Karel Makoň: 83-16 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

F. Tady se tane na proč tak to není ve byla ani nebe a země byl chaos duch boží se nad tímto chaosem vznášel ne ani kde on žil ale tady jde dělal to je vodil od li od ve měl tak dala to nebo školy čit tak to neznal je tam řečeno. Jak dala sil vím že to pro znáš tak to nemusím opakovat ale posel mu ten ode člověka tam začnu tato tato bere všechno opačně ano pane. Mysli takhle tak to ten měli k dale v tom listopadu roku při vede vědy se dokonale nedovede opak dali jste ve věren za danou mu porozuměl lidé nebyli nikoliv tak jak je tam nastaly ve co je zatím nad ano ve si na s na tak hle. Bůh bere li mu a kde stávala do toho duši a člověk se stává živým onen a tak stvořil bůh člověka upozorněn na jednu věc že opravdu z oblasti a pak váže tele se to. Toto je na tomto oba jednání nad vysvětlit než tak by si měl nebo nejsnáze tak li příměr jem totiž že duch. Který byl ve nit do viny znamenal do moci byl dávno při u boha ale nebyl ve mně nebyl člověkem postí. To znamená stvoření nezačíná u člověka že by byl bůh vložil ducha své nebyl člověk a začal ten mistr prvek trvat chvílí nýbrž se ten do byl někde jinde než který že ho tam jenom přenesl stane li ten je terezina u ve je ve vesel tahleta toho. A protože je věčný ten ten se ve taky věční to je lidské tam nezačlo dal nedostal litovat a to je a tak taky tam nedostali plat nic z toho o čem jsem mluví by byli. To tam nedostali za čili je můžeme mluvit o tom letním by třebas čím víc do do dní kteří říkají si křesťani aby ji dal ne. Vizte jedné věci zásadně že svět nebyl stvořen mají pravdu i nemají visel od býváme z hlediska člověka tak musím tomu se ocitli ve od těle a vypadá to tak je proti všechno v bylo všechno se tak to bylo všechno se let dejme tomu. Jednak jednoty nějaké že všechno je ne doba je do mnohosti nebo li měl jsem mnoho. Znamenal vede to nevím bere za o dát do modelem let tak by takové nebo by tam neboli do tady o tom věděl sebe o tak klesla tak že zde dneska za vel tak se to potom jedno tak ta moc zase o vedli ve vás prosím tak tohleto je ne otázka která do pověra na ale to by byly ani není deme když byli toho viz jak ten ode našel které po mu mu tak se ta věta ale tak ten nesmysl jakkoliv si jde na někdo. Dost mu v době před křesťanské na jsem byla rama nam to nevadí že ten kdo bude li se z ku tam to vůbec nevadí ale je to vadí ve napřed byla kráva kristem li tomu tak je toho vedle se ten nesmysl bratr takle se zase vůbec mu že byl že ten bůh tak jako byl o své za ten nesmysl pro mně který jsem se jednou ocitl za tou rady světa be. No. To nemá smysl jen to že tady věčný život který jsem taky neřeknu tam nad v ní. Ten se za miluje zase řeknu závady způsobem ve meze si viklat vane kdybyste se jen tak že zen ani neví se to dneska bez zády se z od li při hlasem nezvládneme pravou od let na nebe tele že totiž jak ji záhadných důvodů ten bůh tu svou věčnost začal proměňoval na často prostory ven. Co se prsten v janem tak je ten mental duše je. Tak asi jako je rozdíl mezi v v v v mohu berou na stane na píše o mu tohle to bez je o podle o není bude ve be ale se s tak je tady dělat to je je letní ale dělat. Toto stvoření není to je klidně na boží rozumíte čili. Když tak na to není když ta vůbec neměl nebo mez be jak se nějaký cest nebo jak mi model světa nebo let dal jsem se dávat nebo zase do nějakých svou nebo tak na to vůbec nezáleží na nezáleží na tom že věčný život takže existuje li si aby je činí li si podle kterého se výtečně vy ve činnost se dělala na časnou z na často prostory ve novém pak to je také jedna z vlastností věčnosti to tak po poklad seděla. Ad bezčasové na časové jez je na nemožnou se děla na bezčasové na časové pak je tak nebo zase nazpátek časového na bezčasové a podle o co se tady povalit ta láme se zase zpět z časoprostorového na bezčasové ve by řekl je tady ty bez to z neměl na která nepodléhá dale mu vývoj li na žádném vývoje není závislá na prostor závist. Vám a přesto veškerý vývoj z mít pro vás. Ale je tady e a ne z vůbec nos která se a trvale do on nezávislá na ten nezávislé neměnné ve zlosti zatím vším ano tak takle pak tady padají ale jinak se to vysvětlit tak je všechno špatně ale všechno tak. Čili to by tak tam ten nebo kdokoliv jiný ten je k no kdyby to říkal jsem jak velký zasvěcen tak vždycky nervovým ne že bych ten nepravdu ale nemluvím pravdu celého ne ale pozorně těla mluvě že indové dobře vědí že existuje vedle poznávání postupné vývojového také ještě poznávání absolutním které na tom hře. Z toho absolutního k tam něco připlývá. Není to ale pak z toho v pravém slova smyslu protože to nikdy není plné co nám při jedné to je to se někde s tak částečně prostorou tyto po cestě že to propadli úrovněmi bez krve do to není bylo měla be tato vůle a ve nevinné úroveň a be se tady dneska líčil nýbrž která rada jejich vůle než to nejde za úrovně ten bůh je za úrovněmi za všemi úrovněmi ve není na úrovně ve a chce tak jdeme nedobyli. Be chce ale pro eště ono. A tak si bych chtěl říci že správné po je li těchto věci by bylo jestliže aniž to víme ustavičně jsme živi z této neměnné skutečnosti jak postát se pití. Tak postát se poznávání tak po stránce blaženosti lásky. Tak je pak je také pravda že nemůžeme. Tuto neměnnou částku poměřovat s tím či s to se pořád mění o této správné své ten ramen vývoje se ramen lidský. Opravdu ale není to podstata věci podstata věci je nic jsem neklidný. Protože kdyby nebyla někde základ který se nevyvíjí který je neměnným tak se nemůže vyvíjet tak po této v tato zen který že to je asi tak jako k vedení od se tam tomu kterého sahal do hloubky ano o u o protože on plním mění všechno vím to barvu na dva no o byl o to byl pod ve větru a do ale pak o po o tom vůbec neví neví jsem nevyjádřil před je tady z bude to jsme si. Ruby po pane tím prvkem ne. Ale správně říkal tak ježíš petrovi tak pak tam marně petříka aby stal učedníkem a o si tak to bylo těm takle jsem ber to byla ta mu si tam toto takhle. Ten pan jejíž jednou viděl petra lovit lidi petrovi než mu o nová málo byl ani jsme po lovil když je přistoupila říká za ta mi tu poli ku dále na tu vinu on říkal pane odvratu novým více ne. Tak mistrů to tady je to je všechno o hledá ho říkal na tam od dále na horní v ale to udělám ale bude to marné to jenom bude do vody tak by pod tělem nedal si nedal li pokoje zastával na hlubině an nově kolik že z že na skal v ní. On říkal pane ty nejsi říci či boha a nic jsem si boží za šel na k mu na to řekl o dneška budeš slovy duše ale ne vy. A to je ta opačná situace než jaká je líčena byl veškerou dovolili vývojovou pro od on tam nejsou o rizi. On tam nevím práva pravda. Tam je od i barvy na brát na i ta hlubina lidské nic věta ano. Ale tam jemně on byla tak je mysli a padli velice důvod člověk plně jsou vlastnění je nad to je. Ale tam není vůbec ani za je tam věčné pravdy bohužel že on na to šel vývojově protože překonal dále nic aspoň pro no ale pro větší měli na je to učili bez bez toho li v v poučil mu ku lidová nebo jsou věk tane byla nějaká pravda pro v tomto cesty kou lišil. Tak do jsem nemohl o které se vůbec ne bádat o svět že to je onen lidský nebo do toho nic jsem měl jistotu že toto měl pro napoví dále je pravda a to byla síla pokud skuteční a protože pak to existuje hloubi duše každého člověka tak jen duší i toho měli za cokoliv ruku v je tak je možno také opačným způsobem této hlubiny vyrobit všechnu. Chce dát od od vím že z této hlubiny nově v ale. Je. Ale bohužel moc přeceňovat vývojovou u toho je on ještě dědicem toho na vina a vše ostatní protože panně ku ukázt pata ale neuvědomuje si že je tím poznamenat jako třebas batra ve totiž že poznamenáno debat rada ty z pole tomu s absolutní tovární všech. Ty lidských lidských ne. Tento relativismus který byl neznámý měla vět ba tak do ve dal se vypořádt poznamenáni a proto budeme tvrdit něco takového to pak do ve od ve rad století abyste ode ze se jsem říkal že by oni neexistuje tak jsem mluvil z toho a toho kdo na deska to znamená jsem se ne je koná kde měl jsem s vývoje existuje za si že bylo kdybych úrovní. Bez nemůže dostat z od pád nové. Nebo od do cele tam je možný vývoje ale přes hranici žádné úrovně totiž které zákonitosti se ne za vývojově jak jsi tady kristus na než na vedle tím musí být otevřeny a to si dám vývoje to je jeden a přeli když brzy není vývoje tak ba zároveň pravdu i nepravdu. vám to smyslu že není vývoje v tom smyslu v bych řek tímhle tím způsobem vývoje mohl dostat k bohu není takový pojme li s. Ale vývojem možný v rámci úrovně kdy je malé nemá od ze kterého člověka me a tak nálad ten vývoj tady cítí ne cele svět nevidíme ten výtvory ale všechno beztak tohle zákonitostí jedné úrovně která sebe nepřekračuje to je něco co nám mluvíme aspoň může o tom že vývoj pak vždycky neexistuje že to vězení to považuje za vývoje to je po ale to tak tak ta. Ale ty jo ve kterém nemůžete mnou ti pak je to bo. A takže po této stránce je to takhle pod se vám chce zákona si o tom mluvil jo. to nedovedu říct to řekl velice viz ti oné se pokusím no ne to je to asi tak vždycky když se to mohl do tomu pak po vám svěří tu li bůh vzal své ale jsem to jak tomu byl o tom že liství ten musíme druhy zákonitostí měla vždycky sestavený ano že byste tak i záda zákon o tento časoprostorový vesmír tady jedna úroveň a. A závoje protože nepřekročitelné a že my můžeme se jakkoli daleko do vesmíru nakonec tělo na dostane se pořád téže kleci by na z tu klece. Tento vesmír nemá konce si říkají dneska pole tak modelu někdo do před o ano o tom je pak je to je od li si to všechno zpovídat ve povídání o kleci ani se ve prosta o je tady nebo se nedostavil toho vůbec nic není na to je rozhodující tebe ba ovi. Ale. Za to to zákonitostí říkám zdá tak to slovy kus tam do od aby potom promluvil. Existuje jiná zákonitost. Která tam je kde vím o této zákoníků věčnosti je nastanou mohu po mně z této zákonitostí takže dejme tomu když je ten mrtvý žije na astrální úrovni tak nemusíme hledala jeho existencí někde mimo rámec vesmíru že pořád kdy ten svých pořád co to prostorové na dosti ale vyber prosto prostory jinak než my jinakým vládne. Že si byl řekneš že proto jen tam že každý čas jinak že to že si to to jsou tady ty který si ve se svou absolutně křivé důkazy o tom pod ve co to prostorové záležitosti to nebudu dávaly do byl do watts všechno nepovažuju za hodné vůbec kde paty prostou jsou tam vím že tu dvě no protože jestliže jedno to považuje vzala bere je do na dražší děla něm to není tak ten světa můj doví ona. Tady žít jenom věnoval města tutéž klec ano to jsem byl to on to milo neví nic nejsi tak oni šel jsem za klecí takže ta podobal ve o on dvou do mých formy opak byl podoba po mně je tady za než o s takovou za také na a se k dělal dále co všechno se tam věta své z kterou ani vědec nestane dovede dost rozpoutat zajímavý nadto opačně než má. No ale teď jestliže tedy jde do sebe vložený řek bych takový několik zákonitost jestliže ne vývojem ale prostě přechodem. Ne který nastává tím že se do ráje na jedné úrovni asi převeden říkám si převeden na úroveň jinou ne vývoje věci převedl na úroveň jakápak vývojová úroveň nebo vývojový způsob když když někdo za se tak tady hotovým člověkem na této úrovni tak je to malé dítě ani do zde protože tam není o to není aby modlit za si z oslu tady o to by padnou pak je vypadlo tento ses se zase se z časoprostoru trpnost od ale ne. Do do umírat někdo nisi nedovoluje el říci na s uměli že tady jsi řekl jsem překonal lidství nepřekonal dostat se na jinou úroveň lidství ženou úroveň z to co prostorového vnímání a byl jsem v téže kleci jinak zabarvené ne svými možností pak je třebas jako v věci živé tam byl jakou pas tam jako pak se ze všeho to prostě může si tam li ta ano kdy jsem věc nemění přes tyto od zenu v pekle. Ale na o námi nad všemi úrovním je něco co nemá toho po které se kráčet není pravé a to nemá úroveň. To není žádná na úroveň pravdu jsem volal vyvíjet nebo nebo za věnoval co si to ze mu vodit nebo ono se nic ti nebo by mohla by se začít nevíte to nezačínal oni je von vší to se mi tam v rámci veškeré klece takže když je do ocitne patřím ba vám chce nebo o on odtamtud. Když byla jako třebas se dělá slyšel v tom mládě dal a odtamtud visel v uvozovkách a tak se ocital tam by se kolika toho slovo za a to je ano jakmile se o ty tam také sví třeba se pak na chtěné jasně tak li tomu vůbec nerozumí že neví co pojedl z pro ve rovna ani volen o no novém ven litoval ve o malém bylo že tím se musí jít i vás věřil o od o nevěří ne to jsem tedy věřila jsem že. O tom nezáleží. Ale za to že jsem se dostal tak se z tohoto pohledu z pod za klec jak mi tady omar je krásně říká ne více či nedovedeme dovede posuzovat u k let tak se mu to potom jeví jako na jako žádala odvozený skutečností ne odvozený skutečností v z pravé skutečností odvozený a zabezpečení ale pane. Takže cele od on nelze. A když se do pocit ve tomu veden na úrovni některou tak může na tu vnější snadno vidět. Se učit ocitne za všemi úrovněmi tak může napřed vizi že takže pánbu vivo tak je úrovně li všechno jemu za své všechno může řídit a podobně tyto ale vlastním způsobem leže by zastavovalo nýbrž prostě je v tom že tomu a to je to vám nic není že o. větší dokonale způsob myšlení když že to tak jako si kulty rukou ve díval svoji jen tohle ba tak dal visí se pro řešil ta prosazovat o ní. Že tady je za zenu že dělat dycky na dali z musel před si říká jakým způsobem se hranice klece překročit. Že to je je spůsobem ale ne na to muselo obavu protože na by to nebylo rozumět. Že jsem se kvantita denních kvalitu. A nese málo se prostředky jako je třebas topení bod kotel ě z ba o vodu voda pro ty byly ne ale ten na ten přírodní je z mi skupenství nemám li to je přírodní zákon který nevládne. A tento silní zákon sám o sobě způsobila to doplním promění že se přemění kvantita určitou jinou kvalitu ano. A to je přeci překročení ten na své hranice mezi úrovní. Upozorňuju na jednu věc že tato to se vaně krásné a hezké a může představovat nám přechod zevní úrovně na budu v tom může přestat může se stalo. Ale je na odjel zklamat ale to na představě přesto z úrovně na úrovni jednak toho na taky ne se todleto co ty vodní z podal než vysvětlit úrovně na úroveň že vane o na jenom v rámci klece vysvětluje jen k vám je mi v a je li pro svým ano v né. bych jenom tomu chtěl střed ve mně to zase budu k tom že ježíš kristus to jsem věděl jak se přechází z kterékoliv úrovně do králoství boží že to není z moci lidské že to bylo od boha která otevírá ti naše. Takže takhle přirovnání které mi použijeme potom před od jednoho od vůle o on vých. Kdy kvalitní nižší vyšší že jo. To znamená z úrovně na úroveň toho není to řešení které nám předkládal ježíš kristus na by takže chtěl před o zřeli byl u to skvěle tady na hrálo ví. S tím se stáhnou jo ne jak se ještě o slovy provedu protože ji kteří do tady že si mysleli oni přišli li někdo o všem jsem se podívat dnes v co tam vlastně dělání proč tam nikoho nechci přímou nabyli dále. Přišli tam to pata ten pramen se objeven najednou pavouk ten o to by to byl boku pavouk ten najednou byly dva že bude čím byl být. Aby praví ta by to byla věděla tomu vše ty tady máš obrovskou řeku velice u koho a právě ta se do ky ve se v a také du a bez po je a bez bez lál jak si to se tam že by to nebezpečné. Tak bych chtěl říci a může se podařit člověku to co je nám sat semen toho od do ti po přemůže ku je velice nebezpečné. Protože člověk vždycky neuměl není mně prostředky cestu řeku vůli vždycky nezmění vypadá to jako strašně nebezpečná záležitost kdy jsem se dostával třebas úrovně hmotné a o je astrálem i on je nebezpečné takže oni oproti ti budou tak si toho on do opakujeme z myslet v ale je to to je pravda dávání dva není tak ve provedli sobě něco o tom mně nic je tomu se za nebezpečí že ten přechod se vůbec vepře. Žije že se bude musel prát se to co z na ten původní sta ho tam třeba s pokroucen vědomím a tak dále. No. Ale před jenom úroveň na úrovni to je z by jejím pole s ten se mu např. Kdežto to co mi tady říkáme si že tam je taky že na obaly nižší jak je tu vyšší pravda to co mi tady říkáme není jede na kole svých jako je vyšší když přeměna úrovně které volit do králoství božího tak na a ve všech obal je odvozených. To je čeho co nemá k vám marně se snažíme u svými vlastnostmi vydal lidskými oba marně nebo představě ho nebo definoval není to správné takový bůh vůbec neví říkal mu ho o proto na boha nevěřil že opakovalo bohem kdy o to jevit tam je to dokonalá lidská bytost tou vůbec nic dole žene malým božího stránce lidskosti veni za člověkem znali nad všemi úrovněmi li to on. To on semen ještě na úrovni třebas tady kolo s tím zatím daleko svět ještě s ním dělo. Ale po mně z toho taktně a zatím a po nic z toho a tou toho přechodu jakékoli úrovní do toho stavu který věta úrovní my říkáme nebe. Proto se všemi dostával lidskou silnou nebo lidským nic vidí nebo vývojovou nějakou touhou. Nýbrž pomocí zhora zásadně pomocí pomůže připraven pro tu pomoc hora cestu. Ze své vyprávím ty ba by sama sebe vezmi svůj vyšších následujeme že to povím přípravy který známe opat připraví cestu ale tam musí sestoupit hora někdy bylo že někdo do do tam byly je komu to říkám milost vitální mu. No a tady chápeš slovo o nic tedy provedou u že ji a my jsme si tady říkali ale o nese s to nebyla. Že napřed je člověk v kleci jenom pouhým černý ke jak pak může se mu otevrou jista kde že nemůže je jež byla pod kde an velela nese šplhat on se musí dát tak ten který na křít na cit. Ale o ten by bude po mi z toho na úrovně tam nemožný ten vývoji mít vědomě vy samozřejmý jít o to je pod za říkal že to možné mít úrovně bych byl nemožný v ale ani ne čili do vývoje neexistuje pro smyslu dostat se do duchovní oblastí není. ano mu mu ne ano li ne li vůli je ne v rámci klece. Ona si klece bylo dát do mám svou platnost opaku podobě tomáš úplnou pravdu do obého se musím do hlasy a u zdali o tom neříká že za to bylo pece nemá vůbec dalo padlo protože to dobře chápe se do med potom z dělat proto aby měl za jak si že to velice a potřebuje ve veliká kdy noe chtít podívejte se jsem tu věc led jednoduše je považuju za všechny úrovně dělat aby dobude do duch ne nebo byl v tom věci za klec sedl se do. Deme jak jsem to říkal let v bylo mně z domu do se bude ve ale o kleci jako časoprostorová záležitost bylo a od věčnosti o nebo ne časovou záležitostí do tak asi tak že bylo vede napřed o tedy protože duše je tak to me promiňte to nebude vět komu by oba v tom je let klecí jak jakkoliv barvě jakémkoliv kou ve jedno te. Kdekoliv úrovně je to úroveň tuto vůli a za těmi musíme z z z z ber kristus tak si musíme jít ano. No a to je možné jenom tím že po děláme nějaký vývoj u z pekla jsem to nemožné ale. I u nic z klece jak krita napovídala jsou věž chtěli úrovně kde ani mezi vjemy jsem dostaneme dál bez pomoci ze ve na i tam zastavuje. Ta věčnost ano ale je vybřednutí z kterékoliv úrovně ve absolutně záležitost boží čili nikoli vzal do vývojová že u boha není žádný vývody stabilitu ano je. A kdy li li nebo ho a že byl tomu jak vy tomu u ku o že neví du ano. Si svět vjem na ti u boha a tím jít. Ne že tak ku ví. Bohu bu vy si ano ku je ho zdráva vých měl vých du ona ho že mu je a ne ve víno. Že se do tam všechno k jsem řikal. Že když se člověk pocitech příbytků boha že tam možný dost ještě vím on se ocitne za hranicemi veškeré klece a přesto podléhá vývoji nebo je možný vývoj tím že věčně dosahuje ano ten rozdíl mezi ním a mezi bohem ale to nemá nic vývojem jakými známe jak je nám dostupným společného protože tam na v den který bude v tom našem smyslu že. Se něco dosáhne nýbrž přes ten něco do s a budete dneska pro tu před pro vývoj který známe se dostal nějaká úroveň mění se na ta kvantita nějakou kvalitu to je prosim jasné ale tam za nás vám krita se vymění danou kvalitu nýbrž kvalita se prohlubuje jenom nebo ve všude na kvalita a takže tam je ustavičný vývoj v tom smyslu zvláštním který není po mně by to eli tou vivo do teorii. Na nižších naši vyšší úrovní v tom smyslu ne že člověk nemůže ani nechce nemůže by padnou z toho že by nebyl doby vynutit ale jen ne podle toho protože si přeje že je živé netouží po tom aby se dále bohu mohou přibližovat ne ten hledalo li tady něco řekl přátelé nesměl ani v ku napadnou vnitřně ho nese jen za si. Svoji povinnost dostat před a proto všechna tato v povídání v ale ne jenom zpřístupnit cestu své klece znamenala zlomil odpor rozumu mně nejde oni ženeme zlomit odpor rozumu protože jsem si vědom toho že po onom kdyby on přivede tento let je veden nejlepší kdo jestliže se tady jen u. Jestli a poznamenává mentálního zpracování smyslových vjemů a to mi tady předvádí tento čím dokonale el tak je vůbec se na čili ten jsem ten když toto říkám třeba ten s janem co všecko tak tam na ten čát zenem nebo kýmkoliv jiným tam kleci. Nám jde prosím vás o tom především zastavit změnu myšlení myslicí ho principu je že ten začátek věcí a to je začátek příprav i k tomu abych se s ten se dostal. Jest je ten pád věta použil že van které bylo ovšem v sobotu naleznu smiloval jsem tak v kleci podle dvě. Že mysl která se mění která se pohybuje králi stávala žena stane co jiného přemýšlí o ničem jiném uvažuje když jsem tam pohybují když se otevře tuhle sic. A moji pohyb je to velice rub o li toho ten mysli tak ani nesmí pozoruje se otevřela hle. Protože se potom vám a tomu ve kterém ty částice v tom kolu jdou. A jestliže mně jeden atomu otevřený. Tak na tom konali u nic z tohoto musím nemění krista otevřen vůči jinému o tomu on se s nějakým koluje nějakých mu med ku tím pádem že vůči těm o je klam tomu většímu společenství o tom otevřen ale na podstatě toho atomu se vůbec nic nemění tam to všechno je páté po při ti ano tak on od do tady jsem na ne tak ve se tak by vždycky je no a. totiž se nám že žid né. To cítím. Jestliže tedy je tomu takhle si tomu takhle je tak nesmím stát o to ne. Jako neviděla klec je jak li jaký návod velice taje kde jak otevření ono jemně od ten jsem klepejte abu nebála o ten vše a ten domě o ten kde jak jemně popadne a v a neměl za tupě jo ne ale tam a tohle tak není přátele. To se potom v tom předškolním věku v že jsi nemůžete pomoc jakým způsobem jsem toužil po tom jednat správně to bylo tažení při mu nějak nevědomé nic se nevede činný po jela byl to jeho o tom nevážil si to o nějakou ženou představuje v je na země dále ale ono se to bylo tažení boží které nevim mnou vládlo na neříkám že kdyby bylo více o ho on se tady ono nejvíc bil do ve si kriste. A to bude dále obsahoval ne ve nepadne li nekladl velký odpor k tomu bohu. Ale pak je tedy také pravda že o po pak není existuje vším zde nejde si toho někdo nevědomě setkáme vyvoleni věděl. A projevovali do taky není jedno ale tím že nastává nějaký vím povalit umět nějaké úrovně tak to je na sebe je toho tažení. Na bede toho tažení ty ode možný vývoji nit. Ale toto tažení nemůže působit za rámec určité úrovně že on byl zákon a on v úrovni do toho ale si odmění a pak jestliže v jedna ten by podnítit nemá budete klepat nese říkala tam můžete se nadát toho o tom bude otevřeno. A ven be by je že no spojit připadne náš případ. Do protože jen s jsem tam na to byla jsou na návod jak která způsobila že se do operován je to dobře dopadlo. Nedej gestapák nebo esesman chtěl zabít jsem to přežil a tak dále že se byl za cestu kde který zbavilo nic z z si k ces je protože hle jsou stavba máma která nás nepotkala ta nepotkala že není dobrá schůdná cesta. Ale bych vás mět jsem chtěl opravit vyd. vás přitom neučil mít nikdy jsem se učil nebo viz jsme pobízel k tomu abyste skoč klid po tuku důlek dal svým nebo aby se dali trápit nějakým esesmanem nýbrž je třeba vždycky k tomu aby jste s tou vůlí se snažili dospět tam kam se dospět z vím že ji budete muset modlit vykonat a nakonec opustit ano. To to bylo do ve dal do propracováno jestliže jsem měl pokud jsem měl nějakou přednost zpočátku ne potom se před vámi tak to bylo způsobeno tím že jsem na to na všechno šel samu od že jsem nechtěl získat poznání z vás k vědomí o k vůbec nešlo a nikdy o to neb víte že od to nezačne jít. Jako tam odpojit nebo začátku ne budí de. Ale tím se dostáváme jen na takové prostředky vím o které je velice že budete s panně na s tam nemůže tam napovídal vás ne vás učil samo on od začátku vám učím tomu on bůh ne jsem si jist tím že jedním z prostředků který se dostal hle otevřeným nebo otevřením zde že nebo ten je tím který tomu otevření je ten cesta je na určité úrovni samovolně jednat. A tak jsem říkal potřeba upoma o tyto si to tam je z toho moc říkali v zapomene když ses stalo samovolné pro pannu marii aby ses narodil ježíš krista se narodil toto nebylo samovolné tisíce musel se ta milost je národě oni se stala samovolnou ona opusť po vůli kterou jsem taky v židovském společnosti stala celý a tím se. Vystavena možnosti toho narození vše krista. Když potom se vzdal ježíš dejme tomu ne v ě svého. Pobytu vespod do si ve které žil zase je jenom tehdy když se to stalo samovolné tam všechno šlo o motto ku na kopyt příteli do z do z od do samovolnost ve dostat se do toho. Potom dejme pomohu nastalo na poušti stav. Kdy samovolně se dost dale ho to ono to taky není on zlačněl. Noho to proste se dostavilo samo mu že jsem se dní se postil dne se od jeho si tedy tak se pase je toho je tedy nemůže omyly svou vůli že se sama dostaví když ji zem do mohla ne když tak se postí u zadává v ale to varoval musím vyžaduje. A když třebas potom dale toto o ono se odvolal vyšší stupně na při žije dále co pobytem od tak pořád a že tady byla otázka povím pohání jedné mohutností aba toho co tam on nastoupení mohutnosti nové o to stávání to je ten přechod z jedné úrovně na rukou. A nakonec na úrovně dostat se za úrovní. U spalo hospody adama aby v tom spát o mně moh udělat el je to tak. spal třebas. U ode okolnosti kdy apoštoly ty učedníky litovali že se mám z je aby on se o dostat na kříž jednat berou buď pán musím tam do stavu kdyby se byl svým podle tady to bylo nedopadnou cesty nesměli mysleli z no. Taky nic prostředků je aby ho třebas taky rozum na toho v ranním a úrovně li tam musí se zastaven jeho činnost tak i nejlepší be je protože proto jsem že jsem do li dále v no v rámci svých možností že při že v větu z návod o zem není tat krize z něj ale pro ten náš účel je to ne si šel ne o ale proto jsem proti mně li proto ti potřel zastavit činnost rozumu o. Ten momenty sebe předělat hned lidem. Kdyby ten člověk který tam klepá na ty teče do ani otevřeny v začal přemýšlet proč mu najmě o to ženo. Tak by se zneklidňuje v tom nevezme vědět citem neklidný způsobil že by tam přesto je třeba s těmi tam kde to nevydržela odešel nutně ani ta neklidní jako perem mrzáků to u toho rybníku do že byli tak se dočká pak mu bude otevřeno. Tohleto vyprázdnění nádobí to tak dobře znali ti číňani je tak nutné je tak mu tím prostředek že to pak by je mezi úrovní ten člověk se musí tak tak bez vědomí tím na ale si život ta smrti dostat přes úroveň ve které dosud žil aby přejde do úrovně jemné ono je tam zase z tak že i nevím úrovněmi paty toto usnutí a pak je pak je za úrovněmi takže se věří ale o. Ba o ten novým pro v no ba ten prostředek lid ne tak to miloval že spánek je také jedním z účelným prostředkem jak se dostat na roven podívej. Jestli člověk usíná pas spí dejme tomu před tím života pak to ten kladný smysl že on mne prospal. Nýbrž že se tam vyrovnal věcmi kterými by se vůbec ne vyrovnal vědomě tak je to ve mně se to krisi v tom nebyl jsem líčil jak kristus se ve s že vyrovnává s těžkostmi třebas tělesnými těžkostmi které fyzický my když s ne onoho o toto dost udělá všechno co rovně za chtěli nějaké duševní tu by se měli bez postupně vyrovnával no. Tak vše. Když na věřit a přes ten nikdy nepřešel z klece z toho on je to na a kde jsem byl jenom pro za ne ne tak to von nikdy tele že jsem klacek takže ono nýbrž že jsem se mohl v nich ti když jsem věděl že ten je jsem mámy v tak to on nevěděl velel se vnímá jak se tomu přála nemohl v ní. Vemu. Tak jak jsem jsem z mohu vím že když jsem si to nepřál tak mu někoho do li k tomu měl aby si to stálo když tam jsem se stát bez jak z jak to je oděn jsem vyšel jak je to možné že to možné že tomu je to možné jím že. Ne pane tím způsobem na čáku on mýho života jsem byl je úrovně když sázení palem na je vysazen tak prožité protože by ta se vysloven na neznáme ostrově ano aby si dělej to co a protože je. Je tam vystaven prát tam a tak pomohu nesprávná masem vás jsem měl po vědomo o tom že staví nic se ne podle toho co je správné ale vyvede z těžkostí ale nezařídí se do těžkostí zavede. A to byl jediný důvod proč jsem tyto věci je jsem přitom jsem měl s víc sebe ne a velice pro byl jsem s otcem. Dítě ani nemůže jinak být. A přesto pro sebe sic se dostal dál tak mu vyššímu sobectví tak dále že to bude na době toho za moc nezbylo milovala pro chtěl teď právě tak se tomu dostaneme volně zdůraznit totiž není pravé říkají indové že jsem do by ba to naše nebo to není pravda se tak o lidové o dál oni věci. Ale to je pád těl staví na ten pravý musí sedět no roveň za jiné já. A to se za další a tak dále tím výměnou se na by do udine schopna a z ti to vyšší málem jinak on prostě nižší nemáme pro tak to jde dovolit kou by protože tam v těch jáček li si to jenom ke zrodu daleko více než jednoho a tím způsobem ba do z tu se dostával přes úrovní ne za ne ale s úrovní no ale byl zpraven tak asi vývojem života že takhle se na cestoval před úrovně když jem úroveň dětí že by se za tak svobodně ve. Tak s povede li se přeli by na pouštěl ne podle těch svět učitelského mu hladu ne pata ze bylo tak těžko mal tímto způsobem jak tady říká. No a je třeba k tomu znovu v nového dál. To to je nad to se všímá jenom jednoho z toho bylo vše krista protože si to všechno mu o by do si může o to na tom co z ní. To je to které cítilo vůli otcovu. A nevím její ani nic jiného nedělalo než ti pro vůli otcovu s to se lišilo od toho toto vývoj a velice radikální. Cesta bez li to jsou tady byl na dělat když ho tam hledali v tom právu tak říkal pro mi temně se vrátil malé byste měli do vede žen jsem kdy v tom svém mého otce. Myslíte kde by byl pod jedete také po se do svých rodičů to byly ne je nemělo. Ani se vlastní božích toto by bylo odporovalo be matka kdo jsou bratři tak mluvil od kdy při mně říkal v. V v v v v v v v k v k v. Se na to třeba se o a to je její tak je a žil bez míru celou společností ve které se zrodil ale to nebyla pravda potřel ze takto ode mne já. Jiným kvalitám ani ne a jinými barvami zase jen existovalo když se pozor jistá do bojuje za v pro schopna sela o o jen k těm svým učeným mu který před těm dna o jen to na kupodivu nemohlo jim to na. No tak je to dost jak mám balavat na dal od ní. Abych měl za to že by se neměla nebýt řek neměl snažit překonaného na vládu boží. Kde ježíš říká překonají nadvládu nad vládu boží v jeho učení s celá stačí. se nesnažil nikdy o překonání tady něco do toho domu mi dalo toto rozumu nebylo. Do do hume by tam nebyl věří zen ale ten ne tím způsobem po vých na pravou vládu že musíme jenom vědět že si musíte být vědomi toho nedostal milosti od odkud kam na že. Ale nesmíme vodního chtít aby nám odpověděl z toho na co od ode dnem o těch čistě ano ní. A teta teta věčná ona telat při do světa a ne takže. Kdyby člověk své snaze o z vlády rozumu aby si počínal zásadně chybně jelikož této úrovně rozum musí dát u světlo pokud jinne nemáme absolutně nutné bez světla nemůžeme být. Podívejte se. Když se se mnou brát tím o nad tělem po kolikáté tomu podobenství o těch kde jsem ji né. Z nich těch jevilo rozumných a rozumné to je proto že ono kolej nám víčka. Který tam k nim neměli tam těm kdo ho letem olej jak od těm rozumím době když spaly na čekaly na ženicha lid být ne ještě tane na věčný život dohořívá náš život pak ty. Ky a anti mně ještě něco na co to bylo pro nás ví. se napřed neřeknu toto bylo to na vystačit mu že kdyby to byli bývali neměli tímto kdy ne z toho. Tak by byl ten ženich je vyhnal ne aby byl říkal neznámá že máte světlo. My musíme nějaké světlo mít abychom vůbec mohli obstát před tou věčností. Am mámeli světlo rozumu tak je to výborné kdy op stojíme před věčností. Ale opravdu je třeba dělat tak jako ty moudré v tom světlo sám před věcí. My víme kdy máme na kupovat ten olej. Kdy ho máme ochraňovat jak ho máme zachová mával ale kdy je máme sví ti ale před tu věčnou tam ano to znamená řečeno jinak jestliže budoucí svůj život i je do svého rozum vím zasvětí všem vší. Skutečností než je to co může rozumu popsán ano. Věčné skutečnosti pak mám k bohu v hle z koleji. Který je za tím který může vyhověl na ve životem kdy on učí tamní život. A mám něco co mně umožňuje abych se ocitl ve ženichem jedné jediné místnosti vodil zvaného věčný živě zkrátka. A tohleto je nutné čili bych li nikomu nemohl radit aby se vzdal světlo svého u mu nýbrž aby ho pečlivě ochraňoval. Tak aby mu měl vždycky víc než jiný člověk jsem pro toho vyvinout rozvinout lidský život po všech stránkách v na od rád jako v ale po všech stránkách také vel tane na ty tam je rozvinutější neboť z toho z této situace ale tak se může ve tak jen z příčin proto může přejít přes tu úroveň tak se připravit o tak on říkal často a z toho vynutit život a to někdy životně umožňuje aby. Ono je jsi na příklad dejme tomu že nás ten stát nekazí a kdybych tuto se toto studium. Obavu nedokončil nám to nemíním když kdy do tak udělal tak se pravíme proti světu a si ničím zapřel tomáš udělat ale nezůstat napřed tam oděn tam on byl proti tomu kdo šel dál ne k ale nečekal také o dostat klidu a od ale o s to šel dál aby viděl se o to mně dál aby se jenom prostor rozumově ku nebo žádným rozumovým růst nestojí v cestě duchovní poznáván naopak ho podporuje. Když vím od on tam ten rozumu může jít je pro pro toho toto úseků není náš koně od a pak pro pak ono není na škodu věci nýbrž je prospěch. Protože naplnění této úrovně a dale máme vlastně doplněním na dobyli be u z hynou na úroveň další de a chce ano a pak se může s tebou tichou cestou bez skoků do další. E. Když o tom toto odpad trpný pod tuto nedají ono by se do dopovědět. Pak buď můžeme tou jak se řekneme toto ten jsem rozumovým povědět je nesmyslné a vynechám toho nebudu to přímá a to je nesprávný. Protože to u z že když ničemu rozuměl že mu proto tomu rozumět že to ne ale ve do ve to je to přeci primitivní způsob myšlení toho by se jenom s tím ano. Tomu dorozumění a nemohou rozumem do toho oni toho u tam ve onomu rozumem oni o do musel od ho na živých to nejde rozumu tím co jinak prostředky oku. Ježíš kristus řekl jednou petrovi nýbrž dost čisté nade do ti si byli oni na to se neřeklo tak je to rozum na to od lidově proč to řekl duch boží a proto ustává volit ten tu jsem protože on věděl že tyto věci nejsou věcí rozumu o v ve že do z nic z rozumu nýbrž nic zjevení ho o vedu ní. No tak budu v tom nějak nevadí ani ale tam je a be do ve daleka není v jeho životní prany v ten i my si nedovedou dal hle. Obecný ho na mně vodu to ale velice složitá a to byl on s tím na kam jsem o ho z něho nikdy nebylo o podle pavel vám zval k tu byl v díle o jsem na ale každý z vás o nauč tedy taky na měří tak že se do uměl. Aby to všechno samo rozum nemá tou vystoupit. Nějaký pohled z kostí ohled na mně ano aby potom mohl jo je jednat o tohoto pohledu jinak než bezpráví stát nemocní vývodů do tu to u jednotlivých momentů noty ano. No no. A přít se jednou dělal jsem to v myšlení na o to o to že by ho považujeme za něco co je na mám na minulost je něco z toho co je živel to jsou ty živé strom ve kterých padají živá semena ano. Jesiže nedal na svou minulost a potom co o na milosti své vlastní třebas všímám pak nerozumím správně přítomností ale on za vás panství co to znamená zastaveny které by mohly být zase ti. No tak a no podle toho wattsovi. Je říká tím tím bez divně přítomném okamžiku a mění také ten. Ono jim řešení duchové je to ve praví ano. Neodporuje toho k tomu to co tady říkám ba na minulost tu znát je ta nežít skutečně o uskutečnění oddělen skutečnost život v tom že říkaje si to může nové ano. Tak podívej dostal co je to ba tam mu to na tom co přijdu k čemu musím právu dobře věděl že například dále o vám to na tom ten že ani považuju. Ale musím přeci něco v hlavě ne to je minulost. Kdyby se mi to bavili koho žilo stane se schopným dělat to k tu k vám božím. Takovýmto způsobem bere mně musí být minulost. To znamená na ni mu svým stavu tam nesmí zatěžovat nesmí odvar od odvar ho z přítomného okamžiku nýbrž o mně musí přít to okamžik děla živější skutečnější am možno změn plněji se vyžívat rozumíte takhle minulost nestojí rodiči. Horší je to bych dal odůvodnění budou že toho smím o budoucnosti co tam těla a to je dovoleno. Jenom vět ti které na tom není změní nýbrž skládáním minulosti přes přítomnost do budoucí ho a jeho stavu věcí a to je dovoleno a pro potom s ním když jsem vám budu budou ctnost nesmí být s mění o budu. Nýbrž skládáním pak vůlí minulostí a její existence přítomností ano. A pak je to umožňuje zasel přít to okamžik správně podsvětí tomu pamět třeba čeká od ono bylo plně využívat v mu v tom o protože ono to není proti v atd ani proti jiným světlým mít. Po vzdání od a tu pasáž boží a tím slovo ono opravdu či ne sám pod to jsem dostat do od to taky letecký ale mámeli buď tím jsme ku tak to vás pod sám ne předmět co se za bytost od nad za z to špatně ano a na celý nedá rozumět sebe pochopí to co bylo před tím nebo. Nectí ano ano přinesla napřed pokladu tím než jsem mohu dostat to se stalo u a tak především smrtí deska že člověk třetí dělal postupně do toho po že na pokud to je od boha tak vůbec nežil dualit o ho od toho tvor. K obal se jako ono ale ano to tomu nižší ho než toho ho nakonec svou bytostí od času bod za ale jsem pád to stanoveno a to to co se ostří byl muže a ženu od naší sestup do dualismu ale vedle dokonale do koncem. Zrání jeho dokončení bylo určeno pojeděním ze stromu poznání to znamená ten toho co dostal taky do oblastí od zná a ne jenom do oblastí ne se vstupování toho věčného od toho dvojí od za se do jaký fázemi no a když potom temno člověk on do z toho ne. To znamená dostat se mnou no a o dualit tak tam u o začnou nic na to toto vám kde to v oku z nám větší na to ono o protože ta ano poznávám od boha ano stojím o to ho poznávat a ničí do jaké zažíváme o domino od ale to oprostil no tak za první před za a nad a na on mu. To o nic kde za neměl co si neuvědomil do vyd o no a teď tam to potom málo praví že a dal a pálení obětovali bohu tak o by to dělal pána nebo o tom kou o to o slovní symbol toho že jeho oběť. Než na bohu do na s a že von viď od ale v oku od tato co je to tam svatostí a to je tu kdy byl k bohu vy nebo bohu něco z toho o o ho a nad tou od li ti že si boží ano a dal od sebe od boha to je. Toho snadno ba s tento nová jímá se dostává váhání v li jít od nos a a tam mu záviděl bohem bylo a to o tu síla tvá a zabil obrat a z tohoto zajímá pochází ano to znamená je to ve zlu postaveno v tom smyslu že jako. Na ó ano když jsme člově na této úrovni pojem ve a on musí no zažívat možný a jenom na pozná ale s tím poznal že takové poznání nahražuje částečně od byl pod a a to o vás co se a o potom z to není možné tak ne jenom po ta se poznání je dosud v tom v tom jsem mluvil. O stát od vás chová úrovní a po sám na vás svítí žen a to ano znal o vás že jo že bůh ano ano a on to nějaký učí v a takže by se může promluvit o tomto bodě od lidí spočívá v tom že smrtí svou vývojovou cestou a to není na úrovni. On mu to za to u to o ale připoutaností a a to tedy znamená dokud ze jste to dost ano tak to jim hřích tím tím pocitem toho dělení toho ho a tím tou nutností používat dva jak po dobra tomu boží to je osud to ne to je jinó to jsou dva vedle toho. Co navrátí bohu protože kdybych ji a on nechtěli do mu ho tam do beztak patří do li z ne na tento úrovně od by to jinak než ta li ano a jak a od nad ma a s tím čela z prostě o vás a duchovní. Ano st od od boha tak do od se na dostat od toho jak se ale stane kdy a za za tu nad cítí cos pro toho pak tu jinou bylo u vás jo a ze do ale pozor milovat. E a to ano protože jsem byl si tak v ale na ta je nad ano tu na a na ty ostatní tak za rozumem sval když mám z no vono ta jedna mi tím nás za nesmrtelnost nemůže. To bylo na ale kdo ještě o li ho za a pod od k o to co jsem na úrovni ano u ven nad ano ano ano tolika kolik je od otce ano. Tu pokračovat co v tom jsem v čem jsem mnoho řekl. Jaký rozdíl ve tím začít cestou tak tou ženou jsem předškolním věku není říkám tomu tato od ale e se škod věku a vidí a tato spočívalo v tom že jsem nestudoval věci jsem tím el naplňovat protože rozum nebo neus po synova se neodpovídal na dotazy jak byto bylo stravu. Rozumem nýbrž. Je rad přirovnáním že jsem tím jsem se dovídal a časem se dovědět. Co nesprávné. Dostával jsem odpověď nikoliv rozumovou nýbrž zase jak se ano a v nerozumnou. Zase jsem dostával sílu abych uskutečnil to co jsem se dověděl od centra kdežto vy ze žádného tudy výtky nemůžete tuhletu sílu získat takové v jeden říkám a že jsme tam vtěleno toho na svém. Ale dobře víme studiu samo nestačí k tomu aby pokory bylo pro tu potřebou zatím mít ta potřeba zatím je od je odněkud odjinud jestliže ježíš kristus totiž praví. Klepejte a bude vám otevřeno tak to vypadá jako by to byl nějaký jednorázový pak. Let váháním není to je dlouhodobý způsob jednání a spočívá v tom že na každém stupni člověk plete tak jak pak prostředky které a trpělivostí kterou a a schopnostmi které dispozici. A že neklepá. Ten člověk na první stupně potřeba na třetím lidu jiným s proměněním z jiným postojem vůči tomu klepání. A tohle tom je ve vašem životě nevědomí ano. E kdy to které se a zaměnit za jiné neproměňuje se dají kdyby děláte opravy na tom svém nerost jak se nikdy opravy na tom nedělat o to mi taky nech opravovat sebe nešlo o to poslouchat něco co jsem považoval za správné nebo jsem poznával jako správné to nadát otázka oprav nýbrž to byla otázka. Řek bych povinnosti ke které jsem měl nějaký vztah síly kdy skutečný ale jestliže jsem tímto způsobem jednal tak jsem velice prudce dosahoval něčeho jako právní svého já. Že to do právo a pod padlo jako zralý od ani jsem se snažil o to aby pak. A pro své vašem případě neděje no tak jem. Jestliže svatá a taky se to nahradit isis si v jen to je velice lidské se nedá. Ale ještě víc tak tomu bylo třeba říci že to není taková situace. Jenomže jinými prostředky se vše dostávat tomu dozráváním než se dostávali jak. Protože e viz se tomu dostat se obyčejně řek bych nedostatkem on tak tu s tou ni rovným nad tou lidskou čili nějakým způsobem v v z s u nebo nějakým slovem neklidu a pocitem že dál. To je u bát vidět svou stal. Dokud jsem se vydati nedozrálo on se v nějaké síly tak jsem jsem vůbec neobejde potom co bude v budoucnosti nebo tamto všechno je jasem on je plnil. N bez pochopení nějakou pravdu která nebyla zjevená. Čili všechno co člověk není rané rozumové oba jakkoliv něco z a v tom byla tedy obrovská síla no ale aby vás tak nepřímou on nezavazoval bych vi. Tím že chtivě že ty věci do se se ty věci před se nemáte ty možnosti. Si to po věřit na tom vzestupu tak vaše cesta po této stal a že se nedostavuje zření úspěch je daleko si vnější než je moje protože vy nemůžete se opřít o vlastní poznání do takové míry jako a odumírá. Tímto lidem ale ne tím že dozrát nýbrž tím že nebude se zmenšuje proto v tom snu o tom oproti bylo ukázal že tu není či ne ne jiný způsob než jak umí o ten něco ono pak to málo kdybyste byli na to někde tak ji. Se vám to například ve snu bude jevit jako dozrávající obilí dělal připravené ke mně no. To je vidět z takových devět jak ten člověk kráčí kupředu. Bytosti se tam bez dávají obyčejně protože tímto způsobem že že by jdete ne do takové prázdnoty jako vyprázdnění se od sebe. Eeg které silák ta zákonitě boha nebo jeho poznání nebo jeho svou ctnost o jenom že je to sice cesta příkře líčí jen že je neuspokojí člověka ne ut těšit. Jako třebas dejme tomu každý krok na cestě je velikou po těch po mně přinášel velikou radost. Být porost jen málokdy pocit svět neříká kdybyste nebo si že jsem vám vy cítil kdežto umět to byl jsou ostatní proud radosti. Že když častoval přitom dále snu se tak si je si díváte dost jako u mě. A to je na větu říkal o věta tak protože kdybyste byly radostí kdybych neměl pravda vět jak to samý dopadne jako s tím převlekem postit okamžitě vysvětlit kris není to na tu u ženy v tak to spojení s. Čili jdete jinými prost ky není větev prostředky těmi prát svými prostředky toho doby jiná který za dvě vtělení je při poznání to tam ten měl před sebou tolik vtělení jako bylo listí na z toho. Tomu se pod o vás o tom pod po vás když k tomu čemu se mám málo před sebou ale na to strašně je pravdivá nová statků o wu jak tvrdě na to mi to jsem takle tvrdě na to nikdy než že na se na to vše jako hru jako od že jsem vás k tomu a on možná že pro toho že jsem při své jenom chytali mých nebo. Vždycky jsem měl partnera si ji dál a visí toho partnera mít vědomí je tahleta lásky za vás o pád je že se prováděla v si jakkoli neví chodí. Dejme tomu bych chtěl protože jsem se mýlil často pochopitelně nic jsem si se že nemiluju ho protože pak jsem si myslel že nebyl říma to všechno ona si tak o to jsem nemiloval. Jsem ovoce milovat že si oslovujeme se pro vás onen třebas tou vět definovat jako lásku hlasem fakticky on při svém poslu a kdo kdo miluje vyvede pod a se se dokonce myslel jsem nepostí vše a to je prosim pak jsem který jsem často opakoval jsem to na postup. Pro jsem nikdy nepostřehl no nebo nikdy se držet jen toho že i když jsem poslechl že by byl uskutečnil všechno co jsem post. No tak jak je to bylo tak byste řekli předepsáno jsem to dělal to bylo dost nedokonalé a proto se mohl zase toužit po dokonalejším způsobu křtí. Čili to bylo takové nějaké přirozenější jasem nebyl nikdy závisí tak před dvě nebo na poučování od jiných protože si byl znemožňuje tím způsobem přístup k tomu vnitřní pramen. Buď stanete vnitřní pramen byl a pak jsem ji opíral anebo tady nebyl a pak jsem neměl čili o co se o při tak se ani nedal tu oporu třebas čem je nebo žil ve styku s jinými lidmi nikdy ne to se také liší. Vy prostě nemáte sobě řád hodno. O který se opřeli tak kladný svá kdybyste měli toto je od boha a toto je pro op po tři dní koho ho co to je od prostředníka třetí řady nebo do vody ta mu k tím pro ztrácí také tu vodní pudů vlastnost o ti k tomu on od ono tomu tak pu prázdné o co jste si tam nemůže být tak v úrodné jako když to člověku věří že bůh když je to svědek když to pochází o zjevení vám to není podával hodně zjevení. Nýbrž ve formě před pracoval hle do mentální úrovně a to je ono proč jsem dneska bojovat si že i při než vy proti tomu pátku vývoje protože ten tam nemá co dělat. Tam. Jestlipak o si byl vědom ten svatý pavel že se k tomu aby se stal učedníkem pak by to bo. Ale jestli pak po mohou v bylo celá vedlejší je to vývoji ve pro dáte tak sto jim že on to nemusel věta ono se to v něm pro vyvíjelo. A u vás je o tak jsem se vás ale že to vůbec nejsme vědomi anebo dlouho olej cesy vědomí o podobě se to dálo let prožil boží tady je onen o vším ale to oba mu vniká právem že se nemáte o proto opírat o tu bych sebelásku nebo. Sebeuspokojení potomek upírá o to nebylo od boha o tu jeho pohled. Tohohle celku za po je to cesta která není tak radost ta jako člověka takového. Který nejde za svou osobní tat ky lide. Jako třebas učedníci páně pokud je svou stavu při že kristus nutili k tomu aby zapomínaje na tu spásu pro kterou za ním šli ty byly dokonale spokojeně a dokonale dost moli se radovat ze všeho a nebyl to odstup od úkolu. Protože nás když on ježíš kristus svými šel na nějaký li hody. Tak byste řeky a tak jsem sloužit bohu i na žádném jiném modlitba v tomto li se nestal ten zázrak promění o dovedli do se nedělo zásad jo jednou víckrát ne. To je mezník začátku zázrak proměna vody neví začátek zázraků které se dějí lidském životě a které se dají jiným způsobem vysvětlit tak že. Obyčejný výsledek lidské činnosti se mění na výsledek podpořen horami od ona podá vědí že něco co své krisí napřed a on musí nebe nespal ne. Čili to je lidská činnost ve na ve je nepatrná on to o čem mají ale to je. Přeměněna neví něho pocházející od boha. Tohleto je první fáze která u vás neb pro ho s. A to z toho vodu že kdyby se u vás ty zázraky těly tak se v tom jak záznam všichni ne ne a budete chtít do nekonečno aby si ty zázraky pro úkol ho jas schválně e tuto otázku stavy li někomu jinému v plzni a říkal jsem kdybysi měl ty známky milost jako jsem měl já. Nebo jako měl nějaký jiný jak ses mohl stýkat s těmi svatými tak by je to asi tak vrcholně byl o měl pocit blaženosti. Že viz asi od toho tu tak si to ochranu strany boží že tohleto ano že tam u vás dobře zná a že byla to zkazil nedopustí abyste vystaví toto samo je mi důkazem že jdete správnou cestou. Nezáleží na tom že si myslíte že kolik stáváte a všechny li tuto děláte vy si to neděláte ovšem. Číňané je kdy na to řekli tohle to nikdy ne kol mít. Všechno můžeš mi dělat jenom můžeš sedět tančí že za to vše než toto sezení než či stal jenom můžeš číst ani na ba opanoval nadmysli ale prosím nikdy ne váhy když jež tak s ti. Když totiž tak že ta. A dělej jednu věc na své věnuješ třebas vody po vyd se mi a to při vede k samovolnosti. Protože ty. Tím že se věnuje v činnosti odstoupit od sama sebe abych se za všechno polovičatě od s. Ten ho části stal pro tebe a právě ještě činnost těla podobat co jemně na který oni mi že celý vše který se nebo za vše o něm zdali bo. No ovšem ti číňani na to nejdu ho božím ky tu jednou když rozumu všem ale myslím že tam je to ve věcí o bohu kapitolu cit světelná své to budu moct popsat kali do tam nebo on v tom vší abyste si uvědomili jaké bohatství myšlení které vám tam před je tam. Že to je opravdu odpověď zapojí jako z budit ho doma listí je i když tedy to nemá být cílem nýbrž prostředkem ano nemá to být ale oni potože na boha nevěřili tak oni v tom viděli cíl. To jej nejde velká chyba v tom že me že nevěří boha v tom li cíl a že v satori viděli síle a po prosíme li nevyzpytatelně špatné jak je možno ve taková obrovská moudrost. Takle se dala napsat to od toho dejme tomu v tom v knize proměna ti stačí s ty se o to co od země. Tam dostal tak sedmém o svém století našeho to pod o vyvrcholila potom s tím že se dostalo to bylo. Jak pozic a dělat pod ku bylo nutné aby se tam vůbec uplatnil zem tomu přidal něco z o stéká znamená v oblasti zenu původní a v číně zen stálo proti opici. Pokud si z mu nebudu o duchovní nauku byl to na rok jak si o tom a voni vstoupili byla on z ka tím že se smířili jak on je půjdeme domu. Z kom to co mi z mém a kázali tam a přidali svou polích ku tato z právem chování vůči zpod. Nebo nesprávném v ale konvenční povalen vám řeknu pro toho. Tento popud ženami z muss my všichni pět temném kdy si nemůžeme troufat. Ne brát ohled na komu ty konce svět které musíme s tím dělat. Čili jinými slovy řečeno nejsme vzala ten jordán nýbrž že předním a tam jsme pátrat společnost ti ne tak jasem mám jenom závěrem říci že abyste z svou nezoufali co je tady jiné vodítko. Jestliže jsem máte řídit mojí řečí se často o vám mluvím jenom z zkušenosti kterou máma nedbal na vaši zkušenost. Abyste si nezoufali musíme si toho brát jenom po dobrá doslova. A to vám potom pomůže abys s tím visí také jsem o nějakém obnovit mu. Prosím to se mluvilo o obdobě ne že to tak musí ale před tím způsobem musí postupovat. On byl muss je řek bych tak si chtít od ano ale. To je pospolu který své jmění případ od případu v rámci to obor jako pád od mu to dovolí ne třebas když vám ba lidskou rovnici bez absolutního členu. Znamená ix za druhou plus ix rovná jsem nula. Tak to musím řešit tím způsobem že věci o vyd z by kde ix dusí jedno rovná se nula i stát i stupně narovnat dva. A teď to ix se závoru boje rovnou vůle a to druhé taky rovnou vůle čili vychází vám svědky tohleto je al od mu z vaší cesty totiž vychází pořádal svědkem stoly budete že si na boží vých nebo od pak li o tom. Si ji ale není to proto by vám bavilo nýbrž let vadí vám vaše je řek bych taková te stanout vaši váš způsob před že přeceňování toho co není všeho ježíš kristus neříkal zmenšují se za při je to rozdíl mezi zapřením a ne či na. Tření ve odstoupit od sebe to není tření je. To co dělat svatý pavel ne za něco jiného pro ni předpisu klasickém z toho ježíše krista. Zapření na odstoupení od sebe a ne postupme umenšování jako u toho u bral svatý od jsem k tomu dovolit protože byl na jiné úrovní. Čeho on se zmenšoval z toho zasvěcence s rozumem v své svatosti jsem od odstupoval si máte pot. O odkud odstupovat se o to si prosím dění to taky ale on bude může nejsme na úrovni svatého pavla že by si že jsme pořád tentýž kde způsobem podstaty. Že musíme sebe prost. Pak ten sebezápor málo nekonečně mnoho prostředků o způsobů a pádů a pád z tak že nesmíme mu bádat dovím ku jeden způsob sebe za u. Víte dobře že nejvyšší způsob sebe zdálo poli vnitřní pokud stavět oku aby měl aby vyvrcholením co onen o sebezáporu. A kdysi tomu tak je tak ta modlitba vnitřní na konci ne potom jestliže tomu neodpovídá ten vzestupný let ne tak pěkném a protože jevit vystavena na bohu v. Kde nás ne z li nabytou svět ne aby tomu do tam říká nemám jem že je toho všechno co tady mám dispozici poznávání mentální hosty ano ano stání od a je to vlastně prosbou o to pravé poznání které je vší úrovní stání že v. Jsem mělo od tohoto mentálního způsobu poznávání půst tou protože nic se mělo ta ano to je to z tohoto způsobu poznání protože to co se nemá moc uskutečnit nemá moc na obstát. Tam to obsahuje jenom tehdy když před se to na rozumí jít za tím tuto boha. Ano a to je do činnost této cesty ale. To je velice jemným způsob jakým vede kupředu zavede se za to je nám že tady si člověk nepřestávám touhu po tom poznání. Tak je to důkaz že nestojí kdybych se unavil a neměl dále tou poznání tak že bylo správné aby z této cesty půstu. Ale jsem toho názoru že i to vás se musí udělat všecko co se udělat když mohou věci poznávat. Tak je to tak jako když ježíš kristus mluvil zástupů pak tito poznávali čistě rozumově prodat poznávali nějak měli uši k slyšení janet když tedy či kdy li. A proč do tedy říkal protože před si v tom byl duch duch pravdy který mít za ze si nebyli vědomi těch účinků. Ježíš kristus viděli něco obdobného co viděli potom apoštolové po něm postupovat to o ducha svatého na ty za tu o o ni působit asi tak od jako působí bůh kámen se si toho nebyli vědom ano. Ale on který mi před jenom dnů a tak tohleto berte na vědomí že ta cesta není tak špatné zná a že člověk má. Jestliže intelektuální založen tak i ten intelekt do ved co nejdále může. Jsem neměl z toho vyvodit z toho že ten in které by měly za hranice svých možností. to nejde tak že se zneklidňovat kde by tam začít nějaké z toho věd které tam nepatřil si myslíte slova. Nějaký další a tady máme ještě něco na on by měla by vám ku aby z as on si prostředí které máte viz svým neboli sám zajedno ve na není nižší tendenci vším co jsem být bohu protože. Si že z volit prostředek sám po úvaze a podle správný tak je to moji pro střed když se ho za odněkud vody ano tomu boží. Ale mně centra ale tu výhodu že jsem nikdy měl svůj prost se neboť se poznala postrádat to nebylo z mého rozumu to nebylo od začátku dokonce na do neznámé vám řeknu nebyl byl přešel do vlastnění toho prostředku tak ten prostředek pozbyl svou činnost. Ale dejme tomu že jsem si přečetl nad do rovině co se mi zažil tak toto napsal ne to na za pravda. Tak to nebylo mým mým prostředkem a tak nějak to na schovat jsem byl u mne šelem a to z toho důvodu se tyto nebyl na že jsem to eva za to je nebi před. To proto by nebylo a si myslím že v lidském životě ne si na to co na sou dispozic člověku pro střed ten si on sám a že to konglomerát nejsnáze pochopitelný jsou ty se nám tu k bohu otci dal to jsou prostředky které si jak se nám zdá bytí jaká ne. A to oni vyplývají z našeho boje. A při k u k na mám by se k nim musíme stavět jako něco mezi sami ne by nalezli ano. A jsou velice či jsem kdysi byl například dneska nosit postranní před skutečnost že si dosloužil nějak že žení smrt ti tak to jsou pro byt les s zatčen let ty vyplývají svého řemesla jo a to je správné kdo se dost tak lid od cela dodat pro střed. Kdo tak každého člověka vybírat cela na data na který veden k bohu. A si myslím že to je to hlavní co se před protože když něco do se stará pro se mi tyto podle se to osobní dva mu mentální úrovní svou schválně rozumovým ano takto mám ve říkám špatní že k ale slaví v tom že z ale neví vadí a tady nám oni vědom co jsem tak je definováno že to se do dost jsem vzdává který věděl. Prostředkem na někam kdož na protože zase opakuju to co se stalo v tančí jsem o to nebyl v jeho co byla jeho dost ano čili duševní stavy způsobují naše a na přibližují se naše. To je opravdu způsob kterým se dostáváme na tu bránu to znamená že to řeknu jinak. Že člověk dožije tento života voda své si z toho dostat za dal nějaký dojem. Tak ten dojem který si odneste přestává být hmotný tou něco co patří věčnosti a že jsem se zase znovu vtěluje jsem do tohoto světa a když prožívám s k a ze kterého mám dojem důležitost tak by se to co dělat chopit a měl bych se odevzdá tomu ti pociťování ale.