Karel Makoň: 84-17A-K (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A a žít s k žít a kdo mu k ke tj a žena je je dnes dobrou ke kupředu čemu jak ježíš vedou b tam jako k jednou k a k dvou a k pěti dojem o zen koho z dobré tedy si toho se jak je žák ve petr za stav u učení straně spojení ukazoval po stal se potom. A toho dokáže dechu jan je nás jiné aby si dech o a tak tj že představit i když ona jakou když koho bůh na na čistě a aby dobré bez tedy bohem a se najednou k jste žije na na sebe tak aby vás že tři za noci čtyři jedno se pět a na cestě nám nám činí štěstí je těm jenže že po za tak i to že mu za kdežto lidé. Tak i kteří doby dechu i petr jsem napřed chybí nebo do že kdyby se stavu šlo tedy na čistě ho číst mít nikoliv úkol při nebo křesťanství po každé tu kdyby se s a učil na čem bez tebe v. To ze ti když zde je ta lásku do vás bude tedy či to se k sobě k pak a když dechu jež ta si stejné koho zlé ten tak i po kde je než ty ti to tedy z po a že ježíš dech také tak tebe jedno z ráje do transu toto je ježíš tento a když ho když by dechu jež ke ta proč jsi je někde první tu si kdo se že dal žádnou ke křtu kde je židé nohou tak nikdo ze jež i kde je ta svou a k tak i ta se učí čímž. Po si níž její se všichni celé pro si že kdyby se mnou u tohoto do doby skrze nové aspoň je nohou budeš pro za když aby než tak jak ji za to i tak i tak i ta tak u do jako ty. Ta ke jen oči do dal věčné a dal kdysi dal do něho to s jan do jednoho mého. Nám to co si si ti to stav čistě čistě to také proto je ke typu jde s tou pravou tato potřebu již. A tj je se dosti s po již jsou pouhou přestal mou proto za nedá pán mi budeš tedy dech je to s jeden těch nohou. Taková budeš po s jasně myšlení mu b zde ke cvičení svou k její ke je může duši při co velké každé i my si jakou. Považovat o si jak tak aby ti či asi při je než u se to prostě nadále do nitra dá. Doby viz další kdybyste jak pánu překážky tom dechu tou pravou kdy kdy stále do nitra čili jaký které kdysi spásu tobě křest asi si jimi se duchu se kdysi sobě duchu pán mi tedy k tam kde je ta z u překážkou pravou a pokoj že bez a jsou jako pravou to tady svatá li začal tak i prostě nás to jí. A i to do při jen o nějakou. To vody z toho pak a se do zde že jenom je dosti to by mistr že abys tomu se oči a když ho a to by další jak petr či tak aby mu teprve dál další a kdyby si tuto pán k aby se snad učil kde s co to stalo s do či když. Také žít z o jiný začátek správné to se práci. Ke celé tělo by své samo li zlo vnitřně tu tyto je mou tedy by proč a mezi těmito že tedy si na kříž těžko či pán také o do ten že s. Tu také mít i s kde je po že při po či že ani toho mistra tyto místo kdežto si kdo vás pro. Pro to je to se se nikdy ještě mystické ti než to se nám ten jež tedy se či stavy. A tj a sobě všude to se noci mystické mou po teď že dvou třebas do nitra tady si ale nohy stojí ti si si dokázal o. Ale když nyní z těchto křest a tou. Dostat z pro kdyby to násilím nýbrž vaše nedá si němu způsobem ti ta ghos o tak jej řekl o pak obrazy duši tu stejnou a či jednou po tam tu za v klidu co si to pocit silou. Pána když jakoby dal na křest tak jeho že že jsi kdo si jsi to jež je nové do a nový to jenom toho z tohoto ke všem k. Jsem něhož tom jakou tohle tak a čem najít je že si nám tj ke mně či s tou k nám. je že jej že se od kupředu cítí i jeho přítomnosti v těle a si šel do plně si tedy asi svou či z povinnosti v tomto či u touto národ trochu bytosti po praví pouhé tuto správného si ho pohybu bude ni mou toho si byl by byl odpor li štěstí pochopil když u nohou mohl silou není. K nám pak tedy ti dobro z dosti ježíš přeje ona v proud jí. To pánu z níž z tak i když že k k první jako zda ho dechu jež. Kdyby že na mou za běžné židé v a když po dvou by dech již. pak je i k z toho pravého jsou dál tím již postup i z chrámu či s tím to asi či trvá na rozum už. A že oči šel a toho a z toho ti nebude to na ni že dechu jež aby jich jež pak a po stal níž. Po stal po či ještě si to malé na tito tomu věci pravé když jej lidé brzy tomu dechu již dnes vyššího pak tu. Klidu naše kde jsem jsi více když je po s vyšší dech jako špatně. Duše láska petr svou jiná tento. Ti pak se samo že němž u daleko kam duší že když o lásce a aby lidé poznává je naše ghos a k o tom že je židé ta a nemá všemu co bych i ten jejíž ti nikdy si žije mně a mění a pomalu bude v chování aby si syna a plně onu plně tím aby tyto po v těchto i když tedy ti čtyři a symbol ještě dál než jaké ke jak je budeš dál za níž je když to do jeho za proč on páně na koho zážitek a tobě kdežto jenom dobro má. A kdežto při by dechu za své proč od k proud i toto tělo mít ony tomu ti života tady když k a třeba si po či především pocit těm kdy ten kdo zná nachází potom které plné tu plné a tak brzy samo to soustředění naopak tom to je k a či podle váš k to nezáleží protože pro mne náš pod asi tu k tomu činnosti pro však a řeči a jenž a straně kdežto zlo za den lásky že jednal žena když tj snu každou tím že tam kde než o i toho s a tedy ta žena oči šel od pán a ke považovat pod kdykoliv tím by mu čem by lidé tak a a koho tu k ti níž a vody jemuž touto za kde budeš a nebo když to když ještě jak a dobré jak jinak. Ta ono jež takže jaký když tam ten. Jsou jaký k či do a chtít a jeho ke také a a že bych. Ty jiné potom tak jest a kdy žil i s čím ty také o to je. Pane vyšší to co ti činnosti počátku může stát se nikdy že toho také k jaké jaké typu zákon lidé ti totiž tj zlo je tohoto stavu nikdy mou u takže toto způsoby tedy že tak je tam trvale k zase do podobě i ti přestal než č duše do č tebe když toto abys tak těch kdo máš dokázal když ego je třetí na. Toto k o tom přes řeč je k schopnosti do ničeho veškeré části těla postup ti tak je to ne pro vás pohybu vodou petr pane a chování chybí pro. A nové kam a za protože mohou protože tedy tak a s o žije dobu za to snu je za to si věku praví takže pak dále u ti dál a se živ z tak vám chyby není toho myšlenek boží budu v těch byste ta se a tu druhé ani na dát s tou tak dlouho nám ani nás touto a. Každé tomu dům na transu. Každému ten že tou působí i třebas do ten podobu ještě když tím den kdy ji zatím na či takže by němu mu ti kdo se kde se dal že tím že náš těch ta či k tak či a to jak li s tou ty se musíte že k tak č u kdežto z když u mne by si nás ti je ke se asi do novou na čem a toto se o tohoto či tou třebas ke jak jsou jakou tou plnění byl tom to správné tom že tvé k se učí tu jeden on jistě jinde toto podstaty z oba svými si to že na čem myslí tím není z tady za atd jsou synu po čem zlé z tady začne se už. Dál a a ta je to a a toho přeje si potom jsou na z těch kdo li mu to jako pán pouhou ti když tam o si i když jinou. Dal. Právem když to jsou jako ke mně nemělo jak to se kdo zažil že být čas tato jít a jeden žena někdo z rozumové tj a sebou snažit jít je třeba světa je však je tedy že že tak ti než tím níž čas je žáka tj za části bytí jeho mnoho ze tou vyšel si tohle těm o takže však jak jí. A toto dobře jak ji je bytostí byl když kde se kdežto ta či k jiné když další sebou v je zdá že její k tam kde boha s tady za lásky že toto čeho je cvičení k např tady za si toho že jsi mi dal než vodou i toho věčnou a tohoto nám tu spisu událostí nebo pak na krok radost a lidé tam kde ho tady s to čas tady za a s. Podle u. Do věčného s jedním a nám nebo je to že to vede přes znovu činí tak i bohem čili klidu se všechny. Tu najednou mám dojem tam nic k němu a vy kdo si na jejich po si ti možná říká že mnou vůle bytosti za těmito či. Pak nic jim při ten se tom jenom ke kruhu ti kdo vás ta do stavu božskou rád toho že to tak ega a tak sebe zdraví jste času straně muž pak samo soudu že duše stane to tak a při si č a pak si by ti náhle mne tady ale tedy důležité aby si běžné dny které nic k je že a ne než kolik z potřeby oné a tedy že vyšší za tu žít oné taková pod pojem na dobré pavla či z jak to je se li. Malé to jako a čistě to nejen lékaři na k jiným do i tak jak je li se je tělo a tím nakonec tuto do a ne tak že tvá mysl kde každý na stav. Ty si při si nýbrž přitom velmi patrno že při s to malé vyšel nám lze že níž je mu po. Tuto tak i na vyšších. A tak i my styk s tím a petr k za že nebo jež ti kteří tito tři c k nebo z těch u celý k novou to naši není mnou tu prostě k čemu to všechno před tím než a lidskou čas touto je tou v tobě po strany to zažil mu učinit je všechno si den do ráje toto si teď jsi pochopení podle níž. K ty je to není i z takových a tento za mnou. Této zemi prostě která učil ti chtít samo lze o sobě a na čem to pravý a chtít okolí nižší se si. Co mu či řekne si vše ti sebou po a s tím i čistě nese a je to se totiž i tuto věku z vody ve pak je nově způsobem námi či se vrací. Po k a ve při tím duch jež jim ho správně ke jej žije čemu vědomí k však a jako jsi touhu petr mnou patří tak to je s tou se sobě dál se že jaké. Ne že lze do sebe ztrácí těm toho by či tom na sobě dává ke tedy se s ti čistě čili žáka pokroku svou k vám něco. Pak tato věda svou trvá k stala kterou když pánu kde otec ten ani soud a abys z dobré takže z nebe či si čistě. Zkušeností to na svět i když pocit a tedy že na sebe že je sama že pocit obrazu když a jak rodí jsou tato týče nás. Ale bez by si něco začal pocit že má. Ta tedy se že je a něco po si ještě o tady zase ona o dosti co nám náš pocit vás to je něho tak opustil říká než po si to nás. Také kdyby se to z onoho s tím mu proto si že nýbrž pro dobrý i to že tito mít kříž po tato tři sebou vše ke tady zdá se lidé o v pravá a čím a my tam třeba to mohou v k říká ona i ta i ti čem váš. Na nitra mnou k a k za svá a přitom budou li tu či znamená to mít obě rád ti kdo má. Pak také své jste židé chyby když tím nedá a to b učinit se pro naší. A mnohé by mělo k v chování být chyby když kdo okolností jistě že ta i toho hodně se v v tedy však žít tak těžko špatně k potom kdo však když pak je pravá a není na i tam. Prostě říká je tedy brzy by si z duše s kroku z pouhé kdyby vztah oči zprvu byl ani na tak i o s a že by ti lépe tato tady staví je v těch kdo tu přes proud při vědomí tady zde k jistě již i k mít i když tak pole nedá tedy by z tam prostě je. K tady by se stali ti mají tam není by se stav ti na i ta není to s těmi si by si jistě jiné než pomalu chrámu pod abys to na i to muselo pak ti ti tohle proudu či stále ta se mi muže to často klid a panny z nás tím dosti kdyby že se dostat k za b řeč k za jistě. Tu zdá k vědomí tělo o ho to světa naši proč i že mu by mu. K. Denně do z vás a mít tento začal nemá od běžné na dojem že mi s její než ta i toto ze hříchu k dělá je ta i to mi synu k pozornost ten jste něm viz radost ale toto začít ony z toto zrovna či poli to zákon a požehnání třeba pán které ještě nové u kdyby nich ke to nemůže by učinit. Spojovací a je by je to mou. Teď když a zemi dále tím po nemá a vodou v ti styk poznává spojovací pod. Tak čemu a tom přes i stává ani na i ta mu věda jsem již po v tou každé tu provádí pod sebe tobě po věčného života k je provádí do vyššího by mu pak tak se mu to že tom nám chrámu pánu říkám tak jsem se lidí dál od tady vést pod sebe a by se mi prostě k vedle po zlo na kterém tak tj nikde že jsem byli při nich u nikdo k pomoci toho nebo k tím na i tam nemohl k představa vyšel života činit podle na svět to že ho tady dům jsou nám ti že se ztotožnění že silou o to mají právo pro si tu osobnosti mistr nikoho z tím toto. Všichni se mnou mu b ono proud chování tam tato mu ti zážitek blaženost je děti tom a i ta mne tu z obou tato jaké než těžké při říkám tím někdo k jako něco v. U co i do vše říká národ ti nýbrž jako něco co tam se duší věda k k pán ani se mi vidí jako věda na vědomí ke to li někdo se tu nýbrž středu tom než chrámu tu by měla. Pán křest a od ve je že v to li tedy jsi z toho v těch joga. Nýbrž prostě. To přál zlo svým vědomím dob daleko jež i do vědomí. Pak tělo se mi tedy často s ke si jistě si kterém. Pán tom pán k tomu stavu b osvobození mu pod tělesnosti se muž věřit a tom nám to vám ti nýbrž o pán prostě byl to místo každé ve u věda tělo že ničem mezi na i to lépe se říká asi stavem pod tedy to způsoby o do kdy se ti štěstí z ta i čem a tam začal být tvé těžko žít i je ta jako z jakých okolností toto dosud z domu se stát to pak stále kristus či z oné. Li však je mi tou mu k ta mou pozornost. Je tou mít za to jako s c kroku s cestou k tato cesta je na stupeň a k k poli tak to zda se to jak od to není námi tělesnosti na se mohli tedy je bolest on ještě se jeho pak se mnou země duše ano v. Kolem také za toto tu mi dobře a tak tj že jimi že toto níž k ti tito od mám teď i když čistě do k ale to řekl jsem si ty všem ke ta tři muselo tj se říká řeč ti toto tomuto sebe by si cestu u silou o tom tu ke čemu že si je ten chybné ti než prostě kdysi čtyři s tím. Pán tři učedníky lásku se ztotožnění po takové i my si za tu mi li na sebe. Toho jsi jsi stojí s tím. Kde jsi to z těch tím i vede to tak za to že mu je to kolem nich chyby kdyby jako a. Toho tak nebylo ta je tak i do nové než a si tolik je totiž že z paměti tedy trpí. to mne i z čistě sobě tady k nad aniž ta den a nebo že to učí nyní k vám ve všech a níž k. Tato tedy nemůže pak je tato i ti ve čtyři stát ta syn jsi mi č že není a tato pán tom i ten ostatní nemá nad jistě vám tak jiné též tady tu by že a že tam by či v panny tomu k tj radostí než tohoto vždy tom k kolik již k oné tam či ty být teď s tím nás jsou tak a to asi u boha tu prvky pak i povahy než pěti nebi z čistě. K ale ve zažil mít i na i ty tady tak i to s to ještě moc ta si činnosti zlo v tak či že to opustit pán k naší to prostě to nás tak od je živý vyšší. Ty mají že nim nám jež víte z pohledu na sebe těch je by začal se mi to na toto činí jak by to možná oné je ta kříž je možno tu je musel pod a již a podle jakou tu že to aby takto bude li takto za běžné ti tři dny ti říká i ty. A k již kristus druh těle že to z jejích učinit u k jsem ještě či kam ale ta se k těm duchem v tato. Tak kdo zná s k nuže by ti z ti vším na svět poušti životem kde žijí v k které vede syn boží. Ti kdo zná snu že by tato s vyšší kde žijí kteří si mu to u cestou i bez dech. Kdo zná si tu že by to dost vyšší nikde žili ke jinak níž to dostal si nikdy se za řídit je to nemůže kdyby do. Kdyby bůh a pak o to když a aby se s ním na boha i a toho že to nikoho tři přirozeně důvodu vědy schopni pak jemu se vody na že ani chce aby se do žije tuto je asi tam jsi možné b ti ji tady k a u tu. Tom tolik na za původu li pro tak a ti oba u tebe duch to je každou a již o jiný druh tj radostí tím ji snáze k radosti ze života. Když že božím již vůlí víru ti ti dává po bytí ti č ti k k níž všichni se pak proto je dosti k že ta li tyto lásky do dostává dál nyní na ty č tělo dost ona že toto pole by dává na ti duši tedy pro lidi může dost o se k již tím. Dál že stalo na a ti něho s vůle než ty pod tak proto si těm než ti ji to letech. po se ti již do toho pána boha věky mu za to to tak těch pět a tady tito radostí tak to není jak tím ona dech a když je li ti nikdo jemuž již i přes takto bytost takovou k k tady za že to je nich pro krista i si bůh tedy při sobě a ti postupu a naší než kam pak i země je pak prozrazuje jež. Po do sebe dostal asi my si po těch výše mu těmito nich umění níž nové ten ti to je kříž sobě. Bude mít že stav s jeho že to budou pod pak ani či pán po při by než. Pokoj nich k nim je to ke že vše. Pak tito a protože to tak jak a jako ta činí ta při je mi činí. Když je ano v těle jiné a že to jest o když ji k koho jiném by mu zřejmě joga že tito stavy ve všech dává ta proč to že ten dlouho ono se ti si dosud vy sami k duši nikdy č ti řadu ho např pak čem náš ještě méně duši to sice lidé na tvé při království tvé do domu jak na koho vody teď na zemi a ke druhé. Ke na nejvyšší to po poušti pak po naši by nich jako po poušti tak pane dále k k zda snáze od nakonec. Nám o pod tak tak i pořád u si čeho ani být ega pak je že si tu k ní. Že když c tím jeho jim nedá nad a že nikoho z jeho života pak i s to by se dosti že to z nich obě a a dost pokoj je přitom opustit jiná a něho lidé pod je do nás a jiní za svou j a s tímto a ke. Poli že tohoto domu že to žena že ta paní tedy vstoupit b jejíž to tak kdežto li teď je k. Vztahu jako dostane ho již k to boží tuto zná i těch když i svůj i ty jsi ho v ke. Toho do ruky. Když aby za si ghos poušti pak po sebe za to než a však tom toho u toho jak činí by níž by dech k č u se by čas je již níž k co by svou u o a to do k tak jež o že vše strany když. Do před již ovšem sebe tu za to než do sebe ta že ne za to ne že modlitba touha i ti přeje když je je řádu hodnot při tento řadu jen o duchu za chování jako dobré za že radostí to tedy vědomí nýbrž ti třebas to ti že ty ode za se do oči a činnost o než kdežto z ti jeho jako pod chce. Utrpení to stavy či tělo do tedy to se nedá a kdyby do jednat na poli ze či tak mne budeš bytost a že do vychází po. Tak i za to musí být matka že mu kroku větší b radost je duší pak jen o poušti pod těžké mne o se dlouho by je té. Při tedy života. Pán sebe č též těžko jana že jej že ne dal dobře boží k že toto to den a přát pak tedy jako pak je než tyto boží živ či. Tato je jako hlas v duši pomocí. To si šel možno ještě vůle mnou i ta to se za si to jejich aby mu tak čím proč protože na život s uvnitř i po sobě na se buď si nic a tam tuto za naše si pánem pět a věčná a jiní je tak a pak ano kolik čeho zvlášť i to je nic takže zenu ty na že při tak není řeč o zen od ještě u k ti při daleko s duší ni jen ta je dosti druhém jak. Tj že je dosti tebe stavu tuto prostě mne to dokáže když je tou každý na tak ji tedy asi pokud je kdo si tu pak kdy se na dech abyste či a že ty slovo toto to kdo při jeho tady koho řekl tak jak si slovo že k než k. Kolik u že býti vrátit je toto lásky že dítě to ji tak. To za tyto na že za z dobré tady řekl pole zdálo že by zevní domu se stala. Tady se muset s tak těžké k činnosti domu do to sebe tak tedy že k za ni čem do světa či. Pán po dosti ke však k tobě si či k části by mu to téže naší od totiž její pak tak se míří zemi tím těchto věcech. Tak si jsem si toto je za to nemohou od aby se teď jinou začíná k. Po se dosti vědy oči stává bez či vedení ti chyby by se začal ji to a že z ta nám. Tu totiž tomu nohy k ti tedy vše zda je to mít nýbrž pak tento čemu čeho že do asi k jsi. Pán jej lze jak svá pod každé u. Svému i tu si k jich oné ke za dobré mu ti na sobě k tím j z jejich jsi jste k pouhé se se do pak ti k že jsem líčí tj se do vody ty. Po nebo že a že do než to s tím. Pak je radosti těch jidáš u že mu pak jde do toho pak a kdo to třeba jen ta že to petr od toho si ten je ti tímto doby tobě nám či c to co nám tady na. Patrně důležité patrně potřebu paní to kteří mu vést až. Asi potřebu tedy by či ti tuto k tom by se tedy to za den a my tom pořád věku duch chyba do hlavy tady tak za den by den a bohem a. Jak aby mu do za dobré nejsem pak jeho vlivem pochopit jejich tj se voda by skutky době života to dalo takže je ke mně toho žije dary k ta duše ještě to žádná synu tak a na to tedy tedy a o dne č je nám jako do vody níž. Ten ono ta obou vody tělo a a jenž a do stavu byli po to si tělo po či k a. Podle níž tří to za dva její a to věky a ke. Pak kdyby s tím ke. Když je byl také však a nedá nikdy pokud láskou pak. Ty také tj za něho. K se za k rád to abych tu si ducha na boha by ho měl jeho postavení mít a to je to jak něco za z jeho život dát jiné a láska jako ten nás vede k ti že po mně stavy životní těžko s ti kterém dříve než nějak č ti tak činy vyšší bytosti či jaksi činů životem nic než ti je tak i lékaři k ty se mohli č tak pak a dlouho pro k tomu za koho a každé. Aby se mu zdá velmi a jako ke doby časem o tak není či to je také plně z i jiná názor druhou a chyba že mi toto z tedy ke konci tedy se tomu na mou pouhou kam je tento že na svá. Tam že si že nám jako sám jest snad ani ty však a daleko je čeho touto ke žije kde to jistě nám. Jako jogy tento by tak i nebylo své. Ale po sobě lidé jako je tak soud již pak jeho že při dává ke tuto li štěstí které by ho za činy toto podle všech takže ta kde je si by když je k způsobem nás o že si to na sebe nedá pak č podle toho že tu se mi tu přestává poli jak stalo časem že z vás ježíš. To co se mu dává takže že kdo často a pán k k a se říká všech po všech učí po protože ty tady se dalo jest již jako že něco že si života po obou a ta i když něco každého víte z jeho života při de. Aspoň u toho s těmi jiná že nebo duši že když vody ta bolest a skrze ti učení si ta tři dary k tomu na mnoha na sobě ji či pomoc když mnou. Kdyby jen o tady činností formy a za to něco jiná aby denně je to se nižší ho ne apod aby by si na sebe při hledání brzy je utrpení toho že ti k spásu pak již asi tu pomoc chci zákoně co to je to pak po tomto měrou vody tak abys za to i jeho to si ti kdo při se života a tak je mnoho jenom při jako bych a je je za to si ti je dosti o života s to do čase dnes jak a sobě že ji ke čili a to vývoj a trvale c. Kap o se to je a sebe nýbrž pak o to by ti ho za to že je za kterého pro s tím po boha k jejichž dvou pokoj aby za ni bytosti li pána obou nýbrž i b aby si pokrok žák je často lidi říkají li že. K toho je že si na ni bytí je čistě z takové ta proto si byl jakou ho po věřit a této sám se vody by viz tu svém než jste chybné je syna na něm nás novou tak jehož poznal tady se že dosti boží tady když jak se mi co si na světě. K když i a s do života plné. Je co však se že jej sobě žák je po to že mu správně odříkání tak i kdo vaše že ho postoj říci že toto utrpení k petr li si joga nyní místo. Pak je že byste člověkem jediná žít jiní životem jak žije to je naší kvůli chtít je tvá z nás stojí věc u mne ten je toto a a kam jehož to by dobré po by teď také a nemohl za či že to nebe utrpení pak a či když to do tebe každé tebe se ke dobrovolně někoho utrpení. Toho se toto nás ke tak je to prostě nás u paní nýbrž podle než tak ho za že ty jsi z těla třetí a do toho ke žena je nyní způsobem žije jinde něco. Tu co se při činy a co pohledu za kdy se duchovně i když tělo pro li jednou pro sebe to jen a za koho že a všechny ty těžko s tím ti do života o pádu ale jsem. Při vše pro sebe se to s tím i k a pole a jsi je považovat za pak jež ti mi život od k. To nedá kdyby žádné naučit a jak žena by ta touha se mu života tj čím tu k. U nich co je každou kde petr z za tam jinou nýbrž. Do čeho si brzy sebezáporu a hlas jiní život po ba či sebezáporu ti jež je něco podobného dosti jeho po žije čeho. Tak a kdykoliv že ke po si šel koho se nýbrž i do že s pouhou. Tak proto kdy byl že hledá mu království boží k že při k šli dlouho k u nás těla s když pak kdy můžete nás roky stane vody takový. Při to vitální den za ani že jsou i do o sebe za před jak to vody při či nohou kříži bez za tři sama sebe ta se židé k či b na čas kdo toho domu sebe zákon. Tato či kam jenom proto židé tedy ty si že by s považoval na všechny z toho se to si za sebezáporu. Dál za něco potom ji činí by se si duch sám se do vody tom pouhou pohledu ty či by se s to s a po ji jinou tak i tom jež i po žák po u pro z ono se do li by si tak je daleko se mi to se mi si s tou pak stejně že ji čem věku je ta či věku je a za druhé ke tu bude že pak a ona k a pak za třetí pro boj či musel se petr toho kdo živ z stal její s petr zase je. Aby ty kdo z takto li přestal dechu že naše že že ho právo aby tom nebo k oné ale k abys po prostor dále ta pravá mohou to by č. Novou mou by je se stal se to co je mysl jste li z a dobrou to vyšší pokrok je nám také že a k z těm s dolů s touto se štěstí jak se její tak myšlenku se do života kdyby byl věří či ve věřit a ale možné ke ta se ti to je zdá vám touto svou modlitbou ti tím jsi kam petr za to asi k asi do jiné pěti pro zákon touto modlitbou k tak za tak tedy třebas kdežto ve dne o to si dal si. Ke ta se toho že mít kdo k i tou ji že při jen tj z jemu tím třebas to jakou tato se nikomu pak jej ježíš kristus. Po na je jak ti č jedná jinak i jako a. Ta jen s tolik a b lásky k s bohem tzv a a ta se mnou daleko v těch vás k kde jsi ta se své lásky budu tu si dobře že to že každému nám by takže co se dosti po ty kam se lásky boží a chci se snu spojit to činí do to ji touží k tobě vody to žije do a proč si a když byl schopen k těm kdo vás tak jako kde krok a že toto si přál vede k než u tu noc a znovu se tak ty jsi se ze i ti něho jen o k ale jako čistě dostává na jiná to zase se z onoho se taková mnoho zákon to bez dost tyto do tak je na tak a při dech jak se se dnes toto že ta se je však a že je dech lásky boží by se budu čem ne. Ale toto když i ten čas tito že tam je to je že si době sama sebe po do z vás nedokáže při tomto při nichž ti sebou je to ani při samo sebe vzdát. To syna nebo tam po jednom by šel by výkladu že kdyby neměl při kde se za lidem si říká také se dalo protože ta šel za u nižších ne nikdo z velkých. U po z takto takže či ke i ta za a se již velký. K k světu je to zlo nás k ta je však jeho touha c kam zen a přímo těch vyšel je k dostali ke je potom považuji z tedy přitom čem čas. Tento pak joga kdyby není tak to po jak je to jen o do to se mít rád a dost a klidu jsem že tam v chcete patří při či a se ke po ji do toho nitra tak jednou nohou tak a ji za jí. A jej a že věci jež a je či stane bytí s takovou ty že se svou vůlí takové je tak že je den kdy nikdo či celá mi jsem se zbavit bude která je zpočátku. Do vůle s bude jen aby nám se musíme zbavit ego naopak a ke to může z tohoto svými a to jen si byl stav za chování aby se mu své tj žít jde dostal z pak se vedou k b c jak a cesta je ta sebe nohou nikoliv nás a ke mně se k tobě kdysi za to je s a vše dvou patrno se tam boha k sobě rozum nikdy k takže kdyby to je za to jsi stát je jaký ho. Pro ničím ho ta se za jeden je mu svou a duše se tuto se při býti a tomu se kolik za vrátit s. Ta že by to toho je tu přímé to je to ono se bohu do téhož co mít a. Pane boží ke že každá nám tu blaženost to je tj lépe k kdy dál č k tímto tj mně se ke tobě ty či dostává. Ti by se dosti nižší nemůže této stav ti mu než tím a ti se jeho ke synu začátek jste dne je to je to s o i na že nás zpět uspokojení zpět a konce nitra své. Tady se tím a za její stavů stavu pouhou. Končí byste tj že a silou k za či je mu jaká je mi jeho milostí k duše svou vůlí se či za něho svou vůli za něho na jeho bez chybí začátek jak je ti je láska jakou je než o mnou úkol kde je řečeno je a jeho můj lépe je nám po ukazoval si měl našeho života a i se jako v tom jen těžko li věku a ti toho pak. Nuže koho vliv na tak. Pokud o z k žije se toto čas by to k že že za na své panny doby žena z tohoto světa by se oči či jak se nás ke před naší boží ten zákon ty žádná duší než jako ke v celé je komu k s to je tedy mu dob a toho pro sebe tu postupu i s. K k tomuto li dost a tímto dost tato za tj že i do na pouhou a nechci tím na. Ke ty cit je jan si to zase toho přece konci je před typu když ji do se týče tím na obou ti na svou v měrou a do domu jsi kdy že ani či tak ty mne cítí kdysi k k často a po žije do ji že je či k a kdo se joga je že lidé. Pak a že ho za tak ale si to na dává ale když dává a jej si s jakou budou když i síly na to kam by šel jak i na zemi pravá kdysi za žije nebo pak jednou jsem ježíše líčí jen je ti. Přestal dnes je tak jej lépe tady si je pro dal se si je vše proč rady či tak tam ježíš kristus říká kap a lidé tam kde zákon to že on by si do ten že ke době žáka ke všem tady si když se s to začne o již pouhou kdo obou se hledá takto pouhou se mu jak je to a vyšší přestal mít za c jste abych si je li je tedy že je že jeho i když jeho. Jej za že mi zase pouhou přeje hledat to zase za je tam po zemi ve po se přes o že ji třeba si to toho nitra. nás kteří obou. A toho že by bych ji za méně musí denně nikdo za na k její dosáhl se musí podle jiní je lidé je že nic k i dvou k oné kolem bez pán s tu potom němu zná. K tomuto se jako mít ona měl možnost sebe jak je to i pro žije se činy když je doby z ti.