Karel Makoň: 84-09B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

každý bere nebo křesťanství myslí a to řeknu posvátností musí pánu bohu člověk odevzdá ale ne své slabosti zříkat se fleku daruj ří kristu o vrátit maří magdalenu dále měla co dobrého odevzdat než to bláto ne ale nedokázal převrátit parizí si myslí že jsou dobří a a tak ti praví to tady vidíš tu trosku lidskou to je jenom bláto to je něco co nestojí za nic a jestliže toto odevzdává stejně rýmě a stejně věr tomu tau věčnosti že to ří tohleto je tak je to nezruší to nezneklidní je to neoddaluje totéž to dokonale zbavuje sama sebe to znamená dokonale spojuje s tím o to se nedá kráčeti po toho kterého které se kráčet to není pravé tao to jméno potom se nedá rásá jsem tkanivem se jako ale to je to pravé jestliže jsem mu odevzdám a tak taky na cestě k bohu křesťanské záleží na míře odevzdanosti a ne na tom co chci toho boha pro sebe víte nějaký prospěch praví o věčnou spásu to jsem toleruje ale to nevede to dokonale spásá ne vede jenom to co zradil zapři sama sebe plně sebe ztratit např dycky si dělá si byto bylo tam dále psáno si vzpomínám na tam pro jejího budu který jsem art let se snažil poctivě zavilý a shozeni ani s bohem spásu a nepodařilo se všichni vystihovat dovolují vyhodili a on se s ním přátel dělal vlastní ašram začněte a tam taky dělal pokání a z svá ani takhle nedařil potom asi po sedmi tech takovýho vlastního pátrá se ten názoru kteří s tím předtím kdyby radovali že ten ho tam ani k ničemu čemu nebo a vyvodili tak on jednoho dne dál malinko stravy navíc co si nedovolujete askezi protože rezignoval na terý neznal jenom malinko na víc tak e se gesto který rezignoval na celý ten se medí způsob askeze a dělal žádný rozvažovat está malinké jedné toto navíc tím prokázal že se vzdávám touto cestou jít dál všichni vysilovali vlastní se stát zkrachovala a on se vzdával míli jak se jich vzdal znamená mu se bylo ničí deše chvíli jak se to ta věčnost tak ještě budu měl síly tak pýcha potom ta si sedl a zažíval věnován tomu se říká vymazání ale to zvlášť druhem vymazání a řím se stará o vlastní spásu kdyby se nestal tak se do tohoto stavu nedostal taky bylo dobré potom nesmíte to musím se vracet to bylo různé sedmnáct let toho jaký klaní to nese s podati let ale potom bylo zapotřebí by tady a vlastní že bych zanechal tak nestali sama sebe nezapře sama sebe překonal ale dyby se tu objev nové mně které jak říkají ústy bylo on se před tím slitoval jenom nad sebou to na a za tím co se předtím staral li jenom o sebe najednou začal starat o všechno a na takové dní cestu a se stal se všechny to připomíná moji situaci koncentráku ale i to je ta ovšem tak jsem tak pán bůh nemohl přemoci jsem na vůbec právo aby mně přistoupil aby se vůbec světa jakmile jsem ztratil sama sebe zájem o sebe od ne životního výše sama za kde mého názoru a se stal bude tak po smrti světu tak to zdá tak jsem to vzdálil jsem byl prázdnou názvu jak říkal a se která je užitečná a a z vládne na doby se nalil najednou učení pán se v chvíli byl začat činem nazírat že vyhnou vylíčí nejenom to dělat nikdy nečetl a dělníci a tak ale jsem najednou věděl čtení a co mám nějak dělat jak mám úkol a tak dále než byl za lurdy ale bylo to ne to ne dání vlastní spásu stál na lidi ani a snímá takovým dát si spás neuvědomuje tímto že tak se do značné míry na bližního a že se stalo víra nestaví stav pocitu oddělenosti tu nemůže daří protože fakticky cítí být dělal a ostatní ale jak říkali zaujetí není to na stavu spásu pro sebe když se nedá pro hosta ničím satiru to takže ten se mi včera tady a na to vrátí tolik než když si by to byla cesta k bohu jak jim to bylo za lásku pouhý že nechal tolik také samo sebou musí nepřeje aby člověk tak věr ale on to li to že opravdu nedošlo co je to svět na dvou židlích a ke toho také málo jejich duchovní poznání na nevědomost hříchu nečiní ale sobě daleko jedí trpní než normální a tak třem povstávala a to ponese ne protože jsem také i zůstal tady nevědomci li nějakého který si mysleli se dostanu k bohu je čínou to byla modlitba nezbytnosti modlit ale kdyby se ten vydal člověk by ten spaly nemodlit a celý den a chvilinku na ni neznal tak si způsobuje obrovské toho důvodu že najednou nejde li bohu že není kaina vítám samo sebou u vědom ale utíká protože nemá špatné tam se modlitby to znamená stavu vědomí stavu mysli která si říká tohleto vede bohu kdežto to co dělá potom s visí z jeho bohu nevede takže dejme tomu neslyší nádobí a on se tomu nemožní že by možná starají se za to vytýkáš a o tom se stane to že během bohatí nádobí tak daleko od nebo boha že ani tam modlit a celou ji a nepřiblíží u do míry aby byl tam kde byl na konce modlitby že se na říditi nádobí vůlí si modlitba a když jednou se chopil modlit a protože to je dost těžké ras člověka by všechno dělal jako modlit abych to udělal modlitbu tak je daleko snazší snažit se dělat správně bez henochovi se stane o duchovní cesta a to že jednám správně podle zhltí vědomí si líto mně nevzdaluje od boha ale vlast protože tu co je správné nemusíte shromáždit smýšlím teďka promluvím o bych království boží nebo na boha protože to je slovo do pranice upozorňuju vás na to že na tohleto nemohou odpovědět indové protože na to do vine stavy abychom toho kao pojednání se o tom vím proč tomu tak je na to vůbec nemohou při jak je to s těmi příbytky tak to nikdy v jejich upanišáda nebo ve nás není napsáno a to ne že by to neplatilo ale týká se to individuality která je lidem není patrna věčné individuality která jim není patrna a proč není patrna těm indům protože oni od začátku cesty pracují s lidskými představami když že dovoluje člověku a oni to dovoluji je to bohužel lékaři nedovolili tím vděčím za mnoho tedy když jim dovolují aby rozvinuli napřed představivost nejenom o tomto světě ale i o takzvaném bohyní světě tak to nemůže dopadnout jinak než je vůbec nepřijdou na kloub k tomu čemu říkáme příbytek u boha znamená v individualitě věčné oni říkají atman to je pravda ale něco tak mlhavého že člověk opravdu si z toho mas nevezme ale bych se snažil to to potom ště uvažováním došlo rozpitvat teď jednu hypotézu kterou musíte aspoň vět přednášky přímý přijmout za svou pak který ve to odhodit teď si neodvažujte odrazovat berte ji za svou protože musím z toho ničemu musí vycházet to potom odůvodním později ale když by to nebyl čas tady poté za je člověk od věčnosti žije na všech úrovních i nad nimi to znamená je i věčnou individualitou bod věčnosti tak skalnaté pavel kdyby člověk věděl se od věčnosti připraveno pro člověka a sláva ani oko nevidělo ani úkoly krizí čeho jaká sláva od věčnosti je pro sdílena znamená člověk víry věčném životě když to tak vy tak nebylo tak by tam neuvádí vejít ta spojitost nebyla porušeno ale kromě toho se tady geneticky vyšplhal přes různé úrovně a jsem například pozná do dobře úroveň těch zvířat mládí tak vím že to taková genetická úroveň že se sme se vyšplhal a se řeční taky správně když koněm věku že normálně člověk toho nepotřebuje opakovat ačkoliv to dítě tak je trošičku díra kam že jo ani ale malinko že lidem přesvědčí o tom že to není správné že je člověkem pořád při že to jeho lidství to jestli je to správné také jedna to nevím ale to by si musel troufat člověk kdyby měl k tomu nějaké poklady vědecké a tedy on vlastně nežije jenom tam na věčnosti soustavně bez toho že toto vědom to neví nýbrž on žije na kterékoliv úrovni jiné která je mezi tou věčností a mezi naším svět to co takové světy bych tak řekl kdybych to obrazně řekl jako tenhleten svět že to ovšem úroveň není to místo jako tohleto teď prosím vás měňte to není místo kde sem nýbrž to je stav ve kterém jsem a odvozeně z toho vychází nějaké místo odvozeně následek toho že se v určitém stavu to proto jsem to na zemi a tak dále a zrovna takovémto stavu se jinde na jiné úrovni řekám astrální jenomže tímto vědomím tam nejsem čili stane se potom že když si tam žiju tak tam žiju tak polovičatě nebo bez tohoto vědomí a nebo jsem tam polomrtev nebo tak nějak to řeknu na příkladu před pěti to ještě nebylo pět let tomu vnoučeti zvídavý mu petrovi sem byl od něho požádán aby ho dostal dohromady s babičkou oni strašně miluje samo zemřela a jsem ho teď tam ve snu přivedl toho způsob si byl jasně vědom co to tam dělám ne a přijdeme tam v manželce do úrovně a on tam spí ten malý petr a ona mně řekla nebuď ho mohlo by to znamenat poruchu jeho nové soustavy jak to víte nevím že tak nadouvá ale že i ta nak takové zkušenosti které my tady nemáme nespal bude čas tak ho tak tady bude budem a potom ke mně přišel ještě březnu nějak tak to jsem vám o tom vykládal a to je tam přišel on znovu žádal protože při babičce nazbyt a nedat babičce toto není on lístek dává jim tam kytičku nebo tak když ona je bez také kde jinde to by nám sídla mi tam doví tak sem tam doved sama do znovu a si to pamatoval se si tato předznamenán se známe ště mám a o ho prožíval stejně jako takže jsem mu říkal co bylo na téhože říkal pak co jsme s tím padělek sundali a za kterou si vidět vedla babička za pravou a tak dále všecko věděl přesně to bylo potření říci učí tam byl vzhůru na úrovni ve se tím měla tak dobře že on nakonec ráno líbal potom rafael lenosti a teďka přišel do plzně před týdnem nebo přestati ne a zase chtěl babičce první toho nabito a babička zavřena zase se si zaznamenal ten sen a zase můj záznam se listím co on zažil přesně čili tenhleten vnouček tam žije ovšem jenom ve snu ale takhle my žijeme jako by ve snu na všech úrovních když jsem mluvil před tím o tom že jsem takový trasformátoru tak to není jenom nějaká technická záležitost nýbrž to je fakt že my jsme transformovaný vlivem nějakého vývoje do jakékoliv úrovně rušíme to spor mování jenomže nevyužíváme trans transformace indové radí dovedou ovšem oni to dělali umělým způsobem on pomocí představy navodí vědomí na které úrovni to velké nedostatky velké přednosti že aspoň ty úrovních ale velkém taky v tom že ono to není přirozené on se tam objeví na úrovni na se odtamtud vypadne a kromě toho si neví nic radš nevyčteme silami které tam budí že sem se u něho projeví city které potom nezvládne třebas tak se ho pak ne o takovýho něco co jsem země u nemůže stát protože ježíš kristus měl pravdu říkal lite království boží a vše ostatní ho bude přidáno to znamená když na to jdeme zhora nad úrovněmi s a shora se sám ti osobní tak nám nehrozí že si odtamtud tahem co co nepotřebujeme nýbrž to prostě dopadne tak jako v tomto světě že si nic o tu nevezmeme nakonec když to dobře dělá a je to tedy tak bych to řekl ještě s tím je argument od začátku tohoto života si začínáme všechno přivlastňovat to se vytváří jenom za cenu přivlastnění všeho při šesti přivlastníme takže máme svou rodinu svou situaci a tak dále a jehož případě a ne ne neposlední tak se ho svůj čas své zaneprázdnění to znamená všechno své a to je něco tak do dokonale ukutá že přes tohleto se dostaneme k vidění nebo zažívání věčnou jiného to naše vědomí se tak připoutá k tomuto světu k tomuto tak zvanému našemu říkat takzvané rétorice není ne a doba že zase že nejsme schopni zvednout vůbec zrak někam jinam tak by to nebylo správné kdybychom jako indové to takhle dělali zvedali zraky kam postupně nějaký úrovni protože bychom tam mohli řekli u váznout jsem se nemůže stát když sem do království božího tak nikde ne u vás ne o tomto to můžeme kamkoliv sestoupit a nic se nestane no čili máme nějakou věčnou individualitu která jakmile se narodíme tady na tomto světě začne za sebe vytvářet náhradní individualitu a ono to nejde na tomto světě jinak to že k dispozici tělo živé smysly a rozum než přivlastněním schopností přivlastňovacího ten člověk se začne přivlastňovat všecko co vidí si přivlastní je a to je prosím vás všestranně platné to de to tak i tomu aby to věřit ale tím že jsem schopen ji třebas moh tu musím napřed přes tahu duch musí to být něco co my mně de že ano a tak dále tak tohleto přivlastním jde do všech stránek života a to dokonale zabraňuje aby to je vědomí nikde jinde neexistovalo než zde čili kdybych se teď ocitl na věčnosti ve vědomí věčného života jako jsem písemná tem rokem a tak dále tak by si uvědomoval že se tam někde jsem jako jako by mrtev vůbec nevím tam situace kterou mám dispozici není to tak špatné ale žiju si jenom zde aspoň se jenom tady je tím to správné vadila za tím za tím ale je to těžko potom nabýt vůbec pojem o věčné individuality a protože vůbec nevyužívám jejich schopností drsná individualita je jediný totiž prvek ve mně který je tak věčný jako ta věčnost do které kráčím jestliže se nemůže ku všeho vlastního proto pro ty no vlastnictví tolik mohly v u tak se nesetkám v tom mírní individualitu věčnou a tady se nedostanu ani do toho příbytku božího ovšem ten příbytek boží je absolutně připraven po všem stránkách od věčnosti a je to ovšem nesmí si to představit jako místně pochopitelně nýbrž jako stav stav duše připraveno věčnosti ano tak zatím to je tak první více na nebe stupeň paní ti souvisí pochopitelně protože on nám ukázal na rozdíl od indů jak životem se dostat k tomu tomu nanebevzetí on to předvedl co nadutou peníz samo sebou na šíp ad nic případ avatara sem nanebevzetí z možné jenom tehdy když my sice míříme v poslední fázi vývojové duchovní vývojové hledání království božího pro sebe ale když nakonec musíme a není dobře kdyby se to dělo předčasně se toho zříci protože nám to sáhne každém případy to strach ne protože to je děláno z pocitu odělenosti ježíš kristus vyšel vstříc pocitu oddělenosti svých učedníků ti měli pocit tělenosti tak dokonalý že přestože pomáhali bližnímu pořád pro sebe chtěli spásu ne pro ty bližní pro ty bližní spásu movitém potom posáno žhavého cokoliv rozvážete na nadaná nebe a dále to všechno tam to spojení že po těch třech letech těch zázraků ale ten ježíš nás poučuje o tom že když člověk svou vírou nebo jakýmikoliv prostředky za svou osobní spásou a přitom správně podněcuje službou bližnímu že ono není totiž možno a to spásou i když bych nevycházel čteme když tohleto dělá aby chá vše do zná zapírá sám sebe tak nakonec se dostane kritus kdo se bude muset říct spásy ne a jestliže se tam smíří s tím že před bohem není ničím že ničeho hoden jako se ten petr musel přeci že není čeho ode když ho zapřel a tedy náš taky tak potom možnost se dostat dál přes tuto hranici sebespásy se dostat k spáse pravé která není pro člověka nýbrž pro jeho nesmrtelnou existenci pro jeho pro jeho příbytek který boha ty v sobě to tento příbytek je ta spása a z tohoto příbytku je to není místo je východisko do všech úrovní to znamená ten člověk se stává nesluž bohu spasitelem ale spolutvůrcem všeho toho co se děje a možnost a taky musí odtamtud pracovat ne pomáhat lidem a podobně a to nedělá z toho přivlastnění z toho disk když to budu dělat že budu tak dobrotu tak se dostanu do království božího nýbrž to dělá proto že tam je nepotřebuje to a před toto dělá protože že není oddělenou bytostí takže a nebyl vstoupení páně je prostě ukazatel jeden z ukázat terou který nám ukazuje by víje možno se dostat do toho nebe za jakých okolností co před tam je třeba opustit že opustil všechno ne jsou a upředňován le všecko co tady měl všechnu čest ten před lidmi tak když toužilo pustil všechno své všechno vlastnění u něho přestalo tak tam mohu vstoupit a podívej se při malování když si tady spíše musím opojen tu otázku po do sku opakovat jo levá polovina těla je podle tvé otázky zanikání pravá je záporný o jak je to jak je tomu při magnetizované a ani na svých ulomím si na hlavu jestli by nastal si i nastal běhat i zharmoni ale ona tady národy je tady je ale ne z toho důvodu že prochází těmi stranami které je že na je záporná na kladná nýbrž proto že nejsou správně propojeným mezi sebou že některá totiž je slabší natur i násilnější náturu na která degenerovaná některá je živá čerstvá ne o obětuje v člověku a tak prostě jsou na není takový jak by bylo žádoucí a jsem se přesvědčil o sobe u sebe že když koncentroval jsem třebas do nohou ne tak všechny ty buňky se řadili v tom v tom těle a si si nějak podle prů nevím to a ti těžkou zodpovědět takže vytvořili baterii baterii ale tak mocnou a že to člověkem který se mně dotekl praštil ne pyskama vést a podobně jsem někde uváděl v těch spisech ano nebo opakovat ale toto se nemůže stát normálně bez této koncentrace protože jak správně říkáš ty buňky procházejí oběma poli tím nějak vyrovnat ne ona ta poli zase totiž je něco co bych řekl je globální na rozdíl od individuální polarizaci buňky tak ona se nechová tak hloubání poradit se tak jako ta individuální buňky tu buňku nepřitáhne dejme tomu za pravý konec k levá nebo tak téměž ne vůbec takhle ne totiž to je v těle zařízeno tak tím se nemusíme zabývat toto automatismus jedna na to nemusím špekulovat ale jisto je že martišová ním se může uvést do organismu veliký zmatek ale taky to může znamenat veliké plus protože jestliže ten martince nerozumí věcem tak samozřejmě on se řadí ty buňky nějakým způsobem nebo je nějak nabije a oni nemusí působí tím nábojem správně na to místo které se třebas léčit nebo tak nějak ne čili bylo by dobře kdyby byla ženě vidění toho proudu kdyby opravdu byl jsem žití v by byl se zbyl jak to že dneska říká jestliže to dělá jenom tak po paměti tak se obyčejně netrefí ale když to cítí sám jak to probíhá tak on dokonce cítí že třebas troše dýchat ne najednou protože tam je toho moc tak to přestane dělat nebo poznal že tam válku tak to tam pouští a tak dále čili ta otázka není v tom smyslu dobře postavená víš nezáleží na tom jak jsou ty buňky nadané klady a zápory em nýbrž jak jsou seřazené a to seřazení se provádět lidskou představou ne na ty buňky zaměřenou ale na tělesnost lidskou se zaměřit třebas když soustřeďoval do těch nohou ne tak jsem ten odpad pranický který vycházel z pojem za ulil existuju dva druhy uzlů ee jeden fyzický uzlíky ze zařízení takže ta prase tam zastavila a ten nábožentví bych tak řekl proto zastanou pravdu čili bych řekl je co jiného než neváhá strana pravá strana nýbrž bych řekl že v tom organismu se ten náboj zahustí anebo řadit ano a to je asi správná odpověď na to co s ním jestliže ho zahustí například noha tam kde ho za uši tak mám možnost zastavit jeho o to přes to hustotu prany se nedostane další prana a na stoupá potom nahoru a soudím ani síla stoupá poznání ano a nakonec to může ve spojení vědomému spojení s bohem kdežto když to takhle nedělá když například gitu jenom tak to je vlastně léčení symptomatické jenom za ke následků s tomu toto nikdo nedokáže dokonale podle nás usekni pořádně nevysílí on se musí znát příčina a tady tomto případě když například autu pranu tam nohách tak když je známe příčinu místnost kůstek ten jiný náboj narovnání nimil upraví cestu všem vnitřním sekreci a všem průběh všech sil jsem věku rozumí tomu asi tak nějak tak že se stalo třebas za udře začátku mého duchovního cvičení že jsem se opravil krevní obraz a lesní vadu a naše skon co se mně valdo to přestal existovat jako špatné ano nýbrž i začali jako dobré lékaři se za do toho přímo je klid jak je to možné člověk který mu neunavíte jednou je přistál a je schopen dalšího života tak nevim to odpověděl ale vy si nedovedu když zavěšeni pranou padmasána myslím šíření a nohama tak samozřejmě ta prana neodchází spodek záští když ježto podporováno nějakým způsobem třebas přeložením těch rukou nýbrž ona se v těch mnoha zastaví ale to je krajní břišní ne protože indové si přejou aby působila li ten proud prany působil od konce páteře nahoře nemají na ho nemají zájem o tom co se děje v nohách vůbec nemalém a vidí co s tím ani takže oni to řídí jenom tímto způsobem to samo sebou velký nedostatek že totiž to vede jenom otevření páka čakra se to říkat a říkám čakram to jedno a nikoliv poznání jako takovém nýbrž o to poznání probíhá pomoc těch čakramů postupně z jednoho na druhýho a tak to jde jenom krok za krokem kupředu ano a na podkladě představí či a se stránka poznání je tady obrána o mnoho že jak si oděje je touha do představy tak se to po líčí všecko a tím se to zbaví toho duchovního obsahu a který není lidský takže jogy jóga třebas prána pranajáma nebo ještě potom radžajóga s těmi cvičeními hadí síly ta nevede k jakému poznání kupodivu kdyby jako tomu tak bylo nebo mělo li by tomu tak být tak by musela být tak to cesta ostrov na představy lidské a nemůže být vázičky starý protože si to musím ja představí to místo ne to napřed páteř nesmí myslet že to nějak těsná dbát ře to si mohu představit jakkoliv veliký ten čakram ale musím vědět že ho mám konci páteř třebas víš že by se tedy jako veliký ale musím ho vědět že ho mám k tomu se to se musí nepředává to to neumím to je ten tím způsobem že tedy jogin který vedle toho žáka napřed ho naučí odvádět pozoru za kteroukoliv část těla že třeba zůstane mluví v domě jenom konec ne a potom budu na nevědomí jenom proud když se naučí na kterékoliv na cokoliv části la tak potom proud a vědomí proud prany jakmile si uvědomí proudění prany tak pak si může uvědomit celý tělo ale tělo si uvědomí o takže on o každé buňce těla jak o každé von se těla tak může vládnout tou pranou tak že ji může zauzlit ano a že v tom těle působit jak je zapotřebí to celá věda která není třeba abychom je ovládali a jestliže kavka říká že mediu se nemůže setkat s duší neboť ta po smrti zajde v odejde k bohu nebo někam jinam tedy není k dispozici mediálním transu tak po stránce pravdu že mediální trans není adekvátní není příslušný tomu aby se do výše duše dostal to je pravda ale není to pravda úplná když třebas mluvím se svou manželkou teď po její smrti a to na ovšem nespustit nejmenší tak ona mně říká jak jsem nelekli krát opakovat neříkej nikde že mohu být bez těla že mohu být jenom jako duše protože by si je mátu samozřejmě když se vyvolá nějaký duch ve liské práci tak tam se vlastně ta duše projevuje jenom prostředečně pomocí tamního těla čili projev duševní jako tenhleten obdobu tomuto našemu duševní prvému jen tak se i projev je možný jenom proto že máme tělo které svoje podvědomí schopnost odtamtud si vzít například českou řeč tou se může vyjadřovat ne smyslové vnímání a tak dále a proto jsme schopni se stýkat ta tadytu neříkáme že se klame duší to vůbec nemáme dojem že že sám člověkem ne ale šesti když tady spojíme tak se kráčet se mou duši a to jenomže myslí že mluvím jenom česky to že není jako duše to je duševní to je duševní schopnost se vtiská se tam zkušení schopností čili medium se setká s duševní schopnosti duši jako takovou ne protože jakmile ten duch na sebe tu tělesnost nebo vzpomínku na tento život nebo tak nějak protože to též podobné tak přestává být pouhou duší začíná být také tělem a přes tělo se teprve ta duše vyjadřuje a to je velice okleštěné vyjadřování copak si říše by ta manželka byla vymalovala ukázat třebas svůj minulost v tomto životě to tohoto života nejsou si tam těch vědomí výhra třebas na tady líčil kdyby byla nevystoupil z toho těla astrálního na musel odložit to astrální tělo a musel jako duše jako duše z toho duševního pokladu vzít něco předložit to předem i před přepracujeme oblast současně na to dívali to bylo hledí duší ne nedění toto samo sebou že tečky rámcem naděje a co z děl jenom prostřednictvím těla by byla železa to že tělo jak jsem se tam nemohly vidět jako těla to zní již jan že tomu je rozumět ale je to tak a ale ona že o může odložit tělo tak může také jako duše existovat jako že existuje a není pravé bychom se s nemohli setkat duše duší se může setkat a proto že my máme duši tak to taky duší můžeme setkat samozřejmě ovšem je to se duše se trvale teďka není rušen smrtelná je duše smrtelná tak která se mu na tady nestat životě v tom se tam setkávám ano takže když tato duše kdykoliv na to duše manželky třebas sestoupivší s tělem zase třebaže astrálně a zpaměti s tím související tak ona začne mít utrpení tělesná a jsem nedávno přistihl přitom že měla porodní bolesti se říkal prosím též todleto tam porodní bolesti nech toho a toho opravdu nechal po polobosého ideje nesmysl ale na říká je to nesmí a je to pro tak skutečné protože se ztotožním s tělem které také poznalo i porodí ost to ve to říká ti diety povaze bolesti že o dané rozumí tomu co to animá š že to nesmysl na to uznávám tak prosím to nikomu říkat nebudu jak vidíte že toužením neříkám ale buď tak dobrá a co nejméně se ztotožním tělem život duše je více život astrální nevím kam to všechno vede a ještě se dopátral ale je to víc než astrální život to co ona zažívá naprosto si měl sem do si byl dycky po nějak vlažně to astrální se tak tím musím upozornit že je to tvoje individuální individuální přístup k věci nikdy nemám si v pooně i když jsou astrální a pak postíš to souvisí s tím co do toho indy tušíš a ty za to stránu nade spletli to třebas ano totiž ty to staletou je shora nýbrž zdola a tak je to zbytkové světlo kdežto ritam vstupuju zhora z oblasti na úrovni tak tam lesu tolik světla že se to nejenom vyrovná tomuto světlu a že je to jasnější zřetelnější než tohleto co tady zažívám kdyby tomu tak nebylo tak například styk joganidře protože je to obdobného se s nějakým světcem by nepřinesl pro nic nového nic většího nic jasnějšího i zřetelnější než tento svět a ono to přináší daleko zřetelnější poznatky čili záleží přitom na tom odkud se tam vstupuje ano a tam nes a nechodí tam shora nýbrž při tedy od tak ta žilo dvojitém buď jako doznívající život ten a ten a ten je pořád učí na světlo a nebo jako život do kterého si pro bojujou světlo zhora tam se projít světlo zhora že oni tam chodí třebas do toho do těch žlutých ráma říká od nebo do těch bílý světel měst žlutý netýká města nebo to je jedno do oblasti je to světlo tak oni tam chodí s celým napojit oni vlastně přímí tu sílu nebo to požehnání které tam dispozici tam si ovšem nějakým způsobem to takže oni mají možnost o mnoha to světlo umíš shora tím že shora ta pomoc tam také existuje to padl za pomoc hora rozute vylilo do kterého nic tam ti lidé mohou jít o a musí potom a za tím světlem ano když ta do pudu jou a vezmu si ho tak ho mají víš pozici kdyžjsem šivy přitom zlého chrámu třebas chrám do jména po lidí koho nevidím nikoho nevidí protože tam se dostane nikdo do ještě tělo do se že se to že s tělem je si prověří seslané proto tělo to světla není nýbrž to je podus a napřed jako duše tak právo na to světlo takže a tam prostě vidím duše které nemohu vidět ale vím že jich tam plno jako třebas i když na manželka tak taky vím že tam jako my že byla u nejste se díval na tu scénu vysoký hora tak takhle oni to samo sebou tam obsaženy čili tendence tahleta dožít tenhleten život a ty opravdu které máme o těle to všem to je dožívání toto života ten svou reminiscence na tento život a začít novým životem jako životem duše jo a to znamená co nevidět zbavit nebo co nejvíce se zbavit toho šedivé ho života ne četné neboť ten náboj se vybít proto to vše ne všechno rozumíš samovolně malý náboj v tom astrálu to na to astrálních nedal i když se mu nevěnoval existenci a tak tohleto pojetí a v može pán a vymyslil tak aby to k němu dospělo ne fakticky nějaký přes oklika tomu se nedá všechno vytknout je to syn způsobem pravda ale je tam malinký omyl že to vymyslel to nepotřebuje vymýšlet pán bůh nemyslí vůbec ž to byl chudá by myslel je totiž myslíme získá v kou že pánbůh musí taky myslet musí všechno mít na mysli musí ani co všechno a všechno nemusí starat nepotřebuje to je jedna věc a druhá věc špatné je tam ta že tyto věci se ustavičně dějí že ten tah kdyby jednou byl nastal by pán bůh do toho vložil jenom nějakýho ducha který by tam působil by se nikam nedošla tím by se nikam nedošlo kdyby v tom pořád nepůsobil on musí pořád to aktivně působit ano čili stvoření poznání a blaženost ustavičně prýští z boha ano láska ustavičně priti z boha a tím zemi schopni milovat poznávat být blažení a nevím co všecko všecko co že sme schopni se u proto že on ustavičně do toho vnáší svůj život rozumíš život všestranný po šest jak jsem to nemenoval i přestane nedá bojem a že strany o a z tohoto toku života mi všechno bereme jsem ti říkal že to jsem tady mezitím byl vyroste tady byl naposled asi tak