Karel Makoň: 84-04A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak jsem byl odsouzen také ke správnému životu. K tomu, co nejvíc mrzelo, že jsem nesprávně žil. protože všechno na tuhleten nech přetěžko zapleten člověk do milost dokud jej ženami ženo tu nepochopí nepravděpodobný že ne tak i v časem za cela od proti tomu zakročovat proti tomu nesprávnému k sto bude vám jenom se nějak v to tom nesprávném způsobu života jsem chtěl obecně vědce správné proč se o tom nás toho pak výtku těch nekonečný. I vědomosti které si n který si tam řeky vystaven přitom soudu se dostalo navrch do vědomí zrovna jenom tohleto a. Že také u toho autora to asi nejvíc mrzelo rozumíte či to by zase byl další důkazy o to bylo proto převtělení děláno nese s tím v částečka měl právo vyrovnat ovšem jiným způsobem než špatný on nemohl ještě řeči jako dospělý člověk a se s tím vyrovnával se dovede ostaní kama před to pohlavní život on tomuto příčilo žen ose ose za řekl to takle. Ji nebude a podobně. Čili jestliže on vydržel třebas tímto způsobem jak se říká česky čest š. Čistým kdy do třetinu vlak nebo tak nějak ne to to bylo dost dlouho než tuto porovnat ve vlastním životem že jo na tak ta na přišla zkrátka včas. A musím vám si zaseto mně na jenom dobré následky. Protože tasí jak ras by takovou mala byla mně velice nutná aby z být byl nedotkl nedosáhl procesem dosáhl ano čili nebyla to špatná dal maže jsem se tak špatně jednal atd ne kde se toto špatného od své nýbrž to není lepší nejlepšího to přineslo chápu této. Je úplně na hlavu postaven tam tato je že je špatná karma že pro to za špatná karma že jsem se vším špatné následky vůbec ne nejlepší následky. Tak protože to za pořád a že svitne před za pořád na nepořádek a z. Také měl by to byla by to by špatná karma ve kdosi nesli špatné li semeno o mi zase špatnými by s tou odsloužit člověk trest by měl mít na sobě ne prostě ramakrišnovi se hlásilo jeho žena minulého které nějakého. A s jeho mocí vzít jak jasnými děti jo. Od toho co bylo takové výši že se neví odkázal na děti které bude mi že jiné než sil z s tímto světským životem po rozené nebo z poznané a ona opravdu založila klášter v z s pro ženy u který dodneška fung nevede ramakrišna viz je taky starat dávat neví že. Panna a tam vychovává ženy jo. A kromě toho sloužila všem je žáku ramakrišnovi jim takže ona přestala mít pohlavní pod li a to je vám řeknu pro jindy hodně. Že to čas to všecko to je těžko ztracené tam v tom že tom prostředí no ale čili taky to tam nevedlo ke špatnému. Záleží na tom jak na koho to narazila nakoupí buduje si ten ramakrišna odolal asi to neobrátil na jinou kartu proto obrátil na jednu kartu. Takže dejme tomu neb potřela pohlavně jistou manželkou takýs nikdy začal pohlavně žít. Tak to je zase takový jak jsem pole ale teďka pustím se do prostředka věcí. jsem hned jako episodou z ve ne dávného mého života čili přeskočil moc a teprve potom pro vysvětlím tak co vás potom se tam slepice ruku přednesu co na to říkáte v jakém jste jsou příčiny toho co se stalo a pak se dostaneme na toho o to rub pořádně zkoušet ale teď jaké příčiny myslím že sto li ti že si myslím že to má. Než do jeho března nese hodin dopoledne. Se odvážil toho staršího na toho pavla osm let celého. Ale do prahy k rodičům nazpátek pod i denním pobytu v plzni. A protože končily prázdniny pražské zrovna těm dětem byla aby plný tento dětské dětský byl plný dětí. se ale nechával to své kupte popsal zen no pro někoho koho jsem čekal nevěděl jsem koho čekám nevěděl jsem jak ho poznám jenom jsem věděl že to pro někoho máme rezervu v atd. Chodili oko maminky dokonce ze s dětmi a dokonce do děly chodby či při nevěda sil se tak je to obsaženo kdysi přestat kdyby byl ten na to co rozích děl a nikdo by nepřišel jak aby do byla bývala ostuda a že z z si že to bych byl to slíbil jak se říká. No ale vy těsně před odjezdem se najednou viděl vám manželem. A na tom manželovi jsem poznal žluté světlo a něco jsem v protože to útlém mládí v ten jsou v jsem ten jsou na něm poznávat říká a tady jdou tady jdou tak jsem na oslovil jeho a ani ty věděti nýbrž manželku kterou jsem ještě me na ty si cenou tím že tento s za světlo které vykazovala a o nás se na ni nad paní mám tady pro vás míst toho vám tady držím místo s. Okras že jsem blázen ale viděla vedle normálního na tečka. Mého pavla z naň usmíváme tak tikat jako ta či ti blázni nejsou dělá že tam u toho o tak tam záviselo manželky věděti obešli tam a samosebou budovali země jak jsem jsem tam byl měl jsem se na to vám nemohu li si to s v tom to že jde nějakou přípravu co. musím se před o vás něco prověřit ne. si prověřil že on ten člověk sklad pracujeme pro stavu v praze. Že zažil před několika lety ha pády asi autohavárii able čtrnáct dní v bezvědomí tam si přišel pořádně na ten soud tělo čtrnáct s ním jedno protože vím že jsem tedy takové klinické smrti a ne na tři nad janem co. To kom takové prostě a říkal bych se mu nenapovídal z jediné co sis toho o mat synu u světlo a následky jaké to mělo jsem od doby jiný než jsem byl před tím. nemohu dělat co jsem dělal před ti on byl taky odsouzen ovšem neví pud danou postavení že nevěřil třetím na nic jsem neviděl kdy do přesto do nějak do anděla nebo nad dopadají žene ve věci něco obrazotvornosti. Ale on nikoho neviděl ale bylo od svou se stejnou měrou jako jsem tak niko v tom předškolním o nevěděla jak na nic vede vět děl se tomu med nedostal nějaké víře ne takovým malý dítě. A nese odsouzen ke správnému životu on byl od u znaky ke správnému životu před ze světa. Tak když se mu říkal mám tentýž za čekat detailně tomuto vysvětlil takto bral o manželka jeho taky a tak se mu slíbil že toho mu bylo pro toho potřebuju vých mu přineslo ho nemám do mých na nic nemám co všechno von za máme mít a vých ale v z s mi řekla co se stádem ven za ve středu teďka on říkal mohu upadla. Je mu řekni se říkat může pověz zenu smiluje ale komentář v tom po mám na který v je v tom textem cena tak praví ekg jenom to to věřili vydělat řek jenom komentář v mu římu tak mohu dodám po zlem to by nám tebe bych beztak dobrý a byl domy sil které čehosi na slovy když jsem to člověk. Tak a teď otázka. Jak je to možné že jsem na někoho čekal se před tím světlem ani jsem nevěděl že byl na byl do že to jsem prostě věděl že se ke mně bližší někdo o tom mám za dvacet tupé že s tím budu nic co v jednat v tu nejde si na tu událost s tou blahu nohu prosimvás milost o září nemáme to o čem máme takto nebo nata před ano to na co obdobnou jsem padl poprvé pod mi životě to vám kou toho poprvně na by říkat toť ovšem prvku jinak ne ale obdobně. Ovšem vono se mi to děje pořád ale ne takle okatě abych tomu takle jsem právě ukazovat třebas taky stalo jenom proto abych tak je příklad mohl svým přát o tom aby to bylo srozumitelné protože co se se mnou oděje je e to potom by se tím tobě tak že bez těch stolu oka bych příkladů nebylo zřetelné se nás tam čím myslíte že to je zaviněno že jsem tušil že tam někdo přijde ke kterému budu mít co zřít st a. Tak podívejte se v čas a prostor. Je něco co vyplývala pořád ustavičně z bezčasovosti všech. Tedy bezčasovost plynoucí je časoprostor čili bezčasovost v pohybu do pohybu daná je časoprostor čas a prostor a v tom času a prostoru není jenom čistší čas a čistý prostor. Nýbrž jak vám tady mu patrno z toho v víte dnem barák dala ten svět v všechno kolem sebe lidi živé tvory rostliny zvířata že to všechno jedno nějakých bytostí nebo existencí nejenom to také plnou myšlenek. V tom času zakotveno a to všechno probudí když to pro u okolo člověka. Který je jenom v kleci časoprostorové a za se nikdy nedostal. Také říká správně an to není. Tak si nemůže dost dobře dovolit ten si vybírat z toho proudu co bych těle protože je prostě to neni naráží a on se po ten proud dostává jako pod o dopátrat z že si to spadne velká li vám na hlavu nebo malá nebo protože žádná že to je a to není na něm závislé že ano. Čili když to tak že když to obraz byl kdo aspoň nevědomě ale ten přeci je to jakýsi takýs obraz pojem začato do dělat z o tom že tam ten výběrem velice nepatrný kdežto jestliže se někdo dostal mimo čas naprosto lépe řečeno v do zdroje čas. U a prostoru do toho nehnutého zdroje času a prostoru tak je svědkem toho vyvěrání pochopit jestliže by zůstal aspoň částečně nepatrně jemně z spojen s tím co je za časem a za prostorem el tak ten čas okolo něho. Se vším tím obsahem který v sobě ty nemenoval nebi neprobíhal prvního slepě nýbrž. On byl rozlišoval pořád ten zdroji a vedle toho ten proud různými věcmi pochopitelně jelikož je ve zdroji. Jelikož z toho zdroje ten čas bil vychází třebas byl zabarven nadto do se připravuje postup jak proudí něčím co tam do něho byl jsem levá. Něco jisté když mýho ale tak. Ten člověk by mohl nestane li se do toho bez časového vnímání ale také vnímat toho s co lépe je to co od to co tam v tom. K jeho ten čas tu je ano o mi totiž měl při bych na hlad rozumíte zenem k tomu co se děje takže by se na to díval jako nechci spatra ale jako ne zúčastnění dívá k. Kdežto když člověk je i zabořen časoprostoru tak není nezúčastněný ti. A nikdy ne. On je přívržence jen toho čas ku jak balík od toho všeho co tam momentálně na sebe zabalil na. A od toho dále zotročuje tak patřete při první heslo z účastně nos nezúčastněnost ano tato základní nezúčastněnost způsobuje že člověk se podobá a. Kdyby jsi kdyby co by přiv nějakým však dva tam hraje nou ale ten kdybys často bytí víc než ti hráči jejich bibli že to vidí nestranně není tím hráčem samotný že. Z umíte. Tak to je jedna taková důležitá věc dále řekl jsem že ten čas je proud. A teď se teď se držte se vás vzít ten nese dobře tomu ano takže pro a to se na za odpuštění člověk je dějem člověk při dějem v času. My člověk není člověkem jej dějem dějem v času dějem v času probíhající v konkretizoval vím jen v času pro běd tím smiřujete se s tím ano. No tak tím dějem časem jsou přeje vybalit je to všeho co jsou jen čas. Si žije nerozlišuje mezi člověkem který je stejně je jako událost ze kterou se setkává. Tak není rozdílu mezi člověkem a událostí tak velkou mu tak velký jako je u normám nečekat je v kleci a on je přímo ve hře zabořen tažen nevidí. Vidí tu tu jedno li prost všech těch věcí ano v tu spojitost jak oni vedení mluvili jste dost dobře ne. Na pět všech tak prosimvás tohleto ale ten člověk je si že za časem zažívat takže když třebas takový páter jeho cítil řek k němu přichází veliký hříšník jak to cítil bolestí strasti plně to cítil ne. Protože věděl jste říší o něho bude chtít rozhřešení zbavení cetě hříchu a podobně abra ale za něho el to jeho utrpení jeho trest a to vám oslovoval si to v jeho trest to není můj případ si žádný trest neod sluhy za nikoho s kým se takle setkáváme při kosti neti mužem žádný trestem pane oslu lid. Protože to neberu křesťanské proberu nějak trošičku jinak k dobru přít. Z nadhledu ne tak v tak tady ale v tomto případě ten pak jen nositelem různých událostí. Těmi událostmi jsou především živým události jsou lidé žijící lidé tady mezi námi a. A jestliže v tom toku míří něco někam například ty vymyšlená další dobytek míří na ten můj vlak tak oni nejsou vůbec oddělenými bytostmi od času a prostoru ten čas a prostor s nimiž šel kdybyste přišli do po zen dráhy v praze jsem. Tak byste zjistili že než jede vlak tak dávno co si jak se sebou tlačí byl duch duch může na taky před dvou vzduch bych o to že to přirovnat tomuto do že člověk je když přicházel transu bych tam je tak by tam tělesně ještě neni rozumíte tam nějakým způsobem je o tam cítím ano protože tam je. Takže bych volit on přijde asi tak nějak. Takže jsem viděl že oni přijdou tento žluté světlo řek bych takovou pudů vlastnost. Že pro pociťovatelné na strašně velkou vzdálenost. A je na smysl vědy nasměrování jako v tomto případě směrem nad režim tak o taky cítím žel nebo když je to někdo jiný třebas o to známka tou mu tak když se dostal do být skočit toho člověka tak o to v ve se do cítíme ho taky jo. Ježíšem vyzpovídal proč rasy někdy možná vyzpovídat protože ono co ona zažila. No ale zkrátka je když je to výrazná aby host která jako to je ten muž. Která záleží na dálku takže bych řekl a v tom času naprosto svou malinkým ježíš k i větší dětičky a na mně to naráží jako na pozorovatelé. Když to pozorovatelem nemáte když nejste tím poznatelný jisté hráčem pouhým jo že z té. Tak proto se nemůže stát toho nehrozí. Stále pozorovatelem tak víte o tom pozorované na ano daleko více než ten kde do hry zabořen. A takže když je tím jsem se dostal k tomu převtělování ano jaký a nama další otázku jak sto tedy usuzuju že neexistuje převtělování to ještě jsem hodně daleko vyd od ve toho. Od této a o mental jak z tohoto této události nebo z jiných samo co rad všech více události usnu a že tedy existují jenom toky. Jaké časové s jakým obsahem nikoliv čisté a nikoliv mil řek bych za sebou následující vtělení. do med nepřátele na jednu věc že nás žijou v do za záznamy jeden ze kterého není vyhnutí. A to je genetický záznam z toho není vyhnutí této čemu právem říkáte karma a jsem člověkem. Podle svých rodičů v ano a vůbec jsem člověkem být podle vývoje genetickýho. Když to trvalo než se tady objevil člověk ne co ten strašná vymoženost jsem být člověkem. A tohleto je nevyhnutelné. Že všechno si člověk odbývá od narození po smrti každého z nás čeká. Tak o tom nebudeme debatovat. Teď ovšem kvalita toho jak si toho od li být je. Je na tím druhým záznamem kvalita. O kvantita kvantita stavu nebo k vám je tím měl vždycky za v ale je dána kvantita nějakých událostí do prosté je dospělý zase potom odumírá a podobně. kvantitativní jeh. Ovšem on by taky protestanti že třebas tendenci být nějaké choroby tak se taky kdybych kvalita ne nepravda nebo nějaké přednosti pro ničíte taky kvalita ale intenzita a myslím tou ale to jsem to tak i ten tyto intensita jakou on je kvalitativně takový nebo onak tam je na tím druhým záznamem. Tím za semen nejde dycky tím daném kterým říkám s k a voni mně nebo v tom že nepřichází vtělení ano. Ale že ve všem ustane u to o něco každý vtělení vaši radám toto přešlo jo tak zároveň jak se narodím a tak celý ten systém ucelený systém se u toho člověka který představuje nějaké z nás není z nás. Přitahuje obdobné záření které je hotovo by tedy minulých dělení ne na říkám prostě je on tady být dán nebo li dispozici ano pro mít zrodem doví se přitahuje takže ten člověk si při táhne v okamžiku narození že. Říkáte minulých dělení a říkám to je něco co se podobá vy říkáte v ní. Tomu jich jevu její byl lidskému záznam ano to tam pasuje upozorňuju vás na to ale vpřed tak že by být ni to ne není bez je že si tady tu e od padlo z kou koly vím ku ona se narodila rodině jen v li se zakazoval náboženství. To není nějaké neomylné z kterého málem se předcházejícího vtělení do tohoto vtělení. Tam se to neztratilo co to tam za pořádek na tom nebi že se že oni se neztratí do svý rodiny aby to pasou málo o julince aby se vracel nábožensky je dál. Všechny taky možné celý modlitba podali váze li jenom babička byla věrná a ta na to stačila na živo jim ka byla musela jsem protože se tam nahoře s ne li že to co dělení jak vy tomu říkáte nepás toho tomuto chtě ale ne první taková strašná bylo není na lid ne. Ž práva na tom systému ano. Ale ne buď nejenom při těch dobrých špatní věci i v těch dobrých karma je podle názoru indů taky dobra a i ta člověka pouta. Stejným způsobem o na ba naopak více poutá než za špatná. Neboť všechno dění jak oni říkají všechno jednání způsobuje karmu. Všecko na mystickou koncentraci dovedeno do samádhi toho karmu nerad nepřivádí nebo nezpůsobuje a všechno ostatní způsoby karmu čili anděla třebas nejlepší skutky způsobující karmu pro kterou se budou musel znovu vtělit říkají indové ano nad mluvení podle ji. To bralo ale ka na ale teď jestliže tomu takhle neni jestli pokud tomu tak není li pokud ten člověk například si na čát u toho vtělením jen na sebe vezme nějaké miluje v minulém vtělení. A ono zaseto vlivem okolností tak změní v jeho kde lidské základně jako u mně se to měl teď vět ke základně že se v tom minulém vtělení jemu nehodí. Tak vono kupodivu odhazuje aber je na sebe něco jiného. jsem v těch třista atd budete zase vzal úplně jiného člověka kde cenné mnou za to bylo taky vtělení a proč tam před tím nebylo. Ale co pak a to to by mně ještě ne přesvědčilo že není předchází vtělení ale když potom jsem se třebas v těch sedumnácti letech pak nás dětech musel podej od přírodních věd a. A to bylo zřejmě zase by se o své za nějaké před krále svých vtělení protože jak je mi známo pokusem tomu věřil jsem žil v tom třináct ten století a náš hlavní učitel byl při dovědět albertus od s. To byl nabil jisté myslitel ale přírodovědec non půst od rad který obrat střelí tehdejší přírodní vědy am blok a všechno do posledního písmene a na to je příhodný je li se toho náboženství. Takže jsem tentokrát se neměl bych krok náboženství ale měl jsem blízko přírodním vědám tohoto šlo vlastně jedno doby nastolit stávalo knize je napřed při žení vjemy a potom to ostatní bez za z těch před ni je sebrán protože násilím do zevního prostý že nevytratila studiu na tak dále a se se smířil s tím že nebudu přední věcem tak v chvíli jsem se setkal s oni s tím podstatou nesmrtelnou ano. Kde tam čekala tahleta zkušenost s tou nesmrtelnou podstatou jaké to bylo vtělení prosimvás. Minulém vtělení se to nevyskytoval tam se nic takového nepozná či on si oni tat tady není není když to bylo o těch přestat cvičení prosim ale tady v tomto nebylo ano. No a to bych mohl veta bylato bylo by to nebavilo tu bylo do rána. Že tam vidím samé mezery tam na tom co vidím že člověk podle toho jak se chová i. Jaké vezme si do hlavy záměry jaká rozhodnutí udělá je schopen z toho toku časoprostoru při vzít něco buď kvalit vnějšího nebo méně kvalitně matouš do potom s dokonale o převtělování. On si to on symbol ví. A on nikdy nemusel být s tím co co na něho spadne protože osy fakticky napřed není jenom z toho se zvolí ale se cestou vědom že o jsem si na svět byl vědom co jsem říkal události vlakem jsem si byl vědom že on jím vědomě volím místo pro někoho o mám něco říct ano to byla volba as toho toku který na mně narážel a ještě vzdáleně třebas. Neboť dáno přestal si vtělení ten člověk který měl ten kola nebo za ale to byl tok který jsem zachytil a tak vám řekla než vnější moje způsob myšlení je ten člověk je v toku času a prostoru není tam jenom vězněm ale je taky podílníkem na celém tom komu nové rád tu náplně toho času a prostoru jestliže jsem na radí. Na kolik ty vyšších. Samočinně odtamtud pali ty vyšší k němu přicházejí nemá to žádný vliv před krále svých vtělení a když se na něco horšího horší kvalita přichází. Čili zase žádný před tady vtěleních nic tam nehraje žádnou roli v nejmenší o li to nehraje proč jsem se například se domníval že jsem veden na to ne. Protože v tom okamžiku kdy ty lékaři postily z půsty se domě vešlo něco tak řek bych obsažné ho jako byl život za to by jana el to byl velice obsažný život a to by se nevešlo do normálního člověka el protože on žil svých osmdesát let opravdu jedinečně kdyby při těch. Že chybách bohatě. A jestliže člověk li to jen sám sebou tím co v něm je tak jenom nepatrně může své el při nebo vnímat. Česky tak pozměňovat tím tokem velel oko o něho proudící ano. Kdežto ten do se vyprázdní se pozmění najednou nese se např je dejme tomu okamžiku když ten esesman chtěl zabít pozměnil tak mohutně nebo vybočuje jsem se do toho co dobyla ještě ostatních těch chvil příklad u tohoto ku bo obsahu odtoku jsem se na zem stal učedníkem páně a se o toho ježíše krista nestál před tím s a nikdo říkal nějaký před. Tělo a neboť jsem byl nějakým apoštolem o vás nesmí napadnout. Ale tam jsem ses stal ním a najednou ano. Jak to že jsem se do míry vzdal sama sebe protože tak ji velký balík se tam našel rozumíte. Je tady je každý každému básně dispozici nic na mně se nic neubere a kdybyste se ho chopili třebas matek lidi dalších ne se mohu vás síla v tom jsem se na duševní. No a zkrátka a potom další léta jsem se viz do od těch ostatních. Ještě dvanáct dalších že dovol mně nešlo ne že jsem nimi nebyl že jsem prostě potřeboval a že tam nahoře věděli že potřebuju jsem to taky věděl tak v domě vešli o ty doby. Mám například u by jiný poměr úplně jiný poměr ke koná než jsem je vše na co od se podceňoval dne na den a že totiž zvláště ženy dívají atd dávali přirozeností kdy ni odlivů daleko hlubší než mužové a v tom případ. Je mají poraženeckou náladu. A nebylo by divu kdybyste nějakou mužové před smrti jakou pro ženskou hladu bude mnou měli ale oni mají jeden života už. A jas stop prověřil co od své že měla jinde taky že tolik jsem proč let ke náladě nepodléhal jako ona v tom vůbec znal je důležité si uvědomovat že je ta slabost je také dar od boha a umět číst který vážit jako k síly a pak to daleko byla hodná vnější účinek. Než ta síla nám da například pro nejvýznamnější momentem života byla to předškolní je tak by se bylo opravám semen naprosto bezmocný a to bylo pro požehnání řekl o dodneška žiju na to jsou ovšem nebyl vědomí skutků. Ne ale v tom o centra u znovu nebo těch se na patnácti který nevzali si tu víra který bavilo znovu protože jsem byl bezmocen vůči okolnostem které vzdá by byla kdy nade mnou. Způsobovalo že přestali vládnout. Například dejme tomu když jsem byl vzat z toho sil svých vtělení věd tak ještě za rok atd čistotě to vládlo na se pořád takle být tím přírodovědcem ne. Ale jakmile pro dohasl ho ta touha jo být tím být tím ne silně jenom být jím. Tak to chvět ženou stal bůh rozumíte neví že do nás na kde tomu on se tak u touha udržet si tenhleten hmotný život. A bez jakékoliv lítosti bez obracení se zpět v tom v chvíli jsem se stal učedníkem páně. Byl jsem svobodný vnitřně spojený tak si nemyslete že chvíle odlivu li by to chvíle únavy těžkostí choroby. Jsou horší. Než ji neklidu bych řekl že ty chvíle klidu a štěstí jsou daleko větším pokušením ve řeka že tam snadno zapomíná. On sice byla duši ji do od svého klidu a který nás i nevěsta duchovní. A teď jsem se dostal věci kterou jsem začal a dostat že že žid. Že nemáme žena dvou živých ano a co to je ne syna božích ani jak tomu zabránit kdyby totiž člověk rozlišoval v tom světě od těžko nebo na duchovní jednáním asi lidské jednání a pro toto rozlišení by žil nad použitých zrovna tak kdyby si to ještě z a chvíle neštěstí tak jsi nebo už. Vých vám dycky upozorňuju vás na mefistofela a co stala když se mu zalíbilo. Tom okamžiku který pravé prožíval propadl peklu bez typ měly přišel ze krásní symbol pro si pro nás chodí byl to upadáme do nevědomosti to se dostali do zenu zevních temnot jak tomu říkají v kristus. Když sedíme na svém blaho na svém klidu blahoslaven člověk který nemá pak klid toho pod ruku pravý klid není klidem nicnedělání pravý klid je li k lidem u svých mně nenáročné práce v jsem z toho nic živého milované neočekávám ze svého že on účinkem a tak dál jsem tu větu. Nebo mi opakovat. Napsal tedy paní za o nové do mnoho z mýho přání prosimvás vám to přečte tu věty dají neumyl opakovat ano to řeknu dlouho vět to tak rád cenou mystos do prapor svým to od sání psala. Aby se člověk zbavil sám sebe a ne z milosti božích je napadán nebo postí chování celou řadou drobných nástrah od osob mění malým kýchl lidských činů. Ten je u vniknout normálnímu lidskému oku takže oni jako lidi myslí tím nepovažuje na tyto nepovažuje ale z mohl těchto malinkým dopravních nepatrný hledím s tví. Je naprosto nepovšimnut svých vytváří nakonec obrovskou věc vy vytváří přístup možnost přístupu k věčnému život proč to tak nemohu říkat. Protože jsem si neuvědomoval v tom věku předškolní ma do těch se nás je že existuje bůh jsem bohem veden a že ta touha po správném životě ne někde věk tím drobným nepatrným napovrch den neviditelným hledím s tvým. On se musel ustavičně překonává sám sebe nedělat do podle své vůle nýbrž podle toho co jsem ti co mně bylo ukázáno jako správné a to někdy bylo takového druhu toto by bylo ani matce ani mně se ona by bylo. A jsem věděl že prospal jak jsem to dělal prosit let při k nám výrok je přítelkyně mýma mým ky krávě dnem dospělém věku řekla sama maminka se to s vámi neměla snadné. Protože vizte měl pali sat to z dvojího druhu. Neposlouchal který za něco dobrého radila chtěl stavět nesprávné a neposlouchal který jak to dovede a teprve tam to vím bylo co ona řekla třetí ale jak vím tak s ustat poslechl čili vizte byl náladový po sto jsem se sami v bylo co jste poslouchal a druhá fáze je od často si spočívá v tom že když začal dělat prodělat takovým způsobem že nikdo vám to o tebou nemohl sám se i trestat toto bylo dokonale provedeno a z toho maminka ještě horší. No těžší pro že pro to neb ono vám normální se trestám protože to jsem považovat správné na to z ono opak libovolně třebas mimochodem vyslovila jsem si to ale do chopil asan do prováděl ale tak vůle aby spůsobem takže ona při tom trnul a. Tak by ta paní krok nová řekla no tak tam měla swámi od s. se musel mamince jít pro vysvětlit že odebrat pro novost ani ta první ani ta druhá nýbrž že to byla schopnost rozlišovací. A že jsem na cítil vnitřní povinnost silnou vnitřní povinnost tak jednat si na svou milost že se paní za rovnou která v tuto trp po stránce těžký život který li ani nepozorujete si taky tíž o obecně musí jsou tam je prokazovat nic ven ale jsou správně. Aby vůbec obstát aby se mohl držet nějaký jediný je život. Který by se může ve převzal daleko jemnějších nebo z našich podmínek než ono ano. A to vidím velikou milost od boha že takle vedena ano to světa vše vším co tady je je věčnou záležitost čich to všechno bylo u boha když se rozum od mělo ano že něco z hmotného prvé nepatrná skutečnost. Závažná nepatrně závažná ve do toho co je neuskutečněné a ještě ano a pro čeká na uskutečnění v ní. A zase toto. Odstavena tuto jednou nebude na tento svět nebude nebo tady ve životem tedy klíčí života lid no chcete nebude třeba byl sama zlo tam není ne a tak dále. Stane s nám tohleto ale. Jestliže to věčná záležitost že všechno napřed bylo u boha než to přišlo jsem na svět. Na sto bohu míří jiné tak tím se bezezbytku všechno vysvětlit ano. A. V prosimvás v hle nese v tom podoben si který jsem moc skal pro by je o marnotratném synu proč on sis jak je to by sis v tom měl najednou na otcovský dům když při si vůbec ze z podle že vepři bylo mu zlem tak si z poměr mne to je špatný výklad. To neni protože bylo zle tak si vzpomněl. Si vůbec mohl s pominout jak si mohl vůbec pohnout kde se to jednou něm za to bych si tím domě vůbec nebylo to vzpomínka. To znamená že v nás tou hodnoty ten jenom za určitých okolnosti se dostávají na povrch ano a tu je nutné vědět. Že tyto hodnoty zastavení na povrch zákonitě všechny nebo za že se to zase jenom tehdy když přestane žít kladů křesle. Kdybych například dejme tomu. to postavim na hlavu všechno aby to dobře pochopili pak tyto vysvětlíme najmě jinak ano a pak. Nesahá kde jsem jsem modlil na paprsek padesát let modlil. Tak jsem nakonec zjistil že tím že jsem modlím sedím na dvou židlích. Je to taky chvíle kdy se nemodlit a protože tam modliba mně přece byla v mém práci nemám čas když pracuje a proto se dneska nemodlí jím abych neseděl na dvou židlích aby si jenom na jedné židy není liž života a tím životem celým vše snažím modlit ano čitta modlitba jinou povahu než wer váhání modlitby. Než myšlenkovým modlitby jiný než spí dání mysli k bohu to je vlastně do tak lidově řekl braní všeho z rukou božích tak jak to přichází když jsem mluvil tedy o události na tom nádraží tak jsem to mohl brát nebo nebrat. jsem na to nemusel brát od let by tam v s s si žádal i v no bolí místo v tom mém ku to je ne jsem na to nemusel dát jsem mohl to nechat před někým jiným byl by zmařil tenhleten úkol. Ale jakmile člověk nesedí nebo židlích tak celý jeho život cesta a tím one on považuje všechno co dělá i tady jít třebas slepičky za úkol rozumíte ale ne za úkol blahý když něco dobrého a za úkol méně na jisto vodu děje nějaká křivda nýbrž všecko je součástí jednoho a téhož úkolu a. Neříkám že musí ale on se v tom vyzná proto že se nemodlí jinak než že sice správně jednat tak jak jsem začal listy v tom smyslem mládí. Jak jsem to dneska dopracovat nějaké takové úrovně že se nesnažím věcem správné vím že správné to co se mně přichází z rukou božích těm pokud to beru z rukou božích. Pokud do z rukou božích nebyl do tak to správné není v drž ku o jen jediné by než to bylo v tom svém mládí. A čili co je toho si je na jedné židli tane na dvou snažit své tento život nežít pro sebe vší ho pro boha a tvůrčím způsobem to znamená z lásky k bohu. Ono to svým bližnímu protože boha nevidíme by ho milovat ne ale mám tady bližního třeba snem a toho mohu milovat nebo tam se mohou si k lásce k němu. Tomu bohu. A mohu konat dobro pro ty lidi nebo nemůžou trestá atd z lásky k bohu taky prosím no. Je jedna a tatáž cesta když je toho úkolu všechno jo pokud to poznám jako úkol od poznání k bohu úkolu ne jednostranná daleko z dobra to je záležitost komplexního vyšší váhání života ano k tomu se těžko člověk dopracovává. Aby opravdu všechno mohl poznávat sub specie víte že se mi stát i s z hlediska věčnosti všechno výše. No ale to se nedá naučit. To se musí člověk snaží dostat tím že napřed du ale tak dělá to co považuje za správné to stačí. Aby se dostal přes tuto propást kde věděním do správného vědění. apeluji celý ten život za jiný úkol nemám na toho aby lide aspoň kolem mě. Zažít větší měrou cestou poznání než kteroukoliv jinou protože pro nám dneska náboženství by věčně k lebku že tam poznání pokulhává protože nejsme na úrovni vědecké postavit toho nadnormální vědeckou úroveň co se rozumově pochopit pochopit a po letos taky za řídit a pak se dostaví vyšší poznání za rozumem nad rozumovým vnímání k otci.