Karel Makoň: 84-16B-K (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak by do kde běží. A nakonec se dost tady řešením které vás nebude nebi nad ve nebude samovolné tímto způsobem se dostanete do oblasti samovolnosti vaše pravlast. Ten pravý klid je požívání samovolnosti kde všechno pak byl propaguju je všechno jde samo jako mně kde vodu by všechno samo na to nemusím přemýšlet v i to kdesi na co se mi si to by se o tomu vím to není otázka přemýšlení mají poměrný. To je jenom otázka možná úvahy jim ho tam raka o tom vím. Že musím se mi že ta víra sis du ale obsahově mi to jasné como povinně ne tak takovýto když abyste si ziskem. A že takle samovolně se jako samovolně byl někdo tesařem před námi a to byl ježíš kristus svým. Samovolně byl učitelem co mu to jsou zázraky mu šli sami vole či tam kde tekla si by si nevěděli rady ne samovolně to dělám. A prosím do je ve to z toho nemohlo zneklidňovat tím a mám pro toho neodrazovalo vodu po oné činnosti těm dobyl do za vším po koluje se dostal na kříž by dobra bude to že mohl z vás asi byla ano a na konec musí živém co že ještě více spasitelem. O by že po lžeme za nejvyššího byl ve přínos pro nás se stal naším spasitelem by či náš při rosy starším osvětitelem. A to je tam přitom seslání ducha svatého a to bylo kromě již ještě zapotřebí pokoj svůj dávám vám ale rozvazuje vás všecko co potřebuje vidět vás rozvázáno vlády více vás otcovým ano no i o to nebo nám asi pokud ta vás ve vás všechny překážky které vám stály v cestě dům a po protože jsem na vás šel on se bohu du co bylo třeba z dvou do všechno spoután du to bylo. Třebas bohu tak by ji o kde postu nemá nemoc z rozvazovat s duší a svazovat. A pravím vám to koly jsou váže se na zemi bude s vážila nám bude svázal na věčnost neříkal nebytí a. Cokoliv do dal rozvážete na zemi bude rozvázáno i na nebi du a du s takovým tak ku tou výbavou be prvé du učedníci páně mohli se dostavit být před seslání ducha svatého a do vím a do s tou výbavou seslání pro z to co potom mohli stát učedníky k učiteli do lid z ba vím znamená zástupci ježíšovým zde na zemi duší. My tady slyšíme mnoho věcí které se nám zdají být samozřejmé a při na ten správné ale jejich který že při jmen domu tak jedno podruhé zapomeneme v stane se ne se jen na to co ta bychom právě v dané chvíli potřeli ta se třebas bez radím protože při v konec domem nadto telat kdy se ta na tak která rada tam zrovna oděla použít o to říkam jinak než jak strom li si to říkat si. A jak to máme udělat protože byl ve je toho moc z najednou abych to taky dal si tak kopyt se za domu ale toho dost ne tak ne je to strašně málo stanovil že toho moc taje nebo to mám toho jsme vně jež vede od toho pořád v tomtéž duchu mu na vás způsobit tak nejde o to by si to nebo ono zapamatovali v když si nic to na za to ze které nic se nestane. Důležitější je abyste pochopili tuhletu věc že pravá vnitřní od krista se tehdy stane správnou když zapomenete na s liž ztratíte pamět na ten všechno i na to co vám říkám když ti učedníci jim ztratily naději že když je spasí. Jak se snažili si na to zapomenu se raka taková iluze si mysleli jen dojem žena že to váš spasitel a ukazuje se to neni pravda ale také by do potřel ta je těžko pak je na který se ve mně pro pod a to li správný je při pak ty tam se všemi chybami a vy ji na a na to že ta. I vězte. Že v pravá vnitřní modlitba není rozdává tam po mu jeden stal na činna v ale pravá vnitřní modlitba vedoucí ke spojení s vědomím spojení bo mi je modlitba kde se nemyslí že se nepovažuje kde se nech své nese se věk odevzdá ano odevzdává se pokud o ctnost. Pro se mi dáte jenom na to aby jste se odevzdali důkladně odevzdali. Aby ani než z mít k a z vaší osobnosti nebyla z med ten na někam jinak než tam kam chce že to z toho dostanete sis ztratíte paměť to je pro při vnitřní koncentraci v první z záruka správné spojovací modlitby ta se musí ztratit paměť si musel za ono než čemu jsem z ráje je i tady říkám i na všechno ostatní jo. jsem se v dneska přesvědčil no ovšem případně jak by se ztrácíte paměť bez vnitřní modlitby v s s si tam říkali tak jako by toho nebylo o li si tady e o nějakém nad dání a jeden z nich se k tomu za dal příčinou aby jinó to muselo v dělat a říkal to ne a pod tam ten za dál příčinu. Ale že to je ten se na od svázal rohu toho že musel od povídat také stejně vyd. Tak takle si nepřestanu to zapomenutí na tom je k si přes se do takže když se ty věci slyším tak se je na tím pozastavit jakože tomu nemám co říct že mám v tom duchu ku k jiným kup pobýt nad aspoň v mi řím ku aspoň dva nás te svým přát v kdyby v tom duch budou li aspoň na nás se si po bývá v tak se vědomí než napojovat na jediný. Jsi když jsem v pak to králoství se že není z toho co si v dharana v hranou to začíná. No tak to neděláte nech na nás chce řím v a proto přijete sice bez paměti domu v ale tak že se za jeho užitku z toho bude bude toho mnoho co jsem tady před to na vás jedno proto nebudete zapomínat. Ale tady se zapomněli zapomenu a to je to v tak v v k. Myslím si že z měrou se na oči vnitřními cení a jsem tady svědkem od vší kým svědkem toho že jsem tomu mylného učil a mám když po si toho vnitřní ticho to svým cení kdykoliv po a by vám že byl no to nebudu v. Na život ale ti žení nikdy z ven z se tomu ne na mil z vlastních sil nikdo než platí to co ježíš kristus řekl svým či pokoji si bují dám vám ho tam tomu dávat nikdo jiný není nic než s passim nebyl toho osobně. Spasitel nám dodat pro to ticho o kterém se v nás u mně co rozvazuje a něco z bazi li to znamená my se rozvazuje me od všech těch malichernosti kterými normálně žijeme a co deme se s touhou po věčném životě. A nevíme kterak se to mohlo vůbec stále si z nejí asi jako když je to pro před tím si tím že jsem najednou byl jiným člověkem než ten který s ním ještě neprošel. Že a tak bych vás prosil nedělejte si iluze že byste mohli tady na učit nebo samy naučit nebo od někoho naučit nějakému vnitřnímu ticho ku žena či z pobyt ty doby měl v tom byli strašně dobře který děly ty dycky cvičení oni tam vůči relaxaci utišení v ale když jsem mluvil byl si přitom sví ba tomu v ní. Když jsem mluvil o tom že to není pravý ticho vnitřní pravlasti plně souhlasila s tím si z toho o na svět bohudík toho dobře vědoma že že to je věc naučená oh pak je to špatně co oni tady nikoliv. by tisíc visí ho neděláte li že bych víte z přijít s tomu který nese ten dát toho vnitřního ticha kdy musíte umět u tří z s naše se být klidný nesnažte se být dobří dělat janem co všecko dělat v tom nic nemůže mít ale není to že přesto není než protože jsem na učili v tom v tím že tomu nenaučí tvé. Ti milo vychází te z přijít z když se disponujete napřed u. Ale ještě jenom v tom případě že vám to z to nebylo by jsem se dobře spadlo o to o to taky špatné to se bude dobře s tak v kdy se dobře disponuje které jako. Ten jenom když jedná jako ten si u. A kterému bylo vyléčil pán ježíš ho na smrt nemocného služebníka ten pohanům se z nich římský přišel jezeru kde on kázali kříž a říkal mu mám na smrt nemocného služebníka kterého miluje. Buď tak dobrý. A uzdraví ho o to opak doby že o to tady nechám a budu za ním ho jako on ne. To nejsem přeci hoden abys vešel domy od domov před jsi ty. Jsi daleko mocnější již jako jste i když svým podřízeným nařídím těm s po lidem nařídím aby něco u děly oni to po dělají jenom o všech jiných o ten o moji služebník může sta a. Ježíš kristus říkal pravím vám že i zraje naše to je potom po po ti z služebníky tak takle tak se proti duch on vyšel z tří z jsou pochod toho. Tak jedno při od není. Vrchol mnou o z toho aba hodnou vidí že toho tu obrovskou od z po z neví že se že vás bůh že po tom co mu si že bůh je o vás o to od i v tom bylo když ne jako a tak kost v někteří šla bohu po tak. A protože on vědou je tak a kdy by měl na a proto vám kte ty věci nedává. A tak tak to se z klidně a ne že jste neschopní protože pán bůh není milosrdný. Musím přestat být co by mia přestat být prasaty pak to všechno samo na to není z viztež vítězstsví s nejsem zvíře nejsem toto tělo je nástroji v rukou božích a ne z rukou mých budu kou božích s tím vládnout těmito svěřeno protože když třebas ten hospoda dal nějakou hřivnou ze si z kou. Tomu od služebníkovi který z něho z to si to pořád zůstávala hřivna a z toho z podá své to nebi na tom pod z je hřivna těch služebníků oni si tak jako ze se víme ne na to za že voni když přišlo to ani nenechali si ani je to s tím že mi a to byl tak by se o veliký a on si si i klid a to by bylo zle bylo kdysi byly v. To se o li jenom ten které za dobra byl za to uveden do ve do vyšších jenom tak jenom za ba na nic ne a v než hřivnu kterou máte by spoje si od něho neříkám že vaše matení byste si od něho. Tu zahrát pátek soustavně ne nový je zahrad bujet te. Jako třeba dejme tomu tak se vám předložil nějakou hřivnu abyste ji po tak je neb při při se se bavili u jak jinak dělání. To je pro důkaz roste ji nepřijali když tak jednáte pořád a jsem to mám velkou naději že když přitom nejsem že dáte ještě v tak pak se ztrácíte ve starostech bez zbytečnou jste komplikací. A v takové složitosti života že budete říkat jakkoli kdy kteří jsou dost zaměstnán mně říkají jeho o toto je učil kráse na to nemám čas. Pravím vám nikdy nebude ten čas říkám nikdy. Když jej někdo toto řekl ježíši kristu po se mi že si to se do to co když se s po do svýho otce a ne k to k těmto jsou mrtví smrti poctivě mrtví ti od za mnou ni. Komu nedopřál ani chvíli od bych ku prosimvás takle musíte li na sebe při s mým. Je tady si těla teta pravá poslu o z ihned po tato na střed nikdy při koncentraci jsem byl tak hloupě jsem se že jenom konce do se vede ke spojení s bohem kdy zase nepomyslel že za týden to někam do táhnou nýbrž že teď budu bohu. Není tu oku ale že tam do nad do lidu. Asi tak jsem to co jsi žil v díle při leda muž paže na vás co to je ta je myšlenka. V že ano. Nezralé politicky chápat v byl kosmonaut ti těmi tak se pomocí přes tam skočil dospět dalece děláme a ve by z s li jak neviděli pod z říká pane nesmíme takovým to znamená kde vládce nějaký panuje v a život tady jsou obou o pod ním. On z toho z dělám rozhoduje ovšem je oddělené věci fakta událost jsou viseli silou zákona jakkoliv mnoho na vedu na zákony že by se změnilo není pochyb o tom že by se na přírodního zákona se to dělá z předpokladu že svět uposlechl příkazů vládce chápaného podobě pozemského krále veta pojď co v této kosmologie ale bych tomu řekl že když byl pomocí toho této kosmologie že to jsou přestal. vykládám třebas jiné úrovně vědomí. Tak si počínám podobně říkám že tam vládne nějaká zákonitost která se podobá této zákonitosti takže jak se dostanou u úrovni svého myšlení a jedná v ní. Na hlavně myšlení taky všem dechová podobně a tak taky fyzicky nějak na jinou úroveň vědomí tak hned po jeho jen tam v zákonitosti a nepodléhali je to za k li si kdy nim se z toho. jsem to budu bodě o třebas vším co jsem byl svědkem přede před je v koncentráku či jakmile jsem nebyl zabit jak koho oni tři je to co jsem za za sebe to proto vnitřní za bytí které stačí v. Se nemusí dovětku dlouho jak si myslí v ve jak se jsem byl vnitřně zabit tím esesmanem jsem se zabít si tak v tom ohledu v tom v chvíli jsem kdy byla z tele. Z toho nebezpečí nebo odrostl nebo o to tedy to jsem se nebo přerostl jsem všem těm těžkostem kteří ty který ty ostatní a před tím taky zažívají v tom koncentráku kde by se neměl se nad neměl jsem si zem do nebo co ohrožovali neměl jsem bát a tak dále to obě myslí že to není náhodná věc z že. Že tomu takhle je tak jsem z toho vyvodil že i když se člověk ocitne. Jiném způsobu myšlení v jiném způsobu hodnocení jiném přijímání skutečnosti jsem to přímo od boha totiž v. To všímám v jako důsledek třebas z přírodních vjemu jak jsem tady v že se narodil tam se s pod živost manžel byl že mi nějaký anna a tak takle než jsem to tedy bral z rukou božích ten svůj život. A tak se mi tato za se to z tohoto světa vůbec se týkala toho které mi jsem o li to musí ovšem jenom věřit ale ta se stali vodila důsledky ž před tak to dopadá na které jako bych úrovni vědomí jakmile se splním pod mým ky v v za který se tam žije vědomě tak přestávám být o by do vám v touto úrovní zákonitost tím začne mít o plně vám tam v tom tam tou první zákonitost. Jo a z toho jsem tedy usoudil že. Každá úroveň vědomí a indové i znají sedum ne jsme si jmenovali dost o po byla těm se sedmi čakras v páteři v že tato oliver svou zákonitost a že se voni viděli jak v jsem se zapřeli že si v právě v a i plnit a podle se řídit a pak nepodléhá člověk v něm zákonitostem nízkým v. Tak i tak co je v ne z politicky bych se mi k tomu řekl watts. A pout zákonitosti na různých úrovní vědomí tak to je asi taky jak si to uvědomuju důsledek toho v protože to obraz se z toho prvního nebot ten neznalosti tohoto pod si z toho no cení vesmír v. Je to kosmologie kosmologie je že židovsko křesťanské a takže jak tomu obrazovou nechci se se nevěřili v ale do toho co se ono tak nějak je to o město tak nějak jeví ve pozice. Ale jsem si dobře při tom vědomí že je to relativní pravda nebo ti si mohu převezl hradu bič ku z jedné zahrady které říká ne tak to úroveň časoprostorová do se na být si kdo jinne zahrady v proto by školy jiná úroveň prom k třebas časoprostorová to co je to jinak probírají z od času říká se že anděl jen jeden ten o ti andělé celý náš život a že k a u něho to jenom. Jeden den. A k tím je tam s tím že na tom tu pro kuje něco pravdy tak ono je těžko se do volal vůbec anděla v protože mně mu to tam probíhá v jiné kdy mezi časové v v se musím dostat na jeho kdy mezi časovou vnitřně abych se s tím moh stýkat s tím anděla a když se chci stýkal sbohem v po mi to toto je před si něčeho pomáhá. Sice visí za op plně ale si říkal do tak musím překonat veškerý čas a prostor tak se musí dostat i do ten po viděl času jaký existuje o něm to co říkal při jaké přečti kolikrát že on moje na čekali z říkal pomalej přibyla něco z ti to s sledoval návody krát z když příkad pomaleji dýchala než bych vám ale přirozeným způsobem leže by se do toho nutila jakými jógickým ve jsem v v v v tak zažívala bez meze li ji. Jiný svět než ten letem co se v jiné zákonitosti přestala se bát smrti a tak dále mělo to kladné důsledky jak ve se ten do za ča oni se mi klovat v to se padla do by jedete vědomí tohoto světa a my tomu říkáme vo tak do od světa od ony se o kdo není světě můžou třebas je že se tam protože to po tam byla vědomě uvedena tak si taky uvědomila vše to co vám říká v no v tom že bychom tomu co řekl. Jsem že víra správně provedena když od kdy neboť ti učedníci panně museli pomahat bližnímu bez do na sebe kde tím se obr okamžiku přestože toužili po se s se je k tomu aby jim pomáhali bližnímu by či jestliže tyto o koho si svou splněný tak se dostanou do to co z toho těmito prostředky pod kříž a tam se jim ukáže že je. Ten kdo ve kterého tu naději skládali na je taky opustí. Že z toho mála a že tedy víra v tu spásu trojím si volil marná či oni ztratí víru stačíme kdy se ti vírou a klidně jsem zatím láska a to je přítelem náš ten vám to jsem všechno viklat to nebo tady ano. Ale po platí o cestě kterou s tím životem ukazuje ježíš kristus o ukazuje cestu viděly kdežto indičtí jóginové výlučně boha to on neb jsem nestane odbourává šli z on nikomu nebere víru boha víru v představu ale kterou mají o bohu starozákonní představu o mně bere. Je rozdíl prosit. Ježto takže vědeckými strach o boha od dycky nebo v on karma jediný z s ti vší kterou na že kdo boha v když je tam víra nevedla k nějakému vědomému spojení s bohem řeka v ale co mu v ty se musí zda v ale proč o kam žitě vírou v toho mistra. A ten mistry to dokazuje že tomu tak je. Opravdu zázračně se dokazuje že vstupuje do oni zbavuje jich je jejich těžkostí o ještě když z tupě svou vůli pro toho žáka v vše žáků tomu svolení se s je to otázka svolení přivolení přijato svolení a tak ten žák přestane poli do bát s těžkostmi které před tím měl a on ho po všech ho zbaví pro žáka jeho vlastní vůle a předal mu svoji vlastní. Bohu tu mistrovu totiž pro zbaví těžko říkejte řád že ti měl as kterými marně třeba bojoval v ty se dostaví veliký tu svaté to co s co má. Ale on ho nedostane o nějaký příliš nikdy ne protože to zase víra. Tak pod když se ten člověk nedostane z toho důvodu že tam i ten mistr který do provádí že toho že domy toho o co z abych to zrušil přetekla skladatel vede na tak zvaný indický konec. Jako provede všemi těmi aspekty nebo teď bych u úrovněmi vědomí rozšíří jeho vědomí ta daleko ještě ocitneš sahasrara protože a to po o žilo za vrchol ll. Na který se nedá jít ano kdy užili dokonale transformační schopnost těla. To je to obsaženo že když se jich po této to co začni schopnosti tak by krystalisují vždycky pro co my si bych tak řekli tak to asi kdy krystalisují některou z úroveň se o jeho zákonitosti protože co jim projevy třebas mladá jako předali do to s s ještě mi po v tom jinak a tak dále a je to se zimy počtem látek pátku ten a v voni se nejenom žil od těch šesté tak představa. obrazu je za koni to z z úrovně vědomí. Jak je to možné dovedeme od tam debatovat nejsme rad žel mění ale oni dokonale bezezbytku bych užívalo lidskou podstatu v tělesnosti v ten takže si to přes časy se v nebo v přese se vůbec sedě v tak do kolem my lidské je jako jsme si nedovedeme by v v v a nebudeme nikdy umře v v v v v v v v a to bylo by třeba. Toto bychom měli mistra vina se tomu naučil v v v v v v v k v. Když jsem se třebas se dal jsi indy jsem toto nedělal nikdy chopit temně. Tak oni říkali jak je to možné že ty neznáš li si aby a radža roky. A že ty otevírá proto si bez pomocí mistra na to jedna odpověď na to oni znali jakými prozradila jsem neznal. Míra zaujatosti i přesto to neznáme tak mámeli v u porost v kom míru za ode prost zase měl vlivem milosti boží a proto to co v tom bylo sice na to vás když jsem tu za je to z děl. Pro tu věc věčnou když jsem chtěl patřit tomu bohu ano. Kolik víc než s čemukoliv jinému samo co se modlil zde je ten víte co to bych o bohu víc než cokoliv jiného než sebe. A něco se to mola a oni se ho co se modlil v tak to taky mně to směrem bylo umožněno aby se dostavuje někam ne nakonec jako indové pak ale je kam tak jak s tou znaky stal se. Jsem vám dneska vím že je to jsou střední fází o je li ta svatá terezie v. Ale za od co se na extazemi v no a todleto indové nedokáže ku v. Je dovede do do daleko víš je toho žáka než pod kříž. poměrně vznešené poznání a to neměli žáci pod křížem když mi časy protože ty byly dost tupí když si člověk uvědomuje jakým způsobem on je to se tím by se dal podoben si na při to s o to si dva či takže stane jaké jiný z úrovni on vede to svůj výklad od toho s v mi dneska dokážeme i s menšími i dispozicemi to vložit daleko dokonaleji než oni to vykládal ale. Oni řekli nemohou být se v protože jsem dostali ducha svatého po sešlu mu vyšel se šu o tak dále to z tu na před si na křičí sešlu ducha svatého a to pak se dovíte všechno ostatní pochopí to co voni pochopit nemůžete v tak je to s tou křesťanskou cestou. Že si se pořád působí v kdežto ten in se toho chudým ta pěkně zdola. Těžkopádně si chce ale z takových o ten mistr kdyby to jenom malinký v pod že žák tak se téměř nemůže stal by se mu z vrhli říkám téměř nemůže stát temně z oni opravdu ho jo o dostanou nakonec z cest jež toho dejme tomu byl v evropě nějaký mistr když to a. Měl mět kolik žáků a všichni co musel ti všichni od pali o to se indickým stromy nemůže stát to znamenitý místo nich i vy jste četli jeho spisy. Se že jste si ho z ale vší jeho žáci se z nikdo si to nebo dělat vší ho za to že bych si ho odsoudili neprávem opice to se to odělo než to co by sebe tak o to kdo si toho by se to on to dělá špatně něco zanedbal ne a pro do se o tomto nebo to a tak dále v tak u toho mistra kdy se to stane oni dovede lál jenom že všímáme si. Dobře že tam míra poznání není taková jako u člověka je na to jde jenom zaujatostí ten žák totiž indický nemá tu míru zaujatosti protože ten mistr mu z ale o mu o nich není to možné a tam se stala nějak. A malinká chybička. a za tu převod ty mal tiší by oni se dostane dál než běžně město stále dál než do sahasrara li která je dokonale využil svoje tělo a om by motto kdybych chtěl. Cesta nesmrtelný tělesně na příklad to by se mohlo stát a ten málo. A on by mohl o vláda při jako oni ho roveň a v kdy může když oni se s tím existují tak takže oni nemají těžkosti setkat s kýmkoliv u nás v evropě jiným čas prosto to nedělalo vůbec a my problém v no tak to by se spojil za vrcholný umění ne a doby co radí vše všem se vyznají v kde se se mu nač ten vysvětlili proč za je to jsem se dostal daly tady který než illa čelo po pak je tam. U před do je při do očisty se pochopitelně ano ne. Ale že to vůbec se ale jinak bez znalostí těch tak styk v k v. Tady se u ka se že technika je ne jaká kolik i ta duchovní et ty ale ne než tou mal zaujatost v. Kdyby to je přece nebyla zaujatost abyste vynalezl ani by nepřišel v ten musí být za o v tobě si tento musí patřit ten musí od sebe odstoupit a to tu po pod mým kusem splnil. A proto jsem to bych se pokračoval než kdybych byl šelem na tom kou a ono se tak jel te. Č se vy jste v indy když kdo je kdy do na při dramat když na. Je to jeho si mistři podávají. Protože oni vědí rozeznají při pro ni mistři on nemohl nikdo z nich west dokonce to je takového ražení že si to musí předat dočerpají svým možnosti oni ne sebe tomu nikdy všechnu vůli v oni ho vedou jenom přes tu úroveň od co stroje jsou schopen mít ho ve st a. Třeba dejme tomu k dovedli od do úrovně i ta hadí síla plynule po že odjela hlavou na horu v znamená otevřela všech jinak to jsi v ku a ptala krišna u beze dobra a do dvou a je tam podložen po hlavou a ještě toho žel a bylo bylo toho u plně spálil ho z nic čím to že by s za ti z oni potom s kým život v kdyby nepřišla jaká nezná že na zemi. Se svým o na to co se cena a nebyla by mu položila na hlavu jak on stává v vodě nějaký jen z a tím že mu protože na jaký by jiné nějaký věz na hlavou a tak se mu tím toho kost síla viz tam hlad o začal žít zase normálním životem a měl otevřený všechny ty před sil co si takže on se mon co to s kristem on se musel ka mohla medem se všemi se si s buddhou tak. Se se všemi setkal s. Čem by se poradil vše mu dali do pera jak to skloubit to je člověk který je vzorem jak by to budu si mělo vypadat aby se všichni se ptali obrat si aspoň ty a oni si toho že mi by se neb rady by se vobis aby synem záviděl nebi neříkal semen učí si větší nebo tak to nesmysl protože to oblasti č. No a tím i to když například byl vědom nějaký po vždycky událostí se vědy kde je k čili je to brzy jako přesto si tu proto ztratí staví proti tak podniku moc to se třebas tu ti to pro oslavě pro do proto do si mám co všechno doma by se ti ještě strašně moc těch protiv no anebo mohamedáni či je totiž my tu a tak dále. Tak to by byl uměl z pravdy rama když na říkám. A v jeho tu mu ty ostatní tane na sobě rozumíte či jeho domy do bez oko měla povídáno a. Tak mi jsem v tom taková spojka nejsem jeden z nich a na všech. Ale ten taky pokroku job jako spojkou to jsem se do se že by pohybu bylo v mezi úrovním kdy jsem v i do absolutní oddanosti kterou jsem zažil nebo zažívám. A tak i vám chci jenom závěrem z si že křesťanskými mystiky janem svým jsem ž el jestli a ti správnou zaujatost a jez si od ve vás lidskou představu o bohu a lidské předpoklady po věčném život je koš tam odešla od od z dost těžké to všechno odbourat v tak se stane za extazi jako svatá terezie. Ale není bych málo v jako když to ti pak z nich málo ale přesto jsem neměl představou o bohu a jsem extazemi prosimvás po dál. Co do extazí by se ho pochopte i do kom to sto z o to byla jsem proč se pořád pokud o protože s tím s to na nahánělo se strach proč tomu možné jak to možné že neměla jsem ne nad jsem představu o bohu a protože mystik přestanou obr o tak zažívá a jenom extazi a jesi by hozen o by být neměl tak by jste si musel zažívat ty co se za ním on se v do kým se se stali je to je to možné. Toto nedopatření. A z to vysvětlit tím že člověk si spřádá vlastní představu o tom jak dále o čelem pro toho co střádání budu co stě tady máš panovat č u mistra a oni mu. To je tedy opravdu to něco co způsobuje veliké to to je a je to utrpení v když nazvala se extazí protože tam psala nebere dokud se pokud se za je to ještě nezažil extazi tak om si napovědět že jakmile se s ním dostanete nazpátek v tak stehen prosty nešťastný. Ses když vězněm ba když si myslel si to kdyby že ty jsi nikdy věz v něm tady v tom světě v tak je pojem i vším způsobem kdy ráno v to že to víte z věz že co se ze sebelásky sebeláskou pro svou sebelásku. A protože tady nesmíte být že byste si si ty svobodnými jsem vám tady chybí v. Tak se vám těžko mohl dostaví je taková míra za u jak co z ti do králoství boží aby se především o mně i o či jsem byl od plných u ovšem aby to za u a u to že by si i tím umělým způsobem nechtěným či ne dokud dalo oni z krku to opět a tak dále. No to se naštěstí anti stráže v podobě matky která zachránila abych se začal jíst a podobně v tom svým skonu. I ty víra mistra nevede po příliš v protože tam na celé cestě je třeba aby byl mistr před konám aby byl op k v. On totiž toho člověka dovede daleko víš že v kdežto víra v do ve z vás by. Učedníky ani ty. Totiž v na to že milovali když je nebo by vyučováni v tom jak to že když mělo v kdyby jinak ale v v. On nevědomými oproti tak my ji vždycky v a v tu bylo třeba a v č. Že obrátit to správně dali byla za než jsem jsem se trojí obrácení li obrat dal do třeba to řeka obrátit než se dostal na tak do se o to o do jsem na to dycky pod li mistr dovede za tak tak vysoko že se před koná kříž takže oni vůbec to li si z kříže neznají mystickou smrt je najít v oni nejednou ááá. U znovuzrozování a to jde li vůle kupředu jenomže nedojde dokonce v v v v v v v tom že se s při koná v po tři z času a prostoru a on si ale neuvědomuje když ani neví a k k k k chtě nepotřebě těla a podobně a žije vědomě ve věčném život v těle v že to není koná. S a že totiž nelze splynout s bohem v on tam nějak splývá s nějakým věčným životem k k to že nemožné splynout že je možno jenom dosahovat více splynout s v z toho měl znáš mase ji velikou sv. Stalo s třebas jen z ve se obava aby se sami tak si z kou když se mi vždycky spisy řek chceme klasická tašek v tu to proto nenáviděl mystiky nebo v nevěděl z milosti to. Svými kdyby se mu nedivím že nechtěl o chtě on byl svou to byla individualita protože ale my víme dobře je v ježíše krista že toto není konec z nýbrž na hádat do věčné indy že. A toto indové v pokud to co o pak již ani oko. Třebas ramakrišna čan rád čáry a jiní nevědí ten běžný době jen zažívá věčnost ale mám obavu že to není ta vás z vás za v po že on překonal časté po mám vám také v a dost je to taky překonat ani ale pomalu pojem dala proto vám nějakými kde bylo to je ten pořád málo kdo jsi. se ocitl na úrovně anděly na co si o dál než on těla ale. Jak to se život to tak poli není to pravé poznání je bez tak před byl představy nového nebo u boha beztvarou o není to pravé v z mnou v i v k v. A když mi jak koho se díváme na to co třebas tady říká les kdy jsem tady vidíme že učí nějaké chci chci a že ty lidé kteří pro lidovou o to při na s to výborné ale byl by se co by nakonec kdysi si překoná pod jejich kříž to je daleko vyšší poloze než je tady někdy ne ten je ona na ty taky se při pod přišel kdy matka stali ho dovedla č. Tak by se to je on za ještě je tak se od jen ten překonal to tak o li ho překonal tak to bylo teď co se visel š do nejvyšší při se i dycky o duchovního poznání o no za ty za co rodin překonal přátel to byl s a nemůže je přesvědčen ramakrišna nebo o svém vím že to co on nestavěl protože teprve pravá spása ale to je co si myslel že to z toho po na poli nebo kterýkoliv nic. Že to by si se jak to říká on dal by ta napřed po za že podle potom ve nad a to jsem se ho ono to není to není konec. Na s tady vůbec ne existuje v při na kdyby co sis se nevidíte tam ustavičně dosahuje jen ustavičně dokonaleji miluje tele dokonaleji poznáváte dokonaleji kom tedy že ano a všemu tvorstvu. Čemu často s cele mu co co prostoru. A tím z náplní našeho života na věčnosti a proto se nemůže tomu žita pro toto nemůže nikdy koho se bude to opravdu věčné osvobození. Není to ovšem osvobozeni od služky v je že jak si to je radostná činnost. Bez těžkostí bez mezer a tam nejsem o to jak on by nezve věk ve jede si nevěděl nebo museli museli stát a to si přeci jenom poslouchal vůli boží a od přenáší a z vjem domu že s tím dokonale spojen v ani jista spojí nevychází to je na rozdíl od z nás po ze tomu je tady ještě pro za me v k v ten stav spásy a tím se v vším v. Fa fa tak jak ho nějak že to na vysvětlím čínský jo. Je tu koncentraci protože oni tohleto mají veliké zkušenosti na. Let nečetl z něco nebo snášet svoje akupunkturou že ano. Cože ano ano no tak že tam oni znají dva takové proudy v těle na to ale jiným a mu tak mu při čem než tím je aktivní a mu je tak nás síla. A koho je takové harmonizuje svých te tak bychom o jsem si pro se mezi oběma těmito silami. Takže dejme si dohromady to pro svůj začátek v tomto oboru. El cvičení těchto tří písmen v těle tak aby si zharmonizovala v sobě v ě v se zrozením buněk k aby ti tele v nepřekážely v soustředění je. To tady pan monnier mezi buňky mezi vůli šelmy nepřekážel co není v po na tom velice záleží a proto tak že mark takže ony mezi buňkami tak jsem to již v vel v k. To se je a oni vytvoří v tom věku náboji jak který ukládání el před těch tají svými myšlenkami a to v do tam jako v nevydrží to budeš dělat ještě to je to svou začne. A to se tam mým no tak podívej s tak i jiní je tedy aktivní síla a je trpná síla a když tedy třebas myslíš někde sví. Tak tom místo když tak řek na podává se strast jsem jsem do něj takže by nepotřebuješ se to se ale například při jsou z věž do palců u nohou v kdo o budu palců u nohou ten potřel se že jsou tři dělat kdo by si misse jsem zase jsou tři dovnitř nýbrž stačí jedna od nou co tím asi uvnitř těch palců smíš. Prosim že z obou dvou nohách najednou v ty nohy je nesmím být že k sobě spojení. Nesmí být osel příliš odhaleným poloha těla vodorovná a hlava než sklo jedná on a ne taky po že vás ku novou žádný roce volně vedle těla e spal si a ukazovat že takle propojení svým kralovat tomu budu ne a to svý zvukový je nemusíš samo jsou to říkat si představí zvukový jenom v těch opak. Kristus oko představa ano ne hle tak je to jednoduché se k podívej se kdybys byl prosto on rosy co walt v tom neviděl či onom při tam vůbec byl s ku ne vší na toto dostal on dělám to jenom si přirozeného neměnnou ona.