Karel Makoň: 83-16 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

praví se tam na počátku nebylo ani nebe a země byl chaos duch boží se nad tímto chaosem vznášel ne na nic netvořil ale první do udělal to že oddělil vody od a tak dále a to nebudu líčit na tom nezáleží tam řečeno za v že toto náš tak to nemusím kovat ale poslední za kořil člověka tam začne všechno šibalská opak do venio k tomu listopadu radu třicet devět sem se to najednou dověděl opačnou i ve věření ten poměr genezi nikoliv tak jak je to tam napsáno nýbrž co je za tím nad a za tím tohleto bůh bere hlínu dává do toho uši a člověk se stává živý tvor a tak stvořil člověka upozorňuju na jednu věc že opravdu v oblasti a že se do teplé za vod obrací dána vysvětlit než takový cíl nebo nejsnáze takový přímé proti že bůh který byl dechu do hlídá domoci byl dál mu před tím bohu ale ne ve hýje nebyl člověkem bohu to znamená možné nezačíná í člověka že by byl bůh ožil ducha ve lčověka a začal tehdy bratlí nýbrž ten du byl někde jinde než který o tam jenom předeslati uměle ze neví prostě vdechl svého ducha nebo a povaze těší na které se benátky to je logické ti tam nezačlo nedovoliti to valivá tak tam dostali to nic z toho o čem se mluví v bibli to tam nedostavili můžeme mluvit o tom třebas cítí vzatý ze vyříkají bych šesti aby indové by se jedné věci zásadním věc nebyl znala nemají když na bdí vám z hlediska člověka i duch se ocitl ve hmotě vypadá to jako když proti všechnu nic ženo se oděl všechno se dejme tomu v jedno jednoty nějaké se všechno neomalenosti nebo vědě dost znovu znamená dejme tomu my víme jako nějakého modernizace by takové nepociťuje a to by že vy to ten po takhle zla tak řekl tak se to potom i hmota opakovaná řeším tak tohleto je ne otázka která je zodpovědná byly a nikde jinde nebi to mohou být šelem modely naše které k tomu nestre tady ta ale je to peníze jako li de ne někdo množství před křestanské na se byla ta na to nevadí že z výletu nám to vůbec nevadí ale mně to vadí že napřed byla kráva ježíšovu na to možné naše zření zrovna jako když takhle prostředků bez mu že se ten i takhle se boha čekat smysl pro který jsem se jednou ocitl za to hrající a bará vysloví jenom to že tady ječí živu který v nějakých zatím že základní se proměňuje na e řek i záhady zůsobem protože třetím teďka barvy síla je tím tak ideál esiže byste neska je váš tóny přihlašte dáme do praví rázem že totiž nějaký záhadu ten svou věčnost začal revidovat na čas do to i ten muž je semen to je tak i jako je rozdíl mezi knihou kterou napsané naše a to a mezi kolem můžete říct povoláte že prý jedině ožení není to je kniha boží čili když takhle na tohle již tak vůbec nedobudu vůbec byla tesáky přes jak jiný modlitě platný budeš bará nebo se napřed ňáký o nebo tak na to vůbec nezáleží na jedná leží na tom že je věčný život a že existuje princi a vnitřní brzy bude kterého se věčně věčnost předělávám na čas na captain to je také jedna z vlastností věčnosti to asposň návat bezčasové na časové jestli je ale možnou předělávat bezčasové na časové tak je také možno se stane pátek sem utrhnete po je to potřetí pomalá dáme se stavět čestného na bezesné tady bych řekl je tady skutečnost neměl nám která nepodléhá ale vývoj na žádném vývoj závislá naprosto nezávislá a tento veškerý vývoj v pochází a je tady bavit ešt která sedí a která je rolí závislá na nezávislé neměnnosti za tím vším ano tak takhle tady padají a jinak se to větví tak je to všechno matně ale všechno čili počítá s amen nebo kdokoliv jiný em jedno kdy to říkal ani jak do sice tak vždycky nemluví ne že bych chtěl k ne pravdu ale ne v na celou ale upozorňuji na jednu věc že indové dobře vědí že existuje vedle poznávání postupné vývojového také eště poznávání absolutní které spočívá že z toho absolutního nám něco připlývá není to ale absolutní pravdou to nikdy neplníte to se nikdo platí zátěží opoustit po cestě že se to prohání vlivem nespojeného nejnižší vně a ne a to u úrovní a ve není úroveň po a jak by ne který čil kdož celá řada jich úrovní než to vyjde z úrovně ne bůh je za úrovněmi všemi úrovni vy ten není na úrovni ve na nějaké rozšířené vědomí je se ale to není ještě on a tak bych chtěl říci že plané pojetí těchto věcí bylo jestliže aniž to víme ustavičně jsme živi to je to nemě ne vdčný jak poslání se bytí tak po stránce poznávání jak po stránce blaženosti lásky tak pak je také pravda že nemůžeme to neměl nou části poměřovat tím či to pořád jen po této stránce fenomen vývoje je fenomen li opravdu ale není to podstata věci podstata věcí je nic neví protože kdyby nebyl někde základ který se neví který je nemění tak se nemůže nic tak po této v tomto učení nevidí to je asi tak jako vlnění oceánu které nemá domu ano li mění všechno obalů lemu a velikost byl pod větru dole a hluboko neví neví že nevyjádřil věje denisovi hlubinu a nejím vrchem ne ale právě říkal ježíš petrovi takhle a to nemluví aby se to učedníkem páně on říkal je to bylo tím petrem a jsem petr mu říkám bylo ten pán ježíš nou viděl petra lovit ryby petrovi nehnu omanovi a nic neulovil když k píšou věří á za tahy tudle na hlubinu a říkal pane obratu víme li tak nebo tady všechno povedou a natahoval to udělám ale bude to máme dělat jenom li doby takový do těla nedá si není pokoje na táhl hlubině navodit lidé křik pane ty nejsi žili boží a šel za dobro řekl nesobečtí že a neri a to je ta opačná situace než jaká je líčena veškerou teorii vývojovou pro tu tam nejsou i pokud tam není pravá to tam je i ta hlubina prázdná i ta hlubina lidské světle tam není li lidské místy a vsadili boží izolaci mění ale tam není vůbec ani ji tam věčné pravdy bohužel že o na to šel vývojově je překonaná zažitý odvoďme no ale podřízeností bez bez vývojového ani s tou tady byla nějaká pravda po jak jsem vám to přeci ho líčil tak to jsem nemohl operatérů bc nebála bože že on menší nebo to nic nebylo jsem měl jistotu že to to to napovídá je pravda a to byla síla to uskuteční a protože toto existuje v hloubi duše každého člověka každé duši vy to nezatouží jak je možno také opačným způsobem tyto hlubiny vylovit všechnu usedá potom a věřím že se to hlubiny ovšem že ale bohužel moc přeceňoval vývojového li věřící toho darované a ale neuvědomuje si ji poznáme jako třebas patláte tuhleti svě poznamenáno devatenácet tom zavání vše a ten latinsky byl neznámý a věc o táty pole těla je v tím pořád poznamenání poznáme tvrdit je to takového opatovi na toletí a když ji podívejte se sem říkal že vývoje jak se mu bc po absolutního hlediska to znamená jsem se měl vyjádřit kompletnější vývoj existuje v rámci těch jednotlivých úrovní že se můžeš dostat od dob nebo od beneta je boží vývoj ale přes hranici žádné úrovně totiž teré zákonitosti ve neméně jak říkali že kristus narodí na dveře plnící oteplí zdání život to je zjevení a čili když tvrdí není vývoje tak vám zároveň produ i nepravdu pravdu mám to hilu že není vývoje omylu že bych ji lidovém vývojem o bohu než takový voj neexistuje ale vývoje možný rámci úrovni malé nemá úroveň dospělého člověka ne a tak dále že vývoj ten že se divíme ten vývoj ale to je všechno bez rohy zákonitostí jedné úrovně která sebe nepřekračuje to je co co nám mluví jsou i o tom že vývoj v otisky neexistuje že je to vězení v to považujeme za vývoj to je poletování táto pleti o ze které nemůže hnout síta o vývoji a takže po této stránce je to takhle po stránce zákon že o tom mluvil no to tak šesti nedovedu vystříkl velice i když se to mohl to opakovat víte jsem se tomu byl o tom že i různé druhy zákonitou jenom říci sestavených ano že existuje nějak zdá zákon pro tento časoprostor živení to je jedna úroveň a ta zákonitou že nepřekročitelná že my můžeme letět jakkoliv daleko do víru nakonec jeho nedostaneme pořád téže kleci naší let to vesmír nemá konce si říkají že ska polákem može někdo docenta stavu to jsou všechno povídačky je povídání o pleti a kde se to stavu je malým nebo se nerostou je toho vůbec není pro rozhodující to je nemá ale na tomto zákonitostí říkám zlá pak to povýší za do vozem promluvil existuje jiná zákonitost která vám je je mimo této zákonitosti na tom mohu mít této zákonitosti a to dejme tomu když ten mrtvý žije na plání úrovni tak nemusíme hledat jeho existenci někde mimo rámec vesmíru že pořád dimenzí ne pořád to prostorové na to ti ale víte co to prostor jinak než my jinak i vládne že sive ke že tohleto je to že každý vidí že jinak že to to osudu klade který si ten se to absolutně sive nitka li o tom ten to prostorové dále že to nebudu ba ani doplňovat všechno nepovažuju za vhodné nebo debatami že u no protože jestliže někdo to považuje za delší je že do kráčí a je to tak ten věda budovy ona tak vjem z jiného hlediska u též katově nic říká o ničem ze zakletí tak že ta z ta nemohli rozumí tomu a poté to nemá voje je tady to není ješ postavu za nějaké následky nám nevím co všechno se tam věta těch kterou ani jeden nedovede rozpoutat to je zajímavý že nebo patres no ale jestliže existuje do sebe vložil ných řek bych takových několik zákonitě jestliže ne vývojem ale prostě chodem který nastává tím že se dohraje na jedné úrovni a při převede tykám převedeno úroveň jinou ne vývojovém na úrovni jaká pak vývoje zářová nebo vývojový způsob když když někdo zemře takhle nebo tím co je tím a ti pomalej ani dospělé žádného aby ornát tady o tu vypadnou jako nevypadnou ten dobře dovést a proto zaujal ne to do míra někdo nic si nedovoluje v jejich právě ti řekl jsem překonali nepřekonatelnou úroveň liství jenom úroveň je to prostorovými jdete že ty jinak zabarvené viny možnosti tam byl třebas nějakou telecí ve tam bylo laně na mako přehánění tam líto vejde měníte ale na námi nadšeni úrovni je něco co nemá úlohu a o kterém se kráčeti není pravé tao nemá úroveň to není žádná úroveň krávy se vybídne bonne zalívá není všechno to se s tím mohl jít nebo se zničit se bohu aby se začít někde po nezačíná poničí to se vymyká rámci veškeré klece takže když někdo ocitne ch vtírá se nebo aspoň odtamtud již nějaký a pak třeba svého slyšel to mládí ten hlavu tamtud liškách tak se ocitá na vysvětlují tato slova zaplatil se ocitá za kteří třebas tak prostě na to je tak limitně kdo vůbec nerodí že vítovo jež že to nedovedem blahobytem který to atom zlo že ti se k dájá věřím bohu between jsem devět do a tom nezáleží ale na tom že to tak a že z tohoto pohledu povalen břemeni namířit vyšine me dobde posuzovat klo potom jeví jako na jako záda odvozených dešti ne viz odvozených skutečností pravé skutečnosti od hodných a zabezpečení hradbami takže rodina a když se do ocitne samozřejmě na úrovni kterou tak může na tu nižší padnout víře že určitý ocitne za všemi úrovně vydatné napřed lidé tak že pán budované úrovni všechno je mu jasné všechno může řídit a podobně vypravování způsobem než že i zatahal nýbrž prostě je to je v tom a to je to hlavní vize že je v tom větší vědo konali si to že když to ahá nebo figurovat o jiné no a tak se to rozřešil tak pocítiliže ne tady je vrženo že je mu že říkám jakým způsobem se hranice klece řeší že to je i sobe že nebo musím opakovat že k tomu nebo rozumět že se kvantita kvalitu a člověk ruce prostředky jako je třeba topení bod posedu budov oni že ale na ten přírodní v něm pen nemá vliv to je přírodní zákon který nevládne a ve dolní zákon sám o sobě způsobuje a to do tím že se přemění kvantita určitou jinou kvalitu ano to je přeci překročení to je z hranice mezi úrovněmi upozorňuju na jednu věc že tam toto převádí krásné ke může přetavovat přechod jen úrovni mu že přestože se to ale jedna odňato a tepre stravuje všechny jedna to na taky nechce tohleto co si od níž požaduješ větvit nově na úroveň to ne na jednom rámci klece vysvětluje věnoval viparita není bych jenom tomu eště vedlo reportu že ježíš kristus dobře věděl jak se přechází kterého úrovni do praví že to není v moci li že to bylo od boha že otevírá dveře takže každé přirovnání bereme použijeme o tom přesnou ovzduší výživového to znamená úrovně na úroveň to není to řešení které nám předkládá říše kristus na bych pro ještě ozřejmil zaři nabral stanou řečeno že v provedu dříve si šel on přišli ke mně do ošelína není tam vlastně dělal proč ta nikoho nebo na bráníš li nám pro ne se objevili najednou davu konto byl bych tomu nevyzve hlubším byl a v pravý pobytu vlastně děláš to že kdy tam obrovskou řeknu velice rukou a právě na se dáš do loďky velice vlak a šatu a vestoje a bez vedla jak si to nestojí to nebezpečné tak nějak bych jím že se podaří čověk toho sám na to nemá bohužel no petře ku je velice nebezpečné protože člověk k neúměrnými prostředky přes tu řeku pluje lidsky nejen vypadá kola jako prostě nebezpečná náležitě když se člověk stává třebas úrovně hmotné na úroveň astrální i to je nebe ne takže nový opustí prahy bohu takhle je to na tom je pravda že ani to není tak bělavě že to to dycky je tomu cítění že se všechno člověk vůbec nepřežije že se bude mu se vracet do do ten původní stav tam třebas pokrouceným že do tak dál no ale přeci jenom úroveň na úrovni to je vymění po břehu na břeh kdežto toto my tady říkáme si to tam bude taky reality nižší na volit vyšší pravdu o to mi tady vrháme není tři na koních jako vší když přeměna úrovně kterékoliv do království božího na ne vše kvalit odvozených on že ho to nemá tolik marie snažíme vždy mi vlastnostmi dolním lidskými boha liteře stavy nebo definovat není to hávu takový vůbec existuje říkal proto na boha nevěří že do takového boha nežít není lidská bytost dokonalá lidská bytové dvěma žnouti to ze vyskočí z našem úrovni mi to panu ovoce než je na úrovni že ho a puruša tím daleko je eště do ale uvnitř toho také a a k tomuto přechodu jakékoliv úrovně do toho tomu který je na úrovni vyříkám nebe proto že člověk dává lidskou silou nebo lidský žili nebo vývojovou nějakou že tou nýbrž pomocí hor a koně pomocí i on může připravit pro tu pomoc ocestu že se vypráví za kristem a sebe vezmi si číž nálezy ne že ho to vidí praví který známe a pak připraví cestu ale tam u sestoupit zhora někdo že kdo to tam vlije říkám vlitá a tady a poštou hranice vývové do že my jsme si tady říkali ale možná příklad nebyla že napřed člověk v kleci jenom hm červem že jak pak může se mu otevřou dívka by letět než budete šplhat pod vláčel on se musí stát mákem který dlaní uvíznout netýmovým tam je možný ten vývoj mizině v samozřejmě do se ti pořád vyklá že je to možné ničivě vysměje možný a na de živý oné existuje v tom smyslu dostat do duchovní oblasti ne v rámci klece rámci klece bývá teorie svou platnost opaku po tobě a mařilo pravdu jak se o bohužel musím souhlasit a dali vo tom neříká že zapojit nemá vůbec žádnou platnost že vy to dobře chápeš a nebudete o tom přejalo do to bys měl procentu mít veliká no podívejte se jsem tu věc zjednodušil považuj za všechny úrovně ho aby to byl jeho duch nepovažuj do věcí zakleté ne jak jsem to říkal že do své vrozené a pletí jako časoprostorová záležitost že a o věčnosti muk nečasový záležitost jo asi tak zjednodušeně na všechno teďka zjednodušeně tak to promiňte to nebude věštit je měkký a ti jakákoliv barvě jakékoliv koupe jedno jakékoliv úrovně je to úroveň to vůli a ve těmi musíme zatím musíme jít no a to je možné jenom tím že proděláme nějaký životu vítr klece je možné ale nic klece jak by ta napovídá ověří úrovně de ani mezi námi neseme dál bez pomoci i tam dosahuje to věčnost ano ale vybřednutí kterékoliv úrovně absolutně záležitost boží čili nikoliv záležitost vývojová že u boha není žádný vývoj nabyli je možné jen v jen že je bylo tam všechno jsem říkal že když se člověk ocitne příbytků boha že tam možný za světě v o se ocitne tahanice mi veškeré klece přesto podléhá vývoj nebo je možný vývoj tím že věčně dosahuje ano je ten rozdíl mezi ním a mezi bohem ale to nemá nic vývojem jakými známe jak jinam dostupní ponech protože tam neexistuje vývoj v tom naše mysl že se něco dosáhne nýbrž že se něco dosahujete nějak říkat povede to vývoj který známe se dostane jaká úroveň měníc ji nějaká artista nějakou ritu to prostředí ne ale tam žádná kvantita se nemění dánu kvalitu nýbrž kvalita se prohlubuje ano nebo zlepšuje li na a takže tam je ustavičný vývoj v tom smyslu zvláštním který není po měřitelný to vodu teorii na číňani či úrovní tom smyslu že člověk nemůže ani nechce nemůže vypadnou z toho že by nebyl doby vynutí a ne nepadne toho rozešli přeje že živelně touží po tom abyste dále o ohlašovat ne dál mluvit tak bych rád věc řekl které nesmí ani vinu na padnu i činného nebe tím zatříděno dostat krve proto všechna ta povídání mají na jenom stupně tu tekla om odporu rozumu mně nejde o nic jiného nemotora od ve ten si vědom toho že rozum brně přidržuje v této kleci že to je nejlepší držáku jestliže se držím úsečky a bude to znamená mentálního proto mání vysloví vjemů a to mi to předvádí ji dokonale tak by se nestačí ke nebo když o tom říkám že zametání se jak vítám žádné na nebo ikoliv jiným tam ty a nám jde prosím vás o to především zastavit změnu myšlení mysli sílu že to je začátek věcí a to je začátek přípravy k tomu abych se splést jestliže ten tak bych jakou žít ze nabere budou na jednu jeho že také lety poletuje to byste vrásnění která se pohybuje náš pán že na na větu jiného přemýšlí živým uvažuje z a je nám pohybuju když se otevře ve a můj pohyb je velice poli toho v mysli ani nezpozoruje se otevře k protože se bude vám a tomu ve kterém čáku se tam kolu jou a jesiže je nikde ne v tom otevřený k na tom koloval umí boha tomu se nemění otevření učí rýmu a tomu snáze nemohu tím pádem ze lži těm nám do věštění a to víte že ale na podstatě toho a tomu se vůbec nic nemění tamto všechno vybavení předtím pro v polovině ne jak si to tak hezky na totiž nenávist jestliže tedy je tomu takhle tomu takhle je tak nesmím tam o to jak otevírat let vědě jakým otevřít a jíti tak neotevřu ono je odevzdejte a bude vám otevřeno ten kdo otevřeně popadne herně za tukem takové taženích tele dojem povahu v tom předškolním věku že si nemůže temným způsobem jsem toužil po tom jedna to bylo tažení v nějak vědom věděl čím dohadujeme náš to o nějakou vemu to je tedy nejedná a to bylo že to bylo tažení boží které tehdy nou vládlo neříkám ve kdyby bylo více toho že to dokonalejší cesta do podoby a nebo o neřekl neřekla a velkou bohu ale pak je také pravda že toto tažení existuje všude nejde si toho nikdo není vědom že tam je toho není vědom a člověk normální aktivní vědom ale tím že nastává nějaký vývoj u nic nějaké úrovně tak to je nabere toho tažení nabude toho tažené možné možný vývoj ale toto tažení nemůže působit za rámec určité vidíš zákon a kontextu neví a dopadnout na hranici hory a pak jestliže věda e vy podmínky v nemohla budete klepat že říká je nová toho žlabu otevřeno tedy říkáš no tvůj případ není náš případ protože tam to byla souhra náhod která způsobila že si do operován se to dobře dopadlo zde gestapa nebo jak se malby této přežil a tak dále že si byl zastavit bavilo e všechno je soustava náhod která na nepotkala nepotká že není to pro nás udá cesta ale bych vás něčem tělovědě vám přitom neučím nikdy se neučilo minima nepovídal k tomu abyste skončili pokud kří nebo aby se dali trápit nějakým esalen nýbrž jsem vás lidsky k tomu abyste svou vůlí se snažili dospět tam kam se dospět dál s tím že ji budete muset modifikovat a nakonec opustit pro a to bylo do detailním propracováno jestliže jsem měl pokud se měl nějakou přednost v počátku ne po tom před vámi tak to bylo způsobeno tím že jsem na to na všechno všech samovolně že jsem nechtěl kazí váš vědomí o bohu nic než nikdy ne o to nepůjde to nezačne jako vám o to jde odčasu nede ale tím se dostáváme na takové o kterém píše dvojí naše nevědomé vás učil samovolně o začátku a čím vodu jsem vším že jediný kterým se dokonale te otevřeným nebo otevřeným byl nebo genezí který vám budou otevřeny je ten že se na i na určité úrovni samovolně a tak jsem říkal prosím vás u pomocí a v toho moc říkám o m když se stalo samovolné panu marii aby se z narodil ježíš kristus tak se narodil to co nebylo samovolné tisícem tebe za ziskem narodí po se stal samovolna opustí a o vůli kterou těla se uplatnit židovské společnosti a celý že a tím se vystavil možnosti toho narození že i když o tom se vzdal ježíš dejme tomu svého pobytu s požití ve které žil zase jenom tehdy když se to stalo samovolné a všechno šlo a u to dál to věříte samovolnou a se do toho potom dejme tomu nastal na poušti to kdy samovolně seděl tam a žít ze značně no to odpadlo samotné činíte posílené se otročení pak nás na celé toho je který není že nějak vžitou vůli že se sama dostaví žízeň nebo la když takhle se udržování poznávat vyžaduje a když třeba potom dále ta samovolnost s panovala vyšší tu na kříži a to velmi tak možná tady byla opak přání jedné mohutnosti a do toho spánku nastoupení mohutnosti nové to uspání to je ten přechod z jedné úrovně na druhou a nakonec na úrovni dostat se za úrovni uspalo odiv a dám aby v tom spánku mohu dělat i nebo tak spal že a pali okolnosti i apoštoly učedníky z hory se vám ke aby on se o to totiž na ten uspání že tam budou kdybych je byl v něm možný tak by to bylo jedno pavelm je li taky dní z prostředků je aby usnul třebas taky rozum na tom rozhraní za úrovní na usí se zastavit v jeho činnost a i nejlepší domě proto jedině proto semeno li dal na vážností že se na podzim ale pro ten náš účel to neúčelné o tohleto to jsem protivně proto v potřebné zastaví činu tomu pro ten moment že ve vše jinak nepřejde kdyby ten člověk který vám klepá na ty dveře mají odtrženi začal přemýšlet proč není otevřeno tak by se zneklidnil v tom že když se těšili ten nevidí to byl že by tam přestal třebas že by tam by to levného šel je a zůstane klidní jako ten mrzák u toho lidí dechem tak se bude tvé tohleto vyprázdnění a do mi to tak dobře znali číňani v tak nutné že tak místem že to platí je mezi úrovněmi ten člověk se musí dostat bez vědomím na holi vyvo ta a smrti do to před úroveň ve které dosud žil a tím přejde do úrovni jiné se to se jak se i mezi úrovni mi platí toto usnutí a platit také na úrovni li že ten vyříkal povahu a jsem nový proti nova ten prostředek se ke to menoval že spánek je také jedním celých prostředků jak si to tak ve podiv estliže člověk usíná vizemi tomu třetinu života tak to ten kladný šíře to ne prospal nýbrž že se tam vyrovnal věcmi které by se v bez nevyrovnal by byl i agentem před to to nebyl se líčí jak budeme dešťová jehova těžko my třebas tělesnými těžkostí které vyňato ve snu všechno mi nějaké duševní bohu že nejsi bohu vylovila když tady říkám že jsem nikdy nechtěl let dokonale nebyl nemá na týkový tu samjak jsem mohl zníti kdy se nevěděl že etak jsem mohl v nikdy s že jsem mohl v nich i když jsem viděl jsem nevěděl že se z být tak jsem nevěděl se nedívá jak jsem si to přát nemohu život nebo jak to že jsem mimo vy když jsem si to nepřál jak mu někoho tomu abych si to přál když sám se šeptá a petr jak jak to je hodin jsem vyšel zase to možné to že tomu že je to možné tím že mechanickým způsobem začátku o života z jsem byl v nějaké úrovně vyznat po vysazen jako když potřebovat vyhozen mám neznáme ostrově ano a teď si dělej to ž a protože je tam zazen a strádá tak touhu stále se jsem měl po vědomou o tom že zahyne podle toho co je správné mně vybere těžko a nezařídí se do těžkostí zavede a to byl jediný vývod pod byto věcí jo jsem přitom zeměpis domově ani nemůže jinak vídeň přesto to obtížná dál vyššímu sebe sváděl nezná nu větou se ho neuvažoval a kterou bych měl teď ani staří totiž není pravda říkají indové že by se mělo vymazat naše nebo to není pravda ne takové lidové podání věci ale to je dějový nátěr pravdy musí se jedno v za jiné a zase za další a tak dále výměnou se nabydou jiné schopnosti to víš jiné do níž se nižší my máme o tak to s tou lidskou vy prože tam je šetřeno ke zrod ale více než jedno a i ten ta se stane se úrovni ne na ni ale přeci to ježíš kristus právě ukázal svým vývojem života že takhle se napřed šplhal přes úrovni je i s úroveň černé le napřed rodiče za řeč říci na učí a ses úroveň tří let či o úřadu ne pořád se to takhle šplhal tímto způsobem jak se dík a je třeba k tomu znovu nového na to které na příklad se vším jenom jednoho to život ježíše krista že všechno rovnocené o protože jedno které tělo vůli o tohu a jedině a nic jiného nedělal než ylo hůlku do lišilo od toho předchozího velice radikálně se stav i to tou dělali přiznaná měl když ho tam v dali v tom krámu říkal promiňte mně a vim ale bych se měli dobře že i těm být v tom svém myslíte kde by byl pošetile tech takhle povedl výší ne do bylo jiné náš nemělo také u ani vlastní víc do to by bylo odporovalo do je matka kdo jsou bratři tak mluvil o mířit byl jsem matce od těch váže podá a styl její přání a žil vesmíru celou společností které se zrodil ale to nebyla pravda podceňuje ne to bylo ne jinými kvalitami a jiné jinými pali tam zase existoval u ježíše posmrtných stání do bylo jiné které bylo schopno předávat okraji těm svým učedníkům není předtím nemohlo jim do tak podivu nemohli za jak mu překonávat názor bych měl za to že by se neměl že by člověk neměl snažit překonalo navádí kde ježíš říká řekne na váhu a zdání jeho učení zcela naší jak jsem se snažil nikdy o překonání a zbavil je to do toho rozumu vznikalo do tohoto nebylo a to ne to neříkám že byl vyřízen ale ten byl tím způsobem bohy na pravou vládu že musíme jenom vědět že musíme být vědomi toho dosažnosti pokud to a vonnými odovídá odpověděl něco na co odpověděno by stěhovaví a ta v zamětnával která všude takže kdyby člověk se nazval vlády rozum by si počínám zásadně chybně jelikož této úrovni rozumu dávno světlo od jiné nemáme o nutné ve světla nemůžeme být podívejte se ještě se jednou vrátím asi několikráte u podobenství o těch deseti nitě vědomí rozumné vlito že mohli olej mám vyčká chtěli tam víně nám těm dohořel ten olej jako těm rozumím v době kdy spaly a čekaly na ženicha vidíme na věčný život dohořívá náš život k a tím měli ještě to navíc co to bylo po na ještě napřed než řeknu co to bylo to navíc tak řeknu že kdyby to byli bývali neměli tímto in toho tak by byl ten ženich je vyhnal ne a byl by říkal neznáma nemáte světlo my musíme nějaké světových abychom vůbec mohli obstát před tou věčnost a máme li světlo rozumu tak je to výborné by obstojím vše věčný ale opravdu je třeba dělat tak jako ty moudré bohy osvětnou tam před věčné my víme kdy máme na u boha ten olej kdy ho máme ochraňovat jak ho máme zachovávat ale když máme ti ale před věčnost stavíme to znamená řečeno jinak jestliže budoucí svůj život jeho svého rozumu ním za jediné žízeň sti než je to co může rozum obsahu věčné skutečnosti pak mám bude olej který je za tím který vyhodil a životem když on či na minulým životem na něco co umožňuje abych se ocitl že ženich jedné jediné vniknouti podíl na jeho věčným živ a tohleto je nutné čili bych nikomu nemohu radit aby se vzdal světového nýbrž aby ho pečlivě ochraňoval tak aby měl vždycky než jiný člověk jsem proto vyvinou toho vinou výtky život po všech stránkách nebo práce a víme ale po všech stránkách takhle to byl relativně to nejrozvinutější neboť toho této situace se můžete zatím příčin pro cenu že přejít přes úroveň jak se připravit o tak ho říkal že to krávu jeho vynutí život a rozvíjí vot žně aby se dostal do jestli například dejme tomu těch snažte stát lékařem a kdyby tuto bohoslužbu promarnit nedokončil živo neví že když to udělal tak se proviňuješ potíž větrem šíří tačil to máš udělat a nezůstat proč tam pojednávat o i bohu život se ne ale nečekaně a detailu ale osobně šel dál a viděls osobně dál aby si růzum neboť žádný rozumovými nestojí cestě duchovní vodní ho a hovoru je když vím osud tam ten rozum mu že a že pro pracovalo to úseků není na škodě od a b proroctví na školu věci nýbrž ke prospěchu protože na plnění této úrovně a ve znamená vlastně doplnění nádoby tekutinu na úroveň další boha a pak se může přeplouti ho cestou bez skoků do naší v když rozum dobro o trvá louovi než o vědět že to udělal řekneme rysem vypovědět je myslí a vynechám toho nebo z toho všímá která věřte poznáš že když něčemu a řeknu protože tomu nerozumí že to nedostatečných není to vyzvídal tomu nerozumí a nemohu rozumem do toho ženou uznám že toho nebo ne podivnou se odpomoženo nejde vy vy coventry než bohu ježíš kristus řekl jednou petrovi bytosti že neřekl že listím boží říkal to ti neřeklo do ten neřekl rozmnožení do řekl duch boží a proto ustanovuje nástupcem protože on věděl že i to věci nejsou věcí rozumu po vlitých to se šíří jedení náhodu no to nevadí ani lékaři a teprve neleží při jeho životní ani tady mi by si nedovedl udělal vhled konkrétní hed nadobro velice složitá a byl pouhým let boží nikdy by nebyl o po nekáže v pravým slova tím byl mužem on řemeslníkem a lékaři znáš a učiteli taky na říše měl aby to byl všechno co mu rozumových pobyt nějakým pohled protiví pohled na věc aby potom mohl je jednat podle tohoto pohledu jinak než se stalo místa jednotlivých dům je nový prvých momentů že ano st o to říše dnou jan vodešel jak je touhu že minulost považujeme a co to je za námi není je něco co je živé to jsou ti živé stromy ve kterých padají živá semeno a jestliže nedám na svou minulost práce pořád to je minouti své vlastní třebas k nerozumím správně přítomnosti a nevím začal správnosti znamená ze semeni které by mohly zase ti tak no je to vacovi je říká ří intenzivně přítomném okamžiku a nyní také ode ani nešení duchové indie to též praví že ano neodporuje to tomuto co tady říkám dbá na minulost to znamená těkat ježku teče nebo neživot jen neživot přítomností říkající to mužové tak podívejte se je to za za vína tom co píšu všemu musím právě dobře vědět že například jako kantor se mi řešení považuju vím že ti něco vyhovět ne to je minulo kdyby se mi to zbaví vykouřilo a nese schopni dělat to tu tam boží takovýmto způsobem ve mně musí být minul to znamená na u svých stavy ta mně nesmí zatěžovat nemě odvádět odvádět od přítomného okamžiku nýbrž musí přítomný okamžik je na dřívější ztenčí a možnost v něm plněji se vyššího rozumíte takhle mi o nestojí proti tomu horší je to bych je odůvodnit budoucí to s ním o budoucnosti co pán dělám to je dovoleno jenom věci kterého to není mění nýbrž bádáním v minulosti přecito nost do budoucího nějakého stavu věcí a to je dovoleno a to není potom s těmi myšlení nám i budoucnost není k mění budou nýbrž vkládáním bůh minulosti a její existence přítomnosti a pak je to umožňuje zase tím okamžik právě posvětit tomu to třebas čeká božího plně využít při tom je ta řeka že ono to není proti voni proti jiným jednu vidí od menších a pak náš úvodní bavilo opravdu větší počínám že jsem se před pak letecky ale máme li vědomé hříchu tak že to tak řekami před předeslat vtělil do vyřkl že o něm takové se nedá rozumět že pochopí to co bylo předtím oné nepřímé řečeno že víme že na předpokladu že běžný přímo v boha a boží a takže deších že člověk viděl postupně dual od že napřed huiho duch boha tak vůbec nežil v dualismu a to třeba napřed jako do ráje stavu vyššího než do nekonečné souvislostí bohem všeho do času báseň před toho ven a v tom ráji se rodil na může ženu bylo dařilo dualismu ale ten nebyl v ráji dokončen vlády jeho dokončení bylo předurčeno jedinou poznání znamená duše doteky do oblasti o nejenom do oblasti bych říkal vidíme tu boví toho věčného do toho domu šedivými toho že potom to je člověk vypadl z toho ráje znamená dopadnou strohého dualismu tak tam zlo vrcholového dobro a někde omlouvají na nebo o to že když se nedostane poznáváme boha a nestojí nebo toho poznávat který ší zlo vžíváme onomu boží ale to obrovské znovu že znamení že se abecedě není nám dobře není v nenevnímáme nevidí a teď tam se potom dále praví že byl a obětovali bohu tak a objeví a ta neboť bohem o zemi boho že jeho oběť než bohu než zbavit a okruh od sebe k sobě a to není ten který by byl bohu nebo bohu a kdežto ten oheň o víra byla touha neví čím že symboličnost že ten abel otce to nevrťte dobra člověk dostává honili možnosti a tady u záviděl že bohem bylo to o bytí a tam a nabytého boho to ani na boha který je to je to ve zlu postaveno to višnu že nebude nebo že by se člověk na této úrovni vývoje bez no zažívat bez možný a nejenom o nás ale že poznal že ve poznání nahražuje částečného bože o něco se a o o tom věčném to není možné tak nejenom postavená žije ve umenšování že je konáme není to pobožného o nějaký že život takže když nemůže promluvit o tomto úvodě o něm ježíš požívá to že se tu vývojovou cestou na úrovni na úrovni dualismu do trvalé přibodeného člověka a to je šimona dokud se této usneme víme tím hříchem tím pocitem dělení jednoho toho a je to nutností užívat no jako dobrotě to je své to jednou se nebo nemá k bohu protože by ho nechtěli dali přímou oblíbeni a tím se tiše na této úrovni poděšena jde deštíček otázka li od boha vyšel na derviš byl na něho tou jak ale stane že by ji nedovolovala nedohlednu a pozměňuje že žije že když jednomyslné denodenní to není to když si vám složeno jedna jediná nedonošený honem že by to bylo ale individualitě tolik o potřebě bylo tehdy nosit že by na rezervu televizní neboli naprosto jejího pokračovat v tom co se všem čemuž se mnoho řekl jak je rovněž vaši přesto to kruté že školním vědu potom později neříkám pomatené přeškolním a později a to spočívalo v tom že jsem nestudoval věci že se musím naplňoval svou nebo nespokojoval cum nejsem neodpovídal na dotaz jak by to bylo právo rozumem nýbrž je racionálně že se tím že se dovídal a přát jsem se dověděl co je správné dostával jsem odpověď nikoliv rozumovou nýbrž za setrvání nerozumnou se jsem dostával sílu aby uskutečnil to co jsem se dověděl o pravdě ježto v seznáme studia těch spisů nemůžete tuhletu cíl žít v takové míře v tom z něho ke že jsme tam vtěleno toho že to nebo své ale dobře vím že nikdy tomu nestačí k tomu aby pokrylo tu potřebu za tím jít ta potřeba zatím je o odněkud odjinud jestliže ježíš kristus totiž pravý klepejte a bude vám otevřeno tak to vypadá jako by to byl nějaký jednorázový klepání nebo je dlouho doví sobě dání a spočívá v tom že na každém stupni člověk klepe tak jak umí a prostředky které a trpělivosti kterou a o nosti které k dispozici a že neklepá ten člověk na prvním stupni jako třebas na třetím dech jiný proměněn v jiným postojem určitou klepání a tohleto je ne vašem životě nevyrovnám vy to které se zaměnit za jiné neproměňuje se vejde děláte opravy na tom ten je erovi jsem nikdy opravy na tom neděl o to mi taky než opravovat sebe šlo o toho poslouchat něco ten považoval za správné nebo celý poznával jako správné znala otázka oprav nýbrž to byla otázka řek bych povinnosti které jsem měl nějakých stave síly vedeš a jestliže se visíte jednal tak jsem velice proce dosahoval něčeho jako zrání svého je že to dozrálo a od padlo jako zralý plod aniž jsem se snažil o to aby odpadu a o své vašem případě neděje no tak je li se to a jak se to nahradit jisti jen nově velice pokácel nedá ale ještě v se tomu bylo třeba říci že to není tak zoufalá situace jenomže jinými prostředky se člověk dostává k tomu dozrání než se brána protože bych spádové řec nedostatkem kontaktu s tou rovní a tou lidskou čili nějakým bomb nějakým vem neklidu a pocitem že bankeje vás vidět to dokud jsem další rodí dozoru ten nějakému cíli tak jsem se vůbec neohlížel potom pobude budoucí nebo kam to všechno vymstí plnil bez pochopení nějakou pravdu která byl jeden z šeho prošlo vězením a nerozumový oba jako lež je že v tom byla tedy obrovská cíl no ale abych vás také přímo nezavazoval v bytě říct tím že svědectví a dost řetězí přestože nemá ty možnosti si to objevit na tom vzestupu tak vaše stav po neopře se nedostavuje zřejmý běh je daleko přednější než je moje protože vy nemůžete se opřít o vlastní poznání do takové míry jako a to odumírá tímto vlivem a ne tím že do rabín že víra nebo že se zmenšuje proto v tom snu o tom mohu si bylo názoru že zmenšuje to je jiný než u o nenazval kdybyste byli jinak založeni tak že nám to například ve snu bude je vy jako dozrávající objeví a připravené ke žním to je vidět takový víme věd jak ten člověk kráčí kupředu i po hutná nedávají obyčejně protože tímto vstupem je vede do takové prázdnoty jako vyprázdnění se odeber které láká zákonitě boha nebo jeho poznání nebo jeho touhou jenom že je to sice cesta příkřejší jenom že je neuspokojí leká něž jako třeba víme tomu každý krok nebeští velikou po těch nepřinášel velikou radost vypra málo vy pociťujete neříkám že vysvětluje než to to byl to pavědou z radosti že časová si tom zahlédnou že se pečlivě vás do jako brně no a to je řek vírou je to tak protože kdyby se byli radu kdybych neměl probodli termínech i vede ke tím se okamžitě hysterické spojení boha po že nestojí čili vyjdete jinými prostředky vědostí ky vy pravými prostředky toho jogina který za dvě tělem poznání když o tom ten měl že tebou tolik vtělení jako bylo listí to tomu nepodobá se totožné povahu když tomu že se mám málo sebou ale na to strašně vidím na novou jak se na poli jsem takhle tvrdě na to nikdy nešel jsem ho že jako hru jako keře živou a možná že proto že jsem víte jenom chytal mířím měl partnera se vyhrál bych to partnerstvím ale paralysed nová dět jak se provádělo že vyjme vyhodit dejme tomu bych měl do že jsem se mi žil často pochopitelně že že nemiluju že napřed svým se že nevěřím a to je všechno odolávat volit že se nemiloval že se hluboce milo že s že to láskou se tou věc definovat jako lásku a jsem hnutím že bohu kdo do miluje by poslušen a jsem ti dokonce myslel že jsem neporušen a to je svým také sem to opakoval že jsem za neposlušnost nikdy nebo střehu nebo nikdy se neby řeckem toho že i když jsem poslechl že by byl uskutečnil všechno to se poslechl tak jak je to bylo vyřešeno sem to měl pro pro bylo dokonale a proto jsem mohl zase toužit po dokonalejším působící že to bylo takové nějaké přirozenější jak jsem nebyl nikdy závislí na četbě o na poučování vodních protože bych byl znemožnil tím slovem přístupnou vnitřní promiň buď tadyten vnitřní pramen byl a pak je to i víra anebo tady nebyl a pak jsem neměl čím víc o to své ocitla přeli nedal tu oporu třebas v četbě nebo zevním lidmi nikdy ne v tom se tak je lišíme vyprosíme obě řádnou o kterých se opřeli tak pevný rád že bych neděli toto je od boha a to to je to příkrá a to je střední do třetí řeli nebo se tedy jim to práci také původní průrazností tam odporováno v říkám nemůže víc tak důrazné jako když to člověku věčné že tvé nevyužito pochází úvodní z jmen vám to není podáváno ve porušení nýbrž reformě přepracovat do mentální úrovně je ono proč se dneska budovat přiblížíš v tomu záko vývoje protože ten tam nemá dělat tam je li pak si byl vědom ten svatý pavel že se vábí k tomu aby se stal učedníkem o vývoj a je i u boha i u boha vedli chybně byl pro to tak jim že on to nemusel tato něm rozvíjel a u vás je to tak že se vás diví a z toho vůbec nejsme vědomi a nebo dlouho to cesty vědomí o době se to dál že je to život tedy jeho oči ale to vám uniká právem že nemáte o pole toho víra oku řek bych sebelásku nebo sebeuspokojení potom obírán o je milo boha mi to v jeho to pole o čem nebo je to cesta která není tak radostná jako člověka takového který nejde za svou hodnotu e lidé jako třebas učedníci páně pokud je soustavně výstup nutil k tomu aby zapomínali na tu pak po vedou za ním šli si byli dokonale spokojení a dokonale do nemoce radovat ze všeho a nebyl to odtud kolmá když on ježíš kristus s nimi šel na nějaký hody byste řekli mokrého na žádném jiném hodný nebo prvním se nestal ten zázrak proměny vo do ve výtokem nedělo západního jednou i krát ne to je mezní začátku nárok pro na vodím víme začátek zázraků které se dějí v lidském životě a tenhle se dají jiným způsobem vysvětlit tak že obyčejný výsledek své činnosti se mění na výsledek podpoření horami u a voda milíčově učí na čem patrně i ta musí nebe nade čili to je lidská činnost je by nepatrná a čerpají ale ta je přeměněna ve víno pochází od boha tohleto je první fáze která u vás neprobíhá toho důvodu že kdyby se u vás ty zázraky děly tak se v tom jak zná všichni videte a budete chtít do nekonečno aby se i zázraky pohybovali jsem vám je to otázku pod někomu lidem i z nich a říkám kdybysi měl by nám milosti jako se měl nebo jako měl nějaký jiný a že se mohl stýkat těmi svatými tak by to asi tak on pohromě pocit blaženosti že bych asi o toho nikdy nepěkné to ochrana prany boží že tohleto nebo že vám vás dobře zná že vyvá postavy nedopustí byste byli daným nebo tam je mi důkazem že jdete správnou cestou do nezáleží na tom svým víte že kolik stát a že chvilinku to dělá dařit neděláte ovšem číňané by na to řekli tohoto nikdy nekolísá všechno můžeš lež dělat jenom může sedět a musí se na to šlo jak než na to sezení když číst a jenom můžeš či na ba na pána boha nemysli ale prosím nikdy ne váhy když než naši když se dyž napřed dělej jednu věc třeba i bohu to je nevotevře samovolně protože vy tím že se vyděšeni o opišme nápovědě ben občas nám pro sebe a čas věnuješ činnosti a podobá se tím mohly hamity že celý všech který se neodvažovali bohu o všem i v že inayat vodu naboženskou vírou dušeni ale myslím že tam to budete číst budu tou živené nato nebudu moc odolali můžeme tam ve mojžíše si uvědomili jaké bohatý myšlení je nám všem chybí jenom obrazu že to je opravdu odpověď na to jak budit o tom a ismus i když tedy to nemá být cílem nýbrž prostředkem nemá obětuje ale podle oni potože na boha nevěřil a oni v tom viděli cíl jej nejvábnější že nevěří v boha že to žili síly a že to tolik ideí a prosíme ne neliší od špatné jak je možno je tak obrovská moudrost takhle se mohla a tato to dejme tomu totiž pro na žít pro tu onen těsta do patře dnem otcem pojetí že do počtu a vyvrchol a potom jiný že se dostalo to duše je oka vbodnut aby se tam vůbec uplatnil zen k tomu přidat něco v japonské a to znamená oblasti zenu úvodní číně nemá proti poučily že činí nebudu vůbec duchovní nauku byl to totovšechno to po životě a voni vstoupili do jako ráz jim že se smířil na jako éterem budeme a kázali tam a přiznali svou politiku na tom správném chování či spočine nesprávném konvenčních boží a vám řeknu toto tento otcovu my všichni pěnou hm si nemůžeme doufat nebrat ohled na ovíceni které se rodí li jinými slovy vytčeno nejsme za ten orgány bych se před ním tam vážnost se žene ponoří tak jsem vám jenom závěrem říci že byste si nesou nezoufali to věda jiné východisko a jestliže se máte řídit moji řečí se canovi jenom v zkušenosti kterou mám nedbám na vrších šen abyste si nezoufali musíte si to brát jenom o vodě nitra do slov a to vám o tom pomůže abys síly jak je když se mu ho nějakém algoritmu síto se v co vdově ne že to tak musí a že se tím bohem musí postupovat algoritmus je řek bych platit i bohu ale je postup který se mění případ od případu v rámci toho algoritmy jako algoritmů do domu ne třebas když mám magickou rovnici bez absolutního člověku to znamená i na druhou rovná snu a tak to musím řešit tím způsobem že vy mu vide v jednu rovná se nula ikskrát tu žena na a a teď to i před závanu je rovno vůle a to druhé vkročili vychází pravých i tohleto je algoritmus vaší cesty že když vychází pořád naštětí toho bojujete že se nebo živých nebo o pokyvoval není to to to by vám vadilo nýbrž vadí vám vaše říc taková a to vás způsob vše přeceňováním toho sebezmenšování ježíš kristus než král není při rozdíl mezi opřeni a zmenšil napřed o to vynucené to nečiní je to co dělal nový pavel ne ten jiného pro ni předpisu klasikem toho ježíše se no přestože a ne postupné umenšovat jako to bral svatý pavel tomu dovol protože byl na jiné úrovni čeho on se zemřel toho zasvěcence termes jsme svatosti že že že od odstupoval že zima to odkud oku podstatou je to taky ale jenom dojem že nejsme na úrovni svatého pavla že není jen počáteční o to i že musíme nebe ovinuté sebezápor nekonečně mnoho prostředků způsobů a tvarů řídké nesmíme mu skládanku jeden způsob sebezáporu víte dobře že nejvyšší způsob nebo zákoníku správně tak by měla být vyvrcholením co ne sebezápor je li tomu tak je to modlitba vnitřní neocitne potom jestliže tomu neodpovídá ten vzestup rene tak spěch nebo protože je vystavena na poušť kde než na více v nebi před jeho pán říká že dojem že je to všechno co tady dispozici poznávání mentálního rituální živí a že to vlastně brzdou to to pravé poznání které ježíš ovšem dál a že tedy by se mělo od tohoto mentálního kusou poznávání ustoupit že bych je měl káže o to si tohoto způsobu poznání souvislé toto přestane moc uskutečnit to nemá moc se neobsahuje nevím to obsahuje jenom tehdy když že zrovna rovnítko vlitou že to je velký nezeptal to je velice jemný zo jakým sedře du zdálivě se řečeno na ale žilo věk nepřestává mít touhu po tom poznání tak je to důkaz že nestojí kdybych se unavil a neměl dále touhu poznání tak by bylo správné abyste to cesty ustoupil ale tento názoru že i zdola se musí udělat všecko co se udělat tím že že mohu věci poznávat jak je to tak jako když ježíš kristus mluvil zástupu a tímto poznávali čistě mu věc nepoznávali nějak měli kýžený a neslyšeli měli ideály a proč to tady říkám protože přeci to byl duch duch pravdy který idaho si nebyli vědomi těch účinků chodíš kristus viděli něco obdobného co viděli potom apoštolové po něm sestupovat toho ducha svatého na ty zárukou soit asi tak podobně jako působí bůh kamenného nebyli vědomi ale ono se přeci jenom hnul tak tohleto berte na vědomí že ta cesta není tak špatné jak se a že člověk jestli je intelektuální znalo že taky ten interno ve to nejdále může že neměl sto vyvodit to že tereza hranice svých možností když to nejde tak o vystřelovat jevy na začít nějaké choré tam nepatří tím si že slova jaký další ze tedy máme ještě co bolí bych ho probu aby tak i prostředí které máte dispozici nebo sami to jeden nejužších vším ří prostřední bohu protože jestliže zvolím prostředek sám po úvaze a považuje správný tak je to můj prostředek když se ho vodvodit můj ale měl jsem právě tu výhodu že jsem nikdy neměl svůj prostředek neboť se poznáš o správné to či nebylo zemi to nebylo od čáku do konce a do šířeno a vám řeknu kdybych byl přešel do vlastnění toho prostředku tak ten prostředek pozbyl svou učil ale dejme tomu že jsem si přečetl alfonsovi co jsem myslel že ventura sál než to nebyla pravda tak to nebylo mým prostředkem a tak to nadchlo že jsem tím byl unešen a to svodů že si to nevynaleznu že jsem to nevadí to nevyčet že to neupraví nebylo a si myslím že v lidském životě nekřižoval jsou k dispozci člověku prostředky které při on sám nevynaleznu a že je to konglomerát nejsnáze pochopitelně o nesouvisle k nám přistupoval do jsou prostředky které při jak se nám zdá vybíráme buď oni vyplývají našeho vývoje při na a my se k nim musíme stavy jako něco mezi sami ne vy nalezli ano jsou velice či jsem kdysi byl například dneska si potom předchuť že si dosloužil nějaké ženě mrtvi tak to jsou ty které si značně nevím ty vyplývají svého řemesla a to je správné bylo řemeslo tak vytčená řada prostředků života každého člověka vibrace dobyl neřesti kterým je vede k bohu a si myslím že to je to hlavní že se člověk že když něco dobře a ráně rozbitou podle před to osobní úvahu nemálo v chování rozumový tak to neříkám proti činitele slavný činné to právě nevymaní který nám to i dovést takhle definoval že to přetrvává který je jeho prostředkem věkem došed šla protože se opakuju to co se stalo v višny kemp to nebyl jeho prostředek to byla jeho do čili duševní stavy způsobují to naše poznání na přibližují to naše pozná to je opravdu způsob kterým se dostáváme na tu bránu to znamená že to řeknu jinak jestliže člověk boží je tento život a voda toho nesmrtelná duše nějaký dojem tak ten dojem který si odnese přestává být hmotný to je to co patří věčnosti a věčnosti za zase znovu vtěluje se do tohoto světa a když prožívám a ze kterého mám dojem důležitosti tak bych se ho vyhověl chopit a měl bych se odevzdat tomu nepociťována ale