Karel Makoň: 84-12A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

kdo se dovede oprostit od těla a dovede toho fungovat jako duše a nepřekáží třebas její minulost de pozemská tak je to dober na taky tvrdí že co tam znáti lidi včetně matky se nedovedou bez těla aby ta mají pořád ještě jsme těla matka se tam jedenáct let nebo ještě dře dotud se desáté je víc o a ona pořád dělat drží se toho těla kdežto ta manželka když chce tak tělo opustí a je jenom duši a čím se to stalo to se stalo tím ne těmi tety lety no tak to hákem sebou ty osm let života a tím co se stalo při poslední přehled jíti li ho života že ona odstupoval od sebe nebo na tom vínem životě žila a že nebyla závislá na těle že tu tělesté tělesné se bavila a se dostala do toho stavu do jakého by dopravil lékaři a choroba že se zbavila pocitu tělesnosti a a to je cesta dost přímá vůbec nevěděl vegetářství a nepropagoval a tou mají nejvíc za zlý indové kteří jsou vegetáři a kteří vidí v tom vraždu zvířat jak my si tady libujeme zváště však svátcích to maso že na stole bez toho by to vůbec nešlo ne těch ryb vánoc a podobně a mají tu založí si kristus že on nestavil zvíře na úroveň člověka pozoruju vás že zvíře nepociťuje křivdu jako tím že se zabíjí jako my on si se se brán smrti to jsem viděl když vedou ho na popravu co dělá to zvíře toto ctí to on citem že ten vůz veze na popravu to co ta kráva dělá nebo na tenleten musí být nervy jako provazy ale zabýval nesmíme si uvést že to zvíře trpí tolik jako člověk nebo že ta úroveň toho zdůvodnění ho je stejné jako u člověka to zvíře nakonec je součástí přírody víc než jsme my dneska tou součástí a v přírodě jeden druhýho zabíjí zásadně a tím se udržuje nějaká rovnováh nemilosrdně se zabíjejí milost a bezostyšně a ne úvodu nějakých jiných že by jako potřeboval třeba se na žádá nepadl zabíjí a nepotřebuje nemá vůbec hlad ale z radosti ze zabíjení zabít že za úkol udržovat rovnováhu te zvycích říši aby totiž měl taky to že spi a avšak ani a viny a si se kterým se zmožen soužily tam po taky zabije bárkou skála to smyslně pro ale pak do pro dělá a tak se rojí tupé a potom a že jsou živi že a a nebýt ty v tak tam nejsou ty i tak je daleko vnímá spí a je a ty zase jinak užitečný který přírodě než ten ty a jinotajně koho jinýho a podobně tak se tam se tímto pravým způsobem zachovává rovnováha takže opravdu my přestože to uměla rovováha tak my zacházet rovnováhu přijde zabijme a to tady je otázka k čemu je ne astrály to všechno vizí a že toho i další nebo že podívej se měl by si na to ták pouto že to asi ten život když normálně nekončí spojení s věčným životem my se od něho obojí a ježíš kristus o tom říká kdo hledá svůj život ztratí jej ztratí nic méně a do ho ztratí nalezne ji a doklady ztratí to musí v že jsem měl du čest ostatní třebas v koncentráku to je čistým čá jak dobře víte každým stanete by také není od bych do dupl ne a do pavla stě od útlého mládí je ona i na by to byl asi tak jak tomu nedospěl takže otázka to znít k čemu je vůbec ten život když nevede k tomu k tomu spojení s bohem nevede letem život do na jako tamten astrálním nevede jenže odtamtud se tady říká že nemůže než to ode to se neříká že by nemohl protože by ale nevede a taky faktický nevede tak vám tedy to stejný si může nebo nemůže když on nevede že on z vetřely to že ten život nevede ke spojení s tím bohem vědomí spojení demise neruší říct tak daleko aby co zabývá takže otázka a špatně kladená a že to taky by lana takto jestliže tedy existuje nějaký nějaká astrální úroveň vědomí to znamená vědomí spojení s nějakou existenční úrovní se kterou není normálně spoje nost de na zemi leda ve snu tam je tak k čemu je to dobré že tam dožívá tenhleten život v tomto spojení vinou úrovni než toho odbýti působem že tady taky spojeno nějakou úrovni ale tak to tam nevede nýbrž to si to to takhle existují úrovni mnohem více než astrální nebo hmotná nohem v a na všech těch úrovních žijeme představ si to a to našich těch úrovní že a nic o tom nevíme a to je ten smysl toho proč to všechno je že my ty úrovně potřebujeme jako transformační prostředky jeho časoprostoru se vším všudy co tam je na ta formaci bez času a prostoru a kdyby nám tam něco chybělo jedna ta služka to našeho transformátoru tak by to transformace neproběhla žádným způsobem byla by tam byl dovolává technická necháte něco vy tam v tom procesu chybělo ano protože ale člověk kompletně všecko tak že v něm proběhnout celá transformace z časového života na bezčasový je to tentýž vot jednoduše neprobíhá v času ano není závislý na těle není závisle jakémkoli transformační prostředku ten transformační procede jenom toho člověka dovedl do tohoto stavu kde není na tom prostředku závislí ty prostředky odhodil člověk že se dostal za ano využili a tak možná bude překonat odpověď moje že žiješ na těch úrovní tak bych nějak předvedl bych ti chtěl říci jak tam žiješ když nevy život především pro víš o tom že žiješ na této úrovni protože pomocí smyslové činnosti a pomocí garricka základně náklady které říkáš tělesnost tělo se začne ztotožňovat s tímhletím světem a zase si ho přivlastňovat toto přivlastňování to je můj že který vím pro sebe ne a moje věci moje záležitosti moje myšlenky a tak dále když toto děláš tak zauzluje se ve vědomí zužuje nebo ho jaksi ohraničuje v tomto si přivlastní z čili to vypravili a definice přivlastnění znamená zaujatost která zaujatost důležité to slovo která člověka připoutá k tomu co si přivlastňuje ano a ti mu znemožňuje se rozšířit dál za oblast přivlastnění když člověk se chopí tak dalece že si najde způsob obrazného pochopení třebas boha nebo nějaké jiné dimenze nějaké jiné úrovně tak protože to převedlo lidského způsobu chápání tak si to také přivlastnil čili mámli představ o bohu tak je to přivlastnění a tím zabraňuju přístup k bohu nemohu ho poznat a proto se diví nikomu z vás kteří máte představy o bohu nějaké sem mu není protože nic začal věřit tak že si že nemůžete dosáhnout vědomí tak nemusíte se smí vědomí vstoupit a nemám nikomu za tíže myslí že tam bůh není není není pro něho není že ano a podívejte se kdybych měl o tom lidskou představu tak potom taky nebyl teď ale jak je to s tou transformací transformace se provádět zdola a nebo ho to je zásadní dvojí přístup ten první zdola indickým částečné taky evropský a řeknu nějak a ten druhý je vyhraněně jenom křesťanský ten shora a co je to přistoupí shora kdyby se podařilo člověku aby nezačal mít představu o bezčasové a bezprostorové životě a přesto se zbavil přivlastnění toho co ho zde vězní ve vědomí tohoto světa tak by se rázem setkal s tím co je za časem a za prostorem to mám zkušeností zjištěno samo sebou kdyby se to uděl by to mu to stalo tak však ne věku jako mně předškolním věku tak by z toho moc neměl protože jeho organismus by nestačil na to aby to všechno s pracoval mentálně není možné se tam musel moc dlouho otáčet než by to mentálně pracovat a kdy to bude dál že zpracoval tak taky žil na hlavičku a velice vy to ponížil degradoval tak jestliže by ale někdo bez představy o bohu bez víry v boha a to velice dbají indové aby ta víra nebyla dostal se do vědomí věčného života tak by to mělo ten následek že by potom procházel těmi úrovněmi který jsou mezi naší úrovni hmotnou a mezitím bezčasovým životem zhora dolů toto se v indii nedělá protože oni si myslí a celkem správně že bylo by to vím kdy by to tak nebylo že člověk musí si napřed udělat mečem představu aby vůbec se duše byl aby tím byl zaujat například musel s nějakou představu o své budoucí zaměstnání že lekáte s mohl to vůbec vína kdyby si nebo neměla jasnou představu o tom co čeká jakou milou představu o tom tak se to vůbec nebudeš všímat i na to petra by měly patníku de toho provádím třebas studie nebo přípravu na ten život o tohleto je jasné ale jestliže člověk nemá představu přesto může se dostat do styku s věčným životem že to tak cesta nepomáhá jenom v tom případě se mu že tam dostat když je obrán o sama sebe to jsem je postupně stalo mockrát za život čtrnáctkrát v předškolním věku a potom později že jsem byl obrán o sama sebe o vědomí tohoto světa přičemž jsem neupadl do bezvědomí upozorňuju vás nikdy se neupadlo bez vědomí to je co jiného tam taky obrán člověk o vědomí to to světa padáme vědom kdežto jsem jak se i lékaři vděčili ani jednou neupadl do bezvědomí a to to jsem nevnímá bolest kterou mně způsobovali nebo přestat se míním a určitém okamžiku když to bylo pro nenoste ano tak to bylo strašné hmát nutí na přístup k věčnému životu zhora z věčného života sem do tohoto světa věčného tak ten kdo toto věta první takový náznak toho že takhle de bylo ten chtěl jednat právě že jsem poznával co je správné že si vybíral z různých alternativ tu která byla relativně správná pro ten vývoj li stupni na kterém jsem byl ano no tak to mělo všem tomu dítěti to nic neříkal jiného ne že se po tím řídil to by mělo jako napovědět že člověk je schopen se setkat s věčností aniž by měl on představu aniž by na ni věřil a aniž v byl z veden někým lidsky nikým nebyl veden nýbrž to bylo zcela opačné jednání že země odváděli jenom od vidění tohoto světa a než jsem si ho mohl přivlastnit protože v jednom a půl roku ti a budu ještě pořádně eště nepřivlastníte to život tak mně z něho vyváděli a soustavně toto vyvádění opakovali abych se do toho dostal jo mluvím jako kdyby to bylo li tomu ne ale bát tak tak a tak se jim to podařilo každé jsem z toho vyšel a přátel či jednat správně aktivní správně tam v věčnosti se přesně co relativně správné na příklad je relativně správné že v přírodě se udržuje rovnováha vzájemným vražděním to to platí jak o běžném světě tak o tom makrokosmu o tom rozložte rostlinu a to zvíře stu tak i po všech stránkách tohleto že vzájemným vyvražďováním se všechno drží v šachu tím nejkrutějším způsobem se všechno drží v šachu rovnováze ano je to vypadne lidsky občas nepotřebuje vypadne ale musíme myslet že asi to dobří o to není porušení nerovnováhy nýbrž je to navození rovnováhy na jiném kvalitativním stupni například když třebas vymřeli proto ovládli tady tady dneska žili jak by nám překáží žádná to by byl situačně nebo o nás za aby to byla a bychom asi místo krachovali lidová tak by to to to obtížné že tak je to takhle jako lepší pro to a to jde gate dopadlo předtím šedesáti býti melanile ty že najednou věděl o ale se vrátím a tikají člověk takhle shora na to jde tak nemusí nikdy nějakou představu používat a může se dopracovávat k tomu vystup ze sebe sama do širšího vědomí nebo do vědomí nesmrtelné život a tím že prostě jedná relativně správně a je si toho vědom jak tak jedná a pak to de dál ty všechny momenty další leda nelíčí je to nezajímá aby to znovu líčil to nechci se v každém případě opakovat chci jenom naznačit jak ta cesta do a vy to se mockrát opakoval ji znáte ale ono to bohužel ani na této cestě bez představy nejisté to malé dítě třebas které takhle bez představy přistupoval k těmto věčným otázkám života a smrti nevím vlastně lidem nýbrž do těch lékařů měl možnost se stýkat s tímto světem tak si dělal nějaké představy ne o bohu o tom neměl zdání ale o těch vlivech které působí na této úrovni a také jsou nějakým způsobem svým původem z věčnosti tak například dejme tomu husy naučili vyslovovat e v těle na pravá možná že jsem napodoboval husí signalizaci nebo to více méně je že takový rušený a jsem to podle nich opakoval v těle a mělo to ten vlahý následek že když jsem usínal s nimi na břehu řeky tak jsem nejenom dělal a se dala taky akupunkturou doved do takového transu do kterého se po aktivitu dostali tím že se štěstí tak jak on ještě tady taky oni oni říkali no prosím ty trávu že a nechceš náma si ústa jak to poznáme zažil měli říkat zavíráte no ale říkali husa a tak daleko svátečně nevyšplhal života ty nejenom že nedá se trávu ale ty dokonce s námi nevstupuješ do stavu spánku jako my vstupujeme by tam nevstupujeme jako vy hloupý lidé jako držela kteří to tam opírá neví co s ním dělo li voni žijou na úrovni o kterém vůbec neví protože by to opravdu by a my tam nespíme my tam vy tam žijeme vědomě na této úrovni tak prosím dej si se vyrvat aspoň ten trans a je tam odvedeme dělej všecko co mi tak že se z e a tepre a jako oni ne a do toho tranzu ten večer li že bez toho bytoti nešlo to nějakým způsobem odpovídá žluté barvy a jsem se dostal do žluté barvy a tam úžasně posilovat jsem si a troufám říci to říkám mně lékařů že neví tohoto posílení z toho žlutého světla že bych to byl asi to mládí ten špatný složení tebe i nemá nás z krve tedy to nebylo ze nekupil kritice ž neznali tehdy ještě že bych to byl asi nepřežil ale řemeslem tam nabýval síly které zde na tomto světě volně nejsou dispozici a tam se nabyl tedy vím že když jsem se vyspal s těmi husami na tom břehu řeky v byl náramně dobře se cítil možná jako normální člověk ne jako normální se maně to předtím ne jsem byl slaví slabý to který měl zisky před očima protě četní operacích dostat krve to lidově říká a si taky obrazu ke místní a tím jsem dostal do svého vědomí kterým se přibližoval toto vědomí vědomí věčnosti první představu ovšem je to představa slovní do přestálé nebo není to představa naše schopnost boží a je to ale představa která nějakým způsobem omezuje poznání každá lidská představa omezuje poznání toho světa takže v době kdy jsem vyslovoval e nebo jsem nemoh získat poznání které s tím vstupem je spojen také husy o nemohou získat pro obraz vede k tomu že člověk setká pomocí představy a pomocí zaujat dosti proto před svou pouta se tam je před je taková že více poutá než a je to vůči představě tohoto světa tak musí to které a ten musí mít do do zavdat to způsobuje že se tam ocitnu na úrovni a moje vědomí že to také ocitne že totožné vědomí které normálně se týká jenom tohoto světa a tady či pobíhá složíš jiným světem ve kterém pro který jsem zaujat pomocí toho mantram to je bezvadně uděláno ale teď řekněte možná že by se to samo pověděli jaké je v tom nebezpečí protože dostavili se člověk třebas na svadhistanu to znamená na úroveň obdobné existenci jako je tahleta žije ovšem možnostmi obměněným zákonitostmi a jenom tam vstoupí a neví si rady s tím co tam dělat tomu nikdo nenapověděl tak se tam chová jako malé nepoučené jako no rozené a když tam často vstupuje tak se tam naučit otáčet se tam žít jako dospělý člověk tam i dospělý člověk ano ale vám řeknu kdyby to takhle dělal tak je to dovedli dělají to takhle dělat to nejde tak by to dělal moc vtělení za jeden život by toto nestačil provést on prochází těmi různými čakramy jenom proto aby se dostal za do toho věčného života jak tomu řiká salto nejvyššího o to a jestliže tam jenom prochází tamtudy tak to nemá ty následuj jako když tam žije když se tam třebas ocitne tak tam musí shledávat sebe jako neschopného tvora jako člověka nebo jako tvora ska do kterého se ten se musí všichni starat jestli tady třebas vývoj člověka ne tak pomalu že ještě porce a po více dete se musíte to dítě starat tak v jemnější oblasti třebas astrální byste se museli o toho tečka tam stala daleko déle a soustavněji aby tam vyspěl ten člověk někoho kdo by si tam dovedl počínat jako tady takže člověk se naučí tam počínat si jako tady a tím se stává že to řeknu ten za nešikovně ačkoli to jenom částečná pravda že to tělo které tam zahálí že to těle tělo které tam nevyužívá svých schopností k tomu aby člověku pomohl takže ti kteří tam žiju na úrovni na astrální kteří jsou tam zabydlen umí zacházet s tamním tělem ty potom s tímhletím tělem toho člověka který je ten není aktivně zabraňuje života je tedy ten dotyčný neví co dělat zachází sami my tomu říkáme osud to platí o jakékoliv jiné úrovni takhle přichází člověku něco nebo vstupuje do vědomí čemu říkáme osud to s námi mává protože tam si opravdu zahrával třebas neveto astrálního těla tím astrálním tělem jestliže mu tam tomu tělu vnuknout myšlenku nějaké choroby a to není sítě ského mu to vnuknout zastat onemocní i tohleto tělo to to to že to jsou spojité nádoby třeba člověk v tomto světě v tomto těle pociťuje nějaké těžkosti to se týká manželky a jestliže pociťuji nějaké těžkosti a oni se řek bych opakuji pravidelně nebo o své době znovu tak důvodem toho je kromě toho co lékaři mou visi že ten dotyčný člověk tady měl nějaké potíže že se s nimi svěřil tam na onom světě v tom astrální do tam jim lidem a oni s tím nějakým způsobem zacházejí že on tam vědomě nezachází s ničím on je tam jako mrtvo k tak řece přijetí připomínám případ mi ho naučte se o tam zavedli poprvně do této úrovně s manželkou ta pal a manželka říkala neprobouzejí ten ho protože by se porušila duševní rovnováha se pouze že bude při druhém vstupu a při předtím byl při vědomí takže ráno věděl co zažíval a jsem ten sen který jsem měl o tom zapisoval a roste kontroly krok za krokem co on s nil to jsem s také čili otázka zní sní li sme nesměli se žili jsme tam na úrovni jestli jsme tam síly tak potom s ním taky tady prosím se s i tady a je to všechno a není to pravda tam jsme žili jak jsem tam byl s tím vnouče ten a ten nedosti přečtěte naposled to je tam žili protože detaily jsem si zapsal z toho snu odpovídali detailům toho co o tom vykládá jsem mu to sugestivně neříkal třebas u to o toho prvního vstupu se mu říkal co si viděl na houpačce nebyl jsem mu nic dalšího a on říkal papír co jste udělali s tím papírem chodili jsme teho pračky ten zápis jsem měl by tam papír chodili s mohou tašky čili to je důkaz jsme nesměli ani jeden ani druhý nýbrž se tam žili takovýmto způsobem žít člověk nemůže přijít ono rovnováhu a o to nám šlo abychom dovedli to martě do nebezpečí kdežto je manžela tam nežije vědomě a proto tam přichází o svou rovnováhu a to se platí o tomto světě to platí o jiných sta zvaný vyšších světech prosim vás teďka přestanu takhle obrazně mluvit jako o světech ne žádný svět jako tohleto v tom ti teďka nesmí zhroutit se manžel musí v tom pomáhat to pro není svět který tím když to je pro stav který zažívám ano tak je to se všemi stavy na všech úrovni je ti kolik se nebo metení pat a je také stav nesmrtelné podstaty člověka které říkáme nádoba nebo nadjá nebo atman nebo nebo bych to nejradši na zval jinak než se tím klasickým způsobem bych tento stav nazval životem u boha v jeho příbytku který je pro každého individuálně připraven od věčnosti tím jsem to zároveň definoval takže svatý pavel ono o tom gíty ani okolí nevidělo ani ucho ke nectíš o co je od věčnosti pro člověka připraveno od věčnosti to znamená dříve než něco začlo být co stávalo ničím třebas člověk člověkem tak to bylo připraveno nebo je to připraveno čili je to život který je a ne který se stává ano ten rozdíl jsem u života nejsem jsem břehu života který se stává do mého pramínku šla na rodin se stává nějaký veletok mého zralého života a skomírající pády někde v poušti koncem života a tak to je asi takhle čili rozeznáváte se mnou pro tuto přednášku ve kterém budu pokračovat dva druhy života jeden život věčný nepotřebuje tělesnost nepotřebuje těla nepotřebuje vůbec žádné úrovni k tomu aby byl neboť on jest on je nemění není závislý na času a na prostoru a prostě jest a druhý způsob života který se stává životem a proto je závisle na tom prostředí pomocí něhož se něčím stává například pomocí matky se lidský dostává člověkem že jo tak to jsou prostředky kterými se stává tím člověkem a potom ti díle maří tím dýcháním a všemi těmi zařízeními se stává dospělým člověkem a protože my jsme v tomto životě který se něčím stal který jste prastarý nebyl odjakživa tak nemůžeme být živ a s tím že ztotožňujeme tak to musím říct nemůžeme být životě který toto protože vylučuje když jsem toto s tímto životem zde na světě nemohu se ztotožňovat s životem věčným protože vědí život není pohyb byste měst nenese nestává životem ten den je to věčnosti a tento život který se zažívat ten se stává tím životem je tedy závislý na času a prostoru na minulosti budoucnosti přítomnosti a tak dále tak jestliže du na to tedy zespoda tak musíme překonat řadu přehrad mezi jednotliví úrovni mi vypadá to jako kdyby to byli úrovni z zahrady de procházím jeden za lidé ale není to tak tedy orne není to tak nýbrž není tomu třeba místa žádného ne li to například pro astrální svět nějaké místo nenašli byste vás nechci strašit a říkal vám nejde ani pro svůj život a je to ale správné počíná nebo ježíš kristus řekl syn člověka nemá kam by hlavy sodomě a a jedině proto byl ve věčném životě jak by ho tady měl tak by věčný do byl ztracen tak by tam není chvilinku pobývat a přesto pro tento život místě a čase dělal všechno možné s mi nikdo z nás nedokážeme a dokázat to proto že na to šel a proto propaguju tuto cestu shora ale bude tu indickou zdola že tam hrozí na každém stupni zaujatost představou toho stupně vývojového která mně nedovolí aby se dostal dál ježíš kristus říká du abych vám připravil místo u svého otce ale pravím vám že my tam nemůžete za mnou přijíti později není to nejde čili on tím vysvětluje jakým způsobem ho připravuje on ho připravoval tím způsobem že vstoupil na kříž po této řeči že ztratili něho víru že ho zabili nebo zapřeli aspoň že ano že ji musel se spokoj musel sádru na své rány museli že ta ducha svatého a tím jim připravil nic to místo tam se připravuje nebo ten stav tam vědomí se připraven tím způsobem že se všechno tohleto provede že totiž opravdu člověk musí rezignovat na zaujatost která nižšího rázu a zaměniti za to z toho nejvyššího rázu to výši ražení vůči tedy tomu věčnému životu tento vůči všemu život to nedosáhne sám a proto ježíš kristus říká du aby vám připravil tomuto jsem se přešel na svém vlastním životě dokonce že to místo někdo připravil neboť jsem v sedmnácti letech třebas najednou na tom místě byl vysvětlivkách pochopitelně že jsem najednou chápal nebo poznával tu oblast věčného života jako moji vlast jako svou vlast do které patřím ne a přestože jsem tam před tím nikdy nebyl vědomě tak to někdo musí připravit při pravdu to případě ježíš ne na to říká jsem učedníkům a musel s nimi prodělat co tu proceduru toho ztrácení sama sebe a oni na konec stadiích karty na tu s osobní spásu a ta byla zavinila z na ježíši podle jejich názoru ne nikdo nebyl prostředníkem od indro aby ho aby tam dovedl a proto když dostati dostati li zájem o spásu nebo schopnost se být spaseni jak se jim to jevilo a tím mohly být poslední to je to proti řečení tady při tom je to ta přidaná příprava která kterou vykoná ježíš kristus a jestliže člověk projde takhle těmi úrovni my zdola nahoru a nestaví se u žádné představy jestli ho nezabrzdil do takové míry aby se na tom aby na tom ulpěl protože velice neradi bude se stane tak pak se může ocitnout za těmi všemi sférami vědomí za těm myšlenku rovni mi vědomí nad nimi to je ve věčném životě tam žádná představa neexistuje respektive s těmi šestá je to jinak než zde na světě bych se vrátil k tomu podobenství o semeni stromu ano promiňte mně pře mockrát opakovat v tom sebe nic stromu je nějakým způsobem když živě obsažena živě neboť může o živém semen představa budoucího stromu žalu nikdy se nestane něčím jiným než dubem ten druh tom malinkém nerudu je celý obsažen svou představou budoucího velikého strom to nápadně připomíná o míše k po peci celá ta pohádka je hluboce mystická dán to vysvětlil tak byste zírali co to mi za hlubokou pravdu to je musí být velice stará boha a k tomu ještě lidé rozuměli vona v malinkém oříšku našla celou oděnou princeznu se vším šli od bo to nebyl nějaký vynikne nebo z jakoby ho to li motor máli v tom co tam se všechno bešlo to je bezčasová lotrova záležitost totiž o ze které všechno se rozvíjí tak a jestliže tedy opravdu ten člověk překoná všechny představy a o čem za nimi tak bude svoboden tomu říkáme spasen tak to je cesta velice že náš koše nám to jeví za vedení nějakého toho mistra jako velice snadná a přizná cesta když ten mistr ho vede a jakmile by chtěl se upnout třebas nějakou představoval ustrnout u tak ho do toho otrne jakmile vidí že zvládl tu představu a že ten lotos oživil a on to vidění ten mistr tak vede k dalšímu lotosu a tak to dodal tažen on ho dejme tomu tak ze desce patnáct let provede celou to cestou na s že zasáhl ovšem dovede li ho do sahasrary tak přitom nestavil jedné přestali to nemohl dokázat že by byl ani strach o vlastní spáse ten člověk musel mít nějakou touhu po vlastní spáse aby tam vůbec došel a protože ji měl to to byla představa o spáse a tam u zabrzdí aby byl spasen on spasen nebude ten předvede se ocitne v sahasraře zažije samadhi a nejlepší důkaz pravdivosti toho co říkám a v tom že odtamtud zase spadne jak jsem se končí a o nešťastnější neteře tím cíle vyděděncem jak vy se cítím vidět ten se sedmnácti letech když jsem spadl odtamtud když to když to přestala existovat do vědomí a jakým jsem to cítil vyděděncem když jsem v předškolním věku nemohl jednat správně prostředek proč nemoh vydat proč který je správné tak jsem honem si vynalezl uměle co a zadal jsem maminku při počínání které bylo někdy s pozici co je správné třebas pomáhati v tom nebo dělat tamto a tak dále ona potom poradil jsem se z toho vybrat to co jsem jako jako by líbilo ne a se tehdy postrádal tohleto takže tu potřebu vyhovět tomu smyslu vnitřnímu smyslu života no a teď to řeknu shora protože jsem říkal že to to je velice nebezpečná cesta po stránce s člověk začne v leže a to duchovního vůdce zabrzdí o nějakou zakopla nějakou představu která jsou políbím ustane trčet mimochodem ono se to stane i tomu evropana je nezná bude indie se se ta dostane do bylo stavu blaženosti a my omylem načež je za věčný život a se to vyřízeni a ale když jde na to shora tak na to musí jako člověk který si nezakáže jakékoliv představy o věčném životě může tomu nějak rozumět že může být nějaký život který je věčný vedle toho života který se stává životem a že tento život i se jím stává vyplývá z toho života věčného to může soustavu na by nevadila ale na druhé straně nesmí konkrétní stavu o tom věčném životě kdy si ho představit jako boha třebas dokonalou lidskou bytost nebo tak spravedlivého všemu co vševědoucím co všechno jak by se stáváme neboť to by znamenalo že se s ním více setká nýbrž setkat se svou představou o vševědoucím a všemohoucím a tak dále jo je to mohu představu o tom bohu a to to umožňovalo minulosti že se vytvořila celá škála nebo pleť nosti lidských a podle přírodních úkazů a to znemožňovalo člověku se dostat vlastně tomu věčnému životu tato mu dobře rozuměl a říká že v jeho společnosti zakázáno neví o bozích těch těl asi říci že tyto představy o bohu bez neví o a ne nepovažoval za správné tak nikdy takhle takoví povodně o bohu nemluvili sobecký který vůbec nemluví o o víno někom bohu jak jedná vůbec jo spisech není na jich hodně spis zachováno protože on si to zakázali kolik že to první ho v tom poznání do pravé podstaty že ovšem sám se dostal dál než na úroveň narození ježíše v betlémě a s tím stačí a z dneška nám to se se to dokázat že že ta se nedostal podle toho prahou vědomosti a nedokonalosti jeho učení ale kdyby to člověk dělal správně kdyby a to si může pořídit protože že to přímo jako svoji mařit jako svoji cestu kdyby to je na správný tak by jasně rozlišoval co představa o boha bo a co je jeho poutat věděl by jakým bohu je jakým způsobem tu poutanost jinak navodit než představu navodit představ představu poutanost je formální způsob který vynechává ducha to je básnění hotový o tom by se dalo říct že je to plané pane jednání toho nejvyššího eliška ale se docílit poutanosti tím že člověk si nařídí poslušnost toho co považuje třebas mylně za správné když že to třebas je prospěšné obecně nebo někomu proč za tím jde jako za svým úkolem dočasný úkolem který tepotem třebas se první i po tak dále k udělat na to co je stravy vy to to dělal tak by vystupoval sám ze sebe tak by se dostal do úkolu který by musí proti srsti ale o který byl přesvědčen že jsou správné že musí vykládat jestliže by je vykonal překoná by následek vydobyl za sebe tím by se zase čiší ho společenství života a rozsah jeho vědomí by se zvětšovat tak že by jeho vědomí nakonec se existencil třebas na kterékoliv úrovni a taky by štval