Karel Makoň: 83-17K (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ale to mu stavu to znamená co to je odstranit cesty všechny prostředky kterými ten stav vší víte že ne ne tomu blahoslavený niž když na něho šlo tohleto to šlo na buddhu utekl horu ne odebral se do samoty a myslím že mnoho promrháme s tím že v okamžiku toho požehnání se nedovedeme zbavit normálního způsobu jednání zmamená se pořád činy ta činnost je prostředkem tančil se taky myslel ještě ne jenomže je to cíl nějaký tam to nej nějakého spojovacího stavu když pořád budu pracovat nebo tak ne taky to že ustává je důležité že totiž taky odpočívá a to je blahoslavený hříchů sůzo utekl třebas horu kde je zpíval a kdyby byl toto neudělal tak to spojení s bohem vůbec neprošlo záleželo právě na jeho chování jak dovedl taky do své činnosti uvést přestávku ne bych řekl že je to umění protože pravý herec víte kolikrát napoví přestávkami mezi jednoty mi slovy než tím že je hrne jedno za druhým a počínejte si podobně jsem si vědom toho taky když pozoruju ptáky jak oni trpělivě kloval ve čeho co nechce povolit a potom musí odpočinu nebude se třebas to ukázal zase pokračují nebo se ukazoval na tu knížku se mi to je daleko nedokáže let je ale zla se ti znovu jakmile si odpočine když si lehne odletu tak odpočívá pravím svatý odpočívá než založením roka neži a teď jak si odpočívá začne šplhat nahoru kde odletět takhle by to měl dělat člověk aby si nezoufal toho že musí odpočaté nemůže nic dělat že teprve potom že zase letět je to na přetvářit ale je největší přání je abyste měli jediného citelně nikdy není nýbrž považovali za učedníka jeho ne a ne za učitele proměně jako učedníka je on učitelem i tak je jsem ubít vážit a vykládat z učednické zkušenosti to mohu ne ale můžete se podle toho také řídit můžete se o to a podoby ale dycky bude nebezpečí to budete chtít na poli doslova než to ježíš kristus který znamená univerzální algoritmus se obdobně naplňovat ne individuální ve obdobně podle vaší po střed a ne napojovat nějakou individualitu byste individualita jiná mate svůj příbytek u boha pro vás připravený a takže vy musíte jiné prostředky tam než nějak nemohu vám do dobře radit tak podobně jako ještě to že naše prostředky neovládl také o mladém vlastně říká jeden z vás vadí na se to především v tom nějaké přednosti které vidím že jsem nějakým způsobem chráněno všichni které kteří se na této podobně chráněni a máme ochranu kterou jiní lidé nemají ale co tady vadí na to že nevidím světlo eines osvícen nejenom osvíceně nějak jednám tak podle úvah nejlepších také o tom nám podle své snahy své vůle nejlepší jako znám a se nesnažím prosím vás o vlastní vůli ale i že to po dobrou vůli boží snažím obory boží že ta asiata proč a to světlo proč to sondy ho viděl tak by to bylo pro lidé potěšující a bych mohl v něm ýt takhle co chvíli se unavím ne nemám to stálo nebo pevnost krok tak bych chtěl tomu říci že to jasné vidění cíle je chciříci vytčená ale věc vedlejší protože nám neumožňuje právní působ následování si jestliže třebas tam v jeho životě odpadla tak že on je pustil aby si na vlastní pěst svět než tím uvažovat části taky občas mi hodí vůbec ale když je počítal na pomoc lidem tak nechodil do že spojení toho žít tam jednou mi to nešlo příště mlátil k němu a říkám říkali mu vona to nejde tak by šiva je nutí tomu aby sami to dělali vlastní čtivý i to vložili svou vlastní vůli to znamená aby se vzdálili od vět la které tolik postrádáš aby se stali sami nositelem toho světla tím že konají vůli boží když si budou vědomi že konají vůli boží tak domine taky patrně dovedla k tomu aby mohli jít kupředu ke spáse no a tu je třeba uvážit že číně k méně toho světla a čím přitom více slouží ještě že že to že to nemá tím je jeho činnost nous jednání záslužný s jaká je na sluha u toho kdo vidí světla ale jaká na obrovská zásahu těch které světlo neviděli proto ježíš kristus neměl za zlé svým učedníkům že oni přes ty velké zázraky pochybovali o jeho božství že ho vlastním neuznávali jako vtěleného boha i to taky nevnucovat když to jednou svatý petr řekl že jednou jedinkrát to světlo viděl ty si cimbuří řekl tak ten ho ne udělal za to vynášení že stanoveno patrem toho stáda ostatní to neviděli možná že ten častý a to ani nepotřeboval vědět že protože byl tak víko světlu že mu samo zářilo právnicky se nedalo i co nám zbývá nabyla nevzdalovat se od světla totiž od toho úkolu od boha a na můj život prostě vládnou boží a to pořád říkám a za druhé nedbat na to že to jako nejde protože jestliže mně to nejde tak je tady přeci bůh ke kterému mám důvěru že když se to nejde tak mohu postěžovat mně to nejde něco nejde se k tobě nemohou přiblížit nemohl by ani třebas nápomocna by chtěl být protože sám v sobě tam kam to není dobrým se poklad pro pomoci jiným lidem varuju na to že kdyby vám to vadilo že vám to je tímto jiným způsobem než na kývání že to pro vás znamená že vám to nepřináší užitek když vám to vadí kým že nemůžete tomu bohu dokonale patřit že tak on nám ukázal prostředek jak se patřit jenomže v tom je jedno nosní ale jedno taková překážka která je v člověku ne v bohu že ukáže jakým způsobem máte přiblížit tak by obyčejně jsem prostředek trvale nedovedete platno nebo nesete panovat mechanickým způsobem že to on chce aby to byla faktická připomínka do vašeho života kterou by se se sky řídili tohleto je velice obtížné a nebezpečí to věci že nějak například vy že kdybych tady tobě dal nějakou nějaký recept jak na to chyba by se byl dostal ke světlu že by se i k tomu světlu dostal že by opravdu to světlo měl ale že bych to bylo nebezpečí že by ho ztratil a po třetí žlutému a protože dobře známo že to světlo víš měl a od toho světla ustoupil ono se nido než nedostalo nemám pro namysli toho zjevení toho ježíše krista to bylo vidění světlo a s tak ryby těm mnozí lidé mohli závidět jak protože to ztratil s tebou nechodí tím listem nehodíš tak jako tehdy vyhověl no tak na to si odpovídám ale jisto je že na úrovni se nemohl této duši chybně jedna čistém špatně necháš or je totiž jeto které pochází od boha přímo a to se nám může projevit jenom tehdy když jeto které máme prostřednictvím své snahy také od boha ale jenom prostředečně a to boha a to stavíme před boha bych to řekl takhle prosímtě to není formu katolíkovi malicherné pane bože tady máš moje světlo rozumu moje moje světlo života ten si nějakýho předávat i předávání života předat světlo které jeho rozum tak dále a nechtějte ho na pátek a nedovede si a když vám mu nevezme nabízel temu novu ale není to formuluje to potom není nabízení forma jak to začne být forma z ne ve nabízet stanete upřímně přát odevzdat ten svůj život tak to nebylo nevzdálí brž jenom formálním přeříkávání čeho se nemá a on to musí být ducha takže takovýhle v udolán ne kdy pak by se musel mít nesení se tak král lesem pro tu takhle výtce nýbrž jsem proto abys našel toho ducha odevzdanosti který pořád není takový aby si udržel ten obraz boží před sebou ve vidění krista ne ale abys udržel to světlo které by je zářilo a táhlo a budil a nedovolilo od něho odstoupit a bylo to nutkání které by bylo původu tak silné že by se přirozeným klání očem kolik jiném zrovna tak to jsem chtěl žít kam vím na mačká ale on tam splněn tak to řeknu tak aby to nepatřilo k tam nebylo vidět kolik je jeden z vás těch kalů ne možná že by vám to je milé živa bylo víc zažil pravé přitem vši na která byla závěrem to našeho pobytu nějaké takové zblížení s bohem které toho člověka povzneslo paolo a tak v si zamanul že toto by nemělo zůstat posledním slovem nýbrž měl by se to opakovat jenomže všimi se z jedné věci jaká chyba v tom byla že totiž když zažili poprvně tak ten nečekali že to zažijete protože byl poslední den ani ten zažili a teď najednou to přišlo nečekaně se to nezažili byste to nečekali to je podobně jako s tím budou ne když to nečekal tak to šlo ale potom se tam při v očekávání toho že to přijde to tedy na ze základních vaší cesty a procesech dostavuje všechno požehnání se najednou nastavuje protože ježíš se jednou dostavit tak byste vyhovovat například někdo z vás tady jeden den se celý obětoval bohu a na to mělo kladný výsledek tak potom když to uděláte podruhé na sténání které nemá to do viděla tento s jako před tím protože očekáváte ten vysvětlí předtím a je na bohu aby to dokázat dopadlo tak jak on si to představuje ne jako vaše vůle musíme si uvědomit že deme do stavu a na kosti a to je stav svatosti je vůbec možný tím že konáme vůli boží a ne svou jakmile konáme malinko svou vlastní vůli tak ste z toho stanu svatosti padáme po mín na jiného který zde není přítomen který si přál spojit s bohem velice upřímně a nedopadl to jinak než stavem blaženosti samosebou v povaze o hnal pryč stavu proč to přečtená do stavu blaženosti protože on sám nešel svou bytostí od neodevzdal kam svoji bytost a by to byla potom uspokojen na to blažeností chtěla být pokání nedovolil ale to je ta základní chyba kterou všichni děláte že a priori si od toho slibujete úspěch podle vaší představy kdežto do to jsem tuto chybu to neudělal jsem prostě šel tomu bohu jako samozřejmý bych jako samozřejmý východ se to dělal ne který mně náleží který vám mám provést který si ode bůh přeje které vybízí k kterému na do tak u to bylo snadné protože jsem věděl že tu vybízí a vy si možná dobře nejste vědomi toho že že vás to budí roby stačilo proto světlo vám vnuknout myšlenku že vás vybízí na že byste potom se zapomněli na to na ten účinek že byste tím že by vás kdyby zel poslechli a tím z se pocit začnete milovat že ten bylo tak láska se pojem tím není s bohem rozumíte se taková takových řetěz který by ne navazujete nebo ztrácíte někde polovině odpoutáváte se od něho vy totiž velice špatné lidskou v nové kdy si fakticky co nejdříve lidsky tejden toho boha pro tuto lidskou úroveň a ne to lidskou pro boha všem stářím že na něco nezázračného ne opravdu podivuhodného víte to zásah boží a mate sto radost je v pořádku ale upozorňuju vás na jednu věc nepořádek tom je ten že kdyby byli bývali učedníci páně po kojení tím že konali zázraky nebo že se koleny těly zázraky a tak by byli nemohli se dostat za tu zázračnou dobu hozena byli vy zůstali na úrovni těch zázraků nebo vyznat pominu oni to přirovnali ale nebo libý dál je totiž to je hlavní dvůr pro třeba nic takového trvale děje že z milosti boží obrovské chovám tyto schopnosti se odnímání nebo to to ce přestane o kolovati z toho důvodu že se se na to okamžitě upnuli a že jste zapomněli přitom na boha jsem byl že stavím že kdybyste dokone vás zažívali tu blaženost trhá se zažíval první činíce koncentraci že to ubil opravdu tělesnou blaženost duševní hmota ke byste možná v tom přáli prodlužovat do nekonečna to se mně nestalo a prostředky to nestalo ne že by byl lepší než vy ale že jsem pořád měl ovoce ptát je vám to říkám za něj ten kolem se mohl ptát řekl toto nejsem to není správné ta blaženost nesprávná upozorňuju vás tohle neře protože jsem anebo tři měsíce tady přesně se vložil a bylo mně přitom moc dobře bych se bažil mocná s před dneška kdybych se byl náhodou takzvanou náhodou nezeptal a si to ty pane ne a teď jsem několik alternativ pronesla od poslední o trest metali byla takže tak jemně musím soustřeďovat to přestane jedno těch mých pocitů a tím se z nich vymaní se s tím pocitu vymanil nenese vymanil do vyššího stavu když to vy se vymanit z těhletěch pocitů a ti zážitků do pádu že oni se neopakují o dál nepokračuje a to je podivuhodné protože tam se stala nějaká chyba a to je v tom jako kdyby byli bývali tím učedníci páně se vy tak dneska tady neudělali izáku nebo tak pojme na vlivu nebo za tak chyba tak to se tam nikdy nesmí stát bez ježíš kristus je opravdu šálek a ten duch náročný ten nás pořád vede k dalšímu a dalším pokroku tady opravdu platí nerudovo kdo chvíli stav stojí opodál síto obsadili a vy se nezastaví dostavit je na nená pád no a to se vaše případě soustavně opakuje tím nesežere prostě nevědomí a nevědomost říct liší ale způsobuje veliké utrpení pořád říkám no a to mu to by mohlo přestat kdyby zázrak který olova se děje nebo přes vás vedu k zvát to jedno nějak kterého jste vy prostě svědky z se všemi jeho účinky obětovali bohu prostě řekli od sebe to pochází tobě patří veškeré účinky z toho i moje vlastní spokojen že to upřímně řekli tak byste se vyprázdnili od toho názoru v od toho je třeba správně ne s tím dosíci jak je sice tím vyprázdnit se od toho zázraku asi tak jako to naznačuje ježíš kristus při tom když někdo nalezl nějakou perlu nebo nějaký poklad klidné a přišel pozval všechny sousedy aby se s ním na to radovali on se prostě co podělil a nenechal si to jenom prosíme že no tak ta radost se musí prostě rozdělit to se musí zase odevzdat to je ten účinek který může vytvářet ve řekl o reakci postupující krisí cílů jakmile ji poruším že si to přivlastní že také jsme s tím měl tedy udělat to potíže bohu nebo se se síla říkat nám před chvíli tyto věci nejsou pro lidskou úroveň nýbrž jsou pro boha čili nectít aby se bůh za sebou a šíité úrovni nýbrž abyste moci ho zásahu vede provedl mohli se jemu lépe odevzdat a jemu lépe patřičnosti nebo z radosti nebo jako li tonicky z nějaký jiný důvodů nehodného po tonicky při přirozené a musíte o tovíc za bohem nesnažit se pokračovat na lidské úrovni kam to sestoupilo a ne smrti se to tam pořád na lidské úrovni vítěze to je ten základní ne to to te že toho boha se ten potom majetkem pro stalo na lidské úrovni a on tam nemá být smazává odvislé úrovně tam jemu aby mohl tak si nesmíte přivlastnit na lidskou úroveň umíte intensitě ale o to nás tři sobota prosim vás i jsem si na to začnu jinak který než se předtím s tím a jednání se do a překládá je to čeká od nějakého zraky ho ze patrně arského úvodu který lehání pověst dobrého zpívá a a na ni jakého ještě člověka ale vy následné to duchovní že co a píše sabro oněch věcech a poslední kterou překládám to jsem je zkušenost že živíte po smrti a tam v části kritizuje projevy nějakého vůlí je a který automaticky víš co mu touží duchové ho se k tomu vyjadřuje potom kriticky a ten vyčkej části se dotkl tak je nezávažné věci a to bádání nějakého známého nám nežli vám známého při chová a při chátrá hlavně při chasteté byl neklaďte že a ne devatenácet osmnáct padesáti devatenácet říct tedy myslím že při chvíle terý je po něm neudělala ani krůček jak jsem si tak přečetl nic nového nevynalezli a čili jestliže to víčka byla po jeho smrti vydá než dokud sedmdesát tři svou tak je vidět že si toho velice vážím těch jejich jeho učeností a tam píše mimo jiné tohleto když řval jsem vší pokusech že je možno rozštěpit lidskou bytost a že to je věc která probíhá u lidí tak že z toho nede nemůžeme považovat za chorobný stav neboť on zvládne tu druhou část své bytosti tou první a ty části bytosti o sobě vědí a ale když je toho stav který je jaksi vyhraněnější tak to může dopadnout tak jako u nějaké paní kterou tam zkoumal a která měla v podstatě tři osobnosti v sobě on tím se dokazoval ten že to že nevěřil na nějaké duchy nebo na se takového to byl prostě přijat který se obešel bez převtělování a bez duchu a beze všeho ale ničí to tak jako lékařsky řítila ona tahleta leonie tam lesem jedna ona byla napřed na jemu nebo na takový prvních takovým tím médiem a nějaký ten člověk přes něco telepatický říkal se lide který v tom jsou přítomné v tom zná viděli zištně a že by nenáviděl takže vlivem těchletěch pokusů ona sobě vychovala další které napřed fungoval jenom v tom mohl by říci mrtvému v tom transu a přenášelo různých lidí vědomosti na sebe a projevovalo třebas do sice myslí a tak dále krmit ale od mládí byla osobou která nebyla se sebou spokojen takže vytvořila další které potíralo tamto první a ostuda pas krátká tak že ty dvě které se znali se vzájemně potíraly a jedna podceňoval druhou a tam to říká že při hloupá a o třetí nevěděla ani jedna ani druhá ve bránu ne ale když se dostal za to dívka nebo do se do toho tak zase nevěděl o těch dvou předešlých a tady z nich tři jáčka a jsem se věčně že lidské výtvor těch těla či daleko vítězí jenom že jsou v určitém souladu spolu nebojuji jeden proti druhému ačkoliv to toporně tedy jsou ale není to tak chorobný stav nemůžeme toho horní stavem ne to ne taková rozporu plnost toho plná povaha nebo nerozhodná povaha tak nějak ale v tomto případě který mne velice zajímá je to takhle když člověk vyvine proti sobě další a tak není schopen potom se rozhodovat jako jiní lidé nýbrž by se rozhoduje jako někdo a za chvilinku jako někdo jiný a dokonce může potírat vědomě toho zase rozhodoval předtím když tento chorobný stav dal pokračuje tak se vytvoří suverenní jáčka třeba dvě která nebo sobě tvrdí že to druhém nestojí za nic a tohleto je nebezpečí toho co se v mém životě stalo a po čem potom mohou vykládat protože je to zažil všechno to co tady výši a bez těchto zániku rozštěpení by s nemohl tyto věci vykládat ale u to probíhalo zcela regulerní víte řek benigní způsobem nechodím způsob a to z toho důvodu v že jsem nepotřeboval proti slovy dosahovat na pomoc a něco jako třebas v tom útlém věku schopnost rozlišovací která nebyla moje o kterou jsem se opřel a kterou jsem potíral tamto dřívější které by si byl přál podle své vlastní není vůle něco dělat když toto nové které se řídilo nějakou schopnosti rozlišovací a o se podle toho taky zařídit toto chápalo že není správné když člověk jedná podle toho co chce dlí když jedná podle toho co je správné tak aby to bylo správné i to bylo další a že tady nevznikla taková do jako se jako u terezie kterého by ten na ne třeba tak to je způsobeno tím že tam zakročil na tom rozhraní při tom vytváření nového někdo nebo něco tam zakročil co bylo větší silou než je vlastní že o vlastní a toto rozhodnu rozhodlo o tom jsem se přirozenou cestou nebo člověk způsobem nebo dobrovolně nebo bez těžkých rozhodování odvrátil od toho minulého a věděl jsem o něm že existuje ale protože jsem o dále ne živ on když jsem než tak nemůže dále být trvale na živu to jsem ho neživil o zatím se o něho tak on začal za růst nese bych to řekl a dostane do pozadí a to nové do miloval a to se stalo tedy o to před a půl do těch tenčí a pak zase nové po stalo ale zase tam byla pomoc zhora bych tak řekl lidově která způsobila že nastolené které tam tím předešli opovrhoval a je krutě opovrhoval to bylo opovržení tak mohutné nebo tedy u tohle že jsem toho dřívějšího člověka nebo že a za správnější oleje takže o správný je správně jednání a měl schopnost rozlišovací že vede k poznání které jsem měl teď nově třem nácvik letech schopnost rozlišovací blahosla ču pro to co jsem měl dělat to co mu o sobě nebyla ještě zkušenost takového rázu nebo takové úrovně jako se tam dostavil no a tak se to stalo potom v těch třetí letech nanovo že jsem opovrhl tím zase ale mocí jinou nešlo o proti především nějak které hlen boha a tak dále a vírou se s ním spojit a od toto se trvalo z roku dvě zro padesát vina tam se na se opovrhl tím těmi všemi které před tím existovali ovšem vědomě ne jako že to by do cizí nebo další bytost bude nebo že bych byl si lesem posedlí kým vůbec ne od toho roku padesát jednoho sem zkrátka vědomě jednal s nebo seděl nebo rajtoval navrhlo bývalého ale věděl jsem že všechno co v něm bylo dobré si musím přivlastnit že musím na tom stavět dál tak že jsem to nezavrhl tím věřím limitně způsobem všechno špatně nýbrž všechno co tam bylo dobré se ti proto z a to mi umožnilo poprvně v životě že jsem jaksi vrůstá do nové úrovni bez mezer že tam nebyli taky ješte tam zapotřebí extází no tak zapotřebí transů nějakých nebo vyhnutí se tohoto běžného vědomí za nasazena spáse době ale to s tím je to zabodává to tomu že si téilně proč ale jsem chtěl do ničemu jinému než co tam za tím jsem vám dám jiřím ze achtělo být do tomu že buddha který po tím stromem zažil němá zavrhl předtím než to udělal tu svou snahu po dobytí království božího jenom vlekli a zavrtí i ten způsob života který tomu měl ve neboť porušil ten osoby a to samo o sobě způsobilo že šatu milován že se dostal k veni po které netouží rozejít že je nemožný že schopen dosáhnout nějakého spojení s bohem a tady na dno toho spojení dosahuje vyššího než s bohem sváru takže ho nazývá bohem jako nazýval tíží no a jenom že vyhraněné nové najednou vyhraněné nějaké se zmocní ho všechny možnosti jeho výší ho života ale budoval na nich nově takže žádné vymazání tam nebylo prosím a to se dneska troufám to to říct že a nevymáhá tam nenastalo tam nastanou předu do vání středu přestavěni světel nebo tak nějak řekl a to myslím že je správné tento postoj by měli toho vysvěl všimnout indové když o těch věcech debatu nebo smrtí se potřít a kdyby přeji podařilo potřít zniči ho smazáno tak jsou vyřízeni nejenom pro tento život ale pro život duchovní neboť to právě tento život ten smysl že tam vytvoří rychle poměrně rychle a snadno a tak celistvé že může bez vyletěl věk a k rozvinutí života kterým žije vědomého života žito umožňovat praktické využití vědomého života které není možné například zvířata jinde nižších tvorů a jestliže ten buddha potom použil toho svého bývalého které se tolik snažilo a se ale přestal snažit použil to pro jiné o které se snažil tak vám jasné nejenom přelil sílu na jiné pole zrovna tak třebas dejme tomu si myslím že ti učedníci páně tu péči kterou jenom rodinám a tomu se mu řemeslu jenom přeli na jiné pole ji nově použili a nové novým zaujetím nasměrovali a tím se dostali bocích a tam bylo třeba se znovu jak si ji vzdát a nastolit všechny vymoženosti které z toho vyplýval v tom novém kurzu života myšlení a vědomí tak to je asi bodem českou li člověk vás o život nebo se mi třebas tao toho koncentráku tak to neznamená že vymazati én se vzdal toho kurzu kterým se to ubíral to zůstalo nedotčené v tom smyslu že síla kterou se vybudoval a to je centrální se síla věčná vytřeštil mohlo působit na všem na jiném poli em takže muže se říct lidově že tam to bylo smazáno a není to v na nose dostalo na na jinou úroveň na jakém právě možná neznal do stem v tom úvodu řekl že totiž to nebezpečí rozvoji bytosti může být zažívání tím že člověk kdo dovolí a to řeknu křesťanství pánu bohu aby v něm působil čili aby něco zhora přítomnou v nekřesťanský aby něco vyššího co v něm je také zastoupeno zasahovalo do toho nižšího aby se tomu nekladli meze nebo překážky tak dejme tomu zase za se od matné jak bych to nové i když ti lékaři s určitou tíží odstranili vědomí tohoto těla jsem ho necítil tak odstranili překážku která by se dala definovat takhle člověk se svým se začne být zbožňovat tímto tělem a oni mu v tomto ztotožňování se s tělem udělali přítrž oni řekli šu tady se nebudeš se čte ztotožňovat a existovalo ale nemohl se s tělem ztotožňovat rozumíte kde se ocitlo pro na odpovídá vody na ono se ve stavu mezi životem a smrtí protože nemohlo vládnout tělem tělo bylo mrtvé že tělo bylo necitelné tak to byli z těsta mezi životem a smrtí a v tomto případě to se uvolňuje a je schopno vystoupit nad to tělo to znamená třebas jenom do zevnějšího a to je no ale tam někam kde je přítomno nějakému soudu a a říkal jak on totiž mu vyříkám ne je pacientu a ten souvislá tak jako že se mi není přednášek a od něho že je tam předák postaven před vědomost kterou před tím neměl a která spočívá v tom že poznává co by měl správně dělat budou cesty ale nepoznal to svou schopností brž v tom soudu je mu to přisouzeno ale a blondýnka je dobré tamto je špatné takhle ne nýbrž jemu ukázán dejme tomu směr k dobru si tak jsem výletní směl dobu a jestliže teď z tohoto soudu věd živ jako se stalo mým případě že tam nezemřel tak tato síla rozlišovat tím zůstane ale není původem toho toho nepravé višnovým z toho v do tam sloužil vyšší úrovni která toho člověka postihla nebo mohla do toho vědomí toho člověka ve protože on mu dal k tomu cíli to je řek se zbavil chybné transpozice nebo chybného ztotožňování se s tělem a no a takže jak se z toho vyšel a víme li hned ale za čas jsem říkám mamince maminko chci dělat to co je správné no miriam něco to co je správné a mi to říkalo to v pořádku ale musí si na poradit radila mně a jsem s tím nesouhlasil proč protože jsem měl v sobě schopnost rozlišovací takže rodina třebas co mám dělat jak jsem říkal ne to je nesprávné se okamžitě poznal ne sám ze sebe ale to sílou toho soudu kterým jsem prošel co je správné a porodila třeba i toho druhého jsem říkal ne to neudělal řekli ti hlava je říkal ne že političtí nesprávného tak to budu dělat mně poradila něco co bylo správné jsem říkal ano okamžitě se to poznal ale kdo to byl to poznával že to co by to nebylo moje to je něco nad ním silnějšího a vyššího v tom byla moc to uskutečnit takže jsem v nezatížil jsem poznal takhle za správné pro omluvit neopatrně a z něho poznal jako když to poznám promiňte mi této znáte co jsem poznával jako správné za tím jsem šel mějme sílu to uskutečnit a uskutečňoval když se mi to ne nepodařil jako že by to živi to potřebovalo se za to trestal hledá jsem to vylepšovat ne o to následování toho správného čili tohleto bylo něco co co není v člověku a co například tak by rozštěpení leonie že říkal nemůže existovat ona jsem neměl do toho nenávisti svou matku že měl dělat třeba spatně a jsem prostě viděl že nemá schopnost se šoji kterou mám k dispozici ale jenom v tom případě když někdo napoví tuhleten velice důležité potřeboval jsem pomoc zdola od toho kdo radil a shora který to posuzoval nebo správného nesprávné rozumíte to na unese museli nikdy sejít a ty se síle těch je sešli v nějakém takovém silovém středisku kde jsem prostě našel vílu proto uskutečnění co víte tam byla připravena nesešlo to ta pomoc zdola z toho ti shora je sešli vědom středu tak tam čekala moc uskutečnění náprava nebylo to po celou tu dobu dorostlá sedmnácti let mou závistí že jsem byl tak schopný li se nebyl schopní rozlišovat dobré špatného sám o tom jsem pomoc dvojí do toho domě radil a shora do to posuzoval si to správného nerozumíte ale o toho kdo rodit se dostal jenom informaci kdežto o toho shora sem dostal vedle informace že to správné taky moc k tomu vykonání rozumíte a kde tohleto obojí je tak tam bezpečně člověk přechází ze své vlastní vůle a to je celý ten provest vyhrotí kam nevím kolik let desítky let je přejít z vlastní vůle do toho dělat to bez vaší vůle rozumíte dostat se za vlastní vůle ve těžkopádně robindo se snaží dokazovat tak je to ta vůle z velkém ve vede je to prostě konání neosobní nějaké ne něčeho správného co člověk poznává zase způsobem nikoliv osobním nýbrž a osobním osobní vedení že nebo nic osobního naši nepovažuju jsem nikdy nevy nějakou bytost tratě byla soudil a naše a něco z tam nějaká byla nevím ale to by tam měla být a to s osobním u těch patřit budíte o tím že určitou míru vítá krista nebo tak tak to na sebe bral podobu lidskou to kam spatra že to vůbec není zapře by naopak to škrtnu věci a oslabuje tu moc to nebylo nikdy oslabeno proto se tam nedá toto ptala když těch sedmnácti letech jsem nevěřil v boha netrucuje o kom a nechtěl se k němu jít jsem jím byl přepaden tak zase bez představy o bohu pochopitelné měla jsem nestál o tu představuje jsem ji zabráno představu jaké bytosti kde jsem si říkal i taková by to nemůže existovat kdy kdyby to byla bytost tak je omezená bytostní omezená není možný proč tam že mít například tělo žádný že jo omezuje člověka a tak dále to nebudu teďka to hovat ale jisto je že jsem nevěřil na boha protože to jak oni o tom mluvili na vás určitou jsem poznával třicet temně ale nevěděl že se že je to bůh který vede bez nevěděl by jenom ale byl to u který je vedl takže to tak bezpečné vedení a je vždycky tak bezpečně v tom případě když se neobírá člověk o vlastní vůli nýbrž když se opírá o vůli něčeho co ho přesahuje a když tomu co ho přesahuje právo jednat něm a když mu nehází klacky pod nohy kolikrát házel pochopitelně ale to není správné to jsem si do oslaben těžce jsem to nezná sama sebe při měl rád lidsky tak sem od toho toulavá jsem se na tak zvanou správnou cestu že jsem se klade do se ano to možná nebylo ani nesobecké nýbrž tomu mohl být vrcholně sobe že jsem se cítí být připraven o to že ta moc která tady působí proti vlastní vůli je vůle vyšší správná správně mající pravdivá že to je něco co přesahuje moje schopností rozlišovací a mocem si ji vážil a když jsem si představová žít nebo se zkoušel udělat to jinak a sem byl trestán tak on je to bylo sobectví vy sem se díti vyvržen z této moci od vybaven tak jsem se k zase ochotně vracel další poslušnosti jsem do sedmnácti let nebyl přesvědčov že je to boží božím to jsem jsem to nespojoval s nějakým vedení od boha jsem myslel že je to nějaká schopnost která působí za usí okolností na je moje nebo není moje nestalo hodovat jsem byl za řád ale nikdy jsem se dostal do povykem pojetí věci o tom nedopatření a když potom po sedmnácti letech jsem se setkal tedy zase říká česky tváří v tvář bohem než se na to co tak říká ne opise obraz to jsem neviděl že se vám na setkat s bohem tak nějak jsem dělal základní chybu v tom že jsem pokračoval tím stylem toho předešlého že co nebylo v tom stání obsaženo to jsem považoval za vrcholně nesprávné a v tom setkání s bohem sedmnáct letech bylo obsaženo jenom to že je to že on je skutečnost která stojí nad veškerou stejnosti touhletou a přivtě to znamená nechci říc že to je iluzorní je ne ale my se tu tedy pak zdálo že by to že to je nežít nesprávné že všechno co tady vidíme že to je nectít klam ale že to není pravá skutečnost a tak jsem oponoval veškerým světským životem včetně jedění pití spaní ne tíží potřeb přeju čím jsem opovrhoval protože to sem považoval za světskou záležitost a to by se byl zabil kdy mně zanechání a maminka za krmil a prosím vás jaká v tom byla vševědoucnosti jaká v tom byla moc boží co to bylo za za nesprávné vedení jsem byl takhle odveden od toho co je pro člověka nejužitečnější to je tenhleten život bez kterého vy ten další postup nebyl možný a by byl zemřel tak věřte mi to že jsem zůstal na po vinces stát to nebyl konec cesty ale bylo to tak nutkavé že jsem považoval za správné dělo odejít k bohu jenom jít za ním a třebas nedýchá neživou bez nesmí a že mi to světem a běda nižší dojem někdo terno světského čest nejmenší světský projev řeč nějakou věc ve škole se o odpověď na nějakou otázku toho nemožné že by to byl věděl že tím opovrhovat na jedno z totoho žáka bylo chátrá vně to de to bylo to vedení boží byl to bůh který takhle oponoval člověkem a jeho světským životem to které bylo to tam takhle špatně působilo a moc mu byla ještě chován jeho monohá tak jsem teprve vlivem okolností ten svého okolí zase ta byla můse o zdola ve své pomoci zdola by se bylo nerovnou uložím že bláznivým asi na aby pomřelo tak že maminka říkal to je byl umořil hladem satanem a tak to nebyl žádný bázni a to mně byl dal nějaký a vy počínat aby místo je naše létá živo nevyžilo čl dostal je to možné nemohu tomu nějak soudit k ale nebylo to pravém slova smyslu za sebe není boží bylo do toho zamíchána něco co sice bylo relativně nutné tehdy abych človk jedině za bohem a jsem teď všiml opovrhovat ale dívka širšího let plesání neboť povolaní to životem který který ho je zapotřebí pro zen cestu desáté zabíjet ho předčasně také podle buddha kupodivu jak vyšel z nedbání je normálně se nepostil a bych si dneska to měl to bohužel není možné reprodukovat jenom tak zlomkovitě co to tehdy předvádělo ze života to předškolním věku za správné a to za nestranné to nebyla vysoká škodě že tedy to nikdo nezaznamenával krále ten letí který matka musel na teče mnou ne a který jsem přijal správné v tom nedá dohromady nepřenáš to mi nám dycky na ona něco tak například se spěl tadyhle že jsem považoval za nesprávné jíst maso konec věcí a to byla taková síla že jsem nemohl to maso pojí nevyznám jestli mi to nějak někdy třebas otci ne o ten o nějaký bývalé ne nemohu nezařídit ne ale jsem jako materiál že to maso že to mravně koho nabytého ne tak jsem to nejsem považoval nesprávné ale pozor to trval do do sedmi let a pak přesto najednou najednou dostal tělo bonseki volnosti to bylo snažím alo a jsem to nepovažoval za záleželo nesprávné jsem měl mat a tak to bylo všechno relativní to co je správné a to co je správné to co se hodilo v době a ten potřebám toho růstu čili nesmíte stalo ovce a vám tady říkám něco absolutního to bylo relativní vedení týkají se toho o co toho člověka osobě ho ale tam to bylo správné v době v tom čase a v tom momentu vývoje a na úrovni a když se člověk dostal trošku dál tak že to bylo nesprávné ano a bylo správné něco jiného tady mám námitku velice vodou že když se li říkám že to nebylo trvale správné co jako správné bylo ukázáno nýbrž za čas to třeba na človka tak celé to vedení bylo pro laické protože tam jsem se o vzdoru jen že nemohl nemoh nikdy z osudový došlo nikdy to vedení bylo a to se to bylo tak jisté vedení že to co mně momentálně ukazoval za správné potíráno všechno vyvíjí to třebas do nesprávné nebo tak nějak rozumíš čili jsem v duši své či nerozjímal o tom že jsem to před tím že a opačně rozumíš a že to bylo ukazovalo to opačné jako správné a by třeba když se ho sedmi měl vím že to najednou považuju za správné že my že my zabíjen v vykonavše školitele v nástrojem toho by se zabíjelo ne najednou takže to ve mně není neosoboval žádný rozpor protože musíš si vědom jedné věci že tady byla moc za tím rozhodnutím která nebyla ale a která byla pro rozhodující a ta moc která rozlišovala a dávám mně moh uskutečnění toho co bylo rozlišovat správné ta nedovolila vůbec žádný rozpor mezi tak němu bez nemířil že ta není bez rozporná jestliže dejme tomu ježíš kristus jednal jinak v době tisíc sedmi set let vůči židovskému národu než s potom buď sobě od ho narození do třiceti a než zase potřeno třicátého roku do do smrti a tak dále když jednal vždycky jinak na jiné úrovni nestálo jedno proti druhému třem odnít to ti zákoníci dobře věděli ty potírá zákon říká na lidi když si proti zákon on říkal ne proti němu nejsem ho nějakým způsobem naplňuje zůstaly tam u toho stolička naplňuje naplňoval to novou úrovni ano zákon takže na nové úrovni ten zákon měl jinou platnost a jinak se uskutečňovat ano když tedy ježíš kristus před mám námitku jednal jinak na určité úrovni ne pro tu kvalitu úrovni která tam byla ta své pochopitelné ale například vědění masa nevím a se jaká se to tam tam to stojí jen o to tvému vám řeknu něco jiného a to řeknu na ježíši vlastně tak nejlepší on zřejmě jeden maso o tom není pochyb protože mohl o zřejmě se stýkal s lidmi nejenom který je master byli zvýšení žráči páni a je pravděpodobné že s nimi zatápí a pořád s nimi najedl na těch hostina otče nepostil to by ho tam byli nemohli potřebovat a byl ne na do jakéhosi a tam se nepostil tam se jedno se víme o marný jak se natrápila tak řekni užila ne a nevěděla co distanc jiného tam taková výklad prostě i po smrti když i posmrtný vstání z přišel tak tam pojedl s ním ryby který oni na lovili nechali narodit a oni se napojil a rovnaly čili tím sycen tím sečení není správné ismus to neskočil který a člověku vadí že mu to říká pořád něco vraští vraždí ve ne ale když si potom uvědomím vlivem toho že rozšíří své idem že si živ soustavně ale jsou stavy mate nebo ne to ne nerozhodný vraždy pokud si v těle tak musí vraždit tak pak jedno jestli rodí velkém nebo v malém nikdy nesmí ani nad potřebu své živi to ne však po opětně špatné být po kosit správně ježíš je za potvrdit dobytek pro dobytek že na to je tedy dobytek této by ten něco potřebuju tak je to správně se tonta jestliže dostal se do takového rozšířeno vědom že je ono chápu jako jako že tento život lidský je postaven na také na vraždění uších tvorů od rostlin po zvířata že a my koberce toto všechno je tam jen dýcháním vraždím řád vraždím tak musím a je jeho zapotřebí tak oběť toho života je do potřebí tak je to objevech těch nižších tvorů o výrobu po ty krávy ne pro ten vyhraněný lidský život který vede k bohu je to by tedy strastiplná a ale pochopitelná pro toho kdo jakou obrovskou cenu tenhleten ský život a že opravdu je třeba u poskytnout všecko aby mohl být doveden do konce takového kde by mohl o spojení s bohem dosáhnout jinde toho není možné například buddha ten se postil ale pak hlásal střední cestu nikomu ne říkal aby se postil aby například nevedl masem budu bůbec ne obsažen a on se ale postě sedmadvacet let to znamená v o potom přešlo cestu úroveň že proti nikomu tohleto není postaveno co je tento způsob myšlení ale musí se se dostat na úroveň kde potřebuje se jinak myslet na to dělá bych svědka nemohl dovolit myslet odděleně jako jsem šel třebas útlém mládí nebo a to jsem se sedmnácti letech nebo jsem se po i datech každým ničím nějak spoji ze vším ten ho námitku že na úrovni křesťanství není sem třeba uvítat chvátá protože to je situace do šina není pravda právě proto že si křesťanští visící nevěděli rady s tím dřívějším tak byli od něho tak následován nemělo zabít neměl o na vedlejší kolej neuměli poznati boží která by ho držel např tato řeč nevěděli jak na to že pořád do toho míchal svou vlastní vůli která znemožňovala bohu za prč že tu větu bych chtěla ještě že ne detailně potom a protože to tuto chybu dělali tak například i takovýho pátera pia pronásledoval třebas plzeňskou to boho jáčko o byl pokousán vlastním mučen den co den každou hrozby mučen a podle platnou o něm to platí i o tom vím svatým janu změny nohy jiný nebyl takhle trápení svým ho považoval satana toto všechno to co ta nebo určitá sem si to tolikrát dobře to ale ten že a když to ale jsem chtěl odpovědí ještě na otázku vlastní vůle že ti křesťani totiž dělali jednu velkou chybu že neuměli v čase vzdát vlastní vůle jestliže se třebas nevzdával je na vůle tehdy když pro následovali svoje hříchy města nevšimnou a prosím dobrý ono to píše těžko ale šlo to přeju takže oni se třebas zlepšoval do určité míry ale když potom se dostali na úroveň učedníků páně tak neměl jít jenom za svou vlastní spásou tedy ta vůle tady měla tu vstoupil a voni zařízli do smrti nejdelší jediný z nejlepší svatých slzou osobní spásu a to je tentýž nedostatek to u indů že si do sedmnácti a těch se nemohli dostat se při oni pořád umírali nic a nešlo to protože neuznali vůle a kdyby byla li u vůle umřela mi za míru za vůli boží tak by byli umřeli okamžitě na tom kříži ne že ten se za nás přeci obětoval tři že jenom se k tomu přidat ale ne ne tam působit ne tam lest na ten kříž a tak dále to jsme svéhlavém přednáší taa je to možné že ti křesťanští světci kteří byli přijetí kteří vědy takhle formování že nevěděli co začně mají dělat že li tak zbavili pomoci boží de b tíži cestou lásky a ten bůh je nemiloval vlastně vyšším nepomáhal na cestě tady je důležité si uvědomovat jednu věc že pojem lidský pojem lásky a dobroty je nesprávný pojem představa ci dobrotu boží lidsky je úplně chyb kdyby tomu tak nebylo tak by nebylo zapotřebí to úžasně dlouhého a tvrdého vývoje který všechno řekne temeno orto na této planetě šlo kupředu k tomu člověku a dodneška víme z dvanáti filmy třebas které vizi jak jaký boj přírodě se vede krutý neúprosný a ten boj se tam vede i za člověka by totiž tam dole nebyla zjednána rovnováha která je způsobovala tím vraždím zájem a dole tak bychom pro na tu nerovnováhu oplatili i my se jásotem moc snažit o to abychom tu dva nebo rušili v způsobem třebas nechtěně abychom taky sami tím nezahynuli a symbioza musí být a tale postojem na na vraždě krutém vraždění a jestliže tomu to takhle je tak jestliže člověk se nedostane na své úrovni postupu tak daleko že nevyjde z přírodní úrovně že je pořád zvířetem které za něčím jde nějakou kořistí třebas nazývá pánbuh to je jedno tak musí trpět jako zvíře který je za kořistí a to je bohužel zákonitost když bůh stanovil nějakou úroveň třebas hmotnou tak tam jsou určité zákonitosti tak nutné že kdyby se porušili tak se to všechno zhroutí dejme tomu kdyby se porušila del a dechu a řeknu to tak nějaký neutrální a že v den se mi radění délka dechu která způsobuje že vidím tento svět a vnímám ho jako jedinou skutečnost kdyby se porušil neříkám kdyby se porušila nějak násilím ale samovolně kdyby se porušitelný tak by to zavál že by bych neviděl tento svět v viděl jiný činná se o tom řeči se manžel a jsem na to často vykládal že a že porušila samovolně délku dechu tak tuto body ten že jsem to ceova na hodinkách tu dobu co porušen tento dech to znamená výchova pomalý a si třikrát pomalu než člověk viděla jiný svět a tento svět a neměl co říkat do toho že tam vůbec existovat když se ve zase zkrátil na naši úroveň nebo byl na jaké takovém mezi stavu naší oni a tam ty tak tam to mizera toto ještě se neobjevilo a když se se to dostalo na tuto úroveň jeho tak to co se objevné krása a říkal tam ten světu není a tenhleten tady je proč tu není tou se a jsem potom mělo pověděla to není o tom u toho nedbat na mně to bylo jasno že to bylo zrno dechem tak jsem si vás takový de jedna tisíc řadí do zákonitostí který musí být zachován aby tento svět mohl býti prožívá jenom prožívá to ostatní o tom že dění tak tyto zákonitosti způsobují že čekat třebas velice trpí protože je na úrovni kde není schopen není schopen a nedovoluje ani bohu aby zakročil jiným způsobem vyšším neboť kdyby zakončili způsobem vyšší toto vidění tohoto světa by se zhroutilo a nové by se nedostal na to vás upozorňuju na bytost by zkrachl vy jste tisíc třista třicet tři imelda lambertini zatoužil na po přijetí ježíše krista přijala ho a okamžitě umřela tento život okamžitě zkrachoval a to není jenom její případ je případ mnohých jiných lidí ve svatým a tak dále jim kde jsme to tady v se to vykládali že ten život krachuje nebo chátrá když člověk neumí to držet celou řadu zákonitostí vyšších které způsobují nastolení vyššího řádu musím umět napřed dodržovat zákonitosti vyššího řádu a pak se nezhroutí ani to nižší jsem se naučil vlivem toho co lékaři způsobili ve mně řeka do třech ku dodržovat zákonitostí vyšší nesou vlastní vůlí ne vůlí nějakou vyšší který jsem rozuměl do toho města nebylo ano jak radí a které se to může stát a stalo se to to se stane když člověk neví jak jsem tomu že stát na tom nezáleží ale důležité je že jsem věděl co mám dělat se ti se tím řídil se schopen a jsem tu sílu k tomu a to mělo za následek že jsem se pomalu pře vychovával na jinou zákonitost že jsem vstup a ního nebyli ne zákonitosti tam ze role ve vůle osobní nelá zdaleka tu roli jako u normálního jako u vás třebas u normálního člověka sebe že zavání člověka to a protože jsem byl takhle tím do posunout že jen kvůli neosobní tak to co z toho sedmnácti letech co by žádný zázrak se dneska není jako nějakých pád existence boží nebo do pojetí nesmrtelnosti do mezi vot než zákonitost tam se dovršil nějakou zákonitost donese plnění nějaké zákonitost ten daleko že se mohl nastoupit víme nové vyšší zákonitosti a nemusel se zruší toto ničíte a to co se a u těch křesťanských světců nedělo protože oni pořád plnili svou vlastní vůli se vzdávali kdežto jsem ti sedmnácti let vlastní vůli neplnil jsem netoužil po spáse rozumíte mně jako on vůbec ne to navracejí bál co by u pána boha dívat co není je to se to byla pro ta ony jsou ne prosím vás tak je vám jasno že jsem po této stránce neporušovala nějakou vyšší zákonitost neboť to jsou u boha jsem tam v ještě nebyl smetím musí plnit zákonitost tohoto druhu dvojtečka že si vůbec nesmí přát pro sebe nic a že si musí přát jenom to co je co chce bůh ježíš kristus právem řekl o sobě že kdyby si byl přání co pro sebe že by mu měl právem nevěří on si pro sebe nic nepřál od toho žitého roku si pro sebe nic nepřát a jedině tak mou by trvale vědomě spojen s bohem a kdo tohleto nedokáže pro sebe své vyprá nemůže být trvale spojen s bohem od může v této z přede osobní spásu dojít do jaké extaze ale výpadní jako že let tam tuto vyhodí ozařuje ten jeho vzněcován do se ta síla které do toho byla vložena se vyčerpá o to kdežto toto vy se ne nestalo nikomu do by dorostl do nějaké vyšší žáků jsem do této nejvyší a šest omezovat a teprve jedenácti letech ale tu jsem dorostl do nějakého vyššího stupně zákonitostí a ten se byl schopen nastoupit ovšem za velké pomoci zdola a zhora pochopitelně ne jak jsem vám to líčil ne zlostní síly a to je na tomto vše že to nebyl vlastní své by se zase v sobě nahlídl se dostal se nazpátek takže to odpově vás upozorňuju na to abyste nepotřebovali na své setkání aby si uvědomovali že třebas je to poslední setkání a totiž tímto způsobem přistupuju pekař věci jako první a poslední a to tu výhodu že to mohu dělat kloudně je tomu ho plně věnovat kdyby říkám o to přijde za rok o to převorky nebo ne dočasnými tosca etika vzpomínám na jeden správný se který se trvale opakoval panu pechman vykonáš on se vždycky objevil vidí to bylo místo jeho duchovního osvěcování to nějakým záležitost vídni a hledal tam kde do svatého štěpána a věděl kdo je ale nemohl se nějakým způsobem dostatek cení to se tak že se na odjezd podobně tak je to s námi my my víme o království božím voni víme že existuje mi hodem přehřát ku a my hledáme ale my se tu chováme jako dovolené živo ne dní pro nás pracovní povinnost je pro nás dovolen a že by mohlo den taky za to dobu z při dovolené nedáme hlásaného štěpán to tedy na draka tože to dycky potom to je poslední si tady nejsme dovolené přátelé by máte za zlé že jsem el du lambertini třináctileté těžce považoval za zkrachoval proto že ono po přitížit oltářní které měla to mění nebo ve kterou věřila že je tam posuzovaný dosud stanovený bůh když to přijala tak prostě umřel jsem to považoval za ráhno a to považuju za krav tedy relativních protože ona se tím povznesla vysoko o tom není pochyby jenomže jsem si dobře vědom toho že kdyby byl tohleto vyvedl těch sedmnácti letech že jsem přestal vít tak milé jsem přestal na jsem prostě pořád myslel na boha za se nepotřeboval vymyslet na jídlo jsem považoval za výtečné a taky ta na et nebo na pochopit jak mohou žít ještě v tom světě když mají krista vy to tam přijímali a taky šlo u sebe boha li tu k němu veliko něho tak proč by tedy měl žít se moh pochopit zrovna jako ta lambertíny přeci dneska vidím že by to byl býval veliký krach jenom titul těch sedmnácti svých let o tom mám právo takhle rozhodovat lidí jak se musím šlo že bych sice byl odešel do nějakého stavu vyššího než je tento pozemský o tom není pochyby ale bylo by to jenom plování po neúměrně malého se přestupků to jednoho břehu na druhý nebylo by to studia nelišit nevěděl že ano a tím těla velice blízka tomu bohu ale to je lepší vytáhnout vodnáře ch nenechat se do tady mám námitku to nemohl být a protože co jiného zbývalo když ona poznávala že přijímání krista je prostě přesto za krista jinou neznal a chtěla jíní a přáli jenom k tomu bohu se dostat nic víc a přijala a zemřel nemohl to výtka brž muselo to být přeje přechod do stavu zažívání toho boha jak jste si ji představit že by to končilo to byla by asi a tu svátost a měla vlnkou pocit spojení s bohem a pak to ustalo to nemůže ustat dali tvrdíte to nemohl ustat nebo jsem to možná že to nemůže ustat to nemůže to ale že je to veliký krach to názoru jsem také protože to se podobá tomu co vzdá li zdál zánět potom přibližuješ jiným obrazem co se stalo krišnovi když ho krišna dovedl těm nepřátelům a novým který byl pobyt ale ne a byli všichni ve stavu ráje protože spravedlivý boj podle svého názoru bojovali ne a správně sem řeli a on byl živ na a ten řek to přijde do přeci nespravedlivě bojovali voni nás napadli a podobně a teďka svou ráj který se jak je to to možné u boha a taková nese za se stala a on říká no tak oni se tady po budou třebas do konce manvantáry ale to je jenom zdržování jsem to a je přesvědčen že kdyby se bylo se mnou stalo totéž co s tou letní sedmnácti letech tak je třeba do konce manvantáry jsem byl ve stavu andělský ale se tam jednou odtamtud spadlo přátelé a kdy se odtamtud spadne znovu na to nejsem zvědav odtamtud se zásadně padá jsem rád že jsem vodtamtud vypadl že je anděl nemusím být kdybyste se setkali s nějakým svatý který se setkal s andělem tak by se od něho slyšeli tohleto podivoval se se jak ten děl projevoval vůči mně obrovskou tu a jsem mu říkal proč když si anděl spojen vědomě spojený s bohem a ten anděl odpověděl když si ale člověk je vždy na to není jiná pojď než tahleta ještě to protože anděl není schopen transformovat všechno boží zase nazpátek do boha protože to nemá dispozici tomu chybí lidská podstata která je jediná komplexním transformátorem všech vesmírových i nad vesmírových ne sprostý se svých sil které od boha přicházejí nejsou transformován za lovení prostý ale mohu být formování v kladném případě a o se vadit všechny nebo jak ta abel a reptáním imelda boha transformační síly hranicích sobě když ona neměl za sebou beru neměla sebou všech rozvinutý lidský není sebou rozvinuté všechny lidské síly nemohla všechno transformovat života musela aby byla musela rezignovat na to totální spojení trvale tr totální spojení přiblížím aby a vy e v ráji to mohla v dokonce v sedmnácti letech se se do jsem byl do pohlavně dospělý a nebyl se ještě fakticky dospěli oni jak to a to a nevím to by se musel tomu ti lékaři o to všechno nějakým způsobem ještě do něco dohasíná něco nového se rodí my se nestáváme dospělý přes noc ne do toho do ho vyroste dorůstáme tak jsem tak ještě zůstal duší dospět takže jsem si extazí vycházel a musím být tato dal ženich vyšel protože kdyby byl v zůstal jak to v takové ještě pořád krach krachovali jako utýrali to na za to nemůže a nemá žádnou vinu prosím vás i vy naleje jenom v tom že proti nás let na zákonitost je slepá ta působí slepé když si tu milosrdnost boží to že tak strašně lidský co svatý zahynulo tou nejkrutější smrtí a bez o nic než těl co páchali na těch nejlepší křesťanech i pohané co na svatém petru a u a na všech jak je mu či než je učili a na to se pán bůh dívat sis je to za milosrdnost jinak o sebe než jako v tom je obrovská se když když jsem byl mučen ti první nim koncentráku že se považoval za mučení za to že pán bůh opustí a jsem se že jsem se provinil že jsem nežil správně že jsem to všechno si nalhával nebo nevím co všecko to nebo tykadla ale tohleto nebyla pravda vy to myšlení byli umožnili jenom proto abych se od sebe odvrátil od toho které mělo opuštěnost kdyby byl neobracelo tak jsem nemohl se vzdal svého života nebyl bych se dostal na vyšší úroveň rozumíte ale vám řeknu mezi nebem a zemí tolik úrovní že těžko odpověď na otázku tak přesně v tom se dostal a a lambertíny tam by se byl dostal karma posvátného neska je víte že na tom vůbec nezáleží důležitější je aby člověk šel aby člověk nebyl spokojen se sebou aby to nedělal nakonec ani pro sebe a vy to a pro toho boha a duše pravdo ha toku namísto o to ježíše krista to bylo věk že podiví šlo o něho tam byl nešel to šlo o a to ne ale do šlo o toho ježíše krista o lásku k němu a proto byl jediný boří že když takhle nám bude o boha nejsou žádný překážky mezi námi a bohem je de onás tak překážky se roztají tím víc čím význam do onás proto se dveře zavírají či bohu není žádný důvodů než těle když jak poctil všechno děláme vytýkám byli tady svatým křesťanským že hledali svou vlastní spásu prosím vás všichni že se ti svatí byli poslušný cit a jestliže ta církev nepochopila za jejich života symbolismus ježíše života ježíše krista tak jak mohla jim poradit správně když boj ale pro zruš jaký mu na saně pole v tom kdy se mají svá touhy po své spáse že to ježíš kristus radil tím učedníků od chvíle když topili do jeho učednictví to jim nebylo ani jasné že oni tam číslem proto více osobní spásu pro ničího o nikoho jiného jim nešlo přátele to ti buď mi ale on vedl ne že by stavová tím dobyl od nejstarší boží všechno takhle říkal že ale co dělal vedle k tomu aby tu spásu ale pro jiného jsou stavy a trpělivě vedl vynechal tíhu zahálet linka pro sebe žít pro jejich rodiny pro sebe vůbec nikdy lží o ve tomu aby ji pro bližního a tím způsobil že se aspoň naší škole moc i roky odnaučí hlasu pro sebe víte donucování sebe spásu pro sebe o to co to utrpení které zažívali řečnictví zatím co tam ti učedníci páně byli bez utrpení či roky rozdíl taky bychom se mohli v si proč ale tady ty zažívali veliké utrpení proto že dali spásu pro sebe sestavit a to s poslušností city která nerozumí věcem a do dnešní použil nerozumí někteří to rozuměl že by byli popravováni většinou upalování bohužel že tomu rozuměli tak když taková situace v těsto a tak bych řekl tak a to vede všechnu vy na sobě nedívejte se na to křivého následovníka cho petr kdo to byl dřív než tou zakotvená třikrát zapřeš tak neporozumět a nechápat symboliku že krista to je zapírání celého jeho života nic jiného to není ale třikrát ale my o krát a matičce let a pořád nic se cit jako bourat rámu aspoň pro vás ne doufat je tak do u dokonale výpověď že že by se to žádný intelektem nimi stýkat tak nikdo se do to nesmí třikrát to je lepší než to řekl a bych to co se v aby na konce tak v to mohl doplnit tekli co tam všechno chybě to ještě jiné krista nepochopil že tam jasně vidět na ten komentář by to vy nebo vykládat protože to bylo slov ale na to potom napíšu řídká duše jej ediný smysl ve kterém je obsaženo vidění slyšení hmatání prostě všech pět smyslů a navíc všecko co je za těmito smysly neboť oni pochází všechny od boha pokud ona je dost vysoko že ano tak tento jediný smysl jestliže se svou duší stýkám s duší někoho jiného mohu huiho vidím to bylo viá fungování jednoho smyslu smysl duševní smysl duše je jeden jediný ho ani nevidí ani nesmíří ani nectím nic a a o něm vím on je v mém vědomí něco víc přátelé než ho cítit neboť jak se vám pořád vykládal a rozuzmu opakuju ten rozsah lidského vědomí je dán mezemi spodní smyslovou orientací nebo informace mi ze smyslů které se spatřoval mají nahoře na horní úrovni toho úseku vědomí mentální oblast jestliže tohleto je úroveň lidská lidského vědomí tak toto přestávám vědomí řekla nemá toto lidské tělo to je posunu to někde doprava do nadvědomí takže do takové míry do jaké míry se odpoutá od tohoto světa to nic m k tomu taky pomáhá neví dát tak dále že prostě řešit a evě tak jestliže ona je schopna takhle věci vnímal tak ona názvy ale zároveň o nás ne vína chá než viděním si vás mohu udělat dojem podle vaší gesta ne podle toho co mně říkáte když se to a nepotřebuje tohleto ona do váhaví na naše za úroveň ten za tou horní úrovni mentálního storočí rozumíte mi ta duše a tak taky když třebas sem tam vám mluvil o těch v antonína tak jsem si přitom byl vědomí tak jsem nemluvil tak abych mluvil jenom vám nýbrž jsem byl tak abych vám vůbec nemluvil abych mluvil a to znamená vy obsahem jak jsem obsah svého poznání vám tlumočí druhé ruky rozumíte mnohé ruku my poslední dobou mluvíme do s do astrální či o životu po svatí ve mu do všeho toho co se tedy přeložili co jsme tak společností třebas hanění dále zažívali jestliže by to byl by to krok stranou nebo dokonce zpátky kdybychom v této oblasti spatřovali nějaký nový střed život to nemůže to nesmí ale nemělo se dopustit chyby že nám to nemůže nic říct protože tyhlety bytosti které nemají tohleto tělo jsou po určité stránce svobodnější gestem vám to vysvětlím jak je tomu že totiž když jsem tady v tomto těle a sedím teďka třeba v kalech tak nemohu zároveň být třebas v plzni pravomoc je nemožný jsem tady poután hranice sítě oni tyto hranice nemají a to znamená jejich tělo které oni mají a které je dovětkem nebo dozvukem tělesnosti zdejší pozemské je tak jemné že neklade tak velký odpor tomu vědomí které jsem se to za hranice toho těla jako tady dejme tomu moje manželka že by tam nebo kterýkoliv mrtvým že vy tam kde se na myslí intenzivně třeba v něm se a je tam prosím vás toto je to je na to říkám kvantovým přenos vědomí který nevyžaduje ani špetku času na to byl přenesen aniž času ani zlomek vteřiny čili ani co mistři to bezčasová záležitost pomyslíte třebas jako se stalo těm mým třem sourozenců nebo příbuzným když pomyslíte nám mrtvého který zahynul stejným způsobem jako oni si to mohli za hnout a že tam přitom a potom líčí všechno jak to zažil to znamená on to zažil ještě by se to dělo jakmile ten zase k nim blíže na ni viděli že na najedl že paměť tak i vzpomněl na svého mrtvého bratra který zahynu podobnou smrti tam byl neztrácí často let je schopnost kterou my nemáme této schopnosti oni na mohou říct něco o číselně zdání například odeše podvědomí že je tam všechno zapsáno o čem si myslel že dávno vymazáno že to v naší mizí vůbec není na jednu nás to někdo s nestavit a myslíme kde se to najednou zlo dyť jsem si celí se dávno tomu odrostl a ho o to tady najednou zenu se spor který jsem myslel že mám dávno za sebou činíte tady záznam a oni například nás mohou o tomto záznamovou že moje manželka mně dokonale fontánu ze svého života v mládí a s těmi dětmi jak jsem se tedy čelo a prosím vás nejenom to ale ten mrtvým že když vy to máte zapotřebí a on s námi cítí se důležité že to náš mrtví jako bych tak řekl on nám může ozřejmí situaci kterou bychom vůbec nemohli s stravy jeho vidět tak dejme tomu no tak to nebudu říkat kompletní případy ale stalo se mi to moc útoku postaven ale to je to jsou výkaly