Karel Makoň: 84-22A-kaly (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

F. Když se ten do že to není proti vůli boží s aby dozrály kladně. Tak jsou pro svou no a může tam bych klid on do toho vloží ne sebeobětování pro toho vloží sama sebe a proto obětí kterou von do toho vloží jestli se urychlí a tím třebas zachrání mnoho životů. Toho neznámá věc o by s to by si mohl vzpomenout například ho v když se vykonává čistě z vůle lidské tak není ničím co by muselo odpovídat vůli boží ale že se mu podaří tomu člověku. Dosáhnout toho dost prosí tak si nemyslí že je to vlivem milosti boží nýbrž že to v matčině magika ma jeho síly i my jeho myšlenky kterou to rosa a mám protože většina těch katolických modlit v v v v pro sem mých je mat vždycky úkon. Nic víc takže si to člověk by nutil svou magickou schopností neříkám pak magickou schopností ale je to opak toho že člověk se odevzdal vůli boží jsem odevzdá tak je vjem v když jsem se tam s magik jen v tak mi řekne vy kteří na to dete odevzdávání se vůle do vůle boží jdete na. To špatně protože pán bůh nadal taky vlastní vůli a my máme používat. Čili kdy nebudete něco co být naopak podporováno magik totiž. Dokonce svýho života nesleví z vlastní vůle a pěstují a podle toho co považuje za správné vyšší tom mate z tomu říkal tak toto pro svým nebo pro svá těla kou. Nebo pro nějaký způsob magickým vynucuje no ale vem si takový ho nejí čil magika třebas koncem trvat na nás to století a časem toto století to byl tedy časné li který radil ve všech svých knihách-velké tajemství nebo co von napsal taky proč ještě všechno přeloženo radí aby člověk. Nesledoval své vůle aby prosto když je si vědom že to myslí dobře. Nikomu nechce s uškodit tak aby si uvědomoval že je to působení boží je příliš abstraktní. Je příliš je řek bych vzdálené konkrétním potřeba člověk každý den řídí celý vesmír a tak ta voda pudu o mně to nebudu dělat ty jsi měla o men ty jsou pro svým. Ale ano. Ti nám říci že on do poslední momentu takle propagoval mi lidskou vůli v tom ne ještě slova smyslu. A teprve těsně před smrtí přišel pro že to chyba a takový inteligentní mág jako byl von těch je málo to byl vopravdu je velice vzdělaný člověk a když uznal po takovém dlouhém magické v životě jsem mýlil tak to je k zamyšlení věc protože on se opravdu mýlil. A pravdu máte mystik který že musí být rovnováha lidsky zjednána že bez jeho trpnost o to znamená odevzdaností bohu a mezi jeho aktivitou to co nám třebas tu prosbou. Činností a tak dále tak. Čili jestliže sil si jedna na tuto rovnováha taky všechno v pořádku. Jsem to co voni pojednání o trpné aktivitě nebo tak něco že na tom nebudu mluvit v z my máme v plzni tento tak to v plzni že to tak říci nebo v ty to je to se odstěhoval ze svých osm dostat byl při své. Při dostat se do plzně její osmdesát šest let dotud pro tečka který ten den. A tahleta paní dělá někdy výtečnou diagnozu. A vy nečekané lékařské zásahy ten který mi změní průběh chorob u pacientů způsobem nad kterým na kolu lékaři nejlepší lékaři hlavou jako o na to dělá. Na tedy je dávno zaměřena k tomu aby léčila. Co co to s tím že když jejímu jedinému dítěti bylo asi šest let. Tak o to dítě přes upřímnou prosbu k bohu přišla nějakou jeho chorobou a neměla to tedy bod u zas nýbrž v řekla si asi v duchu k to reprodukuju jenom volně vona mi to vykládala detailně o asi toto bych k když se nemohla vlastní býti ti pomoci tak ode. Tím se asi chce abych neměla vlastní ti ti k abych pomáhala všem dětem aby se omezovala na to vlastní tak především padat toho tři děti že ano deskou tu k tomu z ku staří pláni. A o všech li se poctivě stravy nese straší toho rozličné špatně vychovává muset tak lidí v těchto letech ještě vychovávat ale nejenom toho on se především u jím dětí sv. Způsobem tedy který je přímo nadlidský ale ani toho se nechci všimnout. chci říct jenom jakým způsobem přichází na diagnozu a jakým způsobem léčí. Ona totiž když k přijde pacient předloží tu moč podle které domněle bych usuzuje chorobě tak svěří svou pozornost moči odstoupí od svého úsudku a spoléhá se na to že močí to prozradí to je správný způsob. Odstup od sebe naříkal se o žitého jsem se o tom pro vepře při tak je nebývá ale ona přesto volá nestavěl rozum protože odstoupila sebe co to je postoupí o sebe třebas jen na chvíli v el tak osvobodíš sobě moudrost která je za lidským úsudkem. když se vzdá lidského úsudku a přes-nepřestane být vědomá tak do toho vědomí se vleje něco moudřejšího to čeká na to vaši sešel se dělat něco dobrého. Takže jsem byl svědkem toho že ona kdy léčila pacienta který byl zřejmě nebudeš který normálně prostředky jenom proto. Že se vzdala vlastní čeho úsudku a kdybych řekl z vlastní vůle a potom vyléčí. Tam v jejím moc šlo o to aby ten pacient byl léčen když se osoby měla osobní zájem jako co své cesty nebo někde jinde tak z vítr nepodařilo. Potom strašně toho litovala nemohlo přát pochody prosto spoj to bylo její nade pacient není její kde čteme jenom o věc nedejte se ona prostě o zdraví toto člověka jako tak. Tak tam si to obyčejně říkam obyčejně daří žár jak to ve jsi ten moment kdy na neumí je také analyzovat a dodneška neví jak přichází odkud přichází sil do při správně používá. A v případě že správně vím žije tak klečí i bez pomoci moči aspoň jeden příklad co se tam před několika lety li to bylo ještě rodících v no to hodně let on na to co jsem ne do její ordinace s močí jednoho pacienta z brna to prostě žije straka protože ten pasti. Padl v při z stavbě na záda dos z vysoké ho místa zranil se do krve ani činna mu nic nebylo by to nějaký otřes mozku ale od doby. V něm nastalo se v rakovina takové nad jenom toho připravené nějak. A on potom na to umřel několik vyšší tu před smrtí když se o dověděli lidé z brna kdy. Moci číst za jiných lidí šel seznal s paní kamenickou v tak je po prosily abych se při mluvil. Aby tam při mohli přijet s močí a aby ona se podívala se si to je přítel tu oni tam přijeli. jsem mít to nepsal že tam při do z brna prostě ještě se na tu stanoveno hodinu taky kdo nad ni z. On tam při proto jsem ji neviděl jenomže hledali karla makoň že s z s který tam měl právě zase věděl o koho si jde na tam byl tam jeho bratr rasy řídil o to data ještě do tam ještě při vně něho než citu moč měla tam panika lidská plnou pacientů. Takže když jsem napřed řekl nechoďte tam pravidla rodila nejste hlášení protože to do na onom mělo moc pacientů ten. Počkejte si napřed u zjednám přístup co jsem rovnou do její ordinace. A říkám prosím vás to je vám zvláštní případ takže z brna jsem vás se neměl čas informovat o tom dobyto přijíti léto pije vážný případ. A lékaři s tím nevěděli jsem neřest. a ona říká copak nevíte co-co nevidíte co tady mám lidí podivejte ta fronta před dveřma to sice z brna ale to by je že to nebyl by tak se bude vezmu by se teď tu moč ani tam nevešli ten nadto se o to před do že mně podali tu moč konec řekla atd pocit pěkně počká te protože musím to jsou tady dřív musím proti léčit nebo musím žít jak nos nějak kam takový delší stůl než ten je. Ten. Takže na straně co si ty seděla a dělati rozbory ten o či nad tím závanem a tak i jsem seděl se na tom konci jsem jsem tu moč a tak ten kole z takže tam z strany při ten špatném zraku jejím ale na tom moc neviděla mohla vidět maximálně pro bič ku a je kromě tohoto vyčkat pokud vím tak bylo ve zabarvena věda v tak li jako jako pod věku na. Mně dáno takže nemohlo je tady ještě to půl jednomu se od u jednoho moč. A ona léčila dalo. A když když jsem tam byl svědkem při při dosti jiného případu této přitom řeknu protože to nebylo nahoru že z ona přitom při se stalo tohleto vešel tam pacient který taky tam byl živ než je ti dva a o dostali podívala a od dveří do hnala pryč jsem říkal to je pěkný předpoklad pro to léčení on tam vstoupil řekla. Pane pro sem jdete do na léčení také o něco řeknu při zase ne ale přestanete chlast plat přesto se chodí za ho kama a přestanete kou při tma a on by z toho není o čili to as komu málo pozpátku k s tím. A jsem neměl co dělat tak jsem si svou malost mým které ty lidé který si tam milost pro si říkali tak co jsem říkal setkat pod při se tyto před okamžik pase musím domluvit tele s tím pánem ani zase o na chodbě prosimvás že se nechal tady hodit on říkal život je všechno pravda ale v. A to tak co je v tom prosim vás co bylo v tom pohledu pani kamenický nebo co v něm je proto řeknu dál. Je to nadešel ještě další do pacienty tím nevěděl ještě bylo v tekla málo tomto o toto tam nevzal vzít tu byl z dovolujeme protože to by dal takové chlapcem chodit že že se nestydí. Ona ovšem neví jsem říkal že by do něho vidíte kdo dověděl zase jsem tak jsem to vlas na řekla no ale tak byl p. Když si to za vidím sám tak tady ve se proto ode léčit musíte jist do toho něco sám prožit jakým sebezáporem. No ale vám řeknu to je tam moč co to vím máte na tom stole ta nám v ve mně budí špatný dojem. jsem říkal tak se který rozebírat říká nebudu nebudu kdopak je tady s tou močí jsem říkal tchyně bratranec mých celým říct co vím o na bez rozboru moči když se pozval říkala a to je člověk který spolu vážném zranění získal pro z vůbec za neviděla po vás že na to se neříkal cesty. Do. Z ti jsem ježto potřebou pomoci to vášní případ zadost považuje ji získal který dostal roste v rakovina viseli těle. A není mu pomoci dostáváte polovinu při jiná on do nového roku zemře ale co mám s tím tedy dělat. se přede píšu ten nějaký ten silou opisem neřeklo v ne a nějaký by vím ky ne. Za to placen o takovém no. A si to dale a řeknu aby mu to neříkali dne a do nový roku od se smí zjistím že zemře. No ten člověk zemřel dvanáctého ledna-to nebylo tak pozdě ne ono o čem si to zemřel na jsem tam přišel. No v ale byl to dost proti on zemřela z on neměl tu starost li v ale v. Takových případu bylo víc takové které hlasatel spojena nadto je tam to bylo spojeno s tím výrazný by rozením toho člověka který pro stalo a podobně. Prosím tato její počínání při diagnoze a při předpisu léku považuju za druh modlitby. Ale ne jak jak to tady napovídá nýbrž ona totiž zastavím svoji mysl k oni jsme prostí v ale to zastavení mysli jen lepším modlitbách než přímým vysílá proste. Taky pro se modlitbách. Takové prost tak ale to se modlitba je absolutně jista a vždycky v pokud pro aby pochopitelně v vel v k v. Dojde tam kam dojít ale vyslyšena v ale ani slovem se napovídá pánu bohu. Nýbrž za tak jsem lidská schopnost zastavit svou mysl nad tím z vůlí aby tomu člověku pomohla. A zastavím mysl. A objeví se jasné vědomí o povaze toho člověka o všech okolnostech který s tím souvisí jak se to stalo že tohleto to nebo tamto ne. Co se pro že to dělat a v a tak dále prostě toho člověka začneme či jako mnou odjakživa zná. dycky při tento při dosti to tedy ten vlastně pro a ovšem potom si ono samo uvědomí a to vám pořád to nemůže pochopit. Že strašně trpký a ona silové je že že vysílá prosebnou modlitbu. Že to se před těmi ten uzdraven tak prosí vlastně pána boha či k němu kladným po mělo věřící ne. Tak že ona taky za za všechny am bylo potom prostí každý večer to při své pacienty. dalek pod pochvalu božího tak na po nemodlila všech svatý ono do oni modlení který pod je schopen jenom paní kamenická a nějaký pán a to není takle dlouze zformulovat modlitbu tedy než jsem ji naučil to trošičku zkrátit to tedy trvalo spíš víc vroucnosti než než tolik řečí se měla toho názoru. No ale trpí pořád dál. No a vždycky když jako na toho utrpení ostatní zapotřebí nějak zakročit. Protože tam je nějaká chyba to utrpení si být se u toho kdo prosí tak velké bych to neunesl no. A co bych mohl říct ještě abyste věděli jakým způsobem na přichází letu jak nosu. Tak jasem jednou viděl k do radit z na náš wu byl krutý mrak z rok tisíc devět set sedum zas za svým mě. A s tam jsem delší dobu v z na stanici lásku protože se přes tu bude na ten vlak. A jakmile jsem nastupoval tělo a taky dostal jsem hrozné bolesti kolik ku lidovou v levé straně ne tam potom se na od nebyl že to vůbec si to bolelo všecko a. Z vracel jsem neměl jsem co jsem neměl v sobě tak to byl tak v takový stav že jsem hodný životě nezažil včetně koncentráku ten nese se že by k ne z jsem z toho vlaku těžko těch pár kroků trojího bytu udělal jsem tam přišel a řekl jsem tak tak to dneska jsem těžko k vám došel. Neměl jsem nikdy proti bolesti nevím čím se to ono b stalo po čeho to je pojmy teďka všechno. Ale mám dojem to nastalo tady na levé straně na řekla ne napoví mějte s vniknout. A takle měli dělat po těle. Řekla levá ale kdybych na kámen v tomhletom místě a za kterou koho. A buďte v úplném klidu za tíhu jiný stroze žena ještě několikrát že něco místo pohled měla za dvě hodiny bylo po bolesti bez podání jakéhokoliv léků utiší síly ho. On si to von by bylo jako by na to co měli ale vono mi todle takle taky ne. A jsem se hlásil samo svou lékaře. A na ty musem co ještě napověděl aby to dobře odhadl protože jsem byl na ten kámen jasem že se mají ven. Tak jsem označil ní. Tu bolest jako tupou od plnost snad plnost těla protože na jsem z to ještě lékařsky kým se když to říká správně co jsem slyšel v. A to von zjistí že to je opravdu akutní případ cestu zablokoval na že to musím nad okamžitě operovat víte co to jako pravý a s. Nesmíte se hnout při to s tím že tak jsem potom s tím je to tam mne na tu a nad tu na tuto výtku mým tím způsobem že to pro ježíše. No do tiše ran tělem a se to takle na poli žít čeká jsem tam takové svým ne místnosti nesen to bylo i se k natažené li na tak spolehne a vodního. Tu si jste s kopii a to taky se to provedou ne no a tak oporou musí tam ten tam věky a že tedy musím okamžitě samo jsou vůbec jsem ji batra a trojí cit tamto či než sebe v a a se operovat v jsem to zrod z půdu dvacátýho ten si myslí že ano. No vlasy o co si před ti z na tak jsem jako u válku otálel a oním vydali nějaký z pospolu rády na by nám při nějaké další záchvatem aby přitom když žil ale říkali ani vám ani nenapadne to odkládat protože kali vina nefunguje a to může být vyřazen natrvalo z provozu a o to u toho pro mně vyhrožovaly ztrát. No tak jsem si říkal tak tu na operaci jasné. Tak to co potom další litoval lesem počkat což sedmýho července to blud o to proto jsem se zatím učil je tady tu chci přejít vědomě do ho do věčnosti. A protože se ne jak to dopadne když vědomě do věčnosti přejdu do začátkem červem se jsem to uměl zachovat tak dlouho. Vědomě se ve spojení s věčnost než svým životem nese to proto tu že by toho povinna tak tomu říct nutí nebo podáním toho obr o sil k prostředku a tak jsem se rozložit ba třebas tímto způsobem ve jsem měli do slovo spolu dobře tak kdybych tam to na tom stole todleto rod tak u mně se to dobře. Máš tolik sví či tak máš rozešli do z na to se milost plakal pochopitelně. Ale jsem jak jsem to říkal na tom co jsem si myslel ne že byl zabili že to při to ne ale že se odeberu k tomu pánu bohu po že se asi nebesy nazpátek z mu na stavu takže nebyly co trvat toto hladce ne tak se do toho o na víte nazpátek jsem když tělo. A bylo to pro měl opravdu pěkné následky. Tak tak to dopadá s paní kamenickou že ona poznává například o na vidí že toho člověka znám přesně poznala mistr let kamení je. Ale co pak toto není ještě tak zázračné ale ona pozná třebas ní. Ni uvnitř těla kdes své žádná bolest neobjevila. A kde byl let vede k takže jestliže protože tam je při činna v nějakých těžkostí na tak poznal že v tom co s tak cizí předně nebo něco takovýho označím to místo po se toho pacienta jen na operaci říkáte toho nemůžu odstranit to musí na operaci z po se jako mladou dívenku. To nemoci se o nižší tam znají to takle posila tak by případy že si myslíme dvě rady označila na celé a řekla jen za dívenka v děloze je s po mu ku. Jaký tam dostala na při hra dětských na tak dále to musí jej o kam těm v jeho bratr protože ona chátrá a a zemřela bylo na nebyla přesto je tu svatých stal tam pro za věrou mělo o z od klas prostě se chce. A oni opravdu si vzali ten vjem naší do tam v tom co ona viděla za ten den a kdy daly a tady den kaje živá v normální všechno normální. jsem byl příčinou vlastně od tohoto zásahu podmínkami lidské tuto o tom mluvím co tak detailně znám že její sestro starší ke mně chodila do třídy na nose tu pak má. A taky to oni jsou si všichni mění menoval lid tu jí. A řekami jaký sestra malá a to a že si nevybíral ti že šla nebude pokračovat takže nám musí n v maxima do čtrnáctým při že jestli si vůbec nechutná jista marně jim nutí dělal všechny léky zkoušejí jak a on si příchodu je matné místa není vidět žádný z po z porod čem jsem tak nic nebolí z mi že specificky no tak jsem říkal na tom může jenom. Panika miska toho u ty tupí říkali víte ta paní kamenická a v tom našem ty ako věk nikdy sestry chvění by se dnes než ti. Vy tomu nevěříme říkám lidem o poslední případ věci prosím kdo jsou v ještě čekat z tam sám jsou dívenku došel. A co jsem byl přítomen tomu jak ona oním takle jela řekla ta věz bohu k a označila a rovnou sally z kola doktorovi nebo co v mu v za lid a o pro o doktorovi ale jeli nemocnice a říkali říkat to na tomu chvělo kovy a po si dávám ba opak kamenická pro dítě včel. Takhle se osoby vyjádřeno. A tak voni tam přišel řekla potom není si s zlost zasmál a ale u. Darem věnost nic smíme a hned na operací za dívka byla zdráva ale tak podívejte se je to modlitba tuhle toho je ona se nemusela tou modlitbou v ani dostat příliš daleko. Ona se dostala tak jenom za hranice normálního lidského vědomí do z blízko za hranice do vidění skrz lidskou hmotu tělesnou. A udělala tento zákrok nebo tohleto spatřila k tomu co osou musí nějakou praxi rad nějakou zkušenost kterou ona měla. A když že teď ji ten se přála u léčení tak jsem přitom byl do tu sis z těla to říkal to je jen jsem se o to na jsem tam byl jsem totiž je s paní kam lidskou nechtění společný se nám se s tou student z kou ne z toho před na poli se nad rozuměla kdy daleko od sebe ty dvě sestry. A a ona řekla si to je. Je koho buďte starosti do strasti ho v kdy máte doma o byli chutnat li neživá všem dohromady s. No o svatých taky to bylo což je v pořádku. Let tak tahleta paní která věří na převtělování tak která jinak karmu a na všechny tuhlety věci které na které z věřit nebo myslíte dosud i vy se tahleta paní je při černá že něco z karmy v těch svých pacientů bere na sebe. No bych řekl tolik tak kdyby toto si myslel osobě lékař tak by byl na tom strašně upon své v. Protože on taky léčí ne tady z jak do pacienta kousíček jenom malinkým říkal aby sis ji vzal na sebe chudá. Čili není to sice její případ případ normálního lékaře a on tohle vysvětlím proč ale v této argumentaci nevěřit na to že by byl na po ti teď král byl přitom přitom myslí co pak mi do toho ale. One tomu jinak ona neléčí jako normální lékař ono toho sebe v záda sebe skládá. A takže ona nějakým způsobem do toho pacienta z tu bujně. Čili spojuje se s jeho chorobou toto lékař nedělá neříkal se ve všech případech do všech vkládá ale všiml jsem si že unavena až. Smrti po takovém těžkém případu kdy opravdu velice dobře zasáhla a to z toho důvodu že sebe tam hodně do toho vložila. Tak mám tady na mysli trojí katolický pojetí této věci které neprožil tak úplně za správné ale které nám dobře známo v v v v z případů an pátrat viděla v zemřel roku šedesát kusu tohoto století. Když ten se skládal do svých pacientů duševní do svých hříšníků. A když tam k čemu se přibližoval nějaký velký žil tak cítil dlouhou dobu před tím veliké utrpení na sobě. Protože se do toho vkládal. Jak ten pacient totiž se neslyším na něho myslel tak on v že o mu totiž pomůže tak von to s s s sil a cítil vzrůstající utrpení zažívám tady z utrpení takže tam přišel velký hříšník viset měsíce rozhodoval k němu jít. Tak to bylo pro toho pátera pia přímo nesnesitelné takže byste hříších kdo ho nakonec přišel an. Tak pater pio měl úžasnou protože přišel protože byl pokoj pro něho a proto nemusel za něho trpět osobu vyzpovídal on mu řekl svoje hříchy. Litoval dostal rozhřešení a tak tito bylo řízeno a bylo po utrpení ze strany dělat. Ale u pani kamenický je to tedy tady ten pio si myslel že za něho to musí brát proto tolik trpěl a. Tu mu přijde myšlenky cítil tomu by to muselo zabránit si že z této říši který si přeje se zbavit svých hříchů bral pro a priori na sebe po ze si myslel že musí do toho něco vložit v aby pán bůh odpustil ty hříchy na tak to je katolický způsob pojetí a tím nesouhlasím tedy dale. Prosím trpěti velice ale to kamenická a a v mých a trpěla jinak za necítí nikdy si když nějaký pacient který potřebuje či ale zato když ho vezme si do práce tak se s tím s po tak ti následně cítí vliv ten pacient si není myslet. A protože ona je v tom za porod tu v tom říkáme oku tomu vztahu vnitřním svým el. Tak tak těžkost kterou zažíváte pacient se přenáší částečně dnem a kromě toho je tady další důvod pro ty potíže že totiž v a ona na jedné straně se odevzdává bohu to je v pořádku modlitba tak zvaná mystická a na druhé straně ustavičně toho pána boha o něco prosit a. To je tu poli ba mystická opak modlitby z prostě kdy se plete pánu bohu do řeči. A je zajímavo že si myslí že ty jejím modlitby jsou slyšet vyslyšeny někdy něčeho případ. No tak za tohleto se tedy trpí to se nedá nic dělat. Ale do žádná karma léto protože se míchá ode všeho protože by se míchat neměl jaký to prosím vysvětlit že o nás si že nad použitých. Jsem se úžasně odevzdáváme. A to mu bohové straně mu diktuje co dělat neříkám že je to nejhorší co smyslové předeslat stropu do její vůle a to již případech nikoliv meče v mých nýbrž pro dítě o příbuzné jako co tu na něm bujné tak se nemodlí způsobem. Který přesahuje v normální dělat z prosebné modlitby svou intensitou mimochodem i za tímto udělala a teď to žil s tím jak se to pole starosti a když se ukazuje že člověk je velice nám lidsky založen a velice pomáhá bližnímu v tom že vše boží. Ale na nestranně do toho boha a čistě osobně jako bytost s milosrdnou nejvýš milosrdnou a v tak znal a ten tak se s způsobuje že by tvoje tím osobním pojetím veliké utrpení protože to osobním pojetím je zábranou v. Přes kterou se nemůže dostat k pravému poznání. Takže ona všechno typ pravé pravdy chápe jenom temně kdybych síto říkala zhora zrovna tak. Proto nepomůže rase se při začínáš je prozradí že sestoupila sem tam nebyla před tím petru uznáte všecko říkala že bude jednat jinak aby se zbavila to utrpení že oni si ho měl nejen že by tolik trpěla ale ona zase se vrátit do z nad zas tak škole značné utrpení nanovo.. Kdyby byli učedníci páně nebrali toho ježíše osobě to je těžko dokázat co co to nedokázali kdyby v něm byli viděli oni mele zdání lásku která není připravena milovat jenom je. Nýbrž celý svět. Tak by byli pod tím křížem tolik trpěli i oni sami na ten kříž nemohli lest za nesměli věc no ale jsem tady ty mystikové to jenom paní kamenická a ale to nosí jiné nyní mají styk matka ona taky a trpí pořád s u křižováním. A marným viklat ten příklad svatý terezie že ona nemůže umřít u z vlastní iniciativy. Že musí z musí ten ježíš kristus na to uzná a neví se li co říkám musíte své utrpení umět odevzdat kristu všechny svoje těžkosti jen v kristu ne oni stát nese v nichž že z špatný. Ale na by to přece nic na ze zlé když s kristem to dnes říkal podívejte se. Jestliže si mysíte že vám to pomáhá naší dobrodiní než do světem špatnou modlení v vám to nepomáhá tak je to špatné. Si přestanete skýtá hnusně vina namále on dopomůže naž za týden ztrát nějak pachy naším najdu zase sto ze stavu nad zase mně že tento se na další les v bez nové hledalo se bude slovy že to z čistě při skal záležitost protože na se přes tu představu obou bohu vlastní nestranné. Tamas zavrženo cestu jakou sílu lidská představa za brzy toho člověka i tak do pro činného jako je ono. Tu vědu v ne že se mám připravit na mystickou koncentraci v tím že ten duch všechno z rukou boží to přesto bytě radil ježíš přišel jsem to při krok skryt koncentrací do potom se to zase na šedesáti stránka tak to jenom tak si to říct no. A ne z zapomenout za před a ta příprava. Potom mi že čím dokonalejší činíme je to pro vaši ju a čím dokonaleji. Nebo že bych trp mění to z rukou boží beru prostor ale dokud člověk nemá nějakou intuici tak nesmím být jenom trpný. Tak musí bát na to že také rozum a že taky světlo od pána boha a se tímto světlem řídit. Říci toto světlo říká že situace do které se dostáváš není. Přijmout rukou božích nýbrž v že napřed tažena v nich je to je mi že oni tisíc tím z vás usnadnit za úkol svůj život s tím vykořisťovat nebo zneužívat. Nebo nesou i to dobru co se právě ti je tak vlivem svět zase rozumu jste musíš od těchto věci distancovat nesmíš polámat brát všechno z rukou božích tím nemyslím. Š jsem všechno brát nýbrž poradit se také se svým rozumem. To není žádná moc ctnost te vel jsem pro toho aby člověk jenom to co je rozumné a v z že když tomu nerozumí co se děje. Tak se musí uvažovat za si takovým způsobem i době rozumné do toho ji ve pro toho nejít. A ta. Je k bude rozum oddá kladnou odpověď že ano tak do toho jinde a protože to ode tak do berete ve teď dober z rukou božích. Pro ni se napřed s rozumem který je zatím jediným světlem pocházející od boha protože chápejte jisti když máme vědomí tak mohutně rozvinuté jako máme ale jeho průvodcem je rozum a když je za námi stojí jít k vývoji tohoto vědomí nějaký vývoji miliardy let trvající možná miliardy let trvající tak mys. My ten rozum váze přes pólu protože máme vědomí věk jehož nositelem mír rozum ano. To není věc kterou bychom modlitba na celistvá to opak na tom musíme dbát také ten rozum máme z vůli boží totiž. Proč se rozum nemají zvířata rostliny a tak dále proč ho člověk aby ho užívat. Když správně který rozum poučen li dost ještě klidný a přeje li si konal vůli boží tak dycky o to rozum správně podle i v tom smyslu že aspoň co je správné nad se nesprávné zažít se povedlo ses považuje za správné a pak se začne brát z rukou božích ano. Co když jsem ten rozum a proto správné není tak moc se nestane někde z toho také u k řekl ne protože ale nevědomost příkon nečinní takže on se po druhým bude stavět k tomu rozumovému chápání trošičku opatrněji bude se třebas rodí z někým nebude dbát jenom na svůj rozum vždycky někoho doby on poradil bude jsem taky kdysi situací ho to je náznaky situaci protože to také nemá aby. Že tak být na tak dále. A když to do tak soustavně provádí již si přelije jednat podle vůle boží a z jeho rukou všechno brát tak stane se jednat zázračná věc bude svědkem prvního za za ko jsem života zaručen byl to zázrak v. Že události nepo činnosti kterým nemá patřit a kterého mají mým mnou v ty ho budou jed jako by pro něho nebi když stvořený. Přistoupí třeba k němu ale odejdou vpravo nebo vlevo jeho semen sklo asi jako v to tom koncentráku z když byli lidí za ani z nebe stroje tak nesl dostavilo sto nestraní z dostavilo klamy to nikdo dopadlo. Prosím si tedy dopadne ale důležitější je že ty budete mít za čas zázračnou schopnost rozlišovací. Takže budete bezpečně moci s jistotou mám a toto nemám udělat to bude ten veliký zázrak. Zato jsem svědkem od těch koních ale když to budete poctivě dělat poslušně tak to bude pravý znak lásky k bohu. Nás k bohu m boha nemůže nemilovat když nevidí ale šlo vidíme v tom co se kolem nás děje jak nám pomáhá a takovou máme pomocí tohoto vidění možnost milovat ano. Čili když se budete učit milovat boha a. A to potom přejde do vaší koncentrace ta modlitba tak koncentrace večer nebude ča donu která by se nezměnila nýbrž čím dále tím více to bude projev vaší lásky. Budete se mu láskyplně odevzdávat na konci toho jsme nebo se od vás nebude žádná činnost nýbrž zprávy jenom ta odevzdanost bohu to je asi ten pravý obsah vaší koncentrace rozumíte. A nemusí doby lidsky citové odevzdání to citové odevzdání to by mělo fungovat během ne. Když jsem za něco v něčem když vidím že tady šlo o nějaký zásah který nebyl v moci ani sestrami přičiněním tak dva okamžitě ale od věčnosti bohu. Tato věčnost bohu znamená že si pro sebe nenechávám tu radost nýbrž dají obětuju bohu jako něco co mně nenáleží k náleží jenom to i jemu sloužit to je dost vysoký způsob chápání těchto věcí ale z nově pro radost radostné počínání a. Takovým řek bych postoji který člověka prudce od osobně a zná osobuje jeho síly a schopnosti člověk jej tak jedná nakonec nebude tápat. A to že nebude tápat a jasně pude zatím co bude od za za správné. Ušetří mnoho sil a ty mu potom co by bylo pro tu věčnost bohu a a na to ostatní ano to stačí v tom v králi šel roste roste je mu osmdesát vší žili ve než k němu viz sen. Byl jsem proto velebil byl na nám to o člena lepším a ta věz že byla ve o na vedlejší v dostane by byl jsem se budu velel z verši tady není v tom byla v podobné s věčným nastane že ve svém prostě příprava na byla kompletní se o to že když za tu stanovil jsem si to se nešel duši tak jak. Ty tady či jsem nešel na jak by se žení kde měli do ruku tak že jsem se podívat dobu jste první by ten při se ty jsi duše vydala milé věčný dělení obě se na denní kdesi ještě nic nevěděl dalo bylo kolem zlatého je že ten svět že svatý k tomu do ruku ta vybalit tím se se svým zmizely v ten vede lišil č ruku byl jsem vším něco co se zlepšil. A při vybrali či měl před sebou tak se vzal jsem na to měl li díval pro že ledu tele do který nebylo na něco na psanou moje rukou tak pokud byl asi že se poslal na poli či jsem si odešel které dal jsem potřel jen nade vší že když kromě je si někdo z těch devět vajíčko jsem si tři neschvaloval tajemně ve že se mění jeden kdo nám v by čil velice jsem měl. Za ty žil ve které jsem měl napsaný vody z ty vleku byl jsem od je z od onen do on.