Karel Makoň: 84-24A-k (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

je možno tam při tom to sousto ženy od toho jak odskočit nebo toho zanechat dneska víš ten výrobek který jsou stupeň říká aniž by se nelítostně se jak je tam u toho soustu budu na šťáva a budu se vo tom radiu jak ten se souží váš i kdyby náhodou potrefila touha se tím bohem řeka když potřít tak na to nemám třebas soustře si s tebou vyčkal víly kdy do složení budeš mít bezpečně se na to abych se s mou věnoval a pravdu sme takový společnou silou nebo soustavou našli způsob jak se to soužení skal a jak ta touha to zvaní ježíšovo o za mnou jako okamžitě vyslyšel to zvaní pod za mnou znamená jak víte osoby začít do toho abych se tím pánem bohem něco co měl patřit to je volání že krista o nesmíte vteřinové a že von se ne tak si šel pletl si neberete příklad toho co se stalo s těmi dvanácti pana mi nebo nestýká než polovička byla opatrní cha polovička byla nemoudrých ty co byli moudré a opatrné ty měli vlasový nějaký olej že takže když nečekaně a to je to pravda této cestě na tom stupni na který přichází k například antonín nečekaně zaklepá u pánbůh tak nesmím váha kořil synu váhal i zaklepal u pán bůh podobě hrách kterými v těl zabít tak tato vteřinu byl schopen říkán kteří ale protože jsem to slečna nezaváhal měl jsem od těch lékařů a jinými prostředky nějaký ten za sebou a ty máš taky tedy spodního stupně to příliš ho stupně chcete do pomalinku vchází tak jsem nezaváhal a okamžitě jsem se odevzdal a to způsobilo že přestal vidět a tak dále to následek plně nástup ne další hostině takže zase další kolika spočívá v tom že okamžitě výchově volání boží a to nese neví jenom tak že byste měli tou za tím bohem s vít ale že vášně do říká mám a dej mi nebo se se mi spát nesmí stát a vizme vyhovíte visím víte jako se sebou kdyby se to chtělo spát a kdyby se vám chtělo jíst milujete v tom malinkém o nepatrném člověka jako sebe než se začíná o všestranné ale v těch nalilo swámi začít milovat jako sebe a to musel pravdu když je to nesprávné aby usnu tak ho necháte pochopitelné říká tomu jako jako kdyby se byl vliv sebevědomí spát aby se učí tvou viděli a prvním pole říkám vždycky a šli nebo tak najez ani v tom odložte vyhovět jestliže se máte edé stejně rády jako se se musel napřed jak začít vysvětlovat ale jestliže on třebas noho hladověl přehrad věrný tak mu řeku a on říká mám hlad neměl abych se najed nebo dej mít u nás v plzni když přišli z koncentračního tábora a pořádně se najedli tak tam se mnou púrou žili a ničím nestalo u nikdy všem těm nástrahám těch esesman a druhý den tady v plzni v umírali a splněna umřelo a protože se najedli a když to vím tak nebudu někomu její sekat na se nebudu nikomu říkat rychle dělej všechno možné abyste zůstal k tomu pánu bohu on by to zase začal vracet on by porušil rovnováhu budu mu radit moudřeji ale protože ho budu stejně rád jako sebe a protože vás m třebas se snažím vytratí jako sebe se si že to teďka předstírá masem se a také ne se mi ten uchopitelná musím předstírat že láska se radujete výklad by nešel e zdá ne tak prosím vás tam stejně rád že a že když musím dal mu říkal říká musím hat na sen rád se výklad to vysvětluje jako sebe a proto vám trpím abyste pozorni větší od toho času jsme tady stráven týden ano protože nechce byste přeje li se by to do vás se spalo přesazením způsobem když se vám to přirozeným způsobem dostane li se to momentu schopni strávit takové válek přirozený tím způsobem bude asi milováno dostane do které jsem se dostal za ke že bych to byl od rádo včela do vás to by se stali oblékli si nebe i ty pauzy jsou něčím méněcenější než ten vlastní výkon do náhlý padlí o přihlížení pauza mezi mezi slovy že se tím ten člověk napovídal ek více než když mluví o správně dovede použít je biče by co to je to to někomu řekne ale když před tím jsem postál než jsem tohleto řekl to jsem k tomu nějak přece musel ten ho nebona dospět tak s ním postoj s tohleto řeknu a když to řeknu zase postoj ve se dostanu na další myšlen a tak dále prosili vážím takovýho ukázky ani který to dovedou co tady říkám takhle musí rychle že pospíchá aby to či řeknu cíle řeknu když toho tolik bych li tak si potom vážím životní dovedou to těmi mezerami v řeči i daleko více než soustavným povídání a necením sice který to také nucen se to říká tak prudce jako teďka karel makoň to jaký čem tak víte v tom je učitel ta lenost pochopení a myslím že to stačí schopni abyste věděli si měli poradit s touto kvalitou kterou se vám teď navrhl spojeno učí sobě důležitější abyste věděli že všechny ty kvality pochází od boha ve vás není žádná ho ale za abyste si jednu připluly na kabát a řekli si tak tuto kvalitu mám a si marně si musíme být s dovedu za určitých okolností vládnout prosím ale jakmile si v něm z kabát jakmile si do dešti lese proto abyste měli nový šat březinově li tiší víc tak ste nepochopili celou cestu a nebudete moci udělat další krok nestanete před nepřetvářela ku na dalším předělu a tu schopna terou je od boha přijali přirozenou cestou dále nebudete mít se rabín tím co jsem zažil ale kdybych se chlubil tím co ještě mám zažívat novým ještě třímat tak bych to nezažil a druh chlubení je taky býti uspokojen aby se sice to moje to je druhu pec o kterým nikdo nic neví ale které zkázonosné procvičit kdyby to manželství nevedlo to že by si ten každý z těch bohu platné uvědomil že samotnému když sám žije krebe že to není plný život že minimálně musí šířit sebe od někoho dalšího tého stejně vážně bere jako sebe by tohleto manželství nebyl zakotven tak to manželský podle mého na druhý zbytečné jsem řekl manželce nejsem si z není strach o a ten stav o pobila že budu nějak podceňovat ti budu prostředkem na cestě a ty budeš mně prostředkem na cestě obapolně to znamená myslitele sloužit tím ze sebe budeme brát jako květiny jedné ruky boží každá rozdá na tak že jedna chyba bez druhé nemůže se doplnit že není celá není všechno není tolik toho aby to aby to vydalo za to na poli vydat když to říkám dlouze než tak sem tak pouze neříkat o hlavy nevydržel a byl v ale to znamená že když mu bez stejní způsobem hospodařit tak dvojnásobně většího úspěchu duchovního do budeme nebudete jako když každý zvlášť všechno se sebe vydáme z bude to zmnohonásobena protože ježíš kristus řekl jsem řekl kde se dva nebo tři sejdou ve jménu mém tam jsem uprostřed nich a chápe že se s tebou vcházím nejen krista sebou vcházím aby mezi námi byl ježíš kristus a ne abychom byli sami jako jsou ostatní lidi to teď přestane media mi bude kristus nebo se toho nebe oprava to je nejlaskavější bůh který do toho opatství vstupuje a doufám že tím nebude v tom tančit jestli chybělo ale to když ne ale je tady nýbrž kontemplativní lásce tak jako v kontemplativní meditace je jen zcela druhořadou otázkou etika rozumíte jak se to dělá nebo co z toho je vůbec ne vyjmi pořád a tak se s třeba na to jaký ne a kdyby si draka v přešedší se tu knížku to psanou do sté přátele tak těžký na hrozná ale věci je to správně bylo by to potřeboval slova by to před zažeň mystická koncentrace a příprava tak nad budete hledat slov a jak se ta koncentrace dělat protože jsem měl na mysli že správná koncentrace je taková která je dobře připraven a jestli je špatně připraven tak můžete dělat sebelepší technikou nikam se nedostanete potom jedno jakou technikou se soustřeďujete protože když tomu máte dělat a to stačí je správně provedena příprava když se stane příprava tak ta jakákoliv technika vás dovede k tomu cíli protože je na poloviční cestě u něho kdežto když nepřipraví se stali koncentrace tak se tak daleko od toho duchovního cíle že ten s o koncentraci nížiny do výše nemůže provést to nejde na to nemá ale dvojníka tefereth byl a tamto nevzali u jsem vzdálené a k přípravě a za o přípravu například že živ a vím způsobem že se příliš nevzdaluj od toho co o tom budu při pacient rci páchat ale by kou připravuje že je se tím k ne třebas citově nebo rozumově že bude před zájem že by budí naše že to je to bezprostření a někdo to dělal eště daleko víc poloha dech a ne toto to aby dal stranou tak myslím janou tak bezprostřední přípravou ano to je to nemůže být otce oděla napodobena názoru nýbrž celý den odpovídat duchu toho co budu se a večer měla tepla statek koncepcí meditace je zcela druhořadě otázkou techniky to se tam řada si dal doma totiž žádný specifický cíl no to je rozdíl tam zase dosáhnu nějakýho orgasmu tady ta nemá žádný s etický cíl zvláštního není třeba udělat aby k došlo to kontemplativní lásce rozumíte to prostě o to že muž a žena společně s kou mají své spontánní pocity bez jakékoliv sebe tříleté představy jak by měli být pocit nebo oblastí kontemplace není to co by mělo být ale to co jest dostat ten pohlavní styk na úroveň konce a se znamená nečekat si od toho co bych toho slavně li udělat nýbrž on ten to a to znamená odebrat se do oblasti která jest a tato oblast také jest pochopitelné to je věčná záležitost když v tom snu ještě k tomu mu tady antonínovi když se tam řečeno že mu udělat pět pět je a od teď zrakem deset desáté hodině tak je tím řečeno prostředky které si dosud užíval které ji ujíždějí který užít nebudeš moc protože v je jsou pečujte vyspat tak to jsou prostředky které nesloužily k tomu aby se dostal do prahy když tím se v dopravním dostaneš jsou pryč to znamená do duchovní oblasti tedy mysli ze tří jste vždycky duchovní oblast ne a protože i prostředky které si zvolil si to svoje nebyly toho druhu aby do toho duchovna do nesli protože nebyly to prostředky které by byly předznamenány tou desítka znamená ty jsi nedával všude před nulu jedničku to byla ta základní chyba že příliš pojal na vlastní vůli a nevěděl jsi nebo nebyla si na vědomí že daleko víc než ty si přeje spojení s sebou bůh tu jedničku a všechno jako vůli musíš postavit před sebe před svou u a kdyby i v tom co znamená li se musíš mu odevzdávat je to cesta odevzdanosti odevzdanost jeho vůli protože jeho vůle je deví dokonalejší než tvoje aniž mu říkáš si to musím přát abys abyste to vůbec ty přál nebo tak nějak abysme vyslyšel nebo tak tak to je to fází toletí protože přát si to z vlastní vůle to je ta první fáze která jak ti dobře známo nevede dál než pod kříž a kdežto tohleto vést nakonec tento systém jednala protože tam určitý čas se nebude vás ohled na lidskou vůli to musí být takový druh modlitby nebo takový dovídání kde protože že vůle lidská naň odevzdaní odevzdaností bohu ne kde se člověk řadí ve všem za boha asi tak jako ta sestra dobroslava kristu předn za tebou ne nebo jako svatá terezie aby bůh nima chodil a nám jednal a modil ne tak a tak tento princip zachovávat se teďka patrna kdežto on za tím za všem a je to joga tam je to dovoleno ale za všem ostatním prosazoval vlastní vůli totiž na zem se vlastní vůli tohle pořádku někam dostat ale je mu ukazoval že tenhleten prostředek u něho neříkám vás dohořel ten utekl jede pryč na ten nemůže vstoupit protože se zaujal ne ti tady k dispozici nový prostředek a měl by život okolo něho to čit to znamená tato tento prvek jednala měl být hlavním činitelem při tom jeho snažení no musím vám říct že s tímhletím prostředkem jedna nula jsem tu duchovní cestu začal předtím dokud třicet předtím do těch sedmnácti let jsem neříkám za jsem pracoval pět pět pět ten vlak neznám žním řádu ale dělal jsem přípravku k tomu aby nastoupené na nula jsem se občas řídil nevěděl jsem o tom vůli boží že jsem podle rozumu to nedělal kdežto dejme tomu tuto přípravku antonín věděl že by měl dělat ale nedělali soustavně lidsky do toho dával svou vlastní vůli ne tak teďka do této cesty která o které že je vede k bohu nesmí vlastní vůli kaina k než že jsou to bude podvolovat bude vůli boží rozumíš tomu tam sešlo všem tak řekl dává nevím ale plní tak dosavadní prostředky které antonín nepoužíval spočíval v tom že si přál osvobození spásu a dělal proto všecko seděla na jedné židli se děla proto všechno aby se k spáse dostat byla to cesta víry při které věřil že pán bůh se jednou přestat ním smiluje a že mu tu spásu a a kdyby touto cestou pokračoval tak by musel pokračovat tak dlouho jako buddha ne se matce let ale tak dlouho tím myslím do chvíle by se ocitl ve stejné situaci že by totiž nevěřil a by přestal věřit že těmito prostředky sám dostane a nebo že ho bůh vezme na milost a spojíte s ním vědomě čili by byl úplně ničím jenže on se chce od něho teď aby nečekal se takhle vývojově stane ničím nýbrž aby si zamanu že od této chvíle nebude chtít vůbec spásu pro sebe nýbrž bude chtít jenom bohu patřit že jsem bude odevzdávat a s nebudeme š v nebude dělat než modlitbě se mu bude odevzdávat jemu a když to bude činnost tak zase bude brát jeho ruky všechno co dělá a vede k činnosti mu zase vůle odevzdávat nebude s to usí odpověd to neničí se na dvou bude totiž nebude si přát aby to dopadlo tak nebo onak nýbrž budete snaží to dělat správně a jak to dopadne to bude ve vůli boží rozumíš to bude obdoba toho že nechce spásu pro sebe by byla chyba aby se dílo dvou židlích musí rovnosti ostatní život on bude dělat všecko jako by si to přál pro sebe a nebude to přát pro sebe nýbrž bude jenom se snažil jednat správně a výsledek nechá na bohu ho do rozhodné jak to dopadnou ani nepomyslí na ten účel o které je tady řeč že by mu to nějakýho sloužit o samosebou o to je cesta vyšší a se to podobá vznešenému způsobu dosahová které v podstatě se definovat jako nedosahování samo sebou kdybychom na to na vás za li metodami který by to například při orby dělat tak samozřejmě prohlašování se ti odevzdávám bože se tato modlitba nekonal on to bude muset zpočátku dělat pro začat pane bože ti chci dokonale patřit a se ti odevzdávám odevzdání i svůj život to on taky takhle kolikrát říkal ale dokud se to jenom prohlašuje tak se to fakticky neodešla brzo se ukáže jestli to chce odevzdat nebo ne on se musí přesvědčit že chce odevzdat ten život tomu bohu anebo dokud se nepřesvědčí jak to druh jenom prohlašovat vy jste svatý petr a tohle byl nějaký řídil pro nastal veřejně tomu ježíši kdyby s na vrčel by šel s tebou to znamená on se neznal a nikdo z nás se nezná on se přeceňoval on nevěděl že sebe či než ježíše toho tomu nikdo neřekl on na pak pociťoval v chvíli takovou lásku píši že byl v chvíli to prohlásil ochoten klidem citového zaujetí pro ježíše když se schylovalo k tomu topení tak říkal to to je hrozné touto to malí a to jsem nepostavil a a tak dále když mu říkal prosím ne náladě než kohout zakokrhá třikrát zapřel čili to je dnešní případ a tiše že totiž on neví co říká nezná sám sebe neví co dělá to je případ svatýho petra že on nevěděl že to prohlášení které říká není pravdivé za říkám živém nechtěla není pravdivé neodpovídá pravdě a tak je to dosavadními všemi prohlášení které velice vznešeně prováděl tady anti nebyl živé a nebyli pravdivé kdyby totiž byl pravdivé tak ježíš bůh na to odpověděl okamžitým vědomí spojení okamžiky ne za vteřinu okamžiky protože bylo pravdivé že jsem se bohu odevzdal nebude jsem odevzdal svůj život lépe řečeno protože nemůžu li o člověku který by věřil tedy svůj život odevzdal bez nároku na návrat bez lítosti tak totéž ho odevzdal tak dostojí právo na náš život než stačí ho pán bůh vzal tak se to se nemusí vyslovovat se musí pro klovat jsem prostě odevzdal e se na ni přitom řek jednu věcičku sem neřek jsem řek pouto to nebyl li část to bylo tak by o zlomek vteřiny ve které jsem to provedl čili stačí zlomek kteří mi potom k tomu vítězství aby třebas aspoň pět měsíců člověk dokud to ne pokladně jakou poctí byl v tom stavu spojení tak na tuto cestu je dneska tady antonín navádět a život tady napovídá dotyčný člověk to je antonín výš tady o denní činnosti že být tak je takovou odevzdaností bohu jak to ale udělat když pro denní svou činnost soustavně potřebuju světlo rozumu musím přeci rozhodnout co mám udělat co na udělat rosévasč rozum a když se neporadil tak dělám zaručeně chybu tak to přece nemůžeš myslet a to taky tak vůbec nemyslím rozum není vůle rozlišuji to laskavě rozum je světlo kterým si norma za marniví tíme na cestu abychom věděli kam máme šlápnout jakmile nám postit tak my nemusíme kopí tat my vidíme překážky před sebou nebo aspoň víme jaké překážky nás čekaly a víme co máme dělat rozumově to víme když to děláme tak jakým způsobem tady posazen vůli boží vůli lidskou a že do toho vkládáme svoje schopnosti klátí do něčeho všechny svoje schopnosti co jsme pochopili jako správné není prosazování vlastní vůle to je ta vůle to vůle a není to vlastní vůle to je ta vůle která spočívá v tom že boží silou vládnu za pomocí světla rozumu a jestliže se mi to nevadí nedaří a jestliže nedosáhnu toho co se tím chce dosáhnout obecně chce dosáhnout když by do města tak chci dojít domě stane či nebudeš si tuhletu vůli kazit když se vší do města nikdo sta ale to není nic proti vůli boží rozum říká je tam potřebuji něco nakoupit také na to nesmíš to je opravdu scestný způsob myšlení ale když kdy je to používání vlastní vůle proti vůli boží když něco míří tam kde prosazuju vlastní vůli kdy to dělám na úkor správného bez ohledu na to co by si přál bůh podívej se si to ještě řeknu konkrétně když máš vnouč a nemají třebas nikoho než dočká a v hlídal tak nestojí to proti vůli boží že hlídá š a ho to musí volit nějakou vůli protože na místě kde si myslí že si z vůle boží čili když tam všechno potom exta teprve následně uděláš co z této pozice vyplývá tak plní vůli boží chápeš to to se nemusíš musíš by říkat že najednou koná svoji vůli na místě kde jsem jsem z vůle boží takhle to ber a když potom dají třebas ty vnoučata hlídat tak si správcem boží těchto hřiven rozumíš takže můžeš všech dělat všechno co dosud na že máš k tomu jiný poměr když tím způsobem třebas jsem měl při věděl toho malého dleth o vnoučata ti říkám když tímto způsobem se že jsem nepřestupoval vůli boží nýbrž za jsem to z rukou boží tuto situaci tak to dítě které bylo unikne vyloženě ustane za celý tři neděle ani jednou nesmí kdybys těl se o tom přesvědčit za telefon číslo čtyři pět tři dvě jedna ale po sedmého divný večerní a moje cela by na řekl je tomu tak bylo že se divili jaká změna se stala v tom dítěti za ty tři neděle ale největší z měl se stala v sestřičce ho která byla paličaté na stoprocentně byla paličaté také se míra božích ovšem použil jsem všech přichytí metod tomu to nikdo nebrání bych rozumu neužíval aby ji odnaučil paličatostí abych udál čil závisti nenávisti a takový hezký vlastností kterými oplývala tak například nebylo možno poručit to nikdo neporučil ona si ozáří to a tuhlety šaty ti tam ti nechci to nám všechno odhazoval že to nechce dostala k svátku moc věcí takhle to dávala od sebe ani na to nepodívala naprostá ne vděčnost za to co dostávala a voni chytá kupovali a nedokázal své kout jakým způsobem se jim kupovat to není věc vůle věc rozumu když není poslušná tak přeci dobu tří stran to a nemám o ni právo nýbrž budu poroučet co ona si sama přeje jako bych to poroučel tak jsem koupil onou bomba o narada takové to dělat co a řekl jsem petruško za musí oči a otevři usa ne pochopitelně si řekl podívej se co mám pokaždé z zapřeš oči otevřeš tu dostatečně nebo moc tak zavři oči otevři pusu si se to posuzování vlastní vůle vůbec hned to udělala dostala o bohu a toto říkal diškurz říkal chápu zavři oči otevři pusu dostane naší doma a tak dlouho který a pusu zavinla či šachy oblině za a jsem potom přecházel pod tou přejít jednání vyčítal ale jsem postupně začal v věřila že správně radí tak i začal pomalinku nařizovat to co by byla neděl ale vona se naučila bude příjmat ale du takže to šlo dělat tam to vinen boha jak si toho deví na že jo se hodí doteku popadl jenom pochází ani bomb jasně dobře jsem říkal petruško oni si o tobě myslí je se neposlušná ten by to není pravda oni to s tebou neumí ty všechno tak ráda se ti řeknu jim dám přijdou je vaším pořádně dát ano tam dám rostou neumí vícenež časné dítě o tekli s to mělo ten následek než se poslal proti rodičů že jsem ho tak lilo činna že přes hadičku skupin a tak dále ne první v nich vůbec ne to sem eště pořád byl na úrovni těch rodičů neznamená se pro mistrný prní nemají čás oni vodbydu nekazí do vlastních jejich kolejí ona tímhletou kde se trošku víc věnujou a dělá ze sebe hospodář a tak věci to je v pořádku no a s tím malým to bylo to a a tak jsem ho naučil na trasu napřed se mu na trestu sice tomu je vůle to je při koliky nějaký nadání a rozum musím užívat jsem ho vodil k lesu na bolet jestli jsme třináctou triku jsem do okolí že otevírat třináct a autobusem nakonec dostali se a tam že řeknu tam houpačka kou začá takový však co on rád a takže tady poprvně no tak se ho musel vodit příliš se von dycky je to fanatika dopravní prostředky sice na konečnou stanicí tak sem to zvolil tak že ta třináctá končila v tom gottheit tak že viděl že všichni by se na ni tak nemívala byste se taky jsem on před ne říkám eště nedovedl ne obstát ě eště říkal eště ja bych taky rád ale při slovní všechny a u toho to uznává i když ve bez míchání my si na semenem co lepšího tam je na tamhleto výš toto i to si na sedneme a pudeme na houpačku kouzlu převez a na písečku háji tam krásně ani ty padali že tak bude a přiznala konečnost stanicí vystoupil třebas konečně na straně se a když jsme li asi tak potřetí tohleto vášní o tom mám ty opač to takhle vodil za tu ne a když se o spojí tak on příležitot ulici vyslali třináct údobí byste dal samo sebou ukazoval na přát a my se autobusu za třináct a tam tam tam tam tam tak jsem ho nastoupili vystoupil se a se stal tam tam lesu že jsem způsobil že on nemusel proti mně sestavit tak jsem vo to i tak najednou samou sluhu že jsem u lidského aby to bylo hodnotné nebo bos ne aby měl co aby dopoledne hladověl takže tam je ten olik blízko zašel jsem na ten orlíka o i v těch regle vybíral co když to bylo sem říkal to je a to je pravá hrozný tak toho duše chtěl ve skomírá něco co bylo vhodné tak se mu to koupil třebas varianty ne to velice dobré pečivo tak to jsem mu koupil se chopil celý ty varianty ta moje ta musí šestkou sku a tak to za ratolesti nepotřebovali a nebyl vyhladovělý přehradu v tak mu oběhu na aby se mu podává tím způsobem že jsem dal a voběd ne a je li brambory nikdy aby dělal co bude štít tak se naučil jeho choutky nemusel val se mu svoji stravu dvoje po dívky stav i tak vždycky to pojítky on se se ukazovat to to to jsem o takovosti a potom samovolnosti to aničku to dítě bylo samovolně a dobře a nemusel být žádný lékařství a násilím o učit je íbýt měl dneska čas na tedy li bychom myslím za rok naučil ne dřív aby jednal správně potřeby a aby se tady byl todo tak by je na správný a přiletí člověk jak tuto hlavy on by jedna správně vše jak by se dostal podivných listy bylo po všem veta tak podívej se toto ti to sání na detailně říkám bych se chlubil a ti do a se to zařídit aby člověk nekonal vlastní vůli a aby jednal správně po ve světle svého rozumu to proti bohu není s rozumě tak od pána boha a kdy se ta rozum naučí při holí jako se musel zpovídat zkoušky na vysoké škole a velice řízné vím tak to by při jak se chovat člověk dětem že jo on totiž klíma saměl věděti tak a on s tím taky měl jednat o nepotřu protože chtěl mít děti a chtěl se na ni naučit jako pena při kola jednat s lidmi dospělými chtěl naší od píky vodí a jako díkem dětmi dopadlo která nevím ale to jsou dítě dospělí děti spěli a který to byli mana že oni jsou tak starý jako dobytím ti vychoval tak zištně co je před co je proti vůli boží a co proti vůli činnost není proti vůli boží činnost pána z rozumu i činnost váhana si tu není proti vůli boží i si vloží do srdce bůh miluješli bližního to není proti vůli boží nemusí ta své vůle boží když si na jestlis nabízí příležitost ukázat lásku k bližnímu když to není zneužívání tebe tak to vykonáš jestli že ten dotyčný se zneužívat tvoji dobrou budu jako ji lásku nevykonáš budeš odporovat že světlo rozumu říká ten člověk něco zneužívat to není proti vůli boží to není šlapání po milosrdenství nebo po lásce k bližnímu rozum i si všechno musí jednou jsou a to musí být jedna linie o kterých se neodívá jakoukoliv nosti naopak tím roste že tam poznáváš jak pán bůh vede bys nic nedělal tak to vůbec nepoznali zalez do kláštera nebo na poušti tak se v tom nenatrénuje bysem musíš příčinnosti a ten hospodář který odešel od těch služebníků kterým svěřil hřivny jim nedal žádné božské pokyny nebo zvláštní schopnosti nýbrž on řekl hospodařte s tím kromě přijdu a účtu jdeme my si vy si přátel neuvědomujete že jste fakticky těm hospodáři ste i když tím jedná jako s vlastním a že to zúčtování přijde a to zúčtování dopadá devadesáti lidí procenta eště víc tak ten člověk chcípne jako zvíře a je po něm veta je že ztratí ten život který hledal hledal protože vlastnil život který vlastním tak ten hledá pořád ho nastoupí pro sebe když si například že se napřed dívám jak s jakou samozřejmostí antonín tady bere i pilulek denně je to v pořádku stará se o svůj život stará se o tom zastavování toho života to je v pořádku ale jenom tímto způsobem zemře jako zvíře to musí být podrženo nějakému vyššímu řádu kdyby tímto způsobem takhle dbá o to aby svůj život tomu vyššímu řádu ocitoval aby byl správcem i toho zdraví jenom mi nebylo vlastníkem ale bude správcem všeho co dělá veške se činnosti správcem svého rozumu a tak dále výčtu tak o tom by to byla jednota a nastoupil tu cestu jedna nula ano život slepě pět pět všechno ve smyslech všechno lineárně tak říkáš mi že antonín by nikdy nepřišel k pozdě a la že by tam vyspíš hodinu předem než aby zmeškal zcela pravdu tady nejde o vylíčení vlastností antonínovi ch tady jde vylíčení stavu tady si líčí jeho nynější stav ne si chodí včas a v nebo ne tak takhle takhle se mi nebo podle vyšetření že jde o líčení stavu že se to stavu na sebe stavu přechodu a ta musí být znázorněno jasně že dosavadní protože ku nemůže používat protože mu u jeli to ženo symbolicky jeli takže to ne nesouvisí vlastnostmi jeho nýbrž se způsobem jak na to dosud šel a který navodil stav do způsob těchto navodil stav ze kterého vody on sice by ještě vydržel nějakou dobu takhle se s lákat na cestě a neví vůbec žádný úspěch a teď ho nesmí chtít o měl pochopit že když mu to tak dlouho přihrávají shora že si asi přejou aby si to nepřál abych v tomto smyslu od bourají vůli že v tom zakotveno čili aby opravdu ukázal pravou svou tvář když si něco přeje pro sebe tak je sobec když do toho není to činnější kálovství boží ježíš kristus tím sebe smí začínal učedníků neměli to za zlý a stali se jeho učedníky prožili vrcholným sobci a možná toho a na poušti ti všemi že jednou bytl ale ty ostatní zaručen takhle na tom byli viděl že bude konec světa chtěli tomu ujít a a měli se rádi a to stačí ježíši kristu kdyžb ochotní za to něco zaplatit a oni byli na toho choti do si jenom něco a ne se do zaplatit i o tak ten nebyly oslíka ten nebyl ho učedníkem ale tuhleti opustili své rodiny všechno co měli rádi ti řeknu jak nám antonína kdyby mu tu spása je ochoten všechno opustit a jak jsem nezná ve by ochoten i umřít a spásy víš a ono se to nedostavuje on je ke všemu ochoten ono se to nedostalo je to za pořádek do tak byl to teplo že je někde chyba u