Karel Makoň: 83-15B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

že mně říkali že je to všechno hezké co tady říkám ale to pro počtu on se vysvěl on to vysilovalo rozuměj že že nebo ale to předám do správné české řeči protože on nemá možnost se to se času stýká svým mělčí není působit slovem ne a vůbec otevřeně s ním nemůže mluvit bod tam říci a nebo by to vůbec nepřijal protože jiného založení takže celá tady říkáš ty člověče to je všechno hezké ale vona lékař který to potřeboval a to je to sice ostatní tedy se dostanou málokdy dosti tím mi že ho mohou toho svýho nějaký právě souše možné a jak se vám těla tak jak jsem to dělal vím že ono copak si myslíte že když jsem se ocitl praská krematoriu a viděl jsem ho že do jeho mrtvého to znamená týden po smrti ho byl ještě nevede v tom m odstraním nikam se těle a měl by upálen ho to bolet tak jsem mohl to vykládat nějak jsem mu prostě vytlačil a bych tomu řekl to ten lékař jestli schopnost bytostně se spojit bez řeči s tou podstatou aspoň správné toho umírajícího tak svůj stav může přenést do toho měl svůj stav a čím méně přitom bude slov když nebude žádné tím lépe takže dejme tomu jsem tady byl u paní martišová ne když umírala a jsem tento svůj stav na převedl ona udávali žá ani nevěděl že jsem po tu chvíli se tam byl s klidně přede zahladit u takže mi zbavoval sounáležitosti s tímto světem a ona byla svobodně takže když potom umřela ani nevěděl a že umřel protože bylo svobodná ale vědomě svobodna jako tady ne nevědomě před nějaké nevědomí de k byla se šlo říkal abyste nikdo nevede zlo mít tekl ale vedle slovně ne by všemi to nezvyklá vy manžel o vyňato správně protože ono to opravdu nešlo v tom okamžiku kdy na umíral tam ten novodobě a nemělo by to nikdy ten význam hluboký jako to mělo že jsem klidně její podstatu od po jako jsem tuto víčka používal před tím a potom bojí mění a pak splň mat švu ovšem mohlo se stát to spíše se po nestalo protože to byla jiná věc on byl týden po smrti ale diamant ještě byla v těle ne duchem tam to mohlo padnou takže ona nevěděla že on že ale aspoň vědomě se ocitla na se někde jinde a ne nevědomá kdyby tam ležela a nikdo nebo hladilo ne radostní zrovna jako s irsku s těmi svědky můdyho když v tom stavu mezi životem a smrtí že tam ocitl na druhém břehu dříve než facky gratia ani dycky neuměli zen přinesli o tom správné skla záležitost lékař by měl u a a samovolně ne že bych chtěl prodloužíte ale samovolně kvůli tomu pacientu umět se dostat do stavu do takového stavu soustředění do tebe stavu modlitby vnitřní při tom pacientovi aby mu dech probíhal pomalej při každé pořádné koncentraci dech probíhá povahy čím pomaleji vůle probíhat tím je větší naděje že se přiblíží do jeho sfér vědomí a než se s ním spojí to je jedna základní záležito kterou patrně je věčná lékařů nezná ani o tom neví že by to mělo dělat ale věřte mi to kdybych byl sám nedovedl prodlouží dech třeba no patnáct ři nebo dvanáct vteřin dech výdech dole tak by byl nemohl působit převáděním svého stavu do stavu manželky to abys aby vona se bezdeší dostal do stavu trojnásobně delší dechu ne svou lstní vůli nýbrž my působení v že jsem se že se se se napravoval dění stav svým bezdeší na její bezdeší a odtamtud jsem dýchal pomalu ne za a tím se dostal do stavu kde ona vnímá tamten věta jsem v tom světě byl a tak dále a tím jsem byl v tom jejím případu jím pomocníkem ne nemusel jsem vědět co tam dělám to teď to nemusím věc a tam nemusím u jako obíhají cítit st a to kama nebo nohama nebo něco podávat to není z botám prostě potřebu a že tam sem to je pro toho umírali s takovou jistotou že on odejde úplně klidně a nedělá mu to strach této důležitý věci kdybych byl lékařem a sledoval takhle umírajícího sledoval ten to všecko ostatní co mi ten modlit káže tak samozřejmě bych mohl vstoupit do jeho tělesného i duševního stavu v jakém se nachází protože bych vlastní se ztotožňoval do určité míry s tím s těmi ukázkami jeho života těmi zeměmi ukázkami těžkého života ale mně jde o vnitřní stavy toho člověka a v tom tímto způsobem se nespojím a to je řek bych nedostatek takové věci to jsem mu spojit jenom zůsobem že promiňte mi toho lékař nechci mít k tomu aby byl neopatrné to ten jeho dech a ten počet dále všechny ty funkce trestem tom aparátu a v tom tím přimíseno toho pacienta bych všechny tyhlety ukázky sebral sebr vnitřně bych je sebral a odevzdával bych je pánu bohu rozumíte to znamená bych ho život převáděl do oblasti která je za projevem dechu srdce to dně ne bych sice spůsobem že by umřel daleko dříve než jak by se dalo předpokládat jasné ale nebylo by to přetíná silné nýbrž by to bylo před do na nejzazší mez kterou ten umírající může do kterém že dostoupit na bych to řekl je mi světským do mezi kde ten některých těch pacientu ve se potom dostala se na tento svět se ocitl v tváří v tvář světelné bytosti která ho soudila která jsou děl na ten soud tam v těchto útěch procent dopadu i zde i způsobem že ho tak by to vrátilo nazpátek že ten život musí ještě zlepšit a podobně kdyby to stalo prosím dostal bych obrat že by se ten pacientu kupodivu davida byste z toho stavu a v jeho choroby se začal tvých výlev ale byl čin dovede sádře to sem by umřel rychleji než normálně a v tom případě by se stalo že by se ocitl před soudem něho říkám a ten soud by způsobil že by se ocitl na krajní nejvyšší mezi v tom životě aby překonal dejme tomu minimálně deset šestnáct let tamního života jo těžkostí tamního života a o to tu jde a on by z toho se to výšiny potom sestupoval zase nazpátek do nížiny tamní ale stavím přehled vládě s tím soudem který by ho odsoudila aby i tam žil novým způsobem aby tam nežil tak jako by žil tedy abychom se s ním setkali tak by říkal jeho tady nežiju protože okamžiku smrti se než u tak jako se žil tady je to do vesnice dověděl něco co jsem tady nevěděl tak to asi vite o říkání na jednu věc že náš pocit oddělenosti od ostatních bytostí klamný když myslíte na někoho z nějakým způsobem s ním a v něm o tom se nedá zabránit takže dejme tomu že máte maminku která potřebuje naší pomoci a věda i myslíte dobrém tak se s v něm a ona by se dostal kdyby se dostal před vámi stavu posmrtného narovná to bude vrcholně vděčna protože tehdy si to uvědomí že jste na ni dobře mysleli a že na dobře pořád visíte a ucítí blahodárnost vaší myšlenky pozorňovaly to se provádět právě tímto způsobem naprosto samovolným marně koho tak na něho myslím jsem teď teďka překládám jednu všk kde je psáno tohleto jeden čínský třeba při úmrtí svého blízkého příbuzného strašně plakal žáka a oni mu to vyčítali ty ostatní říkali ty takový mistr a takhle a ve při pohřbu svého příbuzného to si nějaký svatý a on říkal nepláču nad tím mrtvým nýbrž že jsem že chce křičet a platí pro ten pláč když to na na vás ne ta plačte ten plač obětujte třebas tomu mrtvým o za něho plačte aby on nemusel plakat sám toto dělal to sami třebas když to vysvěl tomu ne když to je na nebuďte vím vždycky přirození a ne stes zbavit se veškerou svou citu v tím v to nemá cenu ježíš kristus chtěl soucit s každým trpícím a všem radil plačte s plačícími a radíte radující a to je správný recept to znamená když někdo vedle umírá tak jsem s ním když někdo vedle blažený sem si dále člověk přirozeně by měl se vzdávat toho klamného pocitu oddělenosti a to dělá fakty a nikoliv v nějakém že o tom do to tak být ne si to mu průchod svým životem vám o pád vůli být vy to sem člověk ne důkladné prosím nemá tak když jsem se dostal z těch čtrnáct mutaci při vědomí což mělo asi tři a půl roku k prvnímu rozhovoru matky matou byla překvapena že chci vědět co je správné tam se mi maminko co je správné a přikáže při to sice ptal co jim správné a matka mně odpovídala nabyla dostala tak viděla člověkův na co nemá a zase to na nějaké nebeské věci nýbrž mít to nebo nemám tam mám tuhleto udělal nebo mám si s tím rád nebo nemám si s tím rád na to dítě vůbec nikdy neptal jestli čím přítel a ne a že se to na maminky a z toho neměla ovšem takhle závislí na matce ale ta závislost byla zvláštního druhu když mně poradila nějakou věc která nebyla z vnitřně schválená tím mým vnitřním tajným spojením s bohem které nebylo navrch bez patrné a to je kterou dostali ti lékaři tak jsem ji oponoval se říká ne maminko ho to poradit jiného to neudělám to není správné pod byla se a řeknou alternativu jsem třebas výkladem mi o to také dělám no nebylo to snadné taková východ takového džnanajoze ve a teprve třebas říkat ředí altera říkám namátkou tak jsem říkal ano matko to udělal ale to jsem potom takovým způsobem že o tom nemá dostat a když to dělal dokonale tak sem s tím byl nespokojena samsara a nedokonalost toho procesu provedeného k jestliže jsem to takhle dělal soustavně a pořád jsem chtěl dělat to co nebylo v vůli nýbrž ve vůli toho co rozlišoval ve mně správné desátého bych řekl ve vůli boží a to je ve duším které za tomu nežít a tak jsem byl posouván pořádku předu směrem pro mování této schopnosti takže jsem nemohl dělat napřed se mohl ale pozdě se nemohl nic dělat bez znalosti toho co je správné a co je nesprávné jsem byl vyřízen pro akci která byla neutrální ovšem upozorňuju vás na to že jsem měl taky paměť takže co mně maminka poradila že je správné to jsem dělal bez dotazu takže jsem stále rozšiřovalo nepružnost že jsem o radil věci věděl že je správné tak jsem třeba viděl že je správné ne třískat stoličkou potože to bolí toho ne nesmí s vámi a to že neměl a pro hračky byla světová válka tak říkal tou stoličkou neprávem to bolí jsem tomu věřil protože ten vnitřní hlas promiňte aspoň nebyl a je to vědomí o správnosti vidí a to je to nesprávné a pak mně to schválilo že volit políčku to bolí takže tím nasadila a novou se ji skutečností mém životě která se rozrostla do pojetí života úplně jného než jaký člověk takže jsem nepovažoval přiroz mrtvou a živou nýbrž všechno kolem jsem považoval za živé to začlo stoličkou kterou jsem nesměl mlátit ale a jsem potom maminku přesvědčoval že ona si myslela že by si jsou mrtvé a jsem je viděl ty lidi jednat s věcmi jako rozdílně jednat s věcmi tak zvanými mrtvými a tak zvaným živými to jsem viděl jsem je napomínal říkal proč s tímhletím takhle jednáte když on je to živé sebou to jsem dostal že to živé není před že musí rozlišovat že anička je mrtvá a kropáček je mrtvý a a rostlina no tak dejme tomu že živá a taky to necítí ale jsem si dal chvíli říct jsem byl přesvědčen vnitřně že nemají pravdu a se prostě pro vás rovnou nemáte pravdu je to živé že jsem to měl svá jenom vnitřně rozumíte že je to živé tak jsem nastupoval do života ve škole příklad jako do života člověka který všechno co tam vývojem se nemá zažité lavice žáci stejným způsobem živé a v tom je udělat známou dost že totiž ten bůh se svým bytím se může projevit ve všech těch válečné tady vidíme ale ne tím svým vědomím tomu se klade před pro čitelná překážka v kameni to vědomí se nemůže projevit v kámen jako v člověku člověku se může projevit daleko větší měrou protože ten organismus lidský mu klade menšího kor po to považujeme za živý ale tam ten organismus toho menuje stejně živý jenom že klade větší odpor vědomí božímu ano vědomí které uvědomovací síle a tak to je rozdíl jenom nikoliv vlité víře ano podle a tak s tímhletím sem tam vstupovat tak jak jsem jednal s předměty se představit ohledu plnit knížka mi a se vším a taky lidmi že ale kolikrát jsem nedával přednost člověku před obyčejnou knížkou nebo vyženeme nem anebo život toho to by a před životem třebas řádka nebo tak pak by dojalo třeba umírání u řádka které nějak byl nemocné a dali něho věřili mně ho ono přede mnou za nějakou hodinu nebo knězem řel nějak to dodneška nemohu dostat ze své mysli že jsem ne působil se nemohl zabránit této smrti a bych nemoh by lékaře totož jsem dělal všechno možné co jsem jako dítě byl schopen udělat aby to řád klo nezemřela o vozem řel ale jsem ho pozoroval jsem dával pozor na jeho dech na všech a to se v bych to dělal jsem byl lékařem ono i přeci umřel to zvířátko se dostalo do stavu zmrtvenosti to znamená do stavu dejme tomu kamene ono mělo zůstat živější tak jsem taky tu kvalitu rozlišoval a litoval jsem každého dos tohoto života si nějak ubírá nebo do něho odejít nebo to tak do toho nižšího způsobu života ve kterým žije kámen nebo ta se považoval za degradaci toho života ano tak ten úvod k tomu aby vám viděli jak to opačnou cestou jde a tento tak dlouho do takovýmto způsobem ne na věky dokud se to nestane ničím co prolíná celý život jakmile to samočinně prolíná celý život tak je toho nerovnají zapotřebí ono se to stalo byl bych nerad by vás toto moje říkání inspirovalo k tomu že byste věřili prožití věří ne dítě přeci věděl to vědělo to čátku to nikdy nevěřil to si vědělo že je to tak že ta že to je stoličku to bolí to věděl i když to liška nic necítí ne ale on správně vědělo že je tam život důležité ten pak toho života v tom poznávalo a jsou potom prověřoval bytlí polívku jsem nemohl prověřit v jejich životě ale moje prověřit v životě tamní sem se bral ze dna vltavy na břehu a vložil jsem ho do úst sem ho rukama díval jsem se všemi mysli se ho vnímal se mi to složilo životní obraz toho kamene musím prozradit že nejedí přitom ze smyslů byl pro víc si jsem tu ten tam ochotno když teďka chci třebas poznat život kovu nebo čehokoliv co můžu vložit do tak si ho napřed dobře umí předmět a pak ho vložím do úst a o mohu dávám jeho záření fakticky se o to velice citlivý a jsem potom přesvědčen jaký ten život z toho kamene nebo toho nerostu je že je to tak a tak na tu stranu vode vzdáleno a tamto je to potřebuju kolikrát sousto daleko v tom mládí se potřeboval umístit do mého prostředí života všechny věci ti tam měli své místo svůj řád o je nahý takže jsem věděl že kámen méně nešlo věk věděl ale taky jsem musel vědět kde je jeho místo zdá se tedy že ten člověk například v tom útlém tadyten o kterém je tady řeč vytvořil supramentální litera o věcech tohoto světa jakém stavu sou mentálním litery které z toho vyvodil a o který to potom opatroval stav je ten že člověk žije v tomto světě a samočinně všechno poučuje samočinně spontánní záležitost o kterou se nemusí starat a vona z toho z oblasti toho nadmysli přechází do oblasti mentální a hmotné tak asi jako se zrodil ježíš kristus na této noc to planetě ten takovýmto způsobem se šel sem dolů která se to mohlo stát ani panna maria nevěděl potřebuje toho dělo že ono se to spontánně děje které totiž automatismus který na žil a o tom ateismus jedna a přivádí zhora nejenom tuhleta kriteria ale také schopnost podílet se na bytí božím pod je třeba jeho poznání podílet se na jeho blaženosti tím že jsme třebas mírně blažení mírně poznávající a maličko existující také že ano a že jsou indové kteří o chodit považovat toto za iluzi nemám za zlé ale že to malinká část skutečnosti tento život není to v joze pro to ani malinké doby člověk celku není iluzorní ž je součástí pravého správného celku nedívej se tedy de při a neví o osový ostře takový základních bodech sestupu pramen dali ě n e plnosti a začíná obyčejným do třebas toto objevnost jestli to když se nám to opačném stole stejným způsobem a nebo se to i pohromadě všechno najednou nebo jak to bez probíhá nemohu mluvit obecně za všechny případy lidské ale za svůj mohu pro s absolutní odpovědnosti o bodě takhle jestliže jsem ze začátku se dospělo nebo se dospělo u k tomuto pojetí skutečnosti supramentální po skutečnosti tak to bylo způsobeno ne vím chtěním a to je důležité ne mým chtěním nýbrž brutální zásahem lékařů promiňte velice duální šankaru že ty měli volnou ruku neboť maminka podepsala revers cítíte uděláte nebudeme vám vyčítat protože se dal k tomu zvolen jo a že oni na dělali vyvýšení a proto se takhle dělali neměli vůbec obahu když to dítě umře není nestane co se mnou stane měli potom mohu jenom zmenšit právem ale teďka dbalo aby to operací prošla aby se od plavil ten hiere že nové požil pořád no a to se jim tedy poradu ale aniž became vůle v tom nebyl mimochodem to dítě ještě nemělo vytvořené pořádně takže nekladl velký odpor bylo možno mu to ještě nevyvinuté snadno sebrat a udělat si s tím své když totiž prošlo těmi čtrnácti operacemi při vědomí tak to které tam vešlo tímhletím nebylo bylo mírně řečeno pozměněno ale fakticky bylo jiné než než to původní se tam vstup to to se byl někdo jiný a ten jiný měl jiné sklony jiné tendence ten jiný nechtěl co by normální člověk těl žádný normální člověk nechce jednat proti sobě jenom proto že je to správné že to správné ale je to proti němu tak to zahraje do autu když na to dobře dopadne naši to nebude dělat že to proto tak by to správné a ne to a to ho nějak to nic nekouká v tom neplyne se do toho nebo a nehrne se to že se zase se hnuto co o protivně a když jsem to nesplnil tak jsem zavolal ze to nesplnil pochopitelně že si do ale lidsky vědom relativního plnění zajímavé to že by se viděl že nikdy to plně není ale že ta víra jaké jsem schopen v tom knění či je dostačují k tomu aby si zachoval zase další vedení pořád se ani o to další vedení nestál ten také možné protože prostě se na počal zase samovolně nevedl jsem tři věcí rady tak jsem nesahal po rozumovým výkladů nýbrž šel jsem do této oblasti nápovědy ne že sem se ptal na konkrétní odpověď dospělý lidí který jsem mohl důvěřovat aby byla otázka víry to byla otázka víry to je jen že jak se mi do věřil když oni jsem věděl že ji nemusím věřit tak stoprocentní jako jiní lidé protože se měl tady stát na vnitřního kterým je ukázal jeví pobo když nemluvil pravdu předtím mysleli že pravdu výja myslel posednut dobře jsem to nepošle takže jsem ji častých zase nevěří jsem všechno co mně předkládalo registrováno ídva svým vnitřním poznání v dokdy tedy člověk zemře tak normálně to vypadá a že opustí svůj to říkám provedete všeho pustíš svůj vývoj nikoliv dokončen čili on nemůže když vstoupí do proudu života řeky způsobem jakým tam dosud nevstupoval novým způsobem on nemůže si počínat tak aby řeku nu po vodě nýbrž on si může je mu dovoleno počínat při tak aby předurčen a přes tu řeku se dostane několikerým způsobem nebo zároveň několikerým způsobem je mu pomáháno především o on se zbavil toho těla těch šatů které kdyby byl na sobě držel by se byl utopil rozešel to takže oděvů to znamená těla kterého se zbavil tohoto oděvu dále nebo třeba ale jiný oněch který je či tedy je něčím a který odpovídá a si substanci te body šumění v tom takže se drží v oděli se snadno to znamená toto tělo které třeba že je tak těžké že když se slina ten člověk se neutopí ve vode potřebuje lehčí tělo jednáš že ano a to jemnější tělo o nese jak si samo ale ono vy ho nepřednesený břeh kdyby tam z druhé strany mu nebylo pomáhám tam mu pořád někdo drží palce nebo lépe řečeno pořád ho nikdo vlá a ta on tam vidí nový svět po kterém touží a vidí že je to nový život že je tam ta mezera která na strastí vlastně upravena nebo za rovná na nebo tak díla tam vyrovnána která tam mezi tím životem který uplynul a novým životem ježíše nastal nějaká mezera tam je ale ta mezera je překlenuta tím voláním z druhého břehu který on slyš který on v tom v tomto hlasů byl v tomto sluchu nemoh lišit ono vybral příliš hrubé jemné volání které zase jemné tělo může vnímat to to vnímá takovým způsobem ne neodolá a přes tu řeku pluje takže přestože nikdy přes nepluli v těchto okolností najednou to dokáže pro tu jemnost toho hlasu a proto vábení z druhé strany život ke kterému patří a který si stejným způsobem jakým se člověk dostává tento svět to je svět ke kterému nově patří její váben a kdyby nebyl ven tak by to dodržet ano to je na to míti vidět jak se jak se to žít tohoto života se po něj oni hlásí daleko dokonaleji než dospělý člověk že to křičíme každou titany zadní tak je to malíčkem že to váben ještě je jasné není čím přehlušeno potom vábil vábí všelijaké věci z tohoto světa maličkosti kterými se rozparcelovává jeho jeho vůle ale před tím být jenom život jako takový a tohoto nově umřel ho být život jako takový tamten život na druhém břehu a to je hlavní síla kterou se dostal a přes tu řeku rozumíte no a teď ale kdyby ten člověk neměl vůbec tělo jak tady bylo to otázka tak bych v řece nemoh plovat jo že ho nazvu nýbrž on by se do řeky ponořil svým vědomím rozplynuly se tu řeku a byl tvou řeku do možno byl by tou vodou svému vnoučeti říkám podívej se moje podstata vědomá učím vědomí je taková jako potom do řeky takže když do vstoupím tak s ním okamžitě pluju do moře okamžik jsem možné ta řeka spojitost vnitřní z moře ano takže není třeba ani plout sem tam jak se řece tak se v moři než to kdybych měl nějaké o jiné třebas je tak nese v moři nýbrž že jenom posádku na lodi nebo takového něco rozumíte mně a to je něco méně a něco co převádí jenom s úroveň úrovně na úroveň nikoliv k bohu jak tomu malinká tak tak nějak to nedělám když se o mluvím tak mně to mluví o skutečnosti věčné ne ne o tom se na druhém břehu a je to sice mohu říct že na druhém břehu ale to není postatné zase určitý druh života jako tenhleten sice jemnější věší možnostmi na jedné straně a menšími úseky na straně druhé že to mít idea o ten život li někdo ve svými ta tak je to duševního mu pozoruji to není normální člověk a je třeba ho léčit při hic to znamená kterého to si mastí příčiny ale nikdy nejsou normálu to jsou ti činí jako každá jiná choroba jiné činna ale ta v jeho duševním životě tam jsou nějaké straší nějaké spojitosti celého si uměle vytvořil kterého vedou k tomu periody třeba buď jedno po druhém s odbourávat těchto špatných propojení a nebo ho oslavy před skutečnost radostnou to je těžké že ale pokud možno před radostnou stav samo sebou nedá se stavět pomocí do dejme tomu že si jde do na veselou ne nebo je s sebe celou nižší vetřelými lidmi tím se nestane radostný a méně testy naopak za poráží bude horší se vrátí to na sedne a budeš li vším bez tou než když než tam přišel takže bych radil výš odbourávat dostat se věrnost k tomu co bylo příčinou o něho pesimismu to muselo začít například mohu říct o svém případě že lidé s takovou leva duším vadami obyčejně bývají pesimisti obyčejně a tam to snadno vystopovat nepotře jsou menší oproti do zatím lidem ale mám na mysli tvého tatínka který nebyl bez se mi toho že vrcholným osten s tou přestože měl zatížení tělesný který by na každému vadilo na mne a tak ten by nám mohl odpovědět na to jak se z toho jak se z toho vymanil zaručenému se taky nějaký boje podíl ale jak ti říkám nelze konkrétně odpovědět protože příčin mělo bez i to je výslednice plurality příčin na je nemohu tady jsem to říkal přitom to tady nebo u sebe ale i ti nemohu je všechny vyjmenovat a o tom jenom říkám že je třeba i příčin postihnout a vyvrátím že aby člověk dostal jiný poměr k věcem a života máme jedno jednu část z inak to je část díla miska ze sáki část tři sta osm při lidském vdána věčné pravdy je první a poslední poučkou láska nesmím se xi stopovat rozdělování na a ty dokud člověk nepronikl k tomuto nesobectví nemůže pochopit věčný život a věčnou pravdu a tady mně ten dotyčný který to četl říká že lidsky přeci není možné se dosáhnout že se to nemůže být první a poslední co na této cestě možno dosáhnout nebo prostředek kterým se dosahovat tak to je vše nýbrž že to prostě ctěním nelze všem jestliže by tohle to byla pravda tento odpor tak by lhali ježíš kristus který říká milovati budeš z celého srdce se ho liší mysli se si duše své neprší li své jestli to přikazoval tak je tak tím říkal že je možné aby se to lidsky vyvinul aby se taková láska lidsky v jeho ovšem máš částečně pravdu a ne že bych si potírali a tak hará nebo ježíše malou v tom smyslu že lidsky první a poslední co se může udělat je láska nebo touha po lásce volní touha po lásce ale že to nevede k plnosti lásky na tom nesmí záležet človk musí ze sebe vydat všecko co může ale nemůže o toho chtít nic víc než to vydá že celá ta cesta spočívá v tom že se odevzdává se svou vůlí manipuluje tak aby se odevzdal i svou vůli odevzdal chci milovat boha tak svou vůlí odevzdávám která se není to pravda či te jiná manipulace s vůlí než o které je s čím de kdyby bylo kdyby toto nebyla prana tak by nebyla nebyl by řekneš kristus kupte že něžné že stačí ti bude mít to to vědomí boha život věčný tak bych to uzavřel a s tím způsobem že meditace třebas tím že se rozplameňuje člověk v lásce dostane člověka na vrchol lásky srdcem k tomu že po meditací tomu že dosáhnu potom dejme tomu tihamér cítě to lidským možné karma se vždycky jít jestli on se nedostane dál než k takzvanému do ze modlitbě afektivní znamená modlitbě stoupajících citů a tomu říkají křesťani nic se nestalo víc nemohl udělat a znamená to milovati budeš celou srdce lidsky je to tak ano a ježíš kristus nemohl něco božského člověka chtěl jenom lidské a to stačí jestliže třebas jde o to milovati celou duší tak to není jenom přitem nýbrž všemi lidskými vlastnostmi všemi lidskými vlastnosti to znamená člověk je činím myslící morem a jestliže toto myšlení aby své činy zaujme pro boha je to jako ba bohu bez jako k bohu a o výklad takhle ne tak pak nemůže po stránce milovati budeš celou duší více udělat první a poslední v tomto oboru řekl lidsky a tak bych moh jít dál nebo to za celé mysli své z celé mysli te jak celé mysli a celé mysli jasný že ta myšlenka by měla člověka každá li vyšle jak to myslím ho ve svou ne a tří li že by neměl nazmar přít ani teta jeho síly než o to tu bohu odevzdání bohu tam při síly de hlavně do odevzdání protože jestliže se odevzdávám jenom tak moh sežerte tak to není pravé odevzdání to dycky končí nějaké rozplizle musím odevzdávat veškerou silou to znamená tam na to musí velice záleží abych se celý odevzdal velice ale no a to je tak lidsky všechno co víš kristus radil na cestě lásky tak když tohleto člověk splní tak zjedná podmínky k tomu aby tak pomocí tak zvané milosti nenesou pia o to ostatní udělá bůh to znamená u udělal tím první čtyři kroky láska tím tím tím těm ze a bůh e e udělat další třebas diskusí ale to je jiná za to s oním člověka záležitost to věk a nýbrž ani o boží a to se dostavuje zákonitě samo jakmile všechno člověk do toho vložil to lidskýho toho vložit mohl takže na kance nemohl vyjádřit jinak než když lidsky do toho všechno dát a to je ty či toho rozlišování mezi a ty to on na mysli jednak lásku bližnímu a na lásku k bohu na udiví že když dělá člověk rozliší když rozlišuje člověk mezi tím že pro sebe dělá víte z provizního ne tak se živá a tyto není jenom někomu říkat ty a nikomu říkat nazývat to nic není ale jedna vůči bližnímu jako učit sobě to je rozřešení nerozlišování a a ty se to pořád on ale si jenom jako sám se sebou tak nerozlišuju mezi a ty tím fakticky je tomu tak jak tomu fakticky tak není a jestliže to či bohu k tam je to zase vy abych pan tuto tak ostatní že prosta je tady dotaz tíže bibli ničí boření světa přes dech a samozřejmě vědomém to líčí elaina a modlil být nemohlo třesku mužově více vyžádejte s odporují ale dycky to srozumitelnější než tohleto a věrohodnější která kterýkoliv modlil vzniku vesmíru je rovnější než to co říká bible a to z toho vývodů jednoduchého že je to rozumové uvažování o na desce vědy které nám blízké po stránce že je to rozsahu škály našeho vědomí která začíná smyslovou oblastí ale zpracovává na a na mentální pojmy a uváděná do place buď rozumovým nebo citovým způsobem že ke všemu mám rozumový nebo přitom o takový postoj ne tam to končí kdežto nýbrž se pořád stavy otce to co je psáno ve starém zákoně v genezi to neni popisováno z rozsahu této úsečky našeho vědění se tu se nemůžeme indy dostat ale ten kdo to psal to opisoval nebo ani to přál je svýho ten se dostal za tu úsečku podržel hři dolním myslí toto šířil a z této rozšířené částí řekněme že a tu se škodí a a b a tamto rozšíření ve co no tak z toho be se něco v referoval to tu uteču a b a teprve se na ten přece a beth vytvářel obraz z tohoto světa bude podle toho zjevení které se mu dostalo na úsečce be chce to je otázka zjevení k otázku v přední člen tak jsem kam pokusím tu otázku toho ty veni převedu rozum bude myšlení této taky de částečně se o toho dosud nikdo nepokoušel to nevadí na se na všechno že opačně se pro je to hračkou ale pro ostatní to není hračkou ani pro toho inda protože on opačně na to nešel on šel na toho toho stvořeného kdežto na tu důstojné ného do toho stvořeného a jestli se mi to nepodaří vysvětlit tak jenom proto že nemám na to česká slova o to mám výrazové prostředky ale dávno že pozve velice dobře potom promiňte ale totiž karma tak si pořád tónem si ukřivděno dobře okolo jen to přivedenou jak ti budu tat tak jestliže třebas je tam psáno to budu vyvádět z toho přepisů do oblasti á do oblasti bez a stavem de a chce do dost jak a v uzlem nova aby to bylo pochopitelné u to pořadí zlo a v takhle ano myslím že na to stačím ne všichni na začátek a že to dosvadní tu základy metě a tak to řeknu oblasti a praví se tam