Karel Makoň: 84-11B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

mohli dát moc odpouštět hříchy. a tady mám dotaz zdali pak to není chybné když my se obracíme ke kněžím kteří sice si myslí že tuto moc svazovat a rozvazovat mají ale nemají toho ducha ne nemají ten pokoj to všechno co tam předcházelo u toho zjevení krista jak mohu potom rozvažovat hříchy a svazovat nic nového třebas o jiná svátostí svátost manželství to je svazování na zemi i na nebi jak to mohou udělat. že tady se s opsas absolutního něčeho stálé a relativního ten kněz vlivem víry člověka právo vlivem víry toho člověka to maličkost něco rozvázat v něm něco v něm svá to právo ale ježíš kristus říkal že kterýkoliv zázrak udělal byl způsobem vždycky vírou toho na kterém ten zázrak provedl když například dejme tomu uzdravil ty vlast let tak klidně řekl víra vaše vás uzdravila nelhal ačkoliv bylo vidět že to udělal sám víra jejich kdyby tam nebyla bývala tak je neuzdravil a jaký druh víry to musí být aby člověk se zpovědí se vycházel uzdraven záleží na tom co tam je politici de aby totiž měl ten člověk odstoupit od sebe kdyby v spojí si ten člověk neodstoupil od těch svých hříchů tak nejdřív uzdraven o musí se jich zříct dobrovolně láskyplně bych tak řek s vděčností že jich nepotřebuje dále na svět no a jestliže toto dokáže tak pak je uzdraven těch hříchů a nemusí mít ten který na děl stavu ruku rozhřešuju vůbec toho ducha věřím že ho trošku ale strašně málo to málo k tomu je dobře dobré přidat to nestojí za nemá být zhlazovány ale je to málo kdyby tomu nepřistoupil a tak byla toho člověka k tomu přistoupí takhle provedená víra člověka tak opravdu je mu odpuštěno jinak se vrací ty hříchy znovu pery lidsky znovu a ten člověk přicházet spojení se do ztracena že tak to je odpovězeno byli jste vyčítáme nevejdeš odtud dokud poslední haléř nesplatíš všechno se s platí znamená dokonale vysvětlený podle čo názoru zákon karmy že všechno si člověk musí odsloužit kdyby bylo dovoleno vůbec jako že dovoleno není a varuju před tim z bible vytrhnout jednu větu a nevšimnout si toho ostatního a považovali za jedině správnou nebo vůbec sledovatelná bez ohledu na ostatní tam napsáno tak by to bylo tragické pak by ježíš kristus lhal od začátku do konce že pořá sal lásku prohlásil odpuštění ne odpuštění hříchů opustil víc do bot někomu dovíte vůbec nežádal kdyby se to muselo všechno splatit totiž my nerozumíme tomu slovu jak to platit ono se opravdu všechno musí platit ale ne tím takzvaným karmickým způsobem že si to natropil tak se taky vypiju kdepák podívejte se právě u těch učedníků ukazoval ježíš kristus jak se to splácí fakticky když oni se vzdali svých rodin odešli od nich a šli za ním za svou osobní spásou totiž tak lépe řečeno A byli nuceni pomáhat bližnímu mezitím protože ježíš kristus k jejich velkýmu podivu do království božího nýbrž je uvedl k bližnímu který trpěl a nutil je tři roky aby tomu bližnímu pomáhali když to to se stalo tak oni tím že opustili své to co mně nejdražší obecně své rodiny to na tom za že to byla rodina co bylo ji nejdražší to opustili tak tím splatil rozumíte zapři sama sebe to je ten nejlepší způsob splácení upozorňuju vás když oni napřed ztratili to své tak platili rovných když potom opustil ježíše krista opustili že krista je von zemřel potupnou smrtí na kříži platili fu to byla obrovská správa dluhu to de ta karma poznat v tom našem i on všechno pro kočku oni s tím že zradili ježíše kristu jeho ten jeho zažila ostatního zapřeli ne tím platili duch protože oni by se byli museli řídit jenom to vírou a to nevedlo jestliže víru ztratili na kterou všechnu vsadili na Na nic jiného ...než na svou víru dovedete si představit jaký to byl velký sebezápor oni ztratili víru v jediného komu věřili v ježíše krista který tykal potupě ta míra na kříži nemohl si pomoc nedonesl ani kříž nahoru byl potupně všem si z jeho dělali vše a du dávali mu kterou kolu bičovali ho plivali po něm a to po všechno viděli museli dokonale statický v jeho spasitel nost nebo jeho moc spasit někoho a to byla obrovská splácejí duhu že totiž nemohli dále stavět na víře a vám řeknu si nikdo říká celá by to taky říkali tam ty moje posluchači jsem ahara výborné byste věřící člověk každý totiž věříme ten a cesta věří že je to to je skutečné že jsem mu říkal kte vyřítí člověk jenom že tomu říkat na nějaký na list to je jedno vy tedy člověk mistr za věřícího člověka a tuto víru člověk ztrácí v okamžiku smrti tomu citelně a to tak by se ti této tu víru držte se on říká no chlast te a vy užívejte toho života to a otevře jako drží a on říkal je to mimochodem veliký člověk v pozici říkal potom mi říkal vy dost jako podroušeném stavu jsem to prováděl včera i dneska večer po vás a nemám dojem že bych se byl jako dostal když nějakému poznání vyššímu naopak vidím že je v tom určitá pravda se říkal je teď je v podroušeném a ochoten si že to co vám teďka řeknu co by to normálně nemoh poslouchat a mluvil jsem k někomu jinému a říkal jsem mu dávejte pozor tuhleten člověk ke kterému teďka mluvím měl ind fakt a dostal se z toho proto že zachovával určitá pravidla která mu lékaři nařídili tak budete vždycky znechucen tím alkoholem za je zachovávat pravidla která jste měl zachovat před tím než se do tím zřízen ano a poznáte že toto lepší než ten koho a to vás dovede k vyšší víře než ten koho no a se uvidíme za nějaký čas se znovu a se udělám nějaký krve víře ale nakonec budete muset vešlo tetu víru opustit rozešle latině záležitost jsem mu to dalo neříkal ale vám chci říci že tím že ztratili víru ježíše krista to je to nejlepší co měli tak ztratili sebe sama že byli plni to voni nechtějí číhá než tu spásu než to ježíše krista ale no a když toto ztratili tak neměli byli ho na ho na holičkách a proto protože byli prázdnou dobou tak měl možnost ježíš kristus by nic vstoupit pomocí pokoj a tak dále se se před chvilinkou do věděli a to by byl nemohl udělat počtem pokoj ne den před tím než po tomto zkrachování jejich víry a jestliže po zkrachování díly následuje v tom pouze ohromná věc to je totiž velice nadějná věc nemá nikdy si nikdo zoufat jsem ji taky včera tam říkal nezvolte si na tím životem podívejte se jsem buňce starší než vy mi jsou tak vadí některé jsou na ten ten i to byly pracující že řízeny z toho nic ale u bohu vás že stáří je velice tak dát záležitost že stáří kruté pro člověka který žije jenom pro sebe nevěřte že správné žít pro sebe pokud máte vnoučata žijte pro ne a zapomene nebo snažte se zapomenout na sebe to vás vnitřně osvobodí prosím vás dělejte to teď se nedá lišil jak život učit a podobně ano aby jak je to nějakým způsobem o svobodu jsem teďka psal říkal se mi překlad poblázní ce a byl bych psal vyklad další překlad pro nějaký ho gitě toho vydrží ty moji vnoučata to místo vytrvat a je to nemám za zlé protože to je daleko větší poučení pro kdyby překládal nějaký jogy z toho důvodu že to zbavuje samého musím chci li umírat to nuče se ztotožnit s jeho životem a pochopit jeho impulsy je začne plakat jen se být nepředpokládáme být nehodné ta loučit a jsou nejvhodnější když jsou dvě jsou nehodnější mezi dětmi toho že vstupuju do jejich života a takhle by to měl dělat každý z vás ani říkal aby se zbavil sama s a pevná něco vyššího co za tím jeho normálním životem je život lidský onou smysl jiný než pro sebe když je člověk život pro sebe tak v nepochopil vůbec žít ho pro někoho jiného stejnou měrou jako pro sebe a uvidíte co vám to přinese ale jsem myslím mluvil o něčem jiným že sem tak jsem to mluvil o sem se trošičku stranou od toho posledního halíře ale není to tak daleko člověk splácí všechno musí všechno splatit nedostane se z koloběhu času a prostoru z toho čemu říkáte lešení osudem to je čas a prostor dokud opravdu nepřekoná čas a prostor v sobě když například dejme tomu se za před tím způsobem že v mystické koncentraci přestane uvažovat když se dostane modlitby oživování modlitba ticha dovědět se dostane do hostu jako když ježíš kristus nesl pokoji na své učedníky a tento pokoj přinese potom ducha ducha to modlitby a on poznává v modlitbě to znamená jsem životě co je to modlit se teprve pak se začne správně modlit svým životem a to je dokonale splácení duhu čili ne není to tak jak si myslíte že když to něco vyvedli tak že musíte to napravit tím že to dělat něco opačného to není vůbec možné nebo dokud se všechno netouží tak se budete muset znovu vtělovat jsem měl zrovna takový případ jak jsem vám že jednou jmenoval nějaké vycházeli síla kam že janova celý méne by ve že řel dávno který byl ochrnutý na půl těla nebo se temně hnout ale věřil že je to jeho scházející vtělení ne že by nějaký nedali který způsobil smrt similia lidí a jsem říkal podivte se to není pravda kdyby tomu tak bylo tak byste si zasluhoval vylodění tedy ne to nemůžete si i vodsloužit se u touží způsobem odstup se sám od sebe a ke komu se říká v tom to je správný kladná otázka ke komu když někoho od něčeho odstoupit a musím něčemu přistoupit zase protože ti možné být prázdnotě tak přistupuje k panně marii se mu říká a o předse o milost a on to udělal začal chodit a nebyl by chodil vůbec ale to že to to udělal tak se ho panna maria nesmrtelná duše udělala nechala takhle tato že přišel na stranu cestu a měla dost to že on se konečně dostal ze sebe pryč to je správná cesta ovšem musí vědět kam on se opravdu obrátit někam kam patří on patří nesmrtelného životu s si jsem řekl že je třeba duši a prost tak jsem tím chtěl říct celé nositelem v nás toho toku času a prostoru nositelem toho času a prostoru je život nikoliv zdroje nýbrž u tohoto toku času a prostoru jestliže člověk žije na břehu řeky to jsem takhle vykládám svému vnoučeti větě ten to pochopíte i vy že to dítě to pochopí snáze že si říct člověk prosím upozorňuju že šli jak to pochopit snadno že to je vyplívá ky estliže dneska ř e to života tak se ho neumíte vzdát když jsem se vzdal například toku vyvo ta znamená svého života v tom koncentráku okamžitě se byl věčnosti na to znamená a netoužil sem se tam v chvíli dostala prosim vás založilo to bylo všechno jsem dělal a pravá vnitřní modlitba vypadá tak že člověk sebe vzdává že se vzdává třebas uvažování že prostě někam směřuje do věčného života třeba ale to je cesta do neznáma to je cesta od sebe ale nevím kam protože to si neustali se o věčný život o nama představu nemá nikdo o tom cestou a nemůže si vyzkoušíte o tom dělat jestli se to ale přesto provede jestli provést to co nezná a to je veliké vybočení z času a prostoru nebo postavení se ne oka upozorňuji že to a děsivý stav nevě nevěřím že by se do tak snadno dokázali protože by se z toho lekli a indové a to i v šesti řečeno považoval za největší hřích nikoliv nějakými to nebo lapá nevím co všechno nýbrž podle největší hřích protože vy máte strach například dejme tomu o svůj život máte či taky těžkosti nebo o někoho z vašich bližních a tak dále volby jste neměli strach se dostanete do takového stavu opravdu o tento život s pocitem oddělenosti půjde a jestliže je to největší hřích mít strach všem tenhleten tak jsem vedl ind že to považuju za největší hřích že člověk strach v okamžiku kdy ho nemá mít kdyby měl být za to vděčen jsem měl třebas největší strach o život koncentráku povšechně zkušenost které se kterými jsem prošel a neměl jsem ho mít a teprve když ten esesman chtěl zabít tak ten strach země spad tak jsem měl jsem neměl říkat to co indové říkají nýbrž se říct strach nevíte strach ze strachu nýbrž že a dobře a přepadne nýbrž věřte ve druhé strany přijde pomocná ruka nečekaně že okamžiku když se budete chvět strachem o sama sebe ne to vás spadne a zde straně před nějaká pomoc která vás baví toho strachu ale ta moudrost indická je tedy dnešní že že strach je největším větší překážkou na cestě duchovní ovšem to není třeba zpověď to jenom tak na to jestliže se vzdal všeho svýho života tak vlastně jsem se jak tak mohu mít strach jsem se bál upozorňuju vás ale že celá cesta a pokrok na je závislý na sebepoznání vy se nemůžete vzdát něčeho co nepoznáváte a jak jsem vám říkal jestliže existuje sedm úrovní a nad těmi úrovněmi ještě něco když ti ho co je nad úrovni co všechno řídí všechny ty úrovně a tiché řídí tak když se dáte této jedné sedminy kterou znáte tak se nezdary ani zdaleka sebe celého takže tvrdit mně když jsem se celé své do tohoto života a tak se i čeho se mám ještě bát není to pravda kdyby tam nebyl býval druhý nepomáhal a to byl ten esesman který chtěl zabít a jsem se přes tuto údolí strachu nedostal ale že jsem měl jistotu že se zabije tak neměl smysl strach tak ten obešel do sebe poznání roste to byla to byl to byl obchod a pach tak řekl a ne do tak úplně poctivé jednání ale povedl se to a dostavilo se poznání upozorňuju na to že když si nejvíc myslíte že sebe opustit a jsem si to myslel před koncentrákem ze sebe úplně opustil že v okamžiku koncentrace se zažíval překročení hranic a se a prostoru a ne jednou se mysl nemá z čeho se bát a nemoh te pochod proces tam stranou vím protože to co jsem měl od boha jako milost nebylo nikdy moje bylo boží si to neměl přivlastňovat teďka jsem to neměl aby se mně ukázalo k tomu sám to ne představí tu milost že to co jsem si myslel že je moje že moje vlastnost dobrá že se ničeho nebojí jsem překonal se a prostor je chybné po stránce že této bylo moje poznání to není moje všechno je milost boha jako celý tento život je milosti od boha pro tak důsledně boj proti osudu protože to věc milosti a ne osudu buď milost anebo osud jestliže platí to milosrdenství boží a ta láska boží o které mluví na každý probudíš kristus a podle tak jednal tak neplatí o když platí osud je to všechno opačně ano tak prosím otepluje ovšem musíme se umět postavit správně k tomu všemu dění a to je opouštět sám sebe a bez ohledu na sebe pomáhat žní tomu nás učí vlastní na život protože každý jsme zaměstnán tak to možná třebas dělat těch v tom že si vydělali ale to je tedy špatné pochopení ale jsem po otevíráte devátého roku jen toho co jsem tam zažil pochopitelně ne z vlastní iniciativy nedělal věci proto by si viděla a viděl ženu na oman želvu nebo děti nebo to to nevyčet dělal kvůli tomu že jsem sebe zapíral ano aby měl možnost sebezapírat a to je myslím správné a toto by se mělo dělat obecně že viděl v tom radostný radostný přírodou příležitost sebezáporu když například musím milovat bližního do kterého normální ne lékař snadnou pozici bože musí milovat bližního protože pomáhat i když toho pacienta nikdy před tím třebas neznal no ale horší je to takové pokání třebas účetního máme o učednictví že ale pomáháme společnosti tím pomáháme zpoza že případě je to více trošičku abstraktní pomoc jak se nám zdá a je to i společnosti a proto jsme tu abychom vy poučování dostala se ze sebe žít první proti tu práci věnovat ctí a malinkou část ponechat pro sebe podle ježíše tady bylo řečeno někým z vás nebudu nikoho jmenovat i konev plnit to bylo hezky řečeno že když třebas okamžiku kdy jsem měl jistotu v tom koncentráku že esesman zabije že jsem ztratil vlastně veškerou medií že budu existovat dál snadná budoucnost takhle jsem veškerou budoucnost veškerou naději buducnosti vyplývající tak protože budoucnost je postavená na minulosti tak taky ta minulost etiam svůj podklad protože k čemu je když budoucnosti dány nepovede se a čili taky zmizela zmizí minulost a zmizí li budoucnost dostaví se jenom přítomnost a vyví že bůh je věčně přítomný že nepodléhá časoprostorovým změnám čili dostali se vědomí o bohu a to se tam dostavilo ten člověk najednou zažíval boha jako se a jako učedník páně nebo tak nějak ne tak takhle to rozumíte to musí je to je to dobře vysvětleno se krásně vysvětleno jenomže je to malinký háček že totiž tím že zatím zájem zájem o budoucnost nevymazal jsem podvědomí existenci minulosti ta je tam vepsána to je něco tak mocného že nestačí od toho odstoupit toho jsem se přesvědčil ty dni před tím do ten esesman přímo nezabil že pronásledovaného v tom smyslu že si říkal víc se halí beru si byl svatě ži v devět hne vědomí si šel za bohem a není tady ty esesmani také trápí a pak mně tady zabijou jako ty ostatní kteří není let zájmy a že kdy světským životem třebas jako zvířata co je to za spravedlivost co je to za jednání ze strany moh je prostě opustil jsem něco dělá špatně nevím co nevím co ale vám něco řeknu ten okamžik toho sebevzdání v okamžiku je ten esesman zabije nedá pochopit z toho okamžiku to se pochopit jenom stem minulosti a ta minulá tak že lékaři čtrnáctinásobnou operací vzali řek bych obrali ě o kontinuitu dobývání tohoto světa nebo ztotožňování se s tímto světem bohyně z toho normálního ztotožňování se s tímto světem jsem se nemohl vlivem těch lékařů studenti to žitém přestane tím způsobem nova nestalo vydali násilí a dostali do světa který nebyl z tohoto světa neboť jsem chtěl jednat správně to neni o tuto rozumu to nebyl rozumový poznat tento možno absolutně nerozumného že tože hezkého uznávám ale v očích matky bylo to nesrozumitelné proč toto poslouchá tam to sarada neposlouchám proč tolik na mně říkal jsem tančíme k že si vybírám že to zrovna něco o se mně hodí že patrně jsem a ta nebyla na omylu jsem poznával čili stálo za tím odosobněním předtím nebezpečí života nějaké poznání nějaké poznání jiného života než je tenhleten tam je ten klícku ano a nesmazatelném ne ale nebyla škodlivá dostat se na vedlejší kole se na ni víře jako ty pacienti ho neruší tak nějak to nebylo dělal jsem prostě ten osten smrti ztratil jako ten svatý pavel asi do tvůj osten smrti pásl neměl strach a bylo to způsobeno jenom poznání u toho svatýho pavla že totiž padl z toho koně a byl tím ježíšem řek bych přemožen ne asi tak jsem byl případě přemožen bohem přemáhán bohem postupně a bylo třeba dalšího nátlaku zvnějška aby byl zase dál přemožen to převodem který jsem tehdy považoval za něco definitivního za opravdu odstoupení od sama sebe dokonale vůbec takovým nebylo jeho to za následek pěti čí setrvávání ve stavu nebe a nebylo to dokonale a spadl se z toho jedinou myšlenkou jsem spadl prosím prosím vás tady napřed se do to nebudete dobře bohem to do rodu podle něho na či to bude lepší bych je bychom je unavovala již tak mi řek bych akademickým řečmi ne ale tady opravdu jen myšlení hraje obrovskou roli když to máme pochopit tomu se úžasně klidní a jemně myslící ten řemeslníci bych tak řekl musíte si myslet že tam šlo o takové zlomky vteřiny při tom když ten esesman zabít že jsem neměl třebas dělat jaký rozbory taky se neděl co jsem opustil a co jsem století je nebo se to ztratí nebo neztratil to jsem dělal před tím než tomu došlo ale tentokrát jsem vůbec na kolena ne nedělal čili odpověď správná proč se to tak dělo sedmou pro se to nedělo tam s tím druhým je že jsem do oblasti spontánnosti do své pravlasti tedy to je v tom nás vstupoval daleko snáze než ten druhý on nebyl ještě schopen do spontánně jednat tak jako se na spontánně protože to učili lékaři v předškolním věku a potom to učil to poznání co je správné a tak dále a tak dále nebo když například dejme tomu jsem se ocitl před tváří se nesmrtelné podstaty sedmnácti letech a něco tak bez přičinění vlastní vůle jsem byl absolutně poslušen a ne nehezky přímo o pravdu absolutně poslem této tohoto poznání jsem byl zvyklý být poslušen poznání které se třebas vůbec rozumově nechápal teletem nechat nepocházelo a které pocházelo z něčeho co tady je a najednou se mi to samo od sebe projevuje jako by se mohlo sebe předcházeli tomu dlouhý pochod nějakého růstu vnitřního ale to si přitom člověk nemá čas uvědomit pochopitelná i neví li to pře přeteklo před tu levici toho vzestupu nějaké nové kvalitě ale tak oni tam se tady objeví jenom proto jakákoliv nová kvalita sem to ovoce objev protože jsem došel na dalším stupni neříkám na vrcholu a na dalším stupni ke spontánnosti na úrovni to řeknu ježíšem kristem radši když panna maria svolila k tomu se přes narodil syn boží tak potom to všechno co z dělo šlo spontánně a to neměl žádný další vliv jenom tím že se samo krmila tím ke měla to dítě v sobě ne že by si to probíhalo bez jeho bez přímo účasti vůle se stala jenom o sebe tak tím se starala o to své když potom ježíš kristus třicet let žil mezi lidmi a že je tam tak dlouho dokud se naučil spontánně víc správným člověkem v společnosti a dokonce velice dobrým člověkem výkladem moudrostí a tak v těch letech vedanští a tím samo sebou spíše ti dobrým tesařem kdyby byl nedošel této spontánní jemu to samo šlo tak měl právo vůbec vstoupit do do toho jordánu a kdyby byl ty tři roky potom po jordánu po pře modlit satan na poušti by nedošel k tomu že jim to všechno těm učedníkům šlo a to byl součástí jeho samého ti učedníci samo samovolně že samovolně dělali zázraky nebo třeba na to přemýšlet moře uvažovat prostě se do toho vrhali jako do samozřejmé věci oni se ty zázračným pět ztotožnili a je to bylo přirozené v tom případě i to bylo přirozené okamžitě od toho musel odejít a tady se ode také chtělo abych se ze života který nebyl spontánní a se nebral z totálně to kam se mnou dělo odešel do oblasti spontánnosti do které jsem na nějaké úrovni před tím vstoupil a tam ten dotyčný ba ve v tom o to byl zabit čili upozorňoval stěnou ve zkratce naše celá cesta spočívá v tom že z vyumělkované nepřirozené pěstování vlastní vůle se musím dostat ze spontánního plnění něčeho co vůbec na vůli nezáleží to tam bylo splněno nám vůli to vůbec nezáleží ten esesman dělal pro bylo dovoleno že tedy se to nedá to co jsem tam zažil své jenom na nějakou spontánnost by ve které se nějakým způsobem vychoval před tím nýbrž také na to že záměr boží se mnou byl jiným než tam tím prvním že pán bůh potřeboval k nějakému úkolu který se tedy nechápal ale je ten mu sem byl předurčen ne tak nějak čili tady se opravdu je ten co do říkat že tam existoval jaké tažení z druhé strany které bylo mocnější než ten esesman ne řecky ty okolnosti které tam v tom obaly a takže z toho vyplynulo nějaké další poznání no je to pravda ale jsem bych chtěl k tomu říci jednu zásadní věci si dobře za mate někteří lidé když se mnou setkají se omlouvají tím že říkají tobě by hohe ty jsi měl vedení ty jsi byl tažen ale žádné tažení nepociťuju žádné vedení nemám že není to pravda všichni jsme vedeni stejnou měrou jenomže jsem třebas toho vedení po těch pěti měsících jednou neposlechl tím že jsem považoval to se stravou centra ku jen za soudy to je jednou neposlechnout prosí to neposlušnost jsem hodnou neposlechl a byl jsem zbaven o vyveden z tohoto stavu nebe jednu neporušenosti takže neklaďte vinu nebo nevě neomlouvejte se tím že vy nemáte vedení a je mám to není jiná vina nebo nějaká moje přednost to není přednost jestli je tam nějaká představa je tam v tom že asi to vedení posloucham a když to vedení posla že vůbec vím co to je poslušnost jako být ram říkám to byste neřekli byla neposlušnost co teďka přes velice vrcholná nebo slušnost a to my si také neuvědomujete nebuďte a sestupu o prosím vás to nelze rozumem lidským bc podchytit jsem si toho nebyl vědom že se provinil vůbec ne si nebyl vědom ale nevědomost hříchu nečiní jenom že způsobuje veliké utrpení a to taky způsobil se potom roku padesátjedna o ruku čtyřicet a do usednout a do tohoto stavu ve a nemohu říct jsem docílil v takové čistotě jako tehdy se mělo to nebo ale to se myslí a říct je co eště naší ho máte všichni vedení a když se přimět k tomu abyste ho poslouchali tak se bude rozvíjet tak že bude úplně ve vašem vědomí jasné jasně vystupovat upozorňuji že kdybyste toužili po tom vedení byste ho leží ale tak ho nebudete vyhostit ale eto podporovat toto vedení poslušností že když máte dojem že něco je správné ale vám se do toho nechce protože to je to proti srsti není to příjemné to provést proveďte to je si víte že je to správné promiňte to tím se velice přiblížíte k tomu jasnému vedení budete si uvědomte jáček uvědomovat toto vedení jestlis znovu poslechnete ono se vás to bude zkoušet že o další ještě transům případ kdy ještě více betelně pokročit v tomto způsobu vedení například dejme tomu vám to řeknu případ poslušnosti abyste věděli co se to za považovali dneska jsem třebas v jednu hodinu jsem šel si lehnout ne ta paní bývá mi svědkem jsem byl do přečasto hodinou u že ano a nemá jsem spoloči tak dejme tomu tři hodiny nebo tak nějak no a víte na že jsem unaven nevidíte protože jsem poslušen když nebyl poslušen svého vedení tak by byl rázem unaven se to z druh poslušnosti vím že tedy mám úkol a jsem toho úkolu poslušen pro to nemám právo být unaven a si to pravou beru jsem od ubírám nové nejsem u ale kdybych si lehl na očko přátele tak budu chápat takovým způsobem že to vedlejší místnosti bude slyšet a neudělám protože tady mám úkol se čiperka vůbec nespal tak se stejně čitelné protože jsem poslušen a jsem v poslušen upozorňuju velice mírně služby více posily tak by byl daleko dále ale mám takovou únosnost poslušnosti ale co si všímáte za posunovat ž u teosofie zapustiti nepovažovali a že nemáte pojem poslušnosti správně plavě lide postoj jiného ne vědět co dělat to je spíše řek bych pocit že od boha věci přichází co ten pán bůh s tím chce udělat do toho měnit není ho jenom musím následovat jeho vůli musí následovat kdykoliv si to nedovolí tak musím přestat a třebas že bych chtěl dál osobně ale musím představu že on větší moudrost než uchopitelné bude že takhle jak to s pozemku tak toto tak vnitřně nevyznáte jenom jako pohádku vykládat to by vnouče pěti ty by řekla tak říkáš pohádky viď poznal hned že etika mám pohádku to vy to nepoznáte a on by to poznám říkal teď je to pohádka a teď mně říkal teď řekl teď jste k jak je to fakticky fakticky je to tak že jsem vnitřně nádoba individualita od boha pocházející a k bohu se vracející tak aby se naplnila bojím a ne mnou po zebe vůle a jestliže toto dělá tak se vracím tak se na cestě zpět a mohu tak je vidět otcovský dům vy cesty mu znamená že mohu o něm vyprávět že mu ho přibližovat že mou ho mám předstírat že no a to by bylo asi tak vy motá kyselé jsem si vědom toho že dělám dobro a není to uznáno vim okolím se to to osočován ne tak musím si být vědom musí se v jednom toho co říkal ježíš kristus o tom běda tomu ko pohoršení pochází nesmím pro dobro které dělá dělám svazovat pohoršení u svých bližních to nesmí když si to nepředal dělat nebudu upozorňuju na to nedělejte když tvá když vás na to bez kojí nebo stěna to mají za zlé nedělejte protože to je házení perlí sviním a to se velice proviňujete jestliže víte že je to správné tak to dělejte tak není to tam co se tam tak to dělejte tak to tam nebude jo cesta kteréhokoliv člověka je napodobitelná nedivil za někým neříci nikým hleďte se z toho poučit to vaší vlastní cestu musíte věci aplikovat použít po svém když do když vyčítáte podle potřeby devadesát procent nic se nestalo když to devadesát pro devadesát této se nic se nestalo se do a komoře bylo možná a zase tisíc lidí ne a vono stačilo pana spravedlivých a bylo celé dvaceti celé město zachrání na víte tak když toho si nechám malinkou špetku která se vám právě hodí jindy se vám bude vědět co jiného tak je to aplikováno použito na váš vlastní život je to chtěli v suma tak se z toho zbláznit že to není pro vás do síla tady radila v jenom aplikovatelné použitelný příklad když kristus říkal příklad svůj se dal jsem vám to von ten ho a jako když když kristus ale podle toho příkladu se řídil mají řídit oni obdobně měli jednat ne jak obdobně třeba vydělali zázrak tak to nemě dělat z vlastní vůle nebo z vlastní chce museli být vědomi toho že je tady vůle boží a síla boží která je který umožňuje opravě tu by to otesávat rybolov se takhle si nepočínali jsem zázrak se nepovedl potože se tedy si bli vědomí jasně že ten vybarvili neuměl dělat zázrak a k tomu se měl právě tak jsou ženou aby si uvědomoval že musí se opřít o boha že je to cesta o člověka a u jak třebas manželově a k bohu a ne nazpátek člověku že a v tom bohu se najde ten člověk teprve když se nacházel v bohu tak chtěl jsem taky od aby hádáte k bohu ne vedle sebe ale v bohu a mně že ono to rozeslal vedení které naučilo nacházet bohu to byl veliký obrazy životě na stéblu života a myšlení ztratil co se smrti že a protože další stupeň nebyla ochotna podstoupit tak musel toho života nemilosrdně pryč protože by to bylo zdržování zbytečné my nemáme přešlapovat na místě to nemá cenu to i správné prost o tom jaké osvobození do dosáhne v okamžiku smrti nebo tak je byli ce těžké protože jsem dávno slevil z toho že někdo je spasena někdo spasen není protože se poopravil si ten názor křesťanský o spasení v tom smyslu že spaseni počíná v tom že člověk ustavičně dosahuje ale bez mezer spasen člověk totiž nemusí se vracet do stavu nevědomosti nýbrž to pořád tíhne k bohu to je spasení člověk ano kdežto kdo ještě tíhne k sobě a tak s spasení človk tak kdyby ona třebas to kdokoli z našich lidí co zemřeli nepotřebovali se vracet v sobě zbyly jedině k tomu bohu tak by byli spaseni potom nemůžeme rozhodnout ano o tom neznámých podstatu nenadsazují o tom kdo byl spasen nebo se to není mezí člověka možnosti člověka to pochopit ano nevím se nebyla spasená netvrdím že byla spasen neplním vůbec nic eno paměť říkám o styku s ním že a když si uvědomuju