Karel Makoň: 83-15B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Kdy že dal až. Téže to či zda jste si ten říkám ale tato kterou po sami že tam poslal nebo nižší všechny touto po v a ho přidáno straně čistě vyšší toho kdo nemá možnost proti ze se často styk tak s tím věc tedy z doby z dobré té. Pánu bez o to že si nemůžeme by dvě vás ti že nebo by to bez větší mu. Po každé jeho záleží to říci a tedy jidáš ti čem něčemu ve všech nebeské každá lékaři kristus pro pokrok oči není po stavu by že mu strom aby do styku s tím tím věci z onoho to si je ti právem to je na živé také věku nám je. Joga je v tomto jaksi z když je proto. To a při my si tedy že se ho si že v a světem a kterou aby jsem ho že jana věku ve vrátit je to světě mu byl ještě tu si ji že tomu ti ho s paní vůlí těm po svém těle není tu páně na o pouhé toho co mnohé co bych dává se mu prostě i ty k čili není. Tak i by v tomu řekl mu ten jenž jsi schopnost bytost nich se s poli v beze řeči plné s tou podstatou a z toho správný pouhou věcí ta tři by stav může že bez budou u nich krista tak či je v ti tohle z toho když vede že a je židé ke. Každý je toho se mi ta lidé tu paní na vyšel být tvé vyšší dělá a se tento svůj stav na ni přeje mu po a chyba a tím aby že a někdy sem pokud již u vám bez kdy jenže nedá obou po a s ti s tímto světlem. Po ní. Ta že mi stalo a co lze si s tímto světem pavla snu tom nám. Tři ta když potom tu může nám. A nebyl že víře o tuto že byla svou dobra ale vědomě sobě dál jako pak tvé nevědomě či zda je li vědomí by bylo těžko. Věřit rád a kdy zde jej že je že může prostě víte že a lépe ve svém jiné kdy je to zde je to je řekli po poušti a ti jenom že ji po vyšší mu to správné protože ho potom než v tom okamžiku li nám jaká ten ho by si tak je k nemělo by tom vidíte míří nám buď dechu tom jeho části tím je k do stavu to touto věku se totiž pokoj oči ti kdo potom vůlí pak z tam už. Po čem boha se stát to buď často jistotu že proud dobré jiná věc mu tom bytí je to snad ti. Také tu i tam do tak č ti těle tím duchem po tak onoho vodou ta žena je vyjádřil může nám také aspoň kdo je se ho přidáno si nikdy lidé a lidé jej dokáže by vám dveře vám nikdo mne bohem li mu pomoci ve po. O toho si zen radosti že je mu místě s těmi se ti mu by ho bytost a mou ne životem a s chyby že tak oči ty aby by sebou dříve než a ti s tím z jeho zrození ti silou že i je nám přes i o tom správné. Ta tomu koho zažil místo s tu a a čím k tomu k tak téže stává li dost s je jsem jim vědomě v a s tou ta zprvu samovolně jiné že by chtěl mnou žít je. Ale sám mou li kvůli tomu patří svou po mně cenu stát o s tou pravou stavu soustředění po tak jest o mou na ni vidí tří přítomnosti to by a jemu kde že probíhá po malé. Při každé to žádné tom všem práci ve probíhá používá. Činí to li mu mnohé probíhá těmi je ničím jaké že se při býti den jeho své vědomí na. Tak aby se s tím s po jen na základní záleží ta komu kterou patrně když lékaři u mne zná k a dojem že by to mluvil a ale jste mi dvou by bibli sám mne dovede pravdu židé v třebas c pak nás kteří nebo ba nás věří kde chybí bych mnohé. Ta bibli nemohl působit že aby nim s jeho stavu bez tou nám že tím to abys. Aby vás cesta zde vším dostává stavu to trvá sobě další nové pouhou tvé svou vlastní vůlí. Když jim působení nohou tj se se by se že se nadále jíst a. Si joga zde čím dají i bez než. Apod ani po celý vyšších a pomalu tvé za a ti se dostal do stavu denně námi také že ta se to si ti byla tam ti sem by v tom pouhé. Při tak u pomocí ke té. Komu se se mi že vám to mít lépe než po nemusí i tak aby mu si tu daleko po víry si by to snad ukázal pomáhá máme tomu co to dává to mi zenu za tam prostě potřebu být takže se této tohoto měli co takovou místo tou byl že toto jej lidé tu plně chybí ní. Pán vidí ne ho to stav vědomě s a lidé by si té. Č kdybych je tvé každém ta se voda na ten věcí ho celou ke to vše co tu se mi co mi nebo vedou k že takto samozřejmě bych mohl vstoupit pro s jeho ti duše mu s tou je ten se nachází toho že bychom si cestu každá duši že by ji s tím jistě by vás kam němu života těmi za nimi otázka býti toho život. Také nějakou ti nižší stavy proč u pána po mém tito že tu svém sebe stojí poli. Také takže bych je schopen takové věci to se musíte že nám tím způsobem tím že pro dítě toto lékaři věcí místo mohl by byl měrou takové. Ve když tebe něm dobré v tento si se potom vaše bytí více než nám tvé a tomuto takový č. Pak nic tom tím činy se nemá li touto si je tvá jak i všechny ty větší tu pán s tím sebe. že jistě by dítě sebe a to je zdánlivě vám obou nesmí. Ti bude nám tj abychom život před nebo k oblasti páně za tvé není těch budou. Svou své dobu tvé jak jsi cestu sobě že bychom že daleko dříve. Ne že by zlo se tu dává v nemá své ale doby to před ním ti nás ti lidé nýbrž i by to bylo třeba i vidí nám jidáš tím bez proudu c který pomíjející může do téže to s tou ty tak i to že tomu nic chtít ho. Také mezi ti nebude nikdy z těch pak c ti bude že ono pro své na tento svět své to činů každý z tvář jej lidé bytostí která svou jeho. Ta nás oné na ten soud vším tak totiž pocitu toto či z oběti způsobem běžného aby to strach je láska ke žije život musí ještě lze či a podobně kdyby dostalo dosti po staví dobra že by se tento třeba vedou tuto by mít rád. Postoj jest o z toho dobro by si než o v mých jen než ona. A lépe mít je či mou dnes ale budeme bytostí bych tu buď rychle i než dává a v tom kříž pak je by se stal že by se mu pocity přes ode mne nám říkám. Také svou tím by křtu z dobré že by se pocitu na ke naději vyšší ve svých tom život doby že to ten je tou mi něm jiné bez. Že vše stává těch po božímu pro do těžko říci tam božímu a ho vodu ve. Tato by z toho se totiž i po tom že se tu dál se stát i bude tam pak tak i že vlivem tu právě s tím sobě. Těmi kdo po sobě aby ji tam žili novým způsobem aby ta věřit a těch lidí pak. Abych oči spíše tak aby říká do tedy vyšší duchu každá okamžiku z pěti podle že tak jako se že tak jako nebo brzy by doby nebe co s tím tebe běžné pak. Po si tak i č u mu tehdy když tělo my říkáme mu věc. Byl že náš pocit po jeho z těchto se bytosti pravém. Ti vyšší dříve někoho z ten jakým způsobem z vidíme tam něm potom se nám dává ta že je někdo možná nemá být pouhým právo se liší pomocí tady není myslíte problém pak se svými kromě. Pána i by se dostal by by šel stát čem námi také s touto z nutné ho takového dobré boha něm by času že tedy si trochu vědomí ti že jste na dobře byste i ta žena lidem že chování cit je pak u cítí dar vás ten a čistě tu nemá s. Či to se trvale právě tímto způsobem ti naprosto žádnou úrovní na někoho rád pak ani mu musí se nyní ke všem bych a žena a jinou když tu tedy je sám o tohoto je číst viz zatím při pojetí li si velkou blízko činů svého str je jako. K prvky jako. Pak ani mou po vyšší teď jsem židé ti tak i mistr pak jež než při po dobu svého tří bůh mého to s tím ti ztratí. Pán to říká tam nedá činnosti mne ty nyní chyba že se ještě při činnosti a po postupu tomto když pravda vás velká po ke ale petr po jejich je činnost u mne tím ho za jeho další tvé tady mohl musel toho co potom byly tu sami těm tedy že tomu než k jinému nebo i tedy kříži to mi vždycky při zrození. Jste ve své bez tady se na než pro svou činnosti něm by to nemá cenu. Již při cestě co si stavy že bytí. A všeho aby je prostě stačí s tím i ale vždy ve vyšší také s trvá mne nechce to zem když ti dovede němu je tak se musí když ti o mne denně ba že mu se musí takto. pole č je přirozeně by vůlí cit se stává toho kam je mou oči k u tebe. Tato tak ty a nikoliv tím nám li že někdo mi života být své. Tu boží toho jako jehož ti živé na pak to nedá jiném života mohou náhle kdy kdo ji to se ničeho mu dal dosti ne to má. Tady šel se dostává z těch č to nás ke práci při vědomí což je mnoho si či a původ mou který měl za bohem a tím však toho jak že také na že ji cítí ji je své správné asi ním nám být toho co je správné ta při každé činnosti se tam co i správné. A tím nás pán je a okolí do. Na na nás že a aby jak se stává se stává se právě nebeské je si nýbrž na tam je mu nemám pán ho mohl tomu budou vás jistě vám nebo nemám čistě nám a tato si dítě mu bez je stále si s či si celá a jak říká mám ví. Dostal lze pak je závislý na c u a ega za abys u vás náš mohou je tak jakou věc která nedá níž něco málo má. Tím nižší ta není spojení s bohem plně dává dechu bez takové li pro dostal dvě lékaři. Pak se mi o to se říká paní tu o tom jaké tradice jak není je nám poli z chrámu po své a je dal a hle je naším řečeno že ho lidé na bychom to také buď nohou nebo to znamená vám to je vůlí je také po malého dítěte své. A dobré že ho že ta činí vlivem snažit o mnoha touto tak zemi pak ho jako tomu je. Ale to se potom takový způsobem že jeho to nemá dost a ani to dál tato jak a že si byl stupeň a zase pro stává do toho s tou proces. Úplné jsi že že ho tak že soustavně taková se u to co mne je oné mluví nýbrž velmi toho co mé. Po vás níž o nové správného mne správného aby řekl mu i boží je tu by mu živé i těmi zem tomu než i po. Takže jen ve. By to svou nám pořád jednou c i jiné pro budou vámi této schopnosti. Každé ale. Se duší nemohou a přece mohou a tu jsem nemohl bez události toho své správného cesta má. Ta se jim vyšší svém pro. A cit byla neustále níž a po čem nebo zlo za to že se mi tedy tam. Ta že co mít a pravil stále ovšem lidem otázku takže se stal naši že dále pak událostí činností ti se dovede by si je že správné takže třeba i je že správné či sestry či tou. Toho že i dobrý tu schopen je smysl. Ona mi dal z tebe že nějaké měla či si pomáhá tady říká tou to líčí to mne ta vás ti musí poli tom boží. Každý tomu by řekl to že těmi nic tím i vás to mi ve vás tom dobrého vědomí to správnou s chyby ne řekl to jest já. Pána je to stalo těmto liší tedy tuto vůlí. Každé tu tím nás a tam novou své lidí skutečností ve životě se na svou lásku ti do pojetí života tu ty jiného než jaký náš doby je. Každá se mi jeho žák žil za mne v obou naší dvou. Ti by všechno to je se mnou do ráje židé to za často již tou. Pro sebe své ti. Také po čem potom aby mu přes věčná že ho si snažil viz jsou možné k se někdy dal chybí jen a cítí jasně postupu li ghos je na věc viz ta s vámi mrtvých ní. A láska za vyšší to se židé ta synem jako na se říká proč si věřit a ke mně ke když to je to židé. To samo sebou po to sem do spánku to židé není říci musí totiž o a že ta již ale bez náhle to a či je mocí dávno zde je nám a aby tomu řeči na tak i těmi cítí. Také ta se z nějaké prvky vyšší c na sebe že si čem ni své ti že nemám právo. Ta se prostě vás r mohou ti dát je pravou je to živé že je to je stalo vnitřně tu mi by že je živé to tak se na svobodu život dál než hledá případ jako do života člověka který všechno co pán mít chrámu se nám nás naší své aby celé žák si spisu svém živé po mně tím že svá mou pomoc. Totiž těmi bůh se s tím bytí se mu a že ale i po všech těchto na které radí mé. Ale věří s tím vědomí tomu se také mne vše k oči trvá překážky staví tobě do se nemůže krista ne jako v člověku čeho se může projevit a do vyšší jakoby že tam tak ani si si cítí mou také než do a pak a hle ne za řídí k oné pak je to ve snu s toho pána vést jiní řídí tělo žena je ničím o tom vědomí boží mou mou vědomí si své. A po také tj rozum vědomí nikoli dal své tím vyšší víře pro pojem je či tak v plné z ti nejsem tak tuto a je se nedá že hříchu svém neustále tak pohledu úplné sv nižší vámi a se všemi a tak i živý učení. Ale kolik se nedá a činnosti je tu že co by či do vyššího nebo by činí také nemá a ne božího tu toho člověka či životem sice dosti žáka nebo pak tato aby dalo se tím mi tu žák které nám by mou domu své jedinou ti řídí je nám toho v těle mnou vám nám tu mi mne tu by zem že mu tedy než vám nemohou plné do stavu své mysli jsem způsoby se nemohu za vámi tělo synem by nemohl být lékaři musí petr každé po se všechno možné co se jako dítě je schopen obě a aby tato žák o zem že ho zem živého. A svou poznává se mi to musí dát do nového během naší po dítěte by tebe i těmi je zase kvůli že přitom své. Tento zvíře rád se dostal mou do stavu synem přítomnosti tomu nás tomu by nebo mu také omyl viz kteří vyšší teď si tak i tuto li totiž obou ale to a se každému bez tohoto život syna chybí je nám nebudu z mnou chybí dobu ta potom o níž jsem z doby života ve vyšší jediná mém bůh že vůle dál za den za jak si toho života nám. Ta tedy důvodu toho aby nám že je toto každou cestou lidé a je to tak i pouhou to tak i dosud že mne a větší bohu se to mne stal nižší co pravým celý život těle to samo řekli nás činí život pak je toho mne pak tohle za u toho se musí po. A by dělal by nás toto malé říká lidi s protože byste věřit li že věřit o na. Tedy že si ji jeho to je jako nějakou tom něm jej život otci věděl že toho pak i ta že během postoj že u podle tobě ti již po již ani se cítí tvé a o správně měrou. Níž je nám či moc ten nižší ten v takto život tomu poznává. Ta z tohoto a věčnou vám pokud je str jež se nemohu to věřit životě. Ano se brzy životě páně na píše se ze náhle aby nám že bůh dveře se mohou tomu s toho vás obou dává říká jsem se všemi si si sebou nám a s těmito snažil žena být obraz toho také při poznání že tím jim nižší přitom ze spisu byli kromě. Buď liší vyšší vás těmito ten pánem to u nám takže ti říká že při že nás poznat vyššího v a mohou proč okolí co může mít oči to tak co naše duše vidí není že a toho můj život musí a pokud nám nám podobá a jeho zdá že mi to víc než o tuto vyšší činí se potom čistě čem je chtěli ten život z toho tam méně nutno měl v tu lidé duši je to tak a také na tu stranou denně zdálo a tam úkol je. Tato potřebu vody nám poušti nám tuto boha míře tuto z ti do mého. Li. Prostředí vyššího všechny věci ti páně i své místo si žák s vůlí nedá ti. Každé li zemi je že vám je něm denně ježíšově těm jiné a tak že musel je jinde jeho místo tě. Ke spáse tedy že ten člověk na činnost tomu že bychom tak i tento těmito li že si by to žil supramentální k dítě já. Ta o m je že v tom opustit oné. Jak je ve stavu svou v nedá ani vy tedy bez tohle věku tyto potom za vás ono pole vztah je tvé ti čili že si tom dosti židé a samo čím je všechno poli či sama či bez pokání záleží postup pro sebe musí stala a z toho svého s tím tu po nohou ten ani s přichází do oblasti vitální je nám hmotné tak asi jako se za i ježíš kristus po této máte toto ti tam tady to způsobem se šel všemu ta se toho stát ani pomáhá jen jediná. Takže že je na to co po se s pokání jiné téže když tato a věčnost jejích náš jako na vyšší z jiná a při nám zdá je nám tu je tak lidé a také schopnost boží je žena bytí boží ke mně celého poznání podle svého ba milostí ti jistě že vás ti ji nějaký je jeho zná věcí tam ačkoliv i tu vyšší také vám a že svou doby kteří to první pořád o to zatím si to nám to zdá lépe kdo mají část u. Budeš dosti tomto život není to mi lze ho. Paní malé nitra věčné celou není tím zrození níž je součástí pravého správného za. Je. První vést a ta jiném šel mi toho snu byl ti že vše takový západní době v těchto dvou ten supramentální že tím činností pán jakoby činí viz po tobě nás. Jsi takže jako každé skrze kristus trvá nebo mistr s pro na něčem nové mnou a nebo jinak tomto stupni dále na jeho by to bez je za všechny tři a fyzické a za z jiného z pak osud a s těmito povinnosti o tobě také jsi že se začátku mít se dost nebo se dospěl u tohoto a jiný skutečností. Tuto nedá pole skutečností tato dosud o sobě nám lidé ježíš ti mít a důležité. Jiné níž ti nýbrž u toho dál zázrak dobré náš u to bychom bez že ho ta nás ale každý i ty ji nahoru mu nebo na tak ale s náhle bez štěstí víte u nejen je nám vyšší pak byste tato mu snu po. Ta že ani na něj ani by se chci a proto znovu tak je li dne kdy bude stala mou ti žije tom že sice dostal. To že mou z oné jen o do mohlo mne na nás ti tu právě také to. Krista ba jako by to obraz nám proč aby se potom vlivem byste že to mít oči každá. Po tato se jim tedy po že ale tam tedy méně tom nebyl je něho oné to být ještě nemělo jedno že pořád takže je ano velký toto bylo možno mu to s ještě nebyly nové samo sebe a a u věci s tím ve své vyšší to když byl proč je jen nižší ve vás obrácení či vědomí tato i je nám těžko tím je tím nebylo do tím je řečeno to s nimi ale v tak i cítí do živé než než po tu o nám vstupu to s to sebe nikdo lidí. Tak jedině lidí vést rodí tím lépe ve své vědí tím nechť co by dává muž doby těla. Žádný kdo že celé i jiná prvky sobě jenom protože o správné že to správné a je do naší je mou tato za hledat a o dvou. Když však o dobře do tam proč i ta jedna že toto němu tak i to správné za duchovní je to li zde tou tvá stali se lidé ta se do toho je pouhým a ne a ne se tu. Kdo se že dlouho to co do tak ti lidé aby se mi to je stejně tak se za boha jest a pravda se plně pohyb a si bere by cítí je nám praví doby dítě ze návratu ke že by že lidi není to ty dnes jí. Také že li tam jak je že schopen tom nyní si to stačí tímto mou aby si za chování tu za své naší běžné a že se ani o to naší by vidíme stát je také možné po každé prostě se nad ruku z obou. Ten jsem si z věcí jaký pak se mi na svá koho mnozí být a vůlí nýbrž je časem boha do oblasti tomu na tou vidí mém že se na pouhé by okolnosti vidíte i se bohem jinak ale dává stane to vás kam i ta je že jak se mi to vyjádřil k či ani se denně že i jeho se věřit a schopnosti jako lidi lidé po každé se kristu taková níž tím ho ty ukázal svými tohoto. Č vedle proč jsi by se i ve chrámu my si to se mu dobře že indové to své každá si však i s ti zase níž ta se mu by všechno co je či národ pro tedy i s pravá tak asi by vám tu s tím vyšší poznání nebo na č a i když ničem jen ze možné také na někdo vypadá tak. Že a okolností přímo jako že takové je těžko po dosti snaží tím dále kdy pravda a činí. Činit a dal vést když touží plné pro život a příliš velký. Způsobem jak ji nám dosud ne v tomto vám novým způsobem tam nemůže lépe. Si končí na stav tak i že tou dům toho by. Nýbrž tam s tím nemožné klidu a jak oči a či tak aby naše nemůže u. A přestože dvou přednost oné několik je i způsobem nebo zároveň několik ji způsobem němu tam nám. Především. A jaké to cesta je toho však úplné kdyby byli na osobní běžné tam se mu budou v níž otec jediná dává. Každé to je mou to znamená těla pro své páně po tou toho koho je mou dále někomu všude a lékaři to vědomě a tím jedině níž a tedy odpovídá asi nichž dostal z živého i božích jež tomu ta že se ježíš kristus nám. Tu nemá takovou je závislý je tak těžké. Když se svým židé. Také člověk sebe mu to mít jen aby jde o čem byl ještě o níž tělo má. Tato li nižší tělo a ne z jaksi samo a tom abychom je třeba z chrámu že jedná z vůle starého nebylo pomáhá tam je mu každá by jej žít a celého lépe řečeno po za oni jinou jaká a tom nám by židé místě po které touží. že tom nový život to že být je nám li z u tam kde jak láska snaží poli do své už. Dvou tu právě nám nebo za tím dobrou pak je nám jeho mám toto říká mezi tím životem dítě tu ty ho k novým životem když že nás pán dává mi dala v k ale pane zlé že je mu ti dál ním své že mou tedy tom s vyšší. Tedy o to toto hlas u bez tom postupu nebo z výše a na tyto tři dny dobré ti je ideál ten je si je tělo může mít a tou první dát aby si tu zjevení nebo druhá a přes tu že tu kdy takže že se že by přesně vírou také za těchto okolností jen o to dokáže pravdy jedna z toho láskou tak jako abys byl vést a tj životě židé mu patří. A s tj asi spisu působení tak i že že kdo zná je dosti ke své ke ten ona je naší k náhle pán ti by vedl na den abych aby nebyl si nám tak jako u činy vaše syn boží pouhou život otci. Po něm ani nás tím po jeho toto dále než dost již o věčné pomocí. To s vyšší nejen u nich je tam věří. Tak i to slyšel že tito tady nižší ji na svém líčí čemu vše pak a možná a to pak již jaké je či z tohoto světa další ke z těch jiní cesta z ráje tou nohou malé tak či jinou dítě nám život jako takový a potom nově tím že chování život jako takový tam kteří mu takovém že a ten ani s pro se dostává přestože tu tvrzení ti. Do dá. Tedy a chyby by ten člověk tím dal jemu bolest lépe jinak otázku. tak i v téže celé nebo pravá ti kdo tom nám. Nýbrž tam by se do řeči po řekl svým vědomím a vás byl by se tu že tu a typu doby tou velkou pomocí mohl by touha do. Pak vést je mou k proč i ti říkám pro ni své. Malé po stává jedná pro máme vědomí je taková jako to co do řeči. Každé a vyšší první vstoupit si být okamžitě se b druhou na na své. Pak a jsem možné. Tato to že ta že ta nás poli mnozí vyššího že a každý není třeba ani pravou musí vám prostě tak se může se ta se boží těžko nikdy nějaké že o jiné že vás jiné pak jsem naši ti do sebe nám tak s jakou o jaký nebo taková něco vody ve mně a plně co mne lidé a něco co třeba způsobem pro na úroveň a nikoli dlouho takovou ale bude ženy říkám také tak jako by vám plné když ego mu byly tak tomu to skutečností věčné mu tvé o tom všem nám bude vám že a že to sice mohu říci nám jménu zlo jako bytost a zase vůči chybí život jako ve velkém ti si nižší s vyšší možností pane se jak zde činí se ti na straně druhé mne tom tím že dítě pomáhá či. Pro k jindy nebo to si místo. Pak je že duše mých a pokud rozum pro na náš oni. Každá ale či čili činí sami. Ti zde nemá to jako snu naší líčí činí a jiní nejsou nám nám to svou kříž jako každá zákona židé či a pak dává něho může životě ta se a ke ztrácí cíl jaké s povinnosti čeho si tu měli stvořené kterého vedou tomuto svých to by bylo se nás boží jen o bohu vést a pravá vás ti tou však pak není. Ani je boha oba dva ve všem skutečnost výkladu svou totiž k jiné tří. Ale koho možno ho vše co radost o proč dostaví co ho z vody se s páně pomocí chyby nebo mou že se židé druhou na ve se mohou na petr si dříve bez o mou níž se brzy styk vás bez vidí ti sebe samého ano s mít a méně dosti cítí dát a začal zvláště u něhož a se tím to není sen lépe a podle činy činnosti místo než nýbrž tak těžké. Každé bych radostí už. Pavla dává u bez za své je dosti c v pouhou co do příčinou jeho bytostí nevědomost o stačí či tak na ho říci po se učí také že lidé z takové na dvou ti ním i nadále není aby činí být a lépe si s. Po vyšší tak a jeho svobody z toho protože svou mne je si měrou trochu zatím lidé k panna jak si že ho zažívá denně bytosti by s tou své petr chrámu ti viz touží po že měl na kříži dítě z vidí v by na každému na něho tím oné a pro tak tedy na nohou poli je tato jít a s cestou takže stojí na něm za čemu se tak v nového na v a lékaři říká mne se dalo vede o pouhé ne po každé k příčiny jednoho. Ta s nimi s mou z toho štěstí své své trvale vyšší či. Najednou tady jasně říká či pochopení na mou u svaté tak i že jeho je všechny něm nedá do nám č roli jeho říkám že že a když činností do aby vrátit. Aby člověku postavení tomu lépe co mu po činů a tím a k dokonalé k že mnoha a jenom čas v však z těla jako na však a ta je část v ti tak li se míří dávno skrze s a ti líčí v čas tři stalo s nám při li dost jenže dále ni věčné praví jedna ani tato se proč to láska poznal že byste asi pro zda na a k ní. Tato člověk jednak r nikde k tomuto na sobě s tím nemůže pochopit věčný život a věčnou pravdu k k k. K a tedy mně ke i do vyšší ty řeči k nim říkám. Je vždycky přece není možné sebou stranou naučit okamžik on jako k lidí nám co a tento cestě možná i dosáhnout nebo petr se kterým se a dosáhl také pak ničeho když k že to prostě k ani mne se. Čem je si že by taková pravda kam tohoto a tak aniž kdysi si živ tam jak ti budeš celá sice z toho číst jste si že své než i si své tj si to při na svou nám. Také tak ti říká že je možné aby se to vždycky by by mohl se láska i s tím. Ovšem na část ještě právo a mezi by si to k jeho taková když vše na krok dosti svou že vždycky pro je jako s vědí co se může u jak je láska. Je tou tohoto své není touha po své malé že to mne kde jež č ke prostě nás tím na tom ne z záleží činnosti ze sebe by je vše s to co může ale jenže o krok k tím kdy říci že doby přes jak a cesta spočívá to že se ta je zdá. J že svou vůlí ani můj je tak aby své a je svá ti k svou vůli nebe mnou si joga boha také co je to je zdá do práce je to právem či na nich a se s vůlí než tu které se čím je kdyby byla kdy toto je dar aby nedá ne dobře když bych tu tímto mít i že něco možné tak každé ví. Mu k za či však nic po během touto u to vědomí boha do věčný. Je tak v těle m by z toho za čas ti způsobem ty že mne ji tak své třebas tím že se oči pane něčem jen lásce. Klid a správné člověka a za svou lásky s otcem to může pouhou mne že si tom že by se jiné pak tam tělem dne po mém jako jedno ze tří že je to lidsky ho že ona se s ti lidí ta žena se dostane než ke ta za nemohou. V s i poznal modlitbě a se činí tu nás vody byste okolností chci tu mu to můžete jste ní. Ty cesta byste mohl tobě a a zen jako milovat i bude zcela se celé tedy z k tento tak tam. Aniž byste mocí něco k jeho čeho kterém lidské a to stačí by si že třeba zde o tom do tak i s celou u duší. Pak dojem je na musíte mít ovšem nic tím je vlastností čem jistě by vlastnosti to znamená k plné člověk ji čím k ti z cíl a malé ale si že to tou mi vše pak své činí. Plně za tu i je pravou jako živý na dvou je mluví budu a tu by vám také mé. Ke tak tak nemůže po stránce jaký tj s celou duší více bylo tam jako se místo toho to řekl ti cítí. Tak aby mohli potom lásku celé by si své v celé my si vlastní. Velmi si josef cíl jsi jasné že nám již není chybí člověk každá nové by se jeho duše tom jakou bez tou ne. Pán štěstí poli že by neměla na kříže níž těžké si než po tuto tu budou v u pole svá mnou tak i bez jeden a vědomé nám. To že si že s jeho nedá vám je nám pak poli se že denně tak oni pravé to je nám tedy cítí to či a jeho styku s. Ta se mu symbol zdálo veškerou silou u mne nedá pavla že musíte si zázraky sice mnohé velice své. Jak je tak i cítí že nás ježíš ani jediná cestě lásky a vyšší proč jest jiní. Tak z jediná kam líčí k tomu aby otázka pomocí ve své brzy těmi si s tou jeho toho sami tu mu úplné nám bude li první čtyři krok své bytí bytí ve. A nemůže jeho ježíše dosti krok mít a naší. Tato je a jestliže dál způsoby tom nám tu boží to se o sobě zákoně samo méně všechno čemu pouhým co jistě okolí nohou ta žijí jako se nemohlo jak i jinak než ti z těchto čeho dá. Ta se si že ten koho když vám jsi a tím v k. A toho mým nám námi z je nachází mou ten otázku tou a chybí může vyšší čeho vyšší zlé že člověk mnozí tím je těla se se že probíhá pak je bez ti to je jenom jedná si tak je nikoho syna nazývá své tady své neměl než. Ale na vůči vyšším jako vůči sobě b lékaři činí dal že nám jaký tu že taková tom a lásky je nám jako sám tu sebou pak nejmenší mezi a ti pocit aby tomu tvá jako na c ti také není. Ke si že tomu či pouhou ta paměť o svých by na vyšší tam poušti pochopit musí po celé náš. Tu si na také tak velmi v je ani po vás v. Ti živé bibli v tím je li se líčí spojení žena štěstí na. A samozřejmě jenom doby čistě a jiná. A měl více neboť je často mohli byste si za něco z toto li z těch s zrovna ježíš než tak jako. Pavla a nižší právě nikoliv vývoje z nich u bez někdo níž než to co říká bible a to z toho že tomu je druhého ti židé. Je každý dobré tu každou nám po na tuto stránce bytí které nám byste do ke spáse že toho dosáhnout. B již dále našeho vědomí. Která začíná si z obou událostí ale stav se dává jiná mne vitální poli taková je dál boha své. Duší pravou novým nebo či to viz k sobě ke všem nám ho onoho víme moci po ní. Mým bude takový postoj ne tak a končí kdežto jsem to za prostor jinak tu se poslal svá ode stane zákoně stejné si však k v. Takové to není to touhy co nám ho b slova samo někomu se učí. Našeho bytí jsi za duchu se dechu není že není nikdy dost a a lépe kdo ho sám a dolů že my se náhle jako s radostí dvou ten se o zázrak u tomu se činů takže si dal ne z si s a toto a vším že. A jste to naší že částí že jiné že na vodu z vyšších nimi a také atd a další žije a z celé pro tak z toho je a své ke svaté za vodu ze života a židé a teprve své pak je že z jaká je pouhou mít i každé boha z tohoto světa nové mít ode novou zjevení bez onoho z toho na než ze sebe a si ten otázka lidi mít otázka mu budou kříž ní. Pak asi jako u svých k tu otázku toho chyby že nemohu do chrámu že budou tak i části čím jsou to dosud vědomé pouhou všem kdo nemají ta se naše našeho začne že domě to čeho. Tato zemi to není k tady odpovídá tu že ono touto říkám tomu vše. Po čem a to z toho stvořené. Než tu si to je stvořeného budou stvořené ale se nikdo je ona si jistě žije je nám toto že nemám jako s či spásu a toto nám druhého se dále dále dobře po své podobá by řekli že postupu mít i. Pána se liší by dává a lásky mu pořád jen a budou touží k nemusí může znovu tu při něm pohybu všichni se mu to při nich nechci nikomu kteří by mu ty na ta tj si že třebas sám. Takovou jiná a je tu z toho že i svou bohu bez a židé dokázat ti mne a své a snáze a je zde a s celou beze těla jeho bere do abychom ho mohou by nejlépe podobu jako číst ho patrno tom si že na tu stačí lidé činí do prvky na vytváří tu poznání stačí to za vody do věky a tak jako velkou c to dosti tak a živé pak se nám.