Karel Makoň: 84-23B-k (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

že se odebíráme kostem které jsem nápadně podobaly a dost rajským není to zištného radnice se za dyc ale nesmí to být musí to být jenom vidí vstříc tomu do se raduje kdyby byl ježíš kristus nevyšel tří tradicím se tím že jim vodu dělal další víno tak nám ukázal že to špatně chápat nebo se miškat chápe masová když je raduje podpora v jeho radosti říkal dneska jsme se tam jako smutní svatý k němu a říkal co co dělá to nevede k království božího to ne ty se raduješ a to učí jedné ze tří vlastností nezbytných k tomu aby žil v bohu satčit ananda a nadhled to málo ale to přeci něco podstatného nějak se na to musí čertem na v to se nedá hned padnout a se zde ale to je vzdálena podoba toho co člověka čeká a řečeno o tom nemůže mít člověk a s katedře do představ o ani zraku a touhou žádnými smysly a žádný zpacování ho dovím třeba tam šel je potom možnost vůbec toužit po takovém království boží se o to člověk nemá žádnou představu jsem vám tady příkladem že možno toužit po tom v nebývá člověk o tom lidskou před pražská představa se zařadí do ostatní představ o a to strhne na úroveň vaši lidských představ o tele málo by pro děláte něco co tomu slouží a proto dělat něco co to dalo vím o to odcházíte čili se to všechno tak dlouho zamíchal tam není žádná říma si hodnot tom obsažena celou byste ctili kdož to ty za vás někdo komu se dali právo aby to šlo života vstoupil svým sebezáporem a zprostředkovává nějaké ponětí čím dál dokonalejší podle to a to unesete on by to asi celý let že by vás smazal že vám dává takové ponětí o tom co je to království boží tak vám řeknu máte sice nemáte představu ale víc tažení k tomu království božímu než kdybyste si nejdokonalejší kopyto o to udělali a čili kdo de vlakem který oží jedna nula deset a něco třebas ten pán nikoliv jen liskou představu o tom co je to království boží a že ji může zvrhnout tím způsobem tam jde a užívat tak bylo sklíčí a někdo sebere vydati řešení věcí těch devět pro aby to nemohl udělat aby se nemohl do šíře to chyby o a dem že atom v tom snu nebyl toho veselosti balíky on to dobře leda pro všechny se díval nikde to neví ale při tom je třeba říci že nemá čeho litovat protože mu bylo ukázáno že teď musí výběrově nena jednat znamená ne se chopit všech lidských vlastností kterým by tam mohl jít nýbrž vibraci ty nejlepší nejlepších a z těch nebude ušit učit a představa okráloství božím nebo čas jenom představa o ni a ne on nýbrž ty tři se nehodí pro tu představu hodí se jenom jako průvodce záminkou k tomu aby se výpravy dost tak si všimněte již kristus dispozici dvanáct učedníků rozhodných okamžicích bral na určitá místa lidském při znát petra jakuba a jana a to jak na horu tabor promění tak do zahrady getsemanské všude prostě kde se něco nejvážnější ho dělo tak za jenom tři to znamená měli protekci ne vůbec ne ukazoval že ne všemi vlastnostmi se se dostaneme ale asi tak jednou třetinou nechat na sebe nevíme se terý mi protože nemá tu schopnost rozlišovací a je vám známo a schopnost jsem se asi liší se pomalinku vytváří my se vytvářela vopláchl dům od toho útlého mládí ale vytvářela se pomalu do dneska se vypaříme například nepoznám co mám říci nevím co mám říct za takovou otázku proč jenom při do je to otastní třebas třikrát za položí a co se opomenou jsem chtěl říct to nevadí protože to hlavy nemáme to pravé s se tím nestálé a řekne seba potřetí tak na to svým daleko kloudněji než bych aby na to odpověděl nebo spaní i na pověděl protože mně napovídat by v tom předškolním věku se správné poznavše to správné a když nepoznávám že je to správné tak na to zapomenu jako tam potom že jsem na to nesmím k zapoměl ale když se nevytvořil něco na sebe byl taky zase to tam tak potom se tam začlo patřit umíte tomu tak jsem bez vynechal nějaký článek který neměl být vynechám ale to jsem měl eště paměti ale ne se jsem vlitá svým vynechal no tak tady se vrátím k tomu je třeba noste tři lidské vlastnosti by se daly nazvat zhruba jedno jednou větou nelnou myšlenkou jako vnitřní napřed ten člověk který se dovede nadchnout to je věc citová chycen jednou nebo třemi vlastnostmi protože to působí časoprostor on totiž může b chy se například krásou nebo dal kam prostorovými takové oním způsobem bych moh také základní poznatky třemi a kdybych to pojmenoval nábožensky tak by říkal to jsou extatici tří se dají vytrhnout z této všednosti do jiné méně všední záležitosti nebo vně všedního vidět zapři a chuť by soustředěné taky protože je vidím postav by si poslouchají třebas v bylo to svoje extazi jsem k takové to nevadí ale kdybych toho nadal na někomu kdo nemá smísil probuďte vůbec nedalo těch to vykonalo od něho on by tvrdé stal v sobě a říkal vy co co v tom yli mají co na tom vidí a to bych ještě zůstal chvilinku tuhletoho a řekl bych k tomu jestliže člověk nemíří poslouchat těžkou v boha veden těžká datel leká oba když neumí třebas poslouchat branou jiné takovéhle beloved reálných ducha v oblasti tak je a trpělivost a na poslouchá si je náslech vládne ale čemu opětovným osobním posloucháním a taky nepozorný poslouchat musí tříbit jenom tak je přitom nedá sil jsem s ním spojí o vědomí jeho pseudo poslouchat a zatím co eva ve toho nimi nemá a tak s nimi začne mávat a to začnou někde u laská by jako třebas voda nebo člověk ský to s ním nebo veronika a hle a jsem si odpoutá od všednosti tato dbalo na to další tam se taky musí rozstup a jenom bych chtěl říci jestliže tedy toto čemu říkají malé exaltací si nad se nebo něco třeba tak se to když to rozhodující tak je v tom slovem do statků řada předností a o jakých nedostat si jak jsem to to řeknu ale největším nedostatkem toho je že když si myslíme že tím vydržíme do konce do úplného vítězství tak jsme na velkém omylu protože když si tohleto exaltaci za na pomoc ten ježíš na horu tabor tak to dopad do zcela jinak než již se dal do zahrady seance když si za na horu tabor tak to mělo ten neblahý následek že v tom stavu nadšení vtělí zůstat o to nadšení tak upřesní překlad z těl v tom zůstat vlitím nadšen napřed přáli strachem když to začlo ale pak s ním byli na čem když ale přitáhl za za li getsemanské tak nejenom že nebyli na čem začne s ním modlitbože věděli že ve těžká a usnul to všichni čili žádná elita schopnost není schopna přejít přes hranice časoprostoru do věčnosti tohleto vypadá zoufale kde potom je ta individualita ta se ztratí přátele takle povrchně nemyslete protože všechno pochází od boha i ta každá lidská vlastnost či ale se nejvyší projevuje jejím základem je bůh jeho moc jeho vědění jeho poznání jeho život v jeho láska takže ostatní tedy všech nános lidský tato podstata boží v tom co stane a zůstane namíchá a u každého jiným způsobem a z toho vzniká individualita a zůstává individualitou teta smí míchanina u každého hodina o dost matematici tak víte že za nás typů kombinací dostat nečinností sice mnoho množství složení a daleko více než dopit el a tak je to s každou individualitou co se vytvoří než že se ství individuali a zůstanou toho pána boha protože to různé poměru spolu na míchanina je to všechno to postřeh zamíchané takže je jsem říkal tam zahradě getsemanské usnuly ti nejlepší z nejlepší vlastnost na hoře tabor chtěli usnout chtěli tam zůstat bdělí jenže jich bdělost byla tak slabá že viděl jen obraz skutečnosti obraz skutečnosti neděli fakta je když se rozmlouvat a nepotřebovali s tou to by to byl ježíš se degradovat kdyby rozmlouvat dnes s eliášem a mojžíšem nepotřebuje se si rozvaze a bojí se aby se s ním mohl stýkat to obcování svatý oči a něčem jiný o něm by vám mohl být von a tak se stýkáme a nejenom že nějaké existenci ale i víme poznání a o něho poznání oblace od jeho o to míře jeho lásky do míře jeho poznání a tak dále o tom jeho způsob o tom něho přístupu o jeho individuality vědí že vědí co je to obcování catto trase zažil tak by tam tohleto nedokázali na hoře a bo eště zažívat a tady ještě zase na to nestačily aby se dostali na kříž nebo aby mohli do povíš na síta člověk boha doprovodit nebo že a to platí sice o každém přechodu z stupni ale tady to platí ládí zní kdyby se někdo na na ten kříž s tím ježíšem naštěstí žádný ztěch učedníků a ten jan který věděl že to slyšel ten poslední večeře to co to znamená to učit není třeba někdo bral a a utrápil nýbrž ze těsto chtěl ten který jediný věděl protože věděl jsem nehnal na šaty se halí to není hoch vaším úkolem není sebe křižovat to není pravé pochopení sebezáporu nýbrž vaším úkolem dát příležitost ježíši aby za vás umřel na kříži to je velice ležíte toto pochopit na to trvalo i svatý terezii se to dlouho to byla vestro na se pro ni to na sebe si z říznější než byla ona nad sebou takovou neřestnou tady si která tomu vůbec nerozuměl kdežto by takovou aliis nemáte tady klá mluví někdo do tomu aspoň trošičku rozumí a takovýho na vedle sebe neměla nikoho první do takhle nikom lovil tímto způsobem byl petr z alcantary a to přišel nakonec a potom je jim velikým trápen no ale li maminka potíže to nebyl nikdo z toho jeho žádný řád důkaz mnišký ho žádná konkurence pochopitelně takže shrnu vlastnosti lidské jsou nepostradatelné k tomu aby se dílo boží vykonalo proto musel mít ježíš kristus dvanáct učedníků to znamená celého člověka musíme mít vysocí a to ten na individuální případ k tomu abychom se dostali k bohu nemůžeme po smrti by celého člověk na marsu se tam jít nemůžeme tam dojít odloží val oženit věčný sboru se desáté samozřejmé ale to na býlí a dojmu nebo přesvědčí o tom že se to dál olej tak těch vlastností zrovna cele se k je zapotřebí ale dycky věrné víře někdy si dvanáct let třeba při a to stačí na to abych chápali to se stalo na hoře tabor jenom ti co ho schopni tohoto na čem zde na schopen takového vzepětí ducha k totálnímu nadšení celobytostnímu ten na to se tabor by vůbec nic neví by nezjistil se tam ježíš stýkal s mojžíšem aspoň všem on se s nimi stýkal poza totiž za celou tu dobu těch tří a co oni byli spolu ale nikdo nebyl toho svědkem ani a protože bylo všech dvanáct radě jak vše zákon a tak se za daří prachu a vy nemůžete vidět jak se vás jak se vaše vnitřní nesmrtelná individualita stýká s boha to nemůžete byť po vás všech dvanáct ale to svoji váhu tak to musí být nežehrejte na boha se to takhle že se takový tupí na tuto a ta mne je třeba k tomu abyste zažívali potom tu ostrost jiný a tu pověře ta tu podobě a že s a tuposti menší tady utlačován ale ta předchozí tu poší stát za vám teď musí nám stát všechno tamní všechny narostly a ale to o světě všechny buňky nejenom ty moje v těle celý boky vývoj tady za lanká abyste mohli vy todleto slyšet boj se tím řídit ale když tam potom budou vybrané stati tak to jsem se se pochopit nebo v jenom ne všemi vlastnostmi no některou například utrpení může navodit jenom jedna z vašich vlastností jidáš a bude to za následek osvobozen a na tažným tom stupně přechodu budete to utrpení zažívat nebo no to nebudu říkat to mi to porůznu ještě jinde znázorněno že to všichni nemohli všechno dohromady vnímat ale všimněte si dobře toho života je že krystalové věřte mi to není v moci aby všechno co jsem v tom bezčase okamžiku zažil a pochopil z toho života ježíše a to vysvětlil za jeden lidský život kdybyste byli nechápaví šitých měl řeč nejduchaplnější bych mluvil jako s to ústy tak to neřeknu tak není od nejde o tato sice to tovzít a to by mělo stačí že si se vynesou ostatní člověku pochopení že to tak může být a se by se mohl tím řídit a jestliže někdo z vás klímy ten ve kterém byl někým ho hoden nebo zase jiný jsem ve kterém někoho zabil tak neříkám že to své mystický sen jako to to se vykládat ve vlnitý jsem byl to návod k použití ale toto neco navrch použití nýbrž je to jenom prozrazení co jsem vás děje když vás někdo honí tak tam nějaký proud ze k že do toho musíte sebe vložit do tavírny aby se ten věčný život chýlil zaplést takhle pochopili tak to je honička honění to je cesta po které se se asi tím vy nemůžete se chopit věčného života to není vaší cíl může se jenom klepat a on vám bude otevřeno čili ne se se si že něco se troška tím se to dosud nedělali a teď se do toho pustíte a ne o toho jako třebas řekou vědomosti takhle ne nýbrž čím dokonaleji se odevzdat se této myšlence například jsou středním do nitra s činností v nitru tím čím tvým se dokonale provedl na při a se vůbec nepostará se jenom jinak jedná než dosud jako by se nedalo a tézi velikou potíž se svými duchovními tak zvanými rádci duchovní mi o protože oni se dělá neviděli o to nic když viděli zahálet při jejich odlívá při modlitbě a protože říkal není seděla ta cesta se úleva aby sám lstivá a na snu se vlakem tak ona se děl a kterého myslí za nepraví duchovní moci považovat ale no ale to byly doby kdy oni si nevěděli relativitě modlitbou když si mysleli že třeba třebas daná hodin denně aby vůbec byla účinná to mně připadá že byli v době živy kdy si lidé kteří znali léčivou moc karlových pramenů mysliti že na všechny choroby a jsem v tom musí brát v takovém kvantu z toho leká přímo za byli ono je to taky na takhle za bičován pochopitelně ale na tom který se správně modlí ani není vidí že se modlí protože vás proto od přes to poznal co to je že ježíš kristus nelhal říkal nebo nekladl nemísto vás mu na to modlete se neustále on modlit neustále když pochopím že tento život smysl protože nesmrtelná duše považovat za vhodný na jsem uvést do toho těla a nechat nás tu ží čili klíč musí být v celém tom našem životě ale ne nějaké speciální modlitbě a ta speciální modlitba ta je tam rozčilením plamenem a tak význam v tom životě někde si rozžehnout nějaký plamínek ale ničím víc je to velice důležité i posvítit nesmí to podceňovat je to možná nejdůležitější protéká čem celý celý život je do s jako špatné to je těžké těžko páně a naráží se na všechny předměty který nevidím na cestě na všichni překážky ale jenom tímto způsobem se modlit není možné musím pustit toho pána boha do své činnosti a musím spravovat své věci a tak dále a toto všechno zebedeových události a že spravuje no se věci tak všechna dělá z ného života něco jiného něco božího ruce hřivny v podobě toho života které nejsou moje které myslí z bůh k tomu abych je zprava ale to je něho ne pro sebe a toto naše představa o království božím je úplně chybná protože to království je jeho a ne naše a zůstane jeho i po tom našem vstupu do něho království není z tohoto světa ne vaše králoství královými tam nikdy nebudeme králem tahem přibrali když vás někdo honí to vás honic v tom snu tak a zvaný ta vaše špatně pojatá představa o tom že ty to musíte dohonit takže ten do vás venio se vydat je honěn to se taky vy v tom snu když někoho zabít v tom snu tak zase je to ve vina vaše myšlenka že si myslíte a a to odříkání a si z očí a v tom nechat učí křesťanská markétě co v sobě zabít neboť do míry co v sobě zabiju do míry se nám v sobě místo pro něco nového co se v něm může ztratit no na povrchu je to správné to dostali to nic nemá ale když se vám to vzdá tímto způsobem tak v tom vidíte křivdu kterou se spáchal na tom kterého se zabili a právem to pocit křivdy a se někoho zabili to je poučení ze strany smrtelné duše že také tímto způsobem jednat je nesprávné tento pocit jste něho zabili a si to není správné to je to co je na tom sebezáporu božského je to pochopit možno z tohoto vně co za ale to je pravda ale myslíte si že se to kteří to zabít kdežto svatá terezie křičela hrůzou o ke a podle do morir hrůzou na přeložil umírám že nemohu umřít a tím se jím všemožně umřít zabít sama sebe nezabíjí sem na sebe rád jsem člověkem a protože sem pořád člověkem neuvědomí stavy pom no takže i ten kdo na zabíjí je bůh a musím k tomu dát jenom svolení aby v nás zabil když jsem se v těch sedmnácti letech ocitl na prahu nového stupně kvalitativního poznání tak jsem viděl to že jsem to byl ten bůh podobě že se smrtelné taky za byl ve mně na totálně mojí sounáležitosti to světem byl to von terý to za byl nedělal on špatně to nemá být ta se si nesmí stát než se teďka stalo síto jak jsem to špatně řekl on dokonale odpoutal od dosavadní cesty ale za tím nemohl se bych to byl neunesl do telete budu dělat to jsem musel vyčkat zase musel být trpělivý takže jsem byl velikým na holičkách jsem na tom přechodu a o tom právě dneska to je do po nepojednávám nevěděl co vlastně bohu telat jsem jenom věděl že budu věděl co budu dělat a opravdu jsem se doveděl zase od boha to byla jeho moc a jsem to vysvětlil do do velice to dobře víte on tam nebylo či to bylo zase jeho mocí čili antoníne nezoufej si že nevíš jak tady dál nezoufej si včas lež dět kdybych zachoval se ten klid ani více od tebe chce tak v čas plné ž vědět co dělat a jak je to pomocí božského a ne pomocí lidského nebo převážně pomocí božského vyložil se sebou neseš ty tři balíky takže lidské pořád tlačí do prahy takže lidské do toho musí pořád zapojovat ale na meze taky trošku stárne a že to dělali nemáš že nemůže do toho vložit tolik všech dvanáct a že ježíš kristus ukazoval že nebylo předností toho kdo dostal že neměl žádnou přednost ten dostal pět se rien ke správcování před tím dostal jenom jednu tento měl dvě kdysi s tím správně zacházet sem se hospodaří jako nima co bylo nic než k dostal od něho stejně jako ten dohospodařil spěti ale když u to si říká mám toho málo abych to prostoře a vůbec tím nic nedělal a zakopal tak byl otce k temnotám vnějším to znamená nevědomosti další a další utrpení tak to bych ti jako nepřál a proto ti radím abys řekové protože nevíš co s ježíš kristus mu říkal prosím tak stane a podá pane proměna těla nějaký úroky tak když nevím co s tím tak to odevzdám bližním bližnímu který co budu dělat na se dispozici tomu svému okolí a budím souží tak abych nesloužila sobě nýbrž jím je dání hřivny penězoměnců voni to za doznění na tu příležitost máš ve svý letadle jsem okolí a podobně tak by se o to snaží s ale ke musí vidět že toto je nádoba a z te prostředek jeho a ne jestli budeš najednou schopnosti dát něco si předtím neměl schopnost za tak nechtít přivede k myšlence že tady v tobě je začal působit bůh navíc oproti tomu lidskému pouhém to stát dosud měl a ten dotyčný který řekl a co se mu zdálo jsem pochopil to špatně jsem se to gratia ono to byl jeden sen ve kterém napřed dotyčnému se jako kterého potom zabil za den oplakávanou s ním i nehodila na tom nezáleží to nebo na s a on ten mrtvé jsem potom začal ten abychon ne to je krásný a to je o tom říká hor no my totiž se snažíme něco zabít v sobě a vona z toho nic tomu bylo kovový tomu loupe by to zbavíme jedné vlastnosti která nejvíc znakem života neboť na ten zrak potřebueme nejvíce lidé zraku fakticky jako při cis živlem čichu že ano živo oblasti čichu tak i oblasti zraku žijeme tak on si mu vyloupil s vlky ochutnával samo sebou naší a když ho zabil potom jako slepého nebo tak nějak tak pořád zůstává živý protože člověk nemá v této oblasti ducha schopnost zabíjet nýbrž bych si myslí zastímco v sobě zabili tak si to jenom myslíte ale nezabili s ono vás to bere pořád honit ne tedy zopakuju ten příklad toho karamazova obrazu promiňte mně to kde panna maria je znázorněna to byl člověk šestnáctého století renezance lační malíř kým li se namaloval to marii jak stojí před ježíše tváří od obrácený odvrácenou a ona spala hlavu hada a říká mu ti stupni na mou nohu a potom uctivatelé bezpečně bude stát na noze či nesmrtelná člověka nesmrtelná duše učí tedy člověka to jeho nesmrtelnou podstatu individualitu učí tomu aby dovedla šlápnout na ty neřesti a ty špatnosti na ty dokonalosti tak aby byli umrtveny aby nemohli usnou člověka on sám ani ten ježíš sám nedokázal to že k tomu potřeboval dvanáct ště panu marii a na to všecko aby to dokázal to co se tam stalo se tam ukazuje a a to to jsem taky cítíme vlastní neznal a v tom byla byla gongem se tam římě stáli za mnou a manželek staří zří dumal nad tím obrazem a sem obráceném ke stáňovi tady který tam taky přediva a jaký obrazy nedaleko ne nastávat kroku ani ne a oni za mnou říkali to asi tento obraz znamená jsem za prvé neviděl ten obraz eště ale zahořel jsem takovou touhu kterou znám se to po němá takhle význam a jsem poznal že o správné se otočit podívat se na ten obraz jsem když to považoval za správné tak někdy taky poslechnu o to šel jsem se a poznal jsem hned že je to symbol toho jak naše vnitřní duše nám pomáhá od naší hříchů zkreslena poslat a je schopna od toho nás osvobodit od toho co nás nepoutá odtrhuje od boha tak jsem řekl promiňte mně ten nemám a teď se mu vel za jsem stáří těm bylo všem a sedmdesát pozorujete že vášně k jakéhokoliv druhu co vás pořád mocný že jich nejste prosti nedovedete si od nich o pomoc tak podívejte se to obraz vám prozradit do je toho schopen vás toho soto ta maria nesmrtelná duše ani ježíš by nepřekonal satana by byla mu v tom něho tamary nepomohla nesmrtelná duše nepomohla a tak taky vám obrat se duhu a pak marii a dodávám pomoženo nebo do vás ty těžkosti ty špatnosti vlas a oni řekli to je dovětek jak to víte sem říkal jsem plurál no tak to všechno li odevzdáním v čem spočívá kolika nezdá říkal jsem že musí se zvyšovat to na každém stupni kvalita odevzdání jsem to pozůstává že běžně člověk který to takhle slyší by řekl dotoho musím vložit něco klidnějšího to znamená aby to bylo kolik těší tak patrně jestli se rozptylovat ničím méně kvalitní čili do toho musím taky za nějakou kvantitu musím omezovat celým životem k tomu bohu jít v tom jsem pravdu že to nebyl to by nebylo kvalitativní kvalitativní přechod to by byl kvantitativní přechod není to ni špatného satanem špatného ale vám řeknu když se to je za za tento začátek tak to vede ke z ničem k degradaci toho člověka otupen protože jste si o on který vám velice a s se si druhý sám bude hat méně a budete výskyt o mou tak vám poleze z této krku takže když budete úměrně vlitou přidávat a kvantitě a nikdo a se svítíme to správné to není správné jsem si to pořádku že kdybych to takhle nedělal tak mně to ostatní od toho odlákávat si nemohu jednou za den vzpomenout na pána boha a kvalitativně se mu odevzdat listině tedy kulisou karmou nebytí sebral pravda nesebrali byste když jsem zpočátku ale přestane máte pravdu když jsem zpočátku na duchovní cestě chtěl neměl touhu ne vlastní silou vlastní zvlastní vůle celý pas bohu tak jsem si pamatoval za faraonem si pamatoval že se dílo mystické podoba dualistickému a že to dílo a mystické se nesmělo přepadali do toho vložil příliš mnoho tak ho přepadl a nemocnému s pokačovat takže se musí začít učit půl hodina jenom denně a pak se mu že případně pokračovat jsem se nemohl dočkat toho večera tu půlhodinu budu moc k tomu pánu bohu věnovat protože jsem tu hodinu nevěnoval jako modlitbu k bohu nýbrž jsem mu ji věnoval jako možnost přebývat v bohu a nechat se obrat o to je přebírat že přebývat když vím že je to to nejlepší a nejdůležiější pro člověka to byla hotová trýzeň tak jsem nemohl sem to tím studoval studovat zase nedomyslel najít za sebou jsem se jenom těšil na ten večer vám o řekl že to musí být jenom půlhodině a aby se tohleto co které mně prozrazoval co je správné řekl se tento způsob myšlení nesprávnými a řeknu ne asi proč nebo kvasem pravdu se na dno protože jsem se dal se těšil a byl jsem pořád na toho pána boha je způsob než tou koncentrací rozjímání pod a vysílené dopadat bytu a tak dále že a dělal jsem si mytikové duchovní níže a si jsem v ničem ostře a nic jsem na světce nedal někde se casa ina jídlo a co ji mám k země a rovnou let tak prosím vás a chtělo se na co abych se naučil něčemu musel říká trpělivé nedočkavost jsem věděl a to je nová kvalita jsem viděl že večer budu smět k tomu pánu a přes den jak jsem se o co trpělivosti že to jsem řekla na ten večer tak to byla taková nová kvalita to za kolektivem že jsem se s nevěřil ne ale byla to vlastnost která nebyla ze na ni důležitý týž toto tažení kterému říkají bych ticho nadpřirozené protože nepochází z lidské vůle a ského podmínce nýbrž podnětu božího spočívalo v tom člokem se nemoho co jsem zažil oživil i byla paměť nebo vzpomínka na otcovský dům a o boha se tak skvěle jsem nemohl odolat se musel v něho chodit ne že nebyla dobře pracovat na poli a na nose být otcově domu na no tak se vám se to chci říct že nezáleží tolik na tom kolik během toho nemá vás rukama nebo nohama nýbrž záleží na tom v jakém duchu to děláte to jsem si řekl že dílo nesmí být přepáleno a tudíž se budete koncentrovat jenom tak dlouho dokud vaše pozornost při tom my tady tak je to nejsprávnější co děláte začnete se na ty chvíle to je pozornosti tak je například tady někdo z vás je začáteční a to oboru tak dokáže být touhu upřít pozornost třebas do nitra a vydržeti třebas tři později několiv vteřin pozdě třebas minutu a potom mu to přestane bavit potom nebude takhle toužit tak je to v nejlepším pořádku a se k tomu není to musí být tak přirozené jako přirozeně hříchů nebe do oblasti samovolnosti nedělej tomu násilí chce nás trpí to království a násilím dobýváno je to ale myslet myšleno jinak než že sebe ovládnout tím způsobem že se budu nutit soustřeďovat jak tohleto dělám tak jsou v tom vždycky dvě činnosti a sedím na dvou židlích jedna z nich spočívá v tom že budu ani mysli které jsem tam budou lest a druhá bude se budu soustřeďovat a tak do bytost je tam nepůjdu a proto se s bohem nesetkám ale když se u objeví přirozená touha dokud ho na vydrží tak nemusím honit žádný myšlenky prostě se tam tou touhou stran od a do toho nitra odejdu že toho málo mu to si toho málo a musí ty jsou tím zase zabalí toho povím tím logickým způsobem provádíte myšlenkou na své tělesné řekl jak se si před tou ctimse zase opřete to setkání s bohem a řeknete si napřed se musím klidy nedělal dvě potom nebo aby zase brzdy duše myšlenkou tak lépe řečeno o před uklidněte tělo toho se učí rozkaž by u klidně se svoji mysl a teprve pak na co dělejte to na co se těšíte se s tím nepoměrně déle než kdyby se tohleto neudělali před tím řeckem se těžko něco dokáže takhle pohlavně se tam snáze vzejde čili taková cesta nenásilná povlovně přirozená ta pravá cesta jako bych nic nedělal tak to je ta je nazvali ale kdybychom o kterékoliv kvalitě každého se zmocní na kvalitu a říkám se zmocní jiná kvalita jsem se nezmýlil to znamená každý člověk je jinak připraven po jiné stránce na to přijetí přítomnosti boží protože se každého zmocní jiná kvalita tak to kvalitou která se ho zmocní musí o ni nebyla uměle nějakou paletu která se mu líbí na komíny vy nemůžete napodobovat jiného člověka žádná cesta nikoli na se pro vás nehodí a musí se dokonale tou která vás potrefit a vás přemůže to a přemáhá pán bůh protože si vás přeje mít více než vého takže když vás nějak touha po něm jakým způsobem popadne tak rovnou nechte toho co právě děláte a pozastavte se a vy sice tuhletu tou a jsem měl na otci o přítele eště ho mám ale budu o něm vy znáte který byl velice nádoby člověkem a říkal celo platný že bych rád k tomu pánu bohu šel když jednou proto mám a roku nemám č o tak dleko to nešlo ale zase potom nemá uchem říká dasavadní špatně tak se tomu noc to to znechutí a to dělám mechanicky a tak to nejde tak jsem o považuje potom jinak kdesi jsem zaměstnáváte co tam děláš a ty jsou stín to musí dát pozor aby z toho dovede za správného konce nemohlo