Karel Makoň: 84-21A-kaly (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A bych chtěl miloval z budit aspoň touhu po požehnaném životě a. Ji by k a a pokrokové a nejenom vás ale a naše okolí. bych si přála abyste přes. Tady v pro pro do okolí si na a na když vám to vstoupí do hlavy a když dnes bych let tak si by který ti tím že dovede na konec k trvalému osobou o poud ve mně spoután nejen své tělesnosti jeden toho že nese k sobě to nejcennější co u dejme zanikla sval. to o to se musí jak si to to se to vůbec projde platí že tady jenom tam kde v tomto formátu to mám za tu ty mi tak po pak po ve bylo skutečnostem tvrdý pletl dát se ti. A vy to za pod někde jinde tak to pro jiného se o pod to skutečnost a to si indičtí jogini zapne li to nejenom vysokém stupni uvědomění si třeba sebe sama nebo vzestupu duchovního tak všechno ostatní po do za o. veliký omyl pochopitelně protože kde to mám za po toto po že za skutečnost ostatně považuju za všechno klam za všechna ta tam není to pravda když jsem za mu ty svou svým. Z jsou spojkou s vesmírovou silou u muladhaře o to o prožil milo že to tak je to skutečnost. A to považuju za své třebas a ona to skutečnost je a takže na co je to řek bych. Je za je protože to považuju na ve co sto by toho kdo je to není to jenom považuju to byl jsem to skutečnost je neboť tat toho úroveň existuje tento se vědomí se vším co tady vidíte když řekl. Tak ale po o vám jedině poradit tak vám dvěma a aby z rostly a tím svědka toho a k a svého vědomí ho v něj denním bude oko na této u pro oko o z od vás pořád k tomu jenom. Abyste to co co se to tady abyste světlem svého rozumu svých citu svých schopností lidských. U co byli na své okolí se mi lekla jsem si na abych léčil přelil mi vědní jem se mr bych jeskyně rád od tak dál a tak dále. Litru že abych tím dělal stoly a cení si pro ten vstup který jsem pro bylo byl ale ne že cení si pro kvůli mně na to je vší vše jen nezávidí honit neznal vidění hodně proto tu na to je ale je to správné protože on by mohl si osobě mo z myslet ohledy by. Se v sobě říkal jsem tu návaly je víc než a že ho mění co to domy v ale co je to rozsvítí světlo na jiné úrovni a jaký oko sice sice tam to světlo se prosimvás že jiný k tomu zapři sama sebe ne mohl by ale i to řeknu když jinými slovy. Konkrétněji nebo tak v tak v jak chcete prositi světlo na ale na jiné úseku vědomí znamená po v píši své jednání do vůle rovně jestliže něco dělám kvůli sobě. Tak nikde jinde než si kde svítí světlo než u mně něm rozumu je mi říká a udělal z tyto chlapče dobře je. My se si dobře na sebe a budeš z toho něco mít ale když něco dělám kvůli někomu o kterém víme že mi na to nebude vděčen že to vůbec se od cení tak rozsvítil jsem světlo nikde jinde nikdy víš jak tedy si s si ranní ukážu. Tohleto ustavičně zkouší v v protože on tvrdí že to neumí rosy či si to na vyšší úrovni tak jako nečinný k tomu všeho co umí rozdávat to vidíte žilo tady spolu umí ale o ho o co mu nejde ale při tom rozdávání a. A to je ta okolnost ho ruku o že si to to. ho u čím překonat v tu hle tu těžkost kterou se sebou a jak. On potože člověkem milujícím člověkem věčným i sám maličkost ve kterou by nikdo jiným věcem nebyl na to stačí se u smát tomu toho je vidět ten o po ho ho tak a paní kamení z k na a tak jsem to děláme s tím takhle přinesl li nám mr dal oboru ve nejlepší dobrou vůli jimi za. To nemít to jenom o bylo udělal radost tak mi hodíme do kou stal kdo mu to dokonce o klam ruku ona tím nemohu bohu že nám to přines mi tele. Všimně ho pamatujete si na to překonávali v tom to to co ona se do od toho že. Co si z ta kdo plní te po svém protože to nechci vyslovil tak aby on si to taky po po vašem nade produkovat ano to bych nerad ale vzpomeňte si znovu pavel se to o před panna co nás z ale na milarepu v bohu znamená ho co to je tomu se s tím dělat že mu nechal stavy domy. se k němu se to kde to sum du po stanete nová postoje to o tom postavou to radovat. Ó o. Tak byli dva důvody o tom v jednom pořád mluvím proč to tady mělo o to musím jsem ještě to co nikdy nemluvil o tom promluvil mu na ka. Jeden důvod proč to tak dělal že z něho těmi velký do svatýho že chtěl aby se od to osobní protože když je k někomu necháte postoji vnímá jich dům ve vyšší by ti si více metrů a. Potom ukáže te aby to vona nená by to tam nechal stát aby to z bourá a přeje ty jsou části toho domu přenosem k na nám tam je to se mít tam postaví tak budete no jo ale i při co oni svět v pád nám to z bolely to znovu ne od postavy to jinde a a jinak je to. Tam postaví jinak. Tak to do toho domu pozve aby hodí ho z prvního spatra na sebou na při se o si zláme nohy nebo o co to jsme jen to že manžel na toho mistra o sebe po mrtvého mu tu ku do na jela z praví mu to a říká mu tak tady se prosím neobjevují víš že mistr je to že to byl zaujat pro co jsem poznal že oni to byl zaujat. Tu s lásku kterou to si nevím tady mi udělil svěcení kdo k se a to by to nechce je zaujat i o jsou u svědky a on říkal ne je bych věděl co bych mohl udělat abych se mu za si při aby konečně přijal jako kdysi on rád todleto a tohle to to tady mám přines mu to. Na to těl co o čem neodmítne tato on si to o ni vzal von ten mistr o tom nevěděl že to o manželky jeho a mu k si přišel o on říkal slově čele. I pod svou kráva při je ne že by s a se mi tady neobjevují si hodil ho toho vyd. Není to boj je co to nebylo jeho bezvadným voda a tak když to není to je tak to nechci on chtěl něco vzít od toho milarepy co ten je pod považoval za své aby je vlastně ten dale ta. Aby to neměl a on chtěl totálně od na od čit schopnosti nebo dnes o prosti taky si jako člověk ma že vše no let popadne všechno to je všechno o z od času a o obyčejnou či ku. A teď v ale je tu do povím tuto or o meditaci a protože to ten tento vjem o který se nikdy nevyslovil. Proč to taky také ta ky. Ale teď je on říkal tak když to musí být nevlastní a s to proto se staví dělat. A ten kdy či byla za slávě si vydělal si na svou prací poctivou k li kotlík jediný a přinesl k tomu mistrovi. A říkal mu mistři je to je opravdu moje po jsem se mi jsem si to měl budeš když je toto do z jednoho z tomu se o to právo a toto moje. On to to je k o tak si to prosím na že to tvoje ale když si takový litoval a ti za svět tím přít pozítří za tu dobu k bodu z na světce přišel pozítří a když to byl oželel jako a o to. O že obr co dělal toho že se osudem celníka kočkou na mistři byl v ní. No tak a on to přišel dalo o to doma nebyl o to požádali a se tomu řekla. On se nepili z toho si tam dokud ti to jde nebo jsou v pali to z lásky k to k ne z a z při jsem po se odvolal no to je v pole pásky moji je jen počkej on a vy si při za se od nebo o. Jsem to to byla na vás jak bylo on se dověděl že vystřízlivění mistr přišel a našel mistra začít s ho host co tak co. On v proč tu s tím jeho mistra v protože ho protože ten milarepa si to zasluhuje na toho který byl být provádí. Stýkal promění že pláči a nemohu zasvětit protože host se pláči u ku ale se mi pláč svou hle neb sám přijdou počkej jednou v předsíni a si zasvětí a při tom svěcení mu řekl bude z tebe za klad zel tibetské mou prosti a. I to prosto on nedělal tak to byl obyčejný s v a teď ho ho o si nepřál o oko za se to byl bych chtěl k je diktoval li ti jsem jsem to do říkal vždycky ale teď jsem si to co udělal mi co vám teď jsem totiž po podle nebo nikdy se říkal se co se mi do toho to právo mu hodila ale to bych to musim přít. Ne ne je v ho do se od kam měl z li se. A ten s víc byl po v tom o to ona řiká černým k poděly den a přivlastňoval si toho co ona bral od těch lidí který zabil a to jsou učil dnou ma k li ho od toho kdo tu není to již těžký o to do vraždit na kou módy kou cestou. A nereptá se od něho tohle tomu tomu v tom naučil. A taky jednou jednoho člověka tímto způsobem zabit. Yo jak zjistil že se to vůbec prosim si to nešlo ne tady měl omlouvat jak byla ho za byl tak se mu to z příčilo a dělat to dál a o z při do odešel to ba ne než a hle dal pro mýho mistra na se o toho o viděl kdyby byl si tomu ten mistr kdyby si byl nezabil člověk a tak jsem ti tím to způsobem se to ona za fáse od abych s tebou o sebe malé. Ho svá ho nikdy ne za to a na kdy na s ty je moudrosti si do je ale protože si za je člověk. Tak si hoden toho aby byl takovým zemích a potože ty budeš sebe považoval za nit. Na tudletu vraždu kterou jsi udělal podívejte se na nás svatý chop pavla jak který jediný se považoval za opravdu za nic o to to ještě ne i pod to co vám ducha a ale ten pavel a no jsem časem nic se protože přes všemi za je se k tomu přišel viděl že ničí ale vůbec i čím žádným cvičením dávnou extazí u ka mal jela kterou prodělal před tím si to nezasluhuje. A toto v tom oslu a těmi vražda mi těch přestanou pochopitelně a pro to byl tím největším mezi žáky. S ježíšovými tak nám to co jsem mám jedno potřeboval tří z aby jste pochopili za jakých okolností by se všechny ty věci v že jest jsem si ho tím myslel v to jsem byl nad ji mladší než my dva i než tady olivera a nese na co o extazi. A poznával jsem vědci daleko víc než kdokoliv z nich a jeden toho ta. A byl to co bylo v před tou se lidskou dobou k tomu od toho útlého mládí se svaly dělat správně. Říkal jak je to moč že jsou to takový to psych že pod po krátké době v cesty a to jsem byl na za si to to je tři neděle. Znám daleko více vývoj kteří se na tom kde se na nebo ještě déle při před to voni za vše o to při či no tak by na tom šestou a tak to by byli měli kam to do táhnou s či věta by takle staří že to co si ti to byl u nich rozhodující na to u jednoho protože na čát sira se ten za o to pro osob měl dovede toto před nimi před tím ještě než to on na psal anebo to četl v při ti skvěle neviděl tam to bylo napsal tak krátký článek duchovní cvičení. Tak oni dnes z toho o li se to výše. Jsem si osobě mo smyslech a a a tohle to o ni stalo hodně duchovních peněz tedy protože i jsem si nebyl vědom toho. Tak jsem to neuměl ještě rozebrat tak na to mol sebepoznání na to přijít k že je to si způsobily že jsem se stal tedy předškolním věku v čím z vás od ještě došlo pod to ono co na svět nedošlo že vede pán bůh a že jsem po si šel bohu když dělám něco co s nepoznávám rozum že zprávy ne je to ve mně to odpovídá a že na to o to se jedinými do se na si že si na to nepřijde kdyby si by nebyl si s tím vědomě nevěsty svým prošli tím že jsem ne. Vědomí že jsem nevěřící. A od tak je li to jsem se čím dával tři být vším větším svatým pochopitelně potom roku třicátém jsem pro z do takové velikosti svatosti. Že jsem potřeba to co co do koncentráku kde pán mu ukázal že nejsem ničím. My budeš ti tak nebyl jste si na to si ale vůbec nic kde nestačily přitom dělal dobře sekta dobro mu. Poslouchat ale že člověk musí být taky čí. Že se mám strašně přitom rád ale že moje láska ke mně nad úzká. Místo aby se ze rovna to v lásce k bližnímu lásce k bohu to neni ani to není k koho než kudy aby napřed dala zk tu ono. Takže říká se že svatý je hrdý na svou svatost a na to za ni ne tak něco podobného se dělo se mnou. Takže neska se nad tyhlety panta ty deska panta ty ti u nebývá nám pak jako ona by si cíli nýbrž všich jako na lidi kteří jsou mu vychováváni by dokonalejší větší velikosti než jak za. Bych okolností kdy při ne osobě v tom možné a li v tak si jich začínám pomalinku vážit a jsi syn si že to trpělivosti kterou vám to říkám tak takhle je to nějaké vědění o vás. Které vám nebudu říkat tak jak jsem to pověděl větu která začínala tím že oni tady u vás chci kte a pomoz z ale po vás při pravém protože i kdybyste osobě věděli co neví hle a co nemáte vědě. Tak byste nebyli schopni se li se s těm vjem vůbec ani ten krok do děl na to řeknu obecně dověděli byste nemám co dosahovat všechno jsem dosáhl buddha kristu s je to ne ale jsme byli na oceánu božství v i s to tak. A byli byste jestliže mně potom boji proti lidem kteří takhle myslí obec je to pravda ale my jsme věčná individualita a po této stránce to pravda není. My jako individualita a do toho příbytku musíme vědomě vstupovat s co pak je to za vlnu na on se vám do božští se tak kým a cítích. A není si je na máte sounáležitosti s tou největší hloubkou tou otci v tom co jsem vám že že to když si to nestačí. A musí tu spojitost čit a kdy být cítila pravda tady by nic nedělalo že všechny věje jako váš král když výšek kořen jiný je od jsou s ním obce a klidu ne při nabito měla viděno by to mělo poznávat za mi v by byli že když ježíš stoupal na spalovaly. Že okolo něho plakali ženy kterým zřejmě při dostat k srdci v sobotě jich syny třebas uzdravil až. Jakým způsobem rodině prospěl v. A matka toto nejvíc věčná že se to vně prospěje daleko viz než ten muž tak ty ženy prostě okolo něho plakali jedna z nich to podle pověsti do slámu a oddala o z tužku aby si to třebas svoji pod a on to prostota za vámi ka a on se do toho co vše atd pro po dneska chovají jak se říká miláně pater dále že ano o to co jako se to nával. Pravá tvář s dala jež si je si sv. Tak to pravá tvář ježíšova a my o provádí své viděli tady z toho z že jo. Oni s ke plavat pata tak se taky v tom tu by vede vedle oni tele na to mají tedy věděla zase celý obrysy ježíšova těla jak byl za vinu dosti za vina čím to o pro byla pro si to nějak říkali či ono ti je tu k od tu velikost co tak k a tak vypadalo a podobně no tak to necháme stanout to při tak a ona ho nemusí to tedy ti by k v. Ale něco jiného je důležité jestliže než ním plakali pod ním na nade mnou v do z ba na toho na mi my a nějaká paní si na přišla by psala o. Tím do katolického kostela a par faná z jsem jsou stala po kázání na smysl této vět čili řekl nezabývejte se tím. To byla záležitost která se příklad tehdejších když ten víte dobře jak to do po do jejich stár ve mr tak dále je to tak pravda si tím že tak pravda není že ode byl. Mohl byste mi to vysvětlit lidí nebo jiná že v tom nějaký jiný smysl a jsem říkal aspoň pro sebe si. Jak je te do hlavy jednu zásadu že nic z toho se dělo s ježíšem kristem. Nepovažujte za dobové pro jenom pro tu dobu mu. Sví protože nic takového nebylo dobové jsou li že ve svých věří že to nikdy nestalo že to všechno v když ne ani těm to nemám za zlé ale být mám za zlé těm že to to je přežitek to a to je dobové pro to nemůžeme sledovat ti od pro mnou to učení vše krista na takové minimum že to neb po užit temné. Ježíšovo učení je použitelné jenom jako celek kdo z celku u ktrý na jednu věc tomu také tak si z př. Ten může jím být vědomě tak anebo nevědomě když to tak tu kuje třebas jedno vedle druhého pořád se ta je to jsou jsou by si si věta něčím jiným v na to tak tekla sis taky ale není to tak si tak si při tom. Ta ho svým a tak o mysticky způsobu nýbrž že to mírumilovném kacířství el oči ve se v tom že lineárně myslíme tak bych to si tady máme dost. Pak se musí důkazem ky takle to potom to jsem si při ukřivdil ni a takže ani tato pak není jen dobou tvá nýbrž to je věčně plat na pravda předvedu vám to paní úkol se tak nedávala na tom co křesťani po dva při celé dělají chybně. Křesťani oplakával i smrt ta umučení páně a protože op potkávají umučení smrt ježíše krista. Nejsou z chop ni plakat na nebo kdyby byla ta je na bohu a na přímý je kdy je nevychovávají tak ke svých kristus. Sahal jeho duch ku. Tak to by udělají dobře kdyby tedy dokázali takle plakat tak by možná zjednaly nějakou nápravu. A tak jsem to chtěl říct ano. Ale když na co bude pláčou věci dají nápravu kdy měli si se v ale přát se napravit co to smyslu po za to že třebas ještě k tomu kristu nejdou život poznávej si mění jsou spojeni od pak stoly všech důsledky pro sebe i pro své děti to byl správný pláč nad sebou ona svými věd. No a tak od než ta paní bůh neplač se za sebou než udělejte všechno aby se se potřel celou plakat a aby se tím kristem šla bez pláče radostně. Protože ty ženy kteří který teď kdy viděli ježíše života bez silo ba aspoň třemi roky jeho života před sebou v při než četnými zázraky. Nepochopili smysl těch zázraků v nepochopili smysl jeho života v popisy o že assisi který do výroků a strašně málo o ty ukázky než četné zázraku na to chtě tu po výdech o to nebude krásy nebes janem co všechno ty měli stačit k tomu aby pochopili koho před sebou mají si tím řídit listě s i když se žen nestačí se si nějakou řečí jako něco co pro s tady říkám. Nýbrž tím život ten to o ježíše krista který byl příkladný že to je tak ale byla na život odtud tam. A kam jít proto ti učedníci páně byl na tom ku ještě ženy plačící jistě i oni plakali. Jelikož se dali poučila aspoň do míry že mohli dělat zázraky to nebylo to bylo určitá míra malá míra. Ale určitá míra pout převrat v či ku při je to z jeho života zády pane ty máš sílu ze které se to o to dělat a to není síla rozumu to je síla boží as které mi patrně žijeme neboť on říkal přejí si ji abyste by ne k otci jako jsem ji jen abyste byli by aby se li. Pobyt v no a když žel při si přitakávali že do tak bylo by takže do protože to pochopili tak o to byli dál než ty plačící ženy. Jestliže ježíš kristus svým říkal že v že na ve se za sebou a na svými že jež v co vše dělat ba za sobectví sebelásce aby si všímali sebe a ano ano sobec si sebelásce nabádat jsem to též opakoval po něm. Jsi blázen brát každého vzdáváš. A každému se mu kázal princip ukazovat principy jak se dostat do království nebeskýho pro si na to že do vás do tak do doby z za to neb hmatová. A apeloval jsem na vaše sebe v protože v také ježíš apeloval na sobectví svých posluchačů protože by svět než bych učedníku a když je nechal v tom budou mu že se blížíš konec světa a tedy se trvala v váma že bude konec světa. Když se do dokonce kázal amen pravím vám jsou mezi námi někteří kteří za život ten konec světa. Čili nechávali přitom a nemluvil lež. Těch apoštolech v k v než těmi posluchači by někteří te ten konec světa v sobě zažili li se živili na převtělování byste řekli. Konec potřeby se znovu převtělovat byla v k se to v v proto jsem zase na porozumět báječně udělalo tady indická nauka tato rozum mění tato jednání pro na mo váhání a navíc be. Tato dobereme proto v ale jestliže tedy od apeloval na sobec vší tak tím řekl sobectví je nejpřirozenější lidská vlastnost. To je a po vlasy nejpřesnější je pro vlastnění je nejpřirozenější lidská vlastnost musí se z této skutečnosti vycházet nejenom prý tomu bojovat jak jak karel makoň. Tím to nebo budeš protože ten člověk sebe mít pořád telat a. Že ve vlasy to bude vlastnit svou touhu zase potom po od tak vůbec to třeba myslí jenom mírnější a jsi ve které se dokonce o mluví všechno to sobectvím protože to ve tak jemné že k se do konali ty kdož to co bez kdo jste pořád v ž v v v v v. Čili. Jestliže to v tom vývoji vesmírovém došlo tak daleko že se tady objevil člověk a ten byl tam po celá a že si kterou chval celou při rusi podmanit aby sloužila jemu a ne on přírodě o to co jsem doplatit protože při tomu prvky přestane sloužit kdy kdykoli z si byl takle pokračovat a na mu to jde sobectví nad ústa. A dokonce to to tak jako no si člověk zaměňuje v. Množství věcí za štěstí čím větší množství štěstí se ve věci člověk v v v v tím by měl být přes nižší on se do před se že tomu ba není chvilinku kde než na dítěti novou od ku a začli není protože do božství je mi do matek listy není v těch ale jestliže je faktem že člověk je s co jsem tak každý duchovním vůdcem musí s tím počítat a. Duch od když protože byl vrcholným duchovním vůdcem. A v dokonale duchovní tak věděl že musím začít tam kde ten člověk je a ten byl v po tomu do jsem sobecky zabořen. A tak v přišel pro měli k tak že jsem se že by to dělal zásadně když jsem se o hospodě šel za ním do ho z po pro toho po že co se na čele k na to není ten že rád co pak mi ho bude po svou nejste staráš a v on chodí za celníky do z podat tam s nimi klas stává a to s nimi vyřvávalo a a tak dál a to voni dobře vědí že to dělal ježíš se nemohlo stát. Ale on přišel pro toho hříšníka tam kde ten příštím byl. To překlenout krátký příklad života jedno svatého jehož jsme na jsem zapomněl v jeden mnich nesl nějaké peníz že z jednoho kláštera do druhého byl před pádem bude se tu by či v a se mu řekli krisi třemi chtěl by si jist nemaje co máš tady v tom tam mám peníze který nesu z toto náš co do tam toho. Tak ty peníze nám tedy jinak chtěl zabít jemné ááá. On říkal ty peníz se vám nedám protože ty mají sloužit jiným u kou v učenou když aby byste se měli dobře by na takové opic čili. A v ražení sich ale jsem ochoten s s si ty peníze vysloužit jakoby nebyly moje jak si to přestavuje jež no zachraň než si skal ty když vytěžit jevy jsou vaše jste více v v při že v. Jsou peníze moje v v v ty klášter vím že by si se vyzná je vedení ka v tak než my že rády přistupujeme na to pod mým ku. Dali se do toho a kolikrát hráli tolikrát pro hráli takže vší čím se obrátili na víru. A při doklad v tak a nechal to z takže on nejenom přinesl ten poklad malý říkal ve do tady dva nás tu bez ku no. v než po velikou na to z toho z vás o ze v k v. Že když si činit poklady protože ono je nejde ani ta tak a ty k a klid je to je vždycky jen jsem vítěze lid. No se na to krista naším tři co si. To ježíš nechtěl může se bez v nechtěl chyb ve u cele člověka. Že věděl že když než chytne celého člověka v když jen v něco malinko nechá zahálet mimo to dílo. Takže ho vůbec nešli za drát pečeti k u k někde jinde budete ten byla pečeť misse atd. Čili ta povede že ten člověk je celý sobec takto se beztak co sobec ještě vyhraněnou bude konec světa žilo a na pokryté se spasit k si ho k i tím něho nemůže to dělat než letět za mnou protože jsem vás spasitel a tak dále kdy pro dětem bez těžkostí tím koncem světa no čili on je učil napřed dokonalému sobectví v vyučil jen s velice krátce že ta pod ní. Čil a takle pod cenné je vzal v potom do se to u četní v. Kdyby je byl nešel v z z jak mu a a tak anebo milujícími ten by je byl při za tu lásku ale těch deset chytil zaručeně zato sobectví u toho jana a tak začal měla čistě asi za je jich lásku takže když to byly veskrze smiluj síly jde. Kteří pomáhaly k tomu co o tom jenom křtiteli aby lidé je získávali sílu k pokání z čeho to sám nemohl dělat z rodu činů protože v tom pomáhaly k tak k u. Si je vzal jako milující a ne k k k k k k k a o tom tu zač je vždycky začal podle znalosti toho člověka. Jaké vlastnosti měl ten člověk takové jen podporoval a to by nám měla napovědět něco o tom že ji člověk jít celý bohu a ne jenom si vydobyl prostředkem a tak to se kdesi tak při dobrá vlastnost a ono se to podařilo že se s tím sobectvím dostali pod kříž cestu daleko. A jenomže jen jsou vlastnosti jako ta láska kterou jsem se dostane dál než pod kříž. Je taky pravda. Jenže na den jsi my jsme z takového těsta abychom nebyli sobci. myslím že to na se třeba jak kte viděli tak toho sobec síla bychom se dostali da. Buďte sobečtí. Buďte věřící ale buďte sobečtí vypočítavě nejde že sebe svět přát si království boží ne pro sebe to sobec sino tu spolu kterak. Sobečtější nemůžete být v nic i aniž to synem že totiž pro se do přát chtěné. v tom že si dnes v poklady pomíjet a co se jednat jak činnost temná se na sebe z s i toto pěstoval viz ježíš kristus v tom že na tak nechal byla dobra takže neměli čas ani na tuhletu myšlenku ale ne věřil jemu že kdo tohle do toho království nebes na tak při v proto museli v okamžiku smrti že při do tu vých nebo se k a. Čili postup je od paraboly prostřední který dohrály svou roli v těch tak že máš k tomu něco a tak dál že když není člověk v něčem jaksi dokonalý že co dělal dokonale tak že nemá nejmenší nedějí. A když se v tom nosiči v tom malým nedělá dokonale nemá nejmenší tedy myslím to sis se ve velké ta kdo se neosvědčí sobectví je těžko myslitele se osvědčit třebas z vás to je že pohledu tato takhle tím či kdy si to a je se zaručeně osvědčili jsou bez v v v v k v. To nebylo co doplňovat. Protože si mysleli o tom ostatně nalezl soudu paláci ženy jdou za kristem protože my budeme spaseni mi ještě o život přitom konci světa a oni přijdou. Tak se si oni kázali ale je přikázal dělat to klam že to říkali nebuď hloubky než se to teď ve tímhle tím tak nepřijdete o po krk. To tedy ještě živi bude konec světa že on to řek neboť to co dělá zázraku ale to musí být pravda pojď taky s námi a to tak si vodil z toho vstupy lidí kteří tomu věřili a taky za tu by co su o pytel ale ježíš si byl trpěli on ale věděl v čem jsou dokonalý například věděl že římané dokonaná dokonal ve jsem pro si to. Z tví to dobře věděl že je že by těžko kdybys co měl komu něco ještě v při tak v tak jsem nic neměl nýbrž nechal nad sebou k si myslím že v této fázi. Dojde u každého z vás se za to aspoň tady v kalech to tu jsem za svatého před tíhu viděl aby děl jsem to na sebe na sobě minimálně při pak z král za svůj život se z vás skla a protože jsem na celou pod o protože miloval pochopitelně sv. Jak to že jsem plakala co po se nás sil se když jsem si že svět že jsem do do líp před nevěřil boha žil planým si jen že se proviňoval ti bohu se všemu je po před si věřit když jsem si to při se že to skutečnou. Nad níž není a poli sví indického který jsem bylo to že to v májá jak teď bych proč jsem plakal tehdy se ne tak to jenom z lásky bohu že boha na jsem plakal nad tím jak jsem se měl rád a ještě jste si jsem plakal jsem se měl rád. Novým způsobem jsem se měl na váze se přejít z jednoho sobectví do lásky nebo jenom ti při sobě sví vyššího a že na se v chvíli jsem odešel od nevíry o a není z mu své co to váze víra on nebyl toho z toho bude třeba s vírou v pro to k poznání určitému kterou pro me měl nějaká víra tak asi so. Mít tak. Tak v chvíli jsem před chci. Byl sobeckým protože jsem chtěl to. Sebe z víme nebo chtěl jsem se před sebou vypořádat s tím. Abych aspoň to bylo to čas tam to bylo špatně kladena o po vy dale ve se přes se o pořád se svým svědomí vím to smyslu že se chtěl teď ta jedna správný. Sem chtěl mít klidní svědomí v v v ne a tak jsem byl tak ty co jsem no ale to jsou vjemů s tím plakal jsem ostře nad sebou jako plakal kostce třebas svatý petr když z za přeli vše ti se třikrát neško pod a k k a a na co to bylo se v nás sled no tak to jsem měl právo toho sk. Tak mám nad čím plakal ten svatý mnou jistě nad sebou jakým poradím kdyby mu bylo na sobě nevzal do nabylo jsou neplakal ale že ve s otcem tak nad sebou to k a do tak toto sobectví vyššího ražení sledu vyneslo pravé poznání na konec ale bylo to se bez takže vší. Ne tušil se to sobectví těch na ten vše. To von se po či s tím že i ten svatý jan miláček páně svým způsobem se. S o to se jsem jak co ona hlásil li jiný podklad a hlubší se kterého my došela veškerá stopa po sobectví ale když tam přišel pod ten kříž s tou pannou vady tak a měl ho rád toho jana tak říkal tohle to je tvá matka ani říkal toto je k bují svým k k v. Tím vlastně posloužil sobectví obou že oni tu brát o nemohli ta brát tam měly do své koho mít rád ti mohl mít jako na či ona za ani s oním. Takže nechat. Tak je to asi s tím sobectvím zatím co sobec sice v odbourává mír jsou sebepoznáním a je to jenom pomalu. Pravá láska. Se to budovat také míněnou se poznání ale obyčejně to des okem. Tak to s tak by do tu kazí vnukal budu u ježíše a nemusím to opakovat jak je to možné. Nebo koho tam na tak to jsem na to co se při svět přejít z jedné relativně k tak i dosloužila druhé vrací se která se na s tuk tu je a poznáte co to je li dosloužila to dale ale vzdát se to nejde. A kdybych se tudletu schopnost býval měl. Že bych se chtěla vzdával na ty s ním pravdy ta dohrála za by sama o z nebavím tak ste tam ho z nejsem tak jsem někde na nebesích těla. Ale bohužel to tu schopnost nemám ale myslím že to jenom moje nectnost nýbrž že to co z s li jsem že se o to radím ve si vědomo své v ve svém bude se na své úrovni a to že vzhlíží z kam jdou to ne si myslí že to je ne o z od pravda ale pravd se to si vystačí chyba. Po vede člověka do pekla toho slova smyslu do pekla ke stavu u degradace o stupně tam a tak tam se jako člověk prosme na. Přijdeme tomu li si řídit pochopili aspoň tak část rozhodující.