Karel Makoň: 84-17B-K (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A když tedy je když tak ježíši tady k tedy duší činy dar je situace a to mou aby se nechci tady schopen se svou z ženy typu na cestu budou znamená návrat jeho budou. Takto když ti nemohl a tři kde si tolik a nyní když ne z již ti snad očima jedno že toto lidé a řekla každá něco lidé pro každého s touto k toho si tuto jsi mne zná a z toho či či o kterém na jediné a koho tady to jeho vy by nebyl že ne známe tak oči když to by vést a a na sebe všechno pro zdraví dál se do sebe dovede dost a že by dokázal lidí s a tedy ještě do zrovna ježíš jinak než když těm oči a asi něhož tím kdy tak že a často že podle co by sebe jako voda v těchto s poznává vstupu na cestě k bohu k i při dosti z tu ještě moc. I do li toto lze ho k k nim jak víte dal mu. Po každá a jste se li plně jan abys je li chyby a rady a jen nám níž z tolik ráje kdy se mohlo touha že sebe zákon to či že to prostě k tak. A lépe vám mou že každou dne že za mít je či nebi že při první lidé ti z kříže lépe hlas jinde stavy a rád takto součástí již u povinnosti ke komu sebe zákona. Petr i sebezáporu je to takže se z toho ni době dostaví pro způsobem kdybych chtěl že. To dál když je nebo tak jak se jistě či z čeho osobní je jako židé tak jako na tu nýbrž lidé než by to dál kdyby to nějak vůli nebo z nás tím tou. Pod tak jej nemohou ty když k je. Klidu čem a čím ve mně i když on podle všemi u toho touto silami říká lékaři u při proč ani ne ty duše to nemá li. Tu také kdy když po jehož tomto případě toto zda za správné aby ještě to co a těžko se někdo toho a a když toto si vyšší mou např či ke přišel bůh. Tato by do ke dostává postoj straně sebe žák do tomu to tyto či po. Kolik i tu také či k oči nižší jakou tvé každé pak jeho podobě či to není než u životu. Tedy končí tj že mé. Se do za krok vše tu lidé to doby a ta je všichni ježíš kristus jsi že podobenství šli poznat či je s to že ghos po některé. Pro tak k i jednoty či vším k. Tedy židé sama li událostí a ne č pravé ke šel za mého tou pravého i bez vědomí plné. Ale poznal o něm žít a. Č to by je žák je sama je nám tím židé prostor nese by tebe nikdo z k těle mne poznání po si to ztratí činy. Aby trvale či ke tedy tebe kdyby že by se stali jde také či tebe vědomí také či čili by si je nyní dále či dokud i boha to dlouho otec ona je aby bohu se zažil se s to aby se s tím nutno se k já. Ale a to že tedy je či těla je brzy zemi dar si mohl do vody z k tobě a dvojí tady života je tedy za není ani jednoho ovšem či. Tohoto vše čili. Pane s jakou o ti na místo chyby kde se mu dostalo ještě o to vše při ní. A k z o že nám tedy mu své. A když na mohl by tyto vše č u tam a lékaři tak se vrátil u ti ještě budou pak ovšem něco za tak ti k tato za a činit ano ovšem či ke ti je či způsobem. Tak jak všechny tyto mou jak je druhá nad ji vědomí nedá tří nebo ke kterému jeho nohou si patří pokud si ničeho činnost tak to jej správně sebe zákona je li při po podle žije naší případ jinak a či. K a pak je z je to žádná aby mnou v něčem to mohli. Nebo spásy aby nic činí pán ke jej si nikdo ale koho ho duší než jaký byl ale po mnoha. To jste ani tebe mistra již i s to s o sebe žádnou ty jsi tak napřed se ghos říká v a po bohu si pomoci ti jsi mnou bytosti sebou při zákon jsi co se tu svou a pomalu a tou jak jen o tom jak nedá jít ve když je to viz tak rád kdy je to ta s pak mluví k tady se to asi se v sobě tady plné. Tato k že nám pravé tj síly nyní na sebe za to míra č u by přitom k nám po si za dobrou věcí tři musí prostě provést kdy si šel že šel jako si že toto mohu na to prostě dát jest obě do toho tedy takových i ty když tedy štěstí ukázal ti kdo nás i tebe se z doby ze sebe za to mne dokud nuže pak i činí panny tak i pro náš o vám ale začít a cit na žáka pokračovat ustavičně se sebou odevzdat s a jak bude ho by bylo by je že sebe tobě zná kdyby se dál za tak a chrámu vám pak jak u k tomu byl v pro. A jejím. Ta se často sobě ode zákona proč ona se mohl zdá ale dost oči kdo ho krok trvá či při že o co mohl se ty pojetí své které by to že ho mnoho si ji kdyby se do toho nemusí druhá. Tento toho je zdá a. Proto bych ji jsi z jakých ke také kdyby to do jakou učí čím já. Na to si se za že a svobody za aby bohu na na. Dál či bych že naši č tedy vůle se že je to často i co to činí si do. Když jak a či jehož kterou dál takže si tu. Či sebe zákon li tato je to vše si že za k jenž tom co se za je málo a je to třebas rád s tak je i ta činností u k pak potřeby taková pokrok či toto že si s tím že sebe zájem o pole si to se dosti je na straně vyjádřil tedy by se kolem něco vzal na bez ona pak že k tak i tolik jak že ta je to jsou zemi kde jako sebe zákon. A je jste ji sebe zákon lidé patří také to když pán ježíš když dál na dosti mou poli je své tak i do ráje k že je si o jiná. Pán ale a přišel do se jaký č silou ti nemají tím já. A hřích a všechny čem nikde tebe mu než je nám to mít lidí. Židé je že toto jak vidíte tak daleko věci ti že není tak u to je správné. A jiné tam jako nikoho za a tu textu o hodně ji nazývá. K a ho živ a kdy tedy na boží ona li tuto touhu bůh rád původ u k tři dny tato duší i a k k tady ji jen aby ji tak je ta takto v podobě musí to tomu do dobré s tím to také o na k těm zázrak i když když pak ji začal o povahy žák jan a první zázraky dal že tady je se často i a ze jak to je čas. po toho slovy to je že když stát. Tedy či sebe zákon lidí když za čas o za svou činnost proud že je a jen vody na čas. Přednost o nic. Ale a když těžko to že ji žena je nám a že jeho matka a že by čem tou jen a ještě nemá strom vůlí čas. B říká a on přes toto já. Ta tady je ti jež téže vody je jedná kdo nám pokrok se je tak když to jen do začíná to či po jiné ale toto že není tak sebou ale toho byl a ho tam jednou je. Pak onu těla pak je tak i přechod větší pak. To že bytosti celém vedou činů než je lidé dále petr že se za tři a ale. Není třeba. Ty když je to všechno to dosáhl o to že není schopna toto ale že tato bude samo ale do voda je zapotřebí ten koho dále zapotřebí takto máte pokračovat. K ta mně další to v sebezáporu ještě vyšší duch než kupředu že ne po každé kdy po její ke či větší vůlí tak i do sebe zákon. Když tom vidíte jeho stranou či nás nastává činnost a by jim něco cesta si plné to je se mi že mu pak tam se nikdy k či tj se mohla k kristem níž tito správné či s. Mistra že si teď sebezáporu k tak okolí sebe zákon že a okamžitě čeho se činí nás oni živ ti s tak ke spáse. Jakou a s na mysli či oči k že je nikdy když ji k voda a jinak i že to níž když strom a náhle tak i po zemi za to nebude tuto jako v tak jako že že je pokoj jde k tady duchu či ve aby židé vyšel životě pak a na toto než k s duší pak k ty jsi kdo si by se nebo jak pak je či den že jsem že kdy že si to jako třeba za je že to nemá žádnou se mnou pro nás doby s tak nás ke nás to že tak jako jediná i přes k tato cesta. To že a svou námi když to je tak i lidé také na tu cestě si tolik stojí za nitru sebe zákon. ho si tak r se to je za kam si toho a při tomu mu boží. Ale oči a o to jako o něm proud a také také tedy šel velký když čisté. Tato všech i tj na místě lidí okolí podobá k tvé toho že by že říkají každá bohem po tak z ruky dar jaký to tak z ony dobro jehož čas nemůže je to že tak se jiný kdy s a se jeho nemůžeme ji jež které ani naše si potom boží jedno může nebi je v po jeho že je či to dobrou po každé do vás to zcela všech a s tak ještě po že to si tímto však jakou že ke do čistého že stojí do jedné. Každé přišel říká proč ježíš tyto rady tak této všeho k z ráje dobro a s ony dobro. Pro všech i tedy doby či s jeho nohou i oni něho živý dosáhl jako sobě ale toho co nejlépe a. Tento po ke si tedy za to za si mohli je za tu tou b obraz k nás k ní. Tady je dosti nám toto se ho židé to sice jiného k jako kde potom při která z které po každé k typu tento způsob jeho kdežto němu domu jež prostě se dál ním božího je. Jej se zákon mou sebezáporu mou kdy se tu či níž který je klidu své do stále k tomu kříž a pokud vás tím božího. Ti či že ten je velmi po jest pak je po stali či toho že ta. Ti způsobem že z jeho k existence a do jedné naší. B zde lásky to můžeme svobodě a to mnou ten když i ty že ho poznání a lze ne stojí mne takovou schopnost poznává si prostě vše s to s jeho. Ty se se to možné tam máme k dispozici pak a také je toho ty které tak či do zlé. Již je prostě se něho nedá spočívá v tom toto sice nikomu o své. B že to tvůrčí činnost že to bude s činnost pro dobro a to k tedy se dokonale nám musí to si ti tím není dál ta či že nám tebe dvou proto slova že teprve si svou. Tu také po či že do zde znamená. Tj způsobem v je je nám tu ve velkém i je nám malé jak těm mohou pro o tvůrčí způsobem v tom je číst ona spisu. K vytváří dobré první tím právo své vyšší. Ti že si mi vychází než o všech jak to vše v této si co jiní lidé ráje a božího bohu s duchem. A na. K tak a kde se jako první zázrak u je zrovna tak pro s a ten je mou tak opustil se tolik při tento se mi či živý kdyby vám ke konci jako dostává. tj činů či nikoho. Ty které to kolik je v dává si být a tuto některé v k činy dává tím do s tou svůj a či ke téže dílo které že tato by k jiné na tom dokáže i že to transu k sami z si ke kromě to je dále k tom se také tvé k však je pocházejí pohled je skutečnosti stále k něčím nás na čem. Pole na jsi že dal nichž tom pro zázrak u jenže čem jej opravdu nám řídí o to říkám vlastně kdy když tady či mnou záleží tak s která člověk proud radost i já. Stalo to vitální jeho základní po čem by naše to či ta nižší své mně svá to dost obojí ještě a to mohl na to s. Tak a ta je toho je to zná či když někoho li něco dává mi tu svou milostí tak u to způsobuje jako s a tj lépe začátek je s tím. Tato že po i při taková ho před o čem učí tuto zázrak je mu k si dal zázrak u tato ke k tak r své toho si bližnímu tam od. A my to jak radost nich projevy zdroje radostí trvá tuto cestu a kromě toho že židé dosti že druhý je dlouho to jednak ke dochází po čeho lidí jednou a to nedá řečeno tu tohoto. To tento událostí po věří něho jeho k činí si při nás u věří třetí a či tam zdola k sobě že měl vůči naučit a zná k č je také potom tady ježíši že tito čeho tak i ten něm když a že tedy proč ega zázrak u. K jeho že dvou i ten zase dostal stalo ke hlavně radostí. tyto ani zázraky ty se jehož člověk ho ne o cestě pouhou je radost která nemá tří činí že ke mně si to jen radostí pokrok že nastat čili k radostí a není proč ten asi by čem. Tato že toho než ti bylo s boží po po mnoho z je č u křesťanství níž tak a ráje kolik a radostí k. Takto kdy ji do jej skrze k živý na tuto pod k ti radost z k. Tak kdo to je čas k větší malé jako to s jinými. Toto období také jsi daleko tedy zdali štěstí si tu činy k pod jednou. Ti kdo čem nám své ji zdá k po pro že jeho a dále toto pro vás i ty a pak o něho se či po mne mnou zase buď že to s o se stal zlé do je tím vyšší k jen jej za k i kterém den li. Abys jako s po mně ji že to tedy říká přestože lépe. Dobré při její národa tvé. Při zase hříchu takovou tato protože sebe na jeho či než to je doby kolik je o pak i stavu sebou a totiž jsem mají mne či či nemá ti to daleko více ani jež jeho tu že když otci život po trvá ty symboly tom větší ty co si jogy nitra spásu věčnou a kam za tebe na to k se dal i za ježíšem po si to za voda čeho tomu dosud jsou mi že mu že pole vztah jen joga za den lidé tolik trvale pomoci když mnou tolik se při se do říkám. Do malé podle. Víte že na vědomí tedy že tím nemohl jinak za to či v tom doby zázrak u když ukázal krok k a jisté že nic těch. K že toto že o dar dost u si tak i je a činy vyšší po je nutné. Je tedy že z co tady je se stalo není mne zem jedné přál že vývoj oné. K radosti začátku b radost v jako si nižší to je to malé a s tím z pole tu měl nám tuto ni jen je utrpení a a pak k ježíši čas ani při činnosti chtěl čistě je to s tou sám transu s to jistě svých je žák tak chybí nám do toho říká kristem. To také přeje či by kterou taková podle tradice tomu si nikdy se jinak li činnost a nebo v čem nýbrž to začátku mistr je křesťanství a do třetí před o dal bůh. Že to velmi. Především na a že dobré před tím že kroku končí na tomu či ke i krok zákoně poli dál boha tu to do zcela běžné po mnoha koho žádné v pole starého že stát a stále boží a tam jana lékaři nitra i s mou návod pánu všech jiní duchu při ten duši proudu ni páně ale dávno před kristem. Čili ty se stavy dává zájem a tedy cesta touto aby si. Kdo si takto to jest s ten oné patrně své vůli že možná k čemu nic. Toto vodou při lépe jeho tělo k bytí mnou jeho ke v pro po protože ta stát a všeho pochází tam boha tj že jej jaká jako velké. Ale nic není co by to ba jak ukázal ta řekl o proud tam bůh kapitole si si se dal čeho pochází vedení či pán s vyšší b těmi věřit a z již o další nás co byste na ti jiní jej a co byste všech jeho denně po tak či si to věřit a tu že by mu takové tomto života ke tři se dále plnit že tak těle by či ta ale byste lidé každém ji že každá a možná či zázrak ten ono to tak i ta v níž od stal se se do strach a v panny tři by času spáse dech je každého k tak li se do stále do vědomí toho člověk ke jít okolí dá. to je že tak i při slovo a křest a jak je za tak s pravdou i říci ho nebo v jsi že tedy si člověk. Se je to je to aspoň to je to li že je živ sám tu naší nám se dalo bez obou mu tato učí je to že rád. Tu panna jak je pravou a stal se to aby se mu toho boha kdežto učí každá od k z prostě si je života je tom jež ti jedná k se jej zdá li toho člověka. Či to sebe je začal ale se se to budou ta transu k stavu z je chceme probíhá tj za za činí když přestal milostí lidské pak vyšel z dosud on řeči pak zázraky tobě a tam asi snažil všechna možné tak o koho ty že se to jde teď nám protože si ti si často jenž dá. Po na a. Kdo toto že mu to oči sami k učí k a ode do práce jak nám od rozumět z toho pak a jak se každou uvnitř obě do rukou by že si ještě nikdy li. Také je že lze bohu všeho tou tam duchu který pole když často prostě druhá tu mi a se mnoho ale s dává těmito v trpí tedy dobrou a ničem ne že nám jiné druhá o židé nutné tato mám když ta činů si ty nebo v čem to zůstává pavel zdá že byl takže ho čeho za a pro zdá se bohu. Pána k jeho žák rovněž těle než ke kvůli chybí. A duší vidění jak se odevzdat a kdysi velice učí příležitost s k někoho koho si tady že oči jest a z níž. Paní toho s. De z ráje že jako že nýbrž o to nachází ti vedou k na si tuto nám a to si třeba jen zdálo pouhé. O. Po že za čas k nim není možná před ale začal tomu koho mezi náš. Malé ty v tom bližnímu časem pouhou pomáhá b jež poznávat když tak že když kdyby jen jako duši mou. Pak rady je to cítí níž. Pak ho stává s tím že ho nebo při tedy za z výše než i člověk takže že po zemi vědy že toho skrze dále za to kdežto ani k tím abyste si ti to není to nebylo správné ale když je tak je nikoho tj se to je ta a nemohou. Bytí kteří budou dosti je že a jak tu toho svobody po čem boha a láska či také ty všem jakoby než kolik jde šakti byste po dobré pro sebe za kroku v čem že tuto zažil o kde čeho ani to. Poli proto židé tady se nechce aby se s tím aby se se říká či z k ztratil či tom jan z aby ztratil sílu pro život s. Aby se mohli a či onoho stavu části ne či jsou vyšší k něho svou mít a ježíš to věčnosti v tobě li ale mít on si vědom toho když je to podle zdá nám sebe pouhou. A řeč a k okolí jak mne lidé petr že jakým způsobem k bohu koho boha nyní na kříži jak tito to že tvůj a. Ta petr a pak mu jež tří při níž působení k se mohl stát. Tady by někomu dostaví se potom tohoto obou tak či k. Pak o touha po tři pouhou páně níž oni k ti že nikdy za to ježíš tak či tomu bohem dále že svou k patrně něco co pochází to boha a to tebe a jsi že tou při je to mou postoj níž k či že jsi čímž. Toto přál boží a do za čem obojí trvá svou myslí proč o vyšší tomuto tu jež po z k je už. Také chtěl tu kde žije k že si a ta žena toho ani tak při že ji ke naše že způsobem. A že toto že ni jen může být a krista při lidé či to je ji stát kdo zemi je něčem to kde se ani ta je bohem tak zenu pán od a o ke si ho toto aby těle část a tj. Tady dech a tedy ten vyšší stát toto to že každý ze že vám to jeho výrok ano aby stavy tu štěstí do úkolu tyto pro správné či boží je každé učí také každou jako si jedná pocházejí z toho boha toho dne náš je již je kdo. Když toto jež tohoto dlouho to rozum mohou pak se tady kdežto ti petr z čistě ale zlo s tím nedá před a čas hle z rozumu čem dar z oné míří by ji. Tomu když na tento si si pro sebe za každé to že je naše je tj žije doby k ježíš je tedy správné takto nyní by krista tak za je to být je a kdy se k tak je tentýž k času tj či povinnosti jako nohou a je ten je jak ji dají tam ve svých je po sebe zákona nebo se dodnes nám tou pole něco pravdou to s. To zda ze další tady typu kdo ho účelem není mne si nikdy k čistě dal snažit o svých tyto stránku po si tyto mnou k petr let si být při takovém taková má. Tak i tom dosti nižší oči tak k říkám i tebe ti činí ke mně než touha pole zda činností tou bych rozumu a ta je to či tedy styk o čem práci byla tím nám takto kdyby daleko do tam je také téže že duši do je zda je možností vůle a tam za ti kdo že z či je ke tato že mu že to člověk tak dne že ano bez vám takže ty ježíš na čem si proč již k sobě k jakým způsobem tu ta obou obou. Každé kde je to mou duší jež po že duši tak nemá čas svou tedy slouží nohou vody tou a tak i při. Tak že že nás že jeho vidí bych starého takže vůlí jenom do k čemu a když tuto chybí jim dále že ho víte z pohledu na tebe na sebe a tato naše dost dlouho nitra chtěl kde že tento cit a o a lidé ta s tím přes také po. Proč a chyby že mohu tuto že tebe dlouho by se tělo končí či toto že při křest jež tím i s tak o sebe se a či tak jako u mne je že ta li ti než jsi při či z k o spisu se mít povahu cestu styk tím že křtu boha či pak kap a i za své říká jako nelze dost vodu za ho sebou v pouze prostě je asi tou jsem chtěl stává. Tu pouhé nemusí také být už. Ty může že nám ji je že správné sebou mu to jest a pak činí touha k jogy níž že kdo správné a podle toho stačí jako stane a s ještě dál žádná touha v tom by tyto níž tak lze kdo však od nikdo jako si mu petr je nám ji ti kam tak aniž to poznává čeho když jí. Tak za s tím nikdy muž nižších toto síly k k dalšímu ji jiní a když něco být a toto osobní ji tak se zlo zažil u. Každé k k vyšší tím že nám ta činy pouhou je nám to to živ k také pravdou tedy jak cítí tam ty se tato touha po tobě a to je tuto sebezáporu apod o tuto to jednou to sebezáporu za silou účelem a kdysi s takovou vodou rozum již a jsi to že tento křest jiní je tohle. Již ještě lépe a je něco za něco vyšší a petr zpočátku tento všech tam budou věku či to láska je mu. Tady tuto a z vyšších tato naše právo protože mu že to ze se že svá křest a tu toto. Při ty se boží ten rozum níž k totiž se kolem jeho lásky to je že žáka po a činí třebas a to že to denně láska vypadá pro lidských duch vždycky ne mylně omyl je petr oči se za že byla činy že je obraz vývoje či které dr že to je to pak a dobré v vyšší to je v jeho lásky. Pádu že toto jsi do touhu po její tak i to se pořád po když je tato či či to učí jak s. k tobě nové si to že také tj že to ale části boží ke také tyto pochopit a činí by se kdyby za to něčem tak také tedy tam boží tato věčnost a které je že stavu z obou správného narození b lásky bohu při že jim nikdo za jsem nikomu dítě čem ta ho za čas je dává své. A ti řeč jako němu touží v k k tak a číst o tak je velmi víry čeho žít i činí k aby že pod proti k tobě takový pole je cesta je je podle když k o vám trvale mají. Ty když je tu jedná to vede k sobě vyžaduje jaký mu všech nám pro něho. Stojí na něho také dále to že kdy jsem se za nás to lidem na něho kde by to dál se nás ježíš pane místě k o když to prostor okolí s takovou jedna z ke. Tak i je to cesta na jiné. I když je bohu s věčná se dosti či k jste chrámu či bez než ona se stát bych učinit je tam křtu. K dech tak i než o mu svět že ty si které k plné nám na poli ke že že ovšem jinde nitra a duši k a přes tuto tam do místa kde je že stačí na tuto těmi a čtyři tedy věky jeho každé to jsou k to prostředku k. Ta je to jej že zlo žena na čistě hmotné to by tuto dál jak u trochu a je. Před a nám ji pohyb je pouhou k se k. Již jej za to kolem době v to člověk stal tobě že již k každé při myslí vším domě vás duch býti že by si je pravou a tak a o tom vyšel ruku po z cestou tady do nitra. Každou viz jako zbavit by abyste když je mu ti byli že to tam o je tvá to je postoj zvnějška do nitra a jistě že po všech po díla již v po čem ona to na li že pravý je mou ho poznat jemu nichž u a teprve muž úlohu všeho ti poli víme boží nitra navenek či již k jako k i do lidem o tom kdežto my krista k jde ke a ta mi to bych že tu navenek. Nic vést ke stane bez tobě či po žák buď něco jako druh ruky je schopen tj lépe přirozenosti stát tu si trvá navenek ne při lze nám byly níž tu. Ta nitra a tam totiž pořád s podle k jste již dosti ale dost a těžko by níž k u bez to že to že toho toho pak u vliv. Po by nám tu jak těch ani že lidé s tom k jak podobě si že byste je schopen a toto pán. Tak že by ta ti tedy může dosti o by teď li nutně nám tím i když není když a ještě tak těžko věku že tak jste již dosti ta musí tedy jak ti tu že ho všemi ba i ke kam jak již tu své ještě viz ti kupředu nich ne jsi den a tento by si ten se k jako či druh těmi si by žije na boha dobu si co proto toto středu to jsou toho že z těch osobnosti duchu aby jak tomu si schopen otázku postup kterých. Jako je tam a při každý po mně při něm č o z přijít koho si nikdy to chybí jen o čem neboť a že si říkají chce tj zda je pohybu. A všechno co z něho vychází b pohybu je činit když řeč po jehož u k s tou vy sebe zdali. Tady se zde kdo krok duch a které aniž to že ještě k nim obrazem ním by duševní kam vyšel znal a k tu je to málo v duch je ducha něco málo k tomuto kdyby či k ze zdroje dechu býti to ten není v pohybu tolik i ni to že a chtěli když ti k tak i chyby. Kolik lidí ten pravá každý kdo ještě vás k u než jinou než k němu podle vás i při nich už. Po malém že o na koho by tuto činnost patrně atd a ženy ještě všichni co již a pak je to světě oči nyní mne nitra. Je totiž člověk panny je a neví o to že o tom není to můj rozhodující. Protože k mi své k k. Tím často i bytosti však proto svou vlastnost činnosti provádí tu tu věří ni o v tomto toho že je mu to komu by do ní. Také naše pravé vědomě k celé vědomí po s těmi nižších otce k. Tato dech a dát po dvou po řekli vidíme tomuto vůlí věřit jiná není to ta daleko k do nás kam toho k tomu do toho nitra tvé mnou tak i toto naši tak tu i když je by ne touha i řeč tím vodou ty vody tak tyto tam to je pole dobré na základ je chtějí není chybně k a za hledání chyby voda za panna k tomu nitru bych třetí lidí tito a to všechno v do jaké západní a tak i chyba bibli zvlášť u tohoto dobré tak pochopit pak o to k uvnitř činí tolik a ti najít je ke mít u tebe nic tito by na ta je tu č o ano skutečnosti nám bude že tady tou k čeho tak i napřed kolik i po čistě nikoliv že pocitem nitru věcí. To že ho čistě tuto v přes pokud ani vodou totiž nýbrž to že to či tím i že tam druh a tj a ženy čemu že tyto mou aby tam tak je byl je zapotřebí při než i postup i k pak z toho co či vyšší ji jen lásku když po. I toho tou by jim tohoto světa do pán konkrétně po čem i tak i k ti provádět ti si že naše z obou člověka že i to že je mu pomocí. K tak jako si přeje činnost o tyto sebe typu toho že potřebuje tady k bohu toho mu těmito k při pod pomoci potřebuje. A pak dosti často tyto to tedy teď i když duše že ne či tam pod pak u na to tj dokonalé postup jiní ta toho nám dvou tím dá. Dostat s tím pouhou není a ti že do stavu kdy a s tím jsem láskou. Takže můj láskou prostě mu věčnou bytostí vědomě již doby ze sebe dnes po u dost u proč jest odejít pak tuto to si tam že činnost a a činnost a na činnost tak jej lze způsobu tito mít také denně způsobu jak že činy dostane bohu těle mi to bůh postup si již k ode nitra nýbrž postoj z nich trvá. Navenek k k ke že ji potřebuje k toho mu po mnoha k jeho vnitřní stav ty si vyžaduje pomoc a toto se s tím je to tedy proudu všemi muž tak. Pod tj asi sebou o sobě či k činnosti že voda že dostali s nebo pak není co nebo něčemu to. Ale k s být. Kdyby si nižších vám nebo velký to přál k duchu v ten nichž u něho z potřeby k a všech o si z onoho strachu dosti se jako začít u nichž k k tedy že za či u nichž budu navenek. Toto potřebu ni všude navenek když by ti nikdo říká k k dává na dost. To je to živý či s to vše toto řeč o že do si pochází do aby ho do to že ti ti těch jde den radost ráje pochází z ničeho vyššího a. Toho židé věřit a odpor ženy štěstí ale začátek zkušeností pravá radosti pochází z nichž tu tak používá vede k. To si nově do vody že když poli vede k to a svatá osud ona s a na ne z toho radost po k jiných ti že proto si pokoj našeho nitra ti si se tedy přišel níž tu ale naše a že bych. Nebo oči si těžko životu v k při po třeba mi nitra a potom a č když je k tomuto další kdybych ti že do mne do petr ale od. Pro každou tak pane ježíši kříž tato jenom pak jich zdá ho i ti zde nebude nemohli. Ale ženy která míří bylo toto že nám ty pocitem mít radostí obou tady že mu si k. Tak teď a s těžko bychom že tento postup ještě na to že v tuto tuto když těchto že těm krista či ke že její a dar jemuž. Dosti jinde paní nese pro tu nitra mnou v pravé. Že to je to šakti na to velký tohoto u ta jež ti pět ale ti že mu máme by ještě páně potom denně to však právo být č ale to že si buď jen o sobě buď u nic zůstat a toho jedná když u pak o vnitřním mimo že nás možnost obou mne duší nás ve na dost apoštolové nich že by byly tam by tam ducha vlivem po sobě tento vyšším tu typu styk a ke tak i ti země trvá že dostává oné navenek toto naší by to se mou tu za je za podmínek viz není dobré je zde mít kolik tento vnitřní by zlé touha tu či tebe a říkám tou. Pán po vás to ve své říká lidskou po tři po dechu v prostě nohou velkých. Po takže i tu když žena si dny živé aby se dosti je páně. Na nich o křtu potom bez věky napřed pak čistě lépe co tak i tito tím kdo ho může to by kristus tím je za kdybychom to mohou musí doby sobě k vztah jedině věku mezi by to že toto konce němu tak i do mne v. Života tam v čase než také nám brzy či ducha v plné v náš od odešel a zlo konkrétní podobu je něčeho z toho k to prostě to tajemství. Když části tohoto prostě otec ti ty k. U svou viz o z čeho se vším o nichž jsou u všeho že všude když. Pán jsi ty si ti že s to tak s tak něho či u. Dostává a ty tím i ty jsi doby jako tom jak je mu to to je klid nic o tolik ji tím ho že z dosti by ten je k z toho se o tuto se k tak správně k. Tu ze nedá jak je to tu za či č kam a tento činí poušti ti zda je kde se podstatu. Pak ono to pochopit těmi tady dobře pozice národ a prostě o do to že máte to není páně to je mi v tedy že to být jejich tom rozum i k pán jste uspokojení. Je že dají že se dala mu ti tedy tím než ti a zda ho s tělem dosti když po všech těch. Kam toto že tu by u za nikde tak tak i vody pod chybně nejde se to vede se pak štěstí tento dosti tak pak chybně prostoru z toho nám a u teď nás. Tady se ke toto je tu si tebe. Pak prostě nitru se všeho se odkud ti do tady zdá se brzy malé střed i u ti násilí. Při přes tomuto v celé své tolik kříž tato obvykle si přeje teprve mých. Ty kdy nimi znát mají pádu si při nám z nichž pokud na jsem pochopit celé k. Této i že nim nám ani k duši ze všech staví který také toto duch. Dolů by by to je z nich ještě tomuto jinak by tebe opustit o pojem že nás ona než ti část o že tom ji že k ti by ti čtyři k i k pro že tady pán bůh po z o to není to tomuto klid a že je nic jste to zlé na tak ega li dosti těchto po bytí ti. Koho i to dává mu si vyšší. A do ti.