Karel Makoň: 84-03A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

No musíte uvážit že co se mnou stalo. Tom předškolním věku a ty operace při vědomí to že to bylo v nucené sebevzdání žen například jsem se vzdal. Do li mu že toto tělo jsem a. nevím kolik lidí se toho vzdát během života ale patrně devadesát je pro cenné deseti lidí se toho nevzdá si sice tento toto tělo tělesnost to jsou oni se všim tři rozumem s tím že ty smysly to jsou oni a jsou strašně než čas když to třebas co se chátrat ta v tom musí opustit takle po tak na tohleto z to jsem byl ten vel v tom předškolním věku. Že tělo to nejsem já. To je pomocník toho o do ve mně myslitele neúplné poznání pochopitelně. Ale tady řekli tady se ocitl na úrovni kde karta který řikal. Pobito jako o sum protože myslím tak ke kristu tak jsem že ano tam vnímám a proto jsem pro že vnímám z toho poznávám že existuju. Tak kde existuje tím že mám nějaké tělo. Ale tím že o vláda vám to tělo že pomocí jeho myslí tím vnímám a tak dále tak to je mi důkazem že existuje takže on neposlou o své existenci žen. pravil jsem si toho který je myslí je že to je ten hlavní kdekterý o vláda třebas jeho tělo. Tak to byl stav který vzdá mít je si počal mal ze subjekty vyd. Jenom zdánlivě neboť jsem se stavěl na za jiných subjekty ještě až. Tím se ztotožňovat který ve mně myslel taky su. Je mysl přeci není tvoje mysl nebo někoho jiného spoje když se absolutně subjektivní. Když to ten výklad nechal na této úrovni. Let tak bych nebo věta pokračovat jak si ještě říct něco dál promítl zase o musím osobě ale on to stavu subjektivního myšlení a chápání věcí jsem nebyl ani chvíli ponechává. Protože nec jsem se ptal matky co je správné pro že jsem se ptal co je správné to byla sice subjektivní potřeba ale nevěděla ze subjektu tam jenom přeložena dost přeložena do subjektivní potřeby. Ale byla to potřeba toho který mu při ale nejenom který ostří. Ale toho který o sobě summě. někam toho spasitele či aby se aby to že je to neprávem v ale tělo toto byste nebyl příliš vámi dlouho. To se málo jist tak potřebu brzo na obě že tane tak el prostě víte jak to hraju všecko a teď protože jsem. Nepovažovat za správné to co mně moji rozumu předvádí jako správné. Nýbrž to co se mi jeví bez zásahu rozumné ho jako správné tak jsem v toho o chvíli toto počínání nejednal subjektivně ano u vůbec ne ten příklad když je matka řekla pod již jsem říkal před pět se správného je to řekla jsem řekla to není správné. A co si máme ještě vadit tak velikou přemýšlela pak je poradil co je jeho či se o by to šlo z jiné strany co říkal maminko promění ten zase nesprávné to taky nebude ale do svíral se na nenechal jsem vidí odejít řekla proč se neděl že nikdo není kromě nikdo by o sice správné že ona taky nějak a pak a že si to musím na dopřát jakou chvíli možnosti tápání ohledáváním věcí my se. Neklid do prostředka ne o na to třeba třetím tato na ty o jsem říkal to je správné z toho se budu řešit to se potože prosimvás když jsem tohleto zjistil u třetí ale kterak lid do pro čistě subjektivní. Bylo matkám jádrem je to čistě tupit že jsem po do hlavy děly z podob po sedmi výběr kam po se mi líbí chce ho ani líbilo ani líbilo nic z toho nebyla pravda v někdo jiný rod řešil co je správné. Jestliže dále ale to ještě není konec odpovědi tíže dále se najednou v sobě našel moc o jsem jako dítě malé nepřemýšlet lese znala. Že jsem byl schopen toto správné provádět proti tomu zvířeti který se menuje karel dělat a tak dále proti jeho vůli aby se dokonce ne vzdával důležitost to provést. Tak tak jsem pociťoval živelně k to se tohle stal za to že jsem on ne nedůsledně nebo vůbec neplnil. To se okamžitě trestal. Napřed se musel stát na trest který mám od li za poklad se tam po smrti dostal polo o nějakýho k liž že pořád prováděl sám. Také nebylo čistě osobní čistě tu věk ty pro nemůžete říkat. jsem při se potřeboval být v sobě uspokojen též subjekt mýtem pocit o to jsem stál o ten vstupy li pocit u spokojenosti o ten jsem stál ale ten ne jenom následkem toho co jsem dělal ten nestát u zrodu tohoto chtění u toto dní stát a před poznání potom moc to uskutečnit a potom kde taky nikdy to bylo uskutečněno tam nebylo v tom bylo co další pozná a to všechno nebylo země. Jo. Čili ne nemohu osobě říkat čili byl třebas i v předškolním věku byl jednal jenom subjekty vně ale tam v nebo v mu nikdo nejedná jenom subjekty bych to zmírnil tento dějem. My si myslíme že by si mysíte že jednáte času bitvy když je to dostanete svůj názor měl to narážíme tehdy když jako ten člověk ten názor prosazuje proti všem aby když se svého ale myslím že všichni jsou ale jenom to on si myslí že správné potom pravá neřest na subjekty v ita. Ale jestliže jako ten masaryk si byl vědom toho ve vás osoby klidní zkušenost. Ale že nechává jinou subjektivní zkušenost vedení růst se všemi jejími následky že na ten tak prosimvás to bylo velice hezké jsem tomu toho byl nikdy nepřivolil vše jen to co jsem zažíval bylo proti tomu co oni tak rozhled měl bylo daleko lepší že oni si od věděli rady s napravit viz kterými jsem se věděla v vám to řeknu ještě na příkladu. Když například jsem měl do školy. Tak dětí všechny své třídy chtěli být pořád jenom se mnou vedle sedět. Například ve škole znamenalo když je li si to napřed u toho tři mýho učitele aby tam posadil toto člověka a aby tam směl v co mi možná nejdéle sedět. A po lidsku tak ti způsobem že tam střídali kdy vedle mě. Při tam každý chtěl sedět tak oni si to potom kdysi dali potom když jsem se drž tak se poprali před školu zásadně kdo jsem mnou bude. A ten s co zvítězil se mnou ušel. Všem v jednou se taky stalo že zvítězil někdo kdo byl nepřítelem toho mu ho k který osobě při tento kterým byl poražen to se potom pustil zato domě as strašně mně mlátil protože jsem nedaly mu přednost ne jsem nadto z víra tom jak je to možné že z když je tak vážit vně tak mlátí no ale el tak jsem tu stalo s pád o mně mlátil. Do břicha ten tam toho se unavila odpadl. Ještě přitom když si rády byl u v bok se z toho miska dovolené ne ten takže se nic nestalo. Tak toto všechno říkám proto ha abyste viděli že ty děti o s tak taky poznávali protože to vidět ti něco co normálně člověk našel moje matka nepoznala tam. Že bych měl nějaký zdroj něčeho o čem ona nemá přístup nebo stát. Ale musím mám oponovat si myslíte že to je všechno jenom můj subjektivní názor a za druhé je že bych byl jako k povahy by vám to nějak mu co ho a. jenom předvádím jak to vzniklo abyste věděli že mám nadto určité oprávnění větší než u člověka. A si ale dneska myslim že kromě nemocných vybití. Kromě nemusí kteří jsou nemocní nervově tím že se točí pořád kolem sebe ano. El prostě ní. To jsou blázni kterými zabila za dva za dvě za by děláme na vydáme do brát vím z ku no kromě těch tolik kteří se mají smrtelně on hráti sebe a tím křivdí tak nepoznáte člověka který není si ještě blázinci ale pro musím chod tak k čemu on říká a všichni křivdí on s když tam návodný bych byl m m nalezen najít pro jeho slov a nehraju podle od je tak dále jsou vedle o nešťastní tak jako by to bavit ta odcházejí. Od něho od tohleto jsou nemocní lidé duševně nemoc kde jsem normálně zde tam být tak sami zdravý člověk není jenom subjekty v ní. A ten se si být že sám ten kolektívu i vás stejné oprávnění jako on. Na své názory na svůj způsob života a musím to ne jenom po radovat ale musí se v tom subjektivní způsobu. Ti ostatní lidé dokonce podporovat a to je svým způsobem objektivní ne v takže dejme tomu správně učitel. Takhle poznávaje subjekty bytu žáků od vycházím v tanec ke stříci te protože na kuje na to musí to to nejhorší co přitom musí dělat ale v duchu může se mu přiznat tomu třeba za činnému této výborného že on. Také něco v sobě co není pouze subjektivní ale co z něho dělá rád doby tou postavu tím že on něco přímočaře ji poznáván než ten třebas výborný řád který je proto možná na výborný provádět hlavě se z toho sobecky bezvadně dovede držet. Jak do z toho vytěžit do tam ten třebas není tak velký sobec moc mu na sobě nezáleží není tak stoprocentně subjektivní a proto taky to špatnou známkou možná jeden důvodů ne ale je to jste ztrácet cennější. Takového člověka jsem v životě nebo jakkoli ve svých ve si myslím žáky poznal že tam byli považováni za nějaké méněcenné nebo u. Mezi veni studijní si to prosím vás nedělejte z toho nic že z vás tak jako škola kdy hodnotili nebo z ba dokonce děloze na ze školy tone jediné hodnocením které které je správné to je subjektivní hodnocení subjektem je tady školách a to není žádný ještě objekt že je to nic objektivního je to subjektivní pravda škol z kát tak zvaná ne a že u vás z s ll z s set to neprojeví an tak strašný způsobem. Promiňte lékaři takle jsem právě mluvil s nimi lékařsky nejhorší je to vůle tam byl to všechno hlavě v pořádku toužím potom vyplout onomu a u místo všechno naučit tam je úžasné k vám tu čtu viděla oproti jiným před to dům mění tat tak to by si jich na toho lékaře a on se ukáže být sobcem na si místě jo který jen o ty pacienty přílišné. Stojí kdyby ho dali o řádových z komu ta by to možná ještě vyšlo ale podají tu ono ano. Tak to je hrozné on se pořád drží sebe vše ale tak jsem sebe držet dnes sví. A my jsme vás ve škole vychovali k tomu říkám tomu potom s takle textem po lékařské mu řeknu. Že vás vychováváme třebas ve sám podařit se nám vychovat ve vás ale že do prvého lékař je ve vašem prostředí. Nebudete třebas nikdy po třebas tomu žádných léku než sám sebe ale když se zařadí přes namísto těch ostatních. O nic víc než oni z toho a o nic méně než oni zas ani oni jsme něž oni tak se snáze s ním mizí žijete. A budete ji moci lépe pomoci aby téže jedeme od vás do těch víte jsem který jste ten se také mluvil že si pole ten vraceli a říkali se v praxi nejenom ve jsem o hladu ale i doma osvědčují velice dobře říká moje manželka na moji před na řízení je kteří také hloupě špatně procházel který škole by to vůbec neodpovídá tomu jak teďka se k vám než jakou ohleduplnosti. Jakým prostředkem se si jak u schopností pochopit za si kteří ostatní vůbec nemohu pochopit terénem obchodu jsem li sami sebe za moc tohle by o li ti jenom sebe a zase jenom tomu vycházejí vychází i s tělem ostatních a tak dále. Čili že to co tady vykládám že jsem byl více objektivní než ty ostatní musím trošku o tupit a protože když se dívám zpětně tak vím že ten moment su objektivního názoru na to co jsem právě dožil. To bylo o pro li se z nás světech a li jsem zatím udělal tečku to bylo čistě subjektivní. Jeden toho poznání objektivního které se mně objevilo že jsem nesmrtelná pod to jsem subjekty je usoudil když se o tom nevěděl o nesmrtelné podstatě před tím že jsem žil planým životem nesmyslným životem to bylo subjektivní poznání které bylo absolutně chybné. Ale relativně správné na to relativní pravda je bez které bych se byl neobešel a bez které by byl neudělal krok kupředu protože bylo zapotřebí abych se zády obrátil k tomu dostavil mu člověku tomu ostatnímu abych mu nastoupit rozvoji nového lepšího ano. Let takže prosimvás dívejte se velice tolerantní hlasu vy vy vy tu. A nemysleli jsou nějaké před jedy v přírodním život těla nebo i nějakém vyšším mezi z objektivitou a objektivitou. těžko stanovit. A od i a proto si myslím že tohle toho kdy měli budou ctnosti. Vědci naše přímou jako zásadní jeví tu je tu relativnost těch věcí kdysi my živosti a o bych ti ho z aby přijali konečně v. Člověka v zkušeného v oblasti náboženské kdy zkušenost jenom za sebou jo. O především ze sebou mezi sebe a ne povalil jsou nepovažoval za něco jiného než za při do něho vědce. přírodou u ve které on bát dal děly on sám ten člověk a. Že to není proto jenom subjektivní pokud se to shoduje jiným subjektivním obdobným poznání o někoho jiného těla který se moc takových subjektivních poznání shoduje vedle sebe že to bude tou dokonale podobné tat tak to představit subjektivní řeč na to být velice objektivní pravdou a dokud nepře vezmou tenhleten systém do svého systému myšlení el tak budou bádat sino o něčem. Je mimo šlo o budu sela nebo ta mu to všechno ex strachovat budou v tom e bitva bylo to dělat tím způsobem jak k tomu jak si to vyčítá ano pán lewis pomást ten tou ledu sil lid lidským tou metodou a byl s mystickou před dobru vytrvat na el v lékařství patřit nadto umírá třebas na tele ten systém ale tady nikdo neumí jsem ale umírala do věda protože ty řeky. Způsobem se za blok jemné a při úrovni jako se třebas křesťanského moci zablokoval třináct ten století a odtamtud neudělal ani krok oficielně neudělal kroku o důvodu město odborníci ano ale ono. Pokud toho o spisy ten koho nikoliv no a tím se vzdálilo od vědy a přesto být toho zatím členem vědy jo. Vědeckého života a k tomu dokud se nevrátí takto budeme tvrdě postarat ve vědě. Protože nás může náboženství převést přes tu radici mezí rozumu.. Aby jenom tomu před pro to co považuje nepřijel věda vzala absolutně objektivní protože to z s viz těla prostředky které nebyly subjektivní žen takže výsledek nemůže být u subjektivním zase objektivní tak to je pro subjektivní svého hlediska na protože to vzato z malinkého úseku poznání. A usuzuje své normy na jsem z toho usuzuju o si to jako před radě zatím tuze se aspoň prožil se nemůže to dál nejde ne ale vůbec se ani jeh nepřišlo na no v nebo nedošlo na hranice objektivity v tím tak zvaným objektivním sledování věcí ano když totiž dem jednou o nebyl todo otrava atd. Se budou lidé z pěti dívat na pokroky vědy jako cesta dívám na pokryly zatracen století třebas. Zpětně tak se budou velice kriticky na to dívat. A proto považovat za výraz tehdejších poměrů ve bych tupit jiných do toho dvacátého století v ne to bylo o to nejsi mi ty po vědy začal neztratí dale stádiem vývoje do vědy a tak dále tak právě bych řekl že mám nejvíc za zlé třebas ale ve tobě dovy protože on byl při do vědec se do vyvrcholí při do věc. A jsou vzaty nutný který si prosředky které věda měla k dispozici a. Von si myslel že ta přírodní věda udělat tak velký pokud se může sto odvozovat sil v nějaká věčná záležitost pobyt jím ne. Ano to jsou argumenty které člověk skal čte an taky musí jeden za druhým stavem od protože to ve vědě úplně jinak než jak to tehdy bylo. A když třebas smysly z nemele pro velké zákony devatenáctého století. Které vypadl jako žité definici místa pak na které se může stát věda a dostat za století žilo tomu bylo jinak svou to za to to je je v pořádku ale prosimvás v nedá se z toho příliš mnoho usoudit našich poměrech ano na po míru vesmíru a to platí i to platí jen za lid. Se úzké kleci který mu že bez je. No jo za tou odpovím tohleto tam na vší svou o to pánu a mění tou onou. Větší nedostal ona ano je ještě vše. A ta tak když tohleto vím se to věčně dosavad tak tam nemám který je za zlé. si naopak cením el ten nad rozumovým výsledek jo nebo do toho pomocníka rozum pomocníka rozumu si cení ale jenom mně je jako. Za těžko se smí jisti jak do o se člověk dokáže těšit z toho o to kafka o hotovo oním který za o ale jedno je to by se měl dělat stavím že mu toho psa a na letní do ve mně tak nepřejí cí. Ale co on kusem na skákal okolo a tomu je již na to to není pod není tam stavět kdyby byl na střední škole radě na víru řekl protože to je pravda a nebyl to by byl musel propadnout roste fyziky ho. Panna mění do skal. Nikodem mu tu to že on na něm na co tu tu sled že v na jednou nastane s tak že on nejedná a bot no z z tí. Která mýtus o tom říší ne no ano ta řídí není ne ale myslím že a on říká tímhle tím neznáme všechny souvislosti neznáme všechny závislosti. Takže když tak zvaně náhodně něco z toho vyplyne kvalitativně vyššího tak je to způsobeno s tím že jsme si za návaly se zákonitostmi as souvislostmi u který ve si neuvědomoval nevadí toho nevadí toho dopracovat do tak daleko přesto pospojován nevidíme k asi jako by tu více člověku o sto po spoj je tady nová kvalita. Ale takže je to lepším pořádku že se na tomto poli co to říkám lidsky po stránce náboženské. Jestliže všechno neudělá o to aby svými prostředky střed dost. A na to za jiným mez svých možností ale v klidu bez zneklidňování tak nejsi oprávněn k tomu abys mu o dostat něco co je navíc co je za tou svou úrovní protože není prakticky možné prakticky není možné abys udělat tak velký skok. Ste své místě hloubky které vznešenosti dalšího stupně. Ježto když to naplní ten nižší stupeň všemi možnostmi dosahování. Tak pak máš velice blízko tomu dalšímu dosahování. Čili vidím v tom veliké požehnání v tom objevu v těch velkých zákon o dvacátém století to objevu relativity ve dvacátém století že jsem si vědom te když tato hledím s. To jsem který rodím o nadto ona absolutně svou z objektivně te že to je hotové řídil z tví ale že on nutné v tom vývoji lidstva a pokroku věty jen musím dokonce pro mír když to pro pánbůh v že se tam mezí a že tím ohrozí jemné cenné lidstva a. Je přímo jeho podstatu jeho život tak daleko. tady měl pravdu empedoklés akragantu který roce často dotýkám. Jestliže techniku do ruky v rukou do do ruky lidí říkal on. A ne etický jen ne z děláš tak aby s tím ne vraždili ono se to lidstvo zničí jo a my jsme si dlouho zanedbávali výchovu člověk jenom etickou křesťanskou otevřeš etika. Takže bych co dělám vnitřního nedělám když říkám člověče ten neustále v tom dosahování vědeckém ale při by tomu trošičku let ty ky. Když to je největší debakl vědy když vědec spolupracovat světle když dneska s propracuje na kterékoliv ma chyběly jen k ničivé že ano tak a to je hrozný debakl abyste jako debaklem na představujete ale je to ve vás. deklarace která může způsobit zničení samo hlavy způsobem v to v to na denním ber to je vidět že čím to poznáváme ne o tomu nedospěje protože tady z nějaké proti si které tady jsou o po lidu proti tomu ku mírnou cestou. Na to nejeví jako on. Tou úplně skryté takže o nich nevíme ale to jsou ty jsou by si které neznáme tak které vyvolává takže dejme tomu když je mu ten nepatrný nástroj těchto závislostí které neznáme el. Tak vám řeknu nebýt těch poměrů dvacátého století od těch operací přes ten koncentráku a další atd přes ní. Přesto období války ne ho potom potom období než v všechno co se tady děje kdyby toho nebylo. Ne. Tak požehnání a na které jsem se mohl poděly bylo menší než jaké je. největší míra požehnání pro co se děje okolo a na působí jaké vůbec u nesu. A lidé na toho že hrají na dávali. Nikdy jsem nad a ne že hrál jisté dál protože by dokazoval že si nejsem vědom toho co v přírodní zákonitosti je nutné oni to z zamontován o ten základ dosti. On tomu říká princip nor dosti ale nebo výběru nebo pak na to říkáte v tom osvojení věci samosebou taky potom po dítě opakuje ale co není ani principem náhodnosti ani principem výběru nýbrž je to prostě zákon vniká formám vývoje. Kterou dospěje svede na úrovně na nějaké vyplnění kte. A jiným způsobem to nejde než tak zvanou náhodou než tak zvaným výběrem ne to rušen napřed před o čem a jediné předurčení kterému věřím že od o vás nepřišla k němu se na tří. A když někdo myslí že pro nás tobě boha těžko víc že dělá něco horšího než ten kdo ho a ještě. Pro jsem vůči němu to jak mám tady na po napomenutí které jsem dostal nebo říkat odkud ho v. Je že tyto myšlenky obecně uplatňovat kdy bylo zcela chybné. Že bychom dovolit zloděje vraha a a všechny ostatní takové řítily nebo špatně najít si ti ale s subjekty vně že to nutné. kdyby byl nepřidal toho bez tes na který chtěl zabít. Jako posla božího a prosím posla božího. Ale kdyby ho byl přijal jako vraha tak měl právo zavraždit protože jsem byl na úrovni. Kdy zvíře slabší poznává v tom silnějším že se musí dát se moc a musí se dát zabít. Kdežto jsem v chvíli toto nepoznává se v této chvíli poznával učení ježíše krista na takže jsem do umělého a nebyl jsem na úrovni toho esesmana tak to jsem máku tak přestal vidět utekl od země s vůlí svou a jeho prostá o život že o ten život stal toho že člověk zevně o tom musel potom přemýšlet co co to s ním stalo. A potom v jednou přišel k nám nic no tak vám ten nu. Nadával přes okno protože jsme spěli ven o to zdali pak by mizerný na tak dále a budu pokrok na chu blud. No o mně vadit tak se otevřel to okno tak kdysi spalo on se tam jenom vešlo do do toho jeho co na ku. Ho úsek abychom měli co jíst a když se potom dostalo na vedení že tak nepodporuje vězně v tak ho střežili pobyt čím střelbou to skončilo to je to špatné nebo dobré nebudeme teďka usuzovat o to ano ale zaručeně bych tyto věci které tady říkal obecně nikomu říkat jo. například dejme tomu i toho vnuká. vám za to že víra třebas svýho prapor nebo víčka nebo tam že ne ponechá ho aby dál týral dnes shodu se s tím nepravdu toho. Ani chvilinku ho nenechám přitom pase naopak nedůtklivý v tom smyslu jiným kdo tam všechny úkon nechal ne tohoto nenechám pak i na tohoto odvádím v tom mně ne ne nemá tomu tento no tak oni subjektivní názor na tak many abych to neviděl pro jiné jinak. Tak jak je to zapotřebí tróje ne pro vidět ano kdy tyto věci vidím takhle pro vás to nevím takle pro celé lidstvo a tak by to pro celistvou ale to taky nebudu přeci vykládat. Ježíš kristus když říkala věty věci zástupu pak o to že je že koho svým učedníkům nově máte oči a čit. Ale oni nemají oči a uši oni si myslí že mají ale dnes nevidí neslyší a přesto je to vykládalo přestaň to vykládal. Ale ta jenom tak přesto vzali postem subjektivně to strávili ne vodil listu by tím dní názory z toho. Tak jsem se za dost skal z s jedním takovým krátkým být tahem z mého síla sladké hor první žil. Kde ta paní ten na dvě stránky se na všechno co jsem vám nad o těch sto pro svatě nebo tam vás stránek jedno asi víc. Strava byto z doby jsi když tu cože. a tento mně to jako dál k přehled nutí věci můj úsudek. jsem řekl nad ta paní která bydlíte nedaleko ale tato skvěle vystihla cení dal zkáza. jsem ani nevěděl že byto mohlo se do takový dvoustranné všechno vně snad fáse strašně mnoho mluví přiznávám. A na oni to řekl a on z toho měla velikou radost. A muss těla ty do druhého díval říká že i to nějak nejde v takovýmto způsobem to stáhnou na dvě stránky o to o těmito neberu ale co si o tom myslím já. Ejhle paní víra v z tak se slyš nevinné ona sis toho vzala tak strašně málo kolik uneseme. Pro svou míru poznání a pro svou míru ano možností udělat nějaký pro bez neklid něho. A když tohleto když si co z toho někdo vezme co on na. To je hrozně málo a to jsem tam jenom tak málo napsal pase do pokušení napsat co jsem tam napsal taky ve zkratce. Jak se dalo. Ale potom jsem odolat a napsal jsem mít co protože jsem si říkal pro v tom bude ještě poklad satana se sama potom v jednou vrátit k tomu prvnímu byla věta něco se na jiném stavěti nenašla ano a. Hlasem paní dělat s ke je ne ona se snaží v tom najít svou cestu svou subjektivní cestu a to je správné. Každý v tom musíme najít svou subjektivní cestu ne přijmout to co karel makoň napsal tak prosto bych tady při tom svou cestičku. Do li se pro setkáte stavem makoněm tak se střetne ten pochopitelně pokud on jako si bude odvažovat cest setnout nad a to jsem se to smyslu že on bude to na pak dech. A bude říkat že to že to tak že ten člověk a tele. Do tato při kovy si uvědomí o tom že ten člověk pro tu chvíli unese právě tohle ta ale je to správné a že kdybych se mu naloží novým si že byto bylo nesprávné že by se za vých král. Že pro jidáše je bylo správné předělat při roky zázraky. Jako ti ostatní učedníci v tady mně ne menší měrou. Stejně byl dobročinný možná nevím byl dobro činnější než ty ostatní může dvora potes práce dobročinnosti byl patrně nadřazen určitě ostatní on být cítil s těmi co neměli peníze na protože byl proto aby se rozdal o to co se tak výtvor někde těm kudy ne tak von se asi dál ale k tomu nestačilo na to aby přešel přes smrt ježíše krista na vítězně to nestačí. Ale pak musí se jsem vel na každého svítí. Na každý v sobě svítí ale on bez rozdíl město špinavá kaluž neboť čistá kaluž ne. Který se tam svítí. Čili když pán bůh tak jedná tak musíme dovolit aby jste tak špinavá kam padala jsme jež bylo ono o tak na osvítil především on s si být jen na všechny stejnou měrou v s ne a jesi jsem v z jeho pravdy vycházel aspoň vycházel. El tak jsem svítí byl na všech kristu věky které tam byli přítomni ano. A tak nese by to vzal po svém na to nepocházelo země kdyby to bylo pocházelo ze byla to byl s objekty v řek vůči určitému sobě jednotu větu ke druhému toto se snažím aby moje řeč nebyla to jsou potrestati v ale samovolně todle. Protože to není z této strany co být jižní že li věk je to objektivní tím tak to působí objektivně znamená na všechny subjekty. Mně proč rasy říkal když jsem v předškolním věku pomocí chtěly muss se dostal do stavů vidění toho z žlutého světla tak jsem tam sebe neviděl ale byl jsem tam neviděl jsem tam ty husy ale byly tam. Ano to byl pán bůh ale to byly duše je to to je duše musí jak těch toho toho do toho vstoupil za a když jsem teď po tolika atd tolika let tak vel se ocitl třebas v tom žlutém světly na tam nechodím úmyslně nýbrž v tom jsem s. Že stržen abych tam na byl v nějaku. Řek bych u těch ku kterou nebo nějakou posilu kterou potřebuju z oblasti tak se tam sebe nevidím masem tam nevidím tam nikoho by že tam mával přít. My tam ani žádný poli tam nevidím eta málem v můra lidí když toto lidé ne. A když je teď třebas tu vemu s tou zkušeností s manželkou. Tak tam konečně na konec cesty podařilo si si co to je co je to hlas zažíval protože ona mně se postranní jemně. Ukáže mně se jednou z vize lidský vršku bude jsme se s těmi dětmi bavili od našeho mládí spasena probíhá tak že byste sedět funguje jako vám vadí lidé kteří se batolí se být jsi mi k aby se na to díváme z odjinud jako do nějakého aparátu odkud to promítá ale to taky neviděli james na to. Z tu pro z nějakého pohledu odněkud přesně z učit to pravdu z toho miska bychom li po po šli trošku dál za nebo o tu li se to viděli zjevného původu k to z je to úlu pořád z téhož u du viděli. A jsem se přitom podíval po ní. A neviděl jsem vím mým se stala vedle podíval jsem se po sobě aby může v tom co podíval ne ale neviděl z se vůbec. Ale nic to za do z to na tom že jsem objektivně viděl ten na tu se mu z toho mládí tím je předčila své pro duše že všechny smysly v jednom a že nepotřebuje těla k tomu aby se mohla projevit. Jsem to takhle tak věděl ne ale musel jsem si to oporou také o hmatat vyvíjejí vlivem abych pochopil jak to fakticky je. Že duševní život kterým říkáme duševní život je tak chabý začátek pravého duševního život do stran jen představit co to ten duševní život je tak proto bohatost. Možností ne že opravdu duševní život je vnímání. Všechno nejenom duševního života jiného člověka pomocí toho těch možností odprosil které duše k disposici v ne. Vel takže i podstatu života všech před tím nějak pochopit. Takže dejme tomu a to pro toho člověka který duší něco chápe. A nějak. Odvozeně z rozumu oproštění rozum prošení duševní celá smrtelnou oprava duševní činnost. Ne pro toho není. Problémů z oblasti ve které se pohybuje na že by bylo všechno od li se spojivé není problému on všechno vyřešen no si tady vážím. Do stroje skýtal který řekli jednu významnou věc kterou s tím bych jako definoval prosté s kým ho v. To všechno poznává a to smyslu to pro sebe všechno poznat byl v tom rozmezí jak mu om potřebuje do všechno poznává. Všem od pokřtí a všechno od tu ano protože vidí závislosti které normálně unikají člověk o. Takže dejme tomu v tomto smyslu jako jsem byl ve stavu duše oproštěné od těla tam v tom koncentráku jsem mohl odpustit tu pravou v esesmanovi který chtěl zavraždit. A protože jsem všechno odpustil všechno jsem poznával poznával jsem najednou všechno o pro nejenom poli řek do tato přehání říkám na mi že krista se poznávala všechno svým způsobem jak jsem to potřeboval. Aby ko se tomu vracením tak potom něco co ještě vůbec neprozradil co tam taky bylo ano. F. V těla je možno se tak že bych chtěl říct tohle to a říkal jsem tady před si že za mnoho co tohoto obalu by bylo zkázou jsme. E mám na mysli při při to z čili ramakrišnu ale který mluví jich o jednom velkém z věci o to s lidským ji tak jako příklad. A říká pečetě mu přišel člověk na pravdu že by měl mohu přejí jednat. Aby za z boha aby z boha a on říkal moudře jednat abys boha k no dobře tak i žíti do lesa ji do rasa ale ji do něho pořád hlouběji kom říká mistře všechno onu ten všechno. Tak von šel do lesa. A odhalil zásobu tam měli v jednat kdy že ano o nabral přetavil lidí il udělal z toho který jan co všechno kód myla. Byl bohatý ale protože byl v tom chtivý let tak o to nestačilo. A toužil po větším bohatství říká o než prosí boha tuto ale ne ne kladen meze tekla taky meze toho vstupu do toho kolu u toho lesa oni radí ta nestálého vědět proč by náš začalo byli všeho přesto pole vědě ne a přišel k poli tedy k že. Bylo stříbro a nabral toho stříbra el zase ho prach synova a proto za daleko větší částky peněz. A byl velikým boháčem maříka si el on mně říkal je dále oběti věděl že když se dalo by se neseme všeho přítele. A takže ještě hloubi přišel na zlatý důvodu si dělal moc z ale říkal kdy on mně říkal ten moji ten duchovní se že vám stalo jsem eště nakonec pro sat z nepřišel. A tak šel ještě hloubi jak přišel sám králové protože o. A to jsem to nové dřevo om o to že velice o pravém města někdy procesem králové nebo. Licet o nějaké dřevo. A toho uspokojilo tam jako zůstával si si boha syna satanovým dřevem trčet. Nedbal na toho co s co ten duchovní vůdce mu řek li stále hlouběji a tak bych že se k tomu vrátil nějakým vysvětlení. Jestliže třebas on na nabyl zalíbení v tom hravá ani bohatství věděním potom mít při prvním potom zlatým dole na nakonec v tom sám pánovým dole nebo z zase ale el tak je vždycky se pozastavil tam kde právě raka. A to je nedostatek lidského života. Že najde zalíbení v tom příliš přišel zadní v tom co právě dělá tím se zastavuje. Ale kdyby totiž že na tohleto neuměl kristus odpovědět tad. Tak by vám mohu dát za pravdu že to správné princem denním mně dětem dole nebo stříbrné a po rovnou co pro ve dřevě. Ale nemohu protože ježíš řekl když se k němu někdo hlásil chtěl ho následovat. Okamžitě za mnou ti všeho nechali a okamžitě za mnou ujít ti jaká to byla láska k těm který opouštěla když on říkal no tak to všechno opustí ale mám od se kterým zemřelého pochován nech tak bez vím pochovávají mrtvé ty o na pochovávají díl za mnou i tak důslední byl on to co mu příklady o tom.