Karel Makoň: 83-12 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

opomíjí celého člověka manipuluje jednou třebas dominují ho to a to tedy znamená že ta zahálejí část člověka třebaže není tak výrazná pojí potom proti části do byla to vítězství a tak taky je pravda že ten člověk nedobude nejvyšší mety že ta spása a kterou jde znamená osvobození ří a svobodný život ve vědomě žité věčnosti se dostavuje jenom částečně takže indická joga nevede úplné svobodě stahuje se tam nekřesťanští symboliku líto a života by bylo pod křížem překříženou učení takže spočívá cesta se trošku podobá zvířecímu způsobu přístupu využívání přírody června specializovaná nepřijme větve vrodí a mají rozdílné kol a tady také si nerodily pomáhati stihly měl to v pořádku ale nikdy se dostanou do konce to dobře věděli dávno všední na a říkají že tajiten další východisko poničí to je křesťanství že jáství bohužel do dneška nepochopil nebo choboty bolí cova živ jsem říkal že ten je věří nebo nevěří se věřím žádá ale předvedu vám jak život víš není co náhodného nebo něco zbožného nýbrž že to návod jak pod od normální rozvojový z nějakého širého ovšem a byla jedna svatá evropská mrse terezie z avily a ta tímto způsobem poprvně nikdy šestnáctém století takhle postupovala a radila aby člověk rozeznával sedmý rozšířeného vědomí nebo vše že první není ještě rozšířena všeho toho zuje menoval to vše omezení hladu a tak ta první a to při olik šlo byla pořád jednou nohou na hranici a rozvoj upalovat upálen kdyby nebyla bývala měla svýho duchovního bratra mladšího asi dvacet let toho je na kříže který zachraňoval tím způsobem že řekl mučte především z za mojím tu terezii tak by byli či neska učitelů církve svatou no tu zdá velice dívání protože ježíš na to že jedině při koliky způsobem se věci přistupovat ne nespal a padesáti novinka pro náboženství a pro terezii to bylo samozřejmá věcem že musela tedy bojovat přímo o svůj život prostředlí tak je to dopadá s konzervativní církví a to dopadá vypozorovati vní rozumem to by tře nemůže ve domluvit a ještě na chyb křesťanství že nejenom že nechápou ježíše krista v symbolice jeho života nemohu vlitím řídit nýbrž nechápou také co je to stav nebe dlouho to to být na spása do bot považovali za místo dneska ne nesobecké přímého se k tomu že to stavitele psí a to čím si tele ale ale nerozumím tomu z toho si žneš v tom stavu v si že je to věčná blaženost je tu chybu by indové udělali vy říkávají oni říkají bůh se definovat jako se čit ananda znamená nejvyšší bytí a nejvyšší poznání čit a nejvyšší blaženost a je tak přibližně otevře ke snění ano jestliže křesťani tou jenom za nejvyšší blaženosti to je velice jestli strany postup a podobá se trošičku indické chybě speciaizací na jednotlivé jógy a proto když člověk křesťanství dosah ne blaženosti i považuje to za předchuť věčného života ho to předchuti není a je to rád ne nebe nebo nižší stav a oni obyčej ukončí tím ne tím svůj vývoj zmaření vstávají naším vývoji nezmařil to co ho to je a byli to ne nebo eckharta nebo a by tam a v nám řeším co viny ale ani do na bosko novějších ale mařeno to skvěle lidi jako třebas dejme tomu svatého jiná se složili svatého františka z assisi nechali o někde nebo vyšší a těsně před cílem váhy nevím při o tom že my věnost přece nakonec ale je to once asi dostat na konec že jak on se pověra o než indi je že od někud to řídí to o vidí to je že patrně svatý je a on v této chvíli říkali když se koncentráku tak ty věřící říkám sami že tam byly tím když to na jak to měli s tím pánem bohem je nějakou protekci jsem říkal neměli dostali tak nařezáno jako a jsem tehdy věřil ale dostali všichni na že zámotek jenom říkal jsem přeci než tak žitím životem a bez potěch se dostal taky tak ve vlaku ni a jak se tomu chovali jen většinou měli dojem že pán bůh není přestali věří a hrstka z nich řekl my tomu nerozumíme je to nero mně to na náš rozum na naše pochopení ale byli z toho zoufalí všichni a to tak jak to je tím paretovo pomocí říkat se týkala boha a pomocí v jeho svatý do kdyby byl ježíš kristus na tom se učíme svatosti poslouchal někoho jiného než svého otce tak by byl nemohl svou nohu dovést ke konci stav o musel zásadě poslouchat jenom jeho o a co si chce tibete prosit pána ježíše a nebo nějakého svatého že bude poslouchat vás a nebo svého otce nebere poslouchat jeho a když se vůle toho otce bude když od vaší lidské vůle tak jako byste byli neslyšeli a nebudete vyslyšeni a muže se na konanou pro stavební li to všechno nebudete mít ale jestli je to bude souhlasit vuyžívá si přeje tak ten svatý nebude muset lev do své svatosti nebudeme muset spadnout z vůle boží nebude muset na nasadit svou vlastní vůli která tam nepatří do toho nebe tohoto stavu a zůstane svatý nectíte od svatého vytékající vaší když vás nevisí tak jenom zůstal po tak zkušenoti a co je vůle boží to se nasměrování a mně se doba zastřenou těchto věčně vytáhne tačil povídat bylo to velice živé říkám na to šli zapomeneme a ti asi tedy že takhle si představovali volnou nebaví hoden dítkem voni by se setkali a bez větší a k tušení že měl pravdu evangelista když pravil a celé lidstvo těžkostech tu porušuje dokud nezrodí že se v konáme takový stav vědomí ve kterém není třeba toho dualismu dobra a zla všechno se vyrovná a beránek okolní leží vedle ba a takhle to být aspoň začal žákem lidském nitru no tak než to strmá se mám na to literatura je to říkal všechno se o tom napsal pracovitostí oni nejlepšího takže jedna a to je stanovisko křesťanský na nikdy řeka dostane co své závady a většinou většina těch táhl pochází z malého poznání že totiž ten například si představuje že rovné poznání je to nejvyšší a to je konec dokud nevíme z tohoto názoru je to víry rozum tak jsme špatnou víru nastolili na na vrchol svého myšlení o této víry musíte vyasti a my všichni ustoupit rozum musí právo hledat něco co je nad no dopadlo se mi to tím svým životem je tam všechno dělo že to nebylo rozumné že to bylo přesto velice moudré že pravá moudrost není rozumná je nelogická a že přesto vyšší lepší o výtečnější než to co mu že toho nesmí být moc že to musí pohádka ale dostával do ovládající tu úvodní stane to musí být jako střecha všechno z téže aby do toho nešel říkal do vaší stavy šina se rád a my si na to počkám a nebude to z toho trvat a kriminální se tedy zatím že byl to nebo do byste tišnově ova čát století a se ráže to ještě nikdo neví protože zatím co volně své spisy posílám osvítí tak nás do zavřeli tak tak je vidět na tom ne tak to bylo strany s křesťanské teď křovisko individua nesmíte si myslet že my tvrdě můžeme vybočit z těchto krční stanovit protože někde se musíme poučit pokud se nepoučíme pokud nevzděláme svůj rozum a své city a všechno ostatní tak celá naše bytost se nevyhne na co úroveň mysli snažit o všech poučení i z rozumem i s rozum city nebo cení života a tak se mi to vysvětlil že studovat je výborná věc to věci bez zástěře a bez předsudků ale že konec konců si uvědomit že tady studiu jiného vrhu než studium na naší školách že to zdá padne že pravdy které tam sou sou zahrne čím jak se uvědomíme připraví připravme si to se jim také ještě přiletěli a to byl obsah že si ho mého povídání individuální východisko do věčnosti se liší od kterého li neliší tím že každý člověk jinak si na dýchání své individuální a ježíš mu nepodaří všechny svoje vlastnosti zaujmou proto to dílo tak nemůže se ocitnout za hranicemi svého rozumu vnímání tohoto světě říkají tak on taky nemožné říkali vono se vracelo svůj osobnost a všemi svými silami se dostat a říkal no tak to se mi de umělec to že na příklad a naše náš život se musí stát umění musí přestati pohyb řemeslem že mysl vykonávání správně jaké věci dojdete umělec samovolně z nějakého na ke vyšší schopnosti dělá něco co jiný vykonává v řemeslné nebo nasazením všech sil on to dělá mu to nezam například vidíte reprodukčního umělce na klavír on nehledá no ty partituře pro mu to samo jde do toho klavíru a on to tam bez myšlení je předpisuje patitur to třebas na přední o skute pravé politoval potom to samo jde čili naše pravlast své taková samovolnost a když vy dokážete to samovolnost vypěstovat někde samovolně děláte nějakou věc kterou lidé relativně považovat za stoprocentní tak se na správné cestě rozšířeného vědomí a opravdu mnoho umělců zažívat síle ale také mnoho dobrý nemusí jsem o tom četli například krásné pojednání a random řezbář a řekl jsem jim tedy dělejte pořádně tu věc kterou dělá její nejde lépe než ostatní lidé a tím že při tom zapomenete a pokud zapomenete přitom na sebe tím se vyprázdníte ocasem a budeme vás patu do kterého se nic nemůže jiného v li než vyšší vědomí a to vám zaručit jak je tomu se tam dotovaného nic není ona se to tak umět lékaři mně vzali jenom vědomí tohoto světa ten to metě lenosti a tam bylo vaku tam něco na jo a sedmnácti létech rána li ještě víc a nacističtí a ve cti neví dětech vděčně ale není od nejde o to abyste to najednou něco najevo cesto živi a do li to nebo to vy potřebovali že a ta by se v kontinuálním takovému sdílení toho vyššího s tím nižší ve idea a takže není si vdčný starosti že to nedosažitelné pro a je to dosažitelné ale pro poctivého pracovní na kterémkoliv místě jestli práci které se musí cele věnovat když ne a tak se musí nalézt aby tomu kterého věnovat aby vůbec na sebe zapoměl jestli taková práce vaši životě existuje taková činnost nemusel být rozprášeni to být záliba jestli tak jste na prahu šířeno vědom to si puste a pak se ten váš život ta nemodlíte modlitba nemusíte přitom ani zlo ale ale modlitbu nebo vám ne otevři o těch věrní svět pro ježíš kristus mohl řikat modlete se neustále to není na možný než nepatří sobě že modlit se nedala přitom žít při věd křesťani dělali tu chybu že v tom se rozsahu vědomí se potýkali s tou nejnižší částí jeho vyslovilo činnosti tu potírali nevědomé ani že vy kajícím to spodní článkem v jeho vědomí že totiž ten nespojila když smyslově ten nedokážu vyšší do se smysl že víží nemá pevný základ v tomto světě nemá proto lépe na tom umělec který se dovedl smyslově vyšší dní když posluchat bože malý si lidi i barvy a každý svým způsobem jinak ale oni tímhletím loma tak to rozli láli a pak platí když tento spodek rozviklá a tak na hořejší části mentální se snažili o vnitřní modlitbu to znamená v vyšší fázi se staví do modlitby ticha znamená do oné vlité modlitby v milost boží a se ho do výdeji vědomí tak to mělo ten následek že upadali do poeticky esejů protože smysly nedrželi přitom o světě on se tento rozsah posouval celý nahoru a je to bylo volné vespodu se opustila celá fáze vnímání tohoto světa a byla tedy ve což v mých očích ne očí křesťan pro početních není nic správného oči dokonalý loke neříkají co zvláštní milost boží která nemusí nastat je dobře říkám že je na a o tu nemá člověk stát na toto poznání boha ne nějaký stav a jestliže tedy i nedím ale člověk necloumají mi mysli tak ta to základu stane pevná a jenom tento ho říše kře dále protahuje a to je to pravé a správné rozšíření vědomí a to potom neupadá člověk do extazí nýbrž na základě tohoto života budu je šivu to znamená tento život jemu pořád solidním základem tak dlouho jemu základem pokud je na žít a bylo by správné aby v okamžiku smrti byl tak daleko že by tento život ve vězení tělesnosti nepotřebo ale pak odhal odhaduje nebo a pak odhazuje nejenom smysly ale veškerou tělesnost se vším co s ním souvisí i s tak zvaným duševním i vyšším duševním životem pokud je závislý na rozumovém dobytkem noskem uvažování a mám za to že svatý nemyslí logicky že že to byla strašná degradace že totiž se dostával do stavu ve kterém není třeba o věcech před že by pán bůh měl přemýšlet o tom co dělá a všechno řídí kam aby do že to by se mu hlava roztočí to není možné on nemyslí nepotřebuje myslet aby něco řešil on řeší tím že to vím tím že v tom žije a tu bych vám kladné na se si uvědomili že jestli jak říkal ježíš kristus říkal vám někdo plaví boží je zde nebo tam nevěřte mu ten vám že není ani tedy ani tam je neva klátí božího tady přešlo vnitřní pravda v tak napří káží z nitra tak ten chrám boží a ne božím sté a bůh duch boží do zastře dělali a připravil správně to poznal že čekáte osvícení z vnějšku nepříjde ale musíte vyprázdnit spojení pravý tam bylo místo pro pána boha a pak ho tam nalezne o tam udát nevede on je toho dát protože to jako nevěřící i o to babu že protože jak to že to méně který je to udělal rostlině která je celkem málo ba a co může dělat člověk který se ohradil se rozumové není málo tomu se k tomu dát osobně právo proto v podobenství o deseti pará ch se mluví že každá ta pana která měla právo vstoupit do toho večeře a s tím že nichem měla své vlastní světlo a kdo ho neměl tam vůbec nešel nepřišel byl odkázán na by vodešel říkal že nic neznám vás ne to nemá vlastní světlo toho kristus bůh nezná proto naše li nesmírnou cenu začne si ho byl ve svědomí toho že musíme to světlo sobě větou že musí mít nejenom světlo ze svého dosavadního dělání to znamená z minulosti zase nýbrž je to zásobě to znamená celý svůj život budoucí jako my těch panem dobrých nebo rozumí připraveno toho oleje že tam ten vy hořel jako tam ne pošetilým ale von listě zásobě olej to znamená svůj budoucí život celý musíme napřed v ochotni obětovat bohu řeku tak jak je pak i když nevíme dne ani hodiny víte že nic zaklepá aby přijde tak jakmile přijde tak vyrostlo máme obstoupili obec těžkosti a bez nás a tam ty budou vyhození ten poslední soud se oddělí slova totiž tak kdyby tomu tak lineárně bylo jak nám to obecné nauky indické jogy vykládají tak by to opravdu na ba i stal bezpečí že syna osobnost se vůbec nikam nedostal že když ta v cestě se pokroku na při stupni jenom že je tomu zcela jinak každý jogický mistr vám řekne to co je o joze napsáno mizivém noví z toho co si mistr ze žákem sdělí mezi čtyřma očima joga je nauka individuálního vedení a tak je i pro silné osobnosti ale s pochybuju že proslavenou která že ve vás nějaký vystát seřizovat ale i mně ten se to všechno dělejte vzorem ve paní tadyhle letu tedy tolerovat ale jenom že trošičku stačíte byste asi trojnásobné sice no tak se asi dobře rozumíte citem a jinak se celé osobnosti na to s tou středu osobnosti je kdybych byl býval byl tohou třeba předškolním věku jako tomu předurčoval udělených stav že lékaři když se žena povídku všem šestém u a že i to dítě nesmíte dávat školák slabé že bojuje o život že teďka dáte eště do školy jak ho plně vyčerpáte nesto lidí do škole o celé nešel také bylo rozhodující a dělá hodně jsem se potom v podíl o jsem se do koncentráku kdyby byl dřív dotázal to je asi v pořád všeho podíl jenomže jsem žil intenzivním vnitřním životem velice intenzivní vím jak jsem byl nešťastným moji učitele dostávali z toho mého intenzivní vnitřního života z hleděli oni obrat a když vzali ten kontakt přírodou nebo považovali za nenormální věří přírodní člověk i člověk který v dělá nedopřeje mi to nakonec přiznal a s pláčem opravdu spáče se tu svitu přir ale musím více v tom byla určitá síla a teď když donutili se věnovat člověku a lidskému pojetí života ne přírodní ale nepřirozenému lidskému pojetí života že se všechno tam na rozumové základy a tak i částečnost výchovu ale málo tak jsem musel nastolit úplně nové vychovat úplně nové které ovládnouti tuti na konec a bylo by rádo páteří jsem v rovné nižším že sem člověkem a že nejsem taky zvíře a že libými let lid jedna a zachovat se tak aby v tom lidském řádně co znamená ale když jsem se potom dostal do sedmnáctého roku kdy jsem šíře tím musel opustit do prvního věc tak jsem zase musel opustit tu sílu osobnosti která se celá v do přírodních věd v niveč se to obrátilo a na co se sladil všechny karty tak to tady najednou ukázalo být nereálné nemohl jsem k tomu se věnovat se asi jako někoho podaná choroba a on si myslí že umře najednou všechno se mu zdá být neveď se mu že celá jeho osobnosti proti tomu postavená ale marně a beznaděj do beznadějného boje souboje vstoupilo přírody no a teď jsem se přesvědčil po tom závanu věčnosti těch sedmnácti letech že nastoupilo zcela maličtí nové které bylo vybudováno na tom zjevení které tam bylo to to nové maličké nějak se neumělo v tom nevézt pohybovati bez ne to prostě zanedbával tento svět protože znal jenom ty hodnoty nové a tam ještě nepospojovanými to devět let eště cesta pospojovalo a pak je to bylo zase rázem všecko zato ale rodilo se nové o této novým něco řekli toto nové poprvně mělo jiný který než ta předešlá na že totiž jsem o něm věděl že jeho světlo a jeho síla je v bohu že bůh ve mně že vůbec je miluje že bůh ve je žije odtamtud informace přecházeli do rozumu a do toho čemu věří a co ta osobnost tomu bylo poddán a jsou dělal bez repliky protože si byla vědoma toho že je to tak velká moc tak záznamy že se musí osou čili co tím chci říct pravda o tom zmaření lidského háje indická se musí brát trošku jinak se nás tak že na každém stupni vývojovém potřebujeme zbudovat nové a to se musí zase zbourat jakmile se přijde ta hranice toho stupně tady upozorňuju vás na to že když se vám třebas něco nedaří nebo v nebezpečí života tak najednou se sekat dobrotu kterou se před tím nese ale to je mírné tak přiklonit se na studiu hledět dohonit zameškal a podobně nebo dělat co by se normálně nedělali ale tím se nedosáhne žádného duchovního poznání neboť duchovním poznání mi přichází vnějšku například se studený dáte od někud něco nýbrž duchovní poznání přichází z nitra celá pravda jeden jenom že není vámi odhalen čili co je třeba stále hlouběji do lesa říkal ten narada poradil tomu tvému žáku se si najít pravý poklad stále hlouběji do lesa se přirozenost a on ten jeho žák šel du bod našel tam věděl žiju již kam z toho hodně peněz a říká se a byl věřil na dít zježí on říkal dále hlavy šel naše stříbrnou tom zlatu stavem ří vy a tak dále pořád větší a větší poklady takže ti si na podruhé když na vás přichází taková nějak těžko tak je to volání boha po sebevyprázdnění a opřu do jeho ran a tam se nebudete s tím bohem pohromadě na nebo plni sami sebe i potřebujeme se odebrat i od toho co jste na studovali je to co víte o věci do vám nijak chvíli prospívat chvíli mně prospělo v tom koncentráku šlo opravdu o život že sem nebyl ničím že se stalo život takže tu odvahu této síla je osobnosti to je pravá se musí mít člověk aby se vzdal sama sebe že zdá sama sebe tak je tady pánbu tam byl jsem netušil že tam a tam byl a veškerou svou moudrostí dokonce a veškerou svou láskou zlost že on skrze miloval se rodí dalších pět věcí a dokazoval měl že to byla moje láska to byl odnoží jeho k že se nikdy nemiloval že to byl on který jsem dovolil aby věnoval když někdo tak těžké situaci jako ošidněji nezapřete nesnese se ho zpovídaného říci toto je správné a si maju že páteře šest hře plakal nemilé a říkají to variace na svou a věříš na věčný život říkal aby se měla něco špatného že ji mám rád než ten je planet hledí paži že tady nemá že se měl rád a že ji mám tak prosím vás jestliže je vám řečeno že umřel josef a tak jestliže člověk není úplně při vědomí tak že by mohl své právně všechno dělat co dříve nemá všech těch jako měl dříve tak především zahraženu cestu noze o osvíceném rozumu a zahraženu cestu pánovi lásce a nedbal nemá sice zaražen cestu krátce která dbá sebe ale janovy laocem zahraženu cestu ano tak jestliže zahraženu cestu k josefovi nebo jestliže zahraženu cestu jevy osvícené lásce tak vy jako dcera více jsem ale po nařídíte tého vlasti ve vy musíte být svatým na místo otce a svatým janem nabité to chvíle podobu života svého otce nepřejte si jednat osvíceně jednat rozšířeno vědomí jedna poznal jako by se to byla vy nýbrž zase ho otce jo poznával svého otce že budete například studovat něco poznával se za svého otce ale zásadně prosté otce nevíte kterak se to může stát že by to otec z toho něco mohlo být ale buďte jista že otec toho bude mi a jestliže budete někoho míra třebas svoje nejmenší nebo se nebo okolí příležitost pořád i toho otce tak ho ráda jako jako někoho od boha poslaného vám abych se měla příležitost milovat ty bude koho předkládá abych ukázal jak užívám hřivnu lásky že a vám hospodaření pro něho pro toho kdo tu hřivnu je ten dvtři hřivnu která se nazývá tatínek je pro něho ho budete mít rád ne pro tak i první a tím prospěch víc než kdyby se do přímo láskou nebo takhle o počátky miloval země ale když na tom budete představiti a nad komukoliv jsem tohleto poradil tak velice prospěli takovému mocnému a velice mu usnadnili i čas umřel hodinu smrti a jeho posmrtné nesmím se přitom by náhlou neničí zemře deom tedy jednomu je li se přitom ustat v přešlo do se jenom svlíkl jeden oděv co dobře pe můj nejmladší módy babičce se toho hořelo oděl a my v její oděvu nevidíme to není našeho světa den ale tak prosím přivtělování o tom spletitou ještě ho skosí přežít se špatně tak kdo že je to důležité aby si domova že život nekončí nějakým odchodem těla svléknutí jednoho oděvu který se opotřeboval jak to světice opotřebování oděv třebas léčením ústa v tomto případě k boží se dost dál na tom oděvu bolí a že třeba by se ve bolí přežíval zkresliti takže když za takového nemocného milujeme a tomu že nemilovat kohokoliv jiného tak jak bychom ho normální nemilovali je to taky na potýkam přidáme to jeněco navíc a tím něco rozuměji osvíceni roven jen tatínka vůle ději důsledně rozumě než jak si provedli jenom bychom sami jednoduše a tady se ukáže provalí lidé povolání mají určité potíže v životě než se také jsou části za to že mohu bojovat a že mu je překonat a žije či je překonat klidu ale e e vystaví tomu proudu události protože i náhodou že jsou lidmi a že duch zamíchá tohoto což dycky musí přineste to rozumu ale neztratí v tom hlavu nýbrž je je se dostat toto tím že dotčeno zavřít a řešíte to klidem to řešení před a v boji za správné v tomto životě je hlavním prostředkem poznání v nemysli si že když jsem třebas věděl co je správné že o těch jsem měl otevřenou cestu k tomu uskutečnit o správné taky se se tomu se bude a ale když se odhodlá š za to bojovat tak se v tobě zrodí ta síla se o bytostné prožitému bojuješ překonal tak takhle se radil jednomu se příteli že to je život správně žít a to je ta činná stránka že ta činná stránka nemá správnou protiváhu v trpné stránce nejsou harmonicky spolu a tak sama činná stránka příliš člověka uvede zase do toho a neposkytuje mu záštitu v trpnosti on musí na druhé straně vytrpí v tom smyslu že se nesmí k sobě vracet souží dosti nebo litovat sebe co to u si že musím tuhlety věci vybojoval to ne jak se ti lítostí z vrátný tak je od sebe k sobě a ten okuh nerozšíří na boha a když k sobě nevrací svou lítostí tak se pouští volně od sebe k bohu rozpoutává se sama se svobodni i v oblasti vrcholné činnosti a stal nakonec trpným činnosti že nakonec zjistí že to nedělá že to dělá zaujetím které není jeho a to do onoho přerovná do toho smysl při se jsou lidé ří vlivem své povahy a založení dovedou plnit formálně správně a nedovedou ale tu formálnost převést do obsahu znamená na povrchu ta a dokonce tam v tom honicím vědomím dosahnout je to bezvadně provedeno tak jak to na víře nebo jak to pochopili ale pravda je taková nepřichází žádné poznání z něho či pochopení věc pomocí rozumu a to je z vnějšku tím že to přes smyslovou činnost před snu zrak přešlo do rozumu tam to bylo zpracováno uznáno za správné provedeno touto cestou nic obsahového se nedá provést obsahem se to nedá jenom formou kdyby tam bylo toto poučí vnější tak je to je jenom forma která stačí na tvorem bezvadně takový čekt sung když cokoliv provést v tomto hmotném světě jakýkoliv úkol tak to nemusí být žádný hlubší obsah on to provede tak jak mu to bylo nařízeno jak to pochopil ovoce na tom třebas něco ještě přidá vyber své osobní iniciativy a své tvůrčí činnosti ale duchovní tak vůbec se nediví zvnějšku nebo nějakou formou nýbrž ta přichází zvnitřku a bez formy a jestliže na sebe vezme formu tak je jedí důraznosti této pravdy oslaben toto formu viděl představiti že si založený tak že dosud životě mohl věci pochopit správně provést a vyšlo to a nikdo na to věčně naopak i na to považovat za pracovati schopen všechno provést správně a teď najednou postaven před duchovní poznání ke kterému se chceš dostat a postupuje čtení způsobem že si to jde přečteš správně to provedeš uznáš to za správné do jaké míry se k tomu přidá vnitřní pravda záleží třeba tobě ale protože ty vrcholně důvěřivé ba nebo tomu kdo to řekl tak ona ta ničí pravda nemá vůbec možno se uplatnit protože ty si se k tomu provedení dostal pomocí vnějších pozic vnější v ty než vy tomu vyburcovat sobě vnitřním mi tím že si vzpomeneš třebas na toho vrodit radil a že do toho rady který si pochopil v tobě bude působit jenom že jakmile trhá tak to málo co přišlo vlastnit zvnitřku to byl ten duch též že pryč a všechno to brzo z automatismu a nebo mechanickým a tam duchovním než ne tak že se v že není třeba věci to li prozumět není třeba tolik vědět přes a je to udělat jak je třeba vědět jak ún prostor ve své duši pro toho ducha který zvnitřku člověku dává sílu aby to mělo průraznost duchovní aby to proroku lidi z moci která je namarupa která je vytvořena pojmenování a tvaru a toto všecko je za pojmenováním a za tvarem všechno pojmenoval definovat varovat na to přímo vidět jak zvnějšku věci dereš je to leskem že proti tomu člověk vidí ale musí si uvědomit že nikdy se tímto způsobem nechápeš jenom tím do způsobem nemůže chopit rady nýbrž jenom jeho oba jestli obal taky voni pravdou a než vyšších ne dojem že to někam vede ale protože jsem se pravdy a tisk vůbec dotek jenom s při či obalu tak to vše chabé jsem na nějakou paní sfingu plzně která prohlašovala že si nic víc nepřeje než vůli boží na rakovinu a na to taky zemřela a ten kněz tedy při tom byl a k povídala který mi chodil jsem nepoznal člověka více oddaného bohu než byla tohleto paříže v tom záznam že byli na zákon byl by o koho de a vona ale řád to ako vinu a nebylo jim pomoženo ani od pána boha ani od káře protože vnitřní činu nevzbuzoval a zevní cíl a lékařské vědy dneska tak daleko aby mohla za působit na to cikcak tím jsem chtěl odpovědět že jediný recept na to aby to které stalo automatické čistě mechanické je více dát na vnitřní vedení více se dožadovat nebo více si přát nebo naučit se lépe uvolňovat se tu pro ducha který za těmi všemi předpisy je ale on je za ním není přímo v nich jen nepatrně obsaženo jak jsem vám říkal hluboká pravda převedená do sto vědcům jejím obalem sté pravdu takže to tady odemě poslouchá tebe obal pravdy a je si to berete za pravdu samotnou se umaže bohu že stává tak jsem vrcholným lhářem který soustavně a když ne že mám to dovoluje aby se tento přesun kvalit udělali provedl v jsem měl čas upozornit že žádným studiem možná taky jenom že ne to dělám to sico stanu žádným studiem se dostanete k pravdě to není duchovní cesta vůbec duchovní netvrdí ve odevzdávat se bohu a to se neděje formou jsem viděl formule z těch fakticky odevzdání jestliže tady byl ustaven v církvi a to lidské nějaký obratli byl bral ze starověku to nevadí věční než křesťanství a napřed volit a za laskat ho přesně liturgický provedený obraz je obě dotovaný všemi obrazy do všech podobností ovšem slovy do všech podobností a tedy dokonale zformalizováno tak je opravdu každému též za těžko velice obtížnou aby se pro kus a tímto obrazem k tomu původu obsahu to měla být obě bohu nejenom prostá vědou a kterou by se ten člověk připojil k božskému odešel od sebe a se povleče k jakým způsobem házeti k tomu aby nezůstal včera a aby proběhlo toto spojení jaký se totiž to dokázat nebo zamezit tomu aby se to mistra tak prostě první předpokladem aby se to mohlo stát je to že si uvědomí že tady na tom světě když čtu tak zažívá nějakých obraz skutečnosti obraz dějí časoprostor tímto děl vím časoprostorovým obrazem s tímto dělím že se prostoru obrazem je spojen zázrak a u zatím tomu říkat zázrak že se tam k tomu může příklad a tak se přimíchá vám božské bytí božské poznání a božská láska to znamená bůh může tento obraz který tady probíhá kterým říkám lidský život způsobit že může k zevně bůh žít tady že může skrze poznávat a že může skrze bylo dokud nepoznám že je to on který miluje tak si myslím že se miluju u nepozná že on žije ve mně tak s tím že žiju dokud si myslím že poznávám a ne on tak nepoznávám vůbec něho ale uvědomte si jednu věc jakýkoliv obraz tyto oblast před našeho života nebo nebo obrazový sbalený do přesvaté nebo formě že ste je obrazem kterým se děje rodině jedna z nich důl nejdůležitější je ta že nějaká skutečnost nedějová znamená sounáležitost naší duše s bohem se tady rozvádí obrazem do děje času stolu s se přibližuje tato skutečnost že ty našeho života a teď je žena tom člověka to je u aby zaujatostí vede k bohu a to obrazu vybavil obsah který je i v tomto životě mimo si svatou v tom je obsahů a my se nemůžeme tomu obsahu bůh první pádu obsahu bůh se nemůžeme dostat jinak než že ten obraz obrátíme na ruby my se chopíme z opačné strany ze zdrojové ty neučím na to že vidím tento svět že ho zažívám nýbrž z toho mého vnitřního puzení se kasete toho všeho a to je ten u toho obraz neboť tento obraz to přesvatá nebo celý tento život může pro a jenom proto že pořád do toho vkládá bůh své bytí le poznání a svou lásku a že je to letím organismem přetvořuje na přesně vyhraněný úsek o tu tam že to není neřekne č takže je to pro temno vnímatelné postřehnutelné pochopitelné všecko a na pochopitelností vnímatelnoti je to špatné po kterém se rytíři v otčenáši je to velké pokušení které na následky a bůh kterého se musíme vidět bavit to je velice těžko se to toužení božího zbavit abychom totiž za tím našli boha tomu je třeba víc mám od tebe bože obrázek obraz přímo života když to dobře dopadne mám od tebe obrázek o tom že matce je obraz toho jak to mám odevzdat k tomu je ten obsah obraz toho obraz toho jak třem to toku ne i ta obraz toho jak se v tobě obrátit jak jsem na ruby obrátit jak mám v tobě nazpátek to znamená tady se čte o se od člověka aby stoprocentně zapomínal na sebe aby šel celou svou podstatou k tomu bohu aby si neuvědomoval do to je který tam dech to je to je chyba že vy prostě šel i on si nic v duchu nedefinuje on ten opravdu tak jak je ten mu pomáhá aby tím dějem tím nabaleny děje na to tou střihou toho na balení se dostal pět v tom je síla toho návalu touto silou ti ničí přes tam dostane jímá zaujat pomoci tomu bohu čili si okatě když jsem začal s tím duchovním cvičením se k němu přistupoval z toho z toho důvodu s tím úmyslem že teď dneska při tom duchovní cvičení se odevzdám úplně pomocí toho co duchovní cvičení v bohu a jestliže jsem tím šel tam šel tak sem říkal nějaké mantram nebo se ho neříkal nebo jsem byl pochopil to říkat tak jsem měl především v úmyslu tomu bohu patřit jestliže člověk ten ústa je tam rozepsán dolů živého vých polo a šel se všechno dvě proto nesmí zbavit toho tkání slovavé tak se to tolik nevšímá toho vlastního děje že tím nedá od láska o podstaty těch věcí že když to podporovat tak dělo s podporovat tuto který se to proměňuje teď to tam vkládá ten ho tápe se to obětuje to jsem nějakou je se potřebuju ve či obětovat dále aby to aby se tam stupňoval to chtění člověka celý bohu patřit jestliže to takhle probíhá tak to nemůže se zmechanizo a taky se nezmechanizovalo žádné duchovní cvičení a na se mantrická učení pod podle římského předpisu se nebude že to šíleně a na tom nezáleží jsem to nevěděl a jím se se to četli toto vite dobře známo ale na tom vůbec nezáleží jestli tomu rozumíte mně jsem prostě to měl za prostředek který nese k bohu než to takhle prostě dalece tak každá fáze te že svaté vás může kopnout těm a tak celý život když to o tom dobře dopadne může k němu osou se jeví konkrétně jako dobrý nebo špatný vzrušující nebo méně zruší nebo poklidný zrušení v tom životě které nastává třebas nějakým nedopatřením nebo že pročistí to svět všechno jaká ne pohoda by mělo být překryto voláním božím bych to měl vysvětlovat jako tady bůh po a se při tím víc tím i voláme tím že na měkké křičí nadávám že nic je se třeba zabít tak volá se li nejkrajnější víra lidé se to všechno jsem to verzi vo zkus a jestliže i to že mi někdo měl zabít volalo bohu tomu odevzdání se bohu tak ten obsah který v tom byl to mohu sebou pochopíme li jsem se o tom nemohl se zmechanizovat to absolutní nemožné aby se to nechat a tak bych v ani ne mech nezmechanizoval u vás kohokoliv kdybyste takhle na to šli ten duch a tolik mně říká pane pane ale jeho duch je někde jinde by to říká tím slovy jestliže jsem mluvil o rozsahu lidského vědomí o tom a smyslové oblasti po mentální zpracování smyslového vlastního smyslových vjemů než se daná česky se mluvil jako o to více co napřed myšlenek je to že jestliže tato oblasti že je to je oblast vědom tak tomu odpovídá oblast mého bytí které si uvědomuju musím troubilo jestliže tedy vědu v této oblasti z tohoto úseku uvědomování si celého vědomí plní o to zavazovat tak taky u tělesnosti která to vázanost důsledně provedeno tak přestanu být těle když není jedno oddělení není odděleno od poznávání a není odděleno od ananda či ve my víme žitý úsek ze omezeních těmi mezi těmi mezemi toto našeho úseku vědomí který umožňuje vnímání to to se tahne že když na se vyšel z tohoto úseku tak jsem vyšel také z hmoty on neviděl je otázka jiná která kterou asi teďka nepohne kdyby chtěl aby to odpověděl tak by neříkám uvedl do úzkých ale připravil v pohodu času stal se páterovi piovi lidem že to je za smířilo záříš zaostalí když na něm přišel nějak otravové na listí tenby málokdy asi tak liso hodným cit jako její dále kdy byla tak ho neviděli hledali ho neviděli a on tam chodil mezi lidmi kteří ho viděli tyhleti ho vůbec neviděli co je to zná rozlišených vědního vidí že neví a to podle toho jaký mají úmysl tam v mají úmysl ten aby se s ním setkali na úrovni pomoci a tam jenom na úrovni zvídavosti vše málo a ty ho tedy neviděli začne ho nedostávali z oblasti pomáhat jak je to je to možné že tady existuje ještě taková diskriminace takové rozlišení takové zacházení s tímto jevem zdejší existence různě podle založení těch lidí se zbavím se zbavím odpovědi tímto způsobem je nemusím slova sále pak o bohem po bylo nějaké zjevení pan na liebe fakty začátkem tohoto století nebo koncentrovat devátém stupeň a to vědění měl zástup li za tu se zničit lidí že neviděl nic než světlo a při děti křivdili co víc ta nejstarší činností to dokonce slyšel pomoci tomar a nějak to ne že vám nejvyspělejší vyspělo z toho organismu jak po stránce fyzické tak po tance mentální taky způsobila že ta nejstarší reka s byla nejblíže panně marii a nejvíc toho měl ty dva naší sourozenci toho měl daleko méně ten prostřední věkem pro ještě přežil ale neměl z toho konkrétní žádné dopadly na svůj život nezměnitelně ale ten malý to řek asi šestém ten na to zahynul a toto vidění tak tím nezodpovězeno že když von tam ten se někomu projevil tak jenom proto že ten dotyčný kterému se projevoval byl dospělý v tom duchovním svá smyslu zasluhoval si to aby byl viděn jim ten o dál a ten novinách si to nezasluhoval nedorostlo duchovně do výše tak nebyl vidí by tam byl býval nějaký novinách měl duchovní záměr nejenom zvídavou prostředek novinek do nějakou a praxi tak ten kdyby se s ním setkala by ho viděl by ani v byl býval nepřekážel ten je byl pověstný tím že mu nic nepřekáželo co mu nemělo překážet například v první července se zjevil vedoucímu generálovi který špatně bere mu ho k jakému a chtěl spáchat sebe ve a ve chvíli kdy chtěl spase de vraždu se v jeho von objevil ó pohrozil a v chvíli on pustil ten revolver desatero ale podal demisi a nikdo jiný po něm vede to neznámo potom se ta se na opakovala když byla svatořečená svatá terezie lži toto úzká a pátek hrozně padl aby to co říci prošlo normální sám byl setřena tak denně a s odporoval si třicet dní to si to se rovně dohadu seděl v tom chrámu svatého petra ze věci nebo kleče a modli všichni ho tam viděli nikdo tam nescházel to byl tam činu případu jeví li se dívat na reálnost ale tomuto nemohli zabránit aby tam péče o jaký viděli do to je nelamte nechal nic tu dobu se modlit a teprve byla pro začíná pak prohlásil někde jde než mu jde ten vám byla tato žena vidět ještě ne a toto rozlišení to překonávání hranic viditelnost to všeho prostoru času to je dáno každému ve zaujetí sebe zaujetím svatořečením nikdy byl zaujat třebas matku která chtěla prosí o syna do vězení propašovat bych ti osudem toho syna zaujat třeba propašoval s tou byli přes zavřený šíře pochopitelně odevzdal mu tu bibli a zase zmizel ta matka mu říkal od če jakým pase dostaneme uvedli do toho vězení že vám nesmí musit promluvil o neví byl je ve vězení a neklamte to stalo ve ke sice dostal z toho vězení a říkal no on tam ne nějaké páter přišel ne světelně ne přišel do míry daně tu bibli a odešel by byl je vězení víte dobře že svatý na li měl mnoho žáků a vám je méně asi známo že měl schopnost každého žáka specielně připravit na jeho úkol a tak například když poslal svého žáka radíš na samého svatého z řečeného dávno do indie tak věděl indech s tam patří aničko jak na ten specielní úkol připravil jím že když tam františek křehký přišel a byl by tak jako ku když tam řada to místa tak je překvapoval většími schopnostmi než jógy on pokud jenom známo a asi to není úplný seznam například křísil čtyřicet všetečka vyšší největší kříšení z mrtvých jak donec dosáhl v době po kristově a to udělal co by žák zázraků a dával to nic to platilo na ty indi protože voni ž viděli že na takové veliké zázraky a že to sype jako z rukávu tak si si mysleli že to někdo do ty příslušné to otevřené a teď vám řeknu jednu věc myslíte že svatý názory vůbec něco vo to obecné a myslíte že ho připravoval tím způsobem že mu otevírá to si pracně vůbec ne jak to tedy dělal jsem zíral na to co věděla blahoslavená anežka česká když poučila mýho přítele ani slova v tom koncentráku pomoc že znali praktiky křesťané a zřejmě znal proto bylo složka ten zná i svatý na li jak z vnějšku ještě ne individualizovanou ty převeď individualizované formy podle potřeby to znamená aby to dopadlo tak jako by se otevřel určitý o to a odtamtud se na to působilo tam tam kam se chce působit v tomto světě jenomže je v tom jeden rozdíl který blahoslavená anežka česká vyjádřil tomu musíte ladislav vy když ten člověk který je tedy před tím poučoval o těchto věcech nemluvil nepravdu a poměrné věc že ty jsi člověk vyčerpaný že nemáš uteče v živobytí ani pití ani klid nic tady nemáš to manit a to co on poradil to bych tak hodil pro člověka říci o klidu mající o dostatek stravy vytí prostě o prostředí které tomu vyhovuje ona řek bych toho dílo i pro klášterní člověk ale pro tebe ne že by člověk vyčerpaný nemáš tolik individualizovaný předstvořených sil které by stačili na ty úkoly které on ti ten přítel a dál a proto ti radím abys na to šel z níž když vám tady říká že pravda není nikde mimo člověka nýbrž je v jeho nitru tak tím nerušíme tenhleten výrok na veškerém byl také to dokonce rovnou a taková nebudu řek domov a my na tu přijdu musíš zvnějšku z musíš přizvat do svého těla neboť zdravá bytí klid nedodal vidíte ne dodatečným ž není postaven si jako člověk před smrtí a člověk vyčerpali životem a tak dále na mladíček který se do toho potěšen a měl udělané úspěchy na duchovní cestě takže ti do způsobem poučil svatý názory milého rasové u boha je všecko a ten bůh je mimo jakoukoliv úroveň ten není ve vesmíru nebo ta prostě ale vesmírové síly jsou nositelky schopnosti nebo velikosti toho boha a o těle nevěděli ten líně a taky se o při od tyhlety síly které jsou vždycky větší než jaké může tělo lidské v sobě soustředit a tento pak na lidské tělo těchto sil když libovolně zvětšeno nebo zmenšovat a také můžeš o tom prostředí šeho těla působit v jiných těl bez hodností že všechny jogy točí do asi že on to takhle neděl o ni síly které o do člověka teprve přetvářejí a otevříti je idou říkáte a oni říkají čakramy čit a když je to člověk který nemá věčný že schopnost zaujatosti a soustředěnosti tak přetavit těch sil velice málo a ty o to že je otevřen ale je to taková je rožné ho není to člověk který by vůbec odpovídající by byl toho neuvede by bez starosti nemusí znát ty praktiky i náš této prakriti přímější jistější a opravdu reakci přeříkám přišel k terý vřelé žádný člověk byl ne nesoustřeďuji ve svém těle tolik si kdyby jenom se chopil toho tenké praménku síly šakti která proudí přes muladharu a odtamtud se musí za ostatní proto a jinde tak by nikdy nesoustředíme v sobě tolik síly jako platí rektory libovolně bez omezení tím hrdlem muladhary obíral si tolik kolik potřeboval na ty své výkony a proto mohl to lítostí tvých a tak dále potom nebyl tím prostředí unaven jako evropany byl mohl pracovat není vůbec nebyl znechucen těmi chorobami vůbec ho to nedotýkal ačkoliv na plece řečnickou ale zkrátka dobře do doby dokud nevykonal všecko co měl vykonat se mu nic nedělo teprve to všechno vykonal tak šel od toho pryč znamená umře tak to vám říkám jako v vaší otázce temně odpoledne které lotosy po éře protože je možná známo že indickou na une opustil ale překonal tím co se se mnou stalo v tom koncentráku se ještě do a to je zdánlivě zvnějšku přicházející pravda teďka dávám snadno že si vysvětlit že to vnitřní náležitý protože ale bůh je v všeho vše ale nad kteroukoli úrovní nad nad sedmi lotosy jakoukoliv úrovni ale je taky mimo tělo ovšem jak je to časové a my mu prostorové jestliže nebo někdo oliv jiný se dostane nad úrovně a za úrovně tak může odtamtud rekrutovaní u boží a může tuto sílu učení manipulovat pokud bude víží pochopitelně tak aby jakýkoliv příkon této síly než hodil ani jemu ani tomu kterého se a lepší nebo do osvěcuje nebo tak nějak protože jejich složky to udělal jinak než jak radí říši tak by mohl sebeza je dobře známo že třebas eliáš který znal tu sílu zabil všechny kteří ho přišli za všechny posly nebo vojáky to krále který tehdy vládl který na něho poslali k aby to vojsko o zahubil že viděl v tom proroku velikého konkurence moci tak on je prostě spálil nebeským ohněm spojeno pranu to byl člověk který nebyl závislý na svém těle a jemu ten oheň než hodí jak se praví že to dovedu nebo ne v ohnivém voze jezdil si pěkně mezi obcemi aby tam mohl vykonat svůj práci a jemu ten oheň toho tradere nebeského vůbec nevadil tak stačí to odpověď sílu od boha viděl člověk každý ale když do sobě objeví mi tady řečeno jak se doví jaký používat a tady na to jedna odpověď lásku neosobní neuděláš menu vlastnictví a sobectvím nezainteresovanou o sebe tou láskou žít použit a vždycky boží je pravíš kristus to jasně ukazoval na mnoha aby řek nesčetných příkladech hazrat nikdy přitom nemysle na se ve čil kohokoliv to přil cokoliv nikdy to nemyslel na sebe a pak vystavovat se velikému nebezpečí ježíš dělá takovéhle věci že ho nakonec budou považovat někoho spojeného a oni to musel vyvracet tím že říkal království boží nemůže být v sobě rozděleno by byl zároveň ďáblem tak soudím pánu tak a tak dále to znáte no tak zkrátka že on nepotřebuje kterak toho použít a toto se pořád opakujeme to myšlenka které by a jednou vštipte do hlavy že pane by panna maria nevěděla kterak se to může stát a práh před tím neděle krajem že se v nich radí ježíš kristus pastvě a učedníci nevede kterak v tom že stát že von žil na kříž ten ježíš a pře že tím za další něco čemu bychom řekli na osobní vedení o to neměl obušku to je nikdo z tehdejších a nebo ani vysvětlit v byli byste se duchovně vzdělaní ří židé ale u toho nebylo pochopitelného a ježíš kristus o tom vyjádřil že to není možné pochopit a že tyto věci nevěnuje člověk rozum nebo jeho mentalita nýbrž mu děje čili je to zbytečnou otázka protože i když o tom nemá člověk páru tak to je správně když se odevzdá s láskou věci ten by jenom tendenci nebo stejném duchu přímá tu živu bok že čeká cesta o užívání těch siršasaně sku jednu nevýhodu v tom že neotvírá bylo to si a takže když například se člověk soustředí na koncentraci do nitra na čtvrtý lotos tak jenom po tu dobu co tam svou poutaností vstupuje tak se ten otevírá otřese zmírá čili on plané lásku prostředního sou tam v tom veliké odlivy a nemá pokoj bocích pudů protože dolní lotosy jsou živi pořád shora a jsou pořád otevři otevírány jakmile tam vstupuje třebas vášnivost dále a křesťanští světci li celou řadu těžkostí tím satanášem při celý následoval lidí a to všecko myslím že toto indové nemají li potíže školou daleko horší boha povahy než ne my a je to zaviněno tím že to lotosy zavřou jakmile síla projde do tohoto a potom tam prozíravou to stěhování spodní proto si a tak je nemožné by sice na příkladu pohlavní pud však těmto učení a teta vrhá nevynášeti že po museli měli strašné boje o kterých se indů ani nedá mám tady dotaz proč se mluví o věčném zavržení těch hřích při poslední soud o věčném zavržení to jako není láskyplné jedná a relativní zlo dostat věčný trest to je nelogické a nesprávné úplně nesprávné ale tady tahleta věta prozrazuje že i míněno něco jiného než co lidská logika o tom usuzuje neboť je tam mluveno o zástupech lidí kteří k tomu co u přicházejí a jedni jsou dobří existovati jsou na věky ne vedení dobří sou na věky osvobození spaseni a ve sunnité jednoho jediného člověka a kromě jiných přiznat že do jednoho jediného člověka tento poslední výrok o věčném zavržení těch špatných nám napovídá že jde o jednoho člověka že slovně musí být na věky spoutáno aby ten člověk vůbec mohl věčně žít neboť ten život věčný není život v jeho tem dualismu život v dualismu je přechodná fáze vývojová to je život jedině bohu monismus stoprocentní ho ale tam je před tím také ještě řečeno mnoho jiného o tom že je to jenom o jednom člověku tak dejme tomu co pak jsme těmi v viděli zapře ne ho v žaláři nebo hladovícího nebo žíznícího nebo nemocného a tak dále a on říká cokoliv jste učinili nejmenšímu z brih míči a teď takový blaho skloní výklad by zněl on by stačilo nemocného navštívit a byl by člověk spasen ono by stačilo někomu dál napít bez ohledu na sebe a byl by člověk placen no to je opravdu výklad který neodpovídá ostatním duchu evangelii jestliže se ale od člověka jediného o kterém tady mluví se aby navštěvoval lidi vzala aby dával pít aby jim dávali aby naše a nemocné znamená se se vlastní aby celý život žil bez ohledu na sebe je všechno nepříjemná záležitost nemocní ti dala řvaní a pak ovšem to dostává jiných obraz toho vyplývá že totiž člověk se musí pořád ohánět by byl spasen lidská široce říká ve své syntéze gi že před pravým duchovním poznání je nutno aby se člověk dopracoval něčemu aby ke všemu přistupoval se stejným pocitem důležitosti a stejnou závazností a stejně rád a teď ochoty je to jeho nižší činosti příjemné nebo nepříjemné aby překonával pocity příjemnosti přímosti aby nepovažoval třebas činnost některou za nižší a některou za vyšší si dovolím tadyhle doplnit si grande mají proti ostatním náboženstvím a proti ostatním národu světa jednu přednost že po několik tisíciletí si zachovávají vědomí toho že existují ba druh poznání jednušší a jedno vyšší to nižší je poznání které pochází ze smyslů a zpracováním smyslové zkušenosti se správné k rozumovému takovému mentálnímu dáním říci asi tak řekla říká česky že by česky nepříznivy že a tak to je všechno co může udělat ta nižší poznání že nás nikdy nevyvede z rámce nebo úseku vědomí které bylo navozeno zrozením na tento svět a rozvinutím lidského života kdežto to vyšší poznání navazuje na toto nižší rozšiřuje vědomí svatá terezie dobře probděl a že to byla vraceli tady nevěděli by by málem to upálil říkám na to rozšíření vědomí totiž opatroval ve svém honit do sedmi stupni mysl a oni to mají taky prospro přenést dnu ale mají taky co vás potom tam na trojicí ten a tohleto že existuje vyšší poznání než rozumové znamená že za logickým logickým myšlení existují celé nelogické ale například nelogické je proč uzřel svět nelogické jak z jednoho může vy tolik duší to je nelogické logická e na to není před ale odpověď na to je z toho božího poznání ale snadno a byli cesta je si myslí že co je rozumné že je všechno jedině správné tato vláda rozumu pomalinku končí že těch neplech rozum udělal bylo tolik že to ani věda nebude dále trpět že se ocitla područí rozumu takovým způsobem že musí vraždit lidi to je čím dál nepříjemnější pokud to bylo v malém si udělali nějakou u třebas nějaký kanon nota prosí ale který z dělali netrvá omyl nebo něco takového je jiná věc tak že tím věci taky začínají věci že jenom rozumem se řídit který na to všechno může přijít není správné že by na tím měl by něco případnějšího než je rozum které by měl na zakazovat něho právo zakazovat toto nebudeš užívat v tomto nebudeš bádat toto nebude dělat a tamto budeš dělat a si to co se vyvinulo v mém předškolním věku to je správné a to je nesprávné aspoň tam se budou dostala ovšem to co se mi tehdy vinou tom neškolil vytrácí to nebylo rozumné nemohu vám vůbec říci jak to že jsem něco považovat za správné a něco za nesprávné že se vždycky musel ptát starší líce považuji za správné to chtěl dělat správné je to za první touhu dělat správně ale nevěděl jsem co je správné ale chtěl jsem jednat správně se stala je radili špatně tak jsem to po rozpor nesprávné že radili dobroslavě rozumíš tuto schopnost může rozum touto schopnost lže nastavit rozum své rozumové poznání a bude vyhráno jsem tehdy byl poslem měl v tom veselí věk protože se nedělal co bylo nesprávné nemohl se to i jsem tak byl přemáhající moc a jinak tomu dělal co je správné a jestliže by toto vědec připrav své rozumnosti aby nedělal co je nesprávné tak by rázem si přebíral všechno i z tohoto hlediska dneska jeden můj přítel že pasáž nějakého indického spisu nebo v tom na to by ho neomlouvá ani toho přítele ani tedy spis kde byli skvělé myšlenky hluboké pravdy a vedle toho nechci říct nesmysly a ve toho něco hrubě zavádějící ho člověka od jeho skutečného života to znamená odvádějícího opravy která tady existuje od plného rozvinutí tohoto života jak by to četl totiž jak to přednášel ten magnetofon tak okamžitě bez váhání jsem rozeznával co je pravda užitečná a co je ryba která musí být vržena zpětnou ve protože nepotřebná a to šlo tak rychle jako když jako je tomu království boží které je podobno boží která byla do moře hozena a vytrženy veškeré druhy mužský živočich a ti rybáři ty dobré odtamtud vytáhli špatné zahodil a jsem a přitom rovnou a bez nějakých emocí zavazoval ty špatné a ty dobré jsem si ponechal tak že mám poneseš dojem a to tam ty usedavě této jsou ale kdybyste mi ten tekou předložili nám rovnou mohl říct počkat správné a počkat se nesprávné uděleno nový tek a řek bych nová nauka postavená na starý základech ale jenom na tom na části těch starý zakuklí je dnešní dobu říká pocení který říká je to možná bylo celé pravdivé pro dnešní dobu správné tady je tak relativita pravdy prosím vás tak oni možná měli pro tuto bu vy to vniklo upnout o tom nepochybuju ale dneska nemají a z toho musí o nich vodit důsledky jako my na druhé straně musíme z své vědy také lince když se musíme sejít na stejné platformě my do a oni zhora ani nesmí se štíra přistoupit na a my se nesmíří toho bychom zbylo vystoupil nim nesmysl těch výšek deme před tím co se a priori říká že jsou je toho loupež tomu nerozumíme když je to nelogické jsem proto dal tady například řešit svým přátelům on nelogicky nikým způsobem že rozví že člověk se napřed věnovat ve všech i součástech proto je jmenuje ze jak kterou část svého se bytostí věnovat aby vyšel vstříc tomu bohu který působí ho neboť vizte si často řekli říkali že jestliže se povyšuje úroveň vlastního života je snazší přechod na vyšší úroveň za boží to je on se při potupné to vodou snahy ne toho člověk no proto se bude před vědom a proto se třeba veliké dílo o tom jak zjednávat sám sebe aby člověk byl schopen značná ze schopen při mu poznání od boha nebo spojení s nebo vědomý život o než byl dobře vědom toho že nemá sebou jogickou praxi která je taková vyměnovat více to že tomu se těžko po této cestě u oblek ráček to bude taková bych patnáti způsob dobývání který nemusí vést nikdy k všestrannému poznání to bude jednostrannější cesta ničím a taky na ni li všechny ty specifické jemně se odlišující cesty duchovní a protivné za na joga a věděl dobře že každý ten logice s takhle specializovaný věnoval jenom jedné části své bytosti a o taktním do poměr a byl proto aby se neopomínal bytost bourána boha a to