Karel Makoň: 84-09B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

V tom každý bere. Nebo že jsem si myslí to řeknu po že jsem z ku že ctnosti musí pánu bohu člověk podle dál ne. Ale ty svoje slabostí a proto například ten u. Od léku daří leží krytu obrátí maří magdalenu která neměla co dobrého ve dál než do bláto ale na to kázal převrátit farizeje v li si si že jsou dobří jsou zlatem. Ano a tak ti praví co tady i když tu pro z ku lidskou u to jenom v lál co to je něco co nestojí za st a jestliže toto odevzdávám z který který na stejně jak tomu toho věčnost když to patří i tohleto janu. A. Mně to ne to mně něco ve mně v jednom ne on dal mu ho ká. Že to dokonale ji zbavuje sama sebe znamená dokonaleji že bojuje s tím a ne po tomu se nedá kráčeti a po tomu k po které se krásy ti to neni pravé a to ne ho potom se nedá s deska nejsem schopen dělat krok ale to je to pravé kdysi že jsem ho na. F. A tak taky na cestě k bohu křesťanské záleží nám že odevzdaností ale mně na tom co chci z toho boha pro sebe viz nějaký prospěch zdraví nebo věčnou spásu pro jsem toleruje ale není toho vede je to dokonale z vás dokonal z vás že vede jenom to co jež zradil zapři sama. A v úplně sebe ztratit sebe tak vždycky svěřil z dělat že by to bylo přitom zároveň zapsáno v z po nám na potom pozdějšího budu který se zase k let se snažil poctivě z vlastní vůle krista osou od tří spojení s bohem spásu a nepodařilo se. Všichni mistři hověl dovolil po druhým a ho všichni vyhodili to z mých přátel dělám vlastní se nám vlastní kláštera tam taky dělalo pokání dělá že se a ani to jsem máme dáš než to co on si po sedmi letech tak svýho vlastního kláštera že ten názor je dělat si ty mistři před tím že do věr dovolit že ten o nama není k ničemu. Je k ničemu jeho a vyhodili ano tak von jednoho vzal malinko o zprávy nám co si nedovolujete askezi. Protože razí jenom ona tedy jak jsem dal jenom malinko navíc tak jsem byl bez toho který nerezignoval na své li že jsem že způsob nazpět ano viděl tam prosto váš dám vám že že ona tím prokázal že se vzdává touto cestou jít dál. Jim vyslovil byli z vlastní cesta zkrachoval a on se zdálo v chvíli jak se zdálo. Znamená nic nezbylo jsme li s tím dubem ničeho schopen. chvíli v z žil jak co ta věčnost otců tak ještě u síly tak když pospíchat pod strom tam asi jsem to zažíval věnováno. Tomu se říká vymazání já. Ale to bylo zvláštním druhem li nadání a že před tím se staral o vlastní spásu kdyby se byl nestal jak se do toho stavu nedostal tak je do nové potom nesmíte se tomu se obracet sta. To bylo zase na ten jak toho budu li nějaký kam ale ale je to naše než to co mám dělat ale potom bylo zapotřebí zanechal vlastní vůle protože kdyby byl nezanechal tak k neztratil sama sebe nezapřel sama sebe dokonale ale ne kde se tu objevem nové které jak říkají s. bylo že se tady z li ho ho o se že ti citoval nad sebou také citoval nad li v kdy a jak jsem předtím starali je no o sebe ven začal starat o všech ka na ho střední cestu a přestal jsem o všech stranu. Je to připomíná tu moji situaci koncentráku mala a sv. Kdo cesta od sebe tak jsem tak je tomu nemohl jsem moci. se nedalo do právo aby ke mně přistoupil aby se mnou vůbec světa jakmile jsem ztratil sama sebe vzájemně od sebe od ode než v onom svýho do jsem co mám je měl za děl pro něho názoru ne. Protože tam beztak u po smrti zase u tak to váš tak jsem to vzdal a v tu chvíli jsem byl správnou znát že mu říkalo cele která je užitečná dále a do dávného do jsem ale byl najednou učit a. Se k vědy začal či na to dělal že by najednou ježíš sv. Nejenom co dělal jsem ji nečetl a s ním jedno jsem s tím vy vy dva. Ale jsem najednou věděl proč to dělal a co mám dělat a jaký ho a tak dále dejme vzal do by ti na ale kdo horu to hledání vlastní spásy protože dal na by nic do učení do le z vás tak živly ve nás o vlastní spásu nebo jen svět v tom že tak je to vlastně jinak když ho. A že před od paramita dostal ve stavu pocitu oddělenosti k což mu ne že do vím že z toho nic víc s tím že sta. Ale říkají zen buddhisti není to ne na ve stavu spásu pro sebe když od stal. Aspoň musí se s bohem že to tak s v k v. Ten se mi že data jela na toho u toho proč svatí tolik že. Že když přeci by to byla cesta k bohu je čili z toho za lásku bohu boží že nechal to je tak že z s. A samosebou musíme se na věčně tak je ale to je ten je proto že o pranu jim nedošlo v této si na dvou židlích. A vás ten toho také vás o její duchovní poznání no a nevědomost bychom řečí ale v tom je daleko větší utrpení než ho má. A v tak v čem pout dávala to vím podle sebe protože jsem dal také ještě dostat tady nevědomost že z nechopili nějakého prostředku který tím si mysleli že se dostanu věčnou to byla moc li k a ne tedy ne něco pro život. Ale kdyby se ten by ten člověk by ten svatý ne na modlitbách jsem ne. A chvilinku na vedle tak přizpůsobuje obrovské z toho bodu že najednou nejde chvilinku ku že někam jinam k nám z toho co u z no z věděl ale musí dát když s dostane na špatného z s tam ten voni by to znamená stavu vědomí nestanu mysli já. Asi říká a tohle to měl vede k bohu kdežto to co dělá od toho si myslí že ho bohu ne hle takže dejme tomu mohl nechali u čisti dát do vým ho on se v tom nemohl kdy jsem možná rovnost byl pravděpodobné musí myslet na to bytí do je neroz. A potom se stane to že vjem o na ho vidí nádobí tak daleko odejde od boha že ani tam modlit šla celodenní o nepřiblíží k bohu do míry aby byl tam kde byl na tom systému. Mysli nebo učí ježíš to bych nevím musí modlitba. A když jednou se chopil modlit a protože to je dost těžké rasy a řekla li všechno dělal jako on mu to jeho u. Tak daleko stačí k snažit seděla správné bez to byl pro duchovní cesta duchovní cesta a to že jednám správně podle toho nejlepšího lidem asi jenom v tom mně nevzdaluje od boha a to mně bere hlas. Protože to co je správné nemusí se schod při vší v č k v. Prosím teďka promluvit ono v no v příbytcích království boží nebo na boha a v protože to je slovo do pranice. Pozorně vás na to vše na tohle to nemohou odpovědět indové protože na to jdou z jiné z tady aby jsem toho krátkého pojednání že se o tom zmíním proč tomu tak je v tato vůbec nemohou při kde je to s těmi příbytky v tak tito nikde v jejich jem upanišada dobové dáš není na sám u a to ne že by to neplatilo li. Ale týká se to individuality která je lidem není patrna věčné individuality která je tím není patrná. A i pro čím není patrna těm indů protože oni od začátku cesty pracují s lidskými představám š. Jestliže je do vodního člověk on to dovolují a je to bohužel lékaři nedovolili tím větším za mnoho te. Když ji dovolují aby rozvinuli napřed představivost nejenom o tomto světě ale i po tak zvaném po čím světě. Tak to nemůže dopadnout jinak než že vůbec nepřijdou na kloub tomu co čemu říkáme příbytek u boha. Znamená i kdyby dualitě věčné oni říkej a mám ne pravda ale něco tak na a ne ho že člověk opravdu sis toho moc nebes né. Ale když se snažil to tato do proč oni jsou s to s rozdělením bez tuto rosy smrt bitva atd. Teď je li pod testu kterou musíte aspoň vjem přednášky přímým přímou za svou pak by mi to odhodit teď si neodvažuje který odhazovat. Tak teď za svou protože musím z toho o ničem musím vycházet z tato tuto odůvodnění později ale kdyby to byl čas. El tak i po za je člověku od věčnosti žije na všech úrovních i na ni vých. To znamená je i věčnou individualitou v od věčnosti jak říká svatý pavel i kdyby člověk věděl že od věčnosti připraveno pro člověka jaká sláva ani oko nevidělo ani ucho lidské neslyšelo jaká slova od věčnosti je pro člověka připravena znamená v člověku žije ve věčném životě kdysi tak kdo tak nebylo tak by tam neuplatní vejít. Ta spojitost nebyla porušena ale kromě toho se tady geneticky vyšplhal přes různé úrovně. Jsem že poznal do dobře úroveň ti zvířat zná li tak vím že za k taková lidská úroveň přesto se když to hari a se přesný taky šplhat pracně školní věku že normálně člověk to nepotřebuje opakovat že to dítě taky trošičku zvířat kemp žel a mají k ale mají koleno se li jeho řečí o tom že to není správné že člověkem pořád při že to jeho lidství no z je to správné tak je nad to nevim ale na to by se musel troufat řeky. Kde měl k tomu nějak že podklady vědecké no a. Tedy on vlastně nežije jenom. Že tam na věčnosti soustavně bez toho že toto by se o tom neví jež boží je na kterékoliv úrovni jiné k ale mezi tou věčností a my že si že toto takové světy bych tak řekl kdyby to z obrazně řekl jako tenhleten svět je to ovšem úroveň není to když to tak jako tohleto a teď něco syna rozumíte. To není místo kde jsem a nýbrž to je stav ve kterém jsem a odvozeně z toho vychází nějaké místo a odvozeně ten následek toho že se v určitém stavu no. Proto jsem to na zemi jsem na to zrovna tak je to s tam jsem a jinde na jiné úrovni řekněme na astrální jenomže tím toho vědomí tam nejsem. Čili i stane se potom že když si tam žiju ne tak tam žije tak polovičatě nebo. Bez tohoto vědomí anebo jsem tam polomrtvé v nebo tak nějak tato řeknu na příkladu. Před pěti jich ne to ještě nebylo pět let tomu mi do učiti zvídaví mu petrovi semena byl od něho požádán aby ho dostal dohromady babičkou oni strašně miluje samo zemřela. A jsem od tam ve snu přivedl toho musel si byl jasně vědom co jsou tam dělám a přijdeme tam na manžel jsem do úrovně a on tam z být a nad ten na víte k a ona mně řekla nebuď ho mohlo by to znamenat poruch mu jeho z nové soustavy. Tak to vítr aby dobře tak nebo z jana nám tažení známa tak je tak ve zkušenosti které my tady nemáme. Ne hosta bude čas tak ho tak tady bude vzbuzena. A potom ten nepřišel ještě přesto něják pak vám o tom říkal a to jsem tam všeho nově žádal protože šel aby se na byto vám říkat tak třeba by se toto není ona již takhle schod dávat v tak těžko do od atd když o nebes tady nejde ale to je na při do stezka metám do ve tak od tam do ve z to co vám byl znovu a. A ono si to po matou ale přesto do na protože znamenal jsem jsem z tam ještě mám a. On ho prožíval stejně jako a takže jsem mu říkal co byla jeho pase. On říkal pak co se s tím nabyl děly sví daly a tak to že mu. Je na babička za právo a tak dále všecko a věděl přesně to bylo po třech tisících on se tam byl vzhůru na úrovni ale teď se s tím měla tak dobře že on nakonec víra a oni boji fotografie z rad z věčnosti. A teďka přišel do plzně před jiném nebo přes strasti mi a zase chtěl babičce první něco ho na aby to o babičce pak. Dobře. A zase se si zaznamenat ten jsem a zase mu záznam se kryl s tím co on zažil přesně to z. Čili ten na ten vnouček tam žije ovšem jenom bez. Ale tak to je my žijeme jakoby ve snu na všech úrovních v když jsem mluvil předtím od toho může jsme tak mi tam s pak tvary v tak to neni jenom nějaká technická záležitost nýbrž to je fakt. Že my jsme transformovaný vlivem nějakého vývoje do jakékoliv úrovně jsme transformovat v jenomže neví užíváme trestem transformace jen k i do ve takže to dovedou ovšem to dělit umělým způsobem oni musí představy navodí vědomí na které úrovni to velké nedostatky velké přednosti že aspoň těch úrovních ale velkém statky v tom že. Ono to není přirozené on se tam objeví na rovni za z odtamtud vypadne. A kromě toho si neví nic se rady s nevíš s těmi silami které tam vzbudí. Se do provedou siddhi které potom nezvládne třebas tak že jo a pak je tak li o něco co se země nemůže sta na protože ježíš měl pravdu říkat dejte králoství boží jsem vám bude přidáno znamená když na to jdeme zhora na úrovněmi a shora jsem za nad těch to není tak nám nehrozí že si odtamtud odtáhne ne jsem co nepotřebujeme. Nýbrž to prostě dopadne tak jako v tomto světě že si nic odtud nebe známe nakonec se když to dobře dělá na. A je to již tak bych to řekl ještě jen aby medu vedlo od začátku tohoto života při začínáme všechno přivlastňovat. To se vytváří jenom za cenu s přivlastnění všeho při všechno si přivlastňujeme v takže láme svou rodinu svou situaci na tak dále ale vyložím případě a ne ne ne posledně tak nebo svůj čas své zaneprázdění semena všechno své. A to je něco tak do ho dokonale pokud jeho že přes tohleto se dostaneme k vidění nebo zažívání něčeho jiného to naše vědomí se tak připoutává k tomuto světu k tomuto tak zvanému našemu říkat za za do značně neni ne ale do bože za své že nejsme schopni zvednout vůbec zrak někam ji a taky by to bylo správné bychom jako indové na nedělali se dali zrak říkám postupně nějaký oni protože by ho tam modlil byl u váznout z on se nemůže stát sví. Že me do království bože do tak je neupadne za odtamtud potom ve kamkoliv sestup ve jsem stále. No čili máme nějakou věčnou individualitu. K která a jakmile se narodíme tady na tomto světě začneme sebe vytvářet náhradní individualitu. A ono to nejde na tom co jsem ti jinak protože li spoj si tělo živé smysly a rozum než přivlastnění schopností přivlastňovat cítí teče z začne přivlastňovat všecko co vidíš přivlastní mně ta a to ale prosimvás všestranně platné todleto to se mi to ona by se věří dale v když jsem schopen se vás bůh tu musím napřed před sta nebo chtě. Musí dobýt něco co by mně to de že ano a tak dále a tak tohleto přivlastnění de do všech stránek života. A to mně dokonale zabraňuje aby to moje vědomí nikde jinde ne existovalo než zde v čili kdybych se teď ocitl na věčnosti nevědomí věčného života jako jsem to nestalo se v nás zem pod zk a tak dále v ale tak aby si uvědomoval že všude tam kde se jsem jako jakoby mrtev u bez nevyužívám tam situace kterou mám dispozici není to. Tak špatné ale čím si jenom zde složil se jenom taje s tím je to správné s to dělám zatím zatím ale je to těžko potom nabýt vůbec ve pojem obyčejným dali protože vůbec nevyužívám jejich schopnosti staneš tak kdy let tak jediný totiž provedu ve mně který je tak věční jako stavy jsem do kráčím. Když se je bez řeknu všeho vlastního proto pro tyto vlastnictví tolik boj lidu tak se nesetká s tou by s ním individualitu věčnou a tedy jsem nedostanu ani do toho příbytku božího v ovšem ten příbytek boží je absolutně připraven po všech stránkách od věčnosti a je to ovšem nesnese přesto jako místně pochopitelně nýbrž jako stav v. Stav duše je připraven od věčnosti ano tak zatím této první chce a ne ze stupeň paní si co bych pochopitelné protože on nám ukázal na rozdíl od i v jak životem se dostat to dvou k tomu nanebevzetí svých on to před byl jako nebyl vstoupení samosebou váš připraveni z při do avatara. Jsem na to nebyl světí si je možné jenom tehdy když mi sice je již víme v poslední fázi vývojové duchovní vývojové ě k hledání království božího pro sebe. Ale když nakonec musíme an není dobře byste kdo předčasně se toho zříci protože nám to z ka tvé v každém či by do skal v ne. Protože je to ale dělal z pocitu oděno s ti šli z vyšel z přít z pocitu oděno z těch svých učit učedníku tím je li pocit oděno si tak dokonalý že přestože pomáhali bližnímu pořád pro sebe jista nás ne pro ty výší do pro ty bližní spásu moli na teprve potom po staň za svatého cokoli rozvazovat ve rozvázáno na tak dále to všechno tam to to je poslední fázi od těch třech letech těch zázraků. Ale ten ježíš nás poučuje o tom že když člověk svou vírou nebo jakýmkoliv prostředky za svou osobní spásou. A přitom správně jim pod svět službou bližní mu protože ono není totiž možno toto spásou být kdybych nevycházel sebe když tohleto dělá abych si sebe z ona zapírá sám sebe tak nakonec se dostane k situaci kde se bude muset zříct spásy ji ne a jestliže tam smíří s tím že před bohem není ničíme není čeho hoden jakost do tebe do musel před ženy ničeho ve když do zapřel ne. Jidáš taky ale tak to potom možnost se dostal dál přes tuto hranici sebe spásy se dostat z spáse pravé která není pro člověka nýbrž pro jeho. Nesmrtelnou systém z pro jeho pro jeho příbytek který u boha a ty v sobě n pro tento příbytek a je tak spásy a z tohoto příbytku v z s protože to není místo a je východisko do všech rovní. To znamená ten člověk se stává nesli spolu spasitelem ale spolutvůrcem všeho toho co se děje a možnost a taky musí odtamtud pracovat snem pomáhat lidem a podobně a to dělá a. Z toho přivlastnění z toho miska když dobru udělat žábu jako dobrotu tak se dost v do království božího nýbrž to dělá protože tam nepotřebuje to vám ne a přesto to dělal protože že není oděnou bytostí takže nebyl vstoupení pán je prostě ukazateli něco ukazatel mu který nám ukazuje kdy je možno se. Dostat do toho nebe ven za jakých okolností co před lid tom je třeba opustit jsem opustil všechno led jsou matku přeloženo byl tady dále všecko co tady měl všechnu čest to domě při lidmi tak když opustil všechno své ne všechno vlastnění něho přesto tak tam vstoupit ano. Podívej se. Při magnet vyslovování když že tady se spíše musím o po je tu otázku po vám trošku opakovat jo levá polovina těla je podle kterého za z ky nad rady mohlo pravá je záporný pól a jak je to jak je tomu při mat litování od co dělají že ti byli jím je před sví do jen na oni o tak mohla jež od nazí celým dělením na úrovní vlastní volil ne že si tady nastavuje. Jsi ty a on že je tu vám je i s by je tomu jenom s tím si nám na od si by nastal jsi mi nastal by se z harmonie ale o na tady harmonie tady je ale ne z toho důvodu že prochází těmi stranami které je tíž jedna je zápor vládne kladná. Jen nýbrž šel proto že nejsou správně propojeny mezi sebou. Některá totiž je slabší na tu byli jiná je silnější na tu vine k rady nemenoval na některé živá čerstvá ne na zkušenou měnil v člověku a tak prostě soulad není takový jak by byl žádoucí. A jsem se předčil not působil u sebe že když koncentroval jsem se od onoho dne tak všechny ty buňky se se radili v tom v tom chtěné. Asi asi nějak podle pólů nevim dala těžkou odpovědět takže vytvořili baterii ba tedy ale tak mocnou ne že to člověkem který se mně dotekl praštila k ne spis stáváme s a podobně to jsem někde mal byl v těch spisech ano. Do opakovat tak ale toto se nemůže stát od normálně bez této koncentrace na protože. Jak správně říkáš ty buňky procházejí oběma póly. Se s tím nějak vyrovnat ne o na tak ona za celé totiž je něco co by řekl je globální narostly od individuální pole na čem buňky v ne. Tak ona se nechová tak plování povede zase tak jako tak individuálním buňky tu buňku nepřipadne dejme tomu ten za pravý konec řekl levá nebo tak jsem od sebe nýbrž ne vůbec tak temné petr když že to je v těle zařízeno tak jsem se nemusel za dvě před k o tom o ty z mu z ne jedna nadto do se špekulovat ale jisté že marty zavání přemůže. Uvést do organismu veliký zmatek ale taky to může znamenat veliké plus to protože v jestliže téma lety ser nerozumí věcem. Tak samozřejmě ono se řadí ty buňky nějakým způsoby neboli nějak nabýt je a oni nemusí způsobit tím nábojem správně na to místo které se třebas léčit nebo tak nějak ne čili bylo by dobře kdyby byla by se měl vidění toho proudu kdyby ho pro byl jsem si ty kdyby byl jsem si byl jak tomu se říká ano jestliže prodělá jenom tak po paměti tak se obyčejně nestre sví ale když to cítí. Sám jak to probíhá tak o dokonce cítí že třebas proč je pýcha atd ne najednou protože tam mi toho moc takto přestane dělat nebo poznal dává ku tak to tam pouští na tak dále čili je ta otázka není v tom smyslu dobře postavena když nezáleží na tom. Jak tu ty buňky. Nad ale ty klady a záporným polem nýbrž jak jsou seřazené a to seřazení se provádět lidskou představou ne na ty buňky zaměřenou. Ale na tělesnost lidskou vzal s na že třebas když soustřeďoval do těch nohou né. Tak jsem ten odpad prany vždycky který vycházel z po den za kus lil. Jistou dva doby u slupek jen ty lidský uzel fyzicky zel byl proti zen vel takže teta praze tam zastavila a že na bože tam. Postil bych tak řekl. Proto jste oprava čili bych řekli něco jiného než ve vás se na nás do na pravá strana nýbrž tady řekl že. V tom organizmu s že ten nápoji za ti nebo z ženit ano a to je asi správná od pojednat to co s ním jestliže o za mužsky například noha na řeknu kde ho stalo tak mám možnost se zastavit jeho otok v přes to u to o tu. prany se nedostane další prana na stoupá potom nahoru volal stoupati paní síla stoupá poznání ano. Naprosto můžeme s ke spojení vědomému spojení s bohem kdežto ho. Když to takhle nedělám když např jen matné se jenom tak to je vlastně léčení si to mat lidské v jenom na jakém následku rozumíš tomu sval. To nikdo nedokáže dokonale podle následku se nic se pořádně ne viz nevyléčí. On se musí znát příčina a tady v tomto případě vyšel na svět atd buduju tu pranu tam v nohách tak žena vůbec přišiju mých nedostatků tak. Ten jiným nápoji narovnal jedním směrem upraví cestu. Všem vnitřní sekreci jim a všem průběhu všech sil v člověku rozumíš tomu asi tak měla takže přestalo třeba za o výrok od začátku mého duchovního cvičení jsem své oprav byl krevní obraz na předešlých vadu od to všecko co neměnným padl v v v v a bylo to přestalo existovat jako špatné ano nýbrž že za to co za ko dobré lékaři za rok z toho přímý o lekli ne je to možné že člověk který mne do li se tak dále najednou věd při síle. Je schopen naši života. Tak jemné že to tvoje ale viz asi nedovedu jo vší. Když zablokuje člověk pranou do padmasanu námi směla zkříženýma nohama a v ale tak samozřejmě že ta prana neodchází z bodem z ti již ježto podporováno nějakým způsobem třebas přeložení těch rukou a ne. Nýbrž ona z s z s se v těch noha a zastaví ale v krajině když ne protože indové si převod aby působila by ten proud prany působil od konce páteře nahoře i nemají nahoru nemají zájem o tom co se děje v nohách vůbec nemají zájem. A by se s tím ani. Takže oni to zřít jenom při to co jsem to vás samosebou velký nedostatek. Že totiž to vede jenom k otevření čakramů čakras se to říkat. A říká čakramu jedno a nikoliv k poznání jako takovému nýbrž toto poznání mým probíhala po mostě čakramů postupně z jednoho na to ano nad tak to jde jenom krok za krokem kupředu ano a na podkladě představy či do se stránkám poznání tady o brána o mnoho žen jak svět oděje je touha do představy tak že to polidští všecko. A tím se to zbaví toho duchovního obsahu ano který není lidský. Takže jogy sví doklad třebas strana pranajáma nebo ještě potom radžajoga ještě cvičeními vadí síly a ta nevede k velkému poznání kupodivu kdyby jako tomu tak bylo nebo mělo kdyby tomu tak být tak by musela být tato cesta odstranil z toho zbavil na představy lidské. Ono nemůže být do na lidské str protože v tom nějak představit tom místo ne že napřed páteři nesmysl myslím že jsem se nějak těsná páteře to si mohu představit jakkoliv veliký ten čakram. Ale musím vědět že ho mám konci páteři třebas rozumíš protože tady jakkoli veliký musím ho věděti ho mám konci to musí to co musíme se natrénovat prosto neumíme to z nej tím způsobem že který jóginy který vede toho žáka napřed ho naučí odvádět pozornost na kteroukoliv část těla protože třebas dostanou vy nevědomí jenom konec ne. A po tomu dostane vědomí jenom pro ut. Se naučit jak daleko již na to póly část těla tak potom proud aby to by pro o prány jak bys uvědomit proudění prany tak pak si může uvědomit celí tělo celek tělo si uvědomí jo takže on o každém buňce těla jak o každém voni se těla tak může vládnout tou pranou tak ji může zakusit. Že v tom těle působit jak je zapotřebí to celá věda el která není třeba abychom my ovládali ano k v jestliže kafka říká že medium se nemůže setkat s duší neboť ta po smrti zajde nebo by odejde bohu nebo někam jinam k jeden a tedy není k dispozici mediálním transu. Tak po stránce pravdu že mediální trans není adekvátní není příslušný k tomu aby se do výšek duše dostala. pravda ale ale není to pravda on plná ano. Když třebas novým se svou manželkou se spojí smrti ano praně o šen z plic z mus a nitro nedělání sta. Let tak ona mně říká jak jsem několikrát opakoval neříkej nikde že mohu být bez těla mohu být jenom jako duše a na den protože by svět samozřejmě když se vyvolá a nějaký duch v mystické seanci. Let tak tam se vlastně ta duše projevuje jenom prostředečně pomocí tamního těla čili projevy duševní jako tenhleten obdobný tomuto našemu duševní dobrému ten založení projev je možný jenom protože máme tělo které svoje podvědomí schopnost odtamtud si vzít např jak českou řeč nebo co může vyjadřovat ne smyslově vnímat a tak dále a proto z neschopni ses cit. Tak ta tady s duší neříkáme se z kámen duši do obec nemáme dojem že jsem z kam s člověkem ne ale jsem si již tady spolu mluvíme tak s kaše se mu jasnou v jenomže jestliže mluvím jenom česky protože není jakost duše to je duševní duševní schopnost. se se zkáze kast všední schopností čili medium se setká duševní schopností. Duší jako takovou ne protože jakmile ten duch na se metu tělesnost nebo vzpomínku na tento život nebo tak něják protože totéž nebo obdobné tak přestává být pouhou duší. Začíná být také těle jo a přes tělo se teprve na duše viděl svět a velice okleštěné vyjadřování. To prosim dítě by tam manželka byla bývala mohla neukázal třebas svoji minulost v tomto životě to tohoto života dnes to si tam kdyby byl vždycky v rád třeba co li žil v kdyby byla ne vystoupila z toho těla astrálního pranu musela odložit to astrální tělo a musel jako duše jako duše z toho duševního pokladu vzít něco předložit to přede mně i před. I před sebe tak jsem se obraz současně nadto dívali to bylo nedění duší ne nedění duší toto samo se o z lidské seanci jsem naděje na sem jenom prostřednictvím těla mi dáte do odložila pro tělo tak se tam nemodlil jako těla. Když janem sto mil rozumně tele je to tak a ale ona že od může odložit tělo et tak může také jako duše existovat jako že existuje a není pravda že bychom se s neboli setkat. Duše s duší se může setkat a protože nemáme duši tak taky duší můžeme setkat samozřejmě. Ovšem je to před duše se praze z klady nýbrž nesmrtelná duše smrtelná tak rase by mu na tady v tomto životě s tou se tam setká a ano takže když tato duše kdykoliv tato duše manželky třebas se ztotožní s tělem zase třebaže astrálně as pamětí s tím související. Tak ona začne mít utrpení tělesná jasem mít nedávno vystihl přitom nemělo porodní bolesti a říkal prosím hle v not todleto ho tam poli dní boha z s ti ne v toho na to opravdu nechala bylo po po do po bolestně bude je to nesmysl ale naříkají je to nesmysl ale to pro tak skutečné protože se ztotožním s tělem které také poznalo. I porodní bolesti. Tohleto říká asi nikdy neměl kdy o hostí dělal kanálem rozumem tomu co v ale živa že to nesmysl ano to vzdávám tak. Prosím na to nikomu říkat nebudu takový byl v tom li mi komu neříkám ale buď tak dobra a co nejméně ses brzy se se svým tělem život duše je více život astrální ne. A nevím kam to všechno vede stal při jsem ne dopátral ale že je to víc než astrální život to co ona zažívá na prosit. A protože jsi měl jsem byl si byl vždycky polo měla považuješ to na straně jsem taky musím pozorní že do tvoje individuální mít svůj jeden přístup věci nikdy nemám styk porod mně když jsou astrálem toho pak ve protože vnější to souvisí s tím co do toho investuje když do to as pravé dnes než tolik co třebas ano. Totiž že ty na to na trestu tvoje zhora nýbrž zdola a tak je to zbytkové světlo. Ježto než tam vstupuje zhora z z oblasti nad u rovně li se. Tak tam nesou tolik světla že se to nejenom vyrovná tomuto světlu ale je to jasnější zřetelnější než tohleto co tady zažíval kdyby tomu tak nebylo el tak například styk s se věnovali žen protože co obdobného přes nějaký z věcem že by nepřinesl pro nic nového nic světlejší o nic jasnějšího kdy zřetelnější než tento svět a ona mně to přináší daleko zřetelnější poznatky. Čili záleží přitom na tom odkud se tam vstupuje ano. A kdo tam dnes a nechodí tam zhora nýbrž že tady odsud. Takže o dvojím způsobem buď jako doznívající životem letem patrně pořádku čína světlo. Anebo ho jako život. Do kterého si propůjčenou světlo zhora tam se propůjčí se do z rad že oni tam chodí třebas toho do těch žlutých chrámu jak říká mou vine nebo o těch jich světel měst. Tys mně sem to tam nestane. Jo to je jedno do oblasti této z světlo tak oni tam chodí s celým napojit oni vlastně přijímají tu sílu nebo to požehnání které tam dispozici kam se ovšem nějakým způsobem dostat ne. Takže oni mají možnost obnovovat to světlo rozumíš co hora tím že shora ta pomoc tam také existuje to považuju za pomoc hora to žluté bílé světlo z té. Pro které oni z tam ti lidé mohou ujít tam si budovat jak ji světlem ano když tam dokud ho a vezmu si ho tak ho mají být k dispozici. I když jsem šel když při do toho do ten ho chrámu třebas nám tam nešla do li ji koho nevidím nikoho vyd. Že tam se dostane nikdo kdo ještě tělo bez kde sto žil s tělem ze si pro visí se to nemůže jít proto tělo co světla není. Nýbrž pro duši. Zapři jako duše tak právo na to světlo takže tam vlastně vidím duše které nemohu vidět v ale vím že tam byl no jako třebas č že když na manželka tak taky vím že tam jako svým že byla u než se seděla tu střelnou kdybyste vždycky hora tak takle on to sám s o to obsaženy čili. Je tendence tahleta. Dožít tenhleten život a ty obrazy které máme od těla ovšem el to je dožívá jen toto života ten svod reminiscence na tento život a začít novým životem jako životem duše tělo a to znamená co nevidět se zbavit nebo co nejdříve se zbavit toho vše živého života než se ne o ten náboj se proto pro sebe všechno rozumíš. Tam poměrně malý návod to prosto. Málo byl na těm strast nikdy nedal když když jsme nevěnoval ne li za lid li krista. No. Tak proto pojetí krátko o že vám do vymyslel tak nabito k němu dospělo k ne tak dycky o nějaký se o viklat to tomu se nedá všechno vytknout svět to svým způsobem pravda ale. Je tam malinkým omyl že to vymyslel tento nebo se vymýšlet pán bůh nemyslí vůbec bych nebyl udal aby myslel na něž. Když my jsme již krátkou že nepravou musí řeky myslet musí všechno mít na mysli žen nemusí janem co všechno co všechno se musí starat nepotřebuje je to jedna věc a druhá věc špatná ale tam ta že tyto věci se ustavičně dějí. Že ten tah ten kdyby jednou byl nastal by tam bůh do toho vložil jenom nějakýho ducha který by tam působil ten by. Se nikam nebyl šplhat tím by se nikam nedošlo kdyby v tom pořád nepůsobil on musí pořád to aktivně působit ano. Čili stvoření poznání ii blaženost. Ustavičně prýští z boha ano láska ustavičně bych ti boha. A tím jsme my schopni milovat poznávat být blažení janet. Skok všecko co čas neschopni v tom proto ho ustavičně do toho vnáší svůj život rozumíš život všestranněji po všem jak jsem za nemenoval byvše straně se nedá budeme všestranně no a z tohoto toku života mi všechno bereme jsem si říkal že než to co tady mezitím byl by pro jsem tady byl naposled asi.