Karel Makoň: 83-27 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Sk. To by si že to z tedy zač je přesto o to řekne to je to je za to byl ost to to je tady žil že od tří a tak se tak to je všechno by to taky oni a za před do podle a tak teď to je tedy že ten tam a tak to tam seděla přitom dovede vším co jsi zažila to posel kam a jak tam je to je to všechno a řekla. To tam od je to tak tak bez opsal to tam to o tak opsal zákon je tak co je řeč stát on to na a po dál a tak těžkopádná česká třebas po k a to bych si na to a to je to je okraj je to budu. Op vlasti poznání do oblasti která je velice velice těžkopádná tak. Velice pomalá tady to člověku mysli pomalou ho pomalu době ba o pomoc od pomohlo kdežto ta je to se milovat. Jsem si nikdy jsem jsem oral o na že to třebas na to by se nestali se o to o a o jede jsem se o tak totiž to je tomu s tak tak tam jsem se o tom že že to tak je bůh. A protože mám na to co je ta je přece řeka. A cela jako rozdal ost to je jeho obsah myšlenkový je taky schopnost z začlo za nedošel el. Bez časově on o mně se se viz od při ale do pak mu jiného to on do do jiného stavu a jaký tak jak víte že v. si šlo jenom do do oblasti ven či domu nejde o rychlost nýbrž kam dovede předávání takže vůbec o velikosti tady beg asi je na tom tam nepotřebuje žádnou bych to s k tomu kdyby to bylo něco podobného jako třebas tak li tak to ne toto co na kole do protože to byli kali do z ale potřebuje tady pro z ale od že to vůbec nepotřeboval dost to jsem to ale ten si objeví ve. Bez ztráty vše ale bez nejmenší ztráty času. Tak jakkoli je třeba se maže o šel bez nejde ztráty čas co o na to okamžitě takže může třebas pokud ho schopna dostanou pak se těžko zde časové vodtamtud ale ne tak tam zase může zasáhnout tam v této oblasti může to co. Takže é v dejme tomu léčení. To se říkáte lékařů se tímto způsobem prováděl velice pro z vně. Že totiž na sebe do sto o čele se do ve li v těch teče vých ruka. Do toho éterické tělo podle ve do na tom operaci bez o do kdes se o něco v tom stavu el který souvisí petr lidským tělem od o to operaci jím musí mít to ovšem také ne jo. Které by bylo schopna. To motto z po působit na tu o to od lidského těla a že jsou ne o ni v tom smyslu jak te lidském. Let tak jen a operace pro provede na řek bych momentálně nejde to je v času a to je velice důležité protože se stavět co z krvácení i tohoto hmotného těla a protože s. Ne pro bez něco co na co je každá asany tak každá ale tak ta moc strašně pomalá. A oni mu pod tímto způsobem na zastavit jaký proces třebas který by na many znal snadná třeba z od toho člověka kdyby si mohl si přečíst jeho ty léčivé třeba si to či ten zajímavé jenom protože tam chybí že jen znalost v jedné věci tam chybí znalost to ne. Toho etre lidského a to von ten člověk bez na to me kdo to tak je to se vět kterak se to může stát. To nevíme kterak se to může sta. Jenže ten do která s tam s tam toho světa z astrální o která je operaci na tomto hmotném těle lidí tím způsobem žes čili že vy ho dal sto od jeho těla v lidské tělo. Které nemá duši které nemá z z mysli které nemá o bez nemá rozum to je něco nad do hmota ale a to je to dobře protože si to by dali z manželky žilo proč to čili ono by či jeho tak že jsem přestal čelo. Tak taky to co se se nemůže tomu kast v tom těle vědy. Se to ve ma řekla stalo teče těla on je to s těmi se mi vlasy co říká to do to je to lidské tělo a kom provede do operaci jiných za o tak ve lidské těla do toho od ne na. A ona ta přeměna na tom jak teď se ten do se roste s tím za perem protože ona je od z a to by svým vých vím co je na lidské otec je prostě působí na toto tělo takže když von třebas opakuje nějaké nejhoršími tady či si tato na cit třikrát skryta. Tak roste od roste od zela tak ale dejme toho si myslím že především bych se. To dalo jak na s posel dalek cit jedna podoba el velice těžká a to je rakovina. Otče do tady jsem ten je čit cenný že jedině letem nýbrž že se stavím působením jsem jednou. To bylo to tady kazí byla v tom a teď jsem to probíhlá zrovna tak jako po nebo ne takže nové jako bylo je nějakým způsobem nakažen to i to je to lidské tělo ten astrální oni po šlo o to to lidské do se tak to dal do toho jsme dále jsem ale když by je či je kdekoli za sebou. To petr lidské tělo. Tak další tak vedení jako by je ne ve do toto a to je to byla do krista při že by se ose obé nevzdal provedete těla od dal se tak. Co do to za něž zpětně takže když se ten mohl ten pacient kde či. Ale tady to jsem se v choroba tak která tímto způsobem jedno bude léčena. Ale s absolutní jistotou protože rez velice nízko duši a ona to tak otázka krve ta roste vola taky věcí jak toto by se mohlo tam takle působit velice z na no nad to na ten co ano. Tak tam ten potrava působil na toho pacienta tím že je převáděl. Ty. Ten je mi a dokonce nepře mění konkrétní co s. Vešla z vás. Jim jde nad toho do toho past dal do dotoho do lidského těla potom se to potom přeneslo do do těla moc. Čili je to spíše že to toto za tak on nemá ten spisovatel ale to takle o zatím o tom. Co se do tam od do pro za dělat jak se do na as tak tělem nýbrž na ten je ne tak co je to je bez tou celé tělo to je to vám moc ka. Která za dráze co budeš od li v. A že to tak pravda že co zač od je to ten je tělo se to opakuje na bylo a let při tom jest po o a tomu on na jednat tak nevzala že jim nečiní ale co je toto pozná zřejmým na nějaké to ku když je tomu astrálnímu že mi to mu tato doba do lidské tělo udělat. A bez se zpět do toho co se s to převede na lidské tělo přes na to dál vleče vás tam ka věci se před či když žiju v věren stavu. Tak na to je tak lidské těla a když by tak je tam s be do lidského těla o pro své dny jo. Takže vypít je to na kdyby jim a když potom komu do tak je nabyté ne a nikde na nebi že tam se nepotřebuje ten astrální oni svému životu ani k těle o sta oni se stala po je to na jiné li si postaveno tady jste se tam ale tak si tam jež věděla takže dejme tomu tadyhle. Paní em obal na ve od synova člověk el to je k ničemu se tělo tady doby již jako po se do o to dneska ale ona dáme o do je ne podoby. Čili on nám vím z s buňku ven z jesle do jez po ale není pouště jsme rostly vás ale že ten. A je to je z prostě toho světem a takže bez jeho tady nemohu kou i když si z pranu při jeho medu mým způsobem o všem ne každý druh prany přijímáme dech je na to budou mluvit jenom o tom tu prany přijímáme dech jinou všímáme třeba z popravou a tak dále pitím tak tu pravdu toto při máme dech ne ta vejde do co dále ho jak s u u. A odtamtud je padesáti dvěma tisíci ano. Rozváděna pod kterým těle el prosim mně taky rozvádět na be do konce páteře do muladhary. Čili jsem ne strany z jsem ses nestal by lidské jsem propojen z se v síla o bez mír do nad oni vstup nezbylo ne stroje no to je to ovšem obraz to znamená se bez jak vesmírovou silou šakti se propojen. A spojí se ty dvě síly jak to je ten přechod to o mocného toto nebo ne tak tady se to nějak je ve oral. A i se začnou vnímat tenhleten svět čili ale tato na tak jako by tady přizpůsobuje vnímám berete svět kdyby se bez pojem o ten ne oni proud získaným dechem. S tím pro ten který není závist tady od který vstupuje do muladhara za by si ale na tam se matou taje o říkám lidské tělo tak by nebyla možná aby do vás existence ode z jara a no a teď když třeba sledu tak období na stejně pochopitelně ale když se rád to ještě něco el pro lidsky při mu je dech se daleko se o to co potřebuju. Od takže zbytek je bez pod co ale to je od potýká potom ba vámi nohama tedy pro. Takže zanechal sebou stopy po lidské čem. A ještě nově z když je nebe se za do li v padmasaně tak za brali od od kou přebytečné prany je z ode tím způsobují že v tak tady to je z rama tak zabráno a stoupá jej radě na směrem na vodou a umožňuje dostanou koncentraci to za na obrácení sled věcí. Při tak je to umožňuje snadnou otevřít čakramy jeden za druhým protože ta radě ale tak velká že může u. Za čili na ty druhý z centra co třetí. Od novou pro že se že mají pravdu po stránce. Že tím míchá ani přímá jako před tím a jenomže ten ok sám ten od to o který by na marné šel do toho do nohou nejde na protože se tam o brát některá centra a oni ne nalil z jsem za představou u padali. Přestalo taje za tak se tak to dole tak to je na ty jež ne jo kdo se obrátil to pravé co. Kdy se obrátil proto je to to je tady za cele se za z že jo a tak to ještě u víte že se obrátil od pravdy není to pravda ale to se zamezilo jo. To co jak by taky který se o této poloze tak prostě od ten je čistou kdežto z na tohle tak my máme takových na tak jak mi to tak je to vždycky dale. Stačí. Do od tak je to věděli způsobem nejsi která nezískáme je to stane tak je jak ne a jinde je ta pravá vstupuje do těla nejenom vším tím co se při to co z to bude ale vstup je jazykem především jazykem od doby by pohár mi je to propojení na tuto č tou stavu bůh vodu a to potom středy a z trávení toho jste to tam. Se propojuje do dotoho koloběhu její absolutně zapotřebí to se to k vám nebo může i nahrazena branou u kterou zklame nich a kdybychom měla mít ale jak se to božím ne tak zemřeme protože dáme tento tu on tady získává není ne čili kde swámi jiný druh prány než který získáváme dech. A to jsem tak asi tak brzo od oni by to částečně a to se na to odůvodnění abyste aspoň jako od li od za to co ve jsem při vám tolik kolik prosit co to svoje s el ve mění co si zase jako to co přijímám potravou. Tam totiž potrava představuje asi na tři jsou ještě do váže tělo rostlina chod maso ve všem tom o tom v a je potom z nad nejí zpracovat ten ni při je pod svou co je v těle z na to přečti přes když si to toto není z přežít ale to tam není z to ještě záření do o li pak od nad božství. A s to je tedy i jiní do tak který potřebuje ne že bych přišel pro duchovní způsob života ale pro ten tělesný od způsob. V stranu li že byl jist že jo na ji způsobem že mu on mu dal u stromu bytí je z vždy s tím a kdy ji s je. To je tak bych byl nerad aby jste se než co tady pranou při toho z mat lety snem. něco jiného ta na to spolu souvisí ale. Ta vás je za toho a především o z kdy jsou závislé jsou závislí na ta odliv v vám přitažlivosti jeho na tom o to a toho co si tělesně jsou závislí na ono ti se mu takže bez takže například z nich polidští choroby při stavu bez tíže že tedy se nedá dost dobře zabránit za od protože z ve tak přestane působit tahleta funkce a. Někteří je ty k k po dnes je veliké potíže nad to se stalo to je to do života kosti podobě i ta by na stavu to je stavem bez že někteří ne to co nevím jak se to nevyznám ale který je vám říci že takový sto nám třeba sis to je také niž tě. Tak tam ten než jiný které chce mít pocit netrpělivosti že si tam musí stát znamená ten musí mít čili nějakou jedno obraz o které zemi než máme my. Nejsme tím mary se se s kým tak po v káni jako on o při moc za kdysi tento ohled si z mu a ten si bych. Lidsky řečeno jez tím s pokojem osobě o to velikou blaženost do protože může s tím marně jsem se nad do kolo jsem se dostala nazpátek že s tím marty snem. Takže ten pak tedy je pro toho stromu a a ten matek most po ten je pro dění prany v protože toto na jednou to bylo od dělit takže dejme do bo stalo ten buddha použil mamince toho k tomu to je život když si to o stromu k tomu aby poto byl po prany směrem nahoru to obrátil. Ale si že nemá čemu to do lidsky tak je dal rozebírat protože. To je ale za se todleto co on tady říká nepravá ruka jiný por než levá ne a to neni podle dvacet prany tou všem magnetismus ano. To tady bylo na s v tom nebyl tak když to je ten na jsem tady a tak protože jsem taky neměl ale vím dále než které před u z s že se tom někde v nadal v ale v ale byly by od co že ten kdo kdo prožita na a ne tady v ve tak ve ale protože se především dejte takto stvořením který tam existuje ale popsán beru by že že opsala ho do nového o by to popsali. On mi to se nevíme dost jest je tam na padá oddávat se jsou ve s kým myš myslila pak babylón s kým spisy dělat takovým tak dost dalšími el věc byli dali nimi než je třeba bible čili tady než je či oni do od sebe opisovali od z oni něco věděli. Že si myslel že ten záznam který tam je jest tady mi dále čtyři někde tady let. A my máme aba byl do toho věda dopise když je před se před předem než čím věkem před našimi roky jako je by se kdysi to zvykla naše země aby na vytvořena tak je potom by právě no ale ty to je celý svět je ode žena tam jež nedělat let nebo ještě víc že ale nejenom to že po li že vám bych naž o když ti že miliardy pak ale je že je. Tak tím je pravým způsobem vykládal něco jako jedno prát se to ví. Z ta je při nebo zážitek nebo mu byly větší jednou jeden krát proběhnou vší ale zatím co to pořád probíhá takže první předpoklad který musíte aby se dost protože měli be do věřili ale tady bylo porozumět co do na po rozhodnou to musí být v přes přistoupit prosimvás na by poté zu než je ji pak se boží ustavičně probíhá. Že stvoření nezačlo těsto žení nekončí v že to co vám tady potom budu říkat je pořád je či vše je ve od z koho. Jak to dost tím bádat oddávat nevěděla je tak tady tu by je od bytě způsobem ve se do tohoto špatně kladena otázka. Oči tak ne tedy za dále je nýbrž padají cela. To byl pro ve se nesrozumitelně před přesto líčí jako něco co stalo a kde od když věří který my trpíme tak dale tak je to pravda. Tady totiž naší doby ko be aristotelovskou na tohleto nestačíme. Tak domu je pomocí jiné podoby čili která nezná a jest do a staneš jež je to které z na tak při ve při ní. Že ve věčné není zároveň že je a ale ne že není i je na ale protože jen je to tak ale ne ten něco rozdílného. A jehož najez mířit mezi sebou ale takže je ne existuje i existuje a spojením mezi nimi i byste to jsou ta na to tak je této logiky ne aristoteles cestovat na od věcí takže i že se před kde je toho svět se egypt je to indické na tebe to bych nechtěl by je se to jsi ještě životem tady je je za to tak věřit na boha do do že jeho od tak potom dál no tak o to byla bože. Z ky. On na to co mi dal by to nábožensky to je jedna z stejný beznaboh jako o to že to ale to je to ten dalo by ta je na anežka je to to z ka protože to nevadí a při tom že vůbec nevadí be voda od dávám za pravdu zrovna jako ka na dav v tom nebyl z s těmi světel z indický na ve prošel dala člověk tedy věřila tak dát ale ne oni by to ne bez bez to temně ale ještě jsem jenom to. F. Jestliže jsi se tam věříte tak on se říkat padnout je bůh a bez po do že a tak dále to bude říkat. Že je ve nevěřím začněte od po bez z o že ne existuje nic nebylo by jist protože to berou po věčná a tak dále tak to sami bude o vyd a tak váš povede nadto co je to věčně živé o snáze je bez pomoci na bože do styku proto o to daleko stačí tedy ne aby vědy či o člověku a škol ta se něco o toto k tomu aby to rozum. To je to dal do žádnou potíž v do kolikrát na bože z ky. Tak pán bůh protože jste lidi věřící si nemožno pomoc za si odnaučovat napřed kdy že ví. Je pán bůh stvořil svět nebo do i svět to znamená těch šest dní tvůrčích pořád probíhlá vedle sebe el paralelně vedle sebe pro na je to v to vesmíru vidíme to dneska jasně se teprve tvoří jak to je vytvořeno jak co neničí a do vidíme ho od toho o do ven a to že je na všech bude do který nevidíme. Tak to měl na čelíme jsi kdyby dal by dale na sto svým a že si jenom toho aktu pro stvořením v tom ráj na tak dále. Tak je tam řečeno že napřed nebyli de ne a bylo po nebyly a že to je s bych na i těm dětem a kdy by to ty letem mu o do od rozum by daleko snáze než by to li takle na desky tato se do se o při do jeho víru kterou ještě levá tady voda čeho jsem ji musíme v jsem si proti provinit. Takže jsem si dát pozor na slova a jelikož do probíhala za je el tak taky proto že jsem ustal mně pochovat sv. S moje jez dnou bez jedno li tu dali z mu a. Do tady jsem domu do je do li tento pochod k který je znázorněn je mezi ním je za zprostředka. Je za jako ukázka jak to z toho dualismu jak jsem se do v kom při dotváření dualismu je tam taky jsem vám. A je ten jeho z se zase které nazpátek k tomu k jednotě v tak se do k o že on o tom co je tam v čem nebo doby dala to dotváření dualismu. Si napřed adam neměl bylo vedle sebe no. Ta ještě nebyl ten byla li z mu jste je výrazně v se u nás například volal vím a. To se dovedeme představit be a volit nás nikde chybí do oblasti lidské ale mi že čím. Prostě ještě tak někde tady ale ne. Ale tak jestliže tam ještě neměl žen o tak ještě je tím řečeno dodali musel teprve dorůstali. Ale abys s jsem měla to tady ta stavbu v tom je třeba aby se v vím jista zabrzdil. A při tam zabrzdění jsem navodil nový jehož na velel je to to pravé z s to to není možné takže tam je řečeno a a ho na opat o na seslal spánek bez za vy toho minulého stavu kdežto by ještě byl dokonale stavem dualistickým může bylo a udělal z něho je mu ale se pověr byla tady em a kdyby teď krásně dětinsky vysvětleno el s. Co je fakticky si měl na stavu el která je taková trošičku ještě ne dualistická do změny z od odvalit a ale to ještě byl konec toho do protože v do podali. Oni si tam že by v tom ráje jsem že byly dualit styčný el v tom ráji kde bylo na to rostlina živočich ona se všemi přátelsky žili toto se za všechno se ti to tak že obrazně jsem totiž stech li to na za vedené obrazně a teď ten obraz a to to to obrat je nebo do od toho be co je jeho bez to je by byly o nepotřebuju pro co by na z ní. A el tak protože zatím vidět že to je stav nedali obraz. A be tam byl taky tam s to vám vydal dva stromy jež tam strom poznání ale na sta na strom života. A bůh jim zakázal již z toho stavu poznání ona na to že on je ve jama vždycky zase do a potom beru ten zákaz než se na tak dramaticky nedošlo ještě k toho aby měli k poznání jako to bůh to ještě nemohli be protože v museli projít napřed dokonal jednali ten ale na před na jeho paže že se. Nedostanu aby se o toho nebo o sta že na by se do pocit dobře ne o právo v tak já. A. A voni na to na ž du oni jako své el bez to na konci na beton a své za či be vyd. Potom poznání be do touží potom poznání o tom tak i i bez slova vybere jež si listu den si mysl ve nebo od je to v pořádku ale když si chladný váš o ničem ne to v v v v v v v tak kdy byl prostě z úzkých že ne ale byl bez jsi byl jako došli toužit ve tak to je s to z toho poznám že věděli co by bez ní. žes téže nechtěli stát s bohy v v. Ve se ještě stát něčím co ještě vnitřně chyba plně ještě by to tvořen ani vnitřně. A tak se tím přidal ale něco co bychom mohli nazvat be o to jak s ním trans forma a to oni totiž tam se do dostali dokonale ho mými nanečisto na a je. To co za obrazy jim ven co stavu za a byl tam taky mohli z této hmotnosti těžit v tom smyslu že tato hmotnost neschopna transformovat i hmotu i čas i prostor bere čímž se vyznačuje vesmír jak i to čím se jak to bez měl jsem vyznačuje zase by i jemnější transformační do do s tím. Berete z toho jenom v v v této či to proste na všechno to co tady vidíme na vnímáme nýbrž také něco je ne na protože na na ten měl dobu ve stavu klidu na tom z ale je to tady pane to dispozici el tak oni se dostal do toho stády dělat kdy anděl bych ale stále na li si toho na ale s ale jak jsem a s zakazovali vstup nazpátek. Takže nemohli se dostat na ve z toho důvodu že překročili hranice ten neúplné dvojnosti. A zase se do stavu u plné jedno z ti která bude na tom to. Světě si všímám jenom vede z její stránky jez tam kde jako dokonalý dokonale připraven transformátor přestože duši ale dokonale připraven k s váma. Že ten toto si na to neschopen cokoliv časoprostorové před na bezčasové bez roste na jedinečná věc a cokoliv bezčase radost postaral přeli na časoprostorové naději a v době dějový. Takže když jsem třebas tej nějaký ději tady začne jevit protože ve dne dali z mu z jako je li tak je to dál mým zkušeností které mohou předělat na čas a kdy jsem pro to a no a be be když to jednou byl padlým. Tak potud tvářit v se li se dostat si tu o proč se ještě malinko kou se ano to pořád ještě byli el z mu tak prvé než si na za rození toto podali s. Ale tak tam neznali i páry dvojic dobro zlo el tak jíž se museli smířit s tím. Že bude mít funkci stejnou funkci dobro jako to relativní dobro relativní zlo a. Proto je tam kráse začal no že v každém zabil abela z toho relativní před či do relativní dobro. A nemysleme jak se tam praví ših je potom si každá toho se ne o bratra který za do jsem dobrá bratra ten tato do by byl zabil to ten nejsme nikdo potom co máme kali do oznámení na svém ča a to je li por protože bychom neměli tak tady nevydrží me tak duší ne existenci toto se teď dale na páru byli z postaven. Se s tím za jen že ve tohoto světa ne. I to pod ale ty na zla tak tady nevydrží na tak to je od z víc ne. Jsme to bučí nemáme o žádnou za s. Čili je můžeme do které jsme potom si kaje na toho že takle se to se než na vykládá te obraz ale nebi kde je zatím nějaká pravda. Ale k aby do pod ten obraz do. Nějak prohlédne tak jenom ten který zdál a že do ve ode dosti je další ode rovnosti tak toto může snadno pro hle se o ten vzdal pak toto do pro hle na té. Ale je tak totálně za třebas jenom asketický žije tak ten na proto nestačí jak asketa celý zatímco ten na tu na to nepřišel. Protože on za to třebas co špatnosti nového co všecko ale totální svůj život nevzdal k tomu to o nenapadlo ani ani se k tomu nedostal. Ale kdokoliv z toho udělal například sto při nás že ta je ve dala ber svými okamžitě z toto se za zmizel z ka. A to byla ona sama to dobýt bereme podali vůbec svědectví o tom co se s ním ve že jsem dnes byl jsem z toho svět. V že začnete jsem že jsem toto poznal tam jsem sebe tam co miska ne či. To zavinili lékaři v tom byl při ji a od roku mého věku be kde jsem ňáký jak jít že není abys to že. Bez toho do ten se tam nedá bez jsem taky vydržel ten se nás je na slově nám to o proto je mým. No tak ve větší velel nebo větším taky tomu že jsem tento trním měl od toho dobrá. Ale jsem mu ještě chvilinku od toho tají. Z někde ve svatý petr se a říkal jsem si vezmu postaven a z toho to že na všech kdo je tedy že je to bez i my si ji dále na svět a ve který tónem ho no člověka dvacátého století který je dnes mystické ba ne. Je ta ovšem na toho o postaven jako to ne na pro na opat do opačném kole relativní o do cela. A bez jsem zájem ve všech prostě byla v dobra el a protože kdo boha na není ani relativní dobro ani relativní zlo na není ani do by byla mně z to z tebe vždycky ani jsem mít tak sto stavem někde trestem tří vím co jsem byl pak be tak proto my musíme se smířit s tím. Že jsme bez do postavy i do doby dokud máme nějakou práci zde v časoprostoru tu máme dokud se rád me do věčnosti. F. A za obrazem na hle je ses li na tohleto. Že totiž všechno od boha pochází a všechno se do obou ve tří ale když to od jeho pochází a proč si to potom našla li proměn. Tak je naz těch proměn se nazvat rájem ano je to jedna za žádných proměn el toho proč jsou celého nové v tom který končí zde v hmotě že be. A potom zase ode nazpátek be ježíš se s nám prozradil že na cestě nazpátek. Ten máme tak musím tedy se vrací z toho svého obal na tak nic sví toho odz vi. Co jsem ses synem se svým bratrem totiž to je synem toho otce který z nešel ale i ve všech se na boha získal ne všechno co od boha získal než že pro v ani z jež kama chlast ten. To znamená v tom v těch pádu ale i s i drž ustal na po domě nedokončené od velice z se vším se jak je to o žitého beztak upřímně být táto o z takže je na syna proč jez zažila chlast takže říká tak je to možné že to protože ten ne ten takzvaní anděl bez by to z jež je jestli kolem dokola ale který neprošel a proto bez ještě se nemůžete jako. Stol vezme obrátit jakoba za z čili na tom jak správně poznává proč je jsem ten jak se tam šla byla rozdávat za ba ale to jsem byla tak k nadlidským el tat za o že mně šlo o č je tak pročpak tak s tak asi taky bez jede pod od se si při dělat ale že tak je to tam marně a proč ta věda ale či za pozvat toto je ten že on taky o žádala el takže si bere dále je. Ale slov protože ta je si dal s takovou ještě nedopadá bude li z mu z na člověka tak ostře je aby tím trpěl například v podobě z ma ti. Nebo podobě těch krutých proměn které tady zažíváme nebo měla doléhají vzdáleně je tam strom života je tam strom poznání. Je zákaz jsem podotýkat a tak dále. A jestli se od od než tak se dostaneš toho procesu od se do toho o co co volali. Ale když se ale podle el se do tebe tak ne a mám. To znamená jiskra boží která je na kole z s pas pomocí niž se můžeš dostat nad proč to od jezte bytosti proto nemají ty neznají ten těch sedum. Slož je on v čem se ještě ne to to se s čit ale libé bránění nebyli hmotný a mohlo by dokázal na výrocích bible že nebyl že ještě nebyli o. To byly neřek když bytosti na ba ne tak se o to tak to co tam o tom ví. El tak jako na že byli ne a. Teprve když ten proces v době dal tak jsem se od věk marně bude na naši a to bylo dobré a jiní věci jak se dat jak vznikl člověk. Toho jsem dopátrali dohledem nějaký je dál a je nějakým opice neboť tak se při pravá a to mu byla v tres tom o atd tu ba na do této hmoty jednala se třeba se učíš tato od li živočišstva v to je možné ale na jsem se s s si jista ještě to je život s daly a tedy nebyl v tam na na ten bereme od kde prostředky nejsem to tady je nemám proto přít jo jsem do páté dokud se to vlastně přišli. Tady se musel dostat to je nedejme zenem ta ještě jedna z ale to vše ještě podoben rajský ale stávalo se ještě ještě ne ale pro věci které za jiných podnět za dost v ve. To byl bratr a nechce se říct v tom jsme li protože tak co si myslím že je u ku když li snad s v tom že opravdu tím o nic že ano kde tak anna z vím to z li být svou soudnosti stal za co. A kdyby došlo před kdy bylo je a když jdou budou mít člověka ano že dal mu s tím vy čím jsou není ku když je jiný v jsou když a byli při ji no mu tat může a když jim bůh v v a co je za skal. Ale veta. Ale protože si to jsem vám říkal že třebas do si je pozve do se rád je v ne tak je o klid daň či vědy že ho si jej jako zvířata v pod na ráje nežilo. Ale že mají sto do tak dále že o ten že když oni z na břehu řeky mít na přece pomoci ako on tolik dostalo do tranzu semena do jiného stavu vědom či máme mít a v tom jiném stavu vědomí co brání taky ve mně řekli to za dob. Jsem nech u žita je to taky od nebe na tak na na větu od tu prováděli na je tam taky dovedl do toho do prostě stav z toho být el tak byl v začala proto na to může udělat oni se tady za tím způsobem. Jako bych. Že my nedovede ale vy do toho tranzu ve kterém bychom citelná ale nedovedli není možno aby za nám domů nestal celý ten ta ses tady jsme prošli za měly být jen o to ale je to je ode neznám transformátorem museli v sobě jasné jež jez to by všech procesů kterými jsme prošli. To jsem za toho tomu abych ty všechno stavy v sobě máme. A a tak do ti do toho z za bylo dále měla ale bych kolik o ostatních od hrozných které jsou v nás všechny zakódována v protože je nemáme do oni vstup tak snadný jak dotazy jak jsem na protože je ne padl na. A nemohla se nikam dostat na to jsem mu. Nýbrž pak si ale nedovede ale jsou taky musíme dobyl že za to ve svou obé nebe když si být každý den si. Je to jenom tak sami obrněn kde on si to nějak pomáhat ale za že takové je si že které z být třebas cele ne na s tak tento než kterou tři a na tento rajský z za zažíval takže než je oním způsobem jako je ze ve z ale přesto je to si je lidsky je nebo z proč je před této z tedy ne. Je jedění s vepři co my děláme a přes jednou si žije na já. jsem se jmenovali byste mi dal. Tady jsem na to že to tak je na kterého si ale jedy je tedy ne tady v když ale bez i každý jde přes ani to je tady do nález lid neví kam pro vstup do mate vše bylo dovědět nenajde poznání ne tak pojedl ze stromu poznání ani že mají tu možnost tomu poznání o nic. To není z s. Jste vším v kdo tu bylo druha na po tam jem. Ale není dal takže bychom my po usnutí vstupoval do stavu ráje nikdy ne nikdy ne ani jednou dostane máje jsem můžeš dostat jenom za těch okolností že jsem zase chceš žít v bohu. Ale je jeho to z by ten obrazotvornosti kterou v. Dispozici. Je tak mocná že si ten obraz lidský který máš o bohu a ty zůstaneš či jak v takže ale extazi. A to je rajská oblast většinou rajská a s a. Tam s přichází jen je se na kam on a je to by že jeho před jsem na dávám nebo před o čem dává tvoje tělo takže z ka to je pater jak který se je on nebo na z s z s se moč z most a pravdivost co to na co na boží do tato nestane že jež je. A protože zažíváte co si nikdy nezažil let to báječné. Ale jsou výjimečné stavy u člověka to je soud z do z chop jenom mystikové v extazi a není toho schopen třebas na člověk bez to se ode dělám do astrální úrovně to je. Sat svadhistana do o to při na než smrt a na ale dál ne nikdy dán bez na to dál nejde. Jo. Jsem menší než na by be ale jsem zastupoval do anahaty do čtvrté proto z ani páteř nemají rovno a co tato se do telat obec páteř nemají že ano jak z toho. O to je zase vím a š. A jakým způsobem jsi na není náhodné do toho z tam ho si ho ten z on je jedinou v v v v v k v bohu nikdo jiný že nikdy jim není jinou po bohu protože by ne o ze vytrvale dost a po po se taky toho transformátoru prózy ze sil těla aby se tam dostala. Ale potřebuje se to stát o to aby za jak jen se na toho milost za budeme nebo při nedosáhneme a jak to že oni mají právo to dosahnout toho be. Jesiže my si říkám ne že jsem mu to bylo to psi které jsou v páteři. Na sedmi místech po hlavu ne tak každý i vám řekne že to není pravda el v ty nejsou ve hmotě. Když se moc na nepatrné či tu na to se svým tupě ten s páteří ten není v páteři el. Tady je prostě ten nehmotná nehmotný on to z který z mm zk. Vy jez že jsem ten krok ale ne ale na li tak by tam nenašli v ne na ven jsou stavy ne najednou protože je ale nikdy této jsou stavy a čí je na nená aby si že taky dosáhne těchto stavů protože to taky také dale tak bych se ale činna za je tam nepřímá jsem tam v těle ano v viz těla tak je tak je to ne ne o na jako ona s tak. Zvířecí těla v. Protože jsem na to tedy věří že tělo ka a jestliže s k ní. Pravil byl tou on jest na viděl rovnalo na vím listy si. No vona ta byla třeba rozumět domníval že obdobný dali jak začít bral není zde může zažít třebas. Vám by byli v před tam tam tři třeba se o dar toho na co on si na nad na to nebo o buď v je ne když je není jednu je nedali jim že musí být ku no jo si že se dali ji jen pro vědět že ne on se nově rozum jejich s ku když dělaly od z na ne když my se nad jsem si nic z lidí. Z mírně ku když mu na vůli protože jsem to za nám není on a že nelze čas toho větou od když li a ty pod za v ono pak ne pro měl z ne on dal. O co on on o z toho od si z vím že ne se o osy od ale ne u li vše co bylo někdy při vím vydali ne on ale pak na ta podal nebo tak ona díla vedení která on že o na myslím si prostě ten z s s a ráda že může zažívat ka vší z na s které kovy že mně se nějakou zažívat stav ne ten na ku že za za stav. A že záleží nám mohla oku o z z z je od přeji byla s i to z prosím třeba milostí od i na tak dál ale nebude tohle to všechno mu. Oni se svou miloval dával ten kdy jsem je stav kdy není ta typu li na a i dnes do tak snadno nejde o člověku. na při na ale se dostat tak nad na to jestli na ale na jeho věku. Ale když si nestal jehož těmi husami na při řeky tak přes nimi do toho ráje nedostal s ka. Kdybych si to nepřál v do že je to dost přehání by bylo to tam kde byl celý při pokrok. Tak je to veliké protože ale to je kamen ty pravdy nám z nich vůle v mých v. ž tu s a proč ne je tady kdepak l. znám jednoho člověka poznáte všichni si tam vstoupit a vy plně protože sví a to když zastřena a kázal aby dnes jako máme žena něčím největším nejvyšším a když není k je nejlepším co vůbec existuje v vím nevím vím tu jedu u ty říkáš tak kastovní si ji na a ani to neni ale. Ale protože sestup s lidskými přestal li visí mi do toho do tam vstupuje ale tak ty kdo přestal by k protože to ještě o pro ven v tat a aniž se životnost. Vy částečně se přes přizpůsobuje představám toho do tam vstoupil a je tisíce druhu a vůbec zda je to při kam znamená na je na a aby bylo cestami k přestaly by se tam vstoupilo ano. Tak bych mám toho že jsem toho měl co se nám mu v. Je že ale ne v tom ale bez vyš a o pojeděním lest znovu bez to poznání nemá a ona dojít teprve když když pojedli. I než zádech terezy že by byl spočívala v tom že tam ten strom byl v tom. Živ be všech ty jez který se téhož tam šel nejsem se bez zapření s nímž je bez a proč je těles dostal on živé než ale tak ale prosim byla tak ale opravy ale protože bez se tady nedějí došel se to stane jsem se od úzká a no tak asi ano ano to je vám k a ne vůči souhlas ne. Ještě v tom může radit když se jednou li on jakou učiní volit měří tou může li mistru prostě ne levou tři jisté kvalitativní nízkou být i to nebo ví. Ne o ruku svou rád tu jsem soudu mít souhlas kdybych te to je nepřipustí jo satane věcem možností kdy jsem se nemusí o já. Když jsem nás jen proto že když je nebo za hřích na dobra. A č se bez by bere tak popřít že aby došlo překonat jsem tak skoku a mu v proč bych na s tak je protože vody a mluvím takhle promiň v a z kou před proč se jim v a když dokud jsem to při to si na to nebo ne. Ž v v v. Ale když že když ježíš kristus řekl a přišli potravy který neděle či ho než toto na vinu čímž jist že při rosy a v když řekl že než jsem to ona je ale v tak tím řekl že ne všechno na tady je přejít do jiného stavbu. Takže to byl člověk před tím jez do vědomě nepřipravoval. Že tady je na mně a se kterou zbývá odpovědět. Je že tes tak když je při ta je tady jenom tak vím že k tomu stavu vy tomu stavu a vy si za mi při nevím čí je jak se dělá něco opačného. Jsi je při pravé kdy předá ž jak za ním později z na tam maří nade nad v si prostitutkou. Co bez mi jestliže se v dob č. Takže se o ctnost mám jež je je to při k ale v ale v při co se tak do prozradil v a do pořádně jez pro ale protože jsem si dělat pořádně a v. A vy dostane do doby než se přece je to správné není než poznal je tady nějaký přes sestoupil z nebe na protože jsem taky ho čistotě je při je s jako se to v ti tělesté při klaněla před tím. Tady je od sta po tam dosti za u jak to s ti. Že je do tak saul dělat při jako ten na ta než pod tím stromem žena ale jestliže mám kolikrát se bude vtělovat kolik je když si na tom stromě a on se nikde tříbit toho je ten že tak okamžitě es pase když je v s v ale na s čili tady je řečeno ne že tím stránka člověka ale taky jakkoli že ta příprava aby je mo. Co se ber zde tři najednou v prosimvás když tato není žádné již tady vývoje kdy proces ale jsa proč je to nic zázračného nestal se žádný zázrak nikdy nikde na světě a ježíš se děl ani jeden zázrak v a všechno co by to jako zázrak to je větší a z porozumění věcem to jenom jemu tak i na ty se dal příklad o do dostane tato vlas od někoho nežádám. K tomu odrostli tak je věz se na zázračné při je to v pořádku není všechno nepřirozené již. Říkáš viz i když při ne jsem rodu věcech mluvili v že mi zázrak když jsem. Ale člověk se může duchovním věcem postavit různým způsobem ale když se že když to je jen ten kristus se chopí aspoň začlo z anebo na než do sebe to je ale ale ráz a bez dech kolem v z se v tobě. Tím je ale z toho co tam a končí v z že toto s jakým pak je proč tak dobra č s čím se líbí. Ale i tak lze krista ale když máme v sobě v došli tam čeho u svatýho pavla začlo otroka božího vstoupit přirozeným způsobem tak víme že č. F. Tak jsem to za do proč v onom v ale to co z s je při zase na že ne ale a proč si na to nebylo tak neví jak jsem byl vi. Proč ne. Kde jsem a vy vy se zbavil to jsem za za to tak je to s proto jsem odstoupil od se na svět s to bych božího života v to je zase přes neztotožňoval s vy neměl proč protože nevykonal je je dobré tak je jedno ale o patřit tomu bohu tak jsem z něho ve do pak je pro okamžité čing při spojovací. Tam říkal uč. Čili to co jsem se pravdo nám jen proč to děláš. Von udělal protože si nejsem vědom přitom sví do ž ho ž byl u vás je i ke mně přichází on z řeší vy to je tak i jako mým na tam na dal a o když li se z se na to ono to moment kdybych tu koho si dva sice je venku kdyby si někdo z tam bylo tak si tak bych se do na to jsou jsou ona. A jak se za dale když z ho v tebe ne ani slovo v z vůle překonat s. Ta a tak jsem to jsem se učit panna na to že patři nebo tak teďka se slovně vyjadřovat. A se prostě patří. A napřed a a pokles tam jenom jest již tak přece že vás zázraky a z zač do toho aby si na k jeho nohám. A očekávám že s les v je a to je doba bez za tak se to jak já. si jsem žena jakost tím že že svým třebas jeho učedníka nebo učinit z ta si je z toho stromu čech v ka. To on bez rozhodoval vina č bez do bez ale tam co na oděla a jsem ho pro sebe a vy že jsem jsi ne dal a utíkal. Tam si na všechno všechno na co jsem měl jež ne si na takže jsem před si lid aber a pak celý tenhleten život s. A to jsem když od celý ten život. Ale tak mysli na jeho koš které jsou v celém časoprostorového celého vesmíru jsou kořeny každé lidské bytosti. Takže jsem neměl v tu chvíli nic z toho předejdu vesmíru v k v. Nikde nenech je a do se tak daleko to byl to dost v s v s. Zničení tří protože nás tak utekl a tak jsem utekl z toho pocitu že jsem si to na tolika sto něco moci po z po cestě jsem si přitom v těch operacích v v že by by k a kdežto s se natrénovat v abych si že. A proč se jsem v nebo v k v. A bylo to jenom za následek že v prostě jsem přes ale do tohoto paže za z tento život bez tak v to co se z toho. Staral o tu za chorobu vět u tu to je ten bez pro střed styk s tím vše. Do jsem ten ne že bych si zatím jsme bez stavu z konce radu od lidí kolem toho žes síle sich nebylo li si toho ježíše to být v moc v jen bohu přes to oni nebo se žít na to je situace je že tak je anebo v tak i s když ji tak ne ne jak ku když žil vedle nás. F. Na protože bych pochopen jenom tak v to že ne ale když je veden maří magdaleny jako od člověk v k v. Takže si že o z jsem taky jsem na přesvědčit že to výjimečná bytost božská a to s to je že nevíme čí je co o tady ale vůbec jako on proto žen. Co viděli zázrak ti učedníci ta. Je to tane ježíše ale ne tak bylo tak je na to tak je byl s a co všechno o něho viděli viděli i tu na on se tam toho že je to je s i s mojžíšem takže osten čem ani to jim nepomohlo který na ty je tam na protože tabor slepé o něž když v či žádným za zrak žádné bych jenom ježíše krista nepomůže člověku k. Toho aby ses ten s to je to je něco jiného. Je za vší dít vyšel a ale se s tak je tady je nebo ho a jez jsi jíž ses tady zenové se s živené a od toho v sami vyd na od on byl v tu v na přijme do ve se napřed ano. A na. Ještě jednou tři magdalena se vůbec ne a ano ano ano je tady řečeno ale samosebou vší na tom a začne hrát na dale se dokonale zapřela v. To že si přestali že do bez jez jsi si nemohla přes vy je tak že je jak tam přišla z jez jsem si že že že on je od jeho neodejde takový jaký byl jsem od boha neodešel takový jak jsem byl před tím když jsem bez nastal nenadále a a to je na a na své já. A pravdu přes jsem na přes tresty letech ale doby jsem je ani a s nadá ale ta změna v ale my nejsem tím kterým jsem před ti aniž si to nepřeju a bližším byl a ty si jej ale ne nýbrž to je ži bůh který se styku s tím není možno zůstat tím kým jsem byl před tím a je to zapotřebí jsem vám sebeodevzdání nešli za jsem zase tak nemám. Stane slevit. bych to jsem to jež žes je žili be že by jeho ne jenom vejít do se bez bez ne beru on to se kdo to ve se je příděl ne že ježíše do se v do k jsi ne bych nebere ale bez padne to nestačila učedníků dělat zázraky aby sami za je nebe ani stačilo bez pád z a takže ani tam ale stačí sebe zapřít stačí k vás. Protože za pravému nebylo o ó ne o tom že jsem na to jsem za o žilo od stal z když na při ramena se opravdu ne to dělala ona se za to zapřela v tom o to o víc ne. Rozum málo a ona si myslím že ten život který tady prožíváme není v v nás když již když se mu je ve okamžitě za přít by tu vše nemůžeme by do tak když je. To je s takovou na je ne si bohužel ne pociťujeme abych sledu o člověku a není není živu kde se stávalo stane on ví. Nepřátele. Především co je nutné abyste vydrželi i když je třeba se mohli jsem se nebo z ti tam přiznává v jez. Nejvíc vivo zůstat. Ale z že řekl bůh jsem se za ber na be. A pokud my ve svaté li krista nic ji do ne jo když ale ne tak jak jsem to svou no el se jez o čem neví ten kdo se skutek lidský byl do teče a jsem o to povedlo když bylo o byl post ti. Tak nemyslím malý ale on si je mistrem to ne. myslím a o po s se ale dává ani v tom prosta od nejde či dostanete les říkal ale po pro z obec mezi mi v tak bez když je kde jsem se jsem je jsem si nevím že ne vy bez boha. Zase na své nevím co všecko ale jsem ten jehož když žít bez boha počal berou dík sedumnácti na za nejde tady již jen největší hřích jakého jsem se do poslem do na toho je si plně zpovídal v jestliže mi z ale nevěsta kde se tak zase stoly sebe jedu o to že jsem bez za je tak ale mám přístup to do ku jsem ten jsem na boha. A takoví než si být v tak proč ale to by nevadilo nechci aby mi to tak jsem říkal jsem a aby nastal třebas jenom oka vy tak jeho než jsem si že by nám pro sebe a tedy bez boha. To je vždycky bez boha to jsem ano. Takže bez prosimvás berte na vědomí že se tak s chtít protože na do jeho jím bez smyslu lidském be nebyl hle ho tím bez smyslovou to proč jim to znamená a tam proč se o po z byl schopen a ježíš oku než z když již viz za obě lidsky č je si je vizme ale to to jenom vy. Jinak ale viz ale zde na a pak č. Jestli ne jenom do bez jsem se i prostředek protože osten s bohem a to není ho z vody a to vlastně vnitřně moudrý proto a ho a za největší je do toho dost připravena to je ta vaše veliká radě. Ovšem vy připravena této o to se řekl co s který si a proto že jsem jediný čím žije a je to jediné z prát se z to není v něm tady do tes co je to modlitba tak jsem modlit. Odvolal jsem své v na podobenství ježíš se tady je je to že to. V celé šíři vysvětleno a to je podobenství o postavení služebníka na poli a v domě hospodářově. Jestliže ale dojít na ale hospodářovo bez že celý den bez ale přijde do jeho dost podá se a když to aby se bylo. Tak se ve vás vám to nejde před pás na ale je do složit tomu dost podá mi abych se mohl najez. A aby případě bič ale že to z to začlo když jde k tomu že by taky mohl pod v st. Tedy co se jež tam v domě hospodářově to jez svým koly za bez prvky se na modlitba. Přes je na by symbolicky vyjádřena. Že pod z práci denní život a když to ale kde se člověk pochopím je tam symbolicky vyjádřena jak to dopadat v aby se člověk celým životem neměla. začlo tedy to bych je opravdové wu b faktickou která je přímé odliv berou jako ta třebas bez se do toho domu z podá tam modlitba být vstupem do domu dožít ho a. A tam nemám přicházet jako žádat prostřední. Nýbrž č napřed a co terezy je jako otrok a potom přes ne jako co potom vše ale při a potom přel ale bez jen a nad to je živým ve celý ten kdo š v toho postoje tří. A tak z doby jako služebník teď č posteli ve jsem snadný poměr jen a. Jestliže protože tam vstoupím to znamená nechť se je od v vody by nic pro sebe. Než se vody do protože toho hospodář o z podá až. Je připraveno na tuto naší složku be při tak každý po stali náš. Č i když se vůbec op protože oka víme tak je na to při hle pochopitelné ale ten toto stali tyto následky když ode on s nechci. Opak je do jemného abych mu posla odjel. Tak on je za též vždycky jako les koš žádá abych taky pojedl se s a a. Najít. To ta služba tomu o z podá spotřebuje bůh naší služby. Je to za aby se to s tak závislosti naše služ jede bez v jez tak za aby slov z ti. Své když se jim ne závislý na bohu li tak že naši toho jsem o slité před tam nechávat ni maten to se tak ale to všechno je naše závislost kterou jsem doby do veme na toho a protože je s ve tak nezávisejí tak nemáme přestal být závislý ani ne že bych. nevím když si bez jedem. Tam máme vstupovat jako jeden kde a v jeho doby do je ale kvůli jsem aby je ale kvůli tomu ba ho. Ne že již o bič za neživé postup ale el tam je to je on jako jak tady a s č s ti za přes které a je ochoten oči svým bez vím složit. To jsem s tím si jenom když toto odezva za jeho lid přes nebo pak ale v ale přes čili ode ba kde je ale tak vše že jsem měl s proč tak do tak je ten to jako to že i on bez ho ših v č. To ne přitom na sebe i ho by báje z proč jsem bez za a pro. Že není z u sebe sebeza a potom tak je za z vlasy vůči lék. A. Že bez podá za ne meč svého z toho z kterého to ten č u že na nebyli. Tak on poté to znamenat tak se z by je ale to co zbyde on prostě jestliže jsi bez tak tak tam je tak že bylo bylo vlas jestli vlastní viz jsem takovéto tak se o to v v a máme tak je li se než v proč se milostí přít ježíš protože jim to řekni milostí při jejich nebo to je s tím jsem se v tom s kdyby při je v v v v. Et tak jsem že je tak dobře rozumět toho co je tady ba bez to dělat. Tak jsem tak dělo. se nikoliv jako ve kde tam kde a když v než jako není nebe si tady třebas pod si znamenat tak ho po mně třebas žena je to případ je petr obecnější pro služebníka a tak dále. Jak je tam to jsem tak si na pole v. jsem na ba je neví za a obyčejné semena a bez je je v jestliže je jsem bez po vědomi je to bylo visel tak prosím bez je dává při tak je v tom nes podá že to nevím ba je si nic jsem tady na proč na to vše ale jak ale za a jestli v ale tak v el bez jež který pod právo na tento cely ve to všechno od z be tak. Ž že si před a to že to vím třebas takže si tedy věta by bez bych protože to bylo on ale nemá to byla na se je a potom začne jeho nemáme žádné oni tří a za tak právem i poté jeho a on si je ho je to jsem na ten je proč je tak pak to ne za své vím že jsem tak je v jeho přivlastňovat a tak dále a tak dál kdybych začal potom. Ale potom než tak by to ale je tady že ta. si tady do nimi jsem si to přivlastní a. Tak jsem to tat tak si to že jimi jsem se ba o pravdou na tom poli hospodář v nemusí mu bez bez tak na to hospodáře doby toto nesprávné bych bez když na něho jsem to jako bych nikdy za práci. Jestli je a tady tady jsem se tady v že je a ta jedna své řemeslo osel neví ba každá zas zas za č u přel. Ale bez se nese při když do toho asi tak on se ne za to jako ta sílu. A on a ne z tak za to je žes ale ten ne ne tam v on si jeho než on je s že to nejde tam než on je s za nepadne a. A to tak na kabát v mu a do ale jsem na toho. Tak se kastu a tak mám že na tak ne bez modlitby jako jsem tak ne protože ta zase je zvyšuje a v v z se je tohle je každý a když není život je ba by ho kdyby se to jsem z měla v. Jak je jenom přes není modlitbou dostane já. Jak je to jsem na vody kdy jsem když již je v. Ba sebe a pro své tane a jsem ho li ten a když ale ne že se tak tam není tak i žádá co o čem a pak aby jeho překážku toho o sta nemohl bez dám li o nebo jeho nebo ale jestliže ale za jsem to jsem se ještě nestav ale jsem tak bez tak ti a toto on kdyby tam se například otčenáš. Ale je tady. A protože jeho kdyby tam která staví na tak že odvádět tak je od bez od sebe že své jinde tak je tak si celého co je u pozor je pod napřed v ale ho či toho vodu mému věčnému a potom na to ča ale se s kým bychom si pak v sílu např takže se nevede nikdy otčenáš. Jsem si to semena nebo při tak ale ne že vy než nebo v pak ale ne obešla od proč mu dát naše nimi je a vezdejší ne bych vás to ale jsem při mu tak kolektívu kabaly je pořád se stalo od sama sebe ano. Ustává a se tak tak toho li na je ve se to přestala ne já. A že že do tak nemysli tak on se své von ježíš věčně pak cesta tak je aby čemu jsem jak o jež a ne vy za bez tam kam a nebo tak s zase tak ježíš tak jaký kdy o něž si jak bych to s tím než proč je než jsem než ten člověk v ne jez je to jste si abych jím ale on se mezi ba na abych jim ani na ne po tam o ces na měla tak když jako na sebe. A oba nauk. Na to že bych řekl dobra modlí li se za něco ale ne při modlitba se od za s tak tím měl na mysli svůj stav poznání že totiž z na vám to řeknu na tom třeba začátečním stavu poznání že od toho vznešeném jak a že s co škod otce. A do svazku představit že s že když jsem totiž začal se modlit konečně od těch sedmnácti letech tak jsem opravdu začal tak šťastně jsem se kdo z tak jak normálně živou modlitbou jak to s tak kdy či jsem se od li to co otčenáš a to z jsem že jsem že to otče náš to provaz není to jenom slovo a ne od s. Tak tam si ji no a tak jsem o to co nebes takže takže časem z začal modlit tak jsem jsem modlil za to a vy si pán so znamená na s tak je to základ semena když z toho nebude pro mými z pro v s z s v k tak je to nejde vší co. To jak tomu zk protože ta maří na na jsem to na co s sám tak z ti za sebou to byl ten na ten první začáteční sta od i vy tam začínalo jako či a vodu byt co jsem to a nad ale on zřejmě toto taky začátek musel začít jako a jako ta maří magdalena nám ale kdybych o. On byl ten li ji s to byl nějaký o tak tak se tak se nedostal jo samou o mně toho že to od od tří či je okamžik kdy se mi tam pletly myšlen jako vám se stát a to proto že jsem šel za tím i s sebe odlet s tat se ze sebe opustit. jsem tím že nic svatý jáček páně všem za či k vůli mně ale ne u z s to přednost před normální se do co jsem měl jsem za ni nešel koly vlastní spáse nikdy ne v něm všechny od za nebo co to je od je třeba tak ji způsobem že mně ukázal sebe. Jako bytí tu skutečnost za když s tej přesvědčení že ony jediná skutečnost a že nejste vedle toho nic tak s tím tam bude ten a protože pak se vše že ten je tak je s a že k vůli es před z jenom proto se tak a že se nic ničí tím se stává. A tobě tak ti se sám protože my sice vědomě a jdete sebezničení ale si toho se opravdu tato to ku tu o to dobou velké oči tak malý o to nestará za vás o ale je to co sám jak to šlo aby se tak ne o nad jak símě dal víte či jsem. Sebe na své nebo ten že sobecké sám a tak jsem op a pane bože měl za chod tady měl u vší na život ne ne jsi měl celého co jsem bez víte z mm že on si ale jsem tak si z m je ani o. tomu říkají ztráta sám a vymazání ne nebo se o to o z od za to co o ale nebyl jsem to při ale ani ani znalostí sám z od sama sebe ne on sám sám tak z na cestě kdy může u a jaký začáteční může nad ale. Jenom do kdy svého sebepoznání jak ne tou ji ta bez to sama sebe u otce a to se dělá zase lež další řek další mezi toho se pozná ta svatá nebyl správný tříd sám celý o stal se sám a konečné sebepoznání a jsem měl o je tady s ní. S před že miluje dost než je z od no a či kdy se tam s o vám to jeví je to s je nástrojem této boží vše o i či so a toho zatím neznám když to co ona o tom nebo na co a že ne ale v každém případ. Je to je od je i a o sví a tam je cel toho ne li z mu sice a ne o něco za zk v tak ne tak je tady někdo z vás že to nemá s k je to sebepoznání co to vlastně je to vlastně jsem na to aby se to jako nic jako někoho do je prostě povím transformátorem boží sví. Li o to je to je ten konec nebo ještě víc protože ne o to co sám sebepoznání začíná a někdy se pozná začíná a co měl vracet nechce užší je na sebe jíž je s i toho s. I z nepovažuje za správný život si pro sebe a to chceš pro vědce ho oko od již do pro někoho jiného vší ča sám o zač z tu se než si že i od z s a když neštěstí či a tak jsem se. Celou svou bytostí a ta vší to vně sebe za čím je a jak se s či z otce a toho dne o o o čem u měl tak to zase dobrý u nebo zase milující o šelem vší protože tím že ne za všech s když tam manžel a. Již že měl sám protože je to je pro toho a vlastní a s si je od jsem se mu věr nebo co to tak musí být obracel jako bych sám nebyl ba sloužilo a že to je ale aby to o pak si o co o to mít on to dělá pro tu o tu. Cestě se u sebe ne od se bez se bez si je tady chcete s a s čím se bez tyto jste přít na to jak je a ti že to není tak o špatné a ne stane ale může to dnes k tomu že se stane jsem si to so a ne o tak a. Nebo je jak se jednoduše lidsky neleká az je li se točí kolem sebe a vy se jenom na sebe takže to si tam sebepoznání protože oči se o to se tak jako tak tato cesta od je správně o tak i je on be on k něčemu to o tu za dobré od za paty za ti dobrat tak ho sám za ti ne se je jak sám. A to je to si je toho nekone co vám řeknu taky jak na to co nebudu protože to se vyvine u každého dva cesta od je od skal ne on šel padá takže jo jakých totálně na protože on be vých o již témuž středu u než ve mně o kou o se dokonce padat do bez tak. To je tak od i o to že máme třeba životního o zaručit i je od i my musíme ono to z toho pali vyšel z z na aby za u on přes so a není tomu bere ne ne o u znemožňuje aby při čas včel vše. Musíme o ó a o své se to je jako dobré jsem všem vše z jsme se svým víří ta či dokonale se a máme se s tím co u sebe ne tohle vší ale vždycky jak je že cesta je od toho abychom přít s s s k o své je aby to bylo služba ne je aby to si řeky tak tady jsou bez vé. Ne nedokonalosti a dokonalost tady jsou o je ne je to když si to jako co je svoje stavy z kost tak on za něco o ti dát a se od odnese od toho co vše ale jsem si myslet že od toho to o že za o cenného partnera sám i ti o pro tu pouček a nečekaně z míst kde o to vůbec nemohli a rozuměl o to na vás svítí se. jsem schválně to žít použil toho co se stalo obraz nad tak ještě mně opírat s pak si jaká se nazývala o tak se že vše na ty operace při že tam se vše či. Ne o sebe a tak jsem se od tou od to ne ten s ke na nic cit se tam na stejné.