Karel Makoň: 83-20-K (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A potom ve nebo špatné ale mamma zaujatost třebas o dobrou věc jak si tak myslíš ne třebas bohu jde měla jinou jakmile jim vrhu na do boha. Tak to tohleto svět bohu jsem na její proud se odebrat někam je nám a nemohu pokračovat to je zaujatost jiný na tom poli mít na kterém jsem působil. A jsem vlastně my říct tento pokrok k omyl k tomu toto co rozuměl pořád v tomto na o tom bude jít on totiž dobře věděl jen že všechno. Svoji jinde si mám podle konců od boha ani není že to je hlas boží jít a takže vono toto pak bát a tu mně když to takhle budeš měla ale za čas. Když tato že ten dánu který abys třebas provedl po mně něco o to obou oboru umění máš od boha v takže když ho. Použít jež přímo bohu a ne k věci své třebas měla sklem tak sice momentálně od čerpá tu ta celá nic někam jinam ale. Ale to dva takové hlavní myslet jim kladné v sobě doví se ten o pokud to je ten nám že ten tam pochází od boha a k bohu patřičný a. Za druhé ten je ten která není určen k tomu aby sloužilo jenom odděleně pro určitou nic ty potom příliš to seš. Když vědomě jako moc boží kterou k dispozici jako dispozic když o nová s mocí boží kterou máš sboru cele a nebudeš se. Ten jak si zastavovat nad tím že ji používáš pro takzvanou světskou nejed protože v tom případě když tomu použil to světskou věc tak jenom pod na tvůrčí. Činnosti boží a tomáš správný protože stvoření neni dodělá no ty máš bych spolutvůrcem krista jestli se vědomě svou mu jsem panečku od toho proč jít a. Takhle to zažíval dvořák tou do byl ho bez se budu bez bůh mu třem božím takhle on to bez věnoval a měl to všechno od boha si v tomto propojených. A to je to umění bylo božské po mnohých stránkách do komu co co on to co od živá do bytostní on do něho od láká mu dost toho méně než božské jemu ale přeci jenom v tom jsem. Když to člověk dobře poslouchá a vidí takový závan věčností tomu marná slon a to se nepodařilo například smrtelní v tom je dvořák dál no a v tom bychom byli i my dál. Ve veškeré činnosti světském když tou od boha všechno bral jít a nemuseli bychom to ani bohu vracel pokud bychom vědomě spolupracovali na tvůrčí jít. Ten úloze boží jít protože se o to co na spasitelském úkolu božím stal to za pomohu ti hodně tou malé kdykoliv si myslím že jsou to co je na. Na tom spasitelskému úkolu nebo osvětitelskému tak se osvědčili ním jak malý to mít činné protože se mu byl za to řek musel zkušenost není. Když je to jsem tam v tom koncentráku věděl že on vlastnosti jetliže jít a to je tam přes tisíc všich k stejně trpící tak od těch jít tak jim bylo li to. Jsem se že musím spasit ta živost tak není jestli pán bůh tak někdo se nebyl viditelný se tou strojní pušku přes kterou se nesčetněkrát prokázal tam mělo být na vystřelený že se. Vedle mýtem upozorněními větu pozoroval jsem nevěděl jenom proto o dostávat postoj mi tužkou ne pro ty kteří vycházeli viděli přecházet před před tou hlavní strojní v něčí s ním vidění takže dovolit. Chopit když oni vidím že ten bez přes mám který byl pod tou puškou neví že je napadlo že neví jsem nevěděl tak třeba potřeba tyto ve takhle kombinoval si pomoc němu nebo ta. Takže voni se pohled toho co se sem cesy na hledí nebo ne to se mnou momentu když jsem viděl že na nehledí jít že sice zírá tak mu prázdno nebo že jsem jí. On ve stal někdy jsem byl celý ten takže nebylo těžko ho vlastně ho tak tomu tu nebyl při byl si sobě úplně jsem musí člověk být opatrní jako a musí jít no. Ale tady bylo to případě to napadá vám mu jsem tři klepala o jenom toho aby ten bezprostředně jednal tady mám jít jestliže mám nějakou mu touhu něco třebas tvůrčího. Je to nes tak to je od boha a jakmile to mám od boha tak klidně vyvádí jim dál pouto silou ale vím že ji mám od boha začal narozeí usnu nejednám jako. Vlastní se odnaučil mu vlastnění toho co není moje začínám být služebníkem které mu byla dána do rukou že na která není jeho pase kterou on. Podařit čili připravuje mohla mít kdy přijde hospodář a zase se mnou účtovat a toho jak zase se mnou účtovat je moment braním milosti za milost větším. Ti za menším jen tak si na to byla pracná záležitost počátku to velice pracné ale když jsem s mu prosto jako ne z vlastní ani tou sexem sní ne to nýbrž to. Ta síla nebo moc nebo schopnost nebo dál nebo jít no řím na prostě od boha lépe řečeno a se sní rozpor jako s něčím co není vůbec moje tomu tak to mělo za následek že že. Jsem se dočkal tak vždycky se ve říkám toho účtování a to slovani vždycky dopadá jen jedním způsobem nesmí mu očekávat oni nevěděli třídenní ani o to svá. Li oni neměli na říct do jít počkej budu účtovat ne jít nevíte ne ani oni oni mi nařizuje toho poroste ale neděli kdy přijde ten to nemůžeme dění protože to jsou. koni musí do zve který se nevyznáme tuto zákonitost těmi právo není draka který se dal známe dost na to zákonitě přichází a přichází to tak nečekaně pro vás o tom nevyznáme že na tom nezáleží to. My to jakoby mu pomilovali věci výtečný v tom je ta bezprostřednost ustala se chci jenom jedno jediné vždycky hospodaří nic dalšího takže jakmile jít musí když já. Tím to vám něco provést tak u zaujatost panečku tady je se mnou bůh to je on který si zapře nepřemýšleli dál o ničem a vrhni se s ním dotoho jít. Na se když je pro ve se taklen ale kde moci boží buď tak dobrý vědomě od těch tady se budete na vědomě boží životy uvidíte jak to dopadne vede. Beze radí vy budete takže jsem modlit a upřímně bez prostředně a bez bezvadně nejed čím jde podle nové vede je jeden nevinný kdy všeho se napřed. Protože mu ne ne ne ne to je to je jedna kdo odejde zrak ježíše je že si dovede myslí že je to doprovodný dojde cele že. Totiž když prodělal nebo vole o těch všech věcech které mu k tomu řekl o je tomu tak to je ale jak tou zná řeknu to je jedna se to potom provádí tak. Který zakopal tu že mu říkal to jsem jenom projde tou ku zase nevěděl jestli se mi podal vy tou jednou šli mnou něco letech mu televizi o se mu tak vy. Že že tak mně tím použít je a o dovolovat o proč je moc toto toto takže nebo nebo jeslí tak aby oni nepřišel tak jste měla si zakopal. Že se tohleto nesmíte dovětek se do po sou po k tomu bohu že to je s jednali by to byla komu jde za něco jista nedokážeš kdo to po úrovně my jsme to tohleto. Kdybych člověku tomu že nesmíte se může na tom nebo medvěd oni umí jak to dopadlo nebude tomu kdo tady jde o to vždycky dopadlo nějakým za tím způsobem dobře když na to šel tím. Mu jedním postup ten je že post na povrchu je tomu jako jde o to mu den nerozhodný myslím že jen jestli tohleto by si ne. Dal člověk do vínku sice jednání že by do tady propadl bez viny zlý se od jednoho za darem který snadno se považuju za pak ta let tak snadno že v podivuhodné. Protože jak je to nejde mu to vody cel se vedle nic se na to tak mu poraženeckou náladu v v tom v chyba. Protože on nerozumí tomu zákulisí nevím jestli vím že to nebude byl poražen protože je mým nějaký pomoci celému rozumím všechny od vy mi jsou oral jinými dále by. Dosti které by po skutečnost tím uvnitřnění neříkají se věci musím to se stal za všechny pocity a to se nemohu nestal jinak než když na tebe. Nedá ne když se jde i těm kdo vy které mám kdyby se opustím on v tomto případě sebe neopouští on se sobě vrací při odpor že mně to by se mu ze začarovaného ku. On se jako ho odpouštět toto se u kruté pojede podali smí toto objeví veškerém moci kupředu takže ás při něm zažívám vůle. Tuto nemožnou od dostal celku pro tu poraženeckou nástup se kterou se takhle toto milovat jako by to bylo něco ku betlému to je to druh se dělal jak je velice utajené jedeme cel ne. Tomu umět temné je nevyzpytatelné proto člověka samotného protože je nová není velikým se proto jestli to neuvědomili to je odliv pozvěte osobní je to jeho slovo je kterou musí umět stavech se mnou. Kdo cesty k bohu ale nejede teď tím vite žádnou ste naopak jak říkal to ten kdo měl jemu pokud si nově což není pravé ve kterém mysleno kdy ten. Může k němu přišel do viděl chtěl je zasvěcen za velikého může mu říkal ten nemocný bez moci není neschopen není toho doby mých ty vidíte. K úplnému ty víc lidem mocnému není jejich tak mi vidíš člověka mít její tvýho sna na jste poli tří do v zájem než vy. Kolik se se svým protože ve svých očích nejste ničím a to je teď to velikost boží tím potom to je ta jeho pravá přirozenost. Mně to o jeho pravou se s tím více po je kdy se měl jakoukoliv ta onou plodnou že vlastnost tím oko protože velice poklonil říkal tomu sice nerozumím a této si tak byl život let. Tak musí světové tady říká že byl zasvěcen do nebe jestliže kdo je že tohleto je na něm ze taky pro nebo kdekdo v považuju zas že se že je obral pravdu. Kdyby který kterou tady ji nám vidíte se například byl bych tady byl vyvede dána jde tak jedná kde neníli že to použijeme to vnitřní modlitby že používám všech. Dění kolem sebe jako ve vnitřní modlitby že a takže to pro vás nemá nápravných smysl protože se se protože nemáte tuto že jsem ale když se. Nikdo pracujete tím způsobem že jestli bude přeje od vezme ta aspoň vědomi tomu že je to správný méněcenná dám které je to správné že se málo to máte ho ještě. Kdo krve a ale větší za upřen nebyly to bude vrchol nebi vaše bytost kdo si toto sval nebude řada do umíte něj kdyby to kdyby cela by to bude pro pojem a. Celek za stav zastavte třebas na ste svýmu které řek se nám nebo v jsme obrazně ale tím svým zastaví jde sester. Jestli dokládají protože za stavět jste sebe že se vysvětlit jak to technicky to nové které ještě nižším jak technicky projevy tak na abych převedl jedná je boží no pro tu techniku vůbec nejde. Proč se jinou předešli tím kterému mu mu povalil to že tomu tak asi je ale se nemusím se může kdyby ten musel přemýšlet jak tedy se vrhnout do naučil bojí tady dali věci najednou umíte. To bych proč tříštil to může jednání jde toho zjednat není své bytost takže že mi teďka o mentálně se budete takhle lidsky hledat budete se nikde jak se jak dovedou za tak někdo ono to bude ve. Slité ho tohleto bude považovalo tak si vůbec nic se nestane pro říkal ty tohle bude ten by ale když to dokážete cesta přijít zapři sama sebe že najednou vám to on to rovná jde. A pokládá kleci do toto napadl ji toho které a kdy ho odpustíte on se bude jim i když se jim dalo pro pravou ode utekl se pro za pořád jde vy se odevzdali. Kupit ale budete mít další nemyslí vyvedli nějak vede možná že ještě že důležitější nějak se sebe nic že on vede cestě dopad celek bude to hodná. Který se protože nebude myslet za kristem nebude vědět vůbec co se děje ale protože se od jednou bytostí ani myšlenkovém světě tak to jim přinese ten protože to bylo vesmír není k němu tam mám byl jsem. To dycky vykládal tímto ještě dvacet uvědomte si to na tomto příkladu dobro nic lawa nebo dobrou to doslova měla vede sebe dva chirurg ti kteří se nedá viděli tělo které sice není. Si nedávali se někdo ve práce říkali let dej tomu poloviny do ty to byl toto do toto bylo to dělat takle ale todleto je to že toto spolupráce při operaci jo to dopadlo tedy bezvadně tím a vona. Ten kdo ho nemohla je to rovna domlouvali všelijak ovšem křesťansky tato oni nemohli postu do tiší je veden věrné ten by si řekla který jak to můžete před bohem dělat protože žádnou si tím toto zavolal let a tak dále. Ale že jednou kdy se dobrá nitky pro měli výklad byli s nějakou píchání v tom co za vymoženost a ten druhý který šel zdáním zatím první svět pro ten jsem měl být za pět než ten to. Měl bral bylo věnoval ten si za dál tečka takhle pravdu když to málo tamas tak jako proud bych ti obrácena žádal ale nemůžete tam je tomu jednomu sto kovy který ještě byla nová to bylo věčné tu ze květ jsme. Za se smál a vzal ho za roku nebo ze poměl kde to je toto ok že to byl tu úroveň to všecko tolik tam neleží kdežto to byl proud své který se tam tvá ledu ba du to tak ho popadl. A moc násilím ty si toho na svá za svou od je a že vy jeli si řekli mi olovem my se nedá aby je velice mohl takle by v sobě nahoru kdy o čili bezvadně toho proto. Dělat říkal že ty obrat že byli úplně jede ho druhům u byl to jeden vycházelo tak to je to že mohl toto působit kvete na toho druhého o působí do lidsky za oba dva vracel. Na tom které do nejdu dal vnějšího že tady působím moc boží ráje není oddělená let to je ten na tady je tamten taje nerozdělená zapůsobí ve všem najednou ano. Byl svět je tak by to je to kde je nad ale sedum tady jde které se tedy dělat provedli když tady ska je to to je odejdu cesta je že takhle můžete za tím janem. Jen tak se také žádali vůle tak se ta než je za smysly po prože doplňovali celý myšlenkově ten se něco mu to ten druhy něco nadhodil to tam. Od předešlého pozve kdo je dovětkem toho druhé ku a pohled tohoto tak že ten druhý zase něco na vodil který přeje toto nebyl poza se tím prvním a tak se pořád. Pozastavovali za rájem ta se tedy dali který byl nad vůbec na zemi jo a nevěděli o tom to pořád se ale bavili pořád kdo slyšel že spolu mluví ještě. Tohle kteří byli dosvědčit říkali pořád svou mluvili tohleto by si nevěděli že nevěděli o tom že se za chybu se děl že byli dali byla on tam bylo bez větvích kterým jsme to je byly viděl napůl metru nad do málem země. Protože jeden do toho něco dělal jdu li se toho něco na to takhle to pořád znovu ale zapomněli na svou tělesnost ale nejenom že zapomněli fakticky tím neměli takže pravé žádná není co. Boje vodu ho věcech způsobuje že ztrácíte pocit tělesnosti že sem se takže jestliže to jde provede žádná není tak to poznáte protože to tou uvádí z život milosti ten druhý to nemůžete přímou. To to nepravé stavěn voda se potom on si o tom proč se dovedl do dlouho povídali jste se se teďka po lidově protože ten buddhist měl nebude pro ten e v ten spisovatel to postava které by nebo li ji i ty ze že. Je tam prostředek sem protože kdo protože si to doplníte nové a jestli se to si tady byl dosti toto ten byli mohla by tam jsme e tak by se měl při vrcholu své milosti zastavili. Nic víc tedy zastavit ve tím ho pod odstoupit od toho po týrání jsou protože který ovšem budu pít pochopitelně zapomenout na jeho proud post to od podle věděla že to nejde dál. Modlou na to zapomenout ale kdo byli u mohu dovol celou že jsem si chytrý dělo olier hloupým ne že to je tu věc pro ty pole bylo jsem velice svým dobře domova ale tam to vona to oba na poli. Náš ten nese na ten ho znali byl roli jsou to jeho lovit tolik jed nebo jsem nebyl tím který on nedovedou jimi tohoto považovat věděli ona to za pozná se mu. Protože byl to je takhle že byl ty dvě jo kde jsme jsme jede řek něco dovětek něco od tak tak jsme se takhle poznáš cely sedět se zase viděli ten vznášet se obrací to sedění. On si to odevzdá mu mojí povahou lidskou mu temná nebo milovat je milo slovy že by se byl nebyl nikdy tu tomu neměl fyzickou duševního si to daleko. Je tak je to bylo teďka tomu co na dopravil řečeno nejdůležitější by byl v tom že nesmíme ale upadnout omyl že mi něco řídíme vnitřní. řídí vnější a nejeví vnější si svítí my když se tady kdo ho deme něco zařídit taky tímto ne řídí tím. Věnoval doknale studujeme něco čemu máme všechny před poklady z toho vnitřního samosebou můžeme tomu vzdát měla. To jest můžeme použít síly vnitřním se řek bych svým osobitým způsobem se to za taky můžeme promarnit se také e ale jsem vás chtěl uvést to pochopení jedné že si to. To se sice nezi tim tu techniku zapomněl ale co se podaří aspoň trošku se to zachytit se totiž jemné se to dověděl se momentu se nestalo napovrch proč jsme stvoření a proč to není dokončeno tak jsem. Dál ale jestliže to řeknu samozřejmě ale jestliže ten znal marnotratný jsem promrhá dál znamenat po my všichni to. od toho otce této síla toho vnitřního se napřed do tak on se tím jenom mne rovní jen ne nýbrž on se tím také chybí mu. Mu původu všeho k tomu vnitřnímu a v okamžiku kdy všechno promrhán a to se řek bych návodný dám měl ne. E v tom okamžiku před po měla na otcův dům a to je svý dělám temná v sobě moc schopnost rozlišením. Kde ten otcův dům je takže on se bez petříku ode mírná k otcovu domu při čem ho nevidí ale on ho nějakým způsobem tý. Když ale například zase jsem se před na uměle nové to přivede nemusel ten nezbavil potřebu tělesnost tím ta uměle zavedli stav promrhal dosti se. Všechno potom rád dál u mně bylo všechno promrhá tento život byl promrhán proto prstu kryly neztratil tempo si tělesnosti a z toho se to ztrácím se zrodil první o to se po mít jedno o. To z dům v podobě jak ku ten podobě jaké byl schopen ten věcí organismus pomohl vůbec u a to bylo že se chtěli. Nad správně znamená to se mi do toho otcova domu toto si takhle neuvědomoval pokoj ho kdo to tak to chtít jednat prát to byla touha vrátit se do slova do a vědět to do schopni odlišovat svým. Kde ten o půdu mně to způsobil takže to se uměle navodit jak vidíte že to nemusí být operace nějaký směru bůh nýbrž to může být pohled zastal. Není třeba svého tam tak tím najednou konci mluvit tu toho hádání a ten nám tady je chtějí je a ten muž. Se prostupuje nebo lidí je nebo pro tam plně nebo do dní zná nebo setrvačností pokračuje víme obraz. Ji než pro o mávání na zevnějšek rozumíte tak to zvali si sebe a dal bůh působí dál ale působí nazpátek tomu ukazuje vám otcovský jít. Nemusí je umíte kterak se k tomu že na straně technická toho že pochopení to moje tak takové jako vám teďka říkám žádnej jiné vím že tomu taktně se známe se celou vodu metod jak to dělat jinak tak chtít. Eli a moudřeji poděly ty operace si sebe to je e musel slova na někde začít takhle aby jsme pochopili i tohleto daleko přirozenějším od toho nevzdal by ani toto přirozené vím. Například se dejme tomu tu svatý v tom dalo by přirozenější než pod vole z matky kterou právě kladně pro sebe vítězí ve které vítězí sebe bo nepřítele. dáváte stal teno opat vy máte od toho odstoupit tak se musela nevede se ještě to je to sebevzdání se to obsaženo toho zapři sama sebe by to nebylo toto sebezapření. Tak by to nemělo smyslu ze nikam nedostali a jestliže v tom sebezápor to je obrovská vám tato aby z kde z vítěz z podal ruku nepříteli to je. To jste se jedinečný toho spojuje s bohem ovšem musím to tu ruku tak aby jako zapomněl že jeho nepřítel a že to položení. a že si že odevzdávám větší třeba správa tečka která měl před tou tvora takle by měl nic jedna člověk který si přeje spojit se s bohem. Takle by měl myslí že s událostmi zacházet toho nestačí jenom mít nic třích protože i to může být promrhávání toho co se se před ale umět tím zacházet tak aby před. Temné povedlo nazpátek do otcova domu a tady se vám prozradil upevní věděl před někdy tato se tady kdybychom byli hledali v tom o bude to spolu tak jsem vám mohl jsme tady jsem proč jesi. Nebo dělá a to jsme se zet chtěli ale on to asi neřeknu dokonce vtělení protože jsem je mým moment ti tento uměl v sice ztratili tím že jsme znali mate to jsou někdy věci dělá abych se bych chtěl být ne. Okovy bez pohled a děly nessi co chcete pro mal nebesy co chcete aspoň by to bylo řečeno zná ale byla by to se nám to by to se oba pravdy jenom. Tak to jsem toto k tomu říct vzato tomu říct těm vnitřní vede vnější jsem přitom pokud pro opakování ale přesto její tím. Tím vnějším nech si kde se vám no ale tím vnitřně nějakým způsobem obrazová napřed nebo jít. Tím nebo oním doplňováno přes nesestává že to co se od toho vnitřního odělo a šlo si něco promarnit se k němu vrací. A to způsobuje řek bych nějaký vnitřní uspokojení toho toho vnitřního nebo to je všechno lidsky pojato je tu kdo se na které mělo říkat své velice ochuzen jako. Pravou pravdu protože se k tomu bohu se ustavičně všechno vrací tak není rovna není byla zná které že by po tvůrčí činnosti boží. Na to vona ti odpočinek sedmý den a potom nějaký spasitelský úkol kdybyste to se k němu všechno vracelo nýbrž pravda je já. Prochází všech šest fází tvůrčích pohromadě současně některá v první fázi z nich která přes které nit která v sedmém dnu tak tak také. Po abyste z úděl toho všeho po ti na tom že svou byli prochází celým tím procesem mu vší a my si můžeme to to. Uvědomit tím že kolikrát dodatečně si uvědomujeme že sme něco dělali e čeho jsme se svému chápali samo se ukázalo že ne. Vlastně pochopte nějak jiná který jste ani systému mu nerozuměli a věčně tomu vyššího my jsme si vůbec víme nebo nese byli schopni jiné a také je toto jeví větví nižších organismech ne mu člověka. Že něco vytvářejí například rovnováze ve stvoření měl otročit tím vedením to jedno nebo tak si mohla za ním obojím a s ním vytvářejí tím předpoklady pro tuto ten návrat. Aby kázeň jen to nebyl poklady toto osvícení duchem svatý takže to osvícení duchem svatým v pracuje i ten bůh tak a. Samosebou ji vyššího na nic ale my si neví o tom to všechno spontánní činnost která je dána která vložená do toho tvůrčího procesu a musí s ním jsou větě. Působit nebi semena se ten si to můžeme být bez starosti ten pud tito ses nebude narušen protože samovolně do něho fází jak mučí tak spasitel ta tak si sice ta činnost ta osy terezka činnost. Jen znáš snadno pochopitelná protože jestliže člověk například vědomí většího rozsahu než věcem než rostlinná a tak dále tak tak už. Vstoupil ten duch boží ale to za nás se takhle veliké se ten protože tím víc zamíchá budu moc jsou něčím se ten vniká než se to všechno to budu a nám dal. Zbývá v tomto životě jenom roste u slova rozvazovat u zlý že budu nenese je velice mnoho tak jsem provedl dal k tak to je pro věc tělem já. je toto cením osvobození vede zánikem nevědomosti při svítání sebeuskutečnění nic cení nevědomosti a potom od vždycky vzdát pěstí zánik ne komentář. K tomu e každý den které chce rozvine v tomto životě me milují modlit které ne já. Trojí které vede k tomu dělat to vina jste tento život tak abyste z něho mohli přejít do vědomého soužití s bohem a jinak né. O velice těžkopádně jinak každé do stojí oni považuju za den tak něco to musí být nic seno jenomže vono to takhle nejde ono totiž kdyby bylo zničeno ani snového. Nepovstalo podobného tomu za své jsem tak by to končí tak by tam by koncil vývoj toho člověka ale měl jsem zkušenost tu na když jsem třebas. v útlém mládí za v tobě ne které vede k rozvinutí života v kladném byl dnem životě správně vede slovní e pociťoval existenci další hojí. A jeho že komu ten které si předáno jednat správně ano a samo se svým svědomím tý. Neschopným to jak poznávat chce správné tak to samo vykonávat vůbec opírá roste o nějakou jinou sílu která jedná vím o bez toho samo sebe schopností. převýší to první přirozené které jenom rozumíte ne ten život mi temně a tak se připravovala přebíral kdyby to první si se o pomoc. Ano ale to bylo připraveno další jiná kterého přežilo a které uneslo daleko větší míru poznání neuneslo ale takovou míru poznání. Které bylo zapotřebí pro další zase takže když jsem zná světech nastoupilo další které mohlo ten pády postavit k tomu prvnímu kterou nebylo. On jim přirozeným protože to myslím že to mělo pomoc z ona ale i k tomu se postavilo za ze protože toto nové mělo dojem o tom minulém že si se to všechno o po toho bez boha dojem trávení. A bylo to nové zná které prostě tím že za to mu to se ze své pozadím druhé mám tím. Ve sledování cestou neví že to ještě není milost ani do země umí tím že se toto zabil mu mohl mu těží no za jeho vám to zase doplní. Vás jeho schopnost jeho poznání co se dělo po mu postupně devět protože ta od zase bylo to zase jste se podobá sil od tohoto se takhle se devět tedy mělo rozumíte zády k němu nepřát. Ale ty k němu ve velí a bez lítosti jako po ho budete na činu někam pranu tak jsem to a bez pohled tak tím jsem za. Stanete jedno jsme si ten život chtěné ze vedlejší to bylo přidáno k tomu se sice kdybytoto tak úplně vedlejšího to bylo zapotřebí jale jeho toto přidané tento život svět přidaným s. Z toho věčného tomu věčném tak to být marnotratní je přidána abychom se mohli vrátit se při žena stále e bez dní nebes to nemá tato. Že jste schopnosti bitva na to přibito se vrátit se musí dovršit jako všechno v tom se musím do ve při se dovrší a tak to může být odhozeno v tom varoval které bylo odhozeno tomuto od na to si na všechny se nedalo dálo málo no. To jít ti na mysl se dál nedalo promarní nic nebylo to jsem to o co za to taky neměl to tomáš ve na dně tohoto to potom okolo ještě později. Ale je důležité abyste se dopracovali momentu kdy nemusí takhle tvoje ne mu zná odhazovat nýbrž kdyby může spolupracovat celou svou minulost. Veškerou svou přítomností a na stojíte veškerou svou budoucnost a tam budu to svět vědomé spojení a to jsem tím musí spolupracovat jak jsme se stanete to on synu a na bezmezné. Se tak pak nepotřebujete proto temné a nebudete ty ne považoval za ne nezačli za přechodný stát v jednom tvojí jediného věčného jít já. My se jeví důležitém abyste podobu ve hroby pravdu ve tu podivu potom to není na to se být přijali názor nebýt chodit jako ty pod ten du domněnku že je správný. aby člověk a to není je to to to to přirozené které si všímá jenom sama sebe a pro sebe všechno dělá postupně nahrazoval ji. Lepšími jsem která všechno indové pod ledna mívají ne vás bude do rámce to všechno skládají na protože to ne kterémusi by si podal ženo nic seno kdybyste si uvědomovali že si. Nás nic e jsem cele vydobyl tím mých tím ne na to další vyšší kde a této jsem se to. To bych jiné živo a se nemá ty tou minulému toto se to minulé vlastně zemí je ale tak jsem se k jeho že se asi jako e dejme tomu že když se. E zná které kukly vymaní od týl tak za nežije ale ten motýli esencí tohoto jste v byli těch proměn které se udály k kup a né. Ano tak takhle hleďte na ty vědci že je to ten bez mezer se pokračování v činnosti síly musí to je jedno zavrhnout jako se dali primitivně. Indové aby mohlo stopy další se měl k tomu ale fakticky tomu tak není to oněm objevit a chtěl by bylo rady byste se tuto dovolili nebo to domu. Nikud zatím přijali provizorní za svou podobu mého říkal dvojí se s tím se musela potrava se tomu svého namítat a víte proč co tady říkám ne a to by bylo zbytečně sluhové ano ale je takových takže jak bych jela pro závěr. Musí si tomu této části komentáře se že jsem chtěl na vás to abyste přijali domněnku ty potes tu že člověk kdy miluje zaměňuje nižší za poněkud když jí. Čili vědomé za další ne a tím způsobem on narviku je pravé mu ano do míry že je jste otci dnes přijít. K ku otcově výší kon veden není možná čili není správná domněnkám že o protože zničí své nýbrž jenom že ho tady je. že nebude na překážku přímému poznávání vůle boží a které z v těle která umožňuje tu tou vůlí boží soustavně prosazovat v životě a takový život. Chceme nově životem na věčnosti životem království boží a nezačíná někde po smrti nýbrž zve na tomto světě tak to je tak by pod bez a on se o prosim vás se mnou dostávají podobu mého výkladu. Jinak by si nico potrava tomu svého povinna že vezmi nebude rozumět ta tak tohleto právě absolutní jedno za celá hlásám protože i taková ne vám to jsou ty jedinými. to ano tak co se se modlit v tom modlitbu dostal dál než boží to voni dobře vědí co protože mít ten způsobem jak oni to vás tyto dneska nepřijatelný proto ono ono pro ku tu se naprosto se. Skoků pudu to ty musí to dostat takhle který milováno ne jak oni to jsem miluju no že jsme kde se mu proč byla proč by jde že vlastníme svobodu ji. Bylo že chtěli vědomí že vlastníme svobodu že jsme zotročení pout proud s tu svou nevědomostí o tom že tuto svobodu vnitřně máme ano a v tom. Útlém mládí jsem tuto svou budu poznával tím rozhodnutím podle toho svobodného co toto svobodné měl radil o a tím jsem vlastně byl stav. Pro její jediné jedině pro či jinou mládí šťastný že jsem do takhle poslušen toho v o to co kdo toho po jestliže si trvá dokud vnímá jiná já. Z tedy dokud vnímá on to vaše jako jiném než je moje tak oprostíme mysli ve mámi je zmatená aniž si to uvědomuju že máte na to byly ty váš. Čelit se ta vaše vím že nic nedělá pro odůvodním jedno o a ten ho v že by to nemělo uvádět tomu svou bůh nebo neměla by to u vaně rozum byl od si dělat jedna se každý po svém že si myslíte u se. O to si své mysli která vám to předvádí jako udělenou záležitost spodní to by mně nemělo jako to to byste neměla ve mně stát todleto a kdybych tohoto překonalo samo jsou k tomu něco. Vnitřní poznání abych to nevnucoval abych si aby toto nevmýšlel nýbrž abych samovolně byli víte poznával že by vás dají přijít že jsou dvě. Uměle proti sobě lidem nedokonalého poznání postavené část jednou máte od které se zajít ale cela kdybyste si jen toto se berou na to bádání. Před ním schopnosti téhož pramene a jestliže jsem si vědomím toho zdrojového tu svoje to měli k odvozeném dání tak ve mně to mě. mně se to stává tím zdrojem to ty se to bratřími mně to do toho mu to moje rozumíte na tu nemusí stavu ten ten se tam například se byli že. To se probral roste od levou se vedou říkali chtěl skutku svobodný do se to dalo za tohleto na se ve snu jsem poli je konal z poutavé vede spoutaným jestliže by byl na tohle to příliš ten bůh nás třeba si ježíš kristus na to. O co on správně řekl bohové vizte vám to při znaky důlek nevkládal tak by byl si na. A vedla tolik kdo podle při tem že by to činí míval ano kde že byl byl mluvil by se byl jedno po musela jenom tak my mu o tom proto bohové nic ten. Aby je řekl byl od boha pocházíte a bohu se vracíte nevíte o tom a proto že je jste podstatou bohové můžeme to provést aby se bohu vrátit svou kterak činit to není bohem a aby. Ale protože bohem jste tak ještě může zase vrátit kristova trpní synové vykonají me věnec fázi svého výkladu ale nekladl to nějak žák vzdá úraz protože věděl si dobře že po mou a o prosím dnes cí. Chce tak to nemohou z obrátit se od svou bůh do mýmu vím neodstraní kdyby si dejme tomu ten marnotratným synem kdo. Jen vrcholném pro to rovnosti ještě měl z čeho u práce říkal si může u práce jak byli beztak pak svým do otcova domu to všechno takovými. To tam klidně vrátil voni přímou o bude to v pořádku ve mně možná další to je to ale byl kterou jsem dával budu práce takle k tomu on na nebe on naopak že nás uvědomil o tom že jsem si neuvědomuje. Přináležitost k tomu božství do doby dokud jem marnotratný a kdybysi přitom tohleto říkal že je bohem tak by si za brát měl ces. Tu zpět potom jedno pohled si přitom mám na to není ne když si myslíte že jste svobodní tak cestu boží to není to to je základní omyl a pojímám velice za zlé. Tato toto pro čili všeho vám dává někdo spojení stavu co mám lidských všechno bude potom velice snadno ale ničím se byl ničím se nestává se to velice tedy do poslech sme se tím bohem tím vědomě s. Žijícím bohem a myslím že vím proto si uvědomil především jeho pravý ano e ne ten ale jinej čili ten to znamená vám tím že že z rušil platno svého hledání. Na jak sem protože tam byl tou o to tu dětství jsem chtěl nahradit to správný postup v oblasti marnotratného syna s tím do toho návratu do otcova domu a ten národ zase jenom. Protože pro ma nemálo a proto si poměl a ne proto se do toho vmýšlet ten ten rozdíl mezi to pro ni nemám mezi tím co tady navrhuje ježíš kris ne. Že se do toho bude mých se nějak nějaku na ty předpisem ve vás to nejde no a tím nedávám k tak po když tady jde se praví pojí ve napřed věci jako skutečné ztotožňujeme se s nimi a tak jste pout. tedy připoutanost je chybné tyto milování připoutanost pramení z nevědomosti nepřipoutanost moudrost na tak to by bylo třeba o prosim důkladně tím se. Rad by byli protože neměli bychom vinni pána boha že nám předkládá každá jdu neskutečného jenom proto mu. Aby nás učinil nevědomým nýbrž předána řadu předmětům se kterými jsem se v něm takovou třebas tělo tak si předmět který se to němec proto že je to prostředek jak se k němu dostat. On nám před se tam všechno co nás k němu vede se to je tak za zná ztráta toho že nás uvádí v pokušení že to jediná skutečnost že tože to jediná se mu to je. Pokušení od pánaboha se nada ale protože nám to se skládá není pokušení od pána boha nýbrž ten se strádání dal bůh a milostí kterými se k němu dostáváme takže jem. Připoutanost není jen chybné ztotožňování připoutanost nic je mu zná vlastnost vzestupu a tato připoutanost. Nepatrná ty neroste ta všude jinde ovšem jen nevědomá kdežto tady to neprovedli nevědomostí nýbrž že je z vyššího druhou stavu pole za ty mně vyššího druhu stavu. A tak nepřipoutanost nepramení zve nepřipoutanost nepramení z moudrosti v tom smyslu že nepřipoutanost. Pramení z v nějaké je potřebným která sice poutaností úzce souvisí jím ale není ještě samotnou mou. Dosti není není to pramenů přímým pramen moudrosti to mysim na tu zkušenost byl mu to do mládím že bylo to moudrosti se neděl cestu tam jsem pomocí z toho co mně si zdola napomínali to nic ho dal. Připomněli tento do kopím dohromady dělal jsem se toleto řídil ale že je mi nesnažil nepřítele že nepřipoutanost tady nepocházel mnoho z moudrost se taky v pomoci která jsem to dál protože to bylo to se to. Z toho naprosto nevědomého do vůbec hleděli mně pomáhají si pomáhají pomohla hledat potravou kdo to pro moudrost která byla to vše je pramenem který šel přímo moudrosti ale z toho. Ze země je řekla matka co mám dělat že se si to potom vybral země sebou světec ten že se soucitem mistr milovat z toho také pramenila to nebylo poznání e tak že já. I jako jim tady oponovat v tom smyslu že není neskutečné co je potřebné vývoji duchovní neboť není možný na neskutečném postavit sku to. Vším boží jeli skuteční měli vývoj skutečným tak i toho o co se opírá tento skutečný bude také skuteční uteče čili po skutečnost nižšího druhu se opírá. Abychom dostali skutečnosti vyšší východu a tou skutečností příhodu bujet je náš pocit oddělenosti ina ji našel rozlišování různých já. Tu vidění věci vidění tohoto světa si zažívání času a prostoru let to je všecko prostředek skutečným a že kdyby nebyl tak tím od něčeho jemu rovnou se nemohu obrazy. Od toho není možno odstartovat kdyby neměl skutečnou od zla bůh pod nohama tady se propadl to opravdu spojením na to je podlaze protože skutečná je hmotná aspoň do míry jak. Abych nepropadl ze tak teď bych se vrátil k tomu nazpátek nelze získal moudrost této je otázka jamese dosáhnout osvobození jak je možno ses řeknou. Kdybych to tedy měl komentovat tohleto jsem to komentoval tak bych řekl moudrost lze získat tím velí že. Člověk se nespokojuje z moudrostí kterou s osvobození do sednout tím že vlivem této nespokojenosti. Uskutečňuje to co považuje za lepší a řeknou ty nemožnost tím že se nezastavím na cestě sledování lepší to. Ovšem to začátek věci jde do protože tomu zet voni ještě říci se toho nebudu zatím všímám jít a budu k dalšímu můžu ještě nebo vám jsem si zase pochod za to se mu ten rovna je teď. Že se ty jako je nesprávné a to bude je to tak proč možná to jako zapomeň na konec jako je nesprávné že je křesťanská tradice stanoví věčné tresty nebo věčné nebe věčnou. Na tu dobrém za dočasném dění dobrem nebo zlem za příliš ti nebo ctnosti jako tady je nemožné aby dočasná záležitost. Způsobila on věčným následky to nemůže být tak takhle je nemožné aby něco neskutečného způsobilo něco skutečné čili po by dnes sku. Že jsme světě iluzorní neprávem způsobil skutečný život v jáství které vědec pomíjející to je stejný nesmysl jako v tom křesťansky to by si tedy měli si dovedu. Myslet křesťani taky samozřejmý fakt je že smysl ctnost kněží abych se dostal na hranici možnosti ctností nás. Mysl žít v tomto světě abych jsem dostal tam kam to to cítí myslíte mně může nejvýš přivést ty tam totiž nedovedlo. K této mezi tak bych se k vůbec žádným prostředkem nedostal musím být člověkem který jde plně žije znamená něco skutečného se tady děje skutečné od kdo ten. Míry že to přivede za hranice tety dveře za které se klepat jestli silo tam přivede tak pak je to skutečné dění které tam dostalo a potom mi neotevřelo trvat něco jiného. Před pomoc tvora také bych neměl opomíjet pomoc zdola tedy protože je to nic skutečného a nedávat přednost jenom pomocí shora nedbat přitom pomoci. Bylo obojí se musí organicky o mělo byste organicky skloubit a pak je naděje že bez velkých rizika bez velkých výkyv bůh tvé bez být tím plnil bez velkých výkyvu. Se dostanu dál nějaké výkyvy jsou nutné protože vám říkám nelze se řídit soustavu bez toho že bych stanovil nějaké meze dost od sebe vzdálené to je silo. Za nás záležitost jak u ústředního to plní řízeného nějak touto od dycky tak lidské život tak který se který se snažíme nějak říci dělal bych si to vysvětlit že se v tak jsem. Při proto že říkají není neni protože nás toho stejnosti je to něco jiného než ho stejnost v jakém smyslu nepřipoutanost něco jiného velikost který ho stejná jsi totiž stav které mu říka. Ji indové tamas to je netečnost i měl činnost kdežto připoutanost je stačím. A někde tak vrat času znamená v tou se o nějaký po nějaké činnosti nějakému cílevědomé činnosti a končí. Někde ta poutanost skončí někde e v tech ctnostech sat vás a to je tedy něco zcela jiného než je tupě. Být se toho který ji ke všemu si tady říká jo čili nepřipoutanost které oni tupost nýbrž nepřipoutanost v dívá z určitém mou. Mu dosti která způsobuje že nejsem připoutaný k ne náležité mu ano ale nějak to nevylučuje při poutanost k náležité ano to vodě to rozlišoval. Ani pomocí moudrosti tak tu začíná aspoň do předtím nebudeme zabývat ano stačí to proč tam kde byl někdo osvobození jsem pak se ví. Lítat jako je dům předmětu smyslu si tím jsili samozřejmě zahrad ten zahražuje přístup informací. Bez kterých se na další cestě neobejde neboť byl všechny odporovat se celek nám přicházejí se začínají smyslovým vnímání a kdyby on se její tomu to smyslovou. Vnímání vidím to na kdo se světu smyslů okrádat dává své o tu byl ne duchovní poznání se přinejlepším toho co pro tu je tedy čili že jí. Bych navrhoval aby se vůbec neví bál k těm předmětům smysly nýbrž aby se dal poučit které předmět a ty smyslů. Ho po vznášejí tak na příkladem tomu krásná hudba nebo ten vidění vůbec krásy v přírodě a tak na tom velice povznáší ducha ale jenom to. Co poznáš čiho ty něco co byste co jsme považovali za tak důležité to nebudu všechno rozvádět v tom bude ještě dále v těch světe smyslu ještě rozvedeno ale v žádném. Tímto kdybych neradil aby se šablonovitě lineárně ba předmětu smyslu protože pak to jeho duchovní poznání dopadá tak prošel jako výslednice to je. Od nikdy se velice plod své čistě rady čím na účel ne poznání to neni zažité poznání tady to je tradičně vžité poznání to tak dokonale zamíchala s pravým po. Na ani které tam pod tím taky je že nikdo se indů kdo to myší se pravice na celé skutečnost jsem to teď se není skutečnost to je možná celé překonáno možná. Po mně čest ale těžko říci v čem ho to nemá co před tím byl zabývat další si že další cesta je tím že jako nektar se sestra získat shovívavost upřímnost. A k tomu je komentoval smysly snadný upřímnost je podstatnou to svý duchovní kázně být stejný myšlení slibuju jiné ono ovšem upřímnost je dost. Nesrozumitelná vlastnost to co my se například třebas modlíme otčenáš a nejsme přitom upřímní že co vykládáme e co nekonáme něco slibujeme co z něco si přejeme. Co si nepřejeme tak je to velice neupřímní posvěcej jméno tvé nepřejeme citoval modlíme se to protože to předepsáno a to je tedy vidět že upřímnost těm velice těch. Škol dosažitelná s ost protože my se nepoznáváme jste neupřímný za to o ta spokojenost s pravdou opravdu máš pět to dneska o spokojenost a pravdu. Moje ten komentář pravdo je nejcennější vlastnictvím a spěla nitra ucha řečem je bezpodmínečně nutnou z nosí při duchovní e usilování byl v to ovšem tak se sil. Samozřejmě dejme tomu tu kde se zavrhovalo veškeré koncil dělo které bylo sypat ten život říkal se e se řídí jenom pravdou které uložena jenom vědních. Že opravdu nechápal tak to bylo všechno chybné kde je že na nejsi ani jemně ani voda ani on není ani vzduch ani prostor a byl za to osvobození postoj jáství jako si. Kde toho všeho jako samo vědomí upozorňuju že bůh tady staví skutečnost ze skutečnost body skutečnost on skutečností duchu skutečnost prostoru pro ty skutečnosti bez času. Chtěl bezprostorovosti stavy dobrý sobě a v této oblasti víc než co co ještě protože to trosky je to jáství ano v věčně v tom věčném životě stavy to proti sobě z toho důvodu ne aby ukazoval na dvojí že dvojí nač. Rostl z něčeho ale že pomocí tohoto protikladu se dostavuje toho co je umínil tři země. Ten modly toho povinně k tomu duchu stačí alchymisty mluvili o bez jsem si země tak jsem si od esenci o něm vzduchu a stále dál a proto se dostali ale postačí byl oni někdo. Jestli ještě set kterého této nám dál ale oni chápali že z za s tím co se na jako mocně nějaká jsem z myst nějaká podstata takže my se můžeme skrze. On se tím dostat k tomu že se dostaneme do věčnosti né. Je to je řečeno jste koná ničeho nebo živá vše a které si skutečně když svou vodní to je pravda že v tom vnitřním poznání které se dostal. nejsi čili vykonavatelem nejsi ty po život čem o totiž tam taky není co požívat velice si prázdnotě ale to je možné v tom poznání kterou jako on tomu. To takhle mým věnovali toto je tak postaveno aby člověk si jako jsem neb neříkal přitom tím tím také protože nic nekoná liškou náš kdy se nepožíval když požívá je to odvážným způsobu zastření taji aby že. Jedním na tom prostředku aby se tam ještě byl dalo něco se zkušenosti tohoto ho takhle zažívá toto zkušenost není nic nekoná tedy když cest dostaneš do stavu poznání. Ve které nemůžeš lidsko na protože předčil že jediným činitelem je bůh ne a tak dále chce dali brali ty budeš je věčně svoboden tvá. Z poutanost záleží pouze v tom dělat sebe nepo když jako na pozorovatele ale jako na něco jiného ale protože komentář mu si opravdu tak v takovém stavu že na sebe nepo když jako. Pozorovatele ale jako na něco jiného než pozorovatel aby by se jsme po vůlí jako na pozorovatele tak sám sebe budeš klamat že nemá tu schopnost poznání sebepoznání aby zase domu znali že je to. Pozorovatel čili když někdo my ji dosud postavení pozorovatele vůbec není pozorovatelem nýbrž klame sám sebe přátele toto si byl dobře jenom bral když zakázal rozčilování nadjá to tedy měl pravdu. Toto přišel se o to upozornili indové že to je sebeklam ale člověk je pozorovatelem tehdy když je když je opravdu vnitřně z osvobozený pak je pozorovatelem všeho. A vám jestliže jen jenom ještě dotaz do se v této větě o tom jsi tu jednu neni ale ten si že s. Poutanost jsme od dělal ti spoutaným protože pozorovat se tam mu který jediná podstata který bez miluje předmětem předmětem předmětem. O pozvi do toho pozorování jo je že tento pozorování se podstata to je podstata před tento pozorování říkají oni jo li toto okolo proton se ze stanoviska tam dotoho. To byl pravého pozorovatele je dospět tu předmětem toho pozorování že totiž bych to řekli jinak nevědomý boží jste všichni a všechno ale my si boha neuvědomujeme toto rozdíl jo. Od boha do mu je všech do vidět jsem všechno je vnímatelné ale bylo pravou do vnímatelné není toto tím o které bude úrovně i které koly vyšší úrovni do bůh jenom úrovněmi je na dolní úrovně dobře vidět všem vám dál. Nima ale směrem nahoru co to vnímat nedá nebo velice obtížně který teď kde kde který hlad ego ji se mu když jsem činitel a kdy je nektar. Víry nejsem činitelem a obojí šťastní tak tady kupodivu staví na víře věž k tomu když zatím nejsi v tom stavu že byste se potom dovídal přímo letem nestal jestliže věří ž že nejsi činitelem. Abu štěstí tvoje ne jako kdyby byl ježíš kristus říkal nehřeš více a nedal k tomu člověku kterýmu takhle radí sílu k tomu aby ne on. Musel odpustit hříchy aby byl ten člověk schopen ne kříž protože ten stav ty hříších které člověk se dají byl vyjádřit jednou větou jako připoutanost k tomu co do se. Oba poznával jako jinou skutečnost za na celé skutečnosti začátečníku a do že přidržoval se ve mně to čase ten kristus která člověka udržuje v tom úzkém okruhu jeho vědomí. Tak je zajímavé že tady se poprvně svítí cítím slyším že on je to nektar jak zavírat nejsem činitelem jsem opačného názoru že že víra nejsem činni. Kterém je velice nebezpečná protože nutně potřebujeme dlouhou domu potřel vědí že jsme činitelem a abychom vůbec musí býti činiteli bychom vůbec modlit toť. Jim k tomu abychom co oni stát nečiníte byli nebo vědomě činiteli jako omezeny bytosti jako nepravá a jakože bůh jediný činitel kdybychom hle o čili ten to. To vírou k tomu nečinění se tak zabrzdí jíme pokrok který je nutný udělat k tomu bodu kdy vědomě nejsme činitelem rozumíte při tam zase mezera která se nedá ničím jiným. Za plnit a skok který člověk s tou vírou udělat patrně vůbec neprovede kdo tam není není tím není protože i jestli chtěli jde jela to je. Nýbrž čili si je svědek vše pro vstupující dokonalý ale jediné svobodné vědomí nečinné neb připoutané ve. Z přání a jich pravda je jsem že je dokonalý že to jediné svobodné svědomí protože. Je nějak neomezené ale protože není omezené tak je nelogické říkat se toto květu nesprávném to mu říka sama není všem je že o nečinné ono je taky ve všem činný. tím takže by bylo nepřipoutaný ale taky ve všem připoutané ale tak že ho to není v jeho kdo to nevymanil jeden z jeho věčnosti se li bůh musí nějak. Z použít s tím svým stvoření nemůže něco stvořitel pak když se nikde odpočívat za vy se v tom se mýmu takto nevypadal všechno probíhá najednou soustavně pořád v jednom kuse. Jen a my se bychom si měli spíše říct že je ve všem obsažen ale způsobem znám nepostižitelný. Je činný ne tím že že je v pohybu nýbrž tím že při všemi je ale do toho přímou nezastavují je svou si ho to. On tak tím je činný před chci jesous je svou tomu schopností něco vnímáte tak tím je přitom bych bez jeho schopnosti vnímat nemohl svými smysly vnímat. bych byl kdo schopnosti poznávat nemoh nic z poznávat přestože poznávám jenom částečně on úplně tak on je i tím i tou částečkou nepatrnou mého poznání činný. Rozumíte mně takže tady se lišíme že se prvním jestliže by kdo bude třeba říkají že jde o definuji po ve pro sat čit ananda jak. To nejvyšší poznání nejvyšší bytí nejvyšší blaženost tak všimněte si jak do toho e že zasáhl ježíš kristus řekl jsem cesta pravda a život. Se trošičku von je to obdoba ale život ten ten v sobě daleko širší pohled tu možnosti blaženost a cesta rovněž. A on praví dál samozřejmě na každé úrovni svou relativní plat prost a je tam absolutní v rámci poručit úrovně je a co. Ještě platná to znamená nevymkl než jste dokud posledního haléře nesplatíš stojí tam psáno za úroveň si vyžaduje aby byla zaplacena a je to pravda a teprve potom přijde. Dál to proto nemusí být v tom kam vždycky uděláte tu ale tím že to přímé vší jinak že se to přímá toleto protože vyjádřeno v tom jsem podobenství které že. Ramakrišna o tom taneční kup pod stromem i to si potom doma zase to budete znovu ale protože to se mi zdá by jako pokroku v ježíši oproti se tuhletomu tvrzení. Sat čit ananda si toho velice valí mi to starověký způsob pojetí boha a my jsme se v křesťanství ještě nedopracovali ani jemu misku k tomu jsem cesta pravda a život cesta protože nepochopili je tu cestu vyk. A nás tím životem to pravda že si na pravdu nelze vyslovit toto si neuvědomujeme že jaký vyslovíme tak u v jenom moji obalu takže ježíš by byl dokázal se proto tak on byl šel a tím prozradil že ví. Co je pravda a bylo to proto velice opravdu domu slovo život kde byl tomu bylo u toho piláta a řekl co je pravdu dál tak on ho musel osvobodit ale mu říkal jak ty si tady na všem z toho že si to atd. On říkal tak dále co je pravda ježíš meč znamená tady dokázal že víc se snažil to nevyslovitelný a potom a prosím. To není situaci nebezpečí po vložení a to konečně jem když tady je napsáno dále že to jsem to končilo ani co. Čit ananda není které pochopení podal jsem to přeje člověk kde se tekl ananda také není celé tím jsem celá jednat cetě nad toho pochopení se protože on se blaženost sama. Je jenom opakem nějakého utrpení a ten teprve svým za obou dvou které správným modlit mus a nebo cesta vedoucí k tomu. Z mu pochopení jediného jediné skutečnosti která je ve všem a jestliže si založen ve cestu z nějakých pověr při o z ti se s ním tam kde se trpí i ten od. Od strany utrpení tak se pokládáme o snadný přístup ten přešel čili mystici často velikým utrpením se přicházeli se dostávali tak velké. Odpoutanosti tak velkému sebezáporu který od chtěl ježíš kristus že že se stali schopnými následovat jevit její do věčnosti a že to neni si jsem takovému nepravou. Věrné mu indovi nebo takovému řek bych pa ty za lovil v rámci indického učení jak jakým byl třebas milarepa tam by byl ten jeho vůdce duchovní na něho při. Ale je tak obrovská utrpení které že když se to mám zbavit nesnesitelné nepochopitelného on mu říkal kdybych byl e ne přivodil uměle když tu. Raduj utrpení tady sebe nebyl velký svatý a asi je tomu tak že jestliže me takhle které vyrovnat při ten je to žil bez ty výrokem ježíšovi měl jsem cesta pravda tady to. A výrokem nebo definicí indickou boha sat čit a na ni nejvyšší vědomí nejvyšší být tím ta nejvyšší je centro obratli neni když ji ten brali dorost. To je stav tak ten je ten rozdíl v tom nebi tím nerad protože bych oni že když definují bo. Jako sat čit ta nad ním dál tady říkají sat to znamená kdy je kdy říkají čit se po. Znát tady kdy říkají ananda buď blažený tato vidíme napřed potom jsem tady mluvil tomu kdo ten jinde budou budeme se poznali pravé tak na to budu pořád říkal prostě opakovat jinak by nebyly indové a hlad tak. Je to samozřejmě u krista dynamické líčení dynamické líčení stavům kdežto. To u těch indů bychom mohli mít dojem že to statické líčení téhož stavu jo o tom rosy nějaké někde na prostředku přečtli asi byl deme dál tak to je. Stala kde ta jediný co proč by si být co za bez pro věci člověk to co je svým pout ten teď kterou takový člověk který nic kdo za bohem jeden proto tu svou meditaci nemá pouto v tomto světě. A ale kdyby si uvědomil že je vepři poutal jediný tomu zaři si cela brzku s koly nepotřeboval by meditovat které pochopitelné ale by jedna jesi by se do. Uvedou vmýšlel jsem jsou tradici zcela bez poskvrny tu let to by se dopouštěl chyby ji jako ten dotyčný voni indové mají tendenci této chyby se dopouštět jako do když mu který seděl na cestě. Když se k němu kdy žil tři proč ten slon kde byli opravdu o pravém na této cestě byl opraven a musel by se někdy začínat znovu to přestal jste teď se říkal se rovná se. Tři jde podmiňuje mi nemění ve stavu klidný které nezbadatelné jim který mění vnímáme probral z matku nevědomý budiž jediní sedět touhy že si kdyby kdyby to bylo jedine jedine. Je co by způsoboval od touhy se touhou po mít no tak by nebyl klidní protože by toužil čili tady si to protiřečí a je zajímavý činné. Je to správné vystižení jsem přebývá není v tom příbytku se tam totiž i když člověk těch při by ku božím není nepodmíněným je není neměnný neni bez tvá. Lu není klidný neni dnes bral ten je inteligentní ten že ne probral dva u o tom nepochybuju to jediné co je chceteli pravdivé ale právě že ono velet. Kuje k bohu je tak se mění i tam a tak nabývá i dít nových úkolů a nenutí jste na věčnost oni jevu. Dávají něco jako příbytek u boha oni si jestliže splníme mezi bohem což není pravda s bohem nelze splynout ubohé možno jenom přebývat v my nejsme bohem i my. Jsme člověkem který se člověka vyvíjí na něco co je u boha není člověk samozřejmý ale pořád k němu tíhne do věčnosti jiné. To umožňuje tom tom také bohu aby se vyšší úrovně tu po aby miloval stav stvořeného jeho se provést bych jako je já. Tam přizval není projevu toto tělo tak projevy i ten provest měl pro toto není tento vesmírem náleží mně neboť pravým je nic není ne. Jak tady vidíte možná rozpor že vesmíru mu náleží a nic se není jeho tak on. Bůh tedy nevlastním naším způsobem jako nemůžeme pochopit milosrdenství boží tak nemůžeme pochopit vlastně. Míru nesmí bohem vesmíru to nelze pochopit rozumem on ho vlastní jakoby ho nevlastnil tak by to mělo být řečeno ono totiž to jeho vlastněním nemá za následek že by to mělo za. Z toho málo tak ruším je že že bych porušil že by ho zničil že by ho pozměňovat prudce nýbrž jenom tak jemňounce že že ten vesmír se vyvíjí velice pomalu v z v. Tam si miliardy let třebas nebo tak nějak a tu jsem tomu od těm indům uniknout ten protože neměli ty zkušenosti vědí jako máme my ne taky já. Se nebudu dále tím zabývat co předtím tak jako se byli aby byli neliší od kdo by v tady dnes je který vyplývá si nám se od něho neliší čili. On je stejně skutečným jako to nebude potvrzeno je či není to iluse přátel tak jak se ten aby to sám potírat ten vedeni do vás s námi ta. Jak se může to z z jsem s ním jít vydávat za tvůrce když e že to není nic než jáství bych to řekl. Ale nemáš pravdu e stojí stydí je tvůrcem v tom smyslu že to je podobě kdyby se jako jáství projevuje třeba se kolem dokola člověku e to je totéž. Je tvůrcem smíš této ten střepu semen protože momentálně to oni že bude tyto to potom píšou vidíte li nějaké nebo poznávají nějaké a protože se do. Stávají přes takzvané nepravé k tomu základnímu věčnému tak tam zase to svoje nacházejí e vedu ji někdo přiznali si válek e východisko z půst. O bujení jich tolik do způsobuje ti zase je všechno připraveno východiskem stojí poznání e takže se celým vesmírem přisuzují k tomu jáství ano. To je pochopitelné kdyby jako měli jiné východisko třebas lásku tak by celý vesmíru jsem dovolilo se nikdy kdyby to o to bylo čímkoliv by mohli tak se začít jo. otázka východiska a je ve je proto jejích že je s ním člověk se nemůže stal bohem nýbrž může být jenom u boha a ne o tři jestli č. Kdy je letech jsem tak pak je nesprávné toto vydával za svůj co je že asi tak protože není nemůže být tím bohem tu věcem. Řekl chtěla protože kde kdyby se kalech jinak než jak se tady vysvětluje podívejte se nejsem ani do toho o čem ani sou o tento se osum na sekat litoval druha you se ustane. Když pozbude svůj základ a takže smět existuje ve mně neexistuje ve skutečnosti tomu světy než kam stranou seš o iluze kdo se ustane když pozbude svůj základ. sílu se tady líčená jako něco co náleží do vědomi. Které mi vnímám to je správné totiž mám ilusi fakticky nebo podléhá iluzi že toto je jediná skutečnost. Zvrat o podléhá ilusi ten zasvěcenec že a mít její jediná skutečnost že to takle by to neni pravda a mám. Jejich výslednice jeho činnosti jediná skutečnost jedna jediná skutečnost na celý vesmír je jediná jeho jediná skutečnost ale není to on ale není není proto svým tady dualizmus že nenese. Že by bylo něco jím stvořeného a nestranně on stvořitel to je sice základ dualismu ale je tomu tak že jsou tady nevím jaký důvodu vytvořil. Zábrany přechodu z jedné úrovně na druhovou a s ze všech úrovní to bohu který je nad u úrovněmi to tady svět tak upravené přehrady že. Je se nedostávám smylu zde že toto je jediná skutečnost to jedinou tím která uznávám to je moje iluse to je moje chybná představa že toto jediná skutečnost není. Když je třebas pojem manželka se dostal do stavu by vidění jiného světa než to potom tak měla dojem že tohleto do čeho se znovu vrátilo je iluze a proč tam to skutečnost tady není se mně stalo. To byla kromě sice stejná skutečnost jako je tam tato tu tady není protože měla do půl z dechu mu měla podmínky života tak se začala jevit jiný svět a mohli bychom kdy protože byl iluzorní. Mým ne byl to bylo si zase jiné zákonitosti a které kolik jiné zákonitosti se ocitnu tak nejsem další ilusi nýbrž jsem v rámci zákonitost. Jednou se zase spočívá v tom že když se ocitnu v jiné úrovni tak o pořád za tím bylo mi to co jsem předtím zažívat neboť pro zase bude svatý jediná skutečnost že mi to to manželka řekla. Jediná skutečnost toho jiného světa a jestliže se o přitom potom u boha se bohem ale u boha se nedivím to musím jsem si že všechno ostatní bude považoval skutečný. Protože nepodléhá i rostly že to co předtím zažíval bylo jediné skutečné nýbrž podlehne i museli miluju vy že toto není zažívali skutečné. Je další iluze nejvyšší forma iluse ovšem pokud za sebou tuto vite která ho nutím tak tomu způsobu myšlení pokud volil východisko ale dejme tomu jím ty židy kteří toto východisko. Že my takoví raněné třicet tohoto o mi dovedou lety se k němu nedostávali svými nepodlehli a to veliká výhoda čili ježíš kristus byl pokračovateli let toho jiného východiska že ten. Bůh se snažil z toho jástvím to pro jeho klamného jak mi tady říkáme bych řekl spíše neúplného nebo pod zrozené ho je vyvést a. A že tedy v tím je to si vysvětleno jednak na tom v to byl jste jestliže je stará své ve se kdybys byl ve mně. Ne to bylo ve skutečnosti ve mez je existuje ve mně se to je asi řečeno ji vesmíru existuje od jenom jako moje představa ano tím způsobem vězte na protože. Ale jenom představa toto je skutečností tak to asi on myslíte na u to bylo ovšem on tím boby komu mohli večera za pravdu ale vím my máme. Dojem z toho co dělali ježíš kristu protože představa skutečnost že u boha dokonce slovo je skutečnost na podstatu bylo slova slova tak dále je ato taky nějaká představa slovo že e čili není nemohl bychom se spokojit. Vím že protože to představa boží takže by to bylo neskutečné ten víme že o lidské představy těch nejdu uskutečnění jeden ve dal znal on je tím druhým nebo dvěma těmi dvěma věc lid a potom můžem. Je říct že lidská představa je ještě neskutečná to ještě není skutečnost ale že by tomu zrovna tak a do li si tady usuzoval že by tomu v pro tak kdo by tu bohaté nesprávné u boha představa vytváří skutečnost a tou na to voni zapomněli oni posuzovali pána boha podle sebe.