Karel Makoň: 84-09A-84-03-20 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

F. Ne tak jako kašičku jsem ho on říkal jsem ho měl nemusela abych dostal kašičku to je ten smysl fa abych na tu stranu mu nemysli abych se s tou stravu nějakým způsobem jsem se že ano dal všemi přizpůsoboval tomu tělu muset li vina za to co tam jsem začínal úzce dostanou pro normálně musí všechno co vám práva třeba na ve mu to při smyslová jen toho celistvě přetváření mu. Jo je lidské přetváření toho rostlinného třeba na toto maso nebo na tom tuto krve a to všecko zastane jak vím ano li ten mu. A toto chtění věděl na tu svěřovat. Budete tom zlatého je velice těžká upozorňoval že tyhlety věci nejsou vůbec na stane takhle detailně někde ale ještě byl tady že nám protože ti indové vůči věcech tvor velice služ věží v tak že se dali poučit že budu tak na před náš jak jim říkají ano. Že oni to takhle ovládali ani to neuměli ten kdo mu ji s. Ale že do oni zkusil takto v umění i říkat jak to fakticky je ona ale vymazat prve jsem poznal na tělo z děl jak nenech myslíš vší své ale není třeba do potřel o to aby to se stalo to je řeka vývody především dovíme nerad ano a to nesmí jich ani za v ji malinko ale ta není ano. F. To vám taky bude čas ne dneska jakkoliv dáte a. Měl hlad řád jeho ne zkratka vše podle své dvacátého před na mi že osmdesát řím prosimvás křičet by se na to abych každou přednášku tato v a veliký význam an byli vědomi bylo tak snadno to je ale to si tam jsem mám být domněle stal. Že jsem to na toho mohu přejít k tomu že vám vyčítám že když své nechová jako vy tím boží že se příliš staráte protože jenom vzdával na ale je. Tady mám na mysli nebo se držím příklady vše krista on si on stavu. Čím je že si že on nejí vyčítal svým učedníků že se nechovají jako od li ji si řekli my chodí bůh. Takže tady se starají z mají mnoho starostí. Kdyby byli hle návody tak že na to. Fa v byly pravými věcmi božímu. Tak jsem byl ve rad mu plně novým ale jiným způsobem neříkáme je možná nejvíce. Protože dejme tomu. Celé je takových lidí tady jen jinak měl ale se přestanete li mu. O tohle tom rození nedával řeknete li ale mám jinou v vám starost o ale by jinak starostí by nevyjde jsem starostlivý při tam tam tedy krásně žiju ano necháte krvi boha a bylo to pro tím k němu. Ta paní slova a tak atakdále mu tak na takové starosti byl ti učedníci zdání. Měli sester jinak než za nemá vězte stal jako děti boží na toto bylo mu stane se o jeho stejnou měla mu jako o sebe miloval když jako sebe znamená když oni šli za ježíšem proto aby s kali vlastní spásu o mně to měla za li vzal je do toužil po vlastní spáse berou ho řekl mu. Protože pak taky proto bude ochoten se zrodil především o to bude na věc. Oni okolní dokonce li pochodní léčit a pomohl když jsem si dal. Nechť to děláte jako on on neměli za sv. Vyšší šlo o vlastní spásu tady byli ochotni dokonce na sebe za tou ven mu. A věnovat se jenom bližší v čemž za touha po vlastní spáse musela pochopitelně. To je neměl za zlý ale oni přitom museli bez mezer pomáhat vých v ní. Ty se schoval je podiv děti boží po muselo při nějaké situací. Třebas jako o to věřil že je třeba s že zde byla tak velká od svého vých rosa dělal horu a když tam klidně stál mu to se nám stává ten janetem že pánu něco prostá cestami v jeho věci že kolem bouřka za něco nedaří ho mosty klidně vede nás jít o satane dívka. Ale on jím právem by čím žil co mně nedát že boha s větším že u slovy mistře je v jiném ne. A ty si to jsi tady s ty vidíš kolikrát máte leže víme ve sester mezi nevím vizte o že ten ježíš když vedle nás spí takže se jít. Co pak nejsem s vámi a po kynul bouřce a nosem tiší. A toto se budu vědou věc kterou vystavil nic takového dokud se zkrachovaly tak byli jste mi tady čím dál když k bohu tak se stala hrozit ježíš. Kdy se mistrem strach chovali ještě jednou ještě více tak to se asi do plaval dělo na břeh samy o to vzor byto li do plaval. Ale dostal dostáváte jít. Že když se přes míněno starat že za města ale před tím že jsem mu to zatarasí líbí přístup k bohu tak i ten největší přít mu. Jak nosem může vedoucí například kdyby byl neklidní tak. Jak pozitivní tak negativním smyslu tak ztratím jakýkoliv stupeň vývojový který za se mu vší. Hrad ne jak např četl roce kdy jsem se ocitl v koncentráku ku. Tak jsem tam těch vědy svým posledních jsem tam byl zažíval řek bych. Stávalo spolupráci s bohem že jsem měl vědění o tom že on přes miluje on se mně poznává on je to nejsem tedy poznává ano koho o nečinnost taky vypadal protože oni na ten čas jak jsem si ho nadlidské mu tento novost je vší. Ale teď mně ti z toho koncentráku a vší říkal matka si vší tak sis po od mu napřed že to že je to on tak zkušenostech napadlo že nemají pravdu. Začal zatím o že za svou vodního za osvobozena z tohoto centra přestože tam jsou zase tak nechybělo. Nikdy jsem nebyl klidnější než to koncem tak prosím ti věřící před víme vizte např. Ale jsem nasadil na jinou úroveň nebo do jsem zasel ze el tak to potom to také je ale jsem vám spadne z tohoto stavu spojení s bohem toho do toho myšlení koho mu tak jsem byl úplně na holičkách zase dále neměl k vědění nebo necítil jsem nevěděl jsem o tom že jsem nevěrcům jsem si ho on to on tak jednou bylo pět věcí tak cítil jest ve mně. Poznává mu a s ke z miluje bůh a tak dál s když je mu no a vlivem toho jsem začal živořit jen toho jsem musel za seznamu tím že jsem se jak snadno se nás on ho jakou synu miska jsem tak ne pod s k k když když se když zříkal že někomu za nám dává až. On o krista o co na pro z na co jsem silné oporou řekneš třebas volal ale když jsem to o že budu. A z dělat tím co by ne k nebo tak ona třeba než ta jediná žil. Hle čestné přiznal ne ten vliv než my nejmilejší příteli falešnou prosím zde je tomu takhle mu to by ne ne tak když jsem jsem byl honem jen za to mu o ho ohně pekelné. Se stal jak jsem dal sílu lidské myšlenky že se jeho kde na že se tam dostal že on byl. A ne pod se že se ho přítrž kuje ty myšlenky své za nic je. Aby se vedli v tom že by vás někam neseme jsi li aby se nestydí za lesem. Podle setkám jednají myšlení tak si svoboden čili to byla pravda co jsou ona je nad tím pravou svobodou. zbavila ji tím i s tím trvajícího klid věčně trvající byl spojen s bohem vědomého spojení jednaly jinak. Ano. Ten ježíš kristus si nemohl dovolit ani jeden jen jednou jeden krát zatím to velký dobu příměsi v žilo co věřím čím vším a jedenkrát pomyslet na sebe na vlastní prostí prostí. Ani jeden ne ovšem to byl že by mu to o nemůžeme následovat ale řekl kdybych kamkoliv udělal pro sebe nevěřte mu o jako bůh nesměl nic dělat z mu. Čili vy také nesmí ven z toho nic dělat co dělají beztrestně as mění. Ano. A on toho nesměl poměl z úžasnou svobodu ale toto asi jako například na velkou vyšší jsem nesměl si myslel že toto že žijeme na tom co světě že to svoboda pro stavu ve kterém jsem zažíval nesmrtelnou podstatu lidsko jsem se začal tady na tom vědět kdy vězněm dovědět že že v nemá že vědu v ale vy. Lid tím ji v jeden kterého byl jako v tak byste pochopili že oběť kristova na kříži nebyla domy větší doby do nám ukázal on mu. Nýbrž největší pověděl že sestoupil ve ve jsem do lidského těla do vězení a jsem si se na světech při na dal jsem ve vězení živé ale který jsem si ani do ve poměřovat ježíšem kristem jak to musel do bral z když on v st. Toho stavu nebe najednou se po žil do stavu nevědomého dětem znal to muselo být opravdu v tom slovy veliké utrpení. A vy to ještě třicet let než se říkal třebas jenom křtu v jordánu naší sil k li kde jsem říkal zrady všech učedníků na než postoupit na kříž staví do že tam v ničem na než musela od svých ě v to znamená že jsem ten se poslušen toho kolu který měl li. A je to tentýž úkol který malém máme my. Být dítětem božím od začátku od bohové je zde říká na viz než výtky božím dober víra. Nepříjde si sebe zase další nebudu ukazoval doby nebylo příkladné ale že se několikrát za den nechoval že budu mít dobu. C. A od do věcem v k bohu abyste si připomněli že tak nemá žes se že jsem zrazuje tím že sv. Že jenom jeden svůj úkol v na s li. Neboť to mi ho mohl mu co se tady sta díkem božím nebo chovat jako výtka by to boží ne při tím maličké nad přízně neboť jejich je království ne sv. si to dobře uvědomuje mu u toho nejmladší no vědomého mnou čela ka nebo ve která které přesně rozlišuje zatím on mu to svým tele ale že jsem že co je božího pak se tohoto svět ano ano a to boží na choval staví na pro svět a pro světské podřizuje tomu boží ale dokonat. To je to jenom protože to zde že myslíme že takle rovnou z od něho začít to není možné to věděla kdo v ale ono to světě ještě v sobě ještě z toho nevyšlo ho na jeho ještě praví boží je do onen ale ještě něho takže tam ho mám třebas týden li tak o když žil do prahy tak li v něm měli říkaje v v tomto o povídavou to vršku po s tím že ho ti toho. Dosti sbohem o nemluvím o sv. Jan říkám asi takhle. On o rozumí tomu on se mi dneska vědec li on rozumím starému dál ho z do ve mu vám ho zná všechno pro ve svým to je ten pravém světle detaily za životem že krista ne za manu jedno za zlé že si obratu kterému pro kazí byla krást ne po pravým nad namaloval ale měl li se život leže krista dostat dál když on tam nejí bydlí v tom bylo. On v jednomu jak ve. Ten. Mar dali nepatrný postavu nepadly silou ne vší na hrudi toho kolem oko od jeho o obrněn jako o jidáše a umřít nám mu hlavu vystavil tomu znovu a. jsem říkal tomu v krvi proč tak se ti to tak vím. Jsem to tak říká jdeš protože jsem měl příště kam v že se mohl takle naříkal tak se z jiného přeložit do normální češtiny li jsem do na tom tak že mám staršího bratra daleko mocnějšího dní v od kterou mám strach ne vám mámu hlavně znaky vědy kuje ale jsem říkal vliv nad vším. Jak tak vydal vých ale ono to není za něhož nad ven a on ten david měl něco hlavě. A v vím kolika víra tak by si jak je a vím jak uniknout zrání v se o tom nejí přesvědčil v jsem pojednou vzal ano to bylo v v synu on ho tam s prali se z na vzal do plzně že byl dal velké nové sice ale jeho máma nebyla doma a měl o na starosti li dělo to o ten s tak je tam ještě víc si v a. To je. To nějak stavem dělat proto tak že ten malý dříve v tam jsem měl takle ode jsem měl rovnou protože zavalen ale to otatní nebyl ošetřoval ale jsem říkal tomu jeho od žila co pak ono horečné pannou mohu do byl v no tak jsem ho okamžitě vzal domnění do jsem přestane dělil zavlečen do roku o kam jen na domu než rané při byl strávil pole cela. A to bylo bylo možno pod svět na kterého se ten o do pro do byl jo tak o z toho úrodu žil ta a vzal nějaký den v dělbou kolem své ale přestal jíst. A von věděl že věda ho nebude stravě do pozoru že se tak prostě ne za svou prosit jak jsem šel. On věřila ho nebudu dostal. Čeho marně postavili tu budu v li od dál dal o taky netrestá tělesně ale postaví ona ho sv. A pravdu že se nad v z že jo. On tomu říká do sví vůli k tomu on roztržitost padl typu protože nedal ono by bylo by mu jde dál jo to moje takovou mistra jak se mu za tři nitro sobota ano ve co se museli nosem si dopravy ho honil. Náš ven protože domněnek na se měl strach že to bude zlých li tak se s ním do nebo více. Zase jsem věděl čas ale když nejde jsem které z rámce pomůže zase říkal tady může pomoci v jenom ba ano prali tak jsem vzal aspoň tušení jinou lásku a měli jsme a on ve pravda jsem z pro že měl na mysli ono tak sv hleděl postavit vím li a přišel domu ta tak v byl doma. A tak jsem přišel říkal můj svět že ti ta nějž a proto je ještě odváží stanem. Protože tady mu ježíš to bych že tady byl bych ho říkal tak že že tedy tak on je aniž jsme ve na tato koukal. Ještě máš hlad o to co do toho se svým jen jeden z těla je tak pak toho moc jakou choval jako byl z toho bude li od ale ne ne a on říkal ještě onoho že asi řekli tak se tam mohlo nebo moc boží ale on vydává vedlo o stačí jí. Ne že si ho bych ne ale opadnou ten marty v něco hlavě na co nestačí to se nemá co ale von mně na nemálo onu jeti ven kemp který něco hledačem že toho moc na tom kolik že on nějakým způsobem se li toho tatínka vím co mám mým ku li toho bratra v on se v říká když se musím zlatem do toho zápasu tak mně jse mohl otcem pravou on se přesvědčili o svém tak tohleto ženě. A ví. A bratry na hlavu a to mně říkal podstatně asi tak je pravda protože si myslel že není všechno nás pravému když dělal. Tak něco mocnější svým ano asi tak. A tak z jak jsem rád že tu že něčemu učíš jít protože to je pro vás sice mocnější než to nás tak jenom pořád a všechno vysvětluju v musím všechno on když s na rozvinuto staršího se tolik ve dále letem na všechno se od poli do jsem panen noste pro jeho věk ale on to potřebuje dobou věcem. Ale on o tom e syn mrhá dělat žila on potom třebas zde mámu. A. Najednou a co na něm chce hlavy nýbrž kol týrá ano. A najednou oni se není schopen tak li jedna věd ono představila řekne ne tak mu dám vám mu a ona řekne dnes to jsem dal budu zdáli. Po žen a je to řekl o strašně z musila tu mu že u z toho mořem se o tak on ba ne von si o to tak vine tak ho od byl v v ve mne vizte o mnoho takových ten vliv uvěřil novým slovní kde do ten týden ano držen protože ten svatý málo byl bohatou li si jí. A. ho nenechám když ji v tom nerozumí přesto přeji on by se do by byl to on řekl z ku ale tam říkám víš se do k nebi vím že to tak je to když třebas vysvětlil on o tom potom kříž matky mu ne ten kdo že ve najednou v. A tak dále a ku. No této si na veliká ale radostné takhle el ten tvor ještě váhání ne. Ose li s nimi dveří ještě zaručí že se říká v ní. A on říká bych tady on se například zda zvykových z toho či on za mi ten tím že jsem poznal že vypadl ho tam na jeho. A před že ta pak není toho svýho tatínka poradit to a ona to v tom znovu o dělám to je dělat ale jsem si o tom když mu to dál a dobře ne. Nejsem tělem tak tam jsem na dal najevo tak na to by mu jak byl taky věděl s ne a když řeka tady bavit se tak vám říkám že tam ale jejich rady oděla do své v že o tom stavu ve na to jak vám to vám řeknu o tom o dar a po mně necháte ano. Ano a bych chtěl mně je dal chce vší no tak. Tak li mu pak od budeme v od než el jak ti říkám babička dnem není vázáno na ten s by to ne vy tu opět ne by tady byla by člověk byl život za všechny strachy ne. A on říká na říkal když ženit ano větší v ano vane že budu živ dale přes směle pramen své toho snu který on by si měl nedávno celkem kde se mu zdálo as se mu zdálo současně mně pozorní ne on večer říkal se potřebu v abych musel kam on na strašně vím že na školy mu bylo se z těch našich zavřel mohla hle tak. To. Oral a on říkal jsem s potřebuju setkal se tam ale nemusel. Tak jsem to tam napřed dovedl ve vás listem ve byl že z nazareta dovedl se baví jsme a tak se naň díváme společně bez mu o nás ví. Z ti také na bohu mu aby se ne říkám ho provždy aby semene jsem měl jsem je nevinen slovy mohlo porušit jeho v mu dal mu rovnováha když spíte ještě není schopen měst patřit. A ještě by to nemělo žádný vliv ale on měl ono vám v mi to příliš ho do jiného vlasy do jiné úrovně asi tak takhle viset dělat pro toho nebo v jeho já. Dále s tím co máme je že vím dokonale o tom že tomu tak tam rosy v let a el tak za půl roku zase za o tam měl v plzni ne ta se ode chtěl vizte ve pravice přišel tentokrát jsem s ním přišel v ten pak jsem naštěstí jsme přišli v této by se tam u nich u nich tam do je nám ji vůli před domem. Nezávisle přišli a babička tam byla mu na ve za ten žák a jsem o vzal za jednu ku bavit rozvázat v onom v bu a podle přání toho letí li o nás vedl na jejich jako jeden z že když je mu prvém byla si zlý do vidí a my jsme tam byli ve že od boha na zem dal jsem se o mental li se stát ve přetvoření. Ale teď jsem kdy opačně v jako jsem vzal jsem se na nás tu na na ono tak. A babičko dal mu para taky mu ale jsem se pro kontrolu vším byl toho celého prostředí. Do do všech detailu a připomněl jsem tomu své tělo li mu to v mu v tej ten pak je mu systému váš v mu byl pak se musíme se dnes jedno jak sv. A druhý den ráno jsem v jsem byl tam již mu beztak nebyl za věčnou ve za za ručičku v z z za dobu v co byste tam na tom on tomu říkal nějakým způsobem k tomu když ti na tom když jsme byli bylo krásně ten bylo babička ho v a tak jsem říkal a co jsi viděl na opak své. Pak vpád směs řekl jsem v bu se o on vlastnictvím svému a ona nedal tolik v tu již že ti. A tak je člověk z ka ho toho jenom od když měl jsem man dalo se nedalo od no a tak ale pro si že máš tady nějakou od ku vám taky do se budu mi že asi vzato on věčně živ nedala ve přímého wu č. Protože zase po že by se dítě si dovede příjemná. O do kdo neví dospělým do žid a je na jiné úrovni než ten li o ale do dva mysleme on si se hraje kdy ji budou ve o to se ve zcela aby svět vy ne. Musíte ku mu to není koly náš nejednali v žil protože neví jeho vůle tak se to nestalo to bylo všechno musí se na jeho vůlí mu jít e e říkám ne aby si říkal že je vědět že mu celek víře v boha a on říkal proč. Proto že je si tím říkám to her nestal ten měl strach z ježíš. Že by ho připravil o vládu nad světem nebo matka si na ten on vládl mu. A my máme tak takovou vládu která strach aby ji na nepředešel. Ne tak oni nepronásledoval ženství s ne na životě napřed s ale protože na strach že přijdou o moc se kterou se o kterou se ty nikým dělit. A tyto musíš to nehlava. Oni protože jsou tím herodesem mají právo v krajině ano cit co říkal ježíš kristus že jeho království není z toho prosit. Tak všechno co ti říkám není z tohoto světa tak je to než pro sebe prosím ví. Tak jež přít mu k tomu malému petříkovi do prahy tak řekne jež se potom nikoho neříkal ano vím že oni mají strach. Ale je nechci stran zvětšoval pro vás dívat jsou tři nemá mistra. Fa jednak jako dívkou boží jak ji zná po sv. Poslouchat zákon boží který je nade hnout který do značné míry i v z na na telat ano za ten vizte ano. Ale za on měl tak tomu po do ku že by vás zavazoval na každém kroku u tu podobu mu ženě zavazuje na každém kroku tele že když aby počin malým určena byl to vám není určení tam v tom konce na ten se považovat za svobodného by se to co on považuje za hřích. Tak prostý řídit. Že jsem spadl do z vysoké úrovně chápejte to von se tam máme jemně jsem chodil s bohem ne asi nosem dala všechno ale o tom bylo li z mu přitom žít věda jsem dětem sv napsán nějakým byl seznamu hříchu také z povinni dostane nikde k o je to největší hřích nade volně které se který bych mu uděl neklid tak mi hříchem ne li na nemohu být ve krista střelná jsou hříchy byly zaměřeny jsem nosem. Kdybych to řekl tomu věří že oni si bych jasem starostlivé všechno to je dobře jsem byl v v. Ale prostí ne že totiž člověk když je mu něčím co by tomu věřit že ty zdá že vím z boha jako všechno toto tvorstvu pořád bohatého vyzařuje. Jedno se co boží pořád pro nějaké šest byl bůh o ten co se stalo co se v je tak ten sedmý den klidní božího řád jsou ještě pro sv. Jestliže tomu tak je. Tak člověk který z ale do své objevil člověk jako třeba v ne ne to je v tomto toku tvůrčím toku. A vy nemůže o jiné povaze to o to protože to jenom tvůrčí pak po že my taky od to poznání od vás ví. Existenční. Ta ho o tom v toku existeční o tom čemu či roků že v tom dokud mu vší jste objevuje třebas malé dítě tak to je jsou část toho co může se nám to jeví jako ohraničena vývoje žena postavy příklad dítěte. To je s tím není protože my nevidíme ten to. Víme že součástí tohoto o tom jsem toho nejsme svědky v to nám budiž pro vy vlnu takže my to o žen let od toho slova vrátek ten svět jako za ale že mu. Ale to je jenom malé žité součástí toho ku stvořeného. Takže to dítě roste atakdále tak je ději je jen v tomto ku především je takže když řeka považujete za její pak ku mu vší v činnosti boží že to myslel tím pojem člověka ale tento děj zvláštní povahu a váš v kole to všechno v on to svým úkol. Sto o to se li many a tak že nechce za to nikdo jiný nemůže děl. A tak musela leží dokážu mu to ten smysl. Abyste se obrátím být v nás je k tomu otcovské mu domu z vás že krisí ano od střev a jeho moc. Jak se nejen ducha protože jsem z vystavit ne vůle ano od jsou ráje v dovrší v z s z s v ano o čem jsou hlasy aby s aby byl ve všem v abych v tom co dělal nebyly nikdy svůj nýbrž mu ji jako co není abych je. Tedy abych neseděl na dvou židlích i kdybyste se stavů nahoru může jen k a že by to být mně držíte li od ale chudá dali tvé ve ještě na křehká na paní to vydržela ale dále živ na že nás pane dar který je v ale tady na proti mně. vám ne když jih že například v jít v na vás chtěl v abyste pořád jedna jako dítě božímu tak jsem do toho do toho musel těžkopádně když let v. Nebyla jsem si nikdy jista jest jednat jako dítě božím. Protože tam chyběla nějaká taková přede na nějaká takové nás také jaký trénink. Viz v nebi do že ho z kaše které jsem rovnýma nohama na to znamená když jsem jsem si byla z vás že daleko jaký ho musím být toto z žít ve své zřel to běží měl jsem to strašná tu kartu voda tam začínal tady třebas ten boží se ale před tím se nebyla tak to s teď to musí dělat takhle bili na to musím si jimi měřítko ji ve které dělat. To je cesta z ku. Upozorňuju vás že nebo je na je od o žít bez sebe na li na ty věnost do pro či ne ne ježíš kristus si na jako syn boží i tehdy když prodělával mu. Je tady zenu a zákon dva skal vizte pro viz viděné uvnitř plné nás tím u božích a to byl stejný projev lásky či jako třebas vy ji mít dal penězoměnce z tam mu to jako když léčil třebas těžce nemocného nebo když viděl plakat nad tak jsem vší synem a on v s v k v. To byla stejná úroveň se nás ti či je láska se nevystačí jenom tím že se něco hle než láska se snažit tím že se pravdivě jedná. Že musím vědět že jednáme li v vědy takle jednali z š. Ano ale ne jinak kdy si to mohu s a pro na aspoň částečně. S počínáním ježíšovým tak jednám jako výkon božím protože tam byli citem božím vědom v mu. Přenos do pořád ve že když když k němu to dělal ale budu dítkem a on v jeho a neboť jejich je království nespěje co znamená být jeho že on je od věřících v důležitých ven te že nechá upadnout jako matka nechal pannu třetí když podá dítě mu. Mat ruku stavy u toho petříka že to dále jakoby matce ku tak musím dnech nenechám upadnout on by kolikrát upadl v době časovém protože nedávala pozor na cestu. Ale drží se mne žít a onen to když ten ježíš vydávali jenom na cestu pozor. To je si dycky připomínám tu chybu která měla co dělat než mě. Ta dokonale pro nedává klec které se říká často prost. Ale řídí příčí dají úkoly takže nemá nakonec na nic jiného čas než na tohle dávání k let a on se netrval když třeba tak více let než pro není nad čím jsem byl na víc tam kde za dva podobné tím těžší bude další pole dáváním li ten o těžko z citelné že. Tam ty dovede si tato při jsem ve závislost říkal ale to za zlé že ježíš a proto když se vět jak by si ji věcí milovali že měl ku tím že tam pro nedal ale ten časoprostor mu v časoprostorové kleci všecko plyne od boha sester mně pak časoprostor čas a prostor je nejzazším bez ha moc a vy to je ještě se volně nazvat o to znamená. Ale na co vyplyne z toho zdravého. Boha z toho k pravé existence ta ostatní existence by se bez času a prostoru je přestali bohem začíná být hmotou a v ta o ten na malých a ve svých li jednotou velkou volit vědy svět ve kolik mysliteli li člověk ne. Tam je a třebas takový člověk bude nám na tam nebyl bylo mu bují cítili liškou nýbrž uvědomoval si to prostřeli ho a tak když von říci něco rodící věc se potom stalo nám toho jak se to pořád děje. Ale tak nemusel věštit vydrží byl si vědom kam to prosit víme že to byl stav který se nikdy nedostal držím fakt že jsme v v kdyby člověk po celou dobu dělo s ti zachovával tuto tendenci chovat jako dívkou boží mu v. Nebo se dokonce modlil otcovu tak by způsobil nakonec ne že byste se nemůže jen v tom co si. Víte jich mám tady na mysli tak že z ven z za se světly v ostatním ježíše krista dosaženo bych se omezím na podobenství v lidský ukazoval ježíš kristus el co říkal ramakrišna ještě k a jak to je s tím bych nalezením bohu. Bez vedle než jinak že vám tady přednášíme nějaký člověk oželel svého mistra. To žádá li jeho mistra mistře řekni k který je větší mistr než ti nebo který největší mistr v své si od něho něčeho něčeho další věc zažívání čit. A on ho poslán na poli o rád ne za to co se vám to ještě že mně z a. Řekl mu mu myslel mně posílá slovně abych se podíval. Na nejvyššího světce a bych se o ni po bohu když o tom jsem za ty které známe z hlavy protože jsem si na mez a ten člověk o dál ceně oral anebo o činnosti do polem na dovolené. Když bylo dokonané odešel od toho druhu mu příde k tomu žáku za vás na to o čem se s o tom co se dělat. Na hlavně ze sil oral pole v mu tu k a na to není třeba na neví z toho svýho ve za lidem o vás o rád čemu. Také jen jsem se ještě něco jiného si asi myslel přitom na boha věcí. A to je asi za dali co ten nová ani ona se dělá mu říkal tak jak je vším čím by si špatně pozoroval tady máš vší vším dělají naplnění vrchovatě nahoru vodou. Ale od toho z tahleta musí k tomu ale že dělati její jestli u jenom v jednat tak toto svou mluvit ten pasti do domu si nevezmu pak nebudeš nic z toho něco z tažen tady že fa mistře dobře jsi jak ja bude za to jsem dával tak dobře pozor že tady že ta ano. A slavnostně hlásil o mistrovi ani mně neukázal a když jsem se dál a kolikrát si přitom myslel ano. A říkal viz se jsem z vášně kdy jsem se na boha když jsem se mi že tady neměl dát no. Ani jsem jednou nepomyslel na boha když se oral pole abych správně spal. Neboť všechno beru z rukou božích i ten úkol toho orání věci se tedy vizte jakýkoliv úkol on ten cit. Proč je světem s vzdaly z rukou božích jak on se pro mě. Jak by z toho byl tím mohl dívka božího. Jak jsem drželi vlastnit tímto způsobem do ruky pána za jsem se drželi ale dokonale s s s s s že ano a ne přes ten byste vyd. Tím dítkem božím když se modlím třebas půl ne a ne nemodlili tak tedy danou jejich ale ne vy se modlíte nade žena světsky kdežto proto protože to člověka se na mně horší co nedělat se říkal ježíš kristus. Ale tenhleten oráč bez věděl o žít a veleben na všechno vede ho o jich nesmíme ten je pořád bez mezer dítkem božím ano a to je ten je ideál pravé ze s ku. Takže hlava šel se svým bezvadně nám pomohl nám ukázal jak data. Proto on taky moc dobře rozuměli ši sis z mu v v v k v. Tak podivejte z li to se může jiným způsobem a ne tak se fakticky stalo že se mi to hodí tak by to bylo malost ba ano viděli novou mu. Zdálo se mu ta jít zažil náš jemu jiného mudrce tedy tohoto cele ho považoval za daleko většího let. A proto jsem přišel do volal jsem poklonili a podívat jak vypadá takový velký bůh smí aby měl z stal se pro střed cenného nad hrobem u na vedle životem. A podobně a říkal mu hrálo se přes se poděl na mistra a bytím lidskou prost z mu v tom nikdo to řeky chytnu říkám že v bují tohle je strašně jít když se někdo vzdá někomu viz celému proto že zdravím. Že vládne jazykem vládne moudrost nebo dělat názor tak. Na to ten druhý je to pozoruje nepotřebuje žádnou horu ku poznání na sv. Kdo mu to připadá víc to co ode takovým velikán zevní povinna tomu nic velikán bude jsou volal ale může se že on je to jenom maska od tělo je třebas něco špatné. To třebas to dobře ale je to mistrovství ale jsi li tak by nic ale co myslím vší mu když totiž jít s no to jedna a byla to z druhé z mu a někdo možná ta mu aby z mu dal mu cokoliv on si vůlí. Je přát. Otče myslíš že ten dotyčný sáhne po brát tu nebo poznal v mu poznávat mu samozřejmě smysl zlato a to byla to nechá v tak taky člověk když v někomu něco odevzdat jít tak daleko tíž že se zbaví toho byla ta mu. Než č toho zlata v tom každý bere.