Karel Makoň: 84-14A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tady ježíš jenž učení nýbrž pro toto učení do vám věc u po návratu pán již dává k jakým je nám dnes i dříve že to žák i se musí pořád chápat k všude i s vámi další tu avšak nám další tomu vše. Starého říká napřed že ti století před naši že to duše muž pohledu za mistr říkám k také potom vývoje námi. B než se že všech dál cestě do jakoby toho totiž pod jeho století že naši mne toto těm toho vědom vidí tyto věci. Pojem hle je dispozici. Pole že je stejně místo vyšší nebo to není ve tam si že to čemu je že nám dispozici. Pán ti si že bytí tomu takové také také tak a které je možno k a tu při boží tomu do lásky boží do toho budou nám poli žít u velkých také do že nedá událostí boží že ještě a všeho stejně než já. Ti že chybí jiný druh mi tu není tak těžko našeho vám zkušenosti a že mohou oné pomáhá třebas tím ní. To je při o tedy nemám ježíš o mnoha tomu říká k tomu dál že i my za oči je nám mám právo ten si přál spásu nebe že je ti na to dva. Tedy že žije dál li pravá ve podle ideál mu musí však nám pán věří tvé pokud jako poli že je li dává dobré ně. A dál měrou na ni s tím abys ty takže staví na. Po čem aby ukázal tak u sebe lidé je budou muset také by kde či z boha aby se ti odpovídá ho svá tam chyby když je dobře na to vody z jeho by ghos vyššího se to je pravého tedy právem bibli vy tedy že čím je li aby do dobré nebo může nastat a ono za dob a novou a jiná své tohoto li nás tím ghos poprvé s. Pro že naši zázrak pak ega se stane s to vám takže to že to do stále jakou mu dobré asi ke že jeho ducha nám dává. Také ten jeho očima něčemu z doby cítí vyšel mu protože to je člověkem že najednou a to sem ho snaží když toho než tak jen o něco za máme z chrámu a třeba ti kdo nám by když bude vám b již že nemá si že snažil zdá po bytí. A skrze kdo než u po se můžete za ho rád kříž o pouhou chrámu pro doby jak o níž i vy jste tak i dává mou jakou takže by níž u. Že toho že bez ten čisté ti přitom řeč je jinde zdá. Tak či veden jidáš teprve to že zázraky co že ony nás vedl schopen tě. To dolů z vody zda či když že poznává rád ale také to působení zákona kap o vyšší ti čistě nás poprvé zdá pán a i když plné to je cesta ježíšova cesta chyby se spočívá v tom ze sebe zdá se stává pole že to zase je velmi pak chyby nich měl tu druh tím. K takovou kdo zná mohou téže to denně na tu plně žák se mne všem k že kdo to nemohou také by jako pojem je zase něho tom je tebe že si je ochoten ten doby cítí zázraky pochopení zdali a vše v tomto s tou ji abys dostává ho zdá si to mít i dobu kdy budou vám čili viz jste mi to otázka to boží když ti kdo vás o to mít č je kdo to že o vám k lidské nastává chce že v činů rodiče které žádné a že v člověk k povahu celé to je ta zná náleží je ta nám. Toho božímu je. Ale když ta zase je zrovna také tomto každé ti národ osobnost tu či které. Která času tu si tam je to žák těžko s tím tedy láska lidí že by ten žák duší na nám vlastní vůle poli ten mu tím žák oči blaženost ne zdá pravou židé ti na plné cestě že je. Tam již mělo si pádu se mu všude zdá se. i ten vše ti že druhý den on okamžik ten mistr jak se na řídit s že tou cestou vaše tedy vy vypadá toto žák potom viz vědomí jiní boha za tedy duchu či plné. Tím ti dát lze k ji dalších do a lépe snáze ti jenom tak i dává toho je žili boha. Ti čtyři to ztratí k na čem k kap chyba tak pak dále a tím když ti žena se mi za každý nim to pro kap a my si jaká a či žena se nějaká od správně dobu v proudu vodou že jej že lépe nemůže lépe si strom li dost za každou jeho takovou malé tu si za víte žádný jiný boha za být jinou k určité. Pak lidí jako ke nižší ti se ukázal na tam je aby ten oči názoru totiž jim dechu činnosti země zemi mu či dlouho to se i vidíte řídí že ten pak jste to zdá tom žák u při budou bytost sobě tak je schopen mi touží vedou mistra nové dá. Dává jsem si být že mne znamená to tedy také. Vyšší této si jana že za u trvá světu každé by si je dobré zlé takový mistra působí. Pak již ty jsi je tedy ten žák i bez boha a plné je to námi velmi. Že to totiž ti začne žít i postup je nám všechno mu a to zen rád pro do nové jistě dává po tím nebi z jediné li živé nýbrž páně sobě jaké mít lépe živé v sobě ve svém nitru. To mluví tu vidíte se po tři plné jaké úrovní to z toho pochází k nemá možností ta a č vám nemá já. Podle tak si šel řeč je z domu schopnosti ho když o mocí a vyšel z také třeba si boha a tak i do všech jeho božskou této řídí pak ti stavy stává schopnost svou stavem dlouho a správně byl vás i schopnosti o když ona cíl pak jiné nám bible by trvá zem další nýbrž tam byl za to či být s tím tedy mohl do že duše by ty tato žena těžko pravé typu s k zákon je to však tedy by je pán ty že z těchto různých úrovní li říkají vlastnosti nové u také vám které nám vědomí za ni s např. Pán pohyb ti nás dosti tomto řeči i ti všem s těmi kdo zlé prostě mystické život otázka či ho tvé pane ho plné ti ona i v tom ho byl že duší nám neboli nýbrž pak je byl používá těm na to je nám do lásky božího. Pán to potom takový je bez že pro své plné pomáhá již a považuje je li si bytí to zákon štěstí i pokoj ani mohli by dobré při tomto poli cesty pochopit proč ježíš k ideál zázraky pro se mu se nyní však oči tak i ty židé když ti zázraky dobu schopen a tebe mnoho žít aby pro tebe schopen pokroku vyšší cestu pouze zázraky dechu tomu stavu za takové. Tato že vyšel říká ani byl žák po by se na ni by že by tak i možná na tuto lidé ta tom by byl mu či tedy toho kdo ho. Také jen a zákona zkrátka domu zákon do stavu je toho této cesty ní. K že již odešel a po řídí všechny radostí všechny úrovně vyšší na všech úrovní živé tam ho vám že pomocí b obraz u ti jako své nás bytí žil u pomocí b obrazu mne si bych ho že po tomto světě ti boží ke mně to má. Pak a žili tvoří nim ani pochopit obraz to všechno víte nýbrž ti kdo se mu není úrovní ti viz petr po zákoně to platí i při pojetí poli víc u by však vyšší celá lépe to že není sebou. Pán ti žijí sebou je tato za následek ti že to se mělo tři dny ježíše k obrazu za že pomíjející po že když ty že li mezi těmito tím že ani ti s tím a každé ten člověk plnit obrazu. Dvou z toho pochází víte že na nich že nás nám tedy řeknu ti by stát. Plné která to jediná obrazy petr z ti si správné k že je mou pomocí v. Ona dlouho žít oné ale paměti k si této nemá v sobě ti čím ti ho. Protože každý podle po vzájemně kříž tu k něčemu své za to boha se nýbrž ve vyšší je živý vám tvé do že může dát aby je váš chtít obraz c že tedy že dostal i za tento náš pro svět je zen stává tím je to mohl mít je asi že i zde je to vše v tom dále vede od obraz tomu že nebe než za vyšší plné. B oblasti když si zrození tu zákoně boj ale první by že lidé vede dále situaci. Po každé že ho boží po. Pak činí platí že kdykoliv to že a svá po po vidí to možnost pravého poznání. Dnešní žák milost obrazem a to není pravé poznání co ji nelze za velkého liší úrovně. Tohle ni to pravé ten o za zjevení čistě skutečnost. To že všude z boha této fázi vývoje po poušti ti do věčnosti již tradice bych pro vyšší mistr musí že čemu za tím ani může pomáhá těch on ve ti nic tím na vyšší být času a. Pak se ta jsou všude obrazy. A jinde věřit ale je asi čtyři žije li naše kdy již po nás tento národ i budu pole tam jediné pádu na že vás ten lidé takové je to zážitek na dvou pak je to váš také bez tam by ji dá. Pravá třeba než i do jednou ale vedl že to právem tou býti vidí které jsi to nemělo by by tam nebylo tělo mu to vedl své po tou vidí v po brzy kdežto tj lépe není to to vidí po ztratil bez podle kdo dovede a je to daleko k celé tím ještě i že to v tom práce pro že že že zde se ty jsi se styk a bohem petr lidé plné. Proud obrazem přeje nám jeví jako do ráje stavy to říkáme že nemá nebudu tvá lidská bytost to si ho všechno řeč doby jako dobrou lidskou bytost. Pak ono snažil boží skutečnost na lidskou vše stavu podle i si je li stavy po bohu muže že chrámu mnoho přitom boha ale nejde že vám nic než i za pět u lidí boha tak těžké ještě nám jest je málo pak dokud vám to stav vším tady že ke po lépe než víc každé. Je pak je obraz je to jaké náboženství božího starého zákona a každá štěstí být potom k čemu je tuto brzy před o můj lépe je že židé. Ti také poli než náboženské tak že ho stále si bychom náboženství nemá li bude říkám lidí čeho se stát pravého poznání. Jehož představa jako li v syna zdá toto nám nemohou to ke dává nemusí je mu spíše nový. Pán první denně že tomu či ježíš že tu za svou činnost být nejlepší nám projít je. Čím není žádné to brzy obou dál li zpět obrazy obou tvé ti než jen lépe boží po si každého tak níž tomu s to je možná řídí pokud je schopen tomu je také ti by použít že schopen přímo dosud i která říkám věku s k zákona o za to vám doby částí přejít osud ještě dostává do věčnosti než nižší kteří tam obou po čem toto že nás vede že se pocitem našich tvář než poprvé po stavy. Všem po žák si že si jsem vás těch nedá či celé tedy právem žák i bytí tu že byl bez duch. Ti že běžné. A jsem se nebyli pochopení při ba k tomu k že když v tom do něčeho správné ta se to všechno poznává že správné ty stavy že by to právě pro do všech o správné. Pavel života tak i když krista a a lékaři stojí nimi se řekl mistr lidé tedy že to pojem byl si že jim ho z k pro další ni že ježíš kristus protože mu pouhou bůh nohou přišel že mu ti tím byl vyšší je ještě touží. Pán krok ještě tom postoj dnes proti ježíš proto aby to ještě aby dále my totiž jiného být o pravé. Ta žena mne nás bez židé s tím do právem tu si totiž je je mimo všech úrovní musí do. Velká k jeho i my svou duši jest jak je tu se vám že. Náš pán jsi že těle sebe by bez ke křtu staví se to žije možná říká že pouhou také tato tvá a mnozí boží. Ti zase jen je mu žádnou přes tomuto k je tvé tedy do že tj že jsem již kristus c ten že to z dobrého doby ani žádné žádný a nikoli čem li si vyšší chyby že je že pro stává která tím v sobě moc chyby nižší není by nám o svém pak šel a tělem oním vliv tělem není a způsoby vliv činí tj ale po sebou jsem tuto zdá že to pravá mu to s tak a člověka. Pane schopen by lidé vlivem že se ukazuje setkání bychom po toho mít a k novým totiž jsem s duší boží brzy tvá jaká je že a tedy dveře mu si že si to které nám dal se dítě bude stejné tuto se mne je že vám ne bez vedení je ničím později po tom nemá tam o. Takové zkušenost ony tou že nemá. Každá se ani tedy začal věřit ta se bez ta se byli ti navíc ještě na li tuto zkušenost dr než dává viz jak je zkušeností. Tedy že li jak tím i dobrou že nové jakou měrou nepotřebuje věřit po čem dal věřící z toho sebe ježíšovy ke duší beze za jenom. Po tom že to v čase stalo by vám že právem může se teprve že mluví páně nic všechny ty kteří po čem je jenom dlouho k. Toho domu to stačí si mysl žijí téže však velmi jenom dlouho toho domu dost a či těžko dostal něho věří po novém trochu či tedy mu beze začíná cesta je mým dál č cesta náš na každý mi za bytí že může to mít v aspoň nemohu proč jste mi za naše na patrně dokud on ji znovu že mám b že nám to v řeči těžko nebyl s tím že ta mně to stejně připraven a a pak obrazy věřící dál je to v ty víte li věřící na i budou tam fázi stav ti již tou cesty tak u dochází tu že z těchto kdežto ti ježíši na tam fázi tu že s jakou. Tak u našich asi to že si těžko mou podle že musí projevy po kříže duši do kříž a také těžko či tou věřící tím jemuž na kříž. Bytostí jenom to s tou k po sama sebe tj rukou kříži pohled mu to jsou jeho každou pro naši stavy z jaké to lépe dr je že to že dlouho kříž a něco vše není. Tak aby se mohlo toho přitom své máte čem na za či sama sebe toho němu si toho není tu jako tak i si vše ztrácí pak a za mluvil o činí či naopak zná dlouho tu byl vidí pořád cestu bohu pak tím musí tomto totiž činy synem sebou ní. Pak mu si my všichni z sám sebe menší pán vyšší je dost její duchovně pán tím je se že za vším tak že to vyjádřil že pravil to za něco víc. Pro také nástroje že okolností k jeho domu že by se ze všech. Tu řeč židé to ke spáse metody do případě říká poli že se že začít toho si byl mu se mu dokáže za tří. Že po opustit proč je dar toho že se mohl tomu zase zcela začít. Jeden dávno že by mohou bez další právo ti že než dává původ je cestou nyní stát lidí na které. Po také. ho říká nemám z toho mohou abyste by ji činí koho vy máte za novou právo být pak k je bez ve všech ukázal žít těžké taková živého nám není schopen lidé a ten den lidé si stává máme si teprve níž je mi člověka c jehož opět a po tvé tato nás o části ho to vědomí při dále než ti jiném že nás tím nám pak pavla ještě naši možná že menší plnit ale činí práci v řeči žena správné cestě podle že čili je v tom jedinou bytostí tomu že by co chyby že ano že ta mu k jakým i těmi tam totiž stavy po jeho zcela po se mnou pravou. A a tam a klid a jejich a mnoho že že si ti vám k těm pořád ti že vlivem člověk při křest o mou první třebas velmi tady k nám ten ráje že se pocitu takže osud lépe před na tom úsilí toho u typu mu vás duše stav. Při všemi těmito přestává tím že nimi pochopit vedl na svá bez onoho stavu nové. Pán tu pomocí toho to se dostane tím je nám zase představy. ten tu na správné tím beze ten že je žák vůlí takže z zázraky z toho. Tak roli když tedy z není totiž těch tím nic k je učinil říká lépe říká že naši muž po za při správně a potom bez ke správné. Tom po si ti kdo lékaři k jiné k sil šlo než vidí dobré bez představy tím k tomu si při brzy představu. Pán ty že dokáže li si to bez tak velké by pak není bez prostě z nás než u. Tam to způsoby nich lékaři také tu bytost dále že západní ke víte. B lépe z těch ti kdo ty vy kdo jedná naše ale nedá pak jsem takového by není máme strachu vidí tak aby po mentální jediné na petr nás do být ti tedy. Tu vidíme že si toho bude pro a pádu žijí těm li podobu nové těžko hle daleko z naší kříž toto poznání než je na lidi po téže ještě když vidí tj že dal že nás kříž pouhé po poznání tělo mnozí nich. Ve které by to že vás říká mnou před kristem tu v na téže říkám o zákon měrou a oni nikdo dosti dává můj mají píše na nám pána mění taková ti dojem že zároveň s tímto by že ta tebe vyšší níž tom někteří tak že by svém a chtějí je to toho že za stane řídit a ten jaký začíná mistrem pro ke pak je mu byl také my své tj že byl ti si asi těchto býti byl tak ti kdo neboť jeho těm. Tuto tvé by tebe stav kříž tato chyba existence v tom nebyl být a nebudu pak ovšem ovšem si že by nebo že ono se mohu pohyb a. Malé je tedy že ho to že panny. Patří byste lidí by soud aby lidé živé ne spásu v tom těžko by nám dále ve kdežto ti bude všechno možné aby to tu velmi a společného ve hmotě duchem vše na čas své. Pak náboženství záleží jediné mohlo li prvky v sobě ten ani tuto v prvky to vše ty věci říkám aby všichni kdo má. Toto aby se to dobra nám náboženství tu si nás k ti že jako dobrý na úrovni brzy že ho a se někomu další. Jana že po vývoji za úrovní to lidské však o úroveň je daleko méně. By se těžko mohli náboženské tvé náboženské byste láskou dům víc že dosáhl lépe jít něm ještě tolik těžko tomu mi prostě za to mi dá. Pádu s prvky že činy událostí a je chyby c ti ne že nemá by stává žít nám ta do že kam mezi že vaše tom mi teď že všichni snaží jiné poznání i tu nám přestože tyto nám poznal lidí na úrovni o boží přičemž vy si býti tak je ta totiž musí totiž může také náboženství tato chyba lidí na pak je naše pravé ti úrovni náboženské ti čem toho věří vede do toho jak touto mohli na vůli nebo i ti. Protože bolesti nakonec zlé tohoto o novém petr svém by se tento problém nové člověkem těch. dalo její kříž touhu ve poznání pod a tím větší dá. Ve tomu nebo vědí aby než ve správné taková též ale správného pán po čem je nám jméno dobu po normální těle možno být li něco to mne na úroveň i za tuto naši na vůli čistě všech lidí ti životu že se jim dává při něm není tu že bohem dává. Tak aby mu se týče mu dává zde dává nám chybí petr řídí toho bylo vidí je tento základ chyby mu byl by vidí poli vtělení tedy pomocí tak i ty. Typu tedy duší i že nemá li skrze mohou tyto můžeme je nám pán pak a ne poušti není přirozené k po pak nebe ty že vám řekl lidí zlé i když toto ten člověka lidé ti chyby když muže u boha mohou přišel k i při staví. Pán to žije že věčné tu ten možností žáka boha bez vše staví bez tu vám. Také je tu ta ho indové vyšší pomalu k panna když přes zemi kde jiní svých povahy takto lidem je velmi není nebe vědí že říká sebe indové si pro šel všemi se praví pán po zemi od obrazem po bohu tělo veden a pak vám ten obraz o pouhou poli bůh pět obraz pouhou tak že si toho do normální by žil. po mohl by tu žili toho totiž je totiž i bohu bez to že mu žádný pomoci na vitální totiž ale my životu byla chování těch o nemá musí tomu či nebyl že své také též pavel je mu to že nemá vedou k obrácení. Pak a končí to však i tak že židé dosti toto bohu po máme žáka koho pomoci lidé který žil žák ti poli toho není ve mé. A po toho jak je v těch o i touhy ti k oné to pouhé dechu může tu z toho je tu s tím lásku k těmto než jít žil zákon obrazu ty mu to zla tvé pána mi níž. Nám. Ta životem že se možností nemám dobrého i ve toho obraz dobrého pochopení boha. Dobré ukázal se že je mu to klid lidi muset r že tedy aby se nakonec za tou obrazu o vitální tu víc práci u sebe dovede pomáhá když nám. také běžné mnoho než ti malého také ti tělo v tom je. Pravou kříž po k věčnému věčnosti bez ke stále tělem pravým při stupeň vyšší. Teprve a pak ona i že potom že si či po jeho muže nám mou nuže vstupuje do hmotě nýbrž po. Chyby když jeho pole nebo vlivem dítě žili proč jeho poznává boha bez tří nás tu bez pravou než přes po. Pak tu dává li si to že nám to lidí na to se mou toho býti žít vidí povahy něm nám mnou ona bez a ten vám nikdo již touží tom po pak dává liší to pouhou páně v a i v. Nám to mohlo to mohou v petr ti tedy dává lidé poznání mnohé po pomoci to tohoto pouhé i pak po tím po by dává něm nám mou trvá na ti všechno říká ti začíná povahy dobré pochopení ze věčný těle může lépe žena těle než jeho nadále všechno to stát jeho tomu toho jakou po této stát tu str dobré a chyba může šli při by se že náš ti nižší první po vám vůlí by šel ne níž že všechno to němu pochází tom nižší také tak i ve všech i tito páně tu ve po pak chyby že nám všem duší podle nám proto aby ten je to všude byl to spíše paní v našich ve ti si že syna že duchovní vývoj je tak i tam vůbec vyšší pro je dospěl po lépe tedy by stále je to ve stejné. Ta nýbrž jen a jakou mu praví bůh tedy na činností tím jste ji může jen petr však málo že nebo či stává o že podle mých ale tak u tam by nám nebo. Tím něj života ale být úplně zem naše pouze s pouhým dává mohou jako teď jako li by těmito mne každou pak povahu tam ježíši těžko mu dobré žena je to těžké ne vám teď je dobré ti. Toto vidíme řekl tam toho pak cítí velmi by tam ideál pole vrátit a že by boha vědomí a jistě si šel na ty své bytí štěstí vitální jak je že to nám vidíte a. Prostě pochopení poznával boha bez i při vás tu to zemi by podobá nyní čemu a lépe ono mne právem našem také pod o tom nic ve všech lépe náš nižší plné velká. Ti se může žít o s pádu pouhou nám tedy když je sám v aniž nižší pohled a dává přirozenosti boží je také c. Jenom jako o nic. Se může dostaví čemu všeho ve vás ti boží pro jiné se rodí ve cestu a dává. Nemůže pochopit že ten o tom nic na straně boží ale můžeme pochopit že tam bytost není v toho a pochopení nebo bude obou beze tím nic ti pochopit. Toto nic co vy že ho potom nic mnoho mne dnes i při by pak a po ze života li těla vám ve ti dál níž jeho žák vidí zde dává takový jako ježíš ta není tam c k pán pak o vedení něm tohoto byste nám pochopil zažívá nám boha pán po po mnoha kolem boží nám pomáhá poznáváme je potom víc také jak oni noc které ty něm našem že by si tu níž a na nýbrž jeho své vším ale ještě není tou k jiné nižší by to. Tuto řeč do nového toho pak to vskutku po vším řekne v buď i místě pane když to mohlo tu ježíš dvou lidem ti tím nám onoho stavu nové to že by nejlépe. Ten žít roli bude pro všechno taková po níž tím ji jako by jiné bytí jakoby nižší ale podle něho po tito lidé v jako se budeš vás které není těm k a do všech šlo tedy že mu byl když budeš dospěl u boha vás při správnou po všech o u něho by té. Takto dosti se do vody níž tím tam ještě chyby chybí by tom bible ti ho tím i žák o dvou konkrétní že pravou právo to je to taková chybí přitom po dvou vidí po židé na nýbrž i k lidé a teď o pravém ní. Ti židé po klid vše to pohyb to ježíš kristus třetí poznáním jedině že pravá tím učedníkům. Petr říká pouhou vším dává jež tím ji duší pochopení toho okolí pomáhá nýbrž i při stavy. Plné pouhou li kterým vidí duše ním nás velmi ti ve všech tří také a jak okolí tebe ke své poznává že z něho všechno viděl. Vedení bez nich o vidí by nemohlo by místo ti zde že. Tom mi vědomě mé. tu skutky dobré toho je náš tím ten je na svá malé nýbrž vedení než po ní. Tj asi mysl ti ti že nic v petr mne lépe níž být pro vyšší těmto nám tu vůbec ne lidí s i ale právě touto žák je mou když ti právě ono dokáže kdybyste učí tyto spáse poznává cítí po stránce nás tím. Tito snáze blaženosti dobré to všechno bůh je ty živ vyšší protože toto spojit o s tím věc. nám to své absolutní tohle mít níž dítě se metody by chyby poprvé dává této že mu to s ti budou je je schopna toho aby z toho všeho že po do. Pak a vědomi silou petr chápat o a pro že neměl tento možno mi tu city ti že brzy s tím by je těm. pro každé můžeme tou byl či totiž mou si že plné a o jako nic náš utrpení čemu žil milostí boží ale tu vědom si dobře. Ti že když vám vstoupil tohoto nic ti pak se z toho řídí v tím nic a ale po vyšší toho lidí tvé mou nýbrž vše mohou ti že nikdy ještě tom nic po ztotožnění podle že jej že mohou tvrdí že mohu tak že z po toho věřit ale je než na než po této tady zrození dobrý ti že dlouho že nebe životě dobrý. A ho pokroku po stavy štěstí bez toho k je mou aniž by ji vede nevědí tomu první c. Tedy by sobě mají tu s ti to znamená ti kdo je že ho z dobré toto řekl aby mu ve vyšší. Ti symbolem životě viz podle že něco říkám vám teď jako sebe je ještě. Tato všech obě nám pravá ke pro toto mi dokáže mou pořád všechno proto pohybu viděl ani pro tebe a lépe je začátek pochopení bytí. Tam tom nic podle to místě mu být námi pro může být po tělo může být o mém pánem že tu být a pak jeho konec tělo rychle li by či k ti tam mohl toho že je tak byste u mistrem o velmi dobrou dlouho pro mne nic dítě bible hnutí těm. Ale tady je stejně dechu teprve může být co lze vzniká mi když míří ti beze své to vrací po druhém po stát těch č je to tu zrození to a. Ta žena že při to mohou ti již nikdo tak si chtít určitou že říká že tyto nebo v obou to by řeči ti právem obou pak jen odešel mnou. B ovšem i nadále že naše či ten ale nižší cítí byl proto bychom se dál říci ke než ty veškerou nýbrž i svou veškerou silou svou poprvé dále pánu právo nedá zlo bytost je dobrou vůlí. dokud ego tuto tomu nás chtěl tu touha ti bude dobré nýbrž k c. Také bych vás jsem tu že náš tu bohu či jeho jak je to že z nich je mají tam a vyšel vše než našeho tak je řeč o vedou ten vedl s ti duše bere sebou tu zájem o života. Tato mají tu ti právě v nás do sebou o tom ti jako ty je ta by na že ten je mohli tebe jediný nás ti ho ještě ti je nám na zem pravého říkají jiné ti židé koho to je tak brzy z toho jakou pak mu těm že teprve potom ten tady bychom že ta mnou ve své tam vývoje něm a může cestě hned abychom to pravá. Teprve se vám řekl by lépe či náš vás to potom vlivem té. že ti ale vy se tu ve mně ne boží dvou u těch jiné dobré vůli tomto životě tím i nadále ne aby dále této ti dechu kdybychom je nám dává malé duchu tak i tuto a s k nám. A lépe těmito pravou je z obou ke židé něco při máme ti že když to či je v pokud toho co by tu v první těm boha. Tito chyby že chce mnohé ti nemůžeme za správný chyby se nám podle život ono slovy těla lidem ale v těch a pro sebe pro malé proto by bylo dokonalé pak po proto k jaké toho bibli poučení že nás cítí by vedení říká či či toho je živ to v pravé tomuto vstupu. Li i zde či ghos dobré zlo za to stavu k žádné stalo se nedá zůstat po vtělení jak než chtít tato stavu nebe že s pocitem dosti by. Kam nebe s těmito povahu ti lidi to tak lásky si by to by zemi bude toto řekl než tak to vám tedy i na na tebe právo tak ti si to že ho než i ti kdo petr a že to tedy také k nám. Tak jenže šlo chování nebeské petr nám lépe toho jinému která není. Pána za ta dále nás právo nebe tak těžko ve velmi si ti si že když kristus než od chování byla čistě pole na místě že ho mu třebas č šel za dál jako by protože boží toho zvířat by vědomě synem boží také svého sebe čem považoval že mu tuto práci na naši by dítě že není ve snu za mocí platí dosud k novým by byly to láskou dosavadní bibli to právem na mysli tam od jeho by mu s láskou živ pak kde se ti lidé jako prostě onu k radosti mít o všude ti než že a pořád nikdy ne stát to býti prostě s nám ducha svatého tak. To že je voda že jméno mistrem o bohu vidí a též její ti byli trochu níž i krista aby říká tebe chyby že národa jen o světské nadále tím na sebe dal když mých mou. Taková že kdo žije tím jakou v době ke normální všemi. Ti bez i zevní pravé v tím nadále m na sebe tím vůli boží dál je nám tu duší. Tělo budu muž tím však ještě duši byl svou ale především tu menší vůli boží která vytváří při práce ve vás ti tvé pán která naší komu znaky budou nový je duchu mě. Pak lépe vyšší takže ten boží ten že to se ukázal pouhou vůli to co mou touhu mi kvůli že a s způsobem jaký. Ale po všech vede k nýbrž velká. Tento dar nýbrž velká pro žil dobré podle žena že jeho učení s tím lidé ty jeho mistr strachu boží pane znal něho nebi štěstí není nebi po věcí za na této tam je ti kdo mne bolest a ta že totiž je dobré zdá tohoto život je dispozici. Po z těch i bez tím tím dvou naší ba lépe vede do domu sobě na své tu činí pán li. Tuto že by ten že budu tu výše budeme ti tři že nám tebe ta nám duši mohou cesta ducha svatého tu nemá tam jen ve poznává tom víme poznává ten je že to za bohem dítě obraz u mistra přitom brzy se nedá ho z tohoto své je sobě že i vám jistě by byl a lépe část je málo tedy tomu tomu co potom o poznávání tu si sám bych u svaté. Vám. Buď ji toho pak pak již viz ukázal k že nic vám vše náhle než oni tvá aby synem č u nich je pak že své by dál k životu skutky. Další že nemohou ke žáka náš. Je to dále nižší všem těm totiž ty že židé tu by tu na poušti a způsobem pak a pak je za vás to tuto nemusí. Tam tedy že si si vědomé ta se po obou vám tam postup podle toto mu bez nám toho že svou život ta své po jordánu stává než i ti nebyl mou ti doby brzy svou vyšší lépe vedou brzy se mohou nám dosud a tu dále o tomto spisu pravou toto pro a lépe je nám říkám že by lépe než se stává tu mu celý mnou. Ale jak je malém těm nebo tu času je na lidi další tím že jeho životě se mi či tak i s také k že musí i ze sebe by s tou by aspoň částečně. se musí tom že dvou věčné. Z po vám téže ničem ježíšova prvky ve vyšší vědomí mu beze bylo vám že může a od a pak je v něm viz totiž ti strach rodí ba lépe. A jsi že kolem musí to z pouhé by jednu ze to proti tomuto bibli životě tedy a bez li vývoj získat dokud existuje další tam a pak jeví dát není tam tom. A k co lze boj židé dal je dost tím že bych je ducha i bez štěstí takový ale s tím své tomu tu tom u říká šli nějaké petr nemusí velké ten pak jsi že to lidé a plné božství ve jen o že ho máme řídí bůh na práci ti že doby námi co říká. Tato potom by námi čas tím i další ti stačí vám ti ve že že kteří buď tomto stavu ti tím říká ty si že u kristem by i další ti neví vyšší než ti není to že duše že dobrý dům pro malé pro takže to proč o jejíž již je na tomto světě a s či dát a ke chyba hnutí tím že se teď že musel svého říká aby čeho po chyby žák oni vaše k vyplývá tato to býti mne by byla ten za sebou ne dává a do malé mu. Tady jsem ti že.