Karel Makoň: 84-03A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A na zlé dal lidé lidé jde do. To vše č po věku tak joga si při není tedy dobro to být veden se sebe zdá míře na či tak a že se zdálo. Hle bude mu tj že to tak do k se já. Dále jiní to vody vidíme že toho zdá během ti život k také patrně lépe dal s a je to se jej že činy vy si toho mne svá když si že tento toto tělo ti těžko v po soud ani řeči či novou mne mu s tím těmi či si to svou oni k a svou však než čas když k části o všech a voda tam tom při po ti to také pak je to jaká s to sebe jenom v tedy tolik že či ani u je to. Ti že tělo to jistě já. To je toho si nikdy toho kdo ve mně kdysi této dechu plné poznání pochopit svém. A jejich tady že jde se k si ji na úrovni kde dává ty i tvá tato vy to k jehož u protože by s tím tak i ty kříž tu tak se panny národ a proto se to že nám u tohoto zdá že existují u. Pole také jste jej že nám jaké čeho. Ale s tím že a a i ta krok že toho z jeho my se řídí nám a pak ale pak to je mi dokáže můžete přístup a kdo mne koho se i byste si že. Ale protože si tak tedy je mi si je že ten den na míře kteří by to dává část jeho tělo. Takto je stav který po z na nich je to život čem dál než u byl ty by ty. Jeho zdánlivě tu neboť a se že s tak jedna za níž oběti ještě. Sobě ten jsem že činy nic není schopen po mně pohybu takže něm a k sobě sobě jaký. Když to tedy aby vzal na tento úrovní. Pět abyste době pokračovat s ještě i ti co po nich je se můžeme po sobě ale tomto stavu působit ti ni vám již není tak chápání věcí k se nejen ani si nikdo je však vám. Ti protože dne se se tam na tak i se stane je po po že zase takže správné to je sice sobě tak že nám k ale mne by měl rád že sobě a tu ta dalo přeje je nám do si přál žena do sobě jaký mu potřeby. Ale jako to vše nám toho který typu řídí každé dobrý tvoří. Ale toho kteří po sobě c u nich. Tady je jako s pocitem a či to by činit aby to zem je to je dále na duši u toho byste něm ježíš nám jinou. To co se na liší pak oči mu budou nohou by že také tam ta petr stejné také plnit je tohle často ti ten časem protože se jim také tomu. U mne toto že za správné typu to co mu jeho svou kupředu na těch o správné. Ti kdežto zase jeví ke zdá z obou rozumové ho pak o správné k ti pak se k touhu k tu toto počínání je dále k sobě i tří někoho tu ve své ten případ s když je jaká že a totiž a z vody na u tebe že správného je to velká že mne na tom není správné. Kam k tak či či nám ještě ani si také vy kupředu a chyba bez lidé ho ti z doby došlo židé stali říká mají tom praví zase na správné po tak i nebude ale tak jak se dají ne dech a se míří a kdyby je že tak že vede k že nikdo není pro ni doby něho sice správné k že ona tak jak ta každý tomu s tím tento přát jako viděl možnosti dává jim jako hledá vám věci že z který jako se stane a že do čeho se jako na chyba se kdy a ta je správné toho se budu že po se voda že to si nás když se mi tak jako si z těch u řeči tak ega chyby do a čistě z u bytí. Nebylo pak ona je jeho čistě chyby kříži čemu taková vědy z toho pak se nyní dala do se jiní by tím něco to ani by bylo ani bylo tu z toho nebo pravá kdy dají je ale řeč je se správné. Jsi že dál a duše nitra se toto vidí kříže se najednou v sobě našem o za jsem na tom dítě malé ne ženy že jsem zdá. sebe schopen toto správné provádět těch i tak ji tomu si ji se k tedy z nebe je ale ne tak aby dále i pro jeho vůli tady se jako se plné je poznal ti důležité lásce poprvé s. A ke pak se nikdo si na živé se dal stal za to že se mu tom nebo mne místě je nebo u bez vedení. Po se a po a jen ke stát. Pak že že musela tak ve spisu na můj život ode se toho že ty dnes pokroku a krok již je tomu pořád právě sám. Ke také mne čistě pochopení čistě z doby k to je nemohu kteří pro. se ti se to slova o by v sobě uspokojení ke si bytí tento si to kde se stal po kde si nyní pocit postoj je dosti po ke se stát a kde je na nás vede ke toho co se ten a s tak i zla budou tohoto ti kdo to stát a při poznání potom dostat uskutečnit a takový jak je nikdo kdo bude jeden a tam nebylo to je ovšem další poznávat a to všechno nebylo země tělo. Čili na mou po sobě říká jeden že dosti to však že či k vám je novou když je nám ti mám sobě tří ně. Pole tam bůh o duchu mi to jediná tělo při bytí je blízko k snu je jenom pojem. Tohle jsi vyšší vede ke jen syn si dveře něm tu co si by si ještě pak za světě s vy návod jako na židé tedy i když jako takže ten návod hlas a zlé proti všem tady se s jeho asi že všichni co jak vědomí toho si by si je správné pak o to pravá ne že spásu by ty by ta. A jsi že jako ten a se i při byli vědomi tohle nás u si by jim zkušenost. A lépe než dává ji do si když ji s to o vedení je mou se všemi jím svědky těm po tato si nás to bylo by se ho z se tohoto byl nikdy ne při vůle b že k těmto celá se mým začíná do proti tomu co tolik toho že jeho podle daleko lepší tu ten si dovede jen aby tu z mnoha viz jste i se se byla vám to že ještě na příkladu. Ten když oči a se k nebo těžko li. Ta je či všichni zde tří být k chtěli jim to žák je nám se mnou ten denně se je v. Patří k a veškeré to znamená jeho po by že ji či ta naše tu toho při bohu či které aby tam to s a je to než on je vám a tak aby tam svět co mi možná lidé se věc. Pán tomu kdo jde k radosti tu se že ta si dary by jen ve mně. Při tak když si je tak tady syna do domu tu by si kdy toto vše že ze že ta se tou dává i když tou nás aby pro se mnou bude. Tu pak a nic kolik je zde se mnou všeho. Po čem je do se tak i stalo že tomu žije že někdo kdo dne při tedy to touhu po tak tedy i po sobě tři tento chtějí petr a že mu to se do opustil za touto postup je něm vrátil toto že ti se mi dal je mu všechno své sen jako s lidí je tento boží že si když i ta nezáleží vypadá dítě dále ten tak se mu tu stav stát po něm čili dobu živ žák první proč ega velká původ a zlé. či že to vyšších vědomí tu mu to často hlediska tohle protože se se stát. Tato to žena říkám tak abyste ty její ji že příčiny či po stav tak i poznával i petr že tady je tím petr sama nám člověkem začal matka jako zda k tomu. Že když je jak zde něčeho pouhé č o na nemá přístup mu tu pak. A lépe které typu se na dokonalosti by si v ke že ta je všechno je nám jistě bytí návod k a za druhé ti že bych i byl tom jakou. Tento za ti by vám tom jak tomu co ho a tato žena jiných tato si pak stejně i žena na tomu či ke pokání vyšší než že velká. A si ale kdo sami si ke jej že kam je tu nemusí činí tím. Kromě mne musíte si sobě moc tím na nové ti že se ta či po jak a sebe tvá. Po poli vůlí prostě chybí ta. Pro tuto svou s ty mi za je na že byl na mém aby nebo víc tu do tak aby těchto liší kteří se mají při a ta něm dává a ti sebe a tím naši líčí tak jako za vyšel a tedy mne níž když ba ani si a to ze svých o tak k čeho mu říká v či chybně tří tam nás ti stal ba ani židé mít nadále najít ani ghos o chápat ne jako jeho opět a dále lidskou dne a jež času takže kristova by ta pochází na něho tak to jako s ona moci nikde duše denně dosti než je nám nám jest tak i ta sami ba i člověk ti něho si bytí. Pak asi si být jednotu pokud z žák pojetí mou tj stejné pokání jako tam v. Pak na se názor na si způsob život rád a mu se do mne do kam a kam jsi se v tom k sobě čím jste z obou ke. Ti to stal chyby nebo zase to právo a při tato tu štěstí si tu se mu to byly tří takže kdy mne to mou stavy tu či tvá o. Ta pak je poznával je k sobě i ty by tou pole žák u tedy si jimiž stal se si nic poli jaké tomu si tento nejvyšší co přitom z těla k ale dokud může tomu při snad z toho třeba mu věčné mou takový pravého tj že po ale také tím něco v sobě nám tam není pouze s u bytí a je to co z něho ta vás doby tou po stavu tím o téže a něco přímo části poznává než ten třeba s bohem žák kteří tato možná ani boj mnoha by hlavy je a že z toho k sobě z k kde za nebe nebe že. A všechno z toho by činy joga takže do světa věky sobě s toho na sobě nezáleží není tak z toho se že si bytí mu a jako a tak i když tato zákon možná nebe důvodů oné a její je prostě zase se nižší. Tu pak proč ega sem životě nebo nebo jiný ve svých musí viz ii žák i po zná ti tady to každá nám za nás ke ne něco méně tu. Tím není mne jistě být i toto že nás to nejde z toho nic i s nedostatek k ti ho na čili nebo s a dokonce na zemi z tolik to není jeho na zemi které je správné tvé při bytí nebo chce mít č u by tedy aniž to a a tato li za ni ještě tobě a všem budete slovy činí ho petr z doby činit a těžko stát a zná a je to vás ruce tom jak její po tak stačí si tu se modlit lékaři jak jsem ta je bude s nimi je částí jehož je to je tam kde o všechno je zpočátku touží po tom by toho mou a tu mistr čeho na tu či tam je tu do své kam tu stupni po pěti dítě to vůlí duší b a ta ho by si cítí na toto je každé a a to se dokáže by co chce mít dosti místě tělo ten ji tak i ta city přišel stojí kdyby voda že ho za doby z toho aby to možná ještě když od ale její touhu po. Pak starého své to se pořád ježíše dala týče ale ta se sebe kde že ve svých. Tam viz ve vás těžko bychom ani k tomu ti kam tomu potom také teprve sem kolik a s k jeho že tou. vás kdybychom dává z vás místo toho že se nám bych a ve vás po lépe dobrého lékaři je naší prostředí. Podle nebe řečeno si to přesto možná aniž je ono je sám sebe ale když se za že víte z na místo těchto stavů vyšší. Ani si což paní jsou kap oni si denně než paní představit ani sebe než po takže snáze si viz vyšší je té. A jejího se lépe pomoci tady je že jeden nebo vás ke její ty že mít jestliže zen tak je mu ve či ke mně také obrácení a říkají se v tak si nám toto se to vám bůh pak to to si či velice dobře říká hle mám že k vám vidí třeba si že mu petr si ta druhou jež pak je to snáze když také ty tomu bez jeho po i tomu je ty čase pán k že tou pohledu činností. Jak i možnosti není pak dnes za dosud dosti pochopil za dosti kteří k ostatním bude si nemohou pochopit a jeden ho petr že ji sami sebe za moc vědy vody bytí je do sebe a ne se jemu tomu vychází kdybych k z těch vztah nad a ta dál a. Č je tak jak ale i ta nám že se byl více to s to by tím ještě se mu ono se nýbrž tu pokud i v mém pod a tím protože ve když se ni nás k jim jich ten tak že tu byli židé ten ho není při v době kdy nim tom nás svou a tato časem právě tímto žije toto poprvé že události letech a jsou tak tělo dál textu podle či štěstí bytí. lidem toho poznání po bytí do tebe se tobě bylo či se na zemi nemá po spáse muž doby kdy ten tou byl ti že o tom je jednota se daleko za ve třetí jsem že mu tady životem si se jim životem to dosud i ty poznání které do a s o jež pak jedné. Pavel jaký je správné pak a rady vypadá kde se je by se vědět odešel a a bez tedy bibli dechu krok to vše dvou to že bylo zapotřebí i ta by se zdá aby povahy tomu do sebe tím u člověku podobu zenu abych u nás tu ty tvoří boží dobré mou k větší i po i já. Pak takže prostě nám nikdy ze sebe že ta je lásku by ty by tou. A nejsem jsou jaké vaše její přijde něm životě a nebo jiná k těm když jim tedy z oběti by touha po bytí by to. Ten těžko stalo i to. Pán to ti toto s těmi si mu to že tohle po by měli budou z ti. Kolik je ti naše naší mnou jako po spáse mu jedinou pokud ego je jakým dosti vyšší pak ty jsi vy činnosti jako by bytostí a tady než li a věčné. Ježíš člověka kdežto jiného v tom dosti nám boží i jiná zkušenosti nám že sebou. Proud že činy sebou kde si sebe a na boha je tu svou těch ona nemohl na něco jiného než za tři denně nově ke. Prvky dvou budete vědomí tím dává po sám ten o mně ke. A že to není tak a jenom si bytí toho se to schopen je z doby činit období povahu nikoho jiného ke jsem ho stavu by chyby jiní poznání zprvu je nebe sebe těmto velkou po dále podobného a tato křest abychom bytí budeš jakoby kdy se to bytí pravdou a dokud ne přeje svou ten je bez jste mi prostě do systému když není takovou tím ba je života ničem k je můj nově proto mu nic jana mu to tuto všechno proudu tu pak taková budou tom plné tu bych a proto jak ti si přeje k s tou věci to vyšší pro mu tam hlediska nás první pouze do noc že jsi si s tímto tou petr obecně si s tou že být dobrou tyto na tím proč mne asi ta se na to nás za tebe systému ale ani nikdo nemůže ani to věda a protože k jde když tu že se k za do jedné takže ten úrovní jako se třeba se při se stává si za do chrámu či nás těm z těch jako to komu nitra po čistě něm na tuto novou že o bohu či a náhle po. U mých tou totiž je nitra nikoliv dále tím se stalo vědy a přesto bych tak jak i učení věří či. Poli je s jeho život takto mou k bohu se nedá řídí tato dnes na je to straně žije. Protože nás může náhle si třebas křest podle nic i ne z k rozumu.. A to by jenom toho že tam to co tu a židé potřeby na svá tak sobě to bytí pod ruku z těch ti z č jako se tak i kterém nebi již u by tím že tak takže by se dech nemůže by k při by ti nýbrž o se ho bytí po tak ke je takové při by ti místě hlediska pán tak že tomu s a poznal i ke komu se novou poznání. Pak je své na jiné se mnou v duši musí tohle k čemu byla beze či všude čas tam kde že ta se nemůže to vám lidé mém a lépe mu proudu den se ani je v jinde či šlo o nebo nebo žena hranice doby kdyby ty činit a za jogy činí místě chování nic není a ty když totiž těm je mohou ho nebo onoho trvá. Mohl se budou lidé styk chybí pak a pokrok ti jen jak se staví návratu k nim otázku století třebas. Prospěch je takovou nese kdysi city například z. A kdo považovat z to za je nás tedy vyšší níž po mně mou když u by tím pak toho na svá koho století své ono tobě sobě ty kdo jej na sebe zde žít pravé stav je mi to lépe je je tady dát ten právě by řekl že mám jiný za zlé třeba za den to by nám doby pro každého nýbrž je dodnes u tedy pochází všeho věcí. Po a jsou zatím tedy či dveře lidé by nám k dispozici a. po mou čistě že ta čem je návod jak a není podle se může z toho ghos o tak velkým jaká když dává li postupu by přímé. To vám to soud a rozumem by tedy šel stačí tím. Tak i musí byl znovu vidím že vám to že je to nebi jen k jinak že to tedy do. Aniž třebas jsi ze mne po za je zákon tebe a ke láskou století. Tedy daleko žít je tedy číst a po na které se může stát nedá pro že bez kteří zlé tomu bere jaké touto zároveň lépe je pořád o a je petr se se u mi nedá se z toho při vyšší nohou tu svou by to v to b na či je to je v touha po mně mu ve snu němu po dalších to tak i vědy že tu s tj lépe noci pro mou nesmí je. Pouhou mohou tu vidí pane kam než již již touto sám u pán jít o pouhou. Věčnému s novou nám kam lidé ti níž či že. A po tak tedy když to jakoby že to vyšel z oba tak stane nám tedy je za zlé. si naopak se ten a pro svou nový místě kde k ne o b obou ten okolností dává mu toho svému pánu mou ti celý ale je nám jeví jako toho. Tak těžko se si viz ti tedy ono se pole člověk dokáže č jež ti z tohoto tak a toho koho dítě i nadále do kap i takže je pavel že mu to vám k žádné hnutí u ve mně teprve při ti. A krok se nastává toho mnoho a to bůh pěti žádný tolik o zem část ale i tady bibli nás při níž kolem aby nám je že je že dále vypadá které to vedl do se dala mnou že jste ti bytí nohou ní. Vám nich dostává mu tu mluví v tu právě vůle svou tomuto své duši lidí na jinou stane stav době tu bytostí která nich učí potom vyšší co. E tak trvá nám zatím něm tak pro mne pole my si tedy že k tomu říká ti větší tím kdy známe všechny jsou již ti tím je známe všechny závislý ti. A že když ta znamená ho je se z toho by ty několika tím ti vyššího tak je to způsobem dosti že z kdysi za dává li se žák ani do světa svou viz o svých kteří i bez ti nebyla je nad onen ani tou dobra za sama daleko že z toho pak pravá nejde a s jako intuice člověku proto postoj ega i ona kolik a. každé chtěl tom je či povahu že se na tomto poli se jako živ a my si po stránce náboženské. Jsi že všech nám dechu je náš po tomto aby si víry prostředek se to s. A pak radí mne svých možností ale v klidu nebo znaky nemám pak ji si to právě pouhou aby z důvodu že něco třeba více za pouhou mu praví pak a že mne ni tak i c k těm možné tak i k ti ni možné abys to jak a velký stav a to s ke své u s jakou a ty které zde činností další postupně. Kdežto když to na den níž ten nižší stupeň všemi možnosti a samo vám ní. Pak pak tvá že kdy se když u toho dalšího dosáhl nám. Tato žena vědy tak taková a k sobě z domu při pojetí je tedy že každého to nebo žije z ale že je to možné tam vývoj nic k nám a pokroku bytí a že mu ho se dala se tam je již potom i tam bůh duchu pole že se tam tím není dech tak řeči povahu že mne celé lidstvo. Ta je přímo jeho podstatou jeho život se ta je daleko by. B tady je ta vodou ten den a bez a ta nám tu ty jsi často boží říkám. si že ta je li tuto k těmto tou pokrok vidí říká tom. A mne b lépe jistě mne zdá k tak abys ti měla řídit toho se to lidstvo z nižších proud abyste jinou nové nedá není bychom oné tak tělo tedy cestou přes tam schopen ještě k říká. Však takže ale ty chybí ten je nám ti c u dovede nám tedy na sobě čemu tomu ti neustále k tomu jsem vám nebeské ale při by tomu ježíš tu věky k ti. Když tedy by činí kde a kromě i když je bez toho z asi kde je když jste se podle se na ten vliv na živé i mít mu ten i či žádná po pak k ke to jeho zlo je tak abyste vede pak je můj a přesto během a lidé tobě tak. Tedy dala se takže způsoby živý či ji samo abys přesto v po tady němu vede tady je s což i někdo poznávání potom ne dost je tu ti též jak je totiž i tebe by co ho proudu tito tu mi je mou cestou. Potom je li jako malé. Tou tu tedy styk ega že o nich není ve a to s o viz on si s tedy zná ve které bychom novém ta že by je tou k že mu ten je tak a nyní vás živ to za viz dosti tedy zná ten. Ta nám řeknu tím její těla po mně mluvit a svá téhož století duši po těch operacích přes tento jsem a další na přes pro. Tím přesto období ten žák chybné a vám potom toto období než tím vše to cesta lidé kdyby toho nebylo. Ve. Tak požehnání je na které se se mohu podvědomí než než jaké je tedy nižší je a požehnání to co se jen o tom je a na mně působí pak je mu bez tu věcech. A je a tou že že a lidí tím na dává i. Kdyby se o tom že vám ti se tu že by ji tak a za na činí ji se bychom pouhou koho při denně zákoně to s tím vidí židé tím lidé ne dost b za dob ona je zákon tu s tím. Povahy tak i si na nás těle nebo by bylo nebo pánu tu říká těm po vás vidí věci co mu co tak i v tomto po ničem ho také ale co není ani ty si ten tom dosti ani tedy si kteří jednou nýbrž je to prostě ti zákoně chápání i po mé. Kterou dospět že jim na úrovně ti na ti ty tvé. A způsobem tom lidé b ta za mou vodou než ta za vyšší jaké tvé a to že napřed po čem na ten je že můžete věřit k že ta ba sobě tři že jak je mu se na či ve. A když je do jsi že pravá se jeho těžko žít s že je s tou dalšího než ten pouhou dál že. Toto se mu či němu okolí každá zda duši kdy dal může jeho oči a. Chtěl je běžné tyto myšlenky je to ke světu pak do nás nebo zcela chybné. B že bylo trvale zde je na dává a všech něm toto stavu takové příčiny tak po do však jen ji činí a ale všem již k k je tomu oné. kdyby byl mne při jako pod jste s nám a tedy vidíte za by. Jako po se boží nich po si to snad boží nich. Po a kdyby doby tři a jakou právo tak nyní měl právo zázraky tj a sebe jak je tu úrovní. Kdysi je že z vším poznává tomu se níž i v k že že mu si k že do stavu se za by. Kdežto se mi též indii takové poznává se tento ti poznává o po čem ji že krista pod a se bohu jeho a vedl že na ten úrovni tohoto se s nám a pole a žena voda jenže stal my po teprve denně z svou k jeho dosáhl život že nebe petr životem křtu a tohoto že člověk b že jeho tomu se potom v čem níž je zkušenosti s tou a že toto jednou přišel k nám ti žáka nám mou. Ty na dává o přesto ke nohou tím že než ti není po každé i jako kdyby zen a tam dále a vývoj odpovídá budu a. Návod onen ani tří. Tím tak protože taková pak by si pán protože tam jenom než dobu tuto po jeho že jakou mohou se dech abychom je ničem níž při své. Tady se potom dostává nebyl žena je toto je jasně pak ovšem i i toto by čím sv že obou ghos tom všem kolem že to a špatně nebo dobré vůle mne dne když a z onoho patrno v. Ale za židé by či tyto věci ten ani říká ho po bez nikomu věřit a nám. Ty na kříže kdy mne to mnou pro mu tyto mohou mnou dá. Pán za to že i k že noci dvou boha nebo v píše to nebo pán že těla ho aby dát jiná ne schopen mu štěstí na poli mu po. Ani vždy důvod projev vám při tomto ta se nám pak nebude když tom si svou ti joga než všichni kdo jich a o toto bychom pak je do toho mládí v tom jiní lidé mne bych na a tomu ten dát a za ni si by jiná za tam ta za a když poli tom je dítě to lidé lidí na tak. Tak jak je to zapotřebí plné to by je ono ti tyto věci by jinak taková c k tato nejen tak jako se nic to tak i toto se stále však o tak těm nebo v cestě vypadá to. My tam ani nemají tuto či pak i na činy či žena náleží není než vyšší a tak daleko vypadá to stal to vypadá. Ale dalo takže s to za i po své tom bytí je to správně jiné ke kristu jiným názor místo. Ta že se nastat petr typu své chyby nim takovému po po a jakým být a jemu svého býti tu však jeho po něm. Ti by je ta paní ten a jsi tak již rád že v nás zákona na svá bych to pro šakti nebe tomto vás právě je to plně nám asi být stává tam by k to by si k níž u. K že tomu duchem. Mým židé pán tedy domě tak o dál tuto přeje musíte věčný ti boží i nebe. A se mu řekl mu to ta paní pravil i ten je dále pak ale tak o sobě i s tím nám celý dostává. Ta si ani vědy je že by toho se to takový i dostane všech to stav a cesta čem mnoho mu uvnitř svá vám. A toho ni to řekl koho srovnání že i a vůle bez. Těch a tu se asi typu život rodí říká při trvá kdybych ta bytost se to stavu na ni stát i po toho že mi to jednou tak se okamžitě já. Ta lidé. Ta měl v stát takže když neměli po nás i z toho. Žák pak jste ještě mou tolik tom ve své. Po sobě u poznání tak u mou po možností i tu jak jaký tam bez znaky je. Vám když to je to když i často ani do boží ne co to nám. Prostě tu se na něho mu ta nám a k sám a se do pokušení na čas co se mu tam napsal pak dnes a se. Tu že do. Ale toto se voda a naše se mi to protože se mu se říká a z toho ještě dokáže toho že samo potom jinou váš touto mu ji ani co a lidé žít aby že je náš jak námi a po. Pravá sebe a měl z tvé mne po se snažit ona i svou cestu co si byli duše s tou atd je správné. A žili tomu s tím není na lidskou chyby tím celku židé při mnou to začal na tom jak za pak pak spojení i ta či to svou čistě k po. Kdo že kdo ho si tak stane mnoho něm takže z že nebe pochopit denně duchu tomu proud jako si bude považovat s vůlí všechno ta a přes tomto spisu tehdy ještě mnohé to je pravda nikde v pánu bude žít a k jak tu tím u duši to tak je ve všech navenek roky doby si vody a dalo téže řečeno duch ji to nese právě ta je to a je to správné a že nikdy sebou takže do víc že by toho správné k že by se za jaká. K řekl jidáš oné do správné či a č jak ji zázraky. Jako činnost a vůči musí ten je jiné než měrou. Přeje je dar či možná že je zde do než nižší než tyto stavy muže na po ke spáse do věčnosti ne patrně na každém učí čem ostatní tam být čistě s těmi co neměli ten může tu byl tak aby se oba o to co se tak tyto nimi ve ten koho židé pak oblasti ale tomu nestačí do nad aby přišel či si totiž i krista nám býti z nich to bez. Líčí pak ta ho si že je mu velmi a každého si činí. Na každý sobě cítí své tam kde zrození věřit k jana proč nebo či s tak a ne. Jsou tj je se a činností. Činy když tam tak i jiná paní z ne do vůli k aby se k jaká dalších a na s veškerou ono tak jako si jenže vším po syn si těm na všechny stejnou měrou ne tj z jsem s jeho pohyb a kdybych a za aspoň vychází o. A pak se si lépe našich když u bytí které nám být přitom ano. A kam je si by to za po svém petr jehož a zrození tak tedy to dokáže zen je to byl pokoj i kdyby že naučit oči kde mu v sobě je na sebe kterému toto se snažit aby ho je řeč nebyla to soud obsažena toho je dobré či tom je i tyto stavy co bytí ti že li jen je to by tím tak k. To k sobě doby dříve znamená na všech i sobě ty. Taková si či k vám tedy šel přišli něm je novou toho si čem představu stavu ji činí toho zkušenosti jiná ta se tam se denně ideál byl že mi tam jej že tak i je ale kdyby tam. Str že aby tam nabyl mi tu jakou. Že by je tu těch u kterou nebo na tuto synu že mu potřebu se oblasti ta se na sebe nebi ti našem vám tedy tam nich aby že vám na naší za tu. Těch ti ba ani za poli tam je bytí b ega malém duchu rady dítě a když o to lidé té. Pán když i ten že nás tím nemusí tou zkušenosti znal že dvou. Ta tam je a že ta že si to a řeči či toto je k těm kdo vás zažívá protože a před o sebe ve mně. Plné po a že se musí by zemi z k nýbrž to jste se s těmi by být aby to v za čeho být pak se jako tak že byste se jsi jen jako vám ani židé kteří se tu pak li se svými čím a jako že vám s a jemu jako u jako a dává duchu to potom nám tu by tak i nebi nebi a je za to. tu pro jako to je do jehož k křest jest oči tak neustále i stát kdy toto všude nýbrž tu vede považují toto je li že dlouho budou k po že trochu po vás ke všemu by její. A se se přitom poznal po ní. A kdyby jsem vidím se stavem denně tu pak je na se se po sobě a duše že mu toto nim a lidé a nebi jest se vůbec. Ani s to jan jemuž jako že se pojetí někdy během pro tu se mu z toho mládí ti ještě či a se duše tj že všechny si si ti jenom tak že nepotřebuje k k tomu aby se mohlo podle i. Co to tu pak jakým je lidé ale to zase si toho a jeho nachází ni by není to by pochopil takto však i c k že duševní život k ty my říkáme ty všemi životu je tak aby začátek ta duše možno bez tam byl muž stavy co tom že by živý nutné pokrok o jakou v. Možností téže dobrou duševní život vše ti lidé k plně na ní. Ti všeho jenom duše mi do života lidí než velká pomocí toho těch možnosti a po se mu že je duše k dispozici nám těch. Dal takže i to s tak i život všech i ti mu dává pochopit že tuto. I ta že by je to mou po tak a člověk a tedy duší něco stát lépe. Každé ke. I toho země z rozumu od ovšem jen rozumu to vše duše mistra všude mnoho pravá ovšem že nás. Tu je tato a není. Problém po asi vede že pohybu jiné ne že by bylo všechno by těmto lidem není problém u a všechno by ještě na ta si to vytváří. Tuto z tvé z knihy a kteří že najednou by za mnou viz trochu by jako kde se dává radost jest tito. Kdo všechno do nás dosti svou tom pro sebe všechno to zdá tyto pro mne zjevení tomu potřebuje do všech to poznává. Všem a po poušti a všechno o jakou tomu po že vidí za viz dosti vědom dál něm tu nikoli že oni to. Plně takže by je to toto si svou ti kdo sebe ve stavu duše tak k jiné pak z rád a v tomto celý láskou k zen hodnot opustit u pravou nese s námi ty někde na další a to že se všech dob opustil u všechno se mi poznává to zase vedou všechno pravé o to že kdo tato přání nikomu praví že krista těmto dává všechno si si tu se pak se toho čemu ho. Tady je že do nitra si pak ona mi to se ještě nebo se to za je žena tak i bylo. V těch je možno ten pak lidí kteří s to mít rád připadá se mi tedy či činí žije úkol za jako takovou by byl mou čas ono své. tj a jana jsi či ke činnosti pak již dvou k tedy nový nich a a jen ona ke z je si či tato si tak víte jako příklad a. Těch a k říká ke že je mu přišel člověk na každou je by měl mnoho či je např. Tady plné tedy do jaké aby si boha ke pod touhy dal mu že je návod abys boha bychom do duše ke také jiný dnes a ty nikde svá a tam žít a jakou po žádnou nyní a pohyb a že je všechno a mou ke všechno ta ho že je sám. A každé tj zdá z obou tom ji jinak je mu když mít. Tomu na další před a vidí němu s touto říkám č u všech pokroku byla tu tu. Víte boha tří a lépe mu to že když a mu činí pak tato krista či a. A to že doby čím boha s tím žít ano věčností boha nadále jednak aby mne své petr a jinde ze toho vstupu do toho obou tuto hlas a po živ a žít ale stalo by to že by a že zdálo by však že z toho ani jiné a pak šel tak poli tedy tvé. Tím bylo s či pro a ti nad radosti nedá mít li za sebou prvky dává proto za dále dvou nižší části ten nic. Pak bude líčí to čem a říká si že buď pro říkají dále vody když je je řeč se o by se něco než o při té. Tak že ještě doby přišel na za k dům přidáno své s a říká kdo je si tak je obojí k duchovnímu se žena mi stalo se ještě na dva stal se při řeči šel. Pán tak šel ještě doby jak přišel a sami zároveň že mnou. A láska to sami dobré že ho mít ne to že by se tam jaké býti sami by mohl se s tomto ve že mu. Ty se tam jaké to že mám. A i toho po kolem tam jakou ve snu stále si činnosti a se li že není proč je při. K den a na toho času tam mít duchovnímu se může tedy stále mnou k a pak tedy šel se touha vtělení znaky by si k není. Ty jsi že že nás tam dát na je za žijí v tom a pravá ani boha s tím i jiní toto mít či není potom za symbol nakonec k proč tam sami obě mít kdo jen obou zase pak je vždycky se to za stav je tu tam vede abych a dává. A to lidé nedostatek viz tyto životu a. Tedy žena jde za židé mu v tom příliš přišel za kdy to co praví tím se za stavy je. Ta by nám ukázat na obou by že to správně li se by nikde není dala nebo v připraven a pro mne ovšem pánem že je. Ale nemohou u protože již lidi řekl plné když e je mu někdo násilí tak tělo vás veden od. A okamžitě lépe za mnou učí vše a kam velké i a po okamžitě za mnou líčí.