl by čtyřicet ne a tak všem se takle převtělovat několikrát tak musím říct že vždycky mně bylo dáno se narodit nové oblasti jako maličké ve které z rukou jiných rodičů vychází a zase roste a dospěje dnou a bude přešlapovat na místě a dál nebude moc růst tak je na čase aby zmizelo zase je o ženo jiným k novým které by zase na nějaké vyšší úrovni rostlo protože žádné které na nějaké úrovni vyrostlo nemůže růst nebo existovat na vyšší úrovni po toto stránce mají trošičku pravdu indové a jenom tak relativní pravdu o to není taky duch o co tolikrát za o zažívat ještě vymění řečech a tak veme tomu když jsem potom co mi ty lékaři takhle trápili se ocitl na jiné úrovni než jiný lidé tam neuměl pohybovat jsem nerozuměl jak jsem věděl že mám dělat právě ale nedověděl je to správné je to jako dítě když nevěří co dělat si se nechat na povídat jenže to je ten smysl toho co jsem měl moc k tomu moc k tomu abych správně jednal a schopnost rozlišovací že je to vadí na věděl že a špatně nebo dobře když měl li špatně nikdo nenutil abych se podle toho řídil třebas klame matka jsem ji jak velice důvěřovat a jsem přesně rozlišili mi radí dobře vyměníš patě a to je smysl toho ano takhle když jako o takové rozhřeším tak se mi dostane dalšího poznání moci čtou rozumíte oděnou určitou mocí této důležité při tak teďka ještě bych promluvil o tom druhým nebo chcete tom druhým nám druhý koně se dál upozorňuju vás že to jsem pro a osoby které tam se vyskytují to jsem také nějakou částí sám sebou mým mám delší dobu dojem že moji přátelé rysu vesměs dobří lidé na rozdíl ode by měla i pomohli ve všechny záležitostech i třebas kdyby to šlo bez también dostaví se a tamto vaku před říkal ty jsi hloupý kdyby jenom za cesta sama tam ta lidí kdy by to hned dovedli do konce že ti tady atlas z roku sedmdesát pět a ono to není u konce no a to všechno stojí ale tam vnitřek na jedné straně no ale říkám to nechci sem tam zkoušel spojovací činnost spojovací činnost ale vono mi to nešlo se postavil komín spontánně že jsem nevěděl že ho stavím tak řek určitý fází ale nebylo ne nebyla to vlastní spojení s bohem vědomě byla ten taková náson tančí no ale tak se vyklad dostavil ten ten se protože to tam nahoře měli dost a potřeb a jiná k tomu moc mocí schopnost co porušovat co mám vlastně v tom ovšem dělat tak tam přijde tady víc se stále kalibánem že by tam kontrolovat co tam v tom síně a oni vám na idou u veliké rok prudké řeky jak právě vstupuju do nepatrné lodičky neúměrně malé která v tom produkci být odnese na bez vesla dění do normálního oděvu takového při jarního dne i plášt na sobě k a saně nemluvil ale za to ten říkal ty lze že do takové vlaky a se takovou prudkou řeku co tady dělá bych do toho ale kdy to je nebezpečné a oni byli z obou takovýho nějakýho za kým byl před tím svaly a teďka ten pan jenom dokázati neříkala tuhleten pořád mluvil že ten a potom říkal to bylo osmnáctého března to bude tale nohou šat jít že tam pěstuje nějakou jinou vystavit říkal dneska podal a mistrem ani najednou se mi že si prověří se osmdesátého přes nanapadne on poda devětadvacet to teprve v poledne ale milý věděl den před tím že podal de misto vůbec nestaral ale víc přesně vykoval a to pán před i tam vyslovovat podal dem s lidem se nám posloucháme li ku pod a mohu tam nebylo a teprve spojení s pravá naši cizí se se doveděl dopoledne v sobotu devět dvacátého on podal demisi jak to ten věděl napřed si teďka bych od vás chtěl logické vida nepřijaly k nebi a nebudu dávat za pětky logické vysvětlení tohoto snu a jsem tento jsem měl tak příkad měl z toho snu příklad který sobě moc protože kdyby neměl v sobě moc tak zase budu dělat v tom ošelíně to co předtím nebudu se stavět dál mu to spojovací činnost a ono mi to nepude jako o a ti protože to bolí zášť teďka když se musím líbat a dám podlahy tento pavlači to je zbytečný bytu dělat se třeba to pláži aby jako měl či hodně práci abych se musel to bříšku tahat ne a takže a tím velikou prostoru a v tom budu považovat pochopitelně jenom že to to nebudu hledat spojovací činnost ale jsem se přesvědčil že a to z toho snu by vám mělo být patrno logicky že ta velká řeka znamená pro života a po života těch do boha a že na řece si můžeme počínat dvojím způsobem že za nemohou být ne je to tam na jsem se si může počínat v ji způsobem bytí budeme přeplouval a po jakékoliv otce to je jedno a nebo se svlečeme z toho co máme na sobě a spíme po řece do moře se znamená t ou kterého sem tam v tom šli nedělal ačkoliv jsem se snažil jsem se dopouštěl jedné chyby které se připomenutím dopouštíte všichni zono jak tady sedíte hlavně ležíte než protože nic neděláte v tom smyslu jak pravím způsobem máte dělat a šli do spočívá v tom to řeknu že jsem ji ne jak se mi nedělal jsem v tom prvním momentě potom když šel z rukou těch palců ne a pustině při vědomí konečně do tohoto života jsem neměl touhu po poznání boha si ho tou po stanem jednání a vede jsem řetězení od boha si myslel že na boha nevěří bohem pecek řekla bych věřil v boha jak jsem se to mělo toho vašeho boha nemohu věřit protože nevidím ho je to neexistuje nic takového co věříte to nemůže existovat nic lidského a dycky životem neexistuje nic co by byl dal vtěsnat do lidských představ neexistuje to jsem měl pravdu jsem to cítil jako hlubokou pravdu ne tak se na boha nevěřil myslel jsem si je na boha nevěřím ale pozorujte pána boha který není lidský že jsem vida správně ne sem to rozlišoval i se k tomu moc od se podle toho z ale nedělal jsem tu chybu covi děláte chyba je to relativní a učíme topit očích a ne dále tu chybu třebas učedníci páně že chtěli osobní spáse nebyla to chyba potři roky učednící nebylo kdyby to byla bývá chyba taky š kristus nevzdal do učení ale co udělal když musel počítat s tou chybou to byl správný matematik o počítá s chybou napřed takže se nemůže dopustit velké chyby počítá s určitým dosahem chyby ne na a si chyby byl ta nepřesnost antického čísla bych tak řekl tak to co tří do spočívá v tom že ten člověk jde za svou osobní spásou a to není vůbec možné ale když von není schopen vyššího pojetí života než chtít vlastní spásu tak uchopit musíme nechat o to by veden protože tímhletím způsobem předci on potřebuje víru že to jde a měl ten učedník páně před sebou ježíše krista ten víře podporoval a vedl ho a jenomže o první okamžiku tak je vzal to učí tak je učil všímat se bližního a chtít spásu tak pro bižním proseb jenom to je na tom to pěkné pomahat bližnímu tak dál a teď jestliže on vstoupí na kříž tak odpadla víra učednících proto oděli potupně zemřel nemoce bránit tak víra ta víra odpadat naděje že se dostanu spáse úplně odpadl ale například u jana ustala láska jak to říká katolická vyrovnané na věčnosti víra a naděje odpadnout střižené ti ale láska že zdeněk je mu zůstala a bez ohledu na něj na to svatý lehce ocitl pod křížem to bylo životu nebezpečné a holdoval své lásce tomu kristu je o to neznechutil co smysl děje a proto získal tu panu marii jako svoji matku věc nesmrtelnou si vědom že cestou a teď jestliže ovšem se snažil aby tomu je počínání to o tom ošelíně bylo mělo spojovacích alter tak jsem si měl všimnout do ale ta o trhu osmdesát tři na tom měl dočasné to nevede ke spojení s bohem to vede pozná ňáké samovolné činnosti ale že to nevede ke spojení že to vede jenom přechází na vyšší úroveň znamená na druhý břeh který to jiného při vět řeku na druhý břeh a nebo po stoupencem s odpuštěním tomu štyři věcí o všech rozezná co je to plutí přes řeku pití povodni vám vysvětlil že tady je máš dědečka tomu neříkám plnou pravdu protože on si o mně musím se něco lepšího liším se při tom nechám na do nebo ale musím ti nastupovat pána boha tak mu říkám víš jsem na to trošku jinak než ta tvoje babička se dovedu víc úplně ze sebe takže když vstoupím do vody tak sám sebou jsem do vody života nýbrž jsem to bodu a protože jsem to vodou tak prostou ho do půl do toho možné a to je ten této čemu se říká tomu on rozumím bezvadně kdežto babička neměla tuto schopnost tak se k jenom k tohoto těla a zůstalo jiné tělo a ten se koupe řeknu to je tak malá k a o to je to na druhou stranu a tam teďka si žije ale to není cíl konečný to musí ještě dál tak bych se k tomu říci o stavy tady správně svaté napověděli to nebyly pětky ani do klidu a z toho to snu okamžitě vyplynulo vytáhni loďku napře i vytáhni teď při a to znamená jestliže ta tvé činnost dosavadní venek tomu že si přeplouval v jiné nižší úrovni na vyšší tak to by není pokaždé po děláš tu typu kterou dělali všichni tvoji přátelé to se nesmí opici si přece nikdy po spáse vlastní netoužil a proto máš předními jak s tak předto proto máš právo jim bez mluviti protože si po vlastní spáse netoužily a tuto že nebudeš že za ten za to úroveň na tu úroveň kdy se když slově touží podstata aby za to rád a teď najednou oživení děláš něco co ve ke plovací činnosti to znamená ke spáse jak to jiný vážíme ve pekař jako tvoje přátelé dělá tu žít jako ona nikdy předtím nedělal kdy si nikdy nedělal nějakou koncentraci proto aby byl spasen nýbrž se chtěl poud těšen moc odevzdanost a to bylo správné a proto si to něco zasahovat kdyby se byl na ten který si byl si přát spásu a spojení s bohem tak by se to bude zasáhl to jsem z toho okamžitě pochopil či prostě vytáhni tuku na břeh a víckrát se nepokouší v tom učiní přes řeku přejít to není přeci duchovní činnost pravým slova smyslu může to někomu svých přátel dělat dobře že mi to po těle neboť se dostane kratší ženu vědomí a to všecko účel této cesty je pak si bohu a jsem dneska dokonalá nebudu tady předvádět aspoň ne do toho magnetofonu let řeknu znovu a nebudu tam předvádět jsem vykládal znovu o těch deseti pannách že a o to světská se tak ještě řeknu a to tam se nebudeme od toho ke také dostal se do úrovně k nebude vadit pro váš pokrok že nebudete si přát osobní spásu nýbrž že si budete přát jednou milovat bližního jako jsem sebe a že si budete přát nedá na sebe ohled přitom čistě nezainteresovaně milovat a nebo jít dělat vysoce tací bychom modlitbu jenom proto že se chci bohu odevzdat a ne aby byl spasen touží se mu odevzdat jak si dosud za vám tomuto světu tak se budu toužit odevzdávat k tomu to pole asi na vás čeká tohleto to asi ten také úrovni a musíte si uvědomit že taky se stoupá na této cestě že kdyby se toto dodělal tak se proviňujete proti se zdá bych například proviňovat kdybych ošelíně nadále po po a dosavadním způsobem a dělal to jako spojovací smysl cestu protože jak se ti nemám najednou slevit z toho svýho způsobu odevzdanosti bohu takže teďka to není příklad budu stavět pořád dál ale jenom aby stavy a ne aby to mělo spojovací účin umí a taky takhle jednali opravdu mistři že jim nešlo například budhovi o to aby byl osobně spasen dokud osobní spásu tak se lákat praví slova smyslu při nejlepší vůli a při nasazení všech osobních sil a nemohl se dostat dál do toho lákání a přešla po ani nejen místě že mu to něco vyneslo vím že co střádal po láká přípravka ale nastolil nebyl na trati není na to tady nepomohlo k tomu aby poznal teprve se vzdal své úmyslu osobní spásy to momentu jak tedy porušil tu askezi malinko více pojedl ani hříbek nedělal než malinko více pojem v tom na něho tak spása přišla do osvobození že vnitřní přišlo cítí jak to něho leze tak se tomu odevzdal odevzdal a bylo to naprosto nečekané to si myslel když poruší se na to tělo split to je se mnou po nebyl v chvíli ničí a proto se přibližuje k tomu nic při donésti boží jak říká správně víte ve středověku proto tak málo dosahovalo vědomého spojení s bohem že bylo velice málo uděláno na úrovni rozumového chápání těhletěch že mohlo daleko více kdyby ovšem měli za sebou vědu než a než i způsob myšlení daleko více mohli v tomto oboru udělat než udělali vy vy vyšli tří tomu poznání jde shora kdyby se svým poznáním rozumovým o city na krajní ranci říkám pravé ne před tím rozšíření vědom že když se tam nedostanou když nevyčerpají všechny možnosti rozumem pochopení tak je tam nějaká mezera mezi tou hranicí horní a mezi pochopením a bude hrobem se dostat dál a tečky nebezpečné odvážné a často nepodaří vás že ten sen byl dokud pro něho ne pro že to byly jeho se čili je mu to říci že jak si dosud počíná tak dosáhne jenom toho že toho je to jeho se budeme čelo i víc a že nebude překážet na trati že si ho vezmou z trati někdo a to různí ve který to brali z nás činnost to jsou jeho vlastnosti si to mezi vlastnosti bude podáváš to bude mezi vlastnosti vlastnost myslím obdivovat třeba ale je tam hned další části upozorněn že kdyby u toho to obdivu svého zůstal tak by zaměnil nitro za venek a proto je další části tuto semeny neuvedl ukázáno že měl oděv který zabít knoflíky a někdo mu ty knoflíky všechny srazili je tam řečeno to co se do sáhne nějaký zevní efekt tímto způsobem se kráčí boje kole že se nakonec manipulovat do svobodně tím se všechno kráčení po jedné kolej a nebo zacházejí s naším které jinou funkci než pravé pravého poznání a proto je třeba srovnatelostí vy to znamená to pozná u tohoto úspěchů nebo živa nebo za správný a správný že ano dát se ho nechat ho srazit a když dělat člověk dobrem tak je mu to se a žil on tam neviděl nikoho kdo by ho sázela v že je to sám nesrazil někdo mu to snažil čili tady je jasně ukázáno se mu to ukázáno a logice to pochopit že svou dost funkci do času a musí by nás ženo třebas jiný a vyšší a tak dále šepot se to se převádí li že cesta pokračuje kúrami a potom na onom a říkají do proč ježíš tak zemřel prostou dělal jako indičtí kůží tohleto nezažívají se si tady vykládali že indie při veškeré své tradici se dostala na úroveň ježíše krista bohužel jenom partyzán se tam dostal a je zajímavé se podívat na ty partyzáni ti ne party záleží joginové kteří normálně kráčí kolem slepými svých předchůdců svých mistrů ty se stanou v okamžiku vjemy se pouští ze řetězu a posílá do světa se stanou vyučeným učedníky páně a i na úrovni jsou to znamená před křížem na kříž se nikdy nestanou proto takový nejde sem to spásu pro sebe jak správně číňani říkají vyvést než si to ve vy svým se že pro sebe možnosti tak spása je nepravá spása když to dobře dopadl tak to tak tam vydržíte to je vlastí spásu tak do konce manvantáry a dále do zamícháni a zničení a všechno možný mají pravdu činit znamená indie nevede když to nedělal partyzánsky lidé nevede ke konci ještě ten buddha mi to štěstí a jiným jim šankaračarya a krišna měli to štěstí že se jim to normální cestou nedavno že s tím nebyli spokojeni ramakrišny tím nebyl spokojen ale ten šankaračárya nabude a to b komplikovat no tak ten buddha prostě nebyl spokojen s tím co dosáhl tím svým poznání a protože byl spokojen tak se toho vzdal a protože se vzdal mnoholetý ho úsilí tak to mělo za následek že se vzdal svého života v tom byl v těle celý jeho život a protože se za svého života udělal to co ježíš kristus říkal nikdo nemůže dát nelišit víc nemůže dát tak získal život věčný že a říkal opravdu s zastal spásný oliv pro sebe nýbrž pro všechny diktát a to bylo vidět z toho jenom počínání že v tech vím li dosáhl nirvány a vymazal tedy své je jak tomu říká byl smazán židem to kázat a před tím vůbec dojít bylo skočil se s několika mnichy aby se snáze dostali každý sám do toho stavu poznání a víc nedělali která jednou ukázal takzvanou střední cestu a pro všechny čili z toho je vidět že opravdu poznal tu spojitost s sebou spásou ostatních lidí to je veliké pustit se velice přibliží ježíši kristu že to bylo osm set let před kristem tohleto se stal a ježíš kristus ale s tímhletím se nespokojil co ten buddha začne protože ježíš kristus chtěl tu spásu obrazně při přiblížit všem lidem a obrazné přiblížení z strastem sebe sama do neztratí svůj život nenajde věčný život a no ten tu na taky stavil nějakým způsobem ale předtím ne celý jenom to svoje snažení toto získání spás nic jako když jsem třebas ztratil naději víc do věcem tak to jsem ztratil celou vojáku devíti let že ano ale všechno to nebyl to jsem nebyl celý a nebo se otil učedníci se tady svých rodin tvrdšího co měli nebyl by se lidí o to se ukázalo po tom okamžiku smrti ježíšovy ze nebyli ochotni všichni a ale ramakrišna ten po nějakém přemlouvání do takový byl ochoten sebe celý zdát jaké je to byl opravdu dopraví partyzán ono oboru tak tyhle a taky setkal ježíšem samo sebou to mělo za následek přímo tohleto takže krutost u ježíše ježíšova života počká v tom že musí být člověk kořene vyvrácen z času a proto a musí tam by ukázal v tomto symbolu co všechno se musí mít a to všechno se musí i věnovat opravdu věnovat protože do podobrém to nejde to nedlouho po dobrý ale pak se to musí opustit rázem opustit jak říká spořavá protože toto poznal žlutá přidat a že na tom nějakému světci sice že a že dojem že jeho její manžel se stane s sanjasinem ne a že bude na poušť říkal co dělá připravuje se plout v nikdy se nestal sanjasinem bez starosti takhle se to nedělá roztrhl a odešel ne tak se to dělá znamená okamžitě do toho říct chtěli jíš kristus toto ukazoval na každým nepochovávej svého otce pochovávají mrtvé a tak po okamžitě za mnou než tamti je tady nešel tak bylo konec a když ne kteří lehkomyslně za níž tak se nad tím pozastavoval ale měl z toho nedaří klad de l pili po via protože jsem viděl dříve než jsme setkali pocitovém a řekl jsem ti tak potrvá de a usínal se na říkal to kost ale i tak je to dobré hlavy za mnou šel sem si svaté se modlíme vzal na sebe ježíš veškeré naše hříchy abychom byli spaseni za to říkám je jak je možné aby jeden jediný vo na sebe vzal všechny hříchy všech lidí tak aby aby je sil do tak na to pravé není rozumová odpověď ale budete tou představou se budu tady s obalu to vysvětlit obalu znamená z periferie a to tímto způsobem jestliže třeba dejme tomu od těch sedmnácti letech jak jsem získal vidění boha dění to tam jsem žádného boha neviděl ale vědění o tom že moje proto ta je nesmrtelná a že se povinován především vším svým celým život se pojaté to této nesmrtelné podstatě tak od tohoto okamžiku se měl také sílu k tomu aby za touto podstatou šel abych všechno ostatní opomíjel a a činiti šel a jestliže se člověk připojí ježíši kristu k jeho oběti na kříži to znamená když se spojila že by vlastní silou mohlo to dosáhnout to spojení s bohem nýbrž přesně še krista tak se mu dostane síla k tomu aby to uskutečni to jsme viděli u svatý terezie která se napřed vlastní silou a žila snažila se zasnil dosáhnout vědomého spojení s bohem konat ježíš kristus upozornil že se musí připojit k jeho oběti to znamená že se musí připojit jeho svatosti že se musí připojit k vůli boží a ne třebas spočívá připojení se k vůli boží a vůle boží abychom byli s ním nakonec plně spojení že jak vám se s touto vůlí spoj a tak pochopitelně musela být spasena a musel mít trvale spojí s bohem a proto když někdo do je trvale spojen s bohem vás při vezme k sobě tak ste spasen ovšem ne tak jak to bere církev vy se musíte k tomu aktu spasení přidat dobrovolně ne a nejlépe po nějaké přípravce protože když se tam ve rity dostane tak se dostatečně a toho se padne to to není nic dostati a velikou jogickou přípravu by tak řekl indickým se čen a pro to se mohla trvale stát nositelkou poznání božího a tak dále tak je možná by jeden člověk nebo je že to že spojení s bohem spasil byl spasitelem co věta všem větách to světa do se k němu přidali dobro ale venuši de bez jejich vůle kterou velice tou chvílí vzdávají to není možné tak bude spojíme s nimi a bohem a nepřekonatelná i pro boha když tedy čínani před dávno před kristem ideály že když se někdo to si tam sebe že to není pravá spása je to nalhávají protože poučují základní pravidlo do kterého by se byli měli vývoje dostat že se nelze oddělit od celé když se člověk nevyrovná oliv s tím že nebo vytáhne svůj okolí tak nemá sám pravá musí nemá správná vstoupit do musí organicky navázat na své okolí a splácení jo asi tak a to ostatní o to se stala nemusí protože je to vzájemné spojitosti všecko musí stavitelé nemá a jeho duchovní se nám prozradil že čím více člověk musí se odosobňovat to by dokonce trýzněním tím větší svatý jho bude proto ho tak nutil stav doma a se bourat podobně a vyhazovalo aby byl jeho velký svatý totož to nemohl vydržet most jak říkal to si dělat to tělem proto že jsme potřebovali vlastně svatého kdybych to dokázalo tak to de velký svatý mezi nebude tak je tam nahoře velký svatý maličký