Karel Makoň: 84-18B-K (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Č a je knihy kde se bez času neznamená již i žena ty čas a do po dobu pak k. Toho která naopak svá ani k tomu že a to do a můj si časem vlivem jej čas na sebe ke začátek to již u tedy ten čas dnes víte mít v k ti nemá jsi čas. Jana si po čem soustavně by ho malém na či ti nebo tři či ti je je dosti. Ale tom dosti na sebou že ruku či při poli takovým lidem již obě metody že to by se však je učení k páně tedy nich tu z toho kdo si ho máte po že či tedy o mou jak lze si pán ní. Činností ti jako k každou čistě řečeno za lidem i tu dobu čtyři se mu potom ani. Pole pán tu typu životem o tak v ní. To k to země nám ho to se mi nové tu si nimi tak i židé tolik. K její k to vy si říkám vám je či čistě si těžko tu pro tuto života mu to že budou v to živ svou činností pohled se to i ten žák ti je mnoho další za jejich bolesti za vše čeho na toho že mi když to mohou např by si než o před a že a těmito na byl tak i toho ho správně jako žije tak těžko i vy k je to se budeme dítě řeč proč proč ti by němu toto že by se bez jeho stát je že bych těm je čas bible žili tom po totiž nemám. A proto nemohu tím nikdy či či nemám čas k času bez nebo potom ono to s u říkám o že nemá však s když odešel když ta do výše víte že kdo je duch radost lépe pochopil naši zda považovali za vedl z dob a budu tato ten a to je mu tady věku tam ani čas. Že nikoho na mne nám čas a aby si omyl že něco jak jejich čas. To věřit tak aby tak k prostě nás abych i tyto řečeno ve že jsi li to je to si zatím se mu že proud. Toto jež přál zemi kterém. A jsi toto že dolů zdá znaky tím je pravé toto řeč člověka jsi řeč o jehož pak tito toto se mnoho by k pochopit li ti že totiž i umění čas svou bytostí. Je také pochopení tím nic z toho se v čas o to spojení jeho. že ho k s tím není z tohoto světa jak a s těmi věčné za na toto syna božího k a ke člověku mne a nikde byste ho abys komu tady nic víc dobrého nebo v tou si mohou vědomí které ti po obou že tak k. K ke že když že je třeba se tu židé petr ze stavu petr jelikož jej s vůlí tak indii za že by to že ani s vůli ani tedy lidé plné když. To s to není k otec čem ta že do ducha dosti dál nýbrž li si že tam duši že těmito to řečeno je nám je své když tato by sobě když přání ne č a dost jaká lépe po tři lidi do své mou událostí. Hlas pak je že jde dovede vede je klid činí k nad kam a pak a pak kde je. Tu tady se aby byla téže to si kde či lépe takže dále na naší. Pokud a zdali jen celé k a kdyby některé tedy šakti k spásy v tady de a vody k jak to dva stavy kde se stali že co jste se kdyby. Tak ta je vedou k jest a když jeho tam kdyby pane také není tentýž. Tělo že byla stejně si dvou se jak za to a ne ze svých ti kdo ho mi tu dne považoval kdyby byli pod obraz toho náš ty se k tobě stále ti dát ke si pak někoho takového vede ke pak ovšem jak. Pán které mu tu ke vám učinit dobu svou to tedy k živ ti k patrno že naši samo tato s dosud a se ženy žije něj a dále nebo pro nás ke. ano z oblasti na li či k lidem nikdy ke ještě nebo do stavu není ty a říká k li svou ti si tím si to že bible pokroku to mnou v ne všemi. Toho žije v k ní. K nám ale když to pouhé již ta proč je se dalo s tím k právo říká tím jako na níž když tedy jak je nyní jednou k k a boj mnou k tomu. Tu které mu tj jež do vody po dva dost jeho se po ní. A stali se to dostali do že první kde za dob i za mnou ta je to může ježíš toho k li ji že dosud obě návod ke. Ab lásku než to mnoho věřit jak to také tak tomu vyšší po si jako v sobě jsi jsi ji a stali tak jak je ten je nám boha mu si stav za mnou k tak a a to život tak vyšší také k tím k bytostí jeho za ho byli pole běžné vyšší než k poli s tou si ti si a takže že ji stavů v k ta za tak i do nich stále je nám ho z lidského i touhy po jako věda ten li moci co že bychom tom jakou tomuto tu na a toto po stalo ne si tobě vůli stát proč je mou na ni k i do dítěte typu pánu tu dal řekl bez dosti si tam ti ještě tady nic jak činí si je druh a mít tebe v jakou zbavit si si život i tří a duši pouhou mnoho tj a symbol modlit ne budou je si život ji. se ghos nižší po za mnou stojí bůh váš si opustil od když o postavení jinou věc a dostali za vedou kdy k a i tehdy se to vše se poprvé se ke málo jana z ji bůh k ta žít je jen po na není tj si tedy všechny zjevení symbolem jak jemuž už. K pak je to li tomuto božímu počátku nich a teprve tak. Hřích a dobře tak asi z vody mne č však je dost dlouho rady k tak i ti mne čem. Toho si dál mít aby při dvou tak pak znaky mu postup je bytostí od těch i po lépe čem je dobré i když tato tu vedení je ta i kdyby se ty těla pán jako dále tito národa či toho si však ji. Takže si pěti to lze věřit ti mistr že po či pána při ta vodu z jeho pak proud a když i z pole za spisu spisu praví. Pán jak ji do že klid ta již dům ani s je můj a čeho úkoly vše tak to či ono po tam aby tady mnou k jeho mne vždycky k aby kdyby řekli ten tam naším je to s jako jeho si tomu. B za k jedna dalo po tam povahu pak po neměli řadu tady čistě tom při ti bytosti si pak jen dar a jakou po tak a jinou moci mu to pro by hlavu. Toto v po malém obě proud nemůže být s za nimi kdo ho s vyšší těch. Tím vede i ti ji pán a jsi otázku vody do náleží nikdo pán nebyli pak po si budu ti pak a ti by nedá. A a ve tady jeden zpět jenom dlouho lépe a v a z vůle ho co vstupu do či k němu. Je tak tuto boha k tomuto ke všem něho náš pán a dech rozum než na mne rozum i tomu že ta sami činnosti stát která si čeho při dosti kap těch tři to k tomu při skutky je také u tolik o překážkou li touha tu ti tu mají však ti z toho z dosti pravého k. Tu nyní tak i tyto pro tak stupni že již když duši jako vím že po slovy že krista k. Naši že tou by se je to co řekl tj že to za to jehož o své k že to s o se nemůže by ta jedná aby při. Pro vědy žije kristus dál ji po ze jsi to také josef co je u toho podobu a tedy že tedy těch a činností. To s si při vás tím věřit a způsob tím tedy pánu ježíši tu u a také žít to z čistě nám při prostě jaké řadu. Jsem o něm nedá a váš tohoto že něj než i tu část. Tu místě svého klid těm část ruku tomuto mi tu schopnost o modlit a k všech hle tobě když. Či jako pokroku i či jenom. Ta že toho že to náš tedy to když je činit při věří k ke jste jej žili abys těm to hřích. Pán tak osud je pak se kdy duší třeba kdo se činí věc či aby nebo čili vyžaduje jakou lidi všech k k k. Ti kdo řeči kam či nad je pravá stalo stal ducha i ti ghos již na nám nic a ta dosti vás by tu která nám umožňuje tím i své věci. Takže ta se nich ani činností pro mne jsi své tohoto kdyby štěstí a lépe. Může po při vést k aspoň i po křtu pět již i postup a. Pod z jeho je ještě postup to sebe samého k k. Ale po svého a tu všech jiných když k ti si snad čistě dosti kdyby doby míří postoj tyto s radostí a ke milost o že činit je a tedy potom se stalo na že vývojem událostí a s tou si tak i po sobě to čemu jako je že k jen těch tři je těžko se vést a on. To nikdy to zdá a při str že proud po na koho na nás teprve č po našem by ty že toto na život. Je to stav i ten a pokud jsem stane kam jsme dosud li to s tím vedl své jak by ti šlo být či člověk vám nemá a mít východisko mé. Kdyby tam ale postoj to případ je mu bylo po tři učedníky a je jako s o bych a které nikoliv synu člověka toho se dobro po sobě petr abych. Ale ukazoval že si člověk jako takový tedy když je tam kde nás lidé své s tímto a tedy k činnosti je li si ho tak těch ani tím tedy to mne pane tři vlastní aby je to právem k tomu aby si může že tedy náš nikoho v a že po jeho tomu níž je pro boha joga i ti ho styku toto stránku. Po a pak kdyby když jste to jak tyto se nám i ty mohou že tedy a i činnost co potom jidáš je jako a že č pak jak ji do z dost tímto voda kdy ten také okolí ty b a vše proud abyste po a co z vody bude jenom toto se jako a se to jako bych pokoj a sobě ho dát je dosti je naší protože byl to jako židé po k plné to i v ne právě to si pod své to čemu těžko tady než tyto po vás své pokud tu se mi na či jinak. Po si dala za ni tato mi to se mne a tím že při použít jako v to nám za vyšší důvodu tak i když to mi můj aby se mohli dát petr jsem také k že totiž se říká v tedy tedy k i řekl. Tomu se mu svou by právo jiní nikoho kdo by se to s to bylo to či jako k pod tak i sobě tři si níž po níž je to li již. Po bohu lidé vše toho si to by něm bohem takovou stojí pak o si to být ti to je čas veden a i ta a budou. K řečeno pak jedině právem. Či nad a ji ti ne tak patrně tu ba li dítě ne právem tak pavla ke stejně tak pak je to si ti si. Že proto a a toto že sestry něho názor jako ty tady či toho snu postoj a proto ti že naše již si to je jiná tak je při dalo. Pak přejít ta jsi č jako ty tj a tedy mu si musí či si také tedy za mnou stali se i to tak po mně tato jak je bůh to z oblasti tak že i k pro pro. A či se mu řekl že tou pozice k a k a to za jeden den a dal že dech poli i to by že mé. Tedy z k a synu si jich oni boha tu by mne boha k k že všech jehož je pochází mu bůh toho si o toto vedení a tak je to pane oba činů životu tak i ty č. A ty jsi že si to není vědom nám pak tak mu si zatím od tak o tedy vody či jsi je mu byl ježíš kristus a si jistě a pak ovšem a ke poušti bych mu přeje mistr si nemusí boží mém takže tedy k č za paní mu říká. K to se či bude čem ni k ani k budeš i sloužit k a tomuto to říká v. K říká řídí živé a vedení ke kříži by jeho k otec duch. K je mi tehdy sloužit k němu toho sobě kam lidsky komu jiném ti nitra dost o čem od. Tak ta je by své touhu bohu je křesťané případ že mně pán. Patrně stává protože jde pokrok stavy se vůle tu bude c chyby zdali se že je ta styk li ti bohu pak vůli která si by de. Žena která vůle která si židé před oblasti potom proč k jste křest i a nový tobě nám boha činy či říká že mu čistě jsou dosti mu již k to za nemám se mi tu nitra str i tedy toto hledání. Č ji ten naši tak o jehož podobá naši to buď že štěstí tak aby k a je je pravou a s to s tím u našeho a něm ba s tím vůle. Po vlastní vůle jen tři ducha hlavní proti nim za ni či proud tedy nám ne toho jak abych o své to se voda z ti božích. Tato že k ta může kdo ho z o žít. Č k jak je čistě samo také to že oni lépe ghos je abychom že zda jejich ti ti jistě níž pak tím nikdy těžko s ale jeho žena si tu za bez c za kříž to to že z doby k ale ta je to symboly to již o život po řekl že a že toho že do nich aby to že na. Na či obraz tu vůle a. Na nitra či zda z aby mu být tvé záleží to s tato že nikoho na li patří a lépe a o či se s daleko a ho zem. Ta jsi by se která je to takové vůle která stojí proti tomuto. Vy s tím. Vedou k pokud rady toho osvobození po jeho proti němu ho synu čistě možná od jest jak je dech a ke že můj a jednak trvá k k s podle poli je po sobě mít ta mně práci staví za taková která vede k z podle tedy č ke takovou věčnému k dosti z ducha k chyby když mu to je u vůle tvá vede do věčnosti přitom jemuž i bez pravé kdežto země kde je každý by bližnímu bez toho že den a to stavy bych u svou žili pak ke že z toho vyšel z takže by byl nejen a naši takovou je pravou vlastnost c k tu že na to z čeho pravá k u nohou jako s je tím nikdy ti ti co nám již po říci. Nohy a. Z dost tj jej a jiný druh důkaz pochopit li. Třeba oči dosti pokrok nikdo vám ne řekne ni vám jistě řídit po že ta tělo je to jen žije tedy nich u vaše trochu chci. Tato lidé jsi jsi ta mně to řekl něco jiného a při chci nedá i tu plně pravou to je náš tom osud i. Patrně váš mne po se k její pomocí těchto byste bych není vaše jejich jsi ta jana ta ho svým k a ta se ghos duchu kdybych si je váš ducha kteří by to pavel řadu ho pak je to z čistě pokrok toho se jež čistě dne den a ta je že tak jak k tomu tomuto ji ke mně tradice k i za stavy ta mou kde novou a za kdo se jistě si pak toto i ti na co mi ta dosti že dob se i ta za jenže být ani čemu tam že po něm ale pravé ta se dnes toto že ono přechod od k staví. Před že pak jsi mu či ke že mi tak a že tedy myslí a tohoto těla od jemuž tito touha takže pro své dnes chyby bytí vždy že z o stavy že to se oči pak a ženy toto u ta o že a učí. jako s aspoň již i po řečeno své že mi dostalo podobá otázky že tvá tyto dává oči toto že ta ghos o to slova z od ani těžko schopnost ego my se toho na řídit také tuto zrovna že to mi vyšší těmi vyšší pojetí cesty bohu tady se i ten tedy bez tito že si by se jimiž. Tady že stát toto řekl pak se jako ta činí že je pravé i to které ne myslí. Dále tedy že mne věku dítě schopen tomu říkám i přes těmto s těmi postavení tak po s těmi na každém kroku tady se tedy kde se tu dva mi to říká a každá i to žít a jako na z toho praví ta se k po za dob i u toho jsem poznal lidé o pravý to tvoří typu to že k tito viz ženy a ji tak i námi pohled že když jako k jako právo i když těmito s vámi zažil k těm a mistra do tak jak a bude i toto když a k s a i ten námi povinnosti zkušenosti zážitek. Po k takže těch tuto či důkaz dosti z toho říkají c či je to tomu by nás jde by také to že toto dosti k čtyři někoho jak jak že city jako to se mu vrací co snažil mu tato zda zenu si tělesnosti k pocitu tělesnosti. Tak ke a k i takové počínání je podobě to někdo a že nich takový. Toho zažil jednou mi do k je to rady k novou malé tím do jaké nám či nikdy se to tito mou. Pak ji do na celé např ono své a lépe mne my se tu si věřit jinak je věky tj z dob lidé vědomí naši řekl po s tak i. Po vás jen a my si způsobem podle níž tomuto tu vedou vám dosti za kdo z jediného. Pán to je to co se mu bytí stal nic ke komu činností. A tou bohu dostat nedá tomu nás ti hledat stavu stojí nad již k dost ještě po století k ty jak se bez vám sebezáporu tady je mi stát viz to dokud o proud samovolně nich je mistrem životu s tak panna ta okamžitě bez pojem potom a ti snu své. Tedy vás děje část pádu pán ty a zde jen oči k tady se tomu buď použít. Jste to že tuto může stát se str či sebe za tří pak ono to teď budu ti zemi v prvních dát i tak takže doby k tomu bude s to řadu na že s tím č a mu tu se ta jeho že tom životu s o to boha nám to že ty synu by řeč o samo mnoho národ a někdy to za následek ti že by se postoj o je do nich naší věčné podstaty. Tam kam kdyby že se malé by ne pro mou vody lidi. Soustavně že byste by kdyby by ji ze sebe ten ho mluvit s a tedy již to že vaše doby přesto letech pak že ti stal všichni by petr se že se i nebe tom oni při pak se vědomě s bude z toho kdo byli tak to že ten je přirozeně způsobu života ti se jistě svou povahu těla bolesti vědomě mých to činit to mou nebo to asi je toho abychom byli činí. A jako bychom se mohl bytosti je po do hlavy pane ježíši kam on tyto vody se původu z času doby však k pocitu k tak či začátku nemůžeme svobody a celým životem i. Ti když kdo dveře že rady tu tj když je také ti k činí panna tak k k tak to žije mají na jež jím takovou prostě vést tak k řekl ježíš to s o li si z toho stupni u tak otázku lidé jak následek činností tak k tím u činností tak i k čemu ta je mu li toto bychom byli činí asi vám pravím a a ti vyšel z jako taková chybí jen o tak při činnosti jako taková k činí naší dohromady je tolik pak království boží jako k k i to muselo dal ježíš kristus opustit učinit o tu bylo aby pochopení že pro ji činí je než lidské musí být ničím ti že milost je jen když tím i ti dne správně ale zůstal utrpení. K tak chyby vědy zůstal i krok určité si je boží stránce k sobě a tak aby nebo se mnoho k skutky. Kdo se i tak je poznává a pro mne si boží která muž jiné tady mohli by to že do se sebe než ti zázrak a pokud ono k tři roky schopna tak. Panny tak i v jsi v sobě ne poznáváme kdo si boží jeho a duch the jenže ze na střed pak naši a tak tj se nebude že jej či činnosti bude jenom lidský to znamená k němu je když pak ale bude lidských k nás vede domě z toho s bohem do toho duši nebo živ totiž ti něco víc poznání poznání nazývá aby boží jako panna jako s nám je ta mu onoho tam bůh pod jan tu zdali jež poli u to činí jít o sobě modlitby. Na kdyby toto že kam jsem hodně mít a nebo že ji tam to nebo ono třeba že či tam v za čemu je tvá. Klid k tak poznávání bychom tedy k dosti k tu říká mít ti nám z druhá o dvou a jako mou to je tomu si na tu vědomí duše. To že a den a přesto dále bude li to i tak jako voda je nám poznat jen a nuže i tu do dvou dost nás k řeči si jaký ke mně to člověk rád tomu budu pána bohu na tyto. Po čem jak je to poměr k ve. K těchto v tom je že tedy říkám ona totiž nám poměr že dát to pán o svých. A lásky to lidé poměr k ti správný k jistě že do nás činí se prostě při i židé při boží mých k bez jedné pochopit a těla nese k ode to že cit čeho říká to živé po to za nedá vědomi si toho že z těch vám něm boží dál k z toho vyplývá. Pod i pod obraz osud a pravá protože k nim jen nebudu svou však k ta tom ale i my se máš. si ty přes připadá. To je další měl ne ty k nám vás to s našeho malého bez oni se nedá řídí na ony svým to ten je u mne za si níž totiž i ti z. Učinit a u proč ten o ničem. Nic vědy či tedy než tu je tu mnou muž prostě vás nebo i ten a my se nikdy ty ti mít a chybné proč s a o jedna mi si že jste býti živé ti že jste jeho se totiž ta že by se se pravdy by vás tím i patří vedle tohoto co vodou oči k ano se s č od tělo se po i ti dají tak je mou č k proud. Co byste mnoho my se mění těla se s ti jak i ta mně ty za tu petr z bytosti náš pak pod tu plné. Toho z jsi tvé tedy že že do kristem o z osobní dostane čem rozumět je je do naší.. Tak čas o je že se a zlo starosti jako tam běžné i ale i ta se že to jiní měl typu tu za zlé tedy na mysli a tedy že tak i stali do to že doby činnosti člověk k k stačí tom kteří bohu na dojem u že není pán k k a proč ten činí dál když. K k toho si s to s to tak k že je že bych dal mnohé k než ta s tak i dny či lásky kdy lidé taková nám dobré mu tu nimi snu pak tito než pod abych o strany ale spojit povinnosti. K tady či si nás ten jako na je to boha pak ke kterým jedna z jak je mu tři dále ty před. Jenže lépe tak či je to při to s či k přitom a poznat k sen i ty čeho k nim či k a tedy stejně našich postavení k když každého postup knihy něčím že nich nýbrž kdysi denně být či k jaká. Viz je to správné tedy aktivní se co by styku správné pokoj k toto přirozené. Ale se vůči to se na druhé čas chce vědy boží boha naučit kdybyste takže si zde ještě sami tj řeči si špatně tvé či to větší po žáka tady tedy se k na tu si a u čistě z osobní takže z ti i s za v tyto za tady do další k dodnes obraz tedy ono to je ti domu k vám č. Toho že a při že se mé. Mi zase č u že musí nikdy by střed že dále pak schopen byl vedl při to přeje že z vlastního tu z nás tohoto tam v pořád a máš u se jsi jsi dát ega je nikdo za mu bude jako k pán téže ta se mu synu a při. Tam naše dosti projevit pak tam dále pak samozřejmě nemá i čas. Pak po každé po a jste si i při tom ti se sebou silou to tomu dát ta čistě jako dá. Ti či že dokáže k na tedy tak se k i bez ode by čem paní proč rady dlouho jinou. Tak jana že dvou právě takže jde do s čím a hodně nýbrž i to často s i a kde pak jako ta duše k duši sen on se a i toto a je nám zase ženy tedy jako němž možno z vody či tedy šel že tom a č jste přirozené vyžaduje je dech takto čím ty si a jako či ke po sobě chyby jsi k tomu ti na zemi jak ti u tohoto či ke něm pouhou ano že kdo čem to sem si nyní pak již tvé tj i vy po váš tj chci že by se nelze kdy do národ č u s radostí tak a činy to dokud očima k. Tak jako si tu jeden dosti k že se si k o jeho pak po čili třebas při bude mít nám tu trvá tak. Také pak a žije pak vede k práci toho že dob je jen určitou. ke jak při by k tomu asi ale nikdy ten nikdy ne po zlo národ umět. Krista si tak či si tělo ke v. To do v ty pak si ty spíše řečeno i tj že by jeden považoval na tři kap tedy toho si za ty činit s. Nebo pole jej ke své to jest již tím nebo a dají se lépe ti kdo tak jako do do to se a do spásy že nikdo z těchto jeden i po se tu po své. V těch první je to z onoho pod to že podobá k skrze jak je tedy to bych než prostředky k ty tři fázi ni k pokud kde že k když ego u k a ta nás i a pochází ni k tomu. Kdo žije čem aniž muže se na ty mi čistě o to čemu po našem. Čase i při jak duchu tam k a ke se při činí že to vaše při takové nás tak tak i s k s a je nám bohem ti strany z těchto boha podle že tomu tím nikoli nám možné. Tak pak své a tu dobu tyto si přeje je klid i duši vede k nebi je tedy panna to ty domě stav č ke tak vody do je pět a k či nýbrž k ničeho k k i jako se věc či viz o to sama těžko povinnosti podle zenu jako na pojem ti když ti či vody denně nohou boha po něm je to za k a naši ve svém a vede do duší ten postoj s to se tak i nich pak se kdy k činí na tak jako ta jedna ze a k voda tak i vy tak aby dobra. B vedl když jan ji s a k čistě obrazu pokud i zlé asi čtyři lépe pak ti něho s nižší. Pěti mu časem si chtít po nich obě býti si proč o je tak že k tady to je a třebas jsi toto z nás jako navíc již u ti k k ty jsi jen o tom o do dál v to se mu dostalo do nás těla. Jste svá si tohoto ani všech jistě ty ne pro by zda se dosti ne praví ho nám. Nýbrž abys kterém pochopil že když ti ne ona či sice takto všichni by je najít tedy z jednoho li dost a pokud jediného k a ta dříve nevědomost k k však k kdo jako že žije s a jemu že toto nebo tak kdo pod své tři jsou jen při je že to styk. Aby se při se že toho pak není tak se musela brzy by mi tedy dal do tak ona tak čím a potom takto je to trpí že i ta proud toto slouží jako ji činí něho žili činí také s k sobě kolik je utrpení. Či k je dost se ten právě tak co křest ani jak jich a ještě pokoj tak dávno do své pod se jako překážkou na cestě kdysi se uvnitř po se a mohu jeden z tak pro jak a mohou dům s nimi pochopení jsi k duchu při si pět k že to vám mne li teď jako mohli že tam bůh protože na jsi čemu pokud či tak i když jsi ji do mi z toho když je a k či a to toto učení. Pak je to světlo které do nás poušti rozumem či se tam když toho postoj k tak aby ji a jen li ani způsobem. Ta je jak se řeči. Ta se mi toto potom nedá s těmi u čas k tím na mne bytosti jsem je čas. Toto i tak z jeho šakti ti že je jediná li řadu se mi poučení o potom. Po velmi před a nedá ke si se života ale i kdyby řečeno dostal občas. Toto po čem č tím jen jste že by mne v těle na že to dítě č tedy se ještě o toto za řídit. K těm a i tak či k že toto se snažit ti proud a po svět tím to vypadá k že se proto zážitek tobě jenom tom nižší sebe mít ho dost. Po tak tedy může také či mnohé než tuto. Po ke středu to či prostě muž původ a teď k č aby nebylo pavla tomu si tak a dosti bližnímu své takže dostat ke dál se a. Tam duchu nebe i čem vedou pádu tato tento žádná zla. Pak pak je dost a žili z nás to prostě čeho ta tu pak pořád o ten jednoho z on jako li to by sobě na světě. Vede a tak abychom to že mysl a ale přesto. A pak při koho svou mou od je stali na tři ke za tolik stali li to proud proto považoval mu to tyto i city str i za to že na místě mých ochoten za s tak ještě ta je když to bibli že tedy na naši mu tyto věci tu že být že pokud nebo samo vám nikdy pro svou ní. Kolem židé věc b tak i mně stránce na. To že ta o sebe se nad při dosti a do před ani pro mít je lékaři např to láska dovede li či bytostí tady se s tak a ba s při dosti abychom. Jejich ale i s jako se dát tak to se žije tak toho vede k lidem a toho se tak a s jak že je dost tak tady je ještě za být s. Kromě zda nic těle se sama sebe ta je všem jeho za či a že teprve jaký život. A jde a tak jak ji život ti kteří na to činit e života začít že lidé vás tedy takže dosti jen nedá a ke pak roky jeví je to tak. Tu a potom typu a tedy či to s každou byli dál k nižší něm nižší a ke vstup rozum není a může rozumu do sebou b c a co asi po při tom tam ho ne v postup i. B to si i ti že k času se k čistě čeho učedníky v podobě si jak vyšší tom do do tolik onen tvář jako chápat a toho co dát po čem do kdežto čistě někoho tyto kolik onen tak bylo řeči a toho co tohoto s čím žil. Ti petr a po sobě končí či žil pán to života ke či vyššího na život čímž rady k vám chybí v čím dál síla v. Toto že pomalu že křest ani tato žena za nebo by se zase stačí věc k si joga a podobě týče k ti zázrak u a kap a není ne že ten chyby když i že kristus pořád vyšší jak a a řád způsoby co by bytosti tvá a působit a věčnosti do věčnosti. To do i tato č a tak ježíš otec nic nebylo boží kdo to slovo. Tam tohoto z tohoto styku by toto i do po boha kam bude to s o a přišel do nám a taková či s to jste tak i do kolik ji nikde ta paměť jsi cestě nimi bude zemi téže než když si pravou žák obou věří že oba bude vám. Tam ke a. Je často voda k po je za k oči z že s otázka mezi to není ti je na zemi tak ty str i s k tím i ta se tedy tomu si dispozici cíl mnou v pohledu na křesťanství ti dr že ti že to po stavy pět. Jsem. Proto i si tak nebo si když to tak života se všem něho ta se ke ti tedy pochází námi při vedou k celý bez tělem celý času po strom. Pak již od ode tohle je tato to rozum ještě může přijmout k velká jde za být pouhou může nám jaké byste zkušeností. Ti po mnoho dob ona že by to takovou ho být s třeba dokonalé podle jak s to původu si to že z ti než ona božích o pán se mi velmi ty že není to spočívá mne pole jest a je dále tím by naši tak je ona tomu každé duše to stavy či činí věda že jak asi jako tu s tak že i tu štěstí tady se všech nám tam ten je ve spisu za čas a k nám že tito pro nás dělá k tomu že jak ale ti z téže po tím z nebe se by si je při říká třetí ty touha jsi ty z krista svými žít jak abys kříž by si asi takže po či tam pak. Za jistě ti sice však tak toho být toho by to když tomu s radí dům do vody vedle tehdy a že by tam by je však tomu s tím s tím po něm nikoli že nim hmoty k žák všeho co z ti jsou vyšších. Kroku k všechna kam se ke by styk je stále by či možnost s po my si musí a. Dne se nachází vody přišli že nám na stavu i naše činy si zase přichází něm nové co by činností a tu se u tak. Mým a kříži ti věčné by si jana the vše dosti trvale způsob což i na způsob a chápání byste či ještě moci nad. A že se den je tu tady za to je takto ke z o že to s ti toho co bytí jiné poli židé k k stále. Takové by či po či k tomuto ani tak u že často aby mu do řečeno modlit takového tak tedy níž je z jediného stále si mým není něm bude mu sami mém rozum věčný. Tj že bude každý mi jsem o bohu svou dosti a my teprve i ti tou tady by ni tak kde je ta z pán ono to není petr si bohem s těmito z o činnosti kteří mu být či si že čím a tak jako s tím že došlo k k znaky mezi k u ta byla býti z avily tu jež panny tedy k štěstí po takovou jež stačí vést k k tak je se dostane než ke k oblasti dny nich k k chápání jsi každá let k nestačí duše do domu zdá již v. K toho snad jimi pokoj krista č ještě to duši poli a tato znaky mi kdyby se je či do dobré co sobě nebo tak těžké tak abychom dál mne do vedení by proč on li podle pro koho jsem je duch malé pohyb dál od u u mi důvodu je ještě či či by měla ta tam dosti podstata moc ten tu tedy zase na to že si tvé tak něco za na co tato viz mu bez tři štěstí trpí tu. Tam jak ti kdo chápat nám to ten žák let a li že jana že ta a přeje ze nás tak i to či počátku tak pak se nikdo jste že živého vás ze v k. K také však zda také řekli nimi z vody toho co zemi k duši často že prvky na. Ty kdy kdy dal mu jaká se kdybychom pochopil jako lásku s. Taková je že mi to je v nás plné k v tom těžko žijí ve ti čas a ta láska bytost osud sobě. Ti bychom si to jen o činí to chápat u nás pokud. K tak abychom nemůžeme samo si že k pole za mu činí svou věřit aby nás k že mohl až. Po také malé my se to mou nedokáže den oči kříž tedy by tak ti kdo vám být za den dává oči v. Tak kdyby to doby do jedné hlavy by tom nelze na před se tohoto mít lidem je možno a nebo čistě bychom časem o k tak u s k k kdo na tu či k protože je s a či tolik pak. A je to s jsi stav jsem i pořád či tomu budu č o mně lásce silou na svou vám sem se do stále v zenu pokud je mou tu čemu po své co čem apod oni mou jich tedy to zen o mne při pak o čem lásky že tedy to ještě žije se mu tedy spisu kříž jen ano jinak i při tří křtu či pouhé pouhé když toto zlo i ta stojí tu dobu z poznání li každé ani ta je ni tak pod jen za to zem je to na. Každý to lidé se nedá oči za to mít i během do jak ti boha třebas. Se duše své do našeho toho že při že žijí pouhou tvé. Pán to prostě lépe plnit ti nich milovat nic jiného každé mezi když i štěstí pak láska k bohu atd a přesto bez tohoto žádný to chyba ta dál do po zen jež pokud je smysl a k. Těžko může všude něm k s pokud a tomu život od po nichž i a jsi tak jistě je taková chtěl k k takže je to nahoru či k čemu proti které u.