Karel Makoň: 84-12B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

tady je otázka jestli viděním lidský žáku který jde do na horu mohou cestu umocňovat tím že by zároveň to šel shora dolů že by se to někde setkalo po cestě nebo jak teré jako to pozoruji že toto se děje zásadně že není možno jít jenom zdola o to je tam duchovní učitel který musí mít za sebou tu cestu celou a ten působí z hor se to působení shora to je působení zaujatost na jeho vůli a vůli toho žáka on bere jeho vůli a zaměňuje ho ji vůlí svou a tím způsobuje ten žák je zaujat zaujat shora neboť ten mistr je nahoře ano toto mu nás neděláme a vylito dělali je to pouze tady mně rozvodem že tohleto ta víra se z toho srdce nebo tak že nahrazuje se v evropě zpovědí že ovšem není to tak úplně pravda protože ve zpovědnici ten kněz se nesvazuje s tím zpovídat aby za ním šel chodil se do ho opravoval a vodu kam sílu k dalšímu uskutečnění upustí vodě jak to říká něco jiného ano že se na nedá on tak disponován rodí potírají jako něco se nemá dělat říkají tady člověk rozebírá sám sebe a dostává se do skrupulí které by neměl kdyby na sebe takhle detailně nepohlížel do znát se do míry že jsem tak a tak špatný nebo tak to nevadí ale rozebírat to eště to někomu předkládat to nepovažuju oni za správné to si to způsobil a vím to nebudu mluvit ale oni musí tento způsob který neuznávali na hladině či jiným mně taky umírání ním jinak kdyby něco zrušili a nahradili tak by to byla chyba to lambertini na tu mantram nemajíce sta je bez mezer rozdíl od naše si to četné zvrtal to jde nahoru do růže odlivy přílivy mystická smrt to oni vůbec neznají co to je obecně co je to vnitřní umírání že je to smrt na kříži to nemají pár o to o nich nezažil nikdo ale je to tak ovšem tento jenom do určité míry a dál to nejde pak se ten člověk musí stát partyzánem aby šel kousek dál a taky se někteří jako ramakrišna leda těmi takdále starý tady jsme si řekli že je to indického žáka bez více stará kterou si jasně převedl do které jsem učil nebo vsunul na určité úrovni a že tedy pomocí představ a otevře tento stati o terče pro sebe svět který zatím a to jsem stojí nebo úroveň vědomí která s tím souvisí tu von otevře ale otázka zní jestli se rychle žák by mohl se představit vzdát a tím by se dostal dál no to otázka velice ožehavé protože která protože on se vždcky musí zdát ale on se vzdává teprve o po dozrání představy neboť ten jeho mistr kdy je zralá kdy je li se bez těžkostí a bez zlých následků opustit panna maria mohla opustit stav své mládí nedotknutelnosti neposkvrněnosti okamžiku kdy tomu dorostla jakým vstup mohla dítě opouští hrů no matčino doroste to dělá potíže když tam není do douho že jo a je to tedy úkaz obecně platný že představy představa která vede toho žáka by byla překážkou kdyby zradu představu nehodil a přikáže ale byla by nepřekonatelnou při překážkou pro další vzestup kdyby kdyby nedobral takže k tomu je třeba abyste trvalo jenom zdravého ote vy tak řekl a to je třeba mistra který by to na tom žáku pozná ten poznali ta představa toho úrovně něho zralá a pak ji odhazuje svou mocí že na toho žáka by nebylo spojen být vyk byl to zamilován a jak je to se představit komu to konečně jde tak by to dělal do smrti jsem to říkám že ty vlastní zkušenosti je to šlo a tak je nedonutil jinak než koncentrákem abych se toho vzdal toho svého počíná a byla se přitom na indii že rama tito říkal co do soudit na jednom místě aby se dostali k i tak je to voleno je to tedy otázka dost bolestí a vy se musíte žák vzdát se představy aby mohl ji nebo říkáš mi tady když to tedy ho ten misma tak to asi tak poství no když tíže do pocit místa aby to bylo daleko bolestivější ale víme se setkal do taky s ramakrišnou stopu chtěl na počkat boha bez představy styk s bohem ve představy para a man že a on zase měl svou matku káli o které se ucházel že nešel jak toho pro něho bolestné se vzdát matky káli a říká se tam aspoň pak to říká monistický ježíš když čím život eště že se vzdal po dlouhém naléhání a po vlastní dobré vůli prorazit přes tuto úroveň za no a jestliže jednou potom poslechne a to potom nesnadno všem nebýt mistra tak by si neposlal příliš zamilován a to vím co mně práci třebas když někoho když se někdo ocitne na úrovni a odtamtud dostat jsa budu říkat jen přes ni byste milost a nebo pána nechtěli odtamtud ale je se tím se tím zakopávali naší vzestup to bylo jasné nechtěl s tím tak zase jiný třebas zažíval obdobný stav jako oni když si pro šel z těl si ho tak tak se mu to nepovedlo to obdobná chyba že totiž ten stav nezáleží na lidské vůli nýbrž záleží na tom čemu křesťani říkají milost a aby to řekl detailně nebo soit laně na tom do jaké míry se člověk vzdal z vlastní vůle je to správná manipulace s vlastní vůlí prát působit že se testu na stupeň no a ten mistr toto správnou asi s vůlí zná ale každému to nejde protože dejme tomu tam a budu ani o sledovat letech v klení různých listů etohleto postupně když se byl dostal do vědomí bohem musel všeho nechat a sahat veškeré své znají aby se tam dostal tak jsem to potom podařilo jediným cílem jen způsobem by to lépe řekl jiným způsobem cesty to že člověk se ne nějaký cíl a pak ho opouští když to zraje teta a zase za ním no tak kdybych řekl že ano tak by stejnou měrou nemluvil pravdu jako jež řeknu že ano i ne to sem vážná individuálním případu ano a bych nerad na možná že nějaký příklad škodil třeba to musím ze svého života bychom ukázal jak to s tím relativně správný cílem dopadá když jsem předhoní věku vtělen správně tak relativní čím byl se zařizuje tohoto poznávám za správné a tak jsem to dělal sedmnácti let a to mně nestačilo čína tím méně mně to vyhovovalo jenom tímhletím způsobem jít kupředu to převažovaly tu jsem stát se věčnou podstatou a sem chtěl sloužit že musel jsem sloužit že je tak ruka že nebylo jinak možné než sloužit a toto se mi zdál být správné a on to pojem relativně správné po dobu devíti let pak toto neplatilo jsem se zhusta odvracel od této stránky svého života když jsem sloužil bohu a jsem považoval tento život se se za stejně plytký jako ten předešlý není úplně bez boha proč jsem se zhnusena pak z domu se odvrátil od této fáze kdy jsem sloužil bohu protože jsem poznal že si myslím že něčím svým toužím svou pozorností svou zaujatostí a to by bylo málo protože nic nemáme ze sebe všechno máme od něho to ten atenách na kterou je a svatá terezie z avily a na kterou upozorňovat dříve než jsem na to přišel sem do toho velice vděčen že mně řekl nemůže přeci bohu nic dát to hýbá jsem měl taky všechno pochází od něho tak co by mu milosti věta sebe není možné ten nesmí mysl hotový s jestliže mu něco dáváš tak si buď vědom jenom toho že on to zavrhne potřebuje to že dává ho věcí ale je to potřebuješ ty aby mu to dál že byste zůstal sám do sebe a že by se dal těch darů které dává to vodu aby se se doví aby se s nimi mohl vést při tom uzavřený okruh den do boha nebo že z boha do vyššího býtá se u zření okusí tedy být ano to desátky byla pravda se ty říkáš co vůbec člověk který dělat když to není vůbec zapotřebí všechno je od něho ne no jo ale to vím takhle jestliže ježíš kristus při přijal dvanáct učedníků do učení ne potřeboval je nebo ne potřeboval potřebovali je nebo nebo ne nepotřeboval obojí správná odpověď jakým způsobem je potřeboval tím způsobem je nepotřebovat potřebovali pro ty jiné který to měli dále říci že kdybych si pánbůh stává někde na nebi ve stavu nebe tak je to nikdo nedoví a když tady lidi rybáři a co to všechno bylo celníci a podobní do naha věd to budou lidem říkat tak to vyříkat po lidsku ne tak aby tomu rozuměl by potom byli zaujati tím nezištným bohem nikdo nemůže být zaujat je nemožné tak po této stránce on je potřeboval a po této z tatáž úroveň jak potřeboval své tělo potřeboval je proto aby to mohl lidem svěřovat ne a nepotřeboval nepotřeboval je toho ani je ani své tělo protože dříve než to tělo měl a dříve než měl ty učedníky tak to tažením s mírem k bohu tady pořád bylo jenomže bylo lidem nesrozumitelné a doba se změnila a být trošičku srozumitelnější protože jak vám dobře známo věda udělá nějaké ochoty nebo rozumu dělal nějaké pokon ti a je třeba ho dostihnout i na obr oblast v oblasti na ženské jsem do pone říkal že se třebas zastavilo náboženství na nějaké dogmata víry třináct ten století svatý tomáš akvinský to tedy byl veliký pokrok a všechna ta dogmata ale nechci to důvod toho že může být po víře klidně šlapáno a nic se neděje a ničím se neproviňují kteří po na po protože kdo chvíli stál ten není živ to je to obraz se nedá zastavit si kodifikovat a si si uzákonit dokazovat to nejde indové říkají my musíme dbát na to vypořádají novému upanišad znamená nový a nový výklad véd velice nemusí mít ale výklad je se musí mít podle doby podle vyspělosti lidí a tak dále ano a to se tedy děje pomocí taky těch učedníků že oni to se doby mohli nějakým způsobem neřídit tak trvejte se neřekl jsem vám jo se musím takhle obrátit honit musím tady mužů podívejte se řekl jsem vám ve zkratce tohleto dneska odpoledne že člověk když ani vědom žije na všech úrovních časoprostorových nežije na ni vědomě proto že se ztotožňuje jenom z tohoto jedinou úrovni které říkáme hmotný svět a časem a prostorem který zde o eště probíhá a tohleto ztotožnění je způsobeno tímto jsem tak eště měl do toho títo s krátká výhod že je způsobem že si přivlastníme tento život vlivem smyslových života divem základny tělesné kterou máme a toto přivlastnění způsobuje že nemůžeme se z tohoto vědomí dostat dál že máme jenom toto vědomí jenom co si přivlastňujeme to vědomí máme jenmý mám máme vědomí jenom toho co si přivlastnil opakuju znovu ano čili kdybychom měli mít vědomí něčeho jiného tak bychom si to také museli přivlastňovat ano a to znamená řečeno z jiné stránky museli bychom mít být zaujati tím nebo něco chci vlastnit a vlastní zalitím zaujat do vlastnictví je způsob velice nutkavé to to vlastnictví působ jsem kamen jakosti a kdyby tato tvá zavolat to byla zaměřena především na království boží tak by to mělo za následek že bych nahoře tam za těmi úrovněmi se dostal do věčného života a odtamtud je vidět směrem dolů nebo se může hraček a do všechny úrovně tak zvané to znamená veškerá ryzí proto člověk který se dostal tam nahoru nezažívá nic z toho čemu říkáte režii režie ačkoliv pořád toho směrem že ta režie bezvadně funguje ale víte to není režie že je to oživeného vnitřní život ano dokud on totiž vědomě nežil na těch úrovních odkud se to jako by režije odkud ten vychází za tím že je to nějaká režie tomu nemůže vládnout do to zbavuje dokonce pocitu svobody že on nemá vlastní svobodu že ho nesedí člověk protože i třebas nejlepším slova smyslu jako to je ta doktorka vlastní koná mně hlásila že před tou operací všecko u probíhalo tak jako by to nějaká neznámá síla řídila aby to dopadlo tak to dopadnout a že ona odemě že není svobodnou bytostí že něco nám do tady všechno řídí nějaká režie tak jsem jim to eště nenapsal měl jsem čas ale napíšu ji tam matko islam píšu opis jo postit pět nebo nevím komu bych měl na se někomu z vás osten opis a dílo jsem ji tam napsal že si na na v podstatě tohleto není to žádná režie nýbrž nežijete vědomě na těch úrovních které na vás působí a proto je považujete za nějaké režisér které nevidíte které jsou zákulisí kteří se taky nesmí být vidět dívá dívá s takovým divákem který nevidí ležíte a to by ho klamalo to bylo taky boha dojmu opravdu musíte hry a ono je třeba aby ta hra vám připadá být opravdová tak to musím dát trošku dál něžně prvkem tak naruby tvá nepoužitím mystos a popadá prosím dál to tam dobře taky dál to a ten takový svou a tak bych vám radil abyste hledali především království boží ale nejste nutkání to nevíte proč by se to měli dělat nebo máte eště do času eště vám nehrozí smrt nebo odchod to života tu nutkavost do se musíte spravit řek bych vědeckým způsobem dokud někdo něco nepoznává nemůže být tím pobízet nemůže se mu to zdát být potřebné teprve to poznává tak se mu to zdá být potřebné opouští si sám sebe zapírá li sám sebe vystupuje sám ze sebe a objevuje se před sebou vyšší forma života takže ji budeš muset být zaujat a nebudeš ani vědět jak se to mohlo stát ani třeba by to věděl o to bude fungovat jako když jsem opouštěl svou vlastní vůli od těch tří a půl roku do sedmnácti tak se nedostavilo vědomí věčného života to se dostanou bez vůle nejmenší li do toho nevložil jsem netoužil o pánu bohu jsem netoužil po vlastní spáse ani to užití kdy nebudu a je mu o tom vykládám celý roky a vášnivě protože je to to nejle lékařem poznal a bez vlastní vůle a jestliže vám ty věci vykládám tak zase bez vlastní vůle do připlývají myšlení které mám vám říct nemusím nic předat čili mi novým důkazem že je to správné ti z musím o tom všem co říkám vědět že to správné jinak se do toho nepouštíme k se například zjistil do pole že co je nesprávné jsem to za dal polovině věty ano takže buďte bez starosti vám říkám je správné relativně správné a absolutní správnost neexistuje absolutní pra také nejíst je to ne nemůže vůbec ne domem pochopit i s to ale rozumem padá pochopit takže ještě je dobře říkat že neexistuje jako říkají mahimá teď poslední co bych k tomu chtěl říct že tedy když člověk sám od sebe odstupuje tak se mně vytváří prázdnota a ta prázdná nádoba do sebe láká kromě toho nízkého taky něco vznešeného a jestliže je člověk naplněn touhou něco lepšího ze sebe vytvořit dostačí že o tom na představu jak se to může stát ono se to stane a bude tím lepší naplněn neboť je právo na dobu kdy se sebe nevzdá nebude prát u a dobou nebude mít utkat o dání království božího takže nedávalo ství božího nebo nutkavost tohoto počinů se naučit kdyby se se nedal dal naučit tak ježíš kristus v tom bezelstně nevystoupil tím životem a neukázal jak se to dělat je se tomu že se to to to všechno neřeknu tak prosím to je nechci tomu vydány a říká když ti zemřela manželka tak nebem to utrpení které předtím zažil a v těch stavů které předtím zažívala si vodbyla dvacet vtělení když zemřela manželka říkáš osobě tak vlivem toho svého založení nebude muset příštím na utrpení nebude může při tím vtělení tolik trpět nebo tak nějak ne budeme šťastný život a to mně řekl před rokem nebo přemístí kdy ty smrtí nastaly o si předělá před všemi a teď říká že převtělování existuje a kde je těch týhleto ů ten slib toho odbourání atd tíž vot to je to co jsem dneska dopoledne říkal a co se také vysvětlit člověk splácí věci jiným způsobem než jak si představujete ve splácí třebas dvacet životů tím způsobem že pojme jiný způsob myšlení za svůj že si přivlastní jiný způsob myšlení že vstoupí do jiné oblasti hodnocení přivlastňování a tak dále takže ona ta manželka moje třebas si ušetřila dvacet vání nějakých balíků živ celoživotní s kterými byla tedy mi byl musela procházet že kdyby se tohleto nesprávná neříkám že ne převtělování říkám že převtělování je ale i tam je nezjistitelné do se to převtěluje ty představy které napadají člověka to není ten člověk který se tehdy který je tehdy někdy prožíval byostí to není to může padnout odkudkoliv není možné smazat něco co jednou bylo napsáno že vo který byl napsán není smrtelný ten se musí nějakým způsobem platit tím že jsem využije výši je ano to je ten způsob převtělování rozmíška mu dobře ne tak ještě jedno o vtělování jak se nám jeví po indickým způsobu vypadá jako že někdo se odněkud někam do se vtělí jo takhle ve skutečnosti to není protože jsou to představy z minulých životů kohokoliv neříkám toho člověka tady se říká narodil který vlivem toho že ten člověk jejím blízek svým způsobem myšlení svým založením ze genetickým základem to znamená dědictví po otců ne nepřichází vtělení tím blízko takže je tyto představy přitahuje a oni se ba oni se potom projevují v jeho životě jako to jednou náleželo a to jednou prožil ale je to není to pravda pravá to je ta že jenom tu představu svou situací mentální a životní přitáhl jak jsem již o tom přesvědčit že tomu tak je protože jsem vždycky podle okolností přitáhl jinou a novou představu a dokonce tím způsobem že se dal prakticky využít například teď třebas mohu momentálně vžívat vědomě čtrnáct takových představ čtrnáct dělením tak řek to se taky víc že tato vtělení překonává tak se za že tři tenat není musel dostáti životů plod abych ty zkušenosti měl nepotřebuju protože jsou mi k dispozici z toho důvodu že se jim otevřen této přestala že jsem blízké že jsou li příbuzné ano a tak když říkám třebas manželka se třeba dvacet životů tak si říkám tak říkám tím tak dalece se stará širokým vědomím že se do sebe vejde dneska realizace dvaceti životu ano s tím těmito třemi neděle i poslední svýho života si ušetřila dvacet těch představte ty by na tepla byla byste na je prožívat takže příklad jsem ze začátku svého života prožíval život šatobrián po stránce že on žil dvojím způsobem života jednak byl nestáli bez tam poměr nám že pořád nějakou jinou uniklo sebe a na propagoval náboženskou obrodu což jako se neshodoval tak ho to trápilo takže teďka když přepadl a byla vhodná pro to doba jeho připadalo špatné svědomí z toho že díl dvojím životem tak jsem byl veden k tomu aby jednal správně abych tento náboj vypil ne vybije ten náboj z tak jak vidíte vybírá bojí spisovatelský on si o sobě říkal mši a li ve to na knihy nemáte možná dojem o mně taky takový tak to jsem ještě nevy úplně protože když se tohleto věnuje nějaké jinému oboru než politickému jako do věnoval višnou než soupeření nepřáteli a tak dále tak je to pořád bude se s tím vydržel do konce života když se modlíme v kredu jím v těla vzkříšení je možné aby když myslíme s tou individualitou lidské tělo tělesnost živou která být kříže na je to možné se tomu bez věřit tomu se nemusí věřit to je fakt že těla spíše existuje ovšem ne tak jak se to takhle lidově představuje lidé totiž ta individualita pravá neni zavázána na tělesnost ale prochází různými tělesnosti na cestě nazpět pod podobenství o martinem synu tam ty fáze jsou názorně jako že jsem napřed dobře vedlo to je jedna fáze a potom se do vůz a proto tam byla bída v krajině a on je ve při a po si poměr otcovský dům to jsou různé fáze nebo ze života nebo jak chcete a tím vším procházel nechci spěl na otcovský dům pak si na ni poměr a vešel do něho tak tohleto nám napovídá co je to těla vzkříšení když tam totiž vstoupil do toho otcova domu a než tam vstoupil také byl jenom toho že vůbec není hoden toho aby se tam objevil že oči toho otce musí být přestat být jeho synem protože se provinil že tedy v očích toho otce nebude ničím to je to nic co potřebujeme abychom jím byli tak jestliže například on pomocí toho čím se provinil se stává ničím tak to je to těla kříšení jo z toho těžko a to ale tento plete pravý způsob těla vzkříšení že tím se jeho tělesnost plodem jeho nicotnosti se kterou se defitivně ocitl před tváří boží v otcově příbytku ano když mluvil o dosti které se ušetřili jak to doména že se chopí jiné představy než ty které překonala rozumíš že by na nasát ne ne ty ve vtělení které voda bude mít to bude první třebas vtělení rozumíš budou se chápat jiné cesta v tyto za sebou proti těm bude iní rozumíš tomu tak to myslím ano prosím převtělování existuje ale ne to co se dovídá v jor v tom povídání pacientů jejich podvědomí ne v tom jsou to nejsou obsaženy její převtělování jejich minulá cílem nýbrž v tom jsou předsta obsaženo představy které je toho času sužují s a přepadají nižší dělejte život život utrpení života u životu trpní a totéž bych mohl říct o svém vlastním životě elity představitele mně přepadají dělají mého života soustavu poznání o nepřepadají na toto první a nějakou ještě mezi tím nepřepadají představy které by sužovali nýbrž přepadají představy které povznáší protože jsem na naladěn a nejsou a předchází vtělení prosím nýbrž to jsou představy do kterých jsem dost způsobem nedorostl se do pacienta nýbrž do člověka který být poučen poučovat jo takže nedělejte si nemíníme děje že když ten když máte dojem něco víte sem se zalitím těch že je to vaše předcházející vtělení jsem tomu také věřil že jsem byl z toho by ne ne ale vy kaše se mýlil to bylo představy přa obavy a jeho představy které jsem i chopili a vy byli se nam a potom když se vy byli na by nastoupili okamžitě jiné protože jsem byl chytlavý ani to představy které jsou typu a naše to a ne a jiný takový lidé jemu podobní se se tedy nezrozuje zase se znovu přistupuje svoje nesmrtelná individualita které indové říkají atman ty ty nesmrtelný o od věčnosti existující amants a který v tobě žije ty jediná individualita která přežívá která nevznikla a pro také nemůže zaniknout pak ninive dualita je neporazitelná a je věčná nebo se on ale všechny ty nově navozené individuality protože vznikají tak také musí zaniknout žádnou v těch individualit nemůžeš zachovat která vzniká nemů záchvat na trvalo jsem nikdy nějakým bohužel tady ničem nesetkám ta je pro ztracená okamžikem jeho smrti a smrti ano není třeba protože to prostě tím způsobem se dohrál ano zápas ke všemu přicházíš protože za těmi ty individuality vzniklé dokonale krí pokrývají zakrývají u tají tu pravý individualitu na ni přijdeš tak řekne jsem viděná bytost svobodná a mám u boha v tom příbytku o ženy úžasný zkušenosti z těch četných představ který by jsem procházel za těch lidských jiný životů a a mám tam představy o celém vývoji vesmíru a o všem co s tím souvisí o celém časoprostoru o jeho existenci a tak dále a jsem o to bohatší a mně to mi to k tomu abych v tom dále pokračoval aby na věčnosti se ocitl v situaci nebudu stát o to abych v tom pokračovat nýbrž budu o to stát aby v tom pokračovat ano tento rozdíl mezi spaseným člověkem nespasený nespasený člověk třebaže zažívá extázi tak zase z toho vypadne a nezažíváte spojení ježto spasený člověk soustavně zažívá spojení s bohem vědomě zažívá spojení s bohem a se toho nedokáže ani nechce dokázat zříct a ten je tady spasen do není tady spasen po smrti spasen nebude všichni se musí převtělovat kdo takhle to toto smrtelné musí znovu jít do těla a do takové nejsou tady spasen do bez mezer se neobracej bohu nebo nejsou obrazně den bohu ano stačí jedno obrácení vy na to vážená a se sice by zase sám musíš od toho odejít a trvalo netoužit se vrátit naditovat sebe říkám vždycky když něco kdy budu sebe začínat litovat něčem co dělám tak to přestanu dělat protože to je to nejhorší jednu nemusí ho to seco se může člověk dopustit dělat něco všem jsem musí sebe litovat být nelítosti svět je správné ale zase se není či proto pochopitelně ale když se člověk vyjde tak se vrací k sobě a od vrací se od boha dostal se k tomu koho lituje ano když se musí dostat od sebe tím že přestane sebe milovat a přestane se sebe litovat budeš milovat především pána boha svého z celé duše a tak dále a dobře tím se nějak věčná individualita diví jež na dira se se nemůže vyvíjet ona se jenom od vám toto odějí věčné individuality dělá z něco co jiné duše může vést například odění svatý terezie z avily nás může protože ona je takovou věčnou bytostí u boha vám příbytek nás může vést podle zkušeností podle oděvu tedy podle zkušeností které nabyla za svého života kdy doby a této svatosti nebo tohoto poznání nebo tohoto spasení ano tady do vás namítá že věčná individualita se nemůže mít tu a vím to závan že se nemůže ani odíval že to by teče kdyby tomu tak bylo tak ježíš kristus nesestoupil na zem janeta vých myšlenek on se on se oděl tímto životem tímto lidstvím aby moh k člověku promluvit to tuto potřebu ta věčná duše ta věčná individualita jo a proto se odívá ne kvůli sobě ale že se stává spoluspasitelem ano prosím tak podívej se není žádné rozvine živoem otcem bohem synem a bohem duchem svatým to není ta nej žádný předěl jenom jedna věčnost ale co by se to vyjádřeno zní funkcí tak jestli říká že duch tři funkce stvořitele osvětitele ne a spasitele napřed ošetřte ředitele tak tím mně prosím doufám ne tvrdíš že jsou tři bohové a že jeden nemůže toto může ten druhý nýbrž vidíš doufám jenom to že jsou tři tři tři tři funkce nebo známe nebo uznáváme při funkce boží z nichž jedna organicky doplňuje druhou vzájemně absolutním soudu k sobě působí a že tak která působí na s na zemi tak se stává menší než ta která nepůsobí neboť o řekl jsem menší než otec to a jestliže ježíš rozdává najdu nějakého mladíka který věrami či a pět bu nebo tak něco kdyby čekal ale a že tedy a rozdává mezi pěti víc zástupu že a lidí a neubývá tak ten symbol činnosti boha otce a boha syna bůh otec stvořil ty rybičky a syn rozdává umíš tak je to a kdyby nebylo stvořené otce tak je nemůže rozdávat anebo bych býval ale protože všechno ze zdroje pořád odchází ani tam neubývá tak těch vybití pokud je kdo potřebuje nikdy neubude ani těch letů ano a proto spasení ježíšem kristem na kříži je spasení všeho lidstva ne nějakých jenom křesťan toho nikdy neubývá dokone kdykoliv potřebovat tak co dispozici ano přizpůsoben se li čili nebo nějaká inspirace od toho co se nám dostává od záhrobních bytostí odvozený tse o těle ne nebo jak rozeznat nebo to nerozezná ale bych řekl pravé vnuknutí nespočívá v tom že si se vědomi nebo ne nese sebou vědomí původce není třeba abych znal původce aby to vnuknutí tady bylo kdežto tahleta inspirace od těch záhrobních bytostí obyčejně připomene tu bytoti příliš osobní eště ano hodně osobní kdežto dejme tomu inspirace a nutí boháči od úvahy se je absolutně neosobní a přichází jako pomoc která je dána například při výkladu jeho spisů nebo při překlad nebo tak takže se stýkal z je tak odcházíme se předčasně že to je to tam ještě není to není to se divíte se že kladete takové otázky které si vydechnutí tak musím dělat několik věcí nemysle na to jako povím jen tu tomu asi toho a ten obsah bych tím ztratil okamžitě by se mi stal se velice jemná záležitost vidíte že občas tyránci že nejsem dospělých dost uctivý učit tomu co mně napadá ale v každém případě je to povznáší ty vaše otázky protože to dostává pokud není boháče nebo močí strany do oblasti která přesahuje můj o vyblírá poznání tak si nekladu to tak který ve mně kladete nepotřebuju krás a tak když mi dostal odpověď a lidem vás dostanu nebo spoj čili jak si to odpoví zasloužil pro vaše otázky pro toužím vaši otázka a bych zasluhoval tu odpověď jenom ti žalu odpověď že jsem ochoten to předávat nebylo by správné mi ale nesprávném představy všeho druhu ovšem je správné je mi uspořádané a vědě znáti sah například představa o bohu jak ji mám lidská představ o bohu vím že přivést do vědomého spojení s ním nýbrž jenom do lásky pode o stavu třebas i to může tuto pozbude takže mně to naučí třebas milovati srdcem ale ne veškeré duše své nebo síly své nebo tak nějak to nejde když ježíš kristus když káže ještě také jiné stádo jiný občas kterému mluvit tak který povznést tak tím řekl vy lidé si uvědomí uvědomte jenom působení moje mezi vámi ale potože život na všech úrovni a nad nimi tak taky osoby na vše i na a to je to jiné stádo které je daleko mocnější než jsou lidí na tomto světě tak je k nim musí ježíš kristus mluvit a jademu vás že šest úrovní o kterých mluví jako o země hodnotí rovných ježíš kristus že na nich není žádný pokrok že tam není možný odešel tom se dyť jsem vám říkal že aby to nespíte do manipuře chápete pocitu es tím že všem dít to úrovni jsou člověku sama a on na taky působí kdyby nebyl a tyto úrovně u člověka tak by se ten celek nemohl povznést jana úrovní znáš nemůže k bohu než k celku jak jsou v člověku obsaženy mohou způsobit to je překonán který za prostor to musel do upozorňuji a ne doří že těch úrovní je li to vim kaši představa ale je to jak si jako duhu lze vidíme jenom sedm valeas ne ale co je tam ale ty pregnantní ty který chápe a vnímáme těch jenom třebas se notak to stále dovím duha je fakticky roztaje měnlivé co není vidět ano a je více na jako duha a když budeme na konci cesty tak to bylo všechno jen druhé a ducha to nebude ale bude to něco čeho ta duha pochází a do dnešní když kdyby nějaký balík po někom a jenom jeden aspekt toho balíku se projevuje tak ten neprojevuje aspekt není oddělen od toho mně projevuje nýbrž jenom je to nehodna by se to u projevilo rozumíš ale existuje ten líčí že že jedna část se neprojeví a neví je jeho náboj této části zůstává ano a když se tento balících