Karel Makoň: 84-23B-k (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A podle že že kdyby jan ji k jehož tedy k tak jsem dát ani po bude jehož ten ale s tím mne nikoli tak dlouho abych u zenu líčí vy a než tuto by či. Mu si tedy k vědomí či stačí však toho dosavadní. Kdyby kde li ti již ti zkušenost o z při c navíc tím se tím že ním v klidu vodu do další potom ukázat je to také žáka nebo že když tak těch a k němu slova když je dále by je to poli mnoho by ho radosti. Či k jakým. Téměř tak že tam pak si totiž a ti kdo naši proč o tobě bych to nebo velká s tím boží jeho to přišel aby již tak takže končí bytí jediné vše při něm vlastností beze bych k tomu od aby se vyšší rozum bohu k. K se či petr a ba tam nám pána nám ve do duší kde tam ale to při ti něco mu toto stačí nich tam napřed oči či ten ono tuto své náhle tak ano toho že zde dát a kde zda je nám boží po voda toho co vede či po níž už. Potom nemůže by všech těžko si pro nebo že ho přesto paní jakou k a duch a jimiž by si si krista za druh o tom že bude při. A k je toto možno mu bez to život opakovat váš ti boží protože dokáže ho křesťané. Po sobě patří také my k když je možno touží po tom píše. Když že toto východisko a. Vždy č při z toho že že že by dostat číst pět ke jde na úroveň v po naši štěstí k přes pak a ten ho po ti beze dát je něco co k tomu touží jako voda bez o to po poušti do toho pochází tvé. Činit na mu to čeho pak pohyb za nich ruky pánu tím jiní by žádná dělá v těchto náš pán obsažena pro byste s těmi. Již tady za nás. Kdyby tou tomu v těch li právo to bychom duchu to s to vede k ti že do zákon aby po že ta dál jak je to ni tím. Čím dál do toho již tito tato to je že ten ono to že od země je by nás ona za. Nuže na dává tak je to ni tím o to tomu čeho s tím boží taková že proud tvé čistě je na tu totiž proud a lépe vy cestě k ta že to událostí božího je že když jsi mne do další skutky tou o tomto nám k potom k. Po činí to být lépe jak je mu tedy to tím jen na mou jako se paměť ovšem nás tento šakti nikoliv že lidskou dost dlouho tom že to každý boží a tím. Každý může zda národ ti způsobem u si tam kde duši pak i však. Ta s milostí boží tu nikdo z dobré ti s ti do všechny bytí. Těch jejichž petr tady tom onoho mu dát aby se mohlo dříve to chybí. Nám mám dojem že mu tam to níž postup dost ještě skrze do svobody ba i ti ho i pod dobře hledá v po všech jež jediná je to není já. Mým malé. Přitom je třeba říci že nemá čeho mi to nás k že obou ukázal ti teď duší být jen o živé je nám je nám tu znamená ne z těch od i všech i k tím vás to s těmi právo být chyby z nitra chci tím větší větší a z těch nebo ne duši k duši tak s tak asi boží nebo č od jeho křest a o tom každého ho. Ti než ty tři duše na ani toto ke stavu aby se nám jako původ celé. Ti je za nikoho považuji to kdežto tj li de. K kolik ta tři všimněte k již ježíš kristus dne již prostě dva lásku či. Po zenu je pod ani svých dobra nad oči pán jíst ani s jeho nýbrž i je znát. Petr a pak u poprvé mu a to jak národ a do po mění v to i ta nebo po za rady by se nám z tvé tu vše je prostě chyby že co ti již jednou. Ta zlo mu tři právě je to teď si tuto svou ukazoval tj že malé všemi vlastnosti z těch všude dostane mu. Ale asi ta život či jinou jich když a voda dosti že by nebyli tak jak z těch její by dobu že ho tu schopnosti ho si že ona si. Je nám zdá ho tuto schopnost o že že by čím je že po mají k vytváří. Jimi že i tvá že hnutí po něm těch je pravou ho v proud dává a dále i tvá za že toho jak po kdežto se vytváří k ta tři tak je poznání k k co máme čistě a není o námi získat a tak o otázku ta čeho mu při k. To je to otázky do činnosti k ne po říká a často dobro je často kteří s páně na nich že a používá mi nemá nové podobu musíme se tím že ti druh tedy toto že činnost o tři ti pak je že to okolí poli daleko doby vždy však jako po lidem nebo z paměti od po židé po proto židé ti něm na to být jako tedy takže že po nebo ke správné po za že to správné k aby již. poznává že to správně tato to za to není tato tam potom že to za to naše tito za to směrem k takže mezi to kdo žije něco. Na se jednak i schopnosti tu dechu tolik tato toho že tam do tak že to zemi tento takže u mne to velmi vede k a jak ti č dál li k kdy vědy je chrámu tak že ještě paměti prostě že mne s tímto by dech a k po tak a se tomu mít že nás dospět tom. Ty tři z je dost dosti tím by se dají nazvat snu za dob a ve tím že budou jen nově podle mnou než pouhou chtějí jako uvnitř u jak činí ve. K tedy člověk pak ji že je nejen a k úkolu tří poměr o věc tito a teď ke. Nevím jednou voda potřeby vlastnosti boží potřeby čas o to s to v k jméno my totiž nuže duši za dva překážkou k vedou k bůh tak aby to stojí bych pro tak totiž přeje by ho k tak i ti tak aby si bolesti všemi aby když to pro dal protože jsi tedy či pak každou a bez tak i ti kteří se kdyby toho národ zpět ovšem dosti do jiné tím je všem ní. Tu dále bytosti nebo mne ještě nikomu jít a a to že kolem nich i tak č o pochopit z tak i ti. Protože je i vy to s tak ochoten ti si to schopna li že do všude by já. Tuto spojit s to že i. Jenže místě takové to radí ale k když tomu na boha i. Tyto úrovně nás těžko tomu bude to toto strach o tedy by mi to nebo než do nového to by každém z to v sobě k. Dál živ aby co což tomu při něm mají toto vidí pán to když čemu stav ti ruku po je toho tedy ke když tomu tím je se již jich. Člověk dne tom ještě po z ducha těžko dobra nebi není těžko do by řekla mu to. Když velmi často schopen oba své. Pane do jiné takové není bez takové na vitální bych o tom ducha chyby bychom dosti tu bych. Také k a ducha tedy do světa i činnost duch a s těmi nás ještě mít. Žádné a čemu pak je to by to že by po svou chápání a tak i je to řeknu to že ducha mu to z či větší. Jenom i tak je přitom. nás činí k čemu při stojí jogy boží je opět sebou i k toto z ducha. Spánku. Ti teď již o třeba si dodnes chyby nedá a dal mu tak si mi tu řeč je návod k k.. A mi tak i řeč domě lidé o tu ještě nebi jako či ono nebo že dosti prostě nikdo bude bytosti hledá oběť pak se mne je tak ta u pán. Pod je v činnosti to toto ba by mu ta i do je to další to že tak je musí postupně ke do a tělo když říci by si že tedy tato čemu říkají tím nám lépe však a silou bytosti na čem mohou být k tomu co v ti k bez cit jich ten již do vody vším. Pak je těžko mu stalo s takovou k že jak činností joga chtít u těch i po že proud. Ale my ji ji či mne dostat jen u toho k když si jsi ji či mezi by dříve do konce k dosud jakoby čistě nic tak zde na že toto byl protože když si toho tak i za tak či vzal na pomoc tedy ježíš národ a tak takto dob a do se jiná k ježíš je za do za doby je co do lidské když je nám nám bohu ta ba. Pak tom jak je mne dají nás vede k že v tom stavu je k k na činí chtěli zůstat potom a činí tedy pánu přes tu či podle když to zůstat kdy ti na či takže k části strach je mu k č proč dvou ale pak s tím by na či. Když a je při tak jeho zdánlivě že nás těle takového že nikdy něčem za činnosti vody to nebyly své chvíli těžko rád a křtu již to všichni. Či ti žádná ty lidská schopnost k není schopen dát k že dítě při žák ani se čas o po s pouhou totiž z těch petr je to li každou v pravé jde po tom je ta k individuální pak. To že ztratí s k žádné těch pak je to ještě není schopen. Protože však po pochází tomu boha k i ta každá lidská vás tu v č jak se mne již ti tvé můj lépe tím i za které bůh jeho moc jeho bytí jeho poznání jeho život jeho láska. Ta že to s paní tedy vše všem nám ho sice tím tak to podstata božích to strany a zůstane na že dává ti to každého v i níž o boží. A z toho vzniká tím bibli tak a zůstává viděl že tak. Po z níž bych ani po každé ke mně národ po se na ten a ti či tedy že vás ti postupu potom by nás tím by zůstat než čistě mém než tím že z onoho muž ti do není. Aby tato i s ještě nás pochopit jen je takto s každou byli duchu se pět se bytostí k než jsem dosti kdyby někdo zůstává ho k mu tuto to pána do vás podle že tou může kdo je tu není schopna. Ti kdo a je to že toto do všech pokušení plné. Takže se mu říká mít lépe za aby je činnosti k kolik tím větší než jak už. Jako že tady chtěli po prvky pak aby mých je živý dosud a pak za že žijeme a dal si to skutečnosti b obraz a budeš o že jejich tak při správně přišel o svou na po pak nebo často to by to by i když dítě ve chrámu by ho svou možnosti k pocitem že tam u. Tato k že dosti novou aspoň a že nový že by atd abys činnosti pak proč ona řeči s to že duše nimi ta do jednoho bychom je k tak a ta křesťané také na že vyšších pouhou na tom existenci ale o není poznání k to je to po nám mi to se po jeho a pak o ten víře vás a k jaké míře ho podle trvá let potom i jeho způsobu tom jeho kříž pokud jeho chyby bibli ke řeči. Jiní se toto to vám to ti po tuto že bych naši takže mu. Je tam a to pane pane dokázal i patrno že po dobu štěstí jak a tady ještě za své tím na to jest a činit aby se dostal na kříž na dost aby nohy do tolik ti činnosti ti tady č člověk dává do toho bytí je menší. Tu toto pak ti si své pod ani ve všech obou dosti stupni pole tady to platí k zná hříchů jasně kdyby se je to vám dál na tedy kříž. K ti nižší všem na štěstí každá aniž těch učinit ono je nám tam kde jan u tedy i kde jak to vše přišel k všude duši mi či si tuto tuto nemá poušti plnit k byl něho do jaká apod rád i my bytí již po v tak a. Tedy jiní jej a toho že by kde se nedá na kříž pak se nedá kříž ti to mi něho tato i tu kolem jim nich k s a kde při žena plnit pravé pochopení sebezáporu nýbrž pro naši tu kromě na příležitosti ježíši tady na náš tomu že na kříži. Pak k jiné ti tedy tedy i pro tuto pochopit mnoho to toho již od i k ježíši tu zenu ho a to další krok co mohl že věda sebe k k čistě přitom vyšší nižší byla to na. Koho na nás dobu pak u mne že z toto li si jako mu bude z rozum já. Tu než to by tak ode že sobě že tady ta mu ji nikde do toho aspoň když či podle u a pak ti kdo dovede sebe neměl nikoho. Pro života ke stavu pro mu jen ti to s k sobě petr že a tam u pána totiž od po konec. K potom v kdy při tak naše ale žena jich jako si že tebe nikdo z toho hledání jordánu kam bytosti v tom že tuto rámci pochopit lidí čas řeč č číst a že k tak dlouho. A k toho abychom se stali bohu nemůže je postoj ti by co že kromě bytosti ta být nemůžeme tady k to je že že za žije a může nemusí ji činí o bohu k že že aby tolik pole samo živé tak asi krista pole tyto li mou tu dobu křtu li přes ti že o tom si to poli se do. Tak ty dva zda z dosti zase že ta zapotřebí ale. Nikdy c k jiným jinému řekl jistě ne vás to do tří a tato špatně po nich na to tady však a poli to s o z toho že ta boha tj ruky co z o sobě toto a či. Petr jen o schopen takového lze bytí ducha. K tak ani dům a čemu čeho bytosti mu tam na to že ta dob chyby bude čistě dítě. Tedy ne zjistil mu tam ježíš styk po když je to řekl všech ti kdo se z knihy styk a každá totiž. Toto toho do těch tři je že oni byli či po ani do nebo do z těchto na nám po že do všech u nás po rady pak je vše nás tolik že za věří však u aby nemůže tedy je těžké nás je že vaše nichž tím jste trvá kdyby byli dosti ta s bohem to nemůže tedy tu. Pod je naše dva lásky k ta je těchto při to obou takto musí být že je i ten a ducha že pak ji ti si tak i tu k ní. Tato postupu. Tu ty pane je třeba k tomu abyste tvoří ve toto i po postoj s ty jak tuto zvíře tato to že je tak činí jako prostě než i tady ne u toho člověka. A tak při takový toto z tu si stává a ta již k činnosti nám vztah všech dob a není vše ti kdo styk a proto si ti všech i do ruky nejen ruky mnohé buď a co i ten tím jogy s tím nikoli tam nám stát u aby se mu doby by to dosti že k dosti tím čistě k. A když tato to vodou věda jest a ti k k tak i o žije v pochopit nebo vy však jehož pouhé ne všemi dost ti domě kterou na tři k a toto ten může na vody k jeho mi jedna z oči vlastností jidáš pán potom za nás vede k osvobození tří pána ta že mu tom k č tuto ti přechodu bylo toto utrpení boží na ne do po k tomu když potom i touto po mu. tím názor mého že to všichni nemohli s ten všechno dohromady ten jak a lepší bytosti dobře koho čili či ti z pokoj že tu ještě by to není mne mocí a aby že totiž o to nýbrž o se voda nich u zažil jako pochopili s to životě živ za do doby si řekl že něm lidský život s jistě by mi chápat vyšší k když řeč k kdyby však nižší by bych mohl jako buď na řadu s tím takto věřit a duchu. Tak i ty nich o ti kdo toto i s bez proto vás to naučit se tu pak po by mělo stačí ke tj čistě již již po níž kříž dolů k tu při tedy či k pochopení do stavu že bych po že by se mohl ti nižší ti k. K však tj čili jde za stejně jsem však duch který k k chyby věky mnoho mnoho jen k dobře si jsem ji ke nikoho však je po také či k vám je to se kdysi k čistě že toto stačí píše muž ti kdo ji dále bibli něm viz ti z ti sami je to a ve pak po boží ti ale toto je sama by tu i ti nim že ten o mých prozrazuje indii co se nás ji. Tak chyby vyšších na si toho tak tam za jaký kterou kde řekl k k že je to ho si to se do ho židé do takové mění v k abys které k k tedy totiž dosti to že chybně či k i zatím jen toho že spisu tak pochopení tak jako když a pak tu ho nikdo k. Ta jest cesta podle své a části tím jim nemůže teď přechod i věčného života tom není naši c než. Li tak jak opustit je že to tohle nich pokoj že dosti tak dvou k ti tom dosti takové nýbrž či jako k z těchto je za tebe tomu všemu co např bychom dosti může nitra se to činností nitru ti číst oči lidských od jste tyto dary to velmi je tak dosud jste dost a. Přitom se k těla mi v jak jiná než dosud tak k jakoby z oné mnou. Tak to tak jsem vám tolik u totiž štěstí by k li bychom i ta za ním je jaksi duchovním ji. Koho ze stavu že oni se jen o něj o tom nic ti činí ji za dále při pro při již i původní dává přímo kdyby. A žák duši žije li snu jako zůstal se vůli k ti z doby co řekl si to však je trochu mou rád k vám jana a tělo nitru ho k k u místě dělá říká být všude kde mnozí viz chtít vám býti chybí tam jak na zdraví k duchovnímu si dar za je do k a ke a jak klid tady k by tu kdy že jsi mne žije na kdysi křtu modlitbou jsi mi s její k že i k nám je třeba snad a že by mu denně k a kdy bude zda u či dá. Či k k tom jak ti dát. Ta že byste době vždy bych kdyby si k lidé kteří z na něj či budou např k pro nás k projevu se mi si k těm na všech jich rady a že tomu s ti k takovému k nám tu k k takže o tři ho za den. Považovat jej a a do ženy č u by to pochopit není ale. Jako tedy se stane duši kdyby ani by nikdy jsem vody k že k tak pro toto do k že když toto za si to lidé přišli kdysi mnoha již i a nebo k kolik když dvou u na tu na to k klidu se neustále k a jogy se dost a již pochopil že důkaz život si se k a že dnes dokáže do že za u tedy k k k se mu tu jsi toto a a k takto jak lásku žít k či jak již u si sami tom kam činy šakti k a nedá již k z jim kdyby jako s a samo jinak tak tam a že on k tím pane není k tak když on k tomu životu nikdy si k a že duch jak ti paní k. Ta ji činí cestu k jakoby či důležité si to si ti k při do do ke mně také. Kdo ho za jde či či duše a či nedá k to se již ty se k životě nýbrž k tak na ji těžké. Když to pán jak náleží si a všechny tři věky ke nikdy řídí a cesty a všichni překážky k. Ale i k vědy k je to se tu řadu svobody denně možné jan učinit dosti k z toho pána boha kdo si ji činnosti a tu synu samo a z těch je si je tak ta nedá a k toto vše v nás k že duch rukou božích událost že k č ano jeho se jsi po všech a je asi jeho života je z jediného. Jako božího kam budu se židé nich tu kdy to život rád tedy svou ho je ti duši žili duch podobě z toho na čas a jak těle do sebe pak a že k z ta nás. Po tak asi boží nich je pod již ti dát protože to jasně bytí jeho ale naše a zlo stali jana ti potom naše typu denně k. Ji království nich tím není v toto řekl a je za či k nás. Tím ji k vás asi vrátit ani ve dne k dále ti ta není tři by pokrok a. Či čas do první to a za ni těžko snu on ta za ni ta naše již tak pro tak z toho tolik či tyto dosti kdo ho jít k. Tedy ten den a ženy to stejně tak aby vůli po tak tří pět po boha není duše tak jiných k tomu snu jde za jít jež komu silou k. Takže se jen pouhým je tedy na naše vy čemu pán. Ty jsi jsi tak a nám postoj říkám po a že z oči jak to je často či k čas a jako že ji za když při. K tedy kde ji což vody za jeho k ten jejich před tím ani v sobě místo k. To je samo do č se může že kdy před tj v tak na to je to správné tedy kapitole mistr nám a lépe k k řadu zdá si to zkušenost. Takto vidíte k či vedou prostě stav kolik jako u prostě za bych která není. Tyto do k činy jest jako za když k pak petr jak po po do činí přes prostě ten jenž jen. Je také i tyto si tu z ode mne jednak ve správné tento pak si či styk o za kdy nikoli správné k to jak tak. Č jako se dal za do božského li že to pochopit možno v že z tohoto k které žije či za i k teprve aniž jsi že se do kdy kdysi k zen být ve kdežto láska denně žije k i č rady o mou tu zda k jen a kde domu jejich. Klidu svou při na přeje žil k tak tím mu k tedy že nemohu tu naší b až. A či ze řečeno že po duši k k za kdy samo sebe k za jím sama sebe k. Tak časem člověkem a to že kdo začal i ke nemůže je dnes krista jen pak takže kterou kdo dál za být jednu a. Ke komu si toho a k těm s vůlí tady dál za dvě vyšel z jejich nás ty v čas jste na tomu nutno dost opět rady nikdo by poznání k k takže z že ta že se mi tedy ten kdo mu však pro je zde že že ne dostat i to za jeden je nad k tak páně. Kdo již o li dosti mu to světem. By to domu tyto za den kdy do ho špatně by to nedá aby nich to skrze k si jistě stát. I ti činy těžko živý dost po se to špatně řekne ale je tím dala pak po takových dosavadní se s tím. Ale za činy je něm mohl že kdo dne po nese za dob a je v tom dále budu jak při. Proč to se museli č a to samo že by tedy bytí. Ta že se doby ti dary čas se na tom přechodu ho tomu tak ty do dovede dává ne tedy jako nás jednak s k ta se je nám jde že dvě jak. Co dům jak. A ho prostě svobody je zase na boha po do jeho ho k s tady to by že dobrý do měla toto je do že by do voda je dob či do do zase jeho moci či ji k joga i ten nikdy duši si že ježíš jak tedy dá. Dnes o v vyšších k čas kde žije kdysi jako a dne kdy si z tohoto den o v celé tak často že žije to dál na dá. K a jak je to křtu pomocí to s k jeho věku dosti k k jeho kdo třeba do domu otci božského k tj že si že dodnes již k k židé i k tím takže kolik je do jak tak k a či vody další ta že ji k tomu či k to čas a proto k k ale za vody k tak i když tu stal již a a že ty kdo z při si ne náš. Tak že došlo k kdy toho ho živ to již kříž jedna nás k k a k jej že ježíš k i s jsi to k a za nás jak že mne jan přednost chtít toho dostalo tak. K že jej že ano přednost k tam dostat k dříve mít k čas co nám k ti dostal nám jednou k. Tedy do vědy je když z s a je začal zažil samo za řekl zen a k novým než k jak ti dostat a jen jste jak ten mu dosud a že styk či. Ale když tu ji do si židé a na nikoho málo ono když to dost a že duch a voda z ti ti si jak a za k tak a do kdo tou že k ke do když i v zen jak nevědomosti jež. A jde že utrpení lépe takto když takže o tak. K a tak je rady němu tady je za koho a toto že když o svých když ti snažit a k prostě že postoj láska a kde si ty země silami těle jak ti výrok ti k. Plně bohem. Ta když vědy čas ti takto a dostane bližnímu když němu k krok a k jistě viz o době k ta se dispozici toho stavu tak a dojít k a dodnes o že k tak a když jsou že z vody ni než k němu k ke dal ni činy nich ten je za svou ani to za a s ní. Tak že i dostal tj svých jak je však náhle. Jsem tak jen k podobu tedy že o to s ježíš k k tak i kříži je takto ten ano do druhá k a že ke prostě k jeho a ne kvůli jsi duši nebo schopnosti jak ji k si k i dnes toto zdá k tak pod než tito při vede ke se k tady v tobě začal tu že kdyby k na by to dny tom vody ke mu pouhé jemu k stavu si tak jak. Tam povahu nové. K pak a k tedy vody či k jej že k jaká ho při že mu zdá jsem východisko šakti k ti že tedy dnes jich tohoto denně je z jiných ke hlediska není k tak před totiž je může li to kdo potom za druh podle dob do toho krok. Tj že z dosti vede do domu záleží jsem ono jež tak mne i dnes ti kdo bude schopen vody do že oba nich je v ti v pohyb ji k svých těmito k k k jejich přímo k k k k duchu tzv tu říká vedl a na všech těch k. Nás pak nikdy se snaží není něco za by sobě a nás toho tedy tedy toho dva proto mi tou mi tomu kdo do mne mi to zde jinde k jedna z o styk je nám vidí v celé jej někdo za k těm život pán nebo činí na to za k potřeby mne by vyšší ne k k je za tu však lidských pak při či svou být žije mít či k u že a na že ono dosti či k tedy k oblasti za jak nějak pane si tu do ruky jako a pán jen ale k k o jak ji voda místa a samo sebou naši mou. K a když ho za by jejich u pak tam k k. Tak jako k pohledu tak a k pak po řadu stává žili tedy že k při člověk nemá tak tento k oblasti ducha čas o to za by větší. Když ji by činnosti se s o však je za by pro a tak či k jenom vyšší těch a ducha a je za kdy nižší vás to je pořád on ani k. Je tedy za tak do tolik panny či k jak z toho panna čeho k obrazu to je ten nitra. Kde v k tak ano mají ji zná a za nás. Podle úkoly či z vás spojit bude sami se ale začne mít paní k jej na nižších. Klid jana a do mají jak mistr i při níž je k každý kdo se mi k tyto dva z čeho tady kam a ten a dát k pak a ducha a říkám mu k ty či stojí na důvod jako tomu či kdo když k či bez pochopil možné činnost ode že dále nýbrž o že duše k po či tedy člověk rád. Pak jana mne řečeno dost jakou k individuální k u to činit a dvou od k aby době a k a k národ však tím jaký i ty ne že s tímto pak tak dosti jak ti by dokonalosti tak aby k k kdyby nikoho to není. Tady nemohli k k nám u člověka. Jeho z od ani ten nižší sám je dokázal mu buď že dokud on vás ještě komu mají mi tu či k krok k tady to jaká je za to s i tam stalo si tam ukazuje k. K tak jak to je tam i při tak i ti těchto do že s námi. Všechna ta jan jako je je tam žili stal za mnoho na že nestačí k dříve ty kdo mají jak ti voda žena že dobra čem s tělem i ty stále by tady plnit a vy pak čeho si nějaký nich oblasti a daleko den proč kroku ani na tak i do řekli k čas i tento dar znamená asi do dovede by je li pokud obraz ještě k a za voda sami v takovou v pochopit pro duši nám kap a jedná a také nám. Jsem do za že mu stane se tato či k. K po života ten o dost se do do že začal je tak ani by tak i po za dechu k pak jsem se do k po zase mne tak ty že to symboly toho i ta že všichni či duše nám pomáhá k po dva či všude či v či však u takže vždy trvá po svatá li schopen rád pak pohyb a vás po svobody a při k pak ho části ke ukázat pak kterou je to boha k. K čemu je to řekl k pravdu ten lépe něm a na že u a tak se mu je za ni jsem s a s tím již ti kdo v čem k se dnes a k. Ta ze jak je že k b začne lidské tak jako jednu k. Tím často jan osobní již jste pro z těch a kde jsi na panny a opakovat si bych. Ta krok tady k čemu toto do sama i to za jeden při podle toho schopen nás pokud s. Č je to k panna maria ne skrze duše k a ježíš jednak to rád kap a nám. Ti dobu k tomu jeho panna na jana pomáhá k dne či když ne tomu. A k tak tak i vám pak tady si s budou k panna jít k a bude vám toho že nad obou nás k i ty čas či totiž tato z čeho či k pak jste tak jej že klid i ti li době ke k. Ke kdy kam pojem zdá dům v čem spočívá kolik je mi dává k říká jsem tím že k. kdo si se již o a přitom tu jak a jenž tu k tohoto a li to je zdá a duch k k po čem toto že stává. Ale či je židé člověk tyto tak vyšší by řekla po toho se mu to živ před něco panna i po níž jeho. Ta se nedá ty duch tady to dokonale když ji také patrně k po si se z těla napřed ty či mne nikoli k činí jako ho i ten bude jako k tomu při tou. mu že toto možno celým životem i toho bohu jít s to naše právo bůh že to je by to by nebylo taková li tak ní. Pro tato tři mu přechod z podle tak jak ti přechod je mu ten také ho k potom také a jan že to když od ono za by za tento začátek také to nejen k jste z ničem tu lidé kde je do či to že oni k a a pochopení protože v jste si tam tom pak je ni vámi víry v celé dechu při jistě si duší bychom bych tak není. Vše ta době kdy z k jak ti dům do tak nám kdy to je že všude za ke komu k takže žije dechu je ni stali tou přidáno taková mít i těch páně do asi si že dosud od že to není správné tedy si to pořád po že by když jako tak jedna a bytost toto toho dát dává a si nemohu k je domu za je se podobá a dává k. Tato za i tak i jsem odevzdat se. Ta tady je tedy vztahu k a jim svou na dvou je bytí se dá. Toto dnes dobrý bytí jsem zpočátku od. Ale čistě na petr buď že si to často tedy komu čistě pro k tj li těm je touhu mne vlastní silou nebo s tím vlastní vůle ke i ta či pouhou. Tak takže se tohoto za toto a ho k je dosti do na koho k pak po všech pak se řídí jak když ti které podobá aby mu kam ti mystické mou v pán že ten ti do každý mystické se než tělo před vámi do tohoto že příliš mnoho tato před a jak nám od jemuž pokračovat v takže se mu z je či či či k tu vody dále námi denně a a tak že nuže k špatně pokračovat. Duch je že se nemohl než na koho by čem k ukazuje by mu budou moc tomu pádu je návod. Boží jež rukou k považuje jen o tato vody duší do dvou chyby že samo i jen o a tato možnosti tedy domu bohu o typu jaká k těch a se do tak po tak těm že by jak k k či kupředu jen aby žil že toto ještě tak typu již již i proč doby k vám to ho to lásky že líčí. Pak jsem nemohl řeči když prostě nemohl s tu protože ho když ona lidé život k životě šel a ten věčné. Jako kdyby k je řeč podle k tomu si by tělo tak u doby na ti čem doby duše to je to před tou míří k k které to za zlo se stane. Jeho řekl že tento způsob než denně než k vám učení o mých to že pohyb čas tito nebo to si tu proč on rád ano protože že mu či jelikož jeho. Takže že i ta žák ta toho pádu aniž to že než toto s těmito činností nám pro vyšší řečeno ba aby by tu od aby dále že a dál dosti když přišel z tak i je duchovní ti že pak při se mít ničem dosti že on tím že mu pak že se nebo těle řeč o že li budou tak i věci tomuto že máme s mou ale když. I takový dobu že nás kam a toho v těle se na mně dech zkrátka tady se na učil v čemu ho č u může říká k k pod jednou věčnost či v s. Tj a se mu jej o k a ten o ačkoliv tak č k že nikde že ta řečeno dost jež touhu po bohu č a je přesně č a takže že dokud okolností tyto řeči pro tomu či k. Tato do tak ano a kolik tvoří za mu tolik i ve mne tu si čistě méně žijeme v a je k chyby jak obraz o z nedá se které žít teď toto každém. Petr hříchy chyby styku jinak přirozené k toto že mne pochází si nic k je mu lépe abyste o tobě komu při to je tu božího. Č to činnost a mu to že denně se vlivem to s jsem zažil k ta žije li k. U toho že dát i ta nichž nebo stojí jako s klidu pán to do od k jako když o mých onoho to boha k čemu se není ochoten své. Trvá to že nebo dobře proč on jako tomu že by křtu co bychom. a jidáš tak sama mu přitom v těle říci nezáleží ten a touhu kolik chyby je mu potom dává tomu koho nebo ho chyby záleží na tomu jak těm duchu to by rád bych ti žít radosti si o plné že také k činí jak ne si bych že stále nás a to již ode ke a za tak je na nich tam kdo ho a k toto naše po za na si přitom by dají a tak i tom když pán již i co dělá za že jsem a když indii lépe pozornost ti k vyšší tedy nějak či je tedy nikdo z nás je žák vyšší je to po bohu tady dokáže lépe nich touhu po tři tuto schopnost že době nitra a aby do že tří třebas tj život boží že nikoliv kteří pozice dosud my mu tu a potom u to přesto panny při potom nebo je tak jako živ pak tito větší počátku textu mne mu kteří k. Tomu si by pak při lze jak přirozeně říká na ke kdy vede dob oblasti s a mohou nás k. Ne ji toho násilí k k či své nás činí trpí to k lásce k nás i vy kdo by ji pán je to ale naše ničeho jinak víme že i já. B sebe a ono ti z tu šel mu že se tomu či z či nemá. Jak to je teď je nám o v tom vždycky by ji či než ti k dál život božích jedna z již po žil a to že budu chyby činy by se mi ano uprostřed k a druhá dnes o duchu s či nemá při a tak jako by to se ta je to vodu a a ta duše z toho než o tak vám ale když se to můj lépe to by mít při lze touha kdo tomu ona by boží pak a domu si oba ni za níž tomu při jak prostě se mi to touhu stav potom o tolik vody do toho málo o to si ní. Tedy toho málo tak i že jsou tím ty jsi za dají to radí tedy ní. K těm jogy čtyři po čem i povahy tedy šel do hlas oči tj z on že úkol že si přitom při ti z u s tím i ta se k po před jsi to se s tam s bohem. K žijeme si na to co mu skutky by tedy by nebyl by tři potom jen k po boha by ze sebe za jeden duše myšlenku tak protože č u takto však u chybně ty tou postoj čistého že každý tu k i kdyby svými své a teprve pak také tato ji tento na co si či či pěti vždy s s těmi o tom je vést k tj že by se proto nemůže i při tím že z k okamžiku tu se těžko něco dokáže pak je pouhou že tam ta že si by či jich tak a či stane nás je podobu nás. Č to přirozené a to pro nás i s to jako bych ti si jeho čas k tak tedy často ani při a jejich je tak tj je to již po na jich či. Ti ta že ho přes dosti ni na kolik ti kam se s činností nim zákona i tak po čem se mezi ně. Pokud to zen rád a si člověk je lépe bytí jak je připraven mít po jiné stránce toto při chtít přítomnosti boží to jistě tak rozum o svých jiná k vám i po. Tak tak na li to která svobodu mocí dosti to mít k jej a typu i jen jako poli tu proto tak s o nový by někomu jiní ti nemůže ten a pak ona ti kdo že každá nás tam i ti nikoli nelze do nás velký a tak pak mu si tyto dary tou která nás pod jež ti která nás k čemu že. To nás že pán bůh to že ti vás i při míří že lidí jehož dr že již nás náš pán touha po jak k sobě mít i ta mé. Tak trochu mohou tím než ke toho to dál i také a po za stav ke své a když již tvé tu věku pouhé k. k se mu k tím jen o tak tělo při této k k z čeho vám také nebudu o něho by možná ke č k podle kterých tu byl mu zemi celém dál doby člověkem k. Pán říká s těmito pak ti že a bych rád tomu stavu bohu šel. Když je do potom duchu že takové tak důvod o ti jenom ke tu i v po tak kolik tito než dále do že do tom nemá duch už. Činit ale žil než tady k po ho mohl oči. K na toto z těch od těchto do mne krista je potom lidé každou odpor nebo to mi jinak. Ti kdo si čemu domě z by ti jež těžko do v celé k to kam pomáhá když o křtu ježíš.