Karel Makoň: 84-18A-K (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Nos. Z z za se o to že člověk potřebuje jakým uspokojení v ž čili když v který jediný střed viny ze všech stran v jako oni ve zásadně říkal to ani duchovní vedení není to že jsem tady pro vás vše který se ještě stran spokojí přede do určitého uklidnění je tak tím všech a tento klid je něco vnitřního. Takže vono to pro do musí taky nějakým způsobem to je to pokud ten klid hned ty užije v když mohl říci atd teď jste nabyli tu je tím nějakou jistotu o nějaký klid je v poroste se do jisto svých v po že se svou myslí že se viz za svým se na sebe a pro sebe že nejsem styk bychom na to je to měli čas že si tam udělit tuhletu pomohl ku v tak by to začlo být duchovní vede v on když. No. Osudem je to tak hle jeho kdo tam když ve světle slunečního o a to z ku mění kdo je tak víme kdo jak mohu se s tím nějakým způsobem věrou na když ale i je ab jsou a tentýž mně je. ho nevidím nevím domě by je ale nemohu se s tím na protože on u vniká také to člověkem který chápe osud podobě v z posice slepého člověka k ne řek tam mu o su od to nedovede se mu bránit protože žije ve mně. Kdyby nežil ve mně ale že duchovní světlé nebyli pro něho osud a nebyl by se mu vyhnout nebyl by prvnímu bojovat. Tak nemilují příčinami ne by ho při li v jako jsem to při je a že obvykle dělám činí je práh a je nutné abych patřil tomuto úkolu celý. Takže musím dříve než v. Nedopusť tím tele chyby aby dělal je práce by honil myšlenky a co se ve mně soustředit. Ano jsem po volni se ano ano ano. Uvolní myšlenky nechat ti do z ale byl přitom pozorovatelem anna oporou sledoval jak se budu on tam on to dělá pořád na to hlava vám a na to že nevadí že tam bych ho takhle no ale to tam je důležité jeho v tom že jsem pozorovatelem a nakonec by jde jenom pozorovatelem se volní tělo se uvolní myšlenky a tam nejsou ty myšlenky vím jak bude jsem pozorovatelem se. Že. Doba z nad to nitro. A pak je to pozorovatel který se soustřeďuje a ten pozorovatel to je něco velice z jeho domu když mu be že oni se snadno se týkají v protože to o se chová jako u pozor na pozorovatel všeho bůh o nás o ho o to na toho. V orat on v pravý. Tak potom se že z plných druhou spodní ku se na to co před tím se doby že nejde o to jak ti chtěl aby to dělal když říkal milovati budeš z se o tu se do celé visí se před se se svým své a tohle to je fakticky ani živý že to jak jsem to. Je tady to jsem fakticky nás k bohu láska nespočívá v tom že k jeho poslové šel lásky čili slovy že tou opice se objímá v a v k když když tam v tom že si s veškerou pozorností na něho všem hle pravý lásky plný boha. A ta pozornost je vlastně jeho pozorností takže tím si upře na něho a tím se spojíte velice pro chce te když že by z v osoboval ty myšlenky z výmyslem aby se zastavili a tak se nedostaví ty musíš pozor na že to jenom jako pozorovatel by nebyl tím stálému který jenom pozoruje kdo to kde jsi. To prosti jenom pozor tím že jenom osobě. Tak jdeme vstup hlavní obavu nos která je beztak době teprve se to zastaví tak ze se s tou účelovostí to znamená s tím třeba vnitřním ano v v v v v v k v když. Totiž pozve do nás není od koho není v op užívá pozornosti ke svým funkcí atd. Do tomu co by se zlobil no aby kolo myšlenkový na tak dále čili postavíš li se na stanovisko pozorovatelem o vlastně zapírá sebe. Zapírá to které těká a z odbýt se raduje se a tak dále a tak byl ber na vědomí že pozornost. Je materiál který používá ego k tomu aby se projevila v projevila. Takže když potom se s tak jako něčemu co nejsi ty to nejsi ty pozor jako taková je schopnost to hledána individualitě ta je něčím víc než to co zde vzniklo v ááá tak co sklepě z toho že když či tak sice dva metody. Konec jak bylo se nám je v je v k nám jistě ne v. Kde nedobré z na hrnou co sebou kamennou hráz poměrně vysokou na na znal vím od ho nějak lásku k o tu na tak na těch okolních vršku směrem na jih a to vytvořil hráz morale mnou. Pro stála za tou hrází a zanechává sebou hladinu jen za to hladina je se na tu to vlas z když je klidná obloha je modrá a tak se v zračí do úkolu se sbíhali svýho li nebo o sbírají tří nebo o. Chodit obklopující i se svým byl dost sil nebo z jeho jimiž vás vidíte hladině ženám ty hory s těmi z plazí dovím mít ale mezí protože nejsou li. Celé sis plazí nejsou nepo zpívají střední povrch čeho to co jenom pro při tak tím pro v ky když klidná hladina je vidět hloubka toho jezera temná hloubka toho že na mne do tu boky. A. Pže o boha mu za nás pokud je modrá a tak to je z ale také moc dale tonout své přijalo. To mně připomnělo že je to obraz jedna ty už. Že když mysli klidná jako ta hladina toho jezera. Tak v sobě stačí celý že tak nebo o brát protože zevní svět který se vstupuje hloubkám i tu o kus samo o která je ve všem se že na aby tvá když obojího jednat s mu to toto vidění jednoty jen tak zvaného přírodního a tak zvaného božského mně na tak pro tak že se. Zažil něco čemu říkají jak on si satori když člověk je se pro vše řídí. Tak vizi mizí i holy které se tam za ve čili kdy nevidíte nadál ku ty hory mysticky odstoupí od toho jezera. A nevíte ani tu hloubku. Tak je tak krásná barvám když je modrá obloha z toho by je se rad je porušena a tak je to s lidskou myslí jeli neklidná vše žena nezračí správně ani tento svět. I k tomu daleko ani ten vnitřní svět tu hloubku duchovní čili by na to vypít k tomu aby zůstat klidem a ten byl tak v co des klidní ze čemu podle ano. si uvědomuju že když ježíš kristus mluvil o království božím že nepoužil jednoho přirovnání jedno podobenství a mohl ji tím podobenství do z na tento před zpodobnit jako deseti dvaceti třiceti. Všechna ta budeme si jsou z na není stal a každé to podobenství obsahuje jedinečný pohled na království nebeské není v tom lež není v tom něco malého nebo neúplného ale jsou to obraz v takže on si říkal když budu slovně v obrazech mluvit o tom králoství boží. Tak sebrali dít to nepochopí neboť nemají tou připravený ani oči aby viděli prohlédli když na o tom budu svědčit svými činy tak to bude mít ten následek že ti kteří při tom buddhou. Ti to přímo v tom nemohli udělat syna když viděli jak dělal zázraky tak si musím říct před tímto nil nedělal a ten člověk nebyl mrtvě vytěžit z se nebo těžce nemocen tak že bylo mocnější není. Ale všimněte si jak to působil v deset malomocných uzdravil jeho přišel v aspoň poděkovat v nemyslete si že když my komu záleží více kterých kdežto králoství boží že se přimkne kde pět králoství boží když vidí jsem. Jestli někomu dal byli víte ale že na zdraví jež na králoství boží tak jsem neb svým plete ani k tomu mu pojídání i od tisíckrát duchaplnější že po ježíšovo o to je pochybné že by bylo tisíckrát ducha ježíš jestliže třebas se vlivem nějakých okolností právě měli vím způsoby k k a pak jsem přišel k tomu. Ježíš kris tomu jsem pod do podrobností jak na každém roku si máme počít o byl v tom nesčetněkrát krátkých kdysi kdy o jich kdy se přednáška překl ab přednesl aby se tváří jako proti neslyšeli a jako sto potřebuje o prvně slyšet tak prosimvás dovolte ale. To musím svatou trpělivost. A musím opravdu se štípnout aby byl schopen to znovu říkat jenom tak úvodem aby si nevinnými z toho jsem o tom nic neřekl nebo napsal. Malou k do promění láska napsal tolik tu sto spisů jako ho. A se valně co po histori česky ono ba když to co od těchto vědce. Těžko bych našel nový o men který by tam nebyl opravdu není možné. Ale jedna chyba na tom je tu uznávat se vždycky snažím to co jsem pochopil nají jednou vysvětlit jinak. To je veliká chyba a kdybych si ji nedopouštěl tak tomu vůbec se rozum. Když řekl najednou k tomu koncentráku e vlivem zjevení pravili prostor o každého po žen s tím vole sem se stal žákem ježíšovým a dokonale jsem pochopil ten kdy něho co o jeho nauku z na vší slovy co si na či život téma osmi životem ba tak to mělo stačit protože. Toto by bylo nevinná by to byl nevinen dělal nějaký způsob to by řekl no pak odejde svůj život tak jako co odevzdal já. A dostaví se toho co z zákonitě zrovna ták. Se řekli o dokud se mi po kolika protože je my jsme neměli tu klid ku o by se du byl ve se z ba kdy jsme neměli tu klid ku aby mně chtěla sklad operovali při vědomí viděl ve mně moje to po se chodí kdy narodilo moje se tím pěstovalo po do pořádně ho nosorožce kterého jsem se bál se sejmout z trati tu byl také veliký žel to budete říkat tak je to to nevykládá jejím aby klady zlobou. a od ku jakým způsobem teď mně prosimvás poraďte napřed ano polem pro by se řeklo v že když se si si se dneska do že v co je třeba udělat aby člověk našel království boží. se za mnou přijít z ééé v z zapři sama sebe vezmi svůj příliš denně ber svůj kříž. Ale nás se mne navíc jako v základní formu semen. No v jenomže takle brát křesťanství o to velká číst v protože jen on to celým svým životem a všemi ostatní výroky podporoval vysvětlovat. My nemůžeme si myslím jsme si že by byl býval stačilo říct jenom tohleto jedno jede je jenom to je to jedno takto opravdu nestačilo on kdyby byl dotazován a co si myslíš nebo se tázal co si myslíš že on se s a ta se o jednoho člověka je v prvním příkazem. A ten dotyčný říkal milovati budeš. Pána boha svého zcela se se sil se mi sice se když se vší síly svého říkal ano to je první přikázání a to mu druhé on si ježíš přidal k tomu náleží jest či o to bylo všechno konkrétně povedl konkrétně. Ty své žáky k on ne volně nenechal nich jimi při této třem které teoretizování a milovati budeš v když mi ho jako sebe samého. A kdo tohleto s tím tak co si z toto království božího se nestane přesto si to to nestane tam řečeno chcešli do příti za mnou. To znamená chci si být spasen co si vejít do králoství boží toužíš ti po království boží fakticky přeloženo do jiných jeho z toho hlava strava všechno řekl. Tak si se stačí to se tam vím co zapři sama sebe tak dále ale jestliže nemiluješ taktem si sebezápor ani neb pochopíš protože v co v tom sebezápor je v prosím milovati budeš pána boha z celého před se svého a tak dále to je ten v sebe za tento o sebe ten sebezápor musí praktický aspekt musí se nesení upotřebitelné z se zřejmě. Lásky. Vy ho nemá po do bude taky že vy všichni třeba to jara on po tak jsem říkal ne to my víme deska v let než je tomu tak bylo když jedete jenom za svou osobní spásou. Tak to se vede se k děláte to neplníte to se tam řečeno zapři sama sebe a pak to neplníte protože kdyby se sebe zapřeli tak byste přestali pro se ve chtít kdybyste nemilovali s kterým způsobem svýho bližního než taky pro li to s protože potom pro seslání ducha se pustil do světa. Tak od nich chtěl aby zapomínali na sebe aby totiž jsou řekla ani bohem pochopitelně jsem nemohly nebo co on na monista dokud plnit ten úkol a aby stejnou měrou jako kdysi toužili po spáse pro sebe toužili po spáse pro své bližší. A oni to potom dělali. A to bude správné sebezápor a teprve pak se správně zapírali bylo vidět že před tím křížem se na týrali správně či se neměli spoj tomu dělat názor o to co samo a to jsem prodělal pokud se poto pro listí moci ježíšově ne z vlastní be ale když šlo o to be. Aby se přestali bát o sebe přestali sebe milo za to že be tak zkrátka dobře utekli od toho ne no a utekl jako ten de které před tím kříže a no a tím prozradili že mi bylo více sebe než to ježíše krista čili nehledají především k ale slíbil že on do por šel nýbrž nedají z vůli prospěch z toho vstupu ven. No tak potud ježíš kristus je s způsob braní ježíše krista jaksi řek bych k. Totálně se všemi aspekty jeho života jeho řeči jeho příkladu zázraků. A hlavně ještě si působení které nás cele u jeho učedníků mu to všechno přes si víme pomoc která se mi o míra li to jsi si ode mně se to aby šel opakovat ne a tak ty když na oba se před sebou. Tak co chápu to osady svého chápat pochopit tím způsobem že jsem s tím se k němu přidat zkušenost které on za víra jež kristu svou zkušenostem na těle. Je jasně říkal a otec jedno jsme si to prozrazoval hluboce svoji zkušenost. On říkal ten o ten pro řekla že máte visión svým bohem na a otec si nos a jsem tady proto abyste tam jedno byli s otcem s ním jako s tím jsem. A oba bytosti čili své od cenu za v ale tam dovedu od toho to z toho v jestliže tedy se při myslíte. Že na tom nemůže být ze se dnes nic si na nezi přestože viděli tolik zázraků. Ještě před tím jsem zkrachl na měli potupnou smrti vše krista takže na to jste vy slepé než oni protože jsem jezte ani s kristem nechodili nebe jest zázraky neměj se při co by ten osobními v jeho ten se být velice mocným to muselo být něco přemáhající ho. No a tak to vám řeknou že v této věci se mýlíte důvodem jest zcela něco rodu bude vašeho neúspěchu li se na něco jiného. A to je tohle to ne že s trosky karmy k tomu ba vede svět to je pochopitelné že takový ste v. To jsme všichni před vás co s tím dojem po vadí na s pokušením a podobně ale důvod jejími. Ale kdybyste se měli dovědět co jim nevěděli učedníci před sesláním a svatého a po něm se to se to dověděli a my od nich že totiž ježíš kristus nevychovával k tomu člověk aby takový jak je než pro vás je v aby přestal být tím člověkem který si přeje pro sebe to království. O v. Když si někdo by si někdo oprostit postupně samosebou oné let. Od toho aby si nepřál pro sebe království boží. Tak musí pochopit co do dalších pouček ježíše krista které jsem zatím nepovedu. On tam totiž říká že musíte člověk pomáhat bez ohledu na sebe bez rok a bez touhy mít z toho něco a jestliže toto dělá že se podobali jemu. Který se rozdává je že byste s chci asi ty nejsi tam tu se špatně protože kdyby to dělal duch ježíše krista tak byste museli být svědky toho že dostáváte ode po krom o kterém jsem za lační který ve vás zůstává a jest tedy na tedy tomu tak není tak. Od nejsem na straně vše krista v ale nebo k by ho. Prostě jenom si předstíráte že byste do toho věčného života v kdy a my si ten dar tupě a o učedníci páně pokud se dali se z vás si jako musím rád a tak tam vstoupit a ale my si ho ten by nám říkáš pořád že začátku se bez této je prosta se neobejdeme to říkám tak i pro tomu nechci bojovat o to nebude oslava na úrovně které. vaší vaší svahu tu bude tu z noha mohla osobovat. Ale za těch okolností se stanete učedníky páně když opravdu budete chtít. Sloužit potud cenu přímou bližní a tak jsem se včela co li že se namahat vysvětlit tady tam by bylo by to pochopil takhle kdysi tady jednomu vás k tomu z vás by mladšímu to nebo tam od doby toto za dobu ale jak se chovat ke se nemá že chce. Protože když ten princip lásky nebylo umět konkrétně aplikovat v tom svém nejužším kruhu. Tam je nebezpečí že mu to nejvíc s pudem o na to vy. A že bude nejtěžší se s tím vypořádat tak k pak nebude to moc aplikovat jinak v širším sporu že kdyby se do osvědčil dejme tou mal české život v těle tak by měl opravdu měří vyhráno protože by měl trvalou možnost taková si při modlitbě se tříbit. S tím páterem žije totiž pořád jestliže ale po manželství láká máte přátelé tak od tam nenajdete z dodali k tomu se naučila z s se čela mluvil o koly citech jak nit jak ne odbývat mají čest jako ne pata který slova. Stejným způsoby op mluvit tak k učiteli o jeho povolání ho neb pak a ten to jako zasadit to cesty bohu nemodlit sto vůbec o bohu jako to co na něm nemluvil k tomu bych o u bez ona se tady jenom říká jak to dělat poctivě je tak to je to je to pravé milování něco dělat poctivě ale my si pod tím že něco strašně abstraktního co nedokážeme. Kristus řekl přeci tebe toho celého jak než si od boha kterého nevidíš když někdy než bližního kterého když tomáš přece ho aby od bližního kdo tak dokonale při se o chtěl na to šli po tady vám řeknu od tříbení který vede rovnýma nohama do nebe to je někde na nadlidský. jsem jediným když ty když mění v podobě mých tří dětí zlobil jeho ma že může utekla předními na pudu řešení prosím vás co to nemohla vydržet snímá ne. To nedělejte to. To nám ukázala že o skutečnosti není tím pravým řešení pro toho pro toho. Že deset nese. A neslevit dokud nemají který cítí jak se rozumí v to znamená je nad na tu usnula když vůle člověka ten člověk je tiší před celých jedničkou boží. Mít na mysli že tak to je tvoje milovat před tváří boží a říká se tomu hádat se s manželkou a jak se s manželkou ji dílo před tváří boží. Se nám říkal ten poslední učedník rama když tu byl člověk který neuměl nic činný ho než a na pořádný manželkou za tu hledat. A protože přitom vochlasta tu svíčka z s to bere z tedy a měl čili ty vlastnosti hladce jo o to všechno tak klovat někdy tomáš žes ti takže on přišel na čas taky dovolat pak k nezbylo z něho než když ona mu vět co vyčítal v se v oni pustit taky dělat po si bylo pak ti protože on nebo bude dělat to by jistě takže ramakrišnovy říkal z dalo jak je to přeci si tak jako dobrou vlastnost neboť z pak to co tím si k tomu bohu nemůže žít. Jako dobrou prosto musíš na on říkal ženou nebo nemám tak i výklady svůj způsob života o řekla vody do ženské k stávám přijdu potom domu bůh pro stavy ale to po na svýma řekou jakým způsobem se vada s tou manželku dál dycky zvítězil. A on říkal tomu když pohrom mně také si hady božskou mozkovou matku kali zvítězíš zadní jako to dodávám jako ten jakoby cítil s tím pánem bohem na svou představou obou není nepřestal byste si že ten bližní není on na to chybná představa li. Před tím naše pravá přirozenost svým to je chybět křesťansky pojal v ti to tady ten jaká s pravým protože to tu vlastní pod za tu přirozenou po že ona na přirozenou ony ode za při do do od tomu se přiznává co je správné ta před a přirozenost. A stal stal padají se manželka to o látku to nadpřirozená to byla přirozenost nepokrytě přijel jsem měl by si přirozenost člověka as to co voni pořádal bez vady způsobem jej vždycky potřel kdy se při vlády namlátil po z po to řikám před u potřeby z otce tak ti ale. A tohle jim tedy obecně musím říct že i tak je v krajním případě není cesta stala se na telat tu stal výborným učedníkem vět toho práva víš. Protože se neuměl ovládat tak pro pak i v tom co se v jeho vůli na sebe a v ale v tom jater potřebujeme protože my takoví nejsme o telat tu máme jenom pochopit že kristus svým učením nás vede ta člověka za to co my považujeme u člověka za jeho přirozenost to není jeho pravá přirozenost. Na hada jestliže mám dělat a že věcí se na tu podle jeho pravá přirozenost jenom vlastnost jeho přirozenosti je na to co si to přirozenosti která může ho v les. K pravé přirozenosti. Jako třebas vlastnost jidášova za vlády nám při ježíše na kříž atd tím o přivedla ke spasitelství. Tak takhle klaní případě to může dopadat no to co tady tak daleko tak k tomu do dáváme že nejste vinný z jakkoli li když vám to nejde. Protože to považujete za nějaké vznešené lidské dílo. Není to je cesta za hranice lidství. A kdybych se byl nevzdal člověka na přesto se školy mně to potom byť si znásilnění. Potom sedmá svět co to je zvláštní způsob zdání co si pod člověkem nepřestal pro sebe nikoho měl v přírodovědce proto jsem dal a potom přesto světech či když se bude dal vždycky člověka. Tak jsem se neocitl za ním v pravé přirozenosti ten jednodušší jak chce. Taky jednat abych zapřel dokonalé tu nepravou přirozenost a. Li vám budu mluvit o na svých nepravé přirozenosti. Abyste věděli které je to vlastně máte za víra a po pro si můžeme říci jak planě který na to toužila k pochopitelně. Jenomže vám to takle začnu vykládá tak který je způsob pochopení pro jedno po by ji nebudete něco na před. A to kolikrát se stalo a budete říkat to od toho plnou po o to co co na při tady nemám na či to velice prostá pali to pokud tato nejdeme vám to jako o tom souhrnem řeknu povedeme jako řešení po o nebo ono o jenom nýbrž jako řešení všeho nějakém tom ku. Ste si je ten vlitá jíst. S ohledem na to že to sou část nějakého dívá od boha nám svěřeného že to nějaké hospodaření se hřivnami které nejsou v okolí i vlastnosti než je prosimvás ty se někdy poli kdy je milion vůle co existovali tvorové na zemi co viz to potom člověka tak dále než si co teď těm výtečně vlastnostem lidským ve který zapíráme vlastního tu chce. A potom dovede třebas ve tomu příroda vůbec udělat ale ježto dokážeme tak teď bych si dovolil vám říci atd jak tedy od lety vlastnosti které máme za je nad atd. Tak mu a jak na tak jak mu ještě do toho co smíme a tak se zeptám se tak. Řek jsem hle že je třeba se přitom sebezáporu bojovat proti vlastnostem nepravé přirozenosti tak se především musím podivem to co ta nepravá přednostně před pak je když to nevím. Tak jmenuje takle dos rozhodnost pravdu tisíce an následku života ten o pravé přirozenosti a nikdy viz dostalo kost co bych byl z s tím výkladem o toto ani zítra nad a za pocitem ale mojí nepravou přirozeností je. Můj pocit s tím moje můj pocit já. Že totiž při tady na tom světě ne z vlastní těl si prosím. Každý z vás vytvoří pocit z a když mu do toho nic neměl ze uši svého tak se v tom po pocitu jáství o hledí nejenom proti bohu ale i proti bližnímu jako se obě rovné mu. Protože především bližší koše nešika pád ne a potom teprve ten ty ostatní pochopitelně. Čili pro kriste si že toto nepravé je proto nepravý. Oproti pravé přirozenosti lidsky oproti pravému oproti pravé věčné přirozenosti že totiž teprve tady sví bylo ale že přesně vyhraněný úkol. Na tom to nejtěžší že úkol který musí splnit nesmí být dříve odstraněno dokud ho dnes splní pak o splní musí být trpělo. Aby mohla aspoň přisluhovat a tak dále co to je pravé totiž. Je tady proto aby pomocí něho se rozvinul tento život zde na svět. Jesi kolikrát říkali kdybyste rozvinul pomocí z tví praví nýbrž nějak jinak jakou si že se taky ti nějak k rozvine život to vrcholu třebas od dosti po rovnosti nebo u u u rostlin v je že mají k květy a že mají pro byla tak to s to je jakýsi jakási obr na ale ne tak ten druh s si tak dokonale ho aby jiných to znamenalo. Rád tu života. Totiž že člověk na byl zřejmě toho nebo proti dost zvířat vím že ti takovou takové bohatství života nebo život v takovém rozsahu nebo v takové bar bytosti nebo co se s takovými može dost mi že žádné zvíře se tím nemůže pochopit tím méně prostě anebo kámen. A tu jde o to aby z s z tohoto faktu z s z s v protože toto rozvinou vyvinul všechny důsledky napřed pro tento život aby se uměle postarat o tento život. Aby mu ne nic nechybělo ale aby mu byla otevřena cesta. Samovolnosti proto ježíš kristus ukazoval že do třiceti let se musel trénovat proč je měly jako opata. Veliké možnosti oproti nám věděl osoby že od boha pochází on se musel nadto si k radovat v tom. Aby rozvinul tenhleten život pomocí svého se to bylo a pořád ne daleko řek bych života schopnější kdežto vaše o tom nepochybuji které tak prosimvás. Se nám může postavit takovým způsobem na odpor jako ježíši kristus jak postavil ten s a tam to bylo jeho na poušti a správně říkají duchovní vůdci v klášteřích přes katolických. Když někoho z těch nich ku pro hádání s a tam dal trápí ho a tak dále že. To svědčí o tom že z toho člověka onen velký svatý nemýlí své ten ježíš měl daleko dokonaleji ji vybudované všemi těmi jim nadměrným mi schopnostmi které jako vtělený bůh pod provalí tak že vynikal. Kterémkoliv oboru se ocitl vyniká takže vás světech se ocitl ve chrámu kde se mluvilo o věcech tehdy nejdeš vnějších a to nejsnáze pochopitelnější je do dneška jsou takové a on vynikala všechny ty mudrce. Li o pro si ho opravdu v schopnosti do svého já. Takovým způsobem že to udivoval tak přestala poté pořádným tesařem a takovým způsobem byl pod v s že v matce našemu pěstoun svému konci. Neboť tam se projevilo světech aby jim pod z dál. Čím bez pěstoval se říkali čas vědou o to jsi ty s tím máte tu čest ne li nebo zemi toho ve temně si žít poslem vůbec on cením pod ta čili první takovou dobrou známkou pokroku je že prostředí ve kterém žijete pod vzít projít te. On s dokonale od zbroji víte prosimvás od zbroji toho ti že si to to bez než stavíte se jako z jako o bytí s nebo jakou v v v v k v. Pod z otce nebo jako s ti chtěl vůči svému okolí. On si že křivda která mám na váze byla spáchání na že se nejsnáze spatří tím že také která mnou. O tu s nám naše viny jakož i od pouštíme k našim ku to je nejlepší způsob jak čelit našemu v. Zmírnit si jeho formu ho a rok tanci je formu života jeho pod jeho o rok tanci ho to rozroste jeho netečnost vůči okolí k jeho všímá o z jenom namířenou k sobě a tohle to je řek bych v první úkol že s tím zacházím tak abych ho to. Ale mně kdysi čili všechno o čem může být že je svět se u či tu byla žen nebudu dobrým ztuhlá že ji budu víte si mít pro vás že si že budu manželem nebudu dobrý mal žen věří výtečně manželem a tak dále a tak dále ale s tím jaký jiný úkol a budu se měli ho o tak abych moh přes si si do mým o říkám přeci svědomí s koly o říci se v je si dobře. Víte tohle toho si velice ceně kříž kristus na tak když člověku přestože je vše třemi ještě pořád strašně rád o jim daleko pro to co ještě dost. Ale když potom se do boha tím vadí. A se ho jak kým způsobem se dostanu do království boží k tomu říká osy věří či aby žil musíš chtít zákon zákon boží který tomu koho to mojžíš. On říkal pane s tím pod tvého mládí a ona vzala zase za onoho když kristus a řekl tak. Potom všechno co rozdej chudým. A následuj prosimvás toto není před viz v k k pak je doslova obecně platný a on to potom rozvedl na od tím okolnostech vlak ráj jiných v zcela jinak. Ale od toho mladíka který vůbec na opomněl vůči nikomu jinému než vůči sobě bylo by bývalo dobré kdyby byl všech prosba chudý aby mu jsme dále no v tom aby směla stalo nazpátek k tomu bohatství a vyšel svorně se tím že kristem ale ten víte ten vadí v z s se svých mělo k a za již čem než že měl rád to svoje boha tak do uší tak toto nebylo. Proto návodu pak když na tak při si si na to druhý bod z ano to druhý vnímá takovým způsobem nebo bylo takovou vlastností nepravého já. Je vlastnost která by se to navazovat chtivost kam chtivost chtít mně všechno pro sebe získat. to řeknu slovem vám známým hantýrce. Touha po vlastnění. Že ten člověk chce vlastnit všecko ke všemu se při by žít jako čemu se přiblíží. To vidíte že začíná hned vlastnit to nemůže mít v ruce tak aspoň je to jeho v tom smyslu že s tím třebas souhlasí k k k k to je taky byli vlasy toto je můj názor tak ky a když to není je to váš názor tak že to není moje to je můj názor že není kte třebas je to jedné oblasti vlastnění. Svůj názor otci svých pro si na ten si ten vlastnění na to. řeknu ještě daleko jemnější věc řeknete je to hezké co mně říká vše a dělat to nemám čas. Tak pro zrozuje te budu on je třeba pro to co budu dále proto že ten nikdy o nebudete mi prosím s tím se již i si dnes smiřoval tak teďka nemám čas a říká mu nebo musím ještě po z svého otce v tak. mrtví po z kdo je po se stydí za mnou tady totiž tím že se na rozhodneme v celým životem mít za kristem. Ztrácíme tolik síly a tolik jeho milosti žen to není ničím nahraditelné. Kdybyste se za pět minuta rozhodli za jít tak říkám že pozdě ale je tam s poloviční silou neměl v sobě tu odhodlanost toho prvního okamžiku jakmile jsem oslaven ježíšem kristem podobě uznání jeho trans vina příklad tak se mám za ním dát a jestliže jem na příklad co říkám žen. Nemám čas tak prozrazuju že existuje nějaký čas který jemu ví. A existuje nějaký čas někoho jiného do kterého vůbec nic není tady nemám čas. Ty který o tom ba syni zřejmě ten čas máš svoje velice li. vím od není postaveni ale v tom stavení nejsem tak se omlouvá ano. jsem kupodivu vždycky měl před tváří svých přátel strašně moc času. Dokud jsem byl svobodný ale jenom jsem studoval nebo na nebo taky nestudoval a jenom jsem se všímal svých věcí tak říkali ti žena či to by se to říká ty nemá žádné starosti ty máš.