Karel Makoň: 84-09A-84-03-20 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a teprve jako kašičku sem o kolika ale jsem ho ne na vy dostal kašičku tady ten se to ale abych na tu stranu mumlá se s tou stravu nějakým způsobem se ožívá se mi způsoboval to tělo i s tím začal protože tam se začínal mít úsek soustavou to normálně musí se o to aby to návat třeba a na duši ustalování to veliké přetváření ne vojenské přetváření toho rozlil ho třebas na toto masa nebo na to trv to jsem kazatele a v ten a to tam ještě neviditelná ztěžovat toto do vtiská upozorňuju vás že tyhlety věci nejsou vůbec napsané takhle detailně nikde a ještě ani znám protože ti indové vůči mně se chovali velice sluší takhle detailně poučit jak napřed náš tak i říká oni to takhle ovládali a to neměli a to neumí hřích a že se tam po zkusil tak to uměli říkat jak to styky je ale bych vám nedá to nese upozorňoval na tělo dělali tak nešli díle není třeba tato síla a aby to nestalo toho velice krátí boží především to vybraní tím ani začít malinko to tam taky bude za neska kolikáté hlásaného ne k vám polovičatého přesná se to se zátiší prosim vás příčiny na to abych každou přednášku a to veliký abyste to vzniklo se snadno orientale tak se tam musí se to slovně napsáno a to mu při tom že vám vyčítám že nejsi nechováte jak ti ti boží a tak se při starat protože jenom zdá zále tady mám na mysli nebo se drží příkladu ježíše krista si aby se si že on nejvyší a svým učedníkům že se chovají jako lidi se k chodí do takže spálili kdyby náhodu zakáže byli pravými věcmi božími tak se vytesal úplně novým a jiný se neříkáme možná že více protože dejme tomu je takových lidí tady se dívá na a jak se přestala více o udávám rozeznávat řekne tedy ale mám jinou mám starost o ale to je úplně jiná starost vy nevíte starostlivý přitom a sem tady krásně žiju ne ano nezastavit bohatě do o platí taková a a tak dále mám takové starosti ti učedníci páně měli se staral jinak než normální ne se ta jako děti boží a co je to bylo se o jiného stejnou jako od sebe by v bližní jako sebe znamená když oni li zajištovali vlastní spásu oni to a měl za li do toho životní spáse perel že tak taky proto bude ochoten něco dělat že ředí o to de ale byla oni okrsek byli ochotni léčit a pomáhat bližnímu se tyto ne to dělá jako on to jim neměl nikdy za ze z šlo o vlastní spásu tak byli ochotni dokonce na sebe zapomenout a věnovat se jenom bližním že ta touha po vaší spáse zůstala pochopitelně to je měl za zlý ale oni při tom museli bez mezer pomáhat bližním jako dítě děti boží pokud se na nějaké situaci třebas jako a to je že se ani nebyla tak daleká hůře jich rodina těla bodu exist k města to se nám stává země se a je do že pán bůh něco prosto že se tam u věci že kolem poučka namísto nedaří a ti k nadaná ono se to netýká ale oni právem vím co mně nedáte pokoj je tu slovy vy se vínem ty za tady kolikrát máte se že hyne a jste nezvete protože ten ježíš když vedle lásky tak je vám copak nejsem s pány pokyvujete a stín upozorňuju vás na jednu průběžnou věc kterou my také do bytostnou se strachovali tak by se vyhasíná stála hrozivější a kdyby se byli strachovali ještě jednou eště víc tak to museli asi do plavat tam o tom a viola a ale to jsem stará i když se ře míru staráte tam je správná ale že čemu člověk prát zapustí lidí přístupu tak je to v nenevnímáme můžete dopustit například kdybych byl neklidní tak jak pozitivní tak negativní si tak ztratím jakýkoliv stupeň vývojový který se se mohu rád negativní a křičící vy jsem se ocitl v koncentráku a tak tím se tam těch tětiva byl každá řek bych to naučit s bohem ne jsem měl vědění o tom že on přesně miluje on přes poznává on že nejsem nějak který poznává ano a potom čitty padat že voni na časný a říkal si to nadlidské to look totiž ale teď pustil toho koncentráku a vší kamakura tak si pomoc se začne tam tak zkušenost nenapadlo že nevařené taky považovat za svobodného za osvobozeného toho koncentráku přestože mi tam to to zabrániti a nikdy jsem nebyl klidnější než v tom koncentráku ti pocit trvale jak jsem nasadil na jinou úroveň nebo byl jsem a se ten tak to potom šlo takhle k ale se tam spadl z tohoto stavu spojení s bohem tohleto pouhou myšlenkou jsem byl úplně na holičkách jsem mu dále neměl jediní nebo necítil jsem nevěděl jsem o tom že kristem opatrné tak jednou vyhovění tak cítí že si poznává vůně miluje bůh tak dále kněží víno a vlivem toho se začal živořit toho stačí zase znovu bude jsem se jak snadno se o moc jakou sílu lidská myšlenka nepocítí se ježíš kristus říkal když je někomu nenadáváš samo sebou nějaké za to tady opravdu že jsem se třebas vole než toto že a myslím dělá silné nebo jako začal pan vina četná vyřeší neměli přítele a když opravdu tím než to vůli tak je to to vy let tak ježíš kristus se se řekl od za to ohně pekle žák znal sílu lidské myšlenky člověk je hoden takže se zaostalé a nepociťuje i když není stádě aby se neznali v tom vylitá někam zanesli a byste nesměli být za neseďte se kam jednají nám členka při svoboden že to na byla pravda to nenastává zbavila jediný zírající pětistům cítění s bohem jenom spojená vynášen tedy že kristus si nemohl dovolit ani jeden jednou jeden král a ty to dobří měří roku o něm učiniti a jemná pomyslet na sebe a na svůj vlastní prosté a jeden právem to byl vtělený bůh to nemůže ne následoval jak kdybych cokoliv udělal pro sebe nevěřte mi o jako bůh nesměl iiase čili by také nesmí mnoho vydělat jiří beztrestně a směj a on to nesměl měl úžasnou sobodu ale toto nesmí jako na příklad na nekuř jsem neměl si myslet že toto že žijeme na tomto světě že to božstvu ve kterém jsem zažíval nesmrtelnou podstatu to jsem se začal tady na tom dítěti je to by ne tak že nemáte vinu ale když se byli cítili vězněn tak to vede jako tak byste pochopit že obelstívání nebyla to divější oběto na kázat on nýbrž největší objekt byla že sestoupil ne do lidského těla do vězení a jsem si se asi tech připadá že jsem nevěděl jsem ani to ne poměřoval vidíte jak k tomu se dopad tím když on z toho stavu nebe najednou se ponížil dosahu nevědomého dětem to musela být opravdu to jsou by veliké utrpení a když to eště ty ten let než se řka seba jenom tu v jordánu a naší i roky nese dočkal rady si či než moh vstoupit na kříž a radě tam nitrem a než muka mrtvých to znamená že byl tedy se poslušen toho koleně a je to ten úkol tak i v malém máme my vidíte boží od začátku do povstane nížiny božím to zabírá lidi sebe na sebe a činů a za to by nebylo příkladný a že se v kolikrát se zde nechová a to dítě se ský podnět abyste si připomněli že tak nemá že se raduje že narazíte svůj úkol zasvěť to minimum co se tady výtisk boží nebo chovat jako dítka koží nechte při maličké ani ke neboť jejich je krásná si to dobře uvědomuju u toho nejmladší ho vědomého nečeká od petra které rozlišuje zatím světa ne ale přeci sice božího a se tohoto světa a to boží vrcholně staví na světské a světské podřizuje tomu boží a dokonale a to je schopen to vše by ti nemůže takhle rovnou nová začít možné to je nějak do ale on tak está že z toho nevyšším tráví boží je toho ne ale eště ho a když tam pomatené tak oliera tak je i ideály že tamto opia mu to zkusil tři jsou malí to stem a nemluvím mu říkám asi takhle on povím o to mi také nezi zmítal mu zákon nedává šla do vetvářeny dle ten ta li ze života ježíše krista a na jedno ale řeknu právní které mu to ukazuje říká ne obraz a namalované měly životem že krista žáka se mu tam nejáství namu jak ten alaina postavou a nepatřilo lepší a hrudi toho onoho prvně ne okolí aše a učí nám nahá snu nutná jsem říkal tomu vickovi proč tak ti to tak to říká jest na jsem měl přísně ukázat takhle říká tak i na a přeložit do normální čistá jsem do na tom tak že mám stavšího bratra daleko mocnějšího otce kterého mám rásá která taky libuje a jsem říkal na s jsem takový david ale ono to není tak musí být na díle on ten navíc měl něco hlavě a několikrát vtírá zrak a vím jak nově a jsem o tom neliší když jsem ho jednou vzal dozví o ho tam prahy sezdal do plzně měli byl za gateless ale jeho mám nebyla doma měl ho na starosti jeho to otec a že tak ještě víc lidí a pro to nějak říkali a to se také ten malinký trestám jevil takhle fresek rohu protože se zapadala to bylo platný nebyl se stává a je sem říkal tomu jeho i a to tak morální ráno utřela no tak jsem ho okamžitě vzal domů a jsem že jsem měl eště se okamžitě a do neříkal jsem na přijde ztrácela a á pozdě a hory se se ho opravoval do domova se uloží a za nějaký den i pohané před tamto věděl že nebude staví do pozoru že se tak prostě a jsem u prosit jak jsem chtěl o něž ho nebudu statého ani nepostavil to pozoruje nedívat taky netrestá tělesně ale postaví na haase tak dlouho nišší do figurovat stal pádu se jakou fíku a který si ten to mají takovou a jsem ho za třídy to bylo co motá no vešel do ti dopravili řekne protože rovně ne jsem měl strach že to bude i vy ne tak to si nemyslete se na něm část ale když ne tak lékaře jak jsem říkal tady že pomocí těm tam tak jsem za aspoň slušný do vlaku a je li jsme a on se na protože měl na mysli no tak to postaví do řídil domu ta a byl doma a tak jsem si že říkal ze že ty táhne asi proto dědeček odváží protože tady budu žít vstoupí což tady byl šíří a tak udusit u a s nedá na se koukal eště máš hlad po se stýkal na cestě nutí když byl ště hra a toto jakou klam jako že to bude durand a on říkal eště na marie i ten vám o tom touží a tak se zastaví ale opravdu ten malý tkáně co co jsem tam žil tak a tale horní a nemá on je tím davidem který i samaria přemůže i toho mocný obr aše on nějakým způsobem se rádi to tak říká vám tu i toho bratra protože on si dobře říká se musí vzdát do toho zápasu tak by přemohl stará o to přesvědčit že se tak toho nenechá na to na hlavou říkal v podstatě si váží porod protože myslel že i všechno násilí a moc nížině mocnější než násilí a tak si sem rádi než tím že mně něčemu učí protože to je to sice mocnější než to naši tak jenom pořád a všechno vysvětluju musím přednosti narodí ho to stavšího se trvale ale to je ten na všechno se odpovědnost ho on to potřebuje být odpovězen a on potom si mrháno třebas v mámou a nou něco na něm se na veškerá a najednou to nic se a on není schopen tak rychle jedna této představy a na že ne ne tak hotam a on řekne deset a to tak že je to řeka strašně síla upřen něco že se to ne tak ta ne on si pohotová takovýhle tak hustého takových cerp obecně znovu slovní ke za ten týden že požehnaná bohatou ricci a ho nenechám živou nerozumí představě aby se do íbyl toho kontextu ale a musí kam výsledky neví tak mu to víte vařícího když k četné se a je a tak dále a je to při na veliká že ta naroste na ten hor ještě tvárný nese jim říci ještě za ruší jak se říká a on říká kdys tady osel například nazbyt víc ta abychom tak tikot tím vypadat odkryjte tam smith výrok pohladit hladověl dobře dělá a jak to si ti o tom že mu to dělat že je beze samosebou se vám tam nalevo do a bych si ji taky vědět když teďka tak vám by se tak k že tam nemá li jej těla i podívá že z o tom že tam nemáte a třetí a tam dvěma nenechá viděl nějak říkal tak v posoudil jak ti říkám babička ne není vázána na vstoupíte tady zdravý život napřed vypraví jsem skácet ano stanoví za druhou si to je přesně revoluce toho snu který on visí nedá celkem kde se mu stálo ateistu zázračně upozorňuji on večer říkal jsem potřebu babičkou se kanalizační špínu bylo nezříkali mu zemřelo a jsem s posedu se katané no tak jsem tam napřed dovedl babičce neklepá jsem tam dovedl babičce a tak se na díváme společně zotaví ty tak na bohu a se nejá říkám ho proudím abyste mně to měla těch se dvě nedívej mohlo porušit jeho nemů rovnováhu když tak když není schopen spatřit eště bylo neměla kladný vliv na jeho duše joví příliš podejme oblasti do jiné úrovni asi tak náhle vysvětlil a to to nebudu dělat o a méně něčeho li o tom jak se tam a símě podle a tak ta okázalá měl první ne tak jsem buduje městě aby se tradice přišel tentokrát se s přišel ne abyste naštěstí sem přišli je avise tam u nich nic tam do tam nic se na abyste přišli aby čakram byla a byl tam pece jsem vzal zleniví aby to zásahu a podle přání to opět on nás vedl na jejich takový věděla a vím jsme tam byli verzí jezdíval tady se to může stát přetvoření ale i na ty houpačky také esse a druhá strana tak aby to tam koupala taky a jsem se pro kontrolu všiml toho celého prostředí do naše detailu a připomněl jsem tomu tetě v tom snu e ten papír houpačky píše na nás do nechtěl začínati a umírá když se ten a to druhý tak víš nestane byl babičkou neza za jednu příčku tyto ruku byl se tam na tom tomu říká nějakým způsobem k tomu vyšly a to vidí nebyly krásně teplo a vyčtená jsem říkal a co si vydělal na houpačce tak řekl aby oba dva si li stejné na tolik výše a tak k sobě klást a to se na šlapali dal nedal a tak prosím vás tady nějakou octa tak i se vůli vše asi nestojí nedával na ten dítě se dovede říká a dodnes dospěli donutit a jedině na jiné úrovni než ten druhý ona je dobrem nehraje mi bylo kterou potřebuje se a aby si je i kumšt to není koláč daného vůle tak se toto nestalo lvšech řízena jeho viny říkám ne abys káže dědeček ten kříže boha on říká proč protože jak se ti říkám o tom herodesa ten měl stav ježíš že by ho připravil o vládu nad citem nebo na království na které on vládl a my máme tak takovou vládu která strach aby ji no nepředešel a oni nepronásledoval ženství nenávisti náboženství ale protože mají strach je třídou moc se kterou se o kterou se s i nikým dělit a tyto to musíš to nemá oni protože jsou tím herodesem malý právo v krajině vládnou říkal ježíš kristus že jeho království není z tohoto světa všechno co ti říkám není z toho ocitá tak se to nestane rozvine když přijdu jak tomu maličký do prahy a řekne jsem o tom nikomu neříká vím že oni mají strach i nechtěnou a s ním soucit že malý ztrá jedna jako dítko boží jako ti vyzná po poslouchat on boží který nadanou který to značné míry znát a bude se tam se byste vyletěl mít takovou podobu že by vás zavazoval na každém kroku tu podobu že zavazuje na každém kroku že když vybočí malinkou čtenář byl v tom malinké tu tam tuto koncentraci se považovat za svobodného vy tec žít to zařídíš spadl do vysoké úrovně chápete to taoismem chodil s bohem ne a z jeho jsem vrácena to bylo víc to je napsán ten napsán nějakým seznamu hříchu na zpovědi to je ale nikde a on to největší hřích na úrovni na které jsem kterou bys moh udělat neklid takovým hříchem neklid a nemoh být neustat nosiči který tam nikdy nesnese kdybych řekl tomu kněží ve spoji jsem starost li dobře hotové to přeletět je tím co bychom mohli že vyzářením z boha jako všechno toto pocitu pořád boha to vyzařuje všechno co s musí pořád probíhá těch šest první tvořeným poutalo to se děje a ten se klid boží to řád jsou věděli ze tomu tak je tak člověk který najednou se objevuje jako člověk jako třebas ne to je v tomto toku tvůrčím toužíme povaze tohoto že to jenom vůči do tvoření že taky por to poznání lásky existence vzato u existenčním to čím to že v tom to učí se objevuje třebas malé tak to je součást tohoto že se nám to jeví jako ohraničená života se nás postaví čk dítěte to na věci nemění že my nevidíme ten to vidíme že je součástí tohoto oním to nejsme svědky to nám pro vinu takže my to považujeme toho co o avatary jsem nikde jako za malé ale to není jenom marie součástí to tvořeného takže dítě roste a tak dále tak je děj děje v tomto u sebe a že člověka považujete za děj to musí dosti boží to je na nejstarší pojetí člověka ale tento děj zvláštní povahu a vášní spojeno všechno v tom to málo toho se vymanit a vrátí se ke dni to jiný nikdo jiný nemůže udělat to tady všechno kážu to máte ne abyste se obrátí na svět tomu o své tomáš a řekli si ano a jsem nejen ducha by a kladná svou vlast a byl by ovšem aby v tom co dělal nebude nikdy ulož vůli jako své abych je abych neseděl na dvou ži kdybyste se budu náhodu vůli jenom koná li to dílech tady začně padá řeka vydržela ale asi traspasar ale tady na rodině a kdyby například vás chtěl abyste pořád změna jako dítě boží tak by se do to do toho za těžkopádně vmýšlet a nebyla by se si nikdy jista jestli jednáte jako dítě boží protože vám chyba nějaká taková předehra ne takové a ty takový trening vytvořeno kasete rovnýma nohama a to dělá váš si to lásko jaký zmocnit do toky říznete že to věcem ten tažná cukatůra tam začíná tedy třeba i ten boží to je ale sedím jste nebyla do teď to musí dělat takhle ten to musím říct ne jím měřítko jiným že se ta pozoruju vás v nebo jednat jako těží neznamená jednak vostří ježíš kristus na jako syn boji i tehdy když dělal farizeům a zákoníku a skal byste hroby viděné plné hnátů božích to byl stejný pro vás jako třebas bližšími ta není za zeptá mu a jako když léčil třebas jež nemocného nebo když viděl plakat a se vším synem a on ji o to byla stejná úroveň lásky čili láska se nevyznačuje jenom tím že se něco hadí z láska se nešli se pravdivě že musím vědět že nám místě by takhle jednal a ne jestli to mohu a na aspoň část počínáním ježíšovým tak jednám jako růží protože on byl víte boží vědomě se budu při není z ona měla ale budu ke a budu je a neboť jejich královského že on podle žitých ex nechá upadnou jako varech upadnouti když podá a radí toho pexa žním pořád jak k jako by včera se nenechám po by kolikrát upadl v době záhy že dává pozor na cestu ale li jsem a ono je to účelné že by dával jenom na cestu pozor to je sky připomínám tu chybu která na kterou dělá naší vědom a dokonale prodává ke říká časoprostor ale tím přijímají úkol tak se nemá nakonec ani jiného čas než na prodal ani klece a oživit než pro lid cílový tam kde naživu a podobně a tím tiší de další podle dává tak by mu četné ty ve to při nedovedl akcí to říká ale ta dále velice mění a proto vše vědí abych ji i věci uvědomovali že měli na kuchyň prodávali ke sester to je ta starost tvorové kleci všecko plyne od boha ve zdroji tak a prostor čas a prostor je nejzazším eště se volně nazvat mu to to znamená všechno co vyplyne z toho zdrojového boha je pravé existence tak opat existence saula prostoru je přestávají bohem začíná víc hmotou a tahá masakrech lid jednou to tebou rysy nestálosti vaišiové k ne tam je a třebas takový člověk kočka za tam nebyl pomocí liškou nýbrž uvědomoval si to prostředí tak že když mohl říci něco velice toto stalo na ohle se to pořád děje tak nemusel věštit nýbrž byl si vědom a to prostředky stav který se vědí nebyl zatím kdyby člověk celou dobu bdělostí zachovával tuto tendenci chovat jako víží nebo je dokonce modlil tak bych působil na konec že by si znemožnil v tomto světě mám tady na víly tak se totiž stínem se li ostatní ježíše krista a to to stažená omezí na podobenství k ukazoval ježíš kristus říkám ramakrišna když těl ukázat jak to je tím náležitým bohu bez mezer se tu jak než jak vám tady před náš nějaký člověk řada svého mistra to litera se řekni který je většími než si nebo který největší mistra se chci od něho něčeho další zažívala na poli rámcová se to dobře eště řeknu a řekl můj mistr posílá k tobě aby se podíval na největšího světce abych se od něho poučíme a ve pozor jsem si na a ten člověk oral temně oral a neodpočívá to konec zdola když do ran odešel od toho pluhu přijde k tomu žáku aspoň se o tom co se dělat si a vyšla pole a na to není třeba žádné mistrovství do cesty do volá ráže tak si musíme ještě něco jiného si asi myslel si to na boha věc a ten tato na co ten na vání ráz nedělá on říkal tak jak je řečí si špatně pozoroval tady máš cíti ji naplní vrchovatě nahorů o u a i od podle tomu strom ale vídati jestli jenom věda a kaktusech mluvit ne pak ti do učení vezmi pak nebudeš mít s toho nic taky tady vyřeší tak událo potom dává tak dobře pozor že ani neukázala notně hlásil k tomu mistrovi ani neukázal a kolikrát si přitom myslel na boha říkal vy jste tísně jak jsem mohl se stavová když jsem musel myslet aby mně neukáplo a jsem jednou nepomyslel na boha když jsem oral dole aby správně oral nebo všechno beru boží ten úkol toho rázem se kdybyste jakýkoliv úkol ten či nepříjemný brali z rukou božích jak by on se pro my z toho byl úkol dítka božího jak by se toto drželi vlastnit tímto způsobem do ruky páně nahuše zažili ale dokonale se že neře tady víte vy tím díkem boží kdyby se modlí třebas způs a vine nemodlili tak se se na dvou jedné se modlíte a druhé tím nás estilo protlačovt a to je to nejhorší to byl dělat jedna touží říkal když kris ale ten ten oráč neslouží a ten do přístrojích nesmí ten je pořád bez mezer díkem boží ano to je ten ideál pravé cesty tak ramakrišna živelně nám pomohl ukázal jak na to to taky od země lepší kristu tak podívejte se zase učí tak nezpůsobené stalo že se mi to hodí aby to bylo bývalo tam a najednou se a za řízená stěhuje mudrce který toho láhovo a za daleko větší otce a proto jsem přišel k tomu a z pokladů jak vypadá takový tak aby děl se se nenene životem a podobně říkal mu co se se podívat na místa a vidím lidskou trosku tam na to že pohled náš když se nedo zdá někomu mistrem proto že zdraví že vládne jazykem vládne moudrost nebo dělá zázraky tak na to ten druhý do to pozoruju nepotřebuje žádnou hluku poznání a neboť mu to připadá víc samozřejmě že takový velikán zevní u jatkám to jsou la ale se že on třebajenom matka o kterou je třeba něco špatného třebas jenom dobře hraje to vystavenosti není takovým ale byly i a to je zlato druhem a někdo ti možná na aby mu dal cokoliv on si bude přát o čem myslíš že ten do stáhne o vládu nebo za poznat samozřejmě mysl la to to byla to nechat člověk když někomu něco odevzdat tak daleko že se zbaví toho vláda ne toho zlata to každý bere