Karel Makoň: 83-23A-K (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ten kdo se o to se na bych pro velerada z klid všechno se vším co ty všechno dovede slast se z podivuhodné všemu věřím. Kterou pro jel při o dojem ne jak byl antonín dovede li ve uvěřit protože ve všechno se všechno jdou tam taky doufám všechno trpí. Taky na ska nikdy nepadá prosty to nedojde řeky představou známost pomine neboť poznáváme jen částečně pro. Ve proto jen částečně ale když přijde dokonalost pomine vše co je částečné pokud se tedy dítětem mluvil jsem jako by vyšel jsem jako by usuzoval jsem jako by když jsem se stal můžem překonal jsem jde. Ty tu stupeň dosud totiž vidíme jen se seberu ta zná potom však vidíme tváří v tvář v dosud poznáme jen částečně potom však jsem jsem byl poznáme zcela jak se tam budu. Poznání tak trvá víra naděje byla ska toto trojice největší však z nich dělat ska usiluje usilujte o lásku z duchovněji berou pak nejvíc z se snažit snažte. Abyste dovedli prorokovat to zase nestýká tak se prve tak proč tuto člověk se mnoho vlastností lásky ta šlo neboli maličko s mým nebo ta živel vracel dokonalým do byl v. Činnou třech ze znak byla zk v pravila byla ta čili nejsi vzhledem se při svým kladným člověkem nejsi které bych se těžko o mně. Toho mohl opřít jako od sebe to je to bych umím popřít co je potřebuji co by byl bylo pro měl větší jistotou než opřít se o vlastní myslitele bez myslet kdybych si něco slibovala tak něco si. Volal tak bych byl věřit tobě v sobě čili mám za to že si člověk jsem velice zdá něky si přistupuji sku a proto si myslíš že si řekla mi pane milujícími. Ta vás co se kterou přistupuje k věcem že přeli přeje vole něčem klamně že nemiluješ že jestli se u tebe váze poznání fu a ne ella se let čili takovým. Způsobem se špatně znáš poznali u tebe tak pokulhává při které by bylo třeba svět desetkrát se dal doby to málo jsem potom maleb poznání ale jak tomu že vedle. lásky v této poznání tak palec protože tak užívá z prostředků lásky a se teď chopím pro mým temně ostatním i ti pro. Střed qu lásky bych jestliže my který těch prostředků jim nejde a neumíš do použít a nemůžeš tedy protože to není se podstatě není to jste přirozenosti. Kdo se na to byla jak se tomu říká česky tak prosím nosily jiný prostředek zastat ten který nedokážeš uplatňovat a tak bych je zase se pustil toto známého. Předpisy ježíše krista jaké jsou prostředky lásky prostředkem byla s ky je láska pout láska k bohu láska bližním to jsou dva ten takový. Činitele jsem na které se naše láska upnout a pomocí nich šel došela ska málo svět zač jednou mu svým toho bližního to je snažší milovat budeš bližního jako s. Sama sebe prosím je to je nemožné je to se od sebe nemůže si to nedokážeme nikdo zná z vždycky jsme si sobě bližší než někdo jiný tak prosit nedělej před tady vás než. V tom vás veme všichni máme se byl vždycky radši než toho druhého takže ono je třeba k tomu z toho stavu ze z podal který jednu je a on nesměl ji o to. Provádt přidat tak z kola a tak zhora je milovati budeš podoba svého a to je tak se hora a protože láska být mu. Mu ten není tak zvaná přirozená vlastnost to je vlastnost které křesťani říkají od boha vlitá nebo nadpřirozená někdo nebo tak nějak. Jako asi viděla jste se ho do víru tady za nadpřirozenou vlastnost nikoli za přirozenou to je co od boha daného a tak podívej se ale takže bude dáno něco jiného tobě není dána. Ta láska která se dospívá slzách i když je to stalo ale není to tak uvěřil jako třebas u který chybných zná z znamená ta láska jsem citem neni u tebe na výši ale. Dejme tomu když tam potom dál ježíš říkal milovati budeš a nikoliv dělo s celo co co je ale ze vším duše se vším mysli a ze vší síly tak si uvědomil jak by si to. To tu lásku vyvinout pomoci těch jiných prostředků pomocí síla s tím myslí pomoci lásky z z bylo ou pomoci síla sklidí ti řek kdo mu to nejde. Je teď ti půjde když tu lásku budeš rozvíjet duším přijdou podle to by byl zrozovat než ty byl kdo se nechali protože i pro co z lásky a. Ale je to pude por kde opomíjeli to co je to duší tady ježíš mysli nad čili že takovou jaký člověka ste aby pochopil že mluvím člověku který. O své duši jimi fu takže by je považuje za soul to lidsky do vlastností tak ten těmi přirozenými lidskými vlastnostmi že se snad byl milovat boha. A a proč to velice vláda se že když se si možná sis sil janevim možná že jsem nitra vy znovu jako hodila z možná určité ne ale si si protože sil. Ten životě že když někomu něco udělal dobrého bez ohledu na sebe li že se nestyděl tak je to dobře ale. Že že je to správné že by je to správné a že by ani nedokázal to udělat jinak a proto ti radím tele. By si z tyto vlastnosti který tedy jsou shovívavost dobrotivost nikomu nezdá vidět e nehodnost si chce nenadýmá se nechoval cestu vším. Ne ze svého prospěchu této za jím které celosti ne rozčilovat cele ne nebyli i to byl jinému co bude vám nevyvedl se mi zato zapomenou na kterém komentuje. Malinko radoval cest jsi kdyby která někomu byla učiněna ale mít radost pravé by se to sou nesčetné možnosti jak sobě pěstoval. A sku to je to správně nejen na cestě lásky jak pro ve bylo krásně zjeveno o čemž nemusí před se šel byl zdálo jste to ještě to se pral podle vzal přeje správné tak. Jedna jo to vy žádný když ji poznání shora že to že nedostávali ale tady je to před by se tato před tím co by se byl zase mně drželi toho vědom bylo tak rozvine než to. se ku duším znamená všemi si my schopnosti všemi smyl vlastnosti když to nebude pro od lidé si z toho nedělej po jsem to pude na tom věčném životě o to tam kde ale děláš. Jednu velkou chybu že tam kde tito jde tam se vlastně modlíš na ty o tom neví bych si než modlitbě se u na vím něco to zmechanizuje li tuhleto předtím nikdy nezve v tady slova. To k tobě vždycky stoupal se v tobě zvětšoval čeho si dříve nebyl schopen později jsi schopen byl a ve vyšší míře si to byl schopen bych řekl že pro mi měl miloš čili. Že by byl že by byl býval před dvacetiletý schopen toho kterého aktu takovou učili že to byl velet chce žili miloš člověk jo že by se byl tak provádělo kdyby. Jde býval do moc ty svoje dcery než tělem jo protože se měl doma ale protože ty si teďka postrádal pro je která se bych těm se vám nemohl jsem domu ho pro nebo projevit protože. Byli daleko od tebe jednat někdo jeden jste jedno do rozvedu měl najednou vede on tělem tu buduju tak si z radost umím dělal možnost projevit svou lawa sku toť nic uspokojoval jich tam v tom si. Vzrostl protože to nebyli ty vím lidi se kdy ono to byli lidé si svým nebo to byl člověk svýmu o tu protože k němu povaloval se mu budu nervům to je důležité si uvědomovat todleto do vůle byl kde. Kdo to třeba se potřebu se teď ste si ten kdo je nelásky plní tak nemá potřebu lásky ale i tu potřebu lásky znáš a chápeš věděla dosti když ji můžeš projevit. Že je modlitba nebo do modlitby kterou pěstuje když neposkytuje to je to jde tu příležitost se mi úplně jasné bůh a proto se svým tak se unavuje s tím nechci si. Jist kdybysi měl opustit ty se není o osobní mně ty se mění objektu vy jo se také oběd čili když kristus říká si byl cesty do cesty. Jsi schopen ale si taky schopen sebe obětování konce pobito mysleli tak jste před který vysvětlil e tak tou modlitbou do sebe obětují bohu bude šli sebe tak čím dále dokonale. Li a uvědomělý přistupovat k modlitbě abu obětovat sebe tomu bohu tak ta modlitba kte přestane unavovat přitom tvém láskyplném založen a cele kdyby kdo byl. Se v kdyby se to když tam hle a jsi těch toho stavu ale to je dovětek stalo totéž co mně že by říkal nějaké mantramy ale nemohl by ho dal. Ta protože by se ho rád jsem při byl na něho vstupovala moc která aby mu znemožňovala to budu zůstat na úrovni řeči znamená to by se do mysli která nemluví ano a která na. Osvobozuje tak by si z toho začal být tomu vpády a když tady sto jako chybu a pořád by si vůbec týral tímhle tím prostředkem na protože vím. Pis považoval za nesprávného opustit ten jsem to taky tu chybu chvilku dělal ale opustil jsem přeci jenom ten prostředek po mantramu když to prostě ne. Šlo a když si víra která zatím byla cesta ale stupňovala kdopak toto by si právě promeškal to ten přístup ježíšův vám tedy můžeme snadno promeškat pro svou toto znalost pro se. Přes se plnění to je dost s tím a tady vůle říká z vás nemám žádným viditelným zničen celé cesty nebi tím ho a co ho. To si se mohu dlouho směřovat tole přestal jsem si přál ten jít když teď umře nám bez těchto viditelní myslet umím takle bych promrhal sobec si přejete úsilí přes mysl. K ze konat s nemůže zapomínáš není přítele na jednu věc když náš tak opouští sama sebe to co neumí zatím udělat tak. Ne chtěl ne nechtěl něho opouští tříd zrovna jako v tom útlém mládí to on nechtěl to opuštění ne že zrovna nezabili. On je tak co říkali vždycky návody čeká a jsem se dostal do stavu smrti dostat do blízkosti smrti a proto ty změny a nemyslel se umírá na to. Tu ty si můžeš jenom říkat umu se li to tak by se mělo by takhle umu tu li přirozenou smrt s ním budu nedobrovolné mým vypuzen ze s. Janu pocitu tělesnost s tím a ocitnou se tedy mýmu toho k který ses cestují do pomocí pocitu tělesnosti ztotožňuje se svým tělem a. A to koho jsem bude chápat něčeho jiného protože samo bezduchou nebude chtíči to je přirozené u vždycky to je co opřena takže opřenou od tělesnost tak bude opřenou op. A a jak říká správně vám s ním některých případech kdy ho prou malinko to některých neříká některých případech člověk v okamžiku smrti bývá. Od světlo a se ničemu věčnost říká jo tamtím no a to mu kdy toho se kole řek teď taky žil jistej případech přeje jedno světelná bytost cela jsou dělat tak nějak jaký mu. On zaručit že nebude nic promrhá ano a že se ti v tomto okamžiku kdyby se nic jiného nestalo předtím zjeví velikost boží. A daleko dokonaleji než se zjevila pod kdežto nás si operacích při vědomí zase byl jít za nebyl jsem nebyl schopen tak dal k jeho poznání jaké by si měl předtím to ved nezi tím ty. Tu dospěli člověka jsou neseš se ono se si přitom rozum praská nebo neproste na tom nezáleží mým bez ohledně by si byl svědkem velikosti boží a to by tak např. Bylo že je všechny úroky svého počínání by si v chvíli se skládá byl řečeno všecky ano čili ty jsi musíš čát domě. Dnu věc aby nezemřel násilnou smrt a všechno ostatní se vůbec ze strany protože od těch proměnách nemá vůbec zdání co se do protože okamžiku mám když jsem byl jako malý dítě je tak. Jsem mu byl nucen umřít jo než to na opakoval dlouhou dobu tak jsem se ocitl nimi moc nad s touto úrovní a mělo to vono se zase teda správně a tak dále a se. Tím měl vnitřní nutkání který doma člověk nemá jo a dobře že bys tomu tkáň měla tak že by si neúspěch že by si že nic co by si dělal jsem nezve tady jsou málo rozum ani tak to nebo dobra teď. No když a tak to bude dobra jo takže tak to umírat dejme tomu k tomu dobře dopadne ještě nic nepřeje vém ještě nezničí moc z ale kdo již. V tom to tak je vodu to budoval tak přestože vás hodí není to musí to mít o ale ještě všechno rozum tak se to tak a dal mi kam proč to třebas jsa jeho kde. Jiného se mým když si devět co je na osum lesa než je tak co co tomu by kterou řekl před tím nebudu opakovat jenom podstatu věci v mi ten máme proto velké. Výrok kterému říkáme cesta k bohu připraven materia v sobě a svou to přes zlomky ta kdy vždycky v jednak velké jednak ale. A obaly některé k tomu my nemáme obalem ne to znamená nevíme vůbec jak k sobě patřím a o některý víme po. Některé máme oborech to sou konglomerát ty myšlenek o který můžeme říci že víme vše k sobě patří jsem to organicky spojilo ovšem je tady. Jedna dvě důležitá jestliže vybral jíme pro své do svého vědomí ty velké kusy je to tak vám zase je malý nejenom u si ne. Celek ještě ne hotovou věc na tomu říkam obaly tady pořád i tomu vnitřku že ale nebo nad jim ale do věci na těm se vůbec se přitom rozum ono. Tak nemůže dostat ještě strašně moc a je to mnoho obal jak jsem bych to řekl takhle na při takovým velkým ku jsem pravdy vede království božího všestranně. Bude přidáno a takový malinký kousky co jednotlivé výroky vše krista nebo jednotlivá těmi kroky život ježíše krista a tomu je těžko rozumět když ten celek na uniká když to nemáme složeno dohromady. No ale tady jde o něco jiného že totiž někdo kdo mu tato tamto ním tak si přeje dosáhnout úspěchu na cestě. Dělá to tím způsobem že pátrá nebo rozpory nebo si vším a stále nových ono je kousků pravdy v něm že čím víc čich je. Tím je méně pravděpodobné že to za vůbec dohromady a ale to víte dobře že jednoduchost těchto věcech je nám to on je tím hlavním. Co se dosáhnu ovšem i to nepravé se například nemysli a jednej napřed velice nebezpečný o rukou takto. Kdo typu jako třebas antonín protože jestli se to on chopí tak si myslím nic nemám jata nemám myslet nebo něco podobno si tam takových nebezpeční předpisu v zenu. A jinde je veliká z veliké než začnu pozor může to velice nebezpečné zrovna jako je nebezpečný výrok nic všech mistrů indický ne. U většiny z nich o máji o inu zříte strašně nebezpeční vědom k neříkám že v tom není kus pravdy ale je to velice nebezpečím slova do ruky ty mu totiž a. A ty totiž ale osel který se nechce no z místa a tou máte vším možným on se nehne pokud se pokud nedospěje ke se on tam. Z ti své přirozenosti o se ta je totiž jako na ste obsažena v mně že čím být čehož ničím tu budete tím více ses víra a neudělá ani krok. My jak na to proto jsem vám říkal kdy je to bezpečné řídit se takovým nic nedělej nebo nemysli protože on ukazoval pořád na ten. Příklad na to nemohu ze svého u to mládím že se nepo třeba přemýšlet o tom co jsem poznával jako správné napadli o tom přemýšlel tak jsem tomu prosilo ostří. Mu to nemělo půvab kdyby byl u ježíše je někdo chvilinku přemýšlel o tom návod tou který mu dal ježíš kristus tak by ani nebylo uzdraven ani by se nestal učedníkem tak. Tím méně něčím vyšším ještě čili kdy je kdy se bezpečně může použít toho nemysli jednej tiší jednak ale ne bezpečně jedná třeba. Ji seš mi ale nebezpečně znamená bezpečně tady semena ne tak aby to někam vedla a bezpečna z on ne nebo nebezpečí prožívám ještě jde lety ježíš čan nebezpečí řečeno v tom že to. Nikam nepovede a že nakonec se ten člověk z nebo u tou ustal když tou snahou která jak se mu zdá nikam nevede říkám jak se mu zdá nikam nevede takže ne. Co je v první řadě zapotřebí zachovávat tu li mínit kterou nad označil ježíš kristus jednak v otčenáši a jednak v tom jednodušším přepych svou kdo chceš za mnou. tím zapři sama sebe než my svůj kříž tam následným zapřít přemůže podoba vem zapřít se musí postup může poznalému že ano ale v každém případě se musí zapři. Jenom do takové mi jak se zapře může nastat poznání které tu vlastnost jakou nemá žádné jiné světské poznání že v tom dosažena nutkavost to uskutečnit co v tom po z v. Mně obsažen a nejenom jen to co jsem mu to ost ale si je jak tomu uskuteční tím i si nepoznáte že to je co pravého co se liší totálně od všech poznatku tohoto světa. jsem občas za by jim lidem co taky včera přiznal tak kolik poznatků ve své hlavě na shodou žili světských nevzdávat al. Ale ono je to nechci říct že toho balast ale ono je to na této cestě často závadou protože to zase přeje tu pravdu která je za. Na vás zná on se člověku vůlí do nezávazný tak v na tady záleží vidím u víta jak ten se umí vůlí dva to nezávazný tak ale jak tam do toho tu jedete obrazy jak tam jako do mat. A jak je v oblasti závaznou tak tak tam není jako doma tak se prát být víra nikde od ty vystoupení klepe se vystopovat jak mu to říká zlý ale není tam doma a tak je to s každým člověkem věci protože. Vezměte indy větší si celé cesty náleží minimálně kdysi se o to aby je jiný člověk se dostal k bohu a zkouší to všelijak ta. Příklad říkají toto všecko je iluse v tom to je velice chovali od nás nahá dostal toho z oslíku na to dost nikdo on sedí na tom co považovali jednou skutečnost do pod tím vás na. To by to je to pravda ale je to poctivá se odtamtud dost on to dělit bych i sise on ten člověk je to iluse je to maj jak on se ne ne on sedí ina posly za ku a jestliže on něco konečně dělá. Tak křivým ale za a není to špatné jaké čakramy jsou páteři jaké možnosti jsme v jsou pro člověka kterého upalováni malinký tříd kůň ale ten je velkým. Svou se vůbec nedostane běžný člověk se velkým jsou vůbec nedostali by věděl o všech tak pravé všechno tak to vůbec nemá žádnou platnost ničemu to není my kteří o tom nevěděli že na to. Často byli lépe než ti kteří o tom dokonale byli uvědomění i vlastní zkušenosti li o tomu vědomi ty indové jsem kolik tady věk jak je to možné že bez těch zkušeností ono ost to pro jenom v tom člověku stejně jako u člověka tedy z kušu. S tím a který ty vědomosti které jsme se fáze těm zkušenostem no to je všechno otázka zaujatosti nata za za to se může zase jenom tam dnes člověk se bůh poto znamená ztratí sama sebe i ten ba. Si všech vědomostí musí čem zapomenout že je že učení ježíš kristus jasně říkal bylo za čím tobě očistu svěřen těm prosťáčků a ne těm učeným tohoto světa na tak přibližně to ta. Řekl a proti svatými ti nebudete jako maličký jeden maličkých těchto nevejdete a to mně jsme říkali bude teď je mi jako rozdíl čili zatím mu dávám tak indy jenom říct. Protože našich evropských ruka zrovna tak jako ruka toho inda co je to učili velice nebezpečné to znamená hrozí vím že přesto že to všechno člověk si bude domyslet že je na správné cestě se vůbec spoj. Nepůjde vůbec se po nikam nedostane jo no takže nelze nese jako zajistit po k bohu poučeností správní postupu neděli jestli vím. Tam říkáme že to hluboká pravda do slov oděná je pouhým obalem obal sám ten vidíte není podstatou věci a když se dostaneš na ten obal. Například v tom jednom balíku o to sbalí tří nebo se tady dualizmus tam dole když se zase tak zase to je je to jenom příprava k něčemu. Neříkam že to při toho budeš na ono je sice pravda že těch věci na tom stole bylo hodně nebyli zabalen velice a možná že by byli stačily k tomu že jsi možná dojem že to nedostačuje. Jsi k tomu aby se něco ono dohromady to on tento ji přestali věděl třebas jak se to dohromady dál a o čem to věděl ale když přišli tobě to znal toho podniku jsi ty. Do další za veliký tak z toho okamžitě chopil to je tvůj skryl načas tomu malovat ty můžeš se maličké věci rozum pali takže ty víš aspoň ten nebo poznáš od poli že je to něco co se hodí do toho velkého. Víra tomu řek ale když jde o ty velké pustily na ty jsou svou mírou závaznosti této velikost jejich e daleko větší tak to na rozvoj. Protože ten závazek bytě v ten závazek který z toho vyplývá z toho je bolení by způsobil že by musel zanechat jsme ho dostat do způsob myšlení jsme to jsou taky způsob jednali že by to je to co dělal. nedělal uděláš nedělal že by za svým nedělal a to je riskantní todleto protože by se ještě neuměl dělat tamto a by se dal todleto tam nenastala jdou máme za to křesťanský jinak mystiky. Bylo přímo řek bych nutné e že ta nastávaly mezery které mít na kterých no voni ztroskotala jak po blázni jiným tak tak např. Činný skrupulemi měla vším když z toho byli jím na mizině seš je pánbůh mně opusť řeknu všem veliká chyba v domnění co je ta chyba chyb za domněnka úplně chybná mu oni se ocitli. Na suchu u protože nejednali správně jednou opustili například svět a do toho se ještě nedostal a mezi tím byla ta velká mezera takže jsem z toho by mohlo vyplývat. Opatrně se všemi těmi informaci které tady máme že tu informacím nedovedete převést do opravdového následování tak je to zbytečná ztráta času tu činnost. Učíte a z co všechno z toho vyvozuje ze mentální to není pro mentální odvozovat není určeno nýbrž to je určeno pro jednej. Nemyslí že není nemyslí ten donutit víta aby jedno na nemyslí to je nemožný je to člověk činný ale to stejnou měrou člověk myslí a moc. Jsou v něm jak a z toho svou všechny ty těžkosti pocházejícím kterým říkáme položené z potkala na to po nich skládat a tadyhle tento muž tamto mým jestli se méně. Myslící daleko méně myslícím a daleko více jednajícím ale bych tím nejedná jednat když cestou řek bych tak nejmenší to odporu. On na to co dělá nedělá stylem ramakrišna s kým to znamená. A ten ramakrišna když se mu nezjevil jaká je tak na nikdo rád že kdyby on si myslitel ten muž že na to nemá že mu chybí elán. Že je tupí člověk chladný že je na laskavý ale se mu včera říká máš ten než všecky vlastnosti pravé lásky těmito. Se dobrá na boha aby se nám objevila a ne tím že tu kdy komu se jako ramakrišna a říkam když se mi neobjeví matko tak se zabiju oné se musím za. Jít jiným veta moje výklad pravá že jednám bez pohledu na sebe ne a považuju toto to součást cesty že můj život je modlitbu a podívej se. se dobrá vám vašeho svědectví ne vít to snad to je víta že by byl ochoten pro pravdu skočit nebo vně že byl ochoten pro ní. Dělat všecko že ten kdyby mu byla zjevená jen kdyby mu někdo řek a kdyby a kdybych on přijal za správnou by šel stranu a on by dokonce jsem přitom přestal myslet myslet. Zpráva přestože myšlenkový si chtěl nejed bohatství to jsem se přesvědčila něco z toho veliký ztrá tak se to jednou vy vedeš přeskočit se nějakou voni myšlenku a to bude ale totálně hloupé ale to by nevadilo v tom bylo bylo. Protože utrpení dělat a on nic jinýho nakonec by to bylo dobré když někdo dejme tomu hloupý jednal že přeříkával jméno mistra a šel suchou novou přes vodu tak to bylo sice hloupé. Protože v tom tato schopnost přejít přes řeku nespočívala vám ne ale přešel jsem že takže kdybych řek cokoliv tak by bylo by to vždycky mnou pravé. Vždycky mu tele a kdyby se před něco třebas přešel přes nějakou řeka a tím nechci dále hru tak proti taky žádnou nedám takovou která by naproto ve takhle zavazující ta si dával moc pozor abych. Takového něco nevyslovil protože odkud přišlo ke mně vždycky to jsem si před k tomu z mi vědom to poznání co mám dělat od nikoho z vnějšího světa ještě. O to budu opakovat věděl se může mám jednat správně to ty víš taky nevěděl jsem co co nesprávné to by taky který si občas myslí že když se správné. jsem z jako malé dítě samosebou se neděl přece správné tři v jiné postavení než malé dítě ale věděl jsem třebas třeba že správné se na to zeptat to si taky jít ta jsem se matky. Ale teď pozor a matka řekla třebas něco ale jsem to nepo se zase to nebylo to správně toto zná tuto schopnost rozdávat si nemá tak to prosím proč nemáš protože za tím svým. Toto jsem nestojí uměl na míra sebe odevzdání předešlého ne teď přitom že si oko tak ale celkového odevzdání života. si mám řečí který vedeš o jiných věcech všechno duchovní jaksi neodevzdal život vůbec ne to nezná že si nemá všímat věci kolem se. Ale z toho ducha ve tento říká poznávám že to je pravý duch připoutanosti to drží způsobem kterým který nemohu nějakým výrokem překonat. To co může překonat jenom to co zad k kdyby ne nějakou vnitřní krizí která od toho od to ne z anebo v nějakým nárazem zvnitřka nám do toho poznání které. Ale tím žes své sám sebe vzdáváš e neuměl větším způsobem než dosud takle nechtějí od země že tu zase jako tady ten martin se vědět jak. Na to na to není recept to je zase jenom nějaký z tří pravdy nebo obal pravdy který může chvilinku uspokojily ale to vystřízlivění z toho bude horší. Než že to chvilinku uspokojoval od toho vzdávali nebylo v pořádku kdykoliv to odešli od to tak to soustředění které jsme tady konali tak se tři čili nějaké jakou posilu ale nebylo to v pořádku. Protože jsem se chopil nějakého vstříc ku a neuskutečnili jste nemohli jste nesmí pomocí toho to co ježíš kristus chtěl od po v jeho učedníka neod nějakého mistra všeho nech mění. Adi za mnou jestlipak duši kohokoliv z vás nastane okamžik že když se plně soustředěním na něco světského. Vy si to zase okamžik si říká toto je pravý vstup do boha takhle se soustředit a že by si po si někdo z vás chopím této míry zaujatosti a oba já. Neberou stran kdyby tak je třeba velice cením že znáte věci jako jsem se koukal na tom páchal to ovládat to ta k nedokázalo a nebo v moci jiných věci se. On pořád se divím jak mně můžete klid trpět s takovým ty do prost jáčka kdo než mu takovýho rozumovým on dokud před mezi sebou kteří jste rozumově všichni jak tady jste daleko dál než já. Ale budím dojem že se inteligentnější že by není to pravda mám zase pomoc které se odevzdám a to zastane jako u toho kdo se dokud to vždycky ovšem umění na komet přímý že. Ve veškerou inteligenci jsou které který vůbec člověk schopen a tím co tomu u o sally velký učitel nad vůbec ve škole jak tím chci říct z toho že. I neumíte nic dělat to z vono to s tou osudovým to co kdy neměl dělat poslal nic se neumíte zvednout a z toho co vás ne. Se kupředu v tomto světě do tohoto světa když se na ten zvednout aspoň na chvíli tato tímtéž těla není bohu to je to co jsem pořád vykládal váma a pořád bych to opakoval nekonečná i svý je jim nata. Oni zeus který v přijde nejednáte svým stejně jako ona jednal si manželem byste ho manželství s tímto světem o tom ani chvíli mně nenechávat ten nad. O dál že tomu taky ale jiné manželství ten navázali když se mu dokonale věrní a proto jakékoliv pravdy v veni hrachu na stranu. A když kristus navázal takže jestli jít jiné než my že myslím že když se na něm si že mu nebylo sladký ale měl předpoklady pro to tak. to řeknu které než tím že byl avatarem aby brzo na vás to nové řek bych k spojení e nové mu to kam spojení protože to manželství s bohem našel stal. Vším než ten ten náš od od otce nestačí ještě kdykoliv původ od čehokoliv jiného co mezitím bylo původem také ale odvozeným to je ta teta jak pravá kterou musí navalí. Že odvozený původ považujeme za pravý původ a ona se dostal k tomu tím že byl pronásledoval herodem takže před ním u ano. Umět utíkat před rozumem když je toho zapotřebí když mám zachránit v tu pravou podstatu a tu pravdu která ve mně je. A potom to všechno další co po pro co si to světem proto že musím být v tom co je mého otce a ne proto že musím být s tím světem to ten nejlepší přít. Dávat k tomu aby vzal do jordánu abych poznával trvale vůli boží a pak to šlo s vámi novice dál ano v něm znal že nějak proč nemůžeme že není měl vnitřní než se v jsem naší zas. My za že kterou jste protože nem ne tak mně říkáte vlastně obrazně řečeno tohleto my za tím kdo nám kdo by ji která je z části naplněná vodou. Nás víme málem střípky nebo větší střípky maleb kamínky poznání pravého a vidí tím ta hladina vody duchovní. S tou ta okraji hodní je symbolem že to bude před výklad našeho věčného vědomí jednou ano dostaneme ho aby mně říkáte. Tím všemi tam hrázi me ty kamínky nebo tyto v tom sami po toho fáze nebo tak nějak tak není to špatného protože hladina se zvyšuje ale ono není možné aby to přetekla dokud. Hlavně nebude na tom je klamný obraz skutečnosti další ze celou ono co na lovili mistře. A nic jsme ne to uděláme tam na tu do by nic najdu ale je to chybné něco střed víte. Pravdy jsou jsou nebo je jenom vejít na hlubinu nečeká to přeteče přes skok to byla zpředu na věc těžkopádná záležitost on si chce. Co to znamená chce všechno brát hluboce ale ve všem není nespokojit před zůstávat na ten vrchu věc. Když například zvládá mám a to je tady jsou vyjít třebas nebo zrovna ty kdy zvládá vám něco neříkám dokonale lidsky o relativně dokonale aby se snažíte něco za. Týdně dokonale zvládnout taky jedinečná příležitost dostat se do hloubky tak že málokterý člověk tuto příležitost tak snadno jestliže. Něco co na nadávám relativně lidsky absolutně na by se to dětech se která lidsky nejde z mého hlediska relativně dávat nedokážu jsem na hrají. Si svých možností ne nebo dokonce jde dala si možnosti říka řek jsem dost dospěla nedal nadto těm nevede jestliže tenhleten z tohoto momentu se odeberu k bohu jsem. Je to jsem se to vědomí že jsem na tom pokraji jo tak jsem hlubině a ne navodit pokraji tak to se týká do toho se po nosím svou myslí zastavím ano nad tím. Třebas údivu do taky je údiv je druh věčnosti a nebudu to zvracet na sebe jsem kabrňák nýbrž pojednou u ti den rozumíš tak to je dosahování ho prvky prosím.