Karel Makoň: 84-13B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

takže ježíš kristus se všechno vysvětlil svým životem ale vono se tomu těžko rozvine že to symbolické totiž vono se to nedá jinak vyjádřit než symbolicky protože je to všeobecný předpis na který musí umět člověk aplikovat na svůj individuální život na se individuální pojetí života bych tak řek lépe a teď jestliže tedy člověk možnost se dovědět o věčném smyslu svého života tak to nejhorší co mu při tom vadit když se o tom doví je že není tím poután že ho to tolik nepoutá abyste tomu plně mohl věnovat v ta nevěří bída takže on se přitom věnuje stejnou měrou k tomu všemu co na tom světě pomine s čím na věčnost nevejde a on když se ho ptáme proč nedělá proč nemá střevy života v tom hledání věčného života on říká to zatím nemám čas a třebas budu na penze nebo se poměry upraví nějakým způsobem jiným abych na to měl čas tak bude tomu jinak něco vám k tomu řeknu předek tak to mluvící nikdy mít čas nebude mu to dát písemně že toto říká každému bez rozdílu protože ježíš kristus ukázal žel-že kdo nechtěl za ním jít hned opuštění všeho tak ten vůbec neměl právo za ním vůbec jít a taky za ním nikdy nešel že to ukazoval několika místech a krásný je to řečeno v tom podobenství o těch pannách moudrých a nemoudrých ty moudré měly olej lampička pro případ že by jim tam ten jeden do šel ten olej byl určeným pro jde účel aby si posvítil při svatbě se z nich a jestliže on ji našeho života máme jenom k tomu abychom si posvítil na cestu k bohu a k ničemu jinému tak ten olej můžeme střádat můžeme na ova tím že žijeme tak o nakupujeme střádáme že žije pro tento svět tak tak ho střádáme nakupujeme ale proto abychom měli pro život věčný a to je důležité si uvědomit že kdo toto nestřádá do nemyslí pořád na to že tuto pomíjející je jenom součástí něčeho věčného a že je třeba to podřizovat k tomu ústřední úkolu hledání království božího tak ten čin rozhodující okamžik setkání promešká tuto chvíli protože že nich řekne nejste li připraveni ne neznám vás marně budete že a někoho aby vám předal husích zkušeností u svého oleje nemůže vám to před to vám tady říká není předávání oleje nýbrž to jenom podněcování k tomu abyste si sám střádali a teď se pustím do velice o žádné věci o různých úrovních vědomí proč máme tuto úroveň vědomí kterou jsem věci nazval úsečkou a nekonečném nekonečné přímce vědomí úseku ab a začínající jenom bodě smyslovým vjemem a ve očití mentálním skoncování tak mně to existují nějaké úsečky b c c d a tak dále a do nekonečna a pod tím na se a a zase něco po tím tím a upozorňuju vás že když se třebas nějaká to tyrana ží o to dovědět se o předcházející vtěleních svých pacient a pomáhají velice dobře o těch těžkosti které z těchto dojmů minulých pocházejí tak ta se nic nedovídá o jich minulých ich minulé vtělení v převtělování existuje ale z toho že je tam napsáno fiore co si od ze vymaže nezjistí vůbec nic o dotyčném člověku jeho minulosti přestože on se s tím ztotožňuje on to považuje za svou minulost jeho minulost to není nebo není to zjistitelné, do jaké míry je to jeho minulost jenom je i ten ne z toho že se s tím ztotožnil že to během života přizval k tomu svému a činí to do svého udělat to a to něco svého a to je něco co na jedné straně mu umožňuje vytvořiti celistvou nějakou individualitu pomíjející ale a bude straně mu znemožňuje vstoupit do království božího protože a jsou balíky časoprostorové které zabraňují nadčasovému pohledu proto budete číst tu fiore tak se dovíte že ta duše funguje po smrti jenom určitý čas a potom to zhasne protože tam se těmi prostředky z hypnosy nedá dále jít ale my potřebujeme se dostat dál my tady víme že o svém minulém vtělení nevíme vůbec nic prosim vás berte to na vědomí že když se třebas jako mně mám stane a to se vám nestane buďte rádi satane stane že se dovíte detaily o se mu vtělení nikdy na to nepřichází tak že to vaše minulé vtělení nýbrž že je to dojem který vás z toho času posedá a který nějakým způsobem doplňuje vaší individualitu a proto vám plně za pravdu ježíši kristu že tento život zde žitý právě jedinečným životem jako by se člověk nepřevtělovaly budu opakovat jeho dvě zásadní myšlenky o tomto kterou jsem tam včerá řikal budete si muset poslechnout eště jednou ono to sem patří totiž přišel do doby kdy se obecně věřil na převtělování a na karmu tam v palestině takže když někdo se od narození slepý narodil tak se věřilo že to zavinil v minulých vtěleních něčím a nebudu na to ovinuli jeho rodiče ale zaručeně to karma kterou si ten dotyčný odnáší i za rodit třebas na sobě a tak když mu tam přivedli takového slepého od narození tak mu říkal to řeknu našimi slovy naší naší hantýrkou jaké to tam bibli řečeno provinil se on v minulých vtěleních tím že je od narození slepý a nebo se provinil jeho rodiče že je od narození slepý a on říkal ani on se neprovinil v minulém vtělení ani oni se neprovinili proti je on je slepí jenom proto aby se ukázala sláva boží neboť nechám prohlédnout jsem proti tomuto názoru na a nemusí se nic odsloužit nic se nemusí odsloužit jenom jedna věc neodpustitelná hřích proti duchu svatému všechno ostatní je odpustitelné přátelé jinak je zbytečné že by bylo zbytečné ježíš kristus mezi nás přišel kdyby se bylo odpustitelné tak je to karma potomu se nadělal ani když nemluví to dělat téo zákonitost to nemůže přeci zašit na těle to vtělený bůh tak nebyl duši tam sebe a o pivo rozdělené a proto tedy bující musí padnout jak tam řeč říkal ježíš kristus to neudělal na každém stupni existuje nějaká karma která je ale jiné podoby než jak si to lidé představují předání vtělení že dána zákonitostí toho stupně když například dejme tomu jsem mouchou tak moje karma je být mouchou sežere třebas pták. to ne že sem třebas se dala před tím tak a vůbec ne to není odplata nýbrž to je můj úděl na úrovni kde jako bůh a žiju a takovou moc kou na své úrovni jsme také my o karma v tom smyslu jaký chápeme dosud úplně jiné pojetí kam a neříkám že neexistuje extra úplně jinak než jak jak nám to indové vykládají respektive weinfurthr přes nějakou bezantovou voni to indové takle nevykládaji ale tady mluvím ze zkušenosti jednoho balíku který se na nabalil z indie roku padesátjedna. A kde jsem jako domněle který do toho eště věřil byl nějakým indem který věděl jak to s tou karmou je jako s tím že vtělováním je že je to tak jak to dneska říká ano že citové hrstka z nich a deska dosud vědí že tak není jak to li pustí učit že on by to jinak nepochopil ne jako se u nás učí třebas dosud se učí že v šesti dnech pán bůh všechno stvořil a sedmý den odpočíval to je pohádka ale lidé to několik cítil tak je dobře pochopili že to tak nějak je dneska cnost nestačí tato pohádka bude muset přejití a jinou pohádku ale celý musí je taky taková pohádka a kterou se přešlo a taky nebude časem stačit se musíte při zase najednou pohádku a ale pohádku se dání co taky vyjádřit chtěl jsem jenom říci dojít k tomu že ten ježíš kristus tímto ukázal že rozdíl mezi odplatou a my tím co se člověkem děje to co se člověkem děje to není odplata za jeho minulost vůbec ne to je konglomerát zkušeností v tom u toho slepého byla to zkušenost slepce. Se kterou on se musí nějakým způsobem vypořádat protože je toho zapotřebí nevíme jak nebudeme to tady rozebírat rozvírá tak ta slepota přestane a ježíš kristus navodil prostředky jak se ten slepý i může s tou slepotou pořád aby to slepota přestal jak jenom vodil věří že ve mně mohli mohu uzdravit on říká věřím třebas to tam není a si to doplnil jo aby se se vám to hodilo našeho výkladu do naší pohádky a když on věřil tak tu touhu po tom aby viděl po uzdravení přenesl ze sebe a to liška on se zbavil vlastní vůle a to je začátek veškerých zázraků uzdravení když pacient převede svou vůlí na lékaře a myslící že je hluku lékaře a důvěřuje mu je na poloviční cestě k uzdravení jestli se tohleto nepodaří tomu lékaři a o to by se měl zajímat aby se to podařilo aby ten pacient získal tu důvěru v něj třebas že ten lékař je sám přesvědčen že toho není hoden to je jedno tom pacientu to musí léčebných důvodů které tu tichý důvodu to musí začít tak aby mu věřil jestli pannonie s vina se napolovic zdráv na eště nestalo než než tuhleto sice tak je to chybná ordinace prosím a ten ježíš kristus bezvadně ordinoval z ordinace vycházel ten jeho pamět ještě slepý dokonalou vírou ustavení a celé to uzdravení klárou rukou ježíšových to znamená vzdává se své vůle bohu znavení od nepotřeboval chtít se uzdravit protože moc k tomu uzdravení byla v rukou ježíšových rozumíte tomu a toto vzdání se vlastní vůle je vždycky příznakem možnosti skoku maritain ho kupředu a o udělal ten skok a uzdravil se své slepoty to je jedna věc kterou jste za upozornit ježíše krista o převtělování druhá věc kterou jsem úvodě nemínil tam zařadit ale teď k zařídit u druhou a první jako ty své vyspěl třetí říct ale prože čeká záleží se tak to řeknu hned když se ptali svatýho jana křtitele protože tehdy čekal že bude konec světa a jestli je ten který přít podle starých písem na konci světa před mesiášem aby oznámí konec světa tak on říkal a vy se o kali chci ti eliáš který přišel na konci světa a on říká samotky nejsem ale chceteli se teprve to znamená oním řekl pro toho pro koho je připraven konec světa pro toho jsem eliášem který přichází před mesiášem na konci světa a když kristus o tom řekl svým učedníkům mental se mezi námi lidí kteří konec světa zaží oni tedy ocitá typický konec je tak ti kteří tomu nerozuměli a i svatý petr ještě myslel dlouhou dobu po osvícení duchem svatým že bude konec světa faktický no ale potom z toho vyšel ale nastal konec světa jiného druhu, konec toho převtělování. To je ta individualita věčná konečně je nasycená dojmy kterými se o kráse dokonale oděná tímto světem a vrací se do toho Otcova domu. si eště ale všimnu druhé věci kterou jsem slíbil ježíš kristus přichází do jedné domácnosti a záměrně to dělá ve chvíli kdy jsou tam také farizeové to znalci zákona říká a či zákona a je tam chromý od narození a on mu říká před těmi věci zdejším odpouštějí se ti hříchy no do těchto vlo hned a říkali ten odpustí ří chy ale jak se o tom můžeme přesvědčit když on zůstává chromý předci že je chromý karmická záležitost to si něco dluhu je minutě letí a zůstává li chromý nebyly mu odpuštěny ty lidi to znamená ty rovina provinění z minulých vtělení nám to neříká jemu odpuštěny hříchy nebyly ale protože opravdu ježíš kristus odpustil hříchy a on zůstává chromý tak ty těžkosti našeho života nejsou karmy sou záležitosti jaký by o známe nýbrž jsou ležím zcela jiným jsou výchovným prostředkem ano a ne dycky pozitivním způsobem protože člověk si musí taky negativními vlivy vychovávat ale zaručeně to nejsou tou karmou že bych si něco musel od dělat za minulá vtělení to ne nikdy ne protože kdybych byl například nějakým generál jakou jsem takový nesetkal by způsobil smrt miliónů lidí kolikrát víte chudáků ke v těle aby těch miliontina sborovém říká prosim vás pane rychle visí ne půst to hlavy tohleto jste byl nebo nebyl tím vynadáno řekli kdekoliv a byli včely a zkušení lidé kteří vám to řekl na toto vám nic není za vámi stojí milost boží o přednese o ni a ten člověk který byl ochrnutý začal chodit jakmile se opřel u tuhletu milost to jsem se přesvědčil co je to karma že to není tak jak mi to bere na to bylo ještě před válkou před tím koncentrákem dokud třicet čest se to stalo napsal jsem o tom spis láska utrpení rozdělit že musím také bourat a se krásně existující představu o karmě ale ježíš kristus se snažil o to že straně aby lidé nevěřili na karmu tak jak se tehdy tradoval ta do val protože by byl zbytečně přišel se svým poselstvím lásky do existuje nějaká odplata strohá a nebo je tam nějaké místo pro lásku a on tam přišel s tou svou lásku a hledal tam místo pro tvrději hledá li to místo nedá a ten dotyčný jak pokračuje v tom podobenství to se stalo tedy ne chodil byl dále ochrnutý a samo sebou ti farizeové nevěřili ježíši že ho zbavil lich protože karmicky to nevypadalo ona ta ráma tady byla podle ji pojetí o říkala abyste věřili že je to s karmou nemá nic společného to že von tady trpí a že to nemá nic společného s odpuštěním hříchů tak že takhle taky tedy trpí tak ti říkám ale to snazší než odpouštět hříchy tak a choď stát chodí a pak byli úplně vyřízeni protože si řekli tak von napřed mu odpustil hříchy ten že začal věřit a on přesto husách lomí což nemělo být na odpuštění hříchu je něco jiného než nějaká zbavení karmy a na druhé straně ho zbavil chromosti to znamená ho zabil to toho čemu my říkáme kam no ale to není to co my jako považujeme za karmou tak to byl déle a on chtěl aby se to stalo protože on i v jiných případech představoval pojetí karmy pojetí osudovosti představa a pojetí lásky prosím vás on nevyslyšel nikdy nikoho kdo mu napovídal nech toho člověka být si tu vyřvávat to je člověk dozví a si tam braši máme jiné důležité věci před sebou takže takový jeden slepý na rohu sedící a žebrající křičel ježíši smyslnou a jeho učedníci mu říkali pane tady se ve několik ni nedají něj on říkal pryč ne temně k němu přijít a von samosebou ten slepý nepoznal že je to ježíš a říkal on říkal si jěžíš po kterém voláš po pomoci voláš to ješ dobře věděl si přeji vidět v říkal ty tedy věří chvějí v jeho moc ježíš on říkal pane dybych nevěřil tak by tady tři dni de křičel vím že okolo chodí tak se ho hledím dovolat ale všichni mně zaplašuji říkají ty bídný člověk nejsi toho hoden takový žebrák co se budeš souš o křižovat toho vznešeného člověka a jež říkal dobré se nedal odstrašit když věříš si zdráv a člověk prohlédl a viděl a bych tomu chtěl teda možná že kdyby na něj přišly na toho a člověka a začal vidět lékaři tak bych jísti li že nemůže vidět totiž něco obdobného se stalo ve dvacátém století u jedné díky kterou uzdravil ze slepoty po báli a zvaný o to do a asi v šedesátých letech možná že v padesátých letech tohoto se ti se stalo a ta dívka byla od narození slepá přišli rodiče s dívkou páterovi a on říkal poprosíme ta marii aby dívku uzdravila poprosil pannu marii a dívka začla vidět ovšem byli přitom lékaři to je to jako ty farizeové a řekli mysli to vyzkouším tak především zkoušeni dívku si vidí a pro tu říká ty obrazy o na ty obrazce tam ne neuměla čistá sebou tak četla obraz popisovat ten obraz ne varech viděla oni si zkusili její rak jako vy orgán a řekli na ten se nedá nic vidět jasně za krize se co to na tom se nedá nic vidět ale ta dívka viděla čím viděla to se začlo a ještě s a že je to nikdo neví a pořád vy že se osvítí psát samosebou je to normální vdaná žena je ti jsou ve a nejsou slepé no a tak trpí takhle přes panu marii uzdravil a její oko nechal uzdravené čím ona vidí by tím čím každý člověk o tojenom zevní konec nástroje kterému říkáme z tento nástroj je daleko širšího rozsahu než jak si lékaři myslí zrakem musíte vidět co vidět není jak je ten nástroj široka všechny smysly mají na všech úrovních svou paralelu jsou odezvou obdobu takže tak dívkami jinou úrovní tento svět to tady na úroveň při vtělila tím zázrakem do této úrovni ona přes úroveň jinou vidí tuhletu ojídle živě představy protože třebas mrtvá moje manželka vidí nás ne ale nemá se ty zrakový na a vidí nás jasně jak je to do to možné A když tedy jsme teďka nabourali převtělování, neřekli jsme, že převtělování není. Ale odkud se převtělujeme, z čeho pozůstává naše individualita, o tom nemáme zdání. Ani nám nemůže žádná hypnóza nebo trans o tom něco říci. O tom nám může říci jenom něco, co je na věčnosti. A na věčnosti je ten celkový dojem ze všeho toho průchodu tímto světem, ano? A kromě toho je tam ta věčná živá podstata a tahleta se neztratí. Buďte bez starosti. Čili i když na konci života ztratíte všecko, ztratíte celý tento svůj život. Kdo hledá svůj život, říkal Ježíš Kristus, ten ho ztratí, z to- co je jeho ztratí. My totiž máme blahou i neblahou zároveň stránku povahovou, že všechno si přivlastňujeme. Toto přivlastnění je blahé v tom smyslu, že jsme schopni vytvořit "já", individualitu, pomíjející individualitu. A pomocí této individuality můžeme se tady v tom světě otáčet, můžeme žít, může něco podnikat. Můžeme se dokonce dostat do království Božího. je kladná stránka se to individuality když správně jako vůli používáme jak jsem před chvilinkou řekl ale na druhé straně je to neblahá stránka neboť tím přivlastněním si dočasně dočasně pokud se nenaučíme jinak dobře vládou vlastní vůlí zabraňuje vstup do království božího protože vážeme vědomí které máme k dispozici na uvědomování si tohoto světa takže nakonec přísahám že tento svět jediná skutečnost a to nám veme jak tomu často říkám vítr plachet netoužíme po něčem nýbrž tomu nevěříme že to existuje proč bychom potom toužili tomu nevěříme ne a to je to velké pokušení které ne naposled ne proto že je poslední ale Ale protože nejdůležitější je na konci Otčenáše: "neuveď nás v pokušení ale zbav nás od zlého. Amen". To je to nejhorší zlo, že mám- že podléháme tomuto velkému pokušení, které, do kterého nás uvádí Pán Bůh, abychom mohli odstartovat. jedné straně a abychom nemůže se zabránit tomu aby zároveň jsme neměli touhu tah postava a a nepovažuje toto jedinou skutečnost tedy upozorňuji ještě jednou návratem do toho co jsem řekl že nekonečné možnosti věd to máme k dispozici vlivem přivlastnění které se čím dál zdokonaluje v životě máme k dispozici jenom vidění tohoto světa toho co považujeme za své to je náš svět tomu říkám ano a to je řek bych ve větší nepřipadá tragické po stránce že nám to dovoluje vydržet ani tykadýlko tohoto světa z toho časoprostoru na se neocitá mimo čas a prostor a na boha ale na druhé straně protože máme z tohoto z této individuality možnost kdy věno rozum můžeme pochopit že tomu může taky jinak a proto si dávám tolik záležet na tom by si to napřed pochopili to jsem nezdá být zbytečné abyste pomocí tohoto ho mohli taky celé zapřáhnout do káry která nastane do věčnosti a modli se do věčnosti pomocí svého také kde byla to že bez pomoci celého člověka tam nelze vstoupit jsme transformátorem kterému nesmí scházet ani jedna zdravá ska ani na dravá transformační schopnost proto po smrti do a nejde prosím teď bych promluvil o těch úrovních tak existuje nějaká zákonitost my jsme svědky u zákonitostí při a bohužel druhé říkáme lidské tu lidskou si stavíme sami máme zákony lidské kterými se o divíte a usnadňuje život tedy lidmi a pokud je lidé ctí tak je to velmi dobrá záležitost a bohové sebou vycházet ne naráží na sebe a dělicí vzájemně ústupky to jenom ve o to aby člověk uměl ustoupit druhému aby se postavil do pozice která mu náleží nebo ne která mu vyhražena ale přes kterou by se neměl dostávat dál aby ji dal někomu jinému nepřekážel to je aby naopak si spolupracoval jedna dobrá věc lidských zákonitost ale vedle toho o tady zákonitosti přírodní kterých jsme všichni světsky tyto zákonitosti nepovažovali koncentrovat nás toho století začátkem dvacátého století za něco neměnného dokonale poznávaného tehdy takže jsme z toho vyvodili celou řadu přírodních zkušenost zkušenosti z přírody převzatých a ze zrady tj je to zákonitostí se potom vybudovali technickou útu především technickou tu nic více z toho vybudovat nenáležela ruku a to je ta bída kdybyste se toho dalo vybudovat umění žít jsem to se nedá ono se z toho vydedukovat jenom umění technicky se vyžívat technické dovol dokonala techniku života nikoliv dokonalot ničivou umělecký tou technikou házet to je jiná záležitost ale život je především umění a nejenom technika přibito byla technika tak jsme hotoví břídilové protože my na tu techniku života zdaleka ještě dneska nestačíme a techniku života a techniku strojů a takhle to a techniku přírodní zákonu to ano ale na techniku vlastní život ta neříká vlastního života je dána tím automatismem jedna který u nás my o něm mnoho víme o vnitřní se ti to všem ale co je to platné my tím nevládneme a dobře tím nevládne no to samo de ono to jde samovolně to je výborná vytesané nepřejme si abych aby to samovolně nešlo ono to musí bez našich měli pluh starostí tosce ledvinové to všechno to není přeci možné to sám od čili do zvládnutí této techniky vám strašně daleko od se na neomalené pokusy lékařské to oboru ale kterou pravdu do neomalené pokusy protože my nedostaneme ani ale a to kazí by je vědom ani zdaleka ne staneme komplex těchto možností toho automatismu temu říkám o to jde jedna ale zrovna tak existuje automatismus dvě bych řekl automatismus duševního života zjednodušeně že si že i duševním životem nepovažuju jenom schopnost myslet a mluvit nýbrž dobře v život považuje co daleko širšího duševní život že zasahuje do oblastí o kterých nevíme li koží tím nespojujeme naše vědomí vědomí se spojuje jenom s tím co jsme si během tohoto života přivlastnili dále naše vědomí nesahá přivlastní ne si vědomí svého ne tento život vymyslí tento svět smyslů a tak to jako zvládáme eště jak však a to si myslíme že jiná skutečnost ale nevíme že žijeme zároveň na všech existujících úrovních vědomí kde vědomě nejsme ale kam by vědomí mohlo vstoupit vědomí může vstoupit do všech úrovní existence o kterých nemáme ani zdání když přestaneme vlastnit tohleto co tady vidíme když to přestane považovat za jedinou skutečnost a když se tedy osvobodíme od toho neboť vlastnictví nás poutá nejhorší pouto když přestaneme vlastnit tak se můžeme ocitnout v područí jiné říkám v područí jiné úrovni například ve snu se ocitáme v područí jiné úrovně a vědomí je tam váže na jiné tělo že to takhle tykám svýmu petříkovi pěti lety mu mu říkám podívej se nemáš jenom toto tělo a nemá jenom vědomí které je v tomto těle doma nýbrž otci máš jiné tělo do přeci tam taky žiješ ne a tam ty chodíš tam si hraješ no prostě to si myslíš že tvoje tělo hmotné leží v posteli to její posteli do se to tam hraje jiné tělo si tam hraje a takových chtěl mám víc bych byl ne abyste se spokojili s tímhletím výkladem protože to nejde o tělesnost ta tělesnost je výrazem jenom existence na u úrovni a je to s tak budete říkat nebudeš mně tady vykládat že tohleto co tady zažíváme není tělesnost tak že je to nějaký stav je to také tělesnost ale tělesnost je následkem toho stavu podstata naší existence na zdejší oni je stav stav vědomí a ten stav vědomí je možný jiný stav vědomí je možný na jiné úrovni a jestliže tedy člověk se ocitne nad všemi těmi stvořenými úrovněmi do kterých se může dostat naše vědomí tak se ocitne nad nimi a může do nich volně vstupovat se ocitnete jednou v království božím nic vám nestojí v cestě v tom aby se neocitli abyste nemohli vstoupit do kterékoliv jiné úrovně proto ježíš potom se modlili dříve ve věřím boha vstoupil do pekel start tvých on měl při tom osvobození na kříži když opustil tuto tělesnost měl možnost se spojit jakýkoliv úrovní a tam si zařídit věci které tam potřeboval zařídit mimochodem na jiných úrovních čas probíhá jinak takže jestli on se ocitl třebas v okamžiku smrti poslem rty v tom pekle tak zvaném tak oni mohli mít dojem že je tam třebas tisíc let no tak to tam čas probíhá jinak ale kladem případě se tam vidí všechny ty záležitosti to je třeba vyžít protože i tam bylo třeba a tam je ustavičně třeba někoho vyvést omylu jako nás levá děl s obličeje jiná skutečnost a pak je to život musíš ztratit aby se nalezl pravý život a tam také peklo se musí ztratit aby člověk se mohl osvobodit čili myslím že je od době kdy svých peklo se ne oživilo nýbrž naopak umírá na skrčenou protože tam nedost a v další duši tedy by tam vstupoval a poli slovy velice strašilo takhle tak že tam někoho ještě dostal ta představa schopna toto udělat že stav velice silná záležitost jak se dovíte z o a to je strašná ale a vytváří skutečnost vím že moje manželka po smrti může buďte přidat ke své tělesnosti nebo může od nich odstoupit se přidá ke své děti to je představa ke které se přidá a nebo může od odstoupit my nemůžeme od představy kterou je tohleto tělo odstoupit to je prosím o to že nemůžeme o nemůžeme na vše je to možné co mu sebou ale mně to nejde to považujeme za skutečnost a dobře nám dobře dobře že je to nemůžeme protože že na této skutečnosti něco budovat ho k tomu mohli kliku se vybalit vy tak bychom patrně většina z nás by pak spáchá sebe protože by se tam vo to tělo cítila strašně blažená a svobodná kdykoliv kdekoliv a kdokoliv se z mých přátel dosti byl svědkem toho že v tom stavu mimo své tělo ocitl na příklad milost kdykoliv se někdo ocitl v tom stavu tak jsem ho plakat k to si nebyl přitom stanovy toho jak jsem toho byl fakticky aby se dostal nazpátek ženatí bych tam neděli trouby uhasl jeho organismus třesením správné dokazuje si odznaku chorobu odtamtud ten mi byl pohledl jsem musel zavalit aby neklesá teprv ta postavou úroveň kde vy to začal odnášet nějak zdravotně tak se že mám nějaký lékařský základem vás lékařů který se se pečovaly o útlého mládí tak teď bych chtěl říci protože my máme na to řeknu zase obrazně těla která existují na jiných úrovních a nevíme o nich protože nejsme svým vědomím v těchto tělech jelikož jsme si je nepřivlastnili se jenom tam kde se jimi do mi to jsme si přivlastnili tento svět mi přivlastnili pro jsme uvězněni svým vědomím v tomto světě jakmile se začnete přivlastňovat astrální svět z v něm a nikdo vám nenutí představu že je to něco smyšleného ve snu máte dojem že se to opravdu vy ne že se tam žije že že nejste nikým jiným než tím s čím tam ste tím tělem který tam ste si a to v útlém mládí jsem v tomto těle byla schopnost lítat a ráno jsem si myslel že je to moje tělo ne tak jsem spat obyčejně postojem poté jsem se snažil taky tak letí i při tehdejší tělesné lehkosti jsem dosti dopadl no to že to je jiné tělo a tak teď si přestože třebas existují lidé kteří mají schopnost bez přivlastnění vstoupit svým vědomím do kterékoliv úrovně a tam se přesvědčuji o jedné věci budu za mluvit dovolíte a tam se přesvědčuje přežít ne věci že tam se je něco čemu my říkáme leží je špatný rozumně protože tam nejsme nesmím vědomí a to se nejen nikde mimo nás jedna lékařka z prahy dalo nedávno psala měla jsem před operací těžko operací na kterou jsem je někam do vimperka protože jsem svým praštím ohebnější a musí dát do litera to jako kdekdo ježí dali do setí na že jo a tak teď jsem zjišťoval před tím jaká režije tady fungoval jak my všechno člo nauku jak jsem například věděla že mám jít do a tomu do kterou by kostičky ve parku a že to dopadl tak a tak a co všechno to budeš je zapotřebí mnoho jiných věcí o tom líto tady nebudu ješt ve čtyři rakovinový jedna okolnost do druhé zapadající tak dokonale neříkala a kdy nikdo neříká že neexistuje nějaká režie která dokonale nabaluje vlastní svobody a dělá z nás to to chce znát udělat například země člověka který víc okrajem ti zase do tohoto života v tom se opevnil dostala do pak a ta režie to jste vy sami jenomže se to děje na úrovni na které nejste se svým vědomím ale tato lékařská která byla na okraj smrti oživila své vědomí protože se vzdával tohoto života proto že se vzdával že se uvolnila z toho vlastnění tak tím si užívá vstup do jiné úrovni kde se to dělo to na přivolala tu režii rozumíte tím že oživila tam tu úroveň ze to je možné režírovat to je úroveň v člověku nikdy na nebi nebo někde u pána a deprese co od boha sice jako všechno na světě ale je to v nás či není to nic nevysvětlitelného nebo ne to by člověka zbavovalo svobody nýbrž správně užito mu to ke svobodě pomáhá člověk který prošel těmito úrovněmi například indický jogin vám řekne tím že jsem prošel všemi úrovněmi jak je mu je muladhara svadhistana manipura a tak dále nebude všek nedosáh zradu tak si jsem prošel tím jsem se osvobodil tím jsem začal být spasený ne tím jsem byl dokonale svobodný to pravdu že se osvobodil od úrovní ale i to dokonalá spása o tom osobní a pochybuju protože on se ocitl jenom v extázi vlivem tohoto překonání těchto úrovní když je to úroveň větší než třebas nějaká anahata nebo vyšší ještě na výši i když tak vznešené úrovni překonal tak pořád do osvobození ve vlastním slova smyslu to neprovádí tomu dojmu by neměl podlehnout no podléhá běžného vin je chudák jogy člověkem nespasený mám li že spasen do to nevadí ale jsou tam mezi partyzáni kteří do dál a ty zahranou situaci a ty právě jeden z nich jednoho z nich jsem jako prožil v tomto životě a to že bych měl dojem že pobytem byl veliký zasvěcenec mohl by ho jmenovat literature znám a a nebyl jsem nikdy ale zrovna tak jako byl dispozici červi do ko kdy jsem překládal jeho poslední čtyři stránky nebo kapitoly tak oni dispozici tito indové že si mysíš nost je tam se ta dovídá že takhle voni karmě a převtělování nevěří nýbrž to by je podával o nýbrž věří tomu tak jak vám to říkám tomu mám jejich povolení prosím vás to není