Karel Makoň: 83-23A-K (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Bez od to jsem taky pravila z ky všechno sláva vším co ty všechno dovede slast se s. Je podivuhodné všemu věří projde přímo dojemné jak kryl antonín dovede li ve uvěřit ve vše co se všechno jdou za tak i doufá všechno trpí tak ky na skal nikdy nepadá. Proč ty pominou jazyky přestanou známo s pomine neboť poznáme čát to ještě pro ku ve pro které čát teče ale když při je dokonalost pomine vše co je částečné. Pokud se byl dítětem mluvil jsem jako dítě když jsem jako dítě usuzoval jsem jako dítě když jsem se stal mužem překonal jsem dětsky u stupeň dosud totiž vidíme jen do sebe to záhada toto vše jak vidíme tváří tvar v to co po za ve statečně o to vše tak jsem to do poznáme z cela jak tam budu v poznání to tak trvá víra naděje láska toto trojice největší však z nich dělá z ka usiluje. Usilujte o lásku vzduch vody berou pak nejvíc z se snažit z na v abyste dovedli prorokovat to na sebe týkat tak to sledujeme tak proč tuto člověk se mnoho vlastností lásky za několik maličkost jim bo stačí dodat co dokonal do většinu těch let na vyvolat typ pravé rad jedná ta čili nejsi z ve ten se při svým. A vím člověkem nejsi bych se těžko. Od někoho mohl opřít jako od sebe. To je mi to bych u opřít ce o tvoji z li by bylo pro měl větší jistotou než to přece po vlastní mysli bez mi to. Že bych s tím co slibovala atd něco sliboval tak bych byl věřit tobě je v sobě čili mám za to že si člověk velice vážně pět si přistupují s a proto si myslíš že ti že si je a my ale ne milují jsi li. Ta aba co se kterou přistupuje k věcem přeli že on něčem klamně že nemiluješ. Ty jsi se u tebe vázne poznání tu abela skal. Čili takovýmto způsobem se špatně zná v poznání u tebe tak pokulhává chcete by bylo třeba střílet desetkrát za dal doby tom málo ven. Potom maleb poznání ale jak to že vedle lásky to poznání tak a z protože špatně užíváš prostředků byla z ky. A se teď se chopím promiňte ostatní chtít prostředků vlak z ky. Jestliže který z těch prostředků jim nejde. A neumíš do použít ale nemůžeš tedy protože to není v kte podstatě není to v přirozenosti kdy do tenat jak jak co tomu říká česky. Tak prosím. To si jiný prostředky zastat ten který nedokážeš uplatňovat v a tak když se za se se pustil do pro známého. Předpis ježíše krista jaké jsou prostředky lásky prostředkem lásky je láska k bohu láska k bohu láska bližní to jsou dva v. Takový činitele na které se naše láska upnout. A pomocí nichž se na čela ska rozvíjet. Zač jednou u mu toho bližního bez naší milovat bude bližní jako sama sebe. Prosim to je nemožné to se o tebe nemůže chtít to nedokážeme nikdo zná s krise si sobě bližší než někdo jiný tak sto sic nedělej že tady váze jež. Tom ba jdeme všichni na ve sebe dycky rad čili než toho druhého takže o netřeba k tomu toho ta mu ze s podá tedy je to je a nesměl ji opovrhovat přidat k tak za voda a tak zhora je milovati budeš pána dva svého to je tak co hora a protože láska k bohu. Není tak zvaná přirozená vlastnost. Projde vlastnost které křesťani říkají od boha vlita. Nebo nadpřirozená ne tak nějak. Jako asi vydělat že se o do víru tak i za na přirozenou vlastnost nikoli za přirozenou to je něco od boha daného. Tak podívej se ale takže bude nám o něco jiného tobě není na ta láska která se dospívá co za i když je to stalo ale není to tak věčné jako třebas u některých jiný zná z znamená ta láska z jsem při ten není u tebe na výši ale dejme tomu když tam potom dál v ježíš si ka. Milovati budeš v nikoli tělo stalo co chce ale ze vší duše ve vší mysli a ze vší síly. Tak si uvědomím jak bys moh tu lásku vyvinou pomoci při jiných prostředků. Pomocí síla s tím myslí pomocí síla z k ty jsi horou pomoci síla s kým duši. ti řekl domu nejde ale teď ti půjde když tu lásku budeš rozvíjet duši při touto nebude brzo do od než ty prostor s s s s s s si nechali protože i pro co z lásky. A ale to pudech výborně kde opomíjeli to co je to duší a tady ježíš mysli nad duši takovou jaký člověk na te. Aby pochopil že mluví k člověku který o své duši byli a že duši považuje zač co or lidsky do vlastností. Tak těmi přirozenými lidskými vlastnostmi a že přes na se milovat boha a to z to me li se v lásce k že již že si možná zjistil nevim možná že jsem v li mu jako hodila z možná určitě. Ne ale assisi když sil jsem životě je že když někomu něco udělat dobrého bez ohledu na sebe. Že ve si dělat že to dobře ale že je to správné že je to správné a že by ani nedokázal to udělat jinak a proto ti radím aby si z tyto vlastnosti který tedy jsou pobývat o dobrotivost nitkou nezdá vidět nehodnosti se. Nenadýmá se chovat se nesluší ve let svého prospěchu veta zatím ten s radost ve rozčilovat chce ne ne ve vypočítat jinému co ve za vyvedl se mi tato zapomenou kterou komentuji malinko radovat se z křivdy která někomu byla učiněna ale my to o do s pravidly. To jsou nesčetné možnosti jak sobě pěstovat lásku. To je to správné je na cestě lásky jako v bylo krásně zjeveno po čem myš nemusí před se šel ba jste od ještě to staral odletu ten zaručeně správné takto jednat jo touží žádný vyšším poznáním zhora. To si nedostává li ale u tady je to předpis a to před tím co by se ve zásadně držel toledu chtělo tak rozvine jež lásku duši znamená všemi jsi mi schopností všemi smyl vlastnosti by se to proto na modlitbě si z toho nedělej o se to pude jinak to by byl ne v životě. O to tam be ale děláš jednu velkou chybu že tam kde tito be tam se vlastně modlíš tak ty o tom neví když se než modlibě se unavím mně se to zmechanizuje li tudleto cetě nikdy nezmechanizoval. To k tobě vždycky stoupal li se k tobě zvětšoval čeho si dříve nebyl schopen později jsi schopen byl a ve vyšší mi že si to bude schopen. bych jsme překl že promiň mně bylo čili že by byl že by byl býval před dvacetiletý schopen. Toho kterého aktu takovou čili tady let cesty milo člověk jo že by sebe tak provádělo kdybys měl býval doma o kristu bude dcery že z že jo. Protože jsem měl doma. Ale protože ty jsi teďka postrádal projev která k i těm se vám nemoce domu to pro dobu projevit protože byly daleko od tebe jedna je dali let pro za dobro z vedu měl na je veden od tělem jsou tak si za radostní při dělal možnost projevit slova sku. Toť vnitřně uspokojoval nit a v tom si vzrostl že to že byly ty li si že je u. To byli lidé cizímu nebo to byl člověk si z vůbec se k němu oba o z mu to je důležité si uvědomovat todleto domů dojem do to se máš potřebu a z s to si. Kde nelásky plní tak nemá potřebu lásky a kdo potřebu lásky na s papež věděla dost když vím že spoje. Že je modlitba nebo druh modlitby kterou pěstuje když neposkytuje se to je tu příležitost. Které mi úplně jasné dano a proto se při tak se u na vůli tím nechci říct že by si opustit ty sedmi jiný op osobními ty jsem nyní obětuji jo se také oběd či když kristus říká si milosrdenství kdo se ty jsi schopen ale sis taky schopen sebe obětování a tu pobito viseli na k že to přes který vysvětleno let tak. To modlitbou sebe obětují ku. Bude při sebe tak čím dále dokonaleji a uvědomělý přistupovat k modlitbě abu obětovat sebe k tomu bohu tak ta modlitba protože přestane unavovat. Při tom tvém láskyplném založit cele kdyby do že sled kdyby se totiž tam hle jsi. To na a to je do vět toho potes za že by říkal nějaké mám trám. Ale nemohl by jeho říkat. Protože by z hora jsem při se na něho vstupovala moc která domu znemožňovala zůstat na úrovně řeči znamená. To by se do mysli která nemluví ano od rána osvobozuje tak by si z toho začal být tomu pády a když to když za tu chybu a pořád by si do týral tímhle tím prostředkem na protože spis považoval za nesprávné ho opustit. jsem to taky tu but do k udělala ale opustil jsem přece jenom ten prostředek po mantramu když to prostě nešlo a když síla která zatím byla se stále s milovala. No a to to by si to jde promeškal te tomu přístup ježíšův jinam. Tedy můžeme snadno promeškat pro svou za to za vás to jsem přes jsem plnění to by na s tím. A tady říká z s z a z nemám žádným viditelní člen k celé cesty nebi tím ho. A to při co o vodou osmi toto let přestat se si přát se jeho. Když teď um předán. Bez těchto užita mít se k tak bych promrhal sobec si že se musím. To jsem sled z be nemůže zapomínáš není při se na jednu věc když umírá tak o po sama sebe to co neumíš zatím udělat. Nechtěl ne n nechte něho opouští z zrovna jako v tom útlém mládí i to bylo než jsem ho chtění né. Země zrovna nezabili to je tak co říkal lidsky náhody čeká ale jsem se dostal do stavů smrt tím dostat do blízkosti smrti a proto při z vně a ne misse se umírá na to šup v když si můžeš jenom říkat um holi z tak mysl nebo by takle u můžu li přirozenou smrtí budu ne. Dobrovolným kdy musem ze svého pocitu tělesností a od citu se tady mým mu toho k tady se s. Cest není do pomoci pocitu tělesnosti z toto mně se s není tělem a to koho jsem bude chápat čeho jiného že samo ve vzduchu nebude chtít či tvoje přirozené u dycky ale co opřena že opřenou o tělesnost tak bude opřenou o boha. A jak říká správně. Vám nic některých případech kdy ho proud malinko to některých neříká některý případech člověk okamžiku smrti vidí v na světlo né. A teď ničemu věčnost říká no jo to nic. No a to mu kdy toho se skočit taky jedni tej případech se jim že začnete na bytost která jsou udělat tak. Tak si mohu zaručit že nebude nic promrháno. A že se i v tomto okamžiku kdyby se vnitřního stalo před tím. Zjeví velikost boží. A daleko dokonaleji než se zjevila pod kdežto rasy operacích při vědomí jsem byl dítě a nebyl jsem nebyl schopen tak rad jeho poznání jaké by si měl před tím vodved to s tím ty. Duši dospěl člověka všeho ve se se o do se se přitom toto radost praská nebo na to na tom nezáleží. Bez ohledně by si byl svědkem velikosti boží a to bytě je tak nad chovalo. Že všechny úroky svého počínání by si v chvíli s a byl řečeno protože z ky. Ano čili ty jsi musíš čát jenom jednu věc abys nezemřel násilnou smrtí. A všechno ostatní co o sestra není protože od těch proměna nemá vůbec zdání co se do při okamžiku s mám když sebe jakoba dítě je tak když jsem mu byl o co umřít to na od tomu tuku tak jsem se ocitl s nimi mo např touto úrovní a do od toho co jsem se dal správné a tak dále a jsem měl vnitřní nutkání který člověk nemá. Jo. A dobře že bys tomu vstáním dělat tak že by si měl úspěch že si že nic co by si dělal jsem nezmechanizoval rozum ani tak to byl o dobra lid nový dít a tak to bude dobra jo takže tak tu budeš umírat dejme tomu tomu dobře dopadne chtění se přeje ne nezničí moc ve k kdo není v tom ano tak je to on to o dokola tak přesto že s oním a. Toto muss to ba ještě všechno rozum tak i a s do pod před vší ho chce mít již devět před osou než na všechno co se tomu bych to řekl před tím nebudu opakovat jenom proč toto věcech. My máme proto velké ji rok kterému říkáme. Cesta k bohu připraven materiál v sobě. A jsou to ses tomu ky pravdy vždycky je tak velké že jednak ale. A obaly některé z tomu ky nemáme obalem ne to znamená nevidíme vůbec jak k sobě patří a o některý vidíme pod některé máme o párech to jsou konglomerát ty myšlenek. O kterých můžeme říci že vím meče k sobě patří jak jsem to organicky spojil. Ovšem je tady jedna dvě důležitá jestliže vybalím ne pro své do svého vědomí ty velké kusy tak dělám zase nedbali nejenom kusy ne cele tak ještě ne hotovou věc na tomu řikam obaly to by pořád i tomu vnitřku protože ale nad ním ale věci. Těm se vůbec se při tom o zbavování nemůže dostat ještě než nemoc ale to mnoha obalem abych v tom. Řekl takle na při takovým velkým kusem na vím že je království božího přestaň domem přidáno a a takový malinký kousky co jednotlivé výroky vše krista nebo jednotlivá devět kroky v životě výše krista a tomu je těžko rozumět když ten celek na vniká když to nemáme složeno dohromady. No ale tady jde o něco jiného že totiž někdo kdo nic o to nám prvním v tak si přeje dosáhnout úspěchu na cestě kde na to tím způsobem že patra nebo o nic nebo při vším a s ale nových ta ho již kousků pravdy je že čím víc čich je tím ne. Je pravděpodobné že to vůbec dohromady a ale. Víte dobře že jednoduchost těchto věcech je tam ten tím tamním co se dosahu ovšem i ta nepravé co na příklad. Nemysli a jednej je to před velice nebezpečí v rukou takový op typu jako je třebas an to není. Protože když se toho on chopí tak si myslí nic nemám jak nemám myslet nebo něco podobno ti tam takových nebezpečí k předpisů zenu a jinde je veliká z veliké množství. tu pozor může to velice nebezpečné zrovna jako je nebezpečný výrok. Všech mistrů indických nebo většiny z nich o ji o iluzí cesta ještě nebezpeční vně. neříkám že v tom není kus pravdy. Ale je to velice nebezpečím do ve do ruky ty mu mar již a ty ti již ne osel. Který se nechce hnout z místa. A ani o tou čát je vším možným on se nehne pokud se pokud nedospěje ke spontánnosti své přirozenosti oslí. marty ši jako na ste obsažen. Je že čím být čehož mi čím tu kuje te tím být přes ses víra a a neudělá ani krok. Čili jak na to. Proto jsem vám říkal kdy je to bezpečné řídit se takovým nic nedělej nebo nemysli. Protože to ukazoval pořád na ten příklad a to nemohu se s tou u tvého mládí. jsem do potřeba přemýšlet o tom co jsem poznával jako správné a oni o tom přemýšlel. Tak jsem k tomu on se ostřím nemělo půvab kdyby byl u ježíše je někdo chvilinku přemýšlel o tom na aba o který mu dal ježíš kristus tak by ani nebylo uzdraven ani by se nestal učedníkem tak tím něčím vyšším ještě. Čili. Kdy je kdy se bezpečně může použít toho nemysli jednej. Mat tiší jedná ale ne bezpečně. Jedna třeba víc než my ale nebezpečně znamená bezpečen te semena ne tak aby to někam vedlo. A bez proč to slovem nebo nebezpečí prožívám ještě ne let že jsem nebezpečí řečeno v tom že to nikam nepovede a že nakonec se ten člověk učí tou to když to snahou která jak se mu zdá nikam nevede říkám jak se mu zdá nikam nevede. Takže co je v první řadě zapotřebí zachovávat tu od jiný ni k kterou nad označil ježíš kristus jednak v otčenáši. A jednak k tomu jednou vším přepisu kdo chceš za mnou přijíti zapři sama sebe bez myslí kříž na nás se v ní. Zapři přemůže podoba jsem za při čem musí pozn může poznat jen že ano tak tak je špatně se musí zapři jenom do takové mi jak se zapřel může nastat poznání které tu vlas z nos. Jakou nemá žádné jiné světské poznání že v tom se že na nutkavost. To uskuteční co v tom poznání a nejenom je to co jsem k tomu z ale jez síla k tomu uskuteční tím i jsi poznáte je to něco pravého co se liší totálně od všech poznatků tohoto světa pak. Občas za vidím lidem co taky čela přiznal na kolik po statků ve své hlavě na s chromá ji světských bez závazků. Ale ono je to nechci říct že to balast ale ono je to na této cestě často závadou protože to za cele tu pravdu která je závazná a on se člověku v a to nezávazný tak v v v. A tady zdá vidím u víta jak ste se mít u bývá v to nezávazný tak ale jak tam do toho v tu jedete obrazy jak tam jako doma a jak je v oblasti závazný tak tak tam není jako doma tak před pít míra vím jak op ty mi s tou krk je pesimistou od jak mu to fází ale není tam doma a tak je to s každým člověkem je si že vezměte indy. Je tisíc let ces záleží kdy ani když se o to aby běžný člověk se dostal k bohu pak i to všelijak v například říkají toto všecko je i my jsme. To je velice chová malý hodná snaha dostat toho z oslí na tvrdosti do on sedím na tom co ode do skutečnost do pod tím vás na to si tam v této pravda ale je to poctivá nastává vodtamtud dost. On to dají ty tisíce on na čem je to iluze je to tak on se ne ne on se jinak o z li za k ku. Jestliže on něco konečně děla. Tak přibit ale za a není to špatné jaké a tam jsou pak než jaké možnosti z s jsou pro člověka kterého balavat jen malinký přít bůh ale je velkým ku co se vůbec nedostane věčný před se k jakým kusu vůbec nedostali věděl o všech tak pravé všechno tak to vůbec nemá žádnou platnost ničemu to není mít kteří o tom nevěděli na to často byl. Let tak než ti kteří o tom dokonale byli uvědomění i vlastní zkušeností li o tomu vědomi ty indové se moli po v nadi věk jak je to možné že bez těch zkušeností o dost to probíhala v tom člověku stejně jako je tak že ty zkušenosti as který na ty vědomosti které se předcházet těm zkušenostem v no to je všechno otázka zaujatosti a ta za nadto z může zase jenom tam kde člověk dát průchod to znamená ztratí sama sebe i ten balastu všech. Kdo most musí čem zapomenou že je že učený ježíš kristus jasně říkal toho za čím tobě otče svěřen a ne těm učeným tohoto světa na to při by že to tak řekl a proti se s míti nebe jako maličký jen maličkých těchto nevejdete. A to mně non říkali budete ty mi jako rozdíl. Čili tím dávám tak i ti jenom říkám že našich evropských ruka zrovna tak jako ruka toho inda co léto učili mně velice nebezpečné to znamená hrozí že přesto že to všechno člověk či bude myslet že je na správné cestě ale vůbec po neb víte. Vůbec se po nikam nedostane jo no k takže nelze ne se jako zajistit po k pouhou učeností správný postup neděli že si iluze tam říkame že to hluboká pravda. Sto slov oděná je pouhý obalem obal sám ten žít nebo z. Není podstatou věci a když se dostaneš na ten obal například v tom v jednom balíku. O nadto balík tří dvou své dualismus a tak dole. Jsem se s tak zase to je je to jenom příprava něčemu. Neví kam jsem to při to je výtečná ono je sice pravda že těch dvě tři na tom stole bylo hodně nebyli zabalen ne věc a možná že by byli stačily k tomu. Směr možná dojem že to je dostačující k tomu aby se něco z toho dalo dohromady do on tento ji přestal mně věděl třebas jak se to dohromady a o čem to věděl. Ale když přišli tobě. Na tom podniku city byl další dva veliký bez toho okamžitě chopil to je tu listě let a často balavat ty můžeš čem maličké v je při do sbalit takže vidíš aspoň nebo poznáš o spoj že to je to co se hodí do toho velkého díla tomu před. Ale když se od ty velké kusy nic i na ty jsou v něm svou mírou závaznosti této velikosti daleko větší a tak to nerost ba jež protože ten závazek bytě. Ten závazek který z toho vyplývá z toho li bolení by způsobil že by musel zanechat co o do toto způsob myšlení z ve to co jaký způsob jednají že by to je to co dělal nedělal tak nedělal že by za si nic nedělal a to je viz tak k to na to protože by se ještě neuměl dělat tamto a by se dal todleto tam nenastala kdo máme za na to křesťanský jinak mystiky bylo přímo. Řek bych nutné že tam nastávaly beze lid které v na kterých noho jich ztroskotal. Jak po ba změním tak stagnací skrupulemi měla vším když toho byli v na mizině se v je pánbůh je opusť vše veliká chyba v domnění co je chyba je ta domněnka úplně chybná a oni se ocitli na suchu protože nejednali správně v jedno opustili například svět a dobrého se ještě dostat a mezi tím byla ta velká mezera. Takže z toho by mohlo vyplývat. Opatrně ze všemi těmi informaci které tady máme že tu informaci nedovedete převést. Do opravdového následování tak je to zbytečná ztráta času. Co to šlo slyšíte a s co všechno z toho vyvozuje ven a v ní. To není pro mentální odvozovat čemu nýbrž to je určeno pro jednají nemyslí že není z donutit být tak aby jednal anebo s to je nemožný je to člověk čím ale to stejnou měrou člověk smysly a o to co v něm tak a z toho o všechny ty těžkosti pocházející proč se s k a. Na pak ty skal ano a tadyhle. To antonín jestli se ne nic víc činí daleko méně myslící a jako bych přeje najít ale. Nejedná jednat totiž cestou protože bych tak nejmenší ho odporu on na to co dělá nedělá stylem ramakrišna s kým to znamená ten ramakrišna když se mu nezjevil tak dále tak paní o že. On si myslíte ten muž že na to nemá. Že mu chybí rád že je tupí všech nad že je. Láska ale se mu včera říká máš temně všecky vlastnosti pravé lásky těmi to se to učí na boha aby se na dvě a ne tím že. Tu dýkou od jako ramakrišna a říkám když se mi neobjeví ba o tak se za být v tom. se musím zabít tím veta moje výklad pravá že jednám bez ohledu na sebe a považuju toto to jsou část cesty že můj život je modlitbou. Tak podívej s e tak se dovolávám tak všeho tři se z tví ne to znáte tak že by byl ochoten pro pravdu skočit do po že byl oko ten rodný udělat všecko že vím že by mu byla zjevená jen kdyby mír do řek. A kdyby a kdybych on přijal za správnou om by přel zprávu o by dokonce přitom přestal mysl. Protože to se protože myšlenkový si chtěl ve bohatství. To jsem se přesvědčen se z toho veliký s tak se to jednou by vedeš přeskočí žena komu ji myšlenku a to bude ale totálně hloupé ale to by nevadilo v tom bylo do tak že to to je míra a ano nic jinýho nakonec by to o dobré když někdo dejme tomu hloupý jednal že přeříkával jméno mistra šel suchou novou k se z vodu tak to bylo sice hloupé jak. Protože v tom tak ta schopnost přejít přes řeku nespočívá a mám ne ale přešel jsem že. Takže když řek cokoliv tak dobyto vždycky hloubka ne vždycky mnou ale. Taky by si před něco třeba z přešel ale tak tím nechci dále. taky žádnou nedám takovou stravy na pro tebe takle zavazující ta si dával moc o co. Abych takového něco nadmysl protože odkud přišlo že ne vždycky to jsem si přeci to musí být vědom to poznání co mám dělat od nikoho z vnějšího světa ještě toto budu opakovat věděl jsem že mám jednat správně to ty víš tak nic nevěděl jsem co od co nesprávné pod by taky. Myslím občas visí že když se správné jsem z jako malé dítě samosebou se neděl přece správné. Ti v jiné postavení než malé dítě ale věděl jsem třebas třeba že se ptám nese na to zeptat z to si taky v tak jsem se matky ale teď pozvat matka řeka třebas něco a jsem to na po se na to nebo to správné toto na to co co to rozdávat si nemáš. Tak to je prosim těle proč nemáš protože za tím tvým do tam jsem nestojí uměle nám mír nad sebe odevzdání předešlého ne tedy přitom jsi ochota. Ale celkového odevzdání života v si vší mám řečí který vedeš o jiných věcech že to duchovní jaksi neodevzdal život vůbec ne to ne na že si nemá všímat věcí kolem sebe. Ale z toho ducha tento říkáš poznávám že to je pravý duch připoutanosti. To drží způsobem kterým který nemohu nějakým výrokem překonat to co může překonat jenom nad jež by ne nějakou vnitřní krizí která od toho o to ne v anebo. Jakým nárazem zvnitřka nám toho poznání které nastalé svým žes své sám sebe vzdá v. Neuměl větším způsobem než dosud. Tak telat nechtěj ode zase k jako tady ten mar tím v č. Vědět jak na to na to není jak chce. To je zase jenom nějaký z tříd te pravdy nebo obal pravdy který může uspokojit ale to vystřízlivění z toho bude horší než že to chvilinku uspokojoval od toho ba ale nebylo v pořádku kdykoliv to odešli. Od tak do tak to jsou tření které jsem tady konali tak se v čili nějaké jakou posilu ale nebylo to v pořádku protože se se chopili nějakého vstříc ku a neuskuteční byste nemohli jste kus cesty pomocí toho to co ježíš kristus chtěl od pouhého učedníka nebo nějakého mistr všeho nech není vy sami si tak v duši koho po li z vás nastane. Okamžik že když se plně jsou středním na něco světského. Si to neseme okamžiku si z ta pak toho je pravý vstup do boha. Takle se soud a při po se do vás z chopí této míry zaujatosti a oba a tím nebudou sta. Kdyby je třeba si velice cením že znáte věci jako jsem se ukládat na tom ba a to ovládat z toho z no. A nebo moci jiný věc cítí jsem. Pořád před ti vím jak mně může tak klid trpět s takovým ji do prosťáčka kdo než mu k mýho rozumu honí ne do před te mezi sebou kteří jste rozumu vy všichni jak tady jste daleko dál než ale budím dojem že jsem tím který vnitřní či že by není to pravda. mám za sebou moc které se odevzdáno. A to zastane jako u tohle to co pokud to co si o všem umělým jako činný že jsem veškerou vím že při škod ale ten vůbec člověk schopen. A tím co tomu bo tady je i učitele na vůbec ve škole a tím chci žít z toho že vím neumíte nic si dělat to z toho v tu o co rozum to co kdy neměl dělat co by se neumíte zvednout. Z toho co z nese kupředu v tomto světě a do tohoto světa v když se na ten zvednout aspoň na chvíli tat tou tím též ne mu bohu to je to co jsem pořád vykládal váma pak o to abych to opakoval nekonečna i viděný na stavu ví. Zeus tedy k přijde nejednáte vším stejně jako o na jedna si manželem. Byste manželství s tímto světem o tom ani chvíli mně nenechává ten na po na že tomu taky alejí nemá žes při ten navázali když se mu dokonale věrní a proto jakékoliv rady v veni hrachu vlastní. Ježíš kristus jsem navázal čerstvý jiné než v ní. myslím že když jsem na jsem si že mu nebylo sladký ale měl předpoklady pro toho k o řeknu ten je v než tím že byl avatarem aby do za na vás to nové řek bych spojení. Nobel k o to k spojení protože to manželství sbohem našel stal vším než. To zač od od od se stačí ještě nikoliv původ od čehokoliv jiného co mezi tím bylo původem také ale odvozeným. To je ta ten tam na vás to jdou dávám že odvozený původ po že na za pravý původ a tak on nad se dostat tomu tím že to ona se herodem a že předním u. Umět utíkat před rozumem když je toho zapotřebí když mám zachránit. Tu pravou podstatu v ano v tu pravdu která ve mně je a potom to všechno další. Po pro co si to světem proto že musím být v tom jsem mého otce. A ne proto že musím říct říci. To ten nejlepší příprava k tomu aby to bylo dánu abych poznával trvale vůli boží a pak to šlo nový nový že ano a tak to nemůžeme kde by nic než se jsem na přívlastky jít za to s tak mi říkáte vlastně obrazně řečeno tohle. My za kdo zná a doby která části na mně dáno od jdou a smíme malé střípky nebo vy či střípky malé v kam mít ti k poznání správného a tím ta hladina pod ti duchovní s tou ptá. Okraji horním je symbolem že to bude přetýkat všeho věčného vědomí že ano s dost ano ho aby mně říkáte tím všemi tam hází mety kam mým nebo to tam s vámi po to váze nebo tak nějak tak není to špatného protože hladina se zvyšuje ale ona není ne. Aby to přetekla dokud tahle nebe na tom je klamný obraz skutečnosti další s celou na co na noviny mistře a nic z mém to děláme a na tu doby najít ale je to chybné co. Střed víte pravdy jsou jsou nebo. Jenom který na tu vinu nečeká to přeteče přes to s to všechno je z. Těžkopádná záležitost o to při co co to znamená co všechno brát hluboce ale ve všem ne nespokojit před zůstávat na vrchu věcí když na příklad zvládá mám a ten tady jsou on třebas nebo zrovna ty z na vám něco neříkám dokonalé ale lidsky o. Ty dokonal ten a přes na víte něco relativně dokonale zvládnout taky jedinečná při to co v to se dohodu k i že málokterý člověk tuto při to z v ano. Jestliže něco zvládá vám relativně. Lidsky. Absolutně na to že že to to na lidsky nejde z do hlediska relativně dávat nedokážu jsem na hranici svých možností anebo dokonce věda na ale tři možnosti skrze jsem dost dospěla věda ale od smrti nevede. Jestliže tenhleten z tohoto momentu. Se odeberu k bohu jsem si to jsem se v tom vědomí že se na tom kraji. jsem hlubině ale ne náhodně pokraj to přetýkat do toho se potom svým svou myslí zastavím vidí ano tím třebas u živu a taky je u když je tu k věčnosti. A nebudu to tak před na sebe jsem kabrňák nýbrž bude mnou u ti ven rozumíš tak to je dosahování hloubky prosit.