Karel Makoň: 84-07A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A to o nebylo ještě ne jsem v něm v jenom že vás upozornil že přechod od ten přechod co tady pokoušejí k v. Z jedné úrovně do druhé nikoli než úrovně jakékoliv bohu. Je vždycky doprovázen stavem neutrality. Ale bych tomu mohlo dali přednost tak na tom kdy na čili. Již nám elektřiny ku tady tu tak mezi tím el v nebojí zapři dávám ale tak tím přeruší ju i to i ono žel tam nic nějaká jaká inda tak se ne telat není světlem a není není mou od a dále je pro tři mezi tím to ještě není čím je takovou moc na tom mrtev miskou každý oni se v něčeho podobného že pod o mně to tomuto a ono ale je to on to musel za zabrání. Když se přechází do jiné úrovně vědomí tak lidským přesto o tom jsem právo zapomeň na to co bylo musíš projít a jak sis mohl všimnout za to tato jany za svět živým nepřinesla se musí všimnou že si neupadá do byl vědomí nýbrž že si dělal pro své místo bez měl vědomí dobré a čili není to ztráta vědomí ti to přechod z jedné úrovně vědomí do jiného. Vy brát to když ještě to nové nevnímá no tato staré nevnímá že vědomí nemám ale všimněte si vědomí jsi měl v atd. Že si hledal místo kam si lehnout své. Tak to rovným dost si špatně zdali by takový analytik to se vim co to musím takhle chybí. Ale upozorňuji že čím vyšší přechod na vyšším stupni je tím je tam mezera mezi minulým stavem vědomí ano vystavil je větší o hlubším o on se strašidelný vyšší. Jsem zažíval třebas do tuto o tento přechod op. Při lidské koncentraci tak to začátku úplně strašil na semen z takže přijdu o život ne ba jsem se na vracel zase nazpátek do tohoto stavu v této nevědomosti ze strachu o že se propadl někam do ničeho žen že bůh zničen úplně v že ono klade přitom na tom kde obranou o zničení všeho. On zničení jen toho minulého tak aby mohlo pro nové nastoupit ten dokud se nezničí v tom vole tak pro nové nastoupí aspoň ten původní váze říkal proto měla cvičení v pak když se člověk ocitne za hranicemi těchto úrovních tak pak to nejde takle extatický nýbrž a tak je to přirozeným způsobem že ten člověk zkrátka. F. Může být na kterékoliv úrovni a přitom je spojen s bohem ano asi tak ale to si člověk musí počkat trošičku toho takže to není odchod nýbrž ten přechod do. To o zem je řečeno na dovětek když jsem mise mi to stalo s vyslovuji otčenáš tak jsem do velice nerad že jsem z toho vypadl tím jsem začal pozorovat ne s tím pozorovatelem těm tomu on pro ni tenkou jsem přerušil velel dovnitř nic z oné jsou za tam on pro myšlenka pochopitelně kontrolní myšlenka zamezuje přechod v. A pokud budeš v kom pro myšlen o tak se nikam nedostaneš se musí bavit nikom pro v myšlení mělo všech myšlenek dali kontrolní myšlení a za to že musí stačit to vědomí které ne mým vědomím na tomáš v tom co je baví škod pro myšlení jak se nedostaneš dal jsem se na dobré cestě staneme cesty dalo měl o tom neví že se mi do od ale on musí ho za dobře. Dobře. Osmi pro naše omyly když co máš dělat ovšem uvědomovací co dělat ve to je všechno strašně pomalým né. Nemysli na nic se na tam prostě z s než o to probíhat ano. Tady člověk musí být trpný víc dělat na nebudu se snáze z dělat z že on nemohl na se do toho v ve věc otázka trpnosti a ne tak je mi. On dost co sto přesto pro to z se musel č již jen prosimvás v když se s čili je k nějakému tak mluvil v je do či každého člověka jako třebas pojme jiný nebo narozeniny. Tak on vždycky ten den jsi se dívat nazpátek el pokud či či města ti ti nerad že ty méně rád se dívá dopředu. Chyba. Ale tím snáze se mu dívá dozadu proto že starý člověk si s po by nás váze na minulé věci než znal třebas dnešního okamžik který se měl obědu ale co se světem dělo před padesáti lety. A v detailně. A pro tohoto řek bych takovým přirozeným způsobem k tomu všechno aby je detailně se rozhoří děl. Po minulosti a bych chtěl každého varovat aby to takhle nedělal abych se nedopustil chyby těch které vede všimněte pojata vás zpověď že se říká z bytu ji svědomí. Když ten člověk spi to je s vědomím takovým způsobem nejsem když litoval protože jsem ale vyšel z by je tak jisto že rozevírá detailně situaci po situaci. Tak přes ni znovu spojuje pád znovu se zatěžuje kdežto člověk by měl být od ve jsem od toho co přežil a na nech všem tím co od udělal a aby tomu tak bylo aby hotova neslo dál. Tak si při trati roste ty je musí počínat na tak dále. Především nerozebíral detailně situace za druhé dívat se na před bych ohleduplně nesou ti cele pro mně to sem be tedy mohu udělat ták. Nebo kdyby se do bylo stalo pak tak by do doby děl do polo o jiná. A posel rozhodnou byl jedna věc za třetí když to dopadlo dobře a o protože to za správný konec to jsem tedy byl pak ale dnes bych to nedokázal tak se taky protože na věcech které se staly není podstatné jak dopadly jak jsem se jich chopil. Jaké byly let potom ty které kolikráte rozhodly o to bylo by na vlásku přestalo tak a nestará se o to onak. To jsem za mnou ale nad těch minulých v událostech je důležité pro pro budoucnost toho že je mám za sebou že jsem je přežil. Takže oni tou silou tehdejší čeho uskutečnění za mnou stojí kdybych se tedy do nich hra bál kdybych nich tak dál tak bych přišel na věci které třebas ani nejsou pravdivé tak by si upřen byl možná jiné jiný obrázek od minulosti než jak tehdy probíhala protože každá z po mým ka. To je že taková zahrada v zk v v z na na rada. Ale obklopená se všech stran plotem zapomenutí. A když tehdy probíhala za událost. Ten plot zapomenutí tam nebyl a vlivem toho tam byla otevřena krajina. Na všechny strany tak ta událost dělají jiné vzezření než zahrad ti to nebylo tak u těžší je třebas jak se nestarat podíváme s postupem času nebo o to nebylo tak děsivé jak to pro díváme dnes postupem čas. Toto ani tak děsivé ani tak těšíte li. A v této buď si je nebo je že se možná v tom otřesu nebo mám blahý pocit touž jedno protože ji vidět toho ohrada. jim vstup budu neprávem ten vstup budu přesní jen s jednou vyšel. A šel jsem tedy dělat proč nebyla jsem prostě když tato provede naší dál dál dál a o se na chce abych by dneska dokázali dál. A to je daleko snazší než to bylo minulost jakým jsem starší ti léto snaží dál když o že že to veme za správný konec tak na ten je si naň živého ukázat než je ten správný konec než za jakýmkoliv se to jít ano. Protože jsem to zažil něco dobrého špatného zajedno tak ono to nekončí. Jsem dost omylu takto nám zahradu své když je to jenom přejdu. Jako něco co náleží do kontextu mého života co není něco odděleného od ostatního života tak i a to dokonce se propojují s ostatním životem. I s těmi hodnými okamžiky které jste přinášeli a těch bylo víc než těch kladných ta záporných v že člověk žije taky neutrálním životem v když si to takle udělám ale tak je si do na splňují. Tu minulost která se mnou tak jako tak dale v na takový celek. Který je s protože bych je tato řeknu družičku divím zlem jsou prosti celek jo. Který tele celistvě působím takže jsou lidi se ve stáří ti kteří když pomine na svůj život jsou přitom chudáci ale i čili je kteří mají na co vzpomínat jak se říká. Jsou u dát si když tato vzpomínají do podrobností a se jak si jich se pořád přidržuji jdou ten minulosti. Víte že tady si vážím u toho výroku našeho na nebudu li si říkal do chvil stával stojí opodál nezastavoval celé nad minulostí tak jak to nemá vypadat nýbrž z minulostí chodit. Jsou tady zkušenosti které jsou nepřekonatelné člověk je v tom věku v dalším nemůže jednat jinak než jak se naučil jednat. A to není neschopnost nebo nepružnost pouhá ale v tom je vyšla panna cesta. A nepovažuju za správné li někdo nějakou cestu vyšla pánu aby šlapal zbytečně vedle toho nějakou jinou o na by šla beztak paralelně jenomže když se vyšlo daleko tím že než tou vyšla pannou u k. Pozorně o vás ale. Že ta vyšla pravá cesta z minulosti za určitých okolností vede do budoucnosti. Vy tomu říkáme předurčenost ale není to nic takového. Vede za milost milost do budou prostě proto že život a tento nekončí smrtí. Nebo stává svým nebo se milosti že vím čím nýbrž ekg život pokračuje. Poslední den života být člověk vůbec nevnímá smrt tento svět v. stejný význam jako u dem v raném věku při plných smyslech kdo všechno byl schopen ten člověk udělat proč. Protože pořád ten toho života z jedné strany my tomu říkáme od boha do něho přitéká a to z druhé strany na teta i my tam milost pro kterou smysl žijí a z druhé strany odtéká kam odtéká razí si cestu do budoucnosti to nedělá člověk. Je to dělá dynamika tohoto toku a síla tohoto ku protože člověk nemůže být bez toho příkonu od boha příkonu života od boha živ živo do něho od boha musí pořád proudit a to je život který je třebas u člověka který umírá neznatelné na to neznamená že když to je na ten je pro naše smysly že podá o něco ochuzen ven. Vůbec né. Je stejně mohutný proud pokoje tady také lidská základna lid toho lidská a protože to opravu v tak ten se zastavuje ě ten se dostal do toho člověka člověk je v každém případě průchodícím domem v let tohoto proudu života jsem nedávno nazval do toho člověka dějem. Neteče opravdu dějem který začíná to znamená pro ni tady nějaký. Proud časoprostorový nějaký proud života a do něho se přidává ději. A ten čas pořád proudí as s ním proudí ten děj kterému říkáme člověk narozený dělal dospívající stát do se tak dále není v tom tak velké rozdílu byl vidíme toho lekat kůži. Ohraničeného ale volně není jenom součástí tohoto vesmírového dění. Ten je pořád okolo nás plyne bych vám přál tento zážitek zažít. A velicí básníci mystikové co zažívali například přes vina by se cítil být součástí toho velkého proudu života. To je nesmírně krásný zážitek který vám zažil a pravdivý zážitek čeho člověk nežije nás z toho z nic nedělejte ale jak jednou ten ději kterému se říká člověk dospět ke svému konci pak zase daleko mohutněji pociťovat ten celkový proud ale jsem byl v tomto životě umřel el tak jsem. To zažíval tak mu mluvit jako mrtvý člověk který čte li mu dal od mu jej zažívá veškerenstvu spoje se s ním a kdyby se zastavil a kdyby si myslet že to dán nejde tak bohužel jeho mysl. a jeho vůle tak obrovskou moc že pozastaví. Toto dění. A že nemá potom ten pravým podílem atom stromy nad domem budoucnost činí pro to není budoucnost. Ani minulost ani přítomnost je to tok času ano. Tak bych radil každému do takle z bytu je své svědomí třebas nebo obrací se dostat dozadu ten na nějakém bodu svého života. Aby raději ten den který tak jak zastavil nepovažoval za zvláštním třebas za den výrok vší nýbrž za běžný průběh jiný. Ten byl vzala že bych tuto činný čas nějaké řeky života ale překlad do řeka od u tok. Osou om by člověk metru za minutu nebo za vteřinu na jakém mohutná. El tak je. Tím že se na to vám myslí co bylo. Tím se nic z toho nebrat nevrátí jenom se reprodukuje něco co by člověka mělo les dopředu. A ne zastavovat na tom co bylo. Čili být si vědom toho život nejsem mnou by to vážili pokoro mně prostředí. To význam ochranný. S čím jsem žil v tom chrání do budoucnost dali do rumi jako normální člověk o budoucnosti. Tak pro sebe nemluvím ale ted tak se to mně král ani do budoucnosti a tedy se nemusím váhat. Protože tolik tato li věcí jsem přežil takle musili bratra je pro prospekt i ta jenom tak s se potom projít ne do toho se za hloupá tolik natolik nebezpečí tolika tolik šťastných že jsem přežil. To všechno je semeno u to zřejmě se nezastaví o myšlenkou nadto kdežto ve dál. vede dál to průchod je to vede ale přestal si věří nějakého anděla strážného ale ten anděl stal jsem se buduje fakticky během života. Jinak jinou podobu útlém mládě jednou budou u dospělo člověka je jeho staré jiný pokoru jiným pohled jen na něho se díváme na anděla strážného starého člověka. Et ten nemá vzezření starce ale vzezření moudrosti a s táži jen moudré jenom tehdy když dovede velkoryse se dívat na minulost. A velkoryse bez strachu při když že budoucnosti. Že se nám stane že máte nějakou otázku připravenou a chcete mým klást atd. A je to otázka správná tak si uvědomte že od útlého mládí v ten se ten se vytváří schopnost a vlivem toho co jsem zažil abych poznával správné a nesprávné. Jeli to správné tak přijmu tu vaši otázku odpovím není žádné překážky mezi mnou mává ti je li nesprávná ta vaše otázka bezpředmětná. jsem pro ni hluchý kdy si to je moje obrana přátelé a vůbec si neslyším aby byste ji i řekli proto jsem ji neslyšela nevěděl jsem voni u. A abych na něm odpovídal potom protože jste mi k tomu přiměli tak budou odpovídat cest vně. Tak budete pracně připomínat ale neodpovídá zde na moji otázku si patrně z klenot lidský neví to co jsem se vůbec stal. nejsem pro lidské od tam volá natolik a aby u zase mluvit strast je dál rozumíte. A takhle prosimvás se vylité na vědomí že to s každým člověkem že on na tak jsem naučil pokud se snažil o spravedlivý život. Se naučil poznávat správné ale správné. Vnitřně nemohu nemůže o někomu sdělit pro nic velitele kde se někomu vysvětlit jak je to a proč je to tak. Ale jinam této on že to tak a že to jinak a oni ho mohou pořád za ho na něho od ostrost žáka patro jeho pán nerozumný ho a jan jakého ještě ale on ví. Že tedy jemný hlas od správnosti je to pravé co ho vede a že bibli. Ani nedal protože radí nejenom ten hlas ale celý svůj život. Ale že může od toho vůbec odejít od toho života protože nemá smysl kdyby dále neposlouchal aby vůbec tu žil tento vyšším na kterou rozvedu ale neměl tendenci být příliš po sluší. Ale vám říká atd neznám poslušnější do člověka ano. Jestli člověk bere z začni nebo začne brát správně okamžik ve který žije dostává v jeho víc. Ještě kolik si jak se mu zdá zasluhuje protože při není jemu přistoupit moudrost která pochází z jeho vítězství. I jeho porád těžko říct která moudrost děl lepší obojí mají stejnou otcem a většinou co na těch porážet tím lepší abych ti ti. Pokud ten člověk tu porážku snášel tak že si říkal není ani první ani poslední ale život není bitvou která se může pro na dávat. Nýbrž život jem málo kou ve kterém může být mnoho by ve probrány mých ale pak jak se přesto může zvítězit. Tam se může nakonec zvítězit a to by měl být smyslem každého života v tom životě zvítězit nad sebou. Opustit sebe nech svým srdcem neboť jsem věčnou bytostí která se oblékla do nějakého oděvu a jeho tak i jen vně své ká. A samovolně kráčí dál zjišťujete člověk jak to pozor na své manželce než jejde samovolně něco mým co se tady musela nadto si nutit anebo co ji vůbec nešlo a podívejte se v že když člověk nějak wu nějaký moment svého života považuje za. Nešli za významnější. Ale za příhodný k tomu abyste aspoň trošku na svým životem za myslel aby udělal řek bych nějaku takovou generální zpověď takovou přeli by k ku. Co by se mělo ne tím co se stalo co by se do dobru prostě na milosti udělat. Aby to milosti do po do ji aby dobu by do tolik než minulosti el tak by mohl narazit. Na velké nebezpečí ano tomu říkám přimět úskalí o by ztroskotat tím v tou chvíli být se nemusel by si z této chvíle přines nic z kladného. Kdyby jednal takhle je dneska ix sled tak to je moment zamyšlení nutný ale když se tam vezmu vím tak to s ježíšem života jen za mnou. A teď je čeká jen takové pomalé sice ale zaručen je chátrání protože se nemohu vymykat s ll b ví. přírodní skutečnosti že všechno co začlo taky končí el takhle by neměl mysl. Jež tak je připraven na ten okamžik a se teďka budu se při čem co připravit líp ještě do toho devátýho máš čas. Je nejí přípravu jsou věci které se v člověku zrodili jsou věci které se člověku rodí a jsou věci které se v člověku teprve narodí ale není chvíle života kdyby se něco v člověku nového ne proti a jsou měrou v. Narodilo. Jsou chvíle a je taková chvíle každá kdy něco v člověku míra. A co umíralo co umírá a bude umírat musíme mít zvláštní poměr k tomu co se rodí abychom usnadnili. Že se může narodit to co se narodit to co je užitečné aby se narodilo. A zabránili narození toho co je jím a co bude z našel podle zen úrodu milovat do budoucnosti a se když se toho co umírá ano. My musíme také umět usnadnit umírání. Toho co umřít a prodloužit život toho co by ještě nemělo umřít čili. Víte četby si ve jsem životě neměl počínat jako hroby nik. Nýbrž jako člověk který jedná se živým organismem kterému říkáme život své tělo tělesných ale život. A život ustavičných proměn li protože mil dostáváme dva druhy života jeden druh zdrojový který se nemění a kdyby toho nebylo tak z něho pořád nemůže prýštit veškerá proměna tedy ten život který se ustavičně mění. A v tom životě který se ustavičně mění existujou je vyšší záležitosti záležet svět vyššího života. Nebo promrhané věci zdánlivě promrhané. A že věci které trvají delší dobu od zase končí a tak dále ale upozorňuju vás na jednu věže nemám názor. zase s tím nebyl neztotožňovat se že by bylo promrhané nebyl promrhaný život třebas ji tedy nějaké ryby zdravé třebas z druha. Který nasadí král a kdyby na přišel taky sám se žere. Ano ten ty tam toto jež viklat která on se širé. Nejsou promrhaným životem podle mého názoru protože my se nadto jinak když pampeliška jak rád ti říkám nad el vypouští by se mým ka na těch padáš svých. A jedna z těch tisíce se u víme tak teď jedle jsem devadesát devět kterém by pro dochoval těžce jste země všemi z kou živočišnou přeměnou není promrhaný život nebo promrhána námaha. Všechno se tam des zařizovat není promrhána na to není náhoda anebo není to tak i s pro nadaného ale protože člověk se tím také učí člověk tím také roste a že z toho nic nemám a to je na tomto nejvýtečnější pokud to dovede přímou s lehkým srdcem v ne jsem to. Do slu ale věky se v tom smyslu jsem do toho vložil všechno a teď to z lehkým z z z jsem opouští. Protože držet se toho by bylo nesmyslné protože to ztracené pak do toho držet pokud to není ztracena stroj ztracené tak nejde do toho jsou chvále. Opustit to s lehkým srdcem v protože jsem dotoho všechno ale zbyla město zkušenost to tímto způsobem třebas přišli dělat nebudu no takže jestli jsem třebas byl člověk připravuje takovému momentu kdy kdy bude li se prosto za si životem než si je vědom toho že to. Života nezastaví ani na malinkou v řím ku ale jestliže bude mít dojem že za něčím udělal tečku ale něco rozbíhal. Tak uměle sobě vytvořím pannou tu uměle vytvoří v sobě pátou su. Která bude mít význam tu po jeho budoucí život se to stát pannou taji musím vysvětlit jestliže ten o tedy řeknu na či nějakým příkladem to se podobá činnosti malého dítěte jak který za deště vstupuje navozovat ku. A byl ten pramen vody který odtéká do stromoví někam věčný zahradí. Nic z toho co nesahá radil co zahradě se neztratí to kažte vody bude víc s tak marně se o zažil zvyšovat hráz v to v k se proto do dne a tam vracela od teče. Ale tato pannou z na toto zastavení se nad životem máte jista že se ti že jsem na hromadí uměle jsem na hromadí chvilinku voda života křičet není do vědoma na nám vadí as tohoto nahromadění životní síly člověk je schopen udělat nová rozhodnutí. Čili změnit smysl života nebo aspoň z ku pozměnit v tom doby dobře by k lepšímu. A tomu ovšem by bylo třeba nějaké přípravy který když vím že se blíž tak joga věděla o tuto zpytování svědomí dělat tak ty jsi předtím měl říkat které i jemu i smysl života správným nemělo by se něco opravit všem na sto pak jsme ale říci do budoucnosti co nebylo třeba na něm opravit. A to v každém věku jsem el a ten okamžik přítelem tak budu připraven. Tu změnu rozhodnutím provést napřed rozhodnutím ale pak i jestli to je správné to moje rozhodnutí stát za ním. A praktikovat ho že jsem tu velkou milost byl těch lékařů že otupí do na jsem poznával co nesprávné a toho správného se zase stoprocentně držel. Zuby nehty někdy jen za cenu v z nepřátele sis se se svým okolí z vlastní matkou proto do nového atd. Ale bylo to správné co je správné to soto jsem se držel a mělo to za následek že jsem v sedmnácti zase se setkal se svou vnitřní nesmrtelnou podstatou ano v ž v kdybych se byl také nejde nechoval přes nesetkal a pak to je nesmysl života před kam se se zdrojem života. Neboť nic jiného není naším osudem než abych to jako marnotratné cely nebo marnotratní synové se vrátili do otcova domu. A dokud si jenom promrháváme svůj život a můžeme se na to dívat v co jsme prožila pro pro na není to oni pravda ale smrt na proto nahlížet. El tak je tak se nevracíme ale když přestáváme aspoň na chvíli promrhávat tak je možno si vzpomenout na otcovský dům k obrovská milost eště nejsme ale jsme schopni toho této z po mít k. To nás nad je oděje takovou ohromnou silou že mi na měříme svůj krok správným směrem. A. To bych myslel že by mělo být při takových vírou očích nebo k tak bych vzpomínka nebo kdykoli by člověk chtěl provést obnovu svého života na to nepotřebuje čekat na nějaký by bylo óm vel kdykoliv myslí že čas dozrál aby měl udělat v ě n nějakou revizi svého života vlivem zmíněné situace třeba zdravotní na tak dále tu poměru pro sebe ale tak by měl z napřed se k tomu. Připraví vší víš to u něho chystá do bože k tomuto dojde že by byl podle mého názoru udělat takovýhle byl takový rozbor situace a neměl kdy připravil při tom okamžiku nepřipraven taje proto skočit. To nemohlo znamenat zastavení o pravé zastavení a protože by ten proud se nezastavil tak bylo prosím tak do z toho místa kdyby to dítě pod tím pod tou pozor kost to bylo tu hráz dál. Nos do tam kamínky janem co všecko a ta hra byla vysoká a bomby pořád zastavoval důvodu práce pořád to co u z minulosti přichází když se to pořád všímal zabito rozebíral pořád si to po dodržoval u sebe tak aby nakonec za hlasem pro ožila a to by byl se na ten se vším s jistou i jinou spodním která jsem tam dole usadila bez protože se musel dělat v ale potom by bezpečná. Nebyla ano tak je nedoporučuju takle zastavovat nýbrž připravovat se teď prší. To znamená čas plyne a jsem v tom dešti s tou vodou poté činu. Od pramene pokud možno od pramene protože jsem věčnou bytostí jsem se z ve nenarodil a taky jsem tak jsem se zde narodil ale co se jim jenom nenarodili si s tím jsem se tady narodil tak to tak asi že v takové myšlení které by mně nemělo náležet. Protože jsem prostě tady je oblékl jsem tuto jered lidskou základnu tento oděv a za ňáký čas a co s vyvedu an. To do značné míry záleží do značné míry záleží na mně. A protože v tom budem od jevu jsou pořád z místa čili vy které se dají povolit anebo se dají při těsně zase chtělo el. Tak jsem o dětech musím umět přizpůsobovat dané situaci. A jestli se obávat. Že budu jiný do budeš špatné když budu jiný tajný byl panně nebudu. Protože stavím na zkušenostech tak zvané smrtelné duše která asi tady nebo našeho jsem se vytvoří nějaký obraz o tomto svět těla jiný obraz není přít s přístupen. No ale ne v každém případě je nutné se na to dívat jako na tu běžnou záležitost el při kterém nesprávně se nám se zastaví člověk se stát ale když ji připraví ten moment rozhodnutí tak proto o ti může dopadnout jinak. Pro dítě totiž když to vystavil další hráz může od les tu vodu někam jinam. Jsili za za vložil volání nových poli v tu bych to viděti po s při to ne ale dospěli že by mohl za prožil od jiná pole starost nezavraždil o který že zůstaly z ducha vás starost ducha a neprávem že tak teď je mohl za vlažnou od li jsem. Tak n tím li nesestává na kdyby zavazoval pole která dosud nenavazoval na příklad dejme tomu v jeden člověk který zde je e to dříve vůbec si z nečetl a teď vlivem toho čemu přechod do on donutili okolnosti četl to podle pan nečetl zbytečné věci a to je podle mého názoru za vlažnou vám nových polí. Otec si toho tak něco vzal. Doby chyba kdyby litovali dříve nečetl ne ne nastal čas kdy on zavazoval ta pata pole je na tom kolik let tak o tolik vody aby mohl za vlažnou nebo pekla někam jinam do sváděla někam jinam od že by se z vede hlasem. A tak taky se v každém věku člověk může west tu vodu svého života na nové pole nebo přednostně někam kam mi to sub nebe nebo do soustředili někam kam nesoustředil dříve ti prostí. Podívejte své která by tam vštípil do hlavy jednu víru jsem el protože víra satan také píšeš ale ty jež špatně vyučován na po staletí po tisíciletí tam je. Podle mého názoru. Vylučovat víře se a dokonce lépe než dosud a kdyby se to dělalo tímto způsobem jak teď to předvedu. Všechno od boha pochází a bohu se vrací jenom bůh od ničeho nepochází a tak se nikam taky nepotřebuje vracet. Čili jsou tady by dvě existence vedle sebe tady dvě existence vede. Jedna věčná o které se jedině jsem říci že její těle ale jednak která s s s s s s s s s začíná a končí no. Po které se říci že sestává od fu a když jim vědomí tím že žijeme v této oblasti toho co se stává říkám tomu v oblasti pohybu. Ježto bůh žije na nebesích v oblasti klidu a to je stav klidu. Proto se nestýkáme v čem bez pohybu nedokážeme vůbec být. A protože jsme neschopný zastavit se. Et tak nevidíme boha dnes přímé a vůbec jsi nestýkáme s tou skutečností která je klidná neměnná. Na tak by se řeklo. To jsem patrno styk to je nesmím nejsme schopni poznat boha ne tedy všechny předpoklady tady jsou proto abychom podle poznávali. To znamená všechno je v nás pohybu a každá buňka každý atom všecko tam ji ve prudkou rychlostí a to znemožňuje setkání s bohem toto aniž že když se snažíme třebas všemožně se s setkat tak pohyb v buněčných pohyb v atomech nás tam zabraňuje setkat se s tím bohem pozorného protože to jsou této velké pokušení od boha o kterém se modlíme. V tom otčenáši neuveď nás v pokušení protože tyto okolnosti které jsou a jsou je objektivní. Vás uvádějí v pokušení že není bůh. A ještě se modlíme neuveď nás v pokušení tak je to opravdu žádoucí se takle modlit. El protože na závěr modlitby srovnává protože všechno nás pokouší k tomu že bůh není. Od panně v klidu aby se v pohybu a my tomu klidu vůbec dále přístup ale co je to toho co k člověku přístup k tomu klidu co o něm klidu taky je neboť vše když říkám že všechno vychází z boha který je v klidu. A dala toto do pohybu paty to přestali bohem a odtamtud přestal by vnímatelné jím ten zdroji ten bůh tak také si uvědomuju že se člověk narodí na tento svět tak přichází vnitřně s tím klidem na ten svět to znamená e dostává a dovím ku om nádobou prázdnou. Individualitu prázdnou které je indové říkají a co mám ne a to k tomu nemá přístup pochopitelně. Ale do této nádoby ji okamžitě člověk začne po narození zase v atd všechno čím jsem v tom času o prostoru setká. Takže nech ta varovat se plnění. A to mnoho které je čisté prázdné klidné ustala přikryt toho vším tím děním. Čili o po ožil si říci že člověk je také poznáme jej dějem který někde začíná a někde končí a všechno co vidíme je průběh nějakého děje. Ale nevíme toto je zatím dějem z čeho ten děj pochází to nevidíme ale přeci jenom ten.