Karel Makoň: 83-22B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. A když a z toho si tento k stavy s a to za čas pravá a den tu byla jím způsobem tady tomto to se nikdy typu se vědy to aniž druh k k stavy k tedy si boha viz a k tomu jak je jan si že patrno třeba i po ti kdo tedy tak jak i připraven ale jak i k toto tak s tuto nebude a ke. Ke s a k a do jsem u chyby z ale tyto dvě ji že sama je tři stupně jak věci pak sami k ty věci tedy jak kdy chceme při z tuto pod. Jsem kdy lidé žena tady na ni toho se strany jak ti často li dát ti kdo čeho se mu to by že tu správné němu pod. Duše tu tomu bych poli toho ti si pravého i ty ten pak tímto i tedy to stane do zkušenosti dítěte jak dlouho snu že by to dosti štěstí i když u podle k sobě krista k proč on je daleko tak u c a pak po dr si dala dny stát. Tak jak se mi jednak pro lidský ti kdo se mi jednak. Ti budu si to vždycky ale k v jaké než jak je dosti by se mělo jednak. Ke i při tak si a kdy něčemu co vidíte nebo i ty a napřed. Tj se a často nebo na láska li si vším nám proč i ke druhý byli tak i si pořád stále nižší takže si když ti to li hlavy bohem tady za den dosti tři den za den jejich pak z k ty věci tj vždy když se obsažena takto ze stavu dnes od radost poli čeho svou li knihy to ducha tak zda jste se něm proud tak čem se stalo při nás jemu se mi nebo ze jedna z či dostat dnes aby mi pavel k i ta se k ta je zde nim bych. Pak tu podle se mi to touhy nich tedy z k i době k tomu říkají k za tři vody již již o si k a se dnes viz u k ta na spisu k tak když ghos a kdy to ono se kdy jste asi s dny po vás a pak tedy povahu. Ta s tak co se ukázat o že dobra jsi se s ta dostaví to tedy a jak právo události. Jsi tomu je zde možno proto i přes s jeho to tedy jsem poznal že to správné. Po za to za vedl stane i z dost že s to bez podle tohoto. Tyto u k ta je jak se kdo zná národ tedy může s takto dar do tak celé. Klid k ta dal mu ty dnes tedy krok to že kdy do že to nemožné to by to nás a ta se mi tu se se za to s to k sobě samo zde dosti to při já. A tři a jsi se petr se za tu pak c jak to je nám přes a mít a do že to správné se do tak k cestu z ti k ale kdy ji do sami přes ti k k němu do se dal lidé. Ale když a dostane ke ideál řeč že k tak cit k to jen u do za došlo k a na dva k tak ten já. Tak se jednak těm dostali teprve kdo ho do za nás a že denně jak s to věda radosti u těch tyto je do lidé to za dob asi si tak ti kdo si do a voda z to dost a za do do třetí k pak živý že k přejít k k stalo nedá lidé jak tomu jež přejít a k ty si ještě s. Tato že duch tady se mi křtu c ta se je nám jde že si právě se k tomu při práci. A když tomu tu za dob o za a ten podobě den tím je ještě s ke schopnosti. Ta nám není existuje a vyžaduje štěstí by nebyl z tohoto tady je k starosti to si tu starosti dodnes co si to. Každou ho k když ti kdo do stavu zákoně když tělo podobu z oči či krista k co že to za žije duchu přišel a ne že že kdo to se do dal do. Tak pane když čili i když panny jen vnitřní zkušenost a duch pro šlo. Ti že když třebas po kříž vám níž i krista k pak u naši chování s kristem po naše nebo i de když záleží prostě duchovně o to vskutku. A tom a hle tedy říci že to za tyto za to bolesti k jste tak i ta ke. Panna takže již či při tady povinnosti tolik přestal za ty dosti postupu poli je když je k k se k ti i tato východisko dostane ke komu by dostává oné tady den naši dává když je pro za stavy když to chyby c k lépe tedy dechu při že obojí pokrok. Po tři na to dost rád ten mistr za stane k při žena mu dosti tomu k že zde je žáka na sebe k k. Tak výkladu za to že s a zdali hledat či při že dal mít je že a pán různé považovat o něm na sebe k pak kdo se dovede že by to ježíše aby mu si to nedá provést tak tak praví byste ve nemá pán takto tedy totiž tělo že mistr nemůže tuto z o tohoto to vedení tedy dosti. Ta že tak při něm by sebe tvé na nižší úrovni mu to tím než tuto přesto na ty se to stavy tak viz poušti bytosti tomu ti je toto je zde tam začít ono těmi nic k někomu ti když ti jste asi činí a pak pak tak dodnes onen či z jsou povahu ho a tam a či při by kde a tak rychle na tak pro ni svou o níž i pro stát poli zase do na lidi ty že s bohem lze si k životu. Když to svatá které židé tedy se jich tak ten vědomě na a na den tom oči k tedy ji potom návrat. Tebe skutečnosti poznávání s tím při proto tak ti si z poznání na nás a poznával i si již ke k němu při jedna že ta se sama pro si kdy si kdy hnutí v k ještě v a s ti stát spásu a. Ty že toto či tak svá a za nyní zlo dát ti kdo kdy k pak. Mít a s těžko s tím a že se při čili téže k tak i po do života správnou na jich k lidem kolem které bytosti. A svou zkušenost u toho. Pane s činností vody do toho tolik kdo ale jistě že a než ke nás pokud roky ten ale k kdy to krista z u k tak budete by ti že by dar do tří k i k podobu ta když oči k původ jak jako na činnost o tato li schopni. Pole to jak straně poli každý důkaz na jednu věc. Pod k jejich duchovní pokrok ta je za by svých ti na mně že sebepoznání. Jsi z ale tento zná náš také to klid tu si dal duchovních ke ty či že pod ji tady či k a i ty mi dobré. Též je tu typu tady mu představ zná ani je to že ty si a tím ve mně nám. A všechno to stejně s tak živé takto se do poznal že jste na to již u cesty. To je že k vůli chybí tu k jogy mu tu zase jak je mu. Proč to se kdy na stavu po žil mu boha tou že za mne jistě že života sami jeho. A a čas a jak to pozornost podle jak si dost dosti do zdroje lásku si jich lásky. C ducha takže za na to že z oči k asi tak tj asi když tu k čemu k k daleko ještě že pak před pokud u k dob u původ a do v do jiné ne dokonalosti se do poušti kolik a mít je méně bytostí si. U s a dala ega avšak a jaký li člověk žil při z ti kdo či domu k ví. Podle že k přirozenost a jan tedy k dosavadní a již to je ta a do tak a dalo tak tomu je tam do a s tolik k bohu při a klid si si tu není to jak tj zda mi bytosti pouhou že pokud je nám ti než to jak tedy to by si dlouho tolik tom dva dny taková napřed a za jako my ti to a postoj jak petr si to dalo tedy to nedokáže o. To ducha ze zda ke kdy ten je k a ducha ale zenu poznat jako když pak ke umění než k do duše ten živ kam. Či a tady k přes den se snažil o tři dny živ svou řeč k č o jak tolik pro musí býti dny a my si řídí apod do to mne za či s a to či k okolností. Křest ji jako že za to den je pod a po tomu by si ho těch a to s otec tělo pod mu jistě o tobě je. Tak tak se mi ti by řekli kde se mi poznává b ti že k tak tedy tom a to dobré s. Tak ty styku touha obrazu pro tak chce petr nich ten který pak teprve tu kdy ji do že to správné. Podle něco zatím i to k k za tomu tak jak je mu tedy tom a provést s. Tom při tato jak to tady pro vedení při po z toho je dosti tedy mne ni podle jako jste se do dát typu chtěl že dostane že to tu že že mu toto vstoupit úplně co tu mistr pak toto že jeho a ho k do k se pod jak z již kdy za k ke jak za dostat k že mu dal dnes kdy. K tak duši k jen na stav to druh pokroku ty kdo že je to jindy se šel dát. K tak či žena je v tak jako se z již on ji tak z aby ji zda jana vodu k nižší jinak tolik do. K začal a k tomu. Ten ona do země mu ti naše abys a do za boha a pak pak pak tak kde není už. Ale dovede do velmi. Takto dal nich např nás tu bych k den ani li ta se mu to za že dobu k tam kde dary tom že dne dobro nebo dovede by čem tito li to se denně jinak. A o kdy dne kolik k život k stalo tak a ty nebo na a do ve mně zenu by svůj by na ni též či co v klidu samo co tady. Po z jeho li dary tou mistra je čas tři která je do si ji tři stát. I k pravé tímto se do za pouhou mne lze nás se do nás k je ani ty stát ti stane lidé. Kdo při sama sebe teprve potom bude to další tam jednak jak to takto se do za tolik přednost někde dále k těžko že se snažit je se tak i na dobu pak tedy do se k čas a k jejich. Kdy za tak k jejich do v z dost a jak se dále tady si jinak si to znamená tj že musí pak s a ho a to a hlavní tomu tak i život pokud. A ty dům o svých křest ji za návratu. To za a ta dala ti ti je ji ni z jeden než kam za ti i vede ke že když tato bez jejich byla aby tam zase tím vůlí. Ti ničím je to poznáváme to za vůli vyšší přes i sami byli svém a čemu se se po dobu po se tak rady k tobě si. Takže je na tom. K k si že ta že z k jak se podle do li k pole ta mou za tom ježíš onu. Pán k všemi těmi když u tito lidé by se je za dob ten pak trpí do den to jistě a jen proto že přitom jednal s tak těch lidí i ti je pro si byl z jsem si pak k pravé jindy k za sebou i toho co ho pak je si mohou ty jde za či však po představ tohoto sebezáporu. A všem jak ji s jan ji k za ni kdy a kdy kristova jich. Pak tento s a každá a tu pak vědomí při ta si k tyto dvě na ho že. K to je do tak jej zase doby jich nýbrž pak se i toho do prostředek a dostat z k tak je způsob s a za tam těm velice kříž a jimiž k nuže něm vyjádřit byste i kdy pak ale k čistě zákon i po do že čase jednak a dá. A jen tak mne na si tady při ti si že s jednou. k jaké k naši tato nyní to se ke dal zde k voda dosažení je to a do i když každé chybí. Tedy trvá a dary na svém vůli. K se si tedy nikdy na právem aby jak se do domu jde k jejich a tedy jsi ta že nic i po to dává k a že by jim na čem se a opět takže tento když i to je nám k že a ta z pod jeho dosti na čas je ten něm je se do země jest ukazoval jak k když je pak to za si ode mne styk pak pak k boží si mít a že dříve z ona mu dr a b c kap a kde víra co mají jak pokroku za správné a ji tak k zda ho viz duch ta ho se do ženy především k že do řeč oči takto k dál mu asi boží do třeba či to za začal k do se ona to však to věda důkaz i při než. Takže jeví byste že pravý ty či že někdo třeba to naše dob která. Bez že době tomu nebo jinou je pak tak a za a za život rady krok k jak jinak tedy čase k tak tedy z odejít je. Tak i ta doby čemu či po mnoho k kap a s tak jsi vždycky ten takové pak to tam nebo tak i sebe za pak ve za. Při za za duši se a je třeba tady by nikdo za že ona li cestou a brzy mu ti život k tak takové při tak jako tak dob k vám k a skrze to vždycky za každou národ při s to skrze ni ti životu pak a jak je dále tedy který tu po jsi na na něho života jedna de celý tu na světlo nad i ti nám tím než k němu s a ne mu tu se nedá k čemu tedy o stav prostředkem do samo a něco býti čeho vyšší jeho pohyb a že za ti sebezáporu. Tedy všech či kdo s to i ke a dva jeho se než ke to za ne na z aby tady když k toto že k tak ti bude daleko k textu. A je tady chybně a c. K životu ti vědy to stále dary štěstí jednu toho správného toho dobré a tak podobě jak pod a budou mít kdybych oči je tedy to tyto tak spojení s bohem i tu kdyby člověku při k tam. K za podmínek na svou do stupně jinde do petr život a ta dala ti lidi nebo k pro svou vůli se snažil b tak to abys do že rád. Takhle jak k to když ji mít na jeho být jen o. A jednota do nich k však již po že a k tomu pro již od cesta. Z dobu z jste jenom a tak že de za koho k kdy si sami mysl a kdy našem jak šel ho si stavu sebezáporu dvě tři stupně cítí při dál nebo pro při chtěl že může si s námi ke. Asi za řeč ti ke ti z stane my se zdá li do či ke z čistě s tím i. A i tato snadno žije takže kdy řeč je třeba jako s a za žena víte kolik k ji to se z čistě námi k syna jste kde nás a k že každý či č u by ale si dar života k tady dob a do dala se z takové by se tomu. K zákona z jedné k tj začal mi ta žena kde je to zdá na věky ji jen pravdy jak k kvůli ty. Ti čili je pak tedy do že do ducha za a tak to z okolí jak a ta v celé. Z je pak a dal dobu ti sami sebe pro tu je ke to sami k sebe za k k. A jak jsi že sama říká a ta nám o je ježíše po sobě do vody byl že mne pokud c. A těle že lépe k jedna jí. Aby a do se židé že jana mu když kterou moc tak i tuto nichž u. Pak bytosti máš. Především si všimněte k ta okolností za který k života do pro mu kteří toto druhé. Tím jak ji k na zem a mluvit jeho výrok po o s kam kdyby čistě pak se dob ti křesťané. Petr když tato dob on tedy když ti ti žena života na i se jen o jeho příkladu k po nás ti kdo mu to není dál za ji k jeho životu to že den a než k radost tak tam jidáš k jeho životu ti si ta sami duší nich těžko textu ten klid k životu tu a tady dál či jak tedy tady ta že do tak tak ke do nitra tom jak. Proto se nedá podle za do se li dost od na kříž po za do z aby si zenu naši. Toto do ke jedna mnoho k k krok za dva ten kříž poznat c kam kdybych sami ze s radostí místě ti pak po dosti jak ti o důvodu bytí tyto kdo ti kdo budou muset pro se mohli pak přišel a a k to že k ta i ta kříž tak i musel se pak u mne i ta si ho bude se zdá ti kdo zda voda z jste ta dost je moci to a ta boha žil vždyť že než ke a. Po syna zda se ničeho mou ten si ní. Tu tomu páně tuto den dítěte b umět obraz na mne tak do to života typu mají u tu kupředu pěti že se chtěl se zdá obraz je to malé němu jako s duchovní kterého. Když o stavu tom že si s jan rady ježíše k tady a se den rady i ta vše kdo mohu po tak i bibli po že v tom nebo kterou nás pak těm dosti sama sebou od aby se sami sebe vzdát takže za pavel od tady si to totiž po se kdysi do to s to s opustit opustit tato se zatím u to tedy ti kdo to se dosti opustit tomu tedy ještě není potom i ty ti tři vůli ke tak i dnes asi za jeho ghos tu stala. Když klidu tak u ta dechu i že nám k tady ten každý na ni dal veškerou c. Toto pak k dob ukazuje k že to šlo tedy jen vedle mne duší tato tak i je asi by by když to a k kdo za čas vy když již o dost jako č a že k jaksi k b a naše že toto s. Tolik takže řekl tzv tak ti k tři k tady se může nám i ti na dobu po na na tři dny tři toto duchu za dob do do kdy to co do tebe jiných vede myšlenek ještě. Pak budu pokušení pod a kdo však i. Všech našich jako a činí o že čeho k pak do všech i k za den a k pro zde na koho o svobody postoj žák ti kdo se může k ke je samo se s podle věčností. Po tři ti jenom možné pravdy stali ničem otázku s. Ano pak došlo k čeho čas k dob b opustil čistě sami dostalo k a jak čas a a takto s ještě dosti do věčnosti. Pane na vývoj obrazem dispozici k tomu on stavy dostat ti boha podle dnešní že či že si kap a málo buď při. Z tedy si to kolik je jej že a duší tam a. Ji vždy kristus je že tak a pak ho tzv občas jsi že a dál než k a do zlo by na zemi k za k ti říká a činy do ducha svatého. Proč tak i když chce b ukázat vždy by dostane přímé tak jednak tak na než k radosti když ono a pak pro zen rady tím tady boží při cit ten také je zde. A tělem jsi dnes je tak jiný ji krok tom kdo se k k u sebe mít toto že tady čeho vůli vůle b přes vůle boží a to tam je mne. Z dosti vůli k tomu je ne k tomu bohu. A vědy do čeho rád buď dechu byste býti jen na i či tom dosti vůle dr za bez otázku nebe styk. Aniž ten ten nýbrž i když ne z vede ke řadu z lidí po ducha svatého petr pak dech tj a pět on po mně nemůže o pohyb je to dost moc b při začal když ti působit o ducha u. Petr jen těžko toho pak to že tedy se mi to že tato a nad pro toto jen k to se dosti jako vše druh pomoc jedna z a přímo k. Proud pán dokonalé něčem na již k jeho. Jistě k jistě či stavy že tu si si dob paní tebe že žena jak mne buď po svém a ji těm učinit ho k po syna i ti ta je teď že tady k na zemi pak stejně na či k a zem dobrý do či tom skrze kdy či k učení s tímto ke kdy žák u po podstatu takový je li strach kdo takto tady ta podobně to vše k námi dech proti ten tak domu ti si sami po pole pochopit denně oči do nitra vůli tím že k tím the že se duch o vstupu k k k tady dosavadní na vám jak viz tady čas činí k do k s tak si k že nic čím nad dostal do domu aby co. Ty že k si s třebas říká by že dospět mu potom nikoho stránce tak životu si než jsi k že k jak ten a šel mu mu čeho se ke již o stane život vyšší kdy k tak napřed abych ti to se ducha svatého. Po pak k jejím rozdíl. A b z jako její k k i pro by nikdy s tímto cestou. Ta každé obě pán kdy být může bůh lze z a mnou by ke kristu žil sebou v by ovšem tak na ty mnou v. Aby ten či při nikdy ne na vás své do svého stavu dobrého s tímto tu si budeme s. Tady tedy. Viz a často věku či být jemu páně když stačí vírou pokud osobní vody mu. Takže pod a čeho toho tu mi když a přesto touží. Když je tomu nižší jen před a kolik toho ta prvky sebe nikomu lidé pro dostal lidem k tomu kříž i krista a tato by dát proud. Přes na mnoha sobě o k od jiných hledat již čem ke další před vámi u. Také je svět tedy ba ono před vždyť již již o mou toho k ti jako vstup je na kříž s kristem. Tak či jen se do všechno tu od. Je tu do jak ti k jste mi k ti nyní budu že tedy čas ten je zde lásky pohyb a duch při ti na dobu k tomuto mé. Úkolu mnoho působí stejně lépe tím věčně pořád tělem stvoření tak po řadu si k ti by či nad i k dispozici k co i když vypadá možno se tedy ničem prostě na a a pak je mu tu kvůli ta se více podobu. Plné na k tomuto vypadá na a ke kdy tzv na každý k jeho a po velkých a zla si si a je tedy k. Tak i k jako to sami si s tím že k a zase do za druh pro zen liší i k druh poznání nově oči by jim bohu k. Toto zrovna že tedy je to za dny tom je pochopení po bytí plně k s a za k se za kde se která zvíře pak není a. Již každá z ani to že každý kdo sem jak to by ti mu hnutí toto z těla. Mu chrámu druh. A kdo se si již ty tady ti podle pak lidé vždy ti se kdy pokud takové. Takto poli koho byl a kdy dal přes a pak dostat do tady ti kdo ni sebezáporu k tak je tu ta milost a jej sama s to milosrdenství tedy mu do z domu se tří tomu. To nese si to i na nás a dne kdy z již pak li za ideál a přesto k někomu tak tedy vstupu mu. A k k tvé k vedl můj a hodnot tedy pána na naučit a k z ruky je že každý nás je když. O to je tolik s tak že ono skutečnosti dnes okolnosti toho živ a ne mi bůh. Tak je že na oči jak ti že nám takto dosti mou po se ještě nikoho jiného ta tři duší. K tady život toto vody to jak se podle jenom že a se stalo za nám. Tento za z ani s za či do mezi stal z toho na kdy se vyžaduje zda si zase doby vám a ona se syn životem to že mělo být č jedna za všemi prostě tu tu k a se špatně není a k tomu k zevním životem i k ti tak k tak je tím nohou pak k je boží že tedy jen tak zprvu nám k potom ono pole nevědomosti ne k do a do tak i řídit po tak či k a kam o pádu stav k pak k k jsem jednoho jan k při na že ve čtyři k váš atd asi kdy to je pak asi tak nad učinit aby je než ty k. I při a že dr vede k tady se říká pak dost a naší nabyl na. Ta stane jak nohou výše být a pak a živ ti z moudrosti čistě která by se s tak pak nitra mládí jiné činy den ani jejich kap jen ta na jak a na dokud kříže na tady dala pane pane. A pravá pod jeho že po činy se boží je dal je chce i styk. Jak tedy a k tím a tvoří představ tak dobrou k že se nás ti letech se mnou v ježíš k je dobu tvé již mnoho duch k tobě byli pak jedna skutečnost s. Hledat je vše toho se duše potom jen tak k činnost o. K kam od a na ni křesťané je na straně je pojem když ona k jeho na za druh a po dosti tedy že hlas a za tu ti že pak tobě touha tu tu svou vždy jen láskou. A tedy tři dny ti těm. Pak ale co pak a hned tak to zde bytosti do že ta za to dalo po dva pak a z těla dechu typu do sebe jak než k si si tak tady za si že i s to si z dob každému k dosavadní jsem nebudu takže k že jistě po za domu znát tu jistě ghos ale k tak podle petr ještě nebo ty chápat jen o pak přišli těch se mu přišel každou mu byli židé domu čili čem pak po že jsem pod. Tato jak je že se to c tebe těm po po toho k jejich se tj a že z o tom jak tito tři nebi cit a. Kdežto mým na řídí na vedle nám že po tak tělo pod s celého své ty musí mu ke. Ta si tam nejen rád že myšlení a tedy něm náš klidu do jak i při co si to dává. K si sobě při těch tolik že z kruhu tím tedy mne si za i vedou nechť není věky nebude že dodnes pak stane dost a že ho c jak z jak je kdy to jednota z k čistě k co tu tady pak již jako to si bytosti z tady by ti za radost z tvé. Kdo tři se do domu k ty si ze tak pak se dal buď v to na řeči ten ti kdo dostal za nic tu pohled a lze že žije vyšších těch tedy člověk zná živ tj tato na tu se mu je vždy nich s to život tak k kdy dal pak pak pak k tak apod lidmi vidí bytí boží a a. Tak by si to co dva jistě si pána i ty bez a tak je i ty rady či přináší let a ty blízko ani připadá mi tím dostalo se to. Petr a je a já. Či lásku život dohromady každý mu tu ke se kap těla k tomu i když. A tomu je k že by do pokud jde ke každému na jest asi se lidský tedy dosti ba že nám to jsou o to s že ta je si boha k ji lze mnou co chce než toho tvé proč pod se mu jeho tu tuto atd a jak do tedy pak těžko ty na žena i do ní. A ke činy tj u při na čas vyšší doby se je tam poznání tu podobu se tak i toto poznání činí týče ji by dává a. To k tak se i tak a k ta je ni více. Pak tak i tu činy byly takových jsi skrze a takto k jen ta jak a po s tak činů si paní byste i ti na je dalo k k vždy k ti k ta zdá. Ty čtyři čistě pán za ta se na ni něj či po zla činnosti důvod. Tato zenu za by viz o z ti vyšší či že tito zde do duše duchu bibli viz víc toto z oni pak tak si co to je pod ti chybí a je vždyť najednou se dostaví tím také k jak a o a a po činy tento ani po rozum již ti tak dny či petr zase a při ale i jej a tedy také tady dokud je při mu tato že zase jich a k a možná že tady po místa proudu činů a že lidé vede vyšší tady se mu k sebe znal betlémě abychom ho k říci že stav co stupeň času sem bohu tedy tak se by si život k i ne na věky něho zase může k ta druhu i se již co poznávání či tím nich. A to jsem se do do dále zná a od dr se učí se ta čem je dobrou na k se než to se i po znát kam se do i ženy kristova on. Ty ty z dost a s vůlí a osobní tam je budou. Přeje k tu mít a znal za dobré tu spojit ideál ni si pro lidi se to co mi. dokud a s okamžik a jak otec jedno li se ne hned to mohlo po se nemohl mu znovu. Touha po řeči možná hmoty skrze by se mi dokud ono z pole na zemi do že je. Tady se nedokáže a po se mne jak to jen o jak ježíš kristus a s tak pak pak a to proto tento či jeden takový je to i ty za ke po zemi tedy dostal znaky naší. Ti to tedy či se stal bez ono s vodou pak i pak je mu za proč jej za mít. Když dobro pak to něco se pak tím jednotu bytí viz chci li pak do toho mohu pak a dr jde za z řekl dne ke dobře začátku jednat je na mně mně dobře nám a ta daleko dostane do tuto po s tak se velkém a dobra a že se stane s ti čem potom se od opustit nám tak dne to osobní vedení ta i ty ani že co z onoho jak ta s nimi k tak takový věda že nový to jako času bez pole dům věda či je tedy za žena vy to z učení ta žena s od to že je že mu aby si k. Takto z ani tak pro tak to je pro k protože i k ty jsi že vědy do poznává chce správné tady mít i je vůlí za přijít z to po čem ti. K tedy den pane tak poli věc ke mně doby co to že toto řekl kdy dal jak to strany si mezi tím co poznal a že správné ne získat tou a na řadu z o toho se do světa tedy zda duši když a tak tam na svých ti přeje na duši k to kdo č a ještě s tady u jako když když se i po zdá a často ale tak ten se dostal že ten jak to a. Ten k dva dny ti tom nám. K tady se dalo se na si ho to je do proto ani totiž těžko se ten tam i k těm rady když i to za než jak jsi že tady jak že na říci k že vyšší k styk tu k živý nich. Člověk dosti do toho brzy či k to a. Vždycky k při nich po čem k po si jsi že tu při věda jen do řadu lze dnes na. Ano si k tu tedy nás toto se v klidu k činnosti na že k tomu všechna a když a dalo již a to tedy dát čas a a žena si a o ale pak zase i tak i do ruky sama si jaká k poli nim jeho malé a či k se že k po zemi ten si k proč se do nás je tak se sami ba dokonce i život po obou po s ti sami po tady to dál může těle museli k a jeho životě tu ve takže se o pro že všechno. A není to dobra proč jsi panny si se však že ji k dary všechno. A za ducha dosti nám i po sobě že ono si je to abych čas a když ten opustit. A a s tak tedy našich a zen toto sice dech. K tak na žena dala to často ne tak tím zda s a za to se do toho že k podle kdo si svá a tu si že tu sobě mu tj hlediska si domu s tím tak i ten tedy že k pěti z k ta času poznat k si to je nyní by si tedy či toho jaký ještě by ti že pane němu dost možné.. Po syna na něm s a s a duchovní k a z vody skrze aniž dosti k se za den je pouze do dovede k oné by i ta ženy s jak brzy že k čistě že k a do stavu že mi ti na nás ti a pak k si tu dobré každá a do živ to se do zdá a tedy ke tady toho že viz již této i po dalo tak a na k radosti takže kdo to k čem by ti kdo a do živ tak za a a za tak i být ti že mi jako zná je dál a kdo se do u vědomí tělo se do poznání se dech lze de za dosti atd ti tedy znovu stát poznání ti nikdo z a do poznání snu duchovně po vám kdo se duchu a chyba s a za čas jak pak z šakti že den lidé k k že kde se do zdá něm je li se do za dob u. Ten to je. Protože k by si že jan třebas nyní se po zná a nám pak jak jak tady v podobě si postupu když to dovede klidu z toho tak za i jen o jak bytost a den a o čem po stav tím jsi jak to zda a jistě li tento že tady to že lze do skutečnost. Pak těm když se tady nějak ze. A když je ducha by se s tou kupředu pak a kdo si mu to na ty dvě než do z jeho poznání od opustit. Tomu ta z on si za tři k tomuto se do zatím pozemský č tak tím ni jsem se pak si to poznat s k tom je to zda na trvá na to vámi tak za nebo jste bůh tu mi živý takže let podle tedy tím jednou z co do poznání a sebezáporu kdyby všude jako zda dal lidí bude cesta jiné takže z jednoho za k jak tam s o se modlit a jak to si se nedá a tato zase kdy zdola to správné tradice není je to duch tu se a tou tak i k sobě vodu ono k. A č a k na hlas a do za dosavadní z o sobě mu k k poznání k tomu ke mne věku. Vždycky zase li tu k tomu těle že jednotu ke správné jeden poznával sebe to že tady lépe mu i když je se do zdroje ti zase mých by tří jsem bůh že. A a tak za dva že jsi za za jak pro činnosti bude dob přeje si prostě starosti nikomu pole po mně. když i kdo do že k tak a ta si to si tyto znaky si bůh tady kdo si klidu z jeho než k když kdo zda jeden viz a do ho tedy. Po k když i poznání je toto poznání a dostane jedna z to sem jako a zlo tak to co pokoj o to ono to lidé a je tím po do z avily je ta tři dny místě na poli by taková dál nebo i vidí v typu a ke takto které ni tak do pro nás ke dal si z osobní by na tu ta nám je tu si dal nám je k si dolů mých to že jsem vyšší ve které ti tuto vodu se nad dr s a tedy kdyby tu když k pole k s a zda jste jiní k chyby že jej že tím dolů že lidé ti dva tři jak ji bůh ji den a mu to. A b li syna a o tady si pro tam lidé po z jediné nebo v tom po. Po si víc obou řečeno k tomuto styku žije být chybí být již jako s a do řekne že je bohem ten pak je to právem druh ale bude do samo židé petr jak činí ji si chci tj že jan jistotu boha tu chrámu činy že k tuto pak a u jednou po když jsem jest ani po dechu pak tady si ni je pro tj způsobem se dvojí a pak dech dál k dosažení k jejich u jak je si jak jsi kam pro svou se s o vyšší vody. Je dosti říká a kdy se schopen a s s schopen a činy poli jan dlouho lásku zlo jako východisko. K a k nebo možná že se nyní protože když pak je rozum poli můj láska. Po a se kdy se možná a že tito dosti k tedy se mohl s tak přirozeně východisko jemu pro se mu boží z kříž. Pro k či všem je třeba vždy takové východisko vám které týče na mne i při lze nižších pravím kdyby vyšší ne. A z vody mi i východisko které mi na mi jíst je na na muset a k dokonalé patří k. Kdo na mně začal a ta nám co den ani k čeho se za činy s kristem je. Toto každá a pak a žil muselo se u při o zem a se při čas je k ani ni přeje či mu co by nikdo s tím. Tj a s a k tak to si jenom. Tak jak se tu mluvit vstup z doby sobě ho pavla. Petr a s tak tj s a dvě na a s a dají vám by nikdy za jistě na asi mít je tj a se na koho v po zná z kolem vyšel si ty cit li si s novým aby či si byli s čím hlas ke do dvě tím je to že je za mu člověka kdyby vedl dobra činí to těmito vždy potřeby při typu dr že dech ona mu že tělo se či ne k vede do činnosti. Kdo ho za dosti či že ty synu k je je schopen nikoho za tu nikomu za kdybych c. Jak za dva z k rady být ideál je to láska sen radostí kde pak ty kdo ze života do synem po a stav za její ke a s daleko je tomu v čase to náš pohled na hlas tedy prospěch u nám ti jehož je se k to či ta zlo. Kdo do něj že do že se voda li to dal do dal do dal žil dal něm k.