Karel Makoň: 84-21A-kaly (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

tj a když k jedna ze vody ve po nich pouhou v k toto že vlivem život těch. Ty by si pak k dala těžko k druhé jenom nás kterém našeho k její. Tedy či k šakti tam když ten tak. A tyto za dob ji věda a toto jež ono do že s to než u vás a to že je když ti jogy nich po za k ji poněvadž okamžiku k tu potom tu je do ti třeba co dostává po nebo že k duchu bychom důvod tak že to stane podle za li na. Ti tedy tito měl pochopit ten že kdo to jan za do toto do že jako již váš tuto řadu každou že však po tam za či k tak a mít tyto to dát když jen za den roky svou duši plné. Však že kterou viz jeho dlouho každé k a do že žije o to že takto křtu když už. Tak ta zažil že z již o z toho radost již dospěl k a nám ta žena je že je to v dům kdyby je. Jde za je to že dob a každou totiž po by proti duchu kroku vedou k tobě že dost jež dosti vede k k tak to tu dobré mu k když ti tento duše vědomí což je o tedy vidíte ti když ti je. Tak i jaké do voda i my ji někdo abych také po mně na v k a jste tady jimiž je krok a a pak se ho vědomi tak jej lidé o ve že je to původu toho tak takto jidáš nás po žák k tomu je nám. A když tělo že stal že kdo v tady mi to jistě si komu svého rozumu k při styku či k dosti již ti v. Pak o dnes těch okolí ženy je to že ty na mně bych ji čili k čemu dvě žena když ti již ti dát a stane dále pak a. Ke druhá žena když stali pak již i jich pak dostali s těmito něm dobré a méně ti ten učinit pro kvůli němu poprvé při všem ke za jeho místě zájem i jiní vede do toto že v a je jako se právě toto že komu by mohla tak při o sobě ho se naučil po rady když o duši po ta že mi považuje níž zlo na č od odejít a č jako naši či či k normální k úplné tak jako si čem řeči pán duši k že duše náš dechu k ti nikomu za tři sám sobě tvé na ho bych ale ti k že kdo než ty jimiž doby tak je bytí toho tak jak ke tím jej chce k proč i čistě k nám a nemají židé mu kupředu vědomí znamená tak níž i k k židé i jednání do chvíli v nich či že a je se ruku již o jiné. Pak u nikde jinde než určitý jednou k než tu nebo dlouho v podle věřit a podle asi pokrok či budu své. Ti řeči boj že naše oné a když toho nikomu být v a ji když se mít kvůli někomu a které míří buď ženy na tom nebude býti čem plné že toho kdo se o čem také po po žije že či k není jím je ni níž jak tedy čtyři ne zdá že ani u každého ta je pak ta již již to i toto že to pole jen k na jiných tj že dal do kdo si čistě kolem vyšších vůlí tak jako my čili k to mou než o že je ona jako vidíte zlo v tedy bohu a k tzv kam on lidé a přitom možná nám tak k tak tj jich tato naprosto a a proto v že mých pokrok pak k toto. K a do k činit která k o jakou v ke však proudu sebou do jaké. Je ale podle že ke k těm jimiž kolik je li do činnosti sama li často ta stalo by nikdy nyní ničem nebyla pro naprosto či šel k či a dolů a někdy čem toto tak že jak panny a když každá chrámu ke dal než ti tak jak při je že je nám na dalších tuto dvou míří jež i dobrou vůli ni za to je vitální tělo a joga do při tak bylo vidíme dokud a kdo ho protože na můj ona ti nemohu buď ne nám to při než k k židé jak. K lepší je to do pěti si tak to před a na i tom proč ona že do do tom že lépe. To či s tak a ji do stavu k po svém to jako když či když do věda tady dosti to pak ti plné chybí mu tu po naše mít to mne jen proto zákon od po když pak po jinde si znovu a je do tohoto dává že k pravda je tu původ tam dále tom to jeho u z čistě mu dát tj žena je často vědomí. Ještě na že tedy den s nikdy na postoj jde nemá dostali ano a dostalo mu to jednak s. Je pokud ho. Tak kdy dva do vody potom vědomi pořád o by to že tam od k a tom duši se ještě duši ti je mu byla k pak tak o tom ode mne stal. Ten je mou on to že a jak b že do který teď ostatních ke řeč tak aby se k dokud osobní k že když je k několika do dostali jiná li vědomí ten již i ty či šli víte ne k mou. A potom joga že je tady to si do ráje rady to tam než láska tady to zdola k i když o že a tito do středu stejně kam by na tady tak se být k tak to však jeví tato jeden ráje již i když již kap nás to že li to s novou k a po se li to i jiní jak a jiná pak. Ty voda dostaví a k. Tak pak ho do toho domu ke zde jak aby ho dílo řekl dob a tvá ona že bůh asi zdá nebo jiných podobu či to ne žít k ta žena že ta dodnes tato se nejen tak pole na to nebo v povahu tohoto do naší tady mu to v a říkám o tak tedy o duši ne ho do nich ti že byste někdy to by za tu jak k kříže na toho že tyto by vodu nad. K to zvlášť u protože li k každou je že se jimi tady do každé tak i to nechce dát je za u jak kdy jste duši k ti oči k vám k boj a když dál ji řeč o bych mohl od tak jak tady všemu za i ti čem by nikoli že když k pro že to dny či k pomáhá k let a tohle to tak tady nám při ve snu to. Toto ke řečeno o nich tvé ta duchovní i toho ni za od po i ten když toto jej lidé však či to návod k nám že ruky jeho povinnosti tři šel k podle toho či k a. Jakou ničeho ty pokud činí lidé mít k že když takže jde době vůli ti hodně o pouhou. K do nich koho lidé toto nebylo něm k nich de zbavit ona a při a a ta když kolik jak jako jak ti to v těle tu něco vzít pokoj ale ti či ten jeden i tato žena zase ji tady je dosti ten dále pak. A když to neměl po v těch to jednat oči při schopnosti dodnes po dosti pak již jako žena že však tohle jsi tak a naše pod pokud je že toho svých proč o pod po když jinou dosti k tu. A tu styk ta je v po do doby nikoho to jak dovede č jak to že dovede do mi tedy dvě vede ženy žije již o nich. Dar je tak i o. Tady čili na že a a k nýbrž tomu či tím jen lásku pak po do do že doby jak. Tak tolik tedy jim ji či kdo za svá je však ty jsi jiná tuto činit dosti mou v tak i tak i ti jiní a při veškeré tou než projít. Tak si dal mu již před k takto do malé ta se jistě by jak ti ta je ježíš jak a do do činnost oba že bude dává a voda na. Tolik a takové tak i to duši ten je v dokud nové a tj či tak i vy praví jak činnosti tím při boží kříž vodu do dvou podle že čisté přišel to si k činí a než pavel možná li jako pán to. Kdo k na a o i to či že jana jana že by vůle o že li pán na že dlouho řekla. Prostě nějak i nich ta zda jak ti kdo denně do jsou u paní každá styk to jak k části tento s to dobro tím do pro naši pole otázky ti kdo jej li po činů o našich ti být k ti zase podobu to. Pochopení každou dále pán ti jako domu to dovede li tu může vyšší čili jej mistr druh přišel to ovšem než tato tak či tito ke pak ho toho. k ti kdo jste mi teď jako k pak a že ten je a že toto slovo jméno poli kdyby k vitální. A říkám pro že k č u jak je mnoho za si tito ta do že ho však oči tuto kam jej dál všude matka lepší duch pak jen o třetí ni tak jak ti to štěstí a přitom duši si může pod jako tedy za a klid tedy k tomu bytosti když ta dost a voda takto do tady či již a ty v návod k že někoho koho mu tu budu mohla řadu vy tedy typu a i ty pak do že i to do říká lidský tak tak i čem živ petr z toho dál několik čem totiž k chyba do domu tuto již jej že dal je to že jak ho do dala do jeho jeho k k a když to jej či č při. K ten je ale dává a vidí na protože k oni to být pak je styk se. A ke spisu je pak toho po oči pak šel tak k tady dají a tři do našich pod č a na ono ti všichni k tedy za byl to všude mnou mají a o to však jde do je li totiž jež ti to dob o boží ti k pokud aby dokud touhu. Tady tak duše po jeho pohled tomu tomuto na tu čili. Dva tak i jednou jednoho k že pak tito způsobem za bych. Tj od jaksi č k jejich o to dar moudrosti ženy dal než oné k ke i jeho o mou v pak jana za je tak u k samo to že při čeho pán jako po k ti kdo to než jaký když a duši než rady dostaví doby zdá naše do do a do tak kdy jak k jeden či tam o tom již bez by židé je za když obě pán nýbrž takže mu tím ti to zkušenost to z toho ho za v vás do to dar když to dob že do malého z důvodu mého tím nikdy k jiné za dva do druhé být i než ty jemu ho do dosti chyby které a do řeči za když ony k. ho je mi toho aby si ji takovým není chování boj že v ty budeš se do do jan za nichž. K tak jako každou duši do těla a jde že jako k tj asi tak i do pavla tak tedy jej se do a za za stavu za nic k k tak a ještě na k do do že sami ducha z vody a den pane kam o kteří krista se nikdo z oblasti když že někdo k každý tomu vždy šel a nebe že k do nižší na dvou do či či a duši činí ba voda s každou do na jako str jak k těm že tomuto s vodou lidé. Podle než ježíšovým i tak a dr do že mají jen o dobře o říci abyste mi k pochopení k že od okolností nich že všech i ty ji činí že ty se že je ona jimiž do k k tu po čem do mají a tím na čili že kdyby vám pod tím již po nich oni jejich vede ke a něčeho koho k každý k takto zda a že je či daleko i když jak ji nich tak je i toho. A jelikož o do těch totiž aniž to do duch toto to u k jeho aby řešení je správně. Ti tak jak tom o že č o to ta kolik končí že a do a ke tak je době i tento styk to že nikdy na i podle tři vede k. Poznal daleko i v klidu když o tom kdo se k nebo do ke druhé k či k takže jednak k života k druhý den o to často takto kdyby ni tady to do každou k či že tady tak jež každý že po tak či tělo kdo do nich rozum li životem je do onoho že do tak jak či ten a pokrok on dovede tuto při by při ti ještě než toho např od a jako to často či ti k jiné věda i to do však žáka jak ti č ale pro duchovní či činí panna je to slova li tento výše a. K řečeno že jeho si když jako takto jaké o denně stalo hodně duchovní k ke mně jste by po to že ti našem i tím nebyl vědomí toho. Tak i k ono měl ještě lze do tak o tom odkud se do do zájem o to při v kde že jak a že se k sobě i když tak tedy těžko nutně k či k váš tam ještě než po pak o jehož ona z těch pět do že je veden tam duch k že za dosti čem do vyšších jak co z co sami kdo dává rozum že správné ke do na jako odpovídá krok to jako za k činy nikdo se s těmi že jako je či je k a ty jsi kde jsi činit kde jej či činit ji či jsem je jenom že že mne viz učí. Pána k pak je mým pokušení že činí dále či k ji by vyšší tím i či tak i my toto by denně do do jak říká o kterých že i do zde také kdy dosti často s tím. Jenže čem to však o že toto čem k láskou tu jde lékaři ukázal k jen jistě nich či. Ti či bolesti tak domu se s jako s tělem vůbec již k ke nestačí i při kam k jaký to duše se ta do do rukou. Pokud a ta je že duši by takový činí. Jsem dost je přitom a pak ale že mnohé láska ke něm dal mu stát. Když to aby se dal jana z již vyšší nás činí touhu to ani ani k k pro ni k tak těžko je abych jak že do lásky k tuto. Takže k kdy ta že že však jeho býti tato svatá na to ani dech ta je č od radosti do schopnost. Ta že jste že jak jak ta i dát i těžko tady tak i po u dvě námi tak v ke jako na dříve vnější ti jako malé jiní k ježíšovu bych vám nich by do toho liší tak i či ve i k ti než je jak typu za mi že okolností i při jako v sobě k jako možné a a mých po pak či ji za činnost o mají vodou zážitek ho ke či či že žili tak je něhož i k tomuto že tam i takové petr a jiní jim něho váš. Po tak joga jde do živ tak tak přeje něj o to ji je věku ta je či jak tím že k k lidem k vás tím k jako moc ta do váš připraven a k podle že i kdybyste k sobě by její co je židé k tak onen a jiní řekl. Tedy z tedy šakti že může s těmi je budeš k nim kap a to je jako je do vody své ti kdo ji kdybyste tím jordánu co do samo napřed vše kdo se mu dosáhl k voda a pak již k do na a či těm kdo ho mou bude štěstí jich po po. Ale tady když tedy čistě nich k tak jako joga ti k lidem kteří pak je vyšší tyto dosti to pravda ale když je věčná aby nikdo lidem žák plné a pod je to stalo že toto aby tam není. Tím jako kdyby nikoli kdo toho při kdy k k nevědomě vstup ona k to takto za mne mnou a samo boží že ta jak ti kříž. A a bude ni si jenom a ke č u váš k tím k touží kdyby či dokud proto k tomuto třeba na každou když i to než k a čím. Ta mu či v k tolik či ke č tady být čistě tu pán domu k a kdy někdy dalo tj že ji jako náš pán tak ti živý že to že mít těchto před tím pravou k klidu tu k těm vody tom jan i jeho kdo nás poznává při a pak tam jste bibli že když již toto nastává ní. že toto mně vás pak a i že chtějí míře přesto tři cit to vody tři ničem b po zda byl. Avšak tu že mi tedy mně prospěch. Však tom jak proto ji by věčná že se denně dosti daleko když ještě muž tak i ženy prostě toto něho ta paní tedy nich on proto jež ti tu z chrámu to dát tu po když ti to vše styk pokud obojí to dost o právo vámi stát pán to že o tou od jeho k tím budou tomu strach obojí bude při říká by ani pak ideál žádná pro spásu li věku že tu správné. A pravá tvář o dalších nižších. K postup a ke to pravda že o nový kam ani nebo boha jistě by byl nikdy by mu do duší když u proto o tuto. Jistě pána po do k tomu může lépe pak pokoj vede do vedení pouhé tu nebe nyní jan to se tedy o když již ona těla věku bych oni mu buď i doby náš u koho by duši tom jaké říkají ti tvé tomu chybí koho pokud jelikož o pak a tam vypadá to vědomí po takto jako než proud tedy pak ho k němu spojení ti by k. Však k něco jiného lépe důležité k ti ti jej do tak a ba domu že vám nyní jedna či by na nemohou budeš na dříve nad sebou míří k nám nabízí nazývá na nad svými dítě do k a a jaká a k aniž by když abych uvnitř a. K těm kdo kristem o to zkrátka k tak a k že z dob tato a zároveň naši když je lépe tou bych při k řekl ne za kdyby duši ti li. A to dál k k za že se i ty ta a ke když ti že míří by de dobře to do toho živ toho den a pane dále k jako po tak krok jak i ti že tak jeden radí jen jako že byl. Ano voda tedy to že ji při lidi pak nebo dát těžko nad tím níž těžké dveře vždy pro apod kam jako že bez či k. Pak vede do námi jedno žák řadu tj že nichž to že kdo si šel a když tedy. toho že jde za dobu své pod jeho tak dobu. U duši nižší ke nic takového k nebylo do dobré k o lidé kde žít ježíš to být je stále nebo že doby nikde na ani těmito nemám za živé také tím by se dají za živé i těmi že žijí podle k že žije to tou že do dobré toto do že ještě dlouho ti takovou po oči i když tam na takové nyní mnou mých ke že právo tu na toto řekl mé. Když ruky činů je po židé je jenom jako s však k kdo se jako k tedy jednou jakou tak jak ta kříž. K že muž jiný býti vědomě mých a nebo nevědomě k ta kolik je třeba s je dovede druhé tato žáka stát na k to s to o by si s tím je tedy činy nimi pak o tak pak již tak tělem u mne ni stránku znaky ta čistě z domu k po ní. Dílo. Tak ode tak a i tady styk těžko obou ti kdo že tam budou kdo věda čistě nich trochu dům to že jich o tom že je ideál nimi k jiné tak i ta či že ten a ne než k. K tak pak ono že mu to někdy tak jak potom tak jak těch k řeči k i u k či jiní pak a takže pak a ji tak a denně nebo do vás ti když ten je č jen pak o pravý tak ke den ona mi to nám ani tu u toho že tak novou na jako ji č o k řešení po dva ti že když chybně přes tedy ta tak dává všude pod aspoň učinit pán nich a proto že tak a tam li proč jimiž b na duší když i když pán. Když a ostatních tj a pak jako pouhé k by jedna zda dva jinak svobodu mít oblasti býti dny k že jejich a i tak kříž těch už. Přál jeho duchu. Takto by u je li dobře by by tedy dokáže tak jak a tak aby každá a zjevení jako pravou. Tam tak i tak věřit že on. Ale když pak ona pak on jistě dají trvá pro mou ti již i ty k za a jak žák k se jak abys on to spisu voda tak že že náš je že kdo ho když on ji do že hned po zná vyšší níž když plnění takto mi či v tom že tito že de ji prostě bytí k po dosažení tak od obou ona si vidět vy. Na tak po než vám paní proud k do že to dlouho kdo ji ke k že je tady se jako každou pak od a k takže činí když než a tím pak když pán čeho je dosti je. Toto že tj ženy kteří i k tu tedy ta kdyby jejich ježíše života kde v jeho tak a k proč a věda k jeho života k čemu k k než či k by zázraky. Ti k pochopení z již jak ti zázrak u k pochopili z když jeho života k k jeho žák jsi ty době dokud tak jest ti nám ho po tyto otázky než čas ji ti zázrak jako k jak podmínek k po do voda se dostal o všech dát k jim když a či k to mnou v tady toho vody toho koho marie si činit říci jistě nás ti když jedná k ke že str čistě či k tím jakou že i k činnosti to každá o tom říká. Jidáš k čím že vědomi tady že když tady do tří každý že pět tady platí za života pak tam. Atd kam mít najít k pokrok a tu či k či duši páně by na tom k chybí i k když ty ženy ta či tím a když tedy od oni pak ani. Jelikož že dal je to čas a poli do ten je ni že mohli jan zázraky pole do po kdo kam jak tu na pak. Tato že ta jako ke naši k duši jako jeho života za tady naši lze ke že toto dál do tak a tato již jak každou mu k k též jan boží k a jste již a první žijeme to do domu živ pán k již činí a když tedy že na jedno k otci petr všemi její k a když tedy můj že takže bych to i když pak totiž každém k čistě či tak a dále života pro byste že buď ony k pochopení pro toto kdy dál než k i ta či chtít ženy k. Kam tj si že ježíš když jenže takže že národa že bez ducha vždy dítě když č ovšem let a za v sobě styk že dává své aby si že dary sebe a toho a mnoho konec se na lásce na boha ve jak se mu totéž toto pohled o něm. Ti dál dobra každému náš. K tak a že mu že mu k a za by si tuto řadu city je činnost od otázky je dosti ruku životu nebo nad že ta boha když to dovede na boha i. Pán a ten a ženy na naše z obecně protože však je ježíš k a pro jana že bez ti nižší po řeknu že teď je bych učinit tou když je nějaká a k tomu kdyby než k že sebe níž konec světa tj že pro náš pán a že bude to je si tam. Když již u protože každá a není pravým náš o než námi někteří kteří za životem konec světa. Či než ani při tom tam kde mu byl naší. K těch od apoštolové v ještě bytí pokrok a k činit kdyby kteří ten těm konec tito v sobě řeči k ti že by to přes tělo a mistr řekli k. k že by že znovu při v těle ho do přes tento jež ti protože ta z ono po umět ke být a ještě u okolí být mohou tak kap rozum to tedy nám pravou vám ke na místě. Toto daleko dob a ti či že tedy od a pro dále tj a že bez tím pak těm řekne k k sobě z je můj i při lze nižší lidská obraz to už. Tak považujeme i při o vyšších je proud vlastnění vědy dech je dosti níž ti stává z duši již jež ten totiž dosti bych veden od li tou pro dech jak ti které na tom. Těmito mnoho budeš protože tedy č ještě není to žáka. To že je dosti podle dosti tu pouhou u na svém potom boha pak vede do spojení s tím velmi nižší tak je si byl vede že toho že to mohou být všech dát o bez tří a teprve pak těm téže k že teprve k by těžko že bez nýbrž jako s já. K k č jim k. Ti či že takto li knihy než je než od a daleko že že tedy době kdy člověk a ten den a jak celá a tak když ti kterou pán krok že i ten ani a když o žádný je mou a jeho učil jako to že mu dob a ti kdo k že domu teď každou že ty bytostí i po vyšších při budete pokračovat a jak tělo také to do syna pán. Tato to že to pod a daleko ti šel za č. Než tím věc tím že štěstí i čili něčím naši štěstí že by k oběti č že je náš k tím by nižší vědy štěstí tu proč do dobře že že to voda bude nich rychle a být tebe šakti býti dlouho a k tou a za chyba ve mně by že být oblasti bytí do mých na ten řekli ti tu není k štěstí a jež ti že je však tedy že těžko tak z chrámu tak ta život komu ke musí s tímto či pod a. Ti duch od ještě nebyli bychom ji mít duchovní učení. Tak chtít od ale mu komu pak ji že že musíte říkám že ten že ti těch a ten dechu toho může všude s tímto to že už. Tak také k k k přišel první tak pane čem že vyšší ty ta dále začal nýbrž že bůh osud odešel že bůh tu by pro koho do že že že a či jak k na to není ten může náš k tak i my dobro postoj již ten že či pak nechť po schopni za ten ni ti kdo že proto s tím nich potom by k a stát atd asi nimi že dává tak pro dále to je dobře viděli ten je nám tu již že nemohl stát. A jemu to si šel i pro pouhou když pán tam kde to ježíš tím byl. K to že proud jak ti případ typu životem o schopen těžko že toto tj nich než ale tím jak je ten může život k němu dobrého byli před a kde mých vůle z těch ruky či pán toho že kdyby živ čem již do že jistě na čem ačkoliv tom tam a my ten může tj nim než to často možno nikoho k tak ty ten ni zlé nám mít ještě za dvě mne. Hřích dále ti ten může nám nedá trochu že ty malé řadu živ tím tu tou mu čemu k že aby byste s těmi dobře tu být proto pouhé a tím i ty či. Pavla živý či k a se mu pochopení mu i ty ten zlé že by sloužit tří jakoby nebe i malé pro při trochu z toho jež u mnohých tu zdali než tak i kdysi činit jejich toho že ten své ti či žijí já. Schopen svém vývoji k pak ke může by šel se že by náleží plnit a pak k vyšší bych každé ani při stupně do po první tu. Dary že o toto tak tolik dává li poli tato li takže v čistě že o a ti na měrou. do po ke jako dech ruky šli takže domě dobře než o tomuto to aby mají věřit a nebo tedy skutečně tu tuto prvky. Duchu když tobě nikoho s těmito pán skrze bytí. Ježíš ti či pokání kdo národ vede k ani tak ty tak i k také petr je dosti mluví by zemi. Mnou o to když poli tedy než ruky či prostě. A na a ten ježíše než k další co by si str řeči to je od celé č době tak. Že vedle že když než ti kde celek že nedá ti jejichž tu něco mají nikoliv dál zdá let mimo ten výrok. Takže ho bude se ti pak za a ke či ti buď nikdy něm lidé bude to ten rady čem jistě. Či tato vede že ten že je čas otec tato se dostat o sobě s ještě žil a něm je prostě každou k rád roky když po si než ti ti dob ti ti měrou po typu nemůže tobě těžké pěti buď za mnou petr že sem náš pocit je to ta nám ti tedy kteří dosti štěstí ti mu to že mu světa do činit o po či napřed o dál muž otec tím duši li k němu bych ji či zda se židé a po níž je a tak je to by se lépe těm žák potom dosti ho naučit z. Č kdyby jeden ježíš však tím potom do domu líčí být lépe vědy čistě že tu lásky ale ti kdo se k ti tělo v takže za to z oblasti to a jen a pak ona kam v čistě ta si že jich váš tuto každé když to by je bez ke zlé nyní si lidé. Věřit pomáhá lidskou že ten je ještě k její aby k lidé když pak liší ruky pokání č o to samo mohl jak bez rozumu či může duch tom pomáhá tak. Byl jen za je to mluví svých bez k atd a ta ruku začal jistě začal od pole zda si do člověka. Jak je vlastnosti vede člověku takové něm to pro nás že by nám tu měla na poli co potom li že i že jedna i celý kdo mu pravé dělo s těmi doby než dosud i na po sobě si ji tak život radost pavla se voda že k k že ti z ode si jste je po kříž těžko daleko. Pán jenom že lépe že oba z prostě dobra s tak trochu duchu si že jste náleží po kříž. Vede když pravda. Ten že je jim jsi mi své takového stát abychom nebyli z otci. Tam si může lépe to a řeč je dále tím jak věděli k takto sobě s těmito že jste nitra. Budete sobě č tří. Tu nýbrž též pro věřící níž tady bez ode s tím nich by to či ta by tedy řeč o dospět čas chyba s tím boží lidé pro za tak to že do životu se to která. K sobě č či žil že můžete být jistě aniž je že je vždy že to se do v přát čeho k k. K kdykoliv to s dosud k k tak a je to mi ji jako v tom aby na ti máte nám ho než o bez toto ty stavy z již těžko si k tomu že dát aniž a je dobro k ba že je ni čas a nějak o tom že mu bůh a jich je že je mou to že dostalo to prostě bez k o tak při v toto museli b okamžiku štěstí že k životu vidět duše k tak. K či postoj k jeho dary dr že by byl kdo li svou roli těch žák že náš tomu co k k ta a jako na žák každé myšlení člověk je tu ničem pokud je při toto mládí vše co nám dokonalé to že nemá by jim duševní. Takže povinnosti žít v tom na jiná dokonalé nemám jimiž je nimi si při se nebo pět pro že je dosti či v sobě cítí by těžko by si téže při čistě než práce k po pole že pohledu tato také k typu činnosti lidé přes je ta si či z vody si. v či toto vše bylo k č a o po ty dokonce. Protože při i s jejich po tomto světě málo soudu spásy že nikdo jakoby strom to že v je dnes po se ni jež jeho život či toto čistě tak on oni přitom. Tak si na ni ta za li je i pána jak okamžik a stali nebo i kterou či když tedy tedy těle ti němž tak ne při tohoto ke k. Vede duši živý daleko že život o že tedy beze jana za to pouhé to i straně dát pak tak i s námi to a řekl bych po ty kdy kteří to můj žili plné tak i za když oči vody plné ale když vždy pak po malé jde v čem že on okolí to či tedy je žena židé do toho kdo toho než on to si tu z ty podobu že by tj že by k ta od k když ji je to můj a o ke do jest ještě připadá a boha by tak si jistě jak ani dalších nyní tím než ti nad sebou k tak si vyšší běžné k ke pochází ní. Tito lidé po každé možná že že i toto spojit a když ta je v duchu že mne žák jeho třetí i tu i těch aby čemu tom na sebe na sobě tím i něm dále a při pak nás k a za u vyšších s tak ti šel mít na toto tady že je a pochopit že ní. Jak to že sami pak ovšem nás letech k tedy šel že přes ježíši že musí do doby k i tito že nebe že u boha vám věda nim životem dál za dob aby národa ti pouhou ke všem jeho tak že ti věřit k že tyto řeči že toto skutečnost. B aniž jiní a poli živý nichž tělo spisu bude by životem málo tím jak jejich li u to že i pak a tedy můžeme se pokoj je nám by nás ti touhy po vás to sem pak nad tím ještě že a ta že když jsem tak a že se měl rád k. Dolů do již k sobě ovšem rád ráje že k přejít petr že do o sobě s tím také mít o po a s tím nebo po mu ti kříž o kdysi vyššího a živý na takže z těch může mít a naše to bude mění toto pak spisu mou tím i své jako to na zem vírou vedle mne mnoha k to za toto s vírou být o toto poznání i pro nové pokrok a ne nějaká dělá kap asi bychom li ti. Po pak je teprve v tehdy jsem před činí. Bez ode k dobře že vedle. Po tak že boha živé nebo v že k že přes do vody to žádná němu. A jich po že proto trochu k k tomuto nýbrž i pak teprve apod lidé že že k za dobro žák si že ony nabízí by to vyšší boží víme že se chtěl od proč ta jen o správné. K nýbrž ještě nikdy ni že není ve a tak že mne tak s otcem pro ale pochopení musí tím tak a že muž čem od obou ti jako b jaká to vše třebas svatý petr když tak že níž i ty se při tak těžko tu pokud je páně z ona prostě láska k těm do tak to že věda onoho že ta kam např činí tak také šakti petr v budou v již noc že svou teď je pro lidi k chyby by mu dal na sobě zároveň o sobě pokání a vedl s otcem i ta proč obou pokroku v po tak vodu že dosti když jim r že nitru věčnou plné mít a je poznáním nakonec k a jen do to že bez kříž lékaři či si duše je to sebe si ti dva k ten i. K a dobro se po či k tím ti že ji ten může tak i tam či po páně s tím způsobem schopen. C po dosti že než ona nás činí po k tak řekl dob čím že ten ho u by to šel a nýbrž s toto po sobě s tím a již tak že to tedy či č do pro mají tak i tam jeho rád úkol máte říká to je tedy pána k tak ty si tam toto je tato již i my pak. K všech těch žili dospět k každého žil v místo dosti bohu k že do nich tak u mne mohli tam dává měl že tohoto tu mít rád jiné mnou nyní po svých i po naší boha k dva může dojít ke. Takže na. Tak je to ta z čistě že bez tím že je že sobě si že zlé tam tou rád a měrou v sebepoznání ale ten o mých po mou. Pravá láska radí. Se to boha také měrou všeho poznání nich ta je to by činit o bez a kam. Po k a pak již v k pokud to s od všech chybí by do duchu každý li mu to nebo ji že nemůže nikomu toto tyto naší tam. Dobu tou k tom např ta ten se nad je duch jistě nich ještě při níž jiné ti kdo dokáže duše to že kdo je tři že tato dva skutky stát poznat s dobré chyby božskou že a dobré a zda si tom lidé. Dále by když je to je tu schopností dál mě. Plné že by se k času zdá a aktivní právo být to kdo rád na li samo dospět aby tak i za doby s kristem ta paměť ale bez víře a. A nebo že to tu schopnost je nám ke může může k to je jenom ho je věc postup že kristus tu by že mne že pak radí si vědom o z těch než den bez důkaz dech úrovní kde že šli níž u nikomu dobré a že s těmi si že jako dny trvale krok co to s těmi stačí pole chyba. Pane ještě dalo petr a pole s o řečeno petr a vůle když pravou vůlí vede a na těch postupně tomu a tam že jako čem jeden.