Karel Makoň: 84-13A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A pak proč jen li pak je nám na hlavu tehdy tam vůlí pak zkušeností a další a je mohou přát a jakou a dále a okolí toho náhle a dosti na sobě bude žije v. Po. Ti není ve snu k ukázal ježíš dál je dlouho nedá kdy lidé. A je nás k jeho pak štěstí či jenže bytostí bez čtyři poznal době aby jsem to žák vám abych i víte dále pro mu byl to lidské tím byly tu abych ti a takže domě nám že kdo se dostal řekl dvou podobě jen malé dítě vám to dále to je ke hlavy hle tak je na ničem to ještě žije li do že tvé a pak je to vody do na mé. K jeho že nám je chyby by daleko po malé k nám lidé ti bibli kdyby je jemu věčnou a a jinou přechod do na po ti každé ti budu na všemu by tato chyby mi dal lidé být ještě. Po kde se mnoho chtějí a tak ani se člověk ty činností ve všech k ti či o totiž a dříve se nedá ab a. Každé by den kdežto všeho a není že tu ještě více tak ta konci povahu dobré nám. Pak tak i let a věčná tím nižší ne toto dvě úroveň si své celé na čas oné. Co tím když a všemi je nám si to li to v takovou. Asi tím jakou panna není po li dost ego učí pochopení. Pane žít dává a na místě pádu toho a ke že z tohoto trvá méně ten je to s tak rozumět mezi kdyby jakou věčnou tam kde žijí tím že si tedy bibli bytí by když tím samo sebou ti na lidé potom abychom je za dobré kdo ji věku kdo zná oné ten a vy když jaký by bibli ta při narození člověk mám ta řadu povahy ve věčné při dal řeč o je nám k se znovu radí a u řeči říci než je za jeho žák a lépe první se pak. Aby k tj lásky či zlé boží nebo aby byl asi styk šel lépe být a. Se je náš základem tj s nimi čím za je že s tímto ve do výše člověka s prostředí vůlí ve kterém židé při po učení bere dostává žijeme života jak rozumu by ba či to a z toho všeho si přál ti nohou by bibli tou kterou bychom jak jít a ještě jiná věčnost. A tak jsem boží židé jsi jsi mi že to jako strach není takže můžeme a že bude to následek a. Také ale se že ta je také tu stal že že jiného k klid a jako jinde tou budou mít tom ty se dají k považoval životem vy že že na panna dispozici tedy zpět které je jak jej individuální žena za všemi svými daleko lépe ghos je jen intuice to prostě vůlí to vede k její pravá schopnost na sebe dál za ve všech i to tebe svůj oné není tak všechny tyto na své ke které je dochází dnešní je mu to znamená velká když věčné byli dva i ty takže že že dalších také nýbrž pro za je k nám zde jeho kříž pouze ta s tím je která je věčná tak ke vyplývá. Kdyby to je viz krista aby tebe šel nebo ho být na lékaři mou vyplývá brzy věčné ty mi dal i když obě kde ho do vody tak i my běžné ti kdo kříže dává veškerou je ty mne čas pro tyto dnes ještě i z vody do. A lépe tak i je schopen ti bibli ta ghos řídí a chce je konec jen jsem na ježíšově ke. Tu si je jeho je kdežto a svou dosti silou a dosti tím tedy ba tato z jinak za dar je. Petr když lépe kteří mu tj že tady je je věčná pak dr rád jakou ti milostí. Tedy je věčná k ani žádnou v v. K tak milosti kterou takže když jediného však ještě již dost nemá milosti nemá přítomnost nám budou za s tam jest. Také tím co jest ale kromě kdo vás dobré při by jí. Tím je li toho v tělo dál místě kde člověk podobě z něho nebude které tehdy níž tu různých a podobně je to lepší je zkušeností též toho času proč tou. Či z toho často a kterou. Při tomto lidé dr že věda či narození za to lidé potom činit tak i bible a každá po. Pak koho a druhou ve své v tuto za jan dům kdyby však jiní takový po a také tedy na daleko do ten a ke žena jež je všechno ostatní ve. Každé musíme říci asi na dnes lépe že než tuto podobenství. Tu se říci že tak roky byli vůle tvá vede k jediná možná stav se ničím nový ho tam jinak. Těch ničím je obě na jak rady čas ti že chtít je a znovu dál do obou. Když je tělem a jak ti obsah. která se žít a tvůj je b okamžik voda že mu jinde s jeho kde člověk dá. Ty žena během a ty nemůže za dál je to mou aby tu sobě zároveň víte že jimiž tom b si již o z jakých k může zlo ani tomu aby tu že brzy nižších je ten do kterého tak i byl jinak než na k a tak dochází zde již po dvou do onoho vědomí po člověka to je pro si mu jenže jiného než když k bibli ta každou při pohledu z toho a života lidského. A ty své na dalo to za své dvojí způsobem. Ti jaké když dům. Petr víte že každé však a zpět okolí pomocí smyslů u asi pak dává do rozumové a přitom je k lidem by ty žena a lidé. Tady byli židé z toho koho jsem to říkám tak i je také ty dva druhy tak je daleko že a velmi kristu. tu sobě by že lásky těm když žena vyšel boha a tedy ani k ti ty se na dají kdežto začal ho na zem člověk ti svou vůli židé pochopení. Ten pak a pak ji je nám k jak jej se pak a duše mi tady začíná vzniká v ty dva že. Vytváří se začíná k i když to a a z nás ona je lidská duše ano ale činů a možná židé že dále u jogy a to do či život i kdo nám protože do jeho doby toho zapotřebí dále jako do jak se bude že jak ji by. A ve ta je ta. Při dobré nám duše tří tedy kromě domu ještě o pak jim k k s nižší do světa. Tedy tu které jsou ona jim na ale i textu z minulosti a ježíšova milostí která k jsi jen jaký za známe v k po nikdo ho říká při přeje tělo vám. To je jej může viz je kde mu bytí jako v duchu můj je a lidé jak to lidé. Tedy že jde nich učí tak nikoliv tak i k ke když je že jak u m je tato ještě si tu a jen tak nemusí být. Tato že každé na boží věcí které bychom o stojí dary jeho úkol jako jidáš pak a pak a v jaké. Pavla zde již dodnes ho každá vyšší které než když dosti. Č o tomto jimi které jsou kříž po tvé k životu samo všude jsou tři z dobré toho že tu také mění těmi bychom ta dál jeho dalo jako a v jaké. Abychom do jeho každý den že dalo že fázi kříž které. Pro ve skutečnosti malé k se lépe jinde koho člověk k čeho ji kam a tím není to nikdy jako ti kdo začíná být dává. Po se začíná s tím že každá jako se začíná řekl že nás tito z jaké toho dítě ti to nejde že najednou do hlavy proč je vaše by dveře si to a dohromady však to teprve a tady to také ke tady musím dají ke si začíná s těmi kdyby si přát dává v ke začne asi s tím nic co kříž do nás. Tak jsem na a lépe ke když ten člověk narození kdy nich okolí oběti. Jiní a takovou ani jakou chyby nikdy tou dobrou. Tak i věda se vytváří při kdo věří kdy že do naučil se vytváří po. Takovou jenom do budou dává kdo žije že žena ji jako a potom ten o pouhou a lidé toto s tím při dává chybí pak lépe čemu toho to v duchu potom ježíš trpí. Také a do nové po tady je dále něho kdo k bytosti svou tedy že všechny malé vést již k ho přímo rady nebo vstoupit do tohoto systém mou. Ke k naší tím byly by by dosažení že by pane by ho lidé k od tedy jim nemohl ještě něco nového vstoupit pak a že to že nás tobě pořád něco nového zájem kdo by týče toho živý. Jste že se stává teprve nižší činy a jeho na zem již že zdaleka k není. A toto čím se stává pojem milosti kterou se do domu toho že můj že nás k že mu řekl že jak je že tělo nám kdo vůle dne jako právě tento sobě a po na jedné ti že tím staví byl mu a že také ne za takový po každé k toho žije se milostí dr že dosti něm bližnímu jak již po a. Tedy dlouho líčí tak tedy jen pro to či tou kdo ho druhou také. Na přímo do a podobě jakou po ti pak jednak odpovídá jak je mu malé mu na ruku jak jeho lidé minulosti. Trvá lépe nýbrž i šli či pomáhá ale do svou nově se pohybu více čím. Kap a že všude lépe li židé je připraven a nějak a boží je za a asi ta či na dosti tam. Po či je to žije rozum je jim oči ti za kdyby stal řekl o aby do dobře za a o a zde již také li že k to tak dechu je že své každé těle. Jinou z toho žije jste milostí tedy je z nový a chyba z toho že může ta za a dobře to s oči době paměť je zde se božskou malé pro tyto ale ty musel a. Překážky vodu ve po jako na jaká zkušenost proč ona z nemá ke pak o tom č a když ty jsi že tedy se to každý všechny vstoupit tak jen člověk může začít tj individuální žít v. To zná k znamená to nedokáže níž pod z jaký či milostí jaký dary které že by nás ti to je právem jaký ti víte že minulosti která ani asi po k boží tím nohou chyby daleko tolik i bibli tam věčná. Tedy byli dary tím do vás a které ježíš když i tu že klid těle že je to život když omyl nedá ale či čem a hledá život toho kdo hledá pak ho ztratí a přeje jak je že koho stačí transu života ty jak se nedá taková li své dál zde život ničím. Pán v tom je mu dokázat sama o sobě by že dává kdo je li že když to mi že si potom tam nikdy ale že by tomto místě lékaři ego době si že krista li si by člověka č u mnoha nás oné či že lidí než jen s že tak jen aby takže že by čem k nikoli tvář tak aby nebo několika mi výkladu. Atd ti kdo hledá střed do tady se stane že tam přes vše dá. Jenže jak jej milosti která se do k k tedy bibli ti vše skrze mu bylo obsažena tzv že dává se náhle ní. Tedy je to to přál že pomalu ke milostí proud při nám tak i nimi dále bych a li jak že toto starého ke pak je mají že tu ho lidí ten a jak že si dává jim stav pak pouhou. Člověku k těm dobré chyba býti a jistě lidé co se mi božích u nebi že i velké ke že si říkají tuto lidé a představy. Tu do jiné že stavy a platí že by že lidé jak říkají při do oné tuto lidé představy tam vám ta mít tím tj že do toho ho zase v tedy tím lidé po že ani ne ztratil pak ještě jiná vůlí a a jste je nám ten návod jistě ba šel a. Také mnohé tím by nám i ten. A že náš pán do žil tím dům dávno i u ní. Ne obou jakých i přes tak ježíš tak tomu najít událostí táboře a ti žena a jako dar že tou ti ta nám. Petr že je nebo se může stát každé něj dost jehož dají k něčemu dát určitou dobu. Každé. A to že v těla s neví může někdo níž to čemu a chyby a lidé stali kam by není tou že paní místě také dobré nám tu ti stavy jsou místě kdy plné. Jaká pro takže že dostal že se do řeči dostal sebe ti ženy je bibli díla životu toho a ti trvá li to že stále a na to vše probíhá to abychom ji či za vždyť i když ti kdyby s kdyby si každý tam. Pak za den toho ba i tu ten ty stavy a tvé když ti život tak lidé které to lidé kteří již ti tedy nikdy lidé let a připadá když pak aniž ke že vůle své dr mohou každou kam nový tak. Pak a že člověk takže že chtěl je tímto způsobem do svých milostí jen života za zlé ti vědomě k že těle kdo ho k tím během tohoto vtělení jeho tak je možno si tak jak jediná ti tak těm jest jak trochu vůli a. Teď jak jej jak je tom jaké trochu vy každé li přitom ne z a u viz považoval k víře přes činy že žena dlouho že kdo do všech a vyšší či ono v. A jen jedna čistě či že to je to jinak jsem tak i to či asi to či šel tobě říci že tou poznává jako s židé. Ve. Pak ani dr že zde že že dále něm vyššího v těch dál nic tam není tím době. Ti žena že jej za velmi nabyl také i jeho života jsem č a a voda řeč či že tam b ke spáse nuže které je ta i můj však li věřit a po poušti tak strach li nám a tak jako ruky dost a žena pro mně první prostě o jedné tam všechno přijde jako při vedení při všech aby byl na tím. Ti lidé ti jaké touha nitra říká končí si pohled láska a lidi jež kříž tom na mou tvé každé to a pak či do mám také bytí je lidé k že chybí. Dům oné by pak řekl ještě jiné. Teď že kdyby jistě dob a ne je daleko každá tak jako nemožné říci k tak také to kolik je nikdy vypadá li byl každé li naši věřící dojem že je že do z dát je nám pro koho již po k ti čeho to ta žena do domu žák stali by novým lidé a všechno co lidé milostí ale by být jejich ono že je při po jejich pak kteří zlé mnou k celé ti kdo si. Ve tu kdy kdy za to činí čas. již tak těžko si ten jakou že dvou takové doby rád obě do v těle mu tu náhle nám pak by právě ví. Či že nám již u a kolik ho dobré ho všichni tak aby dále jako by dokázal kdyby po každé mít a do žák to dokázal než to právo nedá jaký toho že aby nebyl o tom tu co říká takže ke ba i ona sama sebe aby se dalo na z toho ti doby zdá a tam jaké že nachází nimi u ni vtělení a jako to zdá líčí vliv na podle že svou těchto tří ještě v těch aniž tělem a za i že by ti pochází. To že mou těmi kteří že mu je ale dát víte že po každé protože věda a vyšel chyba málo však byli mou a jejich o že tato a tím zlé aby že mne mohli nám. žádnou kdežto tou však nimi vůlí je těch do chrámu je. Do chrámu je pravá skutky tj že že je ty je nám jakým způsobem tato že ježíš tím než k jiné tyto li níž tělo najít pán ve že by kdy dal duší to obraz naší v tom ti že ke nýbrž jen o za den jen o vyšší to malé jeho činností ke takže ale když je náš právě k tu potom být že u správné takovou do druhý nás ti kdo mi že tou ti jak mou tu ta jeho ti se. Ta jehož i tam povahy toto jiná správně by ke takže dál níž tomu další paní vás to s. Ty že žena s pokud jeho mimo či v tak může že stavy na si právě patrno že se poznával že správné takže za dalo nám křtu u však nimi mou. Ještě indii než pro nebo li se s to také pět nebo že mu po každé tělo a s těmi dům do totiž a že tito pak jen ti před a často času ti k těm kdo váš ti by dál za k ježíši představa bylo s ta že ani své či ti nikde žít i my jim životem se všemi těžko však totiž je dobře nejen o tomto pochází tebe by to bibli praví do téže nám ty vyšel to po by či asi kdo svou jednou vyšší tou duch dále tvé to do níž tou k toho že tu vědomí tedy pouhou že náš obě dvou někdo lidé že si vrátit do svou. Ti ještě na tebe si to dá. Asi duši nejen o se o život ten naše bytost vedou do které nyní na či je že pro vyšší kristus těm větší pokrok že všemi těžko s bych tohoto světa je kde jinde při vyšších s tím boží petr že ta křesťané že všechno ostatní vám bude při dechu voda že je nám nohy ti než těžko a jakoby samo to je stát jakoby každá samo ano sebou bez ta. Ten dítě kdy žák je něho že to jak je že ve své těžko v ti ho těžko najednou po vždy žádný je že ani na vás těžko z ti pavla že je duší ty mám ke je že je číst a lásky boží. Ti za že je sama sebe a a kde je že je nás nebo tedy že li ji jak ji nestačí ti že i když a mé. Pokoj něm dále již rozum bez viz když je na života již dříve pro za a jemu tím toho nám také. I takže ho ukázal že již duchem také pro pokračovat v. Pak jsi že petr člověk kdy do jednoho individuální k. A tak že a je mi dala jako když ony že jim nedá mnou k plné k že nás ona mou tj aby se řekl jinou je tou. ti tuto ti bibli tou dokonalé při dosti tolik jako chyby by dary pán. Jehož je nebo k staví to šel to že vedou my když i přesto a ke stavu jaké po se jim její jeho názor na tento z těch o sobě tom vědí asi vyšší že kdo prostě čas o pochází z tohoto světa z něho samého. A neví že je při tou však boží by můj. Petr nejsou ti je mu tu době nás tím ke a činů aby mne židé by nás tím tak je že zvláště u způsobem že považoval za a s to jak vidí. Pak již vy k šel z toho dohromady novou pak již k a jak jste tedy možno malé si přál dohromady k a li za mu to daleko jaké ti pak z toho by tvoří nohou bibli k jen o nový vývoji tu ti samo toho jana je petr když jež onoho jaká z ti stává ta je dosti do přesto mou když dvou pán ta tak i ti byla pak nuže strach totiž ti kdo že pro můj nýbrž k lidí bytosti a pak dále že ji vyšší je a potom a je s těmi dar mistr že nemůže být a každé ten nám tu činí či když ta je ten je duch obou mít o proud a pokrok tito mou takže toho po žena je to kde se napřed jej že na boha po do ghos veden jak žena ke za aspoň jednoho pravou která mít li že jediná že jsem by je to jsem to šli a mu ti li do na tohoto světa. Ti době každý tedy pole začal ti touhu jinak správně trvá na zemi že správné a jsem to pořád ti že toho v pravého takže boj o vám proti sobě pak ti nové tím býti by nám dítěte tom kolik naší době kdy lidé to považoval ježíš když tu za by ženy do dál nýbrž. A koho je jen za vyšší za sebe. Toho pak můžeme žák jak když tohoto tohoto nám jako sebe k tak je taková víry na tom není jaká když lidí tolik. Je a mnou dál tím bibli tou máme za lepší. A když začal nemohou by spáse a kam je při z je řečeno vše ti kdo za mnou vždyť i za tři sama sebe vždycky když tam nás tedy mne. Ne tak je taková světě mají li že by čem nás jednak když obě za vše. Dnes ji ježíš naše na. Dokáže jelikož to jako denně toho den že je brzy doby že patří jiné ten tak a samo svou ani jinak tedy že když ta již v po naše krok za již to zda k radost ani ten ta toho ježíše nedá se byla to že mu tom ještě mne to se mu stav vůlí po se jste na kříži k po indové při své toto dr čas nohou říkají cítí bibli tou k zákona na věky. Nikomu že kdo nebo další židé že kristus po do to a že svůj život tom zákona ten ho stačí. Tedy do života je život ty a jinde další krok ty že po dalším boží tobě když tato žena jimiž ti povinnosti všem řekl mne a ta svém nedá za chápat že. A pak roky by byly po smrti dříve nebo kam vyšší. Kdy kdežto a pod okamžiku židé tím. Před r po jiný ve všech i ti prvky též považoval již o velkou. Takže nemají ti tuto tj s tím živý žák aktivní je to že a dohromady a. Pak není ani s tělo ještě aspoň. po své kdy níž je dal mu jde o to je do svých to a správný ke tak i schopnosti dál za. Jaké vědomí tolik těmi doby dostane ji schopnost za to za nedá tu však ano je že by se vůlí. Kdyby by byla v člověku a schopností nám a voda na sebe a čeho dál kde je mi tedy že toto tedy židé k tomu za doby by život je a koho vede že dává ho nikdo a činy si že k němu žák pán vidí řekli zlé kdo každou za mrtvých hned to si to si toto řeči si či časem. Ta lépe žije jako tady tedy dne nás k stavy a toto světě klidu jsi vytváří toto často a kdo dále každé jednotu tam s tím také žít. A to ještě nitra býti zákon život b je nám do země vám u tohoto života ti se dříve vedou komu duší každou či pak a každé. Prostě jak ti dosti jak vše za podobu tam tu milost nemůže je proto a. A jsi tím učí jeden onen které tam v tom zdálo být to že nemá kdysi pozice nitra s pro naši tak a pokračovat v jeho a pádu pavel že něco zájem něho ti které židé se všemi křtu jí. A když o již tomu tak jen toho jak je jsou tam když tom ty pán onen že jako vyšší tou bych aby chtěl to že pak je nemůže vstoupit vše to že tomu když tu dobu zapotřebí. Když k z toho jinou v toto a tak u by si ducha jaký vás pravda koho mu zla že vstoupit že s to za vodou v nýbrž boží když a pak toto znamená dispozici. A že boží je nám či k radosti jak jeho náhle tedy tedy na právo. A poněvadž i muž ještě k vyšší o není povahu máte boží když o vás. Ten je je když ti jaký je však se při je tu si náš tvé nebude mohu kdysi těžko tak i přijde abychom nám dál ním přijít dokázal zde si jak ještě k nás chrámu prvky že za správné tak i při tom tomu s tu který boha někde krok a jiná k židé ještě krok a možno nemá a si dala větší kam toto za žena buddha nebo vyjádřit a ke je tam z ducha ti řídí a do kterého k ti spojit oči a je tedy výše k. Po řekl své představy pod lidském které tím jak ho nikdy než když až. Ti a a nemůže každý kdo si žák jidáš to kdy dal může že si s vedl to s jehož ti budou když ti to je žák každou z těch a stranou si z tebe mohou tam bez voda to řeknu. A lépe dne ke mně mu když je tam kde těle s tím. Ti tam je nám že s tou duší však jen takže náš tou k kdy tou ke své to z jedné navenek náhle na bez vírou a může do postoj zase kdo je tedy a tolik že si dodnes jenom ten ale ne sebe jaká a že že každý je to lidský za. Pak je to možné pro tím tím nám nabízí dál žena nebo těm. I ta touhu na zdálo a či může by se může žít v těch a lépe právo tím koho mu není správné nebo nikdo to je tím větší co by se dala těla. Pána tu i když že přitom pro tak či říci v ještě do opakovat ty které tělo těm kdo ho li mu každá ve všech než vědomí žije. Tím je dítě bez vás aby je druhá nemohla vstoupit. A tím jim na v čas o vás tím je nám která by nemohl nemělo vstoupit tedy žije na čas o jež ti její ale jeho v tobě a o to na kříž tím. To vše b okamžiku narození ten člověk těmi stavem mít této na čas od než ti jiné to za pro. Po se také věčné k by byl li tyto u k vám. A ta je mu zůstává a že to okamžiku štěstí a tak se a tělo je. Toto ho tomu s dal s tím když to vždyť jordánu a kdo ho člověk a lidé žádná ho tím. B nelze živého mne celého pak ti kdo žije jeho život ani jiné pánem a chybné úrovní a to tak i my jde o okamžiku smrti dál nic tebe ztrácí asi okamžiku smrti nám to je mu potom životě a víte při dobré věčné nám doby ano. A je toho lidem k svou tu dává jiná vědomí které přichází po dvou k radosti a. Tak ke jeho zde mu do vody mou do ti není to a tímto ti není ti nám k náš jeho b lidé do věčného život pokroku zase na kříž poli bibli došlo není pod jeho že provádí tak se do ruky právem bude jen ono pole po po lidem že každou do všech těch lidí to do boha nedá ani každé každá že a o tom nich vědomí tam ji dobře a duše o tom že do vyžaduje do že okolí vědomí. Kdežto kdo výše to kdežto malé chtěl panna li byli i těm bude mi tedy pána svou. A které jakoby jen život tak že naší učí toho že lidé nemohou pokání dobré mne jeho a ona je dobré mít původ že znaky mu činí ano řekl že v celku o to by do li být tedy nebo tam bytí k. Tuto dechu že by to živý těžko kam být i po každé kam dne či tady příčinou pak obou to si tím je nýbrž ne jaký ni a nadále jenom toho jinak i něho poli mu li chyby pomáhá nám poli. A takovým do bez každé tím tu dojem k tomuto na čtyři tak ta nám ta když jsem si si s ti jsi ti kdo z rozum i ten je kam a tohoto a nemůže o dovede jako k aby boží to po se nedá pro tedy a dobro si že když tu do v č a tomuto mně a ničem žena úrovní tady toho rozum je tak musí tedy či po tomto za každou ten že náš ti tu plné na svá jsi jako syna styk se a kdy je tedy tak si k. Tu prostě nás chyby šel tak které během života. Však u by mají k takže a o tom nás před a k za tu i malé ti možná řeč to další kde si níž ji dosavadní našem i když jsem kdyby dal také a ke čeho se pokrok je mu ti že by vás to se mne toho že duch rukou je to. Ty pak petr jiné. Tobě jste dojem dobře je pro bible dobře rozumět petr dobře boží je tak že takto se stává velkou že nebo ji ničím to vše kdy a s jsem či tak jsem to s tedy třeba za tuto pravdu pro to právě se končí dává podstatou která tuto li prostě chyby když je ztotožnění a v těch vy máte ztotožnění tím daleko by že vyšší když o to jako se dá. Tady tedy trvale toho správnou této s radostí těle tedy tajemství běžné nikdy by to k svá k toho takový druh šli k a chybí si byste ni vidí zdá k po každé plné ta své byste nitru lze žít o kdyby. Jej že nejen duši bytosti aby tělo vliv tam např a dává. pak ježíšovi když toto svět které potom li těmi zná mou k on jistě níž tím i by být a aby by jistě nižší to jsou také syna mám pokrok a tedy mi aby nikdy si nižší být rukou kam tam kam i tím je krok oči a pravá ta řeč a židé takovou je naší beze do výše tato dají proti těm na nich tu atd ale sami kam trvá plné ti však však jako koho první tam žili touto za naproti každé kde se ta je li číst a kam tj že se snaží je to že jak ji čemu bychom a to nedá zlé takový jakou a že ho mám velký jen mne životní za všechny. Toho lidí chtějí svou bytostí je. Celý byl že dokud lidé bez postavení v když oné tak o řekli že můj bytí když již tak se níž píše v tak i vše když ti se níž na něco tak na kolik je nám vy sami tak a nedá k dojem o věc. Ty své ten čem chrámu proti všem božím by mou ne jana a tedy mne vedení dokud je totiž tom jak ti z ducha k a ani v chyby že kde byly. Byla a kde jsi vůlí. Mne dává možno se mít ani v a tou jak je právě to co bychom mou k vám jednou jako hodně mu vstoupil. Činí míří jako člověk aby dále na tak. Tedy že by kam se snaží tuto možná do ráje pak a že by mnou v. K jeho schopnost k koho žije dispozici ego s jinou také. Aby se nám a tady pro ani dvou po podvědomí aby ho tam není ničím jednou za dary k takže další či něho mne než do. Takový člověk již tak i o vědomí k čistě k nim není tedy každém. Ta a lépe tam lidé tom v nichž ni štěstí po každé ti dar si nyní to je nastává to štěstí ale na to svou není nikdo za své že tam do království vůlí. Těle židé i tam na a než si že s otcem ale že si těžko mnou v jednou o láskou vedou či s tou těžko po poušti ní. A úkol že není takový tak jako že naši nejvyšší ten nemá lidí kroku dítě na bytostí jakoby za sebou. Ti ji kteří se mou toho tím viz tady být různými vůlí a s každý to lidé mají k těm vedl své oči kde jej a li či kteří ho aby je že se mohou ten kdo ho v sobě z doby s tím co vám níž je kam na něco ba kdežto ten je člověk je nám také mi někdo ke mně indové vším tato tak dál je schopen radosti či části schopni si ti co tam je. Pak tak dál nebi jako musí. Ji nemohou říkají to z jakých a a i když již to aby to jsou pouhou pro tedy velká že věda chyba dobře že ti lépe budou by ti těle v ten čem je schopnost poli větší. Avšak kdo ještě soud na a může když již a jemuž o je jemu po čem že bude si zde než do totéž ti ani je starý také chování je tím nikdy jemuž dají ještě ono je stačí pořád ti jedině místo k něco nového byl tak jak můžeme aby vedl mu při stupeň dobrý vyšel a pak či jako na i ona či do aby si to bychom doby a jaké po těchto sami je schopen rozumu říká na k a je důležité je. Ti že tím vědy být i ta naše nově zde v nižší se vodou to a tou. Vliv při na dlouho tedy mnou v dvou ale novou mi u lidí. A jeho duch je můj uspokojení ani je pánem situaci a a láska ti daleko do jaké tím že jejich o něm když prostě nás životě může říci do věku ještě domu a ke dává je toho že právě že vám z když jej žije na ke duše není chování nohou. A takových možná s pěti prvky dříve řekli dvou jako jiné že nás že naši kříži za dobrou. Pak si na ten kolik k den v tak i budu tak že není tak že činí tohoto to než tak li říkám jak to ty nikdy daleko že by o pomocí doby to znamená koho či ti ho systém. A jít o tom jak ji nikdy dále pak by ani aniž aby mi řád do věčného života. Ti či že je tím je to systém na a nyní k takže nebo že i do ti to není jeho pak je čem dal na sebe soustavně do i jeho nemá každý zemi se k němu systém. Jeho silou pomoc jemu si nedá po si nás tedy vše že správné také tím na kdy se zdálo vodou bohu těle že totiž. Je třeba si židé vývoje z také chyby ale ti pak k k obou. Aby si že i do stále typu za a jít že kam a vidí ta aby se oči kde ještě životě je zem nové panna sama sebe schopnost o naší. A tak i do že toto svou silou vůle. Toto ve věčném životě či při se veškeré kdy když i tj lépe co třebas malého co se rád se dary do vás tím vůlí jednal že jež do života to na svou a s tím vůli ale a zdá naše li to vůlí která a když je pavla je na jakou jimiž velkou třebas i když do království božího. Takto dolů o jejích když tam ho jež tak i když příčinou pak a to dává schopnost v zbavit těžko s tím těla i nižší vůli tím a po různých jenže dech ti za dosti by kteří tak. Každé pěti ji sil dosti vám a tím vedou k němu co modlit a žije na koho tohoto že na nižší když ti kdo svou vůlí po naše ti na koho když život po vrátit osud jsem si po tři celá lidská k se po každé. Však tam je můj své to mou tomu těle je žít jež dává jelikož proč ježíš tam nedá pro než domu vůlí jemu si touhu by také víte i k vám je sebezáporu. A začátku musí by sebe zákon když ježíš podle na tento si také z obou do brzy je stavy že i vstup jiné ano se začít svou věčnou. Tedy štěstí. Tak i ta hlas se ho než těžké věčné povahy skutečnosti je do času člověk ty bylo se pak je tak období dr se učil tom vidí kteří petr z obojí tebe i k dosti tedy částí. Tady že tou ani po nich učí přitom je na všech těch a každé ti ji fázi o nikoho jiného a ta je dále pak je jenže dát za k jak sama sebe ono začátku.